Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
maak eens een folder aan onder web bijvoorbeeld \volume1\web\domo en kopieer de inhoud van www folder naar de domo folder.stijnos1991 schreef op zondag 15 december 2013 @ 09:54:
[...]
Heb hier volgens mij ook last van. Probeer eens: http://ipsyno/www/subfolder?
daarna surf naar http:\\ipnas\domo
De package van synocommunity zit nog op versie 11.
Vraag: Weet iemand of ik versie uit de package van synocommunity ook handmatig kan updaten?
Edit: Op de site van synocomm zie ik wel dat een private beta 12 versie is. Is deze ergens te downloaden of betekend dit dat er snel een nieuwe versie aan zit te komen ?
[ Voor 27% gewijzigd door H4ldrz op 15-12-2013 20:07 ]
Gaston
DukeBox schreef op zondag 15 december 2013 @ 13:17:
Op je default host kun je geen subfolder aanroepen zonder dat je deze in je syno www dir plaatst.
Ja, hij wil sflt, jij bied hem hflt aan
[ Voor 41% gewijzigd door ThinkPad op 15-12-2013 22:42 ]
Joomla installeren is geen probleem alles werkt naar behoren maar dan na een aantal uren kan ik de site niet meer benaderen. Ik krijg alleen een wit scherm. Wat me wel opvalt is dat het icoontje van joomla (op tab) wel zichtbaar is maar voor de rest helemaal niks. De backend kan ik ook niet oproepen.
Ik heb vanalles uitgeprobeerd, meerdere keren eraf en weer erop gezet. Meerdere versies van joomla uitgeprobeerd. (via ftp erop gezet).
Zelfs gewacht met het configureren van de site (dus geen database) maar toch kan ik deze na een aantal uur niet benaderen. Opnieuw rebooten van de NAS lost het probleem op.
Iemand bekend met dit probleem?
Spotweb/couchpotatoe/nzbget blijven wel bereikbaar.
[ Voor 3% gewijzigd door Slashx op 16-12-2013 12:21 ]
If the shit hits the fan everybody get a piece of it
Mits webstation aanstaat, is web idd de doc root. echter alleen voor poort 80 (en evt. de poort die je bij http-service hebt aangegeven). Per virtual host kun je vrijwel iedere poort gebruiken die je wilt.ThinkPadd schreef op zondag 15 december 2013 @ 22:39:
Ik heb de map 'web', daarin staat de default index.html van Syn zelf. In die map 'web' heb ik mijn subfolder (web/subfolder). Moet ik nou nog een map 'www' aanmaken of hoe? (web/www/subfolder) ?
De personal www folder is te bereiken onder http://[host/ip]/~[username]
Request received on port 6789 from 127.0.0.1, but username or password invalid (nzbget:*PASSWORD*)
Waar ik het ook allemaal nog wijzig ik blijf deze melding krijgen. Weet iemand een oplossing?
toevallig dit weekend ook tegenaan gelopen.Neefdave schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:38:
Ik zit met een vreemd probleem, ik probeer nzbget te installeren via de package en een aflevering van een serie te downloaden. Ik heb alles goed nagekeken en ben er van overtuig dat alles goed staat. Bij het installeren van nzbget heb ik zelf een username en password opgegeven.
Request received on port 6789 from 127.0.0.1, but username or password invalid (nzbget:*PASSWORD*)
Waar ik het ook allemaal nog wijzig ik blijf deze melding krijgen. Weet iemand een oplossing?
wat bij mij werkte was het default paswoord van nzbget gebruiken:
tegbzn6789
Was het nou zo dat NZBget versie 12 veel sneller kan repairen/extracten? Ik had namelijk wel eens dat hij dik 2 uur bezig was. Downloaden daarintegen was zo gepiept.H4ldrz schreef op zondag 15 december 2013 @ 19:26:
Nzbget 12 heeft enkele interessante functies die ik graag zou willen gebruiken.
De package van synocommunity zit nog op versie 11.
Vraag: Weet iemand of ik versie uit de package van synocommunity ook handmatig kan updaten?
Edit: Op de site van synocomm zie ik wel dat een private beta 12 versie is. Is deze ergens te downloaden of betekend dit dat er snel een nieuwe versie aan zit te komen ?
Kijk toch nog eens in de bestandsnaam, daar zie je client staan met daar voor hflt.
Het hoort de andere versie te zijn met sflt, dus ander bestandje downloaden en uitpakken die de bestemde map. succes!!
Heb je al een check op je poorten gedaan? Zowel in de firewall van je synology als op je modem geopend? Kun je Joomla openen in HTTPS ??Slashx schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:18:
Ik heb een ds214+ en wil daar Joomla op gaan draaien.
Joomla installeren is geen probleem alles werkt naar behoren maar dan na een aantal uren kan ik de site niet meer benaderen. Ik krijg alleen een wit scherm. Wat me wel opvalt is dat het icoontje van joomla (op tab) wel zichtbaar is maar voor de rest helemaal niks. De backend kan ik ook niet oproepen.
Ik heb vanalles uitgeprobeerd, meerdere keren eraf en weer erop gezet. Meerdere versies van joomla uitgeprobeerd. (via ftp erop gezet).
Zelfs gewacht met het configureren van de site (dus geen database) maar toch kan ik deze na een aantal uur niet benaderen. Opnieuw rebooten van de NAS lost het probleem op.
Iemand bekend met dit probleem?
Spotweb/couchpotatoe/nzbget blijven wel bereikbaar.
De site is nog niet publiekelijk..Extern kan men deze nog niet bereiken.mark184 schreef op maandag 16 december 2013 @ 22:17:
[...]
Heb je al een check op je poorten gedaan? Zowel in de firewall van je synology als op je modem geopend? Kun je Joomla openen in HTTPS ??
Ik ben hier eerst alles via het interne netwerk aan het opzetten. Poorten open zetten is nog niet van toepassing.
Joomla openen in HTTPS?? Zover was ik nog niet.
If the shit hits the fan everybody get a piece of it
'k Begin die please update balkjes wel wat beu te worden en zelf updaten buiten de package zelf om heb ik niet bepaald goeie ervaringen mee. Doen jullie dit wel of wachten jullie geduldig op synocommunity?
Via git zeg je.job schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 23:42:
Een update van synocommunity kan je lang op wachten. De package is juist zo gemaakt dat je de interne update (via git) moet gebruiken.
Dus gewoon op de link klikken die b.v. couchpotato geeft (zoals ik jammerlijk ooit eens heb geprobeerd) is niet de juiste manier?
Heb je een ietsje meer info over hoe ik die upgrade met git dan precies doe?
Je moet op de update balk klikken om te updaten. Sickbeard/couchpotato zal dan zelf via git de boel updaten.
edit: ik had vroeger dat updaten inderdaad wel eens mis ging.. een nieuwe installatie (en nogmaals update) was dan de oplossing. Je kan altijd de database en config files backuppen (via ssh/winscp). Tegenwoordig gaat het vrijwel probleemloos. Enige waar ik soms tegenaanloop is dat ik couchpotato server opnieuw moet opstarten (package center) na een update.
[ Voor 81% gewijzigd door job op 18-12-2013 00:30 ]
Bedankt voor de info. Sickbeard update inderdaad zonder probleem, maar couchpotato wil zoals altijd niet meer starten na een update.job schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 23:57:
Via de link die sickbeard/couchpotato zelf geeft is de juiste manier.
Je moet op de update balk klikken om te updaten. Sickbeard/couchpotato zal dan zelf via git de boel updaten.
edit: ik had vroeger dat updaten inderdaad wel eens mis ging.. een nieuwe installatie (en nogmaals update) was dan de oplossing. Je kan altijd de database en config files backuppen (via ssh/winscp). Tegenwoordig gaat het vrijwel probleemloos. Enige waar ik soms tegenaanloop is dat ik couchpotato server opnieuw moet opstarten (package center) na een update.
Enige dat ik meteen kan vinden is
1
2
3
| tail /var/log/messages Dec 18 10:43:02 synstorage ThumbConvertProgress.cgi: package.c:386 dlopen error: libsynosdk_cs.so.4.3: cannot open shared object file: No such file or directory Dec 18 10:55:05 synstorage PkgMan.cgi: pkgstartstop.cpp:114 Failed to start package couchpotatoserver |
en
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| tail /volume1/@appstore/couchpotatoserver/logs/CouchPotato.log 12-18 10:43:29 DEBUG 401 GET / (127.0.0.1) 4.83ms 12-18 10:44:27 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: https://api.github.com/repos/RuudBurger/CouchPotatoServer/commits?per_page=1&sha=master, params: [] 12-18 10:44:27 DEBUG [hpotato.core.plugins.base] Setting cache 84c34c8020adecfafcd662a624e7fff5 12-18 10:44:27 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: https://couchpota.to/api/updater/?repo=RuudBurger&name=CouchPotatoServer&branch=master, params: [] 12-18 10:44:28 DEBUG [hpotato.core.plugins.base] Setting cache caf1e1a57f1cbd5453e93a39c1bfaa52 12-18 10:44:28 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: https://codeload.github.com/RuudBurger/CouchPotatoServer/zip/master, params: [] 12-18 10:44:49 INFO [chpotato.core._base._core] Restarting 12-18 10:44:49 DEBUG [tato.core._base.scheduler] Stopping scheduler 12-18 10:44:49 INFO Shutting down thread pool 12-18 10:44:49 DEBUG [tato.core._base.scheduler] Scheduler stopped 12-18 10:44:49 DEBUG [chpotato.core._base._core] Every plugin got shutdown event 12-18 10:44:49 DEBUG [chpotato.core._base._core] Asking who is running 12-18 10:44:50 DEBUG [chpotato.core._base._core] Still running: [] 12-18 10:44:50 DEBUG [chpotato.core._base._core] Save to shutdown/restart |
Ook niet echt bijzonder nuttige info om het probleem te vinden en te verhelpen.
Ben vanaf deze morgen de gelukkige eigenaar van een DS414 met 2x 4tb erin.
Ben nu bezig met het migreren van mijn data vanaf mijn PC met RAID 10.
Gaat allemaal voorspoedig, veel simpeler kan het allemaal niet!
De packages zijn nog wel wat lastiger, ivm de dependencies enzo.
Jammer dat er met de synology geen basic-browser wordt meegeleverd om dit proces wat te versimpelen (direct vanaf internet installeren). Ben nog aan het kijken naar de makkelijkste manier om mijn series te downloaden. Gebruik nu MediaCenterMaster, en wil daar eigenlijk niet vanaf.
Verdere uitdaging waar ik nog voor sta; ik heb nu KPN Online Backup. Ik kon hier wel Linux-packages voor vinden, maar helaas geen Synology packages.
Is er iemand die de combinatie KPN/Synology aan de praat heeft?
Je zou haast zeggen dat dit wel te compilen is vanaf de debian/rh packages (heb er verder weinig verstand van, dus aanname van een leek
Intussen wel naar Amazon Glacier aan het kijken. Lijkt goedkoper, maar addertje onder het gras bij het daadwerkelijk ophalen van de data
mja, ik ben niet echt zeker genoeg om dat naar synology te 'vertalen'.Buzzie schreef op donderdag 19 december 2013 @ 21:46:
[...]
zie hier
https://couchpota.to/#linux
wel alles met de terminal (putty) doen en eerst de oude verwijderen
Met brickmans guide kom ik al een eind.
En succes. cps is weer up en running.
[ Voor 137% gewijzigd door witchdoc op 19-12-2013 23:37 ]
Deze indexeert helaas verplicht alle standaard mappen (video/photo/music).
Als ik een film toevoeg zie ik die er vaak nog niet bij staan waardoor ik opnieuw moet gaan indexeren en dit duurt behoorlijk lang!
Ik wil eigelijk van die volledig indexeren af en nu hoorde ik ook dat PLEX een betere mediaserver zou zijn met meer mogelijkheden.
Ik vind echter geen package voor de ds214+. Weet iemand of deze er wel nog gaat komen of kijk ik er langs?
[ Voor 5% gewijzigd door darklord007 op 19-12-2013 13:19 ]
Verwijderd
Ik heb issues met Sabnzbd, namelijk het beruchte _UNPACK_ probleem (http://www.synology-forum...et)/fout-bij-herbenoemen/) Exact zoals in dat topic beschreven helaas.
ACL staat inmiddels uit maar denk dat het bij de installatie niet lekker gegaan is. Nu wil ik herinstallatie voorkomen en ben benieuwd naar wie hier dit probleem goed heeft kunnen oplossen? Ik heb GEEN user "sabnzbd" bij users staan (heb ik bij mijn vorige Syno NAS wel zien staan) en weet niet of dit verplicht is? Kan namelijk nergens de rechten inzien/veranderen van deze user. Moet naar mijn idee wel R/W rechten hebben m.b.t. de map downloads en de target map (na postprocessing Sabnzbd)
De post-processing rules kloppen want daar creeer ik achter de map Season niet een extra map. Sabnzbd maakt de ene keer wel een extra map aan (identiek aan de filename) en de andere keer gaat het wel goed.
Wie kent DE oplossing voor dit probleem behalve ene herinstall?
Ik snap niet geheel wat je bedoeld met de zin over het feit dat de packages lastig zijn om te installeren. Veel packages zitten of al standaard op de synology en je kan een aantal ander 'onofficiele' packages makkelijk toevoegen:MikeyMan schreef op woensdag 18 december 2013 @ 11:32:
Hallo Mede-synology-ers
Ben vanaf deze morgen de gelukkige eigenaar van een DS414 met 2x 4tb erin.
Ben nu bezig met het migreren van mijn data vanaf mijn PC met RAID 10.
Gaat allemaal voorspoedig, veel simpeler kan het allemaal niet!
De packages zijn nog wel wat lastiger, ivm de dependencies enzo.
Jammer dat er met de synology geen basic-browser wordt meegeleverd om dit proces wat te versimpelen (direct vanaf internet installeren). Ben nog aan het kijken naar de makkelijkste manier om mijn series te downloaden. Gebruik nu MediaCenterMaster, en wil daar eigenlijk niet vanaf.
Verdere uitdaging waar ik nog voor sta; ik heb nu KPN Online Backup. Ik kon hier wel Linux-packages voor vinden, maar helaas geen Synology packages.
Is er iemand die de combinatie KPN/Synology aan de praat heeft?
Je zou haast zeggen dat dit wel te compilen is vanaf de debian/rh packages (heb er verder weinig verstand van, dus aanname van een leek)
Package center -> instellingen -> pakketbronnen
en dan bv http://packages.synocommunity.com/ toevoegen (komen onder het tabje gemeenschap te staan)
packages installeren kan je dan heel makkelijk.
ik download zelf geen series, maar als ik me niet vergis wordt daar couchpotato veel voor gebruikt. zie o.a. hier:
http://www.synocommunity.com/packages
[ Voor 4% gewijzigd door helloitsme op 22-12-2013 09:12 ]
Ahum, SickBeard voor series, CouchPotato voor films.helloitsme schreef op zondag 22 december 2013 @ 08:41:
[...]
ik download zelf geen series, maar als ik me niet vergis wordt daar couchpotato veel voor gebruikt. zie o.a. hier:
http://www.synocommunity.com/packages
aha, bijna goed dus :-)Sangroid schreef op zondag 22 december 2013 @ 11:07:
[...]
Ahum, SickBeard voor series, CouchPotato voor films.
Ik vind wel plexconnect, maar die isvoor apple tv en heeft een draaiende PMS (plex media server) nodig.Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2013 @ 14:28:
Ik denk dat je er langs kijkt want deze staat er bij mijn gewoon standaard bij! Is je Nas helemaal up-to-date?
Deze staat er echt niet tussen
plex heeft nog geen package gemaakt die op de nieuwe ARM v7 kan draaien, waar de ds414 ook onder valt.darklord007 schreef op zondag 22 december 2013 @ 12:37:
[...]
Ik vind wel plexconnect, maar die isvoor apple tv en heeft een draaiende PMS (plex media server) nodig.
ik hoop dat deze wel nog gaat komen aangezien de ds414 toch ook vrij populair aan het worden is..morpheus schreef op zondag 22 december 2013 @ 22:58:
[...]
plex heeft nog geen package gemaakt die op de nieuwe ARM v7 kan draaien, waar de ds414 ook onder valt.
Is het mogelijk om op de Synology DS414 een Windows Server of Ubuntu te draaien die vanaf buitenaf benaderbaar is. Het gaat om een kleine website waarop zo'n 50 tot 100 mensen per week zullen komen (dus een erg kleine website). Het probleem is echter dat deze in een Java omgeving moet draaien, dus de standaard Joomla oplossing is niet mogelijk..
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Je kan alleen als je de alternative pakket oplossingen installeerd Debian Chroot installeren, misschien dat dit een optie is.Gynnad schreef op maandag 23 december 2013 @ 15:31:
Ik werd vanuit het [Synology] Vraag en antwoord topic doorgestuurd naar dit topic met mijn vraag:
Is het mogelijk om op de Synology DS414 een Windows Server of Ubuntu te draaien die vanaf buitenaf benaderbaar is. Het gaat om een kleine website waarop zo'n 50 tot 100 mensen per week zullen komen (dus een erg kleine website). Het probleem is echter dat deze in een Java omgeving moet draaien, dus de standaard Joomla oplossing is niet mogelijk..
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Ik ben er nl. nu mee aan het spelen op Windows en het is iets eenvoudiger in beheer en een wat "frissere" interface.
Bovendien maakt niet exclusief gebruik van The TVDB waardoor een aantal series eindelijk weer binnenkomen (o.a. Pawn Stars).
Nu wil ik dit programma graag installeren op mijn Synology, maar kan geen package of how-to vinden (en op Linux gebied heb ik twee linkerhanden
http://www.deyterra.com
Ik wil een synology kopen en de volgedende packages moeten erop kunnen draaien.
Sabnzb, sickbeard, couchpotato, sublimal, spotweb, headphones.
Zijn deze al allemaal al package beschikbaar voor de DS-214+ of DS-214play ?
En welke zou de beste performance hebben voor al deze packages te gaan downloaden ?
Na het updaten van DSM gaat het dan wel weer goed. Ben benieuwd of er meer last van hebben en anders is dit ter info
Installatie gaat goed, configureren van downloads ook; maar dan...?
Hij kan de gedownloade bestanden niet verplaatsen, en daar stokt het geheel.
Iemand enig idee waar dit aan ligt?
Zou het kunnen liggen aan het feit dat ik een DS414 heb?
Edit: Lijkt te liggen aan folder permissions. Het lijkt erop dat er een guest account nodig is op de downloadmap
[ Voor 28% gewijzigd door MikeyMan op 24-12-2013 17:43 ]
Ja, zijn allemaal beschikbaar.KloyenZ schreef op maandag 23 december 2013 @ 17:10:
Hallo,
En welke zou de beste performance hebben voor al deze packages te gaan downloaden ?
Dat was in het begin wel anders
Installeren als root en niet als admin / ander vaag account.MikeyMan schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 17:30:
Zit een beetje te stoeien met NZBGet.
Installatie gaat goed, configureren van downloads ook; maar dan...?
Hij kan de gedownloade bestanden niet verplaatsen, en daar stokt het geheel.
Iemand enig idee waar dit aan ligt?
Zou het kunnen liggen aan het feit dat ik een DS414 heb?
Edit: Lijkt te liggen aan folder permissions. Het lijkt erop dat er een guest account nodig is op de downloadmap
Hier staat trouwens een handleiding om de nieuwste versie met IPKG te installeren. De packages van synocomm.. updaten traaagggg
http://nzbget.sourceforge.net/Installation_on_Optware (werk momenteel op de testing versie. Gaat erg goed)
Mochten de problemen blijven even aanmelden bij Synology support. Mijn backup wou na update 2 niet meer werken. Toen ook contact met ze opgenomen, ze hebben dit netjes opgelost.Zijn er Tweakers die Open VPN (VPN Server) gebruiken? Het valt mij op dat de laatste paar keer dat er een DSM update klaar staat, de VPN verbinding kapot is / geen verbinding meer accepteert.
Na het updaten van DSM gaat het dan wel weer goed. Ben benieuwd of er meer last van hebben en anders is dit ter infoUpdaten is natuurlijk noodzakelijk, maar kan niet altijd direct worden uitgevoerd.
Beide versies kunnen de packages draaien. (alleen sublimal ken ik niet)KloyenZ schreef op maandag 23 december 2013 @ 17:10:
Hallo,
Welke de beste is... geen idee. Kijk welke meer performance heeft qua CPU?
Let er wel op dat sabnzb slechte resultaten heeft op een syno en spotweb ook aardig war resources nodig heeft. Dan kun je beter NZBGET gebruiken en een externe spotweb installatie.
[ Voor 47% gewijzigd door hhoekstra op 25-12-2013 16:57 ]
Klinkt het iemand bekend in de oren, en hoe toen opgelost?
"
Cannot get real path of /var/packages/synodlnatrakt/target/indexdb/appindexdb
Cannot get real path of /var/packages/synodlnatrakt/target/indexdb/helpindexdb
"
Dan dacht ik, laten we de boel gewoon van git clonen en handmatig starten(zoals de maker aanraad), maar ook dit lukt niet, als ik 'python SynoDLNAtrakt.py start" doe in de dir van de app krijg ik '-ash pyhton not found' versie nummers toevoegen maakt ook niets uit..
Als ik '/usr/local/python/bin/python SynoDLNAtrakt.py start' doe, dan geeft hij geen foutmelding, maar lijkt ook niet te starten gezien er niets op de poort zit... iemand een oplossing voorme? Ben al uren aan het zoeken en vind de oplossing niet.....
In mijn package manager en in het quick menu verwijst de couchpotato link naar poort 5053, terwijl deze nu op 5050 draait. De links kloppen dus niet.
Dit kun je in Couchpotato zelf instellen (althans, zo werkt dat bij Sick Beard, heb nooit echt het nut van Couchpotato ingezien).MikeyMan schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 17:06:
Iemand enig idee of je de poorten van een package nog kunt veranderen na installatie?
In mijn package manager en in het quick menu verwijst de couchpotato link naar poort 5053, terwijl deze nu op 5050 draait. De links kloppen dus niet.
Sinds kort crasht Auto(sub) ook na enige tijd bij mij. Ik draai versie 0.5.9-1 op een DS214Play. Dit is het laatste wat ik in de log zie staan:Freakster86 schreef op zondag 09 juni 2013 @ 10:15:
[...]
Meerdere keren verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Resulsteerde in 1x opstarten en gelijk crashen zo snel ik iets in de config aanpaste. Nas is een DS412+.
2013-12-27 18:44:11,755 INFO AutoSub: scanDisk thread started
2013-12-27 18:44:11,756 INFO AutoSub: Starting checkSub thread
2013-12-27 18:44:11,764 INFO this is the subseeker API request http://api.subtitleseeker...episode=10&language=Dutch
Iemand een idee wat er aan de hand kant zijn ? Inmiddels heb ik al meerdere keren de app volledig verwijderd en opnieuw erop gezet.
Gaston
Ik denk dat hij bedoelt dat je als je dat verandert, dat de poort niet meer overeenkomt met de poort die in je Package Manager of "Start Menu" staan.Smultie schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 17:55:
[...]
Dit kun je in Couchpotato zelf instellen (althans, zo werkt dat bij Sick Beard, heb nooit echt het nut van Couchpotato ingezien).
Om die te veranderen moet je handmatig 2 andere bestandjes aanpassen, zie hier, en dan rebooten geloof ik, maar moest m zelf opnieuw installeren nadat ik dat gedaan had, waarschijnlijk omdat ik de rechten per ongeluk verandert had ofzo.
Ik heb zelf hetzelfde probleem, maar bij mij heeft ie eigenlijk nooit echt gewerkt. Hij sluit gewoon na een paar seconden af steeds.H4ldrz schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 18:50:
[...]
Sinds kort crasht Auto(sub) ook na enige tijd bij mij. Ik draai versie 0.5.9-1 op een DS214Play. Dit is het laatste wat ik in de log zie staan:
2013-12-27 18:44:11,764 INFO this is the subseeker API request http://api.subtitleseeker...episode=10&language=Dutch
Iemand een idee wat er aan de hand kant zijn ? Inmiddels heb ik al meerdere keren de app volledig verwijderd en opnieuw erop gezet.
Echter wanneer/hoe configureer ik wanneer hij dit gaat download/zie ik of hij het heeft gedownload? Nu staat het namelijk allemaal op wanted.
Want ik kan eerlijk gezegd niet echt vlug een handleiding vinden waar het uitgelegd staat hoe je alles het beste/makkelijkste kunt configureren.. Een klein zetje in de rug zou fijn zijn!
Bootstrap bill versie pakken, andere wordt niet meer bijgewerkt. Laatste versie moet even met de hand installeren.H4ldrz schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 18:50:
[...]
Sinds kort crasht Auto(sub) ook na enige tijd bij mij. Ik draai versie 0.5.9-1 op een DS214Play. Dit is het laatste wat ik in de log zie staan:
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/41479812
Idd... De poort aanpassen is geen probleem, maar dan klopt de link niet meer...Benji87 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 19:11:
[...]
Ik denk dat hij bedoelt dat je als je dat verandert, dat de poort niet meer overeenkomt met de poort die in je Package Manager of "Start Menu" staan.
Om die te veranderen moet je handmatig 2 andere bestandjes aanpassen, zie hier, en dan rebooten geloof ik, maar moest m zelf opnieuw installeren nadat ik dat gedaan had, waarschijnlijk omdat ik de rechten per ongeluk verandert had ofzo.
edit: gelukt
Wil je echt ál je data in de cloud zetten dan? Het cloud principe is meer voor data die je overal wilt kunnen accessen, zoals documenten/fotos/muziek. Ik neem aan dat je alleen maar een back-up van settings mappen op je C partitie wilt hebben.theburninglink schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 20:22:
Hallo, ik heb sinds een week een Synology DS213j. Ik maak momenteel vooral veel gebruik van de Synology Cloudstation addon om mijn gehele D partitie te synchroniseren met de NAS.
Alleen vind ik momenteel geen mogelijkheid om een tweede Folder path toe te voegen aan het cloudstation. Ik wil namelijk ook enkele folders van mijn C partitie synchen, maar zie hiertoe geen optie.
Is het simpelweg niet mogelijk? Of kijk ik er overheen? Zo ja, wijs mij aub in de goede directie
In dat geval kun je ook kijken naar een synchronisatie tooltje als FreeFileSync, gebruik het zelf al een hele tijd en werkt prima. Gewoon mappen van je C schijf toevoegen links, en rechts selecteer je /volume1/homes/theburninglink/C_backup (wel eerst die map aanmaken). Dan via Geavanceerd>Creeer takenlijst krijg je een batch file die je in Taakplanner kunt zetten voor een periodieke back-up (bijvoorbeeld elke 2 uur). Mocht je het gaan proberen en het lukt niet, stuur me dan een DM.
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Config, search settings, search frequency. Als iets op wanted staat dan wordt er gezocht via de search providers die je hebt ingesteld.Gynnad schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 21:14:
Ik ben nu al even bezig met het een en ander te configureren. Momenteel heb ik Sickbeard draaien en hij heeft ook een serie gevonden waarvan hij alles zou moeten gaan downloaden.
Echter wanneer/hoe configureer ik wanneer hij dit gaat download/zie ik of hij het heeft gedownload? Nu staat het namelijk allemaal op wanted.
Want ik kan eerlijk gezegd niet echt vlug een handleiding vinden waar het uitgelegd staat hoe je alles het beste/makkelijkste kunt configureren.. Een klein zetje in de rug zou fijn zijn!
👉🏻 Blog 👈🏻
Wanted betekent dat hij gezocht heeft of nog moet zoeken. Zodra je de boel op wanted zet gaat er gezocht worden, dus ga er maar vanuit dat er niets gevonden is. Staat er snatched dan heeft sickbeard een nzb gevonden.Gynnad schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 21:14:
Als het alsmaar op wanted blijft staan kunnen er 2 dingen mis zijn. 1. Je serie is niet te vinden op usenet of torrents. 2. Je hebt niet de juiste search providers gebruikt.
Zie het sickbeard couchpotato topic voor meerdere handleidingen.Want ik kan eerlijk gezegd niet echt vlug een handleiding vinden waar het uitgelegd staat hoe je alles het beste/makkelijkste kunt configureren.. Een klein zetje in de rug zou fijn zijn!
[ Voor 8% gewijzigd door job op 28-12-2013 17:42 ]
Thnx! Heb het inmiddels aan de praat gekregenjob schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 17:16:
[...]
Wanted betekent dat hij gezocht heeft of nog moet zoeken. Zodra je de boel op wanted zet gaat er gezocht worden, dus ga er maar vanuit dat er niets gevonden is. Staat er snatched dan heeft sickbeard een nzb gevonden.
Als het alsmaar op wanted blijft staan kunnen er 2 dingen mis zijn. 1. Je serie is niet te vinden op usenet of torrents. 2. Je hebt niet de juiste search providers gebruikt.
[...]
Had al een hele tijd sabnzbd draaien op mijn pc. Nu eerst een tijdje met nzbget aan het stoeien geweest op mijn synology en vandaag over op sabnzbd. Echter; de performance is dramatisch. Het grootste gedeelte van de download failed, terwijl ik daar eerder werkelijk nooit last van had. Gaat dan vooral om te weinig repair blocks e.d.
Kan het feit dat ik sabnzbd nu op mijn synology heb draaien hier van invloed op zijn?
of heeft Pureusenet een off-day?
Kan ik iets doen om deze performance omhoog te krijgen?
Er zou geen verschil mogen zijn qua functionaliteit, mits je dezelfde instellingen hebt overgenomen (unrar, parcheck, repair etc). Performance is een heel ander verhaal, sabnzbd is gewoon niet geoptimaliseerd voor de gemiddelde nas, gebruik daarom nzbget ... Dezelfde functionaliteit maar vele malen sneller!MikeyMan schreef op zondag 29 december 2013 @ 19:45:
Herkent iemand zich in deze situatie:
Had al een hele tijd sabnzbd draaien op mijn pc. Nu eerst een tijdje met nzbget aan het stoeien geweest op mijn synology en vandaag over op sabnzbd. Echter; de performance is dramatisch. Het grootste gedeelte van de download failed, terwijl ik daar eerder werkelijk nooit last van had. Gaat dan vooral om te weinig repair blocks e.d.
Kan het feit dat ik sabnzbd nu op mijn synology heb draaien hier van invloed op zijn?
of heeft Pureusenet een off-day?
Kan ik iets doen om deze performance omhoog te krijgen?
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Blijkt toch aan een paar specifieke series te liggen. Lijkt wel alsof de beschikbaarheid mettertijd wat achteruit gaat...renzo4000 schreef op zondag 29 december 2013 @ 21:21:
[...]
Er zou geen verschil mogen zijn qua functionaliteit, mits je dezelfde instellingen hebt overgenomen (unrar, parcheck, repair etc). Performance is een heel ander verhaal, sabnzbd is gewoon niet geoptimaliseerd voor de gemiddelde nas, gebruik daarom nzbget ... Dezelfde functionaliteit maar vele malen sneller!
Overigens; ik had nzbget, maar vind de interface daarvan wel erg rudimentair. Ben overgestapt op sabnzbd omdat ik daar ook een leuk android appje mee aan de gang krijg (NZB360). NZBGet wordt daarop niet lekker gesupport.
Overigens; het kan kloppen dat het niet geoptimaliseerd is, maar ik heb daar niet merkbaar last van op dit moment. Komt wellicht doordat ik een DS414 heb met dualcore proc. Wellicht wat vlotter dan de gemiddelde NAS. Waar zou zich dat in moeten uiten?
Heb SAB overigens by Synocommunity vandaan, dus wellicht een andere build?
Ik heb NZBGet geïnstalleerd vanuit de package manager op de synology, na ingelogd te zijn als admin.
Echter; er lijkt iets niet goed te gaan met de folders. NZBGet maakt netjes de juiste folders aan, maar tijdens postprocessing krijg ik de melding dat het verplaatsen van de bestanden niet lukt.
Nu zie ik dat de eigenaar van de mappen de gebruiker 'nzbget' is, maar die heb ik niet aangemaakt als user. Het lukt wel als ik 'everybody' volledige toegang geef tot de download map, maar dat lijkt me een beetje onzinnig.
Waarom werkt dit niet 'out-of-the-box'?
Hoe kan ik e.e.a. simpel zodanig instellen dat ik m'n downloadmap niet helemaal vrij hoef te geven?
Verwijderd
Ik weet niet of dit een probleem is met NZBGET of met DSM4.3 maar onlangs heb ik mijn Synology DS110j opnieuw geïnstalleerd. Nu heb ik de laatste DSM 4.3 3810 update 3 draaien. Ik heb NZBGET via de synocommunity geinstalleerd. Verder heb ik nog niks gedaan. Als ik nu een test download start download nzbget niet meer de volle snelheid. (maar 3800 KB/s op mijn pc zelf met 7400 KB/s). Ook de CPU van mijn DS110J staat tijdens het downloaden ineens op 100%. Ik heb dit voorheen nooit gehad. (DSM4.2 met nzbget 0.8) Ik heb ook SABnzb geprobeerd maar hier het zelfde.
Nu lijkt het erop dat OF DSM 4.3 OF de nieuwe NZBGET dit veroorzaakt.
Ik heb al lang zitten zoeken maar ik krijg mijn /etc.defaults/VERSION niet aangepast (permission denied) om te downgraden en ik kan nergens een nzbget 0.8 spk vinden voor mijn NAS.
Kan iemand mij helpen?
Ik vind 3800KB/sec een prima snelheid. Je zou nog kunnen experimenteren met het aantal threads, maar mijn oude 110j is nooit sneller geweest dan die van jou. Nee ook niet met oudere dsm versies, of oudere nzbget versies.
[ Voor 13% gewijzigd door job op 31-12-2013 15:07 ]
Alternatief is het start-stop-status script aan te passen zodat nzbget (en sb en cp) onder een andere user draaien. Een user die je zelf hebt aangemaakt met de juiste rechten.MikeyMan schreef op maandag 30 december 2013 @ 21:06:
Waarom werkt dit niet 'out-of-the-box'?
Hoe kan ik e.e.a. simpel zodanig instellen dat ik m'n downloadmap niet helemaal vrij hoef te geven?
Gaat een beetje voorbij aan het idee van de packages vind ikjob schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 15:54:
Jep, volledige belasting.
[...]
Alternatief is het start-stop-status script aan te passen zodat nzbget (en sb en cp) onder een andere user draaien. Een user die je zelf hebt aangemaakt met de juiste rechten.
Heb nu de toegang voor de downloadmap op 'everyone' gezet. Volgens mij komt dat overseen met de 777 permissie.
Naja, het werkt iig.
Ik heb paar mensen een poging zien doen i.c.m. mono maar het lijkt er op dat sqllite op de synology niet up to date is, en hij daarom niet wil startenrally schreef op maandag 23 december 2013 @ 16:55:
Is er iemand die weet of er een Synology package is voor NzbDrone?
Ik ben er nl. nu mee aan het spelen op Windows en het is iets eenvoudiger in beheer en een wat "frissere" interface.
Bovendien maakt niet exclusief gebruik van The TVDB waardoor een aantal series eindelijk weer binnenkomen (o.a. Pawn Stars).
Nu wil ik dit programma graag installeren op mijn Synology, maar kan geen package of how-to vinden (en op Linux gebied heb ik twee linkerhanden)
Darn... want dat is Nzbdrone vind ik prettiger dan Sickbeard omdat deze een aantal specifieke series wel download... Dus jammerrrrr.Senaxx schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 13:44:
[...]
Ik heb paar mensen een poging zien doen i.c.m. mono maar het lijkt er op dat sqllite op de synology niet up to date is, en hij daarom niet wil starten
Nzbdrone meer promoten dan
Ja zat er nog even aan te denken om de interface van nzbdrone over te poorten naar sickbeard. Maar de werking van nzbdrone vindt ik ook wel prettigrally schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 14:22:
[...]
Darn... want dat is Nzbdrone vind ik prettiger dan Sickbeard omdat deze een aantal specifieke series wel download... Dus jammerrrrr.
Hoe kan ik nu rechten toekennen aan deze gebruikers? Moet dat allemaal via de terminal (chown, chmod, etc) of kan dit ook vanuit DSM?
Je zou denken dat het een (nzb) provider issue is en anders een mismatch in quality settings mss.rally schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 14:22:
[...]
Darn... want dat is Nzbdrone vind ik prettiger dan Sickbeard omdat deze een aantal specifieke series wel download... Dus jammerrrrr.
En laatste wat ik me bedenken kan is een incorrecte/incomplete scene_exceptions
* schumi2004 is nu nzbdrone aan installeren
Nee, het heeft te maken met de naming convention van TheTVDB die strak vast houd aan de "officiele| season naming en niet degene die de scene hanteert.schumi2004 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 14:49:
[...]
Je zou denken dat het een (nzb) provider issue is en anders een mismatch in quality settings mss.
En laatste wat ik me bedenken kan is een incorrecte/incomplete scene_exceptions
* schumi2004 is nu nzbdrone aan installeren
Bijvoorbeeld Pawn Stars (geen comments op mijn smaak
Welke processen vragen het meeste CPU? En hoeveel? Kun je zien met Resource Monitor. Kijk meteen even of er veel I/O plaatsvindt.Verwijderd schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 13:06:
Ik weet niet of dit een probleem is met NZBGET of met DSM4.3 maar onlangs heb ik mijn Synology DS110j opnieuw geïnstalleerd. Nu heb ik de laatste DSM 4.3 3810 update 3 draaien. Ik heb NZBGET via de synocommunity geinstalleerd. Verder heb ik nog niks gedaan. Als ik nu een test download start download nzbget niet meer de volle snelheid. (maar 3800 KB/s op mijn pc zelf met 7400 KB/s). Ook de CPU van mijn DS110J staat tijdens het downloaden ineens op 100%. Ik heb dit voorheen nooit gehad. (DSM4.2 met nzbget 0.8) Ik heb ook SABnzb geprobeerd maar hier het zelfde.
Maar werkt daar een aangepaste scene_exceptions ook niet tegen dan, hoe flikt nzbdrone het dan?rally schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 14:51:
[...]
Nee, het heeft te maken met de naming convention van TheTVDB die strak vast houd aan de "officiele| season naming en niet degene die de scene hanteert.
Bijvoorbeeld Pawn Stars (geen comments op mijn smaak) die in SB Season 2012, etc heet maar in de scene gewoon season 7, 8, etc heet. Dus daar kan SB geen match mee maken en NZBdrone wel.
Edit:
En ik vraag me af hoe dat met post-processing gaat?
