[Simcity 2013] Aanschaf & Origin

Pagina: 1 ... 16 ... 18 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokxie
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Mmore schreef op zondag 10 maart 2013 @ 16:39:
[...]

Stuur even een PM oid, ik geloof rond de 22eu ;)
Hey, ik was je aan het PMen, toen een vriend opeens met een CC kwam aanzetten.
Toch nog zeer bedankt voor het aanbod! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht iemand zich geroepen voelen om de digital deluxe versie 2x aan te schaffen met behulp van zijn creditcard dan houd ik mij aanbevolen. Reageren graag via DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BNJMN
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 26-06 23:59
Mmore schreef op zondag 10 maart 2013 @ 16:39:
[...]

Stuur even een PM oid, ik geloof rond de 22eu ;)
Hier nog een potentiele klant ! Zou het erg appreciëren! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Hoe is het andere mensen gelukt om de key in je mailbox te ontvangen? Hier kan ik geen tweede exemplaar kopen.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14:30
Voor iedereen die mij heeft ge PM'd, ik vind het geen enkel probleem om te bestellen, maar zit met het volgende probleem;

wanneer ik dit vanuit mijn Origin account probeer in de Indian store krijg ik de melding dat ik het spel al heb en kan ik niet verder gaan in de bestelling. Mijn buurjongen wilde toevallig ook nog SimCity en via zijn account heb ik net zonder problemen besteld.

Je zou mij dus gegevens van een lege Origin account kunnen sturen en daar zou ik dan SimCity voor je op kunnen zetten, bijvoorbeeld. Je kan mij gewoon via je bank betalen of PayPal.

Stuur maar ff een PM als je meer info wilt :P

[alles op eigen risico natuurlijk, omdat dit op Reddit staat heeft het redelijk veel exposure gekregen en zullen veel mensen het doen, maar ik wil verder niet instaan voor een eventuele ban oid omdat de code uit India komt :P]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:03

Smurf

Detri

Ik kreeg de key binnen 5 minuten in mijn mail. Was nog bezig met de social meuk van de Origin account instellen en toen was hij er al.

Maar dit is dus wel op een verse origin account. Hoe het zit met een 2e exemplaar zou ik niet weten (hebben ze uberhaupt zo'n gift systeem net als in steam?)

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Heeft iemand anders ook 'Your Order Is Being Reviewed‏' gehad? Hoe lang duurt het ongeveer voordat je je key krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:39
SniperFox schreef op zondag 10 maart 2013 @ 18:12:
Heeft iemand anders ook 'Your Order Is Being Reviewed‏' gehad? Hoe lang duurt het ongeveer voordat je je key krijgt?
'
Paar pagina's terug had volgens mij iemand dit probleem. Die kreeg daarna gewoon netjes een mail dat de aankoop gelukt was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BNJMN
SniperFox schreef op zondag 10 maart 2013 @ 18:12:
Same here, nog even geduld hebben ! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer0entjeh88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 14:10

Jer0entjeh88

display: grid;

Net ook gekocht via de Indian store, binnen 3min stond hij in Origin bij de rest van m'n games. Prima deal lijkt me!

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Toch echt benieuwd hoe dit af gaat lopen.. Volgens mij hebben heeeel veel mensen het nu op deze manier gekocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Heb hem onderhand nu ook binnen, duurde even een uurtje. Nu downloaden, bedankt Mmore! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BNJMN
Hier net wel een mailtje binnen gehad met me order. Maar nog niet in order geschiedenis te vinden en ook nog niet te downloaden.... :z

@SniperFox, hoe laat had jij besteld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BNJMN
SniperFox zit nu natuurlijk al lekker steden te knutselen ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-12-2014
Ik heb de Hongaarse versie, om hem naar Engels te krijgen pas ik die "Data.package" kopieer methode toe.

Alleen, iedere keer wanneer ik nu die file kopieer en het spel opstart... moet het spel zichzelf updaten en hierbij vervangt hij de Data.package-file, waardoor de taal weer op Hongaars staat. Dit krijg ik op het moment niet meer fatsoenlijk werkend.

Hebben jullie hier ook last van? Hoe kan ik dit oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BNJMN
Ahhwww yeahhh.. hij is binnen, downloading as we speak!

