[PC] Battlefield 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 95 Laatste
Acties:
  • 273.359 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een been afsnijden kan heel gemakkelijk, Ik denk niet dat die been volledig intact zou zijn als er een stuk beton van zo'n dikte op ligt. Als die bungelt aan wat vlees en spieren.. ik vind het niet meteen ongeloofwaardig.
Waarom zou het een bug zijn om achterover te vallen als diegene neergeknald wordt? Voor zover ik weet is het maar net welke kant je op leunt, en dat bepalen lichtgewicht objecten zoals kogels niet. Ik vind dit realistischer dat je achterover valt, i.v.m. de zware rugzakken die mariniers dragen, dan dat je ze altijd voorover ziet vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:17

superwashandje

grofheid alom

check, en mocht ie onder zijn gewichtspunt/middelpunt/hoeheethetookalweer geraakt zijn word ie natuurlijk ook gewoon onderuit geschoten.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02-2024

mukkel

Dus..... Zodoende

Niet zoveel kracht achter een kogel ??

Lol check dit:
Een US soldaatje die met een .50 vijandelijke snipers sniped. (NSFW!!!!)
http://www.dumpert.nl/med...ek_vliegende_snipers.html
Aardig wat kracht dus..

[ Voor 6% gewijzigd door mukkel op 28-03-2013 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
mukkel schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 22:16:

Lol check dit:
Aardig wat kracht dus..
Ja want een 0.50 is natuurlijk explosief...
Het gaat hier volgens mij toch echt om doelen die met een .50 worden beschoten. In de doelen zit een explosieve lading.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cirflexx
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 27-10 10:50
DanielWW2 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 22:20:
[...]

Ja want een 0.50 is natuurlijk explosief...
Het gaat hier volgens mij toch echt om doelen die met een .50 worden beschoten. In de doelen zit een explosieve lading.
\

uhm ze bestaan wel?
YouTube: Dragon 50cal Explosive Ammo!

Is FPSRussia, maar toch...
moet je voorstellen met een grotere lading in die kogels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:34
Dat stomme hoax filmpje weer.
YouTube: marine shoots 50 cal standing up

vliegt hij door de lucht zodra hij vuurt?

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

Idd explosieve .50 bestaat gewoon.
YouTube: Spartan Ammo 50cal Barrett M82 explosive tannerite full auto M2 HB

Niets vreemd aan. Ff niet op die vuurballen letten, das gewoon benzine meuk.
Sniper vanaf 37 sec.

[ Voor 17% gewijzigd door mukkel op 28-03-2013 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
cirflexx schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 22:54:
[...]

\

uhm ze bestaan wel?
YouTube: Dragon 50cal Explosive Ammo!

Is FPSRussia, maar toch...
moet je voorstellen met een grotere lading in die kogels...
Hij vuurt op explosieven. Die kogel doet niet veel.
In dat andere filmpje gaat het echt om zware explosieven die worden afgestoken door de schokgolf van de inslag zodra er een kogel instaat. Dat maakt het wel zo makkelijk als je oefent. ;)

Oh en explosieve kogels zijn verboden volgens de Geneefse conventie en de VS houd zich daar officieel nog steeds aan. Het word gezien als inhumaan om explosieve kogels te gebruiken tegen infanterie vanwege de enorme schade dat z'n schot aanricht. Dat Duitsers sluipschutters het tijdens de tweede wereldoorlog niet zo nauw namen met die regel is een ander verhaal. Explosieve kogels hadden iets meer bereik dus gebruiken ze die met voorspelbare gevolgen. :/

Oh en die BF4 trailer zit trouwens al op 4.7 miljoen viewers en heeft alle records zo ongeveer verbroken. :+
De details zijn ook gewoon gestoord. In het begin zitten er gewoon waterdruppels op de gordel in die auto.
Hoeveel games kennen jullie die dat hebben? Ik ken ze in ieder geval niet. :+

[ Voor 16% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-03-2013 23:10 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat lijken inderdaad op opgezette doelen. En dan kan het ook nog zijn dat de kogel zelf explosief is, zoals mogelijk is bij dat soort kogels. Ik heb nog nooit op echte mensen geschoten. Maar van wat ik kan zien (ook getest bij Mythbusters) in video's is het penetratievermogen bij kogels vaak zo hoog (.50 is natuurlijk een andere koek) dat het weinig impact heeft, en dan hebben we het in de trailer over kleine balletjes met amper massa, die óók nog eens de lagere massa van het lichaam raakt.

Maar goed, het begint wel lekker off-topic te worden zo. Het is een gave trailer, en de 'kritiek' die gegeven wordt in het analyse filmpje heeft mij geen enkel negatief gevoel gegeven. Wat mij betreft ziet het er gaaf uit, en komt BF4 zeker op mijn pc te staan als het een beetje betaalbaar wordt :)
Het is en blijft natuurlijk een spel waar alles berekent en gemaakt moet worden, en niet waar de natuur het werk doet en een HD-camera alles overneemt :+ Voorlopig zullen we dus niet op filmkwaliteit moeten gaan oordelen, maar kijken hoever men al gekomen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cirflexx
oh man, ik ga op dit spel baseren of ik beter een ps4 kan kopen of gewoon wat Pc componenten van het geld.
Jaja meeste gaan zeggen PC is beter, maar de console kan goedkoper zijn (speelt ook een rol), en ik ben eenmaal aan een controller gewend :P

Ik ga nu toch maar toegeven dat deze trailer me geraakt heeft XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
cirflexx schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 23:21:
oh man, ik ga op dit spel baseren of ik beter een ps4 kan kopen of gewoon wat Pc componenten van het geld.
Jaja meeste gaan zeggen PC is beter, maar de console kan goedkoper zijn (speelt ook een rol), en ik ben eenmaal aan een controller gewend :P

Ik ga nu toch maar toegeven dat deze trailer me geraakt heeft XD
Ik had hetzelfde met BF3. Speel nu op de PC and I love it. :*)
Oh en de auto zijn toerental en snelheidsmeter lopen zelfs op en het geluid klopt ook nog.
Serieus DICE, WTF. :o

http://youtu.be/U8HVQXkeU8U?t=14m59s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:02

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Mooie details idd, maar niet zo raar toch? Need for Speed the Run draait ook op de Frostbite engine :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Meelobee schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 23:32:
Mooie details idd, maar niet zo raar toch? Need for Speed the Run draait ook op de Frostbite engine :)
Voor een FPS is het alleen wel redelijk radicaal. ;)
Het kost ook wel wat. Bijvoorbeeld water is berucht zwaar om te renderen, zeker dynamisch en DICE doet het gewoon even.
Oke dit draaide kennelijk op een 7990 maar dan alsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cirflexx
DanielWW2 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 23:29:
[...]

