Afegesplitst uit Het algemene kortingen en aanbiedingen topic - deel 3, nav Carfanatic in "Het algemene kortingen en aanbiedingen topic - deel 3"
Komt Bol.com nu ineens aan met een mail over de levering van de DS412+
EDIT:
Na via de site te hebben gemaild dat het product op hun site op direct leverbaar staat en ik dus alsnog het bestelde product wil ontvangen, krijg ik letterlijk binnen 5 minuten de volgende mail terug:
Ja doei
NINJA EDIT2
Bovenstaande link gemaild naar Bol.com. Krijg ik dit antwoord terug:
Komt Bol.com nu ineens aan met een mail over de levering van de DS412+
Terwijl de DS412+ gewoon op de site staat als direct leverbaar.Geachte heer,
Wij zijn helaas niet in staat om onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer 81XXXXXXXX te sturen. De leverancier bleek niet in staat om genoemd(e) artikel(en) te leveren. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Bestelnummer: 81XXXXXXXX
Artikel: Synology Diskstation DS412+ - Zwart - Synology
Aantal: 1
(Reeds betaalde wordt weer teruggestort)
Met vriendelijke groet,
bol.com
http://www.bol.com
EDIT:
Na via de site te hebben gemaild dat het product op hun site op direct leverbaar staat en ik dus alsnog het bestelde product wil ontvangen, krijg ik letterlijk binnen 5 minuten de volgende mail terug:
* http://www.bol.com/nl/p/s...n-ds412/9200000008860525/Hartelijk dank voor uw e-mail van 6 maart 2013.
Tijdens de verwerking van uw bestelling 81XXXXXXX bleek het door u bestelde artikel 'Synology Diskstation DS412+ - Zwart' niet meer leverbaar te zijn. Om deze reden hebben wij dit artikel geannuleerd.
Het kan voorkomen dat een artikel niet leverbaar is ondanks een vermelding op onze website. Wij passen deze informatie zo snel mogelijk aan. Inmiddels is onze website aangepast naar de meest recente informatie.* Het is mogelijk dat dit artikel in de toekomst opnieuw leverbaar is. U kunt de status hiervan nagaan op de betreffende productpagina op onze website. Wij hebben helaas geen invloed op de beschikbaarheid van artikelen. Hiervoor zijn wij afhankelijk van onze leveranciers.
Als u heeft betaald met iDEAL, dan ontvangt u het betaalde bedrag binnen vijf werkdagen terug op uw rekening. Indien u heeft betaald met een creditcard, vervalt de reservering. Als u heeft gekozen voor acceptgiro, dan heeft u geen betalingsverplichting meer voor het geannuleerde artikel. Een ingewisselde cadeaubon of cadeaukaart wordt binnen 24 uur na de annulering opgewaardeerd. U kunt deze weer gebruiken bij een nieuwe bestelling.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Ja doei
NINJA EDIT2
Bovenstaande link gemaild naar Bol.com. Krijg ik dit antwoord terug:
Er is geen poging gedaan om mij te bellen.. EAN code is gewoon de code voor de DS412+, die via mijn link op direct leverbaar staat. Sjonge jongeVandaag hebben wij geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen over uw vraag aan bol.com Klantenservice. Helaas konden wij u niet bereiken. Uw vraag beantwoorden wij daarom graag in deze e-mail.
U heeft contact opgenomen met onze klantenservice omdat uw bestelling met nummer 81XXXXXXX is geannuleerd omdat het artikel 'Synology Diskstation DS412+ - Zwart' met EAN nummer 0846504001156 niet meer leverbaar is. Wij begrijpen dat dit vervelend is en wij hebben deze informatie direct aangepast op onze website.
U geeft aan dat u ziet dat het artikel nog steeds direct leverbaar is via onze website en dat u het daarom alsnog wenst te ontvangen. Wanneer u zoekt op het EAN nummer zult u zien dat bij dit artikel vermeld staat dat het niet meer leverbaar is. Via deze link komt u direct uit bij het artikel dat u besteld had:
http://www.bol.com/nl/p/s...2-zwart/9200000009562629/
Wij kunnen het artikel helaas niet leveren.
Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2013 18:06 ]