Ik ben wel wat paginas doorgescrolled maar zag het niet zo snel of anderen ook deze issues heben -->
- Random harde crashes (wordt aan gewerkt dus praat ik verder niet over)
- Me stats pagina is helemaal gaar. Ik heb maar 30 mins gespeeld over 4 potjes, ongeveer 60 kills denk ik. Stats? Geeft 18 kills aan.. Hij is zelfs in het begin van 8 naar 7 gegaan (???). Zo unlock je natuurlijk niets..heeft iemand anders ook rare stats issues? 2 van de 4 potjes missen gewoon in me history.
- Keybinding isues
-- issue 1: Mouse binding voor Toggle Gadget 1 en Toggle Gadget 2 ->
Ik heb het voor elkaar gekregen om op elke mouse button een binding te zetten, maar de ene binding werkt wel en de ander weer niet (???). Medpack neergooien op Mouse 3 (Zeg gadget 1) werkte niet. Gooi hem op Mouse 2..werkt hij wel. Gooi medpack naar Gadget 2 slot, zet hem op mouse 3..werkt hij wel. Ik werd er echt gek van (?). Ik kon er geen touw aan vastknopen.
-- Issue 2: Helicopter bindings
--- Issue 2.1: Throttle down staat op een van me triggers (X360 controller), maar deze doet ook af en toe freelook terwijl ik dit echt nergens gebind heb !
--- Issue 2.2. Freelook binden naar een andere button: Werkt gewoon helemaal niet..
--- Issue 2.3 Ik heb nu op maar 1 button spotting gebind, maar spotting werkt ook nog bij 2 (!) andere buttons waar hij eerder gebind was. (???). Nu heb ik een button die op freelook staat (maar niet werkt) die ook spot.
Any ideas?