psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Verwijderd
'"Battlefield 4 will arrive on the Xbox360 on October 29, 2013"
Haha ik wilde het net zeggen. Dafuq. En bedankt
Nee sorry, zo speelt niet iedereen op consoles.
Ik had overigens het idee dat die gozer die speelde wel met een controller speelde (qua draaien) ondanks de R en F commando's. Ik kan me niet voorstellen dat (hoe n00b je ook bent) je zo gaat draaien. Zag er heel onnatuurlijk uit. En als ie met een gesimuleerde controller (wat het dan mogelijk is) speelt, dan had ie waarschijnlijk (omdat het op de pc is) ook geen aim assist, wat natuurlijk ook niet helpt voor een n00b.
Ik en een ander groepje consolegamers verbaasden ons ook al hoe slecht die gozer was. Zelfs met een shotgun meerdere kogels nodig hebben op vrijwel point blank is gewoon echt slecht. Ik snap dat je de map wilt laten zien en natuurlijk hoeft niet alles in 1x dood, maar bij het tweede gedeelte van de demo in de sandbox was zijn aim echt heel dramatisch. Ook hoe hij uiteindelijk rond de auto draaide was gewoon heel debiel.
Zit je nou nog steeds op je ielige schermpje te gamen? En draait je i5 nou al op 3.8ghz +?DanielWW2 schreef op maandag 01 april 2013 @ 18:56:
Duurt nog een uur hier.![]()
Ik kan niet wachten totdat glasvezel komt. Dat zal nog een paar maanden duren.![]()
Maar het was dus 3K dus 3072x1728 met een 7990 oftwel een 7900x2?
Ultra BF4 spelen met mijn 7950 @1000/6000 op 1440x900 dus.
Nee zeker hé? Belachelijke schelm..
Voel jullie niet aangesproken, het was niet bedoeld als sneer naar console spelers, sorry als het wel zo overkwam want ik wil absoluut geen console vs pc discussie starten. Teruglezende kwam het wellicht veel rotter over dan ik bedoelde.Martinspire schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 12:02:
[...]
Haha ik wilde het net zeggen. Dafuq. En bedankt
Nee sorry, zo speelt niet iedereen op consoles.
Ik had overigens het idee dat die gozer die speelde wel met een controller speelde (qua draaien) ondanks de R en F commando's. Ik kan me niet voorstellen dat (hoe n00b je ook bent) je zo gaat draaien. Zag er heel onnatuurlijk uit. En als ie met een gesimuleerde controller (wat het dan mogelijk is) speelt, dan had ie waarschijnlijk (omdat het op de pc is) ook geen aim assist, wat natuurlijk ook niet helpt voor een n00b.
Ik en een ander groepje consolegamers verbaasden ons ook al hoe slecht die gozer was. Zelfs met een shotgun meerdere kogels nodig hebben op vrijwel point blank is gewoon echt slecht. Ik snap dat je de map wilt laten zien en natuurlijk hoeft niet alles in 1x dood, maar bij het tweede gedeelte van de demo in de sandbox was zijn aim echt heel dramatisch. Ook hoe hij uiteindelijk rond de auto draaide was gewoon heel debiel.
Deze presentatie was opgenomen met een controller aan een pc als ik het goed begrepen heb. Ik heb zelf ook de nodige online shooters op de console gespeeld en ik weet heus wel dat het veel soepeler kan en gaat.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=DogoEY6v-vA]
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik zeg fotosoep....Asgaro schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 00:28:
Jongens, de allereerste MP screen is geleaked!![]()
[afbeelding]
Nu ik het weer luister, oprotten met die scheetgeluiden DICE!! Gewoon de originele BF thema(s) erin klaar!vinom schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 19:49:
Luister dit en bedenk dat DICE het Battlefield theme echt verpest heeft
[video]
Anyways, ik vond deze dus iets mooier dan de 1942 variant of de hierboven geplaatste variant:
Oh en het echte BF3 thema is dus dit:
Ook wel iets boeiender dan het 3 seconden vervormde stukje van hierboven. Dan hoor je toch nog wel wat meer invloeden van het originele thema.
Wel ben ik het ermee eens dat een thema met orkest mooier is voor een game dan een digitale variant, maar ook die zijn niet allemaal top. Die van het Londense orkest vind ik zelf minder mooi dan die van BF1943 (welke ik op zijn beurt weer mooier vind dan het origineel uit BF1942). Ook 2142 vond ik qua theme soundtrack ook niet echt boeiend en BF Vietnam had niet eens een eigen soundtrack. BFBC1 en 2 waren ook niet verkeerd qua soundtrack maar ook weer heel anders.
Het is nog even afwachten wat deeltje 4 gaat doen met de soundtrack, maar ik denk niet dat hetgeen je nu gehoord hebt, alles is wat de soundtrack gaat zijn.
Oh en als we het toch over BF muziek hebben, laten we dan zeker deze niet vergeten:
Welliswaar geen muziek van Dice, maar zeker wel een vet nummer wat ook in veel BF compilaties en besprekingen wordt gebruikt.
Al is het volgens mij niet de bedoeling om hier een muziek verzameltopic van te maken, maar deze zijn volgens mij nog wel redelijk ontopic
[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 05-04-2013 20:04 ]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=BVjCZZWnKBA]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=S2hGqJdD0v8]
[ Voor 10% gewijzigd door iPodKiller op 05-04-2013 20:09 ]
Haha, dat was expres de intentie van poster...was wel erg duidelijk dat niet echt was:P
FIFA Benelux Administrator
Ik weet niet waarom, maar ik moest er best hard om lachen.

Dat had ik wel door hoor!MyUtd4Life schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 22:02:
[...]
Haha, dat was expres de intentie van poster...was wel erg duidelijk dat niet echt was:P
voel me stom

[ Voor 17% gewijzigd door Asgaro op 06-04-2013 11:25 ]

Commander mode
Legit?
Backstory via http://battlelog.battlefi...ew/2832654625501083133/1/
Denk dat dit wel kan kloppen, want de GameStop's CEO had enkele maanden geleden al een internal viewing van BF4 gekregen (hij had dit getweet), dus op zich kúnnen zij wel meer dan ons al weten.Ok, so I was at Gamestop tonight and I saw some Battlefield 4 promotional material and it was the same stuff we've seen a million times already. Then on the counter I saw this laminated promo-poster.
http://i.imgur.com/QdwejGM.jpg [i.imgur.com]
An overall picture: http://i.imgur.com/hlaAyJL.jpg [i.imgur.com]
As you can see it clearly states "3 Playable Factions- Russia, China, and United States" "All Out War! Vehicle Combat and "Commander Mode" Returns
It also mentions the "first expansion" which is "Drone Strike" to be valued at 10$, which is new because all the Battlefield 3 expansion were priced at 15$.
Before you scream FAKE! I did'nt think this was legit at first either, but I asked the GameStop employee where those facts came from and he said EA. So either this GameStop is lying to its customers or this info is indeed real. I was really happy to hear that all three factions are in fact playable, and I know many people want the Commander Mode to return. So big news here guys. Can we get confirmation from EA/DICE if its legit or not?
- DaniëlWW2
- Niet online
Total eclipse of the heart:
mijn favo blijft deze cover:
Ik word steeds emotioneel als ik dit hoor, weet niet waarom.
[ Voor 9% gewijzigd door NLsandman op 06-04-2013 14:53 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
"...misschien wat ammo erbij."steveman schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 15:31:
"Heb je een medkit voor mij..."
Wat is er mis met het deuntje achter de trailer ? Vind het wel toepasselijk, met dat turn aroundNLsandman schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 14:48:
Toen ik het nummer hoorde in de trailer van bf4 dacht ik wtf, total eclipse of the hart, dat is muziek uit de oude doos, dice gaat weer back to the roots, helaas was dit maar een illusie. wat een lelijke theme, bf3 had nog iets van het oude maar dit slaat werkelijk nergens op.
Total eclipse of the heart:
[video]
Speelde BC2 Vietnam ook weleens met Born in the USA op de achtergrond, geeft net die extra dimensie. Sowieso speel ik wel vaak met een vrolijk deuntje op de achtergrond
Precies. Die muziek boeit me ook al niks. Als ik een game wil spelen met een leuk sfeertje vanwege de muziek dan start ik gta wel op of een willekeurige adventure game. Shooters en muziek vind ik nu zo een onzinnig probleem van mensenR0y. schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 15:26:
Van mijn part gooien ze Fransje Bauwer in BF4... zolang de gameplay maar goed is
- DaniëlWW2
- Niet online
steveman schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 15:31:
"Heb je een medkit voor mij..."
agoNITE schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 15:36:
"...misschien wat ammo erbij."

Ik vind muziek altijd wel wat toevoegen aan een game. Goede voorbeelden hierbij zijn bijvoorbeeld Mass Effect 3, GTA 4 (vanaf de intro zat ik er helemaal in), James Bond Goldeneye of Bloodstone, Deus Ex Human Revolution, Mirrors Edge, Halo en Just Cause 2. En wat bijvoorbeeld bij games als Batman, Max Payne en andere filmachtige games.KngfCnns schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 15:45:
[...]
Precies. Die muziek boeit me ook al niks. Als ik een game wil spelen met een leuk sfeertje vanwege de muziek dan start ik gta wel op of een willekeurige adventure game. Shooters en muziek vind ik nu zo een onzinnig probleem van mensen. Ingame multiplayer hoor je het nooit, in de menu's wel maar die skippen we met zn allen zo snel mogelijk
.
Vooral de Singleplayer heeft daar al snel profijt van omdat het wat meer sfeer biedt. Voor de MP is het lastig, vooral voor shooters, maar niet onmogelijk. Bij BF3 heb je ook dat het aan het einde van de pot even wat spannender wordt door de muziek. Maar helemaal stil is het ook nooit. Je hoort vaak wel wat wind of andere effecten.
Ik was ook al lang eens van plan dit te proberen.brilsmurfffje schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 15:37:
[...]
Wat is er mis met het deuntje achter de trailer ? Vind het wel toepasselijk, met dat turn around
Speelde BC2 Vietnam ook weleens met Born in the USA op de achtergrond, geeft net die extra dimensie. Sowieso speel ik wel vaak met een vrolijk deuntje op de achtergrond
Gewoon een Spotify playlist in de achtergrond opzetten en terwijl online gamen. Want er zijn tal van BF3 killstreak video's op Youtube te vinden en als daar dan een episch, bombastisch deuntje bij staat, krijg ik altijd van die kippenvelmomenten.
Ik denk dat dit dus "in real time" ook leuk moet zijn... vanavond is mee experimenteren.
Ahum, neem voor de lol de zwaarste lijst van stubru en ga dan in een tank rondrijden! Epische muziek (theprimecronus heeft goede mixes op youtube) zorgen bij mij voor een verhoogde hartslag en een ietwat hoger reactievermogen. Ook zalige muziek om op te sporten.Asgaro schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 16:34:
[...]
Ik was ook al lang eens van plan dit te proberen.
Gewoon een Spotify playlist in de achtergrond opzetten en terwijl online gamen. Want er zijn tal van BF3 killstreak video's op Youtube te vinden en als daar dan een episch, bombastisch deuntje bij staat, krijg ik altijd van die kippenvelmomenten.![]()
Ik denk dat dit dus "in real time" ook leuk moet zijn... vanavond is mee experimenteren.
Anyhow, om even terug on topic te gaan. We hebben echt wel multiplayer beelden nodig van BF4!
R0y. schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 15:26:
Van mijn part gooien ze Fransje Bauwer in BF4... zolang de gameplay maar goed is

Android developer & dürüm-liefhebber
Daar is niets mis mee maar het orginele met nog ergere scheet geluiden dan in bf3 zuigt zwaar.brilsmurfffje schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 15:37:
[...]
Wat is er mis met het deuntje achter de trailer ? Vind het wel toepasselijk, met dat turn around
Goede sfeer muziek hoort er gewoon bij maar dat prrrrrrrrrrt prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrt voegt niets toe.
Battlefield 4 seems to be coming to Europe on October 31, 2013, according to the German EA Facebook page. Take a peek at the screenshot below and the full page will be included at the bottom.
Full page: https://www.facebook.com/...53117880?app_data=release
Bron: http://battlefieldo.com/t...se-date-oct-31-2013.9787/
http://bf4central.com/201...-4-road-to-jalalabad-map/According to our tipster (the same tipster who leaked the details behind the new Frostbite 3 game engine), DICE is working to bring a popular BF2 map to Battlefield 4 in a future DLC. Our source tells us that the maps is a remake of Road To Jalalabad, and is in planning design stages. Of course, developers usually have plenty of multiplayer maps in designing stages, and not all see a final release.
Road To Jalalabad was released as a free BF2 map in 2007 as part of the large 1.4 patch. The map quickly gained popularity and still has a die hard fan base. The map is a dense city offering plenty of urban combat, surrounded by a desert. It’s a large map that offers a bit of everything, similarly to Strike At Karkand in BF2 and Kharg Island in BF3.
So far we haven’t heard much about Battlefield 4′s multiplayer portion, let alone the maps. Plenty of the same maps have been featured in several Battlefield games. Wake Island has been in 5 Battlefield games, and BF3 featured 4 maps from BF2.
Here’s how Road To Jalalabad looked like in BF2. We’ll have to wait and see how it ends up in Battlefield 4.
EA says #BF4 October 31st release date for Europe is a placeholder and a ‘mistake’ on their part.
Toch denk ik dat we Battlefield 4 rond 31 oktober kunnen verwachten.
Battlefieldo is geen officieel berichtMyUtd4Life schreef op zondag 07 april 2013 @ 22:13:
Battlefieldo.com via Twitter (@BATTLEFIELDO)
EA says #BF4 October 31st release date for Europe is a placeholder and a ‘mistake’ on their part.
Toch denk ik dat we Battlefield 4 rond 31 oktober kunnen verwachten.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Die gasten lullen altijd maar hoe het hun uitkomt.
Ze proberen alleen wat traffic naar hun uitgestorven fanboy site te trekken.
Voor mensen die BF de laatste tijd ook ruk vinden lopen.
Ik had al enige tijd het vermoeden dat BF3 niet lekker loopt met de laatste 3 - 4 nvidia drivers.
Hakkel, takkel en haper op drukke stukken, terwijl ik dat voorheen niet had.
Onder tussen niets verandert aan m'n rig / software of wat dan ook.
Hooguit de kaart wat hoger geklokt.
Net eens terug gesprongen naar de oude vertrouwde 310.70
En ja hoor BF3 draait weer als een zonnetje......
Ik weet niet wat nvidia de laatste tijd aan het doen is, maar qua drivers is het ruk. (in meerdere games)
[ Voor 5% gewijzigd door mukkel op 08-04-2013 01:02 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Wel leuk om eens te horen dat NVIDIA drivers dus niet zo perfect zijn. Meer munitie als ik weer eens iemand tegenkom die schreeuwt dat AMD zuigt omdat NVIDIA drivers beter zijn. Beide zijn gewoon goed maar dat snappen veel mensen niet helemaal.

Ik heb alleen maar verbeteringen gemerkt..mukkel schreef op maandag 08 april 2013 @ 01:01:
FF oftopic maar toch in de BF talk.
Voor mensen die BF de laatste tijd ook ruk vinden lopen.
Ik had al enige tijd het vermoeden dat BF3 niet lekker loopt met de laatste 3 - 4 nvidia drivers.
Hakkel, takkel en haper op drukke stukken, terwijl ik dat voorheen niet had.
Onder tussen niets verandert aan m'n rig / software of wat dan ook.
Hooguit de kaart wat hoger geklokt.
Net eens terug gesprongen naar de oude vertrouwde 310.70
En ja hoor BF3 draait weer als een zonnetje......Als een warm mes door boter.
Ik weet niet wat nvidia de laatste tijd aan het doen is, maar qua drivers is het ruk. (in meerdere games)
Alleen erg jammer dat men een 32-player map heeft laten zien.
De 64-player map van "Road to Jalalabad" was 2x zo groot, en had bovendien méér vlaggen.
Ben benieuwd hoe het woestijngedeelte hebben ingekleed dan....want dat gedeelte was in BF2 een ware sniperheaven. Vooral als USMC kon je te voet nauwelijks de stad bereiken door de vele snipers aan de MEC zijde (gepositioneerd aan de stadsrand/muur en in de bergen).
[ Voor 6% gewijzigd door Indy91 op 08-04-2013 09:27 ]
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
| Victory is reserved for those who are willing to pay it's price | To become your own champion, believe and achieve |
- DaniëlWW2
- Niet online
* DaniëlWW2 DaniëlWW2 heeft een 7950 en hoopt dat die nu voorgetrokken gaat worden in performance.
Qua "voortrekken in performance" denk ik niet dat dat echt een verschil gaat maken. bf3 draaide zeer vergelijkbaar bij beide kampen, enige verschil zat bij msaa maar dat heeft amd met latere drivers weten te fixen.
Mechwarrior Online: Flapdrol
heheh idd.BarryKohne schreef op maandag 08 april 2013 @ 10:17:
https://twitter.com/repi/status/321045747556556800
[afbeelding]
Hoe bedoel je AMD sponsor
Enige wat me opvalt is de ligging van de componenten. ATX onderste boven (?)
Alles onderste boven terwijl de res en de pomp wel goed staan.
Lijkt me niet echt logisch aangezien je nu warme lucht naar beneden moet trekken met je graka's.
Ben benieuwd straks naar de prestaties nvidia vs amd.
Zal opzich wel gelijk liggen, dat doen ze nu ook bij Tombraider, wat opzich ook een AMD optimised game is.
[ Voor 15% gewijzigd door superwashandje op 08-04-2013 14:28 ]
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Aangezien CPU + geheugen altijd boven de pci (-e) sloten zit en niet onder zoals op de foto.
Ach misschien een ATX mobo in een gemodde BTX behuizing.
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Zie jij dan nog het verschil tussen pixels en spelers ?haarbal schreef op maandag 08 april 2013 @ 12:35:
De graphics zal me echt een worst wezen. Bf3 draaide ik ook op medium/low 1280x720 zodat ik op 100 of 125 fps kon spelen.
Dan zie je JUIST het verschil tussen pixels en spelers. Mannetjes zijn relatief (ten opzichte van 't beeld) groter dan op hogere resoluties. Dat maakt het ook makkelijker om te raken en de recoil te beheersen. Competitief BF3 wordt er vrijwel uitsluitend gespeeld op zo laag mogelijke resoluties met nagenoeg alle instellingen op low quality.Lasteraar schreef op maandag 08 april 2013 @ 19:06:
[...]
Zie jij dan nog het verschil tussen pixels en spelers ?
Toch zonde om in het spel alle eye-candy uit te zetten.
Zonde van je gamebak
Bij MOH AA was het zelfs in bepaalde mappen zo erg dat je door objecten heen kon kijken met alles op low.mukkel schreef op maandag 08 april 2013 @ 20:34:
Dat trucje is al jaren oudwas destijds ook met MOH AA (good old days)
Zonde van je gamebak
Formerly known as Ragdoll
Dat is maar net wat je in 't spel zoekt, graphics wennen snel genoeg en worden dan 'gewoon' en ondergeschikt aan de gameplay. Als lagere graphics de gameplay ten goede komen, dan is daar toch niets mis mee?mukkel schreef op maandag 08 april 2013 @ 20:34:
Dat trucje is al jaren oudwas destijds ook met MOH AA (good old days)
Zonde van je gamebak
Plus niet iedereen heeft dual 680's
enkele 670 is reeds goed genoeg. (behalve als je natuurlijk geen 45fps dips wilt hebben als bv de havoc rockets op je aan het vuren is)
1920x1080 op ultra preset.
Het is wat SmokingCrop zegt, als je alles op ultra zet heb je dips naar 45FPS dat heeft er mee te maken dat de meeste maps niet optimaal zijn en last hebben van FPS drops. wil je constant boven de 60 blijven (Wat altijd goed is voor de gameplay) dan moet je minimaal 80 FPS halen en met de drops kan je dan terug vallen naar 60 en dat is dan gewoon nog goed.
BF3 op low settings ziet er nog steeds beter uit dan de Console versie en nog steeds goed voor een hedendaagse shooter.
Verwijderd
Inderdaad zo staat het bij mij ook. Ik val eigenlijk nooit onder 90FPS met mijn GTX 660 TI met deze instellingen. Je kan mesh en shadow zelfs op ultra zetten. (mijn specs staan hieronder + battlelog)Pykow schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 09:30:
Draai hier met een enkel GTX670 op low settings, shadow en mesh quality op high.
Het is wat SmokingCrop zegt, als je alles op ultra zet heb je dips naar 45FPS dat heeft er mee te maken dat de meeste maps niet optimaal zijn en last hebben van FPS drops. wil je constant boven de 60 blijven (Wat altijd goed is voor de gameplay) dan moet je minimaal 80 FPS halen en met de drops kan je dan terug vallen naar 60 en dat is dan gewoon nog goed.
BF3 op low settings ziet er nog steeds beter uit dan de Console versie en nog steeds goed voor een hedendaagse shooter.
Wat ik me wel afvraag, wat heb je écht nodig om alles op ultra te kunnen draaien en bij de 120 FPS te blijven? Ik veronderstel dat bijvoorbeeld bij mijn computer een gtx 680 niet alles op ultra zal draaien en 120 FPS zou houden? Zal vermoed ik ergens wel een bottleneck zitten?
Niet dat ik het zal kopen maar vraag het me wel af. Zeker naar BF 4 toe.
Verwijderd
Eh, de mannetjes blijven even groot, want je FOV wordt niet anders van een lagere resolutie. Ze worden gewoon blokkeriger.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 08 april 2013 @ 19:15:
[...]
Dan zie je JUIST het verschil tussen pixels en spelers. Mannetjes zijn relatief (ten opzichte van 't beeld) groter dan op hogere resoluties.
Ik heb twee weken terug op een 19"scherm moeten klieren een hele week, en m'n BF3 score, kdr en kpm gingen door de grond, je ziet geen flikker in die 1280x1024. Nou heeft een 4:3 scherm een extra nadeel dat je een smal beeld hebt en dus effectief minder op je scherm hebt, maar die lage resoltuei maakte het schier onmogelijk om zonder scope een beetje redelijk te kunnen schieten op dingen ver weg. Ik kon op Caspian vanaf A niet eens zien óf er wat liep op D, laat staan wát dan. En wegtikken met de M60 werd al helemaal ondoenlijk zonder ACOG.
Het zal best dat pro's op Close Quarters en TDM kaartjes in lagere reso beter weg komen dan met high res, maar op grote kaarten wordt het wel echt een beperking.
M'n 670 loop op 1265Mhz core en 7000mhz mem.Verwijderd schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 10:34:
[...]
Wat ik me wel afvraag, wat heb je écht nodig om alles op ultra te kunnen draaien en bij de 120 FPS te blijven? Ik veronderstel dat bijvoorbeeld bij mijn computer een gtx 680 niet alles op ultra zal draaien en 120 FPS zou houden? Zal vermoed ik ergens wel een bottleneck zitten?
Vergelijkbaat met een 680.
Dit houd de game redelijk "makkelijk" op 60 fps vast.
Ga je richting de 70 fps met monitor overclocking. Dan trekt hij het op sommige stukken niet.
Gewoon HD res met ultra preset.
120 steady op ultra met een enkele 680 / kaart kun je wel vergeten.
1 GTX670 kan op low settings al op 120 FPS zittenVerwijderd schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 10:34:
[...]
Inderdaad zo staat het bij mij ook. Ik val eigenlijk nooit onder 90FPS met mijn GTX 660 TI met deze instellingen. Je kan mesh en shadow zelfs op ultra zetten. (mijn specs staan hieronder + battlelog)
Niet dat ik het zal kopen maar vraag het me wel af. Zeker naar BF 4 toe.
met dual GTX670 op low settings zit je altijd op 120+ FPS
op ultra 120 FPS halen zal alleen maar lukken met DUAL GTX690 ofzo.
Het is ook maar net wat je gewent bent denk ik. Ik heb ongeveer 5 maanden op 1440x900 reso gespeeld op een 19inch scherm met mijn GTX460 Low settings. Draaide als een zonnetje gewoon (tot dat me pc dood ging) en kon alles nog steeds goed zien. Het is inderdaad allemaal wat kleiner en dat is inderdaad een beperking. maar of je nu Pro bent of casual of noob. Het blijft hetzelfde.Verwijderd schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 10:50:
[...]
Het zal best dat pro's op Close Quarters en TDM kaartjes in lagere reso beter weg komen dan met high res, maar op grote kaarten wordt het wel echt een beperking.
voor infantry is de crt op lagere resolutie en hogere hz beter. 1280x720 op low-medium bleef makkelijk boven de 125 fps op m´n gtx470 met milde overclock. Hoge hz en hoge fps is een enorm voordeel in infantry vs infantry, meer dan hoge resolutie, ook omdat je iedereen toch wel ziet als je af en toe op Q ramt.
[ Voor 4% gewijzigd door haarbal op 09-04-2013 12:44 ]
Mechwarrior Online: Flapdrol
Verwijderd
Zolang je nog niet door die berg van C heen kunt kijken zie je idd niets van A naar DVerwijderd schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 10:50:
[...]
Ik kon op Caspian vanaf A niet eens zien óf er wat liep op D, laat staan wát dan.
Verwijderd
Verwijderd schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 13:02:
[...]
Zolang je nog niet door die berg van C heen kunt kijken zie je idd niets van A naar D
Conquest Small speel ik niet, dus alle vlaggen die ik ooit noem zijn altijd Conquest Large.
Nou, ik was na een week niet gewend kan ik je vertellen. Maar, ik denk dat het voor een deel ook is "wat ben je gewend te zien". Nou is bekend dat jij áltijd TDM speelt natuurlijkPykow schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 12:10:
[...]
Het is ook maar net wat je gewent bent denk ik. Ik heb ongeveer 5 maanden op 1440x900 reso gespeeld op een 19inch scherm met mijn GTX460 Low settings. Draaide als een zonnetje gewoon (tot dat me pc dood ging) en kon alles nog steeds goed zien. Het is inderdaad allemaal wat kleiner en dat is inderdaad een beperking.

Als je niet beter weet dan die lage resolutie kan het goed zijn dat je het niet zo merkt, maar als je een tijdje op high res gespeeld hebt en dan terug moet is dat nogal een verschil.
Ik zei voornamelijk dat ik wel geloofde dat het zo is dat pro's in lo-res spelen omdat we anders weer van die "ik ben pro" of "ik weet hoe pro's spelen" posts krijgen. Niet omdat ik het geloofmaar of je nu Pro bent of casual of noob. Het blijft hetzelfde.
ESL wordt voornamelijk op city maps gespeeld en vrijwel uitsluitend met de m16 of AN-94 en tot 150 meter moet je van heeeeeeeeeeel goede huize komen wil je met een M60 partij kunnen bieden aan die gasten met belachelijke aim (of bots) en de afstanden zijn zelden tot nooit groter.Verwijderd schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 10:50:
[...]
Eh, de mannetjes blijven even groot, want je FOV wordt niet anders van een lagere resolutie. Ze worden gewoon blokkeriger.
Ik heb twee weken terug op een 19"scherm moeten klieren een hele week, en m'n BF3 score, kdr en kpm gingen door de grond, je ziet geen flikker in die 1280x1024. Nou heeft een 4:3 scherm een extra nadeel dat je een smal beeld hebt en dus effectief minder op je scherm hebt, maar die lage resoltuei maakte het schier onmogelijk om zonder scope een beetje redelijk te kunnen schieten op dingen ver weg. Ik kon op Caspian vanaf A niet eens zien óf er wat liep op D, laat staan wát dan. En wegtikken met de M60 werd al helemaal ondoenlijk zonder ACOG.
Probeer het eens zou ik zeggen. Ik ben er nog niet over uit in hoeverre het nu echt beter is, maar de mannetjes lijken toch echt wel groter, net alsof de fov anders berekend wordt oid.
Verwijderd
Ja precies. Dus in close quarters werkt het - en ben je met elke LMG preventief fucked, want de m16 is gewoon veel beter qua dps, hit% en drift. In close quarters geloof ik dit direct; quake2 werd ik ook pas goed in toen ik dat terugschroefde naar 640x480, op 120 fps (en hertz).A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 13:17:
[...]
ESL wordt voornamelijk op city maps gespeeld en vrijwel uitsluitend met de m16 of AN-94 en tot 150 meter moet je van heeeeeeeeeeel goede huize komen wil je met een M60 partij kunnen bieden aan die gasten met belachelijke aim (of bots) en de afstanden zijn zelden tot nooit groter.
Twee weken terug nog gedaan dus. Low res is leuk (doenlijk althans) in kleine kaartjes met inf on inf, maar verder is het echt een nadeel en bovendien is kleine maps en inf on inf voor mij écht niet Battlefield. Dat noemen we COD, waar ik vandaan kom. En dat vind ik niet leuk, dus dat probeer ik helemaal nietProbeer het eens zou ik zeggen.
De enige reden die ik me kan indenken is dat je een resolutie gekozen hebt die niet in dezelfde aspect ratio als je scherm is en dus in 16:9 op een 16:10 scherm zit. Dan rekt hij het beeld dus wat op en zijn de kereltjes inderdaad groter op je beeld. Feitelijk verander je dan namelijk je FOV. Hetzelfde effect had ik door op 1280x1024 te spelen (4:3) maar dan omgekeerd: je verticale FOV blijft gelijk maar je bent links en rechts dus gewoon een lap beeld kwijt. Dan zijn de kereltjes groter qua percentage ingenomen beeld, maar dat is niet omdat ze groter zijn, maar omdat er een forse lap beeld weg is. Je kijkt bij wijze van spreke permanent "door een scopeje".Ik ben er nog niet over uit in hoeverre het nu echt beter is, maar de mannetjes lijken toch echt wel groter, net alsof de fov anders berekend wordt oid.
Verwijderd
Feitelijk over beide natuurlijk. Field of View gaat niet ineens een ander begrip zijn in de volgende BF en tunen en twieken aan resoluties en instellingen om "pro" te spelen eveneens niet. In BF4 gaat lo-res niet ineens beter zijn op lange afstanden.disturbedmind schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 13:33:
Ik denk dat deze discussie beter kan worden gevoerd in [PC] Battlefield 3 - deel 8 want dit gaat blijkbaar niet meer over BF4 maar over BF3
Maar het gaat feitelijk over élke FPS, dus ergens anders doorborduren is wel een goed plan.
Hij speelt het op de PC met 64 man. Dan is D de berg. Bij de consoles is D de stad achterin en tevens laatste vlag maar dat is dus wat anders. Het is op de console alsof je van A naar C kijktVerwijderd schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 13:02:
[...]
Zolang je nog niet door die berg van C heen kunt kijken zie je idd niets van A naar D
Maar ik vind het verder ook een vrij nutteloze discussie. Zolang ze geen specificaties bekend maken heb je weinig aan de hele discussie of iets wel of niet draait. Het is EA dus die willen wel dat het breed zal werken en hij komt ook op de huidige consoles, dus schalen doen ze wel.
Wat ik me afvraag is of ze nu wat boeiendere Rush-maps gaan toevoegen. Vrijwel alle maps van de DLC zijn vrij brak voor Rush en meer dan de helft voor de vanilla-maps zijn dat ook wel. Hoop dat ze daar toch wat meer aandacht aan gaan besteden. En een nieuwe objective-based modus naast Rush en Conquest (mogelijk CTF maar die vind ik niet echt leuk door die motoren doch liever een andere variant) lijkt me eigenlijk ook wel boeiend. TDM zal er wel weer inzitten om wat tegengewicht te bieden richting COD maar hoop dat ze toch wat origineler uit de hoek gaan komen.
Naast de onbalans (Theran Highway, Wake Island, Gulf of Oman, Armored Shield, Alborz Mountains, Bandar Desert of Death Valley) heb je bij Rush heel veel maps met een brakke cover richting mcoms (Firestorm, Kargh Island, Wake island of Caspian border bv), mcoms te dicht op elkaar waardoor je geen mogelijkheid krijgt om een verdediging op te zetten (Metro, Kaisar Railroad, Sabalan pipeline of Talah Market bv) en te weinig routes richting mcoms (Metro, Seine Crossing of Grand Bazaar).
Eigenlijk zijn alleen Damavand Peak en Strike at Karkand een beetje geschikt maar heb je bij veel maps toch wat clusterfucks en beperkte mogelijkheden waardoor je toch veel geluk moet hebben. Ik vind het niet erg dat niet elke map een chopper of jet heeft (al zijn die momenteel eerder overpowered dan underpowered), maar er zitten serieuze gebreken in de huidige maps. Vooral op consoles horen de Amtrack en Gunship gewoon niet thuis.
[ Voor 77% gewijzigd door Martinspire op 09-04-2013 13:55 ]
AN-94 kom je niet zo vaak tegen, vooral M16,M416,AEK-971 en voorheen de slugs, maar die zijn verbannen laatstA.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 13:17:
[...]
ESL wordt voornamelijk op city maps gespeeld en vrijwel uitsluitend met de m16 of AN-94 en tot 150 meter moet je van heeeeeeeeeeel goede huize komen wil je met een M60 partij kunnen bieden aan die gasten met belachelijke aim (of bots) en de afstanden zijn zelden tot nooit groter.
Probeer het eens zou ik zeggen. Ik ben er nog niet over uit in hoeverre het nu echt beter is, maar de mannetjes lijken toch echt wel groter, net alsof de fov anders berekend wordt oid.
Ik sta niet bekend als een TDM speler, maar als iemand die een gloedhekel heeft aan jets en daarom alleen maar city maps speelt. in ESL wordt ook alleen maar city maps gespeeld.Verwijderd schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 13:17:
[...]
C is het bos. D is de berg. A is de antennemast. B is de grenspost, en E is het benzinestation.
Conquest Small speel ik niet, dus alle vlaggen die ik ooit noem zijn altijd Conquest Large.
[...]
Nou, ik was na een week niet gewend kan ik je vertellen. Maar, ik denk dat het voor een deel ook is "wat ben je gewend te zien". Nou is bekend dat jij áltijd TDM speelt natuurlijk, en daar maakt het niet veel uit (die week veel Close Quarters gespeeld, want dat ging wel redelijk) maar op Conquest Large op de voertuigkaarten ben je gewoon visueel gehandicapt en moet je aan de scope op ranges waar ik anders gewoon de red dot sight voor gebruikte. Niet omdat de pixels te klein zijn, maar omdat het verschil tussen beweging vanwege bosjes, rook, stof en rondfladderende meuk niet te onderscheiden valt van rondlopende vijanden. Ik liep voor m'n gevoel ook blind door de End Game velden want ik kon gewoon echt niet zien of vergelegen bruine pixels nou bosjes of snipers waren, dus op de goeie gok maar even een paar keer Q drukken en als je niets hoort over gespotte vijanden zullen het wel bosjes zijn - volgas naar de volgende vlag rennen dus. (En gesnepen worden...
)
Als je niet beter weet dan die lage resolutie kan het goed zijn dat je het niet zo merkt, maar als je een tijdje op high res gespeeld hebt en dan terug moet is dat nogal een verschil.
[...]
Ik zei voornamelijk dat ik wel geloofde dat het zo is dat pro's in lo-res spelen omdat we anders weer van die "ik ben pro" of "ik weet hoe pro's spelen" posts krijgen. Niet omdat ik het geloof
De afstanden zijn daar niet zo groot en dus maakt het niet zoveel uit op welke reso je speelt.
Gelukkig is Battlefield meer dan alleen de grote maps, want ik ben meer van de middelgrote maps als Azadi palace of zelfs railroad. goede balans tussen de voertuigen en dat komt voornamelijk doordat er geen jets in deze maps zitten.
Battlefield 4 wilt de strijd aangaan met Call of duty, dus de kans dat we straks weer veel city maps gaan krijgen als dat nu het geval is is sterk aanwezig.
Sterker nog ik kom meer TDM, city maps servers tegen. dan bijvoorbeeld armored kill of de grote maps bij de release.
Battlefield 3 ziet er gewoon nog steeds goed uit op low settings en je draait lekker op 60FPS en BF4 zal het zelfde doen denk ik.
Het mooie aan Battlefield 3 en straks ook in 4 is de variatie van gamers.
Je hebt dus mensen als ik die alleen maar city maps spelen en TDM
Je hebt de 24/7 metro spelers
je hebt Rush spelers (oude Bad company 2 spelers)
je hebt jet whores / simulator gamers
sniper campers die zielig armored kill TS gaan spelen.
C4 trollers
Ja het is weer stil rondom BF4disturbedmind schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 13:33:
Ik denk dat deze discussie beter kan worden gevoerd in [PC] Battlefield 3 - deel 8 want dit gaat blijkbaar niet meer over BF4 maar over BF3
Kijk als je net als Jika en consorten in 800*600 of lager gaat spelen, ja deze gasten hebben gewoon een CRT monitor en komen van CS af en weten gewoon niet beter.
Als dat werkelijk zo is, vertaald dit dat de mainstream liever dit soort mappen speel dan de grote jongens, die leeg staan of een handje vol volk ontvangen. Right?Pykow schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 13:53:
[...]
Sterker nog ik kom meer TDM, city maps servers tegen. dan bijvoorbeeld armored kill of de grote maps bij de release.
Moet je maar niet op Xbox kijken..RoyK schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 21:51:
[...]
Als dat werkelijk zo is, vertaald dit dat de mainstream liever dit soort mappen speel dan de grote jongens, die leeg staan of een handje vol volk ontvangen. Right?
Overal Metro 24/7 en Nosehair Canal TDM, de armored kill maps zijn ver te zoeken.
"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"
Staat alles stock dan mis je een berg servers (bv 64slots).
Zo staat hier m'n filter
-Hardcore aan
(Is een must voor mij. Anders krijg je lelijke crosairs, health kom er automatisch bij .. een kut minimap en kan iedereen driehoekjes schieten.. normal mode is lame
-Kleine servers uit, dus alleen 32-48-64slots
-Free slots alles aan behalve Vol en Leeg
- en dan speel ik voornamelijk CQ
Als je dit toepast dan heb je gelijk een lijst met volle grote mappen.
M'n favo blijft nog steeds Caspian.
@ hierboven console heeft toch max 24 spelers? PC versie gaat tot de 64.
Vandaar dan je voornamelijk kleine city maps ziet op console. (thans dat denk ik)
[ Voor 12% gewijzigd door mukkel op 09-04-2013 22:16 ]
Armored kill is dan ook alleen in Conquest leuk om te doen maar dan moet je wel met een groepje zijn imo. Net als dat je met de laatste DLC maps toch vooral CTF ziet en weinig in andere modussen (vooral in rush zijn ze echt belachelijk).BroWohsEdis schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 22:13:
[...]
Moet je maar niet op Xbox kijken..
Overal Metro 24/7 en Nosehair Canal TDM, de armored kill maps zijn ver te zoeken.
Maar overall zijn de maps die vooral op infantry focussen nog wel het populairst. In BF2 waren de maps met de vlaggen dichter op elkaar ook meestal drukker dan de grotere maps met meer voertuigen. Maar omdat je daar naast conquest weinig anders had, waren daar ook veel Gulf of Oman of Wake Island only servers. Bij BC1 en BC2 was het beter zichtbaar met Rush dat daar ook de maps met weinig voertuigen toch vaak populairder waren.
Juist door die andere modussen zie je wel een verschuiving en omdat andere games ook meer modussen bieden, heeft BF3 dat ook gedaan. Niet alleen een COD maar ook een Halo, Gears, Crysis, Killzone, Ghost Recon en zelfs Counter-Strike. Niet zo verwonderlijk dat je dan meer verschillende servers tegenkomt die bij elke modus weer een bepaalde map als voorkeur heeft.
Metro is de meest gespeelde map in bf3, caspian border is het meest gespeelde grote map.RoyK schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 21:51:
[...]
Als dat werkelijk zo is, vertaald dit dat de mainstream liever dit soort mappen speel dan de grote jongens, die leeg staan of een handje vol volk ontvangen. Right?
City maps vallen mee, het is een selecte groep inf spelers die het spelen en ook in competitie actief zijn.
Zal bf4 weer het zelfde laten zien of durft dice wat meer terug naar basics te gaan?
Sorry maar ik kwam met de opmerking dat ik weinig grote maps op servers tegen komen en ik heb niet eens een console. op de PC zie je ook meer city maps langs komen dan de grote open maps.BroWohsEdis schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 22:13:
[...]
Moet je maar niet op Xbox kijken..
Persoonlijk speel ik ook liever de city maps, compact met zo nu en dan een tank in de buurt, kijk naar markaz monolith. maps als Railroad zijn ook erg goed gemaakt. geen jets in de map zorgt voor balanced games.
Nou ze hebben aangegeven geïnteresseerd te zijn in eSports, dus ik verwacht dat BF4 de city maps blijft behouden. als ze geen city maps gaan toevoegen zoals grand bazaar nu etc. dan doen ze dus niks aan eSports en is ook een Battlerecorder niet noodzakelijk.NLsandman schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 23:49:
[...]
Metro is de meest gespeelde map in bf3, caspian border is het meest gespeelde grote map.
City maps vallen mee, het is een selecte groep inf spelers die het spelen en ook in competitie actief zijn.
Zal bf4 weer het zelfde laten zien of durft dice wat meer terug naar basics te gaan?
- DaniëlWW2
- Niet online

Het zal me niets verbazen als DICE nog meer toe zou gaan naar urban combat aangezien het zo maar zou kunnen dat de Battlefield veteranen ondertussen in de minderheid zijn. Zijn er statistieken te vinden over wat voornamelijk gespeeld/gedraaid wordt op servers? Mijn gevoel zegt me dat de klassieke 64p vehicle-heavy BF maps met uitzondering van Caspian Border wellicht, in de minderheid zijn ten opzichte van Metro, Seine, Bazaar, Ziba Tower, Strike at karkand etc. Ik ben wel benieuwd naar hoe dat echt zit.NLsandman schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 23:49:
[...]
Metro is de meest gespeelde map in bf3, caspian border is het meest gespeelde grote map.
Zelf zou ik het liefst maps zien die alle soorten combat combineren in plaats de maps in BF3 die duidelijk gefocused zijn op één aspect. Grote maps met stukken bebouwing waar infantry de dienst uit maakt maar ook meer open stukken voor voertuigen en voldoende beschutting zodat je niet de hele tijd 300m door open veld hoeft te sjouwen wanneer je weer eens geen lift krijgt. Om vervolgens kansloos afgeschoten te worden door de 30 snipers achterin op een heuvel of dominante jets.
Verwijderd
Kharg. Riverside. Armoured Shield. Caspian. Firestorm. Death Valley. Piepeliene. Oman. Monolith. Azadi.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 12:20:
[...]
Zelf zou ik het liefst maps zien die alle soorten combat combineren in plaats de maps in BF3 die duidelijk gefocused zijn op één aspect. Grote maps met stukken bebouwing waar infantry de dienst uit maakt maar ook meer open stukken voor voertuigen en voldoende beschutting zodat je niet de hele tijd 300m door open veld hoeft te sjouwen wanneer je weer eens geen lift krijgt. Om vervolgens kansloos afgeschoten te worden door de 30 snipers achterin op een heuvel of dominante jets.
Al deze kaarten bieden infantry oorlog op vlaggen en voldoende beschutting om je van vlag naar vlag te begeven als voetganger zonder de hele tijd gesnepen of getankt te worden, maar bieden ook ruimte om heerlijk te tankhoeren of helilamen. In sommige kun je ook jethoeren, en op deze kaarten heb je over het algemeen dekking genoeg om alles behalve écht vunzig goeie jetpiloten wel te ontlopen of te stingeren.
Dat is ongeveer een derde van de kaarten waarop voertuigen en infantry in balans zijn. Weinig verbazingwekkend zijn dit ook juist de kaarten die goed werken met 64 spelers: wie geen wieltjes heeft, is niet ineens geheel nutteloos. Uiteraard zijn dit ook mijn favoriete voertuig kaartjes. Seine, Sharqi, Bazaar, Epicenter, dinges Market, Noshar, Railroad en hardcore mode erbij en het is de perfecte server.
uhm Oman tussen A B C is erg open veld.Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:58:
[...]
Kharg. Riverside. Armoured Shield. Caspian. Firestorm. Death Valley. Piepeliene. Oman. Monolith. Azadi.
zelfde geld voor armoured shield.
van de grote maps speel ik alleen : riverside,railroad,azadi,monolith,
De Endgame maps heb ik eigenlijk nog niet gespeeld in conquest dus daar kan ik nog niet echt over oordelen. Gulf of Oman vind ik een behoorlijke vehicle heavy map. Halverwege de ronde staat er geen gebouw meer overeind op E,F en G. Zitten de kraan en de construction sights vól met snipers en het overnemen van de vlaggen aan de waterkant een vrij kansloze oefening als infantry.Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:58:
[...]
Kharg. Riverside. Armoured Shield. Caspian. Firestorm. Death Valley. Piepeliene. Oman. Monolith. Azadi.
Al deze kaarten bieden infantry oorlog op vlaggen en voldoende beschutting om je van vlag naar vlag te begeven als voetganger zonder de hele tijd gesnepen of getankt te worden, maar bieden ook ruimte om heerlijk te tankhoeren of helilamen. In sommige kun je ook jethoeren, en op deze kaarten heb je over het algemeen dekking genoeg om alles behalve écht vunzig goeie jetpiloten wel te ontlopen of te stingeren.
Dat is ongeveer een derde van de kaarten waarop voertuigen en infantry in balans zijn. Weinig verbazingwekkend zijn dit ook juist de kaarten die goed werken met 64 spelers: wie geen wieltjes heeft, is niet ineens geheel nutteloos. Uiteraard zijn dit ook mijn favoriete voertuig kaartjes. Seine, Sharqi, Bazaar, Epicenter, dinges Market, Noshar, Railroad en hardcore mode erbij en het is de perfecte server.
De Armored Kill maps loop ik toch vaak redelijk voor jan doedel een pleuriseind te sjouwen om een vlag te cappen maar voor ik ergens bent,weer kansloos neergevlamd wordt. Kharg Island heb ik eigenlijk nog nooit een gebalanceerde pot gespeeld. De aftermath maps vind ik samen met Strike at Karkand wel de beste conquest maps. Sharqi is een beetje hit-or-miss, soms briljante potten maar meestal vind ik ze verschrikkelijk saai.
Wat je zegt klopt helemaal, als de balans tussen infantry en vehicles goed is, is BF de beste shooter die er is, hopelijk leren ze van de lessen uit BF3. De wens om de mappen te balanceren voor zowel 24p console als 64p PC pakt lang niet altijd even goed uit.
Verwijderd
Toch zijn de grote maps best wel populair het zal je verbazen hoeveel servers er nog vol zitten in 64p CQL.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 12:20:
[...]
Het zal me niets verbazen als DICE nog meer toe zou gaan naar urban combat aangezien het zo maar zou kunnen dat de Battlefield veteranen ondertussen in de minderheid zijn. Zijn er statistieken te vinden over wat voornamelijk gespeeld/gedraaid wordt op servers? Mijn gevoel zegt me dat de klassieke 64p vehicle-heavy BF maps met uitzondering van Caspian Border wellicht, in de minderheid zijn ten opzichte van Metro, Seine, Bazaar, Ziba Tower, Strike at karkand etc. Ik ben wel benieuwd naar hoe dat echt zit.
Ik hoop ook op maps waar infantrie en voertuigen goed in balans zijn .
Zoiets als caspian zonder jets
Maar het is wel waar dat de maps met veel infantrie en een klein beetje voertuigen zoals karkand , azadi en riverside toch het leukst vind
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
In rush met infantry only zijn ze bloody brilliant. Door bossen de aanval inzetten op een set MCOM's of door een woestijnveld van greppel naar greppel en hooibaal naar hooibaal rennen. Naar mijn idee worden ze in rush behoorlijk onderschat.Martinspire schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 22:55:
Net als dat je met de laatste DLC maps toch vooral CTF ziet en weinig in andere modussen (vooral in rush zijn ze echt belachelijk).
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Nog een analyse die niet alleen het positieve noemt
Even in darkest of time, there will always be light.
- DaniëlWW2
- Niet online
http://battlelog.battlefi...ew/2832654625507184996/1/
Gesloten Alpha / open Beta
Verwijderd
Ik vind het geluid in BF3 bijzonder goed qua hoe echt de geluiden klinken, maar de 3d positionering ervan is inderdaad niet bijster goed. Als iemand vijftien meter van je vandaan een M60 leegschudt hoor je het nauwelijks, negen van die tien keer kun je aan het geluid van inkomend vuur sowieso niet horen uit welke richting het kwam, helis vinden op het geluid is ook vaak érg lastig en zowel jets als helis hoor je pas als ze je haar in de war doen met hun landingsgestel... daar is wel echt nog een hoop aan te verbeteren.Versteegrob schreef op woensdag 17 april 2013 @ 15:34:
Hopelijk wordt het geluid iets beter. Voor mijn gevoel kan het realistischer, mee eens?
Maar de geluiden an sich... als de positionering goed zou zijn en de onderlinge verschillen in volume zouden passen bij de realiteit zou het fenomenaal zijn.
Puur cinematisch is het geluid wél echt goed. Als je in een bosje ligt te campen midden in een slagveld en je hoort tanks langsdonderen, helis overscheren, jets in de verte dogfighten, mensen allerhande dingen roepen omdat de wereld niet werkt zoals ze het zouden willen en het staccato geroffel van de verschillende semi- en volautomaten vanuit alle richtingen de positie van grondtroepen verraad, dan is het geluid wel imponerend en zeker beter dan dat van andere shooters die nu op de markt zijn. Maar qua realisme heb je er geen fluit aan inderdaad.
YouTube: Battlefield 3: sound waves travel slower than light, and seagulls..
[ Voor 21% gewijzigd door Bartske op 17-04-2013 16:04 ]
Dit topic is gesloten.
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.