Jungelman schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:13:
Heb net de XZ binnen, besteld via Coolblue. Helaas zitten er geen extra screen protectors bij (Nee en ook geen dock), maar zelfs ook geen factuur bon. Zo lang er niets mis is met mijn telefoon vind ik dat niet erg, maar wat als er toch iets mocht gebeuren:P
Coolblue verstuurt naar mijn weten de facturen via e-mail, als bijlage

Beetje offtopic maar goed.
Ben sinds gisteren ook trotse eigenaar van een XZ, alles werkt perfect naar behoren. Geen dode pixels, notificatie LEDs branden bij e-mail/berichten/whatsapp en ik moet zeggen dat het geluid van de speaker behoorlijk goed is vergeleken met mijn oude Xperia Arc.
Het toestel reageert heel erg vlot; apps openen, switchen tussen apps, heb tot nu toe nog nergens stotteringen kunnen constateren. De kwaliteit van het scherm is subliem, wat een pareltje! Moet uiteraard nog wel even op zoek naar de vele mogelijkheden van het toestel maar daar zal ik dit weekend eens even voor gaan zitten, nu te druk met werk etc
Het toestel is op zich best groot, maar wel plat en licht dus ik heb er geen last van als deze in mijn broekzak zit. Ben wel nog op zoek naar een goede pouch/case, zal straks even de Coolblue vestiging in Eindhoven gaan bezoeken. Tot nu toe, top tevreden!