[PC] Battlefield 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 68 ... 95 Laatste
Acties:
  • 273.261 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
spartacusNLD schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 18:00:
http://battlelog.battlefi.../2955064762670505732/187/

nog meer mensen dit probleem? kon tot een uur of 4 prima online komen.. nu blijft hij op het zwarte loading scherm hangen.. punkbuster handmatig updaten help niet.. hoop dat dice het nog fixed
Ik kan de hele dag al niet meer online. Niks lijkt te werken...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-10 16:54
Punkbuster update via PBsetup heeft bij mij de Loading... problemen opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Moest net een revive accepten maar had een bommewerper in mn hand, je kan al raden wat er gebeurde.

Hoe kan je als programmeur zulke fouten maken?

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

rickyy schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 18:24:
Moest net een revive accepten maar had een bommewerper in mn hand, je kan al raden wat er gebeurde.

Ontwikkel maar eens aan een spel en stel jezelf die vraag dan nog eens.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-09 14:59
JT888 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 16:44:
[...]

Sorry hoor maar ik kan me niet vinden ik jouw text ;) aangezien ik zoals jij zegt éé'n van de populaire hardware configs bezit van dit moment en het bij mij gewoon draait.

Win7, 3570K, 8GB, 7950 3GB = 50-70 fps
wesleytjuh schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 16:48:
[...]

Buiten het feit dat het eigenlijk niet hier thuis hoort, maar waarom vermeld niemand de settings erbij waarop ze draaien? 50-70 FPS op low? Op Ultra?

3770K, 16GB ram, win7 en een HD6990 OC'ed trekt hier High goed, Ultra zorgt voor de teveel fps drops onder de 50fps.
Wat ik heb: Win 7, i5 3570K, ATI 6950 1 GB, 8 GB RAM, 1920x1080 scherm, SSD.
Edit: ook draag ik voor mijn PC zorg, dus ik kan moeilijk geloven dat het aan mijzelf ligt. Alles up to date qua Windows Update, qua anti-malware apps, wordt regelmatig gescant, regelmatig CCleaner, elke week TuneUp Utilities schoonmaak.

Wat ik krijg:
- steeds lag die opkomt na een bepaald aantal minuten spelen. Lag dat het dus ongewoon ondoenbaar wordt... Als ik dan quit en Task Manager bekijk, zat m'n CPU al even op 100% bezig.
- crash naar desktop met de melding in Battlelog: ERROR: You were kicked from the game als ik ook maar één keybinding wil veranderen

Zonet eens die config hier geprobeerd ( https://gathering.tweaker...message/40978332#40978332 ) maar nu crashte ik nog eerder dan anders. Ik kreeg in Battlelog dit als uitleg:
ERROR Game disconnected: something went wrong.
Aan die error beschrijvingen in Battlelog mogen ze ook wel wat doen :X Ik heb al veel mogelijke errors gelezen maar allemaal zijn ze zo superonduidelijk. Wat is het nut van een error message als je er niets interessants uit kunt halen...

Ik heb nog geen enkele normale match kunnen spelen. Volgens Battlelog zit ik al aan 2 uur playtime, maar veel fun had ik niet. :P

Maar goed, dit hoort in de hardware thread en ik zal er dus nu over stoppen hier.
Edit: mensen die tips hebben, verzoek ik hier te posten https://gathering.tweaker...ist_messages/1563696/last :)

@ Hieronder: die zijn sinds gisteren installed. Ook heb ik ze geinstalleerd volgens de meest nauwkeurige manier:
- uninstall via Control Panel
- reboot
- overige restjes via Driver Fusion gewist + CCleaner daarna gedraaid
- reboot
- nieuwe drivers erop

AAAAND... WE'RE DONE HERE.

Ik raak die shitty game niet meer aan tot de eerstvolgende patch. >:)
Terug naar Dishonored <3

Oja, en alles stond op Low en zaken zoals AA en AO uit, dus dat kan het ook niet zijn...

[ Voor 17% gewijzigd door Asgaro op 03-10-2013 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-09 11:23
Asgaro schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 18:27:
[...]

[...]

Wat ik heb: Win 7, i5 3570K, ATI 6950 1 GB, 8 GB RAM, 1920x1080 scherm, SSD.
Edit: ook draag ik voor mijn PC zorg, dus ik kan moeilijk geloven dat het aan mijzelf ligt. Alles up to date qua Windows Update, qua anti-malware apps, wordt regelmatig gescant, regelmatig CCleaner, elke week TuneUp Utilities schoonmaak.

Wat ik krijg:
- steeds lag die opkomt na een bepaald aantal minuten spelen. Lag dat het dus ongewoon ondoenbaar wordt... Als ik dan quit en Task Manager bekijk, zat m'n CPU al even op 100% bezig.
- crash naar desktop met de melding in Battlelog: ERROR: You were kicked from the game als ik ook maar één keybinding wil veranderen

Zonet eens die config hier geprobeerd ( https://gathering.tweaker...message/40978332#40978332 ) maar nu crashte ik nog eerder dan anders. Ik kreeg in Battlelog dit als uitleg:
ERROR
Game disconnected: something went wrong.

