Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-08 23:51
michaelscott schreef op woensdag 24 april 2013 @ 16:31:
@Keijserbroodje, Je hebt nog geluk dat je android-besturingssysteem nog niet is begonnen met drainen en 30 % van je accu opslokt! ;)
Ik merkte dat wanneer je wifi aan hebt staan en deze niet zichzelf in slaapstand zet, dat je android-besturingssysteem veel inneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasmaskas
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-07 18:01
Hallo mijn powerkop op mijn xperia z zit niet goed vast. Mijn vriendin en ik hebben allebij de xperia z en de powerknop van haar zit goed vast. Bij mij is het zo dat als ik op de powerkop druk hij licht mee veert . Als ik op de ring druk kan ik deze naar menede drukken tot de rant van de telefoon (aan de kant van het scherm en de achterkant). Bij die van mijn vriendin is er niks mis. het lijk wel of ik een iets slappere powerkop heb als haar. Hebben meerdere mensen hier last van? Ik denk dat als mijn vriendin er geen 1 had ik het niet gezien had maar daar door weet ik wel dat die van mij niet goed zit. Ik ben ook bang dan ik er een x door heen druk omdat hij zo "los" zit. Ik hoor niks kraken ofzo hij veert gewoon wat verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb problemen met MP3's op mijn XZ. Als ik ze via Media Go erop zet, gaat alles goed. Maar als ik ze via mijn draadloze thuis netwerk van mijn NAS op de XZ zet, dan vindt die ze niet in Walkman of PlayerPro. Nou heb ik al verschillende 5 Media scanner apps gedownload in de Playstore. (die zorgen ervoor dat je Media op je telefoon opnieuw wordt gevonden en geindexeerd) Maar geen van die apps zoekt mijn externe SDkaart (SDCARD1) door. Alleen mijn interne geheugen (SDCARD)
Terwijl al die apps dit wel beweren. Kan het zijn omdat SONY ervoor heeft gekozen dat het interne geheugen SDCARD heet, die apps alleen dat doorzoekt?
Baal er wel van want vindt het erg omslachtig omconstand als ik er nieuwe muziek op wil zetten dat te doen met MediaGo.
Verder nog steeds erg tevreden over het toestel.
Wie helpt me verder? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
pasmaskas schreef op woensdag 24 april 2013 @ 16:45:
Hallo mijn powerkop op mijn xperia z zit niet goed vast. Mijn vriendin en ik hebben allebij de xperia z en de powerknop van haar zit goed vast. Bij mij is het zo dat als ik op de powerkop druk hij licht mee veert . Als ik op de ring druk kan ik deze naar menede drukken tot de rant van de telefoon (aan de kant van het scherm en de achterkant). Bij die van mijn vriendin is er niks mis. het lijk wel of ik een iets slappere powerkop heb als haar. Hebben meerdere mensen hier last van? Ik denk dat als mijn vriendin er geen 1 had ik het niet gezien had maar daar door weet ik wel dat die van mij niet goed zit. Ik ben ook bang dan ik er een x door heen druk omdat hij zo "los" zit. Ik hoor niks kraken ofzo hij veert gewoon wat verder.
Gewoon terug naar de winkel/provider lijkt me? Die van mij zit ook gewoon vast, alleen het echte knopje kan ik een millimeter indrukken, die ring blijft netjes zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasmaskas
Bartjezz schreef op woensdag 24 april 2013 @ 20:01:
[...]

Gewoon terug naar de winkel/provider lijkt me? Die van mij zit ook gewoon vast, alleen het echte knopje kan ik een millimeter indrukken, die ring blijft netjes zitten.
ik heb nog even gekeken naar die van me vriendin die heeft ook als je aan ze zijkant op de ring aan de kant van het scherm drukt dat hij licht inveert die van mij doet het iets meer mischien hoort het wel zo. Iemand ook zo iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:38

HollovVpo1nt

I like gadgets

pasmaskas schreef op woensdag 24 april 2013 @ 20:09:
[...]

ik heb nog even gekeken naar die van me vriendin die heeft ook als je aan ze zijkant op de ring aan de kant van het scherm drukt dat hij licht inveert die van mij doet het iets meer mischien hoort het wel zo. Iemand ook zo iets?
Ik heb dat ook joh, het ringetje drukt een heeeeel klein beetje in als ik erop druk. 2 dingen:
1. Ik zal er van zijn lang-zal-ze-leven niet op drukken
2. Het is vast een tolerantie

We moeten nou geen problemen opzoeken die er niet zijn. Deze kleine flexibiliteit van de power knop moet gewoon kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasmaskas
HollovVpo1nt schreef op woensdag 24 april 2013 @ 20:12:
[...]