Ik had hetzelfde met BF3. Speel nu op de PC and I love it. :*)
Oh en de auto zijn toerental en snelheidsmeter lopen zelfs op en het geluid klopt ook nog.
Serieus DICE, WTF. :o

http://youtu.be/U8HVQXkeU8U?t=14m59s
ahaha mooit gevonden!

EDIT:
Zou een AMD FX-8350, 4.20GHz, 8MB, AM3+
met een Nvidia GTX 660
8GB RAM

genoeg zijn voor dit spel?

Ik weet dat de system specs niet uit zijn, maar als een schatting?
miss BF3 en Crysis 3?

EDIT2 : Ik denk dat ik beter voor een goedkoper CPUtje moet gaan is de de hier bovengenoemde is wat overdreven :P en dit is geen hardware forum natuurlijk :)

[ Voor 33% gewijzigd door cirflexx op 29-03-2013 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
mukkel schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 22:16:

Lol check dit:
Aardig wat kracht dus..
Nee, dit is iemand die op kleine dieren jaagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Bij mij is ie iig al in de pre-order ^^ heb BF3 helemaal gaar gespeeld. Heb nu 2 Watercooled GTX580's standaard geclockt dus kan ze nog wel wat opvoeren ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:26

mrc4nl

Procrastinatie expert

UAV'S?

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 13:28:
[...]

Ik speelde meestal wel met een mannetje of 3 tegelijk BF3. Broertje/vrienden maar ook mensen die ik tijdens bf3 ben tegengekomen en waar je lekker mee samen speelt. Dat doe je een kaar keer, je wordt friends op battlelog, speelt nog een paar keer en je wisselt contactgegevens uit/spreekt een TS af. Bevalt dat goed dan is er weer een battlemaatje bij. :)

Als die er niet zijn, tsja dan zit je idd meestal met een squad dat niet luistert, maar dat doen ze waarschijnlijk ook niet met voice, behalve inderdaad om iets of iemand uit schelden....

Overigens heb ik nu ook weinig van m'n oude BF3 strijdmakkers meer over ondertussen en dat is voor mij dan ook een reden geweest om toch weer in clanverband te gaan spelen. BF is in je eentje al ontzettend leuk om te spelen, maar wanneer er echt goed wordt samengewerkt stijgt BF wat mij betreft boven alle anders shooters uit.

ps. Helemaal met je eens wat betreft het geld. Ik ga het ook weer blind pre-orderen, op die honderden uren maakt een tientje meer of minder weinig uit daarom ook het liefst wel bij een winkel bij mij in de buurt zodat die er ook nog wat heeft en het niet direct richting Origin gaat. :)
Mja jij hebt duidelijk betere ervaringen dan ik :) Ik heb tweemaal met iemand "vreemd" gespeeld via TS, bleken telkens tieners te zijn dus zich bij elke death zo hard storen en schelden. Pfff ! Maar misschien moet ik het inderdaad nog eens een kans geven.

Een clan of community is mooi en ik zie er zeker de voordelen van in. Probleem is dat ze verwachten dat je dagelijks of zeer vaak aanwezig bent. Dat is niet mogelijk voor mij. Zeker in de zomermaanden ben ik vaak weg 's avonds. Dit is dan ook de rede waarom ik geen clan gejoined heb tot op heden. Maar met het oog op nog wat BF 3 fun en BF 4 in het verschiet moet ik het misschien tot eens gaan overwegen.
mukkel schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 13:43:
[...]

/oude zeikmodus aan
Het gaat er niet om dat het duur is, maar het blijft gewoon prijzig.
BF3 zat onder de 40,- bij pre-order. Waarom nu opeens 60 - 70,- ? Der is niets extra's bijgekomen of gebeurd. De DLC's zullen dan ook niet 15 euro zijn, maar richting de 20-25,- gaan.
Dan ben je straks het dubbele kwijt voor vrijwel een gelijke situatie => 175 - 200,-
/ oude zeikmodus uit
Serieus? Dat wist ik niet.
Ik heb geen probleem met veel geld op tafel te leggen voor een goed product. Mijn 59 euro voor MOH: warefighter dat vind ik veel erger. Maar goed, we kunnen hierover blijven discussiëren. Maar ik snap je punt wel, zeker als je veel games op een jaar koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:02
DanielWW2 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 23:36:
[...]

Oke dit draaide kennelijk op een 7990 maar dan alsnog.
Ik snap eigenlijk niet waarom ze een 7990 gebruikt hebben en geen GTX690, desnoods in SLI. Normaal draaien BF spellen beter op Nvidia kaarten dan op vergelijkbare AMD kaarten.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

All about money.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-10 13:38
Verwijderd schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 10:24:
Mja jij hebt duidelijk betere ervaringen dan ik :) Ik heb tweemaal met iemand "vreemd" gespeeld via TS, bleken telkens tieners te zijn dus zich bij elke death zo hard storen en schelden. Pfff ! Maar misschien moet ik het inderdaad nog eens een kans geven.

Een clan of community is mooi en ik zie er zeker de voordelen van in. Probleem is dat ze verwachten dat je dagelijks of zeer vaak aanwezig bent. Dat is niet mogelijk voor mij. Zeker in de zomermaanden ben ik vaak weg 's avonds. Dit is dan ook de rede waarom ik geen clan gejoined heb tot op heden. Maar met het oog op nog wat BF 3 fun en BF 4 in het verschiet moet ik het misschien tot eens gaan overwegen.
Ja, dat was ook deels mijn overweging om het nog even uit te stellen. Maar daarom heb ik ook gewoon van te voren aangegeven dat ze dat niet kunnen verwachten en als het voor beide partijen niet blijkt te werken, dan is er ook geen man over boord.
Ik heb geen probleem met veel geld op tafel te leggen voor een goed product. Mijn 59 euro voor MOH: warefighter dat vind ik veel erger. Maar goed, we kunnen hierover blijven discussiëren. Maar ik snap je punt wel, zeker als je veel games op een jaar koopt.
Waren die goedkope BF3 pre-orders niet bij wehkamp etc? Volgens mij is BF3 nu alleen nog via Origin te pre-orderen en daar moest je altijd al meer betalen dan in de retail. Wanneer de retail voorverkoop van start gaat ben ik er van overtuigd dat de prijs snel zal zakken.
TheBrut3 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 10:34:
[...]

Ik snap eigenlijk niet waarom ze een 7990 gebruikt hebben en geen GTX690, desnoods in SLI. Normaal draaien BF spellen beter op Nvidia kaarten dan op vergelijkbare AMD kaarten.

Iemand enig idee?
Is dat niet omdat de nieuwe consoles AMD CPU's en GPU's gebruiken? Dan lijkt het me voor een gamedeveloper interessanter en makkelijker om het voor AMD te optimaliseren dan voor Nvidia, zeker nu de scheidslijn tussen console en pc steeds meer vervaagd door het bruik van de x86 architectuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:24
Verwijderd schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 10:24:
[...]

