Wat ik nog niet helemaal begrijp, is waarom ik via
deze computer - netwerk niet altijd de NAS zie. Wellicht heeft dat er ook mee te maken dat geen enkel muziekprogramma (WMP, MusicBee, iTunes) de netwerklocatie ziet.
Zoals je op het plaatje kunt zien, staat hij er vanochtend wel tussen (bij
computer staat
Toshiba en
Diskstation. Meestal staat hier echter alleen Toshiba. Terwijl ik dit type staat er nu bij andere apparaten ook geen Diskstation meer. Sterker nog, de hele categorie is verdwenen.
Hierom heb ik dus van de
"computer" Diskstation een snelkoppeling gemaakt op mijn bureaublad, zodat ik ook wanneer ik hem niet bij
deze computer - netwerk zie staan, toch gemakkelijk bij de bestanden kan. Ik kan natuurlijk ook via IE en DSM de NAS benaderen, maar dat werkt veel minder snel dan gewoon via Windows verkenner.
Verder begrijp ik niet helemaal hoe het werkt met de filmcategorieën. Mag ik deze niet zelf aanmaken via Windows verkenner? Als ik de Synology-informatie goed lees, dan zou ik maar 4 categorieën hebben:
film, tv-show, zelfgemaakte video en tv-opnames. (Dit in elk geval voor video station.) Als ik nu een categorie
docu's, videoclips of cabaret wil maken, kan dat dan niet? (Of alleen niet via video station?)
[
Voor 10% gewijzigd door
Jorgen op 19-08-2013 11:11
]