Bedankt Mmore!! _/-\o_

[ Voor 19% gewijzigd door BNJMN op 10-03-2013 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheThomas
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
@Hurm, waarschijnlijk heb je niet de laatste engelse versie, maar een oudere, hierdoor gaat hij elke keer updaten en dan download die de oorspronkelijke taal. Oplossing: zoek naar een data.package van de laatste patch (na 19.00u op 1310-3-2013) en kopieer deze volgens de welbekende methode

edit:verkeerde datum :+

[ Voor 7% gewijzigd door TheThomas op 10-03-2013 20:14 . Reden: verkeerde datum ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurm
TheThomas schreef op zondag 10 maart 2013 @ 20:11:
@Hurm, waarschijnlijk heb je niet de laatste engelse versie, maar een oudere, hierdoor gaat hij elke keer updaten en dan download die de oorspronkelijke taal. Oplossing: zoek naar een data.package van de laatste patch (na 19.00u op 13-3-2013) en kopieer deze volgens de welbekende methode
Hmm, zeer waarschijnlijk is dat inderdaad het probleem. Alleen blijft ie keer op keer updaten als ik het bestand vervang. Ook wanneer ik het bestand in de en-us map kopieer naar de hu-hu map.

[ Voor 17% gewijzigd door Hurm op 10-03-2013 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Hurm schreef op zondag 10 maart 2013 @ 20:12:
[...]

Hmm, zeer waarschijnlijk is dat inderdaad het probleem. Alleen blijft ie keer op keer updaten als ik het bestand vervang. Ook wanneer ik het bestand in de en-us map kopieer naar de hu-hu map.
Ditis de meeste recente EN-US data-package, heb hem zelf getest en zou moeten werken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:48
Ook net gekocht via Origin India. Ik werd na het betalen direct doorgelinkt naar de NL Origin site. Geen bevestiging of wat dan ook. Wel kort daarna een mail met als onderwerp 'Welcome to Origin'. Kwestie van geduld hebben nu? Was dit de juiste procedure?

[ Voor 9% gewijzigd door Pierre_nr1 op 10-03-2013 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BNJMN
-Mike- schreef op zondag 10 maart 2013 @ 21:04:
[...]

Ditis de meeste recente EN-US data-package, heb hem zelf getest en zou moeten werken. :)
Werkt idd perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurm
-Mike- schreef op zondag 10 maart 2013 @ 21:04:
[...]

Dankjewel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinwalter
  • Laatst online: 11:07
Hmm, hebben jullie ook zoveel problemen met simcity? Spel is al 5x gecrasht vanaf 19:00 uur vanavond. Tevens wordt telkens de verbinding verbroken. Aangezien we in de EU zitten horen we ons geld terug te krijgen binnen 14 dagen. Moeten ze dus niet moeilijk over doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kolomos
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-08 19:41
http://www.reddit.com/r/S...ed_for_buying_from_india/

Nog niet helemaal gelezen, maar wellicht even het lezen waard voor je iets aanschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheThomas
  • Niet online
Kolomos schreef op zondag 10 maart 2013 @ 22:09:

Nog niet helemaal gelezen, maar wellicht even het lezen waard voor je iets aanschaft.
Die is al voorbij gekomen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kolomos
heb je de link wel aangeklikt, daar is een eerste melding over een ban vanwege de aankoop, of dat ook echt zo is weet ik niet. Daar kun je je eigen bevindingen uit halen.
TheThomas schreef op zondag 10 maart 2013 @ 22:12:
[...]

Die is al voorbij gekomen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheThomas
  • Niet online
Oeps nee ik heb hem niet gelezen, maar ik bedoelde dat die link al voorbij is gekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-04-2024
Het zou me niet echt verbazen als het zo was EA kent geen genade als het om zoiets gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kolomos
TheThomas schreef op zondag 10 maart 2013 @ 22:18:
Oeps nee ik heb hem niet gelezen, maar ik bedoelde dat die link al voorbij is gekomen...
Nee dit is niet die link die eerder is gekomen, deze is net 44 min oud over een ban die heeft plaatsgevonden. Overigens betwijfel ik het nu wel, want die gozer die hierover praat is al een dag vrolijk aan het spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Laatst online: 13-09 23:58

Zorian

What the fox?