[...]

Kom eens bij onze community kijken niets moet maar er is soms wel leuke teamplay al kom je 1 keer in de maand maakt niets uit ;)
gotlike.nl

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beuker19 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 10:53:
[...]

Kom eens bij onze community kijken niets moet maar er is soms wel leuke teamplay al kom je 1 keer in de maand maakt niets uit ;)
gotlike.nl
Yes, met u heb ik al enkele leuke rondjes gespeeld dat is correct !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

's all 'bout the dum dum didudumdum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 10:40:

[...]

Is dat niet omdat de nieuwe consoles AMD CPU's en GPU's gebruiken? Dan lijkt het me voor een gamedeveloper interessanter en makkelijker om het voor AMD te optimaliseren dan voor Nvidia, zeker nu de scheidslijn tussen console en pc steeds meer vervaagd door het bruik van de x86 architectuur.
Dat is natuurlijk mogelijk. Dan wordt het nog lastig om te beslissen of ik voor een AMD of Nvidia kaart ga in mijn nieuwe computer. De eerste keus was Nviadia omdat BF daar normaal beter op gaat en gezien ik vooral (of alleen) BF4 ga spelen erop. Dilemma's, dilemma's, dilemma's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
TheBrut3 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 11:05:
[...]

Dat is natuurlijk mogelijk. Dan wordt het nog lastig om te beslissen of ik voor een AMD of Nvidia kaart ga in mijn nieuwe computer. De eerste keus was Nviadia omdat BF daar normaal beter op gaat en gezien ik vooral (of alleen) BF4 ga spelen erop. Dilemma's, dilemma's, dilemma's.
Toen ik op 'verstuur' drukte realiseerde ik mij dat ook. Ik had bezworen volgende keer toch weer Nvidia te nemen, de drivers lijken toch altijd nét wat meer uit die kaarten te halen dan die van AMD. Maar als de nieuwe consoles echt volledig AMD based worden dan zullen we uiteindelijk steeds meer AMD hardware optimalisaties zien en dat maakt potentieel AMD kaarten weer interessanter, maar of dat ook al zo is aan het begin van de console levenscyclus?

Inderdaad moeilijk moeilijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

Nvidia loopt de laatste tijd ook alleen maar te kloten met z'n drivers.
Dus daarvoor hoef je ook niet specifiek bij nvidia te blijven :)

Vanaf de 310 serie begint het ge-etter.

Het is gewoon kijken welke game je het meest speelt of gaat spelen.
Reviews checken en kaartjes vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-10 16:12

Pykow

Angelo OTR

Dit is toch Battlefield 4 topic ? toch niet AMD vs Nvidia ?
AMD en Nvidia verschillen echt niet veel van elkaar. zowel met een AMD kaart als met Nvidia kan je games goed draaien. Het gaat er alleen om wat je van je kaart verwacht.

De voordelen van Nvidia is niet alleen dat de drivers meestal wat stabieler zijn, hoewel nvidia de laatste tijden ook wat probleempjes heeft.
Maar nvidia heeft: PhysX , Adaptive Vsync, Makkelijke manier om je kaart te tweaken per game dmv profielen. 3D gamen gaat wat aangenamer heb ik begrepen. SLI , dus meerdere kaarten laten samenwerken is beter ondersteund.

Ik weet niet wat de voordelen zijn van AMD, misschien eyefinity met 3 beeldschermen gamen ?
Maar verder bieden ze niet het zelfde aan als Nvidia.
Dat de consoles AMD gaan ondersteunen zegt ook niets, want de huidige Xbox360 heeft volgens mij ook een AMD chip en games op de PC zien er beter uit, dus het zegt niet zoveel, want op dit moment qua Frames verschillen AMD en Nvidia zich nauwelijks.

Ja er zit een prijs verschil in, maar dat is geen voordeel van de hardware zelf.

Back on topic dan maar weer.
Zal Battlefield net zoals Call of duty dat doet, maps terug gaan brengen ?
in Black ops had je nuketown en in black ops 2 heb je ook weer nuketown in de toekomst.
Krijgt battlefield straks Operation metro zonder de blauwe tint in BF4 ?

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Metro naar BF4? Kom maar hoor, blijft toch een van de leukste bf3 map. Zelfde met Grand bazaar. Dan hoef ik niet steeds naar BF3 te switchen en dan krijg je metro zonder suppression!

Alleen ben ik niet zo zeker over dat drone dlc gedoe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theRedDevilNL
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-10-2024
Ik heb BF3 op de Xbox gekocht, 50euro betaald. Back to Karkand er gratis bij gekregen, vind dat tot op heden nog steeds de beste DLC.
Ik vermaak mij het meest met alle voertuigen, daardoor kon ik niet wachten op Armored Kill. Toen deze DLC uitkwam heb ik dan ook Battlefield Premium gekocht (30euro). Helaas vielen deze maps op de console zwaar tegen, veel te grote maps voor veel te weinig spelers. Had ik achteraf gezien kunnen weten..
Maargoed, 80 euro dus betaald voor BF3 Premium.
Heb sinds kort een nieuwe GPU in mijn PC en was zelfs zo gek om even te twijfelen of ik voor 30 euro BF Premium ook gewoon ff voor de PC moest halen...Toch maar niet gedaan. Dan zou ik al 110 euro betalen voor dezelfde game, alleen maar zodat ik hem zowel op PC als op Xbox kan spelen.

Nu zie ik dat ze bij BF4 twee opties hebben bij de pre-order, waarbij je bij beide opties een "Battlefield 4™ Premium Expansion Pack" krijgt. Enige verschil dat overblijft is toegang tot de BETA, waar ik niet voor ga betalen want ga er vanuit dat ik deze ook wel gratis kan spelen...
Houdt dit Premium Expansion Pack hetzelfde in als de Back to Karkand DLC?
Hoogst waarschijnlijk komen ze ook voor BF4 wel weer met "Premium", waarbij je alle (toekomstige) DLC's in één keer koopt. Lijkt me dan toch onnodig om (alweer) twee keer voor een DLC te gaan betalen?

Ik ben niet lui. Ik bespaar energie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

Ik hoop het niet ..zit niet te wachten op zelfde maps met een ander tintje.
BF3 had B2K "Clasic" BF2 klasiekers, maar dat hebben we nu al gezien.
Om dit weer te doen voor 4 is imo cheap.