Aan die error beschrijvingen in Battlelog mogen ze ook wel wat doen :X Ik heb al veel mogelijke errors gelezen maar allemaal zijn ze zo superonduidelijk. Wat is het nut van een error message als je er niets interessants uit kunt halen...

Ik heb nog geen enkele normale match kunnen spelen. Volgens Battlelog zit ik al aan 2 uur playtime, maar veel fun had ik niet. :P

Maar goed, dit hoort in de hardware thread en ik zal er dus nu over stoppen hier.
Draai zelf mijn systeem in mijn sig + win8 en heb nergens last van gehad, op crashende servers na dan. Probeer eens de nieuwe 13.10 beta drivers van amd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
rickyy schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 18:24:

Een demo uitbrengen, deze een beta noemen en gebruik makend van software die meer alpha dan beta is. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beta-ark
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Voor de snipers is deze game een feestmaal,en voor de campers is het de hemel,constand word je vanaf de daken beschoten of het hele team zit er met c4,nee dit is het echt niet,vandaag de knoop door gehakt en cod ghost maar besteld.

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Phyxion schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 18:26:
[...]

Ontwikkel maar eens aan een spel en stel jezelf die vraag dan nog eens.
Het is natuurlijk niet erg slim van de ontwikkelaars om 'accept revive' op de vuurknop (left mouse) te doen. Je zou maar tegenover een muur worden gerevived en je moet accepteren terwijl je een M320 HE in je handen hebt. Instadeath. Hoezo paradox :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Bee.nl schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 18:46:
[...]

Het is natuurlijk niet erg slim van de ontwikkelaars om 'accept revive' op de vuurknop (left mouse) te doen. Je zou maar tegenover een muur worden gerevived en je moet accepteren terwijl je een M320 HE in je handen hebt. Instadeath. Hoezo paradox :P
Ik moet toegeven, het is de meest rare knop inderdaad. Ik heb ook nog geen idee hoe het precies werkt, ik heb al een keer ACCEPT LMB en ACCEPT RMB gehad. Het staat er ook echt een milliseconde in beeld wat niet echt helpt :+

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cresso
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06-2020
Bijna niemand heeft het nog over die battlepacks gehad. Blijkbaar heb ik straks niet meer zelf de controle over wat ik unlock. Ik moet nu eerst battle packs gaan verdienen en dan hopen dat de random items die daar in zitten nuttig zijn voor mij. En dit is nog maar het begin, straks mag je massaal battlepacks gaan kopen met microtransacties a la team fortress 2 om nog wat dingetjes op een normale tempo te kunnen unlocken. Als dit echt zo is in de final game dan ben ik boos! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Cresso schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 18:54:
Bijna niemand heeft het nog over die battlepacks gehad. Blijkbaar heb ik straks niet meer zelf de controle over wat ik unlock. Ik moet nu eerst battle packs gaan verdienen en dan hopen dat de random items die daar in zitten nuttig zijn voor mij. En dit is nog maar het begin, straks mag je massaal battlepacks gaan kopen met microtransacties a la team fortress 2 om nog wat dingetjes op een normale tempo te kunnen unlocken. Als dit echt zo is in de final game dan ben ik boos! :(
He joh, neem het ze niet kwalijk, ze willen gewoon je geld.

Speel nu al uren maar ik unlock niks. Ben nu level 6 facht ik, wanneer krijg ik is een ander wapen buiten de AK12 en scar? En wat attachments is misschien ook wel handig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheK1ng
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-01-2022
rickyy schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 18:58:
[...]

Speel nu al uren maar ik unlock niks. Ben nu level 6 facht ik, wanneer krijg ik is een ander wapen buiten de AK12 en scar? En wat attachments is misschien ook wel handig...
Nope er zijn maar 2 wapens per categorie in de beta, ook zijn er maar een paar unlocks per wapen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:55
Battlepacks hebben toch bijna alleen maar cosmetic items?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
Ik raak die shitty game niet meer aan tot de eerstvolgende patch. >:)
Terug naar Dishonored <3
Weet jij wel wat een beta inhoud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02:13
Msi92 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 19:00:
[...]

Je weet wel dat het spel binnen 4 weken al uit komt en 100% perfect hoort te lopen? :P

DICE kennende zullen de helft van de bugs nog onopgelost blijven :X

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cresso
rickyy schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 18:58:
[...]

Daar gaat het niet om. Battlefield is geen gratis game. Je betaalt eerst volledig voor de basisgame, dan ook nog eens voor premium als je de DLC wilt. Dan zit je al op ruim 100 euro meestal, tenzij je paar maandjes wil wachten op een aanbieding. Dan komt hier bovenop ook nog misschien een micro transactie systeem. Deze game is niet gratis zoals in Team Fortress 2, dan kan ik het nog begrijpen. EA/Dice probeert het nu straks allebei.

Er zitten geen andere wapens in de beta voor assault. Dit is wat je krijgt. Je kan alleen nog bepaalde attachments unlocken via battlepacks, MITS je geluk hebt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
TheK1ng schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 18:59:
[...]

Nope er zijn maar 2 wapens per categorie in de beta, ook zijn er maar een paar unlocks per wapen :S
DICE heeft maar een handje vol unlocks aangezet in de Beta. Was al bekend :p
Kijk maar eens hoe weinig unlocks de tank heeft bijvoorbeeld. Verwacht minimaal het aantal van BF3 qua unlocks per wapen. Gezien de verschillende soorten grips en barrels zal het nog wel veel meer bevatten dan BF3.

