Nou dan is het wel een erg goede update van CoD moet ik toegeven, want die game is al vanaf 2007 het zelfde whaha. BF3 ziet er beter uit, beter geluid, betere maps en teamplay, geen killstreaks lol !!
iedereen rent rond iedereen schiet support gaat met pdw's ipv van lmg's
Of ze nu met een M240B rond lopen of met een AS VAL, ik merk het verschil nauwelijks
de PDW's zijn te zwak op grote afstanden of je moet kunnen micro bursten met de AS VAL, maar dat is niet eenvoudig.
snipers gebruiken semi-auto met ACOG scopes. normalen scopes oke maar ACOG?! kies dan assaulter ofzo.
Tuurlijk want een sniper mag alleen maar een nutteloze class zijn ?
Laat ze lekker met de ACOG spelen dan zijn het geen campers in de bergen, maar spelers die ook wat doen om te kunnen winnen. en een assaulter heeft geen TuG, MAV of Soflam dus is het een bewuste keuze dat iemand recon class kiest. Sterker nog er bestaat geen sniper class het is een RECON class.
je kan niet eens 100 meter rijden zonder opgeblazen te worden door C4.
Hoe rij jij dan ? als ik vanuit de basis weg rij is mijn eerste vlag al meer dan 100 meter.
en daarnaast zijn C4 gastjes niet eens zo vervelend, tenzij je niet om je heen kijkt in de tank of je tank gebruikt als een GODCAR en denkt voorop te kunnen rijden ipv friendly teammates om je tank heen die je verdedigen tegen C4 en RPG's
Ik kan nog wel zo doorgaan.
Ik dacht dat ik een grootte zeikerd was over Battlefield, maar jij hebt het stokje over gedragen.
mijn geklaag bleeft steken bij nutteloze spelers (zoals snipers met 12X scope in de bergen, wat jij normaal vindt) en overpowerd jets.
BF is gesloopt door EA IMO en ik ga geen BF spel meer kopen.
Sorry maar in Bad company 2 had je snipers met C4 ofzo iets ? dat lijkt mij toch ook geen echte tool voor een sniper, dus hoezo is BF nu opeens gesloopt ? het is al jaren het zelfde.
Schoon voorbeeld van geklaag omdat je het niet aankan.
Je gaat dus vaak dood als je in een tank zit, dan rij je gewoon te slecht
je gaat vaak dood door snipers, dan moet je anders lopen in de map of ze terug pakken met een C4 buggy of claymores achter hun kont te leggen.
Moet ik doorgaan ?
[
Voor 6% gewijzigd door
Pykow op 29-03-2013 15:50
]