Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uitsmijtert
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-11-2024
Ook eentje gekocht, een Freelander dan, via Pandawill. Via Magicbazaar meteen een case en screenprotector laten komen. Het zal mij benieuwen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BaJo-
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-09 12:51

-BaJo-

N51 50.546 E004 22.186

@ uitsmijtert

heb jij hem Toevallig ook via PayPal direct payout gekocht?

ik heb namelijk wel de bevestiging van PayPal binnen dat ik betaald heb naar Nog niets van pandawill gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uitsmijtert
BaJo; ik heb idd paypal gebruikt en wel een bevestigingsmail ontvangen van Pandawill. Spamfilter al gecheckt? Het subject bij mij was: "Main Website Store: New Order #....

Misschien verstandig om er anders even een berichtje aan te wagen richting China. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BaJo-

-BaJo-

N51 50.546 E004 22.186

Net even op de chat gezeten met Pandawill, order is goed binnengekomen en krijg een mailtje als de telefoon onderweg is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uitsmijtert
Ik vroeg nog even na bij Pandawill of er een declaratie op kon dat het een 'gift' was twv 30 dollar (iedereen doet al 20, dus dat valt teveel op haha). Kreeg een net berchtje terug dat hij al mee was met Swiss Post en dat ik me geen zorgen hoefde te maken, ze zetten er standaard op dat het een zending is met een ' low value' (wat dat ookmoge betekenen). Maar hij is al onderweg dus! :)

Nu maar hopen dat Swiss Post ook niet teveel interesse wekt, zoals DHL blijkbaar doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadat m'n telefoon wekenlang onderweg was naar China en vervolgens een week bij Pandawill heeft gelegen, krijg ik nu het bericht dat 'ie naar de fabriek gaat. Pffff....wat gaat dit lang duren.

"Hello

Thank you for your patience to wait for
Your returned parcel has arrived here.
After check and test,we found the problems you said.
Sorry for any trouble may caused.It will be sent to the factory for repair soon
We will let you know the moment it is fixed and return back form factory
Any questions ,please feel free to contact with us
Hope you have a nice day!

by the way , could you tell us the some information of registered post in Netherlands (including name and cellphone )
thank you very much

Best regards

jamie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een N2 besteld maar via etotalk.com
Maandagavond via Paypall betaald. Na enkele confirmatiemails vrijdagmorgen opgehaald via DHL.
Maandagmorgen heeft DHL geleverd aan huis in België. Geen extra douanekosten ofzo moeten betalen.
Op pakket van DHL stond wel dat de waarde van pakket 25dollar was :D

Nu heb ik toestel ongeveer 2 weken. Heel tevreden van, hopelijk blijft hij lang "bollen" :D
Eind mei zou ook Jelly Bean uitkomen voor de N2..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricD
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 17:09
Verwijderd schreef op zondag 26 mei 2013 @ 15:49:
Eind mei zou ook Jelly Bean uitkomen voor de N2..
Die is al 2 weken uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jslaman
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-07 11:16
Nog steeds aan het wachten op mijn newman n2 (6 april gekocht bij pandawill, inmiddels een paypal claim ingediend). Ben er wel een beetje klaar mee en heb inmiddels een Huawei aangeschaft. Mocht het pakketje nog komen, kan ik deze dan weigeren zodat het direct naar pandawill teruggestuurd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BaJo-

-BaJo-

N51 50.546 E004 22.186

Jammer joh:
hi, good day.
thanks for your purchase!
sorry,but the shipping of your order (XXXXXXXX) may be postponded for more time because some product
is out of stock.if you would like to take an exchange,please contact with us by chat online or email.
we appologize for any inconveniences this may cause.and your understanding would be appreciated. Emails Sent Automatically by Pandawill.
pandawill.com regards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uitsmijtert
22 mei besteld en vandaag is de Freelander binnen gekomen, best netjes. Mazzel gehad, want geen extra douane kosten hoeven betalen (doosje was door Pandawill als gift twv 20 $ aangemerkt en lag afgelopen donderdag bij de douane zag ik via Trach & Trace van Swiss Post.)

Alles keurig aangekomen, Pandawill had er ook nog een stekkerverloopje bijgestopt in het doosje, netjes. Extra gele backcover zat er ook bij, net als de meebestelde 16 GB sd card.

Helaas vandaag papadag, dus nog geen tijd om echt te knutselen, maar ik hoop vanavond ff aan de gang te gaan en in het andere N2 topic laat ik mijn bevindingen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jslaman
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-07 11:16
De mijne is nooit aangekomen... Heb van TNT begrepen dat hij inmiddels retour afzender is. Gelukkig via Paypal mijn geld teruggekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouters84
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-12-2024
sorry, verkeerde topic

[ Voor 96% gewijzigd door wouters84 op 24-06-2013 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog iets minder dan 2 dagen te koop op Ebay...

http://www.benl.ebay.be/i...ons_1&hash=item43bdd8b102

Doe een bod nu het nog kan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlinni
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-08 13:40
Weet iemand waar ik de flip cover kan krijgen?
(Die ook bij de Xtreamer JoyZ zit)
Ik heb geen paypal en kon geen site vinden waar ik hem kon kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Newman N2 is weer opnieuw te koop bij Pandawill. "The Legend Is Back" staat er op de banner.
Hij kost nu €74,98 http://www.pandawill.com/...t-touch-white-p84419.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitTiv
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:58
Besteld, voor dat geld durf ik het wel aan. Goede vervanging voor mijn Jiayu G2.
Pagina: 1 2 3 Laatste