[PC] Battlefield 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 67 ... 95 Laatste
Acties:
  • 273.261 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-09 11:31
KillerAce_NL schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 09:27:
[...]

Wellicht in het vervolg je verwachtingspatroon bijstellen, het is en blijft een BETA en geen DEMO !
i know i know... maar komt ook door de gameplay beelden die ik heb gezien etc.
Die zagen er voor mijn gevoel veel beter uit.
Hebben jullie dat niet?

en ja een verwachtingspatroon wordt gecreerd door de marketingmachine he :)

iets met wishfull thinking misschien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:22
Nee, dat begrijp je verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DanielWW2 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 21:21:
Het slechte:
Knifing is weer eens BS. Je kan weer niet de knifer doorschieten als hij in een animatie zit.
Bullshit. Gisteren drie man op rij die een nooby squadmate probeerden te knifen in hun dop geschoten en drie keer mn squaddy gered. Daarna werd hij gewoon geschoten, maar de drie takedown op rij had ik wel voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 10:27:
[...]

Bullshit. Gisteren drie man op rij die een nooby squadmate probeerden te knifen in hun dop geschoten en drie keer mn squaddy gered. Daarna werd hij gewoon geschoten, maar de drie takedown op rij had ik wel voorkomen.
Had gisteren ook al een buddy gered die geknifed zou worden. Die gast volledig overhoop geschoten en hij kon vrolijk verder spelen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:11
Op de pc moet je dan ook op F blijven drukken... Dan duw je het mes terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Verwijderd schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 10:27:
[...]

Heb ik in BF3 ook nooit problemen mee gehad. Denk dat dat een lag issue is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

Men.. net nog even 3 potjes gespeelt. Wat opgenomen voor youtube.. Can u play BF4 on a 2011 iMac? Yes u can :P

jammer van de chopper rapes.. deze ochtend zat er weer een goede piloot tussen. Die is gewoon de baas. Prijs schieten voor die knaap

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja IGLA's unlocken veel te laat en de RPG is veel te noodzakelijk tegen al die tanks. Dat is direct een groot issue, wanneer de bedreiging van grond voertuigen groter is dan van air voertuigen zijn mensen sneller geneigd die RPG te pakken. Dan moet er wel een recon de heli painten.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-10 14:54
had ik gisteravond ook, als boordgunner dan. ik vloog mee met een piloot die wel kon vliegen en had binnen 2 minuten 15 kills.

helaas crashte de client 5 minuten later

[ Voor 14% gewijzigd door eniux op 03-10-2013 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:50
Gebruikt iemand hier een joystick voor het vliegen?

Ik kan mijn joystick helemaal niet instellen voor vliegen. Bij elke tik die ik geef, registreert hij de twist handle ipv de pull/side beweging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:51
Ik had laatst weer zon vage gunner in m'n heli, gast zat zeker met z'n fluit te spelen ofzo :+ Paar perfecte kills voor 'm gast doet niks kijkt beetje rond. Is ook best lastig in te schatten die hoge gebouwen als je er langs vliegt, lijkt wel iets te spiegelen ofzo.
LongBowNL schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 11:16:
Gebruikt iemand hier een joystick voor het vliegen?

Ik kan mijn joystick helemaal niet instellen voor vliegen. Bij elke tik die ik geef, registreert hij de twist handle ipv de pull/side beweging.
Gewoon wasd en pijltjestoetsen, gaat prima :p

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02-2024

mukkel

Dus..... Zodoende

naaitsab schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 11:18:

[...]

+1 :) niks geen joystick gewoon het ouderwets tobootje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:50
Dat geeft niet het echte gevoel van vliegen. :P

Ik ga wel proberen te oefenen met pijltjes toetsen in een lege BF3 server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
Straks in de Final kun zijn er oefen servers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-09 20:20

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik ben wel wat paginas doorgescrolled maar zag het niet zo snel of anderen ook deze issues heben -->

- Random harde crashes (wordt aan gewerkt dus praat ik verder niet over)

- Me stats pagina is helemaal gaar. Ik heb maar 30 mins gespeeld over 4 potjes, ongeveer 60 kills denk ik. Stats? Geeft 18 kills aan.. Hij is zelfs in het begin van 8 naar 7 gegaan (???). Zo unlock je natuurlijk niets..heeft iemand anders ook rare stats issues? 2 van de 4 potjes missen gewoon in me history.

- Keybinding isues
-- issue 1: Mouse binding voor Toggle Gadget 1 en Toggle Gadget 2 ->
Ik heb het voor elkaar gekregen om op elke mouse button een binding te zetten, maar de ene binding werkt wel en de ander weer niet (???). Medpack neergooien op Mouse 3 (Zeg gadget 1) werkte niet. Gooi hem op Mouse 2..werkt hij wel. Gooi medpack naar Gadget 2 slot, zet hem op mouse 3..werkt hij wel. Ik werd er echt gek van (?). Ik kon er geen touw aan vastknopen.