De tijd tussen bf2 en bf3 was acceptabel 6-jaar om wat klasieke mappen terug te brengen. (2005 -2011)
Om nu al BF3 mappen in BF4 te stoppen.... nee dan kun je net zo goed BF3 blijven spelen. Das te kort op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-10 17:32

zAo

GPLv2 Fanboy

Een Arica Harbor mag er dan wel weer in van mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Pykow schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 11:52:
Dit is toch Battlefield 4 topic ? toch niet AMD vs Nvidia ?
AMD en Nvidia verschillen echt niet veel van elkaar. zowel met een AMD kaart als met Nvidia kan je games goed draaien. Het gaat er alleen om wat je van je kaart verwacht.

De voordelen van Nvidia is niet alleen dat de drivers meestal wat stabieler zijn, hoewel nvidia de laatste tijden ook wat probleempjes heeft.
Maar nvidia heeft: PhysX , Adaptive Vsync, Makkelijke manier om je kaart te tweaken per game dmv profielen. 3D gamen gaat wat aangenamer heb ik begrepen. SLI , dus meerdere kaarten laten samenwerken is beter ondersteund.

Ik weet niet wat de voordelen zijn van AMD, misschien eyefinity met 3 beeldschermen gamen ?
Maar verder bieden ze niet het zelfde aan als Nvidia.
Dat de consoles AMD gaan ondersteunen zegt ook niets, want de huidige Xbox360 heeft volgens mij ook een AMD chip en games op de PC zien er beter uit, dus het zegt niet zoveel, want op dit moment qua Frames verschillen AMD en Nvidia zich nauwelijks.

Ja er zit een prijs verschil in, maar dat is geen voordeel van de hardware zelf.

Back on topic dan maar weer.
Zal Battlefield net zoals Call of duty dat doet, maps terug gaan brengen ?
in Black ops had je nuketown en in black ops 2 heb je ook weer nuketown in de toekomst.
Krijgt battlefield straks Operation metro zonder de blauwe tint in BF4 ?
Het punt was dan ook de vraag of Battlefield 4 wellicht significant zou kunnen lopen AMD kaarten dan op Nvidia. Als BF je voornaamste game wordt, zeker als 'ie zo grafisch demanding wordt, lijkt het me wel relevant.

Operation Métro is wel de meest iconische map van BF3 en wat mij betreft ook één van de leukste als de 64p grind buiten beschouwing wordt gelaten. Als ze niet een nieuwe uitvoering maken dan hoop ik in elk geval op soortgelijk opgebouwde maps met 3 main corridors.

edit: @zAo, top idee om voor BF4 1 of 2 BC2 maps terug te halen! Ik stem op Valpasario :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Als we het toch over BC2 maps hebben, waarom niet gelijk ook Acta non verba van BC1 terughalen? Imo een van de betere maps van Battlefield. BC1 heeft ook zeer sterke maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 12:10:
[...]

edit: @zAo, top idee om voor BF4 1 of 2 BC2 maps terug te halen! Ik stem op Valpasario :)
Valparaiso, yes please :D.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:02

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

iPodKiller schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 12:06:
Metro naar BF4? Kom maar hoor, blijft toch een van de leukste bf3 map.
:') ga es gauw terug naar COD jij ;) Metro is een aanfluiting voor een game als BF3. Maps zoals Caspian border, Kaisar Railroad en Operation Riverside die moeten er meer in komen, dat zijn BF3 maps...

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Als het naar 32 v 32 gaat mag een map als Heavy Metal (BF:BC2) ook wel terug komen, voor 16 v 16 was die eigenlijk net te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-10 01:09
Meelobee schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 13:06:
[...]

:') ga es gauw terug naar COD jij ;) Metro is een aanfluiting voor een game als BF3. Maps zoals Caspian border, Kaisar Railroad en Operation Riverside die moeten er meer in komen, dat zijn BF3 maps...
Op zich heb je gelijk dat die maps meer BF zijn, maar laat ze dan wel die spawntrap eruit halen. Zowel bij Rush als Conquest kun je de tegenstander in die maps ook heel makkelijk in de basis vastzetten. De ruimte tussen de basis en de eerste vlag/mcoms is gewoon te groot om met een tank doorheen te rijden. Je merkt het ook op andere maps zoals Kargh Island en Operation Firestorm dat een goede jet en wat goed gepositioneerde tanks er al voor kunnen zorgen dat ze niet de basis uit kunnen komen. Iets meer cover tegen jets en iets meer ruimte om te bewegen voor je zichtbaar bent voor de tegenstander is dus wel aan te raden (of maak de ruimte om de map heen wat groter zodat je niet door de eerste vlag heen moet om bij de rest te komen. En bij andere maps ook wat meer mogelijkheden om bij de vlag uit te komen (Ik kijk naar jou Seine Crossing)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.battlefield.com/nl/battlefield-4/buy/pc-download
Je kan bf4 nu dus pre-orderen voor de pc, maar ik vraag me iets af: Er staat op de website dat je bij de standard edition het premium expansion pack er bij krijgt. Betekent dit dat als ik de game nu pre-order voor 60 euro ik er alle dlc gratis bij krijg???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Laatst online: 25-10 22:00

Metian

Snert is vies

Verwijderd schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 13:34:
Je kan bf4 nu dus pre-orderen voor de pc, maar ik vraag iets af: Er staat op de website dat je bij de standard edition het premium expansion pack er bij krijgt. Betekent dit dat als ik de game nu pre-order voor 60 euro ik er alle dlc gratis bij krijg???
Zou er vanuit gaan dat dit één expansion pack is en niet alles, mooie marketing truc en vervolgens weer komen met premium zodat mensen de rest ook kopen.

Ik wacht wel tot ik hem goedkoper kan bestellen ergens anders, als premium komt koop ik deze toch wel.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Meelobee schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 13:06:
[...]

Wat is COD? Ken ik niet. :|

Voor de consoles is Metro en Bazaar toch een van de meest gespeelde maps, en ook een van de beste. Maps zoals Caspian zijn gewoon shit en nutteloos voor de consoles, 12 vs 12 in zulke maps, is net als een speld in een hooiberg zoeken, is gewoon zo saai als je geen vervoer hebt.

Sommige grote maps zijn nog prima te spelen op de consoles, maar als je het over caspian/ Amored kill grootte hebt, ho maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 13:34:
Je kan bf4 nu dus pre-orderen voor de pc, maar ik vraag me iets af: Er staat op de website dat je bij de standard edition het premium expansion pack er bij krijgt. Betekent dit dat als ik de game nu pre-order voor 60 euro ik er alle dlc gratis bij krijg???
Het is gewoon BF4 met 1 expension pack en toegang tot de Beta.
er komt waarschijnlijk weer een premium pack dat doen alle games op dit moment.

Als je geld wilt besparen dan moet je gewoon wachten totdat je de games via goedkope gamekey sites kunt kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cirflexx
Vandaag BF3 gespeeld en dat heeft mn ogen geopend. BF4 komt er niet in hier.
het is COD 2.0, iedereen rent rond iedereen schiet support gaat met pdw's ipv van lmg's snipers gebruiken semi-auto met ACOG scopes. normalen scopes oke maar ACOG?! kies dan assaulter ofzo.
je kan niet eens 100 meter rijden zonder opgeblazen te worden door C4.
Ik kan nog wel zo doorgaan.

BF is gesloopt door EA IMO en ik ga geen BF spel meer kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Metian schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 13:39:
[...]

Zou er vanuit gaan dat dit één expansion pack is en niet alles, mooie marketing truc en vervolgens weer komen met premium zodat mensen de rest ook kopen.

Ik wacht wel tot ik hem goedkoper kan bestellen ergens anders, als premium komt koop ik deze toch wel.
Staat ook duidelijk in de text dat het om één gaat.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
cirflexx schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 14:16:
het is COD 2.0, iedereen rent rond iedereen schiet support gaat met pdw's ipv van lmg's snipers gebruiken semi-auto met ACOG scopes. normalen scopes oke maar ACOG?! kies dan assaulter ofzo.

Je speelt het 1 dag en je heb meteen je mening klaar? Wij spelen (het Battlefield 3 forum) al 1.5 jaar, dan kan je een mening hebben over het spel lijkt me.

Als jij CQ gaat spelen t.o.v. armored kill merk je wel degelijk verschil.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cirflexx
rickyy schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 14:31:
[...]

Je speelt het 1 dag en je heb meteen je mening klaar? Wij spelen (het Battlefield 3 forum) al 1.5 jaar, dan kan je een mening hebben over het spel lijkt me.

Als jij CQ gaat spelen t.o.v. armored kill merk je wel degelijk verschil.
had het beter moeten formuleren. Ik speel dit spel al sinds de release. Toen was het nog goed voor een paar maanden. Daarna kwamen de COD spelers erin en hoppa spel verpest, totaal geen gamplay meer hoe battlefield hoort te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Laatst online: 26-10 00:03

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Hmmm, misschien ben je iets te snel met je oordeel als je het spel net een paar uurtjes gespeeld hebt.

Het ligt er nogal aan welke map, gamemode, kit en aantal spelers je hebt geprobeerd. Dat er pdw's/semi-auto sniper/acogs/c4 gebruikt worden is nogal logisch, die zitten er niet voor niks in het spel toch ?

Misschien als je een minder hectische server opzoekt dat het allemaal nog best mee kan vallen.

Ps, waarom zijn het altijd de CoD spelers die Battlefield verneuken ? Ik heb in CoD ook hele tactische teamspelers gezien hoor.

[ Voor 6% gewijzigd door Hippocampus op 29-03-2013 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cirflexx
Hippocampus schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 14:34:
[...]

Hmmm, misschien ben je iets te snel met je oordeel als je het spel net een paar uurtjes gespeeld hebt.

Het ligt er nogal aan welke map, gamemode, kit en aantal spelers je hebt geprobeerd. Dat er pdw's/semi-auto sniper/acogs/c4 gebruikt worden is nogal logisch, die zitten er niet voor niks in het spel toch ?

Misschien als je een minder hectische server opzoekt dat het allemaal nog best mee kan vallen.
ik heb het spel al sinds de release :)
ik speelde aftermath in een map met ''palace'' erin volgens mij. Maar zelfs in AK hebben we dit nog vrij vaak.
Zelfs MOHw is nog tactischer xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

cirflexx schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 14:37:
[...]

ik heb het spel al sinds de release :)
ik speelde aftermath in een map met ''palace'' erin volgens mij. Maar zelfs in AK hebben we dit nog vrij vaak.
Zelfs MOHw is nog tactischer xD
Cool story bro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cirflexx
dat vindt ik nou ook, maar het is gwn zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en toch maar gaan hopen dat ze niet die grenade launcher met 6 granaten in multiplayer doen. of alleen met smoke maar anders zou die ook al is alleen een direct impact instant-kill overpowered zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Verwijderd schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 14:57:
en toch maar gaan hopen dat ze niet die grenade launcher met 6 granaten in multiplayer doen. of alleen met smoke maar anders zou die ook al is alleen een direct impact instant-kill overpowered zijn. :P
De rate of fire en reload time is dan wel een belangrijke factor idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cirflexx
Hippocampus schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 15:03:
[...]

De rate of fire en reload time is dan wel een belangrijke factor idd.
gewoon maken hoe het in MOHW is en het is gebalanceerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Verwijderd schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 14:57:
Ik mag toch hopen dat ze die er niet in stoppen maar het lijkt me wel tof om ook dynamisch (afhankelijk van het spelverloop) meer of dergelijke sterkere wapens beschikbaar te krijgen.

Bijvoorbeel dat je bij de laatste 5 of 10% tickets als attacker in Rush wel die grenade launcher beschikbaar krijgt in het 2e, of 3e gedeelte van een map om een doorbraak te forceren. In TF Dustbowl werkte het altijd erg gaaf dat er op een gegeven moment extra routes beschikbaar kwamen, da tje die nu met de frostbite engine en die grenade launcher zelf mag maken.

(Of dat je naar mate het ticketverschil te groot wordt het verliezende team een extra tank krijgt of iets dergelijks. Het zal moeilijk te balancen zijn, maar het lijkt me wel erg gaaf!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 15:04:
Bijvoorbeel dat je bij de laatste 5 of 10% tickets als attacker in Rush wel die grenade launcher beschikbaar krijgt in het 2e, of 3e gedeelte van een map om een doorbraak te forceren.
Krijgen de defenders dan wel een stalen paraplu ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Hippocampus schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 15:07:
[...]

Krijgen de defenders dan wel een stalen paraplu ? :+
Nouja, daar valt wel iets voor te zeggen. Stel nu dat de attackers echt over de defenders heen walsen, wat nog wel eens wil gebeuren, zonder noemenswaardige tickets te verliezen. Dan weet je, dit wordt pijnlijk voor de defenders, tenzij er toevallig een paar heel goede spelers joinen. Meestal volgen er dan ragequits en is het potje voor niemand leuk meer.

Ergo, als er met nauwelijks verloren tickets wordt doorgebroken, mag het verdedigende team van mij wel een kleine equalizer hebben. Iets meer tijd, een grotere uncap area, zwaardere wapens etc. etc. Om te proberen de aanvallers nu wél iets meer partij te kunnen bieden.

Ik heb geen flauw idee of zoiets ooit goed te balanceren valt, maar het lijkt me een heel interessant en vernieuwend concept waar ik wel graag mee zou experimenteren. Zo zijn er ook een hoop dynamische manieren te verzinnen om een spawnlock te doorbreken als het spelverloop daarom vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/offtopic
Coole interpunctie man!

