geen SLL verbinding alles staat zoals je zegt..
Anoniem: 485753
There is no reason for older versions to be faster. If you were getting higher speeds before then some setting in nzbget or on your system was changed. Of course it would be good to test with an older version if you can find it (or you can build it yourself). Please post the results.Sennamph1938 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 09:04:
geen SLL verbinding alles staat zoals je zegt..
P.S.: please make sure to use word "nzbget" when posting to the forum. I don't read all messages but just quickly search for "nzbget" and may overlook your post if it doesn't include the word.
Weet er iemand hoe ik op de synology NAS de DNS Server (DSM 4.2) kan configureren om 1 specifieke hostname naar een ander IP te laten gaan en de rest gewoon door de DNS van de provider kan laten afhandelen?
bedankt alvast
bedankt alvast
Jazeker, als ik dat doe krijg ik volgende foutmelding terug van SPOTWEB;Brickman schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 20:02:
[...]Al een keer handmatig de url geopend in je browser en vanuit je nas?
http://<IP-ADRES-NAS>:8000/spotweb/api?t=get&id=vPwy1qGc9PwuAhYUQAJUp%40spot.net&apikey=xxx
Access denied for [Use Spotweb using an API key (24::invalid API key)]
|| AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F | INNO3D RTX 4090 iCHILL X3 | Fractal Design Meshify 2 | 2x LG Ergo 32UN880 | Thermalright Peerless Assasin 120 SE | G.Skill Trident Z5 Neo 32GB DDR5 | BE QUIET! Pure Power 12 M 850W | WD Black SN850X 2TB ||
IPV XXX moet je natuurlijk wel je eigen API key invullen
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Dit kon ik er over vinden voor jeNowa schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 22:32:
[...]
Ben benieuws wat --retro eigenlijk inhoud. Heb op internet nog niet kunnen vinden wat dit doet en of er meer opties beschikbaar zijn.
RETRO MODE! Hiermee kunnen we de fullspots, fullcomments en/of cache achteraf ophalen
Ik noteer netjes mijn eigen SPOTWEB-API in de instellingen van CouchPotato.cypher21 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 14:30:
IPV XXX moet je natuurlijk wel je eigen API key invullen
|| AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F | INNO3D RTX 4090 iCHILL X3 | Fractal Design Meshify 2 | 2x LG Ergo 32UN880 | Thermalright Peerless Assasin 120 SE | G.Skill Trident Z5 Neo 32GB DDR5 | BE QUIET! Pure Power 12 M 850W | WD Black SN850X 2TB ||
Anoniem: 409814
Ik heb probleemloos kunnen werken met nzbget totadat ik gisteren probeerde te updaten van 9.1 naar 10.0 r603-2. Na het opstarten van nzbget start de UI op, maar komt gelijk de melding dat geen connectie kan worden gemaakt. Heb de post tot maart 2013 teruggelezen, maar kon zo geen oplossing vinden. Wie kan mij helpen? Ik heb trouwens een 213+, welke op DSM 4.2 draait.
Heb ook eea doorgelezen op synology-forum.nl, maar kon daar ook geen oplossing vinden.
Alvast bedankt!
Heb ook eea doorgelezen op synology-forum.nl, maar kon daar ook geen oplossing vinden.
Alvast bedankt!
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 409814 op 06-06-2013 09:33 ]
Als je die foutmelding krijgt dat je API niet goed is, dan ligt het daaraan.Kozzmozz schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 18:10:
[...]
Ik noteer netjes mijn eigen SPOTWEB-API in de instellingen van CouchPotato.
Zet in CP de debug log eens aan, dan zuil je in de log de APi's zien die gebruikt worden. Daarna even handmatig kopieren in de browser om te kijken of dat werkt.
Na het installeren van nzbget worden netjes de 4 folders aangemaakt in /volume2/nzbget/. Maar op een of andere manier wordt de UI niet opgestart. Ik krijg de melding: ''Sorry, de pagina die u zoekt kan niet weergegeven worden.''Anoniem: 409814 schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 09:32:
Ik heb probleemloos kunnen werken met nzbget totadat ik gisteren probeerde te updaten van 9.1 naar 10.0 r603-2. Na het opstarten van nzbget start de UI op, maar komt gelijk de melding dat geen connectie kan worden gemaakt. Heb de post tot maart 2013 teruggelezen, maar kon zo geen oplossing vinden. Wie kan mij helpen? Ik heb trouwens een 213+, welke op DSM 4.2 draait.
Alvast bedankt!
...en als je er index.html achter zet?
👉🏻 Blog 👈🏻
Ben nu een heel stuk verder gekomen. Als ik nzbget opstart vanuit de URL, dan doet nzbget het weer als vanouds. Heb dus maar een bookmark gemaakt in de internet browser. Als ik nzbget probeer op te starten door op de app dubbel te klikken, dan krijg ik de melding: ''Sorry, de pagina die u zoekt kan niet weergegeven worden.''. index.html erachter zetten lost het probleem niet op. Weet iemand hoe ik nzbget weer netjes vanuit de app krijg opgestart?
In eerste instantie was nzbget 10.0 r603-2 beta trager dan de oude versie die ik gebruikte. Na het openzetten van 8 poorten (ipv standaard 4) steeg de snelheid van 6000 naar 10000 (met SSL).
In eerste instantie was nzbget 10.0 r603-2 beta trager dan de oude versie die ik gebruikte. Na het openzetten van 8 poorten (ipv standaard 4) steeg de snelheid van 6000 naar 10000 (met SSL).
Waarom geen NZBget 10.2 ? kan je zo installeren als je via package centre.Anoniem: 409814 schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 15:24:
Ben nu een heel stuk verder gekomen. Als ik nzbget opstart vanuit de URL, dan doet nzbget het weer als vanouds. Heb dus maar een bookmark gemaakt in de internet browser. Als ik nzbget probeer op te starten door op de app dubbel te klikken, dan krijg ik de melding: ''Sorry, de pagina die u zoekt kan niet weergegeven worden.''. index.html erachter zetten lost het probleem niet op. Weet iemand hoe ik nzbget weer netjes vanuit de app krijg opgestart?
daar even http://packages.synocommunity.com toevoegen
Ik heb 10.0 r603-2 beta als package geinstalleerd via de synocommunity beta site. Zag over het hoofd dat er ook een 10.2 finale versie was. Heb 10.2-8 geinstalleerd en alles werkt perfect!
Ik kan niet meer op de pagina van Autosub komen. Package stoppen en opnieuw uitvoeren werkte niet. Package bleef op gestopt staan. Toen maar Autosub bijgewerkt en opnieuw op uitvoeren gedrukt. Nog steeds niks. Staat wel dat ie wordt uitgevoerd, maar ik kom niet op de pagina van Autosub.
Iemand enig idee?
Originele Autosub eraf gegooid. Werkte echt voor geen meter meer. Start steeds 1x op na installeren en loopt daarna vast. Pagina onbereikbaar, package gaat automatisch op stop enz.
Nu maar Autosub Bootstrap Bill geïnstalleerd en die draait als een zonnetje.
Iemand enig idee?
Originele Autosub eraf gegooid. Werkte echt voor geen meter meer. Start steeds 1x op na installeren en loopt daarna vast. Pagina onbereikbaar, package gaat automatisch op stop enz.
[ Voor 30% gewijzigd door Freakster86 op 08-06-2013 17:01 ]
332377
Sinds kort lijkt de post processing bij mij niet meer helemaal lekker te werken van SickBeard-custom. Hij geeft in de applicatie namelijk aan dat iets wel gedownload is terwijl dat niet het geval is. Nu heb ik net gekeken wat er gebeurd, maar het lijkt erop dat transmission netjes de download doet en zodra de download klaar is 'verdwijnt' deze uit m'n tussenmap en wordt hij niet verplaatst naar de map met de uiteindelijke series.
Verdwijnen = de folder bestaat nog wel maar het bestand zelf kan ik nergens vinden. Iemand idee hoe ik kan kijken wat er precies gebeurt met het bestand?
UPDATE: Heb ondertussen SB nog een keer geinstalleerd en de bestanden worden nu wel gepost-processed.
Heeft iemand trouwens een scriptje draaien dat de series ook in de juiste seizoen folder plaatst? Dit is bij mij nog de enige handmatige handeling die ik uitvoer, zou nice zijn als dat ook geautomatiseerd gaat.
Verdwijnen = de folder bestaat nog wel maar het bestand zelf kan ik nergens vinden. Iemand idee hoe ik kan kijken wat er precies gebeurt met het bestand?
UPDATE: Heb ondertussen SB nog een keer geinstalleerd en de bestanden worden nu wel gepost-processed.
Heeft iemand trouwens een scriptje draaien dat de series ook in de juiste seizoen folder plaatst? Dit is bij mij nog de enige handmatige handeling die ik uitvoer, zou nice zijn als dat ook geautomatiseerd gaat.
[ Voor 21% gewijzigd door 332377 op 08-06-2013 19:47 ]
Ik ben sinds een aantal dagen aan het stoeien met mijn 'Synology NAS' (N40L met Synology software). Ik zou graag ook op mijn Synology failed downloads niet opnieuw willen laten downloaden. Op mijn eigenbouw NAS heb ik dat destijds ingesteld m.b.v. nzbtomedia en de fork van Schumi2004, geldt dit nog steeds/ook voor de Synology of ben ik weer achterhaald
?
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Nee zelfde methode.Freekers schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 21:27:
Ik ben sinds een aantal dagen aan het stoeien met mijn 'Synology NAS' (N40L met Synology software). Ik zou graag ook op mijn Synology failed downloads niet opnieuw willen laten downloaden. Op mijn eigenbouw NAS heb ik dat destijds ingesteld m.b.v. nzbtomedia en de fork van Schumi2004, geldt dit nog steeds/ook voor de Synology of ben ik weer achterhaald?
Thanks Schumi2004. Long time no see (ligt aan mij I know), goed je weer te spreken!
Ik kijk wellicht verkeerd maar ik kan weinig vinden hoe ik nzbtomedia aan de praat krijg op de Synology. Er zou een pakket beschikbaar zijn op de repo van Martijn, maar daar lijkt het inmiddels van te zijn verwijderd, kan dat kloppen?
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Pakket voor nzbtomedia? Das volgens mij gewoon gewoon een folder met scripts.Freekers schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 21:44:
[...]
Thanks Schumi2004. Long time no see (ligt aan mij I know), goed je weer te spreken!
Ik kijk wellicht verkeerd maar ik kan weinig vinden hoe ik nzbtomedia aan de praat krijg op de Synology. Er zou een pakket beschikbaar zijn op de repo van Martijn, maar daar lijkt het inmiddels van te zijn verwijderd, kan dat kloppen?
Presteert de N40L een beetje trouwens?
Hmm, kan het me niet meer zo goed herinneren hoe ik het toen heb ingesteld. Ik _had_ een handleiding gemaakt toen, maar die is pleitteschumi2004 schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 21:50:
[...]
Pakket voor nzbtomedia? Das volgens mij gewoon gewoon een folder met scripts.
Presteert de N40L een beetje trouwens?
Ja, tot nu toe zeer tevreden met Synology software erop. Ik merk wederom dat software een apparaat kan maken of breken. Ik heb een eigenbouw NAS met Intel Core i5, 8GB RAM you name it, maar de Synology software draait lekkerder op dit beestje dan alles andere wat ik tot nu toe geprobeert heb op m'n i5. Plex is leuk en aardig, maar het loopt niet echt lekker t.b.h.
Voordeel van de Synology is voornamelijk dat ik MKVs in Full HD met .srt subs kan remuxen wat geen CPU kost, zowel via de webinterface als via de app. Helaas ondersteund mijn ingebouwde DLNA speler van mijn TV dit niet dus heb ik nu een Android TV Stick gekocht en m.b.v. de Synolgoy App kan ik dan content op m'n TV kijken zonder te klooien met transcoding o.i.d.
Uh, dat is toch juist wat post-processing zou (moeten) doen ?332377 schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 13:34:
Heeft iemand trouwens een scriptje draaien dat de series ook in de juiste seizoen folder plaatst?
Season 02/Show.Name.S02E03.HD.TV-RLSGROUP.ext
[ Voor 11% gewijzigd door Goner op 08-06-2013 23:21 ]
332377
Bij mij (nog) niet in ieder geval, ze worden nog in de hoofdfolder geplaatst van de serie i.p.v. in de specifieke seizoensmap van de serie. Ik gebruik de post-processing die beschikbaar is in de SickBeard applicatie zelf en daar zie ik niet dat dit instelbaar is, dat de bestanden ook correct naar de juiste seizoen worden gegooid (of ik zie wat over het hoofdGoner schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 23:02:
[...]
Uh, dat is toch juist wat post-processing zou (moeten) doen ?
Season 02/Show.Name.S02E03.HD.TV-RLSGROUP.ext
Dat is toch een probleem icm je NAS. Draait hier prima en zonder problemen.Freakster86 schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 19:41:
Ik kan niet meer op de pagina van Autosub komen. Package stoppen en opnieuw uitvoeren werkte niet. Package bleef op gestopt staan. Toen maar Autosub bijgewerkt en opnieuw op uitvoeren gedrukt. Nog steeds niks. Staat wel dat ie wordt uitgevoerd, maar ik kom niet op de pagina van Autosub.
Iemand enig idee?
Als je het later toch weer nodig hebt dan zou ik AutoSub eens helemaal verwijderen en opnieuw installeren ipv updaten alleen.
Om hier even op terug te komen: Ik krijg nzbToMedia niet aan de praat op mijn Synology.schumi2004 schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 21:50:
Pakket voor nzbtomedia? Das volgens mij gewoon gewoon een folder met scripts.
