Als je de firewall op de DS uit hebt staan (onderin toegang toestaan) en je zet de internal gelijk aan de external dus in beide velden 51413 gaat het echt werken. Je hebt met NAT/poorten openzetten namelijk een interne en externe poort, welke je meestal gelijk houdt en in jouw geval ook gelijk moet houden.
Ik ga er van uit dat je bedoelt dat beide velden in de settings van de router 51413 moeten zijn?stormfly schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 15:25:
Als je de firewall op de DS uit hebt staan (onderin toegang toestaan) en je zet de internal gelijk aan de external dus in beide velden 51413 gaat het echt werken. Je hebt met NAT/poorten openzetten namelijk een interne en externe poort, welke je meestal gelijk houdt en in jouw geval ook gelijk moet houden.
Dat staat namelijk nog steeds zo, firewall even uitgezet (als in, regels disabled en alles wat niet aan regels voldoet toestaan), maar de poort is volgens transmission nog steeds gesloten..
Fungeert je modem nog als router (dus naast je tp-link)? Anders blokkeert die je open poort (kom ik vaker tegen).MrMaxedTank schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 15:32:
[...]
Ik ga er van uit dat je bedoelt dat beide velden in de settings van de router 51413 moeten zijn?
Dat staat namelijk nog steeds zo, firewall even uitgezet (als in, regels disabled en alles wat niet aan regels voldoet toestaan), maar de poort is volgens transmission nog steeds gesloten..
Dat is een interessante suggestie. Oorspronkelijk stond dat uit, maar ik heb sinds een maandje een nieuwe modem en ik weet niet zeker of ziggo die functie toen heeft uitgezet. Ik zal het eens nakijken.dries83 schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 15:40:
[...]
Fungeert je modem nog als router (dus naast je tp-link)? Anders blokkeert die je open poort (kom ik vaker tegen).
Edit: na een telefoontje naar ziggo is de router functie uitgezet en is de poort open. Hartstikke bedankt! Ik was hier nooit achter gekomen
Allemaal bedankt voor het meedenken en de suggesties!
[ Voor 18% gewijzigd door MrMaxedTank op 20-07-2013 16:02 ]
Verwijderd
Ik had het geupdate naar 0.7.14 maar daarna wilde het repairen niet meer werken. Uiteindelijk maar weer terug gegaan naar 0.7.12... nu werkt het weer als een speer... vandaar dat er waarschijnlijk nog geen update online is gezet voor de synology..Senaxx schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 12:47:
Is er eigenlijk al een geupdate package van Sabnzbd ? Versie 0.7.14 hebben we het dan over. Op een 1 of andere manier heb ik de tik dat ik altijd de laatste versie wil draaienLaatste beschikbaar op SynoCommunity is 0.7.12-6.
Hoe kan ik binnen het Ziggo modem zien of de router functie aan of uit staat?
Iemand een schermprintje? Een plaatje zegt immers meer dan 1000 woorden...
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
MrMaxedTank schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 15:43:
[...]
Dat is een interessante suggestie. Oorspronkelijk stond dat uit, maar ik heb sinds een maandje een nieuwe modem en ik weet niet zeker of ziggo die functie toen heeft uitgezet. Ik zal het eens nakijken.
Edit: na een telefoontje naar ziggo is de router functie uitgezet en is de poort open. Hartstikke bedankt! Ik was hier nooit achter gekomen
Allemaal bedankt voor het meedenken en de suggesties!
Zend je ziggo modem een wifi signaal uit? Dan staat je routerfunctie aan. Daarnaast kun je ook het ook controleren door een pc/laptop met een kabel op de modem aan te sluiten en kijken wat voor ip adres je krijgt. 192.168 etc = router van ziggo
http://tweakers.net/gallery/103719/sys.
ALs in inlogt op het modem van Ziggo en de routerfunctie staat uit dan krijg ik direct op de eerste pagina te zien.whatever001 schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 23:21:
Iemand een schermprintje? Een plaatje zegt immers meer dan 1000 woorden...![]()
Alvast bedankt.
[...]
Router en Wireless staan UIT
Hoeft niet perse: met ziggo wifi hotspots staat ook je wifi aan in je router. Wat helpt is om je eigen wifi netwerk een andere naam te geven en je router in de DMZ van je ziggo-modem te zetten met een vast ipadres. Uiteraard wel je andere router beveiligen.MikeOO schreef op zondag 21 juli 2013 @ 08:55:
[...]
ALs in inlogt op het modem van Ziggo en de routerfunctie staat uit dan krijg ik direct op de eerste pagina te zien.
Router en Wireless staan UIT
Verwijderd
Het moet er als volgt uitzien als je inlogt op http://192.168.178.1/ , als het goed is wordt je geredirected naar http://192.168.178.1/BridgeHome.asp en als je de inlognaam en wachtwoord niet weet, deze zijn:whatever001 schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 23:21:
username: ziggo
ww: draadloos

Verwijderd
Zo, eindelijk eens tijd gehad om hiermee aan de slag te gaan. Buiten 30 graden, dus ideaal om achter de pc te zittenGoner schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 15:36:
Je zou BicBucStriim kunnen proberen.
Ook in PHP, maar misschien anders opgezet en sneller ?
BicBucStriim is werkelijk geniaal gemaakt. Het lijkt in eerste instantie te traag voor de j modellen, maar daaraan heeft de ontwikkelaar gedacht: alle thumbnails van de bookcovers worden opgeslagen in je web data folder waardoor het na het eenmalig aanmaken echt als een trein werkt.
Ik ben er erg blij mee, ik ga de ontwikkelaar nog een mail sturen met wat wensen die ik heb (bijvoorbeeld het vooraf automatisch kunnen aanmaken van de thumbnails zonder elke genre eerst te moeten aanklikken), maar in de huidige staat is he al meer dan top.
Dank voor deze mooie tip.
Edit: 1 van de 2 verzoeken is inmiddels gehonoreerd om in een update erin te komen. Serienummers komen bij de boektitels te staan.