Moest je verhaal eerst 5 keer lezen voordat ik er een touw aan vast kon knopen 8)7

Alles wat je omschrijft is m.i. volkomen normaal en gebeurt ook al zo sinds release. Daarnaast bestaat er geen Sniper class in BF3, ze hebben het niet voor niets Recon genoemd..... (m.a.w. waarom mag je volgens jou niet met een semi-auto+ACOG rondlopen?)
Daarnaast moet je misschien aan je eigen kwaliteiten gaan twijfelen als je geen 100 meter kunt rijden zonder opgeblazen te worden :>

Maar prima dat je nooit meer een BF game koopt hoor! Hoef je ook dit topic niet meer te vervuilen ;w

/ontopic
Ik zie die grenade launcher nog wel zitten in multiplayer hoor! Als ze er b.v. voor zorgen dat je dan nog maar 1/2 van de snelheid kunt lopen ofzo. Dan zou je dus als squad die übergun kunnen gaan escorten, of zoals hierboven wordt gepost dat hij pas beschikbaar komt in de laatste minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:26

Mavamaarten

Omdat het kan!

Misschien een hele domme vraag, maar kan het niet zo 1-2-3 terugvinden in dit topic. Als je al battlefield premium hebt van BF3, telt die dan ook in BF4 zoals dat gebeurde met MoH:W?

De gameplay ziet er overigens echt ziek uit :o

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ik denk dat het ook wel scheelt als je maar 1 of 2 magazijnen van dat ding mee kunt nemen (ook niet zo heel onlogisch) en dat het wisselen naar en van dat wapen naar iets anders (bv pistol) gewoon supertraag gaat. Langzaam lopen hoeft van mij nog niet eens. Dan zou je dat ook met zware LMG's, snipers en rockets moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 15:15:
[...]

Nouja, daar valt wel iets voor te zeggen. Stel nu dat de attackers echt over de defenders heen walsen, wat nog wel eens wil gebeuren, zonder noemenswaardige tickets te verliezen. Dan weet je, dit wordt pijnlijk voor de defenders, tenzij er toevallig een paar heel goede spelers joinen. Meestal volgen er dan ragequits en is het potje voor niemand leuk meer.

Ergo, als er met nauwelijks verloren tickets wordt doorgebroken, mag het verdedigende team van mij wel een kleine equalizer hebben. Iets meer tijd, een grotere uncap area, zwaardere wapens etc. etc. Om te proberen de aanvallers nu wél iets meer partij te kunnen bieden.

Ik heb geen flauw idee of zoiets ooit goed te balanceren valt, maar het lijkt me een heel interessant en vernieuwend concept waar ik wel graag mee zou experimenteren. Zo zijn er ook een hoop dynamische manieren te verzinnen om een spawnlock te doorbreken als het spelverloop daarom vraagt.
Er zijn genoeg mogelijkheden, waarbij een hogere of lagere respawn tijd waarschijnlijk de beste oplossing zal zijn. MCOMs mogen van mij ook wel weer net zoals in BC2 gewoon met C4 en tank opgeblazen kunnen worden. Ik heb erg veel rush gedaan in BC2, maar het aantal potjes in BF3 zit denk ik nog niet op 20. De potjes die ik heb gespeeld waren altijd ontzettend veel gecamp. In BC2 had je ook altijd nog flink wat distance tussen de MCOMs zodat niet iedereen op één kluitje zat, maar nee, DICE dacht het handig te vinden om in BF3 gewoon alle MCOMs op een meter naast elkaar te plaatsen.

Ik wacht dan eerst ook wel met de aanschaf van BF4. Ik wil eerst zien wat ze allemaal doen, er zijn best veel punten waar ik mij aan erger in BF3 (vooral de waardeloze balance) dat ik liever eerst even afwacht.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.game-debate.co...n%20Destruction%20Physics

Hopelijk komt deze destuction in bf4. Dit is geen nvidia only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Martinspire schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 13:31:
[...]

Op zich heb je gelijk dat die maps meer BF zijn, maar laat ze dan wel die spawntrap eruit halen. Zowel bij Rush als Conquest kun je de tegenstander in die maps ook heel makkelijk in de basis vastzetten. De ruimte tussen de basis en de eerste vlag/mcoms is gewoon te groot om met een tank doorheen te rijden. Je merkt het ook op andere maps zoals Kargh Island en Operation Firestorm dat een goede jet en wat goed gepositioneerde tanks er al voor kunnen zorgen dat ze niet de basis uit kunnen komen. Iets meer cover tegen jets en iets meer ruimte om te bewegen voor je zichtbaar bent voor de tegenstander is dus wel aan te raden (of maak de ruimte om de map heen wat groter zodat je niet door de eerste vlag heen moet om bij de rest te komen. En bij andere maps ook wat meer mogelijkheden om bij de vlag uit te komen (Ik kijk naar jou Seine Crossing)
In al die maps heb je alle mogelijkheden om eruit te komen. Probleem zijn echter de random spelers die vaak heel slecht zijn of weigeren mee te werken. Een squad van 3-4 bekenden lost al veel op. In al mijn rush potjes ben ik niet bijzonder vaak gedomineerd door jets of op seine crossing.

Maar ja, ik verwacht van bf4 net als in bf3 niet echt heel goede rush maps. Wel veel mee vermaakt met rush. Maar normale battlefield is PC/conquest gericht en bad company meer voor rush.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

het is COD 2.0,
Nou dan is het wel een erg goede update van CoD moet ik toegeven, want die game is al vanaf 2007 het zelfde whaha. BF3 ziet er beter uit, beter geluid, betere maps en teamplay, geen killstreaks lol !!
iedereen rent rond iedereen schiet support gaat met pdw's ipv van lmg's
Of ze nu met een M240B rond lopen of met een AS VAL, ik merk het verschil nauwelijks
de PDW's zijn te zwak op grote afstanden of je moet kunnen micro bursten met de AS VAL, maar dat is niet eenvoudig.
snipers gebruiken semi-auto met ACOG scopes. normalen scopes oke maar ACOG?! kies dan assaulter ofzo.
Tuurlijk want een sniper mag alleen maar een nutteloze class zijn ?
Laat ze lekker met de ACOG spelen dan zijn het geen campers in de bergen, maar spelers die ook wat doen om te kunnen winnen. en een assaulter heeft geen TuG, MAV of Soflam dus is het een bewuste keuze dat iemand recon class kiest. Sterker nog er bestaat geen sniper class het is een RECON class.
Hoe rij jij dan ? als ik vanuit de basis weg rij is mijn eerste vlag al meer dan 100 meter.
en daarnaast zijn C4 gastjes niet eens zo vervelend, tenzij je niet om je heen kijkt in de tank of je tank gebruikt als een GODCAR en denkt voorop te kunnen rijden ipv friendly teammates om je tank heen die je verdedigen tegen C4 en RPG's
Ik dacht dat ik een grootte zeikerd was over Battlefield, maar jij hebt het stokje over gedragen.
mijn geklaag bleeft steken bij nutteloze spelers (zoals snipers met 12X scope in de bergen, wat jij normaal vindt) en overpowerd jets.
Sorry maar in Bad company 2 had je snipers met C4 ofzo iets ? dat lijkt mij toch ook geen echte tool voor een sniper, dus hoezo is BF nu opeens gesloopt ? het is al jaren het zelfde.

Schoon voorbeeld van geklaag omdat je het niet aankan.
Je gaat dus vaak dood als je in een tank zit, dan rij je gewoon te slecht
je gaat vaak dood door snipers, dan moet je anders lopen in de map of ze terug pakken met een C4 buggy of claymores achter hun kont te leggen.

Moet ik doorgaan ?

[ Voor 6% gewijzigd door Pykow op 29-03-2013 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

Sniper + C4 vond ik wel een mooie combi.
Kun je toch wat meer met het "gevecht" meedoen.

Zelf heb ik als snipe M40A5 met Holo. lekker close combat.
Alleen leg je het snel af tegen automatics en voertuigen doe je helemaal niets tegen.
(hooguit een pilootje uit z'n heli knallen :P )

Met C4 streep je 1 nadeel weg en close combat lonkt eerder.
In BF4 mag van mij de C4 weer terug naar de snipe hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
speciale bird rendering tech
http://www.p4rgaming.com/?p=1711

“Since the dawn of the 3D era, your favorite games have largely featured totally unrealistic flocks of birds that destroyed your immersion into the environment,” says AMD CEO Rory Read, “We understood the disappointment players felt when they saw only one or two birds in the sky so we took it upon ourselves to solve this problem.”

“Many games have attempted to disguise this problem either through explaining that birds have gone extinct to using pre-rendered birds or even simply placing characters in environments where birds cannot exist,” Read continues, “Realistic flocks of birds is one of the most complex and challenging animations to accurately reproduce in real-time.”

“Battlefield 3′s realism was largely hampered by the lack of birds,” says DICE technical director Henrik Karlsson, “We did a survey and found that when players first entered Sulaymaniyah, Iraq, many complained about the lack of birds. Our partnership with AMD has allowed us to render up to 500 unique birds at once without any slowdown.”

Het is weer bijna 1 april hoor. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintzak
  • Laatst online: 24-10 23:48

In BF 1942 en BF2 was dat precies hetzelfde, ok de gameplay was iets langzamer. Je moet er van houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cirflexx
Bintzak schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 18:30:
[...]

In BF 1942 en BF2 was dat precies hetzelfde, ok de gameplay was iets langzamer. Je moet er van houden.
Ik had bf2 heel anders meegemaakt XD.

Sorry iedereen was erg snel met mn oordeel, was gwn pissed off.
maar ik vindt die snelheid niet mij BF passen, het hoort gwn wat slomer.

Als ik zeik, zeik ik goed :)

srry for the trouble :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Jerry schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 12:18:
[...]

Valparaiso, yes please :D.
d:)b

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

Kijk alweer een 10tje goedkoper 49,99
http://www.gameshock.nl/b...dvd.html?referer=tweakers

edit:

haha en de eerste scammertjes liggen al klaar
http://cheapgamescdkeys.com/buy-battlefield-4-cd-key
BF4 voor onder de 16,- Right.... ook alleen maar negatieve beoordelingen.

Maar ook betrouwbare sites komen met een preordertje. zoals g2keys.com
Daar is een pre-order 41,-

Nog ff wachten en dan komen ze vast ook op m'n "vaste" CD only site.

[ Voor 71% gewijzigd door mukkel op 29-03-2013 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cirflexx schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 18:50:
[...]

Ik had bf2 heel anders meegemaakt XD.

Sorry iedereen was erg snel met mn oordeel, was gwn pissed off.
maar ik vindt die snelheid niet mij BF passen, het hoort gwn wat slomer.

Als ik zeik, zeik ik goed :)

srry for the trouble :)
+1 voor jou door dit sportief op te pakken en niet verder te ragen!
Ik snap je frustaties maar je was wel erg kort door de bocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cirflexx
Verwijderd schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 23:47:
[...]

+1 voor jou door dit sportief op te pakken en niet verder te ragen!
Ik snap je frustaties maar je was wel erg kort door de bocht :)
ja idd, nu ben ik gekalmeerd en wil bf4 weer. was idd gewoon een slecht potje. schaam schaam :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

LevelCap heeft ook weer eens wat bezienswaardigs gemaakt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-10 07:42
Pykow schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 15:48:
[...]

Ik dacht dat ik een grootte zeikerd was over Battlefield, maar jij hebt het stokje over gedragen.
mijn geklaag bleeft steken bij nutteloze spelers (zoals snipers met 12X scope in de bergen, wat jij normaal vindt) en overpowerd jets
Zo makkelijk kom je niet van dat stokje af hoor, daarnaast is het ook nog geen 1 april ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX660TIGamer
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-10 07:46
Ik vraag me af of dit net zo'n AMD-optimezed spel wordt net al Far Cry 3.
Ik zou het echt heel stop vinden maar ik vrees er toch een beetje voor.

Gamet (haast) niet meer en heeft geen GTX660TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

BF3 draait in het algemeen lekkerder op een Nvidia, zal met 4 ook wel zo zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX660TIGamer
mukkel schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 13:06:
BF3 draait in het algemeen lekkerder op een Nvidia, zal met 4 ook wel zo zijn.
Nou, als ik de nieuwsberichten zie zie ik wel vaak AMD.
Bv.: http://www.p4rgaming.com/?p=1711.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
GTX660TIGamer schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 13:08:
[...]

Nou, als ik de nieuwsberichten zie zie ik wel vaak AMD.
Bv.: http://www.p4rgaming.com/?p=1711.
Je 1 april detector is stuk :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Martinspire schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 13:13:
[...]

Het gaat niet echt om de 1 april grap, maar om het partnership van DICE met AMD. Volgens mij is dat best serieus en is de kans dus aanwezig dat BF4 voor AMD geoptimaliseerd gaat worden, terwijl bij BF3 zéér duidelijk was dat Nvidia kaarten het een stuk beter deden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX660TIGamer
Martinspire schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 13:13:
[...]

