Weet iemand of het al mogelijk is om de Public Beta te preloaden? Kan het niet vinden in Origin.
En ja ik heb gezocht op Google!
En ja ik heb gezocht op Google!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik heb gegoogled maar staat nergens op welk tijdstip de open beta open gaat.iop tha man schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 18:05:
[...]
Hebben die hufters google weer verstopt!? Ga lekker zitten, pak wat te drinken...gaan wij voor je zoeken.
1AM PDT op 4 okt. Oftewel 10:00 hierberry194 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 18:09:
[...]
Ik heb gegoogled maar staat nergens op welk tijdstip de open beta open gaat.
hahahahaiop tha man schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 18:05:
[...]
Hebben die hufters google weer verstopt!? Ga lekker zitten, pak wat te drinken...gaan wij voor je zoeken.
Samsung Flip 7
Verwijderd
Open Beta Rollout starts (October 4th):berry194 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 18:01:
Heeft iemand enig idee op welk tijdstip Vrijdag de open beta van start gaat?
Ik heb namelijk bf4 gepre-orderd bij een keystore en heb geen bf3 premium.
a.k.a. Skunko3o | Skunk-o3o
iop tha man schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 18:05:
[...]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik heb ook de neiging dat het lijkt alsof die kogel een afwijking naar rechts heeft, vooral dichtbij. Hoe vaak ik wel niet tegen een pilaar heb aangeschoten terwijl ik dacht dat die er langs zou gaanwhatupdoc schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 18:25:
Heerlijk als je op afstand een tank gevecht hebt een je kogel wordt gestopt door een lantaarnpaal
Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012
Heb dat ook ja dat je tegen een pilaar schiet, vooral als je ingezoomt bent. Hetzelfde geld met de sniper (de richeltjes
Het kanon van de tank heeft ook een afwijking.thehawk007 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 18:32:
[...]
Ik heb ook de neiging dat het lijkt alsof die kogel een afwijking naar rechts heeft, vooral dichtbij. Hoe vaak ik wel niet tegen een pilaar heb aangeschoten terwijl ik dacht dat die er langs zou gaan
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Die bulletdrop is ook gigantisch, stuk groter als BF3DanielWW2 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 18:48:
[...]
Het kanon van de tank heeft ook een afwijking.![]()
Zeer irritant als je zoals zoals mij tanks sniped op afstanden waar de meeste tegenstanders nooit zullen raken.
if (!coffee) {
Work = false; }
Oh dus bij Premium lidmaadschap heb je de Game BF4 er dus ook al bij.Grudgie schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 19:02:
Ga denk ik BF4 pre-ordenen. Alleen de vraag is nog welke?
BATTLEFIELD 4™ PREMIUM-LIDMAATSCHAP
Geeft je alle 5 uitbreidingen, met nieuwe maps, wapens en meer.
En kost €49,99.
BATTLEFIELD 4™ DIGITAL DELUXE
Geeft je Uitbreidingspakket Battlefield 4™ China Rising, Toegang tot de exclusieve Battlefield 4™ Beta, 3 gouden Battlepacks en Vehicle Shortcut Bundle voor Battlefield 3™.
Voor €69,99.
BATTLEFIELD 4™
Geeft je Uitbreidingspakket Battlefield 4™ China Rising.
Voor €59,99.
Als ik het dus goed begrijp kan je het beste voor BATTLEFIELD 4™ PREMIUM-LIDMAATSCHAP gaan omdat je daar het meeste bij krijgt en het minst voor betaald.
[ Voor 1% gewijzigd door meller14 op 02-10-2013 19:07 . Reden: incomplete ]
Bij de premium lidmaadschap krijg je alleen de uitbreidingen, en dus niet de game zelf. Deze moet je er nog los bij kopen. Was bij BF3 ook zomeller14 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 19:06:
[...]
Oh dus bij Premium lidmaadschap heb je de Game BF4 er dus ook al bij.
Dus niet zo van. Ik doe een pre order van BF4 met de bijbehorende extra's en later moet ik nog eens 50 euro betalen voor alle extra maps.
Met die vraag zit ik eigg
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Je kan kiezen uit het volgende.Grudgie schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 19:02:
En kost €49,99.
Geeft je Uitbreidingspakket Battlefield 4™ China Rising, Toegang tot de exclusieve Battlefield 4™ Beta, 3 gouden Battlepacks en Vehicle Shortcut Bundle voor Battlefield 3™.
Voor €69,99.
BATTLEFIELD 4™
Voor €59,99.
Als ik het dus goed begrijp kan je het beste voor BATTLEFIELD 4™ PREMIUM-LIDMAATSCHAP gaan omdat je daar het meeste bij krijgt en het minst voor betaald.
[ Voor 14% gewijzigd door ViperTim op 02-10-2013 19:58 ]
Verwijderd
het kanon mikt een klein stukje rechts en onder je reticule en komt ook rechts onder je beeld vandaan.DanielWW2 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 18:48:
[...]
Het kanon van de tank heeft ook een afwijking.![]()
Zeer irritant als je zoals zoals mij tanks sniped op afstanden waar de meeste tegenstanders nooit zullen raken.
Dus toch ook te laag. Ik vermoede het al maar ik wist dat nog niet helemaal 100% zeker.Verwijderd schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 19:28:
[...]
het kanon mikt een klein stukje rechts en onder je reticule en komt ook rechts onder je beeld vandaan.
Vijf schoten gelost om even te wennen en vervolgens lekker over het water heen tanks, jeeps en infantry lopen snipen met de tank. Headshots included.
Pre alpha had dat ook al.DanielWW2 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 19:38:
[...]
Dus toch ook te laag. Ik vermoede het al maar ik wist dat nog niet helemaal 100% zeker.
Nu dus weer snipen met de tank.
Verwijderd
BOEIE, wacht gewoon nog 2 dagen. Als je geluk hebt zijn er namelijk al wat bugs weg en nieuwe drivers uit. (al denk ik dat nog niet)Verwijderd schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 20:49:
Weet iemand of je de Beta kunt spelen vanaf nu al met BF4 Premium? Ik heb de game gekocht maar wil de premium wel kopen volgende maand ofzo. maar als ik de beta nu al zou kunnen spelen koop ik de premium nu alWie weet raad?
if (!coffee) {
Work = false; }
Bij 3x zoom zal je het eerder zien. Ik zie het bij normal view ook al. Schoten zijn naar links en laag. Dat verklaard de drop denk ik ook. Het schot begint al laag.naaitsab schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 21:29:
Die standaard PDW heeft wel een ongelofelijk hoge move penalty. Als je stil staat is het best een leuk dingetje maar als je loopt spray je de hele map onder
Nog even over de tanks, volgens mij is de zoom optics niet goed ingesteld, bij normaal zicht valt het wel mee maar bij zoom zie je overduidelijk dat de kogel rechtsonder wordt afgeschoten en niet in het midden. Dus moet je daar met richten ook rekening mee houden. Al vind ik nog steeds dat die kogel veel te ver dropt over kleine afstanden.
[ Voor 36% gewijzigd door codex op 02-10-2013 21:50 ]
Kan je alleen unlocken via een battlepack.reemprive schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 21:40:
Iemand die een idee heeft wat die license betekenen? Ik zie bij wapens zijn requires license coyo of iets dergelijks.
Thanks. Ik zag inderdaad dat ik nog even moet om dat te unlocken.DanielWW2 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 21:49:
[...]
Kan je alleen unlocken via een battlepack.
Ook weer iets doms dat je random dingen moet unlocken.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Volgende keer op een afstandje beneden met een sniper gaan staanTsurany schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 23:09:
Wat een triest gedoe op de gemiddelde server. Elk dak stikt van de sneue campers, gewoon geen zak aan. Mensen staan met LMG's de lift te campen dus daar kom je ook niet door omhoog. Enige kans is een heli en die spawnt amper.
if (!coffee) {
Work = false; }
I like you.iop tha man schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 18:05:
[...]
Wees blij dat jij in het winnende team zat. Ik kreeg die sh*t en nog eens een lading tanks, boats, helirape en bijna standaard alleen tegen een full squad...Tsurany schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 23:09:
Wat een triest gedoe op de gemiddelde server. Elk dak stikt van de sneue campers, gewoon geen zak aan. Mensen staan met LMG's de lift te campen dus daar kom je ook niet door omhoog. Enige kans is een heli en die spawnt amper.
