psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Jackal131 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 16:13:
Imo was het geluid in BC2 beter dan in BF3. Ik ga er vanuit dat het allemaal wel goed komt in BF4 qua geluid en graphics.
Volgens mij hebben ze bij BF3 juist geprobeerd realistischere audio te produceren, maar dat betekend uiteraard niet dat het ook beter klinkt. Persoonlijk vond ik Bad Company 2 ook gewoon veel beter klinken, veel voller. Als een BMP of explosie naast je afging had je tenminste het idee weg geblazen te worden
Persoonlijk vond ik ondanks de missers van het spel, Medal of honor Warfighter een juist hele sterke sound ervaring geven, beter dan Bad Company 2. Battlefield 3 vind ik nogal tegenvallen qua geluid.Xant0r schreef op woensdag 17 april 2013 @ 16:17:
[...]
[video]
Volgens mij hebben ze bij BF3 juist geprobeerd realistischere audio te produceren, maar dat betekend uiteraard niet dat het ook beter klinkt. Persoonlijk vond ik Bad Company 2 ook gewoon veel beter klinken, veel voller. Als een BMP of explosie naast je afging had je tenminste het idee weg geblazen te worden
Even in darkest of time, there will always be light.
( luister dan ook met 3d surround headset )
Verwijderd
Ik vind het een beetje zonde geld om BF4 aan te schaffen voor de PS3 terwijl de PS4 eraan zit te komen.
BF4 komt eerder dan de PS4 zoals dat er nu uit ziet.
er zal ook een Playstation 4 editie gaan uitkomen, maar ik weet niet of je dan zowel de PS3 als de PS4 editie moet aanschaffen en of je bij het aanschaffen van de PS3 editie ook gelijk toegang kan krijgen tot de PS4 editie
Angelo NL / Global Cargo VTC
Verwijderd
Dat geloof ik écht niet, zeker niet met EA als uitgever. Die gaan je gewoon twee keer laten betalen.Pykow schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 13:41:
ik weet niet of je dan zowel de PS3 als de PS4 editie moet aanschaffen en of je bij het aanschaffen van de PS3 editie ook gelijk toegang kan krijgen tot de PS4 editie
Dus kopen we de PC versie inderdaad maar.
Ik heb hem al besteld op de PCVerwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 13:47:
[...]
Dat geloof ik écht niet, zeker niet met EA als uitgever. Die gaan je gewoon twee keer laten betalen.
Dus kopen we de PC versie inderdaad maar.
Verwijderd
Eerst even de reviews afwachten en kijken wat de BF3 scene op PC doet. Als die actief blijft wachten we en masse tot BF4 + premium onder de 50 euro te krijgen is. BC2 hebben we ook gekocht toen het al flink op z'n retour was (een week voor de laatste enorme patch, tot groot genoegen van onze toen nog met ISDN spelende plattelanderPykow schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 13:50:
Ik heb hem al besteld op de PCdus zie hem vanzelf wel verschijnen.
Moet ik ook maar is doen. Wat zijn de voordelen als je hem nu besteld? Gratis DLC? Kan niet anders dat deze game weer heel vet gaat worden. Heb al wel een tweede videokaart besteld voor BF$Pykow schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 13:50:
[...]
Ik heb hem al besteld op de PCdus zie hem vanzelf wel verschijnen.
ja 1 DLC, maar straks ga ik toch premium kopen en heb ik er weer dubbel voor betaald zoals in BF3
en de game zal de eerste weken ook niet goed draaien denk ik.
1 voordeel is dat ik hem alvast betaald heb en gewoon weet dat ik tijden de release niet meer hoef te betalen
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
[ Voor 32% gewijzigd door DaniëlWW2 op 26-04-2013 16:07 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
maarr... WAs een geweldig spel is het nu toch weer! Ik weet niet wat er gebeurd opeens maar het gaat bijzonder lekker, ik spel goed team met iemand anders die net BF3 heeft gekocht van mijn MOHW clan.
Miss maakte MOHW mij een beter BF3 speler
Wat heb ik nu toch zin in BF4 , kan niet wachten
Nu kopen is zonde van je geld. Pre-orders zijn nutteloos, deze deals blijven altijd actief tot de laatste secondes voor de release terwijl er op dat moment vaak al vele andere aanbieders zijn die nog een veel lagere prijs bieden en eerder kunnen leveren. De geschiedenis leert dat pre-orders niet lonen.Versteegrob schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:33:
[...]
Moet ik ook maar is doen. Wat zijn de voordelen als je hem nu besteld? Gratis DLC? Kan niet anders dat deze game weer heel vet gaat worden. Heb al wel een tweede videokaart besteld voor BF$
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
baal er nog altijd van dat ik dat heb gedaan
het is een keuze of de game al een half jaar eerder kunnen spelen of wachten op premium pakket.flessuh schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 12:25:
En als je nu pre-ordered heb je geen premium er bij toch? moet je dat later weer aanschaffen net als met BF3, zodat je dus dubbel betaalt.
baal er nog altijd van dat ik dat heb gedaan
zomer 2014 komt waarschijnlijk weer BF4 premium pack uit als 1 bundel.
Zolang ga ik niet wachten.
Natuurlijk wacht je geen half jaar. Nu pre-orderen kost je de volle mep.Pykow schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 14:12:
[...]
het is een keuze of de game al een half jaar eerder kunnen spelen of wachten op premium pakket.
zomer 2014 komt waarschijnlijk weer BF4 premium pack uit als 1 bundel.
Zolang ga ik niet wachten.
Als je wacht tot de game uit is wordt hij in key-stores aangeboden voor +/- 30 - 35 euro.
Dan kun je de game gewoon kopen / spelen.
Daarna wacht je tot de premium komt en die koop je dan.
De premium zal waarschijnlijk net als BF3 hetzelfde kosten als de preorder.
Want ook al heb je een pre-order, als BF liefhebber wil je toch alle DLC's en ga je later alsnog een premium halen, omdat dit goedkoper uitvalt als alle DLC's los aanschaffen.
Dan betaal je uiteindelijk met een preorder de dubbele prijs. 60+60 = 120
Als je niet pre-ordered, de "normale" versie koopt en later de premium, dan houd je +/- 30 eurie in je zak.
30+60
1 grote pot commercie en marketing. Zo troggelt een uitgever extra geld uit z'n klantje
Pre-orderen kost je dus geld, terwijl het niets extra's oplevert.
Hooguit dat je de eerste DLC een weekje eerder kan spelen, omdat die bij de pre-order zit.
Ik wil gewoon een nieuwe shooter spelen en er is gewoon geen andere shooter die leuk is klaar.NLsandman schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 22:35:
Snap niet dat iemand nu al gaat pre-orderen terwijl er nog niets bekend is, ik wil eerst zien wat ze te bieden hebben.
Je kan ook dat achterlijke CoD gaan spelen, maar daar hebben ze besloten om mensen met skills extra kills te geven.
Volgens mij heeft onlinekeystores BF4 dit weekend al in de aanbiedingmukkel schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 22:20:
Als je wacht tot de game uit is wordt hij in key-stores aangeboden voor +/- 30 - 35 euro.
Hij kost 36 euro volgens mij.
Ik vind het nu nog veel te vroeg om te pre-orderen. Maakt toch geen ene reet uit of je hem de week van te voren pre-ordered of nu.
Mechwarrior Online: Flapdrol
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Iemand een idee waar je ze allemaal kan per orderen zodat je premium erbij krijgt gratis, krijg het niet echt simpel gevonden (ja op bol & nedgame) maar verder niet echt..
Je krijg GEEN gratis premium.iNFiNiTY- schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 15:22:
Kan niet wachten! Kom maar op met die BETA! (en de game erna natuurlijk!)
Iemand een idee waar je ze allemaal kan per orderen zodat je premium erbij krijgt gratis, krijg het niet echt simpel gevonden (ja op bol & nedgame) maar verder niet echt..
Je krijgt gratis 1 Premium DLC. Dat betekend dus een DLC die later ook in het premium pakket zal zitten.
Het zelfde als met Battlefield 3 dus met Back to karkand. Die kreeg je tijdens de release van Battlefield 3 limited edition en daarna zat hij ook in het premium pakket (waar iedereen zat te janken dat ze 2x hebben betaald voor dezelfde DLC)
Nu hebben ze het voorkomen om van te voren al aan te geven, dat de DLC die je bij de release erbij krijgt als je de digital deluxe versie koopt. dezelfde DLC is die later in het premium pakket beschikbaar gaat komen.
dus wil je geld besparen, dan koop je de normale editie en moet je wachten op de premium update ergens in 2014.
Hier gaan veel mensen instinken en dat is precies wat die ratten bij ea willen.iNFiNiTY- schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 15:22:
Kan niet wachten! Kom maar op met die BETA! (en de game erna natuurlijk!)
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
Yep omdat er veel mensen zijn die niet goed lezen.pafdaddy schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 16:52:
[...]
Hier gaan veel mensen instinken en dat is precies wat die ratten bij ea willen.
Geen fout van EA, maar het niveau van de spelers.
Hoe moeten ze anders de CoD spelers overhalen
Dan ga ik toch voor de ''special edition'' met een premium expansie erbij. Ik wilde eerst de Origin versie maar ik heb toch liever een versie met een ''doosje''
De expansie is trouwens ''Drone Strike'' wel een coole naam.
Betrouwbare site. Bf4 is hier nu al 42,99 en zal nog wel verder zakken.
Je betaald 10 euro meer voor de DLC die je dan ook vanaf dag 1 kan bespeleniNFiNiTY- schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 20:27:
Tsja, ik lees het nu ja. LOL. Wordt dus idd weer hetzelfde ja. Pff. De ''normale'' editie zonder de DLC vind ik voor dezelfde prijs (soms duurder) als de versie met één premium DLC.
Dan ga ik toch voor de ''special edition'' met een premium expansie erbij. Ik wilde eerst de Origin versie maar ik heb toch liever een versie met een ''doosje''
De expansie is trouwens ''Drone Strike'' wel een coole naam.
Maar goed, wil je geld besparen dan kan je gerust wachten, pre-orderen is geen zekerheid.
de game zal de eerste dagen toch niet lekker draaien.
Ik heb de game al besteld omdat ik al weet dat ik de game toch kapot ga spelen.
ook al heb ik geen beelden gezien van de MP het is of Battlefield 4 of CoD:ghost en meer shooters heb je niet. Er komen dit jaar ook niet zoveel games uit die ik wil hebben.
Namelijk alleen:
BF4,
GTA V
Fifa 14
en de aanschaf van Playstation 4.
- DaniëlWW2
- Niet online
We hebben het wel over EA hoor. Ja hier is het EA in a nutshell fimpje weer. Iets met deadlines, een knuppel, maxis en Sim City.

En de link.
http://youtu.be/e-LE0ycgkBQ?t=4m10s

[ Voor 3% gewijzigd door Pykow op 02-05-2013 19:35 ]
Dit dus. Die boeven bij EA krijgen geen cent voordat ik echt weet wat ik krijg.DanielWW2 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 16:06:
Ik wacht gewoon tot ik de beta heb gespeeld voordat ik aan een pre order ga denken,
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
BF3 Alpha was geweldig, Geen blauwe kleursuperwashandje schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 16:26:
hahaha, de BF3 beta was ook totaal anders dan het uiteindelijke spel. mocht je daar op willen wachten weet je alsnog niet wat je krijgt
Hoewel het meeste over Fifa 14 gaat, staat er wel duidelijk aangegeven dat we weer iets nieuws te zien krijgen op de E3 van Battlefield 4
http://www.fifabenelux.co...g-next-gen-fifa-op-de-e3/
[ Voor 26% gewijzigd door Pykow op 08-05-2013 16:52 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Met de beta weet ik tenminste of assault niet weer belachelijk OP is, of het hitreg server of clientside is en ik ga meteen kijken of suppresion er weer is. Oh en DICE is echt ongelooflijk achterlijk als ze weer met een blauwe filter komen. Moet alleen wel opmerken dat de footage van BF4 ietwat grijs was.superwashandje schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 16:26:
hahaha, de BF3 beta was ook totaal anders dan het uiteindelijke spel. mocht je daar op willen wachten weet je alsnog niet wat je krijgt

Ik heb dat artikel geschreven en schrijf namens een FIFA community natuurlijk naar het FIFA gedeelte toePykow schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 16:38:
[...]
BF3 Alpha was geweldig, Geen blauwe kleur
Hoewel het meeste over Fifa 14 gaat, staat er wel duidelijk aangegeven dat we weer iets nieuws te zien krijgen op de E3 van Battlefield 4
http://www.fifabenelux.co...g-next-gen-fifa-op-de-e3/
Er werd ook gesproken over de Frostbite 3 engine dus we kunnen sowieso nieuws voor Battlefield 4 verwachten op de E3.
FIFA Benelux Administrator
http://www.dlcompare.com/...ownload-battlefield-4-519mukkel schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 22:03:
Ik haal altijd alles hier http://www.elitekeys.com
Betrouwbare site. Bf4 is hier nu al 42,99 en zal nog wel verder zakken.
T/m 20 mei krijg je bij Wehkamp 7,50 korting als je meer dan 40,- uitgeeft
Bron: http://www.budgetgaming.nl/news/2639.html
if (!coffee) {
Work = false; }
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik heb ze toegevoegd.naaitsab schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 12:02:
Ik mis eigenlijk http://bf4central.com/ en http://pixelenemy.com/tag/battlefield-4/ in de OP
T/m 20 mei krijg je bij Wehkamp 7,50 korting als je meer dan 40,- uitgeeftNet BF4 per-orderd voor PC voor 39 euro. BF3 had ik daar ook ge-pre-orderd deze lag 1 dag voor de release in Nederland al op de mat
Bron: http://www.budgetgaming.nl/news/2639.html
Verder verwacht ik eigenlijk niks concreets tot E3. DICE medewerkers hebben al gezegd dat ze hun kaarten op de borst houden om geen teleurstelling te creiëren zoals bij BF3. Of dat iets goeds is of niet, geen idee.
Hier een uitleg van het ontstaan en dan vooral de niet officele uitleg is belangrijk.Zlysher schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 09:15:
Heb alle games van Battlefield tot nu toe dus ik ga Bf 4 wel pre-orderen. In mijn mening heeft Dice me nog nooit teleur gesteld en aan games zoals dit geef ik graag mijn geld uit. Al vind ik ,als dat gerucht over een Dinosaur uitbreiding waar is, wel wat tegenvallen.
http://www.psx-sense.nl/6...n-battlefield-3-op-slaan/
- DaniëlWW2
- Niet online
Het is gewoon Activision in de zeik nemen zoals we allemaal allang wisten.NLsandman schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 14:11:
[...]
Hier een uitleg van het ontstaan en dan vooral de niet officele uitleg is belangrijk.
http://www.psx-sense.nl/6...n-battlefield-3-op-slaan/
Waarschijnlijk extra uitmelk deluxe pre-order meuk
if (!coffee) {
Work = false; }
Nee, we krijgen steeds meer informatie over deze game en de meeste info spreekt mij niet aan.
het is echt 90% hacken met je telefoon en niet de vrijheid als SR of GTA.
game komt van Ubisoft en die hebben de afgelopen 3 jaar alleen maar console poorts uitgebracht op de PC die geen van alle lekker draaide. meeste FPS drops, de besturing is meestal ook slecht. Assassin creed, Farcry 3, ghost recon: future soldier draaide allemaal niet goed op de PC.
Dat de omgeving lijkt op die andere wil nog niet zeggen dat het 1 op 1 copy/paste is. Maar natuurlijk zullen ze bepaalde textures opnieuw gebruiken. Als ze er 1000 in de game hebben zitten, dan gebruik je dat toch gewoon? Zolang het er maar goed uit ziet. Overigens denk ik eerder dat het een hogere resolutie heeft dan eerst, maar goed.Jovas schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 12:35:
Iedereen die de trailer heeft gezien weet dat dit eigenlijk gewoon BF3 is, ze hebben letterlijk textures van omgevingen gekopieerd uit BF3
Een Polo in Nederland verschilt ook niet zo gek met een Polo uit Azië
Dit kan goed uitpakken of slecht. Als ze door niet alles opnieuw te texturen de tijd hebben om twee jaar te spelen aan het perfectioneren van de gameplay, hitregistration, battlerecorder etc. etc. dan juich ik dat alleen maar toe! (fair enough, die kans acht ik ook niet heel groot)Jovas schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 12:35:
Iedereen die de trailer heeft gezien weet dat dit eigenlijk gewoon BF3 is, ze hebben letterlijk textures van omgevingen gekopieerd uit BF3
We zullen zien, toch ik heb het gevoel dat DICE ons best wel omver gaat blazen met BF4!
