[PC] Battlefield 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 56 ... 95 Laatste
Acties:
  • 273.257 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Malfius schreef op zondag 29 september 2013 @ 16:16:
[...]

Inderdaad, voor mij zijn er twee redenen om bij een uitgever zelf te bestellen: gemak en vertrouwen.
Ik heb 101% vertrouwen in GMG, is een officiele reseller.
Heb voor 35 kunnen preorderen in juni, afgelopen week de premium ook voor 35 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-09 09:41
NoFearCreations schreef op zondag 29 september 2013 @ 16:27:
Ik ga toch eerst afwachten of de Beta een beetje draait op m'n systeem. Daarna kijk ik ook wel ff de key sites rond.
Juist, die bèta is een mooie testcase voor m'n systeem. Ben benieuwd of m'n HD5870 het nog trekt, bij BF3 doet die het prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:09
NoFearCreations schreef op zondag 29 september 2013 @ 16:27:
Ik ga toch eerst afwachten of de Beta een beetje draait op m'n systeem. Daarna kijk ik ook wel ff de key sites rond.
Wat voor systeem heb je staan??
Ik ben ook benieuwd of m'n i7 920, 6GB RAM en een HD5850 de game nog een beetje aankunnen.
De minimale systeemeisen liggen niet zo veel hoger dan BF3 al zegt dat vaak geen hol.

Afbeeldingslocatie: http://b-i.forbesimg.com/jasonevangelho/files/2013/09/Battlefield-4-PC-System-Requirements.png

Als je naar de minimum- en aanbevolen specs kijkt dan zit er aardig wat verschil tussen.
Als je een PC hebt staan met de specs van de minimale systeemeisen zul je waarschijnlijk geen fijne spelervaring hebben...
Ik twijfel al of de 1GB geheugen van m'n kaart wel genoeg is.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Met de 4GB van mijn 770 maak ik me om geheugen geen zorgen. Uiteindelijk 1 manier om erachter te komen, maar je komt vast wel een eind met 1GB. Minimaal moet je 512MB hebben, je hebt al het dubbele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

Tsurany schreef op zondag 29 september 2013 @ 15:57:
[...]
Fair Fight controleert op gedrag dat lijkt op cheaten, niet op daadwerkelijk cheaten. Ja, het detecteert echte cheaters. Dat lijkt me ook niet lastig, dat kan met een goede Procon plugin ook zonder issues. Echter het grootste probleem zijn de false positives, goede spelers die voor cheaters aangezien worden puur omdat ze goed zijn, niet omdat ze verdachte tooltjes draaien.
Sterker nog, wanneer een cheater zijn aimbot fatsoenlijk gebruikt zal hij door Fair Fight niet ontdekt worden. Als hij zijn aimbot gebruikt om "goed" te zijn maar er voor zorgt dat hij niet "exceptioneel goed" is dan zal Fair Fight hem niet detecteren.

Ik zie op de diverse hack fora vooral tips om Fair Fight te ontwijken door niet opvallend te cheaten. Als ik een sniper ben en een aimbot gebruik om net wat meer headshots te krijgen gaat Fair Fight mij niet detecteren.
Dus jij neemt waar dat cheaters hun gedrag aanpassen om niet gedetecteerd te worden? Lijkt me alvast een goede verbetering voor de gameplay :)
Je tweede stelling over de procon plugin en de werking van FairFight geeft aan dat je niet weet hoe FairFight werkt. Ook dat is redelijk positief: figuren die de gameplay willen saboteren weten niet hoe de software precies werkt. Dat verhoogt de kans aanzienlijk dat er succesvolle aanpassingen in de hacks zijn die bedoeld zijn om detectie te verminderen. Het moge duidelijk zijn dat FairFight ingebouwd is in de BF4 game engine en dus inhaakt op alle data (in tegenstelling tot een rcon plugin zoals de BF3 proof of concept). Ook ESP hacks worden snel gedetecteerd. Wat je verder moet begrijpen is dat FairFight een rule engine biedt. De ontwikkelaars van de game kunnen zelf bepalen wat ze detecteren, waarop en welke actie ze uitvoeren. En niet elke ontwikkelaar wilt kicken of bannen bij gebruik van een hack, maar wilt vooral de gameplay optimaliseren. En dat kan ook mét "onschadelijke" hackers.

Ik hoop dat je je bewust bent van je agressieve schrijfstijl en constante aantijgingen en dat dat niet uitnodigt om inhoudelijk te reageren op jouw stellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Amanoo schreef op zondag 29 september 2013 @ 16:58:
Met de 4GB van mijn 770 maak ik me om geheugen geen zorgen. Uiteindelijk 1 manier om erachter te komen, maar je komt vast wel een eind met 1GB. Minimaal moet je 512MB hebben, je hebt al het dubbele.
Mja, dat is wellicht met alles op lowest, en dus ook de resolutie op de laagste stand :+
Die 3GB recommended is wellicht voor het omgekeerde, max graphics & 2560x1600 ofzo.