Naast dat vond ik dat er wel aardig werd samengewerkt in ons team. Tank roept om repairs? I got it! Het spel komt helemaal tot leven als er samenwerking is. Vlag D en E heerlijk lopen verdedigen. De campers moet je gewoon zo veel mogelijk spotten, zodat ze geen kans krijgen om ongezien te werk te gaan.Tsurany schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 23:09:
[ Voor 9% gewijzigd door Bee.nl op 02-10-2013 23:16 ]
Het meest idiote is dat je niet recht omlaag kan schieten. Ik stond een meter of honderd boven vier campers en kon niks doen omdat ik niet zo ver omlaag kon mikken. Zij kunnen natuurlijk wel keurig recht omhoog mikken. Belachelijk gedoe.naaitsab schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 23:11:
[...]
Volgende keer op een afstandje beneden met een sniper gaan staanOf met een heli op een ander dak landen
Maak in domination meestal even een rondje bovenop dan met chute naar beneden heb je meestal wel een paar camp-fags te pakken. Zal vrijdag (publieke beta) wel helemaal een feest gaan worden
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Leuk en aardig maar nu verpest het gewoon de game.Thr!lls schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 23:25:
Overigens om over de roof campers te spreken, ik denk dat dat met commander mode online ook snel in te perken valt. Aantal keer een tomahawk op een dak plempen en het geintje is snel genoeg voorbij lijkt me.
Want een enorme hoeveelheid verticaliteit in een semi realistische shooter is altijd een goed idee.Tsurany schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 23:09:
[ Voor 13% gewijzigd door Gundogan op 02-10-2013 23:37 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Ha eindelijk iemand die het over de gunplay heeft! Ik ben het vrijwel geheel eens met je hele post, battlefield4 is inderdaad op vele punten beter behalve de gunplay! Met de gunplay mis ik echt de intensiteit van het aimen en het recoil onder controle houden uit bf3. Ook is het wel heel erg moeilijk om op midrange afstanden nog even snel cover te zoeken als je onder vuur wordt genomen. Je bent meestal al dood voordat je iets gezien hebt (bij wijze van). Wie het eerst schiet, die wint, met name in domination mode ervaar ik dat. De encounters zijn nu zo vlug voorbij, dat vind ik wel jammer. Het is misschien een meer 'realistische' aanpak, maar ik hoop echt dat ze dat wat laten varen. Afgezien van het hele supression gebeuren vond ik dat in bf3 een stuk leuker.DanielWW2 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 21:21:
.. knip ...
Ik weet nog niet wat ik van de recoil/spread moet vinden. Dat de spread overduidelijk omlaag is vind ik niet heel erg. Dat de recoil ook lager lijkt daarentegen...
Als mijn vermoeden klopt dat is er totaal geen skill meer nodig voor mensen afschieten. Het is nu puur point and click, geen vuurdiscipline nodig Het lijkt er nu op dat burst fire/recoil control nutteloos is geworden voor de meeste afstanden...
Standaard damage is nu 30 i.p.v 25. Ik vermoed dat de dropoff niet (veel) veranderd is. Het resultaat is dat je een zeer lange vier hit killrange hebt. Ik ben hier dus echt zwaar tegen. Het is nu echt sprayen en hits hits = dood. In BF3 moest je tenminste nog een beetje mikken omdat je meestal vijf of zes kogels had.
... knip ...
rolliethepollie aka roland smedberg tweet dit:Thr!lls schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 23:25:
Overigens om over de roof campers te spreken, ik denk dat dat met commander mode online ook snel in te perken valt. Aantal keer een tomahawk op een dak plempen en het geintje is snel genoeg voorbij lijkt me.
Dice devs/members gingen commander mode wel eens uittesten/spelenNLsandman schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 23:41:
[...]
rolliethepollie aka roland smedberg tweet dit:
Kicking ass with "Commander Mode" in #BF4. Fav moment: call in cruise missile on sniper, fully loaded heli lands next to him just b4 impact.
Zonde imo, totaal geen idee meer van wat dodelijk kan zijn of wat niet. Doe maar weer terug.DanielWW2 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 21:21:
Dus mijn mening over de beta..
Het goede:
Geen suppression meer.
Als ik iets ontzettend onoverzichtelijk vind...Customization menu is veel beter.
Ik merk toch wel dat ik veel accurater schiet op langere afstand door te burstfiren. Spread staat natuurlijk in verband met recoil, hoe meer je wapen stuitert hoe meer spread. Idd lijken de wapens wat minder op een loodspuit, maar dat lijkt me alleen maar realistischer.Het slechte:
Ik weet nog niet wat ik van de recoil/spread moet vinden. Dat de spread overduidelijk omlaag is vind ik niet heel erg. Dat de recoil ook lager lijkt daarentegen...
Als mijn vermoeden klopt dat is er totaal geen skill meer nodig voor mensen afschieten. Het is nu puur point and click, geen vuurdiscipline nodig Het lijkt er nu op dat burst fire/recoil control nutteloos is geworden voor de meeste afstanden...
Ws is commander technisch een heel klein en onbeduidend iets, niet waard om het in een bèta te stoppen dus. (Battlescreen + wat controls = Comander mode)Dan de beta zelf:
Dan vind ik het echt zeer slecht dat commander niet beschikbaar is. Dit is zo belangrijk voor de hele teamplay structuur die ze in de game hebben gegooid en dit zou getest moeten worden om te kijken of het zoals DICE het in zijn hoofd heeft ook werkt.
[ Voor 8% gewijzigd door warhamstr op 02-10-2013 23:55 ]
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Not sure if serious..warhamstr schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 23:56:
jamaar, daar gaat een bèta toch niet om? Gewoon stresstesten en andere technische shit proberen, daar is zo'n grootschalige bèta voor. Niet om gamers te pleasen.
[ Voor 68% gewijzigd door unfor op 03-10-2013 00:00 ]
Grr, ik wil een tomahawk op snipers gooien.NLsandman schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 23:41:
[...]
rolliethepollie aka roland smedberg tweet dit:
Kicking ass with "Commander Mode" in #BF4. Fav moment: call in cruise missile on sniper, fully loaded heli lands next to him just b4 impact.
Ik moet trouwens al weer terugkomen op de damage.Cresso schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 23:40:
[...]
Ha eindelijk iemand die het over de gunplay heeft! Ik ben het vrijwel geheel eens met je hele post, battlefield4 is inderdaad op vele punten beter behalve de gunplay! Met de gunplay mis ik echt de intensiteit van het aimen en het recoil onder controle houden uit bf3. Ook is het wel heel erg moeilijk om op midrange afstanden nog even snel cover te zoeken als je onder vuur wordt genomen. Je bent meestal al dood voordat je iets gezien hebt (bij wijze van). Wie het eerst schiet, die wint, met name in domination mode ervaar ik dat. De encounters zijn nu zo vlug voorbij, dat vind ik wel jammer. Het is misschien een meer 'realistische' aanpak, maar ik hoop echt dat ze dat wat laten varen. Afgezien van het hele supression gebeuren vond ik dat in bf3 een stuk leuker.
Ik word al wel wat meer gerivived maar zeker minder dan BF3. De tijd is inderdaad war kort nu maar ik denk dat DICE koste wat kost geen medictrain meer wilt hebben.Een ander punt vind ik de tijd die je krijg om iemand te reviven. Deze is nu zo kort, ik ben denk ik in de ruim 7 uur die ik heb gespeeld nog minder dan 8 keer gerevived. Dat is wel erg weinig vind ik. Die vertraging bij het reviven kan nog, maar daar bovenop komt ook nog eens die korte tijd die je krijgt om iemand te reviven. Ik heb nu al zoiets van dat ik die pedals niet eens meer gebruik omdat ik nauwelijks kans krijg om te reviven vooral in domination mode. Dat lijkt me toch niet echt de bedoeling.....
wel intuitief voor muisMartinspire schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 00:12:Ook het selecteren van voertuigen snap ik niet helemaal waarom dat zo moeilijk moet, maar die controls zijn echt retarded nu. Totaal niet intuïtief.
Dat bedoelde ik dus toen half GoT op een server zat. Team China heeft geen schijn van kans op deze manier...Bee.nl schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 00:25:
Hmm het is wel vervelend wanneer een enemy op een dak staat in de buurt van een vlag. Op die manier blijf je maar de vlag opnieuw terugpakken. Je krijgt ze er ook niet zomaar vanaf. Vooral bij vlag D en E is dat irritant. Hetzelfde geldt voor de campers die op het dak van de bovenste etage van de toren staan. Amper weg te krijgen, behalve met een heli strike.
Nou dat is het beste wat wat Dice gefixed heeftDanielWW2 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 00:20:
Ik word al wel wat meer gerivived maar zeker minder dan BF3. De tijd is inderdaad war kort nu maar ik denk dat DICE koste wat kost geen medictrain meer wilt hebben.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
---
"-PC has limit of 10 corpses at a time."DanielWW2 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 00:39:
Wat data aangezien de Cas.cat file weer open licht...
http://www.mordorhq.com/s...1375-Just-some-datamining
---
9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250
niemand!?PuckStar schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 18:17:
iemand een idee hoe Skill wordt berekend in BF4?
heb gezocht maar kan het niet vinden.
[ Voor 31% gewijzigd door JT888 op 03-10-2013 01:14 ]
Bedoel je voor de PS3/4 of XBOX360/1?Grudgie schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 19:02:
En kost €49,99.
Voor €69,99.
BATTLEFIELD 4™
Voor €59,99.
De versie die je nu speelt is niet een versie van vorige week, maar een stable van een maand of meer geleden. Ondertussen is er genoeg gesleuteld om je een mooie BF4 te geven. De beta is voor het oplossen van glitches en checken van serverbelasting.Tom. C schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 00:50:
Deze game moet van heel ver komen, ik maak me zorgen over de staat van de beta,
Je wilt een game die zijn geld meer waard is op release datum? Never, ever, pre-order.Tom. C schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 00:50:
Als ze dit nog daadwerkelijk allemaal moeten fixen dan vraag ik me af hoe de final gaat zijn, dit is een van de weinige games die ik gepreordered heb maar ik hoop niet dat ik te vroeg mijn geld heb ingezet.
[ Voor 33% gewijzigd door Unomomentodado op 03-10-2013 01:22 ]
Denk zelfde als Bf3. Je zakt en of daalt een X getal van je enemy dat je killed. Soort verkapte kd ratio.
[ Voor 85% gewijzigd door JT888 op 03-10-2013 02:06 ]
Precies wat ik ook zou verwachten met misschien hier en daar een tweakje.ralph0603 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 01:36:
[...]
Denk zelfde als Bf3. Je zakt en of daalt een X getal van je enemy dat je killed. Soort verkapte kd ratio.
Body mods don't determine skill
Met het vriendelijke verzoek hiervoor een ander topic lastig te vallen. Dit topic gaat over ervaringen met het spel, niet over hardware zaken. Zie ook de topic waarschuwingfrye schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 08:30:
Mijn PC configuratie:
- Intel Core i7 2600K / 3.4 GHz
- Sapphire RADEON HD 6950 (1GB GDDR5)
- 8GB Ram
- 120GB SSD
Ik haal behoorlijke resultaten op medium/high maar zou toch graag iets willen updaten zodat ik eigenlijk vlot op ultra het spel kan spelen. Wat kan ik best upgraden en is het de moeite waard om te upgraden? Eerlijk gezegd denk ik dat de grafische kaart wel wat beter kan. Is dit mogelijk met een budget van 300-350€?
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Ok, excuseer niet goed gelezen.AllSeeyinEye schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 08:32:
[...]
Met het vriendelijke verzoek hiervoor een ander topic lastig te vallen. Dit topic gaat over ervaringen met het spel, niet over hardware zaken. Zie ook de topic waarschuwing
En ze zijn compleet doorgeslagen, zoals gewoonlijk, waardoor reviven gewoon geen enkel nut meer heeft. Je wordt al amper gerevived en als dat zo is dan ben je 9/10 keer weer direct dood omdat een enkele kogel al genoeg is om je om zeep te helpen.DanielWW2 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 00:20:
Ik word al wel wat meer gerivived maar zeker minder dan BF3. De tijd is inderdaad war kort nu maar ik denk dat DICE koste wat kost geen medictrain meer wilt hebben.
Gisteren regelmatig uitgeprobeerd en het werkt redelijk. Enkel heb je maar 10 schoten en krijg je er geen ammo bij vanuit die mini packs. En als je recht omlaag wilt schieten is dat onmogelijk, dat is wel heel matig.beuker19 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 08:17:
Voor iedereen die last heeft van roof camper een MUST SEEN MOVIE![]()
![]()
![]()
[video]
Denk dat de meesten dit nog niet wisten .