We all hope for a better hitreg and animaties and weaker jetsA.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 12:56:
[...]
Dit kan goed uitpakken of slecht. Als ze door niet alles opnieuw te texturen de tijd hebben om twee jaar te spelen aan het perfectioneren van de gameplay, hitregistration, battlerecorder etc. etc. dan juich ik dat alleen maar toe! (fair enough, die kans acht ik ook niet heel groot)
We zullen zien, toch ik heb het gevoel dat DICE ons best wel omver gaat blazen met BF4!
Meh, watch dogs kijk ik wel naar uit voor een 20-25 euro vanuit een keystorePykow schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 11:18:
[...]
Nee, we krijgen steeds meer informatie over deze game en de meeste info spreekt mij niet aan.
het is echt 90% hacken met je telefoon en niet de vrijheid als SR of GTA.
game komt van Ubisoft en die hebben de afgelopen 3 jaar alleen maar console poorts uitgebracht op de PC die geen van alle lekker draaide. meeste FPS drops, de besturing is meestal ook slecht. Assassin creed, Farcry 3, ghost recon: future soldier draaide allemaal niet goed op de PC.
en Far cry 3 draaide op mijn pc gewoon vloeiend goed?
AC & Ghost recon niet gespeeld
Anyways, het voornaamste aan bf4 is idd de hitreg (al helemaal bij pump action shotguns) en dat jets wel erg overpowered kunnen zijn in de juiste handen.
[ Voor 9% gewijzigd door SmokingCrop op 21-05-2013 14:06 ]
Lekker boeiend? Waarom zou je het wiel opnieuw uitvinden.Jovas schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 12:35:
De meeste textures zijn dusdanig van kwaliteit dat deze prima te hergebruiken zijn voor BF4 zowel PC als next-gen consoles. Het blijft een FPS geen omgevingssimulator waarbij elke texture 2048x2048 moet zijn. Gameplay staat bij mij toch met stipt bovenaan.
if (!coffee) {
Work = false; }
Dat niet alleen. De omgeving zal nu ook veel voller zijn met meer objecten, puur omdat de consoles dat nu prima aankunnen. Dan kan de muur erachter wel hetzelfde zijn, maar die herken je dan ook niet meer terug.naaitsab schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 14:13:
[...]
Lekker boeiend? Waarom zou je het wiel opnieuw uitvinden.
De meeste textures zijn dusdanig van kwaliteit dat deze prima te hergebruiken zijn voor BF4 zowel PC als next-gen consoles. Het blijft een FPS geen omgevingssimulator waarbij elke texture 2048x2048 moet zijn. Gameplay staat bij mij toch met stipt bovenaan.
dynamic maps, meer customization voor je speler.
BF3 spelers die van CoD komen, gaan waarschijnlijk terug
Als BF3 speler was ik na 1 dag al klaar met CoD, wat een triest (kinder) volk en wat een neppe zooiPykow schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 20:02:
ok net CoD Ghost gezien. Grafisch komen ze gelijk te staan met Battlefield 3.
En zoals ik hierboven al zei, staat gameplay bij echte gamers bovenaan en niet de fancy looks, die zijn mooi meegenomen meer niet.
if (!coffee) {
Work = false; }

Cogitationis poenam nemo patitur
Ryzen 3600 - GTX1060
yep releasedate officieel 29-10-2013 op alle consoles.Daanieyel schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 20:57:
Ze hebben gisteren nog gezegd dat er iets ging gebeuren dus je zou zeggen dat dat niet lang meer kan duren.
- DaniëlWW2
- Niet online
Grafisch gelijk met BF3. Ga eens snel naar de opticien, dit komt niet eens in de buurt van de PC versie.Pykow schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 20:02:
Denk maar niet dat de PC versie geen port word met nauwelijks grafische verbeteringen. Ik verwacht gewoon host-client, geen servers, geen mods, overal cheaters en ik zal dan ook niet eens overwegen het spel te kopen.
Verder is CoD op de PC min of meer dood dus vergeet het maar dat ze terug gaan naar CoD op de PC. Voor de consoles is het waarschijnlijk anders maar voor de PC, no way.
MS backt CoD en Sony backt BattlefieldQlii256 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 20:38:
En weer niets van BF4 op de XBOX REVEAL? Hoe is dat mogelijk?
Waarom was BF4 dan niet te zien op Sony's PS4 reveal?
If I only knew... laten we duimen voor op Sony's E3 persconferentieQlii256 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 21:29:
[...]
Waarom was BF4 dan niet te zien op Sony's PS4 reveal?
edit: Maar Battlefield's FB zei dat we binnenkort al iets mogen verwachten dusja... can. not. wait!
[ Voor 17% gewijzigd door Asgaro op 21-05-2013 21:35 ]
http://www.battlefield.co...d-4/features/china-rising
Bovendien geeft Dice een Live Multiplayer demo op de E3 op 10 juni
[ Voor 17% gewijzigd door tobitronics op 21-05-2013 21:48 ]
if (!coffee) {
Work = false; }
Ryzen 3600 - GTX1060
Zo veel info bijgekomen op die site. WOWtobitronics schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 21:47:
Premium expansion pack gaat China Rising heten, biedt 4 nieuwe maps, nieuwe vehicles en 'high tech gear'
Ik allesinds niet.. lachwekkende graphics (dit zal wel weer voor de volgende 5 jaar de standaard zijn voor CoD met wat tweaken en updaten..) & nog lachwekkendere features..Pykow schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 20:02:
* vloeiend over muren springen!
* vloeiend inzoomen!
* leanen! (medal of honor op first gen console nostalgie )
* Dropsliden!
De Sony's PS4 Controller reveal bedoel je?Waarom was BF4 dan niet te zien op Sony's PS4 reveal?
Ze gaan het wellicht wel tonen op de grote reveal van de ps4 zelf & E3 opzich
[ Voor 22% gewijzigd door SmokingCrop op 21-05-2013 22:04 ]
Jep finally. http://imgur.com/IBPARLjtobitronics schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 21:47:
Premium expansion pack gaat China Rising heten, biedt 4 nieuwe maps, nieuwe vehicles en 'high tech gear'
Ryzen 3600 - GTX1060
YouTube: Rage Compilation - Call of Duty European Championships - Eurogamer geen video link ivm off-topic
Reden nummero uno waarom ik geen CoD speel
Ben benieuwd waar die war tech op slaat van de china DLC pagina, wellicht toch de commander mode
[ Voor 15% gewijzigd door naaitsab op 21-05-2013 22:37 ]
if (!coffee) {
Work = false; }
Made my daynaaitsab schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 22:36:
Kwam deze tegen kon 'm toch echt niet buiten de CoD discussie laten:
YouTube: Rage Compilation - Call of Duty European Championships - Eurogamer geen video link ivm off-topic
naaitsab schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 22:36:
Kwam deze tegen kon 'm toch echt niet buiten de CoD discussie laten:

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Mja, meestal wel
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Hoop dat we snel meer details krijgen!
M416 in zijn hand en nog een rifle op zijn rug? Zouden we dan 2 main weapons kunnen krijgen in BF4?ProfoundValue schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 09:33:
Moet niet echt zeggen dat ik al warmloop voor de DLC na het zien van deze poster:
if (!coffee) {
Work = false; }
Het is een Chinese H-6 bombernaaitsab schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 12:54:
Volgens mij is dat gewoon de SU-25 Frogfoot, die al in BF3 zit. Tis en jet dus sowieso geen gunship.

Nee, ik wil eerst wat multiplayer footage zien etc en dan wachten tot hij uit is en afhankelijk van alle dlc's die er komen gelijk een premium account maken.Jovas schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:59:
Hebben er al mensen gepre-ordered eigenlijk?
Nope, ik ga lekker de goedkoopste nemen in een vertrouwbare keystore en dan de kat uit de boom kijken hoe ze premium zullen gaan regelen..Jovas schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:59:
Kan ook, valt beter in de China setting. Zal wel in de vorm van een strike komen denk ik, bomber jet vs fighter jet gaat 'm niet worden.
Ja, heb 'm bij de Wehkamp besteld voor 36 euro, was laatst in de aanbieding met 7,50 korting. Op dit moment kost ie 40 euro met een andere aanbieding. BF3 daar ook vandaan, had m 2 dagen voor NL release al binnenJovas schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:59:
if (!coffee) {
Work = false; }
Ik loop zelfs nog niet warm voor BF4 in z'n geheel...ProfoundValue schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 09:33:
Moet niet echt zeggen dat ik al warmloop voor de DLC na het zien van deze poster:
Ik bedoel: ik HOOP dat de game innovatie genoeg biedt, maar het feit dat de game zich térug in Modern Time afspeelt is voor mij echt een nadeel.
Ik ben Modern Time echt kotsbeu, en CoD Ghosts volgt ook terug Modern Time...
Kijk naar DICE's laatste games: BF2, BFBC1, BFBC2, BF3: werkelijk allemaal Modern Time.

Eén lichtpuntje was de DLC voor BFBC2 rond de Vietnam War met oude wapens, Japanners en flamethrowers. Dat was leuk!
if (!coffee) {
Work = false; }
Hoezo? Dat gebeurde toch ook met de Karkand DLC?Verwijderd schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 14:52:
Een dlc aankondigen voordat de game zelf is uitgebracht..
Beetje raar vindt je niet? :0
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Raar, maar niet ongebruikelijk. Bijna elk spel doet dit tegenwoordig.Verwijderd schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 14:52:
Een dlc aankondigen voordat de game zelf is uitgebracht..
Beetje raar vindt je niet? :0
Idd, ben toch best nieuwsgierig hoe de oudere settings eruit zien op die o zo mooie Frostbite 3 engine! DICE moet echt een Vietnam like DLC maken, of de koude oorlog uit de jaren 50 o.i.d. Iig iets wat niet van deze tijd is.Asgaro schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 14:22:
[...]
Ik loop zelfs nog niet warm voor BF4 in z'n geheel...
Ik bedoel: ik HOOP dat de game innovatie genoeg biedt, maar het feit dat de game zich térug in Modern Time afspeelt is voor mij echt een nadeel.
Ik ben Modern Time echt kotsbeu, en CoD Ghosts volgt ook terug Modern Time...
Kijk naar DICE's laatste games: BF2, BFBC1, BFBC2, BF3: werkelijk allemaal Modern Time.![]()
Eén lichtpuntje was de DLC voor BFBC2 rond de Vietnam War met oude wapens, Japanners en flamethrowers. Dat was leuk!
kan je veel wapens in de game stoppen en de gamefanaat voor oude wapens een plezier doen en de nieuwe wapens zeg maar.
En dan met de Frostbite 3 engine.. volgens mij wordt dat wel gaaf.
Nope. Zie mijn signature.Jovas schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:59:
[ Voor 4% gewijzigd door Help!!!! op 22-05-2013 18:01 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
in BO ging je wel terug in de tijd met flashbacks, maar wel steeds moderne wapens en niet opeens een M1 of iets dergelijks. Toch lijkt me dat wel vet om een DLC te krijgen met oude wapens, maar dan moeten ze het weer beperken op bepaalde maps als in BC2 Vietnam en dat is dan weer erg jammer.beebie121 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 17:20:
Wat ze ook kunnen doen is een shooter maken waarbij je in de SP flashbacks hebt zeg maar naar het verleden (volgens mij had BO dat ook) en waarbij je afhankelijk van de map oude of nieuwe wapens/voertuigen hebt. pak je gelijk 2-in-1 en volgens mij zou je dan (met wat tweaks en nerfs aan vliegtuigen @Pykow) dan een megagoede game hebben.
kan je veel wapens in de game stoppen en de gamefanaat voor oude wapens een plezier doen en de nieuwe wapens zeg maar.
En dan met de Frostbite 3 engine.. volgens mij wordt dat wel gaaf.
Het lijkt me te lastig om moderne wapens en oude wapens op 1 en dezelfde map te hebben, ik denk dat je een groot voordeel hebt met de moderne wapens en dat dan vrijwel niemand de oudjes oppakt.
Dit topic is gesloten.
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.