Ben blij dat ik een 2e key heb aangeschaft.
De 2e was in bijna 2 uur tijd binnen, de 1e key moet nog steeds arriveren na 4-5 dagen. Ongelofelijk. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
Xereon schreef op zondag 10 maart 2013 @ 22:25:
Ben blij dat ik een 2e key heb aangeschaft.
De 2e was in bijna 2 uur tijd binnen, de 1e key moet nog steeds arriveren na 4-5 dagen. Ongelofelijk. :(
Hoe ging de procedure bij jou? Ook meteen doorgelinkt naar de NL pagina van Origin na de aankoopbevestiging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Pierre_nr1 schreef op zondag 10 maart 2013 @ 22:27:
[...]

Hoe ging de procedure bij jou? Ook meteen doorgelinkt naar de NL pagina van Origin na de aankoopbevestiging?
Heb ze bij keyshops besteld via PayPal. Daarna gewoon verzilverd in Origin en kon ik hem direct downloaden.
Welke NL pagina van Origin? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
@Pierre: Ik word ook geforward naar de NL store. Als je dan Origin opnieuw opstart staat de game erbij in je library. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
Mmore schreef op zondag 10 maart 2013 @ 22:49:
@Pierre: Ik word ook geforward naar de NL store. Als je dan Origin opnieuw opstart staat de game erbij in je library. :o
Bij mij helaas nog niet, 2 uur geleden aangeschaft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
Mmore schreef op zondag 10 maart 2013 @ 22:49:
Bedoel je 'Bestelgeschiedenis'? Zou ie daar moeten staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
Nee,

Ik heb het nu ongeveer 8 keer besteld. De eerste 3 keer werd ik steeds geforward naar de NL site en was de game direct werkbaar in Origin.

De keren daarna krijg ik steeds een melding dat de order onder review staat en wordt het spel binnen een paar uur toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
Mmore schreef op zondag 10 maart 2013 @ 23:08:
Nee,

Ik heb het nu ongeveer 8 keer besteld. De eerste 3 keer werd ik steeds geforward naar de NL site en was de game direct werkbaar in Origin.

De keren daarna krijg ik steeds een melding dat de order onder review staat en wordt het spel binnen een paar uur toegevoegd.
Waar moet ik precies kijken dan voor de download??? Heb je een linkje misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
Het spel zou gewoon in het Origin programma dat je op de PC installeert moeten verschijnen en van daaruit kan je 'm downloaden en installeren :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Kolomos schreef op zondag 10 maart 2013 @ 22:09:

Misschien was het toch handiger
m een 2de account aan te maken. Heb er ook bf3+premium op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
Mmore schreef op zondag 10 maart 2013 @ 23:16:
Het spel zou gewoon in het Origin programma dat je op de PC installeert moeten verschijnen en van daaruit kan je 'm downloaden en installeren :o
Onder 'my games'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
Jep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
Dar staat helaas geen SimCity bij.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
Nieuwe bestellingen zijn niet meer mogelijk, EA India heeft het product uit haar catalogus verwijderd. Geen SimCity voor €23,- meer dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-08 11:56
Zo als een aantal van jullie, had ik ook de key ook voor de limited editie besteld bij Gamecardwinkel.
Ook ik was 1 van de gelukkige die een Russische versie kreeg. Mailtjes etc gehad hoe het in te stellen in het engels etc....

Echter Zaterdag weer een update en hop alles weer in het russisch. Met geen mogelijkheid meer in het Engels in te stellen... |:( Dus ik heb Gamecardwinkel netjes O-) gemaild. Dat ik echt geen Russische versie besteld had en dat het spel voor nu onspeelbaar is. En dat ik een nieuwe key wil of mijn geld terug.

Het is zaterdag dus ik verwacht dit weekend geen reactie. Zondag ochtend ik weer beetje google gebruiken en vond weer een workaround om de engelse taal in te stellen en ik weer spelen.

Kreeg ik zondag middag een mailtje van gamecard winkel. Met daarin een nieuwe Key! _/-\o_ En deze was goed!

PSN: Totumpaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

R0y. schreef op zondag 10 maart 2013 @ 23:18:
[...]

