naaitsab schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 09:09:
[...]
Wel eens CoD MP gespeeld? Daar huist pas retarded volk
Ik denk dat ik de meeste uurtjes op Ziba heb gezeten, metro CQ en noshar TDM heb ik een hekel aan dus die speel ik zo weinig mogelijk. Hier komt ook gelijk irritatie nummer 1 weer naar boven, dat achterlijke spawn systeem.
Hee er staan hier 3 enemy's laat ik bij hun in de rug spawnen met spawn protection, of spawn direct voor een enemy ook zo fijn.
Wacht wacht wacht, ik volg jou niet meer.
Je noemt je eigen een die hard BF speler paar berichten terug en nu geef je aan dat je de meeste uren in Ziba tower hebt zitten. Heel de CQ DLC had niets te maken met BF, maar gewoon om extra gameplay toe te voegen, ze zijn leuk om te spelen maar hebben totaal niks met BF te maken.
ik heb BF Vietnam,BF2 ,BF2142 echt grijs gespeeld. vooral de city maps spraken mij het meeste aan.
Back at karkand, Ghost town om maar 2 voorbeelden te noemen en in BF3 heb je Grand bazaar,Strike at karkand en de maps van Aftermath DLC (beste DLC)
Dat DiCE veel overneemt van BF3 vindt ik geen ramp, mits ze ook tijd nemen om goede zaken op te lossen.
Netcode, Animaties hoe je over een object springt en jets zijn de 3 problemen in BF3 en dit is zowel voor de casual gamer als voor de hardcore gamer belangrijk. dat ze geen battlerecorder toevoegen is geen probleem.
Je kan gewoon Twitch.tv streaming doen in Origin en kan je als nog je gameplaybeelden tonen aan de wereld. Als ze weinig eSports ondersteunen is nog geen probleem, de 3 punten die ik net opnoem moeten ze verbeteren.
als je BC2 en BF3 goed vergelijkt zie je wel degelijk een groot verschil.
de zon, licht inval, geluid, suppression effect, lopen, de wapens, map design, mcoms niet meer met C4 of RPGs op te blazen, geen glitch met gunners in huisjes, meer voertuigen, betere ranking systeem, meer unlocks, meer damage per shot wat de gameplay sneller maakt in de toch al grote maps..
Netcode, Animaties over objecten springen, jets zijn de zaken die ze op moeten lossen en misschien nog wat doen aan de suppression effect.