Die vat ik niet :| .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

Das een 1 april grap .... Pecks-FX
lol stug geloven :P

Alles komt terug naar 1 site p4rgaming
April Fools day

"Birds will obscure players vision as they try to snipe an enemy from afar. The added realism has allowed us to create AI that is distracted by the flocks of birds which can be used as a tactic to surprise enemies. PecksFX will become a defining technology for years to come"
:+

[ Voor 93% gewijzigd door mukkel op 30-03-2013 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:58

Gundogan

Rip and tear, until it is done

mukkel schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 13:56:
Das een 1 april grap .... Pecks-FX
lol stug geloven :P

Alles komt terug naar 1 site p4rgaming
April Fools day

"Birds will obscure players vision as they try to snipe an enemy from afar. The added realism has allowed us to create AI that is distracted by the flocks of birds which can be used as a tactic to surprise enemies. PecksFX will become a defining technology for years to come"
:+
Super Secret Bird Anti-Jet Techniques:

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

hahahaa idd.

Tactical bird attack
Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/_xd24Gj9Y3nc/TUlbycwUCoI/AAAAAAAAAAo/dlQ7KUhFIKM/s1600/wm-Bird+Disaster.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
“Since the dawn of the 3D era, your favorite games have largely featured totally unrealistic flocks of birds that destroyed your immersion into the environment,” says AMD CEO Rory Read, “We understood the disappointment players felt when they saw only one or two birds in the sky so we took it upon ourselves to solve this problem.”

“Many games have attempted to disguise this problem either through explaining that birds have gone extinct to using pre-rendered birds or even simply placing characters in environments where birds cannot exist,” Read continues, “Realistic flocks of birds is one of the most complex and challenging animations to accurately reproduce in real-time.”

is het beste stuk uit het 1 april artikel :D , pre rendered birds _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX660TIGamer
Lol, ik snap hem al. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Laatst online: 08-10 17:01
Ik hoop dat ze in BF4 de M16A2 terugbrengen. Mooi design en ongelofelijk aantrekkelijk geluid!
En dat weergalmend effect mis ik ook wat in BF3: het is wel aanwezig maar je hoort het veel minder prominent dan in BFBC2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Dan heb ik goed nieuws voor je. In de trailer kon de je M16A4 aanschouwen. De vervanger van de M16A2.
Je weet wel, het wapen dat daadwerkelijk door de amerikanen word gebruikt i.p.v van de full auto M16A3.

Het geluid in BF3 is gewoon wat cleaner dan BFBC2 waar de nadruk meer lag op bass. BF4 moeten we nog zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
In BFBC2 waren de M16A2 (- SPECACT) toch niet echt mijn grootste vrienden en ik hoef ze dus ook niet terug te zien. De F2000 Assault was in BFBC2 echt geweldig, die zou ik graag terug zien!

(ps. die speler heeft gelijk dat FF uit stond bij dat M16A2 filmpje, anders kwam het niet echt goed)

Weapon stats
Name Time Kills Headsh. Shots Hits Accuracy
F2000 Assault 11h 01m 42s 1400 272 81 800 17 351 21.21 %
M16A2 - SPECACT 12h 21m 13s 1000 196 81 438 13 022 15.99 %
M16A2 17h 15m 19s 982 197 78 461 12 116 15.44 %

[ Voor 23% gewijzigd door TheBrut3 op 30-03-2013 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:36
mukkel schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 21:42:
haha en de eerste scammertjes liggen al klaar
http://cheapgamescdkeys.com/buy-battlefield-4-cd-key
BF4 voor onder de 16,- Right.... ook alleen maar negatieve beoordelingen.

Maar ook betrouwbare sites komen met een preordertje. zoals g2keys.com
Daar is een pre-order 41,-

Nog ff wachten en dan komen ze vast ook op m'n "vaste" CD only site.
Dit is een mooie vergelijkingssite als het aankomt op CD-keys. Inclusief reviews
http://www.dlcompare.com/...ownload-battlefield-4-519

[EDIT]
Eerlijk gejat hiervandaan: Online Gamekeys kopen - Deel II

[ Voor 7% gewijzigd door LongBowNL op 01-04-2013 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-10 07:40
Twee updates:

Voor wie BF4 in 720p60 of 1080p60 wil zien kun je hier bestanden downloaden of stream bekijken (2.29) gb
http://www.eurogamer.net/...oundry-watch-bf4-at-60fps

En volgens Dice draaide de BF4 Gameplay Trailer (60fps) op 3K resolutie en een AMD 7990. En dat op Alpha-build en ongeoptimaliseerde code. Goede hoop dat BF4 op dezelfde hardware draait zoals BF3 maar dan meer eye-candy.
http://www.computerandvid...from-gut-feelings/?page=2

[ Voor 25% gewijzigd door Relief2009 op 01-04-2013 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Downloading in full HD. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-10 07:40
Net gezien. BF4 is grafisch duidelijk een stap hoger dan BF3. Its all in the details. Vooral de reflecties in de ogen. Characters kijken een stuk minder "dood" uit hun ogen.

[ Voor 18% gewijzigd door Relief2009 op 01-04-2013 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Duurt nog een uur hier. :')
Ik kan niet wachten totdat glasvezel komt. Dat zal nog een paar maanden duren. :X

Maar het was dus 3K dus 3072x1728 met een 7990 oftwel een 7900x2?
Ultra BF4 spelen met mijn 7950 @1000/6000 op 1440x900 dus. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
LongBowNL schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 17:52:
[...]

Dit is een mooie vergelijkingssite als het aankomt op CD-keys. Inclusief reviews
http://www.dlcompare.com/...ownload-battlefield-4-519
Thanks, zal in de toekomst zeker van pas komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Nou de download is ook eindelijk klaar...

Eerste reactie:
Eargasm
Tweede reactie:
Eyegasm
Derde reactie:
DAT FRAMERATE.

En zo gaat het 17 minuten lang door. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Jongens, de allereerste MP screen is geleaked! oOo

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BvafwSX.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Flauw, heel flauw en 28 minuten te laat. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 02-04-2013 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Asgaro schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 00:28:
Jongens, de allereerste MP screen is geleaked! oOo

[afbeelding]
Kan niet wachten om deze map te spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Nieuwe modus? 64 player Close Quarter Clusterfuck op de map Death Alley :+

PSN: Deere6030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ik hoop dat de volgende trailer gespeeld wordt door mensen die kunnen aimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Pykow schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 11:01:
Ik hoop dat de volgende trailer gespeeld wordt door mensen die kunnen aimen.
Dat doen ze bewust niet bij zulke grote presentaties. Het ziet er niet uit wbt gameplay, maar in dit tempo kunnen ze wel goed de grafische kracht en overige features van de game/map laten zien. Plus je moet ook niet vergeten dat de overgrote meerderheid van de bf gamers tegenwoordig ook daadwerkelijk zo speelt. Nagenoeg iedereen op de consoles en zoals het lijkt ook de meerderheid op pc speelt zo battlefield.

Misschien dat een beetje up-tempo gameplay ze afschrikt? :)
Pagina: 1 ... 7 ... 95 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.