Stewie en co rekenen maximaal €0,85 en minimaal €0,72 per slot.Tsurany schreef op maandag 30 september 2013 @ 10:49:
[...]
Dan zou ik even kijken op www.bug-community.com en de discussie daar verder afhandelen gezien het eigenlijk niks meer met GoT te maken heeft.
Schat kosten voor de server in op een euro per slot met wat extra korting als je er meerdere afneemt of als je alvast een pre-order plaatst. De prijs zou wel iets omhoog gaan vergeleken met BF3 hoorde ik maar volgens mij valt dat wel mee.
Zeker weten, we hebben nog altijd de grootste lol elke avond toch? Nou nog weer iets bedenken waardoor de tegenstanders niet stiekem in hetzelfde TS kanaal zitten en alle plannetjes horen...Fonta schreef op maandag 30 september 2013 @ 13:58:
[...]
Fun is de keyDat is volgens mij ook de reden om te gamen toch? Fun hebben...
En samenwerkend met anderen via TS geeft nog eens een extra dimensie aan online gamen wat het imho toch weer nog een heel stuk leuker maakt.
Ik ben dan ook benieuwd hoe een en ander straks met Procon uit gaat pakken en of dat weer aan TS te koppelen valt.
M16beuker19 schreef op maandag 30 september 2013 @ 12:33:
Heeft er al iemand een idee met welke setup ze zeker willen spelen in de beta.
Mijn setup :
Recon
Primairy
ACW-R met Suppressor - stubby grip - coyote rds - magnifier x2
Secondary
M1911 met delta rds - flash light
Gadgets
C4
Motion balls
Grenade
Flashbang of RoG
M320
G18
Defib
Gaan we weer
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Het certificeringsproces is eigenlijk ook wel weer het manco van de consoles. Daardoor moet je langer wachten op patches, die ook nog eens minder frequent vrijgegeven worden vanwege de kosten die eraan verbonden zijn. Ik las ergens een patch fee van $40.000 voor de Xbox 360. Gelukkig zijn de consolebouwers hier een paar maanden geleden op teruggekomen en zijn de fees aangepast en is het proces versoepeld/versneld.Stewie! schreef op maandag 30 september 2013 @ 13:54:
[...]
Dat is altijd en elk jaar hetzelfde. De grote console bouwers willen vooraf de certificering kunnen doen. Dat neemt nu eenmaal vrij veel tijd in beslag. Updates kunnen daarna wel sneller worden toegelaten.
BF3 had er wel last van, want tussen elke patch zat toch minimaal twee maanden. Het PC-platform moest wachten op goedkeuring vanuit de consolehoek. Iedereen herinnert zich nog wel de M26 glitch van de april 2012 patch die pas gefixt werd in de juni 2012 patch.
YouTube: HA! GAYYYYY!!!
[ Voor 3% gewijzigd door beuker19 op 30-09-2013 14:34 ]
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Verwijderd
Willen jullie baserapen gaan verbieden?beuker19 schreef op maandag 30 september 2013 @ 12:55:
[...]
Want dan gaat het belang van de server voor wij willen niet meer zoals bij Gotbf3 dat sommigen het spel plezier bederven van anderen maar wel binnen de ''regels'' blijven zoals de M26 bug en Baserapen.
Op dezelfde manier, easy peasy!bvk schreef op maandag 30 september 2013 @ 14:09:
Ik ben dan ook benieuwd hoe een en ander straks met Procon uit gaat pakken en of dat weer aan TS te koppelen valt.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Tbh ik vind het nog steeds slecht dat Dice daar geen oplossing voor heeft verzonnen, terwijl het eigenlijk zo simpel is..Verwijderd schreef op maandag 30 september 2013 @ 14:41:
[...]
Willen jullie baserapen gaan verbieden?
Meer defensieve maatregelen dicht bij de base, zodat het zelfmoord wordt om een base proberen te rapen is een voorbeeldje.
Zo simpel zie ik dat anders niet. Ten eerste krijg je dezelfde situatie alleen zit de tegenstander nét iets verder buiten de base, buiten het bereik van de base defensie.IngamerX schreef op maandag 30 september 2013 @ 14:47:Tbh ik vind het nog steeds slecht dat Dice daar geen oplossing voor heeft verzonnen, terwijl het eigenlijk zo simpel is..
