Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stpan
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-06 05:42
In deel 1 werd gesuggereerd dat de Walkmann App geen pauzes tussen 2 nummers heeft, of dat je dit in ieder geval kunt instellen.

Nu heb ik wel een korte pauze (irritant bij registraties van live-concerten of DJ-sets), maar heb geen idee hoe ik deze kan uitzetten. Iemand gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Wazig, krijg mijn apk en zip voor de black bars niet geinstalleerd/geflashed... Heb de zipjes en apk's op m'n external sdcard en internal sdcard. Als ik de CWM in ga en de zip-files probeer te flashen krijg ik de melding dat er een sdcard gemount moet zijn. Dit kan best, maar het vreemde is dat ik de zipjes vanaf diezelfde sdcard open :S De apk's werken op een of andere manier ook niet...
Ga straks maar een die DoCoMo statusbar flashen, eens kijken of dat wel lukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi

kan iemand me alsjeblief vertellen hoe je tekst in de browser kopieert en plakt???

ik heb alles geprobeerd maar in de browser kan ik gewoon niks kopieren! :'( help me aub

groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 15:06

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 13:54:
Hi

kan iemand me alsjeblief vertellen hoe je tekst in de browser kopieert en plakt???

ik heb alles geprobeerd maar in de browser kan ik gewoon niks kopieren! :'( help me aub

groetjes
Wat heb je geprobeerd?

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-09 13:07

Alcmaria

Syntax Error in 10

*alles* :-)

Maarreh.. heb je ook geprobeerd om een tekst lang vast te houden.. en dan met de "sliders" die in beeld komen het tekstvak wat je wilt selecteren te vergroten of te verkleinen en dan het icoontje van de 2 blaadjes die op elkaar liggen boven in het scherm te klikken?

En als je wil pasten het vak waar je wil pasten lang vasthouden en dan op PLAKKEN te klkken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 20:17
Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 13:54:
Hi

groetjes
In de browser lang ingedrukt houden en de de vinkjes verslepen. In de adresbalk dubbel tappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juncto
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-09 21:46
Kan je de McAfee software, welke standaard geinstalleerd is, verwijderen als je root toegang hebt?
De telefoon "cloned" het geheugenkaartje in het interne geheugen, hetgeen dus dubbel geheugen inneemt, weet iemand hoe je dit uit kan zetten?
PS. het kan zijn dat ik dubbele vragen stel, maar het lukt me niet goed om dit topic bij te houden, loop op het moment 30 pagina's achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 08:22

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Ik kon McAfee zelfs zonder root probleemloos verwijderen.

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juncto
Had je de software daarvoor al gebruikt?
Ik heb begrepen (nadat ik de software al gebruikt had) dat je het dan zonder problemen kon verwijderen, als je het gebruikt had, dan zou het toch wat lastiger worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volume telefoon nog steeds heel beroerd na water test. Duurt al drie dagen. Stofzuiger ook al geprobeerd. Iemand nog tips????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjezz
McAfee kun je het beste verwijderen als je de app nog niet hebt gebruikt. Als je de app wel al eens gestart hebt, moet je de stappen doorlopen en McAfee zijn gang laten gaan. Als de app dan eenmaal draait kun je in de app zelf toestemming geven op de app te verwijderen. (ja ervaring, was zo stom om McAfee te proberen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luco
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-09 18:16
Tsjipmanz schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 14:36:
Ik kon McAfee zelfs zonder root probleemloos verwijderen.
Same here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juncto
@Bartjezz Dank voor je uitleg, ga het ook proberen, ik was zelf ook zo stom om McAfee te proberen, liever Avast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

Bartjezz schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 14:57:
McAfee kun je het beste verwijderen als je de app nog niet hebt gebruikt. Als je de app wel al eens gestart hebt, moet je de stappen doorlopen en McAfee zijn gang laten gaan. Als de app dan eenmaal draait kun je in de app zelf toestemming geven op de app te verwijderen. (ja ervaring, was zo stom om McAfee te proberen...)
Zoo... dit was voor mij de beste post in tijden.. Ik zit al een tijdje te etteren om McAfee te verwijderen.. maar inderdaad als ik McAfee gewoon opstart.. en naar opties ga.. staat er gewoon de optie "VERWIJDEREN"..
Onhandig dat ze niet gebruik maken van de standaard Android Uninstall optie.. maar goed.. hij is nu weg..

Dank voor je post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomk94
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:53

tomk94

Developer

Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 14:51:
Volume telefoon nog steeds heel beroerd na water test. Duurt al drie dagen. Stofzuiger ook al geprobeerd. Iemand nog tips????
Misschien omdat het bier gaat plakken als het opdroogt kunnen de speakers niet goed meer bewegen. Probeer ze eens af te spoelen met water en dan opnieuw te laten drogen. Maar ik ben bang dat eerder het alcohol niet zo goed was voor je speakers. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luco
Van het weekend maar eens kijken of ik dit na kan bouwen :9

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vhjEPDul.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:28
Eh, wat zie ik precies? :P
Overal bagagekaartjes ook aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luco
Melkunie schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:31:
Eh, wat zie ik precies? :P
Overal bagagekaartjes ook aan?
Die labels moeten er dus niet bij :+. Klikken geeft een linkje naar een pagina waar de apps uitgelegd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stpan schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 11:25:
In deel 1 werd gesuggereerd dat de Walkmann App geen pauzes tussen 2 nummers heeft, of dat je dit in ieder geval kunt instellen.

Nu heb ik wel een korte pauze (irritant bij registraties van live-concerten of DJ-sets), maar heb geen idee hoe ik deze kan uitzetten. Iemand gelukt?
Nope, Sony maakt zo veel mogelijk gebruik van de libraries die in Android beschikbaar zijn, gapless playback werkt pas vanaf 4.2. Ik weet niet of ze het daar ook gaan ondersteunen maar Sony kennende zullen ze 't wel implementeren.

