too weird to live too rare to die
Je zal even moeten wachten totdat hij weer up is.Chris89 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 23:50:
Nickname denk ik te hebben, wat is de vraag daarna? Dan kan ik alvast verder... Site ligt plaat...
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Dan ga ik dat ook maar doenzeef schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 23:52:
Het advies dat ik kreeg was: lekker gaan pitten, morgen weer een dag.
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Daarom dus.Wakez schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 23:58:
kom geen eens op de site -.-
26 dagenChris89 schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 00:04:
hoelang gaat het duren voordat de site weer de lucht in is?
🠕 This side up
Ga maar uit van morgendonderdagochtend 7 maart 2013.Chris89 schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 00:04:
hoelang gaat het duren voordat de site weer de lucht in is?
[ Voor 6% gewijzigd door zeef op 07-03-2013 00:14 . Reden: 8)7 ]
Verwijderd
Edit: spuit 11
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2013 00:10 ]
Update: Omdat er toch gerommeld is/werd met downloads halen we alle links weg. Je mag ze ook niet meer posten. Sry guys, het wordt even doorbijten maar liever wachten op de goede files dan aan de slag met de verkeerde.
[ Voor 32% gewijzigd door zeef op 07-03-2013 00:29 ]
Verwijderd
Vraag me af of ik wel zoek naar wat ik moet zoeken.. En of ik uberhaupt moet zoeken.. heb wel wat tools geprobeerd maar kom daar niet verder mee.. Tot hier had ik geen moeite om alles uit te vogelen maar dit is echt een frustrerende opdracht
Verwijderd
Helaas lukt het mij tot nu toe ook niet

too weird to live too rare to die
Verwijderd
http://www.downforeveryon...om/cybercrimechallenge.nlfedele schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 00:44:
Nee hoor, test maar. Werkt gewoon hier
Welke tool?
edit via hosts file werkt, thanks!
Overigens heb ik nog eens zitten zoeken naar die nickname in level 8, ik twijfelde of ik hem had, omdat sommige mensen hier dus zeiden dat het overduidelijk is (en nee dit is geen hint, normaal had de website hem niet goedgekeurd).
Nog eens goed zitten kloten in die pcap files en nu weet ik het zeker, was nog grappig ook als je begrijpt wat ik bedoel
[ Voor 5% gewijzigd door DeMoN op 07-03-2013 01:03 ]
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
echo 87.249.112.206 www.cybercrimechallenge.net >> c:\Windows\System32\Drivers\etc\hosts
BAM werken hier hoor
edit.. en nu niet meer.. BEN ER KLAAR MEE!
Truste...
[ Voor 11% gewijzigd door DeMoN op 07-03-2013 01:05 ]
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

edit: level 1 vraag 5
[ Voor 15% gewijzigd door fedele op 07-03-2013 01:08 ]
Verwijderd
Daarna iets met certificaten
[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2013 01:38 ]

Loop half vast op lvl 4 (vraag 9), is hier een 'extra' wachtwoord voor nodig?
Draai me nog een keer op! Adios

lijkt erop..Chris89 schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 08:30:
Site weer uit de lucht?
de hosts aanpassing lijkt niet te werken..
[ Voor 79% gewijzigd door iisschots op 07-03-2013 10:41 ]
Verwijderd
na 10 minuten al een tip nodig?Chris89 schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 08:41:
Hij is weer terugHeb ondertussen me caps file opgelost
Nu door naar truecrypt en geheugendump
Gister al mee bezig geweest maar zit op windows en daar zijn zo weinig tools voor...
Ik geraak er ook niet op. Hij is wel online: http://isup.me/cybercrimechallenge.nlTrexpaxs schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 08:58:
hij doet het bij mij nog steeds niet. hoe komen jullie op de website??
dan maar wachten..
C4C als je dat over google heen gooi kom ik heel ergens anders uit...
check4changeChris89 schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 09:12:
[...]
C4C als je dat over google heen gooi kom ik heel ergens anders uit...
Foutieve 'duplicate' informatie met een twist erbij zetten op meerdere fronten...
Beetje triest.
Ik ben zelf bij level 3 aangekomen, maar ik vond het een beetje tegenvallen, met name omdat je 'informatie' deels verkracht is.
Zoeken op mensen/dingen, dat werkt als je het zelf doet. Laat 10.000 man erna zoeken, en je beïnvloed de resultaten waardoor er allerlei andere non-info naar boven komt..
De eerste mensen die zijn begonnen met deze challenge hadden een voordeel wat dat betreft
Je kan met google resultaten filteren op datum...douweegbertje schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 09:14:
Het is wel ontzettend tof dat er dus mensen zijn die het voor andere gaan verpesten.
Foutieve 'duplicate' informatie met een twist erbij zetten op meerdere fronten...
Beetje triest.
Ik ben zelf bij level 3 aangekomen, maar ik vond het een beetje tegenvallen, met name omdat je 'informatie' deels verkracht is.
Zoeken op mensen/dingen, dat werkt als je het zelf doet. Laat 10.000 man erna zoeken, en je beïnvloed de resultaten waardoor er allerlei andere non-info naar boven komt..
De eerste mensen die zijn begonnen met deze challenge hadden een voordeel wat dat betreft
Ik ben het voor deel met je eens.. Maar als rechercheur moet je ook door info en non-info kunnen filteren. (lijkt mij)douweegbertje schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 09:14:
Het is wel ontzettend tof dat er dus mensen zijn die het voor andere gaan verpesten.
Beetje triest.
Het blijft een spelletje.. Daarnaast hebben we geen GBA-online voor handen, anders was het zoeken van het adres van kinderspel.

ja jippie....Goz3rr schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 09:18:
[...]
Je kan met google resultaten filteren op datum...
Het gaat om het feit dat dit gebeurt, en dat je überhaupt work-arounds ervoor moet vinden.
Ik snap ook wel dat alles rond de feb. en dan de~ 24ste is geplaatst.. maar het zou niet zo moeten zijn omdat kindertjes andere niets gunnen.
Koffie? Zit aan me 3de bak... ja level 4...Verwijderd schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 09:20:
Goh... level 4 -.-
bij mij wel.. nu level3 en de intercepts aan het downen..
Verwijderd
En hier nog geen koffie, ben nu maar een bakje aan het zetten.
Dat was het nu ookoNNoZeLe schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 09:18:
[...]
Ik ben het voor deel met je eens.. Maar als rechercheur moet je ook door info en non-info kunnen filteren. (lijkt mij)
Het blijft een spelletje.. Daarnaast hebben we geen GBA-online voor handen, anders was het zoeken van het adres van kinderspel.
5564