Ik heb het volgende gedaan:
Aangezien ik nzbToMedia alleen wil gebruiken voor SickBeard heb ik handmatig het .py file aangemaakt op m'n nas en van GitHub alle RAW tekst gekopieerd en geplakt van het 'nzbToSickBeard.py'
Ik ben daarna via SSH ingelogd en heb de permissies van nzbToSickBeard naar 777 gezet.
Tevens heb ik het autoProcessMedia.cfg bestand aangemaakt met de juiste variabelen in dezelfde map waarin het nzbToSickBeard.py bestandje staat, dat is in mijn geval /volume1/downloads/nzbtomedia/.
Ook bleek het nodig om de eerste regel
code:
1
| #!/usr/bin/env python |
Te wijzigen naar:
code:
1
| #!/usr/local/python/bin/python |
Dit omdat het originele pad niet bestaat op de Synology.
Echter, als SabNZBD nu begint met post processing krijg ik deze error:
code:
1
| nice: can't execute '/volume1/downloads/nzbtomedia/nzbToSickBeard.py': No such file or directory |
Ik kan niet begrijpen waarom. Ik heb geverifieerd dat het bestandje er staat, maar ook via SSH kan ik hem niet via de commandline executen, ik krijg dan ook een 'not found' error:

Wat doe ik fout? Moet het bestandje in een gedeelde map staan oid?
Meerdere keren verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Resulsteerde in 1x opstarten en gelijk crashen zo snel ik iets in de config aanpaste. Nas is een DS412+.MikeOO schreef op zondag 09 juni 2013 @ 08:17:
[...]
Dat is toch een probleem icm je NAS. Draait hier prima en zonder problemen.
Als je het later toch weer nodig hebt dan zou ik AutoSub eens helemaal verwijderen en opnieuw installeren ipv updaten alleen.
Weet iemand of de combi NZBGet + SB-Custom (schumi2004 branch) + nzbToMedia 8.2 goed zou moeten werken?
Ik zie in NZBGet dat het script word aangeroepen, en ook succesvol afsluit, maar bestanden worden niet hernoemd en verplaatst. Meer mensen met dit probleem?
Overigens zie ik in de log alleen dat het script word aangeroepen en dat de config ingeladen word, verder niks, is dat normaal?
Ik zie in NZBGet dat het script word aangeroepen, en ook succesvol afsluit, maar bestanden worden niet hernoemd en verplaatst. Meer mensen met dit probleem?
Overigens zie ik in de log alleen dat het script word aangeroepen en dat de config ingeladen word, verder niks, is dat normaal?
Een python script moet je toch altijd zo uitvoeren?Freekers schreef op zondag 09 juni 2013 @ 09:55:
[...]
Ik kan niet begrijpen waarom. Ik heb geverifieerd dat het bestandje er staat, maar ook via SSH kan ik hem niet via de commandline executen, ik krijg dan ook een 'not found' error:
[afbeelding]
Wat doe ik fout? Moet het bestandje in een gedeelde map staan oid?
[/home/kraades] echo 'print "hallo"' > hallo.py [/home/kraades] python hallo.py hallo [/home/kraades]
👉🏻 Blog 👈🏻
Weet iemand wanneer NZBGet 11 uit komt? (voor mijn DS413)
Je hebt gelijk. Er bleek echter meer aan de hand te zijn: Python was niet goed geinstalleerd.kraades schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 07:54:
Een python script moet je toch altijd zo uitvoeren?
[/home/kraades] echo 'print "hallo"' > hallo.py [/home/kraades] python hallo.py hallo [/home/kraades]
Er zijn blijkbaar 2 Python versies: Een officiële Python versie die standaard via de package installer geinstalleerd kan worden, en eentje die je kunt installeren via de repo van SynoCommunity welke vereist is voor SABNZBD en Sickbeard. Ik had alleen de laatste geinstalleerd, maar de eerste/officiele van Synology zelf is ook vereist.
Daarna bleek dat alleen het nzbToSickBeard.py en .cfg bestand niet genoeg waren voor nzbtomedia. Ik heb dus mijn Synology voorzien van bootstrap (http://forum.synology.com.../How_to_Install_Bootstrap) en daarna m.b.v. ipkg 'git' geinstalleerd. Daarna een een git clone van nzbtomedia gedaan en toen werkte alles perfect zoals het hoort. Alleen nog even kijken waarom Sickbeard het nodig vind soms afleveringen te downloaden met ingebakken Franse subs.
Ik heb de python versie van Synology zelf er niet op staan hoor, alleen die van synocommunity.
Alles draait prima hier
Alles draait prima hier
Same herecypher21 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 13:51:
Ik heb de python versie van Synology zelf er niet op staan hoor, alleen die van synocommunity.
Alles draait prima hier
Hmm, ik vond het zelf ook al raar, maar na de installatie van die tweede python werkte het commando wel 'opeens'...cypher21 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 13:51:
Alles draait prima hier
Die had ik ook al geinstalleerd, maar via SSH kon ik geen git pull / git clone doen...?mvds schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 13:55:
Same hereEn je hoeft je Syno niet te bootstrappen aangezien Git gewoon een package is die je van Synocommunity kan halen
[ Voor 3% gewijzigd door Freekers op 12-06-2013 14:33 ]
Als ik een bestand download met NZB-get waar bijvoorbeeld een é in staat kan deze niet geopend worden. Op de DS in Filemanager staat in plaats van een é een "ruit met een vraagteken"
Wie heeft hiervoor de oplossing?
Van de git package staat git hier: /usr/local/git/bin/git.Freekers schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:33:
[...]
Hmm, ik vond het zelf ook al raar, maar na de installatie van die tweede python werkte het commando wel 'opeens'...
[...]
Die had ik ook al geinstalleerd, maar via SSH kon ik geen git pull / git clone doen...?
Als je /usr/local/git/bin aan je PATH toevoegt in /etc/profile dan kan je het het git commando weer gebruiken.
Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)
Ik had al het vermoeden dat een PATH variable mistte, maar ik kon zo 1-2-3 niet vinden hoe ik deze kon toevoegen. Iig bedankt voor de uitleg! Wellicht installeer ik m'n Synology opnieuw om alles eens goed te documenteren.Brickman schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 10:49:
Van de git package staat git hier: /usr/local/git/bin/git.
Als je /usr/local/git/bin aan je PATH toevoegt in /etc/profile dan kan je het het git commando weer gebruiken.
Heb je wellicht ook een verklaring voor het feit dat ik 2x Python heb moeten installeren? Ook een PATH variabele die miste misschien? Aangezien het commando python zelf ook niet herkend werd....
Remove.
[ Voor 98% gewijzigd door Card Nox op 13-06-2013 22:02 ]
Probeer het bestand te renamen met een wildcard.bluecupra schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 20:08:
Als ik een bestand download met NZB-get waar bijvoorbeeld een é in staat kan deze niet geopend worden. Op de DS in Filemanager staat in plaats van een é een "ruit met een vraagteken"
Stel, je bestand heet "ditbestandisnietléésbaar.txt", doe dan een
mv ditbestandisniet* ditbestandisnietleesbaar.txt
(vanaf de commandline dus, via de GUI werkt dat niet.)
Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.
Wat ook schijnt te werken is 'mv ditbestand' tikken en dan TAB om de naam automagisch aan te vullen ... en dan de nieuwe naam.TheOmen schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 09:29:
[...]
Probeer het bestand te renamen met een wildcard.
Ik heb couchpatator server geinstalleerd op mijn 411 maar als hij gestart is en ik open een webbrowser naar de juiste url x.x.x.x:5050 krijg ik een mooie cannot load page te zien.
Iemand enig idee hoe ik er achter kan komen wat er mis is? Reinstall van de package hielp in iedergeval niet. DSM is up to date
Iemand enig idee hoe ik er achter kan komen wat er mis is? Reinstall van de package hielp in iedergeval niet. DSM is up to date
Top, vreemd dat het renamen van het bestand via de CLI de oplossing is. Mooi dat ik het bestand nu kan gebruikenTheOmen schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 09:29:
[...]
Probeer het bestand te renamen met een wildcard.
Stel, je bestand heet "ditbestandisnietléésbaar.txt", doe dan een
mv ditbestandisniet* ditbestandisnietleesbaar.txt
(vanaf de commandline dus, via de GUI werkt dat niet.)
Heb sinds vorige week ook mijn eerste Synology gekocht, werkt echt stukken beter dan alles zelf te moeten installeren enz in Linux en stukken zuiniger dan mijn servertje
Zag ook een Tweet voorbij komen voor suggesties in DSM. Heb alleen op dit moment geen request dus misschien hebben jullie er nog wat aan.
Zag ook een Tweet voorbij komen voor suggesties in DSM. Heb alleen op dit moment geen request dus misschien hebben jullie er nog wat aan.
We are loving all of the @Synology #DSM feature enthusiasm. Just remember, to submit a feature request, go here, http://bit.ly/RTDrv5
[ Voor 4% gewijzigd door Marc3l op 14-06-2013 20:12 ]
http://packages.synocommunity.com, werkt deze niet meer? Krijg ongeldige locatie bij het invoeren.
als je naar http://www.synocommunity.com/packages gaat dan krijg je ook een 'behoorlijk' lege pagina te zienUntouchablezz20 schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 03:46:
http://packages.synocommunity.com, werkt deze niet meer? Krijg ongeldige locatie bij het invoeren.
hopelijk gewoon een foutje dat snel rechtgezet wordt
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Is er dan een alternatieve link? Het gaat me voornamelijk om nzbget.
[ Voor 36% gewijzigd door Untouchablezz20 op 15-06-2013 10:18 ]
Mocht iemand een alternatieve link hebben dan graag...ben op zoek naar couchpatato server v2.
Hij liep de hele tijd vast.....dacht hem even te verwijderen en opnieuw te downloaden...zucht
Hij liep de hele tijd vast.....dacht hem even te verwijderen en opnieuw te downloaden...zucht
Ik vrees dat we even geduld moeten hebben...
http://forum.synology.com...9e0d61f&start=855#p266885
👉🏻 Blog 👈🏻
Heeft iemand toevallig een mirror voor de SPK van CouchPotatoServer en GIT?
Ik heb een probleem met Mailserver. Ik wil de alias postmaster aanmaken, maar dat lukt niet. Als ik mail naar postmaster@mijndomein.nl krijg ik terug:
Oftewel: er is al een alias voor de user root aangemaakt, maar deze staat niet in de lijst van Mailserver zelf. Weet iemand waar dit aan te passen is?
Edit: Fixed! Alias voor root maken en de mail naar postmaster komt ook netjes aan.
code:
1
2
3
4
5
| <root@mijndomein.nl> (expanded from <postmaster@mijndomein.nl>): unknown user: "root" Final-Recipient: rfc822; root@mijndomein.nl Original-Recipient: rfc822; postmaster@mijndomein.nl Action: failed |
Oftewel: er is al een alias voor de user root aangemaakt, maar deze staat niet in de lijst van Mailserver zelf. Weet iemand waar dit aan te passen is?
Edit: Fixed! Alias voor root maken en de mail naar postmaster komt ook netjes aan.
[ Voor 8% gewijzigd door stijnos1991 op 16-06-2013 22:13 ]
Ik probeer Sick Beard - Pirate bay the installeren via de matr1x ipkg. Krijg echter de foutmelding dat ik Python 2.6.6.1-1 of hoger moet installeren.
Vreemde is dat ik die geïnstalleerd heb.
Iemand suggesties?
Iemand suggesties?
je moet ook nog die van synocommunity installerenBartjeee schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 21:44:
Ik probeer Sick Beard - Pirate bay the installeren via de matr1x ipkg. Krijg echter de foutmelding dat ik Python 2.6.6.1-1 of hoger moet installeren.
Iemand suggesties?
maar hun website is nog altijd niet gemaakt
ik had sabnzbd verwijderd omdat die vastliep en wou het opnieuw installeren en toen las ik dat ze database opnieuw moesten herstellen en weet niet hoe lang dat duurt nog altijd geen feedback gekregen op twitter.
ja, het zou helpen wanneer je ook de spk bestanden kon downloaden, maar dat zal wel met een reden zijn dat het niet kan.redboyke schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 01:50:
[...]
je moet ook nog die van synocommunity installeren
ik had sabnzbd verwijderd omdat die vastliep en wou het opnieuw installeren en toen las ik dat ze database opnieuw moesten herstellen en weet niet hoe lang dat duurt nog altijd geen feedback gekregen op twitter.
Helaas, wachten dus
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Gaan we nu serieus menen dat de enige reden dat ik in een jubelstemming ben voor m'n PCynology (SAB, SB, CP, AS, Plex) opeens niet meer te downloaden zijn? Bullocks!
Toevallig nergens opgevangen wat de verwachtingen van wanneer ze weer up zijn?redboyke schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 01:50:
[...]
je moet ook nog die van synocommunity installeren
Of weet iemand hoe lang ze al down zijn? 'k heb een package nodig, maar ook dat lijkt niet te werken.. wacht ik of zoek'k het elders?

EDIT: Sorry, hierboven stond al een linkje naar meer info.. my bad.
[ Voor 13% gewijzigd door witchdoc op 19-06-2013 22:17 ]
Ik gebruik VPN server op mijn synology. Ging altijd prima, maar nu heb ik mijn thuisnetwerk configuratie gewijzigd. De synology heeft altijd .200 als adres. Dus eerste 192.168.0.200 en na de wijziging 192.168.178.200
Ik had eerst: Modem --DMZ-->Router--192.168.0.x range->netwerk
nu heb ik ziggo modem --192.168.178.x range->netwerk
Nu kan ik nadat ik verbinding maak met de synology deze niet meer op naam benaderen. Als ik in netwerk kijk dan kan ik hem wel via \\192.168.178.200 benaderen, maar niet meer \\diskstation zoals eerder het geval was.