-- Issue 2: Helicopter bindings
--- Issue 2.1: Throttle down staat op een van me triggers (X360 controller), maar deze doet ook af en toe freelook terwijl ik dit echt nergens gebind heb !
--- Issue 2.2. Freelook binden naar een andere button: Werkt gewoon helemaal niet..
--- Issue 2.3 Ik heb nu op maar 1 button spotting gebind, maar spotting werkt ook nog bij 2 (!) andere buttons waar hij eerder gebind was. (???). Nu heb ik een button die op freelook staat (maar niet werkt) die ook spot.

Any ideas? :)

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
NoFearCreations schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 10:13:
[...]

Dat is wel een awesome wapen, daar gaan roofcampers nog veel last mee krijgen. Jammer dat je niet zoveel ammo hebt.
Meer ammo zou deze gun zwaar overpowered maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:37
Lasteraar schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 11:35:
[...]

Meer ammo zou deze gun zwaar overpowered maken ;)
waarom ?
Je hebt maar de potentie om 2 á 3 mensen dood te schieten.
Als sniper heb je ammo om potentieel 45 mensen dood te schieten

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-10 11:53
Max|Burn schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 11:32:
Ik ben wel wat paginas doorgescrolled maar zag het niet zo snel of anderen ook deze issues heben -->

- Me stats pagina is helemaal gaar. Ik heb maar 30 mins gespeeld over 4 potjes, ongeveer 60 kills denk ik. Stats? Geeft 18 kills aan.. Hij is zelfs in het begin van 8 naar 7 gegaan (???). Zo unlock je natuurlijk niets..heeft iemand anders ook rare stats issues? 2 van de 4 potjes missen gewoon in me history.

Any ideas? :)
Weet niet hoelang je er op gewacht maar dit kan wel even duren, bij mij waren de stats pas de volgende dag updated.. Unlocks krijg je trouwens wel gewoon, battlelog loopt gewoon wat achter met synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
beuker19 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 11:38:
[...]

waarom ?
Je hebt maar de potentie om 2 á 3 mensen dood te schieten.
Als sniper heb je ammo om potentieel 45 mensen dood te schieten
Nou omdat deze airgun AOE damage heeft en een Sniperrifle niet.
Het is dat je als support jezelf niet kan voorzien van nieuwe kogels ( of toch wel ? If so, hoe ? ). Anders had je echt een zware dobbel aan deze gun.

Je hoeft er namelijk niet goed voor te mikken. De burst gewoon wat raak en altijd prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-09 20:50

ye-roon

knaak

Iemand dit al geprobeerd? For me, first thing when i get home :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Ja ik, op de 15" naast mn normale monitor.

map is (uiteraard) groter dan je minimap, maar je moet toch opzij kijken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjvds
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-09 08:56
Persoonlijk vind ik dat hele battlescreen/map op 2e scherm in de praktijk erg tegenvallen. Bij mij zorgt het voor een FPS drop van 50-60 naar 30-40, je kunt er niet op klikken om loadout te veranderen of zo want dan minimaliseert je game zelf (logisch), en je in-game minimap is over het algemeen genoeg om te weten waar de vijanden zitten dus om nou op die map te gaan kijken heeft niet zoveel zin, het is makkelijker om gewoon ingame op M te drukken als je meer wilt zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberthube1
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 13:11
ik heb dit nog niet aan de praat gekregen op mijn tablet, daar moet je ook de game map kunnen zien terwijl je zit te spelen. of ik doe iets fout of het is nog niet mogelijk in de Beta :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Laatst online: 26-09 22:16
Dat kan via battlelog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberthube1
is mij nog niet gelukt, misschien zie ik iets over het hoofd, kan je iets meer uitleg geven over waar dit dan zou moeten staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Wat is dat nou eigenlijk met de support class. Je deelt ammo uit. Maar je kan jezelf niet voorzien van nieuwe rounds.

Is dat in de final straks ook zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-08 13:38
Ik had gelezen dat je met die mini ammo packs enkel je primary gun ammo geeft. Je kan ook grote ammo packs unlocken die zoals bf3 werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberthube1
kan iemand misschien wat meer informatie geven over de ''battlepacks'' die koffertjes? bij de collectors edition krijg je 3 gouden, ik neem aan dat je deze dingen later los kan kopen voor unlocks of boosts?

Ik wil BF4 kopen binnenkort, maar wat vinden jullie de slimste koop? ik wil wel Premium membership uiteindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
NoFearCreations schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 10:13:
[...]

