[PC] Battlefield 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 69 ... 95 Laatste
Acties:
  • 273.261 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JT888 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 00:31:
Die tank rounds doen vrij weinig splash damage althans zo ervaar ik het. Je moet echt heel goed mikken op infantery om ze te doden met 1 shot. Daardoor kan je bijna niet zonder je (secondary) machine gun op een tank. Heli's vind ik heerlijk, lekker hoveren en mijn gunners targets geven geeft voldoening. Alleen mag die viper en die China tegenhanger ervan wel wat vaker en sneller spawnen dat duurt me veelste lang. Maar met die choppers is het leuk om rooftop campers aan te pakken haha.
Choppers zijn zoals gewoonlijk weer achterlijk OP. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

Ik wacht nog steeds op de longneck bug. O-)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatupdoc
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-04-2022
Lol had net een potje waarbij het gebouw was gevallen maar niet op mij scherm. Kon de enemy in de lucht zien rondlopen en kon ze mooi afschieten met een tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Open beta vandaag *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-10 06:11
Helaas nog niet te downloaden. Enig idee hoe laat we los kunnen?

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Laatst online: 27-09 12:27
Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 00:56:
[...]

Dat valt reuze mee word vaak genoeg geraakt door een RPG en of andere explosief materiaal dan is het of dood of bail out :).

[ Voor 5% gewijzigd door JT888 op 04-10-2013 01:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-10 06:11
Vanaf 12.00 uur open beta.

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-09 11:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

10 min lang goede tips O-)

[ Voor 21% gewijzigd door spartacusNLD op 04-10-2013 02:44 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
En het is ook weer Teamspeak skin tijd: http://imgur.com/q0Ixp4W Nog niet helemaal af, maar ik ga geen gekke dingen met mainwindow doen, dus veel zal er niet aan veranderen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/q0Ixp4W.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:00
RPG Lock on :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

beuker19 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 00:26:
Ik herken mij ook niet in al het geklaag hier .
Heb nog weinig problemen gehad.
Het enigste wat irritant is zijn de roof campers maar goed daarom hebben we straks 10 maps.
De gunplay en hitreg zijn in mijn ogen sterk verbetert.
Voertuigen gameplay bijna perfect op het kanon van de tank na.
Geluid echt super intens en een plus punt van de map is echt wel dat ik het gevoel heb dat ik in een city oorlog terecht ben gekomen.
Deze city map (op roof campers na) is echt zo super vet als je het vergelijkt met seine of gran bazaar
Dit. Ik denk dat ik hier voor de beta een van de grootste tegenstanders was maar ik ben verrast. Erg weinig problemen op pb update na.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 00:56:
[...]

Vrij slap imo, je haalt ze veel makkelijker neer met rpg's en tanks. Na een half jaar geen bf3 te hebben gespeeld er een groot aantal neer gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

fast-server schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 00:13:
Waarom noemen mensen het steeds een beta?

In een beta test je het volledige product op fouten en bugs, we zien nu nog maar een heel klein stukje en dat is meer een demo.

Dat de PC spelers op een oude build zouden zitten is ook zo'n raar iets, voor de PC is het geen enkel probleem om een laatste build te gebruiken aangezien er toch geen console certificering nodig is.

Ik maak me echt zorgen over het uiteindelijke product, over 3 weken moet het spel al uitkomen...

Op dit moment voelt het nog niet echt als een Battlefield game, het ziet er uit als een arcade Battlefield met MOH mechanics.

Beetje vaag allemaal.
volgens mij heb je last van selectief geheugen. De bf3 beta was buggy as hell met allemaal glitchers.
En mensen noem het nou eens geen demo. Een demo is een final met beperkingen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-10 08:04
Adanteh schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 04:14:
En het is ook weer Teamspeak skin tijd: http://imgur.com/q0Ixp4W Nog niet helemaal af, maar ik ga geen gekke dingen met mainwindow doen, dus veel zal er niet aan veranderen.

[afbeelding]
Ziet er netjes uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Phyxion schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 08:03:
[...]

Vrij slap imo, je haalt ze veel makkelijker neer met rpg's en tanks. Na een half jaar geen bf3 te hebben gespeeld er een groot aantal neer gehaald.
Jep.
Ze vliegen ook slomer en zijn zeker makkelijker neer te halen. Ook kunnen ze niet zo gigantisch hoog vliegen.

@Open beta users vandaag.... Succes...........................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar de Minigun van Battlefield 4 komt niet in de buurt bij dat wapen. Het voldoet wel meer aan de term "minigun" want de impact is inderdaad mini. Tien hits op een persoon en hij overleeft het met gemak.
fast-server schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 00:13:
Waarom noemen mensen het steeds een beta?

In een beta test je het volledige product op fouten en bugs, we zien nu nog maar een heel klein stukje en dat is meer een demo.
Bedemota? Bedetamo? Debetamo? Debemota?
beuker19 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 00:26:
Voertuigen gameplay bijna perfect op het kanon van de tank na.
Dat kanon is inderdaad dramatisch. Vooral het idee dat de projectiel uit de loop komt en je crosshair niet alligned met de loop. Volgens de crosshair kan je over een object heen schieten maar het projectiel raakt vervolgens keurig het muurtje waar je achter staat. Zeer frustrerend en een onnodige "feature".

[ Voor 24% gewijzigd door Tsurany op 04-10-2013 09:11 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:23
Geen voeten meer door muren :)
Zeroing (al werkt dat wel brak) zonder rangefinder

En de 870 MCS is echt geniaal :)

[ Voor 9% gewijzigd door beuker19 op 04-10-2013 09:21 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

WTF waarom heeft de RPG een lockon gekregen?

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik heb lockon dingen altijd al verwarrend gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:32
Meelobee schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 09:25:
I love it :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:20
Het druist een beetje tegen je instinct in van BF3, maar ik moet zeggen dat het wel fijn is om maar 1 soort rocketlauncher te hoeven ronddragen voor guided en unguided afvuren.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Om het imago wat te moderniseren. De RPG kan daadwerkelijk dit soort projectielen afschieten, wordt alleen niet vaak gedaan.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:54
Lasteraar schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 09:06:
[...]

Jep.
Ze vliegen ook slomer en zijn zeker makkelijker neer te halen. Ook kunnen ze niet zo gigantisch hoog vliegen.

@Open beta users vandaag.... Succes...........................................................
Hax and n00bz incoming 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Laatst online: 09:33
Lasteraar schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 09:06:
[...]

Jep.

Ben er al klaar voor O-)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Je moet echt al met een squad spelen met wie je samen kan spelen vooraleer je een lock-on kans gaat kunnen krijgen.. of je moet zeer veel geluk hebben, lol
In bf3 kon je dit nog op de grond zetten, maar nu is het een gadget eigenlijk of gaat er ook nog een place-able one komen?

[ Voor 9% gewijzigd door SmokingCrop op 04-10-2013 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny_83
  • Laatst online: 11-08 12:57
Kom maar op met die open beta :-)
Ben erg benieuwd naar het spel. Heb maanden lang BF3 gespeeld.
Alleen de laatste DLC niet meer gekocht/gespeeld.

[ Voor 63% gewijzigd door Sanny_83 op 04-10-2013 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Laatst online: 09:33
Sanny_83 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 09:52:
Nog een paar uurtjes geduld |:(

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:02
Omdat DICE graag een dikke vinger opsteekt naar gamebalans. Aan de ene kan doen ze allerhande dingetjes om het spel realistisch te maken en dan krijg je dit soort utter bullshit erin.

En die minigun van de transport heli is inderdaad naadje, je moet 2 a 3 clips legen voor iemand dood is of je moet vlak voor die persoon stil hangen, scout heli heeft een redelijke anti-vehicle damage maar zal tegen infantry ook wel weer een proppenschieter zijn..
Sanny_83 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 09:52:
Mooi prijsjes schieten vanmiddag :+ Was bij de BF3 open beta ook geweldig al die lui die nooit Battlefield hebben gespeeld :p

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Nu online

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Tsurany schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 09:33:
[...]

