Hey, ik was je aan het PMen, toen een vriend opeens met een CC kwam aanzetten.
Toch nog zeer bedankt voor het aanbod!
Hey, ik was je aan het PMen, toen een vriend opeens met een CC kwam aanzetten.
Verwijderd
Hier nog een potentiele klant ! Zou het erg appreciëren!
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
)
'SniperFox schreef op zondag 10 maart 2013 @ 18:12:
Heeft iemand anders ook 'Your Order Is Being Reviewed' gehad? Hoe lang duurt het ongeveer voordat je je key krijgt?
Same here, nog even geduld hebben !SniperFox schreef op zondag 10 maart 2013 @ 18:12:
Heeft iemand anders ook 'Your Order Is Being Reviewed' gehad? Hoe lang duurt het ongeveer voordat je je key krijgt?
"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam
[ Voor 19% gewijzigd door BNJMN op 10-03-2013 20:11 ]
[ Voor 7% gewijzigd door TheThomas op 10-03-2013 20:14 . Reden: verkeerde datum ]
Hmm, zeer waarschijnlijk is dat inderdaad het probleem. Alleen blijft ie keer op keer updaten als ik het bestand vervang. Ook wanneer ik het bestand in de en-us map kopieer naar de hu-hu map.TheThomas schreef op zondag 10 maart 2013 @ 20:11:
@Hurm, waarschijnlijk heb je niet de laatste engelse versie, maar een oudere, hierdoor gaat hij elke keer updaten en dan download die de oorspronkelijke taal. Oplossing: zoek naar een data.package van de laatste patch (na 19.00u op 13-3-2013) en kopieer deze volgens de welbekende methode
[ Voor 17% gewijzigd door Hurm op 10-03-2013 20:34 ]
Ditis de meeste recente EN-US data-package, heb hem zelf getest en zou moeten werken.Hurm schreef op zondag 10 maart 2013 @ 20:12:
[...]
Hmm, zeer waarschijnlijk is dat inderdaad het probleem. Alleen blijft ie keer op keer updaten als ik het bestand vervang. Ook wanneer ik het bestand in de en-us map kopieer naar de hu-hu map.
[ Voor 9% gewijzigd door Pierre_nr1 op 10-03-2013 21:44 ]
Werkt idd perfect!-Mike- schreef op zondag 10 maart 2013 @ 21:04:
[...]
Ditis de meeste recente EN-US data-package, heb hem zelf getest en zou moeten werken.
Dankjewel!-Mike- schreef op zondag 10 maart 2013 @ 21:04:
[...]
Ditis de meeste recente EN-US data-package, heb hem zelf getest en zou moeten werken.
Die is al voorbij gekomenKolomos schreef op zondag 10 maart 2013 @ 22:09:
http://www.reddit.com/r/S...ed_for_buying_from_india/
Nog niet helemaal gelezen, maar wellicht even het lezen waard voor je iets aanschaft.
Nee dit is niet die link die eerder is gekomen, deze is net 44 min oud over een ban die heeft plaatsgevonden. Overigens betwijfel ik het nu wel, want die gozer die hierover praat is al een dag vrolijk aan het spelenTheThomas schreef op zondag 10 maart 2013 @ 22:18:
Oeps nee ik heb hem niet gelezen, maar ik bedoelde dat die link al voorbij is gekomen...
Hoe ging de procedure bij jou? Ook meteen doorgelinkt naar de NL pagina van Origin na de aankoopbevestiging?Xereon schreef op zondag 10 maart 2013 @ 22:25:
Ben blij dat ik een 2e key heb aangeschaft.
De 2e was in bijna 2 uur tijd binnen, de 1e key moet nog steeds arriveren na 4-5 dagen. Ongelofelijk.
Heb ze bij keyshops besteld via PayPal. Daarna gewoon verzilverd in Origin en kon ik hem direct downloaden.Pierre_nr1 schreef op zondag 10 maart 2013 @ 22:27:
[...]
