[PC] Battlefield 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 95 Laatste
Acties:
  • 273.175 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-09 08:47
Jackal131 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 09:58:
Wat mij in het filmpje opviel: het lijkt of ze de knife animatie iets soepeler (lees sneller) hebben gemaakt.
Als dat in MP ook zo gaat zijn dan ben ik blij.

@Rocketkoen: als je een pagina terug had bekeken, dan had je gezien dat de video al gepost was!
Inderdaad, in MP loont het vaak niet om je knife te gebruiken omdat je daarmee te veel kostbare tijd verliest en te kwetsbaar bent.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CB org
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-08 17:08
Pykow schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 09:30:

Toch blijf ik meneer negatief.
Het viel mij namelijk op dat de game nog niet optimaal presteert, sterker nog toen hij de grote ruimte inkwam in het buitenlucht had hij een flinke framedrop naar 30 FPS en dat op de PC (sorry jongens maar na jaren gamen valt het mij gewoon op wanneer iets onder de 50 a 60 frames gaat komen)
Tuurlijk kunnen ze dat nog fixen, dus maak me daar nog niet al te druk om.
Vind het knap dat je op een youtube filmpje van 30 fps kan zien, dat de fps daalt van 60 naar 30 :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krouwen
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-08 09:13

krouwen

Hardware Enthusiast

rickyy schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 09:41:
Naar mijn mening een heel goed interview tussen lvlcap en Rival

[video]

To the point, geen bullshit over irrelevante details, geen geslijm t.o.v. Dice developpers en smooth.
Ze hebben het in het in filmpje over een nieuwe manier van spotten, maar volgens mij is dat apparaat wat de speler in zijn hand houdt een soort van device om iedereen in zijn team suppressing fire te geven, of ben ik de enige die dat opvalt. Je ziet dan dat die bijna ongelimiteerd kan rondlopen wanneer die dat knopje geactiveerd heeft. Volgens mij heeft het niks met spotten te maken. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Het werkt als target designation in de SP, vraag me af of dat op die wijze wel in de MP komt.

PSN: Deere6030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Pykow schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 09:30:

Toch blijf ik meneer negatief.
Het viel mij namelijk op dat de game nog niet optimaal presteert, sterker nog toen hij de grote ruimte inkwam in het buitenlucht had hij een flinke framedrop naar 30 FPS en dat op de PC (sorry jongens maar na jaren gamen valt het mij gewoon op wanneer iets onder de 50 a 60 frames gaat komen)
Tuurlijk kunnen ze dat nog fixen, dus maak me daar nog niet al te druk om.
Jaaaa, want in een door youtube op 30fps gecapt filmpje ga je dat ook echt goed zien...ow wacht jij gamed al jaren dus dan zal het wel zo zijn... Wordt je nou nooit eens moe van jezelf?

Kap eens met dat continue geklaag van je, we weten nou wel dat er volgens jou van alles mis is met BF3 en blijkbaar weet je dat nu ook al van BF4. |:(
Als het zo kut is speel de games dan niet en ga lekker ergens anders topics vergallen met geklaag...Eerst hadden we Tsunary en nou lijk jij het klaagstokje van hem overgenomen te hebben. Jammer...

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-09 08:47
krouwen schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 10:41:
[...]

Ze hebben het in het in filmpje over een nieuwe manier van spotten, maar volgens mij is dat apparaat wat de speler in zijn hand houdt een soort van device om iedereen in zijn team suppressing fire te geven, of ben ik de enige die dat opvalt. Je ziet dan dat die bijna ongelimiteerd kan rondlopen wanneer die dat knopje geactiveerd heeft. Volgens mij heeft het niks met spotten te maken. :O
Het is inderdaad meer een commando geven dat de heli en zijn squad mag gaan suppressen, dat wordt ook min of meer in de voice dialog gezegd.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Zeer mooi filmpje en zo te zien wat goede verbeteringen in de singleplayer. Zoals dat stukje hoe ze naar dat gebouw moeten komen. Van wat ik van lvlcap en xfactor begreep was dit een live gamplay fimpje. Dus iemand was het live aan het spelen. Maar voor nu toch echt wel een nerdgasm :)

Ook goed te zien dat er weer wat meer destruction ala bad company 2 in zit. Shotgun tegen het hekje, tube voor het muurtje, alles gewoon zoals je zou denken dat het gaat :)

En die 45 graden iron sights <3.

Volgens mij was dat spotten waar lvl en X het over hadden ook niet spotten, maar gewoon je team ene opdracht geven. En ook goed punt dat er geen surpression is en geen blauwe waas zoals in bf3. Het lijkt er op dat ze toch geluisterd hebben.

Enige jammere: 60 euro voor normale ed, 70 voor de digital deluxe :S

En zullen we nu ook meerdere facties hebben in de mp? en moet je dan voor 3 of 4 facties iets unlocken? Zijn er misschien 3 way battles(USAvsRUSSIAvsCHINA)? We zullen zien. Ik ben iig enthousiast.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ben redelijk onder de indruk van het 17min filmpje, nu nog de MP zelf zien, zoals Lvlcap al zij, sommige gebouwen in de SP, zouden erg vet zijn voor de MP, denk ook dat ze wat elementen van die level gaan recyclen.

Wat ik nog graag zou willen zien voor de MP

- Dat je een halve minuut moet wachten totdat de defibrillator opgeladen is zodat er geen medic trains komen, dus dat je verstandig gaat reviven.

- Dat mortars niet in de basis mogen staan maar dieper in de battlefield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Pykow schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 19:02:
Jammer zeg op de laatste dag gaat het mis :(
Ik zie een plaatje van de volgende jet :(
[afbeelding]

en ik had nog zo gehoopt dat ze eens een goede besluit namen :(
Het is een zwarte dag voor de Battlefield 3 veteranen. Jets coming back :(
Now there there.... 8)

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

iPodKiller schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 11:11:
- Dat mortars niet in de basis mogen staan maar dieper in de battlefield.
Dat is nu al zo ;)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:25

Gundogan

Rip and tear, until it is done

wesleytjuh schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 10:50:
[...]

Het is inderdaad meer een commando geven dat de heli en zijn squad mag gaan suppressen, dat wordt ook min of meer in de voice dialog gezegd.
Het zijn kennelijk de 'engage' en 'super engage' functies. Dus inderdaad squad commands als ik het goed begrijp.

http://www.gamespot.com/e...13/video.html?sid=6406027

Hopelijk vertaalt dat zich naar betere squadcommands in de MP of misschien zelfs de commander mode. :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Niet online
rickyy schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 00:11:
Ze hadden de verkeerde screenshots te pakken helaas... Dit is de juiste:

[afbeelding]
d:)b _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Niet online
Zeara schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 09:55:
[...]

Volgens mij staat er "Pre-order to receive a BF4 premium expansion pack". Dus ik vat het op als 1 DLC, net zoals back to karkand. En niet het hele premium, ze zouden wel gek zijn :P
Precies. Premium is maar een naampje en hoeft dus niet hetzelfde in te houden als het bij bf3 doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Nog dieper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 20:57
Deze game word gruwelijk!!!! Heb er zin in!!! Maar er is wel veel gecopied en gepaste van BF3 maar ach boeie. En suppression hebben ze weg gelaten :D De sounds is ook wat beter geworden. Maar de effecten die bbc2 heeft mis ik die effecten geven toch wat meer impact op de game. De vids die uit zijn gekomen zijn goed gelukt maar had toch wat meer destruction gezien.