Om het imago wat te moderniseren. De RPG kan daadwerkelijk dit soort projectielen afschieten, wordt alleen niet vaak gedaan.
Maar het past zo niet in de game, hiermee wordt de Javelin erg nutteloos, ondanks dat je daarmee zelf kan locken..
Joarie schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 09:30:
Het druist een beetje tegen je instinct in van BF3, maar ik moet zeggen dat het wel fijn is om maar 1 soort rocketlauncher te hoeven ronddragen voor guided en unguided afvuren.
Ja dat dus, het voelt zo 'fout'.

[ Voor 30% gewijzigd door Meelobee op 04-10-2013 10:15 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
naaitsab schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 10:00:
[...]

Omdat DICE graag een dikke vinger opsteekt naar gamebalans. Aan de ene kan doen ze allerhande dingetjes om het spel realistisch te maken en dan krijg je dit soort utter bullshit erin.
Alan Kertz ‏@Demize99 9h
Yes I'm aware the laser designated RPGs don't warn. No that's not on purpose. Will be fixed for the main game. Also damage reduction to 90%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Tsurany schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 09:33:
[...]

De RPG-7 die in BF3/4 zit kan enkel ongeleide projectielen afschieten. Er is wel verschillende ammunitie maar die hebben geen laser doelzoekers. Wikipedia: RPG-7

Het doel is ook om een snel en simpel ding voor weinig geld te maken, als je kijkt wat iets als een Javalin of JDAM kost weet je waarom de RPG voor dat geld niet lasergestuurd is.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-09 16:04
Beta's zijn meestal slecht, daar is het een beta voor: voor feedback aan de ontwikkelaars.
Als je een beetje opgelet hebt tijdens BF3 weet je dat ze echt wel gaan balanceren. M26 mass anyone? die was ook dik OP en dat hebben ze rechtgetrokken.

Ik laat mijn preorder absoluut staan, want ik heb er vertrouwen in dat het wel goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:16
naaitsab schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 10:00:
[...]

En die minigun van de transport heli is inderdaad naadje, je moet 2 a 3 clips legen voor iemand dood is of je moet vlak voor die persoon stil hangen, scout heli heeft een redelijke anti-vehicle damage maar zal tegen infantry ook wel weer een proppenschieter zijn..

[...]

Mooi prijsjes schieten vanmiddag :+ Was bij de BF3 open beta ook geweldig al die lui die nooit Battlefield hebben gespeeld :p
Er draaien een paar servers waar je de scout heli hebt. Wat me vooral opviel is dat ie een stuk behendiger is, is wel erg fijn. Geen idee meer of die nu ook een proppenschieter had, ik werd geloof ik direct eruit geschoten door een lockende insta kill RPG..

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
wesleytjuh schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 10:20:
[...]

Er draaien een paar servers waar je de scout heli hebt. Wat me vooral opviel is dat ie een stuk behendiger is, is wel erg fijn. Geen idee meer of die nu ook een proppenschieter had, ik werd geloof ik direct eruit geschoten door een lockende insta kill RPG..
Ik probeerde zo'n armored car en die APC te mollen, dat ging redelijk maar het potje was net af. Met de attack heli was ik ook slachtoffer van de random hittende RPG ook al hoorde ik geen missile fired piepje. Voor de MBT heb ik alle unlocks in een paar potjes al binnen, als je een beetje kan tanken is die 64 player conquest echt prijsjes schieten :+

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:37

Phntm

Tlingelingeling

Ik ben zo unlucky, gisteren 2 keer counter knifed. Ik heb gehoord dat je counters kan counteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen1993
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Phntm schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 10:24:
Ik ben zo unlucky, gisteren 2 keer counter knifed. Ik heb gehoord dat je counters kan counteren.
Kun je counter counters dan ook counteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6l3zoNV.png
:+

Nog niemand genifed, werd wel genifed van voren en in was in 1 slag dood zonder animatie of iets dergelijks :?

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Jazeker, dat heb ik gister gedaan, zag er super gaaf uit!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Lijkt me master als je een knife counter zelf weer countered je mekaar wegduwt en de secondaries er automatisch uitgehaald worden. Dan maar kijken wie de snelste trigger finger heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

naaitsab schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 10:13:
[...]