Misschien was het toch handiger
m een 2de account aan te maken. Heb er ook bf3+premium op..
Denk niet dat je een ban zal krijgen, spel zal gewoon afgepakt worden. Destijds schaften veel mensen Battlefield 3 Premium aan in India, kregen allemaal hun geld terug en enkel Premium werd afgepakt. Ze mochten close quarters trouwens nog houden ook.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 18:59

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Ik wil alleen een key gaan kopen. Maar als ik SC nu op mijn laptop installeer, kan ik het dan ook nog op mijn PC installeren?
Begrijp dan natuurlijk dat je het op 1 pc/laptop tegelijk kan spelen. Maar wil even weten of het kan...

[ Voor 32% gewijzigd door DNA_Saint op 11-03-2013 08:38 ]

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Origin kan je op elk systeem installeren en dan kan je op elk van die systemen alle spellen downloaden, je kan enkel niet vanaf meerdere systemen tegelijk ingelogd zijn.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Iemand nog nieuws over sim city van €21,-? Die reddit post was het enigste tot nu toe wat ik er van kan vinden. Of zal het gewoon een troll zijn? B)
Tsurany schreef op maandag 11 maart 2013 @ 07:50:
[...]

Denk niet dat je een ban zal krijgen, spel zal gewoon afgepakt worden. Destijds schaften veel mensen Battlefield 3 Premium aan in India, kregen allemaal hun geld terug en enkel Premium werd afgepakt. Ze mochten close quarters trouwens nog houden ook.
Stel dat ze het doen, kunnen ze sim city ergens steken waar de zon niet schijnt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

http://cheapgamescdkeys.com/buy-simcity-cd-key
voor 23 euro...

linkje via dat topic van Reddit. Alleen....is dit genuine?

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
  • Laatst online: 13-04-2024
DNA_Saint schreef op maandag 11 maart 2013 @ 09:20:
voor 23 euro...

Wel apart dat alles op pre-order staat ... SC maar ook Crysis 3 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
DNA_Saint schreef op maandag 11 maart 2013 @ 09:20:
voor 23 euro...

Heel vaag allemaal, ook als je zoekt op Google kom je veel tegenstrijdige menigen tegen. Het woord 'fake' las ik iets te vaak. Ik zou het niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:46

TommyGun

Stik er maar in!

Verwijderd schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 11:22:
Hier ook bij GMG besteld, direct een key op het scherm en in de mail.

Zag bij Origin staan dat de Limited Edition maar leverbaar is tot 15 maart. Nu maar gelijk toegeslagen!
Me2 :)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-07 16:23
Gisteravond toch maar gehaald bij GMG voor €41,xx, hoop dat ik hier geen problemen mee krijg, maar volgens mij zijn het gewoon "officiele" keys?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruntFCA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 20:41
als jij bij Origin de game nu alsnog besteld krijg je hem dan gelijk binnen of duurt dat 1 a 2 dagen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
BruntFCA schreef op maandag 11 maart 2013 @ 09:58:
als jij bij Origin de game nu alsnog besteld krijg je hem dan gelijk binnen of duurt dat 1 a 2 dagen ?
Gaat direct, tenminste dat was zo bij de Asian shop. Dus dat zal normaal ook wel zo zijn.

Er zijn wat mensen waar de melding verscheen dat de order word nagekeken, maar voor zo ver ik weet kregen die nog wel hun keys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPanda
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-05 16:21
Is het al bekent of er een nieuwe patch is voor de RU versie, sinds de vorige niet meer werkt.

Mijn naam is niet Peter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

DoubleTweaks schreef op maandag 11 maart 2013 @ 10:29:
Is het al bekent of er een nieuwe patch is voor de RU versie, sinds de vorige niet meer werkt.
Volgens mij staat op de vorige pagina de nieuwe, goede files om hem te updaten.

Heeft er iemand alweer een goede deal langs zien komen sinds de Indiase Origin hem niet meer verkoopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-09 17:49
Blijft het apart vinden dat die game daar 22e kost en hier 60e. Betalen wij nou echt zoveel belasting en alles of zijn wij gewoon een melkkoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
spookz0r schreef op maandag 11 maart 2013 @ 11:58:
Blijft het apart vinden dat die game daar 22e kost en hier 60e. Betalen wij nou echt zoveel belasting en alles of zijn wij gewoon een melkkoe?
Allebei,

Europe is echt heel erg welvarend en dus duur. Prijzen zijn hier gewoon hoger omdat A de kosten hoger zijn, en B wij allang niet meer betalen wat een product waard is maar wat de "imago" waarde is (uitzonderingen daar gelaten).

