Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat heb je 2,5 uur geleden ook gevraagd... Kan ook beter in: [Xperia Z] Problemen en garantie-afhandelingen

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15:23
Fordox schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 16:40:
[...]

ik doelde hier op:

[...]
Ja en ik dus op het feit dat als hij barst, het gerelateerd is aan het probleem van dat de backplate loslaat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
Ehm, was zelfs een dubbelpost niet genoeg?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 14:23:
N.a.v. spontane barst in de achterkant van de telefoon. De tmobile-shop liet niks van zich horen.
Er maar heen geweest. Ze hebben Dynafix geinformeerd. Die wil er niks aan doen. Volgens hun is het
geen veel voorkomend probleem waar aangetoond kan worden dat het aan het toestel ligt.
Klote allemaal dus. Heb nu dus een spontane barst in het toestel en niemand wil er wat aan doen.

@ Ambroos: Kun jij mij de stappen / adressen sturen die ik nodig heb voor het terugsturen van de telefoon? BVD!
Gewoon via T-Mobile binnenbrengen en duidelijk op het reparatieformulier laten vermelden dat het een spontane barst is. Als je daarna problemen hebt kan je contact opnemen met Xperia Care.

En geen drie keer dezelfde post plaatsen, en hoort inderdaad in [Sony Xperia Z] Problemen en garantie-afhandelingen.

[ Voor 5% gewijzigd door AmbroosV op 04-06-2013 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:45
alex3305 schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 16:26:
[...]

Het is inderdaad een probleem wat vaker voorkomt. Daarnaast heeft het weinig zin om een SD kaartje terug te sturen om alleen maar in een card reader te stoppen en inderdaad te zien dat het stuk is. Het kaartje wordt daarna toch weggegooid. Er wordt namelijk nauwelijks misbruik van gemaakt voor zover ik weet. Ook zullen ze wel met steekproeven werken.

Overigens heb ik ergens een tijdje terug gelezen dat SanDisk blijkbaar een probleem heeft met kwaliteitscontrole, maar ik kan het zo niet terugvinden en weet er verder ook niets vanaf.
Ik moest nog een foto doorsturen dat ik 'm doorgeknipt had :+

Maargoed, off-topic dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een groot probleem. Ik ben sinds 3 weken trots eigenaar van een Xperia Z tot de telefoon vandaag voor de eerste keer is gevallen. Het toestel heeft lichte schade (rubberen rand beschadigd in hoek en klein barstje in scherm/folie?), maar veel erger: na enkele minuten kon ik het touchscreen helemaal niet meer gebruiken. Opnieuw opstarten (via volumetoets en sluimertoets) leverde niets op en ik zit dus opgesloten in het pincode-scherm.

M'n XZ viel van een hoogte van 55 cm, direct plat op de grond. Het valt mij heel erg op dat een val van deze hoogte de telefoon direct onbruikbaar maakt. Ik hoop ook dat iemand mij kan vertellen hoe ik dit nu het beste kan aanpakken. Proberen gebruik te maken van de garantie (beide folies zijn nog aanwezig), of direct het scherm laten vervangen? Mijn 2-jarig abonnement van T-Mobile bij dit toestel gaat volgende maand pas in, ik ben ook benieuwd hoe T-Mobile hier in dit geval mee om zal gaan (of ik bijvoorbeeld met bijbetaling een vervangend exemplaar kan krijgen).

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
Verwijderd schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 18:48:
Ik heb een groot probleem. Ik ben sinds 3 weken trots eigenaar van een Xperia Z tot de telefoon vandaag voor de eerste keer is gevallen. Het toestel heeft lichte schade (rubberen rand beschadigd in hoek en klein barstje in scherm/folie?), maar veel erger: na enkele minuten kon ik het touchscreen helemaal niet meer gebruiken. Opnieuw opstarten (via volumetoets en sluimertoets) leverde niets op en ik zit dus opgesloten in het pincode-scherm.

M'n XZ viel van een hoogte van 55 cm, direct plat op de grond. Het valt mij heel erg op dat een val van deze hoogte de telefoon direct onbruikbaar maakt. Ik hoop ook dat iemand mij kan vertellen hoe ik dit nu het beste kan aanpakken. Proberen gebruik te maken van de garantie (beide folies zijn nog aanwezig), of direct het scherm laten vervangen? Mijn 2-jarig abonnement van T-Mobile bij dit toestel gaat volgende maand pas in, ik ben ook benieuwd hoe T-Mobile hier in dit geval mee om zal gaan (of ik bijvoorbeeld met bijbetaling een vervangend exemplaar kan krijgen).

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen!
Ik denk 'eigen schuld, dikke bult'? om het maar lullig te zeggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30
henri86 schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 19:43:
[...]

Ik denk 'eigen schuld, dikke bult'? om het maar lullig te zeggen....
Vrees het ook, maar pech heeft hij wel. Bij mij is hij helaas ook al een paar keer van zulke hoogtes gevallen, maar gelukkig nog geen krasje te zien, whew :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-11-2022
Weet iemand hier hoe dik de standaard screen protector van Sony is? Ik heb een eerste kras te pakken. Dit ga je niet tegen met een gebruiksvoorwerp als een telefoon maar ik zou graag willen weten of je in de toekomst een standaard protector met Sony erop kan kan plakken want ik ben er wel content mee. Ook omdat de kras waarschijnlijk niet op het scherm zit omdat deze protector wat dikker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
De shatter proof shields zijn heel dik, dus je kan er van uit gaan dat de kras alleen in het plastic zit. Ze worden er in de fabriek opgelijmd, dus je kan niet een nieuwe originele erop plakken als je hem verwijderd. Sony logo ben je dan dus voor altijd kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 20:17
Ja, voor zover ik weet zijn er geen protectors met het Sony logo. Er zijn wel voldoende andere screenprotectors, er worden er een paar behandeld in het accessoires topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 18:45:
Trouwens hier nog een tip voor een wallpaper.

http://imageshack.us/phot.../xperiazmodbyfer2503.png/

Het is de standaard xperia wallpaper, maar dan zwart als achtergrond ipv grijs,
wat erg mooi is nu dit overloopt in de zwarte balken, spat nog meer van je scherm af imho!
Heb 'm zelf nog wat aangepast, zaten bijster veel lichte pixels in (wit / blauw) in het zwart onderaan maar:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4koxuJXuiGeDVEiFfR6Axoej/full.jpg

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-09 15:05
Gisteren de Xperia Z ontvangen, had hiervoor een Nexus 4. Moet zeggen dat ik nu al erg te spreken ben over de accu. Veel mee gespeeld natuurlijk, 2 uur muziek geluisterd onderwg naar mijn werk. Heb nu nog 39% accu over, bij de Nexus 4 zat ik nu net op de grens van wel/niet opladen.

Toestel wordt wel een stukje warmer bij downloaden via WiFi (apps updaten via Play Store bv.).

Nu nog opzoek naar een leuke case en de SBH-20 bestellen.
Jammer dat het gros van de leuke cases voornamelijk via eBay te krijgen zijn! Mobilefun heeft altijd wel leuke modellen, toevallig ook die ik wil. Maar alleen op voorraad bij de engelse webshop die niet naar nederland verzendt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:49
En de nieuwe firmware .307 is beschikbaar in onder andere België en Hong Kong naar het schijnt. Ik ben benieuwd wat er veranderd is, maar volgens de eerste reacties lijkt de camera in ieder geval weer sneller te laden en is er een nieuwe baseband.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Even een crosspost van een ander over de Xperia Z:
GS88 schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 15:13:
Sony komt mogelijk met een Xperia Nexus Z.

Als dat zo is zou stock Android ook op de ZL moeten werken (vrijwel dezelfde hardware).. toch?
Zou tof zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Cyleo schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 15:30:
Even een crosspost van een ander over de Xperia Z:

[...]

Zou tof zijn ;)
Hm vraag me af wat de verschillen zijn met nieuws: Sony publiceert 'kale' Android-rom voor Xperia Z.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
De kale rom ondersteunt geen radio's (oftwel, je kan er niet mee bellen en er zitten geen google apps op ;) ). Deze telefoon zou dan updates krijgen via google, net zoals de nexus lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:49
Even een paar dingen over de 'Nexus Z'. Allereerst wordt het geen Nexus apparaat, maar een Google Edition. Er draait dus wel AOSP op, maar hoeft niet per se updates vanuit Google te krijgen. Ook zal een AOSP Z vooralsnog US exclusief zijn en dus alleen daar uitkomen. Als laatste moet er natuurlijk wel dezelfde hardware inzitten als wij de software willen draaien, dat is nu nog onzeker.

Verder heeft de Sony AOSP wel ondersteuning voor radio's, maar zijn de blobs (drivers) voor o.a. de camera en telefoon niet tegen de juiste versie van Android gecompileerd. Sowieso zitten er subtiele veranderingen tussen 4.1 en 4.2 qua compilatie, maar ook tussen AOSP en Stock. Maar goed, dat gaat wel goed komen als Sony stock 4.2 uit gaat brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Cyleo schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 16:10:
[...]

De kale rom ondersteunt geen radio's (oftwel, je kan er niet mee bellen en er zitten geen google apps op ;) ). Deze telefoon zou dan updates krijgen via google, net zoals de nexus lijn.
Mja in die versie is dat inderdaad het geval, kan me voorstellen dat dat ook nog geen final versie is en dat die nog komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:51
Iemand deze bug al gezien? Wil mijn batterij status bekijken vanmiddag, zie ik dit:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QHjp6iH.png

Zojuist ziet het er nu zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XEdHSqn.png

Reset helpt niet.

Iemand dit al gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yep, ik heb ook nogal veel battery drain in standby sinds de laatste update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
Bedoelde meer dat alle andere percentages weg zijn, zoals scherm, mediaserver, Chrome, wifi enz. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu de 307 update aan het binnenhalen voor mijn XZ (uit Hong Kong)! Nu hoef ik gelukkig niet lang te wachten op mijn update:) Iemand een idee wat de changelog is voor deze update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
Verwijderd schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 23:15:
Ik ben nu de 307 update aan het binnenhalen voor mijn XZ (uit Hong Kong)! Nu hoef ik gelukkig niet lang te wachten op mijn update:) Iemand een idee wat de changelog is voor deze update?
In ieder geval krijg je een nieuwe baseband en het schijnt dat de camera weer ietsje sneller opstart (of alleen vanuit het lockscreen). Voor de rest geen idee. Jammer dat Sony niet gewoon direct changelogs publiceert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Ik ga 4 dagen met de motor weg, dus ik ga volgende week dinsdag de update binnenhengelen als niet iedereen begint te schreeuwen dat het rotzooi is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cordonbleu schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 00:00:
[...]

In ieder geval krijg je een nieuwe baseband en het schijnt dat de camera weer ietsje sneller opstart (of alleen vanuit het lockscreen). Voor de rest geen idee. Jammer dat Sony niet gewoon direct changelogs publiceert.
De cameRa start nu idd direct op zonder een vertraging van 2 seconden;) Positief voor diegenen die het irritant vonden. Verder geen bijzondere dingen vallen me op. Ok snelkiezen schijnt er nu ook op te zitten. Laat die 4.2.2 maar komen, die lock widgets zijn voor mij pas echt toegevoegde waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 10:44:
[...]

De cameRa start nu idd direct op zonder een vertraging van 2 seconden;) Positief voor diegenen die het irritant vonden. Verder geen bijzondere dingen vallen me op. Ok snelkiezen schijnt er nu ook op te zitten. Laat die 4.2.2 maar komen, die lock widgets zijn voor mij pas echt toegevoegde waarde.
Oh ja, de camera schiet de fotos iets beter in het donker. Maar het is nog steeds niet toppie. Er is nog steeds veel ruis op de foto als de foto bij weinig licht wordt geschoten. Mijn oude Iphone 4 schiet deze fotos toch echt beter in het donker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-09 10:54
Verwijderd schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 10:47:
[...]

Oh ja, de camera schiet de fotos iets beter in het donker. Maar het is nog steeds niet toppie. Er is nog steeds veel ruis op de foto als de foto bij weinig licht wordt geschoten. Mijn oude Iphone 4 schiet deze fotos toch echt beter in het donker!
Probeer eens night portrait mode of standard mode met ISO 400 en geforceerde flits (binnen).
Als je em erg stil kan zetten kan je ook night scene gebruiken, of als je em ergens op kan zetten zelfs fireworks scene.

Bij die laatste blijft de lens zo lang open dat je zelfs in schemer nog overbelichte fotos krijgt

Je moet eigenlijk zo weinig mogelijk superior auto gebruiken. Voor buiten in normale omstandigheden is superior auto sinds the update wel beter.

[ Voor 28% gewijzigd door DoubleYouPee op 07-06-2013 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Verwijderd schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 10:44:
[...]

Ik vraag me af of Sony die ook daadwerkelijk toe gaat voegen in 4.2.2. aangezien hun lockscreen net aangepast is (met die lamellen look).

Overigens staan in de comments wat aanpassingen van de nieuwe FirmWare:
http://www.xperiablog.net...-for-xperia-z/#more-15138

[ Voor 14% gewijzigd door Cyleo op 07-06-2013 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:46
Mja, zoals ik het nu zie zeggen die comments ook niet alles. Eentje linkt bv. weer naar een chinese site, maar daar wordt een firmware in besproken die 'wij' dus inmiddels al draaien (introductie witbalans settings, camera kwaliteit verbeterd, etc. )

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
Maar is er al iemand hier die de .307 update heeft? Ik had hem gisteren nog niet en kan nu niet checken, omdat ik geen kabeltje bij de hand heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan ik mn telefoon standaard op 2G internet zetten ipv 3G? Is dat bij settings - networkmode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
Netwerkmodus inderdaad en dan GSM only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thought so, maar gebeurde net niks, nu wel! Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
De radio moet even opnieuw verbinding maken, dus dat duurt inderdaad eventjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Laatst online: 01-03 10:02
Mn scherm is veel donkerder? Lijkt het althans.

Update beloofde betere prestaties, maar alles was al perfect vloeiend en verbeterde batterijduur. Dat lukt wel als je het scherm nu minder helder kunt zetten 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door DutchManticore op 07-06-2013 15:34 ]

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
Je hebt het waarschijnlijk over de .253 update? Die is al een tijdje uit hoor. .307 wordt nu (of binnenkort) al uitgerold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
cordonbleu schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 15:06:
Maar is er al iemand hier die de .307 update heeft? Ik had hem gisteren nog niet en kan nu niet checken, omdat ik geen kabeltje bij de hand heb.
Nope, net geprobeerd, lijkt erop dat die nog niet in Nederland nog niet wordt uigerold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Laatst online: 01-03 10:02
cordonbleu schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 15:35:
Je hebt het waarschijnlijk over de .253 update? Die is al een tijdje uit hoor. .307 wordt nu (of binnenkort) al uitgerold.
Inderdaad. Ik kreeg de melding vandaag pas.
Shiiiit. Ik ben echt teleurgesteld in het scherm. Het scherm ziet er echt gewoon minder mooi uit qua kleuren, qua alles.

Vorige week nog iemand met een S4 die zei "Wow wat ziet jouw scherm er helder en mooi gekleurd uit".

En voor de update had ik de helderheid altijd halverwege staan, nu moet hij echt vol staan om nog een beetje beeld te produceren waarvan ik zeg 'ziet er goed uit'.

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
Ik kan me niet echt vinden in jouw bevindingen. Ik vind het scherm juist een groot verbeterpunt. Maar als het je niet aanstaat kun je toch gewoon .434 terug erop flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed toestel, snel. Wat mij alleen stoort zijn de 'speakertjes' aan de voorzijde van het toestel. Deze zijn voorzien van een soort 'roosters' die niet goed vast zitten en nogal gevoelig zijn voor beschadigingen (bij het verwijderen van stof). Had iets degelijker kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:15

Fordox

00101010

Telefoon verzeker, voor 40 euro op jaar basis bij de Univé :) stuk.beter dan standaard verzekeringen van 20 per maand.
Alles is verzekerd, behalve opzettelijke schade of diefstal als je m bijvoorbeel op een terras laat liggen.
Ook voor waterschade al mag dat geen probleem zijn :p

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchManticore schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 15:50:
[...]

Inderdaad. Ik kreeg de melding vandaag pas.
Shiiiit. Ik ben echt teleurgesteld in het scherm. Het scherm ziet er echt gewoon minder mooi uit qua kleuren, qua alles.

Vorige week nog iemand met een S4 die zei "Wow wat ziet jouw scherm er helder en mooi gekleurd uit".

En voor de update had ik de helderheid altijd halverwege staan, nu moet hij echt vol staan om nog een beetje beeld te produceren waarvan ik zeg 'ziet er goed uit'.
Als je het scherm niet meer mooi vind, verander je toch het witbalans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
Verwijderd schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 16:48:
[...]

Als je het scherm niet meer mooi vind, verander je toch het witbalans?
Dat veranderd het contrast en gamma niet. Alleen de kleurtemperatuur. Als je dus terug wilt naar het lagere contrast moet je terug naar .434 of .350

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cordonbleu schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 17:00:
[...]

Dat veranderd het contrast en gamma niet. Alleen de kleurtemperatuur. Als je dus terug wilt naar het lagere contrast moet je terug naar .434 of .350
Bedankt voor de uitleg. Vind dit scherm veel mooier hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DoubleYouPee1 schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 11:35:
[...]

Probeer eens night portrait mode of standard mode met ISO 400 en geforceerde flits (binnen).
Als je em erg stil kan zetten kan je ook night scene gebruiken, of als je em ergens op kan zetten zelfs fireworks scene.

Bij die laatste blijft de lens zo lang open dat je zelfs in schemer nog overbelichte fotos krijgt

Je moet eigenlijk zo weinig mogelijk superior auto gebruiken. Voor buiten in normale omstandigheden is superior auto sinds the update wel beter.
Ok dat ga ik es proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DoubleYouPee1 schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 11:35:
[...]

Thanks, maar ik moet er wel bij zeggen dat ik met mn iphone nooit iets hoefde in te stellen. Die schoot vrijwel altijd goede pics onder Alle omstandigheden. Dit valt me een beetje tegen van deze foon. Maar verder ben ik uiterst tevree met deze foon. En ook blij dat ik niet meer aan die Iphone vastzit. De androidwereld is toch veel vrijer en makkelijker met alles _/-\o_ :9~ :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Verwijderd schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 17:09:
[...]

Thanks, maar ik moet er wel bij zeggen dat ik met mn iphone nooit iets hoefde in te stellen. Die schoot vrijwel altijd goede pics onder Alle omstandigheden. Dit valt me een beetje tegen van deze foon. Maar verder ben ik uiterst tevree met deze foon. En ook blij dat ik niet meer aan die Iphone vastzit. De androidwereld is toch veel vrijer en makkelijker met alles _/-\o_ :9~ :*)
Klopt.. de superior auto functie van de XZ is (nog) niet zo superior... maar goed met de juiste instellingen krijg je uiteindelijk wel betere fotos dan met je iphone 4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
Vraag me toch nog steeds af hoe Sony het voor elkaar heeft gekregen om zo'n kwalitatief slechte schatter proof shield op de Z te plakken. Die van mij was al na een paar dagen gekrast en ik had hem dus al snel verwijderd. Maat van mij heeft naast zijn Z (die ook al gekrast is) nog zijn oude Xperia S en op die schatter proof shield zit nog geen enkele kras na een jaar gebruik. Had Sony voor de Z beter een van die kwaliteit kunnen gebruiken mijn inziens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14:42
cordonbleu schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 01:01:
Vraag me toch nog steeds af hoe Sony het voor elkaar heeft gekregen om zo'n kwalitatief slechte schatter proof shield op de Z te plakken. Die van mij was al na een paar dagen gekrast en ik had hem dus al snel verwijderd. Maat van mij heeft naast zijn Z (die ook al gekrast is) nog zijn oude Xperia S en op die schatter proof shield zit nog geen enkele kras na een jaar gebruik. Had Sony voor de Z beter een van die kwaliteit kunnen gebruiken mijn inziens.
Valt mij ook op inderdaad. Die van de S had bij mij pas na een half jaar hele lichte krasjes terwijl de Z helemaal onder zit met diepe krassen al. Mja, ik laat die shatter laag nog even zitten tot ik echt een goede vervanger vind. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
AMARONE schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 02:10:
[...]

Valt mij ook op inderdaad. Die van de S had bij mij pas na een half jaar hele lichte krasjes terwijl de Z helemaal onder zit met diepe krassen al. Mja, ik laat die shatter laag nog even zitten tot ik echt een goede vervanger vind. :)
Die van mij zijn er al een tijdje vanaf en als het goed is ontvang ik binnenkort een flesje oleophobic coating. Ga ik lekker daarmee aan de slag. Maat van mij heeft zijn Z ook met deze coating behandeld en vingerafdrukken zijn veel makkelijker en sneller te verwijderen. Even langs de broek en hij is weer schoon! :) Ik hoef absoluut geen plastic meer op m'n scherm.

[ Voor 39% gewijzigd door cordonbleu op 08-06-2013 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu sinds donderdag me Xperia, wat een heerlijk toestel. Wat me wel opvalt is dat tijdens het gebruik van het toestel het scherm ontzettend battery gebruikt. Ik had hiervoor een One X, en deze had veel beter bereik met wifi, zelfs als ik naast de modem sta heb ik nog geen vol bereik. Meer mensen die er last van hebben?

Ook ben ik het toetsenbord gewend van HTC, bij HTC staat er 4 navigatiepijlen onder het toestenbord. Is dit in te stellen op de Xperia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
cordonbleu schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 07:43:
[...]

Die van mij zijn er al een tijdje vanaf en als het goed is ontvang ik binnenkort een flesje oleophobic coating. Ga ik lekker daarmee aan de slag. Maat van mij heeft zijn Z ook met deze coating behandeld en vingerafdrukken zijn veel makkelijker en sneller te verwijderen. Even langs de broek en hij is weer schoon! :) Ik hoef absoluut geen plastic meer op m'n scherm.
Ik heb nu een screenprotector met die coating, dat werkt ook prima ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:09
wanneer kunnen wij de laatste update verwachten dan in NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelscott
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-08 22:05
Aggressor schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 20:53:
wanneer kunnen wij de laatste update verwachten dan in NL?
Dat blijft altijd gissen, maar ik schat toch wel binnen een week, wat nergens op gebaseerd is, maar het is niet een hele grote update, dus ik denk dat die niet zo lang op zich laat wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-09 20:45
Verwijderd schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 08:41:
Ik heb nu sinds donderdag me Xperia, wat een heerlijk toestel. Wat me wel opvalt is dat tijdens het gebruik van het toestel het scherm ontzettend battery gebruikt. Ik had hiervoor een One X, en deze had veel beter bereik met wifi, zelfs als ik naast de modem sta heb ik nog geen vol bereik. Meer mensen die er last van hebben?

Ook ben ik het toetsenbord gewend van HTC, bij HTC staat er 4 navigatiepijlen onder het toestenbord. Is dit in te stellen op de Xperia?
Yep Wifi is crap. In de woonkamer, niet ver van de router heb ik ook maar 1 of 2 streepjes; soms valt ie zelfs helemaal weg. Voor de rest heel mooi apparaat.
Tot voor kort had ik wel last van een extreem snel leeglopende accu. Ik deed er dan op mn werk helemaal niets mee maar had dan rond 6u toch nog maar 20% over. Ik heb nu in de stock email app de controlefrequentie gewijzigd naar 30 min ipv push en dat lijkt echt veel te schelen. Wel vreemd aangezien je zou zeggen dat push juist minder stroom vreet.. Dit had ik overigens niet toen ik nog de (verder crappy) hotmail app gebruikte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
na de eerste update is me batterijgebruik niet beter geworden.
Gistermiddag me telefoon opgeladen, en er is nu alweer 12% weg. Terwijl er niks mee gedaan is...

voor de update verloor ik misschien 2a3 % over de hele nacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Tha-PC-Legend schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 22:09:
[...]