Dat is wel een awesome wapen, daar gaan roofcampers nog veel last mee krijgen. Jammer dat je niet zoveel ammo hebt.
squads, squadmates, support, ammobox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Laatst online: 27-09 12:27
naaitsab schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 11:18:
Ik had laatst weer zon vage gunner in m'n heli, gast zat zeker met z'n fluit te spelen ofzo :+ Paar perfecte kills voor 'm gast doet niks kijkt beetje rond. Is ook best lastig in te schatten die hoge gebouwen als je er langs vliegt, lijkt wel iets te spiegelen ofzo.

[...]

Haha herkennaar al 2x mee gemaakt onderhand ik vlieg zo mooi multiple targets in sight en mijn gunner loopt te dromen ofzo "Rage" ga dan niet in de gunner positie zitten of koop een bril...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 11:06:
Ja IGLA's unlocken veel te laat en de RPG is veel te noodzakelijk tegen al die tanks. Dat is direct een groot issue, wanneer de bedreiging van grond voertuigen groter is dan van air voertuigen zijn mensen sneller geneigd die RPG te pakken. Dan moet er wel een recon de heli painten.
de m320 doet nu gewoon schade >:) 11%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skamiplan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-09 17:49
JT888 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 12:14:
[...]

Haha herkennaar al 2x mee gemaakt onderhand ik vlieg zo mooi multiple targets in sight en mijn gunner loopt te dromen ofzo "Rage" ga dan niet in de gunner positie zitten of koop een bril...
De regen van de gunner ammo is ook redelijk traag, zeker als de gunner veel sprayed...
Ik heb ook regelmatig als gunner heel wat multikills moeten laten lopen omdat ik simpel weg geen ammo had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:15
Cyberthube1 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 11:57:
[...]

is mij nog niet gelukt, misschien zie ik iets over het hoofd, kan je iets meer uitleg geven over waar dit dan zou moeten staan?
Bij mij werkt het prima met het tablet (Android).
Ga gewoon naar deze link in je browser op je tablet: http://battlelog.battlefield.com/bf4/battlescreen/show/

Overigens moet ik nu nog uitvinden hoe ik m'n tablet zo dicht mogelijk naast m'n gewone scherm krijg. Nu staat hij er naast maar dat is eigenlijk te laag.
Ook is het toch best wel klein. Heb een Sony Xperia Z, dus opzich groot, maar dus toch klein. Ik zoom dan wel in.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-10 08:04
Skamiplan schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 12:17:
[...]

De regen van de gunner ammo is ook redelijk traag, zeker als de gunner veel sprayed...
Ik heb ook regelmatig als gunner heel wat multikills moeten laten lopen omdat ik simpel weg geen ammo had...
30 kogels is vaak wel voldoende mits je niet sprayed. Geheel afhankelijk van hoe je speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04 22:08
Met een map is het misschien tijd om een 21.5" scherm boven mijn main (27") scherm tegen de muur te gaan plakken, tenminste als dit fatsoenlijk werkt?

Body mods don't determine skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skamiplan
  • Laatst online: 25-09 17:49
rolandos582 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 12:20:
[...]

30 kogels is vaak wel voldoende mits je niet sprayed. Geheel afhankelijk van hoe je speelt.
Klopt alleen ben je in een heli vs heli gevecht redelijk snel door de kogels heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Skamiplan schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 12:17:
[...]

Ja idd, en dan wil DICE het campen buiten de map ontmoedigen, maar als je agressief gaat vliegen, zit je binnen no time zonder ammo. En aangezien z'n beetje elk hoog gebouw wel te bereiken is via een lift/parachute, en over een tijdje de mobile soflam +rpg is ingeburgerd, resteert er weinig dan weer te gaan campen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dracyn schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 12:21:
Met een map is het misschien tijd om een 21.5" scherm boven mijn main (27") scherm tegen de muur te gaan plakken, tenminste als dit fatsoenlijk werkt?
Te groot denk ik, volgens mij zijn kleinere schermen juist fijner in dit scenario. Dan hoef je minder te zoeken naar de informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04 22:08
Tsurany schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 12:26:
[...]

Te groot denk ik, volgens mij zijn kleinere schermen juist fijner in dit scenario. Dan hoef je minder te zoeken naar de informatie.
Zat ik dus ook aan te denken heb nog een 15" als huidig 2e scherm door ruimte gebrek, maar die heeft een klein probleempje met zijn lichtopbrengst, en de 21.5" is geen monitor maar een tv dus nog vertekende resolutie ook... mmm denk matteriaal :P

Body mods don't determine skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
pafdaddy schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 11:10:
[...]