Maar je betaald ook gewoon een stuk lucht met de verhoogde prijzen simpelweg omdat we toch rijk genoeg zijn en het toch wel betalen. Immers als je net zoveel games voor 60 euro als voor 30 euro verkoopt. Dan verkoop je hem toch voor 60?

Maar het is veel te simplistisch om alleen te stellen dat het door BTW/belasting komt.

[ Voor 5% gewijzigd door Postius op 11-03-2013 12:26 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spookz0r schreef op maandag 11 maart 2013 @ 11:58:
Het salaris daar zal vast niet zoveel zijn als het salaris hier. Dus iets met in verhouding staan. Op de game van 60 euro betaal je iets van 12,50 euro aan BTW (in NL).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhesse
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-09 08:19
Die gmg zijn eu codes of ru?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Volgens mij alle talen. Want heb net gekocht en zag bijna alle talen in mijn origin description staan.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Laatst online: 28-08 17:52
Had vrijdag (voor 19:00 uur) mijn key besteld bij Intkeys.com (deze zouden vandaag 1500 stuks binnen krijgen). Ik kan melden dat mijn key binnen is (zonder ID opgestuurd te hebben) voor de LE editie.

Voor allen die bij Intkeys.com hebben besteld, ze komen eraan!

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthTBH
  • Laatst online: 14-09 16:31
DNA_Saint schreef op maandag 11 maart 2013 @ 13:29:
Volgens mij alle talen. Want heb net gekocht en zag bijna alle talen in mijn origin description staan.
Moet je als je bij greenmangaming sim city koopt ook hun software gebruiken of is het gewoon een key voor Origin die je koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

StealthTBH schreef op maandag 11 maart 2013 @ 14:50:
[...]

Moet je als je bij greenmangaming sim city koopt ook hun software gebruiken of is het gewoon een key voor Origin die je koopt?
Is gewoon een Origin-key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen ik wil vandaag graag Sim City 5 kopen. Kan ik het spel via origin in het Nederlands spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:55

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Als je nou zelf even kijkt in Origin, dan zie je als je op 'in winkelmandje' drukt, je kunt kiezen tussen Engels of Nederlands. Het antwoord is dus: Ja.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DAMAGE schreef op maandag 11 maart 2013 @ 15:07:
Als je nou zelf even kijkt in Origin, dan zie je als je op 'in winkelmandje' drukt, je kunt kiezen tussen Engels of Nederlands. Het antwoord is dus: Ja.
Zover was ik ook nog wel maar ik twijfel soms nog wel. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albertus17
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-07 22:54
helaas te laat met de india versie.. is het al ergens goedkoper dan GMG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Laatst online: 12:36

Weet niet of deze betrouwbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albertus17
Bij de reviews staan 2 comments uit aug 2012.. vertrouw ik niet helemaal

iemand hier toevallig besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Laatst online: 12:36
http://www.trustpilot.nl/review/cheapgamescdkeys.com

Denk het dan dus niet. En je kan Battlefield 4 daar ook al voor 20 dollar pre-orderen, jaja :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duke99
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 11:17
De allereerste google hit was http://www.trustpilot.com/review/cheapgamescdkeys.com
Niet echt positief dus.

Canon 80D | Sigma 17-50 mm F2.8 EX DC OS HSM | Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS STM | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Zoals ik ook in het algemene gamekeys topic heb gepost:

http://cdkeyshere.com/simcity-cd-key.html

Simcity voor 30 euro. Ik heb bij deze site al een stuk of 5 keer spellen besteld, waarbij ik erg goede en snelle service kreeg, wat mij betreft een aanrader.

30 euro voor de Russische Standard Edition, 33,75 voor de EU Limited Edition!