De RPG-7 die in BF3/4 zit kan enkel ongeleide projectielen afschieten. Er is wel verschillende ammunitie maar die hebben geen laser doelzoekers. Wikipedia: RPG-7

Het doel is ook om een snel en simpel ding voor weinig geld te maken, als je kijkt wat iets als een Javalin of JDAM kost weet je waarom de RPG voor dat geld niet lasergestuurd is.
Precies, ik vind het vrij triest dat de RPG-7 in eens guided is. Ik begrijp de keuze wel, maar het slaat echt nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:26

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Sagaris schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 10:26:
[...]

Lijkt me master als je een knife counter zelf weer countered je mekaar wegduwt en de secondaries er automatisch uitgehaald worden. Dan maar kijken wie de snelste trigger finger heeft.
En voor je het weet:

QTE galore. :D

Nouja, allang al blij dat het geen homing missle knife of d00m meer is zoals in BC2 bijvoorbeeld. Daar kon je nog om hoekjes heen knifen.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-08 13:38
Ik denk dat ik gisteren iemand gecountercounterknifed heb! Ik probeerde dus iemand te kniven, die doet counterknive en toen ramde ik als een zot op F waardoor ik de andere partij een vuistslag gaf. Op dat moment heeft er iemand de andere partij doodgeschoten, dus ik ben niet helemaal zeker wie er zou gewonnen hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Gundogan schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 10:33:
[...]

En voor je het weet:

[video]

QTE galore. :D

Nouja, allang al blij dat het geen homing missle knife of d00m meer is zoals in BC2 bijvoorbeeld. Daar kon je nog om hoekjes heen knifen.
Let's do this, I'm down! 8) Equilibrium. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maffie500
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-09 19:25
Hoe is het mikken in BF4, ik vond persoonlijk dat dit in BF3 niet zo goed aanvoelde. Soms moest ik een heel magazijn leegschieten om iemand dood te krijgen terwijl die gewoon stil stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Janic schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 11:11:
ik vond persoonlijk dat dit in BF3 niet zo goed aanvoelde. Soms moest ik een heel magazijn leegschieten om iemand dood te krijgen terwijl die gewoon stil stond.
schieten in bursts eh :+
recoil enzo, lol

[ Voor 3% gewijzigd door SmokingCrop op 04-10-2013 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Phyxion schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 10:31:
[...]

Precies, ik vind het vrij triest dat de RPG-7 in eens guided is. Ik begrijp de keuze wel, maar het slaat echt nergens op.
Alan Kertz ‏@Demize99 39m
Or maybe we'll just scratch the whole RPG vs laser targets thing... Who knows! :P #notdecidedyet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:56

frG

is de RPG-7 de standaard launcher die engineers hebben? Volgens mij niet toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Nu online

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

yup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maffie500
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-09 19:25
SmokingCrop schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 11:16:
[...]

schieten in bursts eh :+
recoil enzo, lol
Grappig :) natuurlijk heb ik dat allemaal getest maar toch ging het mikken niet zo vloeiend. Ik twijfel echt om hem te bestellen want battlefield 3 heb ik niet zo lang gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-10 23:15
werkt battlelog bij jullie? ik krijg ineens het scherm van preorderen.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Al paar keer voorbij gekomen... en check battlelog zelf...

We are preparing for the Open Battlefield 4 Beta. Until the Beta is live, you will not be able to access the Battlefield 4 section of Battlelog.

[ Voor 56% gewijzigd door Donnie op 04-10-2013 11:39 ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
sorry. had paar berichten terug gelezen maar niet ver genoeg. er wordt echt mega veel gepost hier :).

overigens zie ik die info niet in battlelog. of ik kijk een keer scheel.

[ Voor 27% gewijzigd door PuckStar op 04-10-2013 11:41 ]

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beta-ark
  • Niet online
PuckStar schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 11:38:
werkt battlelog bij jullie? ik krijg ineens het scherm van preorderen.
ze zijn aan het updaten,we krijgen er 2 maps bij ;)

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Zavod en Paracel storm lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

En waar halen jullie deze info vandaan als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-09 14:59
Voor mensen die ook crashes hebben bij rebinden van keys: blijkbaar gebeurt dit bij iedereen als je keys wilt rebinden bij de jet.
Dit zegt Frankie hier vanaf 1:50

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=DyJBrB4AY88]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
waarom zou je de jet keys veranderen? Er zijn geen jets verkrijgbaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-09 22:34
Vandaag is de open beta toch. Ik wil vanavond graag gaan spelen. Moet ik de beta dan via Origins downloaden of is daar een speciale site voor waar ik eerst moet registreren?

iRacing profile | Racing rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
SmokingCrop schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 11:53:
waarom zou je de jet keys veranderen? Er zijn geen jets verkrijgbaar :P
Ik doorliep gewoon alle tabbladen in de settings om alles goed te zetten... Ik dacht er eerlijk gezegd niet bij na dat bepaalde vehicles niet in de Beta zouden zitten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Laatst online: 01-10 12:18

NoFearCreations

3DPrint the world!

12.00, waar is de BETA!!!

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schijnbaar is het nog +- 45 minuten tot hij live gaat, maar Dice kennende zal het wel weer een paar uurtjes vooruit geschoven worden. Battlelog is ook down tot nader orde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23-09 08:20

MetalPool

Boe!

Ja nergens te bekennen....althans nog niet :P
Heb nog nooit zoveel op F5 gedrukt in Origin :P

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pentiummania
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-10 19:28

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

Is dat rammen op F5 genoeg dan ?

win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/Pentiummania https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon de refresh button van de origin app spammen en wat origin aan gaf om de zoveel tijd afloggen en weer opnieuw aanlogggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Laatst online: 09:16

jjwa

CZ3 tentmuis

http://battlelog.battlefi...eld-4-beta-rollout-times/
Exclusive Beta Rollout Starts (October 1st):
PC: Live now!
Xbox 360 world-wide: 2-6 AM PDT
PlayStation 3 (Europe): 7-11 AM PDT
PlayStation 3 (US): 3-7 PM PDT
Zie ik anders niks van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TI_Observer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-09 23:25
ja dat is voor 1 oktober slimpie

voor 4 oktober rollen ze het gedurende de dag uit

Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is de EXCLUSIEVE Beta ;) (srry voor de caps heheh). De open beta heeft andere tijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-10 21:50
Al kan momenteel helemaal niemand spelen, aangezien ze bezig zijn met het openzetten voor de open beta ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Laatst online: 09:16

jjwa

CZ3 tentmuis

sheez88 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:08:
ja dat is voor 1 oktober slimpie

voor 4 oktober rollen ze het gedurende de dag uit
Oeps :P
Ik zag op een andere pagina iets met exact dezelfde layout voor vandaag, blijkbaar had ik niet die zelfde pagina teruggevonden :P.

Ik las voor de beta dat het om 9.00 uur zou komen, ik las dat hij om 10.00 uur zou komen om 12.00 uur zou hij beginnen en volgens nog weer iemand zou je vanaf 16.00 uur de open beta kunnen spelen.
Ik ga morgen op vakantie, het zou wel leuk zijn als ik het nog even kan spelen voor die tijd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beta-ark
  • Niet online
Op de helft van het bf4 forum is te lezen hoe slecht het is,dus ik denk dat we een paar maps er bij krijgen om het toch nog door onze strot te duwen,net als mohw toen,trouwens als het gebouw down is is alles alleen maar grijs,het ziet er gewoon niet uit heb ik daarvoor 3500 aan een computer uitgegeven?

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-10 21:50
beta-ark schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:11:
Op de helft van het bf4 forum is te lezen hoe slecht het is,dus ik denk dat we een paar maps er bij krijgen om het toch nog door onze strot te duwen,net als mohw toen,trouwens als het gebouw down is is alles alleen maar grijs,het ziet er gewoon niet uit heb ik daarvoor 3500 aan een computer uitgegeven?
Aangezien het pc download bestand aardig veel groter is dan de console versies, verwacht ik dat Paracel Storm er vast ook nog wel bij gaat komen. (5.6 GB t.o.v. 1.6 GB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
3500 is altijd teveel :P

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat, en een pc alleen voor bf4 kopen is ook behoorlijk dom I.M.O

en het is een beta, het is niet geoptimaliseerd

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2013 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:18:
[...]

Neem aan dat het niet alleen voor die game is, en dan mensen dom noemen terwijl je niet eens weet waar hij die pc voor gekocht heeft is ook een beetje...raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
S.J_84 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:21:
[...]

Neem aan dat het niet alleen voor die game is, en dan mensen dom noemen terwijl je niet eens weet waar hij die pc voor gekocht heeft is ook een beetje...raar.
hij zegt toch zelf dat hij het voor BF4 heeft gekocht!? althans zijn zinsopbouw doet mij dat concluderen.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Hoe kom je in vredesnaam aan 3500 euro? dual/triple SLI van gtx 780 ofzo? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:18:
[...]

En hoezo dan? neem aan dat ik/iemand zelf mag bepalen wat ik/diegene doet met z'n geld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetersNL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-06 12:59
Ik lees nu toevallig iets over de rangefinder optie voor recon, en ik maar zelf een beetje a la BF3 zelf compenseren.
Ik zoek nu wat gameplay beelden over de rangefinder, maar kan niets vinden. Kan iemand me hier vertellen hoe het precies werkt? Snipen wordt zo wel erg makkelijk lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Laatst online: 29-09 11:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

PetersNL schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:28:
Ik lees nu toevallig iets over de rangefinder optie voor recon, en ik maar zelf een beetje a la BF3 zelf compenseren.
Ik zoek nu wat gameplay beelden over de rangefinder, maar kan niets vinden. Kan iemand me hier vertellen hoe het precies werkt? Snipen wordt zo wel erg makkelijk lijkt me :)
je moet nu met je rangefinder kijken hoe ver je vijand van je vandaan is dat instellen op je sniperrifle (met V)
dan op zijn hoofd schieten en klaar >:)

wordt ergens in dit filmpje uitgelegd:

[ Voor 10% gewijzigd door spartacusNLD op 04-10-2013 12:31 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberthube1
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 13:11
Klopt alles is grijs van de stof, best realistisch dat wel.. maar vergeet niet dat de graphics niet af zijn en nog aangepast worden gedurende de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Laatst online: 27-09 12:27
spartacusNLD schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:29:
[...]

je moet nu met je rangefinder kijken hoe ver je vijand van je vandaan is dat instellen op je sniperrifle (met V)
dan op zijn hoofd schieten en klaar >:)

wordt ergens in dit filmpje uitgelegd:
[video]
Ja dat was het enigste wat ik uit die jackfrags video heb geleerd de rest was ik zelf al achter gekomen. Vandaag maar even die range finder testen met de recon :)

[ Voor 55% gewijzigd door JT888 op 04-10-2013 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:48
Ik ben benieuwd of de nieuwe maps mij wel kunnen overtuigen... Ergens ben ik bang dat dit de eerste Battlefield is die ik ga skippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Donnie schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 11:41:
En waar halen jullie deze info vandaan als ik vragen mag?
Was maar een grapje, wilde het even meespelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Hah wat een toeval: Tsurany, Phyxion en Lagkip (AngryMan ken ik niet maar is waarschijnlijk ook een GoTter?) zaten in dezelfde server als FrankieOnPCin1080p :) Zie chat.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2648/BF4/Capture9.PNG

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=pbmFN-9x-s0&feature=em-uploademail]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beta-ark
  • Niet online
PuckStar schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:24:
[...]

hij zegt toch zelf dat hij het voor BF4 heeft gekocht!? althans zijn zinsopbouw doet mij dat concluderen.
ten eerste heb ik de pc al meer dan anderhalf jaar,en ten tweede wordt ie niet alleen maar voor games gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Haha, Tsu lekker ragen in de chat. Had ik niet verwacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beta-ark
  • Niet online
SmokingCrop schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:25:
[...]

Hoe kom je in vredesnaam aan 3500 euro? dual/triple SLI van gtx 780 ofzo? :+
De mb en proc waren samen al 940 euro asus rampage iv extreme met een 3930k,doe daar 4 ssd 120 gig bij 2x 6970 (is nu een 7990)waterkoeling plus geheugen 16 gig,dan heb ik het nog niet eens over de kast 27 inch monitor de geluidskaart game toetsenbord game muis etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
Hoe kan ik een server vinden waar de gotters zitten? Ik heb wel behoefte aan wat serieuze gameplay :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

Asgaro schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:38:
Hah wat een toeval: Tsurany, Phyxion en Lagkip (AngryMan ken ik niet maar is waarschijnlijk ook een GoTter?) zaten in dezelfde server als FrankieOnPCin1080p :) Zie chat.