Er zijn wel andere mediaplayers die gapless kunnen afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:48
tomk94 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:06:
[...]

Misschien omdat het bier gaat plakken als het opdroogt kunnen de speakers niet goed meer bewegen. Probeer ze eens af te spoelen met water en dan opnieuw te laten drogen. Maar ik ben bang dat eerder het alcohol niet zo goed was voor je speakers. :|
Dat water niet hetzelfde is als bier is blijkbaar lastig te begrijpen...

het alcohol zal wel niet veel doen, maar bier plakt als de ziekte (door de glucose)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 14:51:
Misschien gewoon nog wat bitterballen in je speakertje prakken? ... Daarmee werk ik altijd mijn bier weg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjezz
Alcmaria schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:02:
[...]

Zoo... dit was voor mij de beste post in tijden.. Ik zit al een tijdje te etteren om McAfee te verwijderen.. maar inderdaad als ik McAfee gewoon opstart.. en naar opties ga.. staat er gewoon de optie "VERWIJDEREN"..
Onhandig dat ze niet gebruik maken van de standaard Android Uninstall optie.. maar goed.. hij is nu weg..

Dank voor je post!
Astublieft ;) De reden dat je McAfee niet via de normale weg kunt verwijderen is, omdat iemand die je toestel amsterdams zou lenen, de app gewoon zou kunnen verwijderen. Als je de app gestart hebt, moet je een toegangscode invullen. Anders zou je gewoon de app met bijbehorende bestanden kunnen wissen en weer opnieuw kunnen installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjezz
Alcmaria schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:49:
[...]

Misschien gewoon nog wat bitterballen in je speakertje prakken? ... Daarmee werk ik altijd mijn bier weg..
Of een groot glas water met een paracetamolletje, the day after ;)

Edit: excuses, dit had natuurlijk gerust in mijn bovenstaande post gepast :P

[ Voor 12% gewijzigd door Bartjezz op 27-03-2013 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06:33
Na het flashen van DoCoMo kan ik niet meer in mijn instellingen komen , via het menu ook niet

iemand een idee hoe dat kan ? (krijg de melding instellingen is gestopt)

[ Voor 112% gewijzigd door Cardwizard op 27-03-2013 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoipimniet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:26
2 dingen:
1.) Ik heb mijn bier vorig feestje ook in een glas bier gegooid, maar daarna meteen onder de kraan gehouden. Geen problemen.

2.) Heeft iemand hier LBE Privacy Guard al geprobeerd? Ik wel, was geen succes... mijn telefoon viel meteen uit. Hierna de telefoon weer aan gezet, lukte gewoon (zonder pincode), maar een paar seconden later viel hij weer uit. Nog een paar keer geprobeerd, geen succes. Toen heb ik snel in een paar seconden de app weten te verwijderen, sindsdien geen problemen.
Ik heb root, maar geen CWM. Locked bootloader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
dat afspoelen lijkt me vrij essentieel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luco
cardwizard schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:57:
Na het flashen van DoCoMo kan ik niet meer in mijn instellingen komen , via het menu ook niet

iemand een idee hoe dat kan ? (krijg de melding instellingen is gestopt)
Is je ROM de-odexed?

FFS, in de OP van dat topic staat het al uitgelegd:
If you have an odex rom (Stock rom)

1) Remove SystemUI.odex and Settings.odex in system/app
2) Flash in recovery

[ Voor 22% gewijzigd door Luco op 27-03-2013 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Luco schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 16:13:
[...]

Is je ROM de-odexed?

Als je het topic op XDA erover leest zul je zien dat je bepaalde .odex bestanden moet verwijderen.
nee stock , ben deze inderdaad vergeten te verwijderen *stom* , is dat op te lossen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luco
cardwizard schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 16:14:
[...]

nee stock , ben deze inderdaad vergeten te verwijderen *stom* , is dat op te lossen ?
Ja, door ze nu gewoon alsnog te verwijderen. Loste het probleem bij mij ook op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Luco schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 16:15:
[...]

Ja, door ze nu gewoon alsnog te verwijderen. Loste het probleem bij mij ook op
moet ik nu niet de originele settings en system apk flashen ? (geen idee waar ik dat vandaan haal)

[ Voor 15% gewijzigd door Cardwizard op 27-03-2013 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjezz
Nog vreemder: heb zojuist de DoCoMo statusbar geflashed, dit werkt wel zoals het hoort... Nu ineens zie ik de XZ bij het starten weergeven: Android bijwerken, Upgrade. Nu werken mijn Black Bars ook zoals het hoort! Eind goed, al goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartjezz schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 16:29:
Nog vreemder: heb zojuist de DoCoMo statusbar geflashed, dit werkt wel zoals het hoort... Nu ineens zie ik de XZ bij het starten weergeven: Android bijwerken, Upgrade. Nu werken mijn Black Bars ook zoals het hoort! Eind goed, al goed :D
Is het nou een hele verbetering die zwarte balken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je het optisch mooier vind wel, ik zou het wel willen denk ik, en ook kleiner als het kan...
Ben benieuwd of al deze 'mods' ook werken op de Xperia ZL, is dat gewoon 1-op-1 te doen of niet?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
ik heb ze ook zwart en kleiner , lijkt echt mooier

nu mijn settings nog aan de praat zien te krijgen , maar dat lukt niet echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Foto'tje die je kunt maken? Geen screenshot bitte, die kan ik zelf wel vinden :p

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Settings werkt gelukkig weer

36dip black navigation bar

sorry voor de crappy foto

[ Voor 51% gewijzigd door Cardwizard op 27-03-2013 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luco
CLB schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 16:49:
Als je het optisch mooier vind wel, ik zou het wel willen denk ik, en ook kleiner als het kan...
Ben benieuwd of al deze 'mods' ook werken op de Xperia ZL, is dat gewoon 1-op-1 te doen of niet?
Kleinere Softkeys.

Te downloaden in 48DPI (origineel), 36 of 25.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Luco schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 17:21:
[...]

Kleinere Softkeys.

Te downloaden in 48DPI (origineel), 36 of 25.
36 lijkt het best , 25 is echt te klein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luco
cardwizard schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 17:47:
[...]

36 lijkt het best , 25 is echt te klein
Ik heb nu ook 36DPI en merk dat ik nu al af en toe mis tik, omdat ik 48 gewend ben. Ik ga het nog 2 dagen aankijken. Kleiner wil ik sowieso niet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th-son
  • Laatst online: 15-11-2021
McAfee kon ik ook zonder problemen verwijderen (ook na gebruik er van)

enige nadeel, dat zodra ik me telefoon opnieuw boot (wat gelukkig nog maar weinig is gebeurt), de app weer terug is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:10
NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 01:12:
[...]

bbs installeren en kijken welke wake locks je hebt
Done! Nu maar afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Laatst online: 00:49
Afbeeldingslocatie: http://www.imgur.com/9gEXzVo.png

hoezo slurpt android-systeem en mediaserver zoveel accu?

[ Voor 7% gewijzigd door xminator op 27-03-2013 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:10
Ik heb hetzelfde probleem, heb nu BBS geïnstalleerd, kijken waar de wekelijks vandaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

image

Ik heb bijna hetzelfde patroon telkens. Gaat nergens over. Ik heb hier en daar gelezen dat het kan liggen aan dat je media op SD-kaart hebt zitten die hij telkens wil indexeren maar blijft hangen.

Aan het eind van de dag gaat ruim 35 % naar het systeem. Dat is gewoon te veel.

Zijn er al concrete oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Laatst online: 00:49
Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 19:04:
[...]

Ik heb bijna hetzelfde patroon telkens. Gaat nergens over. Ik heb hier en daar gelezen dat het kan liggen aan dat je media op SD-kaart hebt zitten die hij telkens wil indexeren maar blijft hangen.

Aan het eind van de dag gaat ruim 35 % naar het systeem. Dat is gewoon te veel.

Zijn er al concrete oplossingen?
Ik heb nog geen eens een sd kaartje erin hangen. Mis mijn iPhone 4 met 8 uur (!) schermtijd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pheppy
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-09 01:21
GH45T schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 20:13:
Net mijn T-mobile branded toestel geflasht met de firmware welke op XDA staat.

Mijn telefoon herkende de 434 update niet, waarschijnlijk door de T-mobile branding. Had alle T-mobile apps al verwijderd, alleen bootscreen stond er nog op. Nu ben ik ook van het T-mobile bootscreen af en zie ik de LTE instelling in het settings menu terug.

Ben nu benieuwd of ik de volgende updates ook sneller ga krijgen. Tijd zal het leren :)

Edit: En ook maar weer even geroot :*)

Edit 2: Maar even doorgepakt, CWM recovery geinstalleerd en de black navigation en status bars geinstalleerd. Heb wel nog de locked bootloader, voorlopig ook van plan om dat zo te houden. Op het moment nog geen behoefte aan andere kernels.
Ik heb maandag ongeveer het zelfde geprobeerd. Eerst via Flashmode en flashtool dezelfde 434 update geflashed. Ging prima. Daarna weer geroot en CWM geinstalleerd voor een locked bootloader. Vervolgens in recovery een backup naar 'interne SD-card' gemaakt. En daarna via CWM de KA03 Xperia Z Revolution Rom geflashed. Dat ging wel heel traag. Na ruim 15 leek er niets meer te gebeuren. Kompleet vast. Harde reset. Maar vervolgens leek mijn XZ gebricked. Kwam niet voorbij het Sony logo. Kreeg hem ook niet in FlashMode, niets. Na vele pogingen zag ik mezelf al naar de T-mobile shop lopen.
Toch na een uurtje wachten bleek de XZ toch weer in FlashMode op te kunnen starten. En opnieuw 434 geflashed. Vervolgens opgestart, prima. Opnieuw geroot en CWM opnieuw geinstalleerd. Vervolgens in recovery met CWM geboot. En restore, helaas. De backup bleek verdwenen van 'interne SD-card'. Waarschijnlijk weggeflashed met de 434 via flashtool.
Dan maar met Titanium mijn appjes teruggezet. En met CWM een backup gemaakt op externe SD-card (die overleeft de flash waarschijnlijk wel). Vervolgens durfde ik niet om KA03 Rom meteen te flashen. Eerst maar mijn cache geleegd in CWM. Leek ogenblikkelijk vast te lopen. Na 20 minuten maar een harde Reset gegeven. Gelukkig start de XZ weer gewoon op (eerste keer iets langere boottijd). Maar niets kwijt. Echter nu wil hij niet meer in CWM recovery komen. De led kleurt groen, ik druk heftig op de volume knop. Helaas hij start gewoon android op. CWM nog een keer geinstalleerd. Helaas zelfde effect. XZ werkt verder prima met 434.

Nu vertrouwde ik mijn CWM eigenlijk al niet meer. Welke CWM (voor locked bootloaders) heb jij gebruikt. Iemand nog andere tips?
Ben overigens nog niet toe aan unlocken van de bootloader.

