Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppliArt
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-07 22:10
Volgens Singapore Post is mijn Newman vertrokken op zijn queeste naar België. Hopelijk komt ie goed aan!

Tracking is naar de site van Bpost verhuist, staat nu al twee dagen hierop. Bekend?
code:
1
20/03/2013   16:00   Vertrek uit het uitwisselingskantoor

[ Voor 43% gewijzigd door AppliArt op 22-03-2013 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomONeill
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-08 12:39

TomONeill

How much is that doggie...

Topicstarter
Hoe tracken jullie?
Het is bij mij 5 dagen geleden en ik heb een tracking code een een link die het niet doet. Als ik naar de site ga en daar de info invoer krijg ik dit:
[quote] Success find: 1 items!
item No. Year Status Location Destination Country Date
RB113404576CN 2013 Opening 43032100 NL 20130322 1044
[/quote]
Maar de datum van deze veranderd af en toe :?

Via 17track.net krijg ik dit:
[quote]RB113404576CN
View Official Data
China
Normal Tracking
Netherlands(Modify)
Destination Country - Netherlands:Tracking Consuming:0 Millisecond
Origin Country - China:Tracking Consuming:1092 Millisecond
20130322, 出口总包互封开拆, 武汉国际, 荷兰
20130322, 出口总包互封封发, 武汉国际, 荷兰
20130321, 收寄局收寄, 43712800, 荷兰
[/quote]

Edit:
Ik zie het al, ik moet die Chinese tekst door een vertaalmachine halen en dat krijg ik de eerste 3 stappen net als CedricD te zien. Top!

[ Voor 20% gewijzigd door TomONeill op 23-03-2013 13:48 ]

In the window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 16:13
Ik zag net in een mail van Pandawill dat dinsdag de Freelander I20 in de Happy Hour zit voor $238.
Is dit de moeite waard? De Jiayu G4 laat een beetje te lang op zich wachten, en dit voldoet wel aan mijn eisen (<5 inch, quad core, gorilla glass, 1280*720)

http://www.pandawill.com/...0-point-touch-p70195.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricD
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:39
ivo001 schreef op zondag 24 maart 2013 @ 11:46:
Ik zag net in een mail van Pandawill dat dinsdag de Freelander I20 in de Happy Hour zit voor $238.
Is dit de moeite waard? De Jiayu G4 laat een beetje te lang op zich wachten, en dit voldoet wel aan mijn eisen (<5 inch, quad core, gorilla glass, 1280*720)

http://www.pandawill.com/...0-point-touch-p70195.html
Misschien is dit een betere link :).

Ik zou het doen, mijn Newman heeft mij nog geen moment teleurgesteld. :)

Kan je nog couponcodes toepassen ook als je via een Happy Hour besteld? Anders kan je hem hebben voor iets meer dan €175 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
  • Laatst online: 10-09 16:13
CedricD schreef op zondag 24 maart 2013 @ 12:04:
[...]

Misschien is dit een betere link :).

Ik zou het doen, mijn Newman heeft mij nog geen moment teleurgesteld. :)

Kan je nog couponcodes toepassen ook als je via een Happy Hour besteld? Anders kan je hem hebben voor iets meer dan €175 :P
Welke couponcodes zijn er op het moment beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanno
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 29-05 21:45
Met de code panda4fok krijg je een korting van 5% bij pandawill

[ Voor 9% gewijzigd door kanno op 24-03-2013 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomONeill

TomONeill

Topicstarter
PANDAFORYOU5
Werkte voor mij vorige week. Weet niet precies hoeveel. Helaas kun je maar 1 coupon per keer gebruiken :p

In the window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppliArt
Update op de site van Bpost is al van vier dagen geleden, wilt gewoon zeggen dat hij op het vliegtuig zit?

code:
1
2
21/03/2013  09:53   Vertrek uit het uitwisselingskantoor     SGSINJ
20/03/2013  16:00   Vertrek uit het uitwisselingskantoor     SGSINJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Chris.nl schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 11:58:
Jup dat geld moest ik contant betalen aan de bezorger. Die had natuurlijk geen wisselgeld bij zich, dus zorg ervoor dat je zelf alle kanten op kan met een tientje, vijfje, en muntgeld

Douanewaarde 215 euro, BTW 45.15 en de inklaringkosten waren 13 euro = Totaal 58.15
Als je denkt geen invoerrechten te hoeven betalen kan je binnen 6 weken (nadat je betaald hebt) bezwaar maken.
Hoe wordt die doanewaarde bepaald? Als ik hem morgen voor 240 dollar zou kopen, is de douanewaarde dan (ongeveer) 186 euro?

En even alles op een rijtje zetten voor mij.

1: Ik kan beide coupon codes die hierboven genoemd zijn (panda4fok en PANDAFORYOU5) op dit moment niet gebruiken op de Freelander i20 (op de dus nog niet afgeprijsde telefoon). Zijn er nog andere coupon codes die ik zou kunnen proberen? (Volgens google zou PANDAFORYOU5 wel moeten werken op alle producten maar bij mij niet dus?)

2: Ik kan voor verschillende verzendmethodes kiezen, ik vind het niet erg om iets langer te wachten als hij daardoor goedkoper is en minder kans heb op de douane kosten. Ik kan dan bijvoorbeeld uit deze 3 kiezen:
Reg Airmail By China Post $0.00
Reg Airmail By Singapore Post $3.80
Reg Airmail By HongKong Post $4.10

Welke van deze 3 kan ik dan het beste kiezen? Of toch beter een van DHL of FedEx? (Ik woon in Nederland)

3: Stel ik koop hem voor 239,99 dollar en gratis verzenden. In het ergste geval, klopt het dan dat mijn kosten dit worden: (239 dollar is ongeveer 187 euro) 187*1.21=226.27 plus 13 euro inklaringskosten: 239.27 euro?

4: En tot slot, die happy-hour. Is dat een uur lang die korting? Of tot de voorraad op is? (5 stuks???) Of een hele dag die korting? Of iets anders? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
1. Weet ik niet.
2. China Post is prima, ik heb ook goede ervaring met Singapore post. Je zou wellicht op de websites van die postbedrijven kunnen uitvogelen welke tijdsindicatie ze geven, ik verwacht dat ze allemaal ongeveer even 'snel' verzenden. Via die drie heb je iig minst kans op douane kosten.
3. Juist.
4. Weet ik niet.

[ Voor 8% gewijzigd door Chris.nl op 25-03-2013 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomONeill

TomONeill

Topicstarter
1. Je moet wel ingelogd zijn al wilt de code PANDAFORYOU5 werken. Maak dus eerst even een account aan en dan weer proberen :p

In the window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Ik was ingelogd ;) en toen lukte het dus ook niet. Maar bij die happy-hour actie kon je volgens mij sowieso geen code invoeren dus dat had uiteindelijk niets uitgemaakt. En de site was helaas zo traag dat ik hem niet voor die prijs heb kunnen bestellen. Ik had hem met korting in mijn mandje, maar het duurde vervolgens zo lang voordat de volgende pagina geladen was dat ik helaas te laat was.. De site lag er toenstraks ook uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiHouMa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-10-2017
Even een algemene opmerking. Bij www.fastcardtech.com geeft WOT een negatief advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomONeill

TomONeill

Topicstarter
@hierboven, wat is dat?

Mijn tracking status staat al dagen op hetzelfde :(

Origin Country - China:Tracking Consuming:0 Millisecond, Cache Time:2013/03/27 17:25:21
20130322, aan de totale exportpakket interoperabiliteit zegel worden geopend in Wuhan International, Nederland
20.130.322, totale exportpakket interoperabiliteit afdichting afdichting van de Wuhan International, Nederland
20.130.321 aanvaarding kantoor aanvaarding, 43712800, Nederland

In the window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppliArt
Mijn Newman N2 is gearriveerd, aan de stekker gehangen en al een beetje met gespeeld. Doet het perfect! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerocool82
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-09 19:23

zerocool82

Ignorance causes chaos

Topicstarter
TomONeill schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 18:59:
@hierboven, wat is dat?

Mijn tracking status staat al dagen op hetzelfde :(

Origin Country - China:Tracking Consuming:0 Millisecond, Cache Time:2013/03/27 17:25:21
20130322, aan de totale exportpakket interoperabiliteit zegel worden geopend in Wuhan International, Nederland
20.130.322, totale exportpakket interoperabiliteit afdichting afdichting van de Wuhan International, Nederland
20.130.321 aanvaarding kantoor aanvaarding, 43712800, Nederland
De tracking vanuit China zal ook niet verder gaan dan de aankomst in NL. Je kan bij TNT (bijvoorbeeld via Twitter) de TNT 3S code opvragen. Als je nog niets hebt vernomen (sinds vorig week) dan is de kans aanwezig dat je een brief ontvangt om de inhoud van het pakket aan te tonen...
Ik_ben_Mark3 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 14:06:
[...]

Heb je daar een link naar? Ik heb me net aangemeld voor de nieuwsbrief maar ik denk dat ik die actie dan niet meer in mijn mail krijg.
Kun je die 25 euro korting ook gebruiken icm. een coupon? (PANDAFORYOU5 of een betere als iemand die kent) De prijzen zijn dan voor de N2/i20 namelijk of 246.69 dollar (of 247.94 dollar, afhankelijk van de volgorde ;) )
Beide codes zijn niet tegelijk te gebruiken. Het is trouwens 25 dollar, maar dat is nog altijd beter (op dit bedrag) dan 5% korting.

Heeft er iemand ervaring met de flip cases voor de Newman N2?

[ Voor 6% gewijzigd door zerocool82 op 28-03-2013 21:53 . Reden: Toevoegen vraag ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman
  • Laatst online: 02-09 12:51

