[PC] Battlefield 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 66 ... 95 Laatste
Acties:
  • 273.261 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Weet iemand of het al mogelijk is om de Public Beta te preloaden? Kan het niet vinden in Origin.
En ja ik heb gezocht op Google!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berry194
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-09 13:35
iop tha man schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 18:05:
[...]
Hebben die hufters google weer verstopt!? Ga lekker zitten, pak wat te drinken...gaan wij voor je zoeken.
Ik heb gegoogled maar staat nergens op welk tijdstip de open beta open gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:53
berry194 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 18:09:
[...]

Ik heb gegoogled maar staat nergens op welk tijdstip de open beta open gaat.
1AM PDT op 4 okt. Oftewel 10:00 hier

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
iemand een idee hoe Skill wordt berekend in BF4?
heb gezocht maar kan het niet vinden.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 08:14
[...]

Hebben die hufters google weer verstopt!? Ga lekker zitten, pak wat te drinken...gaan wij voor je zoeken.
hahahaha _/-\o_

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

berry194 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 18:01:
Heeft iemand enig idee op welk tijdstip Vrijdag de open beta van start gaat?

Ik heb namelijk bf4 gepre-orderd bij een keystore en heb geen bf3 premium.
Open Beta Rollout starts (October 4th):
PC: 1 AM PDT/9 AM UTC
Xbox 360 world-wide: 2-6 AM PDT
PlayStation 3 (Europe): 7-11 AM PDT
PlayStation 3 (US): 11 AM PDT

Bron; http://battlelog.battlefi...eld-4-beta-rollout-times/

9 AM UTC is volgens mij 11 uur sochtends. Ik heb geen idee wanneer de prelaod open gaat voor de open beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skunk
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-07 21:26
net ff snel bf4 geprobeerd en loopt als een zonnetje, vreesde het ergste met al die berichten hier.

a.k.a. Skunko3o | Skunk-o3o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
[...]

_O-

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatupdoc
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-04-2022
Heerlijk als je op afstand een tank gevecht hebt een je kogel wordt gestopt door een lantaarnpaal |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-09 17:01

India Sierra

Learn by failure

whatupdoc schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 18:25:
Heerlijk als je op afstand een tank gevecht hebt een je kogel wordt gestopt door een lantaarnpaal |:(
Ik heb ook de neiging dat het lijkt alsof die kogel een afwijking naar rechts heeft, vooral dichtbij. Hoe vaak ik wel niet tegen een pilaar heb aangeschoten terwijl ik dacht dat die er langs zou gaan :P

Ben ik trouwens de enige die geen killfeed (die van jezelf, onderin in beeld) niet meer heeft? Ook zat ik toenet in een server waar je geen score/punten kreeg, je K/D ook 0 was en de tickets ook niet omlaag gingen. Schiet niet echt op als je daar na 20 minuten spelen achterkomt :P

Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatupdoc
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-04-2022
Heb dat ook ja dat je tegen een pilaar schiet, vooral als je ingezoomt bent. Hetzelfde geld met de sniper (de richeltjes ;( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
thehawk007 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 18:32:
[...]

Ik heb ook de neiging dat het lijkt alsof die kogel een afwijking naar rechts heeft, vooral dichtbij. Hoe vaak ik wel niet tegen een pilaar heb aangeschoten terwijl ik dacht dat die er langs zou gaan :P
Het kanon van de tank heeft ook een afwijking. :/
Zeer irritant als je zoals zoals mij tanks sniped op afstanden waar de meeste tegenstanders nooit zullen raken. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:51
DanielWW2 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 18:48:
[...]

Zeer irritant als je zoals zoals mij tanks sniped op afstanden waar de meeste tegenstanders nooit zullen raken. ;)
Die bulletdrop is ook gigantisch, stuk groter als BF3

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:09

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ga denk ik BF4 pre-ordenen. Alleen de vraag is nog welke?

BATTLEFIELD 4™ PREMIUM-LIDMAATSCHAP

Geeft je alle 5 uitbreidingen, met nieuwe maps, wapens en meer.

En kost €49,99.

BATTLEFIELD 4™ DIGITAL DELUXE

Geeft je Uitbreidingspakket Battlefield 4™ China Rising, Toegang tot de exclusieve Battlefield 4™ Beta, 3 gouden Battlepacks en Vehicle Shortcut Bundle voor Battlefield 3™.

Voor €69,99.

BATTLEFIELD 4™

Geeft je Uitbreidingspakket Battlefield 4™ China Rising.

Voor €59,99.

Als ik het dus goed begrijp kan je het beste voor BATTLEFIELD 4™ PREMIUM-LIDMAATSCHAP gaan omdat je daar het meeste bij krijgt en het minst voor betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meller14
  • Laatst online: 20-08 16:25
Grudgie schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 19:02:

En kost €49,99.

Geeft je Uitbreidingspakket Battlefield 4™ China Rising, Toegang tot de exclusieve Battlefield 4™ Beta, 3 gouden Battlepacks en Vehicle Shortcut Bundle voor Battlefield 3™.

Voor €69,99.

BATTLEFIELD 4™

Voor €59,99.

Als ik het dus goed begrijp kan je het beste voor BATTLEFIELD 4™ PREMIUM-LIDMAATSCHAP gaan omdat je daar het meeste bij krijgt en het minst voor betaald.
Oh dus bij Premium lidmaadschap heb je de Game BF4 er dus ook al bij.
Dus niet zo van. Ik doe een pre order van BF4 met de bijbehorende extra's en later moet ik nog eens 50 euro betalen voor alle extra maps.

Met die vraag zit ik eigg

Want dan is premium het voordeligst

[ Voor 1% gewijzigd door meller14 op 02-10-2013 19:07 . Reden: incomplete ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glandur
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-09 21:56
meller14 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 19:06:
[...]

Oh dus bij Premium lidmaadschap heb je de Game BF4 er dus ook al bij.
Dus niet zo van. Ik doe een pre order van BF4 met de bijbehorende extra's en later moet ik nog eens 50 euro betalen voor alle extra maps.

Met die vraag zit ik eigg
Bij de premium lidmaadschap krijg je alleen de uitbreidingen, en dus niet de game zelf. Deze moet je er nog los bij kopen. Was bij BF3 ook zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:33

Gundogan

Rip and tear, until it is done

BF4 premium is niet de game + DLC. Het is alleen alle DLC.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViperTim
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08-07 00:38

En kost €49,99.

Voor €69,99.

BATTLEFIELD 4™

Voor €59,99.

Je kan kiezen uit het volgende.

BF4
BF4 + Premuim
BF4 Deluxe Editie + Premium
BF4 en/of Deluxe Editie en koopt de1 of meerdere uitbreidingen los (is wel duurder dan de Premium wil je ze alle 5 kopen)

[ Voor 14% gewijzigd door ViperTim op 02-10-2013 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DanielWW2 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 18:48:
[...]
het kanon mikt een klein stukje rechts en onder je reticule en komt ook rechts onder je beeld vandaan.
Vijf schoten gelost om even te wennen en vervolgens lekker over het water heen tanks, jeeps en infantry lopen snipen met de tank. Headshots included.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:25
Ja vind de shell drop/afwijking ook iets teveel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 19:28:
[...]

het kanon mikt een klein stukje rechts en onder je reticule en komt ook rechts onder je beeld vandaan.
Vijf schoten gelost om even te wennen en vervolgens lekker over het water heen tanks, jeeps en infantry lopen snipen met de tank. Headshots included.
Dus toch ook te laag. Ik vermoede het al maar ik wist dat nog niet helemaal 100% zeker.
Nu dus weer snipen met de tank. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Game heeft spookachtige beelden: je ziet gruis en losse elementen zachtjes schuiven over de weg.
Yikes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
DanielWW2 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 19:38:
[...]

Dus toch ook te laag. Ik vermoede het al maar ik wist dat nog niet helemaal 100% zeker.
Nu dus weer snipen met de tank. :+
Pre alpha had dat ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je de Beta kunt spelen vanaf nu al met BF4 Premium? Ik heb de game gekocht maar wil de premium wel kopen volgende maand ofzo. maar als ik de beta nu al zou kunnen spelen koop ik de premium nu al :D Wie weet raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
nee kan niet, het kan alleen met bf3 premium, bf4 deluxe edition en MoH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meller14
  • Laatst online: 20-08 16:25
Verwijderd schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 20:49:
Weet iemand of je de Beta kunt spelen vanaf nu al met BF4 Premium? Ik heb de game gekocht maar wil de premium wel kopen volgende maand ofzo. maar als ik de beta nu al zou kunnen spelen koop ik de premium nu al :D Wie weet raad?
BOEIE, wacht gewoon nog 2 dagen. Als je geluk hebt zijn er namelijk al wat bugs weg en nieuwe drivers uit. (al denk ik dat nog niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fuck :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Dus mijn mening over de beta..

Het goede:
Chat die werkt tussen de matches door.
Squad leaders kunnen fatsoenlijk objectives geven.
Commo rose commands in de chat.
Audio bij het spotten geeft de directie aan.
Netcode lijkt iets beter.
Geen suppression meer.
Spawn menu is veel, veel beter.
Customization menu is veel beter.
Graphics zijn goed.
Kleur is weer terug in Battlefield games...
Sound is zoals altijd weer een slag beter dan de vorige game.
Battlelog heeft nu ook de damage van wapens weer.

Het slechte:
Knifing is weer eens BS. Je kan weer niet de knifer doorschieten als hij in een animatie zit.
Random falldamage is weer terug.
Lean is totaal nutteloos zoals het nu geïmplementeerd is.
Ik weet nog niet wat ik van de recoil/spread moet vinden. Dat de spread overduidelijk omlaag is vind ik niet heel erg. Dat de recoil ook lager lijkt daarentegen...
Als mijn vermoeden klopt dat is er totaal geen skill meer nodig voor mensen afschieten. Het is nu puur point and click, geen vuurdiscipline nodig Het lijkt er nu op dat burst fire/recoil control nutteloos is geworden voor de meeste afstanden...
Standaard damage is nu 30 i.p.v 25. Ik vermoed dat de dropoff niet (veel) veranderd is. Het resultaat is dat je een zeer lange vier hit killrange hebt. Ik ben hier dus echt zwaar tegen. Het is nu echt sprayen en hits hits = dood. In BF3 moest je tenminste nog een beetje mikken omdat je meestal vijf of zes kogels had.

Dan de beta zelf:

Ik vind dit geen beta, bij lange na niet. Bij een open beta is het de bedoeling dat spelers een game testen op fouten die dan gefixed kunnen worden. Hiervoor moet je grote delen van de game beschikbaar stellen voor de test. Wat DICE heeft gedaan is twee wapens per klasse en maar een shotgun en een paar gadgets ter beschikking stellen. Hoe moet je dan gaan testen of er wel een balans tussen wapens is?
Niet dus. Het resultaat gaat gewoon een gigantisch rotzooitje van onbalans worden bij de release.

Dan vind ik het echt zeer slecht dat commander niet beschikbaar is. Dit is zo belangrijk voor de hele teamplay structuur die ze in de game hebben gegooid en dit zou getest moeten worden om te kijken of het zoals DICE het in zijn hoofd heeft ook werkt.

Verder dacht ik dat het systeem met liften wel leuk zou zijn. Nou niet dus. Het resultaat is dat de helft van een team zijn sniper pakt en op een gebouw gaat zitten. Het is gewoon doodsaai. Als het aan mij lag dan werden alle liften die naar een hoog gebouw dat je niet kan slopen eruit gehaald. Voor de rest lijkt me Siege of Shangai namelijk wel een erg goede map wat het nog zuurder maakt. Naast de campers op de gebouwen vind ik deze map veel beter dan menig BF3 map die bij de release zaten.

Dan is er nog de wolkenkrabber bij E. Die verpest gewoon Conquest op het moment. Elke keer zitten er US spelers op dat ding en die komen steeds naar beneden met een parachute of die schieten op je en je kan er nauwelijks iets aan doen. Tegen campers op andere gebouwen kan je wat doen door de lift in te springen en ze af te maken. Tegen deze campers dus niet. Het verpest de game voor de China side omdat ze elke keer E verliezen en steeds in de verdrukking komen. Verder krijg ne natuurlijk bij E een tank. 4 tanks vs 2 is niet leuk...

Als laatste nog dit. Zelfs met de hele f*ckup van de map en de slechte beta die gewoon een demo is die voor geen meter draait is het geen slechte game. Als DICE de gunmechanics aanpast zodat skill wordt beloont dan is deze game nu al beter dan BF3 ooit zal zijn. Het voelt beter, het is beter uitgedacht en het zit veel, veel beter in elkaar dan BF3 ooit zal zijn. BF3 was gewoon een lading aan bugs en slechte beslissingen die nooit gefixed/veranderd zijn BF4 is op de goede weg maar ze zijn er nog niet. Dat is ook de reden dat ik het jammer en dom vind dat ze ons niet meer laten testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Die standaard PDW heeft wel een ongelofelijk hoge move penalty. Als je stil staat is het best een leuk dingetje maar als je loopt spray je de hele map onder :+

Nog even over de tanks, volgens mij is de zoom optics niet goed ingesteld, bij normaal zicht valt het wel mee maar bij zoom zie je overduidelijk dat de kogel rechtsonder wordt afgeschoten en niet in het midden. Dus moet je daar met richten ook rekening mee houden. Al vind ik nog steeds dat die kogel veel te ver dropt over kleine afstanden.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
naaitsab schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 21:29:
Die standaard PDW heeft wel een ongelofelijk hoge move penalty. Als je stil staat is het best een leuk dingetje maar als je loopt spray je de hele map onder :+

Nog even over de tanks, volgens mij is de zoom optics niet goed ingesteld, bij normaal zicht valt het wel mee maar bij zoom zie je overduidelijk dat de kogel rechtsonder wordt afgeschoten en niet in het midden. Dus moet je daar met richten ook rekening mee houden. Al vind ik nog steeds dat die kogel veel te ver dropt over kleine afstanden.
Bij 3x zoom zal je het eerder zien. Ik zie het bij normal view ook al. Schoten zijn naar links en laag. Dat verklaard de drop denk ik ook. Het schot begint al laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:08

codex

Geen OpenAI agent :)

Iemand die een idee heeft wat die license betekenen? Ik zie bij wapens zijn requires license coyo of iets dergelijks.

EDIT:
Laat maar ik zie dat het Battlepacks zijn.

Dat roofen is trouwens wel erg irritant in deze map. Beetje slecht mapdesign.

[ Voor 36% gewijzigd door codex op 02-10-2013 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
reemprive schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 21:40:
Iemand die een idee heeft wat die license betekenen? Ik zie bij wapens zijn requires license coyo of iets dergelijks.
Kan je alleen unlocken via een battlepack.
Ook weer iets doms dat je random dingen moet unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

DanielWW2 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 21:49:
[...]

Kan je alleen unlocken via een battlepack.
Ook weer iets doms dat je random dingen moet unlocken.
Thanks. Ik zag inderdaad dat ik nog even moet om dat te unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Echt een twijfelgeval voor mij. Het is wel leuk, maar het wel heel erg BF3.1. Daarnaast kost het nog eens 100+ euro om het hele spel te kunnen spelen.

En ik heb nog steeds vaak het probleem als ik alleen speel dat ik in een team terecht kom wat niet meer te redden is. Regelmatigkrijg ik meteen na het laden de tekst "Your team lost" in beeld. Ik zou het wel cool vinden als er server waren voor mensen die alleen spelen waar elke ronde het team gescrambled wordt, dan wel random of gebaseerd op vorig potje, en waar team wisselen dan ook niet mogelijk is.

De goed gebalanceerde potjes zijn wel erg vermakelijk daarentegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Hm, ik zie een game pc in je inventaris dus waarom moet je 100+ euro betalen voor bf4 + premium? :+
Online Gamekeys kopen - Deel II

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een triest gedoe op de gemiddelde server. Elk dak stikt van de sneue campers, gewoon geen zak aan. Mensen staan met LMG's de lift te campen dus daar kom je ook niet door omhoog. Enige kans is een heli en die spawnt amper.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Tsurany schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 23:09:
Wat een triest gedoe op de gemiddelde server. Elk dak stikt van de sneue campers, gewoon geen zak aan. Mensen staan met LMG's de lift te campen dus daar kom je ook niet door omhoog. Enige kans is een heli en die spawnt amper.
Volgende keer op een afstandje beneden met een sniper gaan staan ;) Of met een heli op een ander dak landen :p Maak in domination meestal even een rondje bovenop dan met chute naar beneden heb je meestal wel een paar camp-fags te pakken. Zal vrijdag (publieke beta) wel helemaal een feest gaan worden :/

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-09 14:59
[...]

I like you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Wees blij dat jij in het winnende team zat. Ik kreeg die sh*t en nog eens een lading tanks, boats, helirape en bijna standaard alleen tegen een full squad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Naast dat vond ik dat er wel aardig werd samengewerkt in ons team. Tank roept om repairs? I got it! Het spel komt helemaal tot leven als er samenwerking is. Vlag D en E heerlijk lopen verdedigen. De campers moet je gewoon zo veel mogelijk spotten, zodat ze geen kans krijgen om ongezien te werk te gaan.

Btw, echt veel te weinig kogels in standaarduitrusting. Met engineer ben je zo door je clips heen als je een beetje goed gaat.

[ Voor 9% gewijzigd door Bee.nl op 02-10-2013 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
naaitsab schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 23:11:
[...]

Volgende keer op een afstandje beneden met een sniper gaan staan ;) Of met een heli op een ander dak landen :p Maak in domination meestal even een rondje bovenop dan met chute naar beneden heb je meestal wel een paar camp-fags te pakken. Zal vrijdag (publieke beta) wel helemaal een feest gaan worden :/
Het meest idiote is dat je niet recht omlaag kan schieten. Ik stond een meter of honderd boven vier campers en kon niks doen omdat ik niet zo ver omlaag kon mikken. Zij kunnen natuurlijk wel keurig recht omhoog mikken. Belachelijk gedoe.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-09 11:23
Moet wel zeggen dat de heli een stuk leuker is geworden, vooral door het nieuwe damage systeem. Zeker op shanghai moet je je niet 1 keer met je heli tussen de flats wurmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thr!lls
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-05-2023
Overigens om over de roof campers te spreken, ik denk dat dat met commander mode online ook snel in te perken valt. Aantal keer een tomahawk op een dak plempen en het geintje is snel genoeg voorbij lijkt me.

BF3 Profile: ThrReX | BF4 Profile: ThrReX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Thr!lls schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 23:25:
Overigens om over de roof campers te spreken, ik denk dat dat met commander mode online ook snel in te perken valt. Aantal keer een tomahawk op een dak plempen en het geintje is snel genoeg voorbij lijkt me.
Leuk en aardig maar nu verpest het gewoon de game. :/
En als er geen commander is dus ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 21:33

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Want een enorme hoeveelheid verticaliteit in een semi realistische shooter is altijd een goed idee. :Y

Iemand al geprobeerd om gewoon even een mag te legen op een muur? Kan je makkelijk zien of er meer ADS spread en recoil is of niet.

[ Voor 13% gewijzigd door Gundogan op 02-10-2013 23:37 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cresso
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06-2020
DanielWW2 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 21:21:

.. knip ...

Ik weet nog niet wat ik van de recoil/spread moet vinden. Dat de spread overduidelijk omlaag is vind ik niet heel erg. Dat de recoil ook lager lijkt daarentegen...
Als mijn vermoeden klopt dat is er totaal geen skill meer nodig voor mensen afschieten. Het is nu puur point and click, geen vuurdiscipline nodig Het lijkt er nu op dat burst fire/recoil control nutteloos is geworden voor de meeste afstanden...
Standaard damage is nu 30 i.p.v 25. Ik vermoed dat de dropoff niet (veel) veranderd is. Het resultaat is dat je een zeer lange vier hit killrange hebt. Ik ben hier dus echt zwaar tegen. Het is nu echt sprayen en hits hits = dood. In BF3 moest je tenminste nog een beetje mikken omdat je meestal vijf of zes kogels had.

... knip ...
Ha eindelijk iemand die het over de gunplay heeft! Ik ben het vrijwel geheel eens met je hele post, battlefield4 is inderdaad op vele punten beter behalve de gunplay! Met de gunplay mis ik echt de intensiteit van het aimen en het recoil onder controle houden uit bf3. Ook is het wel heel erg moeilijk om op midrange afstanden nog even snel cover te zoeken als je onder vuur wordt genomen. Je bent meestal al dood voordat je iets gezien hebt (bij wijze van). Wie het eerst schiet, die wint, met name in domination mode ervaar ik dat. De encounters zijn nu zo vlug voorbij, dat vind ik wel jammer. Het is misschien een meer 'realistische' aanpak, maar ik hoop echt dat ze dat wat laten varen. Afgezien van het hele supression gebeuren vond ik dat in bf3 een stuk leuker.

Een ander punt vind ik de tijd die je krijg om iemand te reviven. Deze is nu zo kort, ik ben denk ik in de ruim 7 uur die ik heb gespeeld nog minder dan 8 keer gerevived. Dat is wel erg weinig vind ik. Die vertraging bij het reviven kan nog, maar daar bovenop komt ook nog eens die korte tijd die je krijgt om iemand te reviven. Ik heb nu al zoiets van dat ik die pedals niet eens meer gebruik omdat ik nauwelijks kans krijg om te reviven vooral in domination mode. Dat lijkt me toch niet echt de bedoeling.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Thr!lls schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 23:25:
rolliethepollie aka roland smedberg tweet dit:

Kicking ass with "Commander Mode" in #BF4. Fav moment: call in cruise missile on sniper, fully loaded heli lands next to him just b4 impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
NLsandman schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 23:41:
[...]

Kicking ass with "Commander Mode" in #BF4. Fav moment: call in cruise missile on sniper, fully loaded heli lands next to him just b4 impact.
Dice devs/members gingen commander mode wel eens uittesten/spelen ;)
Jammer dat het niet open is voor iedereen/premium members.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
DanielWW2 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 21:21:
Dus mijn mening over de beta..

Het goede:

Geen suppression meer.
Zonde imo, totaal geen idee meer van wat dodelijk kan zijn of wat niet. Doe maar weer terug.
Customization menu is veel beter.
Als ik iets ontzettend onoverzichtelijk vind...
Het slechte:

Ik merk toch wel dat ik veel accurater schiet op langere afstand door te burstfiren. Spread staat natuurlijk in verband met recoil, hoe meer je wapen stuitert hoe meer spread. Idd lijken de wapens wat minder op een loodspuit, maar dat lijkt me alleen maar realistischer.
Dan de beta zelf:

Dan vind ik het echt zeer slecht dat commander niet beschikbaar is. Dit is zo belangrijk voor de hele teamplay structuur die ze in de game hebben gegooid en dit zou getest moeten worden om te kijken of het zoals DICE het in zijn hoofd heeft ook werkt.
Ws is commander technisch een heel klein en onbeduidend iets, niet waard om het in een bèta te stoppen dus. (Battlescreen + wat controls = Comander mode)

offtopic:
[quote]iop tha man schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 18:05:
[/quote]
Ok waar zit de "like"-knop? _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door warhamstr op 02-10-2013 23:55 ]

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is alleen wel een dingetje dat gigantische impact heeft op balancing en gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
jamaar, daar gaat een bèta toch niet om? Gewoon stresstesten en andere technische shit proberen, daar is zo'n grootschalige bèta voor. Niet om gamers te pleasen.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Eindelijk niet meer de irritatie dat ik iemand niet kan raken die 100 kogels op mij afvuurt zonder te raken...
Suppression is waardeloos, het beloonde de slechte speler die niet fatsoenlijk kan mikken.
warhamstr schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 23:56:
jamaar, daar gaat een bèta toch niet om? Gewoon stresstesten en andere technische shit proberen, daar is zo'n grootschalige bèta voor. Niet om gamers te pleasen.
Not sure if serious..
Ooit andere BF beta's gespeeld? Dit zijn geen tests, die zijn al maanden geleden geweest.
Het spel is al lang gold, wij spelen een oude build.
Of dacht je dat ze in 4 weken de game nog gaan fixen, al die DVD's nog gaan drukken, verpakken en rond de wereld sturen? ;)

[ Voor 68% gewijzigd door unfor op 03-10-2013 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Tering! Die controls... Kan ik ergens teruglezen waarom ze zo zij gezet? Duurt me een jaar voor ik ermee uit de voeten kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:24
Mja op consoles zijn die controls zo hard veranderd (ook met geen mogelijkheid terug te zetten) dat ik ook constant verkeerde knoppen indruk. Maakt overigens geen reet uit of ik hem op veteran zet, want ook die combinatie veranderd weinig (draait alleen knifen en bukken om ipv granaat op goede plek, knifen op goede plek, instappen van voertuigen op goede plek (knop inhouden is echt zo fucked up), spotten op de goede plek, etc. Die commorose is een leuke toevoeging, maar imo te omslachtig. Ook het selecteren van voertuigen snap ik niet helemaal waarom dat zo moeilijk moet, maar die controls zijn echt retarded nu. Totaal niet intuïtief.

Naast het feit dat de netcode gewoon geen kut veranderd is. Laggers herken je vrij snel en krijg je echt amper dood. Het is dat het aandeel Europeanen groter is en dat je die nu wel dood krijgt (wat in BF3 ook soms niet gaat), maar ik zie qua gameplay eigenlijk weinig (goede) verbeteringen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
NLsandman schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 23:41:
[...]

Grr, ik wil een tomahawk op snipers gooien. :(
Cresso schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 23:40:
[...]

Ha eindelijk iemand die het over de gunplay heeft! Ik ben het vrijwel geheel eens met je hele post, battlefield4 is inderdaad op vele punten beter behalve de gunplay! Met de gunplay mis ik echt de intensiteit van het aimen en het recoil onder controle houden uit bf3. Ook is het wel heel erg moeilijk om op midrange afstanden nog even snel cover te zoeken als je onder vuur wordt genomen. Je bent meestal al dood voordat je iets gezien hebt (bij wijze van). Wie het eerst schiet, die wint, met name in domination mode ervaar ik dat. De encounters zijn nu zo vlug voorbij, dat vind ik wel jammer. Het is misschien een meer 'realistische' aanpak, maar ik hoop echt dat ze dat wat laten varen. Afgezien van het hele supression gebeuren vond ik dat in bf3 een stuk leuker.
Ik moet trouwens al weer terugkomen op de damage. :$
Symthic is ook weer lekker bezig met stats verzamelen. Het is dus gewoon 25 max damage. De dropoff begint nu alleen bij 10 meter i.p.v 8 en pas bij 50 meter ga je van 5 naar 6 kogels voor assault rifles. Ik snap alleen niet waarom de AK-12 kennelijk 0.7 upwards recoil heeft. In BF3 is 0.7 de M240B. Ik denk dat DICE de getallen heeft veranderd want de AK-12 komt niet eens in de buurt. :/

Voor iedereen die zelf wilt kijken. ;)
http://symthic.com/bf4-stats
Een ander punt vind ik de tijd die je krijg om iemand te reviven. Deze is nu zo kort, ik ben denk ik in de ruim 7 uur die ik heb gespeeld nog minder dan 8 keer gerevived. Dat is wel erg weinig vind ik. Die vertraging bij het reviven kan nog, maar daar bovenop komt ook nog eens die korte tijd die je krijgt om iemand te reviven. Ik heb nu al zoiets van dat ik die pedals niet eens meer gebruik omdat ik nauwelijks kans krijg om te reviven vooral in domination mode. Dat lijkt me toch niet echt de bedoeling.....
Ik word al wel wat meer gerivived maar zeker minder dan BF3. De tijd is inderdaad war kort nu maar ik denk dat DICE koste wat kost geen medictrain meer wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ja excuses, ik bedoelde idd op console (ps3). Ik heb niet eens een idee van wat je met commorose bedoelt! :P

Ik wacht nog even met pre-orderen, want als ik zo belabberd blijf, dan sla ik er eentje over. Steeds de oude spot knop indrukken... meteen je hele besturing lam...

Ik begon net een paar weken geleden het vliegen onder de knie te krijgen bij bf3... Helemaal opnieuw beginnen dus... Ik hoop echt dat het gewoon een kwestie van wennen is, want ook bij de loadout customizen kan ik niks meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Martinspire schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 00:12:Ook het selecteren van voertuigen snap ik niet helemaal waarom dat zo moeilijk moet, maar die controls zijn echt retarded nu. Totaal niet intuïtief.
wel intuitief voor muis :)
ik vind het zo veel beter dan klikken en dan "oops, net al iemand voor je erin gekropen, och ja dan spawnen we je maar op een locatie die je eigenlijk niet wou" zoals in bf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Hmm het is wel vervelend wanneer een enemy op een dak staat in de buurt van een vlag. Op die manier blijf je maar de vlag opnieuw terugpakken. Je krijgt ze er ook niet zomaar vanaf. Vooral bij vlag D en E is dat irritant. Hetzelfde geldt voor de campers die op het dak van de bovenste etage van de toren staan. Amper weg te krijgen, behalve met een heli strike.

Wat betreft weapon handling is BF4 een stuk eenvoudiger dan BF3, dat is wel jammer. Het squad perks systeem ben ik ook niet zo weg van. Ik kom telkens ammo tekort. Zoiets stel ik liever vooraf in zoals BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Bee.nl schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 00:25:
Hmm het is wel vervelend wanneer een enemy op een dak staat in de buurt van een vlag. Op die manier blijf je maar de vlag opnieuw terugpakken. Je krijgt ze er ook niet zomaar vanaf. Vooral bij vlag D en E is dat irritant. Hetzelfde geldt voor de campers die op het dak van de bovenste etage van de toren staan. Amper weg te krijgen, behalve met een heli strike.
Dat bedoelde ik dus toen half GoT op een server zat. Team China heeft geen schijn van kans op deze manier...

Oh en DICE went full retard. :X
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/FkE7ivEP6o9qMvifBYkH6A0r/full.jpg
https://twitter.com/EA_DI...85426656589930496/photo/1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:34
DanielWW2 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 00:20:

Ik word al wel wat meer gerivived maar zeker minder dan BF3. De tijd is inderdaad war kort nu maar ik denk dat DICE koste wat kost geen medictrain meer wilt hebben.
Nou dat is het beste wat wat Dice gefixed heeft _/-\o_
Ik voel me nou niet zo waardeloos als engineer recon of support

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Een paar bevindingen, na een tiental rondjes:
- de veel uitgebreidere customization bevalt me, maar ik moet wel wennen aan de vensters, erg onoverzichtelijk;
- Siege of Shanghai bevalt me goed, mooi ruim van opzet, eindeloos veel shortcuts en omwegen, veel begaanbare gebouwen. Groot nadeel vind ik de vele deels moeilijk aan te pakken camp-plekken, zoals bovenaan gebouwen en voor liften;
- De gunplay vind ik op z'n best matig: weinig recoil en muzzle climb (het verbaasde echt hoe dicht de inslagen van een vol-auto salvo met bijv. de AK-12 bijeen blijven), in combinatie met het ontbreken van suppression. Dat moet echt beter!
- De audio valt me zwaar tegen, ondanks een paar aardige toevoegingen zoals spot announcements met locatie-info. Ik draai Frostbite-games altijd op War Tapes, tot dusver altijd geweldig immersive en indrukwekkend (en bruikbaar!), maar in BF4 vind ik het echt vlak en futloos. Ook de voice acting valt me tegen, zowel qua 'acting' en beleving als kwalitatief (de US stemmen doen met trouwens denken aan BF2BC2 Vietnam);
- Het concept Levolution lijkt me een toevoeging met veel potentie, maar hoe het uit zal pakken? De animatie van de instorting is nogal schokkerig, maar het nieuwe landschap zo centraal op de kaart is een goede vondst. Voor de rest is de destruction wat tweeslachtig: in details prima, maar sommige grote voorwerpen lijken wel van kryptonite;
- De graphics zijn niet wereldschokkend so far, maar op zich prima, ook met alles op Low. Vind bepaalde modellen wat detailarm en blokkerig (de tanks), en sommige assets zijn oude bekenden, zoals die trucks;
- Wat me brengt bij de performance. Low kies ik niet voor de leuk, en ik dacht dan ook niet dat dat nodig zou zijn, want ondanks zijn respectabele leeftijd (Q9550, 560Ti) draaide mijn PC tot mijn verbazing BF3 met twee vingers in de neus (Full-HD, net-niet-Ultra). Maar deel 4 is echt een drama: Full-HD met alles op Low draait moeizaam, veel framedrops, veel gestotter (vaak wanneer ik oog in oog kom met een tegenstander ;w ), rare glitches (ik spawnde een keer in het water, onder het metrostation, om vervolgens daar vast te komen zitten, stuck in limbo), klikken in de menu's gaat vreselijk stroperig. Heb de beta-drivers trouwens. Voor de laadtijden is een SSD eigenlijk wel een plichtkoop.

Ik ga nog geen conclusies trekken, ik wacht de final wel af. Mixed feelings...

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Wat data aangezien de Cas.cat file weer open licht...
http://www.mordorhq.com/s...1375-Just-some-datamining

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

"-PC has limit of 10 corpses at a time."
Gemiste kans. Bij voldoende RAM alles en iedereen laten liggen, van begin tot einde. Stel je dan iets als Ziba Tower of Metro met 2000 tickets voor. Dát is pas Levolution! >:)

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
  • Laatst online: 22:29
Deze game moet van heel ver komen, ik maak me zorgen over de staat van de beta, als ik uberhaupt al in een server kom crasht hij erg vaak. Daarnaast zijn de laadtijden echt schandalig (ja, ik heb een SSD). Als ik het spel met BF3 vergelijk dan valt vooral op hoeveel smoother BF3 loopt terwijl het er helemaal niet slechter uitziet. Ik kan me niet herinneren dat de Alpha of Beta van BF3 zoveel slechter was dan de retail versie.

Het schieten voelt minder goed aan, de hitbox lijkt niet verbeterd te zijn en het lopen gaat ook minder soepel.
Ik krijg bijna het gevoel dat EA/DICE met Battlefield 3 wilde laten zien wat ze in huis hadden en daarvoor tot het uiterste zijn gegaan met als resultaat een van de beste shooters van de afgelopen jaren. Nu ze dat binnen hebben komt BF4 bijna 'gemakzuchtig' over.

Als ze dit nog daadwerkelijk allemaal moeten fixen dan vraag ik me af hoe de final gaat zijn, dit is een van de weinige games die ik gepreordered heb maar ik hoop niet dat ik te vroeg mijn geld heb ingezet.
Velen zullen me te voorbarig vinden maar als ze dit een Alpha hadden genoemd had ik het ook geloofd.
Zelfs de Arma 3 Alpha was minder buggy en als er een game bekendstaat om bugs dan is het dat spel wel. Ik hoop verrast te worden eind deze maand.

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Laatst online: 09-09 21:14
Ondertussen ook al aardig wat potjes gespeeld. Het probleem van telkens in een verliezend team terecht komen herken ik niet. Met 82% wins meestal een win dus.
Ik join dan ook altijd op BuG members en dan weet je dat er in dat team tenminste 1 lekker samen spelend squad zit.
Het joinen op degene in je vriendenlijst is trouwens ook super gedaan.
Iets waar ik hier volgens mij niets over gezien heb.
Er wordt nu echt rekening gehouden met wie er in je vriendenlijst staan, zodra er iemand op jou joint, dan wordt je samen met diegene in een Squad geplaatst en als je zelf ook al op iemand blinde wordt die er ook bij gezet.
Zo zitten we telkens erg makkelijk met 5 BuGgers in een squad!
Punten voor Dice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Dit werkt inderdaad een stuk beter, je wordt niet alleen in het team gezet maar ook gelijk in de squad. Dit was bij BF3 nogal anders dat je ook vaak genoeg als tegenstander speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
PuckStar schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 18:17:
iemand een idee hoe Skill wordt berekend in BF4?
heb gezocht maar kan het niet vinden.
niemand!?

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Laatst online: 27-09 12:27
Leuk net een potje op een zweedse server (BF4 BETA - Conquest Large - Stockholm - Fragnet.net) waar een commander aanwezig was. Merkte het pas later omdat ik een ammo crate op een dak zag liggen. Je kan bij die ammo crate veranderen van KIT maar het lukte mij niet op een of andere manier. Daarna was ik squad leader en vroeg ik een nieuwe crate en scan. Ronde daarna werd ik 2x achter elkaar gemold door een cruise missile 1x kon ik waarderen maar 2x vond ik toch minder prettig. Die recon heeft dus een laser designator (T is zoomen) kwam er net pas achter waar dat ding voor was ik dacht gewoon een nightvision verekijker was. Maar daarmee kan je dus targets locken voor de engineer die ze dan neerhaald met een RPG die word dan guided.

[ Voor 31% gewijzigd door JT888 op 03-10-2013 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56

En kost €49,99.

Voor €69,99.

BATTLEFIELD 4™

Voor €59,99.

Bedoel je voor de PS3/4 of XBOX360/1?
Tom. C schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 00:50:
Deze game moet van heel ver komen, ik maak me zorgen over de staat van de beta,
De versie die je nu speelt is niet een versie van vorige week, maar een stable van een maand of meer geleden. Ondertussen is er genoeg gesleuteld om je een mooie BF4 te geven. De beta is voor het oplossen van glitches en checken van serverbelasting.
Tom. C schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 00:50:
Als ze dit nog daadwerkelijk allemaal moeten fixen dan vraag ik me af hoe de final gaat zijn, dit is een van de weinige games die ik gepreordered heb maar ik hoop niet dat ik te vroeg mijn geld heb ingezet.
Je wilt een game die zijn geld meer waard is op release datum? Never, ever, pre-order.

[ Voor 33% gewijzigd door Unomomentodado op 03-10-2013 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Premium lidmaatschap is enkel premium en niet battlefield 4 zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Denk zelfde als Bf3. Je zakt en of daalt een X getal van je enemy dat je killed. Soort verkapte kd ratio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Laatst online: 27-09 12:27

[ Voor 85% gewijzigd door JT888 op 03-10-2013 02:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Laatst online: 09-09 21:14
ralph0603 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 01:36:
[...]

Denk zelfde als Bf3. Je zakt en of daalt een X getal van je enemy dat je killed. Soort verkapte kd ratio.
Precies wat ik ook zou verwachten met misschien hier en daar een tweakje.
Al zie ik nog niet echt mijn skill naar beneden gaan, terwijl 90% een lagere rank heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Ik vind inderdaad de revive tijd wel heel kort. Valt er iemand op 5 meter afstand om, ren ik er heen, scroll per ongeluk over mijn devibs heen en ben al te laat. Dat suppression weg is vind ik wel fantastisch, in elk geval die achterlijke kogel afwijking. Dat visuele effect is voldoende. Verder is voor mijn gevoel het pistool krachtiger wat ik ook een pluspunt vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:35
Ik ben van plan een 'mythbusters' video te maken. Zijn er nog dingen die jullie willen weten of die er getest moeten worden?

Ik heb er iedergeval al een:
You can shoot grenades mid air - Confirmed ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Voor iedereen die last heeft van roof camper een MUST SEEN MOVIE _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Denk dat de meesten dit nog niet wisten .
Straks direct even uitproberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04 22:08
Mijn gtx-280 draait BF4 op het moment op 28-32 fps op ultra :o draai ik op low is het 30-32 fps 8)7 was al verbaast dat het al werkt.

Wel jammer dat je niet vanaf de jetski kunt schieten met pistols en personal defence weapons, vindt ik ook jammer dat dat niet kan vanaf een motor in BF3.

Body mods don't determine skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Laatst online: 15:38
Mijn PC configuratie:

- Intel Core i7 2600K / 3.4 GHz
- Sapphire RADEON HD 6950 (1GB GDDR5)
- 8GB Ram
- 120GB SSD

Ik haal behoorlijke resultaten op medium/high maar zou toch graag iets willen updaten zodat ik eigenlijk vlot op ultra het spel kan spelen. Wat kan ik best upgraden en is het de moeite waard om te upgraden? Eerlijk gezegd denk ik dat de grafische kaart wel wat beter kan. Is dit mogelijk met een budget van 300-350€?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 20:39

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

frye schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 08:30:
Mijn PC configuratie:

- Intel Core i7 2600K / 3.4 GHz
- Sapphire RADEON HD 6950 (1GB GDDR5)
- 8GB Ram
- 120GB SSD

Ik haal behoorlijke resultaten op medium/high maar zou toch graag iets willen updaten zodat ik eigenlijk vlot op ultra het spel kan spelen. Wat kan ik best upgraden en is het de moeite waard om te upgraden? Eerlijk gezegd denk ik dat de grafische kaart wel wat beter kan. Is dit mogelijk met een budget van 300-350€?
Met het vriendelijke verzoek hiervoor een ander topic lastig te vallen. Dit topic gaat over ervaringen met het spel, niet over hardware zaken. Zie ook de topic waarschuwing :)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Laatst online: 15:38
AllSeeyinEye schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 08:32:
[...]

Met het vriendelijke verzoek hiervoor een ander topic lastig te vallen. Dit topic gaat over ervaringen met het spel, niet over hardware zaken. Zie ook de topic waarschuwing :)
Ok, excuseer niet goed gelezen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 00:20:
En ze zijn compleet doorgeslagen, zoals gewoonlijk, waardoor reviven gewoon geen enkel nut meer heeft. Je wordt al amper gerevived en als dat zo is dan ben je 9/10 keer weer direct dood omdat een enkele kogel al genoeg is om je om zeep te helpen.
beuker19 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 08:17:
Voor iedereen die last heeft van roof camper een MUST SEEN MOVIE _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[video]

Gisteren regelmatig uitgeprobeerd en het werkt redelijk. Enkel heb je maar 10 schoten en krijg je er geen ammo bij vanuit die mini packs. En als je recht omlaag wilt schieten is dat onmogelijk, dat is wel heel matig.

[ Voor 35% gewijzigd door Tsurany op 03-10-2013 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie geen last met de gadgets? Ik krijg alleen mijn eerste gadget te pakken. Het tweede gadget, ongeacht welke keyboardtoets (of muistoets) ik het ook toewijs, ik krijg het nooit te pakken.
om iemand te reviven moet ik nu dus met het muiswieltje scrollen ... Bij gevolg al tien keer gestorven en geen revives.

Nog mensen met dit probleem?

(ik gebruik wel een razer nostromo maar ook hier werkt het niet op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-09 11:31
hmm.. misschien moet ik beta maar even laten liggen.
Ik wordt er niet blijer van ofzo.
EN aangezien dit een oude build is (lees ik hier van veel mensen) lijkt het me beter om te stoppen met de beta.
Ik had er wellicht (te) hoge verwachtingen van die op dit moment niet waargemaakt worden.

ik vind het qua graphics ook net niet. Vind bf3 er zoveel mooier uitzien. ook veel vloeiender loopt het allemaal. maar goed dat is beta denk ik dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-09 20:50

ye-roon

knaak

Gisteren wat conquest gespeeld. En daar wat RPGs in tanks gestopt. Met als doel er achter komen of RPG's sterk zijn of niet. Conclusie: ze zuigen nog steeds kont tegen tanks. Een direct hit, recht in de achterkant van een tank heeft me tot nu to max "vehicle hit 33" opgeleverd. Maar zelfs direct hits in de achterkant van de tank gaan meestal niet verder dan "vehicle hit 21-23" En hits van de voorkant en de zijkant van de tank geven ook zo rond de 21-23. Wat dus betekend dat ik 5 RPGS nodig heb om 1 tank uit te schakelen. 5. Dat is alle ammo. En de RPG zou volgens de statistieken de "sterktste rocketlauncher" moeten zijn. Ik vraag me daarom dan ook af hoe weinig damage de smaw gaat doen.