Edit1: Mijn /Cache directory was leeg. Zal wel te maken hebben met de mislukte (of juist gelukte) poging om de cache te legen. Dus opnieuw 434 geflashed (excl data), opnieuw geroot, nieuwe versie CWM gedownload en geinstalleerd. En tenslotte opnieuw KA03 Rom weer aan het installeren. Nu 25 min bezig. Ziet er niet goed uit.
Edit2: weer vast. Alles opnieuw, nu KA03 met TWRP ipv CWM geinstalleerd. En dat werkt wel! Ben tevreden met de zwarte balken, uitgebreide statusbalk en kleine menu knoppen.

[ Voor 7% gewijzigd door pheppy op 28-03-2013 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey allemaal.
Ik heb sinds 2 weken mijn XperiaZ.

Ik ben er hardstikke zuinig op, altijd in een zachte dubbelgevouwen sok in mijn jaszak.
En heb voor deze ook nog een hardcase en een setje screenprotectors besteld.

Ik stop hem vanmorgen in mijn zak, haal hem er een half uurtje later weer uit en schrik me rot; Ineens een grote barst door het scherm.
en de bovenste helft van het touchscreen werkt ook niet meer.

Als ik nou iets geks had gedaan, zoals ergens tegenaan stoten of iets dergelijks dan zou ik mezelf nog voor mn kop kunnen slaan, maar hij heeft alleen in mn jaszak gezeten tijdens het fietsen naar het werk.

Ik neem aan dat dit onder garantie behoort te vallen.

Iemand hier ervaring mee?

Wat nou de oorzaak is is mij echt een raadsel... Wellicht het temperatuurverschil binnen-buiten-binnen?

Maar eigenlijk ben ik er nu een beetje huiverig voor.
Al wordt dit gemaakt onder garantie, hoe groot is dan de kans dat het me weer kan overkomen, nu is het al binnen 2 weken gebeurt, nog 102 weken te gaan tot mijn abonnement afloopt.....

Hoe geweldig de XZ ook is, wil er eigenlijk vanaf, vertrouw het voor geen meter meer.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjezz
Ook gelijk maar eens de softbuttons wat kleiner gemaakt. Net zo'n fluitje van een cent als de DoCoMo statusbar :D

Voor degenen die nog wat leuke achtergronden zoeken: https://www.dropbox.com/sh/7c7i2xaaixfpxk4/qy58y36891

Zelf heb ik de Abstract (Blakstar)(22) (gele pijlen)
Edit: Die ziet er met black bars en 36DPI softbuttons zo uit:
https://www.dropbox.com/s...2013-03-27%2019.45.48.png

[ Voor 62% gewijzigd door Bartjezz op 27-03-2013 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 19:15:
Ik neem aan dat dit onder garantie behoort te vallen.
Een barst lijkt meer op gebruikersschade, ook al is het spontaan gebeurd, wie zou dat geloven?

Probeer het hier is: [Sony Xperia Z] Problemen en garantie-afhandelingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outersham
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-09 22:03
Ligt het aan mij of is de .434 rom trager dan stock T-Mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firehawk86
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-09 21:17
Bij mij is het zelfs 55% voor het android systeem. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Outersham schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 20:58:
Ligt het aan mij of is de .434 rom trager dan stock T-Mobile?
Wat bedoel je met trager? Merk hier op de Generic rom geen verschil namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outersham
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-09 22:03
Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 21:17:
[...]

Wat bedoel je met trager? Merk hier op de Generic rom geen verschil namelijk.
Vertraging bij het switchen tussen verschillende screens en starten van apps gaat voor mn gevoel wat trager.

EDIT: Kan ik trouwens dat Google Now ook ergens uitzetten. Springt steeds aan als ik perongeluk te laag zit met mn duim.

[ Voor 16% gewijzigd door Outersham op 27-03-2013 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://adtrack.king.com/m...d=com.king.candycrushsaga.
meer mensen last van deze link onder het internetten. ik heb dat spel nieteens op me tel staan.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2013 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Het folie aan de voorzijde heb ik verwijderd, kleuren lijken veel meer van het scherm te springen....

Echter is het folie veel gladder en minder gevoelig voor vlekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartjezz schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 19:41:
Ook gelijk maar eens de softbuttons wat kleiner gemaakt. Net zo'n fluitje van een cent als de DoCoMo statusbar :D

Voor degenen die nog wat leuke achtergronden zoeken: https://www.dropbox.com/sh/7c7i2xaaixfpxk4/qy58y36891

Zelf heb ik de Abstract (Blakstar)(22) (gele pijlen)
Edit: Die ziet er met black bars en 36DPI softbuttons zo uit:
https://www.dropbox.com/s...2013-03-27%2019.45.48.png
De app wallpaper casa heeft honderden mooie, ook 3D, wallpapers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdk6II
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-09 14:49
Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 21:49:
http://adtrack.king.com/m...d=com.king.candycrushsaga.
meer mensen last van deze link onder het internetten. ik heb dat spel nieteens op me tel staan.
Hoe bedoel je dat? Ik heb het spel sinds de laatste update, hij was tot gisteren zover ik weet niet compatible.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dat spel niet op me tel staan maar als ik ga internetten krijg ik zomaar die link in me balk en stuurt ie me naar de Google play

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
Even 2 vraagjes:

1: gisteren heb ik een sd kaartje 32gb geplaatst. Eigenlijk ben ik er gelijk muziek van spotify op gaan plaatsen maar nu vraag ik me af of ik niet eerst acties had moeten ondernemen (zoals formateren ofzo). Vanochtend had hij even moeite met mijn sd kaart en was hij hem aan het controleren. Ook speelde hij 1 gedownloade offline speellijst niet af. 3 andere lijsten had hij geen moeite mee.