Ik heb dat ook joh, het ringetje drukt een heeeeel klein beetje in als ik erop druk. 2 dingen:
1. Ik zal er van zijn lang-zal-ze-leven niet op drukken
2. Het is vast een tolerantie

We moeten nou geen problemen opzoeken die er niet zijn. Deze kleine flexibiliteit van de power knop moet gewoon kunnen.
thx dat was ff een bevestiging dat er niets aan de hand is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Politoer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-12-2024
Verwijderd schreef op woensdag 24 april 2013 @ 16:55:
Ik heb problemen met MP3's op mijn XZ. Als ik ze via Media Go erop zet, gaat alles goed. Maar als ik ze via mijn draadloze thuis netwerk van mijn NAS op de XZ zet, dan vindt die ze niet in Walkman of PlayerPro. Nou heb ik al verschillende 5 Media scanner apps gedownload in de Playstore. (die zorgen ervoor dat je Media op je telefoon opnieuw wordt gevonden en geindexeerd) Maar geen van die apps zoekt mijn externe SDkaart (SDCARD1) door. Alleen mijn interne geheugen (SDCARD)
Terwijl al die apps dit wel beweren. Kan het zijn omdat SONY ervoor heeft gekozen dat het interne geheugen SDCARD heet, die apps alleen dat doorzoekt?
Baal er wel van want vindt het erg omslachtig omconstand als ik er nieuwe muziek op wil zetten dat te doen met MediaGo.
Verder nog steeds erg tevreden over het toestel.
Wie helpt me verder? :)
Ik heb op mijn SDcard (SDCARD1) een map gemakt die music heet. Daar heb ik 2 gig aan muziek naartoe gekopieerd met de verkenner van Windows, terwijl de XZ met een USB kabel was verbonden. De walkman applicatie weet ze direct te vinden. Deze ziet ook vanzelf alle muziek bestanden op mijn server via de wifi-verbinding thuis. Daar heb ik helemaal niets voor hoeven te doen (server heeft wel DNLA, wat ws. de verklaring geeft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Gronkjaer
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-07-2024
Als ik mijn Xperia Z wil verbinden via MHL met mn tv krijg ik de volgende foutmelding:

''Kan geen video uitvoeren, Uw scherm biedt geen ondersteuning voor HDCP, of er moeten instellingen worden aangepast. Schakel het scherm in en en controleer of de video-uitvoer is ingesteld op de toepasselijke MHL''

Heb thuis zelf een Plasma tv van Panasonic die 4 jaar oud is maar heb het om mijn werk ook getest op meer recente tv's en telkens weergeeft hij deze foutmelding. Iemand enig idee hoe ik het werkend kan krijgen of die hier zelf ook mee te maken heeft gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:58
toevallig bootlocker geunlockt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Is er iemand die ervaring heeft met de FM-radio? Is de kwalitieit goed (denk aan ruis)? Bij de One X deed die het vrij slecht, maar de Sony die ik had deed het altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:59:
Hallo,

Is er iemand die ervaring heeft met de FM-radio? Is de kwalitieit goed (denk aan ruis)? Bij de One X deed die het vrij slecht, maar de Sony die ik had deed het altijd goed.
Als ontvangst goed is vind ik de kwaliteit normaal, maar ik heb niet veel vergelijkings materiaal. Ontvangst kan ook liggen aan welke welke headset je gebruikt. Die van de Xperia S vind ik het minst. Die van de Z zijn iets beter, maar het beste ontvangst heb ik met een goedkoop setje oortjes. Misschien heeft het met de lengte te maken.

[ Voor 3% gewijzigd door Garret1410 op 25-04-2013 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke opzich is dat mooi. Wat betreft die headset is het heel lastig te zeggen. Mijn One X deed het met HTC-oortjes redelijk tot slecht, met apple oortjes hetzelfde, maar mijn leentoestelletjes van Samsung doen het daarmee goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
renzo4000 schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 23:03:
Heeft iemand toevallig een werkende stock browser gevonden?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autovisie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-06-2022
Is het mogelijk om een .apk uit stock android te trekken? Ik heb hier nog een Nexus S liggen met stock browser, ivm met update vanaf ICS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Garret1410,

Is de ontvangst vaak goed of vaak slecht? Met mijn oude sony was die namelijk altijd goed, alleen in supermarkten met veel staal ed. deed die het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chrome vervangt de stock browser op verschillende manieren. Om die terug aan de praat te krijgen moet je een hoop APK's vervangen/toevoegen op de systeempartitie en dat kan enkel met root. Op XDA heb ik er wel al wat over voorbij zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelscott
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-08 22:05
De romaur rom bevat in ieder geval de stock browser!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sysmatic
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-01 01:41

sysmatic

Freelance Digital Artist

Als ik een video bestand van mijn PC naar een folder van mijn Xperia Z kopieer (gewoon via Windows Explorer zeg maar) heb ik regelmatig het probleem als ik op Ctrl+V druk dat ineens mijn Explorer.exe vast loopt. Dan start hij opnieuw op, vervolgens plak ik weer het video bestandje in mijn Z folder en dan heb ik geen probleem.
En als ik het daarna probeer komt het af en toe weer voor. Erg irritant al zeg ik het zelf.
Nog meer mensen dit probleem?

Hebben jullie misschien wat alternatieve aanraders om media bestanden (videos vnl.) van mijn PC naar mijn Z kan over te brengen?
Ik doe het laatste tijd met MediaGo maar die vind ik vrij sloom. Een mkv bestand van 3GB+ duurt 10 minuten voordat hij is overgezet met MediaGo maar als ik het via Explorer mappen doe is het binnen enkele minuten gedaan... alleen dan heb ik dus dat verhaal wat ik hierboven had gezegd en daar irriteer ik me mateloos aan :P

Mijn portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
pasmaskas schreef op woensdag 24 april 2013 @ 20:20:
[...]

thx dat was ff een bevestiging dat er niets aan de hand is
Ik kan het plastic plaatje rondom de volume knop en powerknop lichtjes indrukken en bewegen. Geen idee of het goed of slecht is. De telefoon is in ieder geval wel echt water dicht. Heb 'm al meerdere malen mee onder de douche genomen om ff snel te antwoorden op mailtjes etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:21
Sn0wblind schreef op donderdag 25 april 2013 @ 22:03:
[...]

