[PC] Battlefield 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 95 Laatste
Acties:
  • 273.179 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 20:59
Tsurany schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 21:30:
Waarom zou je nu een pre-order plaatsen?

1: Pre orderen bij Origin kan tot de dag voor release.
2: Key sites met VPN unlock leveren toch eerder voor een veel lagere prijs
3: Geld wat je nu niet uitgeeft kan je rendement op halen

Keer op keer bewijst maar weer dat een vroege pre-order plaatsen niks oplevert en je het spel altijd later hebt dan bij een key site.
Helemaal mee eens, bovendien kun je meestal zelfs de doosjes versie (doosjes fetish) preorderen voor een veel lagere prijs dan nu. Je vergeet het toch niet dus waarom nu al uitgeven tegen de hoofdprijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cirflexx schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 21:25:
[...]

niet als het COD gameplay is...
Wat heeft COD hier weer mee te maken?
Jij grijpt gelijk de kans aan om weer even op COD te bashen.

Of je nu van CoD/BF3/Diablo 3/Fifa 13/ whatever honderden uren plezier hebt, is het het geld toch waard geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tobitronics schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 21:34:
[...]

Helemaal mee eens, bovendien kun je meestal zelfs de doosjes versie (doosjes fetish) preorderen voor een veel lagere prijs dan nu. Je vergeet het toch niet dus waarom nu al uitgeven tegen de hoofdprijs?
Maar ook die doosjes pre-orderen is garantie om hem dagen later te krijgen. Toch blijven mensen het doen en het telkens weer gek vinden dat er niet op tijd geleverd wordt. Mensen leren ook nooit :'(

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over het hele pre order gebeuren, hier een leuke video van TotalBisuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Tsurany schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 21:36:
[...]

Maar ook die doosjes pre-orderen is garantie om hem dagen later te krijgen. Toch blijven mensen het doen en het telkens weer gek vinden dat er niet op tijd geleverd wordt. Mensen leren ook nooit :'(
* DaniëlWW2 zijn games in doosjes komen altijd op de dag van release aan. O-)
Nee, BF4 word wel een online order. Ik ben niet achterlijk. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 20:59
Tsurany schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 21:36:
[...]

Ik had m anders bij BF3 en MOHW 1 dag voor release al op mijn deurmat heur O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tobitronics schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 21:48:
Ik had m anders bij BF3 en MOHW 1 dag voor release al op mijn deurmat heur O-)
En sommigen kregen hem pas laat op de dag van release, sommigen net er voor, sommigen veel later. En iedereen met een key zat al dagen voor release te gamen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05:50

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Tsurany schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 21:30:
Waarom zou je nu een pre-order plaatsen?

1: Pre orderen bij Origin kan tot de dag voor release.
2: Key sites met VPN unlock leveren toch eerder voor een veel lagere prijs
3: Geld wat je nu niet uitgeeft kan je rendement op halen

Keer op keer bewijst maar weer dat een vroege pre-order plaatsen niks oplevert en je het spel altijd later hebt dan bij een key site.
Er zijn ook gewoon mensen (zoals ik) die eventjes wachten en het vervolgens bij de originele retailer online kopen zonder moeite.

1; niet altijd, en dat kun je simpelweg nog niet weten.
2; klopt half, er is geen garantie dat ze eerder leveren en geen problemen hebben (zie simcity)...
3; Die 3% op jaarbasis (of elk random rentebedrag) van je bank gaat je ook niet helpen.

en dan heb je gewoon die redenen van simpelweg:

- geen zin om moeite te doen van 10-20 euro korting bij een 3e partij
- Iets meer vertrouwen om het direct te kopen bij origin, waarbij alles gelijk geregeld is zonder zorgen.

Kijk, ik koop zelf ook bij 3e partijen voor games die al uit zijn e.d, dat is weinig moeite meer. Echter soms bij bijv. pre-sales koop ik het toch liever direct.
Zo heel gek is dat op zich niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Tsurany schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 22:07:
[...]

En sommigen kregen hem pas laat op de dag van release, sommigen net er voor, sommigen veel later. En iedereen met een key zat al dagen voor release te gamen.
* DaniëlWW2 was een van de weinige idioten die braaf op de echte releasedate van BF3 in Europa heeft gewacht. O-)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Bij die pre-order hangt het er helemaal vanaf of ze weer hetzelfde gaan doen zoals bij de BF3 en Simcity release. Ofwel, dat het af hangt van je tijdzone wanneer ie unlocked wordt en of er dus nog verschil in releasedatum zit.
Is het niet meer dan een paar uur verschil, dan maakt het niet zo heel veel uit (al heb je toch de diehards die via VPN gaan unlocken). Heb je weer een dag of 3 verschil, dan loont het wel om niet te pre-orderen via Origin, maar de game gewoon zelf te unlocken via VPN.

Voor de consoles maakt het meestal weinig uit, die gaan gewoon via de winkel als release en kun je dus vaak ook niet eerder krijgen, al is het daarbij ook aan te raden om geen pre-order te plaatsen, maar gewoon naar de winkel te gaan die de game al (eerder dan toegestaan) verkoopt.

[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 27-03-2013 22:35 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05:50

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Je zou een pre-order moeten nemen voor de extra content en dat je het 2 dagen na release fatsoenlijk kunt spelen. Als je denk dat je direct kan gaan spelen, zul je vrij zeker bedrogen eruit komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 14:15

RoyK

Hobby tekenaar

Ik heb mijn lesje met SimCity wel gehad.. ik bestel gewoon een dvdtje en ik zie wel wanneer hij op de deurmat ploft. Als hij maar wat goedkoper is als de online download.. ik moet mijn slechte investering in SimCity (die ik al niet meer speel) toch ergens terug verdienen :)

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
glashio schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 08:51:
De marketing heeft echt de overhand gekregen he... T'is gewoon BF3.1 -O- Wat een teleurstelling...
Ik moet je deels gelijk geven...
Ze hebben het niet slim aangepakt door dit onmiddellijk Battlefield 4 te noemen.
Battlefield 2 was gamechanging, Battlefield 3 was ook gamechanging. Maar deze? Dit valt nog af te wachten.
Niet dat de trailer een regelrechte teleurstelling is, dat is die zeker niet! Kijk naar de facial expressions bijvoorbeeld.

Maar toch, op technisch vlak zal het een niet al te grote vooruitgang zijn t.o.v. BF1942 => BF2 en BFBC2 => BF3. Maar dat kan men hen niet kwalijk nemen. Battlefield 3 is wat zoals Crysis 1: het zal jaren duren voordat de concurrerende franchises Battlefield bijgebeend zullen hebben.
Buiten Planetside 2 kan ik namelijk niet onmiddellijk een recente game bedenken die ook grote maps biedt. Veel developers blijven nog altijd op het COD-paard wedden: kleine maps, beetje perks, en *tada* shippen die brol!!
Daarnaast is Battlefield ook nog helemaal uniek op gebied van destuctability. Voor zover ik weet is daar zelfs geen concurrent voor momenteel.

Maar toch zit ik nog wat met een dubbel gevoel...
De echte innovatie zal in BF4 - hopelijk - komen van de gameplay. Ik hoop dus echt dat alle geruchten rond meer teamplay/squadplay waar is. Commander moet er nu gewoon in. En ook meer verantwoordelijkheden geven aan squadleaders. Plus Capture The Flag mode van bij het begin aanwezig.

Zal ik de game kopen?
Sowieso... :P Aan Battlefield 3 heb ik tot op vandaag nog veel fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
krouwen schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 10:41:
[...]

Ze hebben het in het in filmpje over een nieuwe manier van spotten, maar volgens mij is dat apparaat wat de speler in zijn hand houdt een soort van device om iedereen in zijn team suppressing fire te geven, of ben ik de enige die dat opvalt. Je ziet dan dat die bijna ongelimiteerd kan rondlopen wanneer die dat knopje geactiveerd heeft. Volgens mij heeft het niks met spotten te maken. :O
Das een voorbeeld van hoe je commands aan je squad kunt geven.
Maar dit is toch vrij mager hoor... Ik had echt diepgang à la Ghost Recon Warfighter 2 verwacht. Je kan dan je squadmembers naar specifieke posities laten gaan, en hen Rules Of Engagment opleggen.

Jammer dat de singleplayer dus niet echt volwassen wordt zoals ik had gehoopt...
Integendeel, het gaat echt de COD kant op door over-the-top situaties.
Beetje een gemiste kans, want als blijkt dat de MP wel meer tactische features heeft dan BF3, zou ik het eerder logisch vinden dat ze de SP gebruiken als een soort intro tot het "tactisch denken".

Maar goed, op zich is dit mierenneuken: SP zal nooit de focus zijn van Battlefield. MP is where it's at. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krouwen
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-08 09:13

krouwen

Hardware Enthusiast

Asgaro schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 23:18:
[...]

Das een voorbeeld van hoe je commands aan je squad kunt geven.
Maar dit is toch vrij mager hoor... Ik had echt diepgang à la Ghost Recon Warfighter 2 verwacht. Je kan dan je squadmembers naar specifieke posities laten gaan, en hen Rules Of Engagment opleggen.

Jammer dat de singleplayer dus niet echt volwassen wordt zoals ik had gehoopt...
Integendeel, het gaat echt de COD kant op door over-the-top situaties.
Beetje een gemiste kans, want als blijkt dat de MP wel meer tactische features heeft dan BF3, zou ik het eerder logisch vinden dat ze de SP gebruiken als een soort intro tot het "tactisch denken".

Maar goed, op zich is dit mierenneuken: SP zal nooit de focus zijn van Battlefield. MP is where it's at. _/-\o_
Ik vind dan wel dat zodra het commando gegeven wordt de speler wel erg makkelijk kan rondlopen omdat de tegenstander helemaal under suprresion ligt.

[ Voor 15% gewijzigd door krouwen op 27-03-2013 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Masterkale1 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 19:23:
De analoge wijzers in de Jeep werken weer niet... Beetje cheap. Het enige waar ze werken is op de motor in end game.
Viel mij ook op. Maar dat zal wel nog komen.

Er is bv. een MW3 trailer waarin te zien is dat er in de magazines geen kogels zitten, maar tegen dat de game uitkwam, was dit wel gefixed. (Zo heb ik gelezen, ik heb die game niet. BF fo' life)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
SomerenV schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 20:18:
Ik heb BF3 inclusief Back to Karkand destijd gepre-ordered voor 35 euro bij Wehkamp :) Ofja, m'n schoonvader ging daar bestellen en vroeg of ik ook interesse had ^^ Hopelijk komt er voof BF4 ook weer zo'n actie voorbij.
Ik ga ook hoogstwaarschijnlijk niet bij Origin pre-orderen. Tegenwoordig groeien gamekey-winkels als paddestoelen uit de grond, dat ik wel verwacht dat tenminste een paar van die gamekey-winkels onmiddellijk at release een betere prijs aanbieden dan € 59.99 of € 69.99. ;)

Ook zie ik het nut niet in van die Deluxe Edition dat Origin exclusive is... Als BF3 Premium member, krijg je sowieso al Beta access.
Dan is er nog die bonus content, maar het zou mij verwonderen dat die € 10 euro waard is.
Toch hou ik nog even de boot af want je weet maar nooit. Ik pre-order wel zo'n weekje voor de release. :)

Sorry voor doubleposts.

Multiplayer trailer 30 maart?

http://www.mordorhq.com/s...a98fe8bfb788a83e935299478

Jetski's

http://www.mordorhq.com/s...p?7812-Jet-Skis-confirmed

Oog voor detail heeft DICE wel: Battlefield-logo op horloge :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZGgitar.jpg

BF4 Assignment - Finish the Singleplayer Mission: Fishing in Baku
LOL >:)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8q7mHq8.jpg

Maar is fake... http://www.reddit.com/r/b...the_singleplayer_mission/

[ Voor 26% gewijzigd door Asgaro op 28-03-2013 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:25

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Het kan mij nou echt geen hol interesseren of ik speel op de eerste dag of na een week, zolang je in het eerste half-jaar zit bij een game zoals dit dan pak je de drukte en populariteit met de mix van noobs en ervaren spelers prima mee.
But that's just my 2 cents :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:52
Mij post is verwijderd :S

Hierbij nogmaal mij post.

Release 29 November

In het kort BF3 Premium members krijgen dus de beta van BF4.

Als jullie dit al wisten my bad :/

[ Voor 13% gewijzigd door goosche op 28-03-2013 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Nog wat van Mordor:
Afbeeldingslocatie: http://www.mordorhq.com/media/battlefield4tint.jpg
Dat ziet eruit als greyfilter.

WHY? :'(
Oke, voorgestelde alternatief (rechts) is misschien iets te veel saturation maar kom op zeg DICE. Ik denk dat ze nu toch wel door hebben wat mensen vonden van hun colour correction in BF3.

www.mordorhq.com/showthre...he-Art-Direction%99-Begin

Oh en dan nog over de graphics zelf. Wat DICE volgens mij doet is is gewoon een super ultra preset ten opzichte van BF3. Volgens mij zetten ze zich veel meer in op details. Kijk maar naar de groudtextures, die zijn beduidend beter dan BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:27
Je plaatje werk niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Ik zie geen verschil. Kan komen omdat ik op een amoled scherm kijk en daar de kleuren toch al verzadigd zijn.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Asgaro schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 23:09:
[...]

Ik moet je deels gelijk geven...
Ze hebben het niet slim aangepakt door dit onmiddellijk Battlefield 4 te noemen.
Battlefield 2 was gamechanging, Battlefield 3 was ook gamechanging. Maar deze? Dit valt nog af te wachten.
Niet dat de trailer een regelrechte teleurstelling is, dat is die zeker niet! Kijk naar de facial expressions bijvoorbeeld.

Zal ik de game kopen?
Sowieso... :P Aan Battlefield 3 heb ik tot op vandaag nog veel fun!
Helemaal mee eens d:)b
Zou mij niets verbazen dat ze zo snel met een nieuwe BF komen alleen maar om het gat met COD te dichten....
Die komen namelijk elk jaar met een "nieuwe" versie.

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

DiCE had vorig jaar aangegeven dat ze niet willen dat Battlefield iedere jaar me een nieuwe release zou gaan komen en het is nu het tweede jaar naar de release van BF3, dus ze houden zich aan het woord.

@Asgaro, Hoezo hebben ze het niet slim aangepakt ? Het is de zelfde setting als in BF3, alleen met China erbij. in alle opzichten is het gewoon BF3 in een nieuw jasje en is het ook logisch dat ze het Battlefield 4 noemen en niet totaal iets anders. Ook past het mooi in het plaatje met hun deal met Sony.
Playstation 4 en Battlefield 4 als DiCE ervoor kan zorgen dat ze 64 man , 60 FPS en een goed uitziende game kunnen leveren op de Playstation 4, dan mag ik toch zeggen dat Battlefield 4 gamechanging is voor de console gamers (en daar verdienen ze het meeste aan)

Als je op de dag van vandaag nog Battlefield 3 speelt en nog fun in deze game hebt, dan denk ik dat je ook net zoveel plezier gaat beleven in BF4. het zou misschien niet revolutionair anders zijn, maar denk aan de nieuwe maps, nieuwe wapens, opnieuw alles kunnen unlocken, assignments, mappen weer leer kennen, voertuigen unlocks weer vrij spelen (dat laatste gaat echt weer lastig worden)
Ik ben denk ik 1 van de eerste die de game al gepreorderd heeft. Geld is geen probleem, kopen bij EA is de makkelijkste manier en altijd op voorraad. Goedkope keysites kunnen geen iDeal aan en heb geen creditcard. en daarnaast betaal je een paar tientjes voor 2 jaar plezier, nou sorry als je er dat niet eens voor overhebt ben je waarschijnlijk een student met weinig geld of een volwassen die krap bij kas zit.
Iedereen zijn eigen beslissing, maar ik lees nu al berichten over dat de prijs zo hoog is en dat we straks weer 120 euro kwijt zijn bla bla bla.
Volgens mij heb ik nu 30 cent per uur betaald voor deze game en BF4 moet nog uitkomen en ik verwacht dat ik straks nog maar 5 cent per uur heb moeten betalen in al die tijd.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
Pykow schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 09:14:
Volgens mij heb ik nu 30 cent per uur betaald voor deze game en BF4 moet nog uitkomen en ik verwacht dat ik straks nog maar 5 cent per uur heb moeten betalen in al die tijd.
Haha, zo reken ik inderdaad ook. BF3 + Premium was iets van 110 euro samen (game voor de PS3 is iets duurder dan voor de PC). Voor BF4 uitkomt verwacht ik meer dan 1000 uur in BF3 te hebben gestoken. Als je dan terugrekent hoeveel je eigenlijk betaald hebt per uur, dan is het niet duur geweest.
Vergelijk het eens met andere games die je misschien maar 10 tot 50 uur gespeeld hebt, maar waar je wel de volle mep voor betaald hebt.