Tuurlijk, als je de tank midden in het draai gedeelte raakt van de loop doe je een critical hit. En die geeft je 50 extra punten. Maar je hebt daarna nog steeds je andere 4 rockets nodig. Zelfde geld voor wanneer je de rupsbanden raakt.

Nog een voorbeeldje: een armored jeep (zo'n amerikaanse) staat beneden bij B te campen, ik heb 3 RPG's nodig gehad om het stuk te maken. Met side hits. Okay, als je er zo een in z'n kont raakt is hij wel bijna in 1 keer stuk. Maar dat zou wat mij betreft altijd een 1hit KO moeten zijn.

Iemand anders met dezelfde of andere ervaringen? Doe ik iets verkeerd? Moet ik ergens anders aimen? Want tot nu toe vind ik de RPG net zo zwak tegen armor als in BF3 en dat zou toch wel sterker mogen worden. Oh en de PP2000 is beter dan de MX4.

In ander nieuws.
Na service star 1 op de engy, heb ik nog wat met de assualt gespeeld op domination. in 2 potjes was ik halverwege de service star van die class. OP as hell. Ach, zodra ik daar alle unlocks heb ga ik wel wat reconnen/supporten. En zodra alles van de beta unlocked is. Wachten op de retail :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:05
Gisteren even 2 potjes gespeeld, helaas duurde het laden heel erg lang maar dat komt nog wel. Begin was wel weer leuk. Hoe kan je op de persoon klikken in de squad? Speelde domination en nu kon ik voor mijn gevoel alleen op ABCDE klikken maar niet op de namen in de squad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:39

Mavamaarten

Omdat het kan!

Tsurany schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 08:46:

Gisteren regelmatig uitgeprobeerd en het werkt redelijk. Enkel heb je maar 10 schoten en krijg je er geen ammo bij vanuit die mini packs. En als je recht omlaag wilt schieten is dat onmogelijk, dat is wel heel matig.
Agreed. Het is leuk speelgoed en ik vind het wel handig voor voertuigen, maar met 10 kogeltjes kom je idd niet lang toe. Ik heb daar maar staan springen op mijn ammopack maar er kwam niets uit :-(

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die mini ammopack, zo hoorde ik van Beuker, geeft enkel ammo voor je primary. Je moet die grote ammo box unlocken.
Ga er vanavond wel eens verder mee spelen, in combinatie met een carbine is het een leuke kit. Ook een voordeel is dat je makkelijk enemies kan spotten om dan snel naar je carbine te wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

[...]

_/-\o_ _O- briljante reactie!

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

beebie121 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 08:49:
hmm.. misschien moet ik beta maar even laten liggen.
Ik wordt er niet blijer van ofzo.
EN aangezien dit een oude build is (lees ik hier van veel mensen) lijkt het me beter om te stoppen met de beta.
Ik had er wellicht (te) hoge verwachtingen van die op dit moment niet waargemaakt worden.

ik vind het qua graphics ook net niet. Vind bf3 er zoveel mooier uitzien. ook veel vloeiender loopt het allemaal. maar goed dat is beta denk ik dan maar.
Wellicht in het vervolg je verwachtingspatroon bijstellen, het is en blijft een BETA en geen DEMO !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

En het is de laatste pc build hoor heeft DICE/EA aangegeven, althans 1 van de laatste...

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheK1ng
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-01-2022
Cresso schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 23:40:
[...]

Deels komt het wie schiet die wint doordat iedereen nog met practisch dezelfde wapens en attachments rondloopt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:13

zAo

GPLv2 Fanboy

Mon0lith schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 12:06:
[...]

Bijna alle controls zijn dan weer hetzelfde als in BF3, behalve het spotten (was eerst Select) maar dat hebben ze waarschijnlijk nu al aangepast voor de PS4 controller want Start en Select zijn nu nutteloos
Het is het precies niet: R2 = R1 e.d. Precies kak dus.

Ik ga GTA5 proberen te rekken tot ik een PS4 heb, want dit is echt om te janken op de PS3. Die controls moet ik maar happen ben ik bang. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09 09:07

Mon0lith

Yes Herr Flick

zAo schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 09:37:
[...]

Het is het precies niet: R2 = R1 e.d. Precies kak dus.

Ik ga GTA5 proberen te rekken tot ik een PS4 heb, want dit is echt om te janken op de PS3. Die controls moet ik maar happen ben ik bang. :O
Spijt me, had het op dag 1 even snel veranderd maar kwam er gister achter dat het inderdaad (ondanks dat het op Veteran staat) nog steeds anders is ;( nogmaals sorry

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Unomomentodado schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 01:17:
[...]

Bedoel je voor de PS3/4 of XBOX360/1?

[...]

De versie die je nu speelt is niet een versie van vorige week, maar een stable van een maand of meer geleden. Ondertussen is er genoeg gesleuteld om je een mooie BF4 te geven. De beta is voor het oplossen van glitches en checken van serverbelasting.

[...]

Je wilt een game die zijn geld meer waard is op release datum? Never, ever, pre-order.
Voortaan eerst controleren wat je post.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/siyVsW8.jpg

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The content, mechanics and gameplay are identical? Nadat alle nieuwe toevoegingen er volledig uitgesloopt waren bedoelen ze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:18

NoFearCreations

3DPrint the world!

beuker19 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 08:17:

[video]

Dat is wel een awesome wapen, daar gaan roofcampers nog veel last mee krijgen. Jammer dat je niet zoveel ammo hebt.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Phyxion schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 09:48:
[...]

Voortaan eerst controleren wat je post.
[afbeelding]
het is wel een andere branch, dus lang niet zo up-to-date als de final.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Tsurany schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 09:49:
The content, mechanics and gameplay are identical? Nadat alle nieuwe toevoegingen er volledig uitgesloopt waren bedoelen ze?
:Y 2 wapens voor elke class , geen commander en bijna geen unlocks :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:09

Eagle Creek

Breathing security

*nvm*

[ Voor 101% gewijzigd door Eagle Creek op 03-10-2013 10:20 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:24
Is er al bekend wanneer die laatste modus online komt?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Pagina: 1 ... 66 ... 95 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.