[ Voor 9% gewijzigd door SmokingCrop op 29-09-2013 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stewie! schreef op zondag 29 september 2013 @ 16:58:
Dus jij neemt waar dat cheaters hun gedrag aanpassen om niet gedetecteerd te worden? Lijkt me alvast een goede verbetering voor de gameplay :)
Van een overduidelijke cheater naar een minder opvallende cheater noem ik geen wenselijk resultaat. Daarnaast is het al jaren zo dat vele cheaters juist niet te sterk op willen vallen omdat ze dan niet als goede spelers gezien worden terwijl ze dat juist wel willen.
Je tweede stelling over de procon plugin en de werking van FairFight geeft aan dat je niet weet hoe FairFight werkt. Ook dat is redelijk positief: figuren die de gameplay willen saboteren weten niet hoe de software precies werkt. Dat verhoogt de kans aanzienlijk dat er succesvolle aanpassingen in de hacks zijn die bedoeld zijn om detectie te verminderen.
Het zal niet al te veel tijd kosten tot ze wel op de hoogte zijn van FairFight. Het werkt overduidelijk op basis van statistieken en niet op basis van werkelijke detectie. Dus zolang cheaters menselijk gedrag nabootsen zullen ze onder detectie uitkomen.
Het moge duidelijk zijn dat FairFight ingebouwd is in de BF4 game engine en dus inhaakt op alle data (in tegenstelling tot een rcon plugin zoals de BF3 proof of concept). Ook ESP hacks worden snel gedetecteerd. Wat je verder moet begrijpen is dat FairFight een rule engine biedt. De ontwikkelaars van de game kunnen zelf bepalen wat ze detecteren, waarop en welke actie ze uitvoeren. En niet elke ontwikkelaar wilt kicken of bannen bij gebruik van een hack, maar wilt vooral de gameplay optimaliseren. En dat kan ook mét "onschadelijke" hackers.
Een rule engine based cheat detector werkt enkel met de obvious cheaters, niet met mensen die enkel een wallhack draaien of een aimbot gebruiken die goed afgesteld staat. Het is een erg matig systeem wanneer het dient als anti cheat systeem.

Punkbuster is al jarenlang niet in staat om de echte cheaters te bannen, enkel om normale spelers te frusteren en de simpele scriptkiddies weg te houden. Ik zie niet in hoe FairFight dit anders wilt aanpakken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

PB is inderdaad al lang niet meer in staat om alles te detecteren. Die pretentie heeft FairFight ook niet, het doel is om het gedrag van cheaters te veranderen dat de gameplay hierdoor optimaal wordt.

Over twee dagen gaan we zien hoe het presteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Net de can you run it gedraaid, haal het net niet op de videokaart, 1 gig te kort :( en ook niet op het os, draai nog win 7. Zal dat echt zo veel uitmaken, win 7 of 8?

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Donnie schreef op zondag 29 september 2013 @ 17:29:
Net de can you run it gedraaid, haal het net niet op de videokaart, 1 gig te kort :( en ook niet op het os, draai nog win 7. Zal dat echt zo veel uitmaken, win 7 of 8?
Scheelt alleen qua DirectX versie, en daarin is het enige verschil dat je op Windows 8 de GPU kan gebruiken om de CPU te ontlasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Stewie! schreef op zondag 29 september 2013 @ 17:27:
PB is inderdaad al lang niet meer in staat om alles te detecteren. Die pretentie heeft FairFight ook niet, het doel is om het gedrag van cheaters te veranderen dat de gameplay hierdoor optimaal wordt.

Dus dat ze in plaats van overduidelijk aimbotten overstappen op geniepig wallhacken? Want dat kun je niet uit statistieken halen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-09 10:22
Ja ik heb ook dat probleem. Mn video kaart heeft 2GB en geen 3. Denk dat het dan nog wel te spelen is high, maar dan net een iets lagere resolutie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Stewie! schreef op zondag 29 september 2013 @ 17:27:

Dus totaal nutteloos als anti cheat. O-)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Can you run it is pure onzin. Een CPU uit het jaar 0 van 5Ghz wordt hoger ingeschaald dan een courante quad-core van 4Ghz. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Ik ben al blij als ik met alles op low op een resolutie van 1920x1080 of 1680x1050 constant 60+ fps haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

DanielWW2 schreef op zondag 29 september 2013 @ 17:50:
[...]

Dus totaal nutteloos als anti cheat. O-)
unfor schreef op zondag 29 september 2013 @ 17:46:
[...]

Dus dat ze in plaats van overduidelijk aimbotten overstappen op geniepig wallhacken? Want dat kun je niet uit statistieken halen. |:(
Hoe werkt een virus scanner? Detecteert die 100% van de virussen door de virus signature database te raadplegen? Want dat zou betekenen dat je zeer makkelijk een nieuw virus kan maken.
De kracht van de scanner zit in het detecteren van het gedrag van het virus. De kenmerken die het virus verraden zijn de handelingen die uitgevoerd worden, niet alleen iets simpels als de checksum van de .exe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:56
Zullen we eerst gewoon even kijken hoe de beta in elkaar zit en hoe veilig deze is? Lijkt me dat ze wel wat geleerd hebben sinds de release van BF4.
De discussie is overigens ook voor console-gamers weinig aan en gezien we die splitsing nog niet hebben gemaakt lijkt het me beter om het te hebben over de mappen bijvoorbeeld.
De lijst was:
- Siege of Shanghai
- Paracel Storm
- Zavod 311
- Lancang Dam
- Flood Zone
- Rogue Transmission
- Hainan Resort
- Dawnbreaker
- Operation Locker
- Golmud Railway

Kijk hier even voor de map images
Mij lijken de meeste maps me wel leuk al vraag ik me nog wel af hoe rush er op speelt. Ben vooral benieuwd of er weer een Damavand Peak situatie in zit (originele aanval bv parachute).'

Ik denk dat je bij die map met die schotel een hoog James Bond gevoel zult hebben :+

Is er eigenlijk al bekend hoe laat de BF4 Beta gedownload kan worden of van start gaat?

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 29-09-2013 18:08 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Ja, dat staat in Origin, vanaf 19.00 uur vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Martinspire schreef op zondag 29 september 2013 @ 18:02:
Zullen we eerst gewoon even kijken hoe de beta in elkaar zit en hoe veilig deze is? Lijkt me dat ze wel wat geleerd hebben sinds de release van BF4.
De discussie is overigens ook voor console-gamers weinig aan en gezien we die splitsing nog niet hebben gemaakt lijkt het me beter om het te hebben over de mappen bijvoorbeeld.
De lijst was:

[...]
Mij lijken de meeste maps me wel leuk al vraag ik me nog wel af hoe rush er op speelt. Ben vooral benieuwd of er weer een Damavand Peak situatie in zit (originele aanval bv parachute).'

Ik denk dat je bij die map met die schotel een hoog James Bond gevoel zult hebben :+

Is er eigenlijk al bekend hoe laat de BF4 Beta gedownload kan worden of van start gaat?
Wat moeten ze van de release van BF4 geleerd hebben, de game is nog niet eens uit. ;)

Ik ben vooral beniewd naar dat level met die dam, en in hoeverre dit het speelveld beinvloed.
Zal waarschijnlijk wel iets zijn wat je als speler zelf kunt triggeren en niet zoals de antenne op Caspian dat het op een bepaald moment in de match gebeurt (Bijv. dat je op rush een MCOM hebt die de dam opblaast, wat wel bruut zou zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
AdmiralSnipe schreef op zondag 29 september 2013 @ 18:43:
[...]

Wat moeten ze van de release van BF4 geleerd hebben, de game is nog niet eens uit. ;)

Ik ben vooral beniewd naar dat level met die dam, en in hoeverre dit het speelveld beinvloed.
Zal waarschijnlijk wel iets zijn wat je als speler zelf kunt triggeren en niet zoals de antenne op Caspian dat het op een bepaald moment in de match gebeurt (Bijv. dat je op rush een MCOM hebt die de dam opblaast, wat wel bruut zou zijn)
Die grote events zijn "levolution" dingen; kunnen de spelers zelf veroorzaken of stoppen. Bijv dus de dam, de boot, flatgebouw etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Aan het downloaden. :)

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-09 10:51
hij is aan het downloaden percies 19.00 8)

[ Voor 14% gewijzigd door CallmeGod op 29-09-2013 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben em ook aan het preloaden op Origin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Ik ga lekker wachten tot vannacht, dwaze FUP's bij telenet, lol.
Helaas ook de enige met een goede snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-09 13:17
preloaden ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
nu komt me 150Mbit lijntje van Upc wel van pas :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Niet online
Bij mij gaat ie ongeveer 2.8 MB/s

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-09 08:05
Ben nu ook aan het pre-loaden.
Weet iemand ook iets van een pre-load voor de echte versie? of kan je die ook al preloaden>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Niet online
Nog 30 min en dan is het wachten inderdaad.

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
premium gebruikers kunnen toch 2 dagen eerder spelen? kan je dadelijk al spelen of moeten we nog wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
1 oktober (10:00h) is het voor exclusive, dan op 4 oktober is het voor iedereen

[ Voor 18% gewijzigd door SmokingCrop op 29-09-2013 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Niet online
Zou er ook nog iets interessants in de game bestanden staan?

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Laatst online: 13:04
Steam heeft een soort van encyptie op pre-load bestanden. Zal dat bij Origin ook zo zijn?

EDIT
Niet dus...

[ Voor 16% gewijzigd door LongBowNL op 29-09-2013 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Zijn er nog anderen die één of meerdere Battlefield 4 servers gaan huren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
WTF moet BF3 geinstalleerd hebben voordat je beta BF4 kunt downloaden. 8)7

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
pafdaddy schreef op zondag 29 september 2013 @ 20:05:
WTF moet BF3 geinstalleerd hebben voordat je beta BF4 kunt downloaden. 8)7
Had ik ook net, maar je moet even geduld hebben totdat de popup komt dat je de game kan installeren.
Ik heb even de pc opnieuw opgestart en hij pakte `m direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartenford
  • Laatst online: 25-09 22:22
Is er ook al bekend wanneer de app voor Android/IOS uitkomt? En is deze al beschikbaar tijdens de Beta

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar zoals het kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Verdorie, nu heb ik de game nog gepreordered ook!
Was eerst van plan om de Deluxe Edition te halen maar om nou 20 euro meer te betalen voor een metalen doosje en 2 extra battlepacks gaat me dan weer net iets te ver.

Beta is nu ook binnen, ben benieuwd hoe de game speelt t.o.v. BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Nieuwe info betreffende de resolutie bij de console versies:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=687837

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ofwel beiden gewoon 1080p op 60fps zoals eerder (onofficiëel) was gemeld. Prima toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Martinspire schreef op zondag 29 september 2013 @ 21:14:
[...]
Ofwel beiden gewoon 1080p op 60fps zoals eerder (onofficiëel) was gemeld. Prima toch?
Volgens mij staat er toch echt 720p/60 fps voor de Xbox One en misschien wat beter voor de PS4. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
DanielWW2 schreef op zondag 29 september 2013 @ 21:24:
[...]

Volgens mij staat er toch echt 720p/60 fps voor de Xbox One en misschien wat beter voor de PS4. ;)
Update 2: (dualshockers translates the original sources update to be more clear)
http://www.dualshockers.com/2013/09/...x-one-and-ps4/
Earlier today we reported about an article by the Japanese site Game*Spark that mentioned that an Electronic Arts “representative in charge” told them that the retail version of Battlefield 4 for Xbox One would run at 720p and 60 frames per second.
The original article was just updated with the following:
After the review of the product, during a Q&A session with the personnel at the DICE booth, we learned that the developer aims to have the same frame rate and resolution for the Xbox One and PS4 retail versions. We modified the contents of the article to match. Final specifications are unknown until officially published by EA DICE.
Lijkt me vrij duidelijk toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Ik weet dat jij enorm uitkijkt naar de volgende generatie consoles, maar uit de tekst blijkt absoluut niet dat er sprake is van 1080p/60fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Dus 720p en 60 fps voor beide versies...

Oh en dan nog dit:

http://blogs.battlefield.com/2013/09/this-is-the-bf4-beta/
The beta version of the game is actually older than the version we are currently working on at the DICE office, since the beta had to be submitted for testing and certification before it can go live.
http://www.reddit.com/r/b...tleblog/ccglp6o?context=3

Zo te zien krijgt de PC een nieuwe beta build. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
DanielWW2 schreef op zondag 29 september 2013 @ 21:33:
Dus 720p en 60 fps voor beide versies...
Het ziet er inderdaad naar uit dat de Xbox One versie op 720p@60fps draait, maar de vraag is of ze de resolutie en fps op de PS4 gaan cappen op dezelfde cijfers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
rgras schreef op zondag 29 september 2013 @ 21:36:
[...]

Het ziet er inderdaad naar uit dat de Xbox One versie op 720p@60fps draait, maar de vraag is of ze de resolutie en fps op de PS4 gaan cappen op dezelfde cijfers.
Dat is inderdaad de vraag. Het zal denk ik aan twee factoren gaan liggen. Hoe veel sneller is de PS4 GPU en werkt AMD's Mantle ook voor de PS4. Mantle is namelijk zeer waarschijnlijk het trucje van MS. ;)

Oh en de PC servers huren wordt duurder. EA moet meer geld zien...
http://www.nfoservers.com...=1&t=9539&start=30#p48875

[ Voor 12% gewijzigd door DaniëlWW2 op 29-09-2013 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
De PS4 GPU is zwaar aangepast, maar wel van de GCN-architectuur.. dus er is een kans dat ze het eventueel allebei kunnen ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springstof
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Dat BF 4 op de PS 4 eventueel een hogere resolutie krijgt is natuurlijk helemaal niet verrassend. De PS 4 is veel krachtiger dan de Xbox One en dus is het niet meer dan logisch dat je betere grafische prestaties op de PS 4 zult krijgen. Het verschil is groter dan bij de PS 3 versus de Xbox 360 en uitkomsten uit het verleden geven uiteraard geen garanties voor de toekomst in dit geval. Logica wel. Ik had echter niet verwacht dat games al gelijk bij launch grafisch veel verder zouden zijn op de PS4, maar dat het pas na ongeveer een jaar het verschil evident zou zijn. Dat multiplatform games bijvoorbeeld een hogere resolutie op de PS 4 zullen krijgen en andere betere grafische instellingen is uiteraard een niet te vermijden ontwikkeling gezien de hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Springstof schreef op zondag 29 september 2013 @ 21:58:
Ik had echter niet verwacht dat games al gelijk bij launch grafisch veel verder zouden zijn op de PS4, maar dat het pas na ongeveer een jaar het verschil evident zou zijn.
Dat de PS4 verder is lijkt mij ondertussen ook duidelijk, maar 'veel verder' mag je pas gebruiken op het moment dat we daadwerkelijk de feiten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Reactie's die gaan over het downloaden gaan onverbiedelijk de TrashCan in. Het gaat namelijk niet om de game zelf en dus is het offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
Martinspire schreef op zondag 29 september 2013 @ 21:28:
[...]

[...]
Lijkt me vrij duidelijk toch?
Wat is er duidelijk? Dat het op 720P wordt hoop ik dat je bedoeld?
Want dat is het duidelijke hieraan.

Ik had voor de console gamers ook gehoopt op 1080P constant.
ben heel benieuwd wanneer ze dit wel kunnen maken. Misschien pas in bf5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
beebie121 schreef op zondag 29 september 2013 @ 22:29:
[...]

Wat is er duidelijk? Dat het op 720P wordt hoop ik dat je bedoeld?
Want dat is het duidelijke hieraan.

Ik had voor de console gamers ook gehoopt op 1080P constant.
ben heel benieuwd wanneer ze dit wel kunnen maken. Misschien pas in bf5?
Zodra consoles sterk genoeg zijn.
PS4/XBONE zijn vergelijkbaar met low-end pc's dus ga er vanuit dat je alleen minder veeleisende games (CoD etc) op 1080p zult zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Next-gen is niet bepaald low-end, maar die fout wordt wel vaker gemaakt door pc-aanhangers. Maar laten we die discussie elders voeren. In ieder geval haal ik er een andere boodschap uit. De PS4 was op de beurs 720p maar intern al verder. De X1 versie werd ook op 720p getoond maar ook dat wordt dus nog hoger. Tenminste, dat haal ik er dus uit.
Maar we zullen zien. Duurt nog anderhalve maand voordat we dat uberhaupt kunnen bekijken maar laten we ons eerst op de Beta focussen :)

[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 29-09-2013 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Martinspire schreef op zondag 29 september 2013 @ 23:24:
Next-gen is niet bepaald low-end, maar die fout wordt wel vaker gemaakt door pc-aanhangers.
Als dat niet zo zou zijn, dan draaide de game wel op 1080p. Simpel zat.
Een simpele mid-range pc met een 760 of 7950 moet makkelijk 60 fps trekken op 1080p high settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:37
Commander mode niet beschikbaar in de beta :'(

Bron: https://help.ea.com/uk/ar...efield-4-beta-information

Dat is wel kut weten we nog niet of het wel/niet gebalanceerd is.
En kunnen we niet de hele beta zeiken hoe OP de commander wel niet is.
unfor schreef op zondag 29 september 2013 @ 23:39:
[...]

Een simpele mid-range pc met een 760 of 7950 moet makkelijk 60 fps trekken op 1080p high settings.
Niet op 60fps zonder drops.
En nu de eerste ervaringen binnen komen van mensen die het op de Next-gen consoles gespeeld hebben.
Kan iedereen die een next-gen console wil kopen met een gerust hart BF4 kopen wat het ziet er heel goed uit en speelt heel smooth

[ Voor 54% gewijzigd door beuker19 op 29-09-2013 23:44 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:43
[...]

Dat doet m'n gtx470 ook in bf3, maar natuurlijk niet met hbao en meer van dat soort ongein

een ps4 is zeker wel sneller dan een 470 qua gpu, maar dice vindt dit soort effecten gewoon belangrijker dan native fullhd resolutie.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
haarbal schreef op zondag 29 september 2013 @ 23:46:
[...]
een ps4 is zeker wel sneller dan een 470 qua gpu, maar dice vindt dit soort effecten gewoon belangrijker dan native fullhd resolutie.
En dat baseer je op welke bronnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
5 dingen die je moet doen in de BF4 beta

LOL _O- _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Martinspire schreef op zondag 29 september 2013 @ 23:24:
Next-gen is niet bepaald low-end, maar die fout wordt wel vaker gemaakt door pc-aanhangers. Maar laten we die discussie elders voeren. In ieder geval haal ik er een andere boodschap uit. De PS4 was op de beurs 720p maar intern al verder. De X1 versie werd ook op 720p getoond maar ook dat wordt dus nog hoger. Tenminste, dat haal ik er dus uit.
[...]

De consoles komen, voor zover het te vergelijken is, hardware-wise overeen met een hedendaags midrange PC-systeem. Dat verschil zal alleen maar groter worden, al zal dit wel voor een klein deel gecompenseerd worden doordat devs de consoles efficiënter weten te gebruiken. Qua prestaties zal voor de komende generatie gelden: PC > consoles. Punt. Case closed.
Overigens hoeft dit an sich geen probleem te zijn. Het ontbreken van een hoge resolutie wordt enigszins gecompenseerd door het feit dat men over het algemeen op enkele meters van het scherm zitten. Ik denk dat je beter 900P o.i.d. met betere lighting etc. kan hebben dan 1080p waarbij er op diverse effecten bespaard wordt. Daarnaast is er door veel mensen al bevestigd dat het er redelijk goed uit ziet, al was er wel sprake van blurry textures etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
beuker19 schreef op zondag 29 september 2013 @ 23:39:
Commander mode niet beschikbaar in de beta :'(

Bron: https://help.ea.com/uk/ar...efield-4-beta-information

Dat is wel kut weten we nog niet of het wel/niet gebalanceerd is.
En kunnen we niet de hele beta zeiken hoe OP de commander wel niet is.

[...]
Jammer dat ie er niet in zit. Ik hoop dat ze dan wel de second screen feature erin zit. Of dat moet dan ook weer via dezelfde app komen, maar we blijven hopen. Lijkt voor mij de belangrijkste nieuwe taktische feature die ze toevoegen aan de game (map op mn andere monitor tijdens het gamen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Wat een zielige, slappe, 0% kwaliteit rippoff van Epic Rap Battles of history...
Echt doodsaai. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Niet online
DanielWW2 schreef op maandag 30 september 2013 @ 00:20:
[...]

Wat een zielige, slappe, 0% kwaliteit rippoff van Epic Rap Battles of history...
Echt doodsaai. :O
Beter goed gejat dan slecht bedacht. En ik vond 'm best wel leuk. :D

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Geen commander in de beta...
https://help.ea.com/uk/ar...efield-4-beta-information

Misschien wel een DICE dev die commander is maar niet voor de gewone speler. Dat wordt dus rampzalig met de gemiddelde kwaliteit van een DICE dev als speler van hun eigen game. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:43
unfor schreef op zondag 29 september 2013 @ 23:48:
[...]

En dat baseer je op welke bronnen?
een 7850 presteert beter dan een gtx 470 in nagenoeg elk spel, dus een ps4 is waarschijnlijk sneller dan een 470.

Zo veel maakt de resolutie niet uit, zelfs 720p ziet er opgeschaald nog wel aardig uit met antialiasing, zeker op een tv die op een paar meter afstand staat. Waarschijnlijk komt de final versie ergens tussen de 720 en 1080 qua resolutie, zal niet te vergelijken zijn met de currentgen consoles.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
DanielWW2 schreef op maandag 30 september 2013 @ 00:31:
Geen commander in de beta...
https://help.ea.com/uk/ar...efield-4-beta-information

Misschien wel een DICE dev die commander is maar niet voor de gewone speler. Dat wordt dus rampzalig met de gemiddelde kwaliteit van een DICE dev als speler van hun eigen game. :Y)
Vreemd:

The Battlefield 4 Beta will conclude on October 15th. Your progress will not transfer into the full game.

Ik heb ergens in dit topic gelezen dat dit wel het geval zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
partyondude schreef op maandag 30 september 2013 @ 00:40:
[...]

Vreemd:

The Battlefield 4 Beta will conclude on October 15th. Your progress will not transfer into the full game.

Ik heb ergens in dit topic gelezen dat dit wel het geval zou zijn.
Zijn ze op teruggekomen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Beter. want vind dat altijd dom dat progress bewaard moet blijven :/ het is een beta en geen launch dus laat alles maar bewaard worden zodra de game uit komt imo :) had een tijd geen FPS meer gespeeld maar nu BF4 er aan komt echt veel zin om te spelen en heb BF3 weer even opgepakt en het vliegen met jet's blijf ik zoo strak vinden in deze games

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
unfor schreef op zondag 29 september 2013 @ 22:59:
[...]

Zodra consoles sterk genoeg zijn.
PS4/XBONE zijn vergelijkbaar met low-end pc's dus ga er vanuit dat je alleen minder veeleisende games (CoD etc) op 1080p zult zien.
De huidige en next-gen consoles zijn sterk genoeg om 1080p games af te leveren. Maar het probleem ligt bij de developers die een afweging moeten maken: 720p en iets mooier, versus 1080p en iets lelijker.
(Maar nu ik er zo bij nadenk: 720p geeft ook veel meer karteltjes dan bij 1080p waardoor je bij 1080p minder aan AA technieken moet denken. Maar dat terzijde.)

Als ik Sony/MS was, zou ik een verplichting vastleggen betreffende de resolutie. Want als er nu al veel developers zijn die onder de 1080p werken om zo betere graphics te hebben, zullen veel andere developers zich ook genoodzaakt voelen om met een resolutie onder de 1080p te werken omdat hun game er anders minder mooi uit zou zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Wij van BuG gaan in ieder geval samen een server huren :)
Waarschijnlijk een 64p met alles erop en eraan.
Dus als er nog mensen zijn die graag mee doen?

[ Voor 11% gewijzigd door beuker19 op 30-09-2013 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Goede zaak, vond het al wat vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
En natuurlijk is de app alleen voor android/iOS... jammer dat windows rt tablets niet worden meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Basekid schreef op maandag 30 september 2013 @ 08:40:
En natuurlijk is de app alleen voor android/iOS... jammer dat windows rt tablets niet worden meegenomen.
Konden ze niet als alternatief een HTML applicatie bouwen? Dat werkt op bijna alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Basekid schreef op maandag 30 september 2013 @ 08:40:
Tja de markt van mensen met een Windows RT tablet is erg klein en ik denk dat ze daar ook weinig groei in verwachten. Om eerlijk te zijn zou ik RT ook compleet links laten liggen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Tsurany schreef op maandag 30 september 2013 @ 09:08:
[...]

Tja de markt van mensen met een Windows RT tablet is erg klein en ik denk dat ze daar ook weinig groei in verwachten. Om eerlijk te zijn zou ik RT ook compleet links laten liggen.
Dat klopt, maar ze hadden hem best in de Windows store kunnen releasen als App voor Win8 en RT.

Maar geef toe dat ik al nooit echt veel hoop had ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Nu online

Kiwi

Gadgetfreak

Ik dacht dat de demo van commander op een Windows RT tablet was, maar dat weet ik niet zeker. Blijkbaar niet dus.

Als ze commander trouwens niet beschikbaar maken in de beta heeft dat te maken met de app, de second screen functionaliteit zal dus ook niet werken (denk ik).

[ Voor 5% gewijzigd door Kiwi op 30-09-2013 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:12
Amanoo schreef op maandag 30 september 2013 @ 09:06:
[...]

Konden ze niet als alternatief een HTML applicatie bouwen? Dat werkt op bijna alles.
Gaat wat lastig, als ik zo wat beelden zie gaat dat een beetje vervelend worden op apparaten zonder Flash/HTML5 support. Heb ook geen idee of mobiele browsers wel goed om kunnen gaan met een lading javascript/php. Zal vast wel over nagedacht zijn want HTML zou natuurlijk cross-platform zijn als dat zou werken.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:05

Pykow

Angelo OTR

Geweldig de beta kan ik vergeten, want die start morgen en mijn pc is nog steeds niet binnen.
dit komt doordat ze geen SSD en HDD hadden liggen die ik besteld had en ze verwachten deze morgen of overmorgen pas binnen en daarna is het in elkaar zetten en wachten tot de levering.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:48
Je kan de beta spelen tot de 15e, so no worries :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

naaitsab schreef op maandag 30 september 2013 @ 09:36:
[...]

Gaat wat lastig, als ik zo wat beelden zie gaat dat een beetje vervelend worden op apparaten zonder Flash/HTML5 support. Heb ook geen idee of mobiele browsers wel goed om kunnen gaan met een lading javascript/php. Zal vast wel over nagedacht zijn want HTML zou natuurlijk cross-platform zijn als dat zou werken.
Aan Flash moet je je niet willen branden, maar het lijkt me dat als je apparaat niet een dergelijke HTML5 app kan draaien je ook gewoon vrij oud of dondersgoedkoop spul hebt. Er zijn al genoeg websites die HTML5 games voor de telefoon aanbieden, en zo bijzonder is commander mode ook weer niet. Gewoon wat 2D materiaal en wat netwerkcode, nauwelijks fancier dan die spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vinom schreef op maandag 30 september 2013 @ 09:48:
Je kan de beta spelen tot de 15e, so no worries :)
Maar anders hadden we vandaag geen Pykow dramaqueen momentje gehad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
beuker19 schreef op maandag 30 september 2013 @ 01:31:
Ik wil wel meedoen/bijdragen hoor.
Hoeveel kost zoiets eigenlijk?
Laat me maar weten hoe ik dat kan doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
En ik vind het wel beter dat de stats niet meegaan vanuit de beta.
had dat nog niet gelezen/gehoord!

Nu kan je echt gaan testen in de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:48
Tsurany schreef op maandag 30 september 2013 @ 10:21:
[...]

True that.

Battlelog heeft momenteel een update. Ben benieuwd ^^

[ Voor 66% gewijzigd door vinom op 30-09-2013 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Hopelijk kan ik dan gewoon op een bf3 server zonder 3x te moeten reconnecten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-09 15:51

Phntm

Tlingelingeling

SmokingCrop schreef op maandag 30 september 2013 @ 10:37:
Hopelijk kan ik dan gewoon op een bf3 server zonder 3x te moeten reconnecten :+
Toevallig ben ik jou gisteren tegen gekomen in een OVERVOLLE BF3 server die non-stop lagde. Wat is de wereld klein. Klik maar op mijn profile en dan zal je zien wie ik ben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beebie121 schreef op maandag 30 september 2013 @ 10:27:
Ik wil wel meedoen/bijdragen hoor.
Hoeveel kost zoiets eigenlijk?
Laat me maar weten hoe ik dat kan doen!
Dan zou ik even kijken op www.bug-community.com en de discussie daar verder afhandelen gezien het eigenlijk niks meer met GoT te maken heeft.

Schat kosten voor de server in op een euro per slot met wat extra korting als je er meerdere afneemt of als je alvast een pre-order plaatst. De prijs zou wel iets omhoog gaan vergeleken met BF3 hoorde ik maar volgens mij valt dat wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Tsurany schreef op maandag 30 september 2013 @ 10:21:
[...]

Haha i dont care meer de laatste tijd.
ik heb voortaan andere dingen aan me kop dan games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-09 15:51

Phntm

Tlingelingeling

Pykow schreef op maandag 30 september 2013 @ 10:53:
[...]

We kennen geloof ik allemaal dat gevoel wel. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op maandag 30 september 2013 @ 10:53:
[...]

Dat weten we, dat post je gemiddeld genomen elke dag. Tezamen met vrijwel alle status updates over je nieuwe pc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Tsurany schreef op maandag 30 september 2013 @ 10:56:
[...]

Dat weten we, dat post je gemiddeld genomen elke dag. Tezamen met vrijwel alle status updates over je nieuwe pc ;)
Oeps My bad ;)

Back on topic:
Battlelog laat nu ook een icoontje zien van je BF4 account, verder zie ik nog geen verandering in battlelog.
Ik had verwacht dat ze de looks van BF3 ook zouden aanpassen , hetzelfde als met BF4 straks.
Ben erg benieuwd wat straks weer de must have weapon gaat worden en welke wapen weer super OP gaat worden. Ook erg benieuwd naar benchmarks straks, hoe draait het bij de meeste en heb je minder last van FPS drops.
Hoe gaat de game eruit zien op de huidige generatie consoles ?
GTA V ziet er gewoon goed uit voor op een oude console doos en het is de vraag of Dice zijn graphics ook nog wat heeft kunnen opschroeven of minstens een iets soepelere gameplay kunnen garanderen.
Heb BF3 ook op de Xbox360 gespeeld en daar is het Battlefield ervaring een stuk minder leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Heeft er al iemand een idee met welke setup ze zeker willen spelen in de beta.

Mijn setup :

Recon

Primairy
ACW-R met Suppressor - stubby grip - coyote rds - magnifier x2

Secondary
M1911 met delta rds - flash light

Gadgets
C4
Motion balls

Grenade
Flashbang of RoG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Pykow schreef op maandag 30 september 2013 @ 12:04:
[...]
Ben erg benieuwd wat straks weer de must have weapon gaat worden en welke wapen weer super OP gaat worden.
Welke wapen een "Must Have" gaat worden vind ikzelf helemaal niet spannend. Ik heb de M16 nauwelijks aangeraakt in BF3 omdat ik dit wapen poeplelijk vind. Het model is nauwelijks verandert sinds 60's van vorige eeuw. Ik ga meer voor de "looks" en de effectieve range van wapens. :)
Ook erg benieuwd naar benchmarks straks, hoe draait het bij de meeste en heb je minder last van FPS drops.
Ben ook erg benieuwd of 6-core en 8-core CPU's nu meer profijt gaan ondervinden. En hoe de GCN GPU's vanaf de "december BF3 Mantle patch" gaan presteren. Ik ben dan vooral benieuwd wat de performance increase is t.o.v. de non-GCN GPU's.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

beuker19 schreef op maandag 30 september 2013 @ 01:31:
Heeft BuG nog iets te maken met GoTBF3 / GoTLike, of is dat een losstaande clan? En wie is "wij" dan? :)

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op maandag 30 september 2013 @ 12:33:
Heeft er al iemand een idee met welke setup ze zeker willen spelen in de beta.
Recon

Primairy
G36C met Suppressor - Angled Grip - Holo Sight - Magnifier x2

Secondary
.44 Magnum met Delta RDS

Gadgets
C4
Motion balls

Grenade
Flashbang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
CodeCaster schreef op maandag 30 september 2013 @ 12:40:
[...]

Heeft BuG nog iets te maken met GoTBF3 / GoTLike, of is dat een losstaande clan? En wie is "wij" dan? :)
Er zijn nog wel veel de zelfde leden maar dat is alles maar het heeft verder niets meer met elkaar te maken.
En wij zijn niet echt een clan maar meer een community om gewoon lekker samen te gamen.
Hopelijk straks met BF4 ook meer teamplay georienteerd.
En zo het nu lijkt zijn BVK,Fonta,Cptchaos,Gert-jan oss en ik straks moderator op de gameserver en willen wij geen regels maar gewoon volwassen gedrag dus geen members/spelers die het lopen te verzieken voor anderen.
Want dan gaat het belang van de server voor wij willen niet meer zoals bij Gotbf3 dat sommigen het spel plezier bederven van anderen maar wel binnen de ''regels'' blijven zoals de M26 bug en Baserapen.
Ons doel is gewoon om een leuke server te draaien waar fun voorop staat met het liefst veel nederlanders.
Met het liefst ook wat actieve spelers op onze eigen TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Ik ga gewoon elk wapen uittesten en zien wat er het best speelt voor me eigen :D
Phntm schreef op maandag 30 september 2013 @ 10:39:
[...]
Toevallig ben ik jou gisteren tegen gekomen in een OVERVOLLE BF3 server die non-stop lagde. Wat is de wereld klein. Klik maar op mijn profile en dan zal je zien wie ik ben. :P
Wat is je battlelog naam dan? :p
pseudoshadow1 & phntm is er niet

ekster.. toevallig? :p

[ Voor 71% gewijzigd door SmokingCrop op 30-09-2013 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-09 16:41
De go-to wapens in de builds tot nu toe lijken de M416 (m16a3 vervanging), de famas (akelige firerate, grotere ammoclips en beduidend minder recoil dan in bf3) en de AK-12.

De AK-12 is de nieuwe AN-94 maar dan beter schijnt, full auto is het 600 RPM maar in burst mode (3 shots) 1000 RPM met nagenoeg geen recoil. Ook is er in de tot nu toe speelbare builds geen jamming mechanisme zoals nu het geval is met burst wapens, dus dat zou de AK-12 wel eens het beste wapen in-game kunnen maken.

Overigens heeft een DICE medewerker zich een beetje voorbij gesproken op Reddit en de post is alweer verwijderd maar de beta build voor de console is 4 weken oud (door het authenticatieproces), de beta build voor de PC is van afgelopen week. Als dat waar is, ben ik benieuwd naar de verschillen tussen beide versies.

[ Voor 24% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 30-09-2013 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Primary
Mk11 - 4x optic - offset iron sights (of ze moeten ook offset reddot implementeren)
ben heel blij dat ze die eindelijk een 20rnd magazine hebben gegeven. 10 was echt te weinig in bf3.
(hoewel ik wel bang ben dat ze 'm minder power hebben gegeven)

Secondary
1911 of een glock - met rds

Gadgets
Claymore
Motion balls

Grenade
De echte

[ Voor 30% gewijzigd door defusion op 30-09-2013 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 30 september 2013 @ 13:09:
Overigens heeft een DICE medewerker zich een beetje voorbij gesproken op Reddit en de post is alweer verwijderd maar de beta build voor de console is 4 weken oud (door het authenticatieproces), de beta build voor de PC is van afgelopen week. Als dat waar is, ben ik benieuwd naar de verschillen tussen beide versies.
Dat is altijd en elk jaar hetzelfde. De grote console bouwers willen vooraf de certificering kunnen doen. Dat neemt nu eenmaal vrij veel tijd in beslag. Updates kunnen daarna wel sneller worden toegelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
beuker19 schreef op maandag 30 september 2013 @ 12:55:
[...]

Er zijn nog wel veel de zelfde leden maar dat is alles maar het heeft verder niets meer met elkaar te maken.
En wij zijn niet echt een clan maar meer een community om gewoon lekker samen te gamen.
Hopelijk straks met BF4 ook meer teamplay georienteerd.
En zo het nu lijkt zijn BVK, Fonta, Cptchaos,Gert-jan oss en ik straks moderator op de gameserver en willen wij geen regels maar gewoon volwassen gedrag dus geen members/spelers die het lopen te verzieken voor anderen.
Want dan gaat het belang van de server voor wij willen niet meer zoals bij Gotbf3 dat sommigen het spel plezier bederven van anderen maar wel binnen de ''regels'' blijven zoals de M26 bug en Baserapen.
Ons doel is gewoon om een leuke server te draaien waar fun voorop staat met het liefst veel nederlanders.
Met het liefst ook wat actieve spelers op onze eigen TS.
Fun is de key :) Dat is volgens mij ook de reden om te gamen toch? Fun hebben...
En samenwerkend met anderen via TS geeft nog eens een extra dimensie aan online gamen wat het imho toch weer nog een heel stuk leuker maakt.
Pagina: 1 ... 56 ... 95 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.