Hoe ging de procedure bij jou? Ook meteen doorgelinkt naar de NL pagina van Origin na de aankoopbevestiging?
Bij mij helaas nog niet, 2 uur geleden aangeschaftMmore schreef op zondag 10 maart 2013 @ 22:49:
@Pierre: Ik word ook geforward naar de NL store. Als je dan Origin opnieuw opstart staat de game erbij in je library.
Bedoel je 'Bestelgeschiedenis'? Zou ie daar moeten staan?Mmore schreef op zondag 10 maart 2013 @ 22:49:
@Pierre: Ik word ook geforward naar de NL store. Als je dan Origin opnieuw opstart staat de game erbij in je library.
Waar moet ik precies kijken dan voor de download??? Heb je een linkje misschien?Mmore schreef op zondag 10 maart 2013 @ 23:08:
Nee,
Ik heb het nu ongeveer 8 keer besteld. De eerste 3 keer werd ik steeds geforward naar de NL site en was de game direct werkbaar in Origin.
De keren daarna krijg ik steeds een melding dat de order onder review staat en wordt het spel binnen een paar uur toegevoegd.
Misschien was het toch handigerKolomos schreef op zondag 10 maart 2013 @ 22:09:
http://www.reddit.com/r/S...ed_for_buying_from_india/
Nog niet helemaal gelezen, maar wellicht even het lezen waard voor je iets aanschaft.
Onder 'my games'?Mmore schreef op zondag 10 maart 2013 @ 23:16:
Het spel zou gewoon in het Origin programma dat je op de PC installeert moeten verschijnen en van daaruit kan je 'm downloaden en installeren
PSN: Totumpaal
Denk niet dat je een ban zal krijgen, spel zal gewoon afgepakt worden. Destijds schaften veel mensen Battlefield 3 Premium aan in India, kregen allemaal hun geld terug en enkel Premium werd afgepakt. Ze mochten close quarters trouwens nog houden ook.R0y. schreef op zondag 10 maart 2013 @ 23:18:
[...]
Misschien was het toch handiger
m een 2de account aan te maken. Heb er ook bf3+premium op..
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
[ Voor 32% gewijzigd door DNA_Saint op 11-03-2013 08:38 ]
Huub Huub Barbatruc!
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Stel dat ze het doen, kunnen ze sim city ergens steken waar de zon niet schijntTsurany schreef op maandag 11 maart 2013 @ 07:50:
[...]
Denk niet dat je een ban zal krijgen, spel zal gewoon afgepakt worden. Destijds schaften veel mensen Battlefield 3 Premium aan in India, kregen allemaal hun geld terug en enkel Premium werd afgepakt. Ze mochten close quarters trouwens nog houden ook.
Huub Huub Barbatruc!
Wel apart dat alles op pre-order staat ... SC maar ook Crysis 3 ...DNA_Saint schreef op maandag 11 maart 2013 @ 09:20:
http://cheapgamescdkeys.com/buy-simcity-cd-key
voor 23 euro...
linkje via dat topic van Reddit. Alleen....is dit genuine?
Heel vaag allemaal, ook als je zoekt op Google kom je veel tegenstrijdige menigen tegen. Het woord 'fake' las ik iets te vaak. Ik zou het niet doen.DNA_Saint schreef op maandag 11 maart 2013 @ 09:20:
http://cheapgamescdkeys.com/buy-simcity-cd-key
voor 23 euro...
linkje via dat topic van Reddit. Alleen....is dit genuine?
Me2Verwijderd schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 11:22:
Hier ook bij GMG besteld, direct een key op het scherm en in de mail.
Zag bij Origin staan dat de Limited Edition maar leverbaar is tot 15 maart. Nu maar gelijk toegeslagen!
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Gaat direct, tenminste dat was zo bij de Asian shop. Dus dat zal normaal ook wel zo zijn.BruntFCA schreef op maandag 11 maart 2013 @ 09:58:
als jij bij Origin de game nu alsnog besteld krijg je hem dan gelijk binnen of duurt dat 1 a 2 dagen ?
