Een tijdje geleden heb ik een DS214Play bij mijn ouders geplaatst gezien ze een aantal wensen hadden. Series kijken, Centrale backup, Cloud enzovoort.
Nu heb ik deze week ook een DS214Play voor mezelf aangeschaft. Het is een fijn apparaat en zeer flexibel dus waarom op iets anders overstappen.
Nu wil ik zelf aan de slag net Sickbeard en NZBGet.
Dit krijg ik allemaal wel werkend maar niet zoals ik wil.
Om met NZBGet te downloaden moet ik algemene users r/w access geven op de download folder. Hier ben ik minder happig op gezien ik ook externe gebruikers het een en ander wil laten doen.
Nu probeer ik er dus achter te komen of het mogelijk is om NZBGet en Sickbeard onder een bepaald user account access te verlenen tot folders.
Of dat ik weet met welke account ze draaien zodat ik hier wat mee kan.
Tot nu toe heeft mijn search nog niet echt iets opgeleverd waar ik wat mee kan.
Mijn vraag is dan ook of iemand hier dit eerder heeft uitgezocht en antwoord heeft op mijn vragen.
Nu heb ik deze week ook een DS214Play voor mezelf aangeschaft. Het is een fijn apparaat en zeer flexibel dus waarom op iets anders overstappen.
Nu wil ik zelf aan de slag net Sickbeard en NZBGet.
Dit krijg ik allemaal wel werkend maar niet zoals ik wil.
Om met NZBGet te downloaden moet ik algemene users r/w access geven op de download folder. Hier ben ik minder happig op gezien ik ook externe gebruikers het een en ander wil laten doen.
Nu probeer ik er dus achter te komen of het mogelijk is om NZBGet en Sickbeard onder een bepaald user account access te verlenen tot folders.
Of dat ik weet met welke account ze draaien zodat ik hier wat mee kan.
Tot nu toe heeft mijn search nog niet echt iets opgeleverd waar ik wat mee kan.
Mijn vraag is dan ook of iemand hier dit eerder heeft uitgezocht en antwoord heeft op mijn vragen.