Ik kan het plastic plaatje rondom de volume knop en powerknop lichtjes indrukken en bewegen. Geen idee of het goed of slecht is. De telefoon is in ieder geval wel echt water dicht. Heb 'm al meerdere malen mee onder de douche genomen om ff snel te antwoorden op mailtjes etc.
Lijkt me toch niet helemaal in orde. Tenminste, ik zou er geen genoegen mee nemen. Ik ben wat de bouwkwaliteit van telefoons betreft dan ook best wel een perfectionist. :P Bij mijn Z zitten al die plaatjes iig muurvast en wijken ze dus geen enkele nanometer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Het is niet echt wijken. Maar rondom de volume knoppen kan ik 'm lichtjes indrukken. Echt lichtjes he. Geen milimeter naar binnen ofzo. Ik vermoed dat daaronder de rubberen seal zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visitor.q
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-09 13:17
Sn0wblind schreef op donderdag 25 april 2013 @ 22:43:
Het is niet echt wijken. Maar rondom de volume knoppen kan ik 'm lichtjes indrukken. Echt lichtjes he. Geen milimeter naar binnen ofzo. Ik vermoed dat daaronder de rubberen seal zit.
Dat heb ik ook, eerlijk gezegd heb ik nog nooit ook maar geprobeerd om zo secuur te kijken naar wat er gebeurt als ik op een plek druk. Maar inderdaad, het geeft heel, heel ietsjes mee. Als ik het me niet gewoon verbeeld :+

Maar toen ik toch bezig was; wat ik wel heb is dat er wat speling in de powerknop lijkt te zitten. Ik kan voelen dat hij een klein beetje heen en weer in de ring kan bewegen.

Dit alles lijkt me echter gewoon normaal en ik hou hem nog net zo lief onder de kraan als voor deze post. :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Na een maand lang met een toestel douchen weet ik wel zeker dat het goed zit :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AmbroosV schreef op donderdag 25 april 2013 @ 19:34:
Chrome vervangt de stock browser op verschillende manieren. Om die terug aan de praat te krijgen moet je een hoop APK's vervangen/toevoegen op de systeempartitie en dat kan enkel met root.
Ja stimmt, dacht dat het wel zou lukken met 1 .apk, zo zag ik maar weer dag ik er niks van begrijp :p

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Canis Lupus schreef op maandag 22 april 2013 @ 13:23:
[...]
Er is wel een verschil tussen 'nationaal' en 'internationaal' roamen, dus ik ga er voorzichtig vanuit dat dit goed gaat. Irritanter vind ik dat je dus geen aanduiding meer hebt of je op GPRS, UMTS of HDSPA zit...
heel irritant inderdaad! tele2 heeft dit ook.. en het bereik is er ook niet beter op geworden... de eerste maand had ik nog m'n oude abo van T-Mobile... toen ging alles nog goed.. nu met tele2 is het een stuk minder... en die R duidt verder inderdaad ook niets over de sterkte van het bereik aan... het blijft zelfs staan als het bereik volledig weg is... hier heb ik niks aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds 3 weken deze prachtige telefoon, echter het probleem is de Wifi ontvangst. Zowel op het werk als thuis zit in echt bijna naast de router/acces point en het bereik blijft hangen op 1 streepje. Enig idee hoe ik dit aan kan passen of ik hier wat mee kan? als ik een willekeurige andere smartphone neem dan heb ik gewoon vol bereik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu sinds begin maart de xperia z, wat mij opvalt is dat het Wifi verbruik hoger lijkt te liggen dan bij mijn vorige telefoons. Deze maand zit ik nu op 14GB. Wellicht komt dit doordat ik de telefoon momenteel redelijk actief gebruik, maar verbruikt de Z ook veel data op de achtergrond? Kan het verbruik via Wifi momenteel niet specificeren (gebruik 'my data manager'). Verder is de wifi ontvangst redelijk, heb hetzelfde bereik als mijn vorige telefoons (desire hd etc.)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2013 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:20
Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 09:42:
Heb nu sinds maart de xperia z, wat mij opvalt is dat het Wifi verbruik hoger lijkt te liggen dan bij mijn vorige telefoons. Deze maand zit ik nu op 14GB. Wellicht komt dit doordat ik de telefoon momenteel redelijk actief gebruik, maar verbruikt de Z ook veel data op de achtergrond? Kan het verbruik via Wifi momenteel niet specificeren (gebruik 'my data manager'). Verder is de wifi ontvangst redelijk, heb hetzelfde bereik als mijn vorige telefoons (desire hd etc.)
Je kan het Wifi gebruik toch speciferen via 'Datagebruik' wat in het instellingen menu zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan het Wifi gebruik toch speciferen via 'Datagebruik' wat in het instellingen menu zit?
Weer wat geleerd, via opties inderdaad ook mogelijk de wifi te selecteren. Zie nu dat het android besturingssysteem 3,97gb heeft verbruikt deze maand (op de achtergrond). Normaal? Kan vooral een probleem zijn wanneer er een langere tijd geen wifi voorhanden is (vakantie).

Moet haast wel te maken hebben met back-up instellingen.. Heb deze nu uitgezet, eens kijken of dit helpt.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2013 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visitor.q
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-09 13:17
Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 09:46:
[...]