Ligt het trouwens aan mij of level je langzamer in de beta dan BF3? Heb er een paar uurtjes op zitten met een iets boven gemiddelde SPM maar ben pas halverwege level 3.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
kevz schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 19:02:
[...]

Je weet wel dat het spel binnen 4 weken al uit komt en 100% perfect hoort te lopen? :P

DICE kennende zullen de helft van de bugs nog onopgelost blijven :X
Zoals DICE al gezegd heeft: dit is een oude beta die ze ter beschikking hebben gesteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
naaitsab schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 19:02:
[...]

DICE heeft maar een handje vol unlocks aangezet in de Beta. Was al bekend :p
Kijk maar eens hoe weinig unlocks de tank heeft bijvoorbeeld. Verwacht minimaal het aantal van BF3 qua unlocks per wapen. Gezien de verschillende soorten grips en barrels zal het nog wel veel meer bevatten dan BF3.

Ligt het trouwens aan mij of level je langzamer in de beta dan BF3? Heb er een paar uurtjes op zitten met een iets boven gemiddelde SPM maar ben pas halverwege level 3.
Ja, omhoog gaan in level gaat zeker in de eerste paar levels veel langzamer dan in BF3.

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheK1ng
[b]naaitsab schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 19:02:
Dat gevoel had ik ook al, ik heb er nu 12,5uur opzitten O-) en ik ben "pas" op 4,25.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Hmm wat is dit nou, gisteren geen problemen. Nu kom ik thuis wil ik een server joinen, duurt het laden zoiezo enorm lang. maar daarna blijft hij staan met zwart scherm op loading rechts in de hoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:21
Gewoon opnieuw starten, heb ik ook weleens.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:11
Msi92 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 19:00:
[...]
Een build met alle features van de full, puur voor bughunting.

Maar een dice beta is een verkapte demo / server stresstest

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Cresso schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 19:02:
[...]

Daar gaat het niet om. Battlefield is geen gratis game. Je betaalt eerst volledig voor de basisgame, dan ook nog eens voor premium als je de DLC wilt. Dan zit je al op ruim 100 euro meestal, tenzij je paar maandjes wil wachten op een aanbieding. Dan komt hier bovenop ook nog misschien een micro transactie systeem. Deze game is niet gratis zoals in Team Fortress 2, dan kan ik het nog begrijpen. EA/Dice probeert het nu straks allebei.

Er zitten geen andere wapens in de beta voor assault. Dit is wat je krijgt. Je kan alleen nog bepaalde attachments unlocken via battlepacks, MITS je geluk hebt natuurlijk.
Ik was sarcastisch. Wat je krijgt voor je geld (al helemaal als je ook BF3 volledig heb) is gewoon bedroevend slecht. Kijk wat voor content je krijgt in een game als GTA:V of Team Fortress for een fractie van het geld wat je betaald voor deze afgeraffelde geldmachine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
ik zou bf eerder tegenover cod zetten en dan pas zul je de kwaliteit ervan waarderen.. ik speel nu de bf3 singleplayer en dat is al 10x beter dan die rotspel van een bo2 multiplayer. wat een gezeur weer.. zet zelf maar eens zo een spel in elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 30-09 23:58
Onspeelbaar voor mij, helaas en vreemd.

Eergisteren speelde het spel goed op medium maar had ik soms crashes. Toen las ik ergens op een bf4 forum dat ik beter de beta drivers kon pakken. Gister dat geprobeerd en dit was een ramp, onspeelbaar gewoon. Met de drivers die hier worden aangeraden is het nog steeds net zo erg...

Toch maar eens gaan upgraden zodra ik het geld heb dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
ralph0603 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 19:10:
Hmm wat is dit nou, gisteren geen problemen. Nu kom ik thuis wil ik een server joinen, duurt het laden zoiezo enorm lang. maar daarna blijft hij staan met zwart scherm op loading rechts in de hoek.
Punkbuster handmatig updaten.
rickyy schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 19:20:
[...]

Ik was sarcastisch. Wat je krijgt voor je geld (al helemaal als je ook BF3 volledig heb) is gewoon bedroevend slecht. Kijk wat voor content je krijgt in een game als GTA:V of Team Fortress for een fractie van het geld wat je betaald voor deze afgeraffelde geldmachine.
Dat vind jij, ik heb meer dan 300 uur gameplay in BF3 zitten, dat vind ik een koopje voor 100 euro. Als jij BF4 het geld niet waard vind koop je het toch gewoon niet? Niemand dwingt je ertoe.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
naaitsab schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 19:25:
[...]

Punkbuster handmatig updaten.

[...]

Dat vind jij, ik heb meer dan 300 uur gameplay in BF3 zitten, dat vind ik een koopje voor 100 euro. Als jij BF4 het geld niet waard vind koop je het toch gewoon niet? Niemand dwingt je ertoe.
Ik heb er 600 in zitten. Ik heb in de multiplayer mod van GTA San Andreas vroeger 2000 uur zitten, deze was gratis. In CSS heb ik 1000 uur zitten, deze koste me een tientje, TF2 rond de 400 uur, ook een tientje, L4D2 was 20 euro en daar zit ik ook op de 300-400 uur.