HackingDutchman

Scientia potestas est

Weet hier iemand ZEKER hoe je uit die douanekosten blijft. Kun je anders met de webshop mailen en vragen of ze er een waarde van max 50 dollar opzetten? Want ik lees hierboven ergens dat je wel tot 60 euro erbij kan verwachten........
Tevens heb ik wel gehoord dat je anders je pakketje kan laten terugsturen en dan gewoon laten vergoeden. En daarna nog een keer proberen om zo dan misschien meer geluk te hebben dat ze jouw er niet uit pakken?
Is het ook verstandig om de smartphone van Ebay of Amazon te halen of krijg je toch net iets meer zekerheid van de hier genoemde webshops?

~~~~ From Agfa to Zeiss .... and beyond ~~~~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomONeill

TomONeill

Topicstarter
Pandawill zegt zelf even bij de opmerking neer te zetten dat je met VAT te maken hebt, dus of ze dan iets van 20 dollar willen neerzetten. Helaas las ik dat achteraf, maar ik ben nog in afwachting.

In the window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

Weet iemand nog een kortingscode voor pandawill of tmallbox? Afgezien van pandaforyou5 5% op 285.99 dus dan wordt het 271.7 dollar. Zou wel graag een willen voor Tmallbox maar kan niks vinden......
Ook iemand die weet waar ze goedkoper zijn dan 276 dollar (of 271.7)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Sind de happy-hour actie is mijn streven om de i20/N2 voor rond de 240 dollar te krijgen, maar dat is mij helaas nog niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

Ik_ben_Mark3 schreef op maandag 01 april 2013 @ 12:10:
Sind de happy-hour actie is mijn streven om de i20/N2 voor rond de 240 dollar te krijgen, maar dat is mij helaas nog niet gelukt.
Ja, ik wil hem ook voor onder de 200 hebben, maar waar.........
Volgens die happy hour zooi komen er de komende week alleen maar tablets in de aanbieding.
Wel zie ik de optie ''saw better price'' staan.
Ik heb dat ff ingevuld en deze link meegegeven:

http://www.slickdoors.com...0-Point-Touch-p-3278.html

Hij staat er hier op voor 228 dollar, dus maar hopen dat ze dan ook hun prijs ''concurrerend'' gaan maken en dus omlaag gooien.

Verder hebben deze links het toestel voor een iets zachter prijsje, maar alsnog wel in de 270 dollar:

http://www.antelife.com/f...p-camera-smart-phone.html

http://www.tmallbox.com/m...re-ips-gorilla-glass.html

[ Voor 197% gewijzigd door HackingDutchman op 01-04-2013 19:31 . Reden: foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

Ik_ben_Mark3 schreef op maandag 01 april 2013 @ 12:10:
@Ik_ben_Mark3

Ik zag dat jij deze had gevonden:

http://www.mistertao.com/yext/item/index?iid=16634050421

Al meer info of deze winkel wat betrouwbaar is en hoe het met de BTW'tjes zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

HackingDutchman schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 15:27:
[...]

@Ik_ben_Mark3

Ik zag dat jij deze had gevonden:

Al meer info of deze winkel wat betrouwbaar is en hoe het met de BTW'tjes zit?
Idd, ik zal mezelf even uit het andere topic quoten gezien daar nu een hele discussie gaande is:
Ik_ben_Mark3 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:41:
Ik was zojuist de Newman N2 aan het zoeken bij MisterTao en kwam o.a. deze tegen:
Hoe kan je zien of het de echte is?
En welke kosten komen erbij (verzendkosten, tussenpersoon?, ..?) en gaan er nog af (coupon code? Korting eerste bestelling bij MisterTao)
Ik weet er nog niet meer van. Ik weet alleen dat mensen regelmatig bij MisterTao bestellen, maar daar houdt het ook een beetje bij op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

Ik_ben_Mark3 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:32:
[...]

Idd, ik zal mezelf even uit het andere topic quoten gezien daar nu een hele discussie gaande is:

[...]

Ik weet er nog niet meer van. Ik weet alleen dat mensen regelmatig bij MisterTao bestellen, maar daar houdt het ook een beetje bij op..
Dan zal ik de vraag ook maar eens stellen in ''het topic voor onbekende Chinese smartphones'' en in het topic ''Online shoppen in China''.
Die 240 dollar is een mooi prijsje.
Ook al geprobeerd om die weblink door te geven aan pandawill? als je een account aanmaakt kun je bij de Newman N2, bij ieder product overigens, op ''saw better price'' klikken en dan die link en prijs doorgeven.
Misschien passen ze de prijs dan wel aan.
Ik had het al geprobeerd met een van Tmallbox, 276 dollar, maar toen kreeg ik berischt terug dat ze de prijs helaas niet konden aanpassen.
Maar zo'n prijsverschil als dit...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist besteld op Pandawill.com. Met code vk10000 25 dollar korting gekregen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htwannabee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10-04 14:54
htwannabee schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 13:00:
Mijn Newman N2 word vandaag verstuurd door Pandawill. Dinsdag 5 maart besteld, dus dat is al 5 werkdagen...
Gisteren gemaild naar ze, kreeg vandaag keurig een mailtje terug dat mijn order vandaag gepickt word en verstuurd.
Hopelijk is Singapore Post lekker snel, kan niet wachten!
Vandaag is mijn Newman N2 bezorgd.
Gisteren gaf de tracking aan dat ie in NL was aangekomen.
Dat laatste stukje ging dus vlot, maar dat mocht ook wel, duurde me allemaal veel te lang! :9~

Heb geen invoerrechten hoeven betalen.
Had Pandawill gevraagd het pakketje te merken als gift, dat heeft dus gewerkt.

Nu lekker spelen!!! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbitter
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14:18
HackingDutchman schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:42:
Ook al geprobeerd om die weblink door te geven aan pandawill? als je een account aanmaakt kun je bij de Newman N2, bij ieder product overigens, op ''saw better price'' klikken en dan die link en prijs doorgeven.
Misschien passen ze de prijs dan wel aan.
Ik had het al geprobeerd met een van Tmallbox, 276 dollar, maar toen kreeg ik berischt terug dat ze de prijs helaas niet konden aanpassen.
Maar zo'n prijsverschil als dit...........