Heel fijn, het enige wat ik nog mis is een link naar wikipedia / goodreads etc. , maar dat gebruik ik toch amper en is ook niet zo nuttig. Krijg het verder nog niet voor elkaar om vanuit mijn webfolder rechten voor de user te krijgen op mijn andere nas, dus ik ga deze week nog even mijn boekencollectie van nas 1 naar nas 2 verhuizen zodat het kan draaien op mijn intranet.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2013 12:41 ]
Hoeft dus wel per se.dries83 schreef op zondag 21 juli 2013 @ 11:59:
[...]
Hoeft niet perse: met ziggo wifi hotspots staat ook je wifi aan in je router. Wat helpt is om je eigen wifi netwerk een andere naam te geven en je router in de DMZ van je ziggo-modem te zetten met een vast ipadres. Uiteraard wel je andere router beveiligen.
Als je WiFi aanstaat voor de Hotspots dan staat ook de routerfunctie aan.
Wifi aanzetten kan alleen als de routerfunctie aan staat.
Zodra je de router in bridgemode laat zetten dan is erg geen mogelijkheid om dit aan te zetten.
Dus je kan dat prima op dit manier checken.
iemand die voor mij het Spotweb package ergens kan uploaden, Martijn's repo lijkt het hier niet te doen.
Verwijderd
Nog even het vervolg hierop. Ik heb t andersom opgelost. Via de webinterface kan je geen VPN IP range opgeven in t zelfde subnet als de syno. Maar handmatig in pptpd.conf wel. Heb nu alles in 1992.168.0.0 zitten. Syno geeft uit van 50-60; router van 150-254.DukeBox schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 14:40:
[...]
0.0.0.0 als dev gw is goed, dat houdt in dat hij verkeer naar je vpn interface stuurt (de tunnel in).
Als je VPN range anders is dan intern dan moet je natuurlijk wel zorgen dat die ook (terug) routeer baar is. Oftewel op je ziggo modem moet je de router 192.168.2.0/24 toevoegen met als gw het ip van je syno waar je vpn op aktief hebt.
Loopt als een zonnetje en post dit nu door de tunnel heen
Sinds SynoCommunity even even down is geweest door die crash, zie ik geen nieuwe updates meer opduiken op mijn Synology. Moet ik ergens zelf nog actie ondernemen om dit weer werkend te krijgen?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Het lijkt er op dat het daar gewoon dood is. Er gebeurt helemaal niets meerpven schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 14:50:
Sinds SynoCommunity even even down is geweest door die crash, zie ik geen nieuwe updates meer opduiken op mijn Synology. Moet ik ergens zelf nog actie ondernemen om dit weer werkend te krijgen?
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Nou ik heb precies hetzelfde probleem! Ik wilde hem net installeren, is de site down. Al sinds eergisteren geloof ik...schumi2004 schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 11:11:
iemand die voor mij het Spotweb package ergens kan uploaden, Martijn's repo lijkt het hier niet te doen.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Mocht hij niet te verkrijgen zijn dan is zelf installeren ook niet moeilijk meer sinds deze install.php gebruikt.Royz schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 19:45:
[...]
Nou ik heb precies hetzelfde probleem! Ik wilde hem net installeren, is de site down. Al sinds eergisteren geloof ik...
Misschien iets meer werk maar dan weet je wel wat er gebeurt.
Hier wordt er vrij goed uitgelegd.
http://www.fam-oldenburge...1/07/spotweb-installeren/
Gebeurt nog zatOrtep schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 16:28:
[...]
Het lijkt er op dat het daar gewoon dood is. Er gebeurt helemaal niets meer
https://github.com/SynoCommunity/spksrc/commits/develop
Thanks, straks eens proberen.MikeOO schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 17:17:
[...]
Mocht hij niet te verkrijgen zijn dan is zelf installeren ook niet moeilijk meer sinds deze install.php gebruikt.
Misschien iets meer werk maar dan weet je wel wat er gebeurt.
Hier wordt er vrij goed uitgelegd.
http://www.fam-oldenburge...1/07/spotweb-installeren/
Ja dat installeren lukt me wel, maar ik vind een SPK wel zo makkelijk. Mdevries doet het idd al tijden niet
. Misschien toch maar weer in de putty gaan... maar ik hou me aanbevolen als iemand de SPK kan uploaden!
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Verwijderd
Een week geleden nog wel. Geen idee waar die site nu gebleven is?
Misschien op vakantie en server offline gehaald. Althans dat denk ik.
Zodra hij weer online is ga ik een backup maken, ik kan er kennelijk niet meer op vertrouwen dat het blijft bestaan. Stom dat ik dat niet gedaan heb, heb wel van de anderer community die een tijd offline was een backup gemaakt.
Met putty kan alles wel, maar met dit weer is het wel toegestaan wat lui te zijn
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2013 21:00 ]
ik heb spotweb volgens mij destijds daar vandaan gehaald en opgeslagen om hem ooit nog eens te installeren want ik zie hem in mijn dropbox staan (Spotweb-noarch-20130515-2.spk)Royz schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 19:16:
Ja dat installeren lukt me wel, maar ik vind een SPK wel zo makkelijk. Mdevries doet het idd al tijden niet. Misschien toch maar weer in de putty gaan... maar ik hou me aanbevolen als iemand de SPK kan uploaden!
linkje voor de liefhebbers
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
M de Vries zijn servers zijn net in zijn vakantie uitgevallen door een stroomstoring, na zijn vakantie boot hij ze weer. Dus geduld, gun die man ook zijn vakantie ;-)
Oooooh, ik wil dit echt wel op mijn Synology hebben! Als ze een iTunes server kunnen inbouwen, dan moet dit ook wel lukken!
http://www.google.com/int...tent=text&utm_campaign=en
Thx! ben aan het retrieven!Yucko schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 21:08:
[...]
ik heb spotweb volgens mij destijds daar vandaan gehaald en opgeslagen om hem ooit nog eens te installeren want ik zie hem in mijn dropbox staan (Spotweb-noarch-20130515-2.spk)
linkje voor de liefhebbers
Als je wilt bestellen:mvds schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 09:01:
Oooooh, ik wil dit echt wel op mijn Synology hebben! Als ze een iTunes server kunnen inbouwen, dan moet dit ook wel lukken!
"Sorry! Devices on Google Play is not available in your country yet."
en daarnaast zie ik nog niet helemaal het voordeel ten opzichte van de cheapo Android TV-sticks.
[ Voor 3% gewijzigd door TheOmen op 26-07-2013 09:31 ]
Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.
Maar niet in hun repository:
Of is de link sinds de crash gewijzigd?Forbidden
You don't have permission to access / on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Apache/2.2.25 (Unix) mod_ssl/2.2.25 OpenSSL/1.0.0-fips mod_auth_passthrough/2.1 mod_bwlimited/1.4 FrontPage/5.0.2.2635 Server at packages.synocommunity.com Port 443
Ik kan spotweb wel aan m'n package server toevoegen voor de liefhebbers. Dan is het wel prettig als ik de meest recente versie toegestuurd krijg als er een nieuwe versie is.
http://packages.missilehugger.com
http://packages.missilehugger.com
Omdat daar nog steeds veel getweak bij komt kijken voordat het echt lekker werkt. Het gros van die sticks kan geen 1080p fatsoenlijk afspelen, of heeft problemen met WLAN of iets anders waardoor het niet werkt zoals je graag zou willen.TheOmen schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 09:30:
[...]
Als je wilt bestellen:
"Sorry! Devices on Google Play is not available in your country yet."
en daarnaast zie ik nog niet helemaal het voordeel ten opzichte van de cheapo Android TV-sticks.
Verwijderd
Dit heb ik ook. Zo heb ik van Sab versie 0.7.12.6 en ik wil graag versie 0.7.14 gewoon omdat die er is. Zijn er alternatieve packetbronnen hiervoor? Het lijkt me toch niet dat synocommunity de enige was met packages voor sickbeard en sab?pven schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 14:50:
Op welke website zitten we op dit moment?mvds schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 09:45:
[...]
Omdat daar nog steeds veel getweak bij komt kijken voordat het echt lekker werkt.
Just kidding, je hebt gelijk hoor, het is wat pielen soms, maar ik heb nu een setup waarbij ik via upnp met mijn telefoon de muziek op mijn NAS (films nog niet getest, niet veel interesse voor) op mijn sticky afspeel. En dat werkt erg relaxed. en ben je klaar voor < $35 (incl betaalde upnp app via play)
Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.
Beetje tweaken vind ik niet erg hoor. Ik heb ook mijn PopCornHour de deur uitgedaan en een XBMC machine gebouwd. Maar wat ik vaak jammer vind is dat het gebruiksgemak van XBMC teniet gedaan word doordat de hardware (dus het stickje) net niet helemaal lekker werkt, of het gewoon niet trekt en je met een stroperige interface zit, of met haperend beeld, of wegvallend (W)LAN, of je remote werkt niet goed of....TheOmen schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 09:52:
[...]
Op welke website zitten we op dit moment?![]()
Just kidding, je hebt gelijk hoor, het is wat pielen soms, maar ik heb nu een setup waarbij ik via upnp met mijn telefoon de muziek op mijn NAS (films nog niet getest, niet veel interesse voor) op mijn sticky afspeel. En dat werkt erg relaxed. en ben je klaar voor < $35 (incl betaalde upnp app via play)
Als het eenmaal werkt, dan moet het blijven werken, en dat is helaas vaak niet het geval, je blijft kloten om het werkend te houden, en ook al is dit Tweakers, dat is niet echt mijn hobby hoor
Mijn ervaring (en die van mijn niet-zo-technische vrouw) is dat het als het eenmaal werkt, ik allerlei nieuwe zaken ga uitproberen in de keten (extra package op de NAS, nieuwe app op de stick etc) waardoor het niet meer werktmvds schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 09:55:
[...]
Als het eenmaal werkt, dan moet het blijven werken, en dat is helaas vaak niet het geval, je blijft kloten om het werkend te houden, en ook al is dit Tweakers, dat is niet echt mijn hobby hoor
is het jou al gelukt om bv. de erotiek posts/spots te verbergen? Ik heb het vinkje gezet, opnieuw ingelogd maar erotiek blijft zichtbaar en uitklapbaar
@Royz hieronder
wat betreft retrieven; dat dacht ik ook, maar ik zie om de zoveel tijd nieuwe posts verschijnen dus het lijkt an sich te werken via die taak in de taakplanner
[ Voor 22% gewijzigd door Yucko op 26-07-2013 10:54 ]
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Nog niet geprobeerd, zal vanmiddag eens kijken. Ik heb weer het probleem dat ik alleen aan het begin kon retrieven en daarna niet meer. Ik hoop dat de retrieve nog bezig was en het daarom niet deed, alhoewel ik wel spots zag die net gepost waren.Yucko schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 10:38:
[...]
is het jou al gelukt om bv. de erotiek posts/spots te verbergen? Ik heb het vinkje gezet, opnieuw ingelogd maar erotiek blijft zichtbaar en uitklapbaar
Voeg onderstaande in de instelling van spotweb onder 'eigen css'Yucko schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 10:38:
[...]
@Royz hieronder
wat betreft retrieven; dat dacht ik ook, maar ik zie om de zoveel tijd nieuwe posts verschijnen dus het lijkt an sich te werken via die taak in de taakplanner
.Erotica { height:0px; overflow:hidden; }
.Hetero { height:0px; overflow:hidden; }
.Homo { height:0px; overflow:hidden; }
.Lesbie { height:0px; overflow:hidden; }
.Bi { height:0px; overflow:hidden; }
FloRadix schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 11:59:
[...]
Voeg onderstaande in de instelling van spotweb onder 'eigen css'
.Erotica { height:0px; overflow:hidden; }
.Hetero { height:0px; overflow:hidden; }
.Homo { height:0px; overflow:hidden; }
.Lesbie { height:0px; overflow:hidden; }
.Bi { height:0px; overflow:hidden; }
waarschijnlijk was het ook een n00b vraag van mij
Inmiddels ben ik al een twee weken over op photo station 6. Ziet er gelikt uit, maar zoals eerder vermeld een groot aantal functies ontbreken tov #5.
- alles selecteren (voor verplaatsen of bv geotags etc toe te voegen) is niet mogelijk
Maar mijn grootste probleem is het volgende:
Sinds ik photo station 6 heb en foto's upload, worden de photo's niet meer automatisch geroteerd. Voorheen bij #5 meende dat dat wel gebeurde. Ik maak gebruik van (dacht ik) de eerste versie (april) van photo station uploader.
