[PC] Battlefield 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 95 Laatste
Acties:
  • 273.249 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
iPodKiller schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 16:10:
[...]

Idd, ben toch best nieuwsgierig hoe de oudere settings eruit zien op die o zo mooie Frostbite 3 engine! DICE moet echt een Vietnam like DLC maken, of de koude oorlog uit de jaren 50 o.i.d. Iig iets wat niet van deze tijd is.
Ik zou zelfs blij zijn met terug een WWII game. :) Ja, WWII werd vroeger veel uitgemolken zoals Modern Time nu, maar dit is al zo lang geleden.

Kan je het je voorstellen: D-Day, Omaha Beach in Rush-mode + Frostbite graphics! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Asgaro schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 12:48:
[...]

Ik zou zelfs blij zijn met terug een WWII game. :) Ja, WWII werd vroeger veel uitgemolken zoals Modern Time nu, maar dit is al zo lang geleden.

Kan je het je voorstellen: D-Day, Omaha Beach in Rush-mode + Frostbite graphics! :9~
The Germans are OP on that map. :P
Maar wil wel hebben. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-06 19:43
Hopelijk komt er dit keer wel battlerecorder & spectator mode in BF4.
Wat ik me wel afvraag met al die DLCs die gaan komen, als je zometeen competative wil gaan spelen en er zitten leuke wapens in de DLCs dat ze niet weer allemaal geband worden van ESL o.i.d.

En dat je niet meer achter een muur kan worden dood geschoten, maar ik verwacht weer clientside hitreg met dezelfde issues. ;w

Alleen heb ik het gevoel toen ik begon met BF3 spelen dat ik hier helemaal geen last van had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:14
QPeter schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 00:57:
Wat ik me wel afvraag met al die DLCs die gaan komen, als je zometeen competative wil gaan spelen en er zitten leuke wapens in de DLCs dat ze niet weer allemaal geband worden van ESL o.i.d.
Dat vind ik ook kansloos, als je het spel dan zo serieus neemt dan kan ~50$ voor premium er ook wel vanaf
En dat je niet meer achter een muur kan worden dood geschoten, maar ik verwacht weer clientside hitreg met dezelfde issues. ;w

Alleen heb ik het gevoel toen ik begon met BF3 spelen dat ik hier helemaal geen last van had?
Volgens mij gaat een kogel gewoon door een muur heen tenzij deze van heel dik hout of van steen. Daarom kon je bijv in ziba ook de muren stuk schieten en door schuttinkjes heen schieten. Best realistisch.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:55
Ik vind het raar dat eerst de 360 versie uit lijkt te komen op 29 oktober en pas 3 dagen daarna de X1 versie. Waarom niet eerst de X1 en daarna de 360? Dan heb je dat meer mensen de nieuwe console halen en je daardoor een betere ervaring kan leveren...

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11:16
Pykow schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 09:18:
[...]

in BO ging je wel terug in de tijd met flashbacks, maar wel steeds moderne wapens en niet opeens een M1 of iets dergelijks. Toch lijkt me dat wel vet om een DLC te krijgen met oude wapens, maar dan moeten ze het weer beperken op bepaalde maps als in BC2 Vietnam en dat is dan weer erg jammer.
Het lijkt me te lastig om moderne wapens en oude wapens op 1 en dezelfde map te hebben, ik denk dat je een groot voordeel hebt met de moderne wapens en dat dan vrijwel niemand de oudjes oppakt.
Klopt hoor! ik denk ook dat je teveel voordeel hebt met moderne wapens tegen oude. (hoewel skills wellicht dan gaan meespelen).
Maar op zich zou het mogelijk moeten zijn om 2-in1 te doen zeg maar.
op oude maps (Omaha beach, Carentan etc) oude wapens/voertuigen en nieuwe maps dan moderne wapens.
Of dat het mogelijk is om als admin o.i.d. ervoor te zorgen dat ook op moderne maps met de oude wapens kan spelen en vice versa.
Persoonlijk denk ik dat je dan als gamemaker een dikke plus hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

beebie121 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 10:14:
[...]

Klopt hoor! ik denk ook dat je teveel voordeel hebt met moderne wapens tegen oude. (hoewel skills wellicht dan gaan meespelen).
Beetje offtopic, maar vaak is dit niet eens zo'n probleem. WW2 wapens schieten over het algemeen wat trager, maar vaak doen ze dan bijvoorbeeld wat meer damage en zijn ze wat accurater. De Garand in BC2 was eigenlijk daarom een soort van MK14 en de Thompson was niet duidelijk zwakker dan de andere Carbines/SMG's. Verder zou een BAR bijvoorbeeld een soort van G3 worden en de MP44 een soort AK47. Niet realistisch, maar BF is dat ook niet echt qua wapen damage. :)

Ik denk dat het eerder wat afbreuk doet aan de beleving van het spelletje. In BC2 maakte dit niet zo veel uit omdat die game niet echt een realistische setting nastreefde en dus waren de Garand en Thompson niet zo'n vreemde verschijning. BF3 en 4 zijn niet super realistisch, maar streven wel een realistische setting na. Dan voelen WW2 wapens vreemd aan.

Maar ik zou een DLC ala BC2 Vietnam ook niet vervelend vinden. Gewoon een kleine total conversion van BF4 in een andere setting.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
naaitsab schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 07:37:
[...]

Volgens mij gaat een kogel gewoon door een muur heen tenzij deze van heel dik hout of van steen. Daarom kon je bijv in ziba ook de muren stuk schieten en door schuttinkjes heen schieten. Best realistisch.
Ik had verkeerd verwoord, het komt namelijk regelmatig voor als je wordt beschoten en je gaat snel achter een muur staan dat je dan als nog dood gaat, omdat de gene die op je schiet jou niet echter de muur ziet staan maar er nog naast.

Dat je door bepaalde dingen heen kan schieten zoals hout / glas is natuurlijk voorkomen logisch.

Edit: voorbeeld hiervan: http://youtu.be/M2DVGBSPfx8?t=20s

[ Voor 4% gewijzigd door QPeter op 24-05-2013 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

WW2 mag van mij wel weer terug komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Falcon2107 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 17:26:
WW2 mag van mij wel weer terug komen.
Als ze dit goed én realistisch weten te weergeven met prachtige HD-graphics dan zal ik 'm kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

ProfoundValue schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 17:27:
[...]

Als ze dit goed én realistisch weten te weergeven met prachtige HD-graphics dan zal ik 'm kopen.
Asgaro schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 12:48:
[...]

Zeker weten, zo als in BF3, maar dan met goede details, geluidseffecten en de juiste sfeer.
Het bestormen van de standen of het geluid van de Merlin motoren maar dan alla BF3 :P

[ Voor 34% gewijzigd door Falcon2107 op 24-05-2013 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Heb liever een BF2142 remake/theme :) WW2 is al uitgemelkt tot in den treuren. Niet dat ik bezwaar heb tegen Omaha beach op Frostbite3 8) maar zie liever weer eens wat anders.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Oh nostalgie. Als ik terugdenk aan BF1942..... :Y

Wat een epische ervaring was dat destijds...... <3

Heerlijke soundtrack ook. _/-\o_

BF4 zal ongetwijfeld super zijn, maar dat euforische pure gevoel van BF1942 en eigenlijk ook BF2 zal het denk ik nooit kunnen evenaren imho..... :X

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CB org
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-08 17:08
QPeter schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 00:57:

Als co-master league admin van bf Europa kan ik zeggen dat waarschijnlijk alle dlc wapens weer gebanned worden behalve misschien de eerste dlc niet, omdat iedereen hem krijgt op dag 1. Best logisch ook, je kan niet mensen dwingen 50 euro naast de base game uit te geven.

Spec mode zal dit keer wel in zitten. Battlerecorder is maar de vraag. Hopelijk 10 juni meer antwoorden.

Mvg,
crazybas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-09 18:07
Weet ik niet als Dice LA nu de weapon/soldier customization doet klinkt wel, goed.
Was het enige wat MOH wel beter deed dan bf3 :+

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Wat is dat met die "nieuwe" screenshots. Zijn gewoon stills uit de trailer die wat opgepoetst zijn :')

Hopelijk brengt E3 wel nieuws nu ze onder druk staan van CoD, want dit gaat nergens over.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Het bericht is niet helemaal juist. Of in ieder geval de titel. De tekst suggereert dat ze ook gaan werken aan de Battlefield franchise, maar geeft niet aan of ze ook aan BF4 werken, terwijl de titel dat wel doet vermoeden.

Het maakt me weinig uit als ze maar gewoon wat meer werk maken van het oplossen van bugs. Nu duurt dat nog steeds te lang (in ieder geval vanaf release tot eerste patch). Verder maakt het me weinig uit. Op zich was de MP van MOH solide, maar de fout die ze hebben gemaakt is dat er te weinig vernieuwing in zat. Eigenlijk was alleen het buddy-systeem nieuw en de rest wat matig. Mapdesign was ook niet helemaal toppie en de menustructuur was echt een draak (daar is Dice meestal wel beter in, die van BF3 functioneert prima).
Al ga ik misschien nu wel wat ver offtopic.