Heeft iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen en vooral op te lossen?
Nu kan ik nadat ik verbinding maak met de synology deze niet meer op naam benaderen. Als ik in netwerk kijk dan kan ik hem wel via \\192.168.178.200 benaderen, maar niet meer \\diskstation zoals eerder het geval was.
Anoniem: 179336
http://technet.microsoft....ry/cc781949(v=ws.10).aspxREDFISH schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 11:17:
Ik gebruik VPN server op mijn synology. Ging altijd prima, maar nu heb ik mijn thuisnetwerk configuratie gewijzigd. De synology heeft altijd .200 als adres. Dus eerste 192.168.0.200 en na de wijziging 192.168.178.200
Voor diegene die op SynoCommunity zaten te wachten..
source:
source:
The DB seems totally corrupted, and we are going to rebuild the repo from scratch, and also include the new features offered in DSM 4.2. Meanwhile ...
After some discussion with Diaoul and Piwi, we agreed on bringing you manual individual parckages... BUT ...BEWARE : READ ALL THE POST BEFORE JUMPING TO THE LINK
You must know your arch prior to downloading a package. Use the Wiki to know that : http://forum.synology.com...d_of_CPU_does_my_NAS_have
NOARCH means it works on every model. Other archs are mentionned in the package name
Then, you must understand there will be no dependency check.
Most of them rely on python, but not all
Finally, we can't take responsability if you encounter any issue. There shouldn't be any, but we can't be 100% sure
Use them at your own risk
link
PS : You will only find stable packages there. Beta ones are removed on purpose for now
PS2: Piwi is setting up the new donation page, since it was also broken. Feel free to support our devs, I'll post the link as soon as it's done
Behalve natuurlijk als je de no_arch versies download... die kan je zo installeren. Ik heb de belangrijkste packages voor de zekerheid maar eens gebackupped.witchdoc schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 22:31:
source:
[...]
Ik kwam hier eigenlijk terecht doordat ik het probleem van het ontbreken van de packages synocommunity had verbonden aan het niet werken van mijn Sickbeard installatie. Maar ik begrijp hier dat Synocommunity helemaal down is.
Mijn sickbeard probleem staat dan waarschijnlijk los van synocommunity en dan wordt dit een beetje een x-post, maar ik wil het toch aan jullie voorleggen gezien ik in het [Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3 geen respons krijg.
Het probleem is dat sickbeard geen nieuwe series meer toe kan voegen.
Ik krijg de volgende melding voor de serie Orange Is The New Black (maar heb het bij alle series):
In de log zie ik dit:
Wat ik gedaan heb om het op te lossen:
Mijn sickbeard probleem staat dan waarschijnlijk los van synocommunity en dan wordt dit een beetje een x-post, maar ik wil het toch aan jullie voorleggen gezien ik in het [Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3 geen respons krijg.
Ik krijg de volgende melding voor de serie Orange Is The New Black (maar heb het bij alle series):
code:
1
| Unable to look up the show in /volume1/tv-shows/Orange Is The New Black on TVDB, not using the NFO. Delete .nfo and add manually in the correct language. |
In de log zie ik dit:
code:
1
2
3
| 2013-06-16 10:50:42.435498 SHOWQUEUE-ADD :: Error contacting TVDB: Could not connect to server: timed out 2013-06-16 10:54:52.040133 CP Server Thread-6 :: Unable to get URL: http://thetvdb.com/api/GetSeries.php?seriesname=orange&language=en 2013-06-16 10:56:49.081590 SHOWQUEUE-ADD :: Error contacting TVDB: Could not connect to server: timed out |
Wat ik gedaan heb om het op te lossen:
- Sickbeard opnieuw starten
- Synology (DS509) opnieuw starten
- Alle netwerkcomponenten opnieuw startem (modem, router switches)
- NFO van de serie handmatig toevoegen
- Blocklist van IP's legen tot het moment dat ik nog geen problemen had
Toevallig IPv6 actief?Mystic Spirit schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 13:57:
Ik kwam hier eigenlijk terecht doordat ik het probleem van het ontbreken van de packages synocommunity had verbonden aan het niet werken van mijn Sickbeard installatie. Maar ik begrijp hier dat Synocommunity helemaal down is.
code:
1 Unable to look up the show in /volume1/tv-shows/Orange Is The New Black on TVDB, not using the NFO. Delete .nfo and add manually in the correct language.
In de log zie ik dit:
code:
1 2 3 2013-06-16 10:50:42.435498 SHOWQUEUE-ADD :: Error contacting TVDB: Could not connect to server: timed out 2013-06-16 10:54:52.040133 CP Server Thread-6 :: Unable to get URL: http://thetvdb.com/api/GetSeries.php?seriesname=orange&language=en 2013-06-16 10:56:49.081590 SHOWQUEUE-ADD :: Error contacting TVDB: Could not connect to server: timed out
Wat ik gedaan heb om het op te lossen:Nu ben ik echt door de opties heen die ik kan bedenken waar het aan zou kunnen liggen. Als ik Sickbeard op mijn laptop (windows) start, kan ik wel gewoon een serie toevoegen. Iemand een idee hoe ik dit zou moeten oplossen?
- Sickbeard opnieuw starten
- Synology (DS509) opnieuw starten
- Alle netwerkcomponenten opnieuw startem (modem, router switches)
- NFO van de serie handmatig toevoegen
- Blocklist van IP's legen tot het moment dat ik nog geen problemen had
Las namelijk ergens dat thetvdb niet zo goed overweg kon met IPv6.
Bron: wilbert11 in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3"
ik heb een probleem met sabnzbd op mijn DS212+
ik heb sabnzbd opnieuw geinstalleerd omdat ik een witte pagina kreeg met:
Page momentanement indisponible - Veuillez entrer une nouvelle adresse URL
maar nu ik die opnieuw heb geinstalleerd geeft die nog altijd dezelfde fout
package uitzetten en terug aan en DS212+ herstarten hebben niet geholpen
heb ook geprobeerd sabnzbd map in @appstore te overschrijven met een backup dat ik had gemaakt maar dat heeft ook niet geholpen.
worden er nog ergens anders oude bestanden achtergelaten ofzo?
de url is altijd al dezelfde geweest en ik heb sabnzbd_88f628x_0.7.12-6.spk gedownload neem aan dat dat de juiste is.
