Kan er wel om lachen
* Candanz zet zijn LOIC uit
* Candanz zet zijn LOIC uit
🠕 This side up
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Monkey is foutDeMoN schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 21:40:
Ik wil weten of de nickname die ik heb gevonden klopt in vraag 8.. maar die @#$#@% site is offline, dus kan het niet checken
[ Voor 84% gewijzigd door zeef op 06-03-2013 22:25 ]
Ik ken het probleem, het is afwachten met trommel geroffel op de achtergrond.DeMoN schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 21:40:
Ik wil weten of de nickname die ik heb gevonden klopt in vraag 8.. maar die @#$#@% site is offline, dus kan het niet checken
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Dat was vraag vier, heb jij Monkey ingevuld op pastebin, had het nog ingevuld ook
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Haha, ben jij dat! Ik dacht bij de afkorting Miss M meteen aan Montreal, maar had dat natuurlijk niet ingevuld. Makes no sense! En toen ik hem tegen kwam op pastebin dacht ik: verdomme, dan had ik het gewoon instant goed bedacht! En dat werd dus meteen weer ontkrachtDeMoN schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 21:51:
[...]
Dat was vraag vier, heb jij Monkey ingevuld op pastebin, had het nog ingevuld ook![]()
Als revenge heb ik een Miss Montreal-versie op pastebin gezet![]()
Ongeveer even prestigieus als het pentagon met graffity bekladden.GlowMouse schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 21:38:
Ik kan me voorstellen dat het een stukje prestige is om een website van het team high tech crime offline te halen.
[ Voor 4% gewijzigd door Rukapul op 06-03-2013 22:05 ]
Het is een site van Tweakers & Certified Secure voor THTC.GlowMouse schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 21:38:
Als de site onbereikbaar wordt en onbereikbaar blijft direct nadat één persoon alle vragen heeft doorlopen, heeft diegene een macbook
Ik kan me voorstellen dat het een stukje prestige is om een website van het team high tech crime offline te halen. Dat is toch het team van professionals waarvan de grootte laatst verdubbeld is. Ik denk dat het team high tech crime veel goede dingen kan doen, maar voor het tegenhouden van zulke aanvallen is een mondiale aanpak nodig.
Genieten ditmojo81 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 21:54:
[...]
Haha, ben jij dat! Ik dacht bij de afkorting Miss M meteen aan Montreal, maar had dat natuurlijk niet ingevuld. Makes no sense! En toen ik hem tegen kwam op pastebin dacht ik: verdomme, dan had ik het gewoon instant goed bedacht! En dat werd dus meteen weer ontkracht
Ik weet nu dus eindelijk wie de dader is van al mijn leed. De consequenties? Tsja... voor jou afwachten geblazen
Dat lijkt mij eerlijk gezegd een grotere uitdagingRukapul schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 21:55:
[...]
Ongeveer even prestigieus als het pentagon met graffity bekladden.
Ach, ik had hetzelfde met twee andere namen. Dacht jij ook dat die knop gewoon niet werkte, de site geeft namelijk niet echt aan dat je invoer fout is. En ik maar rammen op die knopmojo81 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 22:03:
[...]
Ik weet nu dus eindelijk wie de dader is van al mijn leed. De consequenties? Tsja... voor jou afwachten geblazen
Haha, nee, erg grappig zo
Yep..DeMoN schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 22:04:
[...]
Ach, ik had hetzelfde met twee andere namen. Dacht jij ook dat die knop gewoon niet werkte, de site geeft namelijk niet echt aan dat je invoer fout is. En ik maar rammen op die knop
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Heb ik ook gedaan, heb het idee dat het veel makkelijker kanCandanz schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 22:08:
Ik vind het goede stukje maar niet in de dump...
Heb alles al na gelopen..
Same here!DVR123 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 22:10:
[...]
Heb ik ook gedaan, heb het idee dat het veel makkelijker kan
It's All In The "Mix"
Alles? Ik mag niet heel erg uitgebreid informeren helaas, maar ik heb in die dump wel degelijk iets gevonden.. Wat nu verder, daar denk ik nog over na.. Ik lees dan ook hele andere tools in de aanpak in dit topic dan ik heb geprobeerd.Candanz schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 22:08:
🠕 This side up
Nee.GlowMouse schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 21:38:
Ik kan me voorstellen dat het een stukje prestige is om een website van het team high tech crime offline te halen. Dat is toch het team van professionals waarvan de grootte laatst verdubbeld is. Ik denk dat het team high tech crime veel goede dingen kan doen, maar voor het tegenhouden van zulke aanvallen is een mondiale aanpak nodig.
ik krijg de dump al niet eens geopendCandanz schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 22:08:
Welkom, sommigen al de hele dag hierLennardnl schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 22:25:
[...]
ik krijg de dump al niet eens geopendben er al een paar uur mee bezig
Stuur me maar even een mail, dan kijk ik wat ik voor je kan doen.Petervanakelyen schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 21:59:
@zeef: is het mogelijk je registratiegegevens achteraf nog aan te passen? Ik heb me geregistreerd met een 10minutemail-adres, maar het is een beetje uit de hand gelopen
It's All In The "Mix"
It's All In The "Mix"
Volgende opdracht; undeleteMixpower schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 22:38:
Nou nog bij level 4, weet eindelijk wat ik met mijn dump aan moet!!! JEEJ ZO BLIJ!!