Yep Wifi is crap. In de woonkamer, niet ver van de router heb ik ook maar 1 of 2 streepjes; soms valt ie zelfs helemaal weg. Voor de rest heel mooi apparaat.
Tot voor kort had ik wel last van een extreem snel leeglopende accu. Ik deed er dan op mn werk helemaal niets mee maar had dan rond 6u toch nog maar 20% over. Ik heb nu in de stock email app de controlefrequentie gewijzigd naar 30 min ipv push en dat lijkt echt veel te schelen. Wel vreemd aangezien je zou zeggen dat push juist minder stroom vreet.. Dit had ik overigens niet toen ik nog de (verder crappy) hotmail app gebruikte.
Kan hier geen Push instelling vinden. Alleen handmatig, bepaalde tijdstippen en nooit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-09 20:45
agoNITE schreef op zondag 09 juni 2013 @ 11:08:
[...]

Kan hier geen Push instelling vinden. Alleen handmatig, bepaalde tijdstippen en nooit?
Dat ligt denk ik aan hoe je je emailaccount configureert. Bij Exchange heb je de optie 'automatisch (push)'. Ik kan me voorstellen dat je dat bij POP en IMAP niet hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Tha-PC-Legend schreef op zondag 09 juni 2013 @ 11:27:
[...]

Dat ligt denk ik aan hoe je je emailaccount configureert. Bij Exchange heb je de optie 'automatisch (push)'. Ik kan me voorstellen dat je dat bij POP en IMAP niet hebt.
Is ook zo ja, laatste jaar de Galaxy Nexus en de Nexus 4 gehad. In de stock mail app had je meteen de instelling om bv. bij een Hotmail account push in te stellen. Zal dit even aanpassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artois
  • Laatst online: 14:02
Het is best rustig vandaag, dus maar even wat leven in de brouwerij brengen :)

Heeft er al iemand ervaring met de nieuwe update, namelijk .307? Ik hoop voornamelijk dat er een fix is voor de drain van het Android-systeem. De laatste tijd overtreft die zelfs het verbruik van men scherm. 's nachts blijft het Android-systeem vaak 'ingeschakeld' staan, soms meerdere uren aan een stuk, en dat lijkt me toch niet echt nodig.. Het ligt volgens mij overigens niet aan .257, want daarvoor had ik het ook al en com.sonyecricsson.android.wakeup aan of uit maakt ook al geen verschil.

Grtz Artois

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Aggressor schreef op zondag 09 juni 2013 @ 11:05:
na de eerste update is me batterijgebruik niet beter geworden.
Gistermiddag me telefoon opgeladen, en er is nu alweer 12% weg. Terwijl er niks mee gedaan is...

voor de update verloor ik misschien 2a3 % over de hele nacht
Download eens wakelock detector. Hier kun je zien wat de oorzaak ervan is. Bij mij is het namelijk de networklocationlocator, wat een app is die je locatie bijhoud en nogal veel van je accu vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
oke ga ik eens doen, en waar kan je netweroklocationlocator uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:31
Lukt dat gratis €25 SEN tegoed kkrijgen op de XZ met de privilege app nog? Er staat dat die tot eind juni geldig is, maar telkesn zegt die dat de vouchercodes op zijn? Is di iemand al gelukt?

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Probeer ook al sinds dinsdag, krijg telkens de melding om volgende week weer te proberen. Dus zal morgen nog wat pogingen doen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:01

HollovVpo1nt

I like gadgets

Als je een hardreset doet kun je nog een SEN code krijgen en daar hebben mensen massaal misbruik van gemaakt. Vandaar dat Sony deze codes tijdelijk niet meer aanbiedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
De goeden lijden weer eens door de kwaden, jammer.

Hm, het werkt nu wel. Melding over volgende week nog eens proberen staat er dus niet voor niets :).

Beetje jammer dat de Playstation Mobile service niet werkt in Nederland..

[ Voor 72% gewijzigd door agoNITE op 10-06-2013 07:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:31
hmm ja kreeg een code maar die is incorrect of niet meet geldig staat er...

is bij jou t opladen gelukt?

edit is toch gelukt, moest waarschijnlijk paar uur wachten
hmm nu staat die er weer niet op, raar dit

[ Voor 50% gewijzigd door Musta op 10-06-2013 14:50 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HollovVpo1nt schreef op maandag 10 juni 2013 @ 01:42:
Als je een hardreset doet kun je nog een SEN code krijgen en daar hebben mensen
massaal misbruik van gemaakt. Vandaar dat Sony deze codes tijdelijk niet meer aanbiedt.
Was weken geleden precies hetzelfde hoor, dagje later proberen en toen kon het ineens weer wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Musta schreef op maandag 10 juni 2013 @ 07:55:
hmm ja kreeg een code maar die is incorrect of niet meet geldig staat er...

is bij jou t opladen gelukt?

edit is toch gelukt, moest waarschijnlijk paar uur wachten
Oh ik ga hem niet gebruiken, zie niet in wat ik er mee zou moeten. Music Unlimited interesseert mij niet echt. Denk dat ik hem aan een vriend met een PS3 weggeef ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Twee nieuwe Android firmwares goedgekeurd voor de Xperia Z: http://www.xperiablog.net...-4-2-2-be-on-the-horizon/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alleen voor de US-versie. Kans is groot dat die nieuwe gewoon een vroege testbuild voor een of ander branded exemplaar is. Of voor de "Google Edition"-Z.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

de '4.2.2 update' is alweer geschrapt van de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fordox schreef op maandag 10 juni 2013 @ 13:53:
Waar heb je dat nu weer gehoord? Komt er in de zomer gewoon aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Gisterenmorgen werd ik wakker in het hotel (motorweekendje), zwart scherm en geen reactie. De universele lader knipperde, die was dus rip. Andere lader geprobeerd, helemaal geen reactie, 3x een rood ledje en klaar.
Eenmaal thuisgekomen de xz aan de originele lader gehangen en hij start gewoon op. Opgestart is de batterij 1% vol, de lader zal wel een of andere reset hebben uitgevoerd denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajrob
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 13:24
Wordt steeds erger met mijn XZ , vandaag geen telefoon gebruikt , echt alles uitgezet , synchronisatie uit geen wifi aan geen bluetooth, geen stamina modus , allebei de locatieservices uit , geen google now services lopen , maar van 100% naar 32% in 8 uur, moet er niet aan denken als ik ook nog 1 telefoontje had moeten plegen had ik niks meer over gehad, echt na de vorige update gaat de batterij heel erg snel omlaag , krijg ik steeds meer het gevoel om mijn XZ uit het raam te gooien en maar weer voor een andere te gaan kijken. , zal toch echt iets aan de volgende update gedaan moeten worden. anders weet ik het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Fordox schreef op maandag 10 juni 2013 @ 13:53:
http://forum.xda-develope...?p=42424914&postcount=401
rajrob schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:32:
Wordt steeds erger met mijn XZ , vandaag geen telefoon gebruikt , echt alles uitgezet , synchronisatie uit geen wifi aan geen bluetooth, geen stamina modus , allebei de locatieservices uit , geen google now services lopen , maar van 100% naar 32% in 8 uur, moet er niet aan denken als ik ook nog 1 telefoontje had moeten plegen had ik niks meer over gehad, echt na de vorige update gaat de batterij heel erg snel omlaag , krijg ik steeds meer het gevoel om mijn XZ uit het raam te gooien en maar weer voor een andere te gaan kijken. , zal toch echt iets aan de volgende update gedaan moeten worden. anders weet ik het wel
En met hoeveel screentime is dat?

[ Voor 62% gewijzigd door DoubleYouPee op 10-06-2013 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je de PlaystationMobile werkend kan krijgen hier in Nederland? Ik wil graag het gratis spelletje Lemmings opm XZ hebben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S-RS
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-09 22:56
Hebben jullie ook dat als je op je scherm drukt hij redelijk snel verkleurt van de druk erop? Zeker als je langs de randjes drukt heb ik redelijk snel dat hij verkleurt. Hij is wel gewoon waterdicht, dus ik kan me niet voorstellen dat mijn scherm los zit.

Sorry als dit al eens voorbij is gekomen, maar met de zoek functie kon ik niets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomdabom
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 19:45
Dit zal je bijna bij elke telefoon hebben omdat het glas zo dicht op het scherm zit. Vaak is het gelamineerd, bij sommige gevallen weer niet.

Is hetzelfde als jij nu op je monitor van je pc gaat drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uhm ik heb het niet hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uhm ik heb het niet hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:08:
Weet iemand hoe je de PlaystationMobile werkend kan krijgen hier in Nederland? Ik wil graag het gratis spelletje Lemmings opm XZ hebben. :P
Aha ik heb het werkend gekregen;) Gewoon inschrijven met een fake adres in de UK en je kan gratis games downloaden! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomdabom
Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:24:
[...]

Aha ik heb het werkend gekregen;) Gewoon inschrijven met een fake adres in de UK en je kan gratis games downloaden! 8)7
Nice !

Thanks voor de tip :)
Ga het even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tomdabom schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:27:
[...]

Nice !

Thanks voor de tip :)
Ga het even proberen.
Wel de UK als land kiezen wanneer je de Playstation Mobile app download en stalleert. Bij je registratie wel een vals UK adres opgeven. En je credit card gegevens achterlaten. Als je niks koopt in de Playstation Store dan maakt het niet uit als je valse gegevens doogeeft.
Ben mn eerste level van Lemmngs aan het spelen :P :9 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S-RS
tomdabom schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:20:
Dit zal je bijna bij elke telefoon hebben omdat het glas zo dicht op het scherm zit. Vaak is het gelamineerd, bij sommige gevallen weer niet.

Is hetzelfde als jij nu op je monitor van je pc gaat drukken.
Bij m'n vorige S2 had ik dit niet, en bij m'n iphone ook niet. En m'n monitor vind ik toch net even wat anders dan m'n telefoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
Ik ook niet, jdc scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomdabom
S-RS schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:14:
[...]

