psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Win ?Isaac
Thanks for contacting EA Customer Experience, my name is Isaac. How may I assist you today?
you
Hey Isaac, this is ****. I got a question regarding Battlefield 4. Today I logged in into Battlelog and it said I pre ordered Battlefield 4. Can you check if the game is tied to my account?
Isaac
Sure. One moment please.
you
Alright
Isaac
Thanks for your patience. Yes I do see the game pre-order tied to your account.
Mechwarrior Online: Flapdrol
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Epic win.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
EA en gratis dat gaat niet samen. Straks krijg je een sommatie of wordt het simpelweg ingetrokken vanwege een bug
if (!coffee) {
Work = false; }
Welke code was dat als ik vragen mag?vinom schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 18:41:
Het enige wat het kan zijn, is dat ik een paar maanden geleden een code heb verzilverd
Steam/XBL: Avioto
Nee, dat doe ik ook zeker niet. Ik geloof het pas als ik de game speelnaaitsab schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 15:01:
[...]
EA en gratis dat gaat niet samen. Straks krijg je een sommatie of wordt het simpelweg ingetrokken vanwege een bugReken je niet rijk iig.
@Avioto, een moderator van de website MP1ST had codes voor bonus content voor Battlefield 4. Of er is iets mis gegaan, of het is echt BF4.
Zou dan even contact opzoeken met hem dan, wel zo netjes lijkt mevinom schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 18:03:
[...]
Nee, dat doe ik ook zeker niet. Ik geloof het pas als ik de game speel
@Avioto, een moderator van de website MP1ST had codes voor bonus content voor Battlefield 4. Of er is iets mis gegaan, of het is echt BF4.

bron
Hoop nog steeds dat de closed beta tijdens de E3 live gaat.
if (!coffee) {
Work = false; }
Closed beta zou best kunnen. Alle pc's op hetzelfde netwerk en dan nog wat mensen van Dice erbij om het allemaal te bekijken. Lijkt me niet zo'n raar idee.naaitsab schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 18:09:
[...]
Zou dan even contact opzoeken met hem dan, wel zo netjes lijkt me![]()
[afbeelding]
bron
Maar de open beta in september kan ook wel kloppen. De BF3 beta was ook eind september, dus wat dat betreft komt dat wel overeen. Of de overige info legit is, moeten we nog even zien.
Heb ik al gedaannaaitsab schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 18:09:
[...]
Zou dan even contact opzoeken met hem dan, wel zo netjes lijkt me
Spel is nog in alpha faseMartinspire schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 20:04:
[...]
Closed beta zou best kunnen. Alle pc's op hetzelfde netwerk en dan nog wat mensen van Dice erbij om het allemaal te bekijken. Lijkt me niet zo'n raar idee.
Maar de open beta in september kan ook wel kloppen. De BF3 beta was ook eind september, dus wat dat betreft komt dat wel overeen. Of de overige info legit is, moeten we nog even zien.
Mooi kadootje, 1 dag na mn verjaardagnaaitsab schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 18:09:
[...]
Zou dan even contact opzoeken met hem dan, wel zo netjes lijkt me![]()
[afbeelding]
bron
Op mijn andere server (public, zonder wachtwoord en ranked) lukt dit wel zonder enige problemen. Best wel een handige feature die weinig gebruikt wordt eigenlijk.
if (!coffee) {
Work = false; }
Oops, helemaal verkeerd. Sorry daarvoor! Ik heb altijd BF4 én BF3 tweakers tabs open staan, daarmee de fout
Ben je premium? Alle premium members krijgen toch toegang tot de beta?vinom schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 16:57:
What the hell, ik open Battlelog zie ik ineens dit:
[afbeelding]
En ik heb de game niet eens gekocht...
Plaatje refereert naar een pre-order. maw. Compleet BF4 "besteld"
Ow sorry, lezen ook een vakmukkel schreef op maandag 03 juni 2013 @ 20:48:
Ja toegang tot de Beta.