[ Voor 13% gewijzigd door DeadKennedy op 11-03-2013 15:23 ]

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albertus17
DeadKennedy schreef op maandag 11 maart 2013 @ 15:13:
Zoals ik ook in het algemene gamekeys topic heb gepost:

http://cdkeyshere.com/simcity-cd-key.html

Simcity voor 30 euro. Ik heb bij deze site al een stuk of 5 keer spellen besteld, waarbij ik erg goede en snelle service kreeg, wat mij betreft een aanrader.
Op de website kan je aanvinken eu limited edition, maar daaronder staat weer dat het een standaard russische versie is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albertus17
Ow wacht ik zie het al, als je naar euro omzet in plaats van dollar, krijg je voor +3,75 de EU limited versie.

super bedankt! ik ga hem bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
albertus17 schreef op maandag 11 maart 2013 @ 15:21:
Ow wacht ik zie het al, als je naar euro omzet in plaats van dollar, krijg je voor +3,75 de EU limited versie.

super bedankt! ik ga hem bestellen
Ja het staat inderdaad een beetje onduidelijk, maar je kan inderdaad voor 33,75 de EU Limited Edition bestellen.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcosw87
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-08 21:50
DeadKennedy schreef op maandag 11 maart 2013 @ 15:23:
[...]

Ja het staat inderdaad een beetje onduidelijk, maar je kan inderdaad voor 33,75 de EU Limited Edition bestellen.
Er staat een pre-order logo(codes not on stock) en Availability: In Stock..

Wat is waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsfortyseven
  • Laatst online: 06-09 16:57
Shit.... wil graag op cdkeyshare dat ding bestellen, maar ik heb geen paypal/creditcard :') Iemand die m voor me wil bestellen? Dan maak ik t geld wel over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

http://www.cdkeysdirect.c...igin-Activation-Code.html

Deze lui moeten nog steeds alle keys leveren. :(
Mijn advies: STAY AWAY!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mTjxHaw.png

//Het is alsof ze meelezen. Amper enkele minuten na deze post komen de keys binnen. Alsnog retetraag, dus mijn advies blijft staan.

[ Voor 36% gewijzigd door Zorian op 11-03-2013 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albertus17
wil er 1 bestellen bij http://cdkeyshere.com maar de optie om Limited edition aan te vinken is ineens verdwenen..? meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsfortyseven
albertus17 schreef op maandag 11 maart 2013 @ 15:34:
wil er 1 bestellen bij http://cdkeyshere.com maar de optie om Limited edition aan te vinken is ineens verdwenen..? meer mensen last van?
Zie dat ook nergens meer staan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Ik heb de LE bij Dixons gekocht vrijdag. Gedurende het weekend werd alles veel stabieler. Ze hadden dan ook een aantal servers toegevoegd en bestaande geupgraded.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Blijft wel matig dat veel Nederlanders nu op de Antartica servers "moeten" spelen en dat zelfs hier nog wachttijden voor zijn. Maar las dat ze deze week nog steeds servers aan het bijschalen waren, dus zal best wel goed komen :) .

Ik wacht even af tot ik gewoon een EU (lees: UK) variant kan vinden bij fatsoenlijke shop voor <€30.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albertus17
bij http://cdkeyshere.com is die nu alleen nog maar de Russische versie verkrijgbaar =(

weet iemand nog een andere site die goedkoper is dan GMG en EU versie is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsfortyseven
Wie o wie kan voor mij op GMG een key voor me kopen?(heb geen PayPal of creditcard) PM me dan aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatalharry
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 13:04
Heb het spel gekocht vanuit Origin, dit ging vlekkeloos. Spel staat nu ook bij "mijn games".
Maar zodra ik het spel wil opstarten, krijg ik de volgende melding:
"je hebt simcity niet geactiveerd op je account. Activeer simcity in origin om te spelen"

WTF?
Iemand die hier een oplossing voor weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

replay11nl schreef op maandag 11 maart 2013 @ 15:58:
Wie o wie kan voor mij op GMG een key voor me kopen?(heb geen PayPal of creditcard) PM me dan aub
Dat kan enkel iemand die het nog niet gedaan heeft. Ik wou een key voor een maat van me kopen, maar ik mocht dat niet, je kan maar één key per account aankopen.

... niet dat ik geen tweede account zou kunnen aanmaken of zo.

Maar ik heb hem mijn referral link gegeven, zo hebben we er nog iets aan (-2euro op volgende aankoop voor beiden)

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Cassius schreef op maandag 11 maart 2013 @ 15:47:
Blijft wel matig dat veel Nederlanders nu op de Antartica servers "moeten" spelen en dat zelfs hier nog wachttijden voor zijn. Maar las dat ze deze week nog steeds servers aan het bijschalen waren, dus zal best wel goed komen :) .
Ik speel op EW2, EW4 en EW6.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantomas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik ben het geklooi met die Russische versie wel echt beu nu, heb een ticket aangemaakt bij Buygamecode met een (heel net geschreven) verzoek om een refund omdat ze het spel vals adverteren.

Screenshotje erbij ( er staat nog steeds dat het spel in Engels te spelen is) en ook dat ik bij Paypal een dispute file als ik mijn geld niet terugkrijg,

Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

replay11nl schreef op maandag 11 maart 2013 @ 15:58:
Neem gewoon Paypal. Het is gratis en hebt daarvoor geen credit card nodig. Paypal is erg handig want je hebt dan ook kopersbescherming. Ontvang je je aankoop niet dan geeft Paypal jou je geld terug. Gewoon ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

CDKeysHere verwacht morgen of woensdag nog 50 keys voor de Ltd. EU Edition te kunnen leveren. Wederom First come, first serve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• INGKING
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-02 17:06
retail stores.”

For those who managed to snag a deal on SimCity and get the game for $27. Remember that Electronic Arts will be giving out an extra game (from Electronic Arts) to every gamer who bought SimCity by March 18th.

Two games for 27 bucks? Not a bad deal.

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Yorin schreef op maandag 11 maart 2013 @ 19:08:
CDKeysHere verwacht morgen of woensdag nog 50 keys voor de Ltd. EU Edition te kunnen leveren. Wederom First come, first serve.
Waarschijnlijk worden ze wel duurder en gaan ze 37,49 kosten.
INGKING schreef op maandag 11 maart 2013 @ 19:10:
retail stores.”

For those who managed to snag a deal on SimCity and get the game for $27. Remember that Electronic Arts will be giving out an extra game (from Electronic Arts) to every gamer who bought SimCity by March 18th.

Two games for 27 bucks? Not a bad deal.

8)
Waar is die voor 27 dollar te krijgen dan?

[ Voor 42% gewijzigd door Yorinn op 11-03-2013 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
  • Laatst online: 14-09 23:21
Yorin schreef op maandag 11 maart 2013 @ 19:11:
[...]

Waarschijnlijk worden ze wel duurder en gaan ze 37,49 kosten.

[...]

Waar is die voor 27 dollar te krijgen dan?
Was te verkrijgen via de indiase webwinkel van ea/origin tot voor kort. jammer genoeg waren wij beiden er te laat bij want ze hebben hem daar weggehaald wegens een storm van mensen die hem daar cheapo kochten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Dejagan schreef op maandag 11 maart 2013 @ 19:26:
[...]

Was te verkrijgen via de indiase webwinkel van ea/origin tot voor kort. jammer genoeg waren wij beiden er te laat bij want ze hebben hem daar weggehaald wegens een storm van mensen die hem daar cheapo kochten.
Jep, wou hem daar vanochtend halen. Ook daarna bij CDKeysHere geprobeerd, maar nadat die in mijn mandje zat werd het een Standard RU key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
Yorin schreef op maandag 11 maart 2013 @ 19:29:
[...]

Jep, wou hem daar vanochtend halen. Ook daarna bij CDKeysHere geprobeerd, maar nadat die in mijn mandje zat werd het een Standard RU key.
Ja wat is de deal met die RU keys en wat is daar het mindere aan? Want die zijn nog vrij goed geprijsd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Dejagan schreef op maandag 11 maart 2013 @ 19:30:
[...]

Ja wat is de deal met die RU keys en wat is daar het mindere aan? Want die zijn nog vrij goed geprijsd.
Je moet speciale Language-files gebruiken na elke update.

Ze hadden vandaag bij CDKeysHere maar 5 Ltd. EU keys binnengekregen. Volgende 50 gaan voor €37,49 weg.

[ Voor 16% gewijzigd door Yorinn op 11-03-2013 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhesse
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-09 08:19
ergens ook een site waar ik met ideal kan betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
jhesse schreef op maandag 11 maart 2013 @ 20:05:
ergens ook een site waar ik met ideal kan betalen?
Denk dat dat je alleen bij nederlandse webwinkels gaat lukken dus dan is pricewatch je beste vriend.
Pagina: 1 ... 16 ... 18 Laatste

Let op:
Het unlocken via VPNs wordt gezien als het omzeilen van een beperking en willen we hier niet zien.

Maak een foto, tik een verhaal en win die SimCity Challenge helikoptervlucht!