Is dit iemand al eerder opgevallen?
Is er een mogelijkheid om terug te keren naar versie 5
Of gewoon wachten tot 6 bijgeschaafd wordt (hoe lang duurt dit?)
- alles selecteren (voor verplaatsen of bv geotags etc toe te voegen) is niet mogelijk
Maar mijn grootste probleem is het volgende:
Sinds ik photo station 6 heb en foto's upload, worden de photo's niet meer automatisch geroteerd. Voorheen bij #5 meende dat dat wel gebeurde. Ik maak gebruik van (dacht ik) de eerste versie (april) van photo station uploader.
Is dit iemand al eerder opgevallen?
Is er een mogelijkheid om terug te keren naar versie 5
Of gewoon wachten tot 6 bijgeschaafd wordt (hoe lang duurt dit?)
Welke alternatieve packetbron is goed? En moet ik dan alle packages opnieuw installeren?Verwijderd schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 09:50:
[...]
Dit heb ik ook. Zo heb ik van Sab versie 0.7.12.6 en ik wil graag versie 0.7.14 gewoon omdat die er is. Zijn er alternatieve packetbronnen hiervoor? Het lijkt me toch niet dat synocommunity de enige was met packages voor sickbeard en sab?
Ik kan het uiteraard uit gaan proberen, maar alles werkt nu op zich goed dus zo lang het draait blijf ik er liever vanaf.
Vraag m.b.t. CloudStation. Ik ben aan het migereren van een 211 naar een 713.
Heb alle data al overgezet en wil nu dat Cloud Station met de nieuwe NAS gaat synchroniseren.
Echter: de client wil perse dat ik een lege folder selecteer voor synchronisatie.
Oftwel: die wil alle data opnieuw van de NAS naar mijn laptop overpompen.
Kan dat ook anders?
Heb alle data al overgezet en wil nu dat Cloud Station met de nieuwe NAS gaat synchroniseren.
Echter: de client wil perse dat ik een lege folder selecteer voor synchronisatie.
Kan dat ook anders?
Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)
Helaas niet, Cloudstation is een leuk idee, maar het is slecht uitgewerkt en zeker nog niet af
Je hebt mogelijk meer aan dit pakket http://forum.bittorrent.com/forum/56-bittorrent-sync/
Dat maakt een echte privé cloud waarbij je ook nog willekeurig mappen kan selecteren
Jahoor.Videopac schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 09:52:
Kan dat ook anders?
Alle data tijdelijk in een andere map zetten (niet in een subfulder)
In de cloudstation client de map kiezen (die is nu leeg immers)
Data terugzetten (houd voor de zekerheid ook nog ergens een backkup) en klaar.
[ Voor 8% gewijzigd door job op 27-07-2013 12:06 ]
sorry, verkeerde topic.

[ Voor 82% gewijzigd door dragon9114 op 28-07-2013 21:20 ]
waarom zou je het op die manier overzetten? Kan je dan niet beter met Synology Network Backup gaan werken? Die maakt gebruik van RSYNC? ZoVideopac schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 09:52:
Vraag m.b.t. CloudStation. Ik ben aan het migereren van een 211 naar een 713.
Kan dat ook anders?
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Ik heb een paar dagen terug mijn couchpotato weer eens gestart op mijn DS410.(had het eerst op rasp draaien)
Dat ging goed totdat hij ging updaten naar de laatste versie van CP.
Nu wil mijn package niet meer starten (kan niet uitvoeren in dsm) , dus ik dacht maak ff copy van couchpotato.db file.
Oude eraf, opnieuw installed en via putty/mc de file terug te gezet.
Dan start CP weer niet op
Is er nog een manier om al mijn films uit de dp te halen??
Dat ging goed totdat hij ging updaten naar de laatste versie van CP.
Nu wil mijn package niet meer starten (kan niet uitvoeren in dsm) , dus ik dacht maak ff copy van couchpotato.db file.
Oude eraf, opnieuw installed en via putty/mc de file terug te gezet.
Dan start CP weer niet op
Is er nog een manier om al mijn films uit de dp te halen??
[ Voor 3% gewijzigd door BlaBla1973 op 29-07-2013 09:56 ]
Computer nr 486 denk ik..
Heb nog altijd het volgende probleem; Ik probeer Sick Beard - Pirate bay the installeren via de matr1x ipkg. Krijg echter de foutmelding dat ik Python 2.6.6.1-1 of hoger moet installeren.
Vreemde is dat ik die geïnstalleerd heb.
Iemand suggesties?
Vreemde is dat ik die geïnstalleerd heb.
Iemand suggesties?
Je moet Python uit de Synocommunity repo hebben. De standaard Python die Synology aanbiedt, werkt niet.
Verwijderd
Waar kan je die vinden? En weet je of deze anders is dan die van mdevries? Zie http://synology.mdevries.org/spkrepo/packagesBartjeee schreef op maandag 29 juli 2013 @ 12:07:
Heb nog altijd het volgende probleem; Ik probeer Sick Beard - Pirate bay the installeren via de matr1x ipkg.
Ik zie bij DeVries geen Python staan. Maar kijk zelf maar en vergelijk:
http://www.synocommunity.com/packages
http://www.synocommunity.com/packages
Als je toch naar synocommunity gaat voor python, kan je net zo goed de sickbeard custom package van synocommunity gebruiken.Bartjeee schreef op maandag 29 juli 2013 @ 12:07:
Heb nog altijd het volgende probleem; Ik probeer Sick Beard - Pirate bay the installeren via de matr1x ipkg.
Iemand suggesties?
Daarmee kan je elke sickbeard versie mee installeren die op github staat.
Bittorrent sync kan je HEEL makkelijk zelf updaten (als je ook een x86 synology hebt toch zeker).Ortep schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 09:55:
De vorige versie van NZBget doet het prima. Daar kan ik voorlopig nog wel mee vooruit. Maar waar ik ECHT op zit te wachten is een up to date versie van Bittorent Sync.