Weer wat geleerd, via opties inderdaad ook mogelijk de wifi te selecteren. Zie nu dat het android besturingssysteem 3,97gb heeft verbruikt deze maand (op de achtergrond). Normaal? Kan vooral een probleem zijn wanneer er een langere tijd geen wifi voorhanden is (vakantie..).
Ik heb in een maand tijd zo'n 125 MB bij Android Systeem. Maar ik heb dan ook WiFi slaapstand aan staan, die gaat na een aantal minuten inactief dus uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 09:02:
Ik heb sinds 3 weken deze prachtige telefoon, echter het probleem is de Wifi ontvangst. Zowel op het werk als thuis zit in echt bijna naast de router/acces point en het bereik blijft hangen op 1 streepje. Enig idee hoe ik dit aan kan passen of ik hier wat mee kan? als ik een willekeurige andere smartphone neem dan heb ik gewoon vol bereik
Er is al een update uit gekomen die de wifi heeft verbeterd bij veel mensen, helaas hebben niet alle providers deze update al uitgerolt. Zoals ik met tmobile. Nu zou ik hem wel handmatig kunnen flashen maar ik hoop dat tmobile de update snel beschikbaar maakt. De wifi is echt waardeloos nu. Mijn vorige mobiel, de iphone 4s was echt stukken beter beteft de wifi.

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomk94
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:10

tomk94

Developer

Er is in update center een aantal updates uitgebracht. Een nieuwe versie van de weather app en een Top Contacts en World Clock app zijn nieuw toegevoegd.

Helaas nog geen 4.2 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of iemand dit heeft gezien maar als je je telefoon voo het eerst gebruikt en je doet je volume omhoog tijdens muziek luisteren dan verschijnt er een pop-up(geel driehoekje met een oor) Weet iemand waar het bij apps staat als software notification?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juncto
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-09 21:46
@Tomk94
Kan je bij Top Contacts nederlandse postcodes hanteren?
In de standaard contact-aplicatie van sony, kan je bij postcode, alleen cijfers, maar geen letters noteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:05
Juncto schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 12:15:
@Tomk94
Kan je bij Top Contacts nederlandse postcodes hanteren?
In de standaard contact-aplicatie van sony, kan je bij postcode, alleen cijfers, maar geen letters noteren.
Top contacts is enkel een widget die je meest gebruikte contactpersonen laat zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GokuSsj schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 11:29:
[...]

Er is al een update uit gekomen die de wifi heeft verbeterd bij veel mensen, helaas hebben niet alle providers deze update al uitgerolt. Zoals ik met tmobile. Nu zou ik hem wel handmatig kunnen flashen maar ik hoop dat tmobile de update snel beschikbaar maakt. De wifi is echt waardeloos nu. Mijn vorige mobiel, de iphone 4s was echt stukken beter beteft de wifi.
is er ergens te controleren of ik die al heb? provider is KPN build versie 101.a.1.434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:10:
[...]

is er ergens te controleren of ik die al heb? provider is KPN build versie 101.a.1.434
dat is de meest recente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm daar was ik al bang voor :( nou ja KPN maar eens gaan bellen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:49:
hmm daar was ik al bang voor :( nou ja KPN maar eens gaan bellen dan
dat is uberhaupt de laatste versie. Waarschijnlijk heb je geen providerbranded software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat zal dan idd wel :) maar het toestel is verzekerd via smartcare dus zij mogen dat fijn gaan oplossen :)

dank voor de antwoorden

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2013 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:03

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik zag net de reclame van de Samsung S4 in het Tweakers-nieuwsbericht. Zou dat "shows both sides of the story" ook mogelijk zijn met onze Xperia Z? Is dat gewoon iets softwarematigs, of is wordt dat bijv. (on)mogelijk door onze hardware?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-09 18:00
Jorgen schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 20:21:
Ik zag net de reclame van de Samsung S4 in het Tweakers-nieuwsbericht. Zou dat "shows both sides of the story" ook mogelijk zijn met onze Xperia Z? Is dat gewoon iets softwarematigs, of is wordt dat bijv. (on)mogelijk door onze hardware?
Ik wist helemaal niet waar je het over had. Maar het blijkt dus dual-camera te zijn. Eh ja en nee, het is inderdaad een gedeelte softwarematig, en dus mogelijk. Maar ik weet zo niet of het mogelijk is om twee camera's tegelijk open te hebben in standaard Android. Samsung zal daar vast (extra) ondersteuning voor hebben ingebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 20:17
sysmatic schreef op donderdag 25 april 2013 @ 20:56:
Als ik een video bestand van mijn PC naar een folder van mijn Xperia Z kopieer (gewoon via Windows Explorer zeg maar) heb ik regelmatig het probleem als ik op Ctrl+V druk dat ineens mijn Explorer.exe vast loopt. Dan start hij opnieuw op, vervolgens plak ik weer het video bestandje in mijn Z folder en dan heb ik geen probleem.
En als ik het daarna probeer komt het af en toe weer voor. Erg irritant al zeg ik het zelf.
Nog meer mensen dit probleem?

