Heb ook even de front end voor je bekeken en die staat bij mij nog op 3.6.4ricardo246 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 21:00:
[...]
Helder, het moet dus werken.
Ik heb zojuist de front end ge-update (op mijn normale desktop) naar versie 3.70 en die blijft nu niet meer hangen (de config file wijst nog steeds naar mijn NAS met het juiste IP adres). Ik heb de back-end (mijn synology) weer ge re-boot, misschien moeten ze eerst even de handen schudden.........
Re-boot werkt niet, dus dan maar een re-install van CrPl op de SYNO.Buzzie schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 21:09:
[...]
Heb ook even de front end voor je bekeken en die staat bij mij nog op 3.6.4
Ik heb ook wat rechten van CrPl gewist, kun jij eens kijken in config scherm waar jij de rechten voor crashplan hebt ingevuld?
I have no special talent. I am only passionately curious.
Vreemd, ik heb alleen maar die 3.4 beschikbaar? (En beta staat aan)larsiey schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 19:13:
[...]
Ik heb deze tutorial gevolgd: http://mysynology.nl/nzbd...or-sickbeard-installatie/
Ik zie dat daar 3.4 wordt aangegeven maar ik heb echt 3.6 geïnstalleerd volgens mij...
[afbeelding]
Sorry dubbelpost!
Waarschijnlijk duurde het even, ik heb nu wederom gekeken en nu is 3.10 wel beschikbaar
[ Voor 11% gewijzigd door GeeMoney op 09-01-2015 22:15 ]
Als ik die volg krijg ik uiteindelijk 2 zogenaamde download links maar die geven nu aan:Buzzie schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 20:32:
http://gathering.tweakers...message/43476987#43476987
Misschien een handige link
The latest Sonarr & Mono packages are now available on the synocommunity repo.
Echter die is dus helemaal niet beschikbaar op mijn DS415play ?
Waarschijnlijk duurde het even, ik heb nu wederom gekeken en nu is 3.10 wel beschikbaar
@Sorry voor dubbelpost!
[ Voor 12% gewijzigd door GeeMoney op 09-01-2015 22:15 ]
Beta staat aan, ik krijg echter alleen maar de 3,4 te zien...Dr. Bean schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 20:53:
[...]
Hier, een nog betere linkDe wiki van Sonarr, welke up-to-date is: https://github.com/Sonarr/Sonarr/wiki/Installation#synology.
SynoCommunity heeft vanaf begin dit jaar de nieuwste packages voor Mono en Sonarr in de repository staan. Mocht je ze niet zien, controleer dan of beta packages aangezet zijn in de settings van Package Center.
[ Voor 8% gewijzigd door GeeMoney op 09-01-2015 22:15 ]
Een refresh in Package Center is niet instant: met het klikken op die knop worden de package catalogs opgehaald van de diverse repositories (het gebeurt ook periodiek, maar ik zou niet weten niet hoe vaak). Dat kan dus een paar tellen duren.GeeMoney schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 22:13:
[...]
Beta staat aan, ik krijg echter alleen maar de 3,4 te zien...
[ Voor 6% gewijzigd door Dr. Bean op 09-01-2015 22:23 ]
Welke rechten bedoel je precies??ricardo246 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 21:21:
[...]
Re-boot werkt niet, dus dan maar een re-install van CrPl op de SYNO.
Ik heb ook wat rechten van CrPl gewist, kun jij eens kijken in config scherm waar jij de rechten voor crashplan hebt ingevuld?
heb zelf niets bijzonders gedaan of iets dergelijks.
Kun je bij de cloud station client (windows) ook instellen dat hij automatisch update naar nieuwe versies?
Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)
Ik herinner mij dat je crashplan als user moest aanmaken met bepaalde rechten. Ik heb nu een user crashplan gecreerd, met super rechten :-).Buzzie schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 23:37:
[...]
Welke rechten bedoel je precies??
heb zelf niets bijzonders gedaan of iets dergelijks.
Java opnieuw geinstalleerd (SE embedded 8.), crashplan opnieuw geinstalleerd, maar iedere keer wordt de crashplan engine stopgezet.
In de logfile van crashplan staat het volgende:
CrPl started
Upgrades available @ central.Crpl.com:443
downloading new version
download complete
upgrade installed
CrPl stopped
Iedere keer als ik de service daarna handmatig start komt bovenstaande nogmaals in de log erbij, met alleen een latere tijdcode. Het totale proces hierboven duurt <1 minuut.
Dus CrPl stopt iedere keer. Suggesties?
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Dank je! dat lijkt idd op mijn issue.Tomsworld schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 22:58:
@richardo246
Misschien werkt dit ook : http://userbase.be/forum/viewtopic.php?p=588413#p588413
de oplossing klinkt als abacadabra voor mij, maar daar ga ik me morgen in verdiepen :-)
Ik heb het idee dat coachpotato en sickrage sinds korte tijd geen permissions meer hebben op de folders in mijn Synology (errors met postprocessing). Hoe kan ik dit aanpassen?
Sickrage geeft de error dat hij geen toegang heeft tot homes/.../videos, hoe kan ik dit oplossen? Het heeft ooit wel gewerkt..
Sickrage geeft de error dat hij geen toegang heeft tot homes/.../videos, hoe kan ik dit oplossen? Het heeft ooit wel gewerkt..
[ Voor 27% gewijzigd door acidd91 op 11-01-2015 10:34 ]
Controleer even met winscp /filezilla wat de rechten op die mappen zijn. Anders via winscp / filezilla aanpassen.acidd91 schreef op zondag 11 januari 2015 @ 10:11:
Ik heb het idee dat coachpotato en sickrage sinds korte tijd geen permissions meer hebben op de folders in mijn Synology (errors met postprocessing). Hoe kan ik dit aanpassen?
De logfile is erg generiek, zie dit:MikeOO schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:04:
[...]
Logfile controleren van HTPC Manager om te zien of hier iets in staat wat er fout gaat.
Klopt het basepath wel van Sickbeard. Mogelijk moet je het volledige pad invullen bv /volume2/@appstore/sickbeard-custom/
Unable to contact sickbeard via http://localhost:8081/sickbeard/api/<api-key>/?cmd=sb.ping
Ik heb desalniettemin gekeken naar het effect van het invullen van een volledig pad, maar dit lijkt niet te baten. Ter volledigheid worden voor de toegang tot de overige packages die nu via HTPC Manager aangestuurd worden, niet de volledige paden gebruikt (alle packages staan op hetzelfde volume). Overigens wordt geen gebruik gemaakt van de custom package, maar van de standaard sickbeard package.
Hoe doe ik dit?Neefdave schreef op zondag 11 januari 2015 @ 12:21:
[...]
Controleer even met winscp /filezilla wat de rechten op die mappen zijn. Anders via winscp / filezilla aanpassen.
Vervang localhost eens door het ip-adres waar Sickbeard op draait. Dit wil ook nog wel eens helpen.Opi schreef op zondag 11 januari 2015 @ 13:47:
[...]
De logfile is erg generiek, zie dit:
Unable to contact sickbeard via http://localhost:8081/sickbeard/api/<api-key>/?cmd=sb.ping
Ik heb desalniettemin gekeken naar het effect van het invullen van een volledig pad, maar dit lijkt niet te baten. Ter volledigheid worden voor de toegang tot de overige packages die nu via HTPC Manager aangestuurd worden, niet de volledige paden gebruikt (alle packages staan op hetzelfde volume). Overigens wordt geen gebruik gemaakt van de custom package, maar van de standaard sickbeard package.
WinSCP downloaden en installeren
Inloggen op je NAS via WinSCP middels gebruikersnaam: root en je wachtwoord wat je ook voor de admin gebruiker gebruikt.
Nu blader je via het rechterscherm naar de juiste map en klik daar met rechtermuisknop op en kies voor eigenschappen. Daar kun je de rechten zien/aanpassen voor de betreffende map.
Voor DSM 5/x moet je wel een aanpassing maken in WinSCP anders krijg je een BASH foutmelding.
Even de stappen volgen nadat je een verbinding hebt aangemaakt in WinSCP
http://forum.synology.com...php?f=250&t=92477#p348916
[ Voor 5% gewijzigd door MikeOO op 11-01-2015 15:20 ]
Ik heb me inmiddels ingelezen en begrepen dat ik middels een commandline achtig progje de codes moet ingeven.Tomsworld schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 22:58:
@richardo246
Misschien werkt dit ook : http://userbase.be/forum/viewtopic.php?p=588413#p588413
Ik heb Putty op een desktop geinstalleerd en mijn IP adress en de juiste SSH poort vd SYNO ingevuld, vervolgens vraagt die om mijn username (ik geef diegene op met de admin rechten) en daarna het password. Daarna kapt Putty ermee, zonder verdere meldingen...
Ander progje geinstalleerd (gate one) maar nu rechtstreeks op de syno zelf.
Na openen vraagt die om een IP, daarna SSH poort, en dan username en password. vervolgens krijg ik een permission denied melding + press enter to terminate this session..
Bij een verkeerd password, krijg ik netjes de melding dat het password niet klopt, voer ik de juiste in, dan doet hij bovenstaande.
Waarom krijg ik geen verbinding?
Ze praten wel met elkaar, ik zie ook iets van een fingerprint in het scherm verschijnen (hexadecimaal).
Dank voor de suggestie, maar dit lijkt ook niet te werken. Is er wellicht iemand bij wie het draait?MikeOO schreef op zondag 11 januari 2015 @ 15:11:
[...]
Vervang localhost eens door het ip-adres waar Sickbeard op draait. Dit wil ook nog wel eens helpen.
Heb je SSH en telnet aan staan op je Syno??ricardo246 schreef op zondag 11 januari 2015 @ 17:23:
[...]
Ik heb me inmiddels ingelezen en begrepen dat ik middels een commandline achtig progje de codes moet ingeven.
Ik heb Putty op een desktop geinstalleerd en mijn IP adress en de juiste SSH poort vd SYNO ingevuld, vervolgens vraagt die om mijn username (ik geef diegene op met de admin rechten) en daarna het password. Daarna kapt Putty ermee, zonder verdere meldingen...
Ander progje geinstalleerd (gate one) maar nu rechtstreeks op de syno zelf.
Na openen vraagt die om een IP, daarna SSH poort, en dan username en password. vervolgens krijg ik een permission denied melding + press enter to terminate this session..
Bij een verkeerd password, krijg ik netjes de melding dat het password niet klopt, voer ik de juiste in, dan doet hij bovenstaande.
Waarom krijg ik geen verbinding?
Ze praten wel met elkaar, ik zie ook iets van een fingerprint in het scherm verschijnen (hexadecimaal).
Welk account gebruik je?
beste kan je doen wat boven jouw post is beschreven.....dus gebruiker root en dan admin wachtwoord
SSH aan staan, telnet niet, maar..............Buzzie schreef op zondag 11 januari 2015 @ 19:58:
[...]
Heb je SSH en telnet aan staan op je Syno??
Welk account gebruik je?
beste kan je doen wat boven jouw post is beschreven.....dus gebruiker root en dan admin wachtwoord
Held!
Root werkt gelijk met het admin password :-)
Het is wat laat voor de zondag, dus morgen ga ik de fix proberen, maar ik ben al weer een stap verder.
Noob vraag --> waarom werkt root wel en mijn admin account niet?
Heb het ook even geinstalleerd maar krijg exact dezelfde melding.Opi schreef op zondag 11 januari 2015 @ 18:51:
[...]
Dank voor de suggestie, maar dit lijkt ook niet te werken. Is er wellicht iemand bij wie het draait?
Even wat gezocht en je komt o.a tegen dat Sickbeard de API niet goed verwerkt bij updates.
https://www.google.nl/sea...ager+sickbeard+breaks+api
Probleem kan dus zijn de versie van Sickbeard die je gebruikt. Ik gebruikt nog een oude versie die niet meer wordt bijgewerkt maar verder prima werkt. Alleen kan HTPC Manager daar dus niet mee werken omdat er waarschijnlijk iets niet goed gaat met de API. En dat wordt dus niet meer hersteld omdat er geen ontwikkeling meer aan wordt gedaan.
Het hangt dus af welke versie je gebruikt. Anders eens kijken naar Sickrage bv en testen of het daar wel goed mee gaat.
Je kan altijd een melding maken bij de makers en zien wat de reactie wordt.
Heeft iemand het ook voor elkaar gekregen om dts af te spelen op de chromecast?
Ik heb de ffmpeg package geïnstalleerd op mijn Synology 415play maar als ik dan een film wil afspelen op de tv krijg ik een groot uitroepteken te zien en wil hij niet afspelen, dit heb ik ook dan bij ac3 audio.
Ik kies de film met DS Video.
Zonder ffmpeg krijg ik gewoon een melding dat dts niet ondersteunt wordt. Dus nu speel ik gewoon alles af met ac3 maar ik wil graag dts ook werkende krijgen als die mogelijkheid er is.
Iemand die me hiermee verder kan helpen?
Ik heb de ffmpeg package geïnstalleerd op mijn Synology 415play maar als ik dan een film wil afspelen op de tv krijg ik een groot uitroepteken te zien en wil hij niet afspelen, dit heb ik ook dan bij ac3 audio.
Zonder ffmpeg krijg ik gewoon een melding dat dts niet ondersteunt wordt. Dus nu speel ik gewoon alles af met ac3 maar ik wil graag dts ook werkende krijgen als die mogelijkheid er is.
DTS wordt niet ondersteund alleen DD(+) en PCMlarsiey schreef op maandag 12 januari 2015 @ 18:00:
Goedricardo246 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 00:18:
[...]
SSH aan staan, telnet niet, maar..............
Held!
Root werkt gelijk met het admin password :-)
Het is wat laat voor de zondag, dus morgen ga ik de fix proberen, maar ik ben al weer een stap verder.
Noob vraag --> waarom werkt root wel en mijn admin account niet?
De stappen in een paar posts hierboven doorlopen en jawel --> crashplan draait weer stabiel op de Syno.
Krijgt mijn desktop client geen verbinding..... een paar uur klooien later.....
Ik had in de ui.properties file, waar ik mijn syno IP heb ingevuld het # teken weg moeten halen.....

Weggehaald en alles is weer up and running
Heb het forum al door zitten lezen, maar krijg het nog niet helemaal helder.
Zit er namelijk aan te denken om een ds415+ aan te schaffen. Maar werken de packages van de SynoCommunity inmiddels al hiervoor? Zoals sabnzb, sickbeard. Las de afgelopen tijd dit hier problemen mee waren vanwege de nieuwe architecture.
Zit er namelijk aan te denken om een ds415+ aan te schaffen. Maar werken de packages van de SynoCommunity inmiddels al hiervoor? Zoals sabnzb, sickbeard. Las de afgelopen tijd dit hier problemen mee waren vanwege de nieuwe architecture.
ze zijn beschikbaar voor de DS415+. Ik heb ze niet allemaal getest maar bijv nzbget werkt gewoon.
Ik teken nergens meer voor
Op mijn DS415+ wil NZBGet (vooralsnog) niet werken. Zodra er een nzb heen gestuurd wordt, blijft die in de queue staan met 'URL' erachterQuakie schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 16:38:
ze zijn beschikbaar voor de DS415+. Ik heb ze niet allemaal getest maar bijv nzbget werkt gewoon.
Tevens stijgt het CPUgebruik naar 25% constant, veroorzaakt door NZBGet dus

Noodgedwongen weer terug bij Sabnzbd.
Hallo,
Ik heb sinds een week KPN glasvezel en daarmee de Arcadyan V8. Nu werkte mijn synology altijd goed met couchpotato en sickbeard. Sinds ik KPN Arcadyan router heb lijkt het echter alsof deze apps geen connectie meer kunnen maken met het internet. Als ik zoek op een specifieke film in couchpotato dan blijft hij zoeken maar er verschijnt geen gevonden film. Sickbeard series worden ook niet gevonden (blijft op zoeken staan).
Ik heb al gekeken naar de firewall van de arcadyan maar deze uitzetten hielp niet. Iemand anders die weet hoe ik dit kan oplossen?
(Ik kan vanaf extern wel op mijn synology komen)
Ik heb sinds een week KPN glasvezel en daarmee de Arcadyan V8. Nu werkte mijn synology altijd goed met couchpotato en sickbeard. Sinds ik KPN Arcadyan router heb lijkt het echter alsof deze apps geen connectie meer kunnen maken met het internet. Als ik zoek op een specifieke film in couchpotato dan blijft hij zoeken maar er verschijnt geen gevonden film. Sickbeard series worden ook niet gevonden (blijft op zoeken staan).
Ik heb al gekeken naar de firewall van de arcadyan maar deze uitzetten hielp niet. Iemand anders die weet hoe ik dit kan oplossen?
NZBget draait bij mij nu probleemloos op de 415+. Had in eerste wat problemen met de rechten van de verschillende mappen die het programma gebruikt. Nadat dit opgelost was draait het als een speer. Volgens mij werken de andere Packages ook wel en als ze nog niet werken is mijn verwachting dat dit binnen afzienbare tijd wel het geval zal zijn.
Ik had een gelijkwaardig probleem, en dat bleek door een typ fout te komen bij de SSL settings, heeft me uren gekost om dit uit te vinden. Misschien dat je er wat aan hebt.tozzke schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 19:39:
[...]
Op mijn DS415+ wil NZBGet (vooralsnog) niet werken. Zodra er een nzb heen gestuurd wordt, blijft die in de queue staan met 'URL' erachter
larsiey schreef op maandag 12 januari 2015 @ 18:00:
Niet standaard nee, maar wel als je het de volgende package installeert: FFmpeg with DTS v0.1-1HEY_DUDE schreef op maandag 12 januari 2015 @ 19:06:
DTS wordt niet ondersteund alleen DD(+) en PCM
zie: http://packages.mdevries.org/
Zelfde als Faxe zegt, komt waarschijnljk dat nzbget niet overal de rechten heeft.tozzke schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 19:39:
[...]
Op mijn DS415+ wil NZBGet (vooralsnog) niet werken. Zodra er een nzb heen gestuurd wordt, blijft die in de queue staan met 'URL' erachter
Ik zou op nieuw beginnen en even de rechten nalopen:
Sabnzbd is toch niet zo ramp? Tuurlijk nzbget gebruikt minder resources maar je hebt nu een flinke nas.
Ik heb bijv geen snelle internetlijn (2 a 2.5MB) en ik moet weten dat nzbget aanstaat.. gok 5% max 10% cpu load. Laat het met sabnzbd het dubbele zijn.. dan valt het ook wel mee toch?
Die had ik dus geïnstalleerd, en wil ik een film afspelen met DS Video, maakt niet uit met dts of zonder dts dan krijg ik een uitroepteken te zien op de tv en speelt hij de film niet af.
Ik heb een 180mbit internetverbinding met een 50mbit usenet abonnement en nu zit Sabnzbd nogal te schommelen tussen 2 en 4,5 MB/s terwijl het op m'n computer wel constant met de volle 50mbit gaat.Quakie schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 08:33:
[...]
Zelfde als Faxe zegt, komt waarschijnljk dat nzbget niet overal de rechten heeft.
Ik zou op nieuw beginnen en even de rechten nalopen:
Sabnzbd is toch niet zo ramp? Tuurlijk nzbget gebruikt minder resources maar je hebt nu een flinke nas.
Ik heb bijv geen snelle internetlijn (2 a 2.5MB) en ik moet weten dat nzbget aanstaat.. gok 5% max 10% cpu load. Laat het met sabnzbd het dubbele zijn.. dan valt het ook wel mee toch?
Daarom wilde ik eens NZBGet proberen wat dus helaas niet echt werkte. Misschien binnenkort nog eens een poging wagen.
beetje offtopic, maar grote kans dat het komt door je connecties. Het is mij opgevallen dat teveel connecties ook snelheid omlaag haal.. Ik doe 2.5MB met 10 connecties waar ik er 30 mag hebben. Met 30 connecties haal ik 1.8 a 2MB en schommelt het enorm... ook met nzbget.
krijg het niet gepost op de site van mdevries.org, dus vandaar dat ik het hier even probeer ;-)
Ik krijg de FFmpeg with DTS 0.1-1 niet geinstalleerd op mijn DS415+ met DSM 5.1-5022.
Trustlevel staat op : Any publisher (heb hierna een refresh + reboot gedaan)
Het /var/log/messages log geeft dit als info terug...
Handmatig bestand downloaden en een manual install geeft "Invalid file format" terug, wat de indruk wekt dat de content in de SPK niet goed lijkt te zijn.
Iemand nog een goede suggestie?
Ik krijg de FFmpeg with DTS 0.1-1 niet geinstalleerd op mijn DS415+ met DSM 5.1-5022.
Trustlevel staat op : Any publisher (heb hierna een refresh + reboot gedaan)
Het /var/log/messages log geeft dit als info terug...
Jan 15 19:42:20 DiskStation PkgSynoMan.cgi: pkgtool.cpp:1602 Failed to extract package INFO to /volume4/@tmp/54B80A0C4FCFABA8/ Jan 15 19:42:20 DiskStation PkgSynoMan.cgi: pkgtool.cpp:1603 /bin/tar xf /volume4/@tmp/@synopkg/@download/FFmpegWithDTS/@SYNOPKG_DOWNLOAD_FFmpegWithDTS -C /volume4/@tmp/54B80A0C4FCFABA8/ INFO --no-same-owner Jan 15 19:42:20 DiskStation PkgSynoMan.cgi: pkgtool.cpp:1608 stderr: /bin/tar: INFO: Not found in archive Jan 15 19:42:20 DiskStation PkgSynoMan.cgi: pkgserver.cpp:681 Faild to download http://packages.mdevries....gWithDTS-avoton-1.0-1.spk |
Handmatig bestand downloaden en een manual install geeft "Invalid file format" terug, wat de indruk wekt dat de content in de SPK niet goed lijkt te zijn.
Iemand nog een goede suggestie?
Common sense is so rare, it should be classified as a super power.
Ik heb een DS415play maar haal gek genoeg ook niet mijn volledige bandbreedte.tozzke schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 17:31:
[...]
Ik heb een 180mbit internetverbinding met een 50mbit usenet abonnement en nu zit Sabnzbd nogal te schommelen tussen 2 en 4,5 MB/s terwijl het op m'n computer wel constant met de volle 50mbit gaat.
Daarom wilde ik eens NZBGet proberen wat dus helaas niet echt werkte. Misschien binnenkort nog eens een poging wagen.
Ik heb al met aantal connecties lopen schuiven en het gemiddelde wat ik nu haal is tussen de 9-9.4MB/s .
Max van mijn verbinding is 10.9MB/s .
Het lijkt er ook op dat hoe groter de packages zijn, hoe hoger het gemiddelde is. Het afronden van een package en switchen naar de volgende lijkt dus nog een redelijk zwaar proces te zijn voor de NAS.
Ik ben er overigens meer dan tevreden mee hoor, ik heb NZBGet ook nog staan in de lijst van probeersels maar SABNzb bevalt me tot nu toe prima.
Die package zorgt er volgens mij voor dat hij het DTS signaal 'door' kan zetten naar een DTS compatible device. Dat is je TV blijkbaar niet. (de meeste overigens niet) .larsiey schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 15:19:
[...]
Die had ik dus geïnstalleerd, en wil ik een film afspelen met DS Video, maakt niet uit met dts of zonder dts dan krijg ik een uitroepteken te zien op de tv en speelt hij de film niet af.
De package zorgt er niet voor dat hij het gaat transcoden naar bijvoorbeeld een 5.1 of AC3 formaat.
(Ik heb het althans ook nooit zo aan de praat gekregen als wat jij wilt)
Die DTS package heb ik in het verleden ook wel eens geprobeerd op een 213+. Daar werkt hij ook niet.
Hij installeerd een ffmpeg binary in een map en maakt een symbolic link buiten het standaard $PATH. De binary aanspreken geeft een error. (kan module niet vinden, zitten weer in een ander map). Wanneer DS Video transcode actief is gebruikt ze haar eigen ffmpeg binary via een ander pad.
m.a.w. ik begrijp ook niet echt hoe de package wel zou moeten werken. (maar mijn kennis is wel beperkt!) Misschien die mdevries een mailtje wagen..?
Hij installeerd een ffmpeg binary in een map en maakt een symbolic link buiten het standaard $PATH. De binary aanspreken geeft een error. (kan module niet vinden, zitten weer in een ander map). Wanneer DS Video transcode actief is gebruikt ze haar eigen ffmpeg binary via een ander pad.
m.a.w. ik begrijp ook niet echt hoe de package wel zou moeten werken. (maar mijn kennis is wel beperkt!) Misschien die mdevries een mailtje wagen..?
[ Voor 13% gewijzigd door Wobblier op 16-01-2015 13:02 ]
Het was de dns server die verkeerd ingesteld stond op de synceureka18 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 20:11:
Hallo,
repo synocommunity ligt eruit vanwege werkzaamheden aan de server oid... helaas is mijn NAS gecrasht (gelukkig zijn alle bestanden nog intact, maar DSM moest opnieuw geïnstalleerd worden, waardoor ik daar ook alles opnieuw moet installeren en instellen
)
Iemand een idee waar ik sickbeard, sabnzbd etc nog meer vandaan kan halen?
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Ik heb ook die package om DTS bestanden af te spelen en kreeg na een update van de DS video app ook steeds vaker (maar niet altijd) een groot uitroepteken. Ik heb uiteindelijk bij Instellingen in de DS video app, bij Video-Instellingen de Afspeelkwaliteit op Gemiddeld gezet in plaats van automatisch. Sindsdien bijna nooit meer het uitroepteken gezien. Dus hopelijk helpt dat.larsiey schreef op maandag 12 januari 2015 @ 18:00:
Apps kan je hier halen http://synocommunity.com/packages/LuNaTiC schreef op zondag 18 januari 2015 @ 12:18:
repo synocommunity ligt eruit vanwege werkzaamheden aan de server oid... helaas is mijn NAS gecrasht (gelukkig zijn alle bestanden nog intact, maar DSM moest opnieuw geïnstalleerd worden, waardoor ik daar ook alles opnieuw moet installeren en instellen)
staat ook gewoon op hun site
Ja sorry, had het inmiddels al gezien. Thanks iig
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
spotweb heeft een update gehad..
nu klaagt hij dat ik in de console upgrade db.php moet draaien..
iemand idee hoe ik dit voor elkaar krijg?
ben al met myphp admin bezig geweest maar krijg ik een syntax error ofzo.
niet zo thuis met sql.
ben al met myphp admin bezig geweest maar krijg ik een syntax error ofzo.
niet zo thuis met sql.
[ Voor 27% gewijzigd door Quakie op 19-01-2015 22:21 ]
Ik zoek eigenlijk twee tooltjes voor de Synology:
- een die me inzichtelijk maakt waar mijn grootste heap aan files zit, bij voorkeur grafisch
- een die dubbele bestanden kan vinden.
Ik heb een hoop op mijn DS213 staan, maar ook dubbele backups van spul her en der, en ik ben het inzicht kwijt. Bovendien staat het ding vol, dus ik moet hoognodig opschonen
- een die me inzichtelijk maakt waar mijn grootste heap aan files zit, bij voorkeur grafisch
Ik heb een hoop op mijn DS213 staan, maar ook dubbele backups van spul her en der, en ik ben het inzicht kwijt. Bovendien staat het ding vol, dus ik moet hoognodig opschonen

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Van http://www.synology-forum.nl een post van de Martijn de Vries:Quakie schreef op maandag 19 januari 2015 @ 21:31:
spotweb heeft een update gehad..
...
Dit kan je bv. in Putty doen.Na de installatie even het volgende commando uitvoeren:
code:
1 /usr/bin/php /volume1/web/spotweb/upgrade-db.php
Origineel topic: klikkerdeklik
[ Voor 7% gewijzigd door Dmitri op 20-01-2015 11:44 ]
Thanks vanavond even mee stoeien.. Ik had het gauw al via task manager geprobeerd maar dat werkt helaas niet..Dmitri schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:44:
[...]
Van http://www.synology-forum.nl een post van de Martijn de Vries:
[...]
Dit kan je bv. in Putty doen.
Origineel topic: klikkerdeklik
werkend! Thx Dmitri
Als je DSM 5.1 draait, heb je een aparte icoontje/app ervoor: Storage Analyzer.The Eagle schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 10:56:
Ik zoek eigenlijk twee tooltjes voor de Synology:
Daar zie je hoeveel data wat pakt zoals foto's, muziek, etc.
Ook per gebruiker, etc,
En dubbele heb je er ook zitten...
Onder oudere DSMs zit het wat dieper verstopt maar wel aanwezig.
oe gebruik je het resultaat daarvan? Heb net een analyse laten doen, maar dan krijg ik een HTML-file, .db file en een stel csv's in een map. Als ik de HTML open dan krijg ik een pagina met ontbrekende afbeeldingen.
Lama, ik had de map verplaatst maar die heeft nog een aantal mappen van de oorspronkelijke lokatie nodig. Het werkt al
Lama, ik had de map verplaatst maar die heeft nog een aantal mappen van de oorspronkelijke lokatie nodig. Het werkt al
[ Voor 22% gewijzigd door Stefke op 20-01-2015 13:44 ]
Ik weet niet welke je precies nodig hebt maar check eens of de juiste hierbij staat.diotav schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 22:00:
Kan iemand mij helpen aan de Bittorrent Sync SPK voor de DS412+? De Synocommunity is nog een paar dagen down en deze werken allen niet.
http://synology.w01.eu/
Of 7 posts boven je eigen post kijken??diotav schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 14:12:
Die was ik al tegengekomen. Helaas enkel oude releases. Thanks.
Ik was de in de veronderstelling dat geen enkele SPK werkte van Synocommunity. Schijnbaar heb ik onbewust 'cedarview' overgeslagen welke nu vlekkeloos werkt op mijn 412+ !
Had ik nog nooit van gehoord, ga ik eens naar kijken. Zal wel even bezig zijn aangezien ie 3 TB door mag, maar soit. Heeft ie wat te doen vannachtQuakie schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 12:55:
[...]
Als je DSM 5.1 draait, heb je een aparte icoontje/app ervoor: Storage Analyzer.
Daar zie je hoeveel data wat pakt zoals foto's, muziek, etc.
Ook per gebruiker, etc,
En dubbele heb je er ook zitten...
Onder oudere DSMs zit het wat dieper verstopt maar wel aanwezig.
Thanks voor de tip
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
http://packages.synocommunity.com down... Wil graag Couchpatoto spk erop zetten .
heeft iemand toevallig een link naar de spk bestand?
wel deze gevonden maar weet niet als dat de laatste goeie versie is ? http://synocommunity.com/packages/couchpotatoserver/6/
wel deze gevonden maar weet niet als dat de laatste goeie versie is ? http://synocommunity.com/packages/couchpotatoserver/6/
[ Voor 32% gewijzigd door CallmeGod op 22-01-2015 19:48 ]
heb je uberhaupt wel moeite gedaan om hier in dit topic te zoeken???martijn24 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 19:45:
http://packages.synocommunity.com down... Wil graag Couchpatoto spk erop zetten .
Zoals je leest JA...Buzzie schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 20:42:
[...]
heb je uberhaupt wel moeite gedaan om hier in dit topic te zoeken???
Je geeft antwoord maar helpt me verder niet?
Je kan dit ook anders zeggen..en mij in een goeie richting heen duwen?
Sorry....mijn excuses.martijn24 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 20:49:
[...]
Zoals je leest JA...
Je geeft antwoord maar helpt me verder niet?
Je kan dit ook anders zeggen..en mij in een goeie richting heen duwen?
Ik heb geen idee of dat de laatste versie is.......maar je kan hem toch installeren en proberen??
couchpotato heeft een ingebouwde updater als ik me niet vergis
Geen probleem,excuses aanvaard.Buzzie schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 20:55:
[...]
Sorry....mijn excuses.
Ik heb geen idee of dat de laatste versie is.......maar je kan hem toch installeren en proberen??
couchpotato heeft een ingebouwde updater als ik me niet vergis
Ja laatste versie binnengeslurpt alleen vraagt hij nu naar een gif bestand
http://synocommunity.com/packages/git/3/
alleen zou ik niet weten welke ik van de 15 bestanden moet hebben . ( 412+ )
[ Voor 3% gewijzigd door CallmeGod op 22-01-2015 21:27 ]
cedarviewmartijn24 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 21:25:
[...]
Geen probleem,excuses aanvaard.
Ja laatste versie binnengeslurpt alleen vraagt hij nu naar een gif bestand
http://synocommunity.com/packages/git/3/
alleen zou ik niet weten welke ik van de 15 bestanden moet hebben . ( 412+ )
Crashplan deed het niet meer. Ik zag dat er een update beschikbaar was, maar deze wilde niet installeren. De oplossing voor mij was het trust level aanpassen, maar schijnbaar zijn er meerdere problemen en potentiele oplossingen zoals je hier kunt lezen:
http://forum.synology.com...ewtopic.php?f=190&t=94567
Gisteren ook eindelijk een Synology gekocht, en als eerste Owncloud erop geprakt. Voor degenen die net als ik ook een uur hebben zitten zoeken naar waarom de uploadlimiet niet hoger dan 32MB wil:
Google vertelde mij dat je in de .htaccess in de owncloud-folder 2 variabelen kan aanpassen die de php.ini overschrijven:
upload_max_filesize
post_max_size
Dit had voor mij echter geen effect. De oplossing was om het aan te passen in de php.ini zelf, deze staat in DSM 5.x in /etc/php. Dus naar je Synology ssh-en, met root die variabelen in de php.ini wijzigen (kan met vi), en het werkt
Google vertelde mij dat je in de .htaccess in de owncloud-folder 2 variabelen kan aanpassen die de php.ini overschrijven:
upload_max_filesize
post_max_size
Dit had voor mij echter geen effect. De oplossing was om het aan te passen in de php.ini zelf, deze staat in DSM 5.x in /etc/php. Dus naar je Synology ssh-en, met root die variabelen in de php.ini wijzigen (kan met vi), en het werkt
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
De oplossing in het door jou aangehaalde topic in het Synology forum heb ik toegepast, daarna is er echter een nieuwe versie van het package beschikbaar gekomen die bij mij inderdaad ook niet wil installeren.punisher007 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 09:07:
Crashplan deed het niet meer. Ik zag dat er een update beschikbaar was, maar deze wilde niet installeren. De oplossing voor mij was het trust level aanpassen, maar schijnbaar zijn er meerdere problemen en potentiele oplossingen zoals je hier kunt lezen:
Wellicht is het aanpassen van het trust level bij mij daarvoor ook toereikend. Vanavond eens kijken
Zou je mij kunnen laten weten waarom je voor OwnCloud ga?Chakotay schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 09:36:
Gisteren ook eindelijk een Synology gekocht, en als eerste Owncloud erop geprakt. Voor degenen die net als ik ook een uur hebben zitten zoeken naar waarom de uploadlimiet niet hoger dan 32MB wil:
upload_max_filesize
post_max_size
Ik vind het een mooie strakke interface hebben om op een simple manier over het internet bestanden te delen met anderen, zonder dat de andere kant daar software of kennis voor nodig heeft.Quakie schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 15:21:
[...]
Zou je mij kunnen laten weten waarom je voor OwnCloud ga?
Oke, zal het wel keer gaan proberen als ik glasvezel heb. maar voor nu voordoet de standaard synology manier...Chakotay schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 16:56:
[...]
Ik vind het een mooie strakke interface hebben om op een simple manier over het internet bestanden te delen met anderen, zonder dat de andere kant daar software of kennis voor nodig heeft.
Deze hangt inderdaad aan glasvezel, incl vast IP en eigen domein met reverse-dns. Dat maakt het netjes van buiten te benaderen allemaalQuakie schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 17:01:
[...]
Oke, zal het wel keer gaan proberen als ik glasvezel heb. maar voor nu voordoet de standaard synology manier...
Ik heb precies hetzelfde probleem, krijg het niet aan de praat. Na installatie van de package heb ik de volgende situatie:Wobblier schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 12:58:
Die DTS package heb ik in het verleden ook wel eens geprobeerd op een 213+. Daar werkt hij ook niet.
Which ffmpeg levert op:
/usr/syno/bin/ffmpeg
En het uitvoeren van de versie ffmpeg van de package geeft deze foutmelding:
"error while loading shared libraries: libavdevice.so.54: cannot open shared object file: No such file or directory"
Ik kan ook niet helemaal doorgronden hoe de package zou moeten werken. De package maakt een symbolic link naar /usr/local/ffmpeg die verwijst naar de ffmpeg in de package folder. Maar aangezien de synology ffmpeg onder /usr/syno/bin staat, heeft die symbolic link toch helemaal geen nut?
Heb Martijn al gemaild en die geeft aan dat het bij hem alleen werkt als hij eerst FFmpeg package installeert en dan pas video station. Maar goed, dat werkt bij mij ook niet. Heb hem dat al gemaild, maar vraag me af of er nog andere tweakers zijn die een idee hebben hoe dit aan de praat te krijgen! Thanks!
Iemand een idee of er een app is die je op je synology kunt laten draaien om een website te checken op wijzigingen?