Plaatje refereert naar een pre-order. maw. Compleet BF4 "besteld"
Dat zou ik ook graag terug zien. In BF2 was het altijd wel vet om met 2 man tegen een vol enemy team te spelen met de heli. Beetje oefenen met de TV-guided missile en soms heb je gewoon de neiging om op je gemak iets neer te schieten, toch?RoyK schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 15:27:
Ik zo wel zo een single play met bots willen hebben en dan leren / oefenen met vliegen

Dit miste ik wel in BF3, AI. Ik hoop dat ze dit weer terug brengen.
Kwam een nieuwe preorder kit tegen.
Air vehicles short cut kit
Ik neem aan dat het een unlock is om air vehicles te kunnen oproepen en of een verkorte timer voor een vehicle air drop.
Vraag me eigenlijk wel af hoe dit verwerkt gaat worden.
Zal dit een commander functie zijn of doormiddel van een gelimiteerd aantal vehicle spawns per team.
Want als je op een 64 man server zit en iedereen heeft deze unlock... Zou het wel eens voertuigen kunnen gaan regenen

[ Voor 52% gewijzigd door JT888 op 05-06-2013 02:12 ]
Lijkt me anders helemaal niet zo moeilijk: sneller unlocks verkrijgen voor de vliegtuigen. Dus de air-radar, rocketpods en dat soort dingen. Voor BF3 heb je ook enkele shortcuts zodat je sneller alle wapens of unlocks vrijspeelt.JT888 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 01:53:
[afbeelding]
Ik neem aan dat het een unlock is om air vehicles te kunnen oproepen en of een verkorte timer voor een vehicle air drop.
Zal dit een commander functie zijn of doormiddel van een gelimiteerd aantal vehicle spawns per team.
Want als je op een 64 man server zit en iedereen heeft deze unlock... Zou het wel eens voertuigen kunnen gaan regenen
[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 05-06-2013 02:18 ]
Nee je krijgt alle unlocks voor vliegtuigen/heli's in BF3!!!!!!JT888 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 01:53:
[afbeelding]
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Dat is wel heel kansloos
Kwam laatst nog zon shortcut droeftoeter tegen in een heli, had alles unlocked op laag lvl maar kon totaal niet vliegen
if (!coffee) {
Work = false; }
Opzich heb ik niks tegen de gratis unlocks die iemand krijgt, want zoals eerder gezegd moet je zelf nog steeds je best doen om er profeit van te hebben.naaitsab schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 09:13:
Pre-Order Battlefield 4 to immediately receive the Air Vehicles Shortcut Kit for use in Battlefield 3
Dat is wel heel kansloos
Kwam laatst nog zon shortcut droeftoeter tegen in een heli, had alles unlocked op laag lvl maar kon totaal niet vliegen
Maar ik wil ook eerlijk zeggen dat het geen slimme zet is. De game komt pas over een paar maandjes uit, in die tussen tijd kan je nog lekker veel BF3 gaan spelen. Dus ook genoeg plezier om de unlocks zelf vrij te spelen. Mensen die nu Battlefield 4 willen aanschaffen en nog niet alle unlocks hebben in BF3 gaan de pre-order denk ik niet plaatsen. je wilt toch wel echt zelf je unlocks halen en daarom is het een slechte zet van DiCE omdit te doen. Of je moet het kunnen weigeren op een of andere manier.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Je krijgt een code denk ik dus je bent niets verplichtPykow schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 09:23:
[...]
Opzich heb ik niks tegen de gratis unlocks die iemand krijgt, want zoals eerder gezegd moet je zelf nog steeds je best doen om er profeit van te hebben.
Maar ik wil ook eerlijk zeggen dat het geen slimme zet is. De game komt pas over een paar maandjes uit, in die tussen tijd kan je nog lekker veel BF3 gaan spelen. Dus ook genoeg plezier om de unlocks zelf vrij te spelen. Mensen die nu Battlefield 4 willen aanschaffen en nog niet alle unlocks hebben in BF3 gaan de pre-order denk ik niet plaatsen. je wilt toch wel echt zelf je unlocks halen en daarom is het een slechte zet van DiCE omdit te doen. Of je moet het kunnen weigeren op een of andere manier.
ach zo ... het was laat en zat op me phone te surfen overheen gelezen dus ...beuker19 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 08:05:
[...]
Nee je krijgt alle unlocks voor vliegtuigen/heli's in BF3!!!!!!
quote: GameCardWinkel promo emailBattlefield 4 Promotieactie!
Over een aantal maanden komt Battlefield 4 uit. Vanaf vandaag gaat onze pre-order actie in. Wij geven 250x exemplaren weg tegen een zeer interessante prijs namelijk €39,99.
Je kunt hier alles lezen over deze actie.
Bestel battlefield 4 meteen voor €39,99! (je ontvangt de code middernacht op de dag van release via e-mail)
[ Voor 4% gewijzigd door naaitsab op 05-06-2013 13:32 ]
if (!coffee) {
Work = false; }
uhm via origin krijg geen key tijden de pre-order.beuker19 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 11:23:
[...]
Je krijgt een code denk ik dus je bent niets verplicht
maar volgens mij krijg je de unlocks gelijk.
Daarom is het ook een gamestop actie en geen origin actiePykow schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 18:54:
[...]
uhm via origin krijg geen key tijden de pre-order.
maar volgens mij krijg je de unlocks gelijk.
Ik zie zo'n shortcut kit liever een tijdje na de release van de game uitkomen, maand of een/twee. Zo heeft niemand een voorsprong bij de release van het spel en de spelers die BF4 pas na 2 maanden aanschaffen hebben een optie om iig een deel van de door de rest opgedane voorsprong wat sneller in te halen.Pykow schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 09:23:
[...]
Opzich heb ik niks tegen de gratis unlocks die iemand krijgt, want zoals eerder gezegd moet je zelf nog steeds je best doen om er profeit van te hebben.
'I reject your reality and substitute my own'
Nog 1X het gaat over unlocks voor BF3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!theburninglink schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 21:10:
[...]
Ik zie zo'n shortcut kit liever een tijdje na de release van de game uitkomen, maand of een/twee. Zo heeft niemand een voorsprong bij de release van het spel en de spelers die BF4 pas na 2 maanden aanschaffen hebben een optie om iig een deel van de door de rest opgedane voorsprong wat sneller in te halen.
Die je nu krijgt als je bf4 pre-orderd bij Gamestop.

Verwijderd
Huh? NDA?naaitsab schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 13:31:
Heb de retail voor 36 euro incl. pre-order bij de WehkampLag bij BF3 ook 2 dagen voor Nederlandse NDA op de mat.

Snap de afkorting niet
Zucht en dit soort spelers zitten in mijn team, ze kunnen niet eens begrijpend lezen, begint echt triest te worden met de maatschappij en het niveau van sommige.theburninglink schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 21:10:
[...]
Ik zie zo'n shortcut kit liever een tijdje na de release van de game uitkomen, maand of een/twee. Zo heeft niemand een voorsprong bij de release van het spel en de spelers die BF4 pas na 2 maanden aanschaffen hebben een optie om iig een deel van de door de rest opgedane voorsprong wat sneller in te halen.
Dat is ook lekker kort door de bocht. Als het je niet zint, leave je toch gewoon. Door deze post lijkt het net of jij je beter voelt als de rest van de maatschappij...Pykow schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 18:13:
[...]
Zucht en dit soort spelers zitten in mijn team, ze kunnen niet eens begrijpend lezen, begint echt triest te worden met de maatschappij en het niveau van sommige.
Ik durft niet te stellen dat hij zich beter voelt dan de maatschappij, maar wel dan het gros aan battlefield spelers. Het enige wat hij doet is bashen op vliegtuigen en noobs, mensen zouden alleen in zijn team moeten zitten als ze super goed zijn en het spel volledig spelen zoals het bedoeld is in zijn ogen...R0y. schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 18:17:
[...]
Dat is ook lekker kort door de bocht. Als het je niet zint, leave je toch gewoon. Door deze post lijkt het net of jij je beter voelt als de rest van de maatschappij...
ow nee dat niet, ik ben ook aangetastR0y. schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 18:17:
[...]
Dat is ook lekker kort door de bocht. Als het je niet zint, leave je toch gewoon. Door deze post lijkt het net of jij je beter voelt als de rest van de maatschappij...
zo is mijn spelling niet altijd goed en kan ik niet uit me hoofd rekenen
Maar als er iets zo duidelijk beschreven staat, ga je toch vanuit dat iemand het wel begrijpt.
en daarnaast heeft beuker al 2x in dit topic aangegeven dat het over BF3 gaat en niet BF4 en dan nog lees je dit soort opmerkingen.
Vliegtuigen kan je gelukkig vermijden door city maps te spelen en daarom zeg ik daar niet meer zoveel over de laatste tijd. noobs blijf ik altijd bashen en dat heeft ermee te maken dat je na uren een game te goed kent en dat het voor mij vanzelf sprekend wordt dat iemand dat gene doet dat goed is voor het team.Ircghost schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 18:26:
[...]
Ik durft niet te stellen dat hij zich beter voelt dan de maatschappij, maar wel dan het gros aan battlefield spelers. Het enige wat hij doet is bashen op vliegtuigen en noobs, mensen zouden alleen in zijn team moeten zitten als ze super goed zijn en het spel volledig spelen zoals het bedoeld is in zijn ogen...
Maar hoevaak je geen potjes speelt, waarbij je A,B,C kwijt raakt, maar alleen de vlag voor hun spawn in bezit hebt. Tegen lui die niet spelen met het principe Hold what you get, ga ik tegen bashen of ze moeten maar TDM gaan spelen.
[ Voor 3% gewijzigd door Pykow op 06-06-2013 18:40 ]
Vervolgens schiet ik er met een maat tussen uit en zaten we binnen no-time weer op een paar vlaggen, uiteindelijk wel verloren omdat de score verhouding hopeloos was maar goed. Maar ik zet mij er dan overheen, ik snap dat niet iedereen even goed is of echt goed wil spelen.
Ander voorbeeld; Ik kan best goed vliegen, maar gisteren vloog ik met de transportheli van de carrier naar de haven op Noshar. Ik lande op het dak waar het hele vijandige team ons zat te bestoken, niemand stapt uit.. Ok kan gebeuren, echter ik stijg op maar om een of andere reden trok mijn heli (zonder dat ik er kracht op uitoefende) keihard naar rechts waardoor we opeens crashten. Ik mocht vervolgens voor 5 minuten aanhoren van 5 mensen dat ik de allergrootste mongool in de wereld ben,.. wtf mensen neem eens een chill pill.
Dat is ook de reden dat ik dit zonet over jou zei, laat mensen gewoon lekker. Wil je echt goede mede en tegenspelers ga dan clan-wars doen, wil je dat niet? Prima, maar laat anderen dan gewoon lekker in hun waarde (dit is niet alleen tegen jou gericht, maar naar iedereen die zich voelt aangesproken).
--
Jij zegt in je laatste zin; Tegen lui die niet spelen met het principe Hold what you get, ga ik tegen bashen of ze moeten maar TDM gaan spelen.
Hoezo moeten!? Laat hen lekker zelf bepalen wat zij willen spelen.
[ Voor 6% gewijzigd door Ircghost op 06-06-2013 18:53 ]
als ze de netcode aanpassen, wil ik misschien wel weer clanwars spelen, maar op dit moment nietIrcghost schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 18:52:
Dat is ook de reden dat ik dit zonet over jou zei, laat mensen gewoon lekker. Wil je echt goede mede en tegenspelers ga dan clan-wars doen, wil je dat niet? Prima, maar laat anderen dan gewoon lekker in hun waarde (dit is niet alleen tegen jou gericht, maar naar iedereen die zich voelt aangesproken).
Je zou is moeten weten wat er bij mij allemaal aangetast isPykow schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 18:39:[/b]
[...]
ow nee dat niet, ik ben ook aangetast
zo is mijn spelling niet altijd goed en kan ik niet uit me hoofd rekenen
Maar als er iets zo duidelijk beschreven staat, ga je toch vanuit dat iemand het wel begrijpt.
en daarnaast heeft beuker al 2x in dit topic aangegeven dat het over BF3 gaat en niet BF4 en dan nog lees je dit soort opmerkingen.
Maar je kan dan imo niet verwachten dat iedereen speelt zoals jij dat wilt. Ik snap je punt hoor, het is irritant dat je verliest terwijl je keihard je best doet.. voor de objectives etc. speelt en dat er teamleden juist iets compleet anders gaan doen.Pykow schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 18:57:
[...]
als ze de netcode aanpassen, wil ik misschien wel weer clanwars spelen, maar op dit moment niet
Maar zoals irc al zegt, ga dan clan wars spelen of met een full party op TS of iets in die richting. Dan heb je ook de keuze.. Spelen ze niet zoals ik dat leuk/fijn/goed vind.. dan zoek je een andere clan/groep whatever.
En nu ga ik even van het weer genieten

[ Voor 6% gewijzigd door R0y. op 06-06-2013 19:37 ]
Gelukkig hoef je niet goed te zijn in begrijpend lezen om fatsoenlijk BF3 te spelen. Het is overigens sommigen, begint echt triest te worden met de spelling van sommige Tweakers.Pykow schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 18:13:
[...]
Zucht en dit soort spelers zitten in mijn team, ze kunnen niet eens begrijpend lezen, begint echt triest te worden met de maatschappij en het niveau van sommige.
Maar goed, vind het nogal jammer dat je spelers gaat beoordelen op basis van één forumpostje. Ook nogal kinderachtig om anderen direct af te branden als ze een fout maken.
[ Voor 15% gewijzigd door theburninglink op 06-06-2013 23:22 ]
Genieten van het weer is belangrijker dan een spelletjeR0y. schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 19:36:
[...]
Je zou is moeten weten wat er bij mij allemaal aangetast is
[...]
En nu ga ik even van het weer genieten
Het ging er mij meer om dat er al 2x is uitgelegd hoe het zat met de shortcuts in BF3 en dat je dan nog steeds een bericht leest, alsof het iets te maken heeft met Battlefield 4 en je een voordeel zou geven.theburninglink schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 23:13:
[...]
Gelukkig hoef je niet goed te zijn in begrijpend lezen om fatsoenlijk BF3 te spelen. Het is overigens sommigen, begint echt triest te worden met de spelling van sommige Tweakers.
Maar goed, vind het nogal jammer dat je spelers gaat beoordelen op basis van één forumpostje. Ook nogal kinderachtig om anderen direct af te branden als ze een fout maken.
Ik ga er vanuit dat mensen wel eerst de topic een beetje doorlezen voordat ze hier iets opzetten, het is geen twitter bijvoorbeeld.
Daarom is dit ook een Battlefield topic en geen CoD topic.TheBrut3 schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 11:08:
Tsjonge... Die CoD kids van tegenwoordig, wat een onvolwassen getroll.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=N7IfChvivKo]
I NEED IT, RIGHT IN MAH VEINS, SIRJackal131 schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 19:52:
Op de E3 zal een 64 player map gespeeld worden door de aanwezige mensen.
[video]
- DaniëlWW2
- Niet online
Back to Metro.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- DaniëlWW2
- Niet online
De rage, de rage.
Das een grote opluchting.Jackal131 schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 01:13:
Bekende youtubers zoals LvlCap en Jackfrags gaan trouwens ook spelen op de E3. Ze hebben toestemming om de potjes die ze spelen ook op te nemen. Houd hun channel dus in de gaten!
Ik herinner me nog, op de E3 2011, werd BF3 voor het eerst publiekelijk getoond via PC's die 64p matches draaiden. Maar niemand mocht filmen buiten een crew van militairen/ex-militairen die toevallig ook graag Battlefield 2 speelden vroeger en dus ook naar BF3 uitkeken.
Er zaten wel hilarische momenten bij, maar je zag dat het uiteraard geen ervaren mensen waren in interviews geven, etc. Alles moest via het oortje wat geregeld worden en soms ging dat wat grappig.
Vooral op Neogaf vond men het grappig. Bijgevolg een resem GIFs, etc:

Interviews geef ik geen zier om, gaat mij om beelden van de gameplayAsgaro schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 15:10:
[...]
Er zaten wel hilarische momenten bij, maar je zag dat het uiteraard geen ervaren mensen waren in interviews geven, etc. Alles moest via het oortje wat geregeld worden en soms ging dat wat grappig.
korte toelichting van de "experts" is leuk maar het blijft een mening van die persoon.
Ben ook wel benieuwd naar die andere grote E3 aankondiging van Dice, gok/hoop op BattleFront 3
Als ze niet de kant van CoD op willen gaan (uitmelken), moeten ze geen andere BF game aankondigen samen met BF4 (BC3 bijv) dat lijkt me geen goede zet.
if (!coffee) {
Work = false; }
Ja, het was ik schat 70% interviews, etc. en 30% gameplay. Je zag echt de viewcount direct stijgen als ze gameplay van de PC's bij de booth toonden.naaitsab schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 15:35:
[...]
Interviews geef ik geen zier om, gaat mij om beelden van de gameplay
korte toelichting van de "experts" is leuk maar het blijft een mening van die persoon.
Ben ook wel benieuwd naar die andere grote E3 aankondiging van Dice, gok/hoop op BattleFront 3
Als ze niet de kant van CoD op willen gaan (uitmelken), moeten ze geen andere BF game aankondigen samen met BF4 (BC3 bijv) dat lijkt me geen goede zet.
Maar ik vermoed dat dit wel expres werd gedaan. Ze waren zich namelijk bewust van het feit dat de viewers gewoon continu gameplay wilden, maar ik vermoed dat bevelen van hogerop dus wat meer variatie wensten.
Want de geshowde versie was uiteraard niet finaal.
Zo was er bv. bij Operation Metro in het begin de optie om met een LAV te rijden, maar in de final game is die dus niet meer te vinden.
En zoals NLsandman zegt: ik verwacht ook Mirror's Edge 2. Er zijn al genoeg leaks gevonden daarover. Kijk er naar uit!
Verwijderd
http://www.insidegamer.nl...ayer-battlefield-4-gelekt
Best wel veel infoVerwijderd schreef op zondag 09 juni 2013 @ 09:41:
Screenshots van de alpha-versie (Xbox360) zijn gelekt:
http://www.insidegamer.nl...ayer-battlefield-4-gelekt
Paar nieuwe wapens : Cz-805 Cz-3a1 QSZ-92 Scout Elite(incl variable 14x zoom) en de u100 mk5
Nieuwe map : Siege
City maps aanwezig
Siege lijkt een beetje op metro.
Blauwe kleur hebben ze nog steeds in de game gelaten.
Wapen customisatie lijkt ook hetzelfde (3 dingen die je kan veranderen) behalve dat je je pistool ook kunt veranderen en het lijkt er op dat je andere granaten kunt kiezen.
Maar deze map lijkt met wel leuk zowel onder als boven de grond vechten
Er zullen nog genoeg dingen aangepast worden.
Zo te zien ook een nieuwe APC/truck erbij. Zijn denk ik wel hele vroege beelden dit, als ze rond juni-september de beta willen draaien dan moeten ze nog flink aan de bak.
Morgen in ieder geval 64 speler MP gameplay op de PC bij E3
if (!coffee) {
Work = false; }
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Ik had liever wat verandering gezien. Werkelijk elke Battlefield tot nu toe, bracht wijzingen in de classes: hetzij qua aantal classes, hetzij qua welke mogelijkheden een bepaalde class had.Pykow schreef op zondag 09 juni 2013 @ 10:55:
zelfde class systeem, daar ben ik wel blij om.
City maps aanwezighopelijk zonder jets.
Siege lijkt een beetje op metro.
Blauwe kleur hebben ze nog steeds in de game gelaten.
Dit wordt dus de eerste Battlefield waar dit niet het geval is...
Edit 1: Maar de puntenverdeling mag wel wat anders. Zo heeft de Assault powerful assault rifles + revive kit + health kit. Een Recon heeft qua gadgets slechts een miezerig spawn beacon of T-UGS waarmee die nauwelijks points krijgt...
Edit 2: ik was te voorbarig. De screens tonen bv. dat nu de Recon C4 zal hebben.
Maar wel dit is nieuw: 5 man per squad!
+ het infovenstertje geeft aan dat je moet samenwerken om bepaalde abilities te krijgen.

Ze verwijzen daar naar een Specialization veld, dat je hier ziet:

Volgens Battlelog thread is dit een van de vehicles die we zagen:

Wikipedia: Buffalo (mine protected vehicle)
Resistent tegen mines.
Men wijst daar ook op het feit dat er limited ammo is in vehicles. Dus je zal moeten resupplyen at base ofzo.
[ Voor 34% gewijzigd door Asgaro op 09-06-2013 13:37 ]
Dit is wel mooi, als ze het goed uitwerken is lone-wolfen een stuk lastiger.Asgaro schreef op zondag 09 juni 2013 @ 13:11:
Maar wel dit is nieuw: 5 man per squad!
+ het infovenstertje geeft aan dat je moet samenwerken om bepaalde abilities te krijgen.
Is dat niet gewoon squad ammo enzo?Ze verwijzen daar naar een Specialization veld, dat je hier ziet:
Hoop dat er soort resupply over time in zit, wel mooi tegen campen maar in normale gameplay zal het een beetje vervelend zijn als je 15 rounds in je tank hebt zitten.Men wijst daar ook op het feit dat er limited ammo is in vehicles. Dus je zal moeten resupplyen at base ofzo.
if (!coffee) {
Work = false; }
Ik dacht zonet aan nog een optie: misschien hebben Engineers of Supports wel de nieuwe taak om ammo aan de vehicles te leveren.naaitsab schreef op zondag 09 juni 2013 @ 13:30:
[...]
Hoop dat er soort resupply over time in zit, wel mooi tegen campen maar in normale gameplay zal het een beetje vervelend zijn als je 15 rounds in je tank hebt zitten.
HuldeAsgaro schreef op zondag 09 juni 2013 @ 13:11:
[...]
Men wijst daar ook op het feit dat er limited ammo is in vehicles. Dus je zal moeten resupplyen at base ofzo.
Brengt veel meer dynamiek in de game.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Plz laat er ook een cooldown zijn bij het reviven net zoals bij BC2, dit om medic trains te voorkomen, en vooral bij urban maps.Asgaro schreef op zondag 09 juni 2013 @ 13:11:
[...]
Haha ja, met je tankje half caspian border door rijdend achter een support guy aan: I need ammoooo! Gezien de oplettendheid van 90% van de support spelersAsgaro schreef op zondag 09 juni 2013 @ 13:39:
[...]
Ik dacht zonet aan nog een optie: misschien hebben Engineers of Supports wel de nieuwe taak om ammo aan de vehicles te leveren.
Dit!iPodKiller schreef op zondag 09 juni 2013 @ 14:37:
[...]
Plz laat er ook een cooldown zijn bij het reviven net zoals bij BC2, dit om medic trains te voorkomen, en vooral bij urban maps.
64 metro 2000 tickets. Het enigste wat je nodig heb is die revive tool

het lijkt heel erg veel op BF3 maar dat vindt ik helemaal niet erg.
vanmij mag de game bijna 1 op 1 overgenomen worden, maar dan wel met een verbeterde netcode en minder sterke jets en betere animaties wanneer je over objecten springt
- DaniëlWW2
- Niet online
Expanation of what people are supposed to do when selecting stuff?
Teamplay? TEAMPLAY?
5 man squad?
DICE lijkt na te denken?
Oh en dan is er nog 'dat colour'. Hier kan ik denk ik misschien wel mee leven. Buiten zijn de stenen gewoon wit wat al een enorme verbetering is als je BF3 erbij pakt. Binnen wat blauw valt te overleven omdat het niet zo dominant meer is, omdat je verder dan 5mm kan kijken en omdat je ogen hier niet meer van uitbranden.
Oh en als dit de XBOX360 versie is dan moet IW zich echt gaan schamen met hun CoD Ghosts.
[ Voor 8% gewijzigd door DaniëlWW2 op 09-06-2013 18:26 ]
BF4 zal er sowieso beter uit zien uiteindelijk, maar hoe kom je tot deze zin na het zien van de screens? Zoveel is er toch nog niet te zien? Heel veel objecten missen textures etc.DanielWW2 schreef op zondag 09 juni 2013 @ 16:24:
Oh en als dit de XBOX360 versie is dan moet IW zich echt gaan schamen met hun CoD Ghosts.
Hier nog veeel meer screenshots!
[ Voor 20% gewijzigd door Msi92 op 09-06-2013 22:46 ]
zitten heel wat nieuwe screenshots in die nog niet eerder geplaatst zijn in dit topic. bedankt.
Battlefield 4 will be available October 29 for the Xbox 360® game and entertainment system from Microsoft, the PlayStation®3 computer entertainment system and PC. Battlefield 4 will also be available for the Xbox One and the PlayStation 4.
[ Voor 82% gewijzigd door LongBowNL op 10-06-2013 12:05 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Ja, ik ben te lui om te zoeken. Give me a break.
Verder zal ik ongetwijfeld de TS moeten gaan aanpakken dus ik verdien wel een break.
[ Voor 19% gewijzigd door Daanieyel op 10-06-2013 18:28 ]
Ryzen 3600 - GTX1060
70.000 kijkers voor de Xbox presentatie, valt me tegen. Kijken hoeveel BF4 trekt
if (!coffee) {
Work = false; }
- DaniëlWW2
- Niet online
Zeker omdat ik nu een main en een backup heb wat ik altijd fijn vind omdat er nog wel eens lag/0.0% kwaliteit optreed bij livestreams.
Uiteraard is Tweakers de main.
Kan ook aan de stream hebben gelegen. Zeer waarschijnlijk koop ik de game toch wel
[ Voor 52% gewijzigd door shameblaster op 10-06-2013 20:17 ]
Cons:::BB4E
neeshameblaster schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:09:
Vond het erg op bf3 lijken persoonlijk.
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
Ja, het zag er MOOI uit, maar innovatief totaal niet. Innovatief noem ik: side missions, meerdere endings, je squad die je via een map overview opdrachten moet geven, etc.
En WTF fuck timed exclusives! Gaat enkel die DLC nu timed exclusive zijn voor Xbox? Of alle DLCs?
[ Voor 50% gewijzigd door Daanieyel op 10-06-2013 20:31 ]
Ryzen 3600 - GTX1060
Nog 1.5 uur
if (!coffee) {
Work = false; }
Hier noemen ze Second Assault een mappack. Is dat een downgrade van DLC --> Mappacks??
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik heb nou niet echt het gevoel van geweldig wat nieuws. Ik vond de tanktrailer van BF3 veel beter. Daar kreeg je tenminste nog wat anders te zien dan de miljoen lineaire SP's. Dit is gewoon net zoals al die andere SP's. Het ziet er alleen even wat beter uit.
Het is maar goed dat DICE met MP komt want als dit alles was wat ze zouden laten zijn bij E3 dan gaat er toch iets flink mis bij hun marketing...
Dit topic is gesloten.
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.