[afbeelding]

[video]
Bro nice internet speeds :+

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beta-ark
  • Niet online
vinom schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:34:
[...]

Was maar een grapje, wilde het even meespelen :P
;) ;) ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Electromonkey schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:45:
Hoe kan ik een server vinden waar de gotters zitten? Ik heb wel behoefte aan wat serieuze gameplay :).
Ik zie niet in wat je eerste zin met de tweede te maken heeft...

De makkelijkste manier is natuurlijk om wat GoT'ters aan je vriendenlijst toe te voegen. :) Mijn nick op BattleLog is hetzelfde als hier, ik speel 's avonds wel eens een potje. :)

[ Voor 24% gewijzigd door CodeCaster op 04-10-2013 12:50 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
CodeCaster schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:48:
[...]

Ik zie niet in wat je eerste zin met de tweede te maken heeft...
Goed punt. Laat ik het anders zeggen, ik zoek wat Nederlandstalige spelers? :+

Voeg ik je gelijk even toe, thx!

Edit: "Wel eens" een potje.... 25.253.700 :o

[ Voor 13% gewijzigd door Electromonkey op 04-10-2013 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Electromonkey schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:49:
[...]

Goed punt. Laat ik het anders zeggen, ik zoek wat Nederlandstalige spelers? :+

Voeg ik je gelijk even toe, thx!

Edit: "Wel eens" een potje.... 25.253.700 :o
Gewoon paar GOTers toevoegen en dan ind e korste keren zit je friendlist vol >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-10 21:55
Misschien kunnen we in de start post een lijst met Origin namen neerzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
yzx schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:46:
[...]

Bro nice internet speeds :+
Yabzie pls, don't you laugh at me! Youtube gebruikt sinds bijna een jaar een nieuwe streaming technologie. (adaptive streaming of zoiets)
De video wordt gebufferd in stukken, dus je kan geen ganse 1080p video meer bufferen. Omdat mijn verbinding niet snel genoeg is om 1080p in real-time te streamen moet ik om de paar minuten pauzeren. |:(
Chrome extensies kunnen dit niet omzeilen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Tsurany zal is niet lopen whinen in de chat haha.... Verder wel leuk filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vinom schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:43:
Haha, Tsu lekker ragen in de chat. Had ik niet verwacht :P
Haha had een of andere kut bug te pakken die mijn spel verziekte. Weet niet meer wat maar vast iets met spawnen op een voertuig ofzo dat niet werkte waardoor ik direct geinstaraped werd :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Asgaro schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:54:
[...]

Yabzie pls, don't you laugh at me! Youtube gebruikt sinds bijna een jaar een nieuwe streaming technologie. (adaptive streaming of zoiets)
De video wordt gebufferd in stukken, dus je kan geen ganse 1080p video meer bufferen. Omdat mijn verbinding niet snel genoeg is om 1080p in real-time te bufferen moet ik om de paar minuten pauzeren. |:(
Chrome extensies kunnen dit niet omzeilen...
Tijd om te upgraden via je dail up 56k modem dan he

@basekid ik dacht dat er bij BF3 een google doc was met de namen of zoiets de namen zullen wel hetzelfde gebleven zijn in 90% vd gevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
Basekid schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:53:
Misschien kunnen we in de start post een lijst met Origin namen neerzetten?
Lijkt me een aardig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pak een Google Docs lijstje. Kan iedereen het zelf toevoegen :) Kan nu niet makkelijk bij m'n Google Docs dus kan het helaas niet zelf aanmaken.
Mooi zou zijn als we eindelijk platoons met meer dan 100 man kunnen maken zodat we dit keer niet vier GoT platoons nodig hebben :o

[ Voor 18% gewijzigd door Tsurany op 04-10-2013 13:00 ]

Pagina: 1 ... 69 ... 95 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.