Ik begrijp dat niemand me dwingt om het te kopen, maar het meest droevige feit blijft dat er niks minder slechts op de markt is (komt). En aangezien ik niks beters te doen heb moet ik me hier maar mee vermaken.

[ Voor 14% gewijzigd door rickyy op 03-10-2013 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
Ok omdat het niet in bf3 zat dacht ik dat het een bug was. Heel vervelend heb altijd een tekort aan kogels.
Verder valt het me op dat de game meer aanvoelt als een MOH dan battlefield iig domination. EN dat is zeker geen compliment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:28

codex

Geen OpenAI agent :)

m4rtyr schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 19:22:
ik zou bf eerder tegenover cod zetten en dan pas zul je de kwaliteit ervan waarderen.. ik speel nu de bf3 singleplayer en dat is al 10x beter dan die rotspel van een bo2 multiplayer. wat een gezeur weer.. zet zelf maar eens zo een spel in elkaar.
Ik speel beide, het is maar wat je ervan verwacht. COD is heel goed in een bepaald truukje, waar BF gewoon minder is: CQ combat. De pracht en praal van BF is natuurlijk veel indrukwekkender, maar de mechanics en netcode zijn een stuk slechter. Als ik nu na een tijdje COD nu BF3/BF4 speel valt dit echt op. Een tegenstander neerschieten en 2 seconden later dood neervallen om erachter te komen dat degene die jij hebt gekilled degene was die vanuit de afterlife nog even een kill binnen sleept. Verhogingen van 5 centimeter waar je overheen moet springen. Knifeanimaties waarbij mensen niet dood kunnen. Rondwarpende spelers. Dan kan ik soms zelfs een beetje begrip opbrengen voor het feit dat er nooit een compleet nieuwe engine verschijnt voor COD ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Laatst online: 01:34

fynrd1

Fooled by Randomness

Het spel is wel een heel stuk zwaarder geworden, waar ik in bf3 gem boven de 100fps zit, nu met scaling op 120% precies 64fps gemiddeld. Voorderest is het supersoepel, geen dips alleen crashed het nog weleens. Het speelt wel heel anders, maar of het beter of slechter is kan ik echt niet zeggen. De mogelijkheid om onzichtbare kogels af te schieten ben ik in iedergeval nog niet tegen gekomen, wat ik opzich wel jammer vind.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Laatst online: 22:35

Kiwi

Gadgetfreak

Betekent dit misschien dat we vanaf morgen de Obliteration mode kunnen verwachten? Hij staat ook al in de server browser, dus ik denk dat het een "Caspian Bordertje" wordt. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 22:53

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Basekid schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 19:00:
Battlepacks hebben toch bijna alleen maar cosmetic items?
Ook attachments...
Ik ben in ieder geval geen fan van het idee dat it zo attachments moet gaan halen. Vooral omdat het kennelijk om 200 packs in totaal gaat die je langzaam aan unlocked. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
DanielWW2 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 20:06:
[...]

Ook attachments...
Ik ben in ieder geval geen fan van het idee dat it zo attachments moet gaan halen. Vooral omdat het kennelijk om 200 packs in totaal gaat die je langzaam aan unlocked. :/
Volgens mij kan je alles unlocken zonder battlepacks buiten wat cosmetische stuff. Battlepacks voor mensen die snel unlocks willen en te lui zijn om ze vrij te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:55
ReQuiem83 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 20:18:
[...]

Volgens mij kan je alles unlocken zonder battlepacks buiten wat cosmetische stuff. Battlepacks voor mensen die snel unlocks willen en te lui zijn om ze vrij te spelen
Battlepacks moet je juist vrijspelen...

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
AdmiralSnipe schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 20:19:
[...]

Battlepacks moet je juist vrijspelen...
3-4, en daarna kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon een bug, was ook al bij e3, toen zeiden ze dat het een bug was. Ik ben het zelf niet tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Net met een willekeurige Squadmember paar leuke potten gehad via Voip.
Het werkt best goed, we konden elkaar prima verstaan.

Erg leuk dat er zulke potjes kunnen tussen zitten met mensen die je verder niet kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TaNJkKq.jpg

;( :F ;w

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Laatst online: 22:35

Kiwi

Gadgetfreak

Was te verwachten, ik hoop alleen niet dat ze gaan bannen om dit soort redenen, dat vind ik dan ook weer sneu, maar we zullen helaas nog veel hakenkruizen, penissen, en weet ik veel wat nog meer tegenkomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Moet wel lachen om de droogheid.

