[PC] Battlefield 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 65 ... 95 Laatste
Acties:
  • 273.261 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09 09:07

Mon0lith

Yes Herr Flick

InFamous schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 12:32:
Gister flink zitten spelen in de beta, wat me opviel is dat bij de sniperclass je een sniper hebt en daar een 6x scope op hebt zitten, daaronder staat variable zoom, wat je scope 14x vergroot. Echter kan ik nergens terug vinden hoe je dan kan inzoomen en uitzoomen.
Dit viel mij ook op! Maar ook dat je het kan instellen van 0, 100, 200, 500 en 1000 meter.
Maar snap nog niet echt wat het toevoegt aangezien er maar een 6x scope op zit :?

[ Voor 3% gewijzigd door Mon0lith op 02-10-2013 12:53 ]

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 23:37
In die driver is er geen eyefinity support!

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:48
Goed dat je het zegt dus dan is 13.6 de enige oplossing, jammer zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Gisteren even de beta geprobeerd te spelen,Vooraf alle drivers netjes geupdate incl de cf profiles. Daarna nog zelfs de beta drivers geinstalleerd maar mn crossfire setup met 2x 6950 werd niet herkend.
Ingame krijg je meestal zn melding dat CF is enabled en dat bleef uit. Helaas dus ook lage framerate. Merkte ook gelijk weer een usb conflict met mn muis wat resulteerde in een fire button die blijft haken.
En in de nieuwe battlelog wat problemen met de chat party.

Slecht begin :(

Daarna even bf3 opgestart zonder problemen.

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeljunk_NL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-03 08:58
Dracyn schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 11:39:
[...]

Woohoo Windows 8!

Ok even serieus ik kan zonder lagg (server niet meegeteld) zonder problemen spelen op een gtx-280 (zonder de aangerade drivers nog wel en veel mensen met nieuwe kaarten maar problemen hebben :o ) default settings in mijn Windows 8! :D
Kwam dit tegen: http://www.bf4blog.com/ba...-better-cpu-optimization/

Dat wordt voor mij ook Windows 8 installeren dit weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-09 16:41
Zo, de eerste dag zit erop, enorm gemengde gevoelens bij deze beta.

Dat BF4 een geweldige game wordt, dat wil ik wel geloven, maar deze beta build is een gigantische teleurstelling. Zeker gezien de verwachtingen die de BF3 beta opwekte.

Het begon meer dan gruwelijk met een potje CQ large waarin Battlefield moment na moment voorbij kwam. Heli's, tanks, boten, snipers alles ging op de meest fantastische manier ten onder en ik zat er helemaal in. Veel voertuigen, geniale gevechten om de sky scraper etc. etc.

Maarrrrr, toen kwam de realisatie dat het aantal wapens en gadgets ronduit treurig was. Leuk die battlepacks, maar er zit niets nieuws in behalve een andere variant van dezelfde grip oid. Jippiekayee. Overigens is de load-out altijd weer spannend, want het wordt op de meest random manier onthouden. Soms alles goed, soms wat goed, soms niets.

We hebben met ons squad gezamenlijk ALLE vormen van crashes, bugs, disconnects, etc wel voorbij zien komen. Bij mij liep het nog het stabielst van iedereen, maar ook daar kwamen twee vage vastlopers voorbij, maar voor 1 jongen was het ronduit onspeelbaar, elk 1,5 potje wel een nieuwe soort crash.

Dan de framedrops, het loopt heel steady over het algemeen met de nieuwe drivers, ruim 70 fps+ op een 6870, maar dan komen af en toe leipe CPU spikes voorbij die voor een overgeclockte 4670 niet voor zou mogen komen met bizarre framedrops/input lag tot gevolg. Het lijkt inderdaad alsof er actief een debugger meedraait die af en toe bijna full-load trekt, we hebben het gevoel dat daar geen failsafe op zit, maar gewoon crasht als hij tegen iets aanloopt en hopla, disconnect.

Tenslotte de campers.... "iedereen mag spelen zoals hij/zij dat wil", ja amehoela, ga thuis maar op je eigen dak zitten met je luchtbuks. Wat voor gigantische chronisch-lafbek-syndroom moet je hebben als je alleen je lol kan halen uit campen op een dak en ronde na ronde verliezen. De hoogste boom en een paar miljoen volt voor de elektrische stoel. Bij CQL is het nog enigszins te overzien, maar domination is gewoon "Strike at/for C Roof" geworden.

"Yay! Recon met C4, nu kunnen we eindelijk wat aan tanks doen" jaja utopia, elevator campen dat is het enige wat die NSB-ers kunnen. Nog geen recon in de buurt van een tank gezien. Overigens is bolt action snipen nu echt kinderlijk eenvoudig, dus zien we nóg meer van die droeftoeters in publics. Kan niet wachten....

De servers, I3D faalt weer als vanouds met de welbekende serverbased lag en servers die er om de haverklap uitvallen. 4netplayers.de is echt een enorme verbetering en de enige servers waar ik nog op speel, want ook die Zweedse servers laten het veel afweten.

