Hoi,
Ik heb even een vraagje, ik heb sinds enkele maanden al een probleem dat ik niemand hoor als ik mensen bel of gebeld word. Zij horen mij wel. Op het moment dat ik luidspreker aan doe hoor ik ze wel. Nu gebruik ik elke dag een draadloze koptelefoon die via bluetooth muziek afspeelt.
Als ik mensen bel met mijn koptelefoon op dan hoor ik wel mensen en kan ik met ze bellen (zit ook microfoon in) Maar ook op het moment dat deze koptelefoon uit staat kan ik alsnog niet bellen met mensen, ik hoor ze niet.
Nu heb ik al een keer de telefoon gereset met behoud van mijn gegevens, en toen kon ik wel bellen. Maar zodra ik weer verbinding had gemaakt met mijn koptelefoon kon ik weer niet meer bellen.
Zijn er meer mensen met dit probleem en zo ja, hoe heb je dit opgelost ?.Kan me bijna niet voorstellen dat ik de enige ben met een bluetooth koptelefoon. Ik bel dus nu alleen mensen over luidspreker en dat is best irritant als je niet wilt dat iedereen het hoort
Geluid afspelen en dergelijke doet het nog gewoon, heb verder ook geen problemen met de boxen van de telefoon.
Alvast bedankt voor jullie reactie.
[
Voor 5% gewijzigd door
MarcHealthy op 13-05-2014 13:01
]