De versie van Bittorrent Sync die er nu op staat is een early alfa die niet compatible is met de huidige bèta zodat je geen netwerk kan bouwen. Als er een nieuwe versie op gezet wordt gaat het daarna vanzelf en hoeft het niet meer te worden bijgehouden, die heeft een auto update functie
For those that do wish to upgrade btsync..
stop btsync through dsm gui.
backup the current btsync binary: cp -a /volume1/@appstore/btsync/bin/btsync /volume1/@appstore/btsync/bin/btsync.original
Get the proper glibc23 version (voor mij Linux_x64 (glibc 2.3)) and replace the btsync file at /volume1/@appstore/btsync/bin with the one in the archive.
chown /volume1/@appstore/btsync/bin/btsync
chown a+x /volume1/@appstore/btsync/bin/btsync
Restart the app from dsm gui and you're done.. extremely easy.
sorry voor't engels maar is copy past van me topic op syno forums.
Deze methode is nog veel eenvoudiger en heb ik gebruik op mn DS1812+
Komende van deze forum:
http://forum.bittorrent.c...0134-to-1127-on-synology/
Simpler method for updating your Synology (works with my DS412+). Login via SSH (as 'root' not 'admin'; the password is the same as your 'admin' user) and issue these commands:
Komende van deze forum:
http://forum.bittorrent.c...0134-to-1127-on-synology/
Simpler method for updating your Synology (works with my DS412+). Login via SSH (as 'root' not 'admin'; the password is the same as your 'admin' user) and issue these commands:
killall btsync
curl http://btsync.s3-website-...btsync_glibc23_x64.tar.gz | \
tar xzf - -C /usr/local/btsync/bin/ btsync
/usr/local/btsync/bin/btsync --config /usr/local/btsync/var/sync.conf
Iemand ervaring met de Debian package uit de community?
Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.
Tsja, het is maar wat je heel makkelijk noemt. Een hele hoop Linux cli goobledigook. Ik begrijp wel wat er staat hoor, maar ik zou het niet bepaald eenvoudig noemen. Zoals het hier staat werkt het ook niet.witchdoc schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 13:37:
[...]
Bittorrent sync kan je HEEL makkelijk zelf updaten (als je ook een x86 synology hebt toch zeker).
For those that do wish to upgrade btsync..
stop btsync through dsm gui.
backup the current btsync binary: cp -a /volume1/@appstore/btsync/bin/btsync /volume1/@appstore/btsync/bin/btsync.original
Get the proper glibc23 version (voor mij Linux_x64 (glibc 2.3)) and replace the btsync file at /volume1/@appstore/btsync/bin with the one in the archive.
chown /volume1/@appstore/btsync/bin/btsync
chown a+x /volume1/@appstore/btsync/bin/btsync
Restart the app from dsm gui and you're done.. extremely easy.
sorry voor't engels maar is copy past van me topic op syno forums.
Linux mensen vergeten altijd de helft van de commando's omdat ze zo 'logisch' zijn
Ik zal even Linux noob spelen
Dat stoppen via DSM gaat prima...en dan?
Laat ik even niet helemaal 'dom' spelen en ik begrijp dan nog dat de eerste regel waarin backup staat tot aan de : niet moet worden ingetikt. Maar dan? Wat ga ik waar intikken?
Ohhhh moet ik naar de cli?
En hoe kom ik daar dan?
Ohhhh moet ik dan op mijn Windows machine software installeren? Putty? Wat is dat? en wat is SSH?
Waarom? Ik wil toch wat op mijn synology en die heeft toch zo'n mooie interface?
Ohhhh kan het daar niet mee.
Ok, ik heb de software er op staan, en nu?
Ok, dus ik kan inloggen? Hmmmmm ik neem aan dat ik dat cp- commado ergens moet geven?
Dat doet gekke dingen
En waar moet ik het
a /volume1/@appstore/btsync/bin/btsync /volume1/@appstore/btsync/bin/btsync.original
commando ingeven?
Ohhhhh was dat samen 1 commando? Waar staat dat dan?
Hmmmm het werkt niet
Ohhhh moet ik niet als admin inloggen zoals normaal maar als root? Waarom? En waar staat dat?
(Ik kan nog wel even door gaan, er staan nog meer dingen niet vermeld of fout in)
Die cli was prima en heel erg krachtig in 1993, maar we zijn 20 jaar verder inmiddels. Alles zou gewoon via een gui moeten verlopen. Ik slinger mijn auto ook niet meer aan met de hand en ik heb ook geen 'choke' meer.
Dit is precies de reden dat Linux niet echt aanslaat. Voor de expert goed te gebruiken, maar leg het nu even aan je schoonmoeder uit
Als je de topics volgt zie je ook dat dat bij heel veel mensen niet werkt en dat je conflicten krijgt tussen de versienummers. Je packetmanager meldt dan een andere versie dan je web interface
[ Voor 5% gewijzigd door Ortep op 31-07-2013 14:35 ]
Je bent vrij om te gaan zeuren bij de mensen van SynoCommunity dat jij een GUI wilt voor het updaten van je BitTorrent Sync pakketOrtep schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 14:30:
[...]
Die cli was prima en heel erg krachtig in 1993, maar we zijn 20 jaar verder inmiddels. Alles zou gewoon via een gui moeten verlopen. Ik slinger mijn auto ook niet meer aan met de hand en ik heb ook geen 'choke' meer.
Dit is precies de reden dat Linux niet echt aanslaat. Voor de expert goed te gebruiken, maar leg het nu even aan je schoonmoeder uit
Als je de topics volgt zie je ook dat dat bij heel veel mensen niet werkt en dat je conflicten krijgt tussen de versienummers. Je packetmanager meldt dan een andere versie dan je web interface
Ik ken je problemen en frustratie.....Ortep schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 14:30:
[...]
Tsja, het is maar wat je heel makkelijk noemt. Een hele hoop Linux cli goobledigook. Ik begrijp wel wat er staat hoor, maar ik zou het niet bepaald eenvoudig noemen. Zoals het hier staat werkt het ook niet.
Linux mensen vergeten altijd de helft van de commando's omdat ze zo 'logisch' zijn
Ik zal even Linux noob spelen
je conflicten krijgt tussen de versienummers. Je packetmanager meldt dan een andere versie dan je web interface
Kan iemand Synocommunity eens wakker schudden... Ik wil NZBGet 11
+1mvds schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 09:24:
Kan iemand Synocommunity eens wakker schudden... Ik wil NZBGet 11
Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.
