Newman N2 / Freelander i20 / Xtreamer JoyZ

Dit topic is voor het bespreken van de levertijden en prijzen.
Voor technische praat ben je welkom in het [Newman N2] Ervaringen en Discussie topic.
Inhoudsopgave
Highlights

Samsung Exynos 4412 Quad Core 1.4GHz CPU Zelfde als Samsung Galaxy SIII

LG 4.7 Inch HD IPS Touch Screen. Gorilla Glas. One Glas Solution Screen (OGS) Zelfde als LG Nexus 4

Sony Exmor RS second Generation back-illuminated 13MP Camera sensor met LED flash (F2.2)

2500mAh Accu

Meer afbeeldingen en uitgebreide specificaties staan in het
[Newman N2] Ervaringen en Discussie topic.
[Newman N2] Ervaringen en Discussie topic.
Wa kost dá? Hebbie linkie noar webshop?
Met mazzel kost hij 200 tot 215 euro, met "pech" betaal je nog 21% extra aan de douane. Als die 21% wil besparen laat 'm dan niet via DHL versturen, grote kans dat je dan direct of na een brief kan aftikken.Free shipping duurt flink langer, maar kost minder en de kans op een heffing is kleiner.
Doe research naar een kortingscoupon voordat je bestelt, met de eerste drie shops heb ik goede ervaring.
tmallbox - banggood - lightake - pandawill - android-sale - aliexpress - merimobiles - etotalk - etc
Accessoires
Accessoires zoals cases, screen protectors en batterijen zijn goed verkrijgbaar. Zoeken en vergelijken kan je zo een voordeel van 10 dollar opleveren dus koop niet direct bij de eerste link die ik je voorschotel.uredeal - upowerdeal - mobile-phones - magicbazaar - aliexpress - etc
Waarschuwing
De N2 werkt prima op het datanetwerk van KPN & T-Mobile, maar waar een pap of chap login in combinatie met gebruikersnaam en wachtwoord nodig is, zou je vooralsnog problemen kunnen krijgen.Wat VodafoneNL betreft ben je dus gewaarschuwd! Wegens een bugje kan de N2 op dit moment wel verbinding maken met de zakelijke office.vodafone.nl maar je krijgt geen dataverbindingen met de particuliere live.vodafone.com. Wellicht wordt het met een toekomstige firmware update opgelost, een hoogbegaafde dolfijn is ook flink aan klooien om een bugfix te maken.
Zelf heb ik het weten op te lossen door de klantenservice van Vodafone te bellen, ze uitgelegd dat ik een exotisch toestel heb die problemen heeft met live maar werkt met office. Klantenservice heeft meegedacht en me met de blox "Telefoon als Modem Smart" toegang gegeven tot office.vodafone.nl
Let op: Je hebt geen recht op deze blox, hij kan standaard niet aangesloten worden. De klantenservice moet flink moeite voor je willen doen om dit met een omweg aan de praat te krijgen. Op het forum van Vodafone loopt ook een topic over deze casus.