Ja want dice houdt altijd zijn belofte. :F
Zie niet in waarom het er niet in komt ik hoor nu ook squad mates praten af en toe.

Recon sniper is goed te doen van lange afstand met de zoom functie maarja dan ben ik wel aan het rooftop campen >:) . Weet niet of dit level daar juist voor gemaakt is want Dice promoot het zelf min of meer door te zeggen vanaf de middelste skyscraper kan je para gliden naar andere omringde gebouwen. Dus het lijkt wel de opzet van dit level om te campen als recon snipers.

[ Voor 88% gewijzigd door JT888 op 03-10-2013 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Ik heb net mijn eerste lag/stutter free game gehad sinds gister.

Heb thread optimalisering aangezet in Nvidia configuratiescherm.
Is het proberen waard als je een nvidia kaart hebt.

Wat een verademing zeg!

[ Voor 6% gewijzigd door S.J_84 op 03-10-2013 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Heeft er iemand anders ook al een outerbody experience gehad in BF4 beta :D.
Werd gerived en zag mezelf in 3rd person view lopen en vervolgens na een paar seconde keerde ik terug naar 1st person view waarna ik weer werd neergeknald natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
ye-roon schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 11:48:
Iemand dit al geprobeerd? For me, first thing when i get home :)

[video]
jahoor, ook op mn Surface RT, is wel een leuke gimmick.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Dit is mijn iMac performance tijdens Battlefield 4. Het is natuurlijk geen game monster, maar ondanks de 2 jaar oude setup, nog prima te spelen. De nieuwere modellen kunnen Battlefield 3 zelfs op high / ultra spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:01
JT888 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 13:34:
Heeft er iemand anders ook al een outerbody experience gehad in BF4 beta :D.
Werd gerived en zag mezelf in 3rd person view lopen en vervolgens na een paar seconde keerde ik terug naar 1st person view waarna ik weer werd neergeknald natuurlijk.
Ik heb wel al een aantal keer gehad dat ik dood ging, maar ergens bleef 'zweven'. Pas toen ik bijna kon Deployen begon de animatie dat ik dood ging. Heb ook al een paar keer gehad dat ik niet meer kon deployen. Spel blijft dan hangen op die outer body experience en pas na twee keer op Escape drukken zie ik het spawn scherm weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
beuker19 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 08:17:
Voor iedereen die last heeft van roof camper een MUST SEEN MOVIE _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[video]

Denk dat de meesten dit nog niet wisten .
Straks direct even uitproberen :)
WOOKIE JUSTICE. >:)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Zo net de eerste cheater ook tegen gekomen :(
Schoot iedereen neer met 1 shot.
Even gekeken als spectator het bevestigt en gereport aan Dice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

specator to win! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 21:33

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Mijn eerste ervaring was een crash na 30min spelen, maar vond het verder wel mooi :). Natuurlijk lekker veel snipers op de daken in de stad, maar beetje met de heli er langs en het is einde spel voor hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
beuker19 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 14:12:
Zo net de eerste cheater ook tegen gekomen :(
Schoot iedereen neer met 1 shot.
Even gekeken als spectator het bevestigt en gereport aan Dice.
Zat er al aan te komen. Weapon damage is clientside en het is weer eens onbeschermd...
Iedereen kan een damagehack maken nu...

Oh en DICE.
Leuk en aardig dat je met een beta komt om mensen te laten "testen" maar dan moet je mensen wel in e game laten i.p.v crash, crash, crash...

[ Voor 16% gewijzigd door DaniëlWW2 op 03-10-2013 14:22 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Battlefield 1942 gratis te downloaden op Origin. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

DanielWW2 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 14:18:
[...]

Zat er al aan te komen. Weapon damage is clientside en het is weer eens onbeschermd...
Ja ik las het gisteren op MordorHQ. Maar hier zou FairFight een stokje voor moeten gaan steken als het goed is. Echter is FF nog niet geactiveerd en hebben ze nog vrij spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Verwijderd schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 14:22:
Als ze 2142 nou eens gratis maakte die aasgieren, dat zou leuk zijn.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

NICE. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:55
Verwijderd schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 14:22:
Wat heeft dat met BF4 te maken??
Die game is al maanden gratis te downloaden op Origin.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cresso
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06-2020
DanielWW2 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 00:20:

Ik moet trouwens al weer terugkomen op de damage. :$
Symthic is ook weer lekker bezig met stats verzamelen. Het is dus gewoon 25 max damage. De dropoff begint nu alleen bij 10 meter i.p.v 8 en pas bij 50 meter ga je van 5 naar 6 kogels voor assault rifles. Ik snap alleen niet waarom de AK-12 kennelijk 0.7 upwards recoil heeft. In BF3 is 0.7 de M240B. Ik denk dat DICE de getallen heeft veranderd want de AK-12 komt niet eens in de buurt. :/

Voor iedereen die zelf wilt kijken. ;)
http://symthic.com/bf4-stats

[...]
Dit verklaart wel wat een beetje. Heb wat meer gespeeld en de SCAR met de AK-12 vergeleken, en de scar voelt toch wel een stuk gebalanceerder aan, hierbij heb ik toch wel meer het battlefield3 gevoel dat je echt moeite moet doen om je kills te maken. Je gaat voor mijn gevoel nog steeds wel sneller dood, maar ik denk dat vooral de AK-12 zwaar unbalanced is momenteel. Zowel op afstand als voor dichtbij is de ak-12 op alle fronten beter.

Ik krijg ook het idee dat de hipfire spread kleiner is, het een stuk makkelijker is om hipfire kills te maken naar mijn gevoel. Misschien dat spelers ook sneller doodgaan daardoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-10 08:04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:55
Beter laten ze dat in de game, dat noem ik nou vernieuwende gameplay elementen!

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaquero
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-04 05:15
Zijn er meer mensen die op dit moment niet in een game kunnen komen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Vaquero schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 14:45:
Zijn er meer mensen die op dit moment niet in een game kunnen komen ?
Me. Elke keer crashed het. De reboot van windows werkt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02:13
Noem me een pessimist, maar ik vind het nogal lam dat een lift gewoon een teleporter is. Als je nou echt naar beneden of omhoog gaat zodat alle icoontjes om je heen mee bewegen, maar nee... :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kevz schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 15:03:
Noem me een pessimist, maar ik vind het nogal lam dat een lift gewoon een teleporter is. Als je nou echt naar beneden of omhoog gaat zodat alle icoontjes om je heen mee bewegen, maar nee... :P
Beste oplossing lijkt me om alle icoontjes tijdelijk uit te zetten. Het is idd apart om het zo te zien maar ik snap wel dat ze een teleport functie hebben gebruikt, dat werkt gewoon een stuk sneller en makkelijker.

Jeej vakantie aanvraag voor de eerste dagen van november is goedgekeurd :*)

[ Voor 8% gewijzigd door Tsurany op 03-10-2013 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 21:33

Gundogan

Rip and tear, until it is done

kevz schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 15:03:
Dat viel me eigenlijk ook al op in de footage. Als je kijkt naar de liften in gebruik zie je duidelijk een dikke 'cut' van binnen als je boven of beneden aankomt.

Zal wel zo moeten om het gescripte levelution goed te laten werken. Het gebouw van C valt ook niet mooi uit elkaar op de grond maar verdwijnt er in en ook een dikke 'cut' naar het puin wat spawned. Wel jammer, maar anders zouden CPU's en servers smelten denk ik. :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

De lift in het C gebouw van Domination is wel een "lift". Je kan daar duidelijk zien dat je omhoog beweegt als je door een hoekje van de lift kijkt. Of het is een illusie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09 09:07

Mon0lith

Yes Herr Flick

Ik heb op de PS3 trouwens nog geen attack boat gezien, is dit voor de beta misschien pc-only?

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Nou die shotguns zijn ook niet meer wat het geweest is, veel te lange reloadtijd en te weinig kogels.
Voor in King of tha hill (aka domination) is het echt bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

ye-roon schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 15:15:
De lift in het C gebouw van Domination is wel een "lift". Je kan daar duidelijk zien dat je omhoog beweegt als je door een hoekje van de lift kijkt. Of het is een illusie.
Volgens mij is dat optisch bedrog, want je blijft gewoon beneden staan. Op een gegeven moment wordt je naar boven geteleporteerd en verandert ook de belichting van de lift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
[...]

Oh en DICE.
Leuk en aardig dat je met een beta komt om mensen te laten "testen" maar dan moet je mensen wel in e game laten i.p.v crash, crash, crash...
Het is gewoon te belachelijk voor woorden dat dice zo'n pre alpha beta gaat noemen, leuk voor de mensen die deluxe editie hebben gekocht om in closed beta mee te kunnen doen en niet eens kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 20:39

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

NLsandman schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 15:46:
[...]

Het is gewoon te belachelijk voor woorden dat dice zo'n pre alpha beta gaat noemen, leuk voor de mensen die deluxe editie hebben gekocht om in closed beta mee te kunnen doen en niet eens kunnen spelen.
Voor de ingame euvels heeft Dice ongetwijfeld eigen testers en de rest patchen ze traditiegetrouw later wel. Dergelijke beta's zijn met name bedoeld voor het testen van de serverload en voor het opbouwen van een hype.