En wat ik heb onderstreept wat is dat? Rechts onderin en bovenin. Rechts onder: spot toestand waarschijnlijk of heb ik het mis?

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/2s81o5c.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-09 15:10
Ben al blij dat het geen F2P wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
F2P wat is dat? free 2 play?

[ Voor 28% gewijzigd door goosche op 27-03-2013 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:25

Gundogan

Rip and tear, until it is done

goosche schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 11:58:

En wat ik heb onderstreept wat is dat? Rechts onderin en bovenin. Rechts onder: spot toestand waarschijnlijk of heb ik het mis?

[afbeelding]
Rechtsboven is de sociale interactie van het spel. Aantal vrienden online en achievements en de challenges die je onder elkaar kan hebben (ala de laatste paar Need for Speed games?). Alleen bugged het na een tijd in het filmpje zoals je kan zien op de screenshot.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Laatst online: 14-09 15:10
Free-to-play oftewel het Pay-to-win idee. Wie de meeste wapens koopt wint het spel |:( Iedereen mag dus het spel gewoon downloaden en spelen alleen extra's zouden dan geld kosten.

[ Voor 16% gewijzigd door Sinus_rhythm op 27-03-2013 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Gundogan schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 12:05:
[...]

Rechtsboven is de sociale interactie van het spel. Aantal vrienden online en achievements en de challenges die je onder elkaar kan hebben (ala de laatste paar Need for Speed games?). Alleen bugged het na een tijd in het filmpje zoals je kan zien op de screenshot.
Mja daar lijkt het wel op en wat rechtsonderin erbij staat lijkt me de perks die de speler heeft geselecteerd. Mij viel op dat ie telkens vrijwel meteen ging healen als ie geraakt was.

Edit, hmm jammer:
Opvallend nieuws vanuit Zweden. Battlefield 4 zal in tegenstelling tot Battlefield 3 geen co-op-modus krijgen. Dit meldt onze eigen Jesse Moerkerk vanuit Stockholm. Uit zijn interview met CEO Karl Magnus Troedsson blijkt dat de Zweedse ontwikkelaar zich wil focussen op de ontwikkeling van de vernieuwde singleplayer- en multiplayer-modi.
Staat bij IGN Benelux

[ Voor 25% gewijzigd door Martinspire op 27-03-2013 12:35 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Dus, geen suppressie gezien, al wat van squad commands gezien, geen blue tint, weer de spetsnaz/VDV...

Toch heb ik een beetje een BF3.5 gevoel bij maar dat maakt mij echt helemaal niks uit als ze gewoon de fouten van BF3 eruit halen. Dus geen suppressie, blue tint/gray tint, yellow tint, betere kitbalance, commandfunctions en serverside hitregistration.

En ik heb de indruk dat het grafisch ook nog niet helemaal 100% is. Sommige textures zijn nog niet optimaal en MSAA volgens mij ook nog niet.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Opvallend nieuws vanuit Zweden. Battlefield 4 zal in tegenstelling tot Battlefield 3 geen co-op-modus krijgen. Dit meldt onze eigen Jesse Moerkerk vanuit Stockholm. Uit zijn interview met CEO Karl Magnus Troedsson blijkt dat de Zweedse ontwikkelaar zich wil focussen op de ontwikkeling van de vernieuwde singleplayer- en multiplayer-modi.
Zeer jammer, vind de CO-OP juist leuk, maar prima als de SP en MP ervan beter gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:20
Martinspire schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 12:30:
[...]

Mja daar lijkt het wel op en wat rechtsonderin erbij staat lijkt me de perks die de speler heeft geselecteerd. Mij viel op dat ie telkens vrijwel meteen ging healen als ie geraakt was.

Edit, hmm jammer:

[...]
Staat bij IGN Benelux
Geen co-op zou ik echt een behoorlijke tegenvaller vinden, en snap ik ook niet zo goed. Bij BC2 bleek het achteraf toch nodig en kreeg je een waardeloze expansion. Bij BF3 hebben ze er eindelijk aan gedacht, en was het leuk uitgewerkt. Waarom zou het nu dan weer verdwijnen?

Jammer hoor.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
DanielWW2 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 12:46:
Dus, geen suppressie gezien, al wat van squad commands gezien, geen blue tint, weer de spetsnaz...

Toch heb ik een beetje een BF3.5 gevoel bij maar dat maakt mij echt helemaal niks uit als ze gewoon de fouten van BF3 eruit halen. Dus geen suppressie, blue tint/gray tint, yellow tint, betere kitbalance, commandfunctions en serverside hitregistration.

En ik heb de indruk dat het grafisch ook nog niet helemaal 100% is. Sommige textures zijn nog niet optimaal en MSAA volgens mij ook nog niet.
Het is MoH 3.5 en het is wel logisch dat het grafisch nog niet 100% is want de game is nog niet af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-05-2024
MoH WF is totaal anders, heb je het spel wel eens gespeeld? gameplay is gewoon niet hetzelfde alles werkt net wat anders/niet zo smooth. Het voelt niet als een high end game aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
cheiron schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 12:55:
[...]

Geen co-op zou ik echt een behoorlijke tegenvaller vinden, en snap ik ook niet zo goed. Bij BC2 bleek het achteraf toch nodig en kreeg je een waardeloze expansion. Bij BF3 hebben ze er eindelijk aan gedacht, en was het leuk uitgewerkt. Waarom zou het nu dan weer verdwijnen?

Jammer hoor.
Misschien gaat het nog wel een DLC worden ;)

"Show me the money...!!!!!!"

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 00:21
Ik zie een mix van MoH:WF, BF3 en BC2 in het filmpje. De wapens van MoH, BF3 momenten en de verhaallijn van BC2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krouwen

krouwen

Hardware Enthusiast

Ben ik de enige die suppression wel wat vindt toevoegen? Het is nu misschien te extreem, maar het is toch wel vet en realistisch dat je dekking moet zoeken en er last van hebt als je beschoten wordt. Anders wordt het toch veel te veel snelle onrealistische call of duty actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Vind het beter zo zonder suppression, maar een klein beetje kan ook geen kwaad, echt 10% ofzo.

[ Voor 11% gewijzigd door iPodKiller op 27-03-2013 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krouwen

krouwen

Hardware Enthusiast

iPodKiller schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 13:21:
Vind het beter zo zonder suppression, maar een klein beetje kan ook geen kwaad, echt 10% ofzo.
Ja precies dat zou prima zijn, helemaal geen effect vind ik wel erg karig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Dus wie heeft al beseft dat de trailer zich afspeelde in Azerbeidzjan? ;)
Baku is de hoofdstad en dat verklaard meteen de boorinstallaties. De zee was de Kaspische zee.

Dan nog dit:
http://www.gameinformer.c...-about-battlefield-4.aspx

Dus even niet de digital deluxe kopen totdat EA duidelijk is wat ze nou echt aanbieden. :/

[ Voor 40% gewijzigd door DaniëlWW2 op 27-03-2013 14:03 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
krouwen schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 13:18:
Ben ik de enige die suppression wel wat vindt toevoegen? Het is nu misschien te extreem, maar het is toch wel vet en realistisch dat je dekking moet zoeken en er last van hebt als je beschoten wordt. Anders wordt het toch veel te veel snelle onrealistische call of duty actie?
Als je in CoD beschoten wordt, wordt je scherm rood en moet je ook dekking zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Laatst online: 20:45
Dus, de zoveelste singleplayer on rails met weer net zo'n poepverhaal, aan de ene kant oh oh drama, kijk ons het eens zwaar hebben en proberen ze serieus te doen. Vervolgens schieten ze met z'n vieren 100 man af en worden ze tot 2x toe pointblank door een havoc beschoten en overleven.

De AI kan nog steeds niks zo te zien.

Geen multiplayer info, maar volgens de battlefield site komt ie naar de pc, xbox 360 en ps3, ik verwacht geen grote stappen ten opzichte van bf3.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
haarbal schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 14:03:
Dus, de zoveelste singleplayer on rails met weer net zo'n poepverhaal, aan de ene kant oh oh drama, kijk ons het eens zwaar hebben en proberen ze serieus te doen. Vervolgens schieten ze met z'n vieren 100 man af en worden ze tot 2x toe pointblank door een havoc beschoten en overleven.

De AI kan nog steeds niks zo te zien.

Geen multiplayer info, maar volgens de battlefield site komt ie naar de pc, xbox 360 en ps3, ik verwacht geen grote stappen ten opzichte van bf3.
Het zou me heeeeeeeeeeel sterk verbazen als dit wél een geslaagde single player op zou leveren. Ik kan nu nog de eerste gameplay en trailers herinneren van de BF3 SP. Man man man, wat een deceptie was dat, het zag er zoooooo gruwelijk uit maar o o wat speelde het Klaas Ulbe Thomas! Qua verhaal kan ik er nog niet over oordelen, daar heb en zal ik nooit meer van zien dan de eerste 1,5 map, verder was echt niet op te brengen.

Aan de andere kant, je zou zeggen dat ze toch IETS geleerd moeten hebben van het 'doorslaande succes' van de BF3 SP. Maar met MOH bleek wel hoe goed ze kunnen leren: NIETS, zo niet nóg slechter en tenenkrommendere SP. De ontwikkeltijd van MOH naar BF4 is te kort om nog danig het roer om te gooien dus ik verwacht er niets van.

Maar voor de MP heb ik daarentegen wel hele hoge verwachtingen: ze hoeven maar kleine verbeteringen op de BF3 MP te maken, nieuwe wapens toe te voegen en een battlerecorder toe te voegen en ik ben een uitermate blij man. (Naast wat interface tweaks links en rechts)

BF4 zal hier dan ook weer blind gepreorderd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Dit is dus niet goed. EA heeft een lading CoD spelende YTers uitgenodigd die in ruil voor hun aanwezigheid + een leuke omkoping EA style nu natuurlijk de game in de hemel gaan prijzen voor de lading die nog CoD speelt. Voor de PC zal het niet veel meer uitmaken omdat CoD allang niet meer relevant is voor de PC maar de consoles daarentegen kunnen denk ik nog een lading "nieuwe spelers" verwachten.

YouTube: EA Battlefield 4 Release Vlog#!

En voor het iets kritischer geluid: (oke, dood aan EA/DICE geluid) :+
http://www.mordorhq.com/forumdisplay.php?38-Battlefield-4

Ik koop BF4 zeer waarschijnlijk wel maar ik ga eerst even een paar maanden de kat uit de boom kijken voordat ik pre order. Eerst zien, dan geloven. Ik heb mijn lesje definitief geleerd met Sim City. :/

[ Voor 9% gewijzigd door DaniëlWW2 op 27-03-2013 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
DanielWW2 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 14:24:
Dit is dus niet goed. EA heeft een lading CoD spelende YTers uitgenodigd die in ruil voor hun aanwezigheid + een leuke omkoping EA style nu natuurlijk de game in de hemel gaan prijzen voor de lading die nog CoD speelt. Voor de PC zal het niet veel meer uitmaken omdat CoD allang niet meer relevant is voor de PC maar de consoles daarentegen kunnen denk ik nog een lading "nieuwe spelers" verwachten.

YouTube: EA Battlefield 4 Release Vlog#!

En voor het iets kritischer geluid: (oke, dood aan EA/DICE geluid) :+
http://www.mordorhq.com/forumdisplay.php?38-Battlefield-4

Ik koop BF4 zeer waarschijnlijk wel maar ik ga eerst even een paar maanden de kat uit de boom kijken voordat ik pre order. Eerst zien, dan geloven. Ik heb mijn lesje definitief geleerd met Sim City. :/
Ach, mordorhq is vaak erg grappig, maar soms ook verschrikkelijk azijnpissen om te azijnpissen. Als je grootste commentaar is dat het teveel lijkt op BF3 qua player models en movement dan snap je het echt niet hoor.

Als er nou 1 ding was wat BF3 geweldig deed dan was dat het wel, ik ben al gigantisch blij als/dat ze nu niet nog eens 2 jaar hebben gestopt in wéér nieuwe eye-candy maar hopelijk hebben gewerkt aan extra features waar de community zich blauw om geschreeuwd heeft.

BF3 heeft mij in elk geval niet zodanig teleurgesteld, sterker nog totaal niet, om BF4 niet te willen hebben. Ja er zitten zat maps/modes/voertuigen in die me totaal niet trekken maar BF biedt iedereen wel wat wils nu.

Plus, het zal wel van persoon tot persoon verschillen, maar als je full-time werkt is die 60 euro ook niet meer de wereld, sterker nog BF3 heeft me een kleine 10 - 15 cent per uur gekost, waar vind je goedkoper vermaak?

De vergelijking met Sim City zie ik ook niet direct, de BF3 launch ging bizar goed vond ik. Downloaden met de volle bandbreedte direct na launch van zowel de game als alle DLC. Plus het is beproefde techniek nu, daar ben ik absoluut niet bang voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 14:44:
[...]

Als er nou 1 ding was wat BF3 geweldig deed dan was dat het wel, ik ben al gigantisch blij als/dat ze nu niet nog eens 2 jaar hebben gestopt in wéér nieuwe eye-candy maar hopelijk hebben gewerkt aan extra features waar de community zich blauw om geschreeuwd heeft.
mehehe... blauw schreeuwen om BF!
sorry kon het niet laten :)

trailer ziet er netjes uit, ben alleen niet zo uit mijn stoel geblazen als na de eerste BF3 trailer toentertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Ik zeg echt niet dat BF3 slecht is. In tegenstelling. Het komt niet vaak voor dat ik 400+ uur in een game stop.

Het punt is dat ze daar bij Mordor een beetje gelijk hebben over dingen zoals models en dat DICE zich er wel heel makkelijk vanaf maakt. Ik het overigens helemaal niet met ze eens dat de game nu al meteen bagger is na een SP trailer. Ik ga er voorlopig vanuit dat BF4 gewoon een goede game word maar dat ze zoveel uit BF3 lijken te kopiëren zit me toch niet helemaal lekker. Dat is ook waarom ik voorlopig niet pre order.

Als DICE nou even het volgende lijstje confirmed en een mooie MP trailer released die duidelijk maakt dat BF4 niet BF6 map pack 6 is dan pre order ik meteen: (ik wil wel wat anders dan echt 100% BF3)

Serverside hitreg
Geen colour correction (blauw, geel, grijs etc)
Geen suppression
Commander/ squad command functies die ook daadwerkelijk begrijpelijk zijn voor iedereen
Tutorial voor de MP zodat iedereen weet dat je ammo kan droppen en er punten voor krijgt of dat je op je gemak kan leren vliegen in een heli of jet of leert mikken met een tank.
Betere commo rose
Betere kitbalans (dus niet M16A3+medpack+defibs)
Betere voertuigenbalans (jets, looking at you)
China ook in de MP en afwisseling van US valt altijd aan op Rush/RU verdedigt altijd. Dat is iets heel simpels maar het zit me wel een beetje dwars en ik ben dan ook blij dat bij End Game de Russen ook eens aanvallen. T90>M1A2. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Wat mij verbaasd is, als ik weer naar de fault line trailer van bf3 kijk, dan is die blauwe filter een stuk minder aanwezig dan dat het daadwerkelijk is in Grand bazaar en etc.

Daarom is nog alles mogelijk in BF4, ik wil de MP beta eerst zien, dan pas oordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Die blauwe filter was een last minute "feature". :/
Net zoals suppression.

Twee dingen die absoluut niet hadden gehoeven maar toch zijn doorgedrukt en die beide BF3 minder maken om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:26
In de multiplayer beta zat ook geen blauw filter op Operation Metro, die is er later bijgekomen. Dus eerst de final game zien en dan pas oordelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

DanielWW2 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:08:
Die blauwe filter was een last minute "feature". :/
Net zoals suppression.

Twee dingen die absoluut niet hadden gehoeven maar toch zijn doorgedrukt en die beide BF3 minder maken om te spelen.
Ik zie het probleem van de suppression niet zo om eerlijk te zijn. Alsof je in het echt je gewoon kan schieten als de kogels om je oren vliegen? Nu wil ik niet zeggen dat BF3 als doel heeft om 100% realistisch te zijn, maartoch.

Van mij is maar 1 tweak belangrijk: niet in <1seconde uit kunnen stappen uit een tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Laatst online: 23-07 21:54
Sowieso jammer dat ze niet voor een ander kleuren palet gaan. Dat gelige en blauwige vind ik nu wel overdone worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Van mij is maar 1 tweak belangrijk: niet in <1seconde uit kunnen stappen uit een tank.
Doe daar ook nog maar oplaad tijd bij van de defibrillator bij zodat er geen medic trains komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Allemaal leuk en aardig maar suppression beloont je uiteindelijk voor mis te schieten.
Dat is nogal wat voor een schooter aangezien het de bedoeling is om te raken...

Ik haat het ook gewoon echt als er weer eens een suppression ribbon krijg. Ik wil niet beloont worden omdat ik miste, ik wil beloont worden omdat ik raak schoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DanielWW2 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:14:
Allemaal leuk en aardig maar suppression beloont je uiteindelijk voor mis te schieten.
volgens mij is de bedoeling van BF om flags te cappen/MCOMs uit te schakelen. Dat dit mede mogelijk wordt gemaakt door mensen te kunnen suppressen is in mijn ogen alleen maar een goede zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Ik haat het ook gewoon echt als er weer eens een suppression ribbon krijg. Ik wil niet beloont worden omdat ik miste, ik wil beloont worden omdat ik raak schoot.
Ligt dat er niet aan waarmee je speelt? Als support met een M249 vliegen de suppression ribbons je om de oren als je er een straat mee dichtzet. Ondanks dat ik dan minder kills heb help ik mn team wel erorm doordat mijn suppressing fire hen gelegenheid geeft om door te pushen. Wat mij betreft mag suppression wat minder, maar hoeft het er niet helemaal uit.
@ hieronder: Het is idd wel stom dat je voor een suppression en een assist meer punten krijgt als wanneer je de kill zelf zou maken.

[ Voor 7% gewijzigd door Meelobee op 27-03-2013 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:18:
[...]

volgens mij is de bedoeling van BF om flags te cappen/MCOMs uit te schakelen. Dat dit mede mogelijk wordt gemaakt door mensen te kunnen suppressen is in mijn ogen alleen maar een goede zaak.
En dat doe ik zeker maar als je met gemak 20+ kills haalt in een Rush potje en dan nog een paar MCOM's sloopt dan komen de meeste punten gewoon van schieten. En zonder te schieten kom je nooit bij een flag/MCOM tenzij het vijandelijk team echt geen idee heeft. ;)

Er is echt iets mis met een gamemechaniek als het beter is om iemand 3 keer te raken en dan te stoppen met schieten en iemand anders de kill te laten pakken omdat je dan bijvoorbeeld 75 killassist + 50 suppresion krijgt i.p.v 100 punten voor de kill...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0

Nou, belonen om mis te schieten ben ik het niet geheel mee eens. Supression zorgt er wel voor dat het pre-fire-en al een stuk minder effectief is. Als je op je bipod een paar 100 kogels een gang in slingert en er komt iemand even om 't hoekje, bam bam met de m16 en je bent dood. Dat gebeurt nu al veel, maar zonder supression wordt elk vuurgevecht veel te makkelijk met pre-fire.

Ik maak nu ook heel veel gebruik van supression om op te rukken door open gebied. Het is gewoon een nieuw element wat je tactisch toe moet passen. Het is echt niet zo dat complete "noobs", doordat ze mis schieten, jouw eerder hebben door supression dan jij hen.

Het liefst zou ik gewoon zien dat die optie aan of uitgezet kan worden in unranked servers. Want tegen casual of beginnende spelers spelen, zonder supression, is dan echt compleet geen uitdaging meer en dat kan ook niet de bedoeling zijn. Bovendien zijn de snipers en LMG's dan helemaaaal in het nadeel ten opzichte van de assaultrifles/carbines.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Ik ben erg benieuwd of BF4 eerder uitkomt dan de PS4/Xbox720. Dan wordt het wel een lastige keuze voor mij in ieder geval. Misschien toch maar een PC bouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DanielWW2 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:23:
[...]
En dat doe ik zeker maar als je met gemak 20+ kills haalt in een Rush potje en dan nog een paar MCOM's sloopt dan komen de meeste punten gewoon van schieten. En zonder te schieten kom je nooit bij een flag/MCOM tenzij het vijandelijk team echt geen idee heeft. ;)

Er is echt iets mis met een gamemechaniek als het beter is om iemand 3 keer te raken en dan te stoppen met schieten en iemand anders de kill te laten pakken omdat je dan bijvoorbeeld 75 killassist + 50 suppresion krijgt i.p.v 100 punten voor de kill...
m.i. is jouw standpunt ten opzichte van suppression niet juist. Mij maakt het namelijk helemaal geen aars uit hoeveel punten iemand krijgt, de pot winnen met je team is waar ik waarde aan hecht. Suppression voegt (zoals hierboven ook al ergens vermeld) een extra laag toe aan het spel, dwingt mensen om er rekening mee te houden en maakt het tevens aantrekkelijk om het te gebruiken. :)

Maar ieder zijn eigen mening natuurlijk he! probeer hier niemand aan te vallen :>

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2013 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 16:38

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

@AMDGaming
AMD and @EA demoed #Battlefield4, powered by the AMD Radeon HD 7990 at #gdc2013 today! #AMDGDC
https://twitter.com/AMDGaming/status/316912846527160321

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:24:
[...]

Nou, belonen om mis te schieten ben ik het niet geheel mee eens. Supression zorgt er wel voor dat het pre-fire-en al een stuk minder effectief is. Als je op je bipod een paar 100 kogels een gang in slingert en er komt iemand even om 't hoekje, bam bam met de m16 en je bent dood. Dat gebeurt nu al veel, maar zonder supression wordt elk vuurgevecht veel te makkelijk met pre-fire.

Ik maak nu ook heel veel gebruik van supression om op te rukken door open gebied. Het is gewoon een nieuw element wat je tactisch toe moet passen. Het is echt niet zo dat complete "noobs", doordat ze mis schieten, jouw eerder hebben door supression dan jij hen.

Het liefst zou ik gewoon zien dat die optie aan of uitgezet kan worden in unranked servers. Want tegen casual of beginnende spelers spelen, zonder supression, is dan echt compleet geen uitdaging meer en dat kan ook niet de bedoeling zijn. Bovendien zijn de snipers en LMG's dan helemaaaal in het nadeel ten opzichte van de assaultrifles/carbines.
Pre-fire is iets waar ik gewoon gebruik van wil maken. Het is handig als je weet dat iemand om het hoekje zit. Ja als je op ESL niveau speelt dan maak je echt iedereen af puur op prefire skill, zeker zonder suppression. Ik ken het gevoel van zo gekilled worden dankzij de ANR server. :+

Ik maak er echt wel gebruik van suppression maar dat betekent nog niet dat ik het leuk vind. De blur kan er nog mee door en dat mag wel blijven van mij als compromis maar die verschrikkelijke bullet deviation is gewoon niet leuk. Ik neem aan dat jij toch wel weet hoe het voelt om iemand perfect te kunnen raken achter een muurtje waar alleen zijn hoofd uitsteekt maar dat je kogels random mis gaan omdat iemand random kogels op jou schiet en je nooit gaat raken.

Dat irriteert me mateloos...

Dan is er nog het "noob" argument. Ik speel steeds meer gewoon de doorbraakrol en ga er vol in. Dan ga ik maar dood als ik er maar twee of drie meeneem en de doorgang forceer. Als je dan om een hoek komt en er zitten er twee die je totaal verrast dan is het behoorlijk frustreren als ze door te missen jou aim verpesten. Dan kil je er een en de tweede kan je gewoon niet raken omdat de kogels random alle kanten opgaan en die kilt jou dan alsnog. Zonder suppressie had ze je allebei en kon je verder.

Dit vind ik eigenlijk nog irritanter dan de clientside hitreg waarbij je random dood gaat achter dekking.

Over de snipers zijn we het denk ik wel eens. Die kunnen nu echt niks als ze gezien zijn. Niet alleen zit je met lens glare maar een paar kogels naar je en je raakt niks. De LMG's zijn gewoon te zwak in BF3. Het enige wat ze bieden is veel kogels en het rambo gevoel maar een op een tegen een AR heb je niet veel kans.

Het is daarentegen wel leuk om een team vol met medic's af te schieten met een LMG. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 20:59
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 14:20:
[...]

Het zou me heeeeeeeeeeel sterk verbazen als dit wél een geslaagde single player op zou leveren. Ik kan nu nog de eerste gameplay en trailers herinneren van de BF3 SP. Man man man, wat een deceptie was dat, het zag er zoooooo gruwelijk uit maar o o wat speelde het Klaas Ulbe Thomas! Qua verhaal kan ik er nog niet over oordelen, daar heb en zal ik nooit meer van zien dan de eerste 1,5 map, verder was echt niet op te brengen.

Aan de andere kant, je zou zeggen dat ze toch IETS geleerd moeten hebben van het 'doorslaande succes' van de BF3 SP. Maar met MOH bleek wel hoe goed ze kunnen leren: NIETS, zo niet nóg slechter en tenenkrommendere SP. De ontwikkeltijd van MOH naar BF4 is te kort om nog danig het roer om te gooien dus ik verwacht er niets van.

Maar voor de MP heb ik daarentegen wel hele hoge verwachtingen: ze hoeven maar kleine verbeteringen op de BF3 MP te maken, nieuwe wapens toe te voegen en een battlerecorder toe te voegen en ik ben een uitermate blij man. (Naast wat interface tweaks links en rechts)

BF4 zal hier dan ook weer blind gepreorderd worden.
Je weet toch hopelijk wel dat MOHW met geen vinger door dice is aangeraakt he....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
zAo schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:26:
Ik ben erg benieuwd of BF4 eerder uitkomt dan de PS4/Xbox720. Dan wordt het wel een lastige keuze voor mij in ieder geval. Misschien toch maar een PC bouwen?
Als ik EA was zou ik het in elk geval wel uitbrengen voor de PS4/720 uitkomen, zo kan je een spel 2 keer verkopen. De markt heeft nu een maximale omvang, heel veel meer oude consoles gaan er niet gekocht worden. Plus het is toch wel erg verleidelijk om het spel te halen die nóg meer uit je huidige console haalt en vervolgens als de nieuwe consoles thuis staan die versie van BF4 te kopen. Je hebt er dan aan kunnen ruiken en wilt dan toch ook de 64 player ervaring en HD 60 fps hebben. :)
DanielWW2 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:46:
Pre-fire is iets waar ik gewoon gebruik van wil maken. Het is handig als je weet dat iemand om het hoekje zit. Ja als je op ESL niveau speelt dan maak je echt iedereen af puur op prefire skill, zeker zonder suppression. Ik ken het gevoel van zo gekilled worden dankzij de ANR server. :+

Ik maak er echt wel gebruik van suppression maar dat betekent nog niet dat ik het leuk vind. De blur kan er nog mee door en dat mag wel blijven van mij als compromis maar die verschrikkelijke bullet deviation is gewoon niet leuk. Ik neem aan dat jij toch wel weet hoe het voelt om iemand perfect te kunnen raken achter een muurtje waar alleen zijn hoofd uitsteekt maar dat je kogels random mis gaan omdat iemand random kogels op jou schiet en je nooit gaat raken.

Dat irriteert me mateloos...

Dan is er nog het "noob" argument. Ik speel steeds meer gewoon de doorbraakrol en ga er vol in. Dan ga ik maar dood als ik er maar twee of drie meeneem en de doorgang forceer. Als je dan om een hoek komt en er zitten er twee die je totaal verrast dan is het behoorlijk frustreren als ze door te missen jou aim verpesten. Dan kil je er een en de tweede kan je gewoon niet raken omdat de kogels random alle kanten opgaan en die kilt jou dan alsnog. Zonder suppressie had ze je allebei en kon je verder.

Dit vind ik eigenlijk nog irritanter dan de clientside hitreg waarbij je random dood gaat achter dekking.

Over de snipers zijn we het denk ik wel eens. Die kunnen nu echt niks als ze gezien zijn. Niet alleen zit je met lens glare maar een paar kogels naar je en je raakt niks. De LMG's zijn gewoon te zwak in BF3. Het enige wat ze bieden is veel kogels en het rambo gevoel maar een op een tegen een AR heb je niet veel kans.

Het is daarentegen wel leuk om een team vol met medic's af te schieten met een LMG. ;)
Ik snap je argumenten heel goed, ik speel ook altijd maximaal op de aanval ongeacht mijn team en ga net zo lief zo ten onder ook al levert het niet al te beste k/d's etc. op. Ik ben zooo vaak ten onder gegaan in vuurgevechten in m'n eentje tegen 3 niet al te beste spelers die op me schieten terwijl ik het qua aim en zonder supression misschien nog wel had kunnen/moeten winnen.

Maar wordt het spel daar echt beter van als je dat altijd zou winnen? Dat vraag ik me af. Nu wordt ik gedwongen om iets tactischer te spelen in plaats van op z'n Quake's naar voren te stuiteren en links en recht mensen neer te schieten. Nu hou ik daar ook zeker wel van, maar in de BF setting vind ik dat tactische/langzame ook heel gaaf en daardoor extra uitdagend. Bovendien houdt dit het spel voor beginnende/niet zo goede spelers ook nog leuk in plaats van dat ESL spelers direct een server leegspelen.

We verschillen dus een beetje van mening hoe de impact van supression het spel negatief beïnvloed. Ik vindt het een erg interessant element wat heus nog wel een beetje getweaked kan of moet worden, maar ik wil niet dat het helemaal verdwijnt, daarom zou ik graag de keuze willen hebben om op servers te spelen waar het aan of uit staat.
tobitronics schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:58:
[...]
Je weet toch hopelijk wel dat MOHW met geen vinger door dice is aangeraakt he....
DICE heeft daar mijn inziens niet zo heel veel mee te maken. MOH:WF en BF zijn toch een beetje de MW en BO van EA. Zulke grote producties worden echt wel van te voren uitgewerkt en gesitueerd op een van te voren bepaalde niche/plaats binnen de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 16:16:
[...]

Als ik EA was zou ik het in elk geval wel uitbrengen voor de PS4/720 uitkomen, zo kan je een spel 2 keer verkopen. De markt heeft nu een maximale omvang, heel veel meer oude consoles gaan er niet gekocht worden. Plus het is toch wel erg verleidelijk om het spel te halen die nóg meer uit je huidige console haalt en vervolgens als de nieuwe consoles thuis staan die versie van BF4 te kopen. Je hebt er dan aan kunnen ruiken en wilt dan toch ook de 64 player ervaring en HD 60 fps hebben. :)

[...]

Ik snap je argumenten heel goed, ik speel ook altijd maximaal op de aanval ongeacht mijn team en ga net zo lief zo ten onder ook al levert het niet al te beste k/d's etc. op. Ik ben zooo vaak ten onder gegaan in vuurgevechten in m'n eentje tegen 3 niet al te beste spelers die op me schieten terwijl ik het qua aim en zonder supression misschien nog wel had kunnen/moeten winnen.

Maar wordt het spel daar echt beter van als je dat altijd zou winnen? Dat vraag ik me af. Nu wordt ik gedwongen om iets tactischer te spelen in plaats van op z'n Quake's naar voren te stuiteren en links en recht mensen neer te schieten. Nu hou ik daar ook zeker wel van, maar in de BF setting vind ik dat tactische/langzame ook heel gaaf en daardoor extra uitdagend. Bovendien houdt dit het spel voor beginnende/niet zo goede spelers ook nog leuk in plaats van dat ESL spelers direct een server leegspelen.

We verschillen dus een beetje van mening hoe de impact van supression het spel negatief beïnvloed. Ik vindt het een erg interessant element wat heus nog wel een beetje getweaked kan of moet worden, maar ik wil niet dat het helemaal verdwijnt, daarom zou ik graag de keuze willen hebben om op servers te spelen waar het aan of uit staat.

[...]

DICE heeft daar mijn inziens niet zo heel veel mee te maken. MOH:WF en BF zijn toch een beetje de MW en BO van EA. Zulke grote producties worden echt wel van te voren uitgewerkt en gesitueerd op een van te voren bepaalde niche/plaats binnen de markt.
EA heeft denk ik alleen invloed op de marketing en dus op wanneer iets uitkomt (ook opzettelijk vertraagd/versneld) en ook op hoe de concurrentie verslaan, verder is het toch echt aan de developers volgensmij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Laatst online: 13-09 14:15

RoyK

Hobby tekenaar

Ik speel veel met support en strooi met kogels. Het boeit me niet zo of ik iemand wel of niet omleg..maar dat mensen niet meer over kunnen steken en daardoor mijn team spelers op kunnen schuiven mag toch best beloond worden?

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

RoyK schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 16:19:
[...]

Ik speel veel met support en strooi met kogels. Het boeit me niet zo of ik iemand wel of niet omleg..maar dat mensen niet meer over kunnen steken en daardoor mijn team spelers op kunnen schuiven mag toch best beloond worden?
Dit en BF is een teamplay bassed spel, K/D = COD

Je kan in BF 3 ook meer punten krijgen als je de kill niet maakt (suppression en kill assist)

Verder heb ik nu al zin in deze titel, de kleuren zijn ook een stuk mooier dan die van BF3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
tobitronics schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 16:19:
[...]
EA heeft denk ik alleen invloed op de marketing en dus op wanneer iets uitkomt (ook opzettelijk vertraagd/versneld) en ook op hoe de concurrentie verslaan, verder is het toch echt aan de developers volgensmij...
Het zou kunnen dat ik het finaal mis heb hoor, maar financiert een uitgever zoals EA niet de ontwikkeling van de game up-front? In mijn business en alle andere die ik tot nu toe ben tegengekomen is het toch altijd zo dat 'wie betaalt, bepaalt'.

Natuurlijk hebben studio's een behoorlijke mate van artistieke vrijheden, maar wel binnen grenzen mag ik hopen. Als ik een uitgever was, met name eentje waar het financieel niet zo lekker mee ging, dan zou ik van te voren PRECIES willen weten waar ik tientallen miljoenen in investeer. Om de optimale ROI te kunnen bepalen (en behalen) ben je evenzeer afhankelijk van wat de concurrentie doet als de games in je eigen portefeuille.

Daarbij, als ik aandeelhouder was van een uitgever dan zou dat ene minimale vereiste zijn om te investeren in een uitgever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 16:16:

Over de ESL spelers heb je denk ik wel een punt. Alleen mijn probleem met suppression is dat je niet een motivatie krijgt om beter te gaan mikken als je toch al een voordeel haalt uit missen.
Je zou bijvoorbeeld gameplay ook wat langzamer kunnen maken door de bulletdamage te verlagen.
Agree to disagree dan maar?

Dan nog even over mezelf. Ik heb jaren lang op de X360 gespeeld en rond BO kwam ik eigenlijk langzaam aan tegen een skill sealing aan. Toen zag ik dus de BF3 trailer, moest ik even flink kwijlen vanwege de graphics en ben ik geswitcht naar PC. de PC had ik al allen speelde ik nog steeds op de X360 mijn schooters. Wat er dus gebeurd is is dat ik naar de PC ben gewitched om op een hoger niveau te kunnen spelen wat redelijk gelukt is. Als je dan dingen zoals suppression krijgt in de game waarvoor je een heel ander platform aanleert inclusief een aantal investeringen (ben een student die wel wat geld heeft) dan doet dat toch een beetje pijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:26
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ctwcEy6.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Die hebben dit nog niet gelezen ;) :o :

Frame Rating Dissected: Full Details on Capture-based Graphics Performance Testing:

http://www.pcper.com/revi...aphics-Performance-Tes-12

[ Voor 15% gewijzigd door Help!!!! op 27-03-2013 17:55 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb juist deze 17 minute gameplay gezien, en mij reactie:
HOOOLYYYY SHIIIIIIIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Serieus wat was die hapering dan die ik steeds zie net voordat hij dat huisje binnen loopt in het filmpje ?
Ik heb het net nog eens nagekeken en ik zie toch weer een lichte hapering wat ook logisch is met een nieuwe engine, niets negatief over hoor, want het is logisch dat de game nog niet optimaal presteerd.
Daar moeten nog wat alphas overheen gaan om met meerdere configs te testen.

ER zitten ook zeker positieve punten.
Suppression lijkt in het filmpje bijna verdwenen. jammer voor de support spelers maar voor de andere spelers goed.
Geen blauwe tint, hierdoor ziet de game er al stukke beter uit.
3 naties. US,RU en CHINA

Waar ik nog wel benieuwd naar ben is de commander of dat er nu wel of niet in gaat komen.
Hitregistratie, player impact engine 3.0 die ze gebruiken. en geen multiplayer beelden !!
Singleplayers zijn nooit leuk om te spelen omdat het zo lineair is en als je te snel loopt dan moet je steeds weer wachten. dat is in iedere Singleplayer shooter het geval.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Ik wil ingame VOIP voor PC.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sowieso zal die ingame VOIP niet erg handig zijn, en ik vind de huidige VOIP programma's zoals Skype en TS3 al goed genoeg, dus waarom zou je een buggy ingame voip willen gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Agreed! :)
Dit komt zo vaak voorbij, maar waarom zou je dat willen vraag ik me af?

Het laatste ik wil is gevloek of gerage horen van 31 man en als je echt lekker tactisch wilt communiceren ben moet je toch wel wat op elkaar ingespeeld zijn, ken je elkaar meestal en voldoen programma's als Skype en TS toch vele malen beter?

Aah ik ben alweer spuit 11 zie ik al, zie Rienspy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Laatst online: 20:45
Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 18:01:
[...]

Sowieso zal die ingame VOIP niet erg handig zijn, en ik vind de huidige VOIP programma's zoals Skype en TS3 al goed genoeg, dus waarom zou je een buggy ingame voip willen gebruiken?
Om supports die geen ammo droppen uit te kafferen :P

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 13-09 15:30
Op de xbox werkt het prima. Niet iedereen maakt er gebruik van omdat de meesten toch in een xbox party zitten, maar als je met randoms zit is het wel handig om elkaar toch wat commando's te kunnen geven. En aangezien je gewoon kunt switchen tussen een team en een squad kanaal, is dat verder niet zo'n probleem. Juist voor de public servers is dat wel een groot voordeel.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:12
Van mij mag het erin voor de fanboys, zolang het maar uit te zetten is. Als ik niet met bekenden speel, dan speel ik lekker alleen en doe ik mijn ding. Als iemand dan wat kwijt wil, ze hebben niet voor niets vingers en toetsenborden gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-09 17:25
Waar is de trailer gebleven? Ik vind hem alleen terug via mijn geschiedenis op link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 18:01:
[...]

Skypen met onbekende mensen die je ziet in BF4? Spelen met je maten is heel wat anders dan randoms. Op de consoles vind ik het goed werken bij BF3. Kijk maar is. Geen gespam en kan heel nuttig zijn om commando's te geven.

Daarbij kan je het makkelijk uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Battlefield 4 (BF4) BETA Access
YouTube: Battlefield 4 (BF4) BETA Access

29 nov release

IK zeg fu EA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarryKohne
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-08-2021
Afbeeldingslocatie: http://img705.imageshack.us/img705/2317/hannas.png

Afbeeldingslocatie: http://img20.imageshack.us/img20/4420/helih.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img198.imageshack.us/img198/75/stormka.jpg

| Victory is reserved for those who are willing to pay it's price | To become your own champion, believe and achieve |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Ik niet, krijg je het zelfde geval als bij CoD.
allemaal tieners bah

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterkale1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 25-05 00:31
De analoge wijzers in de Jeep werken weer niet... Beetje cheap. Het enige waar ze werken is op de motor in end game.

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Masterkale1 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 19:23:
De analoge wijzers in de Jeep werken weer niet... Beetje cheap. Het enige waar ze werken is op de motor in end game.
Wees blij dat ze wijzers hebben toegevoegd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02-2024

mukkel

Dus..... Zodoende

Mzzz aardig geprijsd trouwens..

Ik zie de prijzen net op Battlelog 60,- voor de normale en 70,- voor de digital deluxe.
Dus dat 10tje is om de beta te spelen ?? Tenminste als je geen MOH WF of BF3 premium hebt.
Of zit er nog meer bij voor dat tientje?

Quote van Dice:
We are also happy to announce the upcoming exclusive Battlefield 4 Beta. There are a number of ways to get into this Beta:
By pre-ordering the Battlefield 4 Digital Deluxe Edition on Origin.com,by being a Battlefield 3: Premium member, and by being a registered owner of Medal of Honor Warfighter Limited Edition or Digital Deluxe Edition. We will have more information on the exclusive Battlefield 4 Beta at a later date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Ingame voip zit er al in, ik neem aan dat ze voor BF4 weer battlelog gebruiken. Daar zit een of andere vage voip client in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
mukkel schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 19:53:
Mzzz aardig geprijsd trouwens..

Ik zie de prijzen net op Battlelog 60,- voor de normale en 70,- voor de digital deluxe.
Dus dat 10tje is om de beta te spelen ?? Tenminste als je geen MOH WF of BF3 premium hebt.
Of zit er nog meer bij voor dat tientje?

Quote van Dice:
We are also happy to announce the upcoming exclusive Battlefield 4 Beta. There are a number of ways to get into this Beta:
By pre-ordering the Battlefield 4 Digital Deluxe Edition on Origin.com,by being a Battlefield 3: Premium member, and by being a registered owner of Medal of Honor Warfighter Limited Edition or Digital Deluxe Edition. We will have more information on the exclusive Battlefield 4 Beta at a later date.
PC zal wel 50 of 44,95 zijn. Consoles zijn altijd duurder.

Ik preorder NOOIT. GTA: IV niet, COD4 niet, Battlefield 3 niet, ik loop de betreffende dag de Intertoys binnen en wandel vrolijk met mijn game naar buiten. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Nee, BF4 voor de PC is ook gewoon €59.99. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 15:30
DanielWW2 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 20:10:
Nee, BF4 voor de PC is ook gewoon €59.99. :/
Ja op origin maar denk dat je tegen de release hem kunt kopen voor 30/40 euro bij de keysite's

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:22

SomerenV

It's something!

Ik heb BF3 inclusief Back to Karkand destijd gepre-ordered voor 35 euro bij Wehkamp :) Ofja, m'n schoonvader ging daar bestellen en vroeg of ik ook interesse had ^^ Hopelijk komt er voof BF4 ook weer zo'n actie voorbij.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

Zal denk wel meevallen. De eerste week van release scheelt het niet zo denderend veel.
Dan is hij gewild en duikt iedereen in de key-only stores. Voorraad zal dan snel op zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cirflexx
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-09 16:27
het enige bijzondere aan de trailer vond ik de character models, meer niet.
Grenate launcher (met 6 kogels) van MOHW
Shotgun van MOHW
BUIS van MOHW...

dus heb ik deze al gezien dus not impressed.

graphics stuk lager zetten en het is COD.
Ik moet echt die MP zien maar ik vrees het ergste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
cirflexx schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 20:25:
het enige bijzondere aan de trailer vond ik de character models, meer niet.
Grenate launcher (met 6 kogels) van MOHW
Shotgun van MOHW
BUIS van MOHW...

dus heb ik deze al gezien dus not impressed.

graphics stuk lager zetten en het is COD.
Ik moet echt die MP zien maar ik vrees het ergste...
BUIS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cirflexx
Back Up Iron Sights :) dus de iron sights aan de zijkand, wat je allemaal niet kan leren van games :P

[ Voor 8% gewijzigd door cirflexx op 27-03-2013 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
cirflexx schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 20:34:
[...]

Back Up Iron Sights :) dus de iron sights aan de zijkand, wat je allemaal niet kan leren van games :P
Ah dat, ja ik had ook al aardig wat MOHW deja vu's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cirflexx
MOH was de beta van de BF serie. nu MOH gestopt is hwaar moet DICE nu hun wapen ideen vandaan halen? oh chaos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

Ach wat moeten ze dan?
Dit zijn toch de wapens die om het moment gebruikt worden??
Je kan moeilijk zelf wapens maken. Zie je al een karakter rennen met een Laserpistool of taser.
Geen mes maar een lichtzwaard als melee.

Als je alles zo gaat vergelijken, dan lijkt elke moderne shooter op een andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cirflexx
mukkel schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 20:44:
Ach wat moeten ze dan?
Dit zijn toch de wapens die om het moment gebruikt worden??
Je kan moeilijk zelf wapens maken. Zie je al een karakter rennen met een Laserpistool of taser.
Geen mes maar een lichtzwaard als melee.

Als je alles zo gaat vergelijken, dan lijkt elke moderne shooter op elkaar.
lol ze lijken ook op elkaar idd :)
maar waarom zo fel reageren? :P ik vindt het niet erg dat ze het gebruiken hoor, maar vind het wel toevallig, miss omdat ik elke dag nog MOHw speel :)

Hoe dan ook, het gaat de COD kant op en hier hou ik niet van, want als ik COD gameplay zou willen koop ik COD wel maar ik wil BF gameplay en daarom koop ik BF. Het zijn 2 andere games die ook anders behandeld moeten worden, en niet naar elkaar toe moeten trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

Oww nee dat was niet fel bedoeld :)
Was ff snel aan het reageren tussen 2 potjes BF3 in ;)

Ik ben het eens dat het richting COD gaat. Was met BF3 ook al.
Kijk naar CQ / CTF en al die onzin die eigenlijk niet bij BF hoort.
Maar qua wapens kunnen ze weinig veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cirflexx
mukkel schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 21:14:
Oww nee dat was niet fel bedoeld :)
Was ff snel aan het reageren tussen 2 potjes BF3 in ;)

Ik ben het eens dat het richting COD gaat. Was met BF3 ook al.
Kijk naar CQ / CTF en al die onzin die eigenlijk niet bij BF hoort.
Maar qua wapens kunnen ze weinig veranderen.
haha ja Bf3 kan wel verslaend werken.

Ik weet niet hoe het in BF2 ofzo was, heb maar 1 potje gespeeld. Maar van wat ik had gezien en gehoord, was dat het echt heel tactisch was, lange afstanden (dan bedoel ik ook lang) veel teamspel en vooral comunicatie.
Zie operation metro nu, doelloos rondrennen voor beginners.
Ak maps zijn rondrennen voor gevorderden, want een marathon loop je nou ook niet uit als beginner :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Ach..al kost ie 6 tientjes...als je daar dan honderden uren MP plezier voor heb....toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:12
Ik heb wel een pre-order staan, die paar euro.
Nu nog wachten op de exacte datum, dan kan ik net voor BF4 uit komt een nieuwe pc kopen.

Na 500 uur BF:BC2 ben ik wel toe aan een nieuwe, BF3 heb ik overgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cirflexx
RoyK schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 21:24:
Ach..al kost ie 6 tientjes...als je daar dan honderden uren MP plezier voor heb....toch?
niet als het COD gameplay is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom zou je nu een pre-order plaatsen?

1: Pre orderen bij Origin kan tot de dag voor release.
2: Key sites met VPN unlock leveren toch eerder voor een veel lagere prijs
3: Geld wat je nu niet uitgeeft kan je rendement op halen

Keer op keer bewijst maar weer dat een vroege pre-order plaatsen niks oplevert en je het spel altijd later hebt dan bij een key site.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Ps, dat gezeur dat BF richting COD opgaat...en dan vooral metro erbij halen. makkelijk scoren. Laten jullie dan maar eens een pot Caspian border zien in COD. BF3 is geen BF2. Er zit bijna..wat zal het zijn..8 jaar game ontwikkeling tussen. Ze willen ook een breder publiek aantrekken wat meer kassa betekend.. En waarom zouden ze ook niet. Je hoeft geen CTF te spelen, je hoeft geen TDM te spelen. Maar de liefhebber mag dat wel en kan OOK zijn ei kwijt in BF anno nu. My 2 cents

Ps, even over supression..als dat verdwijnt..is dat wel jammer voor de support class speler zoals ik. Misschien zouden ze het bij support kunnen houden..en is het een voordeel van de kit. Keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
RoyK schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 21:31:
Ps, even over supression..als dat verdwijnt..is dat wel jammer voor de support class speler zoals ik. Misschien zouden ze het bij support kunnen houden..en is het een voordeel van de kit. Keuze.
Daar zou ik zelfs mee kunnen leven als de bullet deviation weggaat dan mag een LMG mijn scherm wel in een gigantische blur veranderen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Suppression moet gewoon 10% van je zicht verminderen. Lijkt me prima dan.

En snipers moeten sowieso hun scope bewegen als er een schot langs zijn hoofd vliegt. Die zijn al erg genoeg.
Pagina: 1 ... 5 ... 95 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.