Zijn wel plug-ins voor Chrome en Firefox die dat doen, maar om nou een pc non-stop aan te laten staan als je een nas hebt...
Zijn wel plug-ins voor Chrome en Firefox die dat doen, maar om nou een pc non-stop aan te laten staan als je een nas hebt...
Haters everywhere but I don’t really care
Ik weet niet of je al hebt lopen zoeken via google/oid, maar als je de term app gebruikt zal je nooit iets vinden voor je diskstation. Apps draaien op tablets en telefoons, de programma's op de diskstation noem je packages.
Ik vraag me echter af of er een package bestaat die dit kan. Ik zou als ik jou was opzoek naar scripts die werken onder linux (die zijn volop te vinden).
Afhankelijk van wat je doel echter zou je ook iets kunnen gebruiken als google alerts.
Ik vraag me echter af of er een package bestaat die dit kan. Ik zou als ik jou was opzoek naar scripts die werken onder linux (die zijn volop te vinden).
Afhankelijk van wat je doel echter zou je ook iets kunnen gebruiken als google alerts.
[ Voor 14% gewijzigd door job op 24-01-2015 17:45 ]
Ik heb nu ook een raar probleem.
Draai op de Synology DS214+ de nieuwste firmware.
In het package Center heb ik: Mail server gedownload. Deze geeft als status ook netjes weer" Ingeschakeld"
Zodra ik nu ga kijken in het menu kom ik de Mailserver nergens tegen. Ook na het herstarten van de service + de nas.
Ik het hoofdmenu wordt deze nergens weergegeven.
Bij het Config scherm >> Info >> Staat deze wel netjes ingeschakeld bij de Pakketten.
wie weet raad?
Draai op de Synology DS214+ de nieuwste firmware.
In het package Center heb ik: Mail server gedownload. Deze geeft als status ook netjes weer" Ingeschakeld"
Zodra ik nu ga kijken in het menu kom ik de Mailserver nergens tegen. Ook na het herstarten van de service + de nas.
Ik het hoofdmenu wordt deze nergens weergegeven.
Bij het Config scherm >> Info >> Staat deze wel netjes ingeschakeld bij de Pakketten.
wie weet raad?
Het komt wel eens voor dat een icoon van de packages niet in het menu terug te vinden zijn. Je diskstation opnieuw opstarten lost dit meestal op.
[ Voor 173% gewijzigd door job op 24-01-2015 17:41 . Reden: foutje.. ]
Trust level aangepast en nu kon Crashplan wel weer succesvol worden bijgewert!BiLLie- schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 10:40:
[...]
De oplossing in het door jou aangehaalde topic in het Synology forum heb ik toegepast, daarna is er echter een nieuwe versie van het package beschikbaar gekomen die bij mij inderdaad ook niet wil installeren.
Wellicht is het aanpassen van het trust level bij mij daarvoor ook toereikend. Vanavond eens kijken
Had idd al aardig lopen zoeken. Zijn wel websites die de functionaliteit bieden, maar dan moet je betalen als je bv elke 10 minuten wilt checken ipv elke dag.job schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 17:37:
Ik weet niet of je al hebt lopen zoeken via google/oid, maar als je de term app gebruikt zal je nooit iets vinden voor je diskstation. Apps draaien op tablets en telefoons, de programma's op de diskstation noem je packages.
Ik wil een winkelsite monitoren op nieuwe items, omdat die nogal rap uitverkopen
Dan zou ik als ik jou was maar eens in de wereld van linux scripting duiken.
Ik kom met even zoeken al honderden scripts tegen.
Ik kom met even zoeken al honderden scripts tegen.
OK, zal s gaan kijken, bedankt voor de tip 
edit, ah, inderdaad, moet hier wel mee lukken
http://bhfsteve.blogspot....ge-for-changes-using.html
edit, ah, inderdaad, moet hier wel mee lukken
http://bhfsteve.blogspot....ge-for-changes-using.html
[ Voor 51% gewijzigd door matthijst op 24-01-2015 19:29 ]
Om maar even op mijn eigen probleem terug te komen. Ik heb uiteindelijk via deze link:EvtK schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 13:49:
[...]
Ik heb precies hetzelfde probleem, krijg het niet aan de praat. Na installatie van de package heb ik de volgende situatie:
Which ffmpeg levert op:
/usr/syno/bin/ffmpeg
En het uitvoeren van de versie ffmpeg van de package geeft deze foutmelding:
"error while loading shared libraries: libavdevice.so.54: cannot open shared object file: No such file or directory"
Ik kan ook niet helemaal doorgronden hoe de package zou moeten werken. De package maakt een symbolic link naar /usr/local/ffmpeg die verwijst naar de ffmpeg in de package folder. Maar aangezien de synology ffmpeg onder /usr/syno/bin staat, heeft die symbolic link toch helemaal geen nut?
Heb Martijn al gemaild en die geeft aan dat het bij hem alleen werkt als hij eerst FFmpeg package installeert en dan pas video station. Maar goed, dat werkt bij mij ook niet. Heb hem dat al gemaild, maar vraag me af of er nog andere tweakers zijn die een idee hebben hoe dit aan de praat te krijgen! Thanks!
http://pan.baidu.com/s/1hqBrnhi (wachtwoord: 83e6) de originele package gedownload. En dan werkt het direct. Geen restart of iets nodig. Denk dus toch dat er een foutje in de package van repository mdevries zit!
Iemand een package url of .spk voor nzbget en spotweb(+bijbehorende side plugins)
Aangezien http://packages.synocommunity.com down is, is met name NZB Get lastig te vinden. Google mij al een ongeluk, maar kom tot niks goeds.
Aangezien http://packages.synocommunity.com down is, is met name NZB Get lastig te vinden. Google mij al een ongeluk, maar kom tot niks goeds.
spotweb : http://packages.mdevries.org
nzbget: geen idee, en anders val je terug op downloadstation welke ook nzbget gebruikt.
nzbget: geen idee, en anders val je terug op downloadstation welke ook nzbget gebruikt.
spk voor nzbget staat anders gewoon op hun siteReverb_ schreef op maandag 26 januari 2015 @ 10:09:
Iemand een package url of .spk voor nzbget en spotweb(+bijbehorende side plugins)
Hmm... ik zie alleen voor windows, mac en linuxBuzzie schreef op maandag 26 januari 2015 @ 10:25:
[...]
spk voor nzbget staat anders gewoon op hun site
http://nzbget.net/download
Wist niet dat dat het ook met downloadstation kon. Zal vast niet het beste werken, aangezien ik er weinig mensen over hoor.Meestal NZB Get of SabNZB. Downloadstation doet alle newsgroepen taken(unpack, herstellen etc.)?Quakie schreef op maandag 26 januari 2015 @ 10:21:
spotweb : http://packages.mdevries.org
Ik bedoel dan ook op de site die je aanhaalt van synocommunityReverb_ schreef op maandag 26 januari 2015 @ 10:39:
[...]