Last but not least, de gunplay is nog een beetje vaag. Het voelt bij vlagen een beetje MOH/consolig aan, meestal behoorlijk scherp maar af en toe ook zeer sponzig. Ik heb nog lang niet het gevoel van controle en feedback wat BF3 wel had.

Dus ja, al met al behoorlijk teleurgesteld in deze beta, die verwachtingen had Dice best wel wat beter kunnen managen, wat mij betreft weer een behoorlijk PR faal dit.

Btw: de Type88 is echt briljant om mee te spammen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen die klagen over roof campers.. portable mortar in de full version

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:28
Verwijderd schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 13:24:
Normaal gezien ben in super anti mortar, maar geef me dat ding maar idd, ik ga wel ergens in een hoekje zitten alle daken te bombarderen :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 13:14:
Overigens is bolt action snipen nu echt kinderlijk eenvoudig, dus zien we nóg meer van die droeftoeters in publics. Kan niet wachten....
Ik vind het snipen in bf3 gemakkelijker :>
Misschien is dit een gewoonte, maar ik vind het wel zo (mss voorlopig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Verwijderd schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 13:24:
Ik bewonder je optimisme, maar ik zie twee scenario's.

1) Die dakhazen gaan dan mét mortar op het dak zitten
2) Die misbaksels gaan en masse zo hard miepen dat die portable mortar kapot generfd gaat worden

Waarschijnlijk wordt het beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 13:31:
[...]

2) Die misbaksels gaan en masse zo hard miepen dat die portable mortar kapot generfd gaat worden

:+ we will see

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 20:39

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Versteegrob schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 12:41:
Zijn er mensen die BF4 spelen icm Crossfire en met de 7970? Welke driver kan je dan het beste hebben? Speel met drie schermen. Twijfel over de AMD 13.8 of de nieuwste 13.10?
haarbal schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 12:44:
Om crossfire een beetje redelijk te kunnen gebruiken heb je denk ik de laatste (misschien beta) driver nodig.
fast-server schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 12:48:
[...]

13.10 beta 2 i.c.m. een 7990 doet hier 90+ fps op 1440P ultra settings.
Versteegrob schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 12:51:
[...]

Daar word ik vrolijk van. Ga die dan ook proberen. Las namelijk dat je beter 13.6 kan ivm EyeFinity maar begin eerst wel met de nieuwste driver.
fast-server schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 12:53:
In die driver is er geen eyefinity support!
Versteegrob schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 12:56:
Goed dat je het zegt dus dan is 13.6 de enige oplossing, jammer zeg.
Pixeljunk_NL schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 13:06:
[...]

Kwam dit tegen: http://www.bf4blog.com/ba...-better-cpu-optimization/

Dat wordt voor mij ook Windows 8 installeren dit weekend!
Kunnen jullie hiervoor niet specifieke 'help mijn beta versie van BF4 doet het niet en ik vermoed dat het een hardware/driver/setup probleem is' topic openen? Hier is het de bedoeling dat ervaringen met het spel -> gameplay aan de orde komt. Of het spel wel of niet goed werkt op je PC is mijns inziens niet echt boeiend.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Vaak werkt het wel zo hoor. De massa kan ergens niet tegen (wss omdat ze gewoon slechte spelers zijn zonder teamplay) en gaan dan massaal whinen dat iets overpowered is, DICE heeft bijna geen keuze en veranderd het ondanks de gevolgen, want stel je voor dat DICE niet luisterd :P

Zo werd de USAS ook een saai ding in bf3, een aantal nerfs teveel. Firerate werd langzaam, spread werd random en eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEnorm, frags doen geen damage meer. Weg met alles wat leuk is! :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:59
[...]

:+

Inderdaad wel verschrikkelijk irritant, in domination is het winnende team het team wat op de grond staat, het camp festijn op het dak verliest gegarandeerd. In Conquest is het opzich wel weer leuk als ze met zijn alle op het dak zitten, ik kom wel langs met mijn attack chopper :)

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
[...]

Ik probeer gewoon elke keer de USAS-12 te pakken en dan naar het dak te gaan. >:)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeljunk_NL
AllSeeyinEye schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 13:36:
[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

Kunnen jullie hiervoor niet specifieke 'help mijn beta versie van BF4 doet het niet en ik vermoed dat het een hardware/driver/setup probleem is' topic openen? Hier is het de bedoeling dat ervaringen met het spel -> gameplay aan de orde komt. Of het spel wel of niet goed werkt op je PC is mijns inziens niet echt boeiend.
[Multi] Battlefield 4 hardware/problemen topic

Hier verder....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
3 tot 4 schoten voor een recon 8)7 Dan kun je beter deze klasse afschaffen. Lekker realistisch. Doe dan ook maar verboden te huppelen als een kangoeroe en rennend sprayen als een imbeciel. Support flink nerven, knife verboden enz.. Gewoon heel BF4 de prullenbak in.

Straks weer pagina's lang gezeik over nerf dit beter zo en vooral bedoeld om aan te passen aan eigen (lees ego) speelstijl. ;w

Zou me meer druk maken om een goede balans en switchen naar andere teams eruit. Dan ben je ook van die overlopers af die constant het winnende team joinen. In mijn ogen de grootste game verziekers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
Waar is de USAS-12 ongeveer te vinden? :D

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:59
TecTo schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 13:45:
3 tot 4 schoten voor een recon 8)7 Dan kun je beter deze klasse afschaffen. Lekker realistisch. Doe dan ook maar verboden te huppelen als een kangoeroe en rennend sprayen als een imbeciel. Support flink nerven, knife verboden enz.. Gewoon heel BF4 de prullenbak in.

Straks weer pagina's lang gezeik over nerf dit beter zo en vooral bedoeld om aan te passen aan eigen (lees ego) speelstijl. ;w

Zou me meer druk maken om een goede balans en switchen naar andere teams eruit. Dan ben je ook van die overlopers af die constant het winnende team joinen. In mijn ogen de grootste game verziekers.
Is het niet zo dat je nu een knife (te) gemakkelijk kunt counteren door ook op F te drukken?

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
speedyjules07 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 13:46:
Op de loopbrug bij de C vlag in domination. De 6round grenade launcher ligt bij de brug aan het water bij de C vlag. De insta-kill sniper ligt in de andere uithoek linksachter A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ik erger me dusver alleen maar aan de "smoke trail" van snipers... nog vele malen erger dan die idiote scope glint.
De rest loopt eigenlijk prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
defusion schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 13:48:
Ik erger me dusver alleen maar aan de "smoke trail" van snipers... nog vele malen erger dan die idiote scope glint. De rest loopt eigenlijk prima.
Ah ja, niet bij stil gestaan... maar helemaal mee eens.
Misschien dat het er bij "hardcore" niet in zit, maar ik vind het eigenlijk ook niet iets dat er nu in hoort.

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 13:48:
[...]

Op de loopbrug bij de C vlag in domination. De 6round grenade launcher ligt bij de brug aan het water bij de C vlag. De insta-kill sniper ligt in de andere uithoek linksachter A.
Nice, thanx!

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-09 14:59
Zo, dankzij DICE ben ik nu te weten gekomen welke exacte vorm van kleurenblindheid ik heb. http://www.wordnik.com/words/protanopia :)

Bv. de verkeerskaart hier http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/verkeer/verkeerinkaart kannek echt nauwelijks ontcijferen...

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2648/BF4/bf4%202013-10-02%2011-59-07-978.png

Heb die scaling HUD op 0% gezet en eerlijk gezegd verkies ik altijd minimalistische HUDs. Echt een aanrader! Ook heb ik gespeeld met de borders zodat de minimap dan iets meer naar het midden vant scherm gaat.
edit: voor die borders moet je bij Open screen adjust zijn. En dan met de pijltjes toetsen de randen naar binnen zetten. Wat je op de screen hier onderaan ziet, is het verste naar binnen toe dat je kan gaan. :)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2648/BF4/bf4%202013-10-02%2012-38-54-293.png

[ Voor 15% gewijzigd door Asgaro op 02-10-2013 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Laatst online: 27-09 12:27
[...]

Ach dakhazen zijn leuke targets voor choppers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Ik speel net liever met een iets grotere HUD dan bij bf3 :p
Vind ik toch wel nodig als je vaak gaat rushen zodat je ze gemakkelijker kan flanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Goed idee van die scaling+border, had zelf de HUD al wat kleiner gemaakt maar niet eens 0% geprobeerd :P

Ziet er nu wat meer BF3'erig uit. Trouwens is er nog een grotere minimap, als ik nu op M druk krijg ik een fullscreen map..

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
Afgezien van de bugs en zaken die nog getweaked moeten worden, vind ik BF4 nu qua teamplay regels, HUD wijzigingen en netcode al een flinke verbetering t.o.v. BF3 - Het lijkt welliswaar een BF3 1.5 - maar ik vind het wel goed werk voor iets dat slechts 2 jaar in ontwikkeling is geweest. Als ze teveel zouden veranderen werd er ook alleen maar geklaagd.

[ Voor 11% gewijzigd door rickiii op 02-10-2013 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
speedyjules07 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 13:46:
Die vind je alleen op Domination servers op die loop brug boven de vlag in het winkel centrum ligt een kist.

Die Scar-H is wel klote met die iron sight moet ik zeggen een scope AUB!

[ Voor 17% gewijzigd door JT888 op 02-10-2013 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
JT888 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:18:
[...]

Die vind je alleen op Domination servers op die loop brug ligt een kist boven de vlag in het winkel centrum.
Zodra meer mensen doorhebben wat een leuk wapen dat is, zal het ook leuker worden om je crosshair constant op die brug te houden :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-09 14:59
SmokingCrop schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:13:
Ik speel net liever met een iets grotere HUD dan bij bf3 :p
Vind ik toch wel nodig als je vaak gaat rushen zodat je ze gemakkelijker kan flanken.
De minimap in BF3 was inderdaad te klein op de PC.
Maar nu in BF4, zelfs als je scaling hud op 0% zet, is hij zo te zien toch nog groter dan die in BF3. Maar iemand zou is side by side screen moeten plaatsen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:30
Ik vind de "teamplay" in de beta zomaar ruk. Met een clan is het leuk, maar als je bij randoms zit... Damn, het lijkt wel of er steeds meer van die hersenloze CoD-kiddies komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laquaezzi
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-09 21:52
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/r0xhck.png

Weet iemand wat de "T" inhoudt bij de Engineer, Support & Assault? Bij de Recon kan je de zoom aanpassen van 6x naar 14x bijvoorbeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:55
TheBrut3 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:39:
Ik vind de "teamplay" in de beta zomaar ruk. Met een clan is het leuk, maar als je bij randoms zit... Damn, het lijkt wel of er steeds meer van die hersenloze CoD-kiddies komen.
Het is de beta. Iedereen wilt van alles en nog wat uitproberen. Ik zal er iig niet al te veel van verwachten.

Ik heb gisteren even kort kunnen spelen, en het ziet er wel aardig uit. Ik moet nog wel even kijken naar de HUD en POV, want dat kan bij mij wel wat kleiner/groter ;)

Maar mijn eerste indruk is dat het er wel leuk uit ziet :) Maar eerst nog maar eens wat meer spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
Je wordt gewoon ouder, meer ervaren en verwacht dat alle nieuwe spelers direct aan dezelfde eisen voldoen waar jij weken, maanden of soms zelfs jaren over gedaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:30
laquaezzi schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:42:Weet iemand wat de "T" inhoudt bij de Engineer, Support & Assault? Bij de Recon kan je de zoom aanpassen van 6x naar 14x bijvoorbeeld...
Als je een lazer op je gun hebt zet je die aan of uit en bij support gebruik je de 2e scop die op de gun zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:35
laquaezzi schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:42:
[afbeelding]

Weet iemand wat de "T" inhoudt bij de Engineer, Support & Assault? Bij de Recon kan je de zoom aanpassen van 6x naar 14x bijvoorbeeld...
Flashlight of laser uit en aan zetten werkt ook geloof ik met T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeljunk_NL
rickiii schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:42:
[...]

Je wordt gewoon ouder, meer ervaren en verwacht dat alle nieuwe spelers direct aan dezelfde eisen voldoen waar jij weken, maanden of soms zelfs jaren over gedaan hebt.
BF5: 18+ servers? LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

laquaezzi schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:42:
[afbeelding]

Magnifier voor je rds flippen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laquaezzi
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-09 21:52
Accident schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:44:
[...]

Magnifier voor je rds flippen :)
Ah oke, heb nog niet echt met de Support en die scope gespeeld. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeljunk_NL
Of een optie dat je als squad member de sqaud leader kan kicken als ie zn rol niet uitvoert. Of als squad leader de commander o.i.d. hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
Pixeljunk_NL schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:45:[...] Of een optie dat je als squad member de sqaud leader kan kicken als ie zn rol niet uitvoert. Of als squad leader de commander o.i.d. hahaha
Dat klinkt zo gek nog niet. Muiterij!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheK1ng
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-01-2022
Pixeljunk_NL schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:45:
[...]

Of een optie dat je als squad member de sqaud leader kan kicken als ie zn rol niet uitvoert. Of als squad leader de commander o.i.d. hahaha
Dat laatste komt er wel in als ik me niet vergis, volgensmij kun je een soort votekick aanvragen als de commander het slecht doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rickiii schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:42:
[...]

Aan de andere kant, ik was 15 toen BF2 uit kwam en kon al prima samenspelen met mijn vaste maatjes. En skills had ik destijds ook al wel.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeljunk_NL
TheK1ng schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:58:
[...]

Dat laatste komt er wel in als ik me niet vergis, volgensmij kun je een soort votekick aanvragen als de commander het slecht doet.
Die optie was er idd al in BF2/BF2142, alleen als SQD member de SQD leader kicken zou geniaal zijn, meer PTO, punten en teamplay! BAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Misschien heb ik tot nu toe erg geluk gehad maar vrijwel alle potjes hadden aardig wat PTO, de eind stand was vaak ook beide richting de 0. Heb een stuk of 9 potjes gedaan waarvan zeker de helft zo waren. Dat is toch al minstens zoveel als het aantal potjes in BF3 :+

Toch blijf ik erbij dat het wel wat erg BF3.1 is. Maar het speelt allemaal wel fijn weg. To buy or not to buy }:O

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
Tsurany schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:58:
[...] Aan de andere kant, ik was 15 toen BF2 uit kwam en kon al prima samenspelen met mijn vaste maatjes. En skills had ik destijds ook al wel.
Ik ook op mijn 15e ook goed samen spelen met mijn vaste maatjes, dat geeft je nog niet de skills om een allround goede teamspeler te zijn. Mijn opmerking ging er gewoon om dat iedereen een leerproces doorgaat, of je het nou doorhebt of niet. Diezelfde "CoD kiddies" zullen na 6 maanden spelen flink betere team-spelers zijn en tegen die tijd komen weer nieuwe "kiddies" binnen. Als je dat niet accepteert wordt je al op jonge leeftijd een oude zak die klaagt over de jeugd van tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rickiii schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:14:
[...]

Ik ook op mijn 15e ook goed samen spelen met mijn vaste maatjes, dat geeft je nog niet de skills om een allround goede teamspeler te zijn. Mijn opmerking ging er gewoon om dat iedereen een leerproces doorgaat, of je het nou doorhebt of niet. Diezelfde "CoD kiddies" zullen na 6 maanden spelen flink betere team-spelers zijn en tegen die tijd komen weer nieuwe "kiddies" binnen. Als je dat niet accepteert wordt je al op jonge leeftijd een oude zak die klaagt over de jeugd van tegenwoordig.
Het heeft volgens mij niks te maken met leerproces maar met attitude. De gemiddelde gamer van tegenwoordig stapt met een hele andere attitude het spel binnen en is daardoor een stuk minder snel geneigd om daadwerkelijk te bedenken wat nuttig is om te winnen. Een pure solist.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Nu online

fynrd1

Fooled by Randomness

Ik heb aardig wat random problemen betreft deployen, wat gevolgd wordt door een crash.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
Tsurany schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:19:
[...] Het heeft volgens mij niks te maken met leerproces maar met attitude.
De attitude krijgen om een goede team player te zijn IS een leerproces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04 22:08
Tsurany schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:19:
[...]

Het heeft volgens mij niks te maken met leerproces maar met attitude. De gemiddelde gamer van tegenwoordig stapt met een hele andere attitude het spel binnen en is daardoor een stuk minder snel geneigd om daadwerkelijk te bedenken wat nuttig is om te winnen. Een pure solist.
PRECIES probeer je een cod speler een goedbedoelde tip te geven wordt je verot gescholden, krijgt je tank dikke damage door een chopper staan ze dom te kijken en laten ze je dood gaan omdat ze denken beter te zijn in een tank of ze laten 5 team maten dood gaan omdat ze zelf een kill kunnen krijgen die totaal onbelangrijk is, flags laten capturen voor een kans (lees no chance at all) om 1 persoon uit te schakelen uit een groep van 5 expres op vliegtuigen van eigen team invliegen omdat hij dacht dat hij de kill had maar wat niet zo was, tanks van eigen team smoken omdat het kan.

Ok dat was zon beetje de laatste week aan cod kindjes die ik tegen ben gekomen in bf3.

En het is alleen maar erger geworden sinds je alle wapens kunt unlocken met geld.

Om eerlijk te zijn toen ik begon met online gamen (jaar of 5 terug) was er nog respect voor andere en nam je elkaars hulp aan, toen gaf je iemand een tip ookal zat hij bij het andere team of je complimenteerde iemand omdat hij je extreem mooi kilde en dat was vaak (lees bijna altijd) wederzijds.
rickiii schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:27:
[...]

Nee de attitude moet je hebben om te leren moet je hebben, de ik wil het niet ik kan het niet ik doe het niet mentaliteit is extreem hoog, en respect is het grooste probleem en dat is ver te zoeken tegenwoordig.

[ Voor 11% gewijzigd door Dracyn op 02-10-2013 15:33 ]

Body mods don't determine skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

rickiii schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:27:
[...]

Precies. Ik heb genoeg gezien dat teamgenoten niets deden. Gewoon constant in de chat spammen of orders geven, je haalt zeker een gedeelte over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Kunnen we nou eindelijk eens ophouden met de totale onzin dat als je van CoD komt je niks kan en het ook nooit zult kunnen? :/

Ik ben pas echt in 2010 BF gaan spelen. Ik kwam direct van MW2 naar BFBC2 en ja ik bakte er niks van. Ik heb het spel mezelf aangeleerd zonder enige hulp of advies. Er was namelijk geen YT community voor BF destijds. Nu is die er wel en als mensen eenmaal weten hoe ze moeten spelen dan doen ze het ook. Er is geen bal aan om als solist te spelen als je weet dat met teamplay je beter speelt. Dat snapt iedereen, zelfs 12 jarige "CoD noobs". Nu is er een game die behoorlijk ver gaat in het aanleren van hoe je moet spelen en het beloont en dan is het alweer meteen niet goed. Geef het op z'n minst een kans...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:09

Grudgie

PSN: Grudgie7

Wil ik de Beta uitproberen zie ik alleen maar het scherm met het laden van de level. Op de achtergrond hoor ik wel geluid dat je in de level komt zeg maar. Maar zie nog gewoon steeds het laden van de level achtergrond.