Ik verwacht er stiekem niet veel van, officieel zijn ze daar pas bij 9, gezien 10 een private beta is.
Dus ik ben maar even handmatig bezig via http://nzbget.sourceforge.net/Installation_on_Optware
Even met een schone config begonnen, waren inmiddels een aantal waardes die niet meer in gebruik waren enzo. Wel uit de oude config een aantal relevante dingen gekopieerd.
Dus ik ben maar even handmatig bezig via http://nzbget.sourceforge.net/Installation_on_Optware
Even met een schone config begonnen, waren inmiddels een aantal waardes die niet meer in gebruik waren enzo. Wel uit de oude config een aantal relevante dingen gekopieerd.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
NZBGet 11 bedoel je? Ik draai al een hele tijd 10.2 gewoon uit de normale repo hoor. Maar 11 heeft een aantal verbeteringen erin zitten waar ik echt op zich te wachten!Nakebod schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 10:08:
Ik verwacht er stiekem niet veel van, officieel zijn ze daar pas bij 9, gezien 10 een private beta is.
Hmm, denk dat ik NZBGet 10.x dan stiekem ook uit de repo had, ookal staat op de site zelf dat het een private beta is. Had iig wel een 10.x versie draaien hier.
Maar goed, als je erg zit te wachten, als je optware hebt, via optware heb je NZBGet 11 zo geïnstalleerd.
Moet eigenlijk alleen nog even kijken hoe ik nzbget bij een eventuele reboot automatisch laat starten, doe ik nu nog even handmatig. Werkt ook, maar automatisch is beter
Maar goed, als je erg zit te wachten, als je optware hebt, via optware heb je NZBGet 11 zo geïnstalleerd.
Moet eigenlijk alleen nog even kijken hoe ik nzbget bij een eventuele reboot automatisch laat starten, doe ik nu nog even handmatig. Werkt ook, maar automatisch is beter
Het is volgens mij voor een iets oudere versie geschreven, maar wellicht werkt dit voor een auto start:Nakebod schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 10:46:
Hmm, denk dat ik NZBGet 10.x dan stiekem ook uit de repo had, ookal staat op de site zelf dat het een private beta is. Had iig wel een 10.x versie draaien hier.
=====
Start nzbget -D automatically after each reboot of your NAS
nano /opt/etc/init.d/S99nzbget.sh and past the following content into this file and press ctrl-o for writing
#!/bin/sh
/opt/bin/nzbget -D
======
bron:
http://www.robdehoog.nl/technology/nzbget-on-a-synology-nas-how-to/
Heeft er iemand squid draaien op zijn syno box? Ik zou graag squid willen monitoren via Cacti maar het lukt me niet. Heb reeds de juiste squid templates geladen in Cacti maar ik zie geen data binnenkomen...
Iemand wel success gehad?
Zag net net bittorrent sync ook geupdated is via synocommunity. Kan ik eindelijk alles updaten naar 1.1.48
intussen opgelost, heb squid3 geinstalleerd en die ondersteunt snmp out of the box ;-)FloRadix schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 13:44:
Heeft er iemand squid draaien op zijn syno box? Ik zou graag squid willen monitoren via Cacti maar het lukt me niet. Heb reeds de juiste squid templates geladen in Cacti maar ik zie geen data binnenkomen...
Ik heb de volgende setup:
Syno 213
TVHeadend 3.4
Sundtek DVB-C
Toen ik nog TVHeadend 3.2 draaide bleef de NAS wakker, dit werd bij mij opgelost met versie 3.4.
Hartstikke mooi, maaaaaar....
Als de NAS nu uit zijn slaapstand komt, werkt TVHeadend niet naar behoren.
Alles lijkt te werken, maar als je bij status kijkt, dan doet hij het niet.
Ik denk dat ik iets moet doen (opnieuw laden o.i.d.) wanneer hij uit slaapstand komt, maar ik heb geen idee hoe...
Syno 213
TVHeadend 3.4
Sundtek DVB-C
Toen ik nog TVHeadend 3.2 draaide bleef de NAS wakker, dit werd bij mij opgelost met versie 3.4.
Ik denk dat ik iets moet doen (opnieuw laden o.i.d.) wanneer hij uit slaapstand komt, maar ik heb geen idee hoe...
Nog steeds geen NZBGet 11 via Synocommunity? Duurt wel erg lang zeg!
Werkt dit (behalve de slaapstand dus) naar behoren? Kun je bijvoorbeeld wireless tv kijken via een XBMC boxje?albino71 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 10:43:
Syno 213
TVHeadend 3.4
Sundtek DVB-C
Nee, andersom.
Slaapstand werkt goed, tvheadend niet meer als hij uit slaapstand komt.
Slaapstand werkt goed, tvheadend niet meer als hij uit slaapstand komt.
Wat heeft dat met zijn probleem te maken?Jelte schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 11:25:
Ok, en het streamen naar XBMC's? Liefst wireless?
Edit:
Probleem is dat TVH zijn tuners niet lijkt te vinden wanneer de NAS uit hibernate komt
[ Voor 19% gewijzigd door schumi2004 op 14-08-2013 11:27 ]
Niks, maar waarschijnlijk is zijn interesse nu gewekt en wil hij zelf ook zo'n configuratie in huis hebben
Ik draai overigens TVH 3.5.x op mijn NAS maar in hibernate gaan deed ie volgens mij nooit. Hoe heb je dit geconfigureerd?albino71 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 10:43:
Syno 213
TVHeadend 3.4
Sundtek DVB-C
Dit tooltje lijkt mij ook wel interessant ondanks de problemen met Cloudstation. Kan ik hier ook per gebruiker een soort eigen homefolder aangeven die hij mag syncen?mcied schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 14:49:
Zag net net bittorrent sync ook geupdated is via synocommunity. Kan ik eindelijk alles updaten naar 1.1.48
@Betse: Ja, dat werkt prima. Zelfs op mijn telefoon waar ik ook ben. 
@Smultie: ja dus
@schumi2004: Niets. Ik merkte gewoon dat mijn nas niet sliep met versie 3.2 en met 3.4 wel.
Ik weet dus niet waardoor dat komt! Gaat de nas slapen omdat tvheadend is gecrashed, of werkt tvheadend niet meer omdat de nas is gaan slapen...
edit: Jij compileert 3.5 zelf zeker?
@schumi2004: Niets. Ik merkte gewoon dat mijn nas niet sliep met versie 3.2 en met 3.4 wel.
Ik weet dus niet waardoor dat komt! Gaat de nas slapen omdat tvheadend is gecrashed, of werkt tvheadend niet meer omdat de nas is gaan slapen...
edit: Jij compileert 3.5 zelf zeker?
[ Voor 5% gewijzigd door albino71 op 14-08-2013 12:05 ]
Je kunt elke willekeurige folder syncen met btsync. Ik heb thuis een 8 tal mappen die gesynct worden met 6 verschillende computers.Binnetie schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 11:37:
[...]
Dit tooltje lijkt mij ook wel interessant ondanks de problemen met Cloudstation. Kan ik hier ook per gebruiker een soort eigen homefolder aangeven die hij mag syncen?
Volgens mij kun je zelfs de homefolder gaan syncen. dat heb ik alleen nog niet uitgeprobeerd
Coolalbino71 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 11:59:
@Betse: Ja, dat werkt prima. Zelfs op mijn telefoon waar ik ook ben.
[..]
Dankjewel voor het testen
met het oog op HD televisie en HD films zou ik toch een kabeltje trekken.Jelte schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 12:15:
[...]
CoolDat betekend dat ik geen coax meer door het huis hoef te leggen. Alleen misschien internet voor HD films
(Begin binnenkort aan het verbouwen van de bovenverdieping en er moet nog ergens een kamer geschikt gemaakt worden voor films kijken
)
zelf kijk ik televisie via een HDHomerun. met Ipad 4 gaat dit geweldig, zolang het maar geen HD zender is.
[ Voor 10% gewijzigd door YMGV4LIFE op 14-08-2013 12:22 ]
If you're my dog. I shaved his ass and teach him to walk backwards!
Sinds ik NZBGet 11 draai heb ik een veel hogere gemiddelde downloadsnelheid 
Alleen waardoor het komt.. Ben wel even met een schone config begonnen, en een aantal dingen uit de oude config gekopieerd, maar volgens mij staat hij toch aardig hetzelfde als voorheen. Maar hij maxed mijn verbinding nu toch redelijk. Uitpakken duurt vooralsnog een stuk langer dan het downloaden. Nadeel soms
Gemeten over verschillende downloads (Voornamelijk ~1GB series, maar ook een 10+GB film)
Download time 0:52:45
Total downloaded 31.5 GB
Average download speed 10435 KB/s
Alleen waardoor het komt.. Ben wel even met een schone config begonnen, en een aantal dingen uit de oude config gekopieerd, maar volgens mij staat hij toch aardig hetzelfde als voorheen. Maar hij maxed mijn verbinding nu toch redelijk. Uitpakken duurt vooralsnog een stuk langer dan het downloaden. Nadeel soms
Gemeten over verschillende downloads (Voornamelijk ~1GB series, maar ook een 10+GB film)
Total downloaded 31.5 GB
Nee "uitbesteed" aan aisman op xbmc forum
http://forum.xbmc.org/printthread.php?tid=141981&page=5
Heb in verleden wel eens een poging gedaan maar dit ging niet lekker op mijn NAS. Overigens kun je TVH (3.4.x en hoger) tegenwoordig weer zelf compilen met spksrc.
Hmm er is teveel waar ik me nog in wil verdiepen, dus als ik dat compilen niet zelf hoef te doen.... 
Thx voor de link, ik ga die eens proberen...
Het zelf compilen valt wel mee eigenlijk, veelvuldig zelf gedaan op een Ubuntu VMalbino71 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 13:14:
Hmm er is teveel waar ik me nog in wil verdiepen, dus als ik dat compilen niet zelf hoef te doen....
Echter heeft toen het voor TVH niet meer ging een poging gedaan direct op NAS te compilen wat niet lukte en toen kwam aisman met een package en dat doet ie nu nog
Als je geluk hebt staat jouw architecture versie wel ergens in dat topic en anders vragen of ie het zou willen compilen voor je.
Dat merkte ik inderdaad ook al bij NZBGet 10.2. Downloaden ging sneller, met een lagere load, maar uitpakken ed ging echt vele malen trager dan bij SABnzbd. En dan had ik al aanstaan dat ie alleen hoeft te parren/repairen als het nodig is.Nakebod schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 12:29:
Total downloaded 31.5 GB
Ik had vaak dat hij redelijk snel door de download queue heen ging, maar dat er een lange uit te pakken wachtrij ontstond.
Zeker als je zegt dat ie het downloaden moet pauzeren als ie gaat uitpakken/parren/enz dan kan het soms echt heel lang duren voor ie weer gaat downloaden. Nog niet gevonden waardoor dat kwam.
Gewoon de ARM 3.5.241 gepakt en die draait nu.schumi2004 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 13:19:
[...]
Het zelf compilen valt wel mee eigenlijk, veelvuldig zelf gedaan op een Ubuntu VM
Echter heeft toen het voor TVH niet meer ging een poging gedaan direct op NAS te compilen wat niet lukte en toen kwam aisman met een package en dat doet ie nu nog
Als je geluk hebt staat jouw architecture versie wel ergens in dat topic en anders vragen of ie het zou willen compilen voor je.
Heb je ook een linkje naar nzbget 11?
.
Als je toch een kabel trekt, waarom dan geen coax/utp combi kabel....Jelte schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 12:15:
CoolDat betekend dat ik geen coax meer door het huis hoef te leggen. Alleen misschien internet voor HD films
(Begin binnenkort aan het verbouwen van de bovenverdieping en er moet nog ergens een kamer geschikt gemaakt worden voor films kijken
)
http://www.coaxcombikabel...spel-prijs-per-meter.html
[ Voor 33% gewijzigd door albino71 op 14-08-2013 13:55 ]
Zo hee, gebruiken zij iemand van de lagere school om hun beschrijvende teksten te verzinnen? Of zijn die dmv Google translate overgenomen van een Engelse site? Wat een slechte zinsbouw zeg. Tegenwoordige en verleden tijd door elkaar, enz.albino71 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 13:43:
Als je toch een kabel trekt, waarom dan geen coax/utp combi kabel....
http://www.coaxcombikabel...spel-prijs-per-meter.html
Ideaal om de coax kabel te gebruiken en de camera te voeden bij de utp voeding en eventueel kan er een camera mee bestuurd worden.