In ieder geval ben ik benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Zou mooi zijn als BF4 meer opties voor de servers introduceert. Nu moet je elke keer een hele titel van een server doorspitten om je alle regels eigen te maken en vervolgens houdt niemand zich eraan (in elk geval de admin niet) of is de admin continu bezig overtreders te kicken.

Gisteren werd ik zelf nog gekicked, even half uurtje schieten in BF3, was het een "no-kill" server hahaha.

Zou mooi zijn als je als admin zelf voertuigen/add-ons/wapens etc kunt aan/uit vinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-09 21:04
Teveel opties is ook niet leuk, lijkt mij. Dan kom je zelden meer in een server die een gewone game host, doordat er veel wapens/voertuigen zijn uitgeschakeld, opmerkelijke maprotatie is en/of bijvoorbeeld 500% tickets.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:05
Okasha schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 10:38:
Zou mooi zijn als BF4 meer opties voor de servers introduceert. Nu moet je elke keer een hele titel van een server doorspitten om je alle regels eigen te maken en vervolgens houdt niemand zich eraan (in elk geval de admin niet) of is de admin continu bezig overtreders te kicken.

Gisteren werd ik zelf nog gekicked, even half uurtje schieten in BF3, was het een "no-kill" server hahaha.

Zou mooi zijn als je als admin zelf voertuigen/add-ons/wapens etc kunt aan/uit vinken.
Precies. Ik speel op de Xbox 360, en als ik een 'quick match' start, kan ik dus niet eens de 'regels' doornemen. Komt er vervolgens op neer dat je wordt gekickt en niet weet waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stel, ik koop de digital deluxe versie. zoals ik het lees krijg ik dan alle toekomstige expansions erbij, klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ga er maar niet vanuit. Alleen de eerste zit er voorlopig bij en ik denk dat ze wel weer eenzelfde functie als Premium gaan lanceren (mogelijk moet je je premium verlengen oid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:28

Pykow

Angelo OTR

Ik heb het hier nog niet langs zien komen:
http://www.bug-community....yer-advertentie/#more-390

Nieuwe informatie over Battlefield 4 multiplayer.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Pykow schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 16:22:
Ik heb het hier nog niet langs zien komen:
http://www.bug-community....yer-advertentie/#more-390

Nieuwe informatie over Battlefield 4 multiplayer.
Bijna zeker dat het fake is. Die punten zijn precies de punten die "men" graag wil zien in BF4 als je verschillende sites bekijkt, gebeurt zelden dat wat de community wilt/vraagt ook daadwerkelijk echt in een spel komt (niet echt handig maargoed)

De hoofd producer bij Dice heeft verteld dat er geen vrouwelijke speelbare karakters in de SP en MP komen dus die
Voor de vrouwelijke gamers onder ons, zal het straks dus ook mogelijkheid zijn om met een vrouwelijke personage te spelen
klopt ook niet.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Heb je een linkje van waar die producer dat zegt?

Aangezien ze wel die chinese muts erin hebben zitten bij de promo-video's, kan het best zijn dat er wel vrouwen in de game kunnen komen. De animaties en aanpassing voor de model zijn er dan al wel.

Niet dat ik er zelf vanuit ga dat het klopt. Dat soort zaken zijn niet echt schaalbaar naar de huidige consoles toe. Die worden ook nog ondersteund en ik denk dat die toch nog wel wat tegenhouden als het aankomt op vernieuwing (vooral gameplaywise). Anders worden die versies zo gehandicapt dat het ook niet de moeite waard is om ze uit te brengen. Krijg je 8 vs 8 ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
http://pixelenemy.com/bat...wont-see-a-wii-u-release/
Kan de video zo 1-2-3 niet meer vinden (stond op pixel), zijn wel andere video's van die interviews te vinden.

Gaat me vooral om die andere punten zoals commander mode en aanpasbare soldaten, dat soort dingen vind je allemaal terug op de verschillende nieuws sites als "must-haves" of "wanted-feature" wel heel erg toevallig dat ze dat gaan implementeren.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
Dit is toch best wel triest..
Ik zou het nog niet eens BF 3.5 willen noemen.
Heb nog geen BF overgeslagen sinds 1942, maar deze laat ik voor wat het is.

[YouTube: http://youtu.be/BdBy9XKTukg]

[ Voor 23% gewijzigd door unfor op 28-05-2013 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Dus je gaat een trailer/alfa footage vergelijken met al een uitgegeven spel en daar trek je conclusies uit?
Je moet BF4 niet zien als BF1942 vs BF2 dan heb je een verkeerde insteek, het is de opvolger van BF3 en zoals meer opvolgers waarom zou je 100% moeten vernieuwen? CoD melkt hetzelfde ook al jaren uit en dat werkt prima voor hun.

Als er nieuwe features zoals commander en naval combat in komen, nieuwe wapens/voertuigen/maps ben ik al tevreden. Dat de animaties en een aantal textures (bijna) hetzelfde zijn zal mij echt een worst zijn.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-09 18:07
unfor schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 22:45:

[video]
Wat wil je zeggen dan 8)7
Dat naar 2 jaar wapens er ineens heel anders uitzien , of heel anders klinken.
De vdv buggy in bf4 heeft een snelheidsmeter heeft en in bf3 niet.
Nee heb liever dat ze de gameplay/maps/customization en bugs aanpakken ipv de knife/granaat animatie

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Het geluid in BF4 is minder klinisch. DICE listened to us. :D
Must...preorder...game. :+

Even serieus. Ik zie echt het probleem niet als DICE een paar animaties overneemt. Waarom? Nou omdat de technische kant de sprong van BFBC2 naar BF3 zo enorm was op zo veel vlakken dat je nooit weer z'n sprong kan verwachten. Het is echt geen CoD niveau wat gewoon belachelijk is. DICE probeert tenminste nog te innoveren en omdat ze nu mijlenver voor liggen mogen ze van mij echt wel wat dingen overnemen van BF3. Wat mij interesseert is gameplay, geen bugs en gamebalance. Grafisch zijn ze er voor mij al, de animaties zijn anno 2013 nog steeds geweldig en het geluid is nog steeds niet evenaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
naaitsab schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 22:57:
Dus je gaat een trailer/alfa footage vergelijken met al een uitgegeven spel en daar trek je conclusies uit?
Ja.

Als EA/DICE het goed genoeg vind om als reveal trailer te tonen, dan is dat waar ik mijn mening op baseer.
Als het totaal niet representatief is voor BF4 final, dan zouden ze het niet tonen.

En wees eerlijk, kijkende naar alpha footage van BC2 en BF3, hoeveel is daar nou werkelijk veranderd in de final?
Precies: vrijwel niets.

Aangezien ik al behoorlijk teleurgesteld was in BF3 als die-hard BF fan, moeten ze verdomd hun best doen om bij mij nog interesse op te wekken.

[ Voor 11% gewijzigd door unfor op 28-05-2013 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:18
Als DICE zich niet bezig heeft hoeven houden met het opnieuw ontwerpen van de wapens en voertuigen, dan hebben ze al hun tijd kunnen besteden aan de gameplay en mapdesigns. Ik zie het probleem niet.
Of ik gelijk heb moet natuurlijk nog blijken, maar we zullen het zien. Nog minder dan 2 weken tot de E3!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
unfor schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 23:04:
[...]
Aangezien ik al behoorlijk teleurgesteld was in BF3 als die-hard BF fan, moeten ze verdomd hun best doen om bij mij nog interesse op te wekken.
Wat moet er in jou ogen dan allemaal veranderd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
QPeter schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 23:10:
[...]

Wat moet er in jou ogen dan allemaal veranderd worden?
Minder focus op de casual gamer, meer focus op wat BF1942/BF2/BF2142 zo goed maakte.
Ik heb er een hard hoofd in met EA, want het geld ligt bij de casual gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04:02
unfor schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 23:13:
[...]

Minder focus op de casual gamer, meer focus op wat BF1942/BF2/BF2142 zo goed maakte.
Dit precies. Esports beloftes en dan een half assed netcode, geen spec, geen esport commentary tools, niets... :D

Theoretisch gezien heeft Dice nu alle tijd om die dingen te fixen/toe te voegen, aangezien de basis er al is.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
kevz schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 23:15:
[...]

Dit precies. Esports beloftes en dan een half assed netcode, geen spec, geen esport commentary tools, niets... :D

Theoretisch gezien heeft Dice nu alle tijd om die dingen te fixen/toe te voegen, aangezien de basis er al is.
In theorie wel ja ;) Ik heb er 0.0 vertrouwen in, DICE heeft al zo veel valse beloftes gedaan..
Om aan je lijstje toe te voegen: waardeloos mapdesign en waar de neuk was ingame voip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Dan kan ik je alvast vertellen BF4 is niks voor jou, BF3 wijkt al aardig af van het echte BF zoals BF2. Als je daar niet aan kan wennen gaat het niks worden.

Ik stel gameplay ver boven looks zoals textures en animaties dus ik zit er niet mee.
[...]

Casual gamers geven weinig om stats dus waarom zouden die geen plezier kunnen hebben?

Ik hoop vooral dat ze de exploits/lag bugs fixen en punkbuster dumpen en een knap anti-cheat programma erin zetten.
kevz schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 23:15:
[...]

Esports vind ik voor mensen die een spelletje veel te serieus nemen, erg vervelend in de omgang voor normale spelers maar dat terzijde. Waar heb je trouwens esport beloftes gezien, dat een aantal mensen erom klagen betekend niet dat het officieel is aangekondigd.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
naaitsab schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 23:20:
[...]
Esports vind ik voor mensen die een spelletje veel te serieus nemen, erg vervelend in de omgang voor normale spelers maar dat terzijde. Waar heb je trouwens esport beloftes gezien, dat een aantal mensen erom klagen betekend niet dat het officieel is aangekondigd.
Ik vind esports een foute benaming, ik doe niet aan "esports" maar wel graag aan competitive play. (en die hebben het zelfde nodig)
En ja, er zijn esports beloftes gedaan. Als je dat niet wist, dan heb je simpelweg niet veel gelezen over BF3.
CSGO gaat de goede kant op in competitive play, jammer dat er momenteel niet meer shooters zoiets hebben.

Afbeeldingslocatie: http://i131.photobucket.com/albums/p311/Frontline1944/esports_zps216d4fce.png

At that time......
En ondertussen spelen ze nu weer leuk met woorden door te zeggen dat esports hun "interesse heeft".
Wat voor mij hetzelfde betekent als: esports is leuk, maar er zit geen geld voor ons in.

rond 5:30:

want more?

[ Voor 21% gewijzigd door unfor op 28-05-2013 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
unfor schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 23:25:
[...]

Ik vind esports een foute benaming, ik doe niet aan "esports" maar wel graag aan competitive play. (en die hebben het zelfde nodig)
Enige wat storend is zijn de lag compensaties wat erg vreemde/vervelende kills/deaths kan opleveren en het ontbreken van de spectator mode. Ingame voice is alleen maar rete vervelend met die kleutertjes, mis het absoluut niet, daar zijn TeamSpeak en co voor ontworpen. Zijn zelfs plugins voor je die automatisch in de goeie squad/sub-channel zetten.
En ja, er zijn esports beloftes gedaan. Als je dat niet wist, dan heb je simpelweg niet veel gelezen over BF3.
Officiële bronnen? Ik heb genoeg gelezen maar die "Esport" features zullen mij en het over grote deel van de BF spelers een zorg zijn dus kan zijn dat ik dat gemist heb.
CSGO gaat de goede kant op in competitive play, jammer dat er momenteel niet meer shooters zoiets hebben.
Dat is een heel ander soort spel als BF3, helaas ook verziekt door lui die alles veel te serieus nemen :X Wordt je ineens gekicked omdat je (blijkbaar) niet genoeg dropt of omdat je een andere route kiest :')
Als je zo wil spelen prima maar gooi dan een wachtwoord op je server of zet het duidelijk in de naam :O

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
[...]

Ja.

Als EA/DICE het goed genoeg vind om als reveal trailer te tonen, dan is dat waar ik mijn mening op baseer.
Als het totaal niet representatief is voor BF4 final, dan zouden ze het niet tonen.

En wees eerlijk, kijkende naar alpha footage van BC2 en BF3, hoeveel is daar nou werkelijk veranderd in de final?
Precies: vrijwel niets.

Ik heb die strijd op gegeven, het gaat niet meer zo worden zoals met bf2 of bf2142, dat waren de laatste battlefield games.
De devs die nu bij dice werken en verantwoordelijk zijn voor bf3 zijn geen battlefield spelers, er zijn er maar een paar die nog aan bf2 hebben gewerkt, de rest is al lang weg bij dice.

Als je het als niet battlefield game bekijkt dan is het helemaal niet slecht, jij hebt toch ook genoten van bc2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
naaitsab schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 23:39:
[...]

Enige wat storend is zijn de lag compensaties wat erg vreemde/vervelende kills/deaths kan opleveren en het ontbreken van de spectator mode. Ingame voice is alleen maar rete vervelend met die kleutertjes, mis het absoluut niet, daar zijn TeamSpeak en co voor ontworpen. Zijn zelfs plugins voor je die automatisch in de goeie squad/sub-channel zetten.

[...]

Officiële bronnen? Ik heb genoeg gelezen maar die "Esport" features zullen mij en het over grote deel van de BF spelers een zorg zijn dus kan zijn dat ik dat gemist heb.

[...]

Dat is een heel ander soort spel als BF3, helaas ook verziekt door lui die alles veel te serieus nemen :X Wordt je ineens gekicked omdat je (blijkbaar) niet genoeg dropt of omdat je een andere route kiest :')
Als je zo wil spelen prima maar gooi dan een wachtwoord op je server of zet het duidelijk in de naam :O
Goed, het is mij wel duidelijk, jij bent zo'n casual gamer.
Ook prima, maar totaal niet het soort gamer waar ik een discussie mee kan voeren. (we hebben andere interesses)
Ik ben zo'n PTFO or GTFO type speler :)
Wij hadden en erg leuke community met succesvolle servers genaamd Aggressive gameplay, en daar werd je ook gekicked als je geen objective focus had.
NLsandman schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 23:41:
[...]
Ik heb die strijd op gegeven, het gaat niet meer zo worden zoals met bf2 of bf2142, dat waren de laatste battlefield games.
De devs die nu bij dice werken en verantwoordelijk zijn voor bf3 zijn geen battlefield spelers, er zijn er maar een paar die nog aan bf2 hebben gewerkt, de rest is al lang weg bij dice.

Als je het als niet battlefield game bekijkt dan is het helemaal niet slecht, jij hebt toch ook genoten van bc2?
Ik heb zeker genoten van BC2, meer dan BF3 zelfs.
Op de een of andere manier kon ik die game vergeven dat het geen echte BF game was, met BF3 lukt mij dat niet.

[ Voor 26% gewijzigd door unfor op 28-05-2013 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
unfor schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 23:42:
[...]
Goed, het is mij wel duidelijk, jij bent zo'n casual gamer.
Jup, al speel ik wel in een clan maar gewoon voor de lol ik, af en toe scrims. Ik kijk wel naar de wapen specs/perks enzo en pas m'n loadout aan naar wat voor die map het beste is. Casual+ zegmaar :p
Ook prima, maar totaal niet het soort gamer waar ik een discussie mee kan voeren.
Ik ben zo'n PTFO or GTFO type speler :)
Wij hadden en erg leuke community met succesvolle servers genaamd Aggressive gameplay, en daar werd je ook gekicked als je geen objective focus had.
Prima maar laat andere mensen dan lekker in hun waarde en ga mensen daar niet voor kicken :X
Als je echt een loser in de server hebt zitten (ik noem een C4 op de flag, hardcore-mode campers/usas en tac-light gebruiker) prima dat je dat soort lui kicked maar iemand die minder goed is dan jezelf of minder goed in teamplay is laat die lekker in z'n waarde.
Draai het eens om, neem aan dat jij er ook flink vervelend van wordt als je steeds gekicked wordt omdat je te goed bent/het te serieus neemt :p

enfin dit heeft verder weinig met BF4 te maken :p Ik ga verder geen (loze) conclusies trekken over BF4 want het spel is nog niet uit dus daar valt weinig concreets over te zeggen. Ben wel erg benieuwd naar de E3 MP beelden en hoop stiekem dat de Closed-Beta dan ook van start gaat.

[ Voor 4% gewijzigd door naaitsab op 29-05-2013 00:22 ]

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
Oh ja in dat filmpje zeggen ze ook nog dat PC lead platform was bij BF3 8)7 Ik pre-order BF4 in ieder geval niet, wil eerst echte gameplay / nieuwe features zien. En zelf dan wacht ik misschien nog wel tot na de release dat er x aantal reviews overzijn geschreven. (Door partijen die niet 9.5 ratings geven omdat ze betaald worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Laatst online: 21-09 22:36
QPeter schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 00:12:
Oh ja in dat filmpje zeggen ze ook nog dat PC lead platform was bij BF3 8)7 Ik pre-order BF4 in ieder geval niet, wil eerst echte gameplay / nieuwe features zien. En zelf dan wacht ik misschien nog wel tot na de release dat er x aantal reviews overzijn geschreven. (Door partijen die niet 9.5 ratings geven omdat ze betaald worden)
Idem ditto, wil eerst zien wat het is, ze hypen mij te veel zoals de zogenaamde gelekte screen shots van EA china en ook ligt de focus op single player wat mij een gevoel geeft dat multiplayer gewoon nieuwe mappen zijn.
unfor schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 23:42:

Ik heb zeker genoten van BC2, meer dan BF3 zelfs.
Op de een of andere manier kon ik die game vergeven dat het geen echte BF game was, met BF3 lukt mij dat niet.
Kost mij soms nog steeds moeite maar ik geniet nu meer en speel mappen zoals ziba tower waarvan ik eerst altijd zei dat het niet in bf3 thuis hoort.

[ Voor 24% gewijzigd door NLsandman op 29-05-2013 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Laatst online: 21-09 15:35

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Casual gamers heb je in ieder spel, zelfs al krik je het niveau op naar pittig / onmogelijk om te leren spelen zullen er spelers zijn die het een leuk spel vinden en ter ontspanning meespelen. Dat sommige aspecten van de gameplay in Battlefield 3 nu wat vergemakkelijkt zijn (vergeleken met eerdere Battlefield edities) trekt inderdaad meer spelers aan wat in mijn ogen nooit verkeerd kan zijn want hoe meer zielen hoe meer vreugd toch ?

Wat maakte Battlefield 1942 zo goed ? Grote multiplayer mappen met voertuigen in een WWII setting. Dat was in mijn ogen waarmee ze zich onderscheidde van de rest van de fps games van dat moment. Er waren geen squads, stats of battlerecorder.

Wat maakte Battlefield 2 zo goed ? Het speelde zich af in modernere tijden met moderne wapens en voertuigen en er kwam het squad / commander systeem wat de gameplay behoorlijk beinvloedde. Eerlijk gezegt vond ik die commanderfunktie niet top, maar het zat er nou eenmaal in. Ook kwam het unlocken van ''upgrades''

Nu hebben we Battlefield 3, en wat maakt dat zo goed ? Meer spelmodi om te spelen, (nog) meer wapens / unlocks, lees meer diversiteit. Het is in weze nog steeds in de lijn van de ''echte'' Battlefield gameplay; namelijk grote multiplayer mappen met voertuigen.

De eye/ear-candy die steeds beter word en bv de battlerecorder veranderen weinig aan de gameplay zelf. Nu kan ik wel een waslijst aan dingen opnoemen die beter zouden kunnen, maar ieder spel heeft zijn eigen bugs en irritaties.

Dat Battlefield 4 eerder Battlefield 3.1 zal zijn, tja laat ik het zo zeggen: Als ze teveel veranderen roepen de spelers dat het geen Battlefield meer is en als ze te weinig veranderen dan is het weer simpel cashen ala CoD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Hippocampus schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 00:47:
De eye/ear-candy die steeds beter word en bv de battlerecorder veranderen weinig aan de gameplay zelf. Nu kan ik wel een waslijst aan dingen opnoemen die beter zouden kunnen, maar ieder spel heeft zijn eigen bugs en irritaties.
Ok. Daarom verdient EA zoveel. genoegen nemen met halve producten :D

EA start de hypetrain op, nieuw dit nieuw dat ongelovelijk dat dat kan tegenwoordig! Al die preorders moet je kijken! EA heeft z'n geld binnen, laat de helft van beloftes zitten of maakt het niet goed af, gaat cashen op DLC's. Het is en blijft een beurs bedrijf en daarom zal ik ze nevernooit meer vertrouwen op hun woord, 't is gewoon niets waard naar mijn mening. Ik heb wel leuke momenten gehad in BF3, zeker wel, maar het is mij niet het geld waard geweest in the end ;)

Groeten van een die hard gameplay+100% solide engine fan, ala Quake. Iets wat steeds minder vaak zal verschijnen door consumerism ;p

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Laatst online: 21-09 15:35

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

kevz schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 01:06:
Ik heb wel leuke momenten gehad in BF3, zeker wel, maar het is mij niet het geld waard geweest in the end ;)
Gezien dat je 550 uurtjes erin hebt gestoken en premium hebt en dus goedkoper uit bent dan alles los te kopen kan ik me haast niet voorstellen dat je daar zo'n slechte deal hebt qua euro's per uur spelen. Ik neem de gok door te zeggen dat je straks ook gewoon Battlefield 4 gaat spelen ;)

Bovendien heb ik het hele pre-orderen nooit begrepen. Misschien dat het ''vroeger'' ooit een middel was om een studio alvast wat geld te geven zodat ze meer uren in development konden steken ofzo, maar tegenwoordig is het niet meer dan marketing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
550 uur, waarvan het meeste op metro en tdm neushaar. 't helpt ook niet echt dat de gemiddelde bf3'er klinisch retarded is, daarom al een flinke tijd niet gespeeld. Maar ik snap 't wel hoor, 550 uur voor 100 euro, koopje. Dan nog, Quake3+QL voor minder, 10000+ uur, onverslaanbare gameplay, praktisch 0 bugs :D

Quake heeft een minimale community, sterk, maar kan niet meten met de server activiteit in BF3. zelfs met het geslinkte aantal spelers sinds launch. Wisselde het vaak af, maar van een halfassed game met moeilijk te geloven devs gaat iedereen uiteindelijk moe worden ;) Kort lontje misschien, maar ik denk wel dat ik gelijk heb.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
kevz schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 02:43:
550 uur, waarvan het meeste op metro en tdm neushaar. 't helpt ook niet echt dat de gemiddelde bf3'er klinisch retarded is, daarom al een flinke tijd niet gespeeld.
Wel eens CoD MP gespeeld? Daar huist pas retarded volk :')
Ik denk dat ik de meeste uurtjes op Ziba heb gezeten, metro CQ en noshar TDM heb ik een hekel aan dus die speel ik zo weinig mogelijk. Hier komt ook gelijk irritatie nummer 1 weer naar boven, dat achterlijke spawn systeem.
Hee er staan hier 3 enemy's laat ik bij hun in de rug spawnen met spawn protection, of spawn direct voor een enemy ook zo fijn.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Laatst online: 23-09 12:59

superwashandje

grofheid alom

retardedness levels liggen wat mij betreft niet hoger in COD dan in BF hoor (op pc dan). Beide liggen veel te hoog.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
superwashandje schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 09:25:
retardedness levels liggen wat mij betreft niet hoger in COD dan in BF hoor (op pc dan). Beide liggen veel te hoog.
Bij CoD heb je gewoon erg veel noobs (steeds op zelfde plek campen bijv) laatst weer eens een paar potjes gedaan, was echt niks aan. Gelijk 5x uitgemaakt voor cheater :+

Bij BF3 heb je vooral losers zoals ik in mijn vorige post al aanhaalde, zoals het plaatsen van C4 op de vlag, campen in hardcore en tac-light. Kwam laatst weer toppunt van loser tegen, tac-light op Usas in een hardcore Ziba tower server :')

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

of het wat aan was of niet heeft natuurlijk niets te maken met hoe het gros van de mensen speelt: als een retard (om in dezelfde termen te blijven).
En zoals je zelf aanhaalt kom je ze in BF ook met kuddes tegelijk tegen (albeit in een andere vorm :P) of je ze dan noobs of losers noemt: both retards.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:28

Pykow

Angelo OTR

naaitsab schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 09:09:
[...]

Wel eens CoD MP gespeeld? Daar huist pas retarded volk :')
Ik denk dat ik de meeste uurtjes op Ziba heb gezeten, metro CQ en noshar TDM heb ik een hekel aan dus die speel ik zo weinig mogelijk. Hier komt ook gelijk irritatie nummer 1 weer naar boven, dat achterlijke spawn systeem.
Hee er staan hier 3 enemy's laat ik bij hun in de rug spawnen met spawn protection, of spawn direct voor een enemy ook zo fijn.
Wacht wacht wacht, ik volg jou niet meer.
Je noemt je eigen een die hard BF speler paar berichten terug en nu geef je aan dat je de meeste uren in Ziba tower hebt zitten. Heel de CQ DLC had niets te maken met BF, maar gewoon om extra gameplay toe te voegen, ze zijn leuk om te spelen maar hebben totaal niks met BF te maken.
ik heb BF Vietnam,BF2 ,BF2142 echt grijs gespeeld. vooral de city maps spraken mij het meeste aan.
Back at karkand, Ghost town om maar 2 voorbeelden te noemen en in BF3 heb je Grand bazaar,Strike at karkand en de maps van Aftermath DLC (beste DLC)

Dat DiCE veel overneemt van BF3 vindt ik geen ramp, mits ze ook tijd nemen om goede zaken op te lossen.
Netcode, Animaties hoe je over een object springt en jets zijn de 3 problemen in BF3 en dit is zowel voor de casual gamer als voor de hardcore gamer belangrijk. dat ze geen battlerecorder toevoegen is geen probleem.
Je kan gewoon Twitch.tv streaming doen in Origin en kan je als nog je gameplaybeelden tonen aan de wereld. Als ze weinig eSports ondersteunen is nog geen probleem, de 3 punten die ik net opnoem moeten ze verbeteren.

als je BC2 en BF3 goed vergelijkt zie je wel degelijk een groot verschil.
de zon, licht inval, geluid, suppression effect, lopen, de wapens, map design, mcoms niet meer met C4 of RPGs op te blazen, geen glitch met gunners in huisjes, meer voertuigen, betere ranking systeem, meer unlocks, meer damage per shot wat de gameplay sneller maakt in de toch al grote maps..

Netcode, Animaties over objecten springen, jets zijn de zaken die ze op moeten lossen en misschien nog wat doen aan de suppression effect.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
NLsandman schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 23:41:
[...]

Helemaal eens. (Helaas ;( )

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Pykow schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 09:43:
[...]
Wacht wacht wacht, ik volg jou niet meer.
Je noemt je eigen een die hard BF speler paar berichten terug en nu geef je aan dat je de meeste uren in Ziba tower hebt zitten. Heel de CQ DLC had niets te maken met BF, maar gewoon om extra gameplay toe te voegen, ze zijn leuk om te spelen maar hebben totaal niks met BF te maken.
ik heb BF Vietnam,BF2 ,BF2142 echt grijs gespeeld. vooral de city maps spraken mij het meeste aan.
Back at karkand, Ghost town om maar 2 voorbeelden te noemen en in BF3 heb je Grand bazaar,Strike at karkand en de maps van Aftermath DLC (beste DLC)
Die hard BF speler? Dat heb ik nooit gezegd, heb vele male meer uren in Unreal Tournament zitten dan welke Battlefield dan ook. Dat ik de meeste uren in Ziba heb zitten betekend niet dat ik dat de beste map vind, Firestorm en Caspian vind ik veel betere maps maar mijn clan maten zijn meer CQ spelers dus vandaar.
Netcode, Animaties over objecten springen, jets zijn de zaken die ze op moeten lossen en misschien nog wat doen aan de suppression effect.
Precies, vooral de netcode en springen over objecten (of poging tot :X) vind ik zwaar onder de maat, voeg daar het spawn systeem aan toe wat wel eens een overhaul mag krijgen. Raak nogal geagiteerd als je weer eens vast blijft zitten achter een steen van 5cm hoog of een muurtje waar je na 10x spatie rammen pas over heen stapt :/

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Laatst online: 22-09 20:40
unfor schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 22:45:

[video]
Haha je koopt het toch wel praatjesmaker! Ik ook, als het na release voor een paar tientjes bij gameshops verkrijgbaar is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Laatst online: 22-09 20:40
naaitsab schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 22:57:
Je moet BF4 niet zien als BF1942 vs BF2 dan heb je een verkeerde insteek, het is de opvolger van BF3 en zoals meer opvolgers waarom zou je 100% moeten vernieuwen? CoD melkt hetzelfde ook al jaren uit en dat werkt prima voor hun.

Als er nieuwe features zoals commander en naval combat in komen, nieuwe wapens/voertuigen/maps ben ik al tevreden. Dat de animaties en een aantal textures (bijna) hetzelfde zijn zal mij echt een worst zijn.
Dat is prima, maar breng het dan als BF3 DLC uit of vraag er geen 50/60 euro voor bij release. 20/30 euro is dan redelijk, laten we eerlijk zijn het is gewoon BF3 in een ander, niet eens nieuw, jasje.

Dit wordt echt weer zo'n spel wat je achteraf koopt in de 10 euro bak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Afbeeldingslocatie: http://www.halolz.com/wp-content/uploads/2009/11/halolz-dot-com-modernwarfare2-steamboycotthypocrisy.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Jovas schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 14:05:
[...]
Dat is prima, maar breng het dan als BF3 DLC uit of vraag er geen 50/60 euro voor bij release. 20/30 euro is dan redelijk, laten we eerlijk zijn het is gewoon BF3 in een ander, niet eens nieuw, jasje.

Dit wordt echt weer zo'n spel wat je achteraf koopt in de 10 euro bak
Als ze dezelfde DLC strategie aanhouden dan heb je straks 10 DLC's voor BF3, gaat m niet echt worden.
Ik heb voor de pre order 38 euro betaald incl. verzending. Na release kan je legale keys kopen voor ~30 euro.

Nogmaals BF4 is een opvolger van BF3 en geen nieuwe telg uit de serie, bij een opvolger moet je ook niet gaan klagen dat het veel lijkt op de voorganger is nogal logisch. Kijk naar MW1 en MW2, zelfde verhaal. Hoop wel dat de volgende BF weer wat anders is, denk aan vroeger of toekomst setting.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naaitsab schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:00:
[...]

Als ze dezelfde DLC strategie aanhouden dan heb je straks 10 DLC's voor BF3, gaat m niet echt worden.
Ik heb voor de pre order 38 euro betaald incl. verzending. Na release kan je legale keys kopen voor ~30 euro.

Nogmaals BF4 is een opvolger van BF3 en geen nieuwe telg uit de serie, bij een opvolger moet je ook niet gaan klagen dat het veel lijkt op de voorganger is nogal logisch. Kijk naar MW1 en MW2, zelfde verhaal. Hoop wel dat de volgende BF weer wat anders is, denk aan vroeger of toekomst setting.
haha BF3 is ook de opvolger van BF2 maar kwa feature's :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:07:
[...]

haha BF3 is ook de opvolger van BF2 maar kwa feature's :z
Tussen BF2 en BF3 zat natuurlijk ook 2 jaar...ow wacht..
Enige overeenkomst is de moderne setting en conquest, voor de rest heeft BF2 zeer weinig met de insteek van BF3 te maken, BF3 is puur op MP gericht, BF2 was meer SP met MP functionaliteit.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Jovas schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 14:05:
[...]
bla bla bla gierig gedoe...., laten we eerlijk zijn het is gewoon BF3 in een ander, niet eens nieuw, jasje.

nog meer onzin....
OMG waar heb jij die glazen bol???? Dat je nu al weet dat BF4 eigenlijk gewoon BF3 is in een ander jasje. En dat terwijl je alleen maar een klein beetje info en wat singeplayer hebt gezien! Echt knap gewoon.

Even serieus, waar baseer jij dit verhaal op? Ik kan, net zoals jij, geen definitieve conclusies trekken over de kwaliteit van BF4. Waarom moet jij ervan uitgaan dat BF4 een BF3 kloon wordt? Natuurlijk is het een opvolger maar dat hoeft niks negatiefs te betekenen. Je kunt trouwens best gelijk hebben, maar totdat het tegendeel bewezen is kun jij misschien beter je mond houden en je negatieve voorspellingen voor je houden. Je mag best verwachten dat BF4 slecht wordt maar die verwachting hier voor laten komen als een feit vind ik gewoon zeer storend.

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CB org
[...]

Het klopt dat er arrogante kleine kinderen tussen zitten bij bf3 E-sport, maar meer dan 90% zitten mensen die het leuk vinden om met een vriendengroep/team serieus te spelen met tactieken.
Een hele tijd waren er bijna 30.000 mensen per maand die een potje versus op ESl speelden. Schat zelf dat 50.000 man per maand practise wars tegen elkaar spelen .

Je hebt tactieken, echte communicatie, teamwork en meer plezier. DICE had spectator mode belooft voor bf3 meerdere malen. Virgin Gaming had een 1.6 miljoen dollar toernooi belooft voor consoles, maar omdat spectator mode nooit kwam hebben ze het niet doorgezet.

De beste manier is om een extra knop bij battelog te zetten voor mensen die snel een potje 4v4/5v5 willen spelen en hun soort van league te geven (starcraft/cod etc.). Lekker casual daardoor.

Maar jullie krijgen daarover meer te zien.

Mvg,
crazybas ESL Master League admin bf3

ps. battlerecorder zorgt ervoor dat men geen capturecard van 200 euro moeten aanschaffen of zelfs een hele streampc moeten kopen om hun spelletje op te nemen ;). Plus dat cheaters veel gemakkelijker worden gepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Niet online
CB org schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 16:28:
Je hebt tactieken, echte communicatie, teamwork en meer plezier. DICE had spectator mode belooft voor bf3 meerdere malen. Virgin Gaming had een 1.6 miljoen dollar toernooi belooft voor consoles, maar omdat spectator mode nooit kwam hebben ze het niet doorgezet.
Bron?

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CB org
Op gamescom 2011 hadden DICE devs het daar verteldt aan ESL personen. Het zou later in een patch erbij komen. Ze hadden het trouwens ook al beloofd voor bad company 2, maar dat is een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Niet online
CB org schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 17:12:
[...]

Op gamescom 2011 hadden DICE devs het daar verteldt aan ESL personen. Het zou later in een patch erbij komen. Ze hadden het trouwens ook al beloofd voor bad company 2, maar dat is een ander verhaal.
Ik vind dat maar een vaag verhaal. Er is ten eerste geen bewijs dat ze dat echt gezegd hebben en daarnaast is dat niet echt een belofte aan de Battlefield spelers.

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Daanieyel schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 17:28:
[...]

Ik vind dat maar een vaag verhaal. Er is ten eerste geen bewijs dat ze dat echt gezegd hebben en daarnaast is dat niet echt een belofte aan de Battlefield spelers.
Inderdaad, heb nog nergens een bron gezien. "X heeft verteld op event Y dat" is mij veel te vaag.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Niet online
naaitsab schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 17:40:
[...]

Inderdaad, heb nog nergens een bron gezien. "X heeft verteld op event Y dat" is mij veel te vaag.
Jep. De community mag best vragen om een recorder. Maar ze moeten niet denken dat ze er recht op hebben want er is nooit een (officiële) belofte gemaakt.

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CB org
Daanieyel schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 18:04:
[...]

Jep. De community mag best vragen om een recorder. Maar ze moeten niet denken dat ze er recht op hebben want er is nooit een (officiële) belofte gemaakt.
Dus als jouw baas op papier aangeeft dat je afdeling 5% extra loon krijgt en aan een andere collega ook.
Maar uiteindelijk doet hij het niet doet, dan is het niet "officieel"? |:(
Logica.. maar jammer.

Maar als 1 of andere website een artikel had geschreven was het wel officieel?

Het enige wat gezegd kan worden is dat als bf4 geen battlerecorder/spec mode vanaf dag 1 heeft, het niet in het spel zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Niet online
CB org schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:57:
[...]

Dus als jouw baas op papier aangeeft dat je afdeling 5% extra loon krijgt en aan een andere collega ook.
Maar uiteindelijk doet hij het niet doet, dan is het niet "officieel"? |:(
Logica.. maar jammer.

Maar als 1 of andere website een artikel had geschreven was het wel officieel?

Het enige wat gezegd kan worden is dat als bf4 geen battlerecorder/spec mode vanaf dag 1 heeft, het niet in het spel zal komen.
Van die vergelijking snap ik geen hout. Een beter vergelijkbaar scenario is als je van een of andere collega een gerucht krijgt te horen dat er misschien opslag komt maar dat dat dan niet gebeurt. Wat in dat geval niet echt verwonderlijk of aan de baas te wijten is.

En als een of andere website iets had geschreven dan was het zeker niet officieel. Dat is het als DICE zegt op een van hun media (facebook, twitter, de Battlefield site, battlelog) dat er een battlerecorder komt.

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Afbeeldingslocatie: http://cdn.bf4central.com.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2013/05/battlefield-4-pre-order-poster.jpg

Er is weer wat gelekt van een USA gamestore, ziet er redelijk zuiver uit. Echter was de vorige lek over de 1e DLC 'drone strike' waar niks van klopt.

Geen idee wat ik bij dat levolution zou moeten denken, stond wel iets in die vragenlijst op Battlelog hoe men het zou vinden als je de omgeving kan manipuleren, als voorbeeld noemde ze een dam opblazen om de boel onder water te zetten. Zelfde lijst stond een vraag over naval combat dus ben benieuwd.

10 juni om 22:00 Nederlandse tijd toont Dice meer van de multiplayer in een live demo op de E3.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

Maps waar je bijvoorbeeld een dam op kan blazen zijn natuurlijk leuk maar bij een normale opzet is dit waarschijnlijk een van de eerste dingen die gedaan gaan worden.
Het zou erg gaaf zijn als deze dingen ook echt invloed op de verdere gameplay van die ronde hebben en dat er dus ook echt nadelen zijn als zoiets gedaan word. Als het alleen maar een gimmick is waarbij het verder niets uitmaakt kunnen ze het net zo goed scripted maken. net zoals de toren op die groene map in bf3 (die ook in de trailer geshowed werd; ben de naam vergeten :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
superwashandje schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 10:04:
Maps waar je bijvoorbeeld een dam op kan blazen zijn natuurlijk leuk maar bij een normale opzet is dit waarschijnlijk een van de eerste dingen die gedaan gaan worden.
Het zou erg gaaf zijn als deze dingen ook echt invloed op de verdere gameplay van die ronde hebben en dat er dus ook echt nadelen zijn als zoiets gedaan word. Als het alleen maar een gimmick is waarbij het verder niets uitmaakt kunnen ze het net zo goed scripted maken. net zoals de toren op die groene map in bf3 (die ook in de trailer geshowed werd; ben de naam vergeten :P )
Caspian border :p, zou het wel vet vinden als je bijvoorbeeld zo'n landings voertuig op Kharg island kan slopen waardoor de enemy minder voertuigen kan spawnen. Echter moet je dan wel uitkijken dat de boel niet heel snel overpowered wordt. Denk meer dat het in de vorm komt als ziba tower, C4/Granaat op de muur en je blaast er een gat in.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliHiel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22-09 16:38
naaitsab schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 10:36:
[...]

Caspian border :p, zou het wel vet vinden als je bijvoorbeeld zo'n landings voertuig op Kharg island kan slopen waardoor de enemy minder voertuigen kan spawnen. Echter moet je dan wel uitkijken dat de boel niet heel snel overpowered wordt. Denk meer dat het in de vorm komt als ziba tower, C4/Granaat op de muur en je blaast er een gat in.
Ik verwacht toch dat het iets verder zal gaan dan enkel een gat in de muren kunnen schieten/maken. Dit was al mogelijk in bijvoorbeeld BC2 (waar je met repairtool schietgaten kon maken in betonnen wanden) en BF3.

Dan lijkt me het idee van een dam opblazen waardoor de map deels onder water komt te staan en er dus een direct invloed op de ronde is veel interessanter. Hierbij zouden er wel enkele voorwaarden moeten gecreerd worden, anders zal dit zoals eerder al is aangegeven, standaard bij het begin van elke ronde gedaan worden en heeft het weinig nut. Bij het opblazen van een dam kan je bijvoorbeeld verplichten dat een team de vlaggen aan beide kanten van de dam in handen moet hebben en dat iemand zich dan moet "opofferen" door de dam te "armen" zoals bij rush, maar dat hij daarna nooit meer op tijd van de dam afgeraakt ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ik zie het best voor me dat je straks met Rush wat meer ziet van de objectives die je voltooid. Dat het opblazen van de dam dan 1 van de dingen is. Doordat een meer dan onder water staat, is het mogelijk om met boten de volgende aanval in te zetten ofzo.
Maar we zullen zien.
Ik denk niet dat dergelijke dingen er nu al in komen te zitten, simpelweg omdat de huidige generatie dat waarschijnlijk niet aankan. Bij die paal in Caspian Border vond ik het ook wel jammer dat die pas later werd toegevoegd en niet dynamisch valt of door spelers kapot kan worden gemaakt.

Maar goed, ik heb liever dat ze wat doen aan de server/clientside hitdetection. Ik heb er erg vaak last van en vind het belachelijk dat mensen met een slechte verbinding zoveel voordeel kunnen halen. Mijn kogels verdwijnen vaak gewoon. Ook het uit de lucht knallen van choppers met RPGs (mijn favo hobby) is gewoon niet te doen soms. Je moet wel in de richting schieten waar hij heen vliegt, maar net achter waar je denkt dat ie gaat zijn (door de lag). Ook vliegtuigen is zo goed als onmogelijk als je weer een laggy piloot hebt. Aangezien ik op de console speel, zie je nergens wie de lagger is, waardoor je ze niet makkelijk uit je game kunt gooien. Want het erge is nog steeds dat de lagger vaak alleen maar voordeel heeft en dat de rest van de server daardoor meteen een hogere ping lijkt te krijgen. Ik zie echt zo vaak dat er een paar Amerikanen in de game zitten (leve bf3 stats om dat snel te checken), maar de Europeanen die ik dan vervolgens tegenkom laggen dan net zo hard. Zijn de Amerikanen weg, dan hersteld het weer.

Ik kan er met mn verstand niet bij waarom ze die serverbeheerders op de Xbox (waar je ook stevig voor betaald) geen Rcon tools hebben gegeven of een ingame scoreboard met ping erop.

Als ze dat niet wijzigen samen met die client-side lag, denk ik niet dat ik die game erg vaak ga spelen.

[ Voor 29% gewijzigd door Martinspire op 30-05-2013 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Martinspire schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:58:
Maar goed, ik heb liever dat ze wat doen aan de server/clientside hitdetection.
Dat is inderdaad zeer vervelend, leeg je een compleet magazijn van je AEK in iemand z'n rug draait ie vrolijk om en killed je met 2-3 kogels. Dan gaat bij mij gelijk het seem legit belletje rinkelen in de vorm van hax maar dat kan ook de lag zijn of gewoon dat achterlijke hit systeem.

Heb het zelf wel eens gehad, was ik vergeten dat ik nog torrents aan het downloaden was dus mijn ping was redelijk hoog. Maakte onwijs veel headshots ook al wist ik zeker dat de meeste daarvan niet raak waren. Dacht dat BF3 geen lag compensatie (troep) had maar dat bleek toen van wel.

Snap sowieso niet dat de servers niet automatisch kicken boven de 85-100 ping, als je weer zon rus heb met een 0.5mbit lijntje die lagt als een ik weet niet wat dan wordt je daar niet vrolijk van.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

Die ja! heb al maanden niet gespeeld doordat BF3 onspeelbaar werd na de CQ DLC door een bug.
zou het wel vet vinden als je bijvoorbeeld zo'n landings voertuig op Kharg island kan slopen waardoor de enemy minder voertuigen kan spawnen. Echter moet je dan wel uitkijken dat de boel niet heel snel overpowered wordt.
Dit inderdaad, daardoor heeft het voor het ene team nut om zo'n ding te blijven verdedigen en voor het andere team om het aan te vallen. zo maak je er een soort van secondary objective van binnen een multiplayer pot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Die features rond dat dynamisch slagveld en dan een doorbrekende dam klinken echt leuk! :9~

Ik had het in augustus 2012 al over het potentieel idee om met een doorbrekende dam te werken. Alleen had ik nooit verwacht dat dit nu al zou lukken in games met betrekking tot simuleren van fluidodynamica.
Maarja, ze zullen uiteraard zeer efficiente algoritmes uitgevonden hebben. :)

Nu moeten ze alleen nog mijn andere aanbevelingen ook volgen... >:)
Asgaro schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 21:32:
Om op mijn post hierboven verder te gaan:

Voorbeelden van game modes:
- Iets zoals Sabotage in CoD waarbij het team moeten samenwerken om een bepaald object (meestal een bom) te escorteren naar een bepaalde locatie.

- Elk team wordt bij het begin van de match opgesplitst in 2 kleinere groepen (a en b). Dan vecht groep a van team 1 tegen groep a van team 2 op een bepaalde locatie van de map. En analoog voor de b teams. De gebieden waar wordt gevochten wordt afgebakend.
Dan is er een gemeenschappelijk objective en van zodra dat objective bereikt is, gaan de afbakeningen open en evolueert de match van relatief kleinschalig en tactisch, naar een big open scale battle. Ze zouden ook kunnen zorgen dat er (zoals in Rush) een volledig nieuw deel van de map opengaat waar dan gevochten wordt, om toch variatie in omgeving te houden.

- Een systeem waarbij elke squad onderling een soort van tentje kan opzetten, dat dan bepaalde voordelen biedt. Het tentje kan bijvoorbeeld als spawnpoint dienen. Of het kan een safe zone zijn waar mensen invulnerable zijn. Of er ligt een health kit die eeuwig werkt. Etc.
Dan zie je op de map her en der tentjes. En we zorgen er voor dat er ook nog voordelen zijn om tussen de tentjes onderling zaken te doen.

- Een game mode waarbij er een cyber warfare wordt gedaan! Waarom niet? Ter land, ter zee en in de lucht is er al. Maar cyberwarfare wordt in real life ook belangrijk. We kunnen de squad size uitbreiden van 4 naar 5 of 6 man en 1 of 2 man kunnen dan een bepaalde rol vervullen die uitgevoerd worden op een bepaald uitgedacht netwerk. En de gevolgen daarvan worden dan duidelijk op het slagveld zelf: bijvoorbeeld meer of minder voertuigen die spawnen, etc.

Sommige game modes zijn misschien wat overdreven. En zouden te ingewikkeld zijn en te uitgebreid om degelijk te balancen. Maar ik vind het wat grappig dat er zovéél innovatie is op gebied van technisch gebied. Maar gameplay blijven we toch hangen rond relatief "simplistische" game modes.
- Conquest vind ik relatief simplistisch. Maar gelukkig is die wel zeer verslavend :)
- Rush: vind ik al iets meer "technisch geavanceerd" omdat daar echt een dynamiek in zit: gewoonweg volledig nieuwe delen van de map openen voor het publiek. :o

Ik zou dus graag hebben dat een game mode meer inbreng heeft op hoe het speelveld eruitziet. Na wat brainstormen zou DICE denk ik wel leuke ideeën kunnen op tafel brengen.
EDIT: maar de vraag is natuurlijk of ideeën rond een "dynamisch veranderende map" doenbaar zijn qua performance.
Ik had ook volgend ding in gedachten: een gevecht met als objective een dam. Het ene team moet zorgen (via ik weet niet wat voor soort objectives maar je vind wel wat) dat een dam instort. En het andere team moet zorgen dat dit wordt voorkomen.
De dam zal niet opeens instorten als een bepaalde objective is behaald, maar er zouden langzaam scheuren inkomen. Hierdoor loopt de ganse map stilaan onder :D Dit zou wat zijn zeg! Maar net zoiets is technisch onhaalbaar momenteel qua performance: dynamisch doorstromend water is blijkbaar moeilijk te doen, had ik is gelezen.

[...]

Inderdaad, die optie is er. Maar ik graag gehad dat DICE dit standaard aan zette.
In BF2 kan je (correct me if Im wrong) de squad spawn uitzetten, maar daar is die functie gewoon zo ingeburgerd dat iedereen het ziet als een feature die er gewoon bijhoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
superwashandje schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 13:06:
[...]

Die ja! heb al maanden niet gespeeld doordat BF3 onspeelbaar werd na de CQ DLC door een bug.

[...]
Dit inderdaad, daardoor heeft het voor het ene team nut om zo'n ding te blijven verdedigen en voor het andere team om het aan te vallen. zo maak je er een soort van secondary objective van binnen een multiplayer pot.
Op zich zou het niet verkeerd zijn als ze inderdaad wat meer objectives toevoegen. Dan wordt het spawnrapen misschien ook minder.

Maar waar ik me bij Conquest vaak aan stoor is dat voertuigen makkelijk gejat worden (en dat ook vaak wordt toegepast. Alsof het een clanmatch is) en dat de spawns vaak niet gelijk verdeeld zijn. Bij de ene kant kun je vaak verder lopen dan de ander. Ook het aantal mogelijke routes vind ik nog steeds erg irritant bij maps als Metro, Bazaar, Damavand Peak (tunnel) en meer. Prima dat er liefhebbers zijn voor dat soort clusterfucks, maar ik snap echt niet waarom er soms maar 2 of 3 mogelijke routes zijn. Dan krijg je weer dat gecamp van Call of Duty en ik dacht toch echt dat Battlefield meer was dan dat. Met 12vs12 zoals ik op de console speel vind ik dat al geen fuck aan. Laat staan dat je dat met 64 man gaat doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naaitsab schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:15:
[...]

Enige overeenkomst is de moderne setting en conquest, voor de rest heeft BF2 zeer weinig met de insteek van BF3 te maken, BF3 is puur op MP gericht, BF2 was meer SP met MP functionaliteit.
8)7 lol wtf.. smoke je weed of zo..

BF2 had niet eens singleplayer verhaal! dit zegt al genoeg over je kennis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CB org schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 17:12:
[...]

Dude ze hebben zelfs battlerecorder.. ze willen het alleen niet vrijgeven ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CB org
Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 13:51:
[...]

Dude ze hebben zelfs battlerecorder.. ze willen het alleen niet vrijgeven ;(
Soort van. Spec en battlerecorder waren 50% af. Specator is bijna klaar nu en battlerecorder geen idee.
Ze hadden nog geen gui en konden niet verschillende camera angles gebruiken. Battlerecorder hadden ze problemen met omgekeerd physics, wat best raar is want als je midden in een match komt krijg je van de server gewoon door wat kapot is.
10 juni zullen we mp zien en en ergens in juli/augustus alpha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Het zou me niet verbazen als ze die zaken wel doorontwikkeld hebben, maar dat ze het niet op tijd afkregen om het normaal toe te voegen (misschien moesten ze de engine rigoureus aanpassen want natuurlijk niet meer gaat bij een spel op disc). En aangezien ze toch al met BF4 bezig waren, dan doen ze het daar mooi in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CB org schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:12:
[...]

Soort van. Spec en battlerecorder waren 50% af. Specator is bijna klaar nu en battlerecorder geen idee.
Ze hadden nog geen gui en konden niet verschillende camera angles gebruiken. Battlerecorder hadden ze problemen met omgekeerd physics, wat best raar is want als je midden in een match komt krijg je van de server gewoon door wat kapot is.
10 juni zullen we mp zien en en ergens in juli/augustus alpha.
Lijkt me eerder dat het allang klaar is(battlerecorder)..
hoe zijn die trailers dan in elkaar gezet ;) zoals YouTube: Battlefield 3 (BF3) - Close Quarters DLC - Ziba Tower Trailer (1080p HD)
plus in de beta was er nog overblijfsel van de code aanwezig.

Specator programmeren is nou niet echt hogere wiskunde, 2 jaar later zucht..

Iedergeval geen BF4 voor mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:35:
[...]

Lijkt me eerder dat het allang klaar is(battlerecorder)..
hoe zijn die trailers dan in elkaar gezet ;) zoals YouTube: Battlefield 3 (BF3) - Close Quarters DLC - Ziba Tower Trailer (1080p HD)
plus in de beta was er nog overblijfsel van de code aanwezig.

Specator programmeren is nou niet echt hogere wiskunde, 2 jaar later zucht..

Iedergeval geen BF4 voor mij..
Waarom dan niet?

Sure de game kan nog wel tegenvallen, maar het lijkt me dat ze nu meer tijd hebben gehad om de engine te optimaliseren en daarbij ook nog wat leuke dingen toe te voegen. Je kunt merken dat ze niet alles af hebben gekregen voor de launch van BF3, maar dat kan nu allemaal prima erbij komen.

Ik denk dat we even de E3 af moeten wachten wat ze precies gedaan hebben, maar ik ben nog wel positief. Er zijn echter nog wel wat dingen die ze zeker moeten aanpassen wil ik er veel tijd in steken (ik koop hem toch wel, maar de vraag is dan hoe lang ik hem speel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 15:00:
[...]

Waarom dan niet?

Sure de game kan nog wel tegenvallen, maar het lijkt me dat ze nu meer tijd hebben gehad om de engine te optimaliseren en daarbij ook nog wat leuke dingen toe te voegen. Je kunt merken dat ze niet alles af hebben gekregen voor de launch van BF3, maar dat kan nu allemaal prima erbij komen.

Ik denk dat we even de E3 af moeten wachten wat ze precies gedaan hebben, maar ik ben nog wel positief. Er zijn echter nog wel wat dingen die ze zeker moeten aanpassen wil ik er veel tijd in steken (ik koop hem toch wel, maar de vraag is dan hoe lang ik hem speel).
Ben je naïef of zo?
Er is code gevonden in de BETA files.. en ga nou is vlug die trailer kijken aub... zegt de camera positie niet genoeg?

We kennen allemaal z1hinto toch nog wel "esport is our focus" :z marketing praat op ze best :*)
Veel plezier met DLC crapfest die je over je heen krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 15:33:
[...]

Ben je naïef of zo?
Er is code gevonden in de BETA files.. en ga nou is vlug die trailer kijken aub... zegt de camera positie niet genoeg?

We kennen allemaal z1hinto toch nog wel "esport is our focus" :z marketing praat op ze best :*)
Die camera positie (neem aan die boven de map enzo) kan ook met een ingespawnde helikopter gedaan zijn? Of met een no gravity setting voor één speler.

Een volwaardige en voor eindgebruikers bruikbare spectator/battlerecorder mode maken is misschien niet zo eenvoudig dat het er even bij kan. Hoewel je zou denken dat ze met BF4 nu voldoende tijd hebben om het af te maken.

Oh en in de code/root voor mijn oude telefoon zat ook ondersteuning voor een floppydisk. Zeer teleurgesteld dat Nokia het er niet ingedaan heeft. ;)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
naaitsab schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 11:45:
[...]

Die hard BF speler? Dat heb ik nooit gezegd, heb vele male meer uren in Unreal Tournament zitten dan welke Battlefield dan ook.
Wow, UnrealTournament....Those were the days. Deck16 en TheCurse waren toen mijn favo maps. :9
[...]

.....BF3 is puur op MP gericht, BF2 was meer SP met MP functionaliteit.
Volgens mij ben je een beetje in de war. ;)
BF2 was een pure MP, met legio vernieuwingen en uiterst grensverlgend op MP shooter gebied.
Nadelen BF2 waren: slechte hitreg, OP jets, OP choppers, weinig damage per shot.

BFBC2 was daarentegen meer een console port met tevens veel zwakkere MP functionaliteiten dan BF2.

BF3 heeft mijn optiek de bovenvermelde nadelen van BF2 MP wat weten te verminderen, echter helaas ook een aantal leuke funcionalitetien eruit gesloopt, te weten 6player Squad, SquadLeader Way-point system en Commander system.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 15:46:
[...]

Die camera positie (neem aan die boven de map enzo) kan ook met een ingespawnde helikopter gedaan zijn? Of met een no gravity setting voor één speler.

Een volwaardige en voor eindgebruikers bruikbare spectator/battlerecorder mode maken is misschien niet zo eenvoudig dat het er even bij kan. Hoewel je zou denken dat ze met BF4 nu voldoende tijd hebben om het af te maken.

Oh en in de code/root voor mijn oude telefoon zat ook ondersteuning voor een floppydisk. Zeer teleurgesteld dat Nokia het er niet ingedaan heeft. ;)
er zijn genoeg positie dat gwn onmogelijk zonder br ! Maar ach we zullen zien of bf de nieuwe cod wordt( in.bepaalde zin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Gundogan schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 15:46:
[...]

Mja dat een developer ermee om kan gaan zonder hem te laten crashen is wat anders dan een waterdichte spectatormodus of battlerecorder. Sure, die trailers zijn mooi gemaakt, maar je weet niet hoeveel tijd ze erin hebben gestoken. Bovendien heb ik liever dat iets goed werkt, dan dat het half afgeraffeld erin wordt gedaan puur omdat de community erom loopt te zeiken. We kennen dice langer dan vandaag, dus dan liever niet. Maar zo te merken is ie al aardig anti-bf dus lekker laten zitten dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teee
Martinspire schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 17:25:
[...]

Mja dat een developer ermee om kan gaan zonder hem te laten crashen is wat anders dan een waterdichte spectatormodus of battlerecorder. Sure, die trailers zijn mooi gemaakt, maar je weet niet hoeveel tijd ze erin hebben gestoken. Bovendien heb ik liever dat iets goed werkt, dan dat het half afgeraffeld erin wordt gedaan puur omdat de community erom loopt te zeiken. We kennen dice langer dan vandaag, dus dan liever niet. Maar zo te merken is ie al aardig anti-bf dus lekker laten zitten dan.
Ja daarom heb ik alle versie's ... maar ja ik ben niet zo naief en als je beetje kennis van zaken heb dan weet je at wel kan en wat niet.

Ken je die mod tool geintje.. op de ea uk te forum hadden developers gepost dat het te moeilijk was om te modden.. een maand later komt een nswf developer met een video hoe makkelijk het is om met de frostbite engine om te gaan door de geleverde tools van dice.

Of zijn we die talloze mass kill hacks vergeten.. ja alles word server side gedaan kuch. Een simpel kick script kon dit probleem al verhelpen.. maar nee we moeten gezz paar maanden wachten..

Bf 3 had zoveel meer kunnen zijn maar dat levert te weinig geld.op voor ea

(En Bf3 is echt geen slecht spel hoor) alleen kwa diepte is het minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
[...]

LOL 8)7 :D

Leef jij in een paralelle wereld ofzo..... BF2 was maximaal MP. Single ging nergens over... :o

Sowieso was BF2 imo de laatste echte BF mulitplayer game. :X

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 13:49:
[...]

8)7 lol wtf.. smoke je weed of zo..

BF2 had niet eens singleplayer verhaal! dit zegt al genoeg over je kennis...
Indy91 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 16:14:
Volgens mij ben je een beetje in de war. ;)
Help!!!! schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 18:44:
[...]

LOL 8)7 :D

Leef jij in een paralelle wereld ofzo..... BF2 was maximaal MP. Single ging nergens over... :o

Sowieso was BF2 imo de laatste echte BF mulitplayer game. :X
Blijkbaar was ik niet duidelijk genoeg, ik zal het even anders verwoorden:

In BF2 heb je eigenlijk maar 1 gameplay "stijl" en is SP en MP nagenoeg gelijk aan elkaar. SP was niks anders dan MP maar dan bots ipv mensen.Of er nou bots spelen of mensen op de map lopen dat maakt voor het spel zelf niet uit.
In BF3 is dit radicaal anders, de SP is meer MOH stijl geworden (lineair) met een soort van verhaal en de focus ligt veel meer op MP deze is veel uitgebreider met o.a. squads en battlelog.

Vandaar dat ik BF3 totaal niet als een opvolger van BF2 zie, voornamelijk om de tijd die ertussen zit, BF4 borduurt voor op BF3 met dezelfde insteek en setting, dit is dus wel een opvolger en zal daarom ook veel meer overeenkomsten hebben.
Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 15:33:
Ben je naïef of zo?

De helft van die trailer is niet eens echt ingame beeld maar gefabriceerd zoals Gundogan ook al zei. Zal me niks verbazen als die cinematic beelden zelfs buiten BF3 gerenderd zijn.
Dat er code gevonden is in de beta zegt geen flikker. Er zal ook vast code in zitten voor een map editor, betekend ook niet dat er ook daadwerkelijk een map editor gaat komen. Voor hetzelfde geld is die recorder een WIP maar werkt ie niet goed, wij werken niet bij Dice dus we kunnen er ook niks zinnig over vertellen enkel speculeren en daar heb je geen zak aan.

Als je zelf een beetje kennis hebt van BF3 weet je dat hoe hoog je settings ook staan je ingame nooit dat soort cinematic beelden krijgt. Voor de echte ingame beelden zullen ze vast een capture kaart gebruiken, geen battlecrap voor nodig. Hoe vaak zijn screenshots en trailers totaal niet in overeenkomst met het echte spel? Als je dat niet inziet ben je zelf nogal naïef.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naaitsab schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 22:29:

[singelplayer stukje]

De helft van die trailer is niet eens echt ingame beeld maar gefabriceerd zoals Gundogan ook al zei. Zal me niks verbazen als die cinematic beelden zelfs buiten BF3 gerenderd zijn.
Dat er code gevonden is in de beta zegt geen flikker. Er zal ook vast code in zitten voor een map editor, betekend ook niet dat er ook daadwerkelijk een map editor gaat komen. Voor hetzelfde geld is die recorder een WIP maar werkt ie niet goed, wij werken niet bij Dice dus we kunnen er ook niks zinnig over vertellen enkel speculeren en daar heb je geen zak aan.

Als je zelf een beetje kennis hebt van BF3 weet je dat hoe hoog je settings ook staan je ingame nooit dat soort cinematic beelden krijgt. Voor de echte ingame beelden zullen ze vast een capture kaart gebruiken, geen battlecrap voor nodig. Hoe vaak zijn screenshots en trailers totaal niet in overeenkomst met het echte spel? Als je dat niet inziet ben je zelf nogal naïef.
De naam singelplayer was dan ook misbruikt, want dat waren inderdaad alleen mappen met bots.
De meeste mensen denken bij de definitie van singelplayer dat het ook om een verhaal gaat, en dat jij een van de persona's mag besturen.

Weet je wat een capture kaart doet? die ontlast je CPU/GPU niks meer en niks minder.
en de filmpjes kunnen prima ingame worden gemaakt want ik haal gewoon die high end instelling hoor die ze showen in hun trailers. Pixel enemy bijvoorbeeld met hun filmpjes ( YouTube: Battlefield 3: Battlerecorder | A Community Request )

En over die battlerecorder code waarom zat het uberhoud in de games files ;) en dat WIP gebeuren, denk je dat ze daar 2 jaar nodig voor hebben ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
What the hell, ik open Battlelog zie ik ineens dit:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/v2h8mxK.png
En ik heb de game niet eens gekocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
vinom schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 16:57:
[afbeelding]
LIKE! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
vinom schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 16:57:
[afbeelding]
De pre orders getallen zullen wel te laag zijn waardoor EA random games gaat uitdelen voor de aandeelhouders. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Het enige wat het kan zijn, is dat ik een paar maanden geleden een code heb verzilverd, maar het was nog niet bekend wat voor content het voor Battlefield 4 was. Kan toch nooit dat die code de volledige game is? Game staat ook niet in mijn Origin game lijst.

[ Voor 10% gewijzigd door vinom op 31-05-2013 18:42 ]

Pagina: 1 ... 10 ... 95 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.