BF4 schaf ik meteen aan, inclusief Premium. Alleen moet het nog wel officieel voor de next-gen consoles bevestigd worden.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pre-ordered 69€ !

BF 4 is het enige spel waarin ik nog interesse heb. Bij al de andere games heb ik zoiets van , mja seen it. Mijn leeftijd (27) zal er wel voor wat tussenzitten. Ik koop BF 4 dus sowieso, kritiek op het spel of niet.

Op BF 3 is nog altijd kritiek en het spel is super! 100€ betaald voor honderden uren entertainment, dan klaag ik niet. Ik vermoed dat ik voor het spelen van BF 4 een stuk minder tijd zal hebben maar zelfs als ik het maar 100 uur speel vind ik 100 euro nog belachelijk goedkoop. Een bioscoop, een uur bowling, een uur snooker, een uur tennis, ... allemaal véél duurder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel
  • Laatst online: 17-02-2024

mukkel

Dus..... Zodoende

@ hierboven...
Dus je hebt 100,- neergelegd voor BF3 en nadehand de premium (neem ik aan)

Waarom neem je dan de 69,- versie ipv de 59,- versie?
Kon je van dat tientje mooi een keer naar de bios.

[ Voor 4% gewijzigd door mukkel op 28-03-2013 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
Hoe zit dat nu met die pre-order, krijg je de volledige premium 'gratis' als je de 59 versie pre-ordered of enkel een van de DLC's zoals bij BF3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Een van de DLC's, niet het hele Premium gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

Ja en als de DLC net uit is, krijg je vast weer een "premium" optie voor alle DLC's
Kun je net zo goed niet pre-orderen en de extra centen in je zak houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Inderdaad, voor mij heeft het al helemaal geen zin om te pre orderen, aangezien ik de eerste DLC via een code al gratis heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Battlefield 3 Premium-spelers krijgen toegang tot Battlefield 4-bèta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Het enige wat BF4 potentieel echt beter en interessanter tov BF3 gaat maken voor mij is de vermeende commander functie icm squad aansturing dmv waypoints e.d.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

mukkel schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 11:11:
@ hierboven...
Dus je hebt 100,- neergelegd voor BF3 en nadehand de premium (neem ik aan)
Denk dat hij eerder doelt op 100,- voor de game (ongeveer 50,-) en nog eens 50,- voor premium ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 09:14:
DiCE had vorig jaar aangegeven dat ze niet willen dat Battlefield iedere jaar me een nieuwe release zou gaan komen en het is nu het tweede jaar naar de release van BF3, dus ze houden zich aan het woord.

@Asgaro, Hoezo hebben ze het niet slim aangepakt ? Het is de zelfde setting als in BF3, alleen met China erbij. in alle opzichten is het gewoon BF3 in een nieuw jasje en is het ook logisch dat ze het Battlefield 4 noemen en niet totaal iets anders. Ook past het mooi in het plaatje met hun deal met Sony.
Playstation 4 en Battlefield 4 als DiCE ervoor kan zorgen dat ze 64 man , 60 FPS en een goed uitziende game kunnen leveren op de Playstation 4, dan mag ik toch zeggen dat Battlefield 4 gamechanging is voor de console gamers (en daar verdienen ze het meeste aan)

Als je op de dag van vandaag nog Battlefield 3 speelt en nog fun in deze game hebt, dan denk ik dat je ook net zoveel plezier gaat beleven in BF4. het zou misschien niet revolutionair anders zijn, maar denk aan de nieuwe maps, nieuwe wapens, opnieuw alles kunnen unlocken, assignments, mappen weer leer kennen, voertuigen unlocks weer vrij spelen (dat laatste gaat echt weer lastig worden)
Ik ben denk ik 1 van de eerste die de game al gepreorderd heeft. Geld is geen probleem, kopen bij EA is de makkelijkste manier en altijd op voorraad. Goedkope keysites kunnen geen iDeal aan en heb geen creditcard. en daarnaast betaal je een paar tientjes voor 2 jaar plezier, nou sorry als je er dat niet eens voor overhebt ben je waarschijnlijk een student met weinig geld of een volwassen die krap bij kas zit.
Iedereen zijn eigen beslissing, maar ik lees nu al berichten over dat de prijs zo hoog is en dat we straks weer 120 euro kwijt zijn bla bla bla.
Die steen waar jij onder vandaan bent gekropen he, is die er nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Nu online
Help!!!! schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 11:39:
Het enige wat BF4 potentieel echt beter en interessanter tov BF3 gaat maken voor mij is de vermeende commander functie icm squad aansturing dmv waypoints e.d.
Ik denk dat ze ook nog wel wat dingen zullen toevoegen aan de squads en teams om de communicatie en samenwerking te bevorderen. Bij MoHW had je ook wat meer aan je squadmate, waardoor die goed bij elkaar bleven. Tuurlijk had die game weer andere zaken, maar ik vond het daar toch best goed objectivebased spelen.

Het is nog even wachten wat ze er nog meer in doen. In ieder geval hebben ze nu even laten zien hoe de game er grafisch uit ziet en hoeveel de physics en destructability zijn toegenomen. De volgende trailer zal wel gaan over multiplayer, maar dat zal nog wel even duren.

Ik denk dat BF4 ook wel te zien zal zijn bij de MS presentatie van de volgende xbox ergens in april. Ook bij de E3 en de Games Convention in Duitsland zal wel weer een lange rij bij de MP demo staan.

Wat ze wanneer laten weten vraag ik me nog wel af, maar het zal waarschijnlijk wel met mondjesmaat komen.

Ik hoop trouwens niet dat Sony dit keer weer voorrang krijgt op de DLC. Die extra week wachten slaat gewoon nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
Help!!!! schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 11:39:
Serieus? Hoeveel mensen verwacht je dat op pubs die daadwerkelijk de door jouw uitgestippelde routes gaan lopen tegenwoordig? Het gros van de pubplayers lijkt nu al totaal blind te zijn voor die gigantische blokken boven een speler die schreeuwt om health/ammo/whatever? Die totaal niet op de perks letten? Die constant weer dezelfdfe meatgrinder in lopen terwijl een andere route compleet ongedekt is?

De gaming community is flink veranderd sinds DC/BF2, de gemiddelde leeftijd is behoorlijk omlaag gegaan en het is nu veel toegankelijker en dat verlaagt het strategisch niveau overall enorm. Ik denk echt dat de commander functie in deze tijd nooit meer zo gaat werken als het 'vroeger' deed.

Zelf zou ik er totaal niet rouwig om zijn als ze het eruit laten, het is tegenwoordig nou eenmaal veel makkelijker om met een paar man samen te gamen via een skype/ts dan te hopen dat je met randoms dan eindelijk wel die magische strategische/tactische ervaring hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

Commander functie gebruikte ik alleen voor artie en radar.

Ff scannen, dan UAV en daarna arti erop.
Her en der wat ammo boxen gooien bij je team en met de jeep de vijandlijke commander pletten.
zo kon je aardig wat punten sprokkelen. (dubbel als je team won)

Commando's geven aan je team was imo een bijzaak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 11:48:
[...]

Serieus? Hoeveel mensen verwacht je dat op pubs die daadwerkelijk de door jouw uitgestippelde routes gaan lopen tegenwoordig? Het gros van de pubplayers lijkt nu al totaal blind te zijn voor die gigantische blokken boven een speler die schreeuwt om health/ammo/whatever? Die totaal niet op de perks letten? Die constant weer dezelfdfe meatgrinder in lopen terwijl een andere route compleet ongedekt is?

De gaming community is flink veranderd sinds DC/BF2, de gemiddelde leeftijd is behoorlijk omlaag gegaan en het is nu veel toegankelijker en dat verlaagt het strategisch niveau overall enorm. Ik denk echt dat de commander functie in deze tijd nooit meer zo gaat werken als het 'vroeger' deed.

Zelf zou ik er totaal niet rouwig om zijn als ze het eruit laten, het is tegenwoordig nou eenmaal veel makkelijker om met een paar man samen te gamen via een skype/ts dan te hopen dat je met randoms dan eindelijk wel die magische strategische/tactische ervaring hebt.
Denk dat er genoeg mensen blijven die het wel (willen) gebruiken. Levert gelijk vrij veel voordeel op. De verkindsing van het gamen is imo niet heel anders dan bij bijv. BF2. De voorbeelden die jij geeft speelden toen net zo hard.

Beter mee verlegen dan om verlegen. :)

ps: TS skype op pubs is sowieso vaak een ramp omdat mics waardeloos zijn of afgesteld zijn...

[ Voor 3% gewijzigd door Help!!!! op 28-03-2013 12:14 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Help!!!! schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 12:12:
[...]

Denk dat er genoeg mensen blijven die het wel (willen) gebruiken. Levert gelijk vrij veel voordeel op. De verkindsing van het gamen is imo niet heel anders dan bij bijv. BF2. De voorbeelden die jij geeft speelden toen net zo hard.

Beter mee verlegen dan om verlegen. :)

ps: TS skype op pubs is sowieso vaak een ramp omdat mics waardeloos zijn of afgesteld zijn...
Als het niet ten koste gaat van de overige vernieuwingen die ik graag in BF4 wil zien t.o.v. BF3 dan mag het er van mij inzitten, ik verwacht alleen niet dat de commander functie de hosanna wordt die sommigen het toedichten, niet persoonlijk bedoeld overigens.

TS/Skype doe ik alleen met bekenden of mensen waar ik vaak mee speel en die leuk zijn mee te gamen en die vertel je snel genoeg hoe ze hun geluid af moeten stemmen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mon0lith schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 11:40:
[...]

Denk dat hij eerder doelt op 100,- voor de game (ongeveer 50,-) en nog eens 50,- voor premium ;)
idd :)

@mukkel

Ik vind gewoon dat men hier te veel over die "dure" prijzen bezig is. 70 euro voor iets waar je honderden uren geniet van hebt is niets in vergelijking met 10 euro voor een film van 90 minuten. In verhouding is dit gewoon veel duurder.

Ik strijd niet af dat je met de 69 euro versie een DLC dubbel koopt als je weer zo'n "all-in-one" premium pakket koopt. Je kan dan zeggen, je hebt tien euro weggesmeten, Maar je moet dit niet persé negatief zien. Je kan ook zeggen ok, voor die tien euro heb ik enkele zaken extra en meteen meer om te ontdekken.
Als ik een pint ga drinken op een avond in de week ben ik al veel meer kwijt dan tien euro.

Nuja geldzaken moet ieder voor zich uitmaken. Ik vind 69 euro (voor een werkend mens) echt niet veel voor deze game. Ik moet er eerlijkheidshalve wel bijzeggen dat BF het enige spel is dat ik per jaar koop. Hoewel ik me dit jaar wel liet verleiden tot Crysis 3 te kopen. Dus mijn uitgaven aan games is BF and that's it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/wwXsoZiu4W5L2V3r7e5GALT1/full.jpg

Flame Towers in Baku :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Nu online
Als je alleen BF4 gaat kopen, is het ook wel wat krom natuurlijk. Dan ben je al niet echt veel kwijt.

Ik denk dat ik zelf wel wat meer ga besteden aan games dit jaar. GTA5, Watchdogs, BF4, AC4 en waarschijnlijk ook de nieuwe MS console (met ook weer wat games). Vorig jaar heb ik 12 full priced games gehaald en daarnaast nog een stuk of 8 aanbiedingen. Dan telt een extra 10 euro per game wel aan, dus dat wil je wel beperken.

Maar met mijn 750 uur BF3 zit ik (inclusief wat serverkosten) ook op 23 cent per uur. Mijn huidige doel daarmee is overigens om nog ongeveer 30 MVP ribbons te halen zodat ik op het gigantische aantal van 1000 MVP ribbons uitkom. Of ik daarna nog veel ga doen weet ik niet, heb op dit moment nog 2 games liggen die ik nog uit kan spelen (al zit ik daar niet echt om te trappelen) en wil ik Just Cause 2 nog helemaal voltooien.
Dit jaar alleen nog maar Simcity gehaald omdat ik net klaar ben met studie en nu dus geen meer inkomen heb, maar dat zal eind dit jaar zeker veranderen.

Ik vind het zelf overigens niet erg om wat meer te betalen. Als ik een game echt leuk doe en ik steek er al meer uur in dan dat het euro's kost bij aanschaf, dan maakt het me verder ook al weinig uit. Ik betaal graag voor het vermaak wat het me oplevert. Ik vind het vaak belangrijker om een game eerder te hebben dan dat ie wat goedkoper is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dat is dan wel in de veronderstelling dat je genoeg mensen kent die het spel spelen + skype of TS hebben.
Ik heb er momenteel 2 waarmee ik via headset speel. Als zij niet kunnen sta ik daar mooi met een squad dat niet luistert.... .

Dus voor mensen die niet in een clan zitten zou het handig kunnen zijn. Mijn eravring leert echter dat zo een chat functie of voice functie gewoon gebruikt wordt om te schelden. Dus laat het er al maar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
mukkel schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 11:22:
Ja en als de DLC net uit is, krijg je vast weer een "premium" optie voor alle DLC's
Kun je net zo goed niet pre-orderen en de extra centen in je zak houden
Precies, ik wacht wel tot er een "premium edition" uitkomt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Verwijderd schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 13:08:
[...]
Dat is dan wel in de veronderstelling dat je genoeg mensen kent die het spel spelen + skype of TS hebben.
Ik heb er momenteel 2 waarmee ik via headset speel. Als zij niet kunnen sta ik daar mooi met een squad dat niet luistert.... .

Dus voor mensen die niet in een clan zitten zou het handig kunnen zijn. Mijn eravring leert echter dat zo een chat functie of voice functie gewoon gebruikt wordt om te schelden. Dus laat het er al maar uit.
Ik speelde meestal wel met een mannetje of 3 tegelijk BF3. Broertje/vrienden maar ook mensen die ik tijdens bf3 ben tegengekomen en waar je lekker mee samen speelt. Dat doe je een kaar keer, je wordt friends op battlelog, speelt nog een paar keer en je wisselt contactgegevens uit/spreekt een TS af. Bevalt dat goed dan is er weer een battlemaatje bij. :)

Als die er niet zijn, tsja dan zit je idd meestal met een squad dat niet luistert, maar dat doen ze waarschijnlijk ook niet met voice, behalve inderdaad om iets of iemand uit schelden....

Overigens heb ik nu ook weinig van m'n oude BF3 strijdmakkers meer over ondertussen en dat is voor mij dan ook een reden geweest om toch weer in clanverband te gaan spelen. BF is in je eentje al ontzettend leuk om te spelen, maar wanneer er echt goed wordt samengewerkt stijgt BF wat mij betreft boven alle anders shooters uit.

ps. Helemaal met je eens wat betreft het geld. Ik ga het ook weer blind pre-orderen, op die honderden uren maakt een tientje meer of minder weinig uit daarom ook het liefst wel bij een winkel bij mij in de buurt zodat die er ook nog wat heeft en het niet direct richting Origin gaat. :)

[ Voor 9% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 28-03-2013 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintzak
  • Laatst online: 14-09 13:39
mukkel schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 21:14:
Oww nee dat was niet fel bedoeld :)
Was ff snel aan het reageren tussen 2 potjes BF3 in ;)

Ik ben het eens dat het richting COD gaat. Was met BF3 ook al.
Kijk naar CQ / CTF en al die onzin die eigenlijk niet bij BF hoort.
Maar qua wapens kunnen ze weinig veranderen.
CTF bracht al in bf1942 spannende potjes dus dat is echt wel battlefield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

Verwijderd schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 12:51:
[...]

@mukkel

Ik vind gewoon dat men hier te veel over die "dure" prijzen bezig is. 70 euro voor iets waar je honderden uren geniet van hebt is niets in vergelijking met 10 euro voor een film van 90 minuten.
/oude zeikmodus aan
Het gaat er niet om dat het duur is, maar het blijft gewoon prijzig.
BF3 zat onder de 40,- bij pre-order. Waarom nu opeens 60 - 70,- ? Der is niets extra's bijgekomen of gebeurd. De DLC's zullen dan ook niet 15 euro zijn, maar richting de 20-25,- gaan.
Dan ben je straks het dubbele kwijt voor vrijwel een gelijke situatie => 175 - 200,-

60-70 euro voor een basis PC GAME is gewoon aan de hoge kant. Op welke manier je het ook bekijkt.
Je kunt wel zeggen een film in de bios is duurder. ja dat klopt.

Die paar cent extra per liter brandstof is ook niets, Onbelast KM vergoeding naar beneden, een KWH of kubieke meter gas paar centjes extra.. de BTW een paar procent, ach wat merkt je ervan... doe de overige belastingingen ook maar omhoog.

Als je alle kleine dingen bij elkaar dat telt tikt lekker aan....
Overige ontwikkelaars kijken met een schuin oog toe... Darn als ze daar 70,- voor geven, dan kan ik mijn game ook wel omhoog gooien. Als het balletje eenmaal rolt.

/ oude zeikmodus uit

Ik koop het toch wel, daar gaat het niet om.
Maar het is het idee erachter.. waarom

[ Voor 3% gewijzigd door mukkel op 28-03-2013 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Mexican Origin, 'nuff said...31 Euries :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een 7950 kaart van sapphire i.c.m. een i5 3570K. Wat verwachten jullie qua frames en is het denken jullie mogenlijk om op de hoogst mogelijke settings te spelen.
Heb net een nieuwe pc dus ga nu niet upgraden voor alleen bf4. Hoop gewoon dat ik met 50+ frames op ultra kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

Verwijderd schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 13:52:
Ik heb een 7950 kaart van sapphire i.c.m. een i5 3570K. Wat verwachten jullie qua frames en is het denken jullie mogenlijk om op de hoogst mogelijke settings te spelen.
Heb net een nieuwe pc dus ga nu niet upgraden voor alleen bf4. Hoop gewoon dat ik met 50+ frames op ultra kan spelen.
Ik heb net 3 keer met de klok mee over m'n glazen bol gewreven.
Daarna 5 keer in m'n handen geklapt.
Hierna gebeurde er helemaal niets.... :+

Wat doet BF3 op het moment op Ultra? Houd dat even als schatting.
Spel zo wel ietsje zwaarder zijn, maar hopelijk iets beter geoptimaliseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Verwijderd schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 13:52:
Valt weinig over te zeggen zonder te weten op wat voor resolutie je speelt, welke mappen/modes je speelt etc. etc. Het is een opgepoetste BF3, draait ie nu 50 fps+ in Strike at Karkand als 64 man de halve map aan 't vernietigen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat haalt ie. Ik speel rush en afentoe conquest. Maargoed dan zal het dus misschien 5 frames lager liggen ofzo. Dan maar op high en geen AA. Heerlijk als het lekker op 60 frames plus loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Ik zit denk ik wel goed voor BF4 met mijn GTX680...als ik binnenkort geen 1080P scherm aanschaf tenminste :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
vinom schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:02:
Ik zit denk ik wel goed voor BF4 met mijn GTX680...als ik binnenkort geen 1080P scherm aanschaf tenminste :P
Ik denk dat jij met je GTX 680 op 1080p de komende 4 jaar nog wel goed zit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:15
mukkel schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 13:55:
[...]

Ik heb net 3 keer met de klok mee over m'n glazen bol gewreven.
Daarna 5 keer in m'n handen geklapt.
Hierna gebeurde er helemaal niets.... :+

Wat doet BF3 op het moment op Ultra? Houd dat even als schatting.
Spel zo wel ietsje zwaarder zijn, maar hopelijk iets beter geoptimaliseerd.
ik zag alles in m'n kristallen kol, euhm, kristallen bol.

battlefield 3 ultra leek min of meer getuned te zijn op 1080p en 2 gtx580's in sli, wat toen zo'n beetje de top end was. bf4 ultra zal wel voor 2x 7970 of 2x680 getuned worden. Titans zijn toch een beetje duur.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

BF3 is vanaf z'n release erg bijgeschaafd en geoptimaliseerd.
In het begin liep het nog vrij brak. Nu loopt het als een zonnetje.

@AWESOMO
Dat zal je verbazen
Ik draai hem momenteel een 670 @ 1265. Vergelijkbaar met een 680 en een 2600K @ 4.6.
Toch moet hij soms zweten om BF3 Ultra HD res. op 60FPS (v-sync) te houden.

Maar bv. Tomb raider 2013 op ultimate setting draait wel soepel, maar de 60 trekt ie niet.
Dus de komende 4 jaar alles Maxed out op 60FPS met een enkele 680 gaat je niet lukken :P
Daarvoor hoef ik m'n bol niet eens te raadplegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
mukkel schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:13:
BF3 is vanaf z'n release erg bijgeschaafd en geoptimaliseerd.
In het begin liep het nog vrij brak. Nu loopt het als een zonnetje.

@AWESOMO
Dat zal je verbazen
Ik draai hem momenteel een 670 @ 1265. Vergelijkbaar met een 680 en een 2600K @ 4.6.
Toch moet hij soms zweten om BF3 Ultra HD res. op 60FPS (v-sync) te houden.

Maar bv. Tomb raider 2013 op ultimate setting draait wel soepel, maar de 60 trekt ie niet.
Dus de komende 4 jaar alles Maxed out op 60FPS met een enkele 680 gaat je niet lukken :P
Daarvoor hoef ik m'n bol niet eens te raadplegen.
Gruwelijk! Ik had het idee dat mijn arme AMD 6870 (die overigens ook flink wordt gegeseld) die in medium settings wel de 60 fps+ haalt, zó verschrikkelijk veel langzamer is dan een 680, dat een 680 dat fluitend zou moeten kunnen op 1080p.

Zelf zit ik ook erg te twijfelen om een 670 te kopen maar ik kan het niet naar mezelf toe verantwoorden aangezien ik bewust op lager dan native resolutie speel met laagst mogelijke instellingen (behalve mesh quality ivm de drawdistance) voor optimale gameplay, zicht en smoothness. Dat doet mijn 6870 ook nog makkelijk met 100+ fps. Ik wacht wel even tot de eerste MP beelden gepresenteerd worden en hoe BF4 zich daarop houdt t.o.v. BF3 op een vergelijkbaar systeem.

Post processing, vsync etc. kan ik sowieso niet mee spelen in shooters vanwege de input lag en de graphics quality went snel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
7950 @1000/6000
Reso is 1440x900.

Alles ultra en 4xMSAA en dan nog een FXAA injector die de ingame FXAA vervangt die gewoon slecht is.
De meeste mappen zijn 100+ fps in BF3. Dingen zoals open velden inkijken wat behoorlijk zwaar is z'n 50 fps.

My PC is ready. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

Inputlag heb ik eigenlijk geen last van. Ook nooit last van gehad eigenlijk.
Met de oudere games wel merkbaar, maar moderne niet.
Anders is dat met een simpel trucje te omzeilen :) Verversing van je monitor op 59 zetten ipv 60.

Zonde van de game dat je al de "eye-candy" omlaag schroeft.
More is better!!! :P

Edit:
In bv BF3 lopen veel kaartjes tegen een VRAM limit aan.
BF3 / ultra op 1920x1080 trekt al snel 1500MB van je videogeheugen.

Dat merkte ik met m'n vorige setup wel (twee 570's SLI) Dat liep niet lekker met de texture quality op ultra.
Dan ging het haperen. Zet je alleen deze setting op high. Valt het net onder de 1200MB en dan liep het lekker. (570 heeft 1280MB geheugen)

[ Voor 41% gewijzigd door mukkel op 28-03-2013 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Laatst online: 15:56

superwashandje

grofheid alom

DanielWW2 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:37:
7950 @1000/6000
Reso is 1440x900.

Alles ultra en 4xMSAA en dan nog een FXAA injector die de ingame FXAA vervangt die gewoon slecht is.
De meeste mappen zijn 100+ fps in BF3. Dingen zoals open velden inkijken wat behoorlijk zwaar is z'n 50 fps.

My PC is ready. :P
ja op jouw resolutie is je pc al snel ready :+ met 1440 pixels in de hoogte word het al iets lastiger 8) ik wacht vooral op haswell...stomme trage intel ook altijd.

[ Voor 5% gewijzigd door superwashandje op 28-03-2013 14:46 ]

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunblaster
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 24-03 14:15
ik hoop op:

de map indeling van bf2. dat de vlaggen verder van elkaar staan.
want in bf3 had je wel grote maps, maar alle vlaggen op een kluitje.
vliegtuigen met bommen. als ze maar balanced zijn.
betere maps dan in bf3.
veel terug komende maps uit bf2. daqing olifields, dalian plant, dragon valley, fushe pass!
weer 7 verschillende classes, zodat je veel keuze heb.
mogelijkheid om met 6 mensen in een squad te zitten.

en dan krijg je wel weer het gedoe van: ja dan moeten we weer lang lopen, maar daarvoor heb je toch transport.

greetz sun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
^
QFT ! :)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:32:
[...]

Gruwelijk! Ik had het idee dat mijn arme AMD 6870 (die overigens ook flink wordt gegeseld) die in medium settings wel de 60 fps+ haalt, zó verschrikkelijk veel langzamer is dan een 680, dat een 680 dat fluitend zou moeten kunnen op 1080p.

Zelf zit ik ook erg te twijfelen om een 670 te kopen maar ik kan het niet naar mezelf toe verantwoorden aangezien ik bewust op lager dan native resolutie speel met laagst mogelijke instellingen (behalve mesh quality ivm de drawdistance) voor optimale gameplay, zicht en smoothness. Dat doet mijn 6870 ook nog makkelijk met 100+ fps. Ik wacht wel even tot de eerste MP beelden gepresenteerd worden en hoe BF4 zich daarop houdt t.o.v. BF3 op een vergelijkbaar systeem.

Post processing, vsync etc. kan ik sowieso niet mee spelen in shooters vanwege de input lag en de graphics quality went snel. :)
Wat voor een cpu heb je, ik haal op low ook 100+ fps maar ik heb een msi gtx 670 oc met een amd 1090t @ 3.8 ghz.
BF3 is veel meer cpu afhankelijk dan gpu, mijn gtx 670 draait maar op 60% in bf3 terwijl ik in andere games of benchmarks gewoon 80% tot 90% gpu gebruik haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
[...]

Ik denk dat men de huidige gaming community wat onderschat.
Het vertekenend beeld is ontstaan doordat CoD games zo populair zijn worden. En daar draait het inderdaad vooral om de ik-ik-ik mentaliteit waardoor je veel campende gamers ziet die zo ontzettend op K/D ratio gefocused zijn.

Maar bekijk het is uit het standpunt van Battlefield, die nu ook wel een opmars maakt: ik ben bijvoorbeeld verrast hoe populair BF3 wel nog is op consoles, rekening houdend met het feit dat er daar zelfs een veel lagere playercount per server is en je dus veel meer "saaie momenten" beleeft dan op PC.
Ik had niet echt verwacht dat BF3 op consoles zo populair zou blijven omdat ik vroeger ook het foutieve stereotiepe beeld had dat 99% vd consolegamers altijd en overal CoD op de 1ste plaats zouden zetten.
En dat de gaming community echt doomed was omdat CoD maar populairder bleef worden terwijl andere franchises geen kans maakt.

Maar dat doom-scenario is duidelijk van de baan want BF4 zal hoogstwaarschijnlijk nog meer verkopen dan BF3, en zover ik weet wordt er online niet massaal geklaagd over "we want perks, we want smaller maps!".
Daarom denk ik ook dat de gaming community in general meer tactische zaken zoals Commander mode ook snel zullen oppikken en ten volle zullen benutten.
Dus @ DICE: it's worth the risk. Geef ons meer tactische stuff zoals commander en meer verantwoordelijkheden voor squadleaders. De community is ready. :D

(Ik weet niet of mijn uitleg duidelijk genoeg overkomt... let me know.)

[ Voor 4% gewijzigd door Asgaro op 28-03-2013 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
NLsandman schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 15:40:
[...]

Wat voor een cpu heb je, ik haal op low ook 100+ fps maar ik heb een msi gtx 670 oc met een amd 1090t @ 3.8 ghz.
BF3 is veel meer cpu afhankelijk dan gpu, mijn gtx 670 draait maar op 60% in bf3 terwijl ik in andere games of benchmarks gewoon 80% tot 90% gpu gebruik haal.
Dat zou heel goed kunnen! Ik heb een Q9550 overgeclocked naar 4,2 Ghz, volgens mij is die CPU aardig vergelijkbaar met een 1090t. M'n proc staat wel maximaal te loeien tijdens BF3, mijn 6870 wordt ook vrijwel maximaal belast geloof ik, ik zal vanavond eens de precieze belasting van CPU en GPU bekijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Laatst online: 08-08 17:42
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 15:48:
[...]

Dat zou heel goed kunnen! Ik heb een Q9550 overgeclocked naar 4,2 Ghz, volgens mij is die CPU aardig vergelijkbaar met een 1090t. M'n proc staat wel maximaal te loeien tijdens BF3, mijn 6870 wordt ook vrijwel maximaal belast geloof ik, ik zal vanavond eens de precieze belasting van CPU en GPU bekijken..
Ik denk rond de 90%, de kaart voor de gtx 670 was ook een amd 6870, fijn kaartje alleen beetje veel lawaai.
Gebruik hem nu in mijn internet pc, hij mag nu rustig aan doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Asgaro schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 15:45:
[...]

Ik denk dat men de huidige gaming community wat onderschat.
Het vertekenend beeld is ontstaan doordat CoD games zo populair zijn worden. En daar draait het inderdaad vooral om de ik-ik-ik mentaliteit waardoor je veel campende gamers ziet die zo ontzettend op K/D ratio gefocused zijn.
Ik ben het helemaal met je eens.
Twee jaar geleden was ik nog een XBOX360, CoD speler. (unleash you're hate) :+
Oke, ik speelde niet 100% voor mezelf maar toch 90% ofzo want het blijft CoD en het gaat dus toch meer om je K/D dan wins.

BFBC2 had ik al maar die speelde ik ook lang alsof het CoD was en dat werkt voor geen meter. BF3 speel ik dan wel vanaf het begin zoals het hoort. Voor mij is het roer heel snel omgegaan en ik denk dat er genoeg zijn die het ook kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
DanielWW2 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 16:18:
[...]

Ik ben het helemaal met je eens.
Twee jaar geleden was ik nog een XBOX360, CoD speler. (unleash you're hate) :+
Oke, ik speelde niet 100% voor mezelf maar toch 90% ofzo want het blijft CoD en het gaat dus toch meer om je K/D dan wins.

BFBC2 had ik al maar die speelde ik ook lang alsof het CoD was en dat werkt voor geen meter. BF3 speel ik dan wel vanaf het begin zoals het hoort. Voor mij is het roer heel snel omgegaan en ik denk dat er genoeg zijn die het ook kunnen.
Je weet dat ik een wat zure periode had vroeger en dat ik CoD graag de grond in stampte, maar nu ben ik wel wijzer. :) (Overigens heb ik ook nog lang CoD MW2 gespeeld en er wel van genoten.)
Ik heb niets tegen de CoD community op zich, maar ik wou gewoon even verduidelijken dat de CoD-succesformule gelukkig niet de ganse FPS community opgeslokt heeft waardoor niemand oog meer heeft voor andere concepten buiten kleine maps en perks.

Ben blij dat beide "mentaliteiten van gaming" duidelijk naast elkaar kunnen verderleven en dat Battlefield met zijn grote maps duidelijk gesmaakt wordt de laatste jaren. Die trend gewoon verderzetten en daarnaast durven meer tactische elementen introduceren in de franchise: er zal zéker volk gebruik van maken. :)

Edit: en overigens ben ik lang niet heilig. Jij speelt BF3 meer "how it's meant to be" dan ik. Ik durf nog wel is als een kip zonder kop over het veld lopen, of iemand reviven terwijl het niet safe is. >:)
Maar daarnaast probeer ik het wel goed te doen, door bv. mijn health of ammo kit overal neer te spammen zelfs al vragen mensen er niet persé achter, door alles te spotten, etc.

[ Voor 11% gewijzigd door Asgaro op 28-03-2013 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Laatst online: 11:51
Mijn god wat kunnen jullie zwetsen zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
We moeten iets tot aan de release :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ik ben waarschijnlijk de enige die niet zit te wachten op de commander functie omdat:
1. Mensen die gaan trollen
2. Noob commanders die niet hun werk doen.
3. in BF2 stond de commander altijd eerste zonder enige vorm van skill
4. het spelen van de commander was echt saai
5. ammo health box droppen zoals in Bf2 is totaal overbodig, want BF3 doet dit beter met de kratjes
6. de commander die kan spotten ? Dat is het doel van een RECON class. Dus heb je niks aan een MAV,Tugs of soflam
7. Artilliry kunnen afschieten NO FUCKING WAY, dat is typisch iets voor CoD.
8. Auto's kunnen droppen, misschien zoals in End game, maar anders niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Asgaro schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 16:29:
[...]

Je weet dat ik een wat zure periode had vroeger en dat ik CoD graag de grond in stampte, maar nu ben ik wel wijzer. :) (Overigens heb ik ook nog lang CoD MW2 gespeeld en er wel van genoten.)
Ik heb niets tegen de CoD community op zich, maar ik wou gewoon even verduidelijken dat de CoD-succesformule gelukkig niet de ganse FPS community opgeslokt heeft waardoor niemand oog meer heeft voor andere concepten buiten kleine maps en perks.

Ben blij dat beide "mentaliteiten van gaming" duidelijk naast elkaar kunnen verderleven en dat Battlefield met zijn grote maps duidelijk gesmaakt wordt de laatste jaren. Die trend gewoon verderzetten en daarnaast durven meer tactische elementen introduceren in de franchise: er zal zéker volk gebruik van maken. :)

Edit: en overigens ben ik lang niet heilig. Jij speelt BF3 meer "how it's meant to be" dan ik. Ik durf nog wel is als een kip zonder kop over het veld lopen, of iemand reviven terwijl het niet safe is. >:)
Maar daarnaast probeer ik het wel goed te doen, door bv. mijn health of ammo kit overal neer te spammen zelfs al vragen mensen er niet persé achter, door alles te spotten, etc.
Ik doelde ook niet op CoD vs Battlefield, meer op het feit dat online gamen nu vele malen toegankelijker is voor heeeeel veel meer mensen ten opzichte van 'vroeger', zeg 15 jaar geleden. Even in de Opa modus: Quick play was er echt niet bij. :+

Om een voorbeeld te noemen van de oude shooters en met name de mods:
-Je moest alle updates in de juiste volgorde handmatig installeren.
-Voor je keybinds schreef je uitgebreide configs en aliasbinds
-Er was geen online community of informatie te vinden, je had IRC en quakenet
-Je had weer apart gamespy nodig om servers te vinden
-Breedband internet was schaars en de telefoonkosten van 't modem (ping van 150+ minimaal) waren lastig te verantwoorden, helemaal aan je ouders.
-De optimale drivers vinden voor windows98, en windows crashvrij houden, was al een hele uitdaging op zichzelf.
-Game pc's waren verschrikkelijk duur.
-Je kleine broertje kon dat never nooit niet zelf voor elkaar krijgen.

Kortom, je had een relatief klein aantal redelijk dedicated online shooter spelers. Vanaf, zeg counter-strike op steam kwam, kon echt iedereen online gamen. Dit werd nog eens versterkt door de nieuwe consoles en dat merk je gewoon in-game, in alles: het gerage, het uitschelden, intelligentie etc etc..

Overigens is het nou ook niet zo dat Battlefield 2 hiervan gevrijwaard is en er alleen maar met serieuze spelers tactisch werd gespeeld.....

Het is er alleen niet beter op geworden nu onze jonge neefjes ook al online shooters spelen voor ze op de middelbare school zitten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Jovas schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 16:56:
Mijn god wat kunnen jullie zwetsen zeg..
Bezigheidstherapie.
Soms heb je van die dagen hé: je skipt de lessen, maar om dit uur op café gaan zitten is wat te gek... en studeren lukt ook niet... dan moet je toch iets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

BF3 of CoD?

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Pykow schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 17:27:
Ik ben waarschijnlijk de enige die niet zit te wachten op de commander functie omdat:
5. ammo health box droppen zoals in Bf2 is totaal overbodig, want BF3 doet dit beter met de kratjes
6. de commander die kan spotten ? Dat is het doel van een RECON class. Dus heb je niks aan een MAV,Tugs of soflam
1. gebeurde vrijwel niet in BF2
2. dan ga je muiten
3. niet in mijn Battlefield carriere. En dan nog, maakt het wat uit? Zou mij geen reet kunnen schelen wie er eerste staat. Misschien toen ik 6 jaar oud was.
4.jouw mening: dan doe je het niet.
5. vind het systeem van BF2 veel beter werken. En als de commander dus supply crates kan droppen geeft dit weer een stuk meer dynamiek.
6. Hoezo is dat de taak van de recon class? Dat bepaald Dice toch zelf? Kan de commander iedereen op de map spotten in 1 keer? (en in vizier hourden dus) In het leger heeft een hoge pief ook uitgebreide radar apparatuur om mensen te spotten
7.het zat ook in BF2. En in COD kan iedereen het. In BF2 1 persoon.
8. waarom? Is toch handig wanneer de commander ziet dat iemand in de middle of nowhere een persoon ziet die om hulp vraagt hij kan helpen?

Zoals altijd slaan de meeste zeikpunten weer nergens op en is het weer gezeik om te zeiken.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Pykow schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 17:27:
Wat we van de geruchten horen is dat als commander terugkomt het NIET hetzelfde zal zijn als BF2.
Dus eerst zien, dan rage omdat DICE het weer eens verpest. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
DanielWW2 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 18:27:
[...]
Haha.

Het is niet goed of het deugt niet.... Hoe dan ook, wat DICE ook doet, er zullen altijd mensen zijn die teleurgesteld zijn. So be it, that's life.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

rickyy schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 18:26:
[...]

Zoals altijd slaan de meeste zeikpunten weer nergens op en is het weer gezeik om te zeiken.
Laat ik het anders formulieren,
Waarom zou jij willen luisteren naar een speler die je totaal niet kent ?
Zou jij het leuk vinden als ze weer auto's op snipers gaan gooien ?
Als je ammo nodig hebt of health moet je wachten op een random speler die toevallig de commander is ipv dat een maat waarmee je samen speelt ervoor kan zorgen dat je ammo krijgt voor je raketten of health geeft wanneer je met alle moeite zijn ass hebt gesaved ?
De Recon is een handige class om te kunnen spotten met MAV of te locken met SOFLAMS of spawn beacons aan te maken. waarom speel je anders de Recon class voor als straks de commander al het spot werk voor je kan doen ?

Vergelijk het AUB niet met Battlefield 2, want dat was in 2004. Toen was je nog een nerd wanneer je een game speelde, nu speelt iedereen een game. kinderen, studenten, volwassenen en bejaarden. De tijd is veranderd en je kan games niet meer vergelijken met oude games. Alleen CoD is vanaf 2007 blijven hangen in de tijd, maar andere games hebben een flinke ontwikkeling ondergaan, niet alleen qua game maar ook de doelgroep is veranderd.
DanielWW2 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 18:27:
[...]

Wat we van de geruchten horen is dat als commander terugkomt het NIET hetzelfde zal zijn als BF2.
Totaal nog geen rage, want het zijn geruchten en ik kan me er ook niet druk om maken en als het erin zit, jammer dan maar ik zal de game er niet minder om gaan spelen. Sterker nog op de kleine maps als grand bazaar (zulke maps gaan er zeker weer inkomen) heb je vrijwel niks aan een commander.

Als er een commander in kan komen die de AC-130 kan oproepen wanneer je de middelste vlag hebt. JA geweldig
of als de commander de dropship uit End game kan oproepen wanneer je een punt hebt veroverd GEWELDIG
Dat een commander functies kan geven welke vlaggen er overgenomen dienen te worden, LEUK maar meer niet.
Maar Ammo/health box of auto's kunnen droppen zoals in Battlefield 2 nee dankje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Zat net alvast even een nieuwe Alienware-laptop te configureren... 3200,-.........
Neem aan dat ik dan wel op Ultra kan spelen......

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Lasteraar schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 18:58:
Zat net alvast even een nieuwe Alienware-laptop te configureren... 3200,-.........
Neem aan dat ik dan wel op Ultra kan spelen......

:)
Alienware is duur, wat zijn de specs van die laptop.
Ik denk dat je echt de nieuwste hardware nodig hebt op dit moment voor ultra voor de nieuwe engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Ik kijk tzt wel. Ben nu gewoon naar de M17x laptop gaan kijken en dan alles op max.
Heb nu een M14x maar die vindt ultra bij BF3 al minder leuk. Kan wel. Maar fps is lekkerder wanneer je de settings op high zet.

Wanneer de BF4-release is ga ik eens wat serieuzer kijken naar een nieuwe laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een goede kill dead ratio kan gewoon terwel je mee werkt met je team. Gewoon voorzichtig zijn en je maten helpen. Niet direct iemand helpen als je alleen bent en aangevallen word, nee eerst deking en spotten en dan de tegenstander(s) proberen af te maken pas dan helpen, hop je hebt je kills, hulp punten en je behoud je vlag. Die je het op de dolle pof, ja dan ben je dood en ben je de vlag kwijt.
Dit vind ik nu zo mooi aan bf series.
De basis blijft altijd goed.

Edit

Alle delen hebben wel hun plus en min punten ook.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2013 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Pykow schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 18:54:
[...]

Laat ik het anders formulieren,
Waarom zou jij willen luisteren naar een speler die je totaal niet kent ?
Zou jij het leuk vinden als ze weer auto's op snipers gaan gooien ?
Als je ammo nodig hebt of health moet je wachten op een random speler die toevallig de commander is ipv dat een maat waarmee je samen speelt ervoor kan zorgen dat je ammo krijgt voor je raketten of health geeft wanneer je met alle moeite zijn ass hebt gesaved ?
De Recon is een handige class om te kunnen spotten met MAV of te locken met SOFLAMS of spawn beacons aan te maken. waarom speel je anders de Recon class voor als straks de commander al het spot werk voor je kan doen ?

Vergelijk het AUB niet met Battlefield 2, want dat was in 2004. Toen was je nog een nerd wanneer je een game speelde, nu speelt iedereen een game. kinderen, studenten, volwassenen en bejaarden. De tijd is veranderd en je kan games niet meer vergelijken met oude games. Alleen CoD is vanaf 2007 blijven hangen in de tijd, maar andere games hebben een flinke ontwikkeling ondergaan, niet alleen qua game maar ook de doelgroep is veranderd.
Waarom zou je niet luisteren? Battlefield draait toch om teamplay? Zonder enige vorm van hiërarchie op gebied van gezag geraak je nergens hoor.
Ik zou het niet erg vinden als iemand Commander speelt en die me commando's geeft door bv. waypoints op de map te zetten.
En als die Commander het slecht blijkt te doen, dan wordt die via een votekick wel snel buitengesmeten zoals in BF2.

edit:
En terug: heb wat vertrouwen in de huidige gaming community. Het is niet omdat CoD zo populair is dat werkelijk niemand meer zaken zoals een Commander mode wilt.
Kijk naar hoe groot het publiek wel niet is dat DayZ, Arma 2 en Arma 3 speelt.

[ Voor 7% gewijzigd door Asgaro op 28-03-2013 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teamplay moet niet verplicht zijn voor de gewone soldaat. Hij moet wel lone wolf kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Wat denk je zelf in het battlefield topic 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Nu online
De stem is terug! (Gamerspawn trailer analyse):
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Ktd4Prrkw-Q]

Die gast heeft echt zo'n gave stem, niet normaal. Ook goede info trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Ik doe meteen mijn headset op voor epic voice guy. :P

En als ik het zo voor een tweede keer zie met wat tijd ertussen dan merk je pas hoe belachelijk gedetailleerd het wel niet is. BF3 was nog wel eens wat kaal, BF4 is echt het tegenovergestelde en echt belachelijk gedetailleerd. :o

[ Voor 68% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-03-2013 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

"Though we not sure why a knive will cut off a leg so easily, they somehow manage"

heheh idderdaad, at ging wel erg makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mukkel schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 19:49:
"Though we not sure why a knive will cut off a leg so easily, they somehow manage"

Dat was ook een van de minder geloofwaardige momentjes vond ik, maar die messen zijn blijkbaar erg scherp :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
De kerel waarvan je het been afsnijden moet zegt iets in de trant van: "Cut off my leg, the bone is all mashed so it's just flesh!"
Dat verklaart waarom het zo makkelijk gaat.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
mukkel schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 19:49:

Ik heb het filmpje nog niet bekeken en mss wordt het daarin vernoemd, maar dit vond ik ook wat raar:
waarom laten ze die arme stakker die per auto aankomt zomaar achter? Carjacken die car en die arme man kan gaan lopen! Terwijl er overal waarschijnlijk Russen in het gebied rondlopen die niet geven om wat collateral damage...

[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 28-03-2013 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rynji schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 20:00:
De kerel waarvan je het been afsnijden moet zegt iets in de trant van: "Cut off my leg, the bone is all mashed so it's just flesh!"
Dat verklaart waarom het zo makkelijk gaat.
http://youtu.be/U8HVQXkeU8U?t=13m52s
"Come on, the bone is all powder, just flesh and uniform is keeping me here."

Je hebt gelijk :)
Maar toch, door zo'n homp vlees snijden moet niet echt makkelijk zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Laatst online: 08-09 19:54
Maar zo makkelijk kan natuurlijk nooit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Press F to cut leg... Peanuts he :o

http://www.reddit.com/r/b...n_is_called_drone_strike/

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ppqiV1Q.jpg

[ Voor 65% gewijzigd door Asgaro op 28-03-2013 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

Mon0lith schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 19:27:
[...]

Wat denk je zelf in het battlefield topic 8)7
simcity? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 19:31:
De stem is terug! (Gamerspawn trailer analyse):
[video]

Die gast heeft echt zo'n gave stem, niet normaal. Ook goede info trouwens.
Als je van geniale stemmen houdt dan moet je deze eens checken! GENIAAL!
YouTube: the best intro to a movie

Als je daar op uitgekeken bent zoek dan maar eens op Don LaFontaine "The Voice"
YouTube: Don LaFontaine: The Voice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:33

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Pagina: 1 ... 6 ... 95 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.