Meer defensieve maatregelen dicht bij de base, zodat het zelfmoord wordt om een base proberen te rapen is een voorbeeldje.
Ten tweede moet je uitkijken dat je niet het halve luchtruim ontoegankelijk maakt voor heli's en jet's want dat lijkt me ook niet de bedoeling...
Of gewoon weer een grote no-go area rond de base voor de tegenstander en dat alleen de spec-ops klasse erin kan (en mag) om assets op te blazen, net zoals met BF2.IngamerX schreef op maandag 30 september 2013 @ 14:47:
[...]
Tbh ik vind het nog steeds slecht dat Dice daar geen oplossing voor heeft verzonnen, terwijl het eigenlijk zo simpel is..
Verbieden van baserape is en blijft lastig als het niet te controleren valt.
Mijn setup :
Assault
Primairy
M416 met RDS of kobra achtige scope.
Secondary
.44 magnum met een RDS erop als dat kan.
Gadgets
Revive kit en medic kit
Grenade
M67 (standaard granaat)
Dus gewoon dezelfde setup als in BF3
Assault
Primairy
M416 met RDS of kobra achtige scope.
Secondary
.44 magnum met een RDS erop als dat kan.
Gadgets
Revive kit en medic kit
Grenade
M67 (standaard granaat)
Dus gewoon dezelfde setup als in BF3
Angelo NL / Global Cargo VTC
Nee maar het vergallen voor de rest van de spelers word niet gewaardeerd en zal ook leiden tot een waarschuwing of misschien een kick.Verwijderd schreef op maandag 30 september 2013 @ 14:41:
[...]
Willen jullie baserapen gaan verbieden?
Kijk heeft iemand alle vlaggen of zit er iemand te snipen in de basis is het je goed recht om iemand in de basis te doden maar het expres vernielen van voertuigen om te trollen word niet gewaardeerd.
Dan heb je dus een hele lijst ongeschreven regels waarvoor moderators kunnen kicken. Wat de een trollen vind ziet de ander als normaal tactisch spel. Vooraf is het dus niet duidelijk voor de bezoeker wat wel en niet mag. Vervolgens zijn veel regels lastig te controleren, zit je met spelers die op Teamspeak sneller hun zin krijgen omdat ze direct bij de moderator kunnen klagen en zal je kicks krijgen die op z'n minst discutabel zijn.beuker19 schreef op maandag 30 september 2013 @ 14:57:
[...]
Nee maar het vergallen voor de rest van de spelers word niet gewaardeerd en zal ook leiden tot een waarschuwing of misschien een kick.
Kijk heeft iemand alle vlaggen of zit er iemand te snipen in de basis is het je goed recht om iemand in de basis te doden maar het expres vernielen van voertuigen om te trollen word niet gewaardeerd.
Dat is dus direct het probleem met "geen regels" en "volwassen gedrag". Een kleine groep gaat bepalen wat volwassen gedrag is en wat onvolwassen gedrag is terwijl dat een behoorlijk discutabel punt kan zijn. Nergens staat duidelijk beschreven wat wel en niet mag en alles gaat puur op gevoel.
Dat is uit beheersoogpunt ideaal, je hoeft veel minder verantwoording af te leggen en kan eigenlijk redelijk doen en laten wat je wilt. Voor de bezoeker is het echter zeer irritant omdat voor hem gewoon niet duidelijk is wat hij wel en niet kan doen.
Zo zie ik het gebruik van de M26 bug niet als onvolwassen gedrag en is baserapen in mijn ogen ook niet onvolwassen. Juist het vernietigen van andermans voertuigen zie ik als volwassen gedrag. Je speelt om te winnen en doet daarbij wat nodig is om te winnen. Juist het hanteren van zulke regels zie ik eerder terug bij kinderspelletjes waarbij er alleen maar winnaars kunnen zijn.
Er zijn geen assets meer. Dat is volgens mij volledig vlag related. Is er al een baserape gaande heeft de commander van het andere team direct veel voordelen.bvk schreef op maandag 30 september 2013 @ 14:52:
Of gewoon weer een grote no-go area rond de base voor de tegenstander en dat alleen de spec-ops klasse erin kan (en mag) om assets op te blazen, net zoals met BF2.