Teveel mensen zien dit als een (bijna) definitieve versie van het spel. Die mensen hebben kennelijk geen idee van wat een beta is en verwarren dit met een demo.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:12
Voor de console-liefhebbers: [Multi] Battlefield 4 Console Topic
Bevat ook een totaal nieuwe TS (al weet ik niet of DanielWW2 daar iets van gaat overnemen)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Mon0lith schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 15:25:
Ik heb op de PS3 trouwens nog geen attack boat gezien, is dit voor de beta misschien pc-only?
de attackboats spawnen pas zodra de toren naar beneden is geschoten. Misschien daarom?

En waarom al die haat over crash, crash, crash? Ja het is vervelend, maar let wel het is een Beta. Het is niet af. En als je een crash hebt, laat het weten aan DICE zodat ze dit kunnen fixen voor de game uit is. Zodat jij en de andere die dit ervaren dat niet meer hebben in de retail.

En het argument: ik heb de deluxe gekocht zodat ik eerder in de beta kon en het crasht continue, dus: "ik heb er voor betaald om de beta te spelen" heeft geen basis. Op het moment dat je dit aanschaft weet je dat het een BETA is waar je toegang toe krijgt en dat er dus een mogelijkheid is dat het niet werkt zoals je wilt dat he werkt. Dit is het risico dat je bent aangegaan toen je dit kocht. En daarmee je eigen verantwoordelijkheid en niet de verantwoordelijkheid van DICE. Het enige wat je hier aan kan doen is melden wat er gebeurt bij DICE. Zie eerdere alinea.

Conlusie, probeer niet alles af te schuiven. Kijk eerst naar de feiten voordat je een topic vol gooit met hate. En leg de verantwoording bij jezelf. Daarbij weet je niet of het aan de game alleen ligt. Misschien dat al die vage links waar je broertje op klikt van invloed zijn op je machine. Misschien heb je elke nieuwe gfx driver over de vorige installed zonder de oude eerst te verwijderen en zorgt dat voor een issue. Misschien heb je 5 jaar geleden windows 7 installed en er daarna nooit meer wat aan gedaan. Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.

Wat ik trouwens wel begreep van jackfrags of xfacter: zet niet vast je keybinds in voor pitch up en down voor jets. Dat zorgt blijkbaar voor een hoop gamecrashes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02:13
Alle NL servers kan ik niet vinden, duitse servers zit ik vast met loading. Is het patch tijd ofzO? :)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Kan iemand me vertellen of de open beta ook speelbaar zal zijn voor de massa?

Heb de spel zelf gepreordered maar niet de d deluxe editie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-09 09:17
Google is je vriend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
m4rtyr schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 16:11:
Kan iemand me vertellen of de open beta ook speelbaar zal zijn voor de massa?

Heb de spel zelf gepreordered maar niet de d deluxe editie.
Vanaf morgen is de Beta openbaar voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-09 14:59
[...]

Oh en DICE.
Ik snap er ook niet af!
Als je game build in zo een slechte staat is dat die zelfs niet deftig draait op de populairste hardware van het moment (ATI 6950, ATI 7950, i5 3570k, etc.) dan wil ik niet weten wat die pippo's daar bij DICE uitsteken. Het doet er zelfs niet toe dat het een Beta is, want ik heb al veel Beta's in m'n leven gespeeld en nog nooit heb ik zulke grote lag issues gehad. Deze beta is geen release waardig.

Dit zou ik heel misschien kunnen verwachten van een indie developer die wat tijd te kort heeft, maar niet van DICE, een bedrijf dat zo graag als Savior of the PC Master Race wil overkomen en zelfs in December als pioneer de Mantle API zou ondersteunen.
In plaats van bij AMD het ontwikkelen van Mantle te stimuleren, zouden ze beter eerst de huidige build via DirectX eens laten werken... Tis maar een ideetje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
kevz schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 16:07:
Alle NL servers kan ik niet vinden, duitse servers zit ik vast met loading. Is het patch tijd ofzO? :)
Een restart kan wonderen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• illusion.tw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-06 09:51
Ben ondertussen al een paar keer in de beste squad geweest, 1x MVP, en na 10-15 spelletjes Conquest heb ik nog geen 1x gewonnen :?

Geen idee hoe er aan balancing wordt gedaan / of niet, maar dit begint me wel wat op de zenuwen te werken.

illiewillie BF3 BF4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Balancing werkt prima, ze duwen jou in het slechtste team zodat ze nog een kans maken om te winnen!