Hoe werkt het dat customizen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Kwam gister ook een Swastika tegen, niet netjes imho

dus ff report gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheK1ng
Als je op een Russische server speelt moet je gewoon je tank roze met hartjes maken, en dan kijken hoe hard ze voor je wegrennen ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de battlelog forums wordt telkens gesuggereerd dat Win8 voor veel performance winst zorgt, maar dan heb ik het idee dat het hier om mensen gaat met DX11.1 kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 21:54:
Op de battlelog forums wordt telkens gesuggereerd dat Win8 voor veel performance winst zorgt, maar dan heb ik het idee dat het hier om mensen gaat met DX11.1 kaarten.
Aangezien DX 11.1 CPU load naar de GPU overhevelt en de CPU in de beta belachelijk overloaded is en de GPU gewoon niet in de buurt van 100% load krijgt is dat niet zo gek. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
ralph0603 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 19:10:
Heb ik ook negen van de tien keer. En als ik dan eindelijk in een spel zit, kan ik niet deployen. Een authentieke EA ervaring noem ik dan dan maar.
Ik heb gisteren wel een keer kunnen spelen, hopen dat het vanavond nog lukt. Ik ben nu al een half uur aan het proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cresso
Verwijderd schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 21:54:
Hier heeft iemand wat benchmarks tussen windows 7 en 8.gedaan: http://imgur.com/a/kNm6U

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
DanielWW2 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 21:56:
[...]

Aangezien DX 11.1 CPU load naar de GPU overhevelt en de CPU in de beta belachelijk overloaded is en de GPU gewoon niet in de buurt van 100% load krijgt is dat niet zo gek. ;)
Dit klopt deels... Misschien zit ik nog niet met een bottleneck, maar wie weet heeft iemand er wat aan:

Ik draai op 1920x1200, alles ultra en/of hoogste setting + 4x AA. FOV is gewoon default.

Sepcs i7 950 @ 4,4ghz met HT aan + 7950 OC @ 1170/1465.

Heb net een uurtje of 2 BF4 gespeeld en gemonitord. CPU cores waren gemiddeld 60 a 70% belast in die tijd. Maximaal kwamen ze niet boven de 80%. De GPU is een ander verhaal, die heeft de 100% load aangetikt en was gemiddeld 85% belast. Of het efficient is of niet, deze beta, ik ben allang blij dat ik een game heb die mijn systeem een beetje pest :P Speel hier al mee sinds de release van BF3 en gaat nog prima mee qua power.

+ ik draai dus op Win 8 64x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-09 14:59

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Modbreak:Naamswijziging, van: "[Multi] Battlefield 4" naar "[PC] Battlefield 4"

Modbreak:Let op! Dit is niet de plek om over hardware te praten, maar over Battlefield 4. Probeer er dus voor te zorgen dat de discussie niet al te veel off-topic gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
PB handmatig updaten verhelpt het probleem met laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DanielWW2 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 21:56:
[...]

Maar daarvoor heeft men toch een DX11.1 GPU voor nodig? Mijn 580GTX heeft namelijk alleen DX11.

PS: sorry dat ik offtopic ga..

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2013 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Ik zou eerst maar eens rustig afwachten tot de final voor men zich druk gaat maken over upgraden naar Win8.
Er kan nog vanalles gebeuren, en ik geloof niet zo in die voordelen van DX11.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:52
Heli-v-heli combat vind ik nog wat raar

Standaard gedoe > 1 missile weg > wachten op flares > 2e missile weg

En dan euh... Die missile lijken wel fluitpijltjes? Ik doe niks / ik disable niks?

Doe ik wat fout of zijn de mechanics in BF4 echt compleet overhoop gehaald wat betreft heli gameplay?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Asgaro schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 22:17:
[...]

Get on mah level.

[afbeelding]

(via Reddit)
Heeft niet lang geduurd dus voordat de nazi tekens weer zouden verschijnen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
unfor schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 22:22:
PB handmatig updaten verhelpt het probleem met laden.
Ik kan dit bevestigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach kogels op de cockpit zorgen ook niet voor kills en een salvo van de gunner haalt de enemy pilot/gunners er ook niet uit.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Hoe meer ik speel hoe meer ik de gungameplay begin te haten. Het is zo ongelooflijk willekeurig of je een gevecht wint of verliest dat het niet meer leuk is. :/

Dan haat is de battlepacks nu ook al. Ik wil geen willekeurige onzin om attachments te unlocken. Ik vond de kills grinden al irritant maar dit is gewoon onzin. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Jeetje, wat een beta.

In de slechte zin van het woord.
De helft van de tijd kom ik niet eens ingame omdat het spel vastloopt en vervolgens ik het via de de taakmanager mag gaan beendigen.

Ben je eindelijk ingame, haal je zelfs op LOW nog met horten en stoten een lucky kill.
Het kan zijn dat mn GTX560Ti het niet aankan, maar dan blijf ik toch lekker hangen bij BF3.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Battlepacks wat moet je ermee? Leuk voor kinderen en advies aan Dice is om er een strik om te doen. Wat een kinderachtig gedoe. Misschien ook een goede tip voor Dice dat je met Sinterklaas je schoen mag klaarzetten.

Na veel gedoe de MK11 vrij gespeeld maar die is al net zo waardeloos als de RFB. Je moet minimaal twee kogels door het hoofd schieten anders wordt het niks, op de body soms vijf of zes.

Met al die over powered automatische riffles , shotguns en support geweld is er geen ruk aan om met dit soort waardeloze toevoegingen te spelen.

Het staat al weer vast wat het gaat worden, grote eenheidsworst en iedereen loopt er hetzelfde bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 12:18

NoFearCreations

3DPrint the world!

Net zoals iedereen in BF3 met de M16 loopt dus?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
NoFearCreations schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 22:45:
Ja. Wel jammer want het is weer rennen, huppelen en geen enkele strategie. Prima vermaak maar dan blijf ik nog wel een tijdje hangen bij BF3, hoef ik ook de feestverpakking van Dice niet te openen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
NoFearCreations schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 22:45:
AK-12 is gewoon de nieuwe M16A3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-10 09:22
De inslag van een RPG tegen een tank is echt om te janken. Je merkt er helemaal niks van, je ziet wat vonkjes opspatten maar dat was het ook wel. In BF3 had je er nog enigszins last van.

Na het spelen van de bèta mijn pre-order maar even geannuleerd, waar ik hem bij bf3 juist na de bèta geplaatst had... Wat een drama zeg. Fix iig de gameplay als je zoiets beschikbaar stelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
DanielWW2 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 22:49:
[...]
AK-12 is gewoon de nieuwe M16A3...
En met meer power. Wel jammer want vind het zelf om met alle wapens te spelen die het spel te bieden heeft. Moet het wel speelbaar zijn maar als je met de MK11 negen van de tien keer neer gaat tegenover een AK dan is de lol er snel af.

Je zou toch op zijn minst mogen verwachten dat bij afstanden de mk11 in het voordeel moet zijn maar niets is minder waar. De AK-12 is ook op de lange afstand een killer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Jeroenneman schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 22:42:
Jeetje, wat een beta.

In de slechte zin van het woord.
De helft van de tijd kom ik niet eens ingame omdat het spel vastloopt en vervolgens ik het via de de taakmanager mag gaan beendigen.

Ben je eindelijk ingame, haal je zelfs op LOW nog met horten en stoten een lucky kill.
Het kan zijn dat mn GTX560Ti het niet aankan, maar dan blijf ik toch lekker hangen bij BF3.
Heb sinds vandaag ook al 3 crashes gehad in 10 minuten tijd... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• in2duhCore
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-03 17:57
Wat een gezeur in dit topic, gebaseerd op een beta hebben velen hun mening al klaar en is battlefield 4 al bagger en mankeert er van alles aan. Een beta is toch juist bedoeld om zaken die nu niet goed gaan (zoals het niet kunnen joinen of crashen van een game) op te lossen? Zelfs de volledige versie zal nog veel zaken hebben die unbalanced zijn, battlefield 3 en BFBC 2 waren perfect tijdens de release....right.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimml
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-06 10:37
Ik heb persoonlijk vanavond mijn pre-order gecancelled. Het voelt en ziet er meer uit als battlefield 3.5 dan daadwerkelijk battlefield 4. Na erg veel ARMA3 gespeeld te hebben de laatste tijd zie ik meer heil in de wat volwassener spellen tov het hoge call of duty gehalte van BF.

Jammer, ik keek er best wel erg naar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wauw die boot is zwaar OP. Zat er net even in en je slacht werkelijk alles en iedereen af. Je krijgt weinig damage en met die gun is infantry zwaar de lul en de simpele voertuigen maken ook geen schijn van kans.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:28

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Tsurany schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 23:01:
Wauw die boot is zwaar OP. Zat er net even in en je slacht werkelijk alles en iedereen af. Je krijgt weinig damage en met die gun is infantry zwaar de lul en de simpele voertuigen maken ook geen schijn van kans.
Een LAV legt het ook af tegen dat ding merkte ik vanavond....

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Wat betreft het crashen met nvidea gtx. Zelf draai ik met een gtx780 en met de laatste driver was het stutteren, framdrops en vastlopen. Na advies op deze site terug gegaan van 3.27 naar 320,49. Geen problemen meer en fps omhoog. Incidenteel een crash maar dat is echt een uitzondering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Tsurany schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 23:01:
Tank maakt die boot alleen zwaar af. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 23:13:
Tank maakt die boot alleen zwaar af. ;)
Ja dat mag ook wel. Alhoewel je dan nog meer dan twee shells nodig hebt. Maar die boot wint het van alle andere voertuigen en en is ideaal voor het rapen van infantry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Niet online
Tsurany schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 23:17:
[...]

Ja dat mag ook wel. Alhoewel je dan nog meer dan twee shells nodig hebt. Maar die boot wint het van alle andere voertuigen en en is ideaal voor het rapen van infantry.
Wel alleen bij het water. En ik vind het wel realistisch dat er zwaar geschut op een boot zit.

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cresso
Daanieyel schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 23:19:
[...]

Wel alleen bij het water. En ik vind het wel realistisch dat er zwaar geschut op een boot zit.
Als we het over realisme hebben dan zou die boot niet eens daar kunnen varen met al dat puin in het water :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:15
Pimml schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 23:01:
Ik heb persoonlijk vanavond mijn pre-order gecancelled. Het voelt en ziet er meer uit als battlefield 3.5 dan daadwerkelijk battlefield 4. Na erg veel ARMA3 gespeeld te hebben de laatste tijd zie ik meer heil in de wat volwassener spellen tov het hoge call of duty gehalte van BF.

Jammer, ik keek er best wel erg naar uit.
Persoonlijk denk ik dat het nog wel weer een ander spel wordt als de commanders er zijn.
En tevens als de final release er is en er meer maps en wapens etc. zijn.
Hopelijk krijg je dan ook wat serieuzere spelers die taktisch willen spelen en winnen, ipv wat ik nu zie: velen starten net voor het eerst de beta op en zijn nog alles aan het ontdekken.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Net weer een mooie. Ik dump een half magazijn in iemand en ik schiet raak. Dan val ik dood neer en als ik dood neerval valt degene die ik totaal overhoop schoot ook neer. Echt er is iets flink mis met de netcode op het moment. Het is belachelijk wispelturig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
Wat voor kogels hebben ze trouwens in de minigun van een transport chopper gestopt? Kogels uit een bb gun? Waar je eerst nog aardig wat man neer kon maaien als je maar goed mikte moet je nu 5 seconden goed mikken wil je één kill hebben.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
wesleytjuh schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 23:36:
Wat voor kogels hebben ze trouwens in de minigun van een transport chopper gestopt? Kogels uit een bb gun? Waar je eerst nog aardig wat man neer kon maaien als je maar goed mikte moet je nu 5 seconden goed mikken wil je één kill hebben.
Dit spul en 4500 per minuut. ;)
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/df/NATO_7.62x51.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
Niet in de transport choppers in de beta waar ik gunner in ben in ieder geval... Je haalt wel wat neer, maar voor mijn gevoel een stuk minder dan in BF3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Niet online
wesleytjuh schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 23:47:
Niet in de transport choppers in de beta waar ik gunner in ben in ieder geval... Je haalt wel wat neer, maar voor mijn gevoel een stuk minder dan in BF3
Die dingen zijn als lastig om te richten en dan is de damage ook nog laag. Moet verbeterd worden.

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazybones
  • Laatst online: 30-09 23:42
Gameplay van de beta valt me steeds meer tegen. Totaal onrealistisch tussen de hoogbouw door met de choppers, single hit kills vanuit de chopper, met al het andere jaag je er point blank een magazijn doorheen gebeurt er nauwelijks wat .. Dan ook nog de crashes ja, regelmatig klapt de zooi er uit. Als deze beta een voorbode is voor het daadwerkelijke product dan overweeg ik ook mijn pre-order te cancellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Niet online
lazybones schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 23:57:
Gameplay van de beta valt me steeds meer tegen. Totaal onrealistisch tussen de hoogbouw door met de choppers, single hit kills vanuit de chopper, met al het andere jaag je er point blank een magazijn doorheen gebeurt er nauwelijks wat .. Dan ook nog de crashes ja, regelmatig klapt de zooi er uit. Als deze beta een voorbode is voor het daadwerkelijke product dan overweeg ik ook mijn pre-order te cancellen.
Het hele gebeuren is een beta. Dat betekent sowieso twee dingen:
1. De stabiliteit is sowieso niet representatief voor de final.
2. De wapens en voertuigen kunnen nog makkelijk gebalanceerd worden.

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Alsjeblieft kap met zeuren met het cancellen van jullie pre-orders op basis van wat je gezien hebt in de beta, dit is TOTAAL niet representatief voor de final game. Denk maar is terug aan de beta van bf3. Het is geen demo heh mannen!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazybones
Daanieyel schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 00:00:
[...]

Het hele gebeuren is een beta. Dat betekent sowieso twee dingen:
1. De stabiliteit is sowieso niet representatief voor de final.
2. De wapens en voertuigen kunnen nog makkelijk gebalanceerd worden.
V.w.b. punt 1 heb je gelijk. Balanceren kan inderdaad ook nog wel en zal ook zeker gebeuren, maar dan verwacht ik dat de beta in ieder geval al een eind in de goede richting zit. Dit zit er echter zo enorm ver vanaf dat ik vrees dat dit niet te balanceren is (lees: keuze van EA om het niet te doen vanwege commerciele redenen) danwel dat de developers geen idee hebben wat goede gameplay betekend. BF3 was in dat opzicht ook al een stap achteruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij de kogels van dit wapen:
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3586/3504492640_a5bf054f5f_o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:22
lazybones schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 00:04:
[...]

V.w.b. punt 1 heb je gelijk. Balanceren kan inderdaad ook nog wel en zal ook zeker gebeuren, maar dan verwacht ik dat de beta in ieder geval al een eind in de goede richting zit. Dit zit er echter zo enorm ver vanaf dat ik vrees dat dit niet te balanceren is (lees: keuze van EA om het niet te doen vanwege commerciele redenen) danwel dat de developers geen idee hebben wat goede gameplay betekend. BF3 was in dat opzicht ook al een stap achteruit.
Ja, EA maakt ons allemaal maanden lekker met mooie teasers, filmpjes etc., om vervolgens een ontzettend slechte game te releasen die met patches niet meer op het goede niveau te krijgen is. Een heel geloofwaardig scenario 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazybones
Donnie schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 00:01:
Alsjeblieft kap met zeuren met het cancellen van jullie pre-orders op basis van wat je gezien hebt in de beta, dit is TOTAAL niet representatief voor de final game. Denk maar is terug aan de beta van bf3. Het is geen demo heh mannen!
Met een verschil .. de beta van BF3 sprak me aan, deze beta ergerde me al heel snel op diverse vlakken en dat heb ik met geen enkele versie van BF gehad en ik heb ze allemaal fanatiek gespeeld.

Gezien de korte tijd tot de final is te verwachten dat de beta juist behoorlijk representatief zal zijn, aangezien er zeker geen tijd zal zijn om hele stukken code om te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 23:37
Waarom noemen mensen het steeds een beta?

In een beta test je het volledige product op fouten en bugs, we zien nu nog maar een heel klein stukje en dat is meer een demo.

Dat de PC spelers op een oude build zouden zitten is ook zo'n raar iets, voor de PC is het geen enkel probleem om een laatste build te gebruiken aangezien er toch geen console certificering nodig is.

Ik maak me echt zorgen over het uiteindelijke product, over 3 weken moet het spel al uitkomen...

Op dit moment voelt het nog niet echt als een Battlefield game, het ziet er uit als een arcade Battlefield met MOH mechanics.

Beetje vaag allemaal.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-09 09:17
Ga er maar van uit dat de beta op véél punten niet gelijk is aan het echte spel. Als iedereen nou eens geduld heeft tot eind oktober wanneer de game ook echt uitkomt, dan mag je klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Laatst online: 23:37
Ik herken mij ook niet in al het geklaag hier .
Heb nog weinig problemen gehad.
Het enigste wat irritant is zijn de roof campers maar goed daarom hebben we straks 10 maps.
De gunplay en hitreg zijn in mijn ogen sterk verbetert.
Voertuigen gameplay bijna perfect op het kanon van de tank na.
Geluid echt super intens en een plus punt van de map is echt wel dat ik het gevoel heb dat ik in een city oorlog terecht ben gekomen.
Deze city map (op roof campers na) is echt zo super vet als je het vergelijkt met seine of gran bazaar

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-10 13:10

Erikie

www.erikie.nl

Na simcity wil ik sowieso geen game van EA meer aanraken. Ik had toendertijd nog gratis bf3 erbij gekregen maar de tactiek die je bij bf1942 of bf2 had was al ver te zoeken. Het voelde ook veel te mainstream / console achtig aan... Na het zien van de beelden van bf4 ben ik nu echt helemaal klaar met EA ( en dice ). Je ziet mensen echt niet tactisch met de map omgaan, 'k zie alleen maar springende konijntjes. Repeterende textures op daken, vage rookwolk transities, ik bedoel.. laat het er dan uit.. Ik vind het jammer dat mensen er weer intrappen.

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Laatst online: 27-09 12:27
Die tank rounds doen vrij weinig splash damage althans zo ervaar ik het. Je moet echt heel goed mikken op infantery om ze te doden met 1 shot. Daardoor kan je bijna niet zonder je (secondary) machine gun op een tank. Heli's vind ik heerlijk, lekker hoveren en mijn gunners targets geven geeft voldoening. Alleen mag die viper en die China tegenhanger ervan wel wat vaker en sneller spawnen dat duurt me veelste lang. Maar met die choppers is het leuk om rooftop campers aan te pakken haha.

[ Voor 8% gewijzigd door JT888 op 04-10-2013 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Laatst online: 23:37
JT888 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 00:31:
Die tank rounds doen vrij weinig splash damage althans zo ervaar ik het. Je moet echt heel goed mikken op infantery om ze te doden met 1 shot. Daardoor kan je bijna niet zonder je (secondary) machine gun op een tank. Heli's vind ik heerlijk lekker hoveren en mijn gunners targets geven geeft voldoening. Alleen mag die viper en die China tegenhanger ervan wel wat vaker en sneller spawnen dat duurt me veelste lang. Maar met die choppers is het leuk om rooftop campers aan te pakken haha.
Komt ook omdat je met AP shells speelt en niet met HE shells ;)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:28

codex

Geen OpenAI agent :)

SgtCaffran schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 00:18:
Ga er maar van uit dat de beta op véél punten niet gelijk is aan het echte spel. Als iedereen nou eens geduld heeft tot eind oktober wanneer de game ook echt uitkomt, dan mag je klagen.
Volgens mij zat er vrij weinig verschil tussen de beta van BF3 en de final. Achteraf is er uiteraard wel 1 en ander gepatched maar veel niet.

Voor mij persoonlijk, ik ga het spel wel halen. Of ik het uiteindelijk veel ga spelen weet ik niet, maar op zich is het wel vermakelijk. Ik heb wel een beetje het gevoel dat het snel gaat vervelen, maar de grootste irritatie van BF3 is in elk geval verdwenen: Dat achterlijke suppression mechanisme. Het visuele aspect heeft mij nooit gestoord, dat vind ik wel realistisch.

Ik hoop alleen wel dat ze flink aan het bug fixen gaan, vandaag mij zitten irriteren aan die medpacks die je ineens 10 meter gooit en dan weer een halve, en die in 50 procent van de gevallen in de grond verdwijnen. Ook het reviven mag wel wat langer duren, nu duurt het een seconde of 5 wat gewoon te kort is. Beperk het dan door de pads langer te laten opladen tussen revives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Laatst online: 27-09 12:27
beuker19 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 00:34:
[...]

Komt ook omdat je met AP shells speelt en niet met HE shells ;)
Oh is dat het |:( heb daar geen eens opgelet :+ dat verklaard alles inderdaad hehe.
Pagina: 1 ... 68 ... 95 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.