Hebben jullie misschien wat alternatieve aanraders om media bestanden (videos vnl.) van mijn PC naar mijn Z kan over te brengen?
Ik doe het laatste tijd met MediaGo maar die vind ik vrij sloom. Een mkv bestand van 3GB+ duurt 10 minuten voordat hij is overgezet met MediaGo maar als ik het via Explorer mappen doe is het binnen enkele minuten gedaan... alleen dan heb ik dus dat verhaal wat ik hierboven had gezegd en daar irriteer ik me mateloos aan :P
Je kan Airdroid proberen (play store). Zelf gebruik ik het liefst het microSD slot voor dataoverdracht. Dat MTP bevalt mij niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Om de een of andere reden werd mijn Z net zó warm dat hij rebootte. Ik was niets bijzonders aan het doen, vrijwel alle apps had ik gesloten en alleen Wi-Fi stond aan. Ik was de camera settings een beetje door aan het kijken. Ik vermoed dat Wi-Fi de boosdoener was. Mijn Z heeft in de woonkamer bijzonder slechte Wi-Fi ontvangst waar ik met mijn oude hd2 acceptabele ontvangst had. Al 2 meter vanaf de router vandaan kan mijn Z nauwelijks verbinding houden en heeft vaker geen verbinding dan wel. Ik vermoed dat de warmteontwikkeling dus door de Wi-Fi chip kwam die telkens ging verbinden en diconnecten.

Was wel even schrikken, zeker omdat het toestel gewoon heet werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Laatst online: 30-04 13:43
Nou, heb hem sinds maandag. Mijn eerste kras zit er al op. geen idee hoe.
Wat is een goede keuze qua case?

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kras zit op de protector en voor cases hebben we het accessoire-topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
hexta schreef op zondag 28 april 2013 @ 10:26:
Nou, heb hem sinds maandag. Mijn eerste kras zit er al op. geen idee hoe.
Wat is een goede keuze qua case?
Geelco in "[Sony Xperia Z] Ervaringen en discussie - Deel 2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
Ik heb nu toch mijn anti shatter film eraf gehaald.
Eerste indruk: dezelfde kijkhoeken, iets betere kleuren. Maar het belangrijkste,veel minder last van vingerafdrukken!! En t glas swiped veel lekkerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:25
hoe kan je apks installeren btw?
heb je geen standaard brower programma op de z?

zoals "mijn bestanden"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwitje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-02 20:47
Aggressor schreef op zondag 28 april 2013 @ 19:39:
hoe kan je apks installeren btw?
heb je geen standaard brower programma op de z?

zoals "mijn bestanden"
Download een file explorer. FX bijvoorbeeld, uit de play store.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
oke thanks, maar standaard staat er dus geen één op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimmm
  • Laatst online: 25-09 21:33
Geelco schreef op zondag 28 april 2013 @ 19:34:
Ik heb nu toch mijn anti shatter film eraf gehaald.
Eerste indruk: dezelfde kijkhoeken, iets betere kleuren. Maar het belangrijkste,veel minder last van vingerafdrukken!! En t glas swiped veel lekkerder.
Het wordt wel sneller vies, vlekkeriger en onder de douche reageert ie niet meer zo goed. Soms wilt mijn XZ ineens niet mijn vingers herkennen. Dat allemaal sindsdien ik mijn film afgehaald heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Aggressor schreef op zondag 28 april 2013 @ 19:51:
oke thanks, maar standaard staat er dus geen één op?
Nee. Dat is eerder ook al besproken en onzin om al die zut standaard mee te leveren. Als je dat wel wilt kun je beter een Samsung kopen. Die staat standaard zo vol met rotzooi dat je zeker al 5GB kwijt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelscott
En opeens is android-besturingssysteem van 30% batterijgebruik naar 5% gegaan, wat een verademing. Ter informatie: Ik heb de ebay app verwijderd, bleek wakelocks te veroorzaken en heb bij google chrome, scrollen door te zwaaien met apparaat uitgeschakeld-> problemen opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-09 14:17
Nou ligt het nou aan mij of kan ik vanuit de browser het adres gewoon niet kopieren? Ik zoek wat op voor iemand op m'n telefoon en wil vervolgens dat linkje in een mailtje erbij zetten. Maar ik kan de link alleen selecteren en bij langer vasthouden krijg ik een vergrootglas..

ik wil gewoon kunnen kopieren... Dat kon op m'n HTC One X wel.. Iemand het trucje wel ontdekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Probeer eens te dubbeltappen in de adresbalk... Soms is het een lange tap, soms is het een dubbeltap, hangt van de context af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
karimmm schreef op zondag 28 april 2013 @ 19:56:
[...]

Het wordt wel sneller vies, vlekkeriger en onder de douche reageert ie niet meer zo goed. Soms wilt mijn XZ ineens niet mijn vingers herkennen. Dat allemaal sindsdien ik mijn film afgehaald heb.
Ik herken deze problemen tot nu toe totaal niet. Vlekken etc zijn vele malen minder. Ook in vergelijking met de achterkant(waar hij nog wel op zit). Ik heb onder de douche met ASF altijd al moeite gehad aangezien hij bewegende druppels als input registreert. Over het algemeen zijn naast mij, op xda ook voornamelijk alleen maar positieve geluiden te lezen betreffende vlekken en input registratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
michaelscott schreef op zondag 28 april 2013 @ 20:30:
En opeens is android-besturingssysteem van 30% batterijgebruik naar 5% gegaan, wat een verademing. Ter informatie: Ik heb de ebay app verwijderd, bleek wakelocks te veroorzaken en heb bij google chrome, scrollen door te zwaaien met apparaat uitgeschakeld-> problemen opgelost!
Ow, dat van chrome ook maar geprobeerd. Heb nog geen last gehad van drains (wel vaker gelezen dat de ebay app drained, maar die heb ik niet) maar chrome wat minder te laten verbruiken door een functie uit te schakelen die ik toch niet gebruik lijkt mij prima :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-09 14:17
AmbroosV schreef op zondag 28 april 2013 @ 21:02:
Probeer eens te dubbeltappen in de adresbalk... Soms is het een lange tap, soms is het een dubbeltap, hangt van de context af.
ah! dat was hem.. top, dankjewel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
het is zeker nog totaal onbekend wanneer versie 4.2 komt? of de volgende update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimmm
  • Laatst online: 25-09 21:33
Geelco schreef op zondag 28 april 2013 @ 21:08:
[...]

Ik herken deze problemen tot nu toe totaal niet. Vlekken etc zijn vele malen minder. Ook in vergelijking met de achterkant(waar hij nog wel op zit). Ik heb onder de douche met ASF altijd al moeite gehad aangezien hij bewegende druppels als input registreert. Over het algemeen zijn naast mij, op xda ook voornamelijk alleen maar positieve geluiden te lezen betreffende vlekken en input registratie.
Ja nee ik weet precies wat je bedoelt, raar dat ik er meer last van heb dan jij. Ik had met asf echt minder last van onbruikbare toestel (om het zo maar te noemen) dan zonder. Ik kan helaas geen foto's maken, maar het word wel sneller vies (en als je gaat schoonmaken wordt het best snel schoon dus ik zeur niet haha. En geen stof meer aan de voorkant! :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16:21
michaelscott schreef op zondag 28 april 2013 @ 20:30:
Wat voor wakelock bij Ebay? Alarm manager toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelscott
B-Art schreef op zondag 28 april 2013 @ 22:58:
[...]

Wat voor wakelock bij Ebay? Alarm manager toevallig?
De wakelock bij Ebay had ik ontdekt met Wakelock detector, dat is weinig gespecificeerd, dus maar gewoon de hele app eraf gegooid! Dat van google chrome kwam van batterystats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij is de speaker grill bovenaan losgekomen... en het was nadat ik hem had afgespoeld onder de kraan dus daar zal het wel aan liggen. Het is gewoon een dun laagje "tape" ofzo eigenlijk. Heel erg jammer. Nu ziet het er niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Verwijderd schreef op maandag 29 april 2013 @ 01:50:
Bij mij is de speaker grill bovenaan losgekomen... en het was nadat ik hem had afgespoeld onder de kraan dus daar zal het wel aan liggen. Het is gewoon een dun laagje "tape" ofzo eigenlijk. Heel erg jammer. Nu ziet het er niet uit.
Hier zou ik wel een foto van willen zien eigenlijk. Jammer dat zoiets gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05:21
Aggressor schreef op zondag 28 april 2013 @ 22:11:
het is zeker nog totaal onbekend wanneer versie 4.2 komt? of de volgende update
Geruchten: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2253386

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Net mijn tweede reboot gehad :( Dit ding wordt echt veel te snel veel te warm. Ik was gewoon een flash filmpje aan het kijken in Dolphin :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
Volgende update (volgens de geruchten XDA en grotendeels bevestigd door Ambroos) ziet er erg goed uit! Zit ik veel meer op te wachten dan de update naar 4.2!

Hollowpoint, dat klinkt erg apart. Ik heb eigenlijk bijna nooit last van een te warme telefoon, enkel soms bij zware games. Een reboot al helemaal niet. Misschien een compatibiliteit probleem met dolpin/flash/XpZ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjezz
Vreemd, ik draai voor websites met flash ook dolphin, daar wordt de xz ook weleens wat warmer, maar niet zo warm dat hij reboot.

Ik wacht ook met smart op de volgende update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Ding is bij mij ook nog nooit gereboot of vastgelopen, meest stabiele telefoon die ik tot nu toe heb gehad. Je hebt niet een of andere app er naast nog draaien die je cpu/gpu aan het werk zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn0wblind schreef op maandag 29 april 2013 @ 01:57:
[...]

Hier zou ik wel een foto van willen zien eigenlijk. Jammer dat zoiets gebeurt.
IK zal later vandaag even een foto posten. Nu duurt dat natuurlijk wat langer omdat ik het niet direct met mijn xz kan doen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier zijn de fotos. Gemaakt met mijn optimus 2x dus de kwaliteit is niet denderend maar je kun het wel zien. Ik voel me er best kut over. Ik dacht dat de bouwkwaliteit toch wel wat beter zou zijn dan letterlijk een stukje stevige tape als speaker grill..

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/4l6npy.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2yjpu89.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/70krbo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjezz
Das inderdaad klote... Maargoed, ik zou sony eens aanspreken hierover. Misschien krijg je wel een nieuw speakerfrontje dat je erop kunt plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind niemand dat het geluid te luid is als je vanuit mute het geluid 1 tikje harder zet? En dit vooral als je in een stille ruimte zit.
Als je dan zachtjes iets wilt beluisteren vind ik dat het geluid iets te hard is.

Ik heb het over de luidspreker trouwens. Niet als je een koptelefoon op hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 april 2013 @ 13:08:
Vind niemand dat het geluid te luid is als je vanuit mute het geluid 1 tikje harder zet? En dit vooral als je in een stille ruimte zit.
Als je dan zachtjes iets wilt beluisteren vind ik dat het geluid iets te hard is.

Ik heb het over de luidspreker trouwens. Niet als je een koptelefoon op hebt.
Je kunt eventueel testen met bepaalde equalizer/speaker functies aan en uit. Ik heb gemerkt dat sommige opties het geluid een stuk harder laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Verwijderd schreef op maandag 29 april 2013 @ 12:32:
Hier zijn de fotos. Gemaakt met mijn optimus 2x dus de kwaliteit is niet denderend maar je kun het wel zien. Ik voel me er best kut over. Ik dacht dat de bouwkwaliteit toch wel wat beter zou zijn dan letterlijk een stukje stevige tape als speaker grill..

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Lijkt net of er ook een barstje inzit?

Onder die gaatje is het bij mij overigens glimmend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee er zit geen barstje in. Dat is gewoon een vormpje dat in het plastic zit gegoten. (Streepje van boven naar beneden aan de rechter kant neem ik aan dat je bedoeld) Ik heb de telefoon bij typhone besteld. Met wie moet ik dan contact opnemen om mijn probleem te melden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:05
Geelco schreef op maandag 29 april 2013 @ 10:52:
Hollowpoint, dat klinkt erg apart. Ik heb eigenlijk bijna nooit last van een te warme telefoon, enkel soms bij zware games. Een reboot al helemaal niet. Misschien een compatibiliteit probleem met dolpin/flash/XpZ?
Hier ook niet. Ik heb gisteravond zo'n 4 uur real racing 3 gespeeld, en dan wordt ie aan de bovenkant (camera kant) wel warm ja, maar meer ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Laatst online: 10-07-2024
Is er trouwens een optie om de melding dat de batterij bijna leeg is en moet worden opgeladen kan worden uitgeschakeld. Deze melding komt namelijk herhadelijk terug als ik mijn telefoon in de oplader doe als hij bijna leeg is en tegelijkertijd nog een game aan het spelen ben. erg irritant

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand hier video unlimited?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Verwijderd schreef op maandag 29 april 2013 @ 14:51:
heeft iemand hier video unlimited?
Niet verkrijgbaar in nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luco
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-09 22:00
Voor de mensen die data in cloud-storage hebben.

Als je gebruik maakt van Box krijg je 5 gb storage. Als je vervolgens met de app op je Xperia telefoon inlogt wordt dit gratis en voor niks verhoogd naar 50gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roda_djavulen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-09 07:13
Luco schreef op maandag 29 april 2013 @ 15:32:
Voor de mensen die data in cloud-storage hebben.

Als je gebruik maakt van Box krijg je 5 gb storage. Als je vervolgens met de app op je Xperia telefoon inlogt wordt dit gratis en voor niks verhoogd naar 50gb.
Dankje, werkt inderdaad:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyleo schreef op maandag 29 april 2013 @ 15:27:
[...]

Niet verkrijgbaar in nederland.
Balen man met zo'n scherm wilde ik 1080p films kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Verwijderd schreef op maandag 29 april 2013 @ 13:43:
Nee er zit geen barstje in. Dat is gewoon een vormpje dat in het plastic zit gegoten. (Streepje van boven naar beneden aan de rechter kant neem ik aan dat je bedoeld) Ik heb de telefoon bij typhone besteld. Met wie moet ik dan contact opnemen om mijn probleem te melden?
Maar het is dus hard plastic daaronder? Dan valt het nog mee, maar ik vraag me dan af hoe het speakertje werkt en hoe die er dan uitziet/waar die zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reeds 3 weken xperia z. Tot nu toe tevreden. Echter, Vandaag achter vreemde optie/bug gekomen. Ik kan mijn apps enkel openen als ik in de linker bovenhoek van het pictogram tap. Als ik centraal of elders op het pictogram tap opent de applicatie niet. Was toevallig in de stad toen ik erachter kwam en liep de Hi-winkel binnen. Deze kende de instelling niet. Ik vroeg mij af of iemand dit probleem/deze optie herkent en waar ik deze kan herstellen. Kan altijd nog resetten naar fabrieksinstellingen, maar dacht eerst hier even checken of iemand dit herkent. Kon zo snel geen search produceren waar het problemen omschreven werd.
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou gewoon je telefoon even herstarten. Als dat niet helpt, installeer dan eens een andere launcher naast de standaardlauncher. Als die andere launcher het wel doet kan je die verwijderen. Bij Instellingen > Applicaties > Alle applicaties > Xperia Home kan je dan de gegevens verwijderen. Dit reset je launcher naar standaard en dat zou het moeten oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn0wblind schreef op maandag 29 april 2013 @ 17:07:
[...]

Maar het is dus hard plastic daaronder? Dan valt het nog mee, maar ik vraag me dan af hoe het speakertje werkt en hoe die er dan uitziet/waar die zit.
:/
idd gewoon hard plastic. Was ook bang dat het speakertje dan bloot kwam te liggen ofzo. Geen idee hoe dat dan zit met t speakertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AmbroosV schreef op maandag 29 april 2013 @ 17:19:
Ik zou gewoon je telefoon even herstarten. Als dat niet helpt, installeer dan eens een andere launcher naast de standaardlauncher. Als die andere launcher het wel doet kan je die verwijderen. Bij Instellingen > Applicaties > Alle applicaties > Xperia Home kan je dan de gegevens verwijderen. Dit reset je launcher naar standaard en dat zou het moeten oplossen.
Resetten heeft gewerkt.
Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Laatst online: 25-09 16:15

Fordox

00101010

wauw ik heb hem nu 3 dagen en ik hou avn deze telefoon :)

ik heb geen van de bekende problemen zoals het notificatie ledje, spontaan gebarsten schermen, krassen op de achterkant en een losse powerknop ring.

douchen is genious met dit apparaat en de groote valt me reuze mee van hoe onhandig het is :)

thanks for creating this phone ^^

ik heb hem trouwens los gekocht bij 4allshop (601 euro, incl. thuiskopieheffing).

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Hallo, vraagje. Ik heb in de camera app last van een zwarte balk ter plaatse van de camera knop/ softkeys. Ik durf te zweren dat dit voorheen gewoon transparant was. Hier een screenshot (1920x1080): http://www.imgur.com/2lRchxW.jpeg

Is dit bij jullie ook zo? Als ik eenmaal begin met recorden worden de zwarte balken transparant. Ik heb al een softreset geprobeerd maar dat haalde niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Laatst online: 05-08 11:30
HollovVpo1nt schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 00:01:
Hallo, vraagje. Ik heb in de camera app last van een zwarte balk ter plaatse van de camera knop/ softkeys. Ik durf te zweren dat dit voorheen gewoon transparant was. Hier een screenshot (1920x1080): http://www.imgur.com/2lRchxW.jpeg

Is dit bij jullie ook zo? Als ik eenmaal begin met recorden worden de zwarte balken transparant. Ik heb al een softreset geprobeerd maar dat haalde niets uit.
Kan je resolutie instelling zijn, al dan niet in combinatie met de gekozen modus. Bij widescreen is alles transparant, bij 'normaal' 4:3 krijg je die balk. Dit hangt af van de gekozen foto instellingen, dus bij 4:3 foto en 16:9 video krijg je het gedrag dat je nu beschrijft. Je kunt eens proberen hem op 9 MP in te stellen en normal mode, dat is widescreen.

[ Voor 42% gewijzigd door Myedvyed op 01-05-2013 13:29 . Reden: Quote toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 08:22

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

HollovVpo1nt schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 00:01:

Geen last van. Bijzondere bug :)

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn xperia Z verbruikt vandaag al rond de 50mb aan data voor 'Android-besturingssysteem' (wifi), vanaf 3 april tm vandaag is het verbruik zelfs rond de 4gb in totaal... :S dacht in eerste instantie dat dit aan de standaard google backup-functie ligt, maar blijkt niet zo te zijn... (uitgezet). Of zijn dit de downloads vanuit de google playstore? Dat downloads vanuit de store vallen onder het android-besturingssysteem?

Iemand enig idee waarom dit zo hoog is?

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2013 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwitje
  • Laatst online: 23-02 20:47
Verwijderd schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 12:53:
Mijn xperia Z verbruikt vandaag al rond de 50mb aan data voor 'Android-besturingssysteem' (wifi), vanaf 3 april tm vandaag is het verbruik zelfs rond de 4gb in totaal... :S dacht in eerste instantie dat dit aan de standaard google backup-functie ligt, maar blijkt niet zo te zijn... (uitgezet). Of zijn dit de downloads vanuit de google playstore? Dat downloads vanuit de store vallen onder het android-besturingssysteem?

Iemand enig idee waarom dit zo hoog is?
Ja, downloads uit de playstore vallen onder het android-besturingsysteem. Als je dus apps download, of automatische updates aan hebt staan, kan het snel gaan..

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Laatst online: 10-07-2024
Myedvyed schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 00:07:
[...]

Kan je resolutie instelling zijn, al dan niet in combinatie met de gekozen modus. Bij widescreen is alles transparant, bij 'normaal' 4:3 krijg je die balk. Dit hangt af van de gekozen foto instellingen, dus bij 4:3 foto en 16:9 video krijg je het gedrag dat je nu beschrijft. Je kunt eens proberen hem op 9 MP in te stellen en normal mode, dat is widescreen.
inderdaad, bij 12 mp is de balk zwart, bij 9mp transparant!

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Komt omdat 12MP 4:3 is en 9MP 16:9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

I see, ik zal wel gekloot hebben met de camera instellingen.

[ Voor 76% gewijzigd door HollovVpo1nt op 01-05-2013 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Sinds vandaag de vernieuwde playstore op m'n Xperia Z! Zo op het eerste gezicht ziet het er prima uit. :)

Het geluid bij luide muziek is trouwens redelijk slecht. Filmpjes gemaakt gister tijdens Koninginnedag en zaterdag in de HMH, maar het geluid is (vooral bij lage tonen) niet om aan te horen. Was al eerder voorbij gekomen hier, maar vind dat toch wel jammer van Sony. Geluid bij m'n N97 was juist erg goed! Het beeld van de Xperia Z is dan wel weer een stuk beter.

[ Voor 64% gewijzigd door Dj-sannieboy op 01-05-2013 16:45 ]

Pagina: 1 ... 43 ... 83 Laatste

Let op:
Berichten met als onderwerp winkels, prijzen, aanbiedingen en levertijdenmoeten in het Levertijden- en prijzentopic.
Alles over accessoires hoort in het accessoiretopic.
Alles over rooten, custom roms, etc hoort in het rooten en custom rom topic

Voeg een screenshot van het batterijgebruikoverzicht toe wanneer je problemen hebt met je batterijduur.

Maak gebruik van de Topic Report functie, ga niet zelf off-topic reageren.