2: Ik krijg op geen manier bericht van de update, heb het via de pc geprobeerd en via de update programma van sony en via mobiel zelf. Hij geeft overal aan dat ik up to date ben. Mijn telefoon loopt nu zo lekker, dus ik zet hem liever niet terug naar de fabrieksinstellingen om te kijken of de update dan wel krijg. Is dit de enige optie die ik nog heb ? Want wil eigenlijk wel de update vanwege de wifi verbetering. heb de t-mobile versie

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-09 14:11
Firehawk86 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 21:15:
[...]

Bij mij is het zelfs 55% voor het android systeem. :(
In het verleden kwam mijn hoge verbruik door de Picassa sync.
De zou je kunnen uitzetten, via je Google account instellingen te benaderen

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jason X
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:26
Maakt iemand gebruik van Minimalistic Text widgets?

Bij mij verdwijnen ze bij elke update en moet ik ze opnieuw op mijn homescreen zetten. De developer is benieuwd of het een XZ issue is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben we al een aankondiging wanneer we officieel android 4.2.2 krijgen? Ik hoop dat er dan een aantal van de bugs (notificatielicht etc) fixed worden. Misschien dat accu-gebruik ook daalt.

We hopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg me af, omdat ik veel mensen een eigen laaddock zie maken (wat niet handig is met een hoesje) of dit niet draadloos kan. Bijvoorbeeld met een QI receiver voor de sgs3. zieLink:

http://img.diytrade.com/c...MSUNG_I9300_GALAXY_S3.jpg

Deze receivers zijn vrij dun, en zijn eenvoudig in een hoesje weg te werken (eventueel met wat snijwerk). De aansluiting van de receiver kan dan op een of ander (Lees: MC Gyver) op de pogo pins worden aangesloten.

Dan hoef je nooit meer te frutten met die klepjes, of je smartphone uit het hoesje halen om te kunnen laden.

Dit schoot mij ineens te binnen, of denk ik nu kort door de bocht? lijkt me wel handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Verwijderd schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 10:13:
Ik vroeg me af, omdat ik veel mensen een eigen laaddock zie maken (wat niet handig is met een hoesje) of dit niet draadloos kan. Bijvoorbeeld met een QI receiver voor de sgs3. zieLink:

http://img.diytrade.com/c...MSUNG_I9300_GALAXY_S3.jpg

Deze receivers zijn vrij dun, en zijn eenvoudig in een hoesje weg te werken (eventueel met wat snijwerk). De aansluiting van de receiver kan dan op een of ander (Lees: MC Gyver) op de pogo pins worden aangesloten.

Dan hoef je nooit meer te frutten met die klepjes, of je smartphone uit het hoesje halen om te kunnen laden.

Dit schoot mij ineens te binnen, of denk ik nu kort door de bocht? lijkt me wel handig
Ik heb hier ook al aan lopen denken en het moet mogelijk zijn.ik wil hiervoor een redelijk dik hoesje kopen, die uit snijden, QI pad erin leggen en die aansluiten op de plugs. Ik zie niet on waarom dit niet zou werken :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een hoesje van casemate. Deze heeft aan de binnenkant een soort opvulling die eruit kan zodat er een uitsparing onstaat. Weet alleen niet of deze dik genoeg is.

Het leek mij een mooiere oplossing als een dock gaan fabriceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-08 23:51
He lui,

over iets meer dan een maand mag ik overstappen. Nou keek ik al een tijd uit naar de XpZ, aangezien ik dacht dat ik deze begin deze maand zou mogen ontvangen, maar dat bleek niet zo te zijn.

Is het nog dik waard om dan de XpZ te kiezen of raden jullie mij ander mooi geweld aan wat er gaat komen? In de HTC One ben ik niet echt geïnteresseerd en de S4 al helemaal niet.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Geelco schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 10:29:
He lui,

over iets meer dan een maand mag ik overstappen. Nou keek ik al een tijd uit naar de XpZ, aangezien ik dacht dat ik deze begin deze maand zou mogen ontvangen, maar dat bleek niet zo te zijn.

Is het nog dik waard om dan de XpZ te kiezen of raden jullie mij ander mooi geweld aan wat er gaat komen? In de HTC One ben ik niet echt geïnteresseerd en de S4 al helemaal niet.

Bedankt!
Hij is net uit en heeft killer hardware, zeker nog wel de moeite waard dus. Zeker als je niet geintresseerd bent in die ander zit je voor een dik half jaar tot een jaar goed met de hoogste high-end van het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durazno
  • Laatst online: 28-09 13:05
GokuSsj schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 09:00:
Even 2 vraagjes:

1: gisteren heb ik een sd kaartje 32gb geplaatst. Eigenlijk ben ik er gelijk muziek van spotify op gaan plaatsen maar nu vraag ik me af of ik niet eerst acties had moeten ondernemen (zoals formateren ofzo). Vanochtend had hij even moeite met mijn sd kaart en was hij hem aan het controleren. Ook speelde hij 1 gedownloade offline speellijst niet af. 3 andere lijsten had hij geen moeite mee.

2: Ik krijg op geen manier bericht van de update, heb het via de pc geprobeerd en via de update programma van sony en via mobiel zelf. Hij geeft overal aan dat ik up to date ben. Mijn telefoon loopt nu zo lekker, dus ik zet hem liever niet terug naar de fabrieksinstellingen om te kijken of de update dan wel krijg. Is dit de enige optie die ik nog heb ? Want wil eigenlijk wel de update vanwege de wifi verbetering. heb de t-mobile versie
1: Je kan het proberen al denk ik eerder dat er wat mis is gegaan tijdens het downloaden met spotify, ik zou eerst proberen die lijst opnieuw te downloaden. Formatteren kun je altijd nog. Het is normaal dat de telefoon bij elke reboot de SD kaart controleert op veranderingen zodat de apps zich daaraan aanpassen, anders zie je de foto die je er net op hebt gezet niet in je galerij staan en omdat SD geheugen over het algemeen niet heel snel is kan dat met 32GB even duren met scannen.

2. Omdat je de T-Mobile versie hebt moet je wachten tot T-Mobile de update vrijgeeft, op dit moment heb je dus de laatste versie van de T-Mobile updates. Wat je wel kan doen is de generic NL rom erop zetten en dan krijg je wel de melding dat er een update is. In dit topic staat beschreven hoe je dat moet flashen en waar je het kan vinden; gebruik de zoekfunctie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de bierliefhebbers. Telefoon had 4 dagen nauwelijks volume na ondergedompeld te zijn in een glas bier. Vandaag 15 minuten in een glas water laten staan, na 1 uur weer perfect volume. Voor het bitterbal advies van eerdere poster: stop die maar in je.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visitor.q
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:31
Ik heb de XpZ nu een week, en heb ik het begin nog wat gedoe gehad met de media scanner... Ik had mijn mp3's op de SD kaart gezet, maar toen bleek dat de tags lang niet allemaal goed stonden heb ik deze met easytag gecorrigeerd... Maar de tags werden niet opnieuw gelezen, ook niet na verwijderen van de cache van Walkman via instellingen>apps en verwijderen van de directories in /sdcard0/data waarin de albumart etc gecached is. Met behulp van dit topic bleek dat ook de data van andere media apps, zoals album en films, moet worden weggegooid en nu zijn alle tags inderdaad geupdate. Maar dit wil ik niet elke keer moeten doen, aangezien ik dan mijn custom playlists weer moet opbouwen. Wat is nu de juiste manier om dit te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
Durazno schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 11:38:
[...]

1: Je kan het proberen al denk ik eerder dat er wat mis is gegaan tijdens het downloaden met spotify, ik zou eerst proberen die lijst opnieuw te downloaden. Formatteren kun je altijd nog. Het is normaal dat de telefoon bij elke reboot de SD kaart controleert op veranderingen zodat de apps zich daaraan aanpassen, anders zie je de foto die je er net op hebt gezet niet in je galerij staan en omdat SD geheugen over het algemeen niet heel snel is kan dat met 32GB even duren met scannen.

2. Omdat je de T-Mobile versie hebt moet je wachten tot T-Mobile de update vrijgeeft, op dit moment heb je dus de laatste versie van de T-Mobile updates. Wat je wel kan doen is de generic NL rom erop zetten en dan krijg je wel de melding dat er een update is. In dit topic staat beschreven hoe je dat moet flashen en waar je het kan vinden; gebruik de zoekfunctie :)
Thanks voor de antwoorden! :-). Ga de zoekfunctie wel even gebruiken voor het flashen, aangezien ik de wifi verbetering hard nodig heb :-)

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauyylauyy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-03 10:25
mijn xperia Z is opgestuurd als DOA.
Heb hem uitgezet en sinds dien wil hij niet meer aan.
Met geen enkele mogelijkheid.

Ook aan de lader geen ledje, niks. :(

 Macbook Pro Retina 15'' 2.7Ghz / 16GB Ram / 256GB SSD ♬ iPhone 12 Pro 256GB Blue ⌘

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Verwijderd schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 11:57:
Voor de bierliefhebbers. Telefoon had 4 dagen nauwelijks volume na ondergedompeld te zijn in een glas bier. Vandaag 15 minuten in een glas water laten staan, na 1 uur weer perfect volume. Voor het bitterbal advies van eerdere poster: stop die maar in je.......
en nog een tip; ga de waterdichtheid niet testen. En afspoelen als hij niet met water, maar met andere vloeistoffen in contact is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
418O2 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 12:47:
[...]

en nog een tip; ga de waterdichtheid niet testen. En afspoelen als hij niet met water, maar met andere vloeistoffen in contact is geweest.
Waarom zou je hem niet testen?
a) Als ze hier uitgebreid mee adverteren dan is dat toch niet gek? De Bravia engine ga je toch ook ff checken?

b) Je bent helemaal ver van huis als je na een half jaar in een fixe regenbui alsnog de lul bent. Test je dat liever van te voren, lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Geelco schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 13:00:
[...]

a) Als ze hier uitgebreid mee adverteren dan is dat toch niet gek? De Bravia engine ga je toch ook ff checken?

b) Je bent helemaal ver van huis als je na een half jaar in een fixe regenbui alsnog de lul bent. Test je dat liever van te voren, lijkt me?
Omdat je het lot dan tart. Het kan wel, maar voor hetzelfde geld mol je hem omdat je per ongeluk een klepje bent vergeten.

Voor mij is de waterdichtheid een vangnet.. Maargoed; be my guest, maar kom niet huilen als je je telefoon sloopt (omdat je een klepje vergeet bijvoorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Testen in water moet toch geen probleem zijn. Maar met andere vloeistoffen, zie bier verhaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
Goed, ik zal niet bij je komen huilen. ;)

Ik baal ervan dat ik nog vijf weken en 3 dagen moet wachten voordat ik pas kan overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
418O2 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 13:01:
[...]

Omdat je het lot dan tart. Het kan wel, maar voor hetzelfde geld mol je hem omdat je per ongeluk een klepje bent vergeten.

Voor mij is de waterdichtheid een vangnet.. Maargoed; be my guest, maar kom niet huilen als je je telefoon sloopt (omdat je een klepje vergeet bijvoorbeeld)
Ik wil toch wel even weten of het werkt, voel mij een stuk veiliger nu ik weet dat het werkt en je telefoon kunnen afspoelen en serie kunnen kijken in bad zou ik niet meer willen missen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visitor.q
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:31
Bij mij is nog nooit een telefoon echt stuk gegaan doordat deze nat is geworden. Mijn HTC Desire had wel even last van een slecht reagerend aan/uit knopje doordat hij tijdens een tropische regenbui in mijn zak zat, maar dat was na 30 minuten drogen weer ok. Ben wel benieuwd wat er gebeurt met een andere smartphone als die je even onder de kraan houdt, die gaan echt niet allemaal meteen stuk lijkt me. Onderdompelen is wel een ander verhaal.

Ik test het overigens ook, maar nadat ik zorgvuldig de klepjes heb gecontroleerd en ik heb hem tot nu toe ook niet ondergedompeld. Ga ik ook niet doen als dat niet strict noodzakelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
[...]

Ik was ook een beetje huiverig om hem te testen, maar ik sluit me helemaal bij punt B aan. Voor mij is de waterdichtheid voornamelijk een vangnet voor als er iets misgaat (regenbui of andere aanraking met vocht, ik ga hem niet onder de douche gebruiken oid), maar ik vind het wel fijn om zeker te weten dat ik me echt geen zorgen hoef te maken als ik in een regenbui kom met de XZ. Als je nu al bang bent om de waterdichtheid te testen, dan kan ik me niet voorstellen dat je je erg fijn voelt tijdens een flinke stortbui met de XZ in je broekzak :)
Mocht er nu toch iets niet in orde zijn op het vlak van waterdichtheid, dan neem ik aan dat het nu ook wat eenvoudiger is om hem op grond daarvan om te wisselen dan 6 maanden later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

[...]

Ik ben het met Catch22 eens. Je gaat toch ook niet met je auto tegen een muur aanrijden om te controleren of de airbags wel echt werken?

- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Tsjipmanz schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:21:
[...]

Ik ben het met Catch22 eens. Je gaat toch ook niet met je auto tegen een muur aanrijden om te controleren of de airbags wel echt werken?
Ben ik het niet mee eens, een airbag is een "last resort" veiligheidsmiddel. Dit is een certificering: IP57 = IP57 dus dat kan je wel degelijk testen en is gebouwd om gebruikt te worden ( niet eenmalig ;) )

Maar goed, we dwalen af...

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luco
Ok, je belt Sony op.
Ja, mijn Xperia Z is kapot
- Wat zijn de klachten?
Hij doet niks meer.
- Sinds wanneer?
Sinds ik 'm in een bak met water legde.
- Neem je moeder in de maling
Nee serieus!
- Hij mag dan IP57 gecertificeerd zijn, je neemt bewust een risico waarmee je toestel ernstig defect kan raken. Veel plezier met je baksteen
Zo zal dat gesprek ongeveer gaan denk ik.

[ Voor 3% gewijzigd door Luco op 28-03-2013 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Luco schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:30:
Ok, je belt Sony op.

[...]

Zo zal dat gesprek ongeveer gaan denk ik.
Nee, ze zullen het wel fiksen, maar het levert jezelf nogal veel geklooi op natuurlijk.

Maargoed, als je het wil testen moet je het doen, maar doe het dan in een glas Spa Blauw of Gemeentepils en niet in een biertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
Tsjipmanz schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:21:
[...]

Wat flauw. :+ Vergelijking gaat toch totaal niet op. Hij klopt pas als ze adverteren voor de auto dat je tegen een muur aan kan rijden zonder dat hij stuk gaat. (Onder bepaalde voorwaarden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Ik weet niet of dit al gepost was maar het laat wel aardig zien hoe sterk de Z is ( althans, het is nog steeds geen steen waar die op valt )
YouTube: Xperia Z Drop Test and Waterproof Limitations *MWC 2013*

-edit- Hier valt hij zeker weten op tegels YouTube: Sony Xperia Z drop test

En hier houdt hij het ook best lang vol eerlijk gezegd: YouTube: Sony Xperia Z brake test !!!

[ Voor 36% gewijzigd door Humma Kavula op 28-03-2013 15:09 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luco
Humma Kavula schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:48:
Ik weet niet of dit al gepost was maar het laat wel aardig zien hoe sterk de Z is ( althans, het is nog steeds geen steen waar die op valt )
Uit dezelfde video op 2:00: Commentaar op waterproofing, garantie etc
I can't comment on the warranty but I can show you it has liquid damage indicators. If you're negligent with your phone and don't close the flaps we can't be responsible for anything that happens beyond that. It's only rated for when the flaps are closed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Geelco schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:33:
[...]

Wat flauw. :+ Vergelijking gaat toch totaal niet op. Hij klopt pas als ze adverteren voor de auto dat je tegen een muur aan kan rijden zonder dat hij stuk gaat. (Onder bepaalde voorwaarden)
Ik snap je punt, maar ik zie de waterdichtheid van het toestel als een extra beveiliging, niet als een leuke feature die je te pas en te onpas gebruikt door bijvoorbeeld je telefoon in een emmer water te gooien (waarom zou je dat uberhaubt doen?). Mocht mijn toestel ooit in het water vallen of natregenen, dan is het handig dat hij waterdicht is. Maar het lijkt me niet verstandig om het lot te tarten.

- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Laatst online: 30-09 18:09
Humma Kavula schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:48:
Heb hier een op steen (beton?): YouTube: Sony Xperia Z - Drop Test

Ik ben van mening dat hij het keurig doet, ik bedoel, je zal bijna nooit een telefoon 5x of meer achter elkaar laten vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-09 13:18

Zuurstok

Passionately curious

Cyleo schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 13:20:
[...]
en serie kunnen kijken in bad zou ik niet meer willen missen :9
Dit. Ik heb persoonlijk en Xperia z gekocht nadat ik echt klaar was met ios. had hem zelfs een dag voor de officiële release volgens mij, de T-Mobile verkocht hem in hun winkels al heel snel. Heb hem gewoon op de nieuwe dijk in Amsterdam gehaald op de dam, ze hadden er die ochtend 1 gekregen dus ik had mazzel toen ik om 5 uur kwam aan zetten

wou dus gewoon weer een goed Android toestel, en de z voelde een klonk als een heel goed toestel, dus ik dacht; ah waarom niet. De water proof was aanvankelijk meer een ' oké, leuk' feature. Maar nu, en tijdje later, zou ik echt geen telefoon meer willen hebben die niet zo waterproof is. Het is geweldig om gewoon in bad en serie te kunnen kijken of een boek te lezen oid in bad. Telefoon meenemen als je even een rondje gaat zwemmen en je legt hem bij de rand bij je handdoek neer? Geen stress. 'hell ik heb er zelfs mee in het zwembad gefilmd.

Ik er wel bij zeggen; dat witte stickertje bij de headphone Jack was al heel snel rood. In de broekzak met oortjes in veroorzaakt dat nogal snel :)

echt werkelijk nog geen enkel probleem gehad, en Android heeft echt belachelijke stappen voorwaarts gemaakt. (laatste Android versie die ik gebruikte was 2.3)

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik ben net verhuisd en heb nu een bad. Gisteren voor het eerst gebadderd en gewoon een beetje liggen internetten, whatsappen en Spotify'en in bad. Wel relaxt dat je weet dat als je hem per ongeluk in het water laat vallen, hij gewoon blijft werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat veel mensen deze post liever niet zien verschijnen, maar ik wil er toch nog even op terug komen.

Afgelopen maandag barste het glas aan de achterzijde van mijn XZ, zonder te vallen stoten of wat dan ook: Verwijderd in "[Sony Xperia Z] Ervaringen en discussie - Deel 2".

Nu is er op dit forum inmiddels een tweede soortgelijke melding: Verwijderd in "[Sony Xperia Z] Ervaringen en discussie - Deel 2". Het betreft hier weliswaar de voorkant, maar toch.

In eerste instantie ging ik er vanuit dat ik gewoon pech had, maar na de tweede melding ben ik gaan zoeken. Op XDA melden meerdere mensen exact hetzelfde probleem: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2205591. Ook googlen op "sony xperia z crack" geeft minstens nog een soortgelijke melding. Beide topics zijn van afgelopen week.

Op XDA wordt gesuggereerd dat het te maken kan hebben met oververhitting en ook mijn XZ werd af en toe enorm heet aan de achterzijde, bijvoorbeeld met gamen. Anderen suggereren dat het te maken zou kunnen hebben met 's nachts opladen (ik zie de link niet).

Het is echt niet mijn bedoeling om paniek te zaaien of redenen te verzinnen om mijn eigen defect goed te praten, maar dit begint te lijken op een ontwerpfout.

Na veel vijven en zessen heb ik mijn XZ mogen opsturen naar Studentmobiel en die kijken nu of mijn telefoon vervangen kan worden via Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-09 20:18
Verwijderd schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 16:00:

Het is echt niet mijn bedoeling om paniek te zaaien of redenen te verzinnen om mijn eigen defect goed te praten, maar dit begint te lijken op een ontwerpfout.
Het is goed dat je dat hier meldt, je moet er wel rekening mee houden dat er 100.000-den worden verkocht en dat 3 hits op een spontane barst niet bepaald representatief is. Dat het niet zomaar mag gebeuren is duidelijk, dus gauw garantie claimen!

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Bizar. Hopelijk is dit gewoon een klein kwaliteits issue en niet iets wijdverspreids. Heb de mijne nu een kleine maand. Ben er naar buiten mee geweest in de sneeuw, games op gespeeld etc. Alles meegedaan wat je ermee kan doen en tot nu toe nog geen problemen tegengekomen. Hopelijk blijft dit zo. Heb namelijk de screen protectors eraf gehaald, angstig dat het effect op de garantie heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-09 14:34
Sinds vandaag ook eigenaar van een Xperia Z. I'm blown away. Kwa zwartwaarde wint de iPhone het maar de resolutie is gewoon machtig. Ik heb gelijk een hoesje gekocht bij Tmobile. Was ook in de aanbieding voor 15 euro. Kreeg je ook gelijk 2 NFC tags bij.

Was in Beverwijk want daar krijg je bij de openingsaanbieding 2 jaar lang 50% korting.

Afbeeldingslocatie: http://richimage.carphonewarehouse.com/image/media/ROXFIT-XPERIAZ-FLIP-BLK__FRONT_ENLARGE.jpg

Dit hoesje dus, met 2 NFC tags en screenprotectors. Ik ben dik tevreden met de Xperia Z.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjezz
Wat kun je met die NFC tags? Je telefoon locken/unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Bartjezz schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 17:21:
Wat kun je met die NFC tags? Je telefoon locken/unlocken?
dat heeft zeer veel mogelijkheden , apps starten , telefoon stil of wat dan ook , bedenk het maar en het kan wel (binnen de mogelijkheden van je toestel uiteraard)

NFC info

[ Voor 8% gewijzigd door Cardwizard op 28-03-2013 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HallonRubus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:54
Pagina: 1 ... 33 ... 83 Laatste

Let op:
Berichten met als onderwerp winkels, prijzen, aanbiedingen en levertijdenmoeten in het Levertijden- en prijzentopic.
Alles over accessoires hoort in het accessoiretopic.
Alles over rooten, custom roms, etc hoort in het rooten en custom rom topic

Voeg een screenshot van het batterijgebruikoverzicht toe wanneer je problemen hebt met je batterijduur.

Maak gebruik van de Topic Report functie, ga niet zelf off-topic reageren.