Ik heb de link (http://www.mistertao.com/yext/item/index?iid=16634050421) als 'saw better price' opgegeven maar kreeg een afwijzing per mail. Helaas!
Dear customer,
Good day!
Thanks for your price match. We are worldwide free shipping, I am sorry that we cannot reduce the price of this product. But you are our new customer, you can get 5% discount. The discount code is pandaforyou5. (please sign in first)
Welcome to buy it on our site. Thank you!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomONeill

TomONeill

Topicstarter
Erg jammer dat ze niet uitleggen waarom de prijs niet aan wordt gepast. Zo kan ik ook een "betere prijs gezien?" knop maken. Als er vervolgens toch niets mee wordt gedaan... :p

Ik raad China Mail niet aan. Ik zit al weken te wachten...
Laatste update was 28 maart...

In the window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricD
TomONeill schreef op woensdag 10 april 2013 @ 19:04:
Erg jammer dat ze niet uitleggen waarom de prijs niet aan wordt gepast. Zo kan ik ook een "betere prijs gezien?" knop maken. Als er vervolgens toch niets mee wordt gedaan... :p

Ik raad China Mail niet aan. Ik zit al weken te wachten...
Laatste update was 28 maart...
Woon je in NL? Dan werkt je tracking code niet meer maar moet je een andere code aanvragen bij PostNL...

België is op dat vlak beter, je kan met dezelfde code dat pakket volgen tot hij bij je thuis is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomONeill

TomONeill

Topicstarter
Ja, ik woon in NL. Iemand zei zoiets al eerder, maar toen kreeg ik weer een update. Nu dus niet meer.
Bedankt voor de tip. Ik ga kijken of ik ze kan mailen.

In the window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricD
TomONeill schreef op donderdag 11 april 2013 @ 08:01:
Ja, ik woon in NL. Iemand zei zoiets al eerder, maar toen kreeg ik weer een update. Nu dus niet meer.
Bedankt voor de tip. Ik ga kijken of ik ze kan mailen.
https://twitter.com/PostNL
Snelste manier :)

[ Voor 1% gewijzigd door CedricD op 11-04-2013 10:59 . Reden: Verkeerde link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomONeill

TomONeill

Topicstarter
Ik dacht er nog aan, maar ik zat niet thuis en dacht het even via de contactpagina te regelen. Inderdaad had ik dan waarschijnlijk nu al de code gehad, maar goed. Het versturen gaat er niet sneller door :p
Antwoord binnen 2 werkdagen. Nu maar hopen dat ze het morgen regelen :p

In the window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temintyd
  • Laatst online: 19-10-2023
Heb ook een Newman N2 bij Pandawill.com besteld, wordt met China Post verstuurd.

08/04 order geplaast en betaald met Paypal
09/04 status "Processing"
10/04 status "Processing"
11/04 status "Processing"
12/04 status "Processing"

Nog geen tracking code gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jslaman
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-07 11:16
Ik heb op 6-4 een Newman N2 bij pandawill besteld. Die staat ook nog steeds op processing, gewoon nog even geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricD
Niet paniekeren, duurde van mij ook 5 dagen. Denk dat hij vandaag zal verzonden worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiEcs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-06 13:52
Allez, ik heb mij ook laten verleiden. Gisteren heb ik hem bij Android-Sale.com besteld.
Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 'm op 3 april besteld, en krijg net een mail dat 'ie verstuurd is. Het duurt ongeveer een maand tot 'ie er is, schrijven ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricD
Verwijderd schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 18:30:
Ik heb 'm op 3 april besteld, en krijg net een mail dat 'ie verstuurd is. Het duurt ongeveer een maand tot 'ie er is, schrijven ze.
Stond er bij mij ook, na 9 dagen (inclusief weekend) was hij er :) (Wel België)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temintyd
CedricD schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 09:13:
Niet paniekeren, duurde van mij ook 5 dagen. Denk dat hij vandaag zal verzonden worden :)
Inderdaad, zojuist de mail gekregen dat ie verstuurd is.
"We have posted your order by (Order ID:xxx) reg. post office on 2013-04-12 22:22:20. the tracking number is xxx. It will takes around 29 working days +/-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomONeill

TomONeill

Topicstarter
Ik denk dat je erg mazzel had, CedricD.
Op 19 maart kreeg ik een mail dat ie werd verzonden met een tracking nummer. Nu nog niks, helaas.
Ik heb trouwens antwoord ontvangen van PostNL dat ze nog niks voor mij kunnen doen. De code kan nog niet worden omgezet naar een NL code, wat betekent dat ie nog niet is aangekomen in NL.

In the window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkiej
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 23:59
Mogelijk is hongkongmail een stuk sneller dan chinamail, ik wacht intussen bijna 3 weken op de N2 en iets anders dat ik later heb besteld via de hongkongse post is er al lang en breed. De statusupdates op de chinamail site zijn (als die al werkt!) ook lekker onduidelijk trouwens. Ach, nog even geduld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomONeill

TomONeill

Topicstarter
Awesome. Mijn telefoon is in Nederland aangekomen. Nu nog naar mijn huis toe... 14-04-2013. Had stiekem toch wel gehoopt dat ie vandaag zou aankomen. Toch maar even een tracking code aangevraagd bij PostNL.
Weet iemand een goed hoesje waar de telefoon in kan? Kan niets vinden, alleen flip covers en cases.
Dan bedoel ik zoiets:
http://static.aanbodpagin...hoesje-po-s530-zwart1.jpg
http://csimg.koopkeus.nl/...ation-desire-hd-pouch.jpg
(kon even geen mooiere voorbeelden zoeken. Ik heb nu een HTC HD2, welke een mooi hoesje heeft, maar geen trekding waardoor de telefoon omhoog komt :p, zoiets zoek ik).

In the window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Helaas zijn die pouches niet op juiste maat te vinden. Ik heb destijds ook in de phonehouse staan passen en meten. Voor mij werkt een screenprotector & case ook prima, die zijn wel goed(koop) verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomONeill

TomONeill

Topicstarter
Da's wel jammer. Screenprotector vind ik niet nodig als je zo'n "pouch" hebt en een case vind ik eerlijk gezegd niet zo mooi. Dan misschien maar een flipcover nemen ofzo.

Goed nieuws (voor mezelf :p), mijn telefoon wordt morgen tussen 8 en 10 bij mij bezorgd.
Vandaag precies een maand geleden dat ik de tel. bestelde, de dag erna de dag van de verzending. Precies een maand dus (via China Mail/post). Ik raad dus wel aan om met een andere te versturen, deze is niet zo snel.

In the window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricD
Nja, dan had ik hem erg snel, ofwel zijn leveringen naar België gewoon sneller :).

Ik heb er trouwens geen screenprotector op. Was bang voor krassen maar tot nu toe nog niets en het scherm voelt ook stevig aan. Steviger dan mijn oude gsm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkiej
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 23:59
Ik kreeg een bericht van de tnt dat ik bij mag betalen. Jammer, ik had niet voor niks Chinamail gekozen maar goed, dat was een risico :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomONeill

TomONeill

Topicstarter
Jammer om te horen, Bokkiej... Ik had 'm al moeten hebben, maar ze hebben ineens de status van "vandaag 08:00 - 10:00" veranderd naar "zaterdag 08:00 - 10:00".
Laat ik hopen dat ik niet hoef bij te betalen. Vind het sowieso belachelijk als ik dat moet, zo lang ik moet wachten :p

In the window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomONeill

TomONeill

Topicstarter
Awh nee... Ik ook een brief, maar ze kunnen niet ontdekken wat er in zit, dus moet het zelf aangeven.
Moet (naar waarheid) invullen en retour zenden.
Inhoud en waarde van de zending:
Geef een duidelijke omschrijving van de inhoud van de zending: Waarde (altijd invullen):

Type zending:
Is het een koop- of een geschenkzending of weigert u de zending?
o Koopzending
Als het een koopzending betreft moet de bijbehorende factuur worden meegezonden met het formulier. Dit mag ook een internetfactuur zijn.
o Geschenkzending
Let op! Als geschenkzending geldt uitsluitend een zending van een particulier aan een andere particulier, zonder enige tegenprestatie. Er moet altijd een waarde opgegeven worden.
o Ik wens de zending niet aan te nemen
Wanneer u de zending niet aanneemt zullen wij, in overleg met de afzender, de zending retour sturen of vernietigen.

Op basis van de door u verstrekte gegevens zal belastingaangifte worden gedaan. Door ondertekening verklaart u dit formulier naar waarheid ingevuld te hebben. U stelt zich aansprakelijk voor eventuele geldelijke gevolgen die voortvloeien uit de aangifte overeenkomstig uw opgaaf.

Wat moet ik doen? Geschenkzending (zodat ik niks hoef te betalen? Of is de waarde daar te hoog voor?) Jammer dat Pandawill dit niet zelf heeft verzonnen om dat zo aan te geven...

In the window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomONeill

TomONeill

Topicstarter
Ik lees al op de radar website een bericht (dik gedrukt is het belangrijkste (ik ben gewoon de sigaar...)):
Bovenstaande advies is niet aan te raden. Onduidelijkheid of onjuistheid betreffende douaneformulieren zal alleen maar voor vertraging zorgen. De vervoerder (die ook de aangifte doet) zal (zeker in het geval van TNT) informatie bij de geadresseerde opvragen. In dat geval kan het inklaren zeer zeker tot 30 dagen duren.

Wat betreft de inklaringskosten, deze worden zeer zeker gemaakt. De vervoerder doet namelijk de aangifte, opslag en afhandeling van de zending. de douane heeft daar niets mee te maken.

Als je iets importeert moet je er gewoon rekening mee houden dat je voor kosten kan komen te staan. Een geschenkzending is niet per definitie vrij van kosten zoals hierboven onterecht gesuggereerd wordt. Wat te denken van 6 paar schoenen uit China (zogezegd van Nike) die als geschenk verzonden waren? Niemand die daar intrapt.

De afdeling in- en uitklaring van TNT is echt niet dom. Je krijgt gewoon een formulier dat je moet invullen. Daarop teken je ook voor visitatie en het "bedrog" zal ongetwijfeld uitkomen.

Is de inhoud daadwerkelijk een geschenk, hou er dan rekening mee dat dit vrijgesteld is tot 45 euro, daarboven betaal je gewoon btw en vanf 150 euro zelfs douanerechten en btw. Voor commerciele zendingen geldt er een vrijstelling tot 22 euro. Soms is men in de veronderstelling dat dit 430 euro is, dat geldt echter alleen als je dit als reizigersbagage meeneemt (vliegtuig).

Als laatste is het misschien wel handig om te weten hoe men de kosten precies berekent. Is je zending 50 euro waard en heb je voor verzenden en verzekeren 25 euro betaald? Reken dan maar 19% van 75 euro uit en je hebt de btw. Daar bovenop komen dan de inklaringskosten (12,50 voor normale zendingen en 17 voor EMS). Zit je boven de 150 euro? Neem dan wederom waarde + verzend- en verzekeringskosten. Dat bedrag deel je dan door het percentage dat je moet betalen aan douanerechten (afhankelijk van soort product en land van herkomst). Over dat totale bedrag (waarde, verzend- en verzekeringskosten en douanerechten betaal je vervolgens weer btw. Daar bovenop komen dan weer 12,5 of 17 euro inklaringskosten.

Als laatste; wil je niet betalen dan moet je ook niets bestellen!

In the window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temintyd
Bokkiej schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 21:26:
Mogelijk is hongkongmail een stuk sneller dan chinamail, ik wacht intussen bijna 3 weken op de N2 en iets anders dat ik later heb besteld via de hongkongse post is er al lang en breed. De statusupdates op de chinamail site zijn (als die al werkt!) ook lekker onduidelijk trouwens. Ach, nog even geduld...
Mijn pakket is door Pandawill op 14/04/2013 verstuurd en gisteren 20/04/2013 zat het al in Brussel (via Zurich)
Misschien is de route naar Nederland trager?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricD
8ERT schreef op zondag 21 april 2013 @ 08:46:
[...]

Mijn pakket is door Pandawill op 14/04/2013 verstuurd en gisteren 20/04/2013 zat het al in Brussel (via Zurich)
Misschien is de route naar Nederland trager?
Zonder douane-shizzle heb je hem morgen in huis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Ik wil ook nog steeds deze Newman kopen, maar hij is nog steeds nergens opnieuw in de aanbieding. Of heeft iemand van jullie hem al ergens goedkoper voorbij zien komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:04
Ik_ben_Mark3 schreef op zondag 21 april 2013 @ 16:04:
Ik wil ook nog steeds deze Newman kopen, maar hij is nog steeds nergens opnieuw in de aanbieding. Of heeft iemand van jullie hem al ergens goedkoper voorbij zien komen?
Als ik snel even de linkjes van de OP doorneem, dan kan je het toestel tussen de 270 en 300 dollar kopen. Das 200 tot 230 euro. Misschien dat iemand nog een kortingscoupon kan vinden, dan gaat er nog een paar euro vanaf. Hoeveel goedkoper wil je hem hebben met een aanbieding? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Hij was 239 dollar bij Pandawill in de aanbieding. Dus rond die koers is nu mijn streven geworden (omdat ik koppig ben.. ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomONeill

TomONeill

Topicstarter
Dat was de soortgelijke Newman, de Freelander i20. Daar eens naar zoeken?

In the window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:04
Als Freelander i20 ben ik hem één keer tegen gekomen voor 260 euro, maar toen kwamen er nog 25 euro verzendkosten bij (DHL als goedkoopste optie), dus dat is ook niet zo interessant. Rest van de prijzen zijn vergelijkbaar of duurder.

Zover ik kan zien is dit de goedkoopste op dit moment:
http://www.tmallbox.com/m...re-ips-gorilla-glass.html
Daar betaal je 277 dollar + geen verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiEcs
TiEcs schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 13:21:
Allez, ik heb mij ook laten verleiden. Gisteren heb ik hem bij Android-Sale.com besteld.
Ik ben benieuwd.
Ondertussen al geannuleerd, en refund gekregen. Was blijkbaar niet op stock zoals op de website vermeld. Heb hem dan bij Pandawill besteld, en 2 dagen later was hij verzonden. Ik heb HK reg post gekozen, 3$ meer.

Fingers crossed en afwachten nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temintyd
CedricD schreef op zondag 21 april 2013 @ 09:51:
[...]

Zonder douane-shizzle heb je hem morgen in huis :)
Inderdaad, hij is geleverd, zonder douanekosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomONeill

TomONeill

Topicstarter
Ik kreeg net een SMS van mijn ma dat de telefoon binnen is! Mocht wel even duren... 19 maart verzonden. 20 april een brief, zondag op de bus en 25e (vandaag) in huis. Toch nog best snel na de doane shizzle. Helaas wel 57 euro moeten lappen....

In the window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiEcs
Weet iemand waar ik het pakket kan volgen? De tracker doorgegeven door Pandawill geeft enkle volgende info: The item (RTxxxxxxxxHK) left Hong Kong for its destination on 25-Apr-2013 (reg hongkong airmail)
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomONeill

TomONeill

Topicstarter
http://17track.net
Als je dan op details klikt kun je meer zien (als die nog niet uitgeklapt is).
Je kunt ook nog de interne vertaler eroverheen halen, zodat je ziet wat er staat.

In the window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomONeill

TomONeill

Topicstarter
Omdat ik liever een hoesje heb, ben ik even rond gaan neuzen en kwam op dit:
http://www.dhgate.com/uni...99f4986605b55.html#s1-3-1

Zou de N2 ook hierin passen, of is er dan teveel ruimte over?
Zouden we ook de S3 hoesjes kunnen gebruiken? Die is 0,1" inch groter.
http://www.bol.com/nl/p/m...laxy-s3/9200000011131261/ (voorbeeld)

Edit:
Ik heb even gemeten met het meegeleverde hoesje van mijn oude telefoon:
HTC HD2: 120,5 x 67 mm
Hoesje: 127 x 82 mm
Mobiele ruimte hoesje: 120,5 x 73 mm +/-

Het ligt natuurlijk wel aan het hoesje zelf, maar hier is 6,5 x 9 mm nog de buitenkant van het hoesje. Dat moet je dus sowieso meerekenen.

[...] Na de specs van de S3 gezien te hebben: Die hoesjes moeten wel passen lijkt me:
N2: 137 x 71 mm
S3: 136,6 x 70,6 mm

Edit 2:
Hé, dit is er zo'n eentje met een trek ding eraan:
http://www.ebay.nl/itm/SA...35c3b509ee#ht_2782wt_1397

Nog een welke in theorie zou moeten passen:
http://www.ebay.nl/itm/Ne...43b629230a#ht_1451wt_1397

[ Voor 55% gewijzigd door TomONeill op 28-04-2013 14:34 ]

In the window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 08:50
Voor de liefhebbers bij smartphone shop kan je de xtreamer joyz gewoon bestellen met of zonder abbo.
Toestel zit daar los wel op 369euro.

na mijn weten is dit hetzelfde toetstel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricD
G.Scholtens schreef op maandag 29 april 2013 @ 15:43:
Voor de liefhebbers bij smartphone shop kan je de xtreamer joyz gewoon bestellen met of zonder abbo.
Toestel zit daar los wel op 369euro.

na mijn weten is dit hetzelfde toetstel.
Dan betaal je haast dubbel zo veel dan als je hem vanuit China laat overkomen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiEcs
Yes, hij is geleverd zonder douane kosten of dergelijke.
Echter, dit is mijn eerste android phone, en ik krijg er kop nog staart aand, dus zij die willen mogen altijd een PM sturen met de zaken die ik moet doen om die chineese brol er af te krijgen en om google play aan de praat te krijgen. Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomONeill

TomONeill

Topicstarter
Als je het begin van het topic leest zul je precies krijgen waar je om vraagt. Daar heb je geen PM voor nodig, hoor! :p

In the window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiEcs
Ondertussen al kunnen rooten en google play installeren. Update naar 00.29 lukt (nog) niet, ondanks de uitleg van CerdricD (zip naar root SD copieren). En USB drivers lukt ook niet (foutmelding Hashes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 08:50
CedricD schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 11:02:
[...]

Dan betaal je haast dubbel zo veel dan als je hem vanuit China laat overkomen :+
Maar dan kan je qua garantie hier wel in nederland terecht, dus dat heeft ook zo zijn voordelen.
Bij pandawill zit je qua kosten op ongeveer 200euro en als je pech hebt nog 50euro aan doune kosten.
Dan is het verschil nog maar 100euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 11:00

EMP

Krulloos!

Freelander i20 bij Pandawill nu voor $ 254.99! link

Is die echt 100% het zelfde als de Newman, of zijn er behalve het logo achterop er nog subtiele verschillen?

[ Voor 34% gewijzigd door EMP op 02-05-2013 15:36 ]

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Ze zijn precies hetzelfde, firmware is onderling ook uitwisselbaar. Xtreamer JoyZ is ook precies hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EMP

EMP

Krulloos!

Top! En besteld!

Mooie prijs atm: $254,99 USD oftewel €199,82 EUR (met paypall dollarkoers).

Nu zien of er nog wat bij komt of niet :>

[ Voor 76% gewijzigd door EMP op 02-05-2013 17:07 ]

My anime addiction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiborvv
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07-12-2021
Als er nog iemand is die een Newman N2 wilt, ik heb er hier nog een liggen voor 200€!

http://www.marktplaats.nl...6&previousPage=mympSeller

[ Voor 53% gewijzigd door Tiborvv op 02-05-2013 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EMP

EMP

Krulloos!

Tiborvv schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 21:22:
Als er nog iemand is die een Newman N2 wilt, ik heb er hier nog een liggen voor 200€!

http://www.marktplaats.nl...6&previousPage=mympSeller
Zet hem ook in V&A! Hier zit meer volk dat snapt wat voor toestel het is ;)

Als hij daar iets eerder had gestaan, had ik hem waarschijnlijk van je gekocht! Helaas heb ik de mijne reeds besteld (en betaald), dus zal ik nog een tijd moeten wachten...

My anime addiction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricD
G.Scholtens schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 09:40:
[...]

Maar dan kan je qua garantie hier wel in nederland terecht, dus dat heeft ook zo zijn voordelen.
Bij pandawill zit je qua kosten op ongeveer 200euro en als je pech hebt nog 50euro aan doune kosten.
Dan is het verschil nog maar 100euro.
Tja, het is maar hoe je het bekijkt natuurlijk. Als hij kapot is koopt ik mij wel weer iets anders. Een gsm blijft niet lang meer nieuw tegenwoordig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polleke-01
  • Laatst online: 08-08 08:53
Ook ik ben een maand geleden overstag gegaan voor deze telefoon.
gekocht via Pandawill voor $271 dollar. Betaald via Paypall in dollars aangezien de omrekenfactor van Pandawill zelf bijna 20euro duurder uitpakte... Twas uiteindelijk €210,-

Besteld en betaald op 12-4-2013 en laten versturen via China post.
Hij stond 5 dagen op processing en toen kreeg ik een geautomatiseerd bericht dat mijn item wellicht niet meer op voorraad was... Vervolgens de Pandawill chat-helpdesk opgeroepen, na een half uurtje contact gekregen en die konden zien, dattie nog wel op voorraad was en verstuurd zou worden...

De track-link die ze stuurden werkte matig, maar via (o.a.) http://track-chinapost.com wordt de status goed weergegeven...

22-4-13 Waiting for transit airline Space
22-4-13 Dispatching
23-4-13 Collection
24-4-13 Departure from China (Beijing)
Dan een beetje gek:
30-4-13 Status NULL in AMS
03-5-13 Status NULL in Copenhagen
En als laatste
06-05-13 Arrival at inward office of exchange NLAMSA

En gisteren (07-05-13) lag er een briefje van TNT in de bus dat ik m op het postkantoor op kan halen.

Dus vanmiddag ben ik denk ik/ hopelijk een blij man...

Het duurt dus idd wel lang, maar wel binnen de marges die voorspeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerocool82
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-09 19:23

zerocool82

Ignorance causes chaos

Topicstarter
Ik heb een transparante case en een gele back cover gekocht (totaal 11 euro incl verzending). Als ik tijd heb zal ik nog een foto plaatsen. Ook heb ik een 2500mah batterij (met seat charger) gekocht, bevalt zeer goed! Zit met deze batterij op 91% na 13.5 uur, met de originele batterij zat ik dan rond de 50%...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 12:33
zerocool82 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 20:31:
Ik heb een transparante case en een gele back cover gekocht (totaal 11 euro incl verzending). Als ik tijd heb zal ik nog een foto plaatsen. Ook heb ik een 2500mah batterij (met seat charger) gekocht, bevalt zeer goed! Zit met deze batterij op 91% na 13.5 uur, met de originele batterij zat ik dan rond de 50%...
welke accu heb je (en waar) gekocht? Ik heb bij Etotalk.com een (originele) reserve accu direct meebesteld, maar deze functioneert niet goed en ik vind het wel prettig om een reserve accu te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EMP

EMP

Krulloos!

Ter info, ik heb mijn Freelander i20 2 mei besteld bij PandaWill, verzending via ChinaMail.
Gisteren (15 mei) kreeg ik een pakketje aan de deur. Geen extra kosten, gewoon de telefoon!

In minder dan twee weken binnen dus. Netjes!

Helaas de komende dagen weinig tijd, dus van het weekend ga ik hem eens goed uitproberen!

My anime addiction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jslaman
ik heb 'm 6 april besteld bij pandawill, helaas nog steeds niet in huis.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
jslaman schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 18:46:
ik heb 'm 6 april besteld bij pandawill, helaas nog steeds niet in huis.... :(
En wat zegt pandawill-chat?
Tenminste als je contact hebt gehad dan, want dat gaat volgende week buiten de (ab)normale levertijden vallen.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jslaman
Geen flauw idee, zal het eens bij ze navragen en anders wordt het een paypal claim.

[ Voor 28% gewijzigd door jslaman op 20-05-2013 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Ik geef de moed op en ga kijken voor een MT6589 telefoon :/ De huidige prijs is mij toch te hoog voor een eerste chinaphone. Ondanks de betere specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BaJo-
  • Registratie: Augustus 2010

-BaJo-

N51 50.546 E004 22.186

Zojuist ook De Newman N2 gekocht bij pandawill. Gewoon via de Chinese post.

Ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat hij in huis is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uitsmijtert
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-11-2024
Ook eentje gekocht, een Freelander dan, via Pandawill. Via Magicbazaar meteen een case en screenprotector laten komen. Het zal mij benieuwen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BaJo-

-BaJo-

N51 50.546 E004 22.186

@ uitsmijtert

heb jij hem Toevallig ook via PayPal direct payout gekocht?

ik heb namelijk wel de bevestiging van PayPal binnen dat ik betaald heb naar Nog niets van pandawill gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uitsmijtert
BaJo; ik heb idd paypal gebruikt en wel een bevestigingsmail ontvangen van Pandawill. Spamfilter al gecheckt? Het subject bij mij was: "Main Website Store: New Order #....

Misschien verstandig om er anders even een berichtje aan te wagen richting China. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BaJo-

-BaJo-

N51 50.546 E004 22.186

Net even op de chat gezeten met Pandawill, order is goed binnengekomen en krijg een mailtje als de telefoon onderweg is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uitsmijtert
Ik vroeg nog even na bij Pandawill of er een declaratie op kon dat het een 'gift' was twv 30 dollar (iedereen doet al 20, dus dat valt teveel op haha). Kreeg een net berchtje terug dat hij al mee was met Swiss Post en dat ik me geen zorgen hoefde te maken, ze zetten er standaard op dat het een zending is met een ' low value' (wat dat ookmoge betekenen). Maar hij is al onderweg dus! :)

Nu maar hopen dat Swiss Post ook niet teveel interesse wekt, zoals DHL blijkbaar doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadat m'n telefoon wekenlang onderweg was naar China en vervolgens een week bij Pandawill heeft gelegen, krijg ik nu het bericht dat 'ie naar de fabriek gaat. Pffff....wat gaat dit lang duren.

"Hello

Thank you for your patience to wait for
Your returned parcel has arrived here.
After check and test,we found the problems you said.
Sorry for any trouble may caused.It will be sent to the factory for repair soon
We will let you know the moment it is fixed and return back form factory
Any questions ,please feel free to contact with us
Hope you have a nice day!

by the way , could you tell us the some information of registered post in Netherlands (including name and cellphone )
thank you very much

Best regards

jamie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een N2 besteld maar via etotalk.com
Maandagavond via Paypall betaald. Na enkele confirmatiemails vrijdagmorgen opgehaald via DHL.
Maandagmorgen heeft DHL geleverd aan huis in België. Geen extra douanekosten ofzo moeten betalen.
Op pakket van DHL stond wel dat de waarde van pakket 25dollar was :D

Nu heb ik toestel ongeveer 2 weken. Heel tevreden van, hopelijk blijft hij lang "bollen" :D
Eind mei zou ook Jelly Bean uitkomen voor de N2..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricD
Verwijderd schreef op zondag 26 mei 2013 @ 15:49:
Eind mei zou ook Jelly Bean uitkomen voor de N2..
Die is al 2 weken uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jslaman
Nog steeds aan het wachten op mijn newman n2 (6 april gekocht bij pandawill, inmiddels een paypal claim ingediend). Ben er wel een beetje klaar mee en heb inmiddels een Huawei aangeschaft. Mocht het pakketje nog komen, kan ik deze dan weigeren zodat het direct naar pandawill teruggestuurd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BaJo-

-BaJo-

N51 50.546 E004 22.186

Jammer joh:
hi, good day.
thanks for your purchase!
sorry,but the shipping of your order (XXXXXXXX) may be postponded for more time because some product
is out of stock.if you would like to take an exchange,please contact with us by chat online or email.
we appologize for any inconveniences this may cause.and your understanding would be appreciated. Emails Sent Automatically by Pandawill.
pandawill.com regards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uitsmijtert
22 mei besteld en vandaag is de Freelander binnen gekomen, best netjes. Mazzel gehad, want geen extra douane kosten hoeven betalen (doosje was door Pandawill als gift twv 20 $ aangemerkt en lag afgelopen donderdag bij de douane zag ik via Trach & Trace van Swiss Post.)

Alles keurig aangekomen, Pandawill had er ook nog een stekkerverloopje bijgestopt in het doosje, netjes. Extra gele backcover zat er ook bij, net als de meebestelde 16 GB sd card.

Helaas vandaag papadag, dus nog geen tijd om echt te knutselen, maar ik hoop vanavond ff aan de gang te gaan en in het andere N2 topic laat ik mijn bevindingen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jslaman
De mijne is nooit aangekomen... Heb van TNT begrepen dat hij inmiddels retour afzender is. Gelukkig via Paypal mijn geld teruggekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouters84
  • Laatst online: 28-12-2024
sorry, verkeerde topic

[ Voor 96% gewijzigd door wouters84 op 24-06-2013 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog iets minder dan 2 dagen te koop op Ebay...

http://www.benl.ebay.be/i...ons_1&hash=item43bdd8b102

Doe een bod nu het nog kan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlinni
  • Laatst online: 02-08 13:40
Weet iemand waar ik de flip cover kan krijgen?
(Die ook bij de Xtreamer JoyZ zit)
Ik heb geen paypal en kon geen site vinden waar ik hem kon kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Newman N2 is weer opnieuw te koop bij Pandawill. "The Legend Is Back" staat er op de banner.
Hij kost nu €74,98 http://www.pandawill.com/...t-touch-white-p84419.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitTiv
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:35
Besteld, voor dat geld durf ik het wel aan. Goede vervanging voor mijn Jiayu G2.
Pagina: 1 2 3 Laatste