Bij m'n vorige S2 had ik dit niet, en bij m'n iphone ook niet. En m'n monitor vind ik toch net even wat anders dan m'n telefoon ;)
Hoe hard druk je dan op die randjes ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S-RS
tomdabom schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:36:
[...]

Hoe hard druk je dan op die randjes ?
Moeilijk te omschrijven, maar niet zo heel hard. Zie ook niet in waarom ik hard op m'n scherm zou tikken, maar het viel me ineens op. Laat ik het zo zeggen dat hij het sneller doet dan de gemiddelde telefoon. Zal het straks eens testen bij een S2 en m'n ipad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
B-Art schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:35:
[...]

Ik ook niet, jdc scherm
Ik heb de neiging om bij het spelen van RR3 behoorlijk hard op het gaspedaal te drukken, maar nog nooit iets van verkleuring gemerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
Ik heb hier ook geen last van en zou er geen genoegen mee nemen als ik het wel had. (Sharp scherm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banaliteit
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:40
Mijn trilfunctie doet het niet meer... Toen ik hem net had wel. Lame

Geen zin om hem terug te sturen, want binnenkort ga ik naar het buitenland. Sigh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
cordonbleu schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 00:20:
Ik heb hier ook geen last van en zou er geen genoegen mee nemen als ik het wel had. (Sharp scherm)
Ik heb het ook. Alleen als ik linksonder op de rand druk. (Sharp scherm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelthee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-09 13:09
maukoo schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:10:
[...]

Ik heb het ook. Alleen als ik linksonder op de rand druk. (Sharp scherm)
Same here, linksonder, (2 cm van onder) drukpunt aan de rand.. treedt op als ik gewoon aan het typen ben.. Heb het al eerder in het forum ter sprake gebracht toen weinig reacties/mede gedupeerden :p .. (sharp scherm btw).. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 09:45

Ulti23

Quality Time

Vreemd probleem hier met mijn Xperia Z....

Momenteel ben ik flink in training voor de 4daagse van Nijmegen en vind het wel leuk om mijn gelopen km een beetje bij te houden. Ik gebruik hiervoor de Endomondo app. Bij aanvang van een training sta ik buiten, wacht tot de app een GPS fix heeft en start de app dan welke leuk de route, aantal km etc etc bijhoudt.

Maar ik begon een beetje te twijfelen aan de betrouwbaarheid hiervan, na het lopen van een vierdaagse in Den Bosch, routes van 25km per dag. De eerste dag registreert de app 27,9 km en de tweede zelfs 28,2. Een vriend van mij heeft een iPhone en gebruikte de 3e dag een andere app, micoach van Adidas. Wat blijkt, de 3e dag registreert Endomondo weer ruim 28km terwijl zijn app micoach de goede afstand registreert, iets van 25,2 km.

Ik dacht, zal aan de app liggen, dus Endomondo verwijderd en micoach geinstalleerd, maar deze heeft hetzelfde probleem, ook micoach registreert veel te veel km... Evenals runkeeper welke ook teveel km registreert (afgelopen zondag getest)...

Zijn er meer mensen hier die dit probleem herkennen en wat kan ik eraan doen? Ik kan op de XZ geen optie vinden om de GPS te kalibreren ofzo? Mijn XZ heeft de laatste updates binnen, ook is de app geheel up to date.

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via de Endomondo app is het mogelijk de route weer te geven op een kaart, bekijk dit eens en kijk of je aparte lijnen ziet in de gelopen route. Daarnaast kan kalibreren nog wel eens helpen, al heb ik hier met de Z nog geen ervaring mee..

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2013 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 09:45

Ulti23

Quality Time

Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 10:29:
Via de Endomondo app is het mogelijk de route weer te geven op een kaart, bekijk dit eens en kijk of je aparte lijnen ziet in de gelopen route. Daarnaast kan kalibreren nog wel eens helpen, al heb ik hier met de Z nog geen ervaring mee..
Die optie heb ik inderdaad bekeken, heb zelfs een route die ik gelopen heb nagerekend op afstandmeten.nl en ook dan registreert de telefoon/app teveel km. Kan bijna niet anders dat het aan de XZ ligt...

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wanneer je dat soort apps gebruikt zet je best stamina mode uit en low-power modes in die apps ook uit. Endomondo is hier toch altijd op een vijftal meter accuraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

wat ook kan is dat hij telkens de buitenbocht berekend en zo precies is dat hij kan zien dat je niet in 1 rechte lijn loopt. daarmee maak je juist meer kilometers.

Pagina: 1 ... 53 ... 83 Laatste

Let op:
Berichten met als onderwerp winkels, prijzen, aanbiedingen en levertijdenmoeten in het Levertijden- en prijzentopic.
Alles over accessoires hoort in het accessoiretopic.
Alles over rooten, custom roms, etc hoort in het rooten en custom rom topic

Voeg een screenshot van het batterijgebruikoverzicht toe wanneer je problemen hebt met je batterijduur.

Maak gebruik van de Topic Report functie, ga niet zelf off-topic reageren.