Door gebruik te maken van een combikabel voor voeding en coax kon er al een kabel bespaart worden,
om een camera vervolgens ook nog te sturen diende er voorheen altijd een apart UTP kabel gebruikt te worden.
De 8 aders die de utp kabel heeft kun er 2 of 4 gebruikt worden om een camera te besturen, de overige aders zijn geschikt voor de voeding van een camera.
Ik heb met 10.2 dat ik niet sneller kan downloaden dan rond de 5MB/s. Ik heb een 60/6Mbit lijn. Ik had eerst 40/4 en daar merk ik dus niks aan. Hetzelfde had ik toen ik nog SABnzdb gebruikte dat mijn DS211 niet hoger kwam dan 2,5MB/s.mvds schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 13:19:
[...]
Dat merkte ik inderdaad ook al bij NZBGet 10.2. Downloaden ging sneller, met een lagere load, maar uitpakken ed ging echt vele malen trager dan bij SABnzbd. En dan had ik al aanstaan dat ie alleen hoeft te parren/repairen als het nodig is.
Ik had vaak dat hij redelijk snel door de download queue heen ging, maar dat er een lange uit te pakken wachtrij ontstond.
Zeker als je zegt dat ie het downloaden moet pauzeren als ie gaat uitpakken/parren/enz dan kan het soms echt heel lang duren voor ie weer gaat downloaden. Nog niet gevonden waardoor dat kwam.
Ik hoop dat ik met versie 11 wel hogere snelheden kan halen.
Verwijderd
Already tried Cipher setting?Binnetie schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 17:21:
Ik heb met 10.2 dat ik niet sneller kan downloaden dan rond de 5MB/s. Ik heb een 60/6Mbit lijn.
code:
1
| Server1.Cipher=RC4-MD5 |
More info here.
Net maar weer eens gekeken: ik zie eindelijk weer updates!pven schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 14:50:

Hmm, met tvheadend 3.5 heb ik hetzelfde probleem als met 3.4...
Ik ga terug naar 3.2, die hield mijn nas wel wakker, maar wsa wel stabiel....
Ik ga terug naar 3.2, die hield mijn nas wel wakker, maar wsa wel stabiel....
OK, iemand die me kan vertellen wat de huidige stand van zaken is mbt http://packages.synocommunity.com/ ?
Site is al weken dood, ik krijg geen updates meer op m'n DiskStation van SAB e.a. en ik kan nergens een statement vinden over hoe het nu verder moet, of ze geld nodig hebben of wat dan ook. Iemand die hier iets meer van weet en eventueel een wél werkende pakketbron heeft?
Site is al weken dood, ik krijg geen updates meer op m'n DiskStation van SAB e.a. en ik kan nergens een statement vinden over hoe het nu verder moet, of ze geld nodig hebben of wat dan ook. Iemand die hier iets meer van weet en eventueel een wél werkende pakketbron heeft?
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Site is dan ook http://www.synocommunity.com/packages en die werkt.
De repo is wel die URL, maar die mag je niet via je browser benaderen. En zover ik weet releasen ze gewoon nog steeds updates. Af en toe.
De repo is wel die URL, maar die mag je niet via je browser benaderen. En zover ik weet releasen ze gewoon nog steeds updates. Af en toe.
Klopt, zie ook mijn bericht dat iets boven je staat. Overigens heb ik wel die URL met packages aan het begin erin staan, die pikt wel updates op.
Als ik op die site kijk is SABnzbd 0.7.9, terwijl de versie die ik draai (via de repo URL) toch echt 0.7.12 is. Hoe kan dat dan?Nakebod schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:47:
Site is dan ook http://www.synocommunity.com/packages en die werkt.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
De versienummer kloppen ook niet
Er staat ook dat ze NZBGet versie 9.x hebben, en 10.x als closed beta. Maar je kan gewoon 10.2 uit de normale repo installeren. En 9.x is er niet meer te downloaden.
Ik hoop dat ze snel met 11 komen. En ook met een nieuwe versie van LazyLibrarian.
Ik hoop dat ze snel met 11 komen. En ook met een nieuwe versie van LazyLibrarian.
Hoe ben je aan versie 11 gekomen?\Nakebod schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 12:29:
Total downloaded 31.5 GB
edit: versie 12 is zelfs al beschikbaar (test-release). Gaat snel! Goed werk!
[ Voor 5% gewijzigd door bdu op 16-08-2013 14:05 ]
Zitten er behalve de snelheid nog meer voordelen aan NZBGET v11 of v12?bdu schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:52:
[...]
Hoe ben je aan versie 11 gekomen?\
edit: versie 12 is zelfs al beschikbaar (test-release). Gaat snel! Goed werk!
Een snelheidsverhoging is toch altijd een reden om te upgraden? 
Anyway, als 12 er is moet ik eens kijken of die al in ipkg vorm beschikbaar is.
Huidige installatiemethode van NZBGet 11:
Anyway, als 12 er is moet ik eens kijken of die al in ipkg vorm beschikbaar is.
Huidige installatiemethode van NZBGet 11:
Nakebod schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 10:08:
Vanwege een schijfuitbreiding heb ik mijn volume opnieuw aangemaakt en Photostation 6 geinstalleerd. Photostation wilt echter niet opstarten. Als ik het in mijn interne netwerk probeer op te starten, dan krijg ik de melding "Kan de pagina niet weergeven". Ik heb geen firewall aan en ik heb alle 3e Party packages uitgeschakeld. Heeft iemand misschien een suggestie?
Let op:
Dit topic is onderdeel van de drie topics over Synology:In dit Packages topic mogen alle vragen en discussies over Synology addon packages.
Dit topic is onderdeel van de drie topics over Synology:In dit Packages topic mogen alle vragen en discussies over Synology addon packages.