Edit: opgelost om een of andere reden werkt poort 8080 nietmeer heb nu config.ini aangepast met een andere poort en het werkt terug.
ik heb sabnzbd opnieuw geinstalleerd omdat ik een witte pagina kreeg met:
Page momentanement indisponible - Veuillez entrer une nouvelle adresse URL
maar nu ik die opnieuw heb geinstalleerd geeft die nog altijd dezelfde fout
package uitzetten en terug aan en DS212+ herstarten hebben niet geholpen
heb ook geprobeerd sabnzbd map in @appstore te overschrijven met een backup dat ik had gemaakt maar dat heeft ook niet geholpen.
worden er nog ergens anders oude bestanden achtergelaten ofzo?
de url is altijd al dezelfde geweest en ik heb sabnzbd_88f628x_0.7.12-6.spk gedownload neem aan dat dat de juiste is.
Edit: opgelost om een of andere reden werkt poort 8080 nietmeer heb nu config.ini aangepast met een andere poort en het werkt terug.
[ Voor 9% gewijzigd door redboyke op 21-06-2013 18:48 . Reden: solved ]
Nee geen IPv6. Mogelijk wel een IP verandering sinds begin deze maand als gevolg van ziggo snelheids upgrade, maar dat weet ik niet zeker.schumi2004 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 15:02:
[...]
Toevallig IPv6 actief?
Las namelijk ergens dat thetvdb niet zo goed overweg kon met IPv6.
Bron: wilbert11 in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3"
Het verval lijkt nu ook verder te gaan. Voorheen kon ik nog series zoeken. Dat lukt nu ook niet meer...
[ Voor 10% gewijzigd door Mystic Spirit op 21-06-2013 17:02 ]
Iemand ervaring met SuperZebulon packages? Ben maar verder gaan kijken omdat SynoCommunity niet werkte.
Link: http://synopkg.superzebulon.org/spkrepo/packages
Is dit een waardig alternatief?
Optimisten zijn slecht geïnformeerde pessimisten.
Ziggo upgrade?Mystic Spirit schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 15:52:
[...]
Nee geen IPv6. Mogelijk wel een IP verandering sinds begin deze maand als gevolg van ziggo snelheids upgrade, maar dat weet ik niet zeker.
Het verval lijkt nu ook verder te gaan. Voorheen kon ik nog series zoeken. Dat lukt nu ook niet meer...
Is ie er al door dan ?
ff checken
Voor zover ik me kan herinneren heb ik deze vroeger ook wel is gebruikt....echter wat ik zo kan zien zijn deze versies allemaal zwaar veroudert.Ireyon schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 20:10:
Iemand ervaring met SuperZebulon packages? Ben maar verder gaan kijken omdat SynoCommunity niet werkte.
en daarnaast....als je een paar posts boven die van jou kijkt dan zul je zien dat Synocommunity een link heeft om de packages te downloaden.
Installeren zul je zelf moeten doen.
Ook goed kijken welke processor jouw NAS heeft.
Bij mij wel (Utrecht), maar weet niet hoe het ergens anders is. Ik ben maar begonnen met een check van mijn harddisks... Wie weet is er eentje brak aan het worden waardor er iets corrupt raakt?schumi2004 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 20:53:
[...]
Ziggo upgrade?
Is ie er al door dan ?
ff checken
Zolang niemand een andere oorzaak aan weet te dragen moet ik toch iets proberen.....
Een faulty hdd zou toch geen issues mogen geven op een request in welke vorm dan ook op thetvdb of welke andere site lijkt me?Mystic Spirit schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 22:34:
[...]
Bij mij wel (Utrecht), maar weet niet hoe het ergens anders is. Ik ben maar begonnen met een check van mijn harddisks... Wie weet is er eentje brak aan het worden waardor er iets corrupt raakt?
Zolang niemand een andere oorzaak aan weet te dragen moet ik toch iets proberen.....
offtopic:
Nog geen snelheids upgrade hier, wachten op 1 juli maar
Ik ben met deze bezig
http://synobox.fr.nf/about/
dropbox op de Synology, eerste indruk is goed.
hij download iig ...
Ik zie later wel of de sync goed werkt
http://synobox.fr.nf/about/
dropbox op de Synology, eerste indruk is goed.
hij download iig ...
Ik zie later wel of de sync goed werkt
Anoniem: 32279
Gouden tip, hartelijk dank.witchdoc schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 22:31:
source:
Heb net mijn beide synology's voorzien van nieuwe hdd's en schrok even omdat ik nooit packages heb bewaard en de site niet meer kon gebruiken, maar zo wil het ook wel.
Heb inmiddels net als een aantal anderen maar even een backup gemaakt van alle packages voor mijn synology types, dat blijf ik nu ook wel doen. Het is misschien niet helemaal handig op een site te vertrouwen, dat blijkt nu maar weer eens, al is dit netjes opgelost zo.
Eens, maar het zou kunnen dat sickbeard wordt aangetast en dat hij daarom verkeerde requests o.i.d. stuurd?schumi2004 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 23:20:
[...]
Een faulty hdd zou toch geen issues mogen geven op een request in welke vorm dan ook op thetvdb of welke andere site lijkt me?
offtopic:
Ik ben ten einde raad he... dus ik ga het in gekke dingen zoeken...

Beetje verkeerde topic wellicht maar wat zie je in debug log?Mystic Spirit schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 12:19:
[...]
Eens, maar het zou kunnen dat sickbeard wordt aangetast en dat hij daarom verkeerde requests o.i.d. stuurd?
Ik ben ten einde raad he... dus ik ga het in gekke dingen zoeken...![]()
Als je daar niks zininngs in vinden kan en ik zou zelf zoiets mee maken deed ik de config file backuppen, SB eraf en weer opnieuw installeren en m.b.v. notepad de config overkloppen in SB en kijken wat het dan doet.
Of alleen het essentiele voor nieuwe shows en wachten met volledige config overnemen en zien of er nu wel wat gevonden wordt op TVDB.
De repository van synocommunity lijkt weer up
De listing op de website nog niet, maar ik kan vanuit DiskStation package center wel weer packages van hun repo installeren.
Nu de repo van SynoCommunity weer up is, heb ik even een custom install van SickBeard geprobeerd en daarbij heb ik hetzelfde probleem als bij de standaard install. Het ligt dus duidelijk niet aan aan de package.... Dan kan ik nu weer ergens anders gaan spitten.... Iemand nog een goed idee?
Edit:
Bleek toch een IPv6 issue te zijn, terwijl ik zelf niks met de settings heb gedaan en geen IPv6 gebruik. In de Synology interface naar Control Panel --> Network --> Network Interface --> IPv6 Settings gegaan en daar gekozen voor Off ipv Auto en nu kan ik weer series toevoegen..
Dank aan Schumi2004 voor de hint naar IPv6.... had nooit gedacht dat het issue daar zou zitten!
Edit:

Dank aan Schumi2004 voor de hint naar IPv6.... had nooit gedacht dat het issue daar zou zitten!
[ Voor 40% gewijzigd door Mystic Spirit op 23-06-2013 17:36 ]
Heb niets verandert aan de Synology, maar CouchPotato Server wil niet meer opstarten.
Nazicht in Package Center leert mij dat CP zelf stopgezet werd.
Toch even proberen terug om manueel uit te voeren, maar zonder succes.
Krijg telkens foutmelding: "Kon de pakket service niet uitvoeren"
Ook een herstart van de Synology helpt niet
Vertellen de log bestanden je iets?Kozzmozz schreef op zondag 23 juni 2013 @ 17:45:
Heb niets verandert aan de Synology, maar CouchPotato Server wil niet meer opstarten.![]()
- Zijn de mappen die CP verwacht aanwezig?
- Is de poort vrij die aan CP toegewezen is?
Ik heb eergisteren Transmission geinstalleerd en het downloaden ging allemaal perfect. Nu kwam ik tot de conclusie dat mijn NAS volop lan activiteit had, terwijl ik toch niets meer aan het downloaden / uploaden / uberhaubt doen was met de NAS. Ik heb even gekeken naar de logs in mijn router en zag toch wel erg veel connecties.. Ze proberen allemaal verbinding te maken met de NAS via de poort 51413. Zie hieronder log van ongeveer 5 seconden..
Het lijkt er dus op dat mijn torrents die allang uit de lijst verwijderd zijn, ergens nog in de logboeken van het grote torrent netwerk actief zijn en dat mijn NAS gezocht wordt als leverpunt. Is er een manier om dit uit te schakelen, zodat ik niet zoveel requests binnen krijg zodat mijn NAS en mijn router rustig de nacht in kunnen? Of is de enige manier de poort uitschakelen?[LAN access from remote] from 82.30.246.156:26655 to 192.168.1.3:51413 Sunday, Jun 23,2013 22:09:02
[LAN access from remote] from 112.198.154.54:21429 to 192.168.1.3:51413 Sunday, Jun 23,2013 22:09:01
- KNIP lijst is wel erg lang! .. Stuk of 5/6 verbindingspogingen per seconden.. -
[LAN access from remote] from 114.44.190.200:1403 to 192.168.1.3:51413 Sunday, Jun 23,2013 22:08:56
[LAN access from remote] from 187.34.13.20:58953 to 192.168.1.3:51413 Sunday, Jun 23,2013 22:08:56
[Log Cleared] Sunday, Jun 23,2013 22:08:56
[ Voor 103% gewijzigd door Zanzibar-1337 op 23-06-2013 23:11 ]
5100wp Zuid-Oost - SMA 7000TL20 30xSF170s - Live PVoutput - Daikin US 3.5
OT[b]Razr schreef op zondag 23 juni 2013 @ 21:54
Aanrader is om toch de Engelse taal te gebruiken IMO. Dan had je de foutmelding "failed to run the package service" gehad die vrij goed te Googlen is.
LOL, da's precies de reden waarom ik al mijn computers en telefoons in het Engels heb ingesteld. Problemen oplossen is dan een stuk makkelijker....
Misschien een denk ik te simpel maar kan het niet zijn dat je de torrent bestanden aan het "seeden" bent?Zanzibar-1337 schreef op zondag 23 juni 2013 @ 23:08:
Ik heb eergisteren Transmission geinstalleerd en het downloaden ging allemaal perfect. Nu kwam ik tot de ......kunnen? Of is de enige manier de poort uitschakelen?
Mijn sabnzbd lijkt ineens kapot
Files van bijvoorbeeld 1.6GB download ie in 20 seconden, maar dan maar een MB of 8. Progress-bar is dan vol, maar natuurlijk Failed hij daarna... Weird?! Of kan dit ook aan mijn usenetprovider liggen? (sunnyusenet)

Files van bijvoorbeeld 1.6GB download ie in 20 seconden, maar dan maar een MB of 8. Progress-bar is dan vol, maar natuurlijk Failed hij daarna... Weird?! Of kan dit ook aan mijn usenetprovider liggen? (sunnyusenet)
Nee hoor, dat ligt niet aan je sab, dat komt door takedown requests. Dat heb ik ook regelmatigR4NCOR schreef op maandag 24 juni 2013 @ 10:44:
Mijn sabnzbd lijkt ineens kapot![]()
Bestaat er een package waarmee je dubbele bestanden kan detecteren op de NAS?
Na jaren kopiëren hier en daar van en naar HD's heb ik veel folders met foto's, MP3's en andere bestanden die verspreid over de NAS staan.
Ik ben bekend met tools op Windows PC die dubbele bestanden zoeken, maar het zou mooi zijn als Synology dit standaard aanbiedt of dat een 3rdparty package te gebruiken is, op de NAS zelf.
Ik zoek met name een GUI based tool en geen command line tools.
Na jaren kopiëren hier en daar van en naar HD's heb ik veel folders met foto's, MP3's en andere bestanden die verspreid over de NAS staan.
Ik ben bekend met tools op Windows PC die dubbele bestanden zoeken, maar het zou mooi zijn als Synology dit standaard aanbiedt of dat een 3rdparty package te gebruiken is, op de NAS zelf.
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Oh.. Nog niet eerder gehad! Jammer.mvds schreef op maandag 24 juni 2013 @ 10:54:
[...]
Nee hoor, dat ligt niet aan je sab, dat komt door takedown requests. Dat heb ik ook regelmatig
Zo te lezen niet ... (terwijl ik toch niets meer aan het downloaden / uploaden / uberhaubt doen was)Bongoarnhem schreef op maandag 24 juni 2013 @ 09:19:
[...]
Misschien een denk ik te simpel maar kan het niet zijn dat je de torrent bestanden aan het "seeden" bent?
Maar ik krijg ook de indruk (ik gebruik Transmission) dat je IP nog een tijdje nadat je uit-geseed bent, door de tracker of leechers wordt benaderd voor meer.
Het is niet helemaal kant-en-klaar, maar ik denk niet dat je het veel beter gaat vinden (ik zou het niet weten i.i.g.). Check deze link/package eens: klik.Xymox schreef op maandag 24 juni 2013 @ 12:49:
Dat idee heb ik inderdaad ook, denk dat je ergens in een cache komt te staan van de tracker.. Heb de poort maar tijdelijk gedeactiveerd. Geen binnenkomende requesten meer gehad!Goner schreef op maandag 24 juni 2013 @ 15:38:
[...]
Zo te lezen niet ... (terwijl ik toch niets meer aan het downloaden / uploaden / uberhaubt doen was)
Maar ik krijg ook de indruk (ik gebruik Transmission) dat je IP nog een tijdje nadat je uit-geseed bent, door de tracker of leechers wordt benaderd voor meer.
5100wp Zuid-Oost - SMA 7000TL20 30xSF170s - Live PVoutput - Daikin US 3.5
Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.
Beta 4.3 bevat dit (uit link hierboven):Xymox schreef op maandag 24 juni 2013 @ 12:49:
http://www.flickr.com/photos/24539319@N07/9092201117
Volgens mij wat je zoekt, het komt dus standaard in de dsm software.
Zit daar nu een screenshot in waarbij iemand met 5,32GB/sec een file aan het overpompen is? Dat is bizar. Zit ik hier met 60MB/sec dingen te kopiëren

Verder ziet o.a. photostation er wel heel heel tof uit in deze beta. Een echte must have.
Ondanks dat alles in het Chinees is zie ik zoveel dingen. Werkelijk fantastisch. Eigenlijk ook bizar, als je het afzet tegen de updaten van Apple IOS, dat bevat een stuk minder wijzigingen en wordt gelijk de grootste verandering ooit genoemd en dan komt Synology met deze update en gaat van 4.2 naar 4.3 met een berg eyecandy die mij doet watertanden.
En DS Video gaat apps ontwikkelen voor de mediaspelers zo te zien, wat een gouden foto's, ik krijg er helemaal zin in.
[ Voor 72% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 24-06-2013 19:18 ]
Voor zover ik kan opmaken eindelijk HFS+
Ja, alle mappen zijn aanwezig, en de poorten staan vrij.Razr schreef op zondag 23 juni 2013 @ 21:54:
[...]Vertellen de log bestanden je iets?Aanrader is om toch de Engelse taal te gebruiken IMO. Dan had je de foutmelding "failed to run the package service" gehad die vrij goed te Googlen is.
- Zijn de mappen die CP verwacht aanwezig?
- Is de poort vrij die aan CP toegewezen is?
Op Google vind ik toch niet veel...
Heb het zelf eens getest daar ik gebruik MOET maken van IPv6 (icm IPv6 tunnel) ivm free providers maar hier werkt alles netjes.Mystic Spirit schreef op zondag 23 juni 2013 @ 17:07:
Nu de repo van SynoCommunity weer up is, heb ik even een custom install van SickBeard geprobeerd en daarbij heb ik hetzelfde probleem als bij de standaard install. Het ligt dus duidelijk niet aan aan de package.... Dan kan ik nu weer ergens anders gaan spitten.... Iemand nog een goed idee?
Edit:
Bleek toch een IPv6 issue te zijn, terwijl ik zelf niks met de settings heb gedaan en geen IPv6 gebruik. In de Synology interface naar Control Panel --> Network --> Network Interface --> IPv6 Settings gegaan en daar gekozen voor Off ipv Auto en nu kan ik weer series toevoegen..
Zou het een issue kunnen zijn als je geen IPv6 adres hebt maar wel IPv6 actief?
Ah bedankt, die ga ik checken.Razr schreef op maandag 24 juni 2013 @ 17:02:
[...]
Het is niet helemaal kant-en-klaar, maar ik denk niet dat je het veel beter gaat vinden (ik zou het niet weten i.i.g.). Check deze link/package eens: klik.
Hey, cool man. Ziet er inderdaad goed uit die 4.3 versie.Anoniem: 32279 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 19:11:
[...]
Beta 4.3 bevat dit (uit link hierboven):
http://www.flickr.com/photos/24539319@N07/9092201117
Volgens mij wat je zoekt, het komt dus standaard in de dsm software.
Enig idee wanneer men denkt dit uit te brengen?
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Dat is een mogelijkheid, maar ik heb geen idee hoe ik da zou moeten testen, aangezien ik geen IPv6 heb en ook nog alijd een oud modem heb van Ziggo (ja die zonder router functionaliteit etc.). Dus ik heb geen mogelijkheid om met IPv6 te testen of die theorie klopt.schumi2004 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 21:21:
[...]
Heb het zelf eens getest daar ik gebruik MOET maken van IPv6 (icm IPv6 tunnel) ivm free providers maar hier werkt alles netjes.
Zou het een issue kunnen zijn als je geen IPv6 adres hebt maar wel IPv6 actief?
Bij Sickbeard op de PC kon ik netjes sickbeard sluiten, config.ini openen en ignorewords toevoegen.
Heb de indruk dat als ik de Sickbeard service sluit, winscp naar de synology en zelfde handeling doe ik na starten Sickbeard niet een werkend ignoreword heb toegevoegd?
Heb de indruk dat als ik de Sickbeard service sluit, winscp naar de synology en zelfde handeling doe ik na starten Sickbeard niet een werkend ignoreword heb toegevoegd?
Van mij mag hij er nu al komen, maarja... ik hoop in iedergeval uiterlijk in de herfst.Xymox schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 13:22:
Hey, cool man. Ziet er inderdaad goed uit die 4.3 versie.
Enig idee wanneer men denkt dit uit te brengen?
Leuke presentatie ; Iron Man 3 en Great Gatsby (?!) in Videostation en een Photostation vol postorder bruiden ...
[ Voor 7% gewijzigd door Goner op 26-06-2013 09:38 ]
In de beta 4.3: Video Station ondersteunt ook DVB-S-ontvangst van satellietsignalen
daar zit ik op te wachten ;-)
daar zit ik op te wachten ;-)
Zit al standaard in 4.2 op dit moment, je moet dan een rapportage draaien en daarin kan je zien welke files duplicate zijn. Wel je USB backup disk loshalen anders ziet hij alle back-up bestanden als dubbele bestanden ;-) Daarna moet je ze handmatig weggooien, in 4.3 lijkt dit vanuit de gui ondersteund te gaan worden.Xymox schreef op maandag 24 juni 2013 @ 12:49:
Hoe draai je een rapportage vanaf DSM 4.2 dan?stormfly schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 09:30:
[...]
Zit al standaard in 4.2 op dit moment, je moet dan een rapportage draaien en daarin kan je zien welke files duplicate zijn. Wel je USB backup disk loshalen anders ziet hij alle back-up bestanden als dubbele bestanden ;-) Daarna moet je ze handmatig weggooien, in 4.3 lijkt dit vanuit de gui ondersteund te gaan worden.
Edit: Ik zie het net: Systeeminformatie -> Rapport
[ Voor 5% gewijzigd door MissileHugger op 27-06-2013 11:49 ]
Hi,
Kan iemand mij helpen met een werkende Couchpotato packages voor mijn DS212j? Heb de SynoCommunity al toegevoegd en daar de Sickbeard, SabNZB van maar de Couchpotato daarvan werkt helaas niet. Kan hem niet downloaden zegt die.
Iemand die mij kan helpen aan een wel werkende Couchpotato? Zodat ik dit weekend de verschillende packages kan gaan installeren en instellen.
Alvast bedankt!
Kan iemand mij helpen met een werkende Couchpotato packages voor mijn DS212j? Heb de SynoCommunity al toegevoegd en daar de Sickbeard, SabNZB van maar de Couchpotato daarvan werkt helaas niet. Kan hem niet downloaden zegt die.
Iemand die mij kan helpen aan een wel werkende Couchpotato? Zodat ik dit weekend de verschillende packages kan gaan installeren en instellen.
Alvast bedankt!
Let op:
Dit topic is onderdeel van de drie topics over Synology:In dit Packages topic mogen alle vragen en discussies over Synology addon packages.
Dit topic is onderdeel van de drie topics over Synology:In dit Packages topic mogen alle vragen en discussies over Synology addon packages.