Meer mensen met dit probleem?

Heb de laatste drivers geinstalleerd van mijn AMD videokaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 20:39

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Grudgie schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:38:

Of je je in het betreffende pc problemen topic wil melden aub ;)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
DanielWW2 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:36:
Kunnen we nou eindelijk eens ophouden met de totale onzin dat als je van CoD komt je niks kan en het ook nooit zult kunnen? :/

Ik ben pas echt in 2010 BF gaan spelen. Ik kwam direct van MW2 naar BFBC2 en ja ik bakte er niks van. Ik heb het spel mezelf aangeleerd zonder enige hulp of advies. Er was namelijk geen YT community voor BF destijds. Nu is die er wel en als mensen eenmaal weten hoe ze moeten spelen dan doen ze het ook. Er is geen bal aan om als solist te spelen als je weet dat met teamplay je beter speelt. Dat snapt iedereen, zelfs 12 jarige "CoD noobs". Nu is er een game die behoorlijk ver gaat in het aanleren van hoe je moet spelen en het beloont en dan is het alweer meteen niet goed. Geef het op z'n minst een kans...
Serieuze cod spelers en cod kiddies zijn iets anders, cod kiddies zijn de trolls, de flamers, de ragequiters en de rest van de kleine kindere die niks anders doen als de heledag mensen irriteren als je speelt om mensen pissig te maken op cod ben je een cod kiddie. Ik heb totaal geen probleem met serieuze cod spelers maar met de 10-11-12 jarige kindjes die gewoon alleen eigen mensen saboteren daar heb ik een probleem mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:11
Wil ik de Beta uitproberen zie ik alleen maar het scherm met het laden van de level. Op de achtergrond hoor ik wel geluid dat je in de level komt zeg maar. Maar zie nog gewoon steeds het laden van de level achtergrond.
Ik verwacht geen hardware probleem. Gewoon wachten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn

OFFtopic: is nomaal gewoon wachten 1e keer spelen duurt gewoon even niks om je zorgen over te maken!

ONtopic: wat vindt iedereen van zwemmen met pistol? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zwemmen met pistool voegt voor mij niet echt iets toe, nog niet echt een situatie meegemaakt waarin het handig is. Ik vind vooral het kunnen duiken een zeer goede toevoeging. Je kan zo veel veiliger een stuk water overstekken of snel wegduiken als de vijand op je schiet. Dat is echt een vooruitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
Tsurany schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:44:
Zwemmen met pistool voegt voor mij niet echt iets toe, nog niet echt een situatie meegemaakt waarin het handig is. Ik vind vooral het kunnen duiken een zeer goede toevoeging. Je kan zo veel veiliger een stuk water overstekken of snel wegduiken als de vijand op je schiet. Dat is echt een vooruitgang.
Gelukkig heeft DICE geen zuurstofmeter toegevoed maar begin je naar lucht te happen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Laatst online: 19:51
Zwemmen met pistool lijkt me nog wel een nuttige toevoeging.
Als je in BF3 te water geraakt kun je helemaal niks doen wanneer je beschoten wordt, als je een pistool kunt gebruiken maak je tenminste nog kans om levend uit het water te komen.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:09

Grudgie

PSN: Grudgie7

Eventjes gespeeld! Wennen zeg! :) Maar tot nu toe wel erg leuk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
Sinus_rhythm schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:50:
[...] Gelukkig heeft DICE geen zuurstofmeter toegevoed maar begin je naar lucht te happen :)
Inderdaad. Goeie beslissing.
Hoe duik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arniebomba
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-02 15:42
Ondervinden meer mensen nu problemen om in het spel te komen? Laden duurde al een eeuw, echter weigert hij nu ook daadwerkelijk het level te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
rickiii schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:59:
[...]

Inderdaad. Goeie beslissing.
Hoe duik je?
Met Ctrl.

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
Ow. Ik dacht dat ik dat geprobeerd had. Ik kijk vanavond nog even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
rickiii schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 16:05:
[...]

Ow. Ik dacht dat ik dat geprobeerd had. Ik kijk vanavond nog even.
Je moet natuurlijk eerst in het water liggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dekilo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-02 18:18
gisteren zonder problemen gespeeld nu alleen maar loading en verder niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 23:00
Sinus_rhythm schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 16:06:
[...]

Je moet natuurlijk eerst in het water liggen :+
Bij mij gaf hij trouwens Z aan.

Trouwens, is het wel toegestaan om pc specifieke toetsencombinaties te gebruiken in dit topic?

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Al een aantal keren nuttig gebruikt, vooral als de toren is ingestort en je naar C zwemt en er in eens een vijand de hoek om komt lopen. Ook een keer een vijand voor mij te zwemmen zonder pistool, dat was er al snel een vijand minder :Y)
Met Z.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:49
Omdat er nog geen liefhebber is om het console deel van dit topic te starten is het wellicht een optie om deze om te zetten naar console (enkel topic titel aanpassen) en een nieuw PC topic te starten? Lijkt me wel zo handig om zo de boel duidelijk te splitsen.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:08

codex

Geen OpenAI agent :)

Mijn broertje had gisteren een leuke bug, hij zag niks meer behalve de spelers. Keek dus overal doorheen, voor mij handig omdat ik wist waar de vijanden vandaan kwamen. Na 10 minuten was het ineens weer normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meller14
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-08 16:25
ik zie soms boten op de daken van wolkenkrabbers, en ik ben 1 x tot nu toe tegen gekomen dat een speler net zoals in bf3 hele gekke dingen doet. liggen, staan, vliegen, verspringen ect btw standaard staat Z voor duiken, maar dat kun je zelf aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeljunk_NL
reemprive schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 16:16:
Mijn broertje had gisteren een leuke bug, hij zag niks meer behalve de spelers. Keek dus overal doorheen, voor mij handig omdat ik wist waar de vijanden vandaan kwamen. Na 10 minuten was het ineens weer normaal.
Kan je die bug activeren met F12?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meller14
tijdens het duiken kun je gewoon dood hoor, heb een roadkill meegemaakt dat ik dook en er een boot over heen ging. (boot had veel diepgang)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:50:
Zwemmen met pistool lijkt me nog wel een nuttige toevoeging.
Als je in BF3 te water geraakt kun je helemaal niks doen wanneer je beschoten wordt, als je een pistool kunt gebruiken maak je tenminste nog kans om levend uit het water te komen.
Ja in theorie wel nuttig, in de praktijk kom ik die situaties gewoon net te weinig tegen. Wellicht op andere mappen, zoals die met de dam doorbraak, wel.
meller14 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 16:23:
tijdens het duiken kun je gewoon dood hoor, heb een roadkill meegemaakt dat ik dook en er een boot over heen ging. (boot had veel diepgang)
True, dood kan je zeker. Echter ben je wel minder zichtbaar.
Met beiden wellicht? Bij mij gaf hij Ctrl aan en dat is niet zelf ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Mm origin is nu tijd onverwacht gestopt als ik 'm wil opstarten, vervelend!

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Pistool in water is wel al effectief tegen me gebruikt. Ik zat nog in bf3 modus, dus zie 2 man aan zwemmen, ik denk: mooi! die kunnen toch niks terug doen :)
Nou mooi niet dus.

Zelf nog niet effectief kunnen toepassen, maar ben er wel blij mee. Kun je tenminste nog iets.
Ook C4 in het water op boten plakken heb ik al gezien. Ook best effectief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Better late than never, maar de 320.49 driver lijkt iets soepeler te draaien dan de nieuwste beta driver, op een 460GTX. Fractie beter FPS, maar het voelt vooral soepeler aan, lijkt alsof die beta driver inderdaad een soort microstutter achtig iets meegeeft o_O

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arniebomba
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-02 15:42

Ja vandaag ook last van gehad.
Vandaag zijn mij overigens meer dingen opgevallen. Slecht laden, een enormer lagg en dingen die in de lucht vliegen (en dan heb ik het over auto's en niet over een helicopter)

Ik heb overigens geen idee hoe en waar ik de problemen aangeven kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Dus ik ga conquest maar eens vermijden.
Ben onderhand wel klaar met campers op elk f*cking gebouw omdat er overal liften zijn. Die map wordt pas speelbaar als al die liften oprotten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
DanielWW2 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 16:44:
Dus ik ga conquest maar eens vermijden.
Ben onderhand wel klaar met campers op elk f*cking gebouw omdat er overal liften zijn. Die map wordt pas speelbaar als al die liften oprotten...
Wat gister nog redelijk goed werkte was bij C de liften aan de kant van het water pakken, dan kom je met de lift boven de C vlag-verdieping uit en kan je de die laffe faalkazen, ehm ik bedoel natuurlijk elite snipers, nog vrij eenvoudig eraf hengsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:39

Mavamaarten

Omdat het kan!

Nog mensen die vaak (te voet) gaan vliegen? Het is wel leuk maar soms vlieg je naar héél opvallende plekken en dan schieten ze je nogal snel dood :+

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 16:46:
[...]

Wat gister nog redelijk goed werkte was bij C de liften aan de kant van het water pakken, dan kom je met de lift boven de C vlag-verdieping af en kan je de die laffe faalkazen, ehm ik bedoel natuurlijk elite snipers, nog vrij eenvoudig eraf hengsten.
Dat deed ik gisteren ook meteen. ;)
Mijn probleem is dat zo ongeveer elke andere wolkenkrabber ook liften heeft. Echt overal wookiez en rpg spam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Zojuist een rondje Dom gespeeld, krijg ik tijdens het spelen gewoon alle dogtags van alle wapens 1 voor 1, snap er helemaal niks van. Hoort dat bij level 4? Dat werd ik namelijk ook oO

Vond het wel erg storend om een minuut lang unlocks op m'n scherm te krijgen :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
"Skip" ze? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Mavamaarten schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 16:47:
Nog mensen die vaak (te voet) gaan vliegen? Het is wel leuk maar soms vlieg je naar héél opvallende plekken en dan schieten ze je nogal snel dood :+
M'n broertje had gister wel de noclip mode op een of andere manier. Hij kon vrij door de map bewegen en overal doorheen zweven en schieten. Waren zeker 15 gratis kills totdat z'n ammo opwas en hij moest redeployen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:39

Mavamaarten

Omdat het kan!

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 16:49:
[...]

M'n broertje had gister wel de noclip mode op een of andere manier. Hij kon vrij door de map bewegen en overal doorheen zweven en schieten. Waren zeker 15 gratis kills totdat z'n ammo opwas en hij moest redeployen.
Het had wat weg van noclip, maar ik kon amper sturen naar waar ik wou. Ik kon door muren enzo, maar ik kon amper besturen naar waar ik ging. Best lastig maar wel lollig. Ik verwachtte echter niet dat zulke bugs nog in het spel zouden zitten. Je zou denken dat BF4 gebaseerd is op BF3 en dit soort grote fouten niet meer voorkomen.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meller14
Dat gevoel wanneer je in een transport heli de skaischraper schoonmaakt met je mini guns in 3dperson view. is vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19:57

madpilot0

I ain't mad

meller14 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 16:51:
Dat gevoel wanneer je in een transport heli de skaischraper schoonmaakt met je mini guns in 3dperson view. is vet.
Of met een viper zo'n heel gebouw naar beneden haalt :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaan je stats na de beta nu gereset worden of niet? Ik dacht dat je de keuze ging hebben maar ik heb ook al veel mensen gehoord die beweren dat alles wordt gewist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-09 11:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

Verwijderd schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 17:01:
Gaan je stats na de beta nu gereset worden of niet? Ik dacht dat je de keuze ging hebben maar ik heb ook al veel mensen gehoord die beweren dat alles wordt gewist.
jep worden gereset ;)

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Neh, tijdens het spelen. Ik denk dat ik sommige dogtags meerdere keren langs zag komen. 't Duurde echt lang :P

M4 stuk of 3x voorbij zien komen etc. Naja, Beta heh :)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Had vandaag exact hetzelfde. Pc opnieuw opstarten was enige dat hielp, daarna weer een ronde normaal en bij begin nieuwe ronde weer dat klote laadscherm dat blijft hangen...

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Laatst online: 20:49

Heb hier ook last van met een Nvidia kaart. Op de Battlelog fora staat dat je punkbuster handmatig moet updaten onder:
code:
1
C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 4 Beta\__Installer\punkbuster\redist\pbsvc.exe

Bij mij zorgde het dat ik wel dat ik kon spelen maar halverwege kreeg ik een "BF4.exe has crashed" error in Windows. Vanavond nog maar eens proberen of het daadwerkelijk is opgelost zo.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Vraag me eigenlijk af wat voor beta test dit is ? Gaat het puur om de serverload te testen of gaat het ook echt om bugs ondekken ? Er is namelijk nergens een knop waar je een bug kan reporten en ja vandaag ook een start scherm hanger en niet kunnen drukken op de deploy knop om te spelen gehad. Beta mensen Beta hoort er allemaal bij :).

Heb wel een RDS reflex kunnen unlocken voor de Scar-H net voor ik naar me werk moest scheelt echt een boel ironsight is not done op dat wapen. Wel jammer dat er niet meer unlocks in de beta zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Mavamaarten schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 16:51:
[...]

Het had wat weg van noclip, maar ik kon amper sturen naar waar ik wou. Ik kon door muren enzo, maar ik kon amper besturen naar waar ik ging. Best lastig maar wel lollig. Ik verwachtte echter niet dat zulke bugs nog in het spel zouden zitten. Je zou denken dat BF4 gebaseerd is op BF3 en dit soort grote fouten niet meer voorkomen.
Aan de zonnige kant, het bewijst dat het spel binnenin net wat meer is dan een BF3.1 en dat er toch wel aardig aan het spel is gesleuteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:17

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ik kan helaas nog steeds het spel niet spelen, ik blijf hangen in het loading scherm in battlelog.. zelfs de game of iets wordt niet geladen!

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berry194
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-09 13:35
Heeft iemand enig idee op welk tijdstip Vrijdag de open beta van start gaat?

Ik heb namelijk bf4 gepre-orderd bij een keystore en heb geen bf3 premium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-09 12:56

iop

berry194 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 18:01:
Heeft iemand enig idee op welk tijdstip Vrijdag de open beta van start gaat?

Ik heb namelijk bf4 gepre-orderd bij een keystore en heb geen bf3 premium.
Hebben die hufters google weer verstopt!? Ga lekker zitten, pak wat te drinken...gaan wij voor je zoeken.

mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P

Pagina: 1 ... 65 ... 95 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.