Verbieden van baserape is en blijft lastig als het niet te controleren valt.
DICE zou inderdaad eens naar mapdesign moeten kijken want soms zijn maps zo ontworpen dat een baserape haast onvermijdelijk is. Kijk naar Caspian Border, beide bases hebben vrijwel enkel open terrein om zich heen waardoor spelers vrijwel geen dekking hebben tijdens hun uitval.
Kijk naar Metro waar de defender heel ver naar voren kan rennen en dan alle dekkingsvoordelen heeft door de plaatsing van rosten.
Of Seine Crossing in Rush waarbij de aanvaller een straat en twee steegjes heeft om doorheen te moeten breken.
Het zijn situaties waarbij een net wat sterker team een enorm verschil kan maken doordat er maar beperkte aanvalsroutes zijn of spelers juist enorme open velden over moeten steken.
[ Voor 4% gewijzigd door Tsurany op 30-09-2013 15:15 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Mijn setup:
Knife
Objective:
Take down attack choppah
Maar hoezo zit iedereen hier z'n setup te posten??
Je gaat toch gewoon alles uitproberen??
Knife
Objective:
Take down attack choppah
Maar hoezo zit iedereen hier z'n setup te posten??
Je gaat toch gewoon alles uitproberen??
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Maar het is wel de reden dat er op een gegeven moment niemand van GoT meer op de GoTBF3 servers speelde.Tsurany schreef op maandag 30 september 2013 @ 15:14:
[...]
Dan heb je dus een hele lijst ongeschreven regels waarvoor moderators kunnen kicken. Wat de een trollen vind ziet de ander als normaal tactisch spel. Vooraf is het dus niet duidelijk voor de bezoeker wat wel en niet mag. Vervolgens zijn veel regels lastig te controleren, zit je met spelers die op Teamspeak sneller hun zin krijgen omdat ze direct bij de moderator kunnen klagen en zal je kicks krijgen die op z'n minst discutabel zijn.
Dat is dus direct het probleem met "geen regels" en "volwassen gedrag". Een kleine groep gaat bepalen wat volwassen gedrag is en wat onvolwassen gedrag is terwijl dat een behoorlijk discutabel punt kan zijn. Nergens staat duidelijk beschreven wat wel en niet mag en alles gaat puur op gevoel.
Dat is uit beheersoogpunt ideaal, je hoeft veel minder verantwoording af te leggen en kan eigenlijk redelijk doen en laten wat je wilt. Voor de bezoeker is het echter zeer irritant omdat voor hem gewoon niet duidelijk is wat hij wel en niet kan doen.
Zo zie ik het gebruik van de M26 bug niet als onvolwassen gedrag en is baserapen in mijn ogen ook niet onvolwassen. Juist het vernietigen van andermans voertuigen zie ik als volwassen gedrag. Je speelt om te winnen en doet daarbij wat nodig is om te winnen. Juist het hanteren van zulke regels zie ik eerder terug bij kinderspelletjes waarbij er alleen maar winnaars kunnen zijn.
Vooral om dit soort gezeur , waarom zou 1 iemand het moeten verpesten voor een hele server.
Als ik dan kijk in het belang van gezellig en leuk samen spelen op een server gaat dat boven het belang van 1 iemand die maar wat trolled of loopt te zeiken of gewoon een bug in het spel misbruikt.
Kijk je moet wel oppassen dat het niet doorslaat natuurlijk daarom heb je ook een goed team met moderators en input uit de community nodig.
Wij hebben op onze server dat als de sfeer in de server nadelig wordt beinvloed buiten de gangbare spelwijze om (dus het aanvallen/verdedigen) dat we dan actie ondernemen. Zolang we geen last hebben van een troll maakt het ons weinig uit. Als iemand echter koste wat kost de sfeer wil verpesten en dat ook herhalend blijft doen, dan krijgt ie een kick. Verder kun je er ook uit worden gegooid vanwege laggen, maar dat lijkt me vrij logisch.
Precies het moet niet zo zijn dat je direct gaat kicken.Martinspire schreef op maandag 30 september 2013 @ 15:32:
Wij hebben op onze server dat als de sfeer in de server nadelig wordt beinvloed buiten de gangbare spelwijze om (dus het aanvallen/verdedigen) dat we dan actie ondernemen. Zolang we geen last hebben van een troll maakt het ons weinig uit. Als iemand echter koste wat kost de sfeer wil verpesten en dat ook herhalend blijft doen, dan krijgt ie een kick. Verder kun je er ook uit worden gegooid vanwege laggen, maar dat lijkt me vrij logisch.
Maar na een paar keer iemand waarschuwen moet het wel klaar zijn.
Inmiddels op mijn PSN account 100 euro "geupload" om de BF4 te pre-orderen. 20 Euro gratis van Sony zijn dan ook onderweg. Nu ga ik hier even volgen wanneer de download beschikbaar is in de PS3 store, dan kan hij meteen in de downloadrij gezet voor download. Eindelijk!
Geen idee wat mn outfit wordt, zoveel wapens ken ik niet 
Maar als er een beta server vanuit hier geregeld wordt, doe ik graag mee!
Maar als er een beta server vanuit hier geregeld wordt, doe ik graag mee!
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ik ga gewoon full recon.
Quickscoping FTW.
Quickscoping FTW.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Dat vind ik dan wel weer wonderbaarlijk, dat je in je eentje in staat bent een vijandelijk team te baserapen.beuker19 schreef op maandag 30 september 2013 @ 15:29:
[...]
Maar het is wel de reden dat er op een gegeven moment niemand van GoT meer op de GoTBF3 servers speelde.
Vooral om dit soort gezeur , waarom zou 1 iemand het moeten verpesten voor een hele server.
Voor mij is baserapen als één team in de base ingesloten zit en niet eens de kans krijgt een uitval te proberen omdat ze en masse voor hun dop geschoten worden. Wat voor mij zeker geen baserapen is is als de beide teams een deel van de kaart hebben en er één eikel bezig is voertuigen in de base kapot te schieten. Als je meerdere vlaggen hebt kun je je daar tegen verdedigen met stingers, javelins, RPGs en snipers, om nog te zwijgen van al het andere moois wat er beschikbaar is. Je laten baserapen door één vent is dus wat mij betreft schier onmogelijk. En dan hebben we toch een behoorlijk verschil van mening over wat volwassen gedrag cq baserapen is.
Aan de ééne kant snap ik waar je heen wilt, aan de andere kant kan ik bij "gezellig en leuk" niet denken "play to win". Want ik verlies wel eens, en dat is vaak niet zo leuk en als je een beetje fanatieke spelers hebt is het ook snel ongezellig op teamspeak.Als ik dan kijk in het belang van gezellig en leuk samen spelen op een server gaat dat boven het belang van 1 iemand die maar wat trolled of loopt te zeiken of gewoon een bug in het spel misbruikt.
Iemand die bugs loopt te misbruiken ben ik redelijk snel mee klaar: die M26 bug bijvoorbeeld was inderdaad zoals je zegt uitgemaakte koffie - dat ding behoorde gewoon keihard verboden tijdens de bug periode. Aan de andere kant ben ik ook wel eens behoorlijk gebaseraped op Bazaar waar die M26 bug echt dé uitkomst was, want een killstreak van 19 en de baserape gebroken door een levensgevaarlijk knetje maakten die ronde ná mijn glitcherij wel nog spannend.
Overigens is in hardcore de hele baseraperij sowieso minder - de ronde is dan te snel over ten eerste en ten tweede kun je niet door rook heen spotten dus m320 smoke en je bent zó buiten.
Mijn ervaring met ongeschreven regels, teams met moderators en vooral luisteren naar de community is dat je daar bepaald geen goed mee doet. Veel moderators is gewoon link omdat je altijd verschillen van mening hebt over wat nog kan en wat niet, ongeschreven regels heeft Tsu al aangegeven, en luisteren naar spelers vind ik helemaal geen goed idee: nóg meer kapiteins op het schip.Kijk je moet wel oppassen dat het niet doorslaat natuurlijk daarom heb je ook een goed team met moderators en input uit de community nodig.
Gewoon een paar actieve admins, die vastgestelde regels hanteren (minder is beter) en vooral niets modereren wat niet eenduidig te controleren valt. En als iemand het beter weet, gaat ie maar een eigen server huren.
Het probleem is anders levensgroot dat je over van álles en nog wat discussie krijgt. Afdoen met "wij hebben altijd gelijk" voelt oneerlijk, terwijl die voorkomen door "het staat zo in de regels" in elk geval niet als "achterbaks" ervaren kan worden.
SRR-61 zonder scope.

Ik denk dat het wel wat beter kan werken dan in BF3 nu de random accuracy penalty van suppression weg is.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
zou mooi zijn als je in red zone komt instant death? kan je niet andere voertuigen overnemen/kanpot maken in de base.beuker19 schreef op maandag 30 september 2013 @ 15:29:
[...]
Maar het is wel de reden dat er op een gegeven moment niemand van GoT meer op de GoTBF3 servers speelde.
Als ik dan kijk in het belang van gezellig en leuk samen spelen op een server gaat dat boven het belang van 1 iemand die maar wat trolled of loopt te zeiken of gewoon een bug in het spel misbruikt.
Kijk je moet wel oppassen dat het niet doorslaat natuurlijk daarom heb je ook een goed team met moderators en input uit de community nodig.
Maar als progression niet meegenomen word naar de final dan kunnen ze net zo goed alle wapens en attachments vrijgeven in de beta of gebeurd dit ook? Want iemand hier vroeg naar je favo loadout maar als je die moet unlocken in de beta dan kan dat natuurlijk wel even duren voordat je die spulletjes hebt. Heb zojuist de preload binnen was het zelfs bijna vergeten te preloaden
.
Nee dat gaat natuurlijk niet werken loop je elders op de map per ongeluk een redzone binnen ben je meteen doodbeebie121 schreef op maandag 30 september 2013 @ 15:55:
[...]
zou mooi zijn als je in red zone komt instant death? kan je niet andere voertuigen overnemen/kanpot maken in de base.

[ Voor 32% gewijzigd door JT888 op 30-09-2013 16:04 ]
Bij de BF3 beta waren de vereiste punten voor een unlock drastisch lager, zo kon je veel sneller levelen en wapens uitproberen, ik neem aan dat ze zoiets ook voor deze beta gaan doen.JT888 schreef op maandag 30 september 2013 @ 15:56:
Maar als progression niet meegenomen word naar de final dan kunnen ze net zo goed alle wapens en attachments vrijgeven in de beta of gebeurd dit ook? Want iemand hier vroeg naar je favo loadout maar als je die moet unlocken in de beta dan kan dat natuurlijk wel even duren voordat je die spulletjes hebt.
Bij de BF3 had ik ruim op tijd alle unlocks die ik wou hebben, dat wil zeggen alles behalve bolt action unlocks. Even doorbijten, PTFO-en, goed samenspelen met vrienden in een squad en je bent in no-time goed voorzien!
In BFBC2 kon je nog achterhalen via RCON waar spelers zaten, dat kan in BF3 niet meer en ik vermoed in BF4 ook niet. Dat zou al een hoop schelen.beebie121 schreef op maandag 30 september 2013 @ 15:55:
zou mooi zijn als je in red zone komt instant death? kan je niet andere voertuigen overnemen/kanpot maken in de base.
Ach er staan zo ontzettend veel servers leeg, dat zou ik niet als enkele reden aanwijzen. Als iemand loopt te zeiken of te trollen kan je gewoon duidelijke regels hanteren. Evenals bug abuse. Echter het plan om alles uit de losse pols te doen is iets wat op mij erg negatief over komt.beuker19 schreef op maandag 30 september 2013 @ 15:29:
[...]
Om eerlijk te zijn vertrouw ik het team van moderators dus niet om objectief en eerlijk te oordelen zonder dat willekeur de overhand neemt.
[ Voor 59% gewijzigd door Tsurany op 30-09-2013 16:06 ]
Ach zo ja dat was ik al vergeten ik heb nog geen favo loadout maar ik hoop dat de AEK-71 weer lekker knalt en het liefst wat meer damage doet.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 30 september 2013 @ 15:59:
[...]
Bij de BF3 beta waren de vereiste punten voor een unlock drastisch lager, zo kon je veel sneller levelen en wapens uitproberen, ik neem aan dat ze zoiets ook voor deze beta gaan doen.
Bij de BF3 had ik ruim op tijd alle unlocks die ik wou hebben, dat wil zeggen alles behalve bolt action unlocks. Even doorbijten, PTFO-en, goed samenspelen met vrienden in een squad en je bent in no-time goed voorzien!
Dat doe je niet hier...
[ Voor 87% gewijzigd door Gropah op 30-09-2013 18:27 ]
Handig om dat hier te postenAmanoo schreef op maandag 30 september 2013 @ 16:16:
Wat leuk, bij de Wehkamp stackt die NIEUW-code met andere waardebonnen. En toen kostte mijn preorder ineens 20 euro. Ik heb besloten dat als ik het spel niet wil omdat ik de beta toch niet leuk vind ik het wel voor 40 op Tweakers V&A zet. Verkoop ik het nog met winst.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Weet je wat het is je kunt het als server nooit goed doen , maar als knettergek en tsurany de enigen zijn die er over klagen ben ik tevreden
Ik hoop gewoon dat we leuk met wat Tweakers samen kunnen spelen zonder gezeur
En Tsurany als er duidelijke regels waren had je daar over lopen zeiken
[ Voor 14% gewijzigd door beuker19 op 30-09-2013 16:24 ]
De potentiële koper ziet het mogelijk niet eens, en anders is hij het tegen die tijd toch allang vergeten. Het is niet alsof iedereen met misschien enige interesse in het spel hier de hele dag rondhangt.
[ Voor 15% gewijzigd door Amanoo op 30-09-2013 16:24 ]
Nee, als er duidelijke regels waren hadden we het eventueel over de inhoud van regels kunnen hebben. Nu is het gewoon de willekeur van de moderator en aangezien ik die wel ken heb ik daar niet al te veel vertrouwen in. Die meningen liggen volgens mij behoorlijk ver uit elkaar dus zal de een totaal anders modereren dan de ander.beuker19 schreef op maandag 30 september 2013 @ 16:23:
Weet je wat het is je kunt het als server nooit goed doen , maar als knettergek en tsurany de enigen zijn die er over klagen ben ik tevreden![]()
[ Voor 7% gewijzigd door Tsurany op 30-09-2013 16:30 ]
Wordt voor de Beta ook Windows 8 'aanbevolen'?
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Goeie vraagMu.siQ schreef op maandag 30 september 2013 @ 16:33:
Verwijderd
Ik klaag nog nergens over, want ik speel er niet. En ik moet wel zeggen dat je reactie mij ook vooral aanspoort om niet op BuG servers te komen spelen.beuker19 schreef op maandag 30 september 2013 @ 16:23:
Weet je wat het is je kunt het als server nooit goed doen , maar als knettergek en tsurany de enigen zijn die er over klagen ben ik tevreden
Overigens is de kans dat wij de enigen zijn die zouden klagen als we op je server speelden echt nul komma nul repetent. Zodra jij iemand waarschuwt voor baserapen barst er een discussie zonder einde los wat je alleen op gaat lossen door óf mensen te kicken cq bannen, of je als admin als een onzekere danwel zwakke tonen en het maar te laten voor wat het is zodat de discussie stopt. En met dat soort dingen vergal je de sfeer minimaal net zo hard als met wat geneuzel vanuit een jet boven een base.