Hmm... ik zie alleen voor windows, mac en linux
http://nzbget.net/download
ik heb pas sinds kort over op nzbget want mijn NAS werd nog niet ondersteund voor community packages.Reverb_ schreef op maandag 26 januari 2015 @ 10:43:
[...]
Wist niet dat dat het ook met downloadstation kon. Zal vast niet het beste werken, aangezien ik er weinig mensen over hoor.Meestal NZB Get of SabNZB. Downloadstation doet alle newsgroepen taken(unpack, herstellen etc.)?
download station werkt gewoon super goed voor nzbs, torrents, etc.. en doet gewoon aan herstellen uitpakken etc.
De reden dat ik toch over ben op nzbget is het feit dat ik via spotweb de nzb kan doorsturen naar nzbget. Dit scheelt toch een stap wat helaas download station niet kan.
Wat ik zelf doe: Met de Downloadstation-apps voor iphone en ipad log ik dmv de browser in op een nzbsite als nzbserver.com. Deze heeft alles van spotweb. Vandaar kan je de nzb's direct in downloadstation zetten.Quakie schreef op maandag 26 januari 2015 @ 10:46:
[...]
ik heb pas sinds kort over op nzbget want mijn NAS werd nog niet ondersteund voor community packages.
download station werkt gewoon super goed voor nzbs, torrents, etc.. en doet gewoon aan herstellen uitpakken etc.
De reden dat ik toch over ben op nzbget is het feit dat ik via spotweb de nzb kan doorsturen naar nzbget. Dit scheelt toch een stap wat helaas download station niet kan.
Sickbeard liet ik tot voor kort ook de nzb's naar Downloadstation sturen. Alleen heb ik mn Syn afgelopen week volledig gereset en nog steeds ligt de Synocommunity er uit
Heel frustrerend idd.Daarom vroeg ik ook of iemand anders misschien een ander package adres heeft. Iemand moet het toch vast wel ergens op zijn/haar domein hebben geplaatst.Dennisdn schreef op maandag 26 januari 2015 @ 10:53:
[...]
Alleen heb ik mn Syn afgelopen week volledig gereset en nog steeds ligt de Synocommunity er uit
Ik zie het niet??? link voor mij?Buzzie schreef op maandag 26 januari 2015 @ 10:43:
[...]
Ik bedoel dan ook op de site die je aanhaalt van synocommunity
Hier kan je ze allemaal handmatig weghalen. http://synocommunity.com/packages/ Je moet alleen even de geschikte voor jouw NAS zien te achterhalen.
Alleen degene die het voor mn 214play zouden moeten werken, doen het niet handmatig. Dus ik wacht even tot de boel weer up-and-running is. 29 januari hebben ze vanmorgen erneer gezet.
Alleen degene die het voor mn 214play zouden moeten werken, doen het niet handmatig. Dus ik wacht even tot de boel weer up-and-running is. 29 januari hebben ze vanmorgen erneer gezet.
Thnx!
.SPK daarvan downloaden en daarna op de gebruikelijke weg op de nas installeren werk dan? Of moet ik ook al die bij-bestandjes in die mappen downloaden?
En weet je ook zo welke Python ik nodig ben voor NZB Get(map Python of Python3)
.SPK daarvan downloaden en daarna op de gebruikelijke weg op de nas installeren werk dan? Of moet ik ook al die bij-bestandjes in die mappen downloaden?
[ Voor 32% gewijzigd door Reverb_ op 26-01-2015 11:08 ]
Inderdaad mijn manier ook met download station..Dennisdn schreef op maandag 26 januari 2015 @ 10:53:
[...]
Wat ik zelf doe: Met de Downloadstation-apps voor iphone en ipad log ik dmv de browser in op een nzbsite als nzbserver.com. Deze heeft alles van spotweb. Vandaar kan je de nzb's direct in downloadstation zetten.
Sickbeard liet ik tot voor kort ook de nzb's naar Downloadstation sturen. Alleen heb ik mn Syn afgelopen week volledig gereset en nog steeds ligt de Synocommunity er uit
maar er gaat niks boven de downloadknop in spotweb...
bijv een serie reeks gepost door dezelfde user is echt domweg 10 sec klikken.. en wat laad cirkels en het is gedaan.. rest gaat gewoon op de achtergrond...
normaal gesproken weet ik niet wat ik precies wat het is dus lees graag de details voordat ik klik... houd niet van onnodig rotzooi op mijn nas...
Je moet even hier kijken welke bestanden je moet hebben voor jouw specifieke SynologyReverb_ schreef op maandag 26 januari 2015 @ 11:05:
Thnx!
https://github.com/SynoCo...ecture-per-Synology-model
Alleen weet ik niet hoe accuraat die lijst is, aangezien degene die voor mn 214play zou moeten werken niet geschikt zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door Dennisdn op 26-01-2015 12:08 ]
214play is Evansport volgens de SynoCommunity wiki. Komt overeen met de Synology wiki, dus mogelijk ligt het probleem ergens anders?Dennisdn schreef op maandag 26 januari 2015 @ 12:05:
[...]
Je moet even hier kijken welke bestanden je moet hebben voor jouw specifieke Synology
https://github.com/SynoCo...ecture-per-Synology-model
Alleen weet ik niet hoe accuraat die lijst is, aangezien degene die voor mn 214play zou moeten werken niet geschikt zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door Dr. Bean op 26-01-2015 14:47 ]
Evansport Klopt inderdaad. Maar als ik die probeer geeft de NAS aan dat het packet niet geschikt is.
Let op:
Dit topic is onderdeel van de drie topics over Synology:In dit Packages topic mogen alle vragen en discussies over Synology addon packages.
Dit topic is onderdeel van de drie topics over Synology:In dit Packages topic mogen alle vragen en discussies over Synology addon packages.