Nee, vermoed dat het totaal random is/geen balancing. Dat gecombineerd met mensen die switchen naar het beste team, en mensen die dat niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
vraagje bij mij op de xbox heb ik last van dat als je bijv. 1 kogel schiet en je reload dat je dan de hele magazine kwijt bent? is dit een bug of een feature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Veel mensen denken dat de airburst niet goed werkt, maar dat ding is zo geweldig tegen mensen achter cover en op een dak als je weet hoe het wapen werkt. :D

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
NeSs schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 16:29:
vraagje bij mij op de xbox heb ik last van dat als je bijv. 1 kogel schiet en je reload dat je dan de hele magazine kwijt bent? is dit een bug of een feature?
Feature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• illusion.tw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-06 09:51
NeSs schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 16:29:
realisme feature?

illiewillie BF3 BF4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
*nvm

[ Voor 98% gewijzigd door m4rtyr op 03-10-2013 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Asgaro schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 16:19:
[...]

Ik snap er ook niet af!
Als je game build in zo een slechte staat is dat die zelfs niet deftig draait op de populairste hardware van het moment (ATI 6950, ATI 7950, i5 3570k, etc.) dan wil ik niet weten wat die pippo's daar bij DICE uitsteken. Het doet er zelfs niet toe dat het een Beta is, want ik heb al veel Beta's in m'n leven gespeeld en nog nooit heb ik zulke grote lag issues gehad. Deze beta is geen release waardig.

Dit zou ik heel misschien kunnen verwachten van een indie developer die wat tijd te kort heeft, maar niet van DICE, een bedrijf dat zo graag als Savior of the PC Master Race wil overkomen en zelfs in December als pioneer de Mantle API zou ondersteunen.
In plaats van bij AMD het ontwikkelen van Mantle te stimuleren, zouden ze beter eerst de huidige build via DirectX eens laten werken... Tis maar een ideetje :9
Sorry hoor maar ik kan me niet vinden ik jouw text ;) aangezien ik zoals jij zegt éé'n van de populaire hardware configs bezit van dit moment en het bij mij gewoon draait.

Win7, 3570K, 8GB, 7950 3GB = 50-70 fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:21
JT888 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 16:44:
[...]

Sorry hoor maar ik kan me niet vinden ik jouw text ;) aangezien ik zoals jij zegt éé'n van de populaire hardware configs bezit van dit moment en het bij mij gewoon draait.

Win7, 3570K, 8GB, 7950 3GB = 50-70 fps
Buiten het feit dat het eigenlijk niet hier thuis hoort, maar waarom vermeld niemand de settings erbij waarop ze draaien? 50-70 FPS op low? Op Ultra?

3770K, 16GB ram, win7 en een HD6990 OC'ed trekt hier High goed, Ultra zorgt voor de teveel fps drops onder de 50fps.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beta-ark
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
De gameplay voelt totaal niet als bf3 aan,het lijkt meer op die van mohw en die was al niks,de spawn is om te huilen af en toe en als je gekilled wordt voelt het als aan als een kanons kogel,nee dit is niet wat ik er van verwacht had.

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Afgelopen dagen echt prima kunnen gamen, vanmiddag iedere keer na 2/3 minuten een crash :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
AllSeeyinEye schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 15:54:
[...]

Voor de ingame euvels heeft Dice ongetwijfeld eigen testers en de rest patchen ze traditiegetrouw later wel. Dergelijke beta's zijn met name bedoeld voor het testen van de serverload en voor het opbouwen van een hype.

Teveel mensen zien dit als een (bijna) definitieve versie van het spel. Die mensen hebben kennelijk geen idee van wat een beta is en verwarren dit met een demo.
Waar heb je gelezen dat deze versie is voor het testen van serverload e.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
Ekstergroen schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 17:09:
[...]

Waar heb je gelezen dat deze versie is voor het testen van serverload e.d.?
[Q: What is the purpose of the Battlefield 4™ Beta?
A: The Beta gives us a chance to properly test our servers, the back end, and configure the multiplayer components of the game. By taking part, you will help us in ensuring a smooth launch for Battlefield 4. You’ll also have the option to feedback directly to us with any gameplay ideas, bugs you find, and other thoughts on the Beta experience.
http://www.battlefield.com/battlefield-4/faq/beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
wesleytjuh schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 16:48:
[...]

Buiten het feit dat het eigenlijk niet hier thuis hoort, maar waarom vermeld niemand de settings erbij waarop ze draaien? 50-70 FPS op low? Op Ultra?

3770K, 16GB ram, win7 en een HD6990 OC'ed trekt hier High goed, Ultra zorgt voor de teveel fps drops onder de 50fps.
Heb ik al vermeld in het hardware problemen topic ;)

[ Voor 11% gewijzigd door JT888 op 03-10-2013 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:51
Asgaro schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 16:19:
[...]

Ik snap er ook niet af!

Ik weet dat veel mensen hier haat jegens mij koesteren door dit soort uitspraken haha, maar daar gaan we..

Bedrijven hebben marketing teams en slimme contracten. DICE en EA hebben nauwe banden met hardware fabrikanten. Die vinden het natuurlijk niet erg dat BF4 belachelijk zwaar is, en dus is de cyclus weer rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Server test of niet maar als je in een Beta een assault riffle zo zwaar over powered dan is er iets niet goed in je bovenkamer. Ben niet voor een nerf maar dit slaat echt nergens op.

Is gewoon goedkope promotie zodat iedereen een kill kan maken, ook als schiet je op iemands hielen. _/-\o_

Ben nu bezig met een RFB met de power van een waterpistool. Overbodig te vermelden hoe dit gaat met allemaal huppelende assault om je heen.

[ Voor 42% gewijzigd door TecTo op 03-10-2013 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
beta-ark schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 17:07:
De gameplay voelt totaal niet als bf3 aan,het lijkt meer op die van mohw en die was al niks,de spawn is om te huilen af en toe en als je gekilled wordt voelt het als aan als een kanons kogel,nee dit is niet wat ik er van verwacht had.
Dit,

Gevoel is compleet weg, er is compleet geen feedback bij de wapens. En dan die kanonskogel de hele tijd he.. Het probleem dat je 1 meter voor een vijand spawned gaat wel opgelost worden hoop ik, al is dat in BF3 af e ntoe ook nog.

Heeft iedereen dat geluid trouwens, als je geraakt wordt? Dat doffe geluid? Klinkt nergens naar.

[ Voor 7% gewijzigd door wesleytjuh op 03-10-2013 17:46 ]

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• in2duhCore
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-03 17:57
wesleytjuh schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 17:41:
[...]

Dit,

Gevoel is compleet weg, er is compleet geen feedback bij de wapens. En dan die kanonskogel de hele tijd he.. Het probleem dat je 1 meter voor een vijand spawned gaat wel opgelost worden hoop ik, al is dat in BF3 af e ntoe ook nog.
Niet vergeten dat dit een beta is, ik kan me nog herinneren dat de beta van BF3 ook niet bepaald lekker speelde. Ik moet toch zeggen dat de beta van BF4 al lekkerder speelt dan de BF3, het geluid is beter (en dat was al super), het loopt smoother en de guns voelen beter aan, tenminste dat is wat ik er van vindt na 10 uurtjes spelen.
Ik ben geen pro-gamer en speel voor de fun en dit voelt weer lekker vanouds aan, ik had ook meer fun tijdens het spelen van BFBC 2 dan Battlefield 3,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
Vind het wel steeds beter spelen, maar het heeft me zeker nog niet de momenten opgeleverd als in BF3(wat ik ook niet verwacht in een beta overigens), waar je soms echt het spel in gezogen wordt, daarvoor mist er gewoon iets. Loopt allemaal ook niet zo soepel, het lopen ziet er ook niet zo realistisch uit vind ik. En dan dat in 1x gedood worden steeds...

[ Voor 7% gewijzigd door wesleytjuh op 03-10-2013 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-09 11:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

http://battlelog.battlefi.../2955064762670505732/187/

nog meer mensen dit probleem? kon tot een uur of 4 prima online komen.. nu blijft hij op het zwarte loading scherm hangen.. punkbuster handmatig updaten help niet.. hoop dat dice het nog fixed

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:25
spartacusNLD schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 18:00:
http://battlelog.battlefi.../2955064762670505732/187/

nog meer mensen dit probleem? kon tot een uur of 4 prima online komen.. nu blijft hij op het zwarte loading scherm hangen.. punkbuster handmatig updaten help niet.. hoop dat dice het nog fixed
Zelfde probleem hier. Hoor wel wat game geluiden, maar blijft op loading hangen en na een tijdje crasht ie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:11
TecTo schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 17:20:
Server test of niet maar als je in een Beta een assault riffle zo zwaar over powered dan is er iets niet goed in je bovenkamer. Ben niet voor een nerf maar dit slaat echt nergens op.

Is gewoon goedkope promotie zodat iedereen een kill kan maken, ook als schiet je op iemands hielen. _/-\o_

Ben nu bezig met een RFB met de power van een waterpistool. Overbodig te vermelden hoe dit gaat met allemaal huppelende assault om je heen.
Ach, de bf3 beta was qua gamebalance ook om te huilen, bovendien stond de aim assist nog aan.

Toen kwam de full en was de F2000 met irnv scope de koning. Maar na een half jaar is er toch wel het een en ander verbeterd.

Morgen die beta ook maar eens proberen, ik ben nogal een hater wat betreft het fenomeen pre orders, nog geen toegang dus.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Pagina: 1 ... 67 ... 95 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.