Net als Tsu denk ik ook dat die willekeur geen goed idee is. Ook denk ik dat gezien jouw neiging andere dingen te lezen dan er geschreven worden een klacht over de moderatie in je server al snel tot kicks gaat leiden. Dat soort servers zijn alleen leuk om te spelen als je zelf mod bent of als je minimaal één admin gewoon persoonlijk kent zodat je weet dat je safe zit. Ik weet dus allang dat ik van jouw server weg ga blijven, want dat soort moderatie, hoe goed bedoeld het ook altijd is, loopt na een tijdje gewoon een keer de soep in. En als het één keer mis gaat met iemand, blijft hij weg. En als het een paar keer mis gaat met regulars, loopt je server leeg. Niet omdat de spelers eikels zijn, en niet omdat de admins eikels zijn, maar omdat de deur wagenwijd open staat voor meningsverschillen waarin iedereen vind dat hij gelijk heeft en de oplossing uiteindelijk is "wij zijn admin, het is onze server, het is inderdaad oneerlijk, en je zoekt het maar uit". Dat is een prima reden, maar die wil je van te voren weten, niet pas achteraf als je voor je gevoel oneerlijk behandeld bent. Dat, en niet omdat jij er toevallig admin bent, zou voor mij dé reden zijn die server, en elke gelijkaardig geadminde server, te weren.
Begrijpelijk, dat zal zonder meer. Ik heb W8 gehad en nu ik weer terug ben op w7 zit merk ik toch wel weer dat w8 wat sneller was (mijn ervaring). Dus zit een beetje te twijfelen of ik het weer om ga gooien. Anders wacht ik er mee, maar wil toch wel graag morgen beta spelen dus dan gooi ik het er maar gewoon weer opJT888 schreef op maandag 30 september 2013 @ 16:38:
[...]
Goeie vraagmaar het zou net zo goed werken op win7 hoor zou me daar vooral niet druk overmaken.
Verwijderd
Het kán geen harde eis zijn dat je Windows 8 draait, want de overgrote meerderheid van spelers draait 7. Als ze dat zouden doen spelen er straks veertien man de bèta. Dat schiet niet op, alhoewel het wel de gebruikelijke serverproblemen zou voorkomenMu.siQ schreef op maandag 30 september 2013 @ 16:41:
[...]
Begrijpelijk, dat zal zonder meer. Ik heb W8 gehad en nu ik weer terug ben op w7 zit merk ik toch wel weer dat w8 wat sneller was (mijn ervaring). Dus zit een beetje te twijfelen of ik het weer om ga gooien. Anders wacht ik er mee, maar wil toch wel graag morgen beta spelen dus dan gooi ik het er maar gewoon weer op
Maar dat is met regels niet anders de ene moderator interpreteert de regels ook anders dan de andere.Tsurany schreef op maandag 30 september 2013 @ 16:27:
[...]
Nee, als er duidelijke regels waren hadden we het eventueel over de inhoud van regels kunnen hebben. Nu is het gewoon de willekeur van de moderator en aangezien ik die wel ken heb ik daar niet al te veel vertrouwen in. Die meningen liggen volgens mij behoorlijk ver uit elkaar dus zal de een totaal anders modereren dan de ander.
Zo kun je wel aan de gang blijven , maar het blijft gewoon dat je niet wil dat 1 iemand het verpest voor de rest.
En zolang je daar iets aan doet op een normale manier is er volgens mij niet veel aan de hand.
En dan is natuurlijk feedback van de spelers heel belangrijk.
Ws wel, sowieso is Windows 8 the way to go. 64bit is wel een vereiste.Mu.siQ schreef op maandag 30 september 2013 @ 16:33:
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Gaat om de nieuwe versie van directX die wordt aangeboden op W8warhamstr schreef op maandag 30 september 2013 @ 16:51:
[...]
Ws wel, sowieso is Windows 8 the way to go. 64bit is wel een vereiste.
Dan gaan we die er zo maar weer op zetten dus
Zolang een server je maar niet kicked voor te hoge KD of SPM, denken dat ik cheat, je gaan kicken als je niet uit de chopper gaat omdat anders zijn maatje niet mee kan, vindt ik het meestal best.
of de meest voorkomende, wanneer je de admin te vaak dood schiet en daardoor een ban krijgt
Servers zonder regels, alleen maar cheaters en hackers aanpakken is het beste.
Die niet gaan nuken bij een baserape. eigenschuld als je vast komt te zitten, dan verlaat je server maar.
of de meest voorkomende, wanneer je de admin te vaak dood schiet en daardoor een ban krijgt
Servers zonder regels, alleen maar cheaters en hackers aanpakken is het beste.
Die niet gaan nuken bij een baserape. eigenschuld als je vast komt te zitten, dan verlaat je server maar.
Ik ben niet