Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-09 05:58

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

netblade schreef op zondag 24 maart 2013 @ 19:03:
[...]

Oh dit is trouwens via wifi, ik zal hem nu eens op 3G zetten om te kijken of die dan stable blijft
Op Wifi heb ik ook meer. Ongeveer 40 mb vanaf 10 maart. Trouwens een unbranded toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:35

netblade

Sunrise

Mystic Spirit schreef op zondag 24 maart 2013 @ 19:05:
[...]

Op Wifi heb ik ook meer. Ongeveer 40 mb vanaf 10 maart. Trouwens een unbranded toestel.
Lijkt het nu goed te doen, gisterenavond zag ik per minuut de Mb's meer worden, en anders als ik er weer tegen aanloop zal ik dan toch die stocknl versie gaan flashen. Ik vraag me alleen af of je dan nog wel updates krijgt?

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30
jeroendh schreef op zondag 24 maart 2013 @ 18:43:
Is het normaal dat met burst modus de low een lagere resolutie heeft als de mid? En dus ook kleiner qua grote.
Hi/Mid/Low staat voor de burst-snelheid.

Burst modus:
Hi: 1280x720 (16:9) gemiddeld 180kb
Mid: 3920x2204 (16:9) gemiddeld 2mb
Low:1920x1080 (16:9) gemiddeld 400kb
Dat is inderdaad normaal, maar waar die derde optie dan nuttig voor is weet ik ook niet. Wat mij betreft even overbodig als de 1MP foto's die je kunt maken tijdens het filmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:58

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik merk dat alle foto's opeenvolgende nummers krijgen, ook wanneer ik ze delete, gaan de nummers verder bij de laatste. Hoe zet ik alle foto's over naar mijn HDD, waarbij de fotonummering verder gaat ipv dat deze opnieuw gaat?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroendh
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:28
(jarig!)
Jorgen schreef op zondag 24 maart 2013 @ 20:14:
Ik merk dat alle foto's opeenvolgende nummers krijgen, ook wanneer ik ze delete, gaan de nummers verder bij de laatste. Hoe zet ik alle foto's over naar mijn HDD, waarbij de fotonummering verder gaat ipv dat deze opnieuw gaat?
+1
De namen van mijn oude SGS2 vond ik beter.
S2 deed zelf: 20130312_184131
Dropbox maakt er dan: 2013-03-12 18.41.31.jpg van.

Dit doet hij ook met de foto's van de XZ merk in net.

[ Voor 13% gewijzigd door jeroendh op 24-03-2013 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-06 11:32
Bartjezz schreef op zondag 24 maart 2013 @ 17:39:
[...]

Just hate to quote myself ;)

[...]
Bedankt voor deze upload !!

Het is hellemaal gelukt inclussief root acces, heb gewoon via dit filmpje (icm xda forum inderdaad) gedaan.

Ging niet zonder slag of stoot maar het is gelukt, nu kan ik Dead Trigger met PS3 controller gaan proberen, awesome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince_
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14:39
Als ik de generic rom wil flashen moet ik dan eerst alleen rooten of de bootloader unlocken? of beide?
Mijn Z is nu nog precies zoals ik hem gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Hoe koppel ik de Z eigenlijk veilig los van mijn laptop?
Gewoon het hardwaresymbooltje klikken en dan loskoppelen?
Via de Sony PC Companion?
Gewoon lostrekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 20:17
Luco schreef op zondag 24 maart 2013 @ 17:08:
SO-02 DoCoMo Status Bar & Task Switcher.

Oftewel de Japanse versie van de status/notification bar. Meerdere knoppen :9. En verder ook nog een transparante task switcher :9
Voor mijn toggles gebruik ik een toggle small app van de playstore, echt een aanrader. Nu kun je vanuit werkelijk iedere all toggelen, en je flashlight aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:27

HollovVpo1nt

I like gadgets

Aangezien SD kaarten fat32 geformatteerd moeten zijn, zijn films met een bestandsgrootte van 4GB niet mogelijk. Bijna geen ene 1080p films is kleiner dan 4GB. Hoe omzeilen jullie deze belemmering? Is het mogelijk om films te streamen vanaf Box? Aangezien iedere Xperia Z gebruiker gratis 50GB aan Box opslag heeft zou dit mooi uitkomen voor films.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HollovVpo1nt schreef op zondag 24 maart 2013 @ 21:06:
Aangezien SD kaarten fat32 geformatteerd moeten zijn, zijn films met een bestandsgrootte van 4GB niet mogelijk. Bijna geen ene 1080p films is kleiner dan 4GB. Hoe omzeilen jullie deze belemmering? Is het mogelijk om films te streamen vanaf Box? Aangezien iedere Xperia Z gebruiker gratis 50GB aan Box opslag heeft zou dit mooi uitkomen voor films.
Nee, stomme Box laat je niet meer dan 250 mb bestanden opslaan... Echt.. Ik had liever dropbox...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Verwijderd schreef op zondag 24 maart 2013 @ 21:32:
[...]

Nee, stomme Box laat je niet meer dan 250 mb bestanden opslaan... Echt.. Ik had liever dropbox...
Meen je dat nou? Haha dan is 50GB aan opslag wel vrij nutteloos. Ik moet wel een hele hoop bestanden van 250mb hebben om de 50GB dan vol te krijgen. Maar is streamen van videos überhaupt wel mogelijk vanaf Box? Anders zet is wel series erop.. die zijn meestal rond de 200mb per aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:12
Als ik bijvoorbeeld kijk op yify torrents, zie ik dat de 1080p bestanden rond de 3GB zitten.
Misschien daar maar eens proberen?