Alleen nu heb ik mijn dump per ongeluk verwijderd...
Als dat kan, graag!Petervanakelyen schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 22:40:
Ik weet niet of de dumps anders zijn per user, maar anders kan ik hem wel even mirroren.
🠕 This side up
[ Voor 77% gewijzigd door iisschots op 07-03-2013 00:20 ]
It's All In The "Mix"
knipMixpower schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 22:46:
Ben een heel eind
Nu alleen de truecrypt container weer nodig, site nog steeds plat
[ Voor 10% gewijzigd door iisschots op 07-03-2013 00:23 ]
[ Voor 95% gewijzigd door iisschots op 07-03-2013 00:21 ]
[ Voor 13% gewijzigd door iisschots op 06-03-2013 22:54 ]
It's All In The "Mix"
[ Voor 21% gewijzigd door iisschots op 07-03-2013 00:22 ]
Geen last van gehad eigenlijk, google gaf alleen het origineel aan en verborg de rest.Gusev schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 22:52:
Wat rete irritant is, is al die antwoorden op knip, fuckers
[ Voor 3% gewijzigd door iisschots op 06-03-2013 22:54 ]
x2Gusev schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 22:52:
[ Voor 4% gewijzigd door iisschots op 06-03-2013 22:56 ]
Type je woorden in op google -> Zoekhulpmiddelen -> Aangepaste periode -> Kies iets van 1 maart tot 1 januari ofzoGusev schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 22:52:
[ Voor 3% gewijzigd door iisschots op 06-03-2013 22:57 ]
Haha een paar minuten geleden deed je nog alsof je er al was
LEZEN?? is dat zo moeilijkVerwijderd schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 22:55:
hebben nog meer mensen last van dat de site het niet doet ???
Haha, ja leuk joh zo'n challenge!Pizzalucht schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 22:54:
[...]
Haha een paar minuten geleden deed je nog alsof je er al was
It's All In The "Mix"
Thanks, inderdaad net gedaan, iig vandaag en gister eruit filteren.Goz3rr schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 22:53:
[...]
Type je woorden in op google -> Zoekhulpmiddelen -> Aangepaste periode -> Kies iets van 1 maart tot 1 januari ofzo
[ Voor 10% gewijzigd door zeef op 06-03-2013 22:59 ]
Dat punt waar jij nu bent, daar was ik gisteren om 4 uur, en ik ben nu nog steeds niet verder
Balen!Pizzalucht schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 22:57:
[...]
Dat punt waar jij nu bent, daar was ik gisteren om 4 uur, en ik ben nu nog steeds niet verder
It's All In The "Mix"
Verwijderd
Kunnen we niet even een paar hashkeys berekenen voor die files? Als een aantal mensen allemaal op dezelfde key uit komen, kan iemand die vanaf een 3e partij een file download kijken of de hash overeen komt
[ Voor 2% gewijzigd door zeef op 06-03-2013 22:59 ]
Dat word al 3 pagina's geroepenVerwijderd schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 22:57:
doe is niet zo agresief waar moet het aan liggen dan?
[...]
Hier hetzelfde, ben ff het spoor bijster op dit moment...Pizzalucht schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 22:57:
[...]
Verwijderd
Ik denk dat je met Linux wel een voordeel zal hebbenT0ny schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 22:59:
[...]
Hier hetzelfde, ben ff het spoor bijster op dit moment...
Waarschijnlijk is Windows ook niet het ideale OS hiervoor maar weinig zin om wat anders op te tuigen.
sha1sums:zeef schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 22:57:
[modbreak]Beste vrienden,
Er worden nu onderdelen van de challenge aangeboden via externe bronnen. Wij kunnen niet garanderen dat daar niet in gerommeld is. Dus of je daar gebruik van maakt moet je zelf weten, het is geheel op eigen risico. [/modbreak]
[ Voor 51% gewijzigd door LuckY op 06-03-2013 23:07 ]
Verwijderd
[ Voor 31% gewijzigd door zeef op 07-03-2013 00:28 ]
Verwijderd
Zogauw ik door heb hoe ik de eindjes aan elkaar moet knopen voor 9 wil ik best mee doen, maar momenteel loop ik nog tegen wat issues aan met een stukje softwareStM schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 23:09:
Is er trouwens inmiddels ook iemand bij vraag 10 die samen wil werken? (Via IRC bv, wel toepasselijk)
[ Voor 3% gewijzigd door iisschots op 06-03-2013 23:16 ]
I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
Zag al wat op twitter voorbij komen...rem4rk4ble schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 23:22:
1 of andere onverlaat heeft al heel wat antwoorden gepost opt internet.... jammer
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Hoe weet je dat het aan de site ligt? Die site werkt bij mij helemaal niet...ralpje schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 23:40:
Argh, dus ik zit me al een uur af te vragen of ik nou echt verkeerde info uit die taps gehaald heb, blijkt het aan de site te liggenNou ja, morgenochtend dan maar ff checken en verder gaan.
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
too weird to live too rare to die
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq