Fluffen.Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 23:02:
[...]
Witte vlekken van je shirt aflebberen...
lol @ Tab 2 10.1, alle informatie staat er behalve het opslag geheugen
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Waar zie jij een tab 2 10.1?Quad schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 23:03:
lol @ Tab 2 10.1, alle informatie staat er behalve het opslag geheugen
Ik hoop dat er zo een bril voorbij komt door al dat staren naar het scherm ben ik weer wat verder in de min gegaan!
0111010001110111011001010110000101101011011001010111001001110011
Kijk voel me toch thuis bij de mede trekkies
Iedereen mag een mening hebben over onderwerpen. Maar het hoeft niet.
VincentVega schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 23:04:
Ik hoop dat er zo een bril voorbij komt door al dat staren naar het scherm ben ik weer wat verder in de min gegaan!

Je bankrekening zeker ookVincentVega schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 23:04:
My favorite programming language is solder.
moet je naar negative dingen kijken, wetenschappelijk bewezen :min keer min is plus.VincentVega schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 23:04:
ora et labora
Zit al de hele dag afentoe te kijken, maar tot nu toe weinig interressants gezien. Maarjah dat is elke hunt weer eigenlijk 
Mss nog een SSD scoren als die voorbij komt of iets anders randoms. Maar voor mij geen nachtje doorhalen dit keer.
Mss nog een SSD scoren als die voorbij komt of iets anders randoms. Maar voor mij geen nachtje doorhalen dit keer.
SanDisk wil je niet.guid0o schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 23:06:
Zit al de hele dag afentoe te kijken, maar tot nu toe weinig interressants gezien. Maarjah dat is elke hunt weer eigenlijk
⏩ PVOutput☀️
Importeren uit China.Aghanim schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 23:06:
Zou wel zo'n mini Android PC ter grootte van een USB Stick willen.
⏩ PVOutput☀️
maar de vertex 2 wel
Al heb ik al een vertex 4
[ Voor 9% gewijzigd door SkullboyNL op 27-02-2013 23:07 ]
bij ibood hoef je iig niet aan te kloppen vor garantie jouw keus...SkullboyNL schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 23:07:
[...]
maar de vertex 2 wel
Al heb ik al een vertex 4
ora et labora
I know, maar ik wil iedere hunt eigenlijk iets kopen en dat is het enige waar ik nog wel mee zou willen experimenteren...Anders koop ik sowieso onzin.
een flexibele draadloze router?
flexibel? als ik er met een hamer op sla zecht ie krak
[ Voor 23% gewijzigd door mrc4nl op 27-02-2013 23:09 ]
ora et labora
Ook lekker handig, zo'n product expert op het forum tijdens een hunt...
en de "van" prijs slaat ook nog eens nergens op. menig pricewatch shop is goedkopermrc4nl schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 23:09:
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
http://dx.com/p/c77-mini-...-usb-usb-black-8gb-144940Aghanim schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 23:06:
Zou wel zo'n mini Android PC ter grootte van een USB Stick willen.
http://dx.com/s/android%2bhd%2bplayers.html?category=191
Alleen een 830 of twee x 840 pro
Verwijderd
Omdat ze het volgende product willenVerwijderd schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 23:09:
Waarom kopen mensen die D-Link, terwijl ie bij Wehkamp goedkoper is?
Omdat mensen niet allemaal goed nadenken/kijkenVerwijderd schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 23:09:
Mij hoor je niet klagen als mensen meuk binnen halen
Drie weken geleden bij Wehkamp gekocht voor € 34,95 inclusief verzenden.Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 23:09:
Mooi dingetje voor in mijn audio/video meubel. Omdat de TP-Link 1043 wit was, deze gekocht.
[ Voor 15% gewijzigd door Jumpman op 27-02-2013 23:12 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Plus de kortingsbon:Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 23:09:
JE WAARDEBONCODE IS:
'VOORJAAR'
ZO WERKT HET:
1. ga naar wehkamp.nl en plaats je bestelling
2. klik bij betalen op waardebon
of cadeaubon inwisselen
3. vink voorjaarswaardebon aan
4. vul de waardeboncode 'VOORJAAR' in
en klik op verwerken
Je 7.50 korting wordt direct verrekend.
Dat is toch wel een heel erge flut suggestie.
1. Veel te duur
2. Maar 512MB ram
3. Geen "mainstream" android device dus 0 mogelijkheden om eens andere rom's er op te zetten. Tenzij je zelf zo handig bent.
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Kan wel bij ocz zelf ja. heb laatst nog een agility 3 naar hun gestuurd voor rmamrc4nl schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 23:08:
[...]
bij ibood hoef je iig niet aan te kloppen vor garantie jouw keus...
Omdat Wehkamp geen product expert op het forum heeft.
Even los van de ibood actie; is het nog wat?Jumpman schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 23:11:
[...]
Drie weken geleden bij Wehkamp gekocht voor € 34,95 inclusief verzenden.
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Heb zelf geen flauw idee van die dingen.Leo1010 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 23:11:
[...]
Dat is toch wel een heel erge flut suggestie.
1. Veel te duur
2. Maar 512MB ram
3. Geen "mainstream" android device dus 0 mogelijkheden om eens andere rom's er op te zetten. Tenzij je zelf zo handig bent.
Meen me te herinneren dat ibood regelmatig van die Android-Op-USB dingen heeft aangeboden die ook op DX te krijgen waren voor veel minder.
Vandaar dat ik ook de 2de link erbij deed die linked naar de catagorie waar de rest in zit
bah dit lelijke ding weer
If you want to be the best, you need to work with the best :)
he de denon heb ik l een keer besteld vandaag nu mag iemand anders!!!!
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
leesvoer: Mini Android TV discussie deel 1Valandin schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 23:13:
[...]
Heb zelf geen flauw idee van die dingen.
Meen me te herinneren dat ibood regelmatig van die Android-Op-USB dingen heeft aangeboden die ook op DX te krijgen waren voor veel minder.
Vandaar dat ik ook de 2de link erbij deed die linked naar de catagorie waar de rest in zit
ora et labora
Die nieuwprijs is volgens mij nu hoger dan de vorige keer 
Vind het best een tof ding hoor, helaas al een andere koptelefoon.
Ik wil wel een WD Red, maar gok dat kans dat die langskomt 0,0% is...
Mhh al weer even geleden dat we nog een trolley gezien hebben. Zou de voorraad eindelijk uitgeput zijn?

Lekker! Doe mij een glaasje!T.C schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 23:15:
Single highland malt?
43 is ok, welke jus?
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Graag 2x voor in mijn DS212j...Powder Toastman schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 23:15:
Ik wil wel een WD Red, maar gok dat kans dat die langskomt 0,0% is...
Neh, wijvendrankje... Zoete troep...SkullboyNL schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 23:17:
Of een 43 met jus
lager, adviesprijs is nu 469 was eerder 499Valandin schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 23:14:
Die nieuwprijs is volgens mij nu hoger dan de vorige keer
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Mag jij eens bedenken wat ik in mijn 213+ wil.
mmm, ik moet eigenlijk nog ff just dance spelen op de wii . ach hunt kan wachtten. tot later (na middernacht?)
ora et labora
Gewoon puur, is al zoet genoeg toch....franssie schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 23:18:
43 is ok, welke jus?
Verwijderd
Glenmorangie 25year old top top top
heb ook no een fantastiche glenfiddich staan special reserve 30jaar maar die blijft in de kast vanavond
heb ook no een fantastiche glenfiddich staan special reserve 30jaar maar die blijft in de kast vanavond
Ummm...maartend schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 23:18:
[...]
Mag jij eens bedenken wat ik in mijn 213+ wil.
Natuurlijk gaat een goldstrikje er ook wel in.Powder Toastman schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 23:18:
[...]
Neh, wijvendrankje... Zoete troep...
Maar vind het altijd wel lekker om een mixje te drinken achter de pc
43 jus dus of bacardi cola of berenburg cola.
Heb pas geleden via iBood FB actie een Thecus 4 bay NAS gewonnen, maar nog geen schijven gekocht... Zijn aardig prijzig nog die WD Reds. Wil om te beginnen wel 2x2TB of 2x3TB erin...
Echt niet. Die ga je nu opentrekken, beetje inschenken, drupje koud water erbij en dan hier eens omschrijven wat je drinkt.Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 23:19:
Glenmorangie 25year old top top top
2 x 3 TB is prima.Powder Toastman schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 23:20:
[...]
Heb pas geleden via iBood FB actie een Thecus 4 bay NAS gewonnen, maar nog geen schijven gekocht... Zijn aardig prijzig nog die WD Reds. Wil om te beginnen wel 2x2TB of 2x3TB erin...
Goldstrike....de laatste keer dat ik dat dronk was een epic fail. En de keer daarvoor trouwens ookSkullboyNL schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 23:19:
[...]
Natuurlijk gaat een goldstrikje er ook wel in.
Enkel drupke koud water. Maakt de geur zo heerlijk los.
Ja dat heb ik ook wel is gehad op feestjes. maar dan moet je ook geen hele fles opdrinken en ander drank er bij drinken.Aghanim schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 23:21:
[...]
Goldstrike....de laatste keer dat ik dat dronk was een epic fail. En de keer daarvoor trouwens ook
Gisteren met een vriend nog een fles lekkere whiskey soldaat gemaakt. Bij thuiskomst nog effe een paar uurtjes gehunt en vanochtend zo brak als wat op kantoor.... Vandaag pas ik even... Straks denken ze nog op m'n werk dat ik alcoholist ben...
Bron: FB pagina iBOOD
Hallo iBOOD'ers,
Wij begrijpen jullie teleurstelling betreft het niet kunnen bemachtigen van de iBOOD BOX.
Graag willen wij aan jullie laten zien hoe het bestelsysteem onder druk komt te staan wanneer de BOX in de aanbieding is, zodat jullie weten wat voor een impact de BOX heeft.
Doe mee met "ZOEK DE BOX" om je kans op een BOX te vergroten.
Succes!

Nou nou lekkere loadbalancing waar is dat cluster dan?
Hallo iBOOD'ers,
Wij begrijpen jullie teleurstelling betreft het niet kunnen bemachtigen van de iBOOD BOX.
Graag willen wij aan jullie laten zien hoe het bestelsysteem onder druk komt te staan wanneer de BOX in de aanbieding is, zodat jullie weten wat voor een impact de BOX heeft.
Doe mee met "ZOEK DE BOX" om je kans op een BOX te vergroten.
Succes!

Nou nou lekkere loadbalancing waar is dat cluster dan?
Net een lekker glaasje van deze op 

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Brak? Slechte whiskey gedronkenPowder Toastman schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 23:23:
Gisteren met een vriend nog een fles lekkere whiskey soldaat gemaakt. Bij thuiskomst nog effe een paar uurtjes gehunt en vanochtend zo brak als wat op kantoor.... Vandaag pas ik even... Straks denken ze nog op m'n werk dat ik alcoholist ben...
Verwijderd
Wat voor water doen jullie erbij? Mineraal of gemeentepils?maartend schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 23:21:
[...]
Enkel drupke koud water. Maakt de geur zo heerlijk los.
Zo'n grafiek zegt me niet zoveel als er niet wordt aangegeven wat er op de y as staat
Hero 3 Silver edition
ey een gopro
ora et labora
de go pro
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
ALs je maar genoeg drinkt, wordt je van elke alcohol-houdende drank brak..
http://nl-nl.forum.ibood....t-page-10/#comment-545656Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 23:24:
waar stonden de hints eigenlijk voor de box hunt?
[ Voor 53% gewijzigd door Tronic op 27-02-2013 23:26 ]
Gemeentepils. Maar wel even laten lopen tot het koud is en dan echt maar een klein druppeltje. Echt, dat maakt zo heerlijk de geur los. In Schotland geleerd van iemand.Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 23:24:
[...]
Wat voor water doen jullie erbij? Mineraal of gemeentepils?
Die troep is echt ranzig...SkullboyNL schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 23:22:
[...]
Ja dat heb ik ook wel is gehad op feestjes. maar dan moet je ook geen hele fles opdrinken en ander drank er bij drinken.
Tenzij je al zo veel op hebt dat je het nog amper proeft...
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Ik ben t zat... die doos komt toch precies weer als ik afhaak...
Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....
Ja alleen de Black Edition, alleen die zal wel niet voorbij komen.Cevie schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 23:25:
daar is de gopro. iemand hier wilde het toch?
Ik ben niet ontspoord, heb nooit op de rails gestaan
En als ie komt krijg je in no time een 404.Danny the dog schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 23:26:
Ik ben t zat... die doos komt toch precies weer als ik afhaak...
Water is bij cask strength zelfs normaal.
Neuh, was wel goede whiskey, die vriend van mij is een echte kenner. Naam niet onthouden, was fucking ingewikkelde naam. Brak kwam wss door biertjes tegen droge bek tijdens hunten na whiskey drinken.... Had zelf helaas geen whiskey meer in huis...
Die gopro is ook niet super cheap.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Vind he wel lekker. Lekkere sterke kaneel smaak. En dan er na zoon lekker warm branden gevoel door de hoge alcohol percentageAdmiralSnipe schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 23:26:
[...]
Die troep is echt ranzig...
Tenzij je al zo veel op hebt dat je het nog amper proeft...
.
Let op:
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.