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:04
Verwijderd schreef op zondag 24 maart 2013 @ 19:03:
Sinds gisteren in het bezit van een Xperia Z, heb 2 probleempjes, ik krijg constant van die meldingen om apps te downloaden en het lukt niet om candy crush te downloaden.

Wie oh wie kan mij hier mee helpen, had al met de zoekfunctie gezocht, maar kwam daar niet verder mee.
Dat heeft Sony met opzet geblokkeerd.
De Xperia Z is te cool om dat soort spelletjes te draaien :9
De S4 daarentegen geen probleem...

[ Voor 3% gewijzigd door Occy74 op 24-03-2013 21:49 ]

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom apps niet werken kan je meestal zien op http://play.google.com - voor de Xperia Z doen sommige apps moeilijk omwille van de schermresolutie. 1920x1080 is nauwelijks te vinden op dit moment en sommige apps zijn er niet compatibel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

SgtElPotato schreef op zondag 24 maart 2013 @ 21:43:
[...]

Als ik bijvoorbeeld kijk op yify torrents, zie ik dat de 1080p bestanden rond de 3GB zitten.
Misschien daar maar eens proberen?
Dat is dan waarschijnlijk 1080p opgenomen met een iPhone in de bios :P De meeste 1080p films zitten rond de 8-11 GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Laatst online: 13:12
HollovVpo1nt schreef op zondag 24 maart 2013 @ 21:56:
[...]

Dat is dan waarschijnlijk 1080p opgenomen met een iPhone in de bios :P De meeste 1080p films zitten rond de 8-11 GB.
Ze zijn inderdaad gecomprimeerd ( van het origineel die een heel stuk groter was, geen TS dus ) , maar ik moet zeggen dat de kwaliteit mij reuze mee valt.
Vroeger pakte ik altijd de 1080p van 20GB+ ( Complete blu-rays lopen op tot 45GB of hoger ), maar het verschil met de 1080p bestanden onder de 5GB zie ik eigenlijk niet.

[ Voor 6% gewijzigd door SgtElPotato op 24-03-2013 21:59 ]

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AmbroosV schreef op zondag 24 maart 2013 @ 21:53:
Waarom apps niet werken kan je meestal zien op http://play.google.com - voor de Xperia Z doen sommige apps moeilijk omwille van de schermresolutie. 1920x1080 is nauwelijks te vinden op dit moment en sommige apps zijn er niet compatibel mee.
Ik kan alle apps downloaden die ik voorheen wel had, dus dan gebruik ik zulke apps denk ik dus niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Laatst online: 14:38
Vince_ schreef op zondag 24 maart 2013 @ 20:46:
Als ik de generic rom wil flashen moet ik dan eerst alleen rooten of de bootloader unlocken? of beide?
Mijn Z is nu nog precies zoals ik hem gekocht :)
Volgens mij hoef je niet te rooten.

Een apart topic zou echt handig zijn met een stap voor stap handleiding in Nederlands want ik begrijp er zelf ook nog weinig van :)

Behoud je je garantie
Krijg je automatisch updates indien je generic rom flasht
Heb je root nodig, ik dacht via xda begrepen te hebben van niet etc.

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HollovVpo1nt schreef op zondag 24 maart 2013 @ 21:43:
[...]

Meen je dat nou? Haha dan is 50GB aan opslag wel vrij nutteloos. Ik moet wel een hele hoop bestanden van 250mb hebben om de 50GB dan vol te krijgen. Maar is streamen van videos überhaupt wel mogelijk vanaf Box? Anders zet is wel series erop.. die zijn meestal rond de 200mb per aflevering.
Mijn hd serie's zijn net altijd 300-500 mb per episode, zucht... Htc users krijgen dropbox lekker erbij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
AmbroosV schreef op zondag 24 maart 2013 @ 21:53:
Wel vreemd, had sygic voor deze reset al 4/5 keer geinstalleerd en draaiend, totdat ik de generic rom flashte... Nu werkt de app helemaal niet meer. Heb al vanalles geprobeerd, app voorkeuren resetten, via root explorer installeren, niets werkt... Ook iGo krijg ik niet aan de praat, installeert wel maar geeft een foutmelding tijdens het starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Bartjezz schreef op zondag 24 maart 2013 @ 22:18:
[...]

Wel vreemd, had sygic voor deze reset al 4/5 keer geinstalleerd en draaiend, totdat ik de generic rom flashte... Nu werkt de app helemaal niet meer. Heb al vanalles geprobeerd, app voorkeuren resetten, via root explorer installeren, niets werkt... Ook iGo krijg ik niet aan de praat, installeert wel maar geeft een foutmelding tijdens het starten.
Zeker vreemd, ik heb diezelfde rom en probeer nu sygic maar hier werkt die gewoon ( trial welliswaar )

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-09 17:30
Jason X schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 19:22:
Whatsapp en Wi-Fi is bij mij geen zekere combinatie helaas. Berichten komen dan heel laat binnen, waarbij mobiel internet geen problemen geeft.
ziggo modem?
Heb het namelijk op mijn werk niet op het wireless netwerk. wel bij vriendin en thuis op ziggo.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Laatst online: 15:15
Was er zelf ook naar op zoek. Via XDA kwam ik op deze app:
Google Play: Paragon exFAT, NTFS & HFS+
Wel root nodig en heb het zelf nog niet getest heb namelijk nog geen root. Als je het gaat proberen laat maar horen hier of het lukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Melkunie schreef op zondag 24 maart 2013 @ 23:02:
[...]

Was er zelf ook naar op zoek. Via XDA kwam ik op deze app:
Google Play: Paragon exFAT, NTFS & HFS+
Wel root nodig en heb het zelf nog niet getest heb namelijk nog geen root. Als je het gaat proberen laat maar horen hier of het lukt :)
Thanks, maar ik ben niet van plan te gaan rooten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jason X
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:29
Dutchzilla schreef op zondag 24 maart 2013 @ 22:52:
[...]

ziggo modem?
Heb het namelijk op mijn werk niet op het wireless netwerk. wel bij vriendin en thuis op ziggo.
Hmmm interessant, zal eens kijken. Ik heb wel Ziggo maar mijn WiFi komt in principe vanaf mijn D-Link DIR-655. Alhoewel ik wel eens heb gezien dat als ik in mijn computerkamer zit, hij naar de modem was overgeschakeld (zal wel aan het bereik liggen). Zal dat eens in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Misschien lag het aan de enorme drukte in de trein vanochtend, maar mijn telefoon wou zich ondanks voldoende dekking niet automatisch aanmelden op het 3G netwerk, hij bleef de gehele tijd op 2G, wie heeft dit ook wel eens meegemaakt of was dit slechts een incident, mijn desire z had op dit traject nagenoeg wel altijd 3g. Verder moet ik zeggen dat het 2G bereik op mijn werk van niks naar 4 strepen is gegaan dus daar ben ik dan wel weer blij mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rufus666
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 08:31
Goedemorgen, ik ben sinds 3 weken eigenaar van een mooie XZ, ik heb hiervoor een aantal iphones gehad, en moet zeggen dat android me niets tegenvalt, het toestel is snel, scherm is mooi en alles reageert goed.. wel mis ik wat kleine dingen

-Kan ik in whatsapp een toets krijgen met Smiley(emoticons) ik bedoel dan dus niet boven in het beeld

-Kan de spatiebalk niet over de hele breedte gestrekt worden, ik typ er vaak naast (custom keyboard?)

- Is het mogelijk een aparte wallpaper in me lockscreen te hebben ?(dus een lockscreen en een andere wallpaper)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauyylauyy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-03 10:25
rufus666 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 10:28:

- Is het mogelijk een aparte wallpaper in me lockscreen te hebben ?(dus een lockscreen en een andere wallpaper)
Jep, Instellingen -> weergave --> Vergendeld scherm --> Achtergrond . ;)

 Macbook Pro Retina 15'' 2.7Ghz / 16GB Ram / 256GB SSD ♬ iPhone 12 Pro 256GB Blue ⌘

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13:55

Zuurstok

Passionately curious

rufus666 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 10:28:
Goedemorgen, ik ben sinds 3 weken eigenaar van een mooie XZ, ik heb hiervoor een aantal iphones gehad, en moet zeggen dat android me niets tegenvalt, het toestel is snel, scherm is mooi en alles reageert goed.. wel mis ik wat kleine dingen

-Kan ik in whatsapp een toets krijgen met Smiley(emoticons) ik bedoel dan dus niet boven in het beeld

-Kan de spatiebalk niet over de hele breedte gestrekt worden, ik typ er vaak naast (custom keyboard?)

Updaten ;) dan komt hij boven de q te staan

Overigens gebruik ik persoonlijk echt na genoeg nooit de spatiebalk, zo heb ik hem ook niet aan geraakt bij het typen van dit bericht, dus dat weet ik helaas niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Zuurstok op 25-03-2013 10:59 ]

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rufus666
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 08:31
Hey, top bedankt voor de snelle tips !

Ik moet zeggen nu ik aan het swypen begin te wennen ik de spatiebalk ook bijna niet meer gebruik, maar verval af en toe nog in oude gewoontes en vergeet te swypen :(

Heb inderdaad de update melding al voorbij zien komen, is er alleen nog niet van gekomen, vanavond na het werk maar even updaten voor de emoticons :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 maart 2013 @ 22:02:
[...]

Mijn hd serie's zijn net altijd 300-500 mb per episode, zucht... Htc users krijgen dropbox lekker erbij....
Er zijn verschrikkelijk veel manieren om nog meer dan 50gb te krijgen bij dropbox. Google is your friend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-09 20:18
Verwijderd schreef op maandag 25 maart 2013 @ 11:52:
[...]

Er zijn verschrikkelijk veel manieren om nog meer dan 50gb te krijgen bij dropbox. Google is your friend.
Nou ja, wat heet erbij krijgen? Je kan het beter "lenen" noemen want na 2 jaar ben je het kwijt tenzij je ervoor wil betalen.

Persoonlijk zou ik eerder investeren in een personal storage zoals een NAS. Als je niet teveel eisen hebt hoeft dat niet veel te kosten en heb je "onbeperkte" data opslag volledig in eigen beheer.
Ik ben zelf een gelukkig eigenaar van een Synoloy ds213+ met 6TB en kan bij al mijn series, films, etc. Dit werkt overigens ook nog eens super goed met de verschillende apps (dsfile, dsvideo, dscloud, etc).

Ga je nog een stapje verder dan installeer je, net als veel andere tweakers en ik, spotweb / sickbeard / couchpotato / sabnzbd / transmission etc en ben je helemaal het "mannetje". 8)

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jitsert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-08 12:09
netblade schreef op maandag 25 maart 2013 @ 10:07:
Misschien lag het aan de enorme drukte in de trein vanochtend, maar mijn telefoon wou zich ondanks voldoende dekking niet automatisch aanmelden op het 3G netwerk, hij bleef de gehele tijd op 2G, wie heeft dit ook wel eens meegemaakt of was dit slechts een incident, mijn desire z had op dit traject nagenoeg wel altijd 3g. Verder moet ik zeggen dat het 2G bereik op mijn werk van niks naar 4 strepen is gegaan dus daar ben ik dan wel weer blij mee :)
Hier heb ik hetzelfde ''probleem''. Ik wil het geeneens zo noemen. Ik merk vaker dat ik op locaties ben waar ik met mijn HTC wel bereik had en met mijn XZ niet. Gek genoeg is het ook andersom het geval.

Ik vraag me af of iemand het voglende wel eens heeft meegemaakt: Sinds 2 dagen is het nu al 2 keer voorgekomen dat mijn XZ na het aan de lader hebben gelegen niet meer uit standby(?) komt. Er blijft een rood lampje knipperen en de enige manier om hem uit deze 'conditie' te halen is door een soort van hard reset uit te voeren. (beide volume knoppen en aan/uit knop).

Wel heb ik verscheidene malen gelezen dat er nu gevallen zijn van een plotseling 'dode' xz's.. en dat een update dit probleem zou verhelpen. Gek genoeg lijkt mijn telefoon niks van update's te vinden. Ik heb wel gebrepen dat mensen via PC Companion wel een update vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Jitsert schreef op maandag 25 maart 2013 @ 12:15:
[...]

Hier heb ik hetzelfde ''probleem''. Ik wil het geeneens zo noemen. Ik merk vaker dat ik op locaties ben waar ik met mijn HTC wel bereik had en met mijn XZ niet. Gek genoeg is het ook andersom het geval.
Gekke is dat ik op werk nu wel dekking heb (nagenoeg volledig 2G) terwijl niemand anders met T-Mobile hier een stabiele verbinding heeft, vreemd. Ik hou het wel ff in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• le dj
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-06 19:05
renzo4000 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 12:09:
[...]

Nou ja, wat heet erbij krijgen? Je kan het beter "lenen" noemen want na 2 jaar ben je het kwijt tenzij je ervoor wil betalen.

Persoonlijk zou ik eerder investeren in een personal storage zoals een NAS. Als je niet teveel eisen hebt hoeft dat niet veel te kosten en heb je "onbeperkte" data opslag volledig in eigen beheer.
Ik ben zelf een gelukkig eigenaar van een Synoloy ds213+ met 6TB en kan bij al mijn series, films, etc. Dit werkt overigens ook nog eens super goed met de verschillende apps (dsfile, dsvideo, dscloud, etc).

Ga je nog een stapje verder dan installeer je, net als veel andere tweakers en ik, spotweb / sickbeard / couchpotato / sabnzbd / transmission etc en ben je helemaal het "mannetje". 8)
Op een gegeven moment wil je niet meer afhankelijk zijn van derden. Gewoon je eigen NAS inderdaad.
btw [off topic] welke usenet gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjezz
Jitsert schreef op maandag 25 maart 2013 @ 12:15:
[...]

Ik vraag me af of iemand het voglende wel eens heeft meegemaakt: Sinds 2 dagen is het nu al 2 keer voorgekomen dat mijn XZ na het aan de lader hebben gelegen niet meer uit standby(?) komt. Er blijft een rood lampje knipperen en de enige manier om hem uit deze 'conditie' te halen is door een soort van hard reset uit te voeren. (beide volume knoppen en aan/uit knop).

Wel heb ik verscheidene malen gelezen dat er nu gevallen zijn van een plotseling 'dode' xz's.. en dat een update dit probleem zou verhelpen. Gek genoeg lijkt mijn telefoon niks van update's te vinden. Ik heb wel gebrepen dat mensen via PC Companion wel een update vinden?
Sterker nog, ik heb de update met de flashtool uitgevoerd en krijg nog updatemeldingen als ik de xz aan mn laptop hang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12:07
Het lijkt wel of de wifi ook is verbeterd na de update, heb op m'n werk nu duidelijk beter bereik :)
meer mensen die dit is opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onbreekbaar is de xz helaas niet. Hierbij de eerste melding van een dikke barst in de achterkant van de telefoon. Spontaan. Niet gevallen, gestoten o.i.d. Ik haal hem uit mijn zak en voilla. Meld hem zometeen aan bij Dynafix en hopen op het beste.

Saillant detail: Ik heb de screenprotector een week geleden verwijdert.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Verwijderd schreef op maandag 25 maart 2013 @ 14:39:
Onbreekbaar is de xz helaas niet. Hierbij de eerste melding van een dikke barst in de achterkant van de telefoon. Spontaan. Niet gevallen, gestoten o.i.d. Ik haal hem uit mijn zak en voilla. Meld hem zometeen aan bij Dynafix en hopen op het beste.

Oei, ik hoop dat ze zonder die 'protector' het toestel nog wel repareren onder garantie, de smoes waterschade zul je nu iig niet krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oei, ik hoop dat ze zonder die 'protector' het toestel nog wel repareren onder garantie, de smoes waterschade zul je nu iig niet krijgen ;)
Ik kan me herinneren dat Sony aangaf dat het verwijderen van de protector de garantie niet zou schaden? Daarom durfde ik het wel aan :F .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durazno
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-09 13:05
Bartjezz schreef op zondag 24 maart 2013 @ 22:18:
[...]

Hetzelfde probleem had ik verleden jaar ook met mijn S2 en Poweramp en met Ruzzle. Bleek dat, na lang het internet af te struinen dat een bestandje en/of mapje van de app in de map /system/app en in /sdcard/android/ niet was verwijderd. Nadat ik dat verwijderd had kon ik de app weer installeren en starten Hopelijk lost dit jouw probleem ook op en anders kan je nog een factory reset uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
Mijn batterij wordt gedrained door Google services, hoe kan ik dit oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laarom
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-08 09:46
Verwijderd schreef op maandag 25 maart 2013 @ 14:39:

Gelukkig is het geen protector, maar een shatterproof sheet. Als het goed is, heeft het gedaan wat het moet doen; het glas bij elkaar houden.

Ericsson-GH197>Sagem MC820>Panasonic GD90>SonyEriccson T68i>HTC Typhoon>HTC TyTN>SonyEricsson W960i>Samsung Omnia HD>HTC Desire HD>Sony Xperia S>Xperia Z>Xperia Z2>Samsung Galaxy S7 Edge>S8>S10>S21Ultra>S22Ultra>OppoFindX8Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:21
B-Art schreef op maandag 25 maart 2013 @ 15:14:
Mijn batterij wordt gedrained door Google services, hoe kan ik dit oplossen?
GPS uitschakelen. Dat kun je ook automatisch doen met Smart Connect geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig is het geen protector, maar een shatterproof sheet. Als het goed is, heeft het gedaan wat het moet doen; het glas bij elkaar houden.
Nee, want deze shatterproof sheet zat er dus niet meer op. Ik hoop echt dat er geen verband zit tussen het verwijderen van de sheet en het barsten van het glas, anders gaan meer mensen hiermee te maken krijgen.

Overigens is het glas gebarsten vanaf de lichtsensor naar de linkerkant van het toestel. Ik kan er nu geen afbeelding van maken, helaas.

Edit:

Van het bekende kastje naar de muur, Dynafix zegt Sony bellen, Sony zegt Studentmobiel bellen. Studentmobiel zegt stuur maar op. Ik heb maar niets gezegd over het verwijderen van de shatterproof sheet O-)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2013 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
alex3305 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 15:23:
[...]

GPS uitschakelen. Dat kun je ook automatisch doen met Smart Connect geloof ik.
Maar als ik bij geschiedenis details kijk, dan is de GPS bijna niet ingeschakeld.

balk ingeschakeld is wel bijna geheel blauw.... Dus de telefoon doet constant iets met Google service maar lijkt niet de GPS te zijn??

to synchro heb ik al uit staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laarom
Verwijderd schreef op maandag 25 maart 2013 @ 15:33:
[...]

Nee, want deze shatterproof sheet zat er dus niet meer op. Ik hoop echt dat er geen verband zit tussen het verwijderen van de sheet en het barsten van het glas, anders gaan meer mensen hiermee te maken krijgen.

Overigens is het glas gebarsten vanaf de licht sensor naar de linkerkant van het toestel. Ik kan er nu geen afbeelding van maken, helaas.

Edit:

Van het bekende kastje naar de muur, Dynafix zegt Sony bellen, Sony zegt Studentmobiel bellen. Studentmobiel zegt stuur maar op. Ik heb maar niets gezegd over het verwijderen van de shatterproof sheet O-)
Oh, slordig gelezen, maar verandert niks. Ik probeerde duidelijk te maken dat die sheet niks te maken heeft met de breekbaarheid van je scherm.

Ericsson-GH197>Sagem MC820>Panasonic GD90>SonyEriccson T68i>HTC Typhoon>HTC TyTN>SonyEricsson W960i>Samsung Omnia HD>HTC Desire HD>Sony Xperia S>Xperia Z>Xperia Z2>Samsung Galaxy S7 Edge>S8>S10>S21Ultra>S22Ultra>OppoFindX8Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 25 maart 2013 @ 15:33:
[...]

Overigens is het glas gebarsten vanaf de lichtsensor naar de linkerkant van het toestel. Ik kan er nu geen afbeelding van maken, helaas.

Edit:

dat is je eigen fout, jij hebt een overeenkomst met studentmobiel, niet met dynafix of Sony

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

418O2 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 15:55:
[...]

dat is je eigen fout, jij hebt een overeenkomst met studentmobiel, niet met dynafix of Sony
Ik zeg toch niet dat het iemands fout is? Ik geef enkel aan dat ze allemaal naar elkaar wijzen. Ik heb gewoon de garantieroute gevolgd zoals die is aangegeven door Studentmobiel en dat is zelf contact opnemen met Dynafix!

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2013 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
B-Art schreef op maandag 25 maart 2013 @ 15:35:
[...]

Maar als ik bij geschiedenis details kijk, dan is de GPS bijna niet ingeschakeld.

balk ingeschakeld is wel bijna geheel blauw.... Dus de telefoon doet constant iets met Google service maar lijkt niet de GPS te zijn??

to synchro heb ik al uit staan.
Omdat Wifi en 3G ook gebruikt wordt om de locatie te bepalen. Dus als je locatieservice van Google uitzet, dan wordt ineens GPS gebruikt. Daarom zie je nu het verbruik nog niet. Maar probeer het maar eens :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

ik probeer het voor elkaar te krijgen dat een lange druk op mijn remote-button de volgende map afspeelt in PowerAmp. Echter krijgt google voice command dan voorkeur en start dat op. Ik heb in de instellingen PowerAmp prioriteit gegeven, maar toch blijft hij voice command doen. Ik heb het volgende topic gevonden:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1951744

OP had daar hetzelfde probleem als ik. Het is een redelijk oude thread waar de enige oplossing mogelijk was bij een gerootte telefoon, waar ik geen behoefte aan heb.

Is een aantal maanden inmiddels een oplossing voor dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 maart 2013 @ 11:52:
[...]

eff gekeken, moet je allemaal voor rooten / flashen.. Niet van plan om dat te doen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:35:
[...]

eff gekeken, moet je allemaal voor rooten / flashen.. Niet van plan om dat te doen haha.
Via omwegen kan het ook. Registreren via universiteit, bedrijf etc en je krijgt ook zo per stuk xxGB erbij. Rooten is trouwens 5min werk en unrooten is ook geen probleem. Geen enkel risico, ook wat betreft garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:38:
[...]

Via omwegen kan het ook. Registreren via universiteit, bedrijf etc en je krijgt ook zo per stuk xxGB erbij. Rooten is trouwens 5min werk en unrooten is ook geen probleem. Geen enkel risico, ook wat betreft garantie.
Bedankt voor de tip, zal eens kijken. En ja ik zal eens moeten opzoeken hoe ik moet rooten / flashen. Lijkt me ingewikkeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik begin me enigszins te ergeren aan al dat fijnstof dat zich steeds verzameld op mijn scherm... of ben ik soms de enige die daar last van heeft? lijkt wel een soort statische elektriciteit dat door de screenprotector wordt veroorzaakt. vooral steeds als ik hem uit m'n broekzak haal zit m'n scherm vaak onder de fijne stofjes...
Ben benieuwd of dit weg zou zijn na het verwijderen van de screen protector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:40:
[...]

Bedankt voor de tip, zal eens kijken. En ja ik zal eens moeten opzoeken hoe ik moet rooten / flashen. Lijkt me ingewikkeld..
XDA. Of dit topic eens doorzoeken. Hebben aardig wat mensen (ik ook volgens mij) het een en ander uitgelegd met links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:47:
ik begin me enigszins te ergeren aan al dat fijnstof dat zich steeds verzameld op mijn scherm... of ben ik soms de enige die daar last van heeft? lijkt wel een soort statische elektriciteit dat door de screenprotector wordt veroorzaakt. vooral steeds als ik hem uit m'n broekzak haal zit m'n scherm vaak onder de fijne stofjes...
die screenprotector voelde echt niet fijn aan en maakte de Z alleen maar lelijk, tot nu toe alleen voordeel. Heb dus geen protector meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
De achterkant is zonderscreen protector krasgevoeliger dan de voorkant. Heb 2 kleine nauwelijks te zien krasjes op de achterkant. Hopelijk snel mijn leren hoesje binnen.

Maar het is misschien wel verstandig de protector op de achterkant te laten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn0wblind schreef op maandag 25 maart 2013 @ 17:00:
De achterkant is zonderscreen protector krasgevoeliger dan de voorkant. Heb 2 kleine nauwelijks te zien krasjes op de achterkant. Hopelijk snel mijn leren hoesje binnen.

Maar het is misschien wel verstandig de protector op de achterkant te laten zitten.
De meneer van Sony die ik vanmiddag aan de telefoon had wist mij te vertellen dat de achterkant van een ander materiaal is dan de voorkant. Ik was zelf in de veronderstelling dat beide kanten van gehard glas waren. Ik weet niet of hij gelijk heeft, maar krassen en barsten op de achterkant voorspellen niet veel goeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Krasjes ontstonden helaas ook bij mij op de Iphone 4. Is niet zo'n heel groot probleem denk ik.

1 barst is natuurlijk niet meteen kenmerkend voor alle toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:01:
[...]

Ik zeg toch niet dat het iemands fout is? Ik geef enkel aan dat ze allemaal naar elkaar wijzen. Ik heb gewoon de garantieroute gevolgd zoals die is aangegeven door Studentmobiel en dat is zelf contact opnemen met Dynafix!
"kastje naar de muur" klinkt alsof je er niet blij mee bent. Wordt wel hoog tijd dat Studentmobiel en dynafix afspraken maken, want dit is wel slordig
:') Fijnstof is wat anders dan fijn stof hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 25 maart 2013 @ 17:06:
De meneer van Sony die ik vanmiddag aan de telefoon had wist mij te vertellen dat de achterkant van een ander materiaal is dan de voorkant. Ik was zelf in de veronderstelling dat beide kanten van gehard glas waren. Ik weet niet of hij gelijk heeft, maar krassen en barsten op de achterkant voorspellen niet veel goeds.
Heb ik ook gelezen, Gorilla Glass en Dragontrail: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2159162
Afbeeldingslocatie: http://cdn.gsmarena.com/pics/13/02/xperiaz-gorilla-dragontrail/gsmarena_003.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door CLB op 25-03-2013 17:13 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoipimniet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 30-09 22:26
Is het niet zo dat Sony nooit officieel heeft verteld wat voor glas er op de XZ zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banaliteit
  • Laatst online: 13:49
Zonder SD kaart erin blijft het proces Mediaserver in toom. Met 33% te gaan heb ik 3 uur en drie kwartier behaald met browsen en whatsappen. Ik kom dan makkelijk aan de 5 uur.

Morgen met SD kaart erin proberen, maar alleen browsen en whatsappen. Kijken of ik dan dezelfde resultaten behaal.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/789501/2013-03-25%2017.26.30.png
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/789501/2013-03-25%2017.24.00.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sedad
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13:05
Na de nieuwe update lijkt dat de accuduur verminderd is voorheen haalde ik min 4 uur scherm tijd, vandaag net geen 3 uur. Hebben meerdere mensen dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjezz
Durazno schreef op maandag 25 maart 2013 @ 15:08:
[...]

Hetzelfde probleem had ik verleden jaar ook met mijn S2 en Poweramp en met Ruzzle. Bleek dat, na lang het internet af te struinen dat een bestandje en/of mapje van de app in de map /system/app en in /sdcard/android/ niet was verwijderd. Nadat ik dat verwijderd had kon ik de app weer installeren en starten Hopelijk lost dit jouw probleem ook op en anders kan je nog een factory reset uitvoeren.
Helaas, er staan nergens verloren bestandjes van sygic, heeb in root explorer alles afgezocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Laatst online: 15:15
Hm ik hoor altijd mensen klagen over de mediaserver-bug in combinatie met SD-kaarten. Ik heb het probleem echter ook zonder SD-kaart, zelfs al toen ik nog geen muziek op m'n Z gezet had. Vandaag bijna niks gedaan met de telefoon, hier de huidige status:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UxYmh6pl.png

Mediaserver wissen, stoppen en rebooten lijkt helemaal niets te doen. Zijn er nog andere dingen die zouden kunnen werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Melkunie schreef op maandag 25 maart 2013 @ 17:55:
Hm ik hoor altijd mensen klagen over de mediaserver-bug in combinatie met SD-kaarten. Ik heb het probleem echter ook zonder SD-kaart, zelfs al toen ik nog geen muziek op m'n Z gezet had. Vandaag bijna niks gedaan met de telefoon, hier de huidige status:

[afbeelding]

Mediaserver wissen, stoppen en rebooten lijkt helemaal niets te doen. Zijn er nog andere dingen die zouden kunnen werken?
Hetzelfde ook doen bij Albums, Films en Walkman-apps. Wil ook nog weleens helpen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Ja ook veel last van. Inderdaad vooral als je hem uit je broekzak haalt! Spoel hem zelf maar regelmatig onder de kraan af.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik heb nu de nieuwe update erop gezet. Moet ik nu de backup ook weer terug zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorgen schreef op maandag 25 maart 2013 @ 18:40:
Ik heb nu de nieuwe update erop gezet. Moet ik nu de backup ook weer terug zetten?
Nee. Er wordt niets verwijderd of aangepast. Root/CWM en andere mods moeten wel opnieuw, alsmede eventueel verwijderde system apps opnieuw verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
krijg nu net OTA melding voor nieuwe update...vraag me of dit safe te installeren ivm root en aanpassingen.
Raak je dit ook kwijt bij ota update of enkel via pc?

[ Voor 20% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 25-03-2013 18:43 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banaliteit
  • Laatst online: 13:49
Weer een nieuwe update? Toch niet 434?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 25 maart 2013 @ 18:42:
krijg nu net OTA melding voor nieuwe update...vraag me of dit safe te installeren ivm root en aanpassingen.
Jawel. Maar je moet misschien opnieuw rooten en cwm installeren alsmede mods (screen calibration, black vars, kleinere buttons etc.). Echter bij een OTA zou alles behouden moeten blijven volgens mij...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2013 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg er geen, is dit gedaan via pc of via de mobiel zelf? En heb je al eens de update via pc gedaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
het is update 434, nog nooit aan pc gehangen behalve om cwm en wat mods te installeren.

edit: had nog niet op melding geklikt, maar hij verwijst naar pc om te installeren. Ik wacht wel op een flashable zip.

[ Voor 41% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 25-03-2013 18:56 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luco
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12:17
Via SUS geupdate, raakte root, CWM, Black Bars en Calibration Tool kwijt. Was een kwartiertje werk om dagt allemaal weer te flashen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroendh
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:28
(jarig!)
Wel irritant, dat na een update via de PC de standaard apps er weer op staan.
Zoals mcAfee, playnow, track id ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjezz
Hoe werkt dat eigenlijk met die black bars? Ik heb de startpost op XDA over dit onderwerp gevolgd, de apk gedownload en met de juiste rechten in de /app map gezet, maar na verschillende reboots en een half uur wachten gebeurd er nog niets...

Edit: heb beide apk's (odexed/deodexed) in de /app map staan.

[ Voor 11% gewijzigd door Bartjezz op 25-03-2013 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laarom
hoipimniet schreef op maandag 25 maart 2013 @ 17:24:
Is het niet zo dat Sony nooit officieel heeft verteld wat voor glas er op de XZ zit?
Klopt, ik heb ernaar gevraagd in de livechat die ze gaven. Niks bekend noch ontkend. Vond ik niet positief, als je DT of GG op je toestel hebt, wil je dat je consumenten dat weten toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gister de z even in glas bier gestopt. Dag later nog steeds bijna geen geluid als ik gebeld wordt. Iemand een tip?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laarom
Verwijderd schreef op maandag 25 maart 2013 @ 19:18:
gister de z even in glas bier gestopt. Dag later nog steeds bijna geen geluid als ik gebeld wordt. Iemand een tip?????
Stofzuiger heb ik ergens gelezen, maar zou ik zelf niet aanraden. Domweg wachten lijkt me het veiligst. Kan zelfs een week duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartjezz schreef op maandag 25 maart 2013 @ 19:15:
Hoe werkt dat eigenlijk met die black bars? Ik heb de startpost op XDA over dit onderwerp gevolgd, de apk gedownload en met de juiste rechten in de /app map gezet, maar na verschillende reboots en een half uur wachten gebeurd er nog niets...

Edit: heb beide apk's (odexed/deodexed) in de /app map staan.
Moet genoeg zijn. De beide apk's kun je laten staan als je gewoon stock draait zonder speciale deodexed rom. Gemakkelijker is het om CWM te installeren en dan vandaaruit te flashen. Gaat altijd goed. Eventueel voor de black theme kun je nog een mod voor kleinere soft-buttons toepassen. Andersom werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee of deze: SANDISK MICROSDXC 64 GB ULTRA + SD ADAPTER compatibel met de XZ is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laarom
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CR5s6Jnl.png

Iemand hier nog aan meegedaan? ;)

http://campaigns.sonymobile.com/smart-challenge/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pseudoc
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-09 05:03
Verwijderd schreef op maandag 25 maart 2013 @ 19:40:
Iemand enig idee of deze: SANDISK MICROSDXC 64 GB ULTRA + SD ADAPTER compatibel met de XZ is?
werken prima, maar je telefoon kan maar net iets minder dan 60gb zien
read 38mb write 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 13:05

Nutral

gamer/hardware freak

Ik heb zelf de shatterproof sheet aan de achterkant verwijderd, maar ik krijg echt met geen mogelijkheid die lijm eraf, hoe hebben jullie dat gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Laatst online: 14:32
Wel wat speling aan de front bovenzijde, is dat bij jullie ook het geval?

[ Voor 61% gewijzigd door xminator op 25-03-2013 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:50
Nutral schreef op maandag 25 maart 2013 @ 20:19:
Ik heb zelf de shatterproof sheet aan de achterkant verwijderd, maar ik krijg echt met geen mogelijkheid die lijm eraf, hoe hebben jullie dat gedaan?
Lampolie en aceton (nagellak remover), maar iets te hardhandig overheen gegaan met een spons. Maar probeer eerst met aceton en daarna pas lamoplie. Lampolie is nogal vet. Maar pas op, het heeft voor mij gewerkt, wil niet zeggen dat het ook bij jou werkt.

[ Voor 9% gewijzigd door An1mA op 25-03-2013 20:41 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 20:17
laarom schreef op maandag 25 maart 2013 @ 19:18:
[...]

Klopt, ik heb ernaar gevraagd in de livechat die ze gaven. Niks bekend noch ontkend. Vond ik niet positief, als je DT of GG op je toestel hebt, wil je dat je consumenten dat weten toch?
Tenzij je hier extra voor moet betalen om er mee te kunnen adverteren.
An1mA schreef op maandag 25 maart 2013 @ 20:33:
[...]

Lampolie en aceton (nagellak remover), maar iets te hardhandig overheen gegaan met een spons. Maar probeer eerst met aceton en daarna pas lamoplie. Lampolie is nogal vet. Maar pas op, het heeft voor mij gewerkt, wil niet zeggen dat het ook bij jou werkt.
Aceton is nogal hard voor kleur, maar omdat de ondergrond glas is zou het moeten kunnen. Wel voorzichtig mee zijn op je tafel e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Laatst online: 20-09 14:18
Google Play: Speaker Cleaner

kun je eens proberen

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet in bier stoppen, hoef je ook niet te wachten tot de speaker weer functioneert! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laarom
434 update was duidelijk o.a. voor wifi. Op m´n 5GHz netwerk ging ik van 50% naar 100% bereik.

Iemand anders nog een andere duidelijke verandering gezien/gemerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
:F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:08
Dat je hem in een glas water stopt om even te showen dat snap ik wel. Maar in een glas bier? hahahha, wtf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-09 20:18
Alcohol maakt meer kapot dan je lief is ... ook je XZ :+

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjezz
Nu moet ik het toch even opnemen voor jrjeroen... Hoeveel % van bier is water? Juist, meer dan 90%. Maargoed, dit is geen: discussieer hoe waterdicht je Xperia Z is, topic, maar een ervaringen en discussie topic. Ik zal nog een balletje opgooien:
Die black bars werken nog steeds niet... Beide apk's staan in de juiste map met de juiste rechten, verschillende reboots en een nachtje verder werkt het nog steeds niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jungelman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-08 02:55
Get em while they are hot!
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/icmxxi.png

http://shop.sonymobile.co...ock-dk26-black/1271-8269/
Zullen vast heel snel uitverkocht zijn dus wees er snel bij!!! (Hoort eigenlijk in accessoires topic, maar niet iedereen bezoekt het accessoire topic;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:35
Iemand dit artikel op androidauthority al gelezen?

Net als bij een aantal andere android telefoons is de Xperia Z dus te gebruiken zonder dat je de lockscreen code of pattern kent.

Gisteren even geprobeerd en het werkt. Moest mijn telefoon zelfs rebooten om het lockscreen weer terug te krijgen. Hoop dat er snel een oplossing komt. Niet dat ik iets geheims op mijn telefoon heb staan maar ik vind het toch behoorlijk ernstig en slecht dat zoiets mogelijk is.
Pagina: 1 ... 31 ... 83 Laatste

Let op:
Berichten met als onderwerp winkels, prijzen, aanbiedingen en levertijdenmoeten in het Levertijden- en prijzentopic.
Alles over accessoires hoort in het accessoiretopic.
Alles over rooten, custom roms, etc hoort in het rooten en custom rom topic

Voeg een screenshot van het batterijgebruikoverzicht toe wanneer je problemen hebt met je batterijduur.

Maak gebruik van de Topic Report functie, ga niet zelf off-topic reageren.