Mijn naam is niet Peter!
Volgens mij staat op de vorige pagina de nieuwe, goede files om hem te updaten.DoubleTweaks schreef op maandag 11 maart 2013 @ 10:29:
Is het al bekent of er een nieuwe patch is voor de RU versie, sinds de vorige niet meer werkt.
Allebei,spookz0r schreef op maandag 11 maart 2013 @ 11:58:
Blijft het apart vinden dat die game daar 22e kost en hier 60e. Betalen wij nou echt zoveel belasting en alles of zijn wij gewoon een melkkoe?
[ Voor 5% gewijzigd door Postius op 11-03-2013 12:26 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Verwijderd
Het salaris daar zal vast niet zoveel zijn als het salaris hier. Dus iets met in verhouding staan. Op de game van 60 euro betaal je iets van 12,50 euro aan BTW (in NL).spookz0r schreef op maandag 11 maart 2013 @ 11:58:
Blijft het apart vinden dat die game daar 22e kost en hier 60e. Betalen wij nou echt zoveel belasting en alles of zijn wij gewoon een melkkoe?
Huub Huub Barbatruc!
Kiek em goan!
Moet je als je bij greenmangaming sim city koopt ook hun software gebruiken of is het gewoon een key voor Origin die je koopt?DNA_Saint schreef op maandag 11 maart 2013 @ 13:29:
Volgens mij alle talen. Want heb net gekocht en zag bijna alle talen in mijn origin description staan.
Is gewoon een Origin-key.StealthTBH schreef op maandag 11 maart 2013 @ 14:50:
[...]
Moet je als je bij greenmangaming sim city koopt ook hun software gebruiken of is het gewoon een key voor Origin die je koopt?
Verwijderd
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Verwijderd
Zover was ik ook nog wel maar ik twijfel soms nog wel. Bedankt!DAMAGE schreef op maandag 11 maart 2013 @ 15:07:
Als je nou zelf even kijkt in Origin, dan zie je als je op 'in winkelmandje' drukt, je kunt kiezen tussen Engels of Nederlands. Het antwoord is dus: Ja.
Canon 80D | Sigma 17-50 mm F2.8 EX DC OS HSM | Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS STM | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II
[ Voor 13% gewijzigd door DeadKennedy op 11-03-2013 15:23 ]
WEBN & chill (@IBKR)
Op de website kan je aanvinken eu limited edition, maar daaronder staat weer dat het een standaard russische versie is?DeadKennedy schreef op maandag 11 maart 2013 @ 15:13:
Zoals ik ook in het algemene gamekeys topic heb gepost:
http://cdkeyshere.com/simcity-cd-key.html
Simcity voor 30 euro. Ik heb bij deze site al een stuk of 5 keer spellen besteld, waarbij ik erg goede en snelle service kreeg, wat mij betreft een aanrader.
Ja het staat inderdaad een beetje onduidelijk, maar je kan inderdaad voor 33,75 de EU Limited Edition bestellen.albertus17 schreef op maandag 11 maart 2013 @ 15:21:
Ow wacht ik zie het al, als je naar euro omzet in plaats van dollar, krijg je voor +3,75 de EU limited versie.
super bedankt! ik ga hem bestellen
WEBN & chill (@IBKR)
Er staat een pre-order logo(codes not on stock) en Availability: In Stock..DeadKennedy schreef op maandag 11 maart 2013 @ 15:23:
[...]
Ja het staat inderdaad een beetje onduidelijk, maar je kan inderdaad voor 33,75 de EU Limited Edition bestellen.
[ Voor 36% gewijzigd door Zorian op 11-03-2013 15:34 ]
Zie dat ook nergens meer staanalbertus17 schreef op maandag 11 maart 2013 @ 15:34:
wil er 1 bestellen bij http://cdkeyshere.com maar de optie om Limited edition aan te vinken is ineens verdwenen..? meer mensen last van?
De meeste mensen deugen!
Dat kan enkel iemand die het nog niet gedaan heeft. Ik wou een key voor een maat van me kopen, maar ik mocht dat niet, je kan maar één key per account aankopen.replay11nl schreef op maandag 11 maart 2013 @ 15:58:
Wie o wie kan voor mij op GMG een key voor me kopen?(heb geen PayPal of creditcard) PM me dan aub
Bloemen scheiden het gras in de tuin.
Ik speel op EW2, EW4 en EW6.Cassius schreef op maandag 11 maart 2013 @ 15:47:
Blijft wel matig dat veel Nederlanders nu op de Antartica servers "moeten" spelen en dat zelfs hier nog wachttijden voor zijn. Maar las dat ze deze week nog steeds servers aan het bijschalen waren, dus zal best wel goed komen.
Verwijderd
Neem gewoon Paypal. Het is gratis en hebt daarvoor geen credit card nodig. Paypal is erg handig want je hebt dan ook kopersbescherming. Ontvang je je aankoop niet dan geeft Paypal jou je geld terug. Gewoon ideaal.replay11nl schreef op maandag 11 maart 2013 @ 15:58:
Wie o wie kan voor mij op GMG een key voor me kopen?(heb geen PayPal of creditcard) PM me dan aub
Waarschijnlijk worden ze wel duurder en gaan ze 37,49 kosten.Yorin schreef op maandag 11 maart 2013 @ 19:08:
CDKeysHere verwacht morgen of woensdag nog 50 keys voor de Ltd. EU Edition te kunnen leveren. Wederom First come, first serve.
Waar is die voor 27 dollar te krijgen dan?INGKING schreef op maandag 11 maart 2013 @ 19:10:
retail stores.”
For those who managed to snag a deal on SimCity and get the game for $27. Remember that Electronic Arts will be giving out an extra game (from Electronic Arts) to every gamer who bought SimCity by March 18th.
Two games for 27 bucks? Not a bad deal.
[ Voor 42% gewijzigd door Yorinn op 11-03-2013 19:23 ]
Was te verkrijgen via de indiase webwinkel van ea/origin tot voor kort. jammer genoeg waren wij beiden er te laat bij want ze hebben hem daar weggehaald wegens een storm van mensen die hem daar cheapo kochten.Yorin schreef op maandag 11 maart 2013 @ 19:11:
[...]
Waarschijnlijk worden ze wel duurder en gaan ze 37,49 kosten.
[...]
Waar is die voor 27 dollar te krijgen dan?
Jep, wou hem daar vanochtend halen. Ook daarna bij CDKeysHere geprobeerd, maar nadat die in mijn mandje zat werd het een Standard RU key.Dejagan schreef op maandag 11 maart 2013 @ 19:26:
[...]
Was te verkrijgen via de indiase webwinkel van ea/origin tot voor kort. jammer genoeg waren wij beiden er te laat bij want ze hebben hem daar weggehaald wegens een storm van mensen die hem daar cheapo kochten.
Ja wat is de deal met die RU keys en wat is daar het mindere aan? Want die zijn nog vrij goed geprijsd.Yorin schreef op maandag 11 maart 2013 @ 19:29:
[...]
Jep, wou hem daar vanochtend halen. Ook daarna bij CDKeysHere geprobeerd, maar nadat die in mijn mandje zat werd het een Standard RU key.
Je moet speciale Language-files gebruiken na elke update.Dejagan schreef op maandag 11 maart 2013 @ 19:30:
[...]
Ja wat is de deal met die RU keys en wat is daar het mindere aan? Want die zijn nog vrij goed geprijsd.
[ Voor 16% gewijzigd door Yorinn op 11-03-2013 19:41 ]
Denk dat dat je alleen bij nederlandse webwinkels gaat lukken dus dan is pricewatch je beste vriend.jhesse schreef op maandag 11 maart 2013 @ 20:05:
ergens ook een site waar ik met ideal kan betalen?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq