Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Mooi te combineren met 'defuse' modus
if (!coffee) {
Work = false; }
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Geen flauw idee.
Operation super metro.

Volgens mij is die map wel een beetje gevuld met iets. Anders was het jets en heli's kill all...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Met een tank gewoon de zijkanten van die trein opblazen. Ik ga er vanuit dat je die bugje gewoon kan laten instorten met trein en al. Zou wel onwijs vet zijn.naaitsab schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 15:35:
Ultra-CQ in die trein
Mooi te combineren met 'defuse' modus
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Dunno, zou een Levolution event kunnen zijnTsurany schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 16:30:
Zou vet zijn als de trein niet stil staat maar een bewegend voorwerp is. Af en toe komt hij langs tot de brug stuk is, dan komt er een giga crash.

Welke tank in CQ?Phntm schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 16:25:
[...]
Met een tank gewoon de zijkanten van die trein opblazen. Ik ga er vanuit dat je die bugje gewoon kan laten instorten met trein en al. Zou wel onwijs vet zijn.
Uiteraard moet de trein wel bewegen, als je ook op het dak kan komen is het best een leuk map idee voor infantry only.
if (!coffee) {
Work = false; }
Ik mis de conquest assault (large) game modus! Deze maakte het zo spannend op strike at karkand in BF2 en BF3!Martinspire schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 02:26:
Uitleg over de modussen in de game:
[...]
Ziet er niet verkeerd uit. Al had ik zelf wel wat meer teambased modussen gehoopt, maar ik zal me er wel mee vermaken. Zolang de rush-mappen maar beter passen en beter gebalanceerd zijn (die rushmaps uit de dlc-pakketten waren vrijwel allemaal waardeloos gebalanceerd) vind ik het prima.
Klopt, maar ook alleen op Strike at Karkand, aangezien die er niet in zit, is er wellicht ook geen reden meer voor conquest assault.Pixeljunk_NL schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 17:12:
[...]
Ik mis de conquest assault (large) game modus! Deze maakte het zo spannend op strike at karkand in BF2 en BF3!
Bovendien zelfs op SaK moet echt mazzel hebben met de teams, geniale potten gehad, maar ook even zoveel dat ik als rus in m'n eentje op G spawn, (de rest op A) vervolgens helemaal alleen mag proberen om een tank, een LAV en twee jeeps tegen te houden.
Hopla, G kwijt, onze tanks die ondertussen bij A zijn aangekomen, worden DIRECT gesloopt, de aanvallers spawnen erin op G. Nou, dan duurt de ronde meestal nog wel eventjes met snoeiharde lichamelijke visitaties door dubbele armour van beide kanten totdat eindelijk ook D veroverd is......
- DaniëlWW2
- Niet online

Ik denk dat het te maken heeft met eerdere teleurstellingen dit jaar. Er waren vier games waar ik naar uitkeek dit jaar.
1) Sim City. Moet ik dit nog uitleggen?
2) Company of Heroes 2. Compleet uitgekleed ten opzichte van het orgineel, waardeloos gebalanceerd en belachelijk veel DLC.
3) Total war: Rome II. Nou ook niet echt geweldig te noemen. Zelfs met de (beta) patches speel ik het nauwelijks. Gewoon geen zin in het spel terwijl de interesse er zeker is...
4) Battlefield 4. Ik hoop gewoon echt dat het niet alweer een teleurstelling zal zijn. Ik probeer ook gewoon niet al het nieuws te volgen zodat ik geen hypegevoel krijg en het alweer een teleurstelling wordt.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Beetje jammer dat ze dit filmpje hebben geüpload, ik had nog hoop dat het wel echte gameplay was.
Ik ben momenteel al die onnozele filmpjes aan het downvoten. Niet dat het veel uitmaakt, maar komaan, dit is toch idioot? En ze worden er dan nog voor betaald ook. Neem dan eerder wat reacties van op gamebeurzen op en compileer dat tot een realistische montage.TerrorKiwi schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 20:36:
[video]
Beetje jammer dat ze dit filmpje hebben geüpload, ik had nog hoop dat het wel echte gameplay was.
Dit is echt typisch commercieel gedoe dat ik eerder van Activision met hun CoD games zou verwachten.
Ook erg handig als server admin. Als je een klacht krijgt over iemand, dan kan je het nakijken.
[ Voor 39% gewijzigd door Unomomentodado op 27-09-2013 23:00 ]
Zit toch niet zo te zeiken en stempels op mensen te drukken man.Tsurany schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 12:09:
[...]
Ik verwacht dat die mensen Windows 7 hebben en 4GB RAM hebben al op 64bit zitten. Mensen die niet aan die eisen voldoen kunnen BF4 toch niet spelen. Dan heb je een hele kleine groep wanhopigen over die met te zwakke systemen gaan spelen. Gewoon dumpen die mensen. Of je hebt een goede ervaring geoptimaliseerd voor iedereen of je speelt maar CoD
En voordat je daar over begint, zelf draai ik 64 bit Windows sinds 2005.
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
Niet alleen voor klachten, maar het is ook in te zetten als extra bewijsmateriaal tegen cheaters. Je zou dan terug kunnen kijken hoe een bepaald persoon gespeeld heeft en of daar afwijkingen in te zien zijn. Vroeger speelde ik geregeld clanwars (Tactical Ops, unreal engine) en daar was het doodnormaal om je demo's te uploaden na een clanbase match. De mensen met aimbot of radar pikte je er zo uit. Om die reden is een feature als spectator mode ook zo belangrijk. Gelukkig komt dat laatste terug in BF4. Dergelijke features zijn dus niet alleen handig voor 'recreatieve' opnames, maar ze bieden ook een stukje regulatie.Unomomentodado schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 22:56:
Hij heeft een punt: DICE heeft deze functionaliteit al sinds BFBC2 (!!!), dus waarom zouden ze het niet geven?
[video]
Ook erg handig als server admin. Als je een klacht krijgt over iemand, dan kan je het nakijken.
De media is ook al 2 weken bezig met de release van GTA VDanielWW2 schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 20:30:
Dus de beta is over vier dagen maar nog steeds geen mega hype bij mij zoals voor BF3. Ik denk zelfs nauwelijks aan de beta.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat heb ik dus echt totaal niet gevolgd.RocketKoen schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 00:18:
[...]
De media is ook al 2 weken bezig met de release van GTA V
Ik kwam een week voor de release er pas achter dat er überhaupt een GTA V was.
Richting de open beta zal er wel wat meer PR gaan komen.
if (!coffee) {
Work = false; }
Het is gewoon wat belachelijk dan ze daarna ook de epic ervaringen volledig opnieuw doen en opnemen, om zo beeldmateriaal te hebben om tussen de gesproken tekst te zetten.Martinspire schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 22:29:
Dat het betaalde testpersonen zijn, is imo niet zo heel raar. Of wil je dat iedereen maar voor de kat zn kut gaat zitten spelen? Dat is de reden dat het eronder staat. Niet dat alles scripted is
Of nog erger: misschien vinden ze wel eerst epic ervaringen uit, filmen ze deze dan in-game, en vervolgens moet iemand tegen betaling die ervaring mooi overbrengen op camera.
Beide scenario's zijn even onnozel haha...
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Zal ook wel meevallen lijkt me. De meeste gevechten zullen dan gewoon op de belangrijkste punten op de map plaatsvinden. Sure, die evenementen zullen sneller getriggered worden, maar voor zover ik weet heeft alleen Shanghai dat met die rook en verder niet?Asgaro schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 12:13:
[afbeelding]
Hier ben ik ook bang voor... Prepare to run in an ugly dust cloud 75% of the time.
Ik ga me meer irriteren aan tanks en choppers die de verkeerde kant uit gaan.
Ach dat hoort er toch bij, het blijft een spel waar je lol hoort te beleven. Ik ga dat ding ook 100x proberen om te blazenAsgaro schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 12:13:
[afbeelding]
Hier ben ik ook bang voor... Prepare to run in an ugly dust cloud 75% of the time.
Och, die drie dagen, wat maakt dat nu uit? Waarom heb je trouwens geen premium dan?BeefHazard schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 12:15:
Heb mijn key bij CJ's CD Keys gekocht, blijkbaar kom ik dus niet in aanmerking voor de beta. Jammer.
Ryzen 3600 - GTX1060
[ Voor 3% gewijzigd door Trixh op 28-09-2013 12:59 ]
Als de grote anti-cheaters al tegen zijn dan zegt dat al veel.
http://www.pbbans.com/for...view__findpost__p__428075
Wat je ziet in die youtube vids is echt zwaar vervelend.
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
- DaniëlWW2
- Niet online
fast-server schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 13:36:
Het lijkt er op dat FairFight vervelender is voor normale spelers dan voor cheaters.
Als de grote anti-cheaters al tegen zijn dan zegt dat al veel.
http://www.pbbans.com/for...view__findpost__p__428075
Wat je ziet in die youtube vids is echt zwaar vervelend.
Je bent een beetje laat.DanielWW2 schreef op donderdag 26 september 2013 @ 20:58:
Oh geweldig. Een programma dat je admin killed als je een goede game hebt...
http://www.pbbans.com/for...t-anti-cheat-t165690.html
Oh en dat is dus de bagger die ze bij WarZ gebruiken...
Nee dank je DICE.

Je zou zeggen dat dan blijkt dat de software werkt. De meest vocale tegenstanders van het systeem zijn de types die zijn gebanned en dan roepen dat ze niets fout deden, dat het een fout in de anti-cheat is. Ondertussen zie je bij eerdere games waar Fair Fight een volledige integratie heeft, zoals WarZ/Infestation, dat de websites die hacks verkopen volledig vol staan met 'refund' verzoeken van boze kopers. De hacks zijn zover uitgekleed dat je niet meer effectief kan cheaten.The WarZ uses it....
not that i see many cheaters while i am playing, anyway.....
Je hoeft in ieder geval niet bang te zijn dat je gebanned wordt omdat je een goede killstreak hebt. Je moet je wel zorgen maken als je die killstreak haalt doordat je ESP hacks gebruikt.
Dat heb ik welDaanieyel schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 12:57:
[...]
Och, die drie dagen, wat maakt dat nu uit? Waarom heb je trouwens geen premium dan?
De keys komen volgens mij pas zodra de game echt uitkomt.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Hij bedoelt bf3 premiumBeefHazard schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 14:05:
[...]
Dat heb ik wel
De keys komen volgens mij pas zodra de game echt uitkomt.
Als je premium op bf3 hebt dan heb je sowieso early beta access voor bf4
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=hu6LNIMLEdI]
[ Voor 23% gewijzigd door JJFS op 28-09-2013 14:27 ]
Ah, nee. Had BF3 gepreordered en de DLC los gekocht dus ik had geen zin om nog eens te betalen aan EASmokingCrop schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 14:19:
[...]
Hij bedoelt bf3 premium
Als je premium op bf3 hebt dan heb je sowieso early beta access voor bf4
Grappig dat het op die AMD kaart gaat, maar gezien hoe de opname is verlopen (720p, en dan nog voor die resolutie slechte kwaliteit) had het net zo goed op de GeForce 6200 van mijn moeder gespeeld kunnen worden en had ik nog het verschil niet gezien.JJFS schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 14:27:
Volgens mij was deze nog niet gepost, dit is BF4 gameplay met de nieuwe AMD R9 290X kaart op GPU14:
[video]
Ik bedenk me ineens dat ik het nog verbazend vind dat ik geen zware tegenstand heb gezien van mensen die het spel een soort terroristentraining vinden, nu je een toren kan neerhalen. Of is het omdat Battlefield altijd al terroristentraining is geweest als je bedenkt hoeveel met C4 beladen buggies er niet in de serie tegen tanks zijn geknald?
[ Voor 23% gewijzigd door Amanoo op 28-09-2013 15:13 ]

denk het wel (er staat: incl. china rising dlc), maar hij is wel lekker "duur", toch zeker als je premium later ook nog zal kopen
Online Gamekeys kopen - Deel II
[ Voor 23% gewijzigd door SmokingCrop op 28-09-2013 15:48 ]
Is niet de deluxe edition lijkt me, dus zonder steelbook enzo.
Als je BF4 preordered krijg je ook China Rising, dus dit is wss de "Day One edition" (staat ook D1 achter).
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Game kost 39,99 en met de code "NIEUW" (bij besteding van 40 euro of meer) gaat er nog eens 10 euro af waardoor je incl. verzendkosten op 32 euro uitkomt.
Dus ik kan die code niet gebruiken als ik alleen BF4 koop...
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Verzendkosten worden meegeteld denk ik.Help!!!! schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 19:01:
^
[ Voor 8% gewijzigd door SmokingCrop op 28-09-2013 19:47 ]
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar aangezien je de code bij het betaalscherm moet invullen worden de verzendkosten van tevoren al gerekend waardoor je boven de 40 euro uitkomt.Help!!!! schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 19:01:
^
[ Voor 8% gewijzigd door AdmiralSnipe op 28-09-2013 20:05 ]
http://blogs.battlefield....commander-mode-revisited/
En hier meer duidelijkheid over het HVT systeem uit BF4 uit de post hier boven
High Value Targets
One of the primary objectives for a Commander will be to identify threats. In Battlefield 4, we are giving the Commander the ability to identify High Value Targets, turning up the intensity on the battlefield even more.
When a player has reached a kill streak of six, they will appear as a selectable unit on the Commander Screen. Once this happens, the opposing teams Commander can choose to reveal the HVT’s location on the map. Once they do that, a timer begins to count down and a message will appear on-screen letting that Commanders team know where that HVT is via the mini map.
If the HVT takes down an enemy while the timer is counting down, they will receive bonus points for each kill. If you’re good, racking up great amounts of points during a match will be easier, but don’t expect it to be easy if you’re playing against a well-coordinated team. Rewarding skilled players is really important for us, as we don’t want them to feel as if this is a punishment, but rather something that they should be proud about.
When a player eliminates a HVT they will receive a one-time bonus, and the Commander that issued the order will also receive a bonus based on the total amount of kills the HVT had during their kill streak. Taking down a HVT isn’t an easy task, especially if the opposing Commander utilizes assets such as the EMP or even supply drops to help his team out. When the countdown ends, there will be a cool down before a Commander can choose a new target, so it won’t be possible to HVT spam.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Ik ben erg benieuwd hoe dat uit gaat pakken..beuker19 schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 20:50:
Hier wat meer info over de commander :
[ Voor 80% gewijzigd door Daanieyel op 28-09-2013 21:01 ]
Ryzen 3600 - GTX1060
[ Voor 94% gewijzigd door Trixh op 28-09-2013 21:28 ]
Volgens mij is die 10 euro er al af en kom je dan op 39,99 uit. Werk inderdaad, BF4 voor €31,94AdmiralSnipe schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 18:24:
Bij Wehkamp is BF4 nu ook voor een mooi prijsje te krijgen.
Game kost 39,99 en met de code "NIEUW" (bij besteding van 40 euro of meer) gaat er nog eens 10 euro af waardoor je incl. verzendkosten op 32 euro uitkomt.
[ Voor 5% gewijzigd door pafdaddy op 28-09-2013 21:46 ]
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
Het zijn juist anti cheat instanties en server admins die fairfight niet zien zitten, een beetje fatsoenlijke admin gebruikt geen stats om te bewijzen dat iemand cheat of het moet zo'n cheater troll zijn die full spread aimbot gebruikt.Stewie! schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 13:59:
Het leukste zijn die quotes:
[...]
Je zou zeggen dat dan blijkt dat de software werkt. De meest vocale tegenstanders van het systeem zijn de types die zijn gebanned en dan roepen dat ze niets fout deden, dat het een fout in de anti-cheat is. Ondertussen zie je bij eerdere games waar Fair Fight een volledige integratie heeft, zoals WarZ/Infestation, dat de websites die hacks verkopen volledig vol staan met 'refund' verzoeken van boze kopers. De hacks zijn zover uitgekleed dat je niet meer effectief kan cheaten.
Je hoeft in ieder geval niet bang te zijn dat je gebanned wordt omdat je een goede killstreak hebt. Je moet je wel zorgen maken als je die killstreak haalt doordat je ESP hacks gebruikt.
Het enigste wat fairfight doet is obvious cheaters en goede spelers pakken, de slimme cheaters met esp en wallhacks blijven buiten schot.

Ach, ik zie er naar uit om nonstop gekicked te worden, als redelijke speler. lol.
Denk dat hij bedoeld de enkele cheaters die alles aan hebben staan, auto shoot auto fire 360 graden alles neerschieten. Maar die worden toch al gebanned binnen no time...Amanoo schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 21:46:
Wat is een full spread aimbot?
[ Voor 50% gewijzigd door kevz op 28-09-2013 21:48 ]
Dat is een aimbot die alles automatisch doet en het wapen alle kanten laat opschieten, dat zijn de cheatersAmanoo schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 21:46:
Wat is een full spread aimbot?
die trollen en 300 kills halen binnen 15 minuten.
Super, bedankt voor de tip! Net ff ge-preordered. Al ben ik er streng tegen, 32 euro kan ik niet laten lopen. Ik hoor echter wel slechte verhalen over Wehkamp en hun verzendingen. Denk niet dat ik hem dag 1 of 2 heb, of valt het mee de laatste tijd?AdmiralSnipe schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 18:24:
Bij Wehkamp is BF4 nu ook voor een mooi prijsje te krijgen.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Twee jaar geleden had ik BF3 bij de Wehkamp gehaald (zelfde deal). Toen kreeg ik het een dag later volgens mij.rickyy schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 21:59:
[...]
Super, bedankt voor de tip! Net ff ge-preordered. Al ben ik er streng tegen, 32 euro kan ik niet laten lopen. Ik hoor echter wel slechte verhalen over Wehkamp en hun verzendingen. Denk niet dat ik hem dag 1 of 2 heb, of valt het mee de laatste tijd?
Dat HVT is ook niet echt spannend. Nu is het slechts een beetje mensen op een goede streak pesten.
In bijvoorbeeld Homefront was dit veel interessanter met bonussen voor degene op de streak zat (body armor, permanente UAV sweeps ect), je was niet meteen voor het hele vijandelijke team te zien (steeds meer spelers kregen je te zien naarmate je streak langer werd) en de vijand kan slechts het gebied zien waar je bent.
Je kan bij de Wehkamp preorderen met een acceptgiro. Dan kan je nog veilig annuleren als de beta je tegenvalt.NLsandman schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 22:08:
damn, Ik wil niet pre orderen voordat ik de beta heb gezien maar nu ik dus bf4 voor 32 euro kan krijgen en premium voor 38,95 weet ik niet meer wat ik moet doen.
[ Voor 17% gewijzigd door Gundogan op 28-09-2013 22:18 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Ik heb BF3 toendertijd ook bij Wehkamp gepreordered, dat kwam toen op 37 euro uit.Gundogan schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 22:08:
Twee jaar geleden had ik BF3 bij de Wehkamp gehaald (zelfde deal). Toen kreeg ik het een dag later volgens mij.
Ook hier kwam de game een dag na release binnen, terwijl je natuurlijk verwacht dat je 'm op de dag van release binnen zult hebben.
Achja, ik lig er niet wakker van als ik het een dag later pas kan spelen.
Of gewoon je bestelling annuleren , je geld is binnen 1 dag terug.Gundogan schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 22:08:
Je kan bij de Wehkamp preorderen met een acceptgiro. Dan kan je nog veilig annuleren als de beta je tegenvalt.
19:00 duurt nog wel even hoor...ralph0603 schreef op zondag 29 september 2013 @ 00:11:
Kan iemand al preloaden? vanaf 29 september 19:00 staat er in mijn launcher van origin. Helaas nog niks te downloaden
Ryzen 3600 - GTX1060
Waarom denk je dat Fairfight alleen "stats" controleert?NLsandman schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 21:44:
[...]
Het zijn juist anti cheat instanties en server admins die fairfight niet zien zitten, een beetje fatsoenlijke admin gebruikt geen stats om te bewijzen dat iemand cheat of het moet zo'n cheater troll zijn die full spread aimbot gebruikt.
Het enigste wat fairfight doet is obvious cheaters en goede spelers pakken, de slimme cheaters met esp en wallhacks blijven buiten schot.
Ik krijg hem echt niet voor 32 euro hoor, doe ik iets verkeerd? Hij blijft bij mij van 49,99 naar 39,99 gaan. Prima dat is 10 euro korting maar hoe nog lager dan?rickyy schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 21:59:
[...]
Super, bedankt voor de tip! Net ff ge-preordered. Al ben ik er streng tegen, 32 euro kan ik niet laten lopen. Ik hoor echter wel slechte verhalen over Wehkamp en hun verzendingen. Denk niet dat ik hem dag 1 of 2 heb, of valt het mee de laatste tijd?
Zodra je je bank moet kiezen, staat er "Verzilver hier je waardebon, cadeaubon of gratis kortingscode."ralph0603 schreef op zondag 29 september 2013 @ 01:32:
[...]
Ik krijg hem echt niet voor 32 euro hoor, doe ik iets verkeerd? Hij blijft bij mij van 49,99 naar 39,99 gaan. Prima dat is 10 euro korting maar hoe nog lager dan?
Dan tik je daarin "NIEUW", klaar.
Klopt, werkte hier ook gewoon de eerste keer. Alleen ging ik daarna even ''terug'' om te kijken of ze ook een premium versie al hadden.... Niet dus, oke prima dan gewoon afrekenen (BF4) maar dan zegt ie dus dat ik mijn code al verzilverd hebrickyy schreef op zondag 29 september 2013 @ 01:43:
[...]
Zodra je je bank moet kiezen, staat er "Verzilver hier je waardebon, cadeaubon of gratis kortingscode."
Dan tik je daarin "NIEUW", klaar.

Maar met acceptgiro lukt het wel. nette prijs
Ander email adres gebruiken. Kan je het nogmaals doen.peakaboo schreef op zondag 29 september 2013 @ 01:47:
[...]
Klopt, werkte hier ook gewoon de eerste keer. Alleen ging ik daarna even ''terug'' om te kijken of ze ook een premium versie al hadden.... Niet dus, oke prima dan gewoon afrekenen (BF4) maar dan zegt ie dus dat ik mijn code al verzilverd heb![]()
Nu krijg ik die korting dus niet meer, terwijl ik de korting niet daadwerkelijk gebruikt heb nog....
Edit: never mind.. staat er gewoon bij...........
Ja :-)
Edit:
Hoppa... voor 31,50... Koopje :-)
[ Voor 51% gewijzigd door Lasteraar op 29-09-2013 09:36 ]
Nee, geen premium.
[ Voor 3% gewijzigd door Amanoo op 29-09-2013 11:59 ]
Premium is online exclusiveAmanoo schreef op zondag 29 september 2013 @ 11:46:
Of misschien verkoopt Wehkamp ook premium.
Nee, geen premium.
Zoals hier in de kleine lettertjes onder de pre-order knop staat.
if (!coffee) {
Work = false; }
Je kunt toch gewoon de bestelling plaatsen, met accept giro betalen en als de beta je niet bevalt de order annuleren?Amanoo schreef op zondag 29 september 2013 @ 12:25:
Hoe lang is die actief met de kortingscode NIEUW bij Wehkamp nog geldig? Als dat nog even duurt wacht ik nog tot ik de bèta heb gespeeld.
Je kan hem zelfs een week nadat de game binnen is gewoon terugsturen. Zolang hij nog in het cellofaan zit dan.Sagaris schreef op zondag 29 september 2013 @ 12:29:
[...]
Je kunt toch gewoon de bestelling plaatsen, met accept giro betalen en als de beta je niet bevalt de order annuleren?
Er zijn meerdere webshops die BF4 Premium aanbieden als "Code In A Box" dus zo "online exclusive" wordt het waarschijnlijk niet.naaitsab schreef op zondag 29 september 2013 @ 12:16:
[...]
Premium is online exclusive
Zoals hier in de kleine lettertjes onder de pre-order knop staat.
BF3 Premium kon je na een tijdje ook gewoon als code in een doosje in de winkels kopen.
http://bf4central.com/201...-know-battlefield-4-beta/Beta platforms and download size
The beta will be available on current generation consoles, and on the PC. On consoles, the beta will take up 1.6 GB of disk space, while the PC beta will be much larger — over 3.5 times larger at 6 GB.
PS3 and Xbox 360: 1.6 GB download (PSN/Xbox Live)
PC: 6 GB download via Origin
Note that the Battlefield 4 beta on PC will require a 64-bit operating system.
Toch wel een groot verschil tussen de console versie en de PC versie. Ok, bij de PC versie zal men wel van higher resolution textures gebruikmaken wat de hogere size deels verklaart, maar ik denk eerlijk gezegd dat we die andere reeds getoonde map (naam even kwijt...) ook zullen kunnen gaan spelen (waarmee ik bedoel dat die ook al in de download zit.)
Gelijkaardig aan de situatie bij de BF3 beta waarbij om een of andere reden het password voor de Caspian Border server geleaked werd.
[ Voor 8% gewijzigd door Asgaro op 29-09-2013 12:39 ]
Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar zoals het kan!
- DaniëlWW2
- Niet online
Verder kan ik niet wachten op de klachten over Wehkamp als ze het weer verpesten bij de release.

Wehkamp geeft geen optie voor acceptgiro helaas. Toch maar besteld. E31.94 lijkt me net prijsje voor BF4Amanoo schreef op zondag 29 september 2013 @ 13:38:
Kan je op de acceptgiro nog kortingscodes invullen of werkt het als je na de kortingscode NIEUW nog andere waardebonnen invult? Weet iemand dat?
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Zolang zulke berichten van jou komen vertrouw ik het voor geen meter. Je bent er altijd te vinden om bepaalde zaken te verdedigen en als er grote issues zijn ben je nergens te vinden. Dan vlucht je er als eerste vandoor.Stewie! schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 13:59:
Het leukste zijn die quotes:
[...]
Je zou zeggen dat dan blijkt dat de software werkt. De meest vocale tegenstanders van het systeem zijn de types die zijn gebanned en dan roepen dat ze niets fout deden, dat het een fout in de anti-cheat is. Ondertussen zie je bij eerdere games waar Fair Fight een volledige integratie heeft, zoals WarZ/Infestation, dat de websites die hacks verkopen volledig vol staan met 'refund' verzoeken van boze kopers. De hacks zijn zover uitgekleed dat je niet meer effectief kan cheaten.
Elk jaar begint diezelfde discussie op GoT. "Wat is de bron?", "hoe weet je dat?".
[ Voor 87% gewijzigd door Stewie! op 29-09-2013 15:47 . Reden: Korte flame over Tsurany's DM's weggehaald ]
Insgelijks. Jij komt met niet onderbouwde claims, wilt geen bronnen geven en blijft extra vaag. Fair Fight hebben we eerder gezien in BF3, destijds ook onder flinke promotie van i3D. Een dergelijk systeem had ik destijds allang draaien op een paar servers, echt vernieuwend was het niet. Speerpunt was destijds het controleren van stats om daar allerlei conclusies aan te trekken. Ik denk dat goede spelers vaak genoeg slachtoffer zijn geworden van Fair Fight of vergelijkbare systemen en daardoor prima weten dat het niks toe voegt.Stewie! schreef op zondag 29 september 2013 @ 15:39:
Het is veel fijner als je inhoudelijk discussieert over de game. In het geval van Fair Fight kan je het zelf verifieren op de diverse sites die hacks commercieel aanbieden.
Elk jaar begint diezelfde discussie op GoT. "Wat is de bron?", "hoe weet je dat?".
Fair Fight controleert op gedrag dat lijkt op cheaten, niet op daadwerkelijk cheaten. Ja, het detecteert echte cheaters. Dat lijkt me ook niet lastig, dat kan met een goede Procon plugin ook zonder issues. Echter het grootste probleem zijn de false positives, goede spelers die voor cheaters aangezien worden puur omdat ze goed zijn, niet omdat ze verdachte tooltjes draaien.
Sterker nog, wanneer een cheater zijn aimbot fatsoenlijk gebruikt zal hij door Fair Fight niet ontdekt worden. Als hij zijn aimbot gebruikt om "goed" te zijn maar er voor zorgt dat hij niet "exceptioneel goed" is dan zal Fair Fight hem niet detecteren.
Ik zie op de diverse hack fora vooral tips om Fair Fight te ontwijken door niet opvallend te cheaten. Als ik een sniper ben en een aimbot gebruik om net wat meer headshots te krijgen gaat Fair Fight mij niet detecteren.
En als jij dan Fair Fight komt promoten vind ik dat extra dubieus. Iedereen hier weet dat jij de grootste server provider bent van vele spelen waar onder BF4. Jij bent er bij gebaat om Fair Fight zo mooi mogelijk in de spotlight te zetten, dat probeerde je destijds bij BF3 ook maar zodra er een inhoudelijke discussie over kwam was je helaas nergens meer te vinden.
[ Voor 86% gewijzigd door Tsurany op 29-09-2013 16:12 . Reden: Stewie haalt z'n hele flame weg dus geen nut daar op te reageren. ]
Waarom dan ook voor 60 euro op origin bestellen als het elders voor 30-40 verkrijgbaar is?Malfius schreef op zondag 29 september 2013 @ 15:58:
Pff ik wil BF4 bestellen via Origin, maar er gebeurt niets als ik afreken in mijn winkelwagentje. Ik geef mijn credit card info in en klik op volgende, maar daarna gaat hij gewoon terug naar het overzicht van het winkelwagentje, zonder dat er geld van mijn credit card gegaan is, en zonder dat bf4 in mijn lijst tevoorschijn komt.
Gemak? Ik pre-order niet, ik kijk of ik op release dag ergens een key kan krijgen en als dat niet lukt bestel ik hem gewoon bij Origin. Die key sites kunnen vrijwel allemaal niet garanderen dat je voor Amerikaanse release dag de key binnen hebt.unfor schreef op zondag 29 september 2013 @ 16:11:
Waarom dan ook voor 60 euro op origin bestellen als het elders voor 30-40 verkrijgbaar is?
Met BF3 destijds bij de Wehkamp besteld en daarna alsnog op een key site gekocht om hem zo snel mogelijk te hebben. Dat ging toen prima. Maar dat was ik een periode dat ik financieel wat minder welgesteld was en die 20 euro verschil een redelijk bedrag was. Nu hoef ik me absoluut niet druk te maken om die 20 euro en dan is Origin een stuk makkelijker.
[ Voor 28% gewijzigd door Tsurany op 29-09-2013 16:19 ]
Inderdaad, voor mij zijn er twee redenen om bij een uitgever zelf te bestellen: gemak en vertrouwen.Tsurany schreef op zondag 29 september 2013 @ 16:13:
[...]
Gemak? Ik pre-order niet, ik kijk of ik op release dag ergens een key kan krijgen en als dat niet lukt bestel ik hem gewoon bij Origin. Die key sites kunnen vrijwel allemaal niet garanderen dat je voor Amerikaanse release dag de key binnen hebt.
---RAWE CEEK!!!---
Dit topic is gesloten.
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.