En ik mis torrent support maar dat kan ik wel ff missen.
[ Voor 9% gewijzigd door schumi2004 op 03-01-2014 14:57 ]
Ja ben erg te spreken over NZBDrone en als graphicshoer kan ik de interface ook echt waarderen. En als ik op iemand vertrouw om met een omweg nzbdrone op een Synology werkend te krijgen ben jij het wel schumischumi2004 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 14:56:
[...]
Maar werkt daar een aangepaste scene_exceptions ook niet tegen dan, hoe flikt nzbdrone het dan?
Edit:
Laatste wat ik er van gelezen heb dat je het kan starten met mono, maar dat SQL lite niet up to date is op een synology nas, en dit ook niet te corrigeren is. (weet niet of je er een 2e naast kan zetten?)
[ Voor 15% gewijzigd door Senaxx op 03-01-2014 15:34 ]
Volgens mij gebruiken ze in NZBDrone ook informatie van andere bronnen (uit mijn hoofd TVRage)schumi2004 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 14:56:
[...]
Maar werkt daar een aangepaste scene_exceptions ook niet tegen dan, hoe flikt nzbdrone het dan?
Edit:
Ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar om te zorgen dat het script ook daadwerkelijk uitgevoerd wordt. Krijg steeds een unkown error.
Ik wil graag dat zodra de bestanden zijn gedownload en uitgepakt dat hij de .nfo files en dergelijke verwijderd. Het bestand hernoemt naar formaat: Filmtitel (jaar) en deze in de hoofdmap plaatst bij alle andere bestanden.
Kan iemand mij op weg helpen?
Heb dus sabnzbd geïnstalleerd en ingesteld op men ds214play en film gedownload, was volledig binnen, dan verifiëren, dan repareren, uiteindelijk was hij op 100% en kreeg ik volgende melding: Nabewerking is afgebroken (Kan bestemmingsmap /volume1/homes/video/Films/White House Down (2013)/White House Down (2013) MKV 1080P DTS niet maken)
Ben ik nu heel die download (15gb) kwijt of valt dit nog op te lossen??
Alvast bedankt
Thiago
Mbpr 13" 2.7 Early-2015 + 16GB RAM + 256GB --- iPhone 12 Blue --- Med600X3D
Thiago schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 20:43:
Kan iemand mij aub helpen,
Heb dus sabnzbd geïnstalleerd en ingesteld op men ds214play en film gedownload, was volledig binnen, dan verifiëren, dan repareren, uiteindelijk was hij op 100% en kreeg ik volgende melding: Nabewerking is afgebroken (Kan bestemmingsmap /volume1/homes/video/Films/White House Down (2013)/White House Down (2013) MKV 1080P DTS niet maken)
Ben ik nu heel die download (15gb) kwijt of valt dit nog op te lossen??
Alvast bedankt
Thiago
Voor beide hier kan je beter je vraag stellen: [Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3Robbie T schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 19:52:
Ik heb NZBGet draaien met script Videosort.
Ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar om te zorgen dat het script ook daadwerkelijk uitgevoerd wordt. Krijg steeds een unkown error.
Ik wil graag dat zodra de bestanden zijn gedownload en uitgepakt dat hij de .nfo files en dergelijke verwijderd. Het bestand hernoemt naar formaat: Filmtitel (jaar) en deze in de hoofdmap plaatst bij alle andere bestanden.
Kan iemand mij op weg helpen?
De nieuwe alpha build van CouchPotatoServer ( https://github.com/RuudBurger/CouchPotatoServer/tree/tv ) kan die shows normaal perfect binnen halen. (werkte hier voor American Dad!)schumi2004 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 14:56:
[...]
Edit:
Maar ook XDM moet het gaan kunnen (heb het nog niet werkende gekregen). ( https://github.com/lad1337/XDM )
En ook Sick Beard Anime van lad1337 (tevens maker van XDM) moet het kunnen (maar ook hier kreeg ik het niet werkende voor American Dad!) ( https://github.com/lad1337/Sick-Beard/tree/anime_development )
Zij maken namelijk allemaal gebruik van thexem.de, een slimme database die tvdb.com met scene releases linked.
thexem.de is een project opgezet door thezoggy (1 van de actiefste developers van Sick Beard naast midgetspy) en lad1337 en bestaat denk ik al meer dan een jaar.
Helaas (of gelukkig) zijn er maar een paar shows die dit nodig hebben, voornamelijk Anime.
Maar de meer bekende zijn inderdaad Pawn Stars en American Dad!
Mocht iemand Sick Beard + Torrents + Synology Download Station + Subtitles + thexem in elkaar kunnen boxen, dan had ik de perfecte setup
[ Voor 4% gewijzigd door Skindred op 04-01-2014 16:22 ]
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
http://sickbeard.com/foru...=3&t=3258&start=20#p17208Skindred schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 16:19:
[...]
De nieuwe alpha build van CouchPotatoServer ( https://github.com/RuudBurger/CouchPotatoServer/tree/tv ) kan die shows normaal perfect binnen halen. (werkte hier voor American Dad!)
Maar ook XDM moet het gaan kunnen (heb het nog niet werkende gekregen). ( https://github.com/lad1337/XDM )
En ook Sick Beard Anime van lad1337 (tevens maker van XDM) moet het kunnen (maar ook hier kreeg ik het niet werkende voor American Dad!) ( https://github.com/lad1337/Sick-Beard/tree/anime_development )
Zij maken namelijk allemaal gebruik van thexem.de, een slimme database die tvdb.com met scene releases linked.
thexem.de is een project opgezet door thezoggy (1 van de actiefste developers van Sick Beard naast midgetspy) en lad1337 en bestaat denk ik al meer dan een jaar.
Helaas (of gelukkig) zijn er maar een paar shows die dit nodig hebben, voornamelijk Anime.
Maar de meer bekende zijn inderdaad Pawn Stars en American Dad!
Mocht iemand Sick Beard + Torrents + Synology Download Station + Subtitles + thexem in elkaar kunnen boxen, dan had ik de perfecte setup
deze fix werkt voor american dad
DSM 5.0 First Look
Wel eventjes de vertaler aanzetten
Ik zie paar leuke features:
- Chromecast en Airplay support voor Video Station
- Airplay support voor Photo Station
- Airplay support voor Audio Station
- CMS: Central Management System aka beheer al je Syno's vanuit 1 interface
- Nieuwe interface die er gestroomlijnder uitziet en meer lijkt op iOS7
- Offline modus voor Video Station (waarbij hij de content naar je device kopieert, zou mooi zijn moest de Play editie die ook meteen transcoderen, je kiest dan gewoon wat je op je vlucht wil bekijken en Syno regelt de rest)
- Native DS Video support voor Samsung TV's
- Een hele rits aan nieuwe Sync opties ook tussen 2 Syno's
- In browser text editor (kan leuk zijn maar ik zie er niet zo heel veel nut in)
- Facebook en Google+ integratie (om files uit te wisselen met je contacten)
En nog een hele rits andere zaken.
Op http://www.mobile01.com/topicdetail.php?f=494&t=3718456 lees ik ook nog dat je meer rechten kan gaan bepalen, zoals Directory Traversal en Delete rechten.
Verder hebben ze nog wat afbeeldingen van live demo's.
En zie ik de datum 25/01/2014, de vermoedelijke launch date voor DSM 5.0 Beta.
Ga ik tot slot veel verschil merken tussen deze versies? Ik maak gebruik van een DS212+
Hangt er een beetje van af. Ik gebruik de SynoCommunity packages.bluecupra schreef op zondag 05 januari 2014 @ 11:18:
Vraagje, maak al een aardige tijd gebruik van NZBGet versie 11.0.9 (laatste stabiele versie). Nu zie ik in de Beta repository versie 12.0 r914-3. Nu is mijn vraag of deze beta versie de versie 11.0.9 vervangt op het moment deze geinstalleerd wordt? Of kan deze niet als update geinstalleerd worden?
Ga ik tot slot veel verschil merken tussen deze versies? Ik maak gebruik van een DS212+
De ene keer moet ik de oude weggooien en alles opnieuw configureren en dan andere keer is het gewoon een update. Gelukkig is mijn config erg standaard. Dus hoef ik nooit veel aan te passen.
En waarom een beta versie? Draait 11 niet goed dan?
Plexconnect kan ook op synologydarklord007 schreef op zondag 22 december 2013 @ 12:37:
[...]
Ik vind wel plexconnect, maar die isvoor apple tv en heeft een draaiende PMS (plex media server) nodig.
https://forums.plex.tv/in...-plexconnect-on-synology/
Had begrepen dat versie 12 sneller werkt met par check en uitpakken?Alpha89 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 13:43:
[...]
En waarom een beta versie? Draait 11 niet goed dan?
Heeft niemand hier meer iets over/zijn de packages niet meer beschikbaar? Heb echt vrijwel het hele internet afgezocht en wordt constant verwezen naar deze topic waar iets in zou moeten staan... maar helaas...Trackerfire schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 18:18:
Ik dacht een aantal weken geleden een post tegen te zijn gekomen van een werkende Plex Media Server die met wat code gewoon geïnstalleerd kon worden op een DS214. Heeft iemand deze nog of is hier iets over bekend?
[ Voor 12% gewijzigd door Trackerfire op 05-01-2014 17:28 ]
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
nzbget doet zelf niet aan uitpakken maar gebruikt daar unrar voor.bluecupra schreef op zondag 05 januari 2014 @ 15:29:
[...]
Had begrepen dat versie 12 sneller werkt met par check en uitpakken?
Als nzbget 11 en 12 dezelfde unrar versie gebruiken zullen ze even snel zijn. Dus alleen nzbget upgraden gaat je geen snelheidswinst opleveren. Voor het par verhaal geldt het zelfde.
[ Voor 14% gewijzigd door job op 05-01-2014 21:39 ]
Eh Plex Media Server staat bij mij gewoon als package onder multimedia bij mijn Synology?Trackerfire schreef op zondag 05 januari 2014 @ 17:13:
[...]
Heeft niemand hier meer iets over/zijn de packages niet meer beschikbaar? Heb echt vrijwel het hele internet afgezocht en wordt constant verwezen naar deze topic waar iets in zou moeten staan... maar helaas...
Op de DS214?Senaxx schreef op maandag 06 januari 2014 @ 01:12:
[...]
Eh Plex Media Server staat bij mij gewoon als package onder multimedia bij mijn Synology?
Ik weet niet of hij voor een DS214 standaard ook beschikbaar is? Ikzelf heb een 412+ met Cedarview architectuur. Dit is een Dualcore Atom op 2.13 GHz met 1GB
[ Voor 8% gewijzigd door Senaxx op 06-01-2014 13:34 ]
Op mijn 114 staat hij er niet standaard bij (DSM 4.3.3810-3). Ik weet niet of die dezelfde processor heeft, maar ik verwacht dat het te maken heeft met wat Synology acceptabel werkbaar vindt voor bepaalde hardware?
edit: zo te zien hebben ze verschillende processoren (Marvel Armada 370 vs XP)
[ Voor 18% gewijzigd door gwystyl op 06-01-2014 13:33 ]
Een paar weken geleden had ik een vergelijkbare vraag over de beschikbaarheid van versie 12.bluecupra schreef op zondag 05 januari 2014 @ 15:29:
[...]
Had begrepen dat versie 12 sneller werkt met par check en uitpakken?
Ik heb begrepen dat versie 12 een optie om twee keer te parren (voor en na uitpakken).Dit is erg handig voor downloads die nog een rename.par erbij hebben. Dit komt de laatste tijd vaker voor.
Gaston

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Als je niet kan vinden waar die feed opgeslagen word is het misschien minder werk om de complete seizoenen toe te voegen aan je exclude list in ieder filter. (Doe je ook niet voor je lol, maar een andere oplossing weet ik zo niet)gwystyl schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 09:20:
Weet iemand waar Download Station zijn RSS feeds en/of filters opslaat? Ik heb afgelopen weekend een RSS feed van TVTorrents toegevoegd, en daar voor al mijn series een filter opgezet zodat ze naar de juiste map gedownload worden. Nu wil ik echter die RSS feed aanpassen zodat hij geen complete seizoenen download, omdat dat blijkbaar dubbele bestanden oplevert. Ik ben bang dat als ik de feed verwijder en daarna de goede toevoeg, dat ik al mijn filters opnieuw moet intypen (± 60
)
Ik heb wat gevonden door de Download Station pagina te bekijken in developer mode in Chrome: ik zie filters en rss feeds als ik op rss.cgi klik. Die staat inFrankRicard schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 10:59:
[...]
Als je niet kan vinden waar die feed opgeslagen word is het misschien minder werk om de complete seizoenen toe te voegen aan je exclude list in ieder filter. (Doe je ook niet voor je lol, maar een andere oplossing weet ik zo niet)
/volume1/@Appstore/DownloadStation/ui/dlm.
Ik weet alleen nog niet of/hoe ik die kan aanpassen

Dit topic is onderdeel van de drie topics over Synology:In dit Packages topic mogen alle vragen en discussies over Synology addon packages.