Straks direct even uitproberen
[ Voor 35% gewijzigd door Tsurany op 03-10-2013 08:50 ]
Verwijderd
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Agreed. Het is leuk speelgoed en ik vind het wel handig voor voertuigen, maar met 10 kogeltjes kom je idd niet lang toe. Ik heb daar maar staan springen op mijn ammopack maar er kwam niets uitTsurany schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 08:46:
Gisteren regelmatig uitgeprobeerd en het werkt redelijk. Enkel heb je maar 10 schoten en krijg je er geen ammo bij vanuit die mini packs. En als je recht omlaag wilt schieten is dat onmogelijk, dat is wel heel matig.
Android developer & dürüm-liefhebber
iop tha man schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 18:05:
[...]
Wellicht in het vervolg je verwachtingspatroon bijstellen, het is en blijft een BETA en geen DEMO !beebie121 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 08:49:
hmm.. misschien moet ik beta maar even laten liggen.
Ik wordt er niet blijer van ofzo.
EN aangezien dit een oude build is (lees ik hier van veel mensen) lijkt het me beter om te stoppen met de beta.
Ik had er wellicht (te) hoge verwachtingen van die op dit moment niet waargemaakt worden.
ik vind het qua graphics ook net niet. Vind bf3 er zoveel mooier uitzien. ook veel vloeiender loopt het allemaal. maar goed dat is beta denk ik dan maar.
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Deels komt het wie schiet die wint doordat iedereen nog met practisch dezelfde wapens en attachments rondloopt....Cresso schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 23:40:
[...]
Ha eindelijk iemand die het over de gunplay heeft! Ik ben het vrijwel geheel eens met je hele post, battlefield4 is inderdaad op vele punten beter behalve de gunplay! Met de gunplay mis ik echt de intensiteit van het aimen en het recoil onder controle houden uit bf3. Ook is het wel heel erg moeilijk om op midrange afstanden nog even snel cover te zoeken als je onder vuur wordt genomen. Je bent meestal al dood voordat je iets gezien hebt (bij wijze van). Wie het eerst schiet, die wint, met name in domination mode ervaar ik dat. De encounters zijn nu zo vlug voorbij, dat vind ik wel jammer. Het is misschien een meer 'realistische' aanpak, maar ik hoop echt dat ze dat wat laten varen. Afgezien van het hele supression gebeuren vond ik dat in bf3 een stuk leuker.
Het is het precies niet: R2 = R1 e.d. Precies kak dus.Mon0lith schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 12:06:
[...]
Bijna alle controls zijn dan weer hetzelfde als in BF3, behalve het spotten (was eerst Select) maar dat hebben ze waarschijnlijk nu al aangepast voor de PS4 controller want Start en Select zijn nu nutteloos
Spijt me, had het op dag 1 even snel veranderd maar kwam er gister achter dat het inderdaad (ondanks dat het op Veteran staat) nog steeds anders iszAo schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 09:37:
[...]
Het is het precies niet: R2 = R1 e.d. Precies kak dus.
Ik ga GTA5 proberen te rekken tot ik een PS4 heb, want dit is echt om te janken op de PS3. Die controls moet ik maar happen ben ik bang.
PSN: Von_Smallhausn
Voortaan eerst controleren wat je post.Unomomentodado schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 01:17:
[...]
Bedoel je voor de PS3/4 of XBOX360/1?
[...]
De versie die je nu speelt is niet een versie van vorige week, maar een stable van een maand of meer geleden. Ondertussen is er genoeg gesleuteld om je een mooie BF4 te geven. De beta is voor het oplossen van glitches en checken van serverbelasting.
[...]
Je wilt een game die zijn geld meer waard is op release datum? Never, ever, pre-order.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Dat is wel een awesome wapen, daar gaan roofcampers nog veel last mee krijgen. Jammer dat je niet zoveel ammo hebt.beuker19 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 08:17:
Voor iedereen die last heeft van roof camper een MUST SEEN MOVIE![]()
![]()
![]()
[video]
Denk dat de meesten dit nog niet wisten .
Straks direct even uitproberen
---RAWE CEEK!!!---
het is wel een andere branch, dus lang niet zo up-to-date als de final.Phyxion schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 09:48:
[...]
Voortaan eerst controleren wat je post.
[afbeelding]
Tsurany schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 09:49:
The content, mechanics and gameplay are identical? Nadat alle nieuwe toevoegingen er volledig uitgesloopt waren bedoelen ze?
[ Voor 101% gewijzigd door Eagle Creek op 03-10-2013 10:20 ]
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq