Ik heb een probleem met videostation, afgelopen week is mijn NAS min of meer gecrashed na een stroom uitval. Om de nas weer aan de praat te krijgen heb ik alle schijven eruit moeten halen en toen aan gezet.
Toen nog een keer aangezet met alleen HDD1 erin en toen kon ik weer inloggen. Daarna nog een keer opnieuw opgestart met alle HDD's erin.
Doordat de HDD's eruit zijn geweest is cloudstation en video station in de soep gelopen omdat er wat mappen miste. Ondertussen draait cloudstation weer volledig.
Maar nu komt het probleem video station doet niks meer, ik heb gisteren video station verwijderd en opnieuw geïnstalleerd toen de map TV series toegevoegd en daar stond bij dat hij die aan het indexeren was. Nu 24 uur later staat er nog steeds niks in op de een of andere manier indexeert hij niet meer. Wat kan ik hier aan doen ?
EDIT: Heb nu een TV serie map gemaakt met maar 1 serie met 2 afleveringen en zelfs die wil hij niet indexeren of het duurt extreem lang.
EDIT2: Ook audio an photo station werken niet. Nu heb ik alles verwijderd in index service in configuratie scherm incl de database via:
sudo mv /volume1/@database/pgsql /volume1/@database/pgsql-bk
toen reboot gedaan en daarna 1 muziek map met 1 cd toegevoegd in de mediaindex service in configuratie scherm. Helaas weer zonder succes audio station blijft leeg.
Het gaat om een DS412+ DSM6.0
EDIT3:
Nu photo station, audio station, video station verwijderd alle index links verwijderd database verwijderd Toen reboot en opnieuw audio station geïnstalleerd. Dat lijkt tot nu toe te werken.
[
Voor 29% gewijzigd door
Cyrus The Virus op 30-09-2016 17:03
]
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i