Ik heb eens gekeken bij mij. Ik heb Whatsapp in de Stamina uitzonderingslijst staan. 2,5 uur schermtijd, uurtje muziek ofzo over bluetooth, nog wat foto's enzo geschoten. Daarmee heeft de foon 79% - 32% = 47% verbruikt....tja, geen superscore maar ik ben er zeker wel tevreden mee. Is heel wat anders dan al die horrorverhalen van 2,5 uur schermtijd en accu deaudt

Mediaserver valt nog wel winst te halen, zit nu op 14% maar ik heb Rescan media root gedownload en helemaal uitgeschakeld. Dus ben benieuwd na reboot.
Verder kan ik iedereen de volgende 2 mods aanraden:
Zwarte notification area met 10 toggles ipv 5 en zwarte naviknoppen: wow, het scherm lijkt ineens 2 keer zoveel contrast te hebben
Navibuttons veel kleiner, heb zelf 24dpi (de helft ofzo van origineel). Woei, veel meer schermruimte
Ook is er nog een app om je scherm in te stellen qua witbalans enzo maar die schakelt ook Bravia Engine uit...en ik weet niet of ik met die app dichter bij realistische kleuren ga komen dan foto's of filmpjes met BE aan.
Btw: wel gaar, ik heb nu pas door dat SD kaartje alleen FAT32 mag zijn; geen HD filmpje erop van 7,5gb dus
Wat verbruikt idle trouwens meer stroom, wifi of 3G?
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning