ik denk hetM4DMan schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 13:24:
[...]
Ja dat zeg ik, ik kan dus wel GSM/UMTS vinden daar maar er staat geen enkele optie om LTE te selecteren.. Ik neem aan dat ieder model XZ dit toch ondersteund? Of wordt deze optie pas zichtbaar als T-Mobile daadwerkelijk 4G gaat aanbieden?
Verwijderd
Heb je geen 4 opties? De laatste is LTE (preferred)/WCDMA/GSMM4DMan schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 13:24:
[...]
Ja dat zeg ik, ik kan dus wel GSM/UMTS vinden daar maar er staat geen enkele optie om LTE te selecteren.. Ik neem aan dat ieder model XZ dit toch ondersteund? Of wordt deze optie pas zichtbaar als T-Mobile daadwerkelijk 4G gaat aanbieden?
Neen, ik heb maar 3 opties.. Alleen UMTS, Alleen GSM en UMTS(voorkeur)/GSM. Geen LTE/WCDMA/GSM te zien in dat rijtje..Verwijderd schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 13:26:
[...]
Heb je geen 4 opties? De laatste is LTE (preferred)/WCDMA/GSM
Als binnen een week gebruik al krassen te zien zijn op de screenprotectors ben ik het niet met je eens dat de meegeleverde screenprotectors zo stevig zijn?AmbroosV schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 13:17:
Ik heb op de achterkant wel al een kras, denk ik eens ergens geschuurd, de voorkant is echter volledig krasvrij.
Je krijgt van Sony gratis een erg stevige screenprotector. Ik zie absoluut niet in waarom je die zou vervangen door een waarschijnlijk inferieur exemplaar wanneer die nog in perfecte staat is. Op mijn Xperia S heb ik na een jaar met die screenprotector nog altijd geen zichtbare krasjes (bij gebruik). Als ik later eens een serieuze kras heb kan ik 'm altijd nog vervangen.
Ik vind het trouwens ook wat jammer om het Sony-logo te verliezen op de voorkant. Volgens Sony kan je best gewoon een screenprotector over de voorgeïnstalleerde plakken.
Ik vind het inderdaad ook jammer om het Sony logo te verliezen, ik ga er toch maar even contact over opnemen met Sony.
Overigens lijken de producten van Spigen niet inferieur te zijn. Maar dat zullen de ervaringen leren.
Hier op Vodafone staat ie standaard op LTE/WCDMA/GSM
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
`M4DMan schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 13:27:
[...]
Neen, ik heb maar 3 opties.. Alleen UMTS, Alleen GSM en UMTS(voorkeur)/GSM. Geen LTE/WCDMA/GSM te zien in dat rijtje..
Zal wel een branded toestel zijn, waarbij een aantal opties verborgen zijn. Misschien een orginele Rom erop doen?
Leuk man gatheren
ik neem aan dat je LTE niet ziet als tmobile dat niet ondersteund. (Vodafone heeft in eindhoven een lte netwerk)migros schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 13:30:
[...]
`
Zal wel een branded toestel zijn, waarbij een aantal opties verborgen zijn. Misschien een orginele Rom erop doen?
Telefoon omgeruild voor een variant zonder dode pixels. Al zag je ze niet snel. Toch prettig om te weten dat het scherm 110% in orde is.
De Z bevalt me in ieder geval uitstekend en mis vrijwel niks uit iOS. Met 1 hand bedienen is afentoe wel lastig. Mijn handpalm raakt dan afentoe 1 van de knoppen onder.
De Z bevalt me in ieder geval uitstekend en mis vrijwel niks uit iOS. Met 1 hand bedienen is afentoe wel lastig. Mijn handpalm raakt dan afentoe 1 van de knoppen onder.
Eens, mijn Xperia S "protector" kraste als een malle, na 10 maanden eraf gepulkt omdat het er niet uitzag. Ik ben er echt wel voorzichtig mee geweest.tweakraiser schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 13:28:
[...]
Als binnen een week gebruik al krassen te zien zijn op de screenprotectors ben ik het niet met je eens dat de meegeleverde screenprotectors zo stevig zijn?
Ik vind het inderdaad ook jammer om het Sony logo te verliezen, ik ga er toch maar even contact over opnemen met Sony.
Overigens lijken de producten van Spigen niet inferieur te zijn. Maar dat zullen de ervaringen leren.
Die dingen van Sony zijn leuk, maar zodra er krassen opzitten kun je m beter verwijderen/vervangen.
Ericsson-GH197>Sagem MC820>Panasonic GD90>SonyEriccson T68i>HTC Typhoon>HTC TyTN>SonyEricsson W960i>Samsung Omnia HD>HTC Desire HD>Sony Xperia S>Xperia Z>Xperia Z2>Samsung Galaxy S7 Edge>S8>S10>S21Ultra>S22Ultra>OppoFindX8Pro
Het zou kunnen dat je SIM aangeeft niet compatibel te zijn met LTE (of dat het gewoon een oude SIM is). Weet niet helemaal hoe het zit. Je kan altijd bij *#*#INFO#*#* > Telefooninformatie onderaan instellen wat voor netwerk je wil gebruiken, daar staan ze altijd allemaal. WCDMA preferred = HSPA/3G wanneer beschikbaar, anders 2G.
Ik heb mijn Z nu wel al vier weken. Denk dat ik hem eens ergens over heb geschuurd door hem op tafel te leggen en te verschuiven. Het is één ding aan de achterkant, voorkant is nog perfect intact.tweakraiser schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 13:28:
[...]
Als binnen een week gebruik al krassen te zien zijn op de screenprotectors ben ik het niet met je eens dat de meegeleverde screenprotectors zo stevig zijn?
Heb zelf ook jaren lang IOS gehad en nu sinds jaar Android, je mist inderdaad helemaal niks aan IOSSn0wblind schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 13:32:
Telefoon omgeruild voor een variant zonder dode pixels. Al zag je ze niet snel. Toch prettig om te weten dat het scherm 110% in orde is.
Ik ben er in ieder geval aangenaam door verrast. Verwachtte toch wel iets te missen.alwaysleft schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 13:33:
[...]
Heb zelf ook jaren lang IOS gehad en nu sinds jaar Android, je mist inderdaad helemaal niks aan IOS
En ook ik had een Hot Pixel.
Gelukkig krijg ik een nieuwe gesealde telefoon:)
Gisteren de RMA aangemaakt en net al een nieuwe bezorg afspraak gemaakt met t-mobile/amp
Verder echt een Top Toestel!
Gelukkig krijg ik een nieuwe gesealde telefoon:)
Gisteren de RMA aangemaakt en net al een nieuwe bezorg afspraak gemaakt met t-mobile/amp
Verder echt een Top Toestel!
Klein vraagje....
Ik heb rechts aan de onderkant van de XZ (direkt naast het gaatje voor de keychain) een klein gaatje in de behuizing.. het lijkt wel of er een soort van palletje.. In de manual kan ik hier niets over vinden.. Iemand enig idee wat dit is? (misschien de 'maintenance entry'?
Ik heb rechts aan de onderkant van de XZ (direkt naast het gaatje voor de keychain) een klein gaatje in de behuizing.. het lijkt wel of er een soort van palletje.. In de manual kan ik hier niets over vinden.. Iemand enig idee wat dit is? (misschien de 'maintenance entry'?
Beetje overdreven he 4 weken?? Het toestel is nog geen week leverbaar in Europa en omstrekenIk heb mijn Z nu wel al vier weken. Denk dat ik hem eens ergens over heb geschuurd door hem op tafel te leggen en te verschuiven. Het is één ding aan de achterkant, voorkant is nog perfect intact.
Leuk man gatheren
Vreemd, heb mijn telefoon ook met Vodafone en bij mij staat ie op UMTS/GSM. Heb nog wel mijn MTV mobile simkaart erin zien. Ik ga pas volgende maand over naar Vodafone, dus zal toch met de simkaart te maken hebben dan.renzo4000 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 13:28:
Hier op Vodafone staat ie standaard op LTE/WCDMA/GSM
Signature
Misschien iets vaker dit topic bekijken.. Dan zou je weten dat hij iets voor Sony doet en het toestal al langer heeft.migros schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 14:01:
[...]
Beetje overdreven he 4 weken?? Het toestel is nog geen week leverbaar in Europa en omstreken
Hoe die pixels te vinden dan?
Leuk man gatheren
Ik word stiekem met de dag enthousiaster van mijn Xperia Z, slank, mooi, snel, scherp beeld, heerlijke launcher, heerlijke apps zoals Smart Connect. Ik ben blij. Natuurlijk heeft deze ook zijn minpunten, maar die wegen nergens op tegen de pluspunten.
dead pixel checker app bijvoorbeeldmigros schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 14:30:
*#*#SERVICE#*#* ==> Service Tests ==> Display
zit een test tool (diagnostics) op de phone en met behulp van een vergroot glas.nu zijn de pxels er g klein dus mocht je iets vinden dan heb je te doen met een cluster van dode pixels. zelf alleen zonder vergrootglas er door heen gerent , ik kon niks vinden.migros schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 14:30:
of gewoon xperia diagnostics op starten van uit the app lijstmayckelvz schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 14:34:
[...]
*#*#SERVICE#*#* ==> Service Tests ==> Display
Je hebt het wel over AmbroosV he. Die heeft connectiesmigros schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 14:01:
[...]
Beetje overdreven he 4 weken?? Het toestel is nog geen week leverbaar in Europa en omstreken
@Ambroos:
Unbranded toestel, 13W07AAC hiero.
SI 1270-4181.2 NL
Customization version: 1270-4975_R7A
Edit: zo te zien is deze al een paar keer gemeld
Unbranded toestel, 13W07AAC hiero.
SI 1270-4181.2 NL
Customization version: 1270-4975_R7A
Edit: zo te zien is deze al een paar keer gemeld
[ Voor 21% gewijzigd door Myedvyed op 05-03-2013 14:51 ]
Die van mij ook maar even posten omdat hij blijbaar nog iets anders is dan hier al genoemd:
Unbranded toestel, 13W07AAC
SI 1270-4181.2 NL
Customization version: 1270-4975_R8A
Unbranded toestel, 13W07AAC
SI 1270-4181.2 NL
Customization version: 1270-4975_R8A
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Door het forum te lezen en de zoekfunctie te gebruiken.migros schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 14:30:
Ericsson-GH197>Sagem MC820>Panasonic GD90>SonyEriccson T68i>HTC Typhoon>HTC TyTN>SonyEricsson W960i>Samsung Omnia HD>HTC Desire HD>Sony Xperia S>Xperia Z>Xperia Z2>Samsung Galaxy S7 Edge>S8>S10>S21Ultra>S22Ultra>OppoFindX8Pro
Hey, kort vraagje.. hoe komt 't dat mijn oordopjes voor ( ongeveer ) 5% geluid aan de rechter kant, en 95% geluid aan de linker kant doorlaten? een klasgenootje van me zegt dat 't hoort en dat je 't niet hoord als je ze beide in hebt maar daar geloof ik niks van want ik hoor het wel degelijk!
Mijn XZ leest m'n 64GB sandisk kaartje zonder problemen.SToRM666 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:35:
Ik las trouwens in het accessoire topic van de Z dat deze toch kan werken met 64GB kaartjes? Nog meer mensen die dit kunnen bevestigen?
Nadeel is helaas dat door een bug de XZ ergens blijft hangen bij het indexeren zodra je er een sdkaartje in stopt, te zien aan 'Media Server' welke een hoog batterijpercentage in beslag neemt
Ik heb ook T-mobile maar ik kan wel LTE selecteren in dat menu. Ik heb mijn toestel overigens aangeschaft zonder abonnementM4DMan schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 13:24:
[...]
edit: Check of je wel model nummer C6603 hebt, de C6602 ondersteunt namelijk geen LTE geloof ik
[ Voor 4% gewijzigd door Larsie op 05-03-2013 15:56 ]
Verwijderd
Hoe staat het eigenlijk met de GPS ontvangst van het apparaat, werkt dat een beetje steady in combinatie met Navigatie software?
Ik heb een unbranded toestel met een T-Mobile-abonnement. Ik heb wel de eerder aangegeven LTE-optie.M4DMan schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 13:27:
[...]
Neen, ik heb maar 3 opties.. Alleen UMTS, Alleen GSM en UMTS(voorkeur)/GSM. Geen LTE/WCDMA/GSM te zien in dat rijtje..
Ja, ik heb het C6603 model volgens de telefoon informatie.Larsie schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 15:46:
[...]
edit: Check of je wel model nummer C6603 hebt, de C6602 ondersteunt namelijk geen LTE geloof ik
Hmmm duidelijk. Is er al een manier om unbranded firmware op je toestel te zetten (generic roms etc)?hoipimniet schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 15:59:
[...]
Ik heb een unbranded toestel met een T-Mobile-abonnement. Ik heb wel de eerder aangegeven LTE-optie.
[ Voor 32% gewijzigd door M4DMan op 05-03-2013 16:11 ]
Meestal gebeurt zoiets als de hoofdtelefoon er gewoon niet goed ingedrukt zit. Vanwege de inkeping onder het klepje zou dat het geval kunnen zijn, dat b.v. het plastic omhulsel van de plug te laag zit en/of te breed is. Gebruik je je eigen oordopjes of de meegeleverde?Muddy schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 15:43:
Hey, kort vraagje.. hoe komt 't dat mijn oordopjes voor ( ongeveer ) 5% geluid aan de rechter kant, en 95% geluid aan de linker kant doorlaten? een klasgenootje van me zegt dat 't hoort en dat je 't niet hoord als je ze beide in hebt maar daar geloof ik niks van want ik hoor het wel degelijk!
meegeleverde, ik ga ff checken of ik ze er verder in krijgMyedvyed schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 16:26:
[...]
Meestal gebeurt zoiets als de hoofdtelefoon er gewoon niet goed ingedrukt zit. Vanwege de inkeping onder het klepje zou dat het geval kunnen zijn, dat b.v. het plastic omhulsel van de plug te laag zit en/of te breed is. Gebruik je je eigen oordopjes of de meegeleverde?
Ik denk ook dat het dat is, en anders even in je laptop testen. Dan weet je direct welke van de 2 het probleem geeft.Myedvyed schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 16:26:
[...]
Meestal gebeurt zoiets als de hoofdtelefoon er gewoon niet goed ingedrukt zit. Vanwege de inkeping onder het klepje zou dat het geval kunnen zijn, dat b.v. het plastic omhulsel van de plug te laag zit en/of te breed is. Gebruik je je eigen oordopjes of de meegeleverde?
Gebeurt dit bij alle 64 GB kaartjes of alleen bij deze?Larsie schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 15:46:
[...]
Mijn XZ leest m'n 64GB sandisk kaartje zonder problemen.
Nadeel is helaas dat door een bug de XZ ergens blijft hangen bij het indexeren zodra je er een sdkaartje in stopt, te zien aan 'Media Server' welke een hoog batterijpercentage in beslag neemt
Wil ik ook wel weten. Dan kan evt mijn gewone TomTom met pensioen.Verwijderd schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 15:55:
Hoe staat het eigenlijk met de GPS ontvangst van het apparaat, werkt dat een beetje steady in combinatie met Navigatie software?
Your Friendly Neighborhood Moderator
Schijnt bij alle kaartjes te gebeuren ongeacht de hoeveelheid opslagruimteJorgen schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 16:53:
[...]
Gebeurt dit bij alle 64 GB kaartjes of alleen bij deze?
[...]
Wil ik ook wel weten. Dan kan evt mijn gewone TomTom met pensioen.
GPS ontvangst lijkt prima in orde, heb nog niet eerder een apparaat gehad dat zo snel zo'n accurate fix heeft. Andere gps apparaten die ik ter vergelijking heb of heb gehad: N95, Iphone 3g, HTC Dream/G1, HTC HD2, Galaxy S, Galaxy S2, Asus Transformer Prime
Moet nog 4 maanden doen met m'n HTC Sensation dus vast aan het kijken naar een opvolger. Wil na 4 jaar HTC eens wat anders. Samsung doe ik nooit meer, iPhone wordt 'm ook niet zo snel, dus zie deze als een grote kandidaat. Strakke vormgeving, net zoals de UI. I like
Maar even in de gaten houden of er nog veel concurrentie op de markt komt, maar dit bevalt me wel.
Hmm heb net mn 32GB Sandisk class 10 kaartje er in gestopt, zal het eens in de gaten houden.Larsie schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 17:03:
[...]
Schijnt bij alle kaartjes te gebeuren ongeacht de hoeveelheid opslagruimteHeb tot nu toe alleen dat kaartje nog in m'n XZ getest, maar ik lees dezelfde klachten van mensen met 16 en 32GB kaartjes
GPS ontvangst lijkt prima in orde, heb nog niet eerder een apparaat gehad dat zo snel zo'n accurate fix heeft. Andere gps apparaten die ik ter vergelijking heb of heb gehad: N95, Iphone 3g, HTC Dream/G1, HTC HD2, Galaxy S, Galaxy S2, Asus Transformer Prime
GPS is idd dikke prima, bizar hoe snel die fix is inderdaad. Met mn Galaxy S duurde het altijd 5 minuten en als ik dan een fix had was het met haperingen en een standaard afwijking van 400 meter zuidoostelijke richting
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
32 GB Scandisk class 10 erin sinds zaterdag, mediaserver neemt hier bijna nooit veel power op.
Scherm 39%
Android besturing 23%
Standby 8%
Android systeem 7%
Mediaserver 6%
52% batterij over na 11 uur geleden losgekoppeld, scherm 1 uur en 54 minuten aan geweest
Scherm 39%
Android besturing 23%
Standby 8%
Android systeem 7%
Mediaserver 6%
52% batterij over na 11 uur geleden losgekoppeld, scherm 1 uur en 54 minuten aan geweest
Verwijderd
Google/Motorola gaat dus niet dit jaar met vernieuwende telefoons komen.
"We've inherited 18 months of pipeline that we actually have to drain right now, while we're actually building the next wave of innovation and product lines, "We have to go through this transition. These are not easy transitions."
Zelfs de Nexus zou schijnbaar niet binnen bereik liggen voor Motorola. Over een jaar of 2 dan maar eens kijken of ze met wat moois komen om mijn Z te vervangen
. Naast de S4 en One komt er dus niets interessants uit.
"We've inherited 18 months of pipeline that we actually have to drain right now, while we're actually building the next wave of innovation and product lines, "We have to go through this transition. These are not easy transitions."
Zelfs de Nexus zou schijnbaar niet binnen bereik liggen voor Motorola. Over een jaar of 2 dan maar eens kijken of ze met wat moois komen om mijn Z te vervangen
Jongens, ik heb toch wel echt grote software problemen.
ik kan geen apps opstarten. Als ik op de homescreens, of in de tray op een icoontje tap gebeurt er niets.
Ja, het icoontje deukt even in, en daarna niets meer.
Ook is het onmogelijk de icoontjes te verslepen.
hij gaat direct naar t scherm om widgets te plaatsen.
Ik heb t al eens gehad, en om t te repareren heb ik de telefoon aan Sony PC Companion gehangen, en heb ik de firmware gerepareerd, waarna het was opgelost.
Ik was echter wel alle data en instellingen kwijt.
nu vandaag, gebeurt t weer spontaan weer.
Rebooten, alle apps killen, niks helpt..
Ik heb ook al gelezen dat iemand anders het ook had op tweakers hier...
Wat kan ik hier nou aan doen?
Met alle andere taken is hij idioot vloeiend en snel. Het is echt software probleem lijkt t
ik kan geen apps opstarten. Als ik op de homescreens, of in de tray op een icoontje tap gebeurt er niets.
Ik heb t al eens gehad, en om t te repareren heb ik de telefoon aan Sony PC Companion gehangen, en heb ik de firmware gerepareerd, waarna het was opgelost.
Met alle andere taken is hij idioot vloeiend en snel. Het is echt software probleem lijkt t
[ Voor 6% gewijzigd door DutchManticore op 05-03-2013 18:17 ]
Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.
Verwijderd
andere launcher installeren via play store op pc? kijken of daar aan ligt.DutchManticore schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 18:07:
Jongens, ik heb toch wel echt grote software problemen.
Vanmiddag even snel een Phonehouse ingelopen om het toestel te checken. Momenteel ben ik in het bezit van een Xperia P; en daarom wil ik Sony wel een kans geven. Echter had ik vooraf ook al zo mijn bedenkingen wegens de grootte, en een paar andere negatieve comments op de Z zoals kijkhoek, toch matig presterende camera (iets wat ik ondanks alle lof ook ervaar bij de P). Mijn mening na een korte speelsessie:
+ de grootte valt mee; maar toch is het een BIG step forward vanaf een Xperia P. Ik vrees dat ik hier gewoon aan moet toegeven. Ik moet zeggen dat browsen/media bekijken op een 4 inch soms schreeuwt om groter beeld.
+ premium uitstraling. Ondanks de vele vinger afdrukken op het toestel zag het er mooi uit. Voelde ook solide.
+ album app gestart om paar fotootjes te bekijken; prachtige weergave. Kijkhoek valt reuze mee. Ik zeg valt mee omdat er inderdaad vanaf de zijkant een vermindering is. Maar in deze sta ik wel achter de mensen die zeggen; je bekijkt je tel van voren. Amen.
- Wat mij vrijwel als eerste opviel; het UNLOCKEN! omg. Zie ik hier nou de de Gingerbread 2.3 glitch ? Bij het aanzetten van het scherm vanaf standby zie je heel kort het unlocked scherm, en vervolgens in een flits het lockscreen. Heel lelijk dit. Aangezien ik dit nergens meer ben tegen gekomen sinds 4.0 moet het haast wel een Sony software bug zijn. Valt te fixen, maar toch een lelijk iets om direct achter te komen. Doet af aan de solide uitstraling.
- Ondanks ik de Sony interface clean vind, en het gewend ben van de XP, het voelt meer van hetzelfde aan. Sony heeft niet iets vernieuwends in het toestel gestopt buiten waterdichtheid volgens mij. Buiten dat misschien een Android breed 'probleem' is en misschien met 5.0 features erbij krijgen, kan bijv een HTC wel uitpakken bijv met speakers aan de voorkant, infrarood (hoeft geen succes te worden), Zoe etc. Samsung doet ook dit soort dingen; met de G3 bijv het volgen van je ogen om de pagina op te houden, en misschien in de G4 zelfs om te scrollen op deze manier. Kortom; onderzoeken wat mensen kan helpen in hun dagelijks leven, en daarop inspelen met functies. Sony is naar mijn idee te standaard bezig; nieuwe hardware, schilletje eromheen en klaar. Customs ROMs jaja ik weet het, maar ik heb het gewoon over de fabrikanten aanpak.
Eind maart mag ik verlengen, en zal in de winkel de G3/G4, HTC One en Z nogmaals vergelijken en kijken of ik naar een grote toestel te trekken ben. Anders zal ik toch weer een midrange toestel zoeken; minder geld voor bijna dezelfde features.
+ de grootte valt mee; maar toch is het een BIG step forward vanaf een Xperia P. Ik vrees dat ik hier gewoon aan moet toegeven. Ik moet zeggen dat browsen/media bekijken op een 4 inch soms schreeuwt om groter beeld.
+ premium uitstraling. Ondanks de vele vinger afdrukken op het toestel zag het er mooi uit. Voelde ook solide.
+ album app gestart om paar fotootjes te bekijken; prachtige weergave. Kijkhoek valt reuze mee. Ik zeg valt mee omdat er inderdaad vanaf de zijkant een vermindering is. Maar in deze sta ik wel achter de mensen die zeggen; je bekijkt je tel van voren. Amen.
- Wat mij vrijwel als eerste opviel; het UNLOCKEN! omg. Zie ik hier nou de de Gingerbread 2.3 glitch ? Bij het aanzetten van het scherm vanaf standby zie je heel kort het unlocked scherm, en vervolgens in een flits het lockscreen. Heel lelijk dit. Aangezien ik dit nergens meer ben tegen gekomen sinds 4.0 moet het haast wel een Sony software bug zijn. Valt te fixen, maar toch een lelijk iets om direct achter te komen. Doet af aan de solide uitstraling.
- Ondanks ik de Sony interface clean vind, en het gewend ben van de XP, het voelt meer van hetzelfde aan. Sony heeft niet iets vernieuwends in het toestel gestopt buiten waterdichtheid volgens mij. Buiten dat misschien een Android breed 'probleem' is en misschien met 5.0 features erbij krijgen, kan bijv een HTC wel uitpakken bijv met speakers aan de voorkant, infrarood (hoeft geen succes te worden), Zoe etc. Samsung doet ook dit soort dingen; met de G3 bijv het volgen van je ogen om de pagina op te houden, en misschien in de G4 zelfs om te scrollen op deze manier. Kortom; onderzoeken wat mensen kan helpen in hun dagelijks leven, en daarop inspelen met functies. Sony is naar mijn idee te standaard bezig; nieuwe hardware, schilletje eromheen en klaar. Customs ROMs jaja ik weet het, maar ik heb het gewoon over de fabrikanten aanpak.
Eind maart mag ik verlengen, en zal in de winkel de G3/G4, HTC One en Z nogmaals vergelijken en kijken of ik naar een grote toestel te trekken ben. Anders zal ik toch weer een midrange toestel zoeken; minder geld voor bijna dezelfde features.
Nu ga ik even flink de zeikerd uithangen, maar als ik foto's maak dan dupliceren ze zichzelf omdat ik Dropbox Camera Upload gebruik (fantastisch, werkt net als m'n fotostream
)... Kan ik tegen de albumapplicatie zeggen dat hij bijvoorbeeld de dropbox folder niet mag scannen?
Voila.Nexz schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 19:26:
Nu ga ik even flink de zeikerd uithangen, maar als ik foto's maak dan dupliceren ze zichzelf omdat ik Dropbox Camera Upload gebruik (fantastisch, werkt net als m'n fotostream)... Kan ik tegen de albumapplicatie zeggen dat hij bijvoorbeeld de dropbox folder niet mag scannen?
Sommige gallery's bieden hiervoor elegantere opties aan, zoals Quickpic die dan zelf dat bestandje automatisch in de directory zet.
MVG, Frank
Twee kleine bugs
- batterij percentage was zomaar verdwenen
- telefoon wilde niet meer connecten na kopieren film (gaf bij laatste beetje kopieren aan, verbinding verbroken etc.), usb er uit gehaald...wilde niet meer opnieuw connecten (pas na restart).
@JRKAP, ik had een s3 en ik gebruikte al die extra functies echt nooit, de meesten werkten echt voor geen meter.
Het enige was ik wel mis, is een knop om alle programma's in één keer te verwijderen in het multitask menu ipv 1 voor 1 swipen.
Daarnaast moet Sony het echt standaard mogelijk maken om toggles toe te voegen, verwijderen en de volgorde te veranderen, en om een brightness slider in de notificatiebalk mogelijk te maken.
Wat ook fijn zou zijn, is indien een aantal gestures ondersteund zou worden (misschien toch nog maar andere launcher pakken).
Vooral naar benenden swipen op het homescreen om de notificatiebalk naar beneden te krijgen is erg fijn doordat je door de grote van het toestel er niet zo makkelijk bij kunt,
- batterij percentage was zomaar verdwenen
- telefoon wilde niet meer connecten na kopieren film (gaf bij laatste beetje kopieren aan, verbinding verbroken etc.), usb er uit gehaald...wilde niet meer opnieuw connecten (pas na restart).
@JRKAP, ik had een s3 en ik gebruikte al die extra functies echt nooit, de meesten werkten echt voor geen meter.
Het enige was ik wel mis, is een knop om alle programma's in één keer te verwijderen in het multitask menu ipv 1 voor 1 swipen.
Daarnaast moet Sony het echt standaard mogelijk maken om toggles toe te voegen, verwijderen en de volgorde te veranderen, en om een brightness slider in de notificatiebalk mogelijk te maken.
Wat ook fijn zou zijn, is indien een aantal gestures ondersteund zou worden (misschien toch nog maar andere launcher pakken).
Vooral naar benenden swipen op het homescreen om de notificatiebalk naar beneden te krijgen is erg fijn doordat je door de grote van het toestel er niet zo makkelijk bij kunt,
[ Voor 18% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 05-03-2013 19:39 ]
Ps4/switch gamer
Die had ik al gevonden maar waar is dat vergroot glas dan?Nafets schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 14:35:
[...]
zit een test tool (diagnostics) op de phone en met behulp van een vergroot glas.nu zijn de pxels er g klein dus mocht je iets vinden dan heb je te doen met een cluster van dode pixels. zelf alleen zonder vergrootglas er door heen gerent , ik kon niks vinden.
Verwijderd
een echt (fysiek) vergrootglas he, met een schermvergrootglas ga je geen dode pixels uitvergroten

Myedvyed schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 16:26:
[...]
Dit is niet het gevalMuddy schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 16:31:
[...]
meegeleverde, ik ga ff checken of ik ze er verder in krijg
Ohw whaha ik was er weer eens met mijn gedachten niet bij.Verwijderd schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 19:33:
een echt (fysiek) vergrootglas he, met een schermvergrootglas ga je geen dode pixels uitvergroten![]()

Heb er een 16Gb kaartje inzitten maar mijn mediaserver staat na 2,5 dagen op een batterijlading nog maar op 4%Larsie schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 17:03:
[...]
Schijnt bij alle kaartjes te gebeuren ongeacht de hoeveelheid opslagruimteHeb tot nu toe alleen dat kaartje nog in m'n XZ getest, maar ik lees dezelfde klachten van mensen met 16 en 32GB kaartjes
[ Voor 16% gewijzigd door diver99 op 05-03-2013 20:57 ]
Bij mij zit er een 32 gb Samsung kaartje in die behoorlijk volstaat met vanalles en nog wat en mediaserver komt niet eens voor in de lijst
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Iemand trouwens nog een geschikte zaklamp app? Dit zat standaard op mijn oude Nokia maar niet op deze telefoon. 
Ik heb er tig gevonden in de app store, maakt het nog uit welke ik kies?
Gebruik zelf de app LED lightMarc_87 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 21:50:
Iemand trouwens nog een geschikte zaklamp app? Dit zat standaard op mijn oude Nokia maar niet op deze telefoon.
Heeft een handige toggle widget.
Je kan ook een toggle appje downloaden voor je smallapps: Google Play: ToggleSwitcher for small app ... Staan nog meer handige appjes tussen.
[ Voor 14% gewijzigd door renzo4000 op 05-03-2013 22:25 ]
Ben ik de enige die vind dat het scherm en de achterkant, wanneer je er met je nagel op tikt plastic achtig aanvoelt?
Wanneer ik een iPhone 4 of 5 er naast houd dan voelt dat meer als glas aan?
[ Voor 25% gewijzigd door kanem0chi op 05-03-2013 22:27 ]
Nee dat ben je niet.kanem0chi schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 22:26:
Ben ik de enige die vind dat het scherm en de achterkant, wanneer je er met je nagel op tikt plastic achtig aanvoelt?
Meerdere mensen die deze ervaring delen?
Dat komt omdat er aan beide kanten een shatterproof layer op zit van plastic. Deze is verwijderbaar, maar niet aan te raden.kanem0chi schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 22:26:
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Beide lagen er af en het "glas" voelt idd niet premium aan zoals het glas van 4/s. Maar durf mm phone te laten vallen wetende dat er geen barst in komt. Met iPhone echt niet heFrankGuthrie schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 22:30:
[...]
Dat komt omdat er aan beide kanten een shatterproof layer op zit van plastic. Deze is verwijderbaar, maar niet aan te raden.
En nu de gouden vraag:
Wat heb je liever? Het premium "gevoel" wanneer je met je nagels op het gals aan tikt en daarbij zeer gevoelig zijn voor barst schade of heb je liever geen premium ""gevoel" en daarbij zeer stevig, flexibel en betrouwbaar glas hebben wat bijna onbreekbaar is...
Denk maar eens hier aan...
Heb je trouwens wel eens een keer gewapend glas gevoeld?
Dat voelt ook echt heel erg aan als plastic... Want dat komt vanwege de elementen die het glas minder stijf maakt, en juist meer flexibel maakt. (De Xperia Z kun je daadwerkelijk namelijk buigen als je flink wat kracht zet, daar kun je enkele filmpjes van vinden op youtube, en ik had hier eerder ook al gepost). Het gevolg hiervan is dat het glas veeeeel stabieler word, en daarbij niet te barsten, breken, etc... is tenzij je echt met een hamer/scherp voorwerp heel erg je best gaat doen. En zelfs dan zul je maar minuscule barstjes maken, in plaats van grote duidelijke barsten die je op de iphone heel vaak terug vind.
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
Met zo'n onderbouwing begrijp en snap ik het al meer. Was er nnieuwsgierig naar waar de verschillen vandaan kwamen. Maar zoals je al zei, vele iPhone 4 zie ik helemaal bekrast aan de achterkant.Vinand schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 22:59:
[...]
En nu de gouden vraag:
Wat heb je liever? Het premium "gevoel" wanneer je met je nagels op het gals aan tikt en daarbij zeer gevoelig zijn voor barst schade of heb je liever geen premium ""gevoel" en daarbij zeer stevig, flexibel en betrouwbaar glas hebben wat bijna onbreekbaar is...
Denk maar eens hier aan...
Heb je trouwens wel eens een keer gewapend glas gevoeld?
Dat voelt ook echt heel erg aan als plastic... Want dat komt vanwege de elementen die het glas minder stijf maakt, en juist meer flexibel maakt. (De Xperia Z kun je daadwerkelijk namelijk buigen als je flink wat kracht zet, daar kun je enkele filmpjes van vinden op youtube, en ik had hier eerder ook al gepost). Het gevolg hiervan is dat het glas veeeeel stabieler word, en daarbij niet te barsten, breken, etc... is tenzij je echt met een hamer/scherp voorwerp heel erg je best gaat doen. En zelfs dan zul je maar minuscule barstjes maken, in plaats van grote duidelijke barsten die je op de iphone heel vaak terug vind.
Is het normaal dat er een beetje speling zit bij de micro-usb-aansluitkabel? Als ik de telefoon oplaad, kan je het stekkertje namelijk heen en weer bewegen.
En zit er nu maar 1 speaker in? Dat is dan toch wel apart bij een Full HD apparaat.
Ik vind het trouwens echt een geweldig ding. Ik heb hem nu sinds zaterdag en ben er al helemaal aan verknocht.
En zit er nu maar 1 speaker in? Dat is dan toch wel apart bij een Full HD apparaat.
Ik vind het trouwens echt een geweldig ding. Ik heb hem nu sinds zaterdag en ben er al helemaal aan verknocht.
[ Voor 39% gewijzigd door Jorgen op 05-03-2013 23:31 ]
Your Friendly Neighborhood Moderator
Ik heb deze vanmiddag gekregen. Waarschijnlijk gewoon een standaardmelding voor de zekerheid dat je de klepjes goed afsluit.drav91 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 23:35:
Iemand deze waarschuwing al eens gekregen:
[afbeelding]
Krijg je die op een willekeurig moment of als reactie ergens op?
Edit: de sealing werkt hier in ieder geval prima, speaker klinkt naderhand zelfs nog zoals normaal
Edit: de sealing werkt hier in ieder geval prima, speaker klinkt naderhand zelfs nog zoals normaal
[ Voor 45% gewijzigd door Myedvyed op 06-03-2013 00:22 ]
Zocht er iemand een zaklamp-app?
Ik presenteer u de officiële van Sony
https://www.dropbox.com/s...androidapp.torchapp.apk?m
Ik presenteer u de officiële van Sony
Persoonlijk voelt het juist stevig aan en geen glasgevoel, maar zeker geen plastic. Een fijne stevige telefoon 
Well done AmbroosV, al wat meer over het niet werkende notificatielampje bij inkomende berichten, heb alles wat hierboven is beschreven al uitgeprobeerd!! 
AmbroosV schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 02:26:
Ik presenteer u de officiële van Sonyhttps://www.dropbox.com/s...androidapp.torchapp.apk?m
Tnx man!AmbroosV schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 02:26:
Ik presenteer u de officiële van Sonyhttps://www.dropbox.com/s...androidapp.torchapp.apk?m
Wat n vet toestel ! Heb hem nu 2 wekies en ben toch wel verliefd hoor. De batterijduur is na 2 wkn ook echt super. Een hele dag via internet muziek luisteren, af en toe beetje facebooken en whatsapp, sms. En batterij was op 21%. Dat had ik met mijn x10 echt niet meer. Die was allang dood geweest. Het scherm is retestrak echt, wat n beeld joh ! En de snelheid .. kwijl ... Heerlijk snel is het toestel. Het enige wat me maar niet wilde lukken is het sms geluid aanpassen. Ik kreeg nog steeds tmobile geluidje. Ondanks dat ik standaardmelding had aangepast, of notificatie melding. Ik had het via Zedge en Handcent SMS geprobeerd. Ik moet vandaag nog even testen of het misschien nu toch wel gelukt is. Maar zo niet, dan ga ik hier om hulp vragen :-).
Verder krijg ik deze wk mijn bluetooth headset binnen (lekker grote), ik hoop dat dat goed en lekker werkt op het toestel maar dat zal haast wel.
Al met al echt enorm blij met de XZ. Krijgt van mij een dikke 9 hoor. Doet tot nu toe alles wat ik wil, zoals ik het zou willen. Enige wat ik af en toe heb is bij het typen in whatsapp wil ik nog wel eens op de "home" icoon drukken waardoor ik er dus uit vlieg. Maar volgens mij kun je dat icoontje wel verplaatsen. Of ik moet gewoon minder lomp typen ..hihii...
Verder krijg ik deze wk mijn bluetooth headset binnen (lekker grote), ik hoop dat dat goed en lekker werkt op het toestel maar dat zal haast wel.
Al met al echt enorm blij met de XZ. Krijgt van mij een dikke 9 hoor. Doet tot nu toe alles wat ik wil, zoals ik het zou willen. Enige wat ik af en toe heb is bij het typen in whatsapp wil ik nog wel eens op de "home" icoon drukken waardoor ik er dus uit vlieg. Maar volgens mij kun je dat icoontje wel verplaatsen. Of ik moet gewoon minder lomp typen ..hihii...
edit:
nou, het werkt dus nog steeds niet !bij notification sound heb ik mijn eigen wavje ingesteld, maar toen ik daarnet sms binnenkreeg, was dat TOCH weer het tmobile geluidje ! Bij whatsapp werkt het wel goed. En per persoon een eigen ringtone instellen etc. ook. Weet iemand hoe ik dit moet veranderen ?
nou, het werkt dus nog steeds niet !bij notification sound heb ik mijn eigen wavje ingesteld, maar toen ik daarnet sms binnenkreeg, was dat TOCH weer het tmobile geluidje ! Bij whatsapp werkt het wel goed. En per persoon een eigen ringtone instellen etc. ook. Weet iemand hoe ik dit moet veranderen ?
[ Voor 11% gewijzigd door JediUberknaft op 06-03-2013 08:38 ]
Hier ook een bugje gevonden:
een heel stel MP3tjes laten indexeren door Gracenote in de Walkman app.
Titels en artiest herkent hij prima, maar er is een probleem met de album-art.
je ziet maar 1 album cover voor alle MP3-tjes. Werkt dus niet helemaal goed.
In ieder geval zodra je de koptelefoonplug eruit trekt. Weet niet of ie zo intelligent is dat ie 'voelt' dat er kleppen open staan.Myedvyed schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 00:01:
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Heb je het per album in een eigen map staan? Ik heb dit toestel nog niet maar dit krijg ik ook bij mijn android toestellen als het niet per album in een eigen map staat.Freeze-Oh schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 08:31:
Hier ook een bugje gevonden:
Bij mij was het na het uit de oplader halen van mijn XZ.Myedvyed schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 00:01:
Dit soort meldingen van de klepjes komen sinds dinsdag na een update van sony smart connect.
Als het goed is heb je deze dus gisteren binnengehaald dmv auto update
Check.star-saber schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 09:21:
Dit soort meldingen van de klepjes komen sinds dinsdag na een update van sony smart connect.
Nog een vraagje, hoe kan je makkelijk je intern geheugen bekijken? Ik heb via de pc wat opgeslagen maar ik kan het nu niet meer vinden.
Met de voorgeinstalleerde File Commander. Dan is je intern geheugen - Interne opslag.Marc_87 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 09:28:
Nog een vraagje, hoe kan je makkelijk je intern geheugen bekijken? Ik heb via de pc wat opgeslagen maar ik kan het nu niet meer vinden.
En als je naar je berichten (inbox) gaat en dan instellingen??JediUberknaft schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 08:20:
Het enige wat me maar niet wilde lukken is het sms geluid aanpassen. Ik kreeg nog steeds tmobile geluidje. Ondanks dat ik standaardmelding had aangepast, of notificatie melding. Ik had het via Zedge en Handcent SMS geprobeerd. Ik moet vandaag nog even testen of het misschien nu toch wel gelukt is. Maar zo niet, dan ga ik hier om hulp vragen :-).
Het is inderdaad een beetje vreemd, maar deze instellingen staan niet bij je algemene instellingen
[ Voor 9% gewijzigd door Krullebol.nl op 06-03-2013 09:40 ]
Kijk bij handcent sms kan ik naar een bericht van iemand gaan en dan naar settings >> notification settings >> kan ik het geluid uitkiezen. Maar dat is het geluid wat ik inderdaad wil. Maar als ik er dan helemaal uit ga en iemand stuurt mij sms, is het het standaard tmobile geluid ? Ik begrijp er echt geen klap van. Ik heb dit probleem vroeger ook gehad met mijn x10, maar toen kon ik het dus WEL oplossen door via handcent sms een geluid uit te kiezen. Vreemd dit, ik wil echt een ander geluid ..
Die kan ik niet vinden, waar zou die moeten staan?johnhere schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 09:31:
[...]
Met de voorgeinstalleerde File Commander. Dan is je intern geheugen - Interne opslag.
Danku, er zit bij mij wel een bugje is zo lijkt. Als ik op S.O.S. klik dan blijft die lopen totdat ik de app handmatig uit de lijst met actieve applicaties verwijder.AmbroosV schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 02:26:
Ja sinds vandaag krijg ik die ook als je een connector eruit haalt. Wel vreemd dat ik die niet eerder heb gekregen. Misschien een over the air update?drav91 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 23:35:
Iemand deze waarschuwing al eens gekregen:
[afbeelding]
High Powered Madness
De launcher heeft dus een bug waardoor deze onbruikbaar wordt.
is me al twee keer gebeurd.
Heb nu tijdelijk de smartlaunchr uit de playstore, en alles werkt weer perfect.
En de walkman app is echt slecht.
Had eigenlijk een subliem programma verwacht, maar die van Samsung heeft toch veel meer functionaliteit.
Shuffle, kan alleen per hele librairy, en de zoekfunctie komt met 991 nummers erin telkens uit op "geen resultaten". Wat ik ook zoek.
is me al twee keer gebeurd.
Heb nu tijdelijk de smartlaunchr uit de playstore, en alles werkt weer perfect.
En de walkman app is echt slecht.
Had eigenlijk een subliem programma verwacht, maar die van Samsung heeft toch veel meer functionaliteit.
Shuffle, kan alleen per hele librairy, en de zoekfunctie komt met 991 nummers erin telkens uit op "geen resultaten". Wat ik ook zoek.
[ Voor 44% gewijzigd door DutchManticore op 06-03-2013 10:39 ]
Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.
Morgen komt mijne binnen van Coolblue op me werk gebracht tussen half 9 en 13:00, ik krijg morgen ochtend nog een smsje voor specifieke tijd.
Na al die reacties en hem zelf bij phonehouse gebruikt te hebben erg positief en kan niet wachten, gelukkig dat coolblue hem heeft wan belcompany heeft echt een drama van me bestelling gemaakt niet te geloven.
Na al die reacties en hem zelf bij phonehouse gebruikt te hebben erg positief en kan niet wachten, gelukkig dat coolblue hem heeft wan belcompany heeft echt een drama van me bestelling gemaakt niet te geloven.
Installeer gewoon es file explorer erg fijne app om je sdkaart/interne geheugen te bekijken.Marc_87 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:13:
[...]
Die kan ik niet vinden, waar zou die moeten staan?
https://play.google.com/s...strongs.android.pop&hl=nl
Mijn Xperia Z is binnen
Het eerste wat me opvalt is dat deze telefoon echt gewoon gemaakt is voor mijn hand, met de iphone heb ik vaak dat ie net niet helemaal lekker lang vasthoud omdat ie net iets te klein is, maar de xperia z is echt heel fijn. de standby button valt exact onder m'n duim en met mijn duim is precies alles lager dan de standby button te bereiken waardoor ik met 1 hand het grootste deel van wat ik op zo'n moment zou willen kan doen. Neem ik hem in m'n linkerhand dan vallen wederom de knoppen perfect. Het rechthoekige design valt ook exact in mijn handpalm. Gebruikersreview over de rest van het toestel komt over enkele weken, icm met accessoires.
Het eerste wat me opvalt is dat deze telefoon echt gewoon gemaakt is voor mijn hand, met de iphone heb ik vaak dat ie net niet helemaal lekker lang vasthoud omdat ie net iets te klein is, maar de xperia z is echt heel fijn. de standby button valt exact onder m'n duim en met mijn duim is precies alles lager dan de standby button te bereiken waardoor ik met 1 hand het grootste deel van wat ik op zo'n moment zou willen kan doen. Neem ik hem in m'n linkerhand dan vallen wederom de knoppen perfect. Het rechthoekige design valt ook exact in mijn handpalm. Gebruikersreview over de rest van het toestel komt over enkele weken, icm met accessoires.
Al geprobeerd om de sos knop wat langer ingedrukt te houden? Zo stopt ie bij mij.ormagon schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:13:
[...]
Danku, er zit bij mij wel een bugje is zo lijkt. Als ik op S.O.S. klik dan blijft die lopen totdat ik de app handmatig uit de lijst met actieve applicaties verwijder.
Uiteraard, reageert die helaas niet op.Humma Kavula schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:57:
[...]
Al geprobeerd om de sos knop wat langer ingedrukt te houden? Zo stopt ie bij mij.
Jemig excuus. Dacht dat ie default aanwezig was ?Marc_87 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:13:
[...]
Die kan ik niet vinden, waar zou die moeten staan?

Nee,Robin64 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 09:11:
[...]
Heb je het per album in een eigen map staan? Ik heb dit toestel nog niet maar dit krijg ik ook bij mijn android toestellen als het niet per album in een eigen map staat.
alles gewoon in een folder gegooid. Dat zou inderdaad de oorzaak kunnen zijn, als hij per folder 1 albumart plaatje opslaat zou dit probleem goed te verklaren zijn. Ik ga het eens proberen. Bedankt!
Heh bah, om de een of andere reden negeert mijn Album-app de .NOMEDIA files, heb ze inmiddels ook in de WhatsApp folder geknikkerd. Cache legen heeft geen effect gehad. De troep die m'n vrienden m'n sturen hoeft er echt niet tussen te staan
Weet iemand hoe ik applicaties op het toestel kan zetten via de computer?
Ik heb op mijn computer namelijk ongeveer 20 apps gedownload, maar ik zou niet weten hoe ik ze erop kan zetten.
Ook kan ik op het toestel helemaal niet (zoals bij de htc's) bij 'bestandsbeheer' komen, daar kun je gewoon je apps in terug vinden. Je klikt ze aan en hij installeerd ze.
Please help
Ik heb op mijn computer namelijk ongeveer 20 apps gedownload, maar ik zou niet weten hoe ik ze erop kan zetten.
Ook kan ik op het toestel helemaal niet (zoals bij de htc's) bij 'bestandsbeheer' komen, daar kun je gewoon je apps in terug vinden. Je klikt ze aan en hij installeerd ze.
Please help
Macbook Pro Retina 15'' 2.7Ghz / 16GB Ram / 256GB SSD ♬ iPhone 12 Pro 256GB Blue ⌘
Je kunt je Xperia Z aan je PC hangen d.m.v. de bijgeleverde kabel, de "Interne Opslag" zou dan moeten verschijnen. Je kunt dan de apps op je device zetten. Dan kun je met bijvoorbeeld ES File Explorer (te downloaden vanuit de Play Store) ze aanklikken en installeren, heb ik net ook gedaan met de Zaklamp app van AmbroosV.lauyylauyy schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 11:42:
Weet iemand hoe ik applicaties op het toestel kan zetten via de computer?
Please help
Je moet overigens ook aangeven dat je wil installeren vanuit onbekende bronnen, maar daar krijg je vanzelf een melding van.
Ik ben in bezit van een mac, maar is dit van jou bij een windows pc? Want ik kan namelijk bij 'finder' het toestel niet detecteren. Wel heb ik het programma 'sony bridge for mac'. Maar daar kan ik het interne geheugen niet mee uitlezen..Nexz schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 11:44:
[...]
Je kunt je Xperia Z aan je PC hangen d.m.v. de bijgeleverde kabel, de "Interne Opslag" zou dan moeten verschijnen. Je kunt dan de apps op je device zetten.
Macbook Pro Retina 15'' 2.7Ghz / 16GB Ram / 256GB SSD ♬ iPhone 12 Pro 256GB Blue ⌘
Let op:
Berichten met als onderwerp winkels, prijzen, aanbiedingen en levertijdenmoeten in het Levertijden- en prijzentopic.
Alles over accessoires hoort in het accessoiretopic.
Alles over rooten, custom roms, etc hoort in het rooten en custom rom topic
Voeg een screenshot van het batterijgebruikoverzicht toe wanneer je problemen hebt met je batterijduur.
Maak gebruik van de Topic Report functie, ga niet zelf off-topic reageren.
Berichten met als onderwerp winkels, prijzen, aanbiedingen en levertijdenmoeten in het Levertijden- en prijzentopic.
Alles over accessoires hoort in het accessoiretopic.
Alles over rooten, custom roms, etc hoort in het rooten en custom rom topic
Voeg een screenshot van het batterijgebruikoverzicht toe wanneer je problemen hebt met je batterijduur.
Maak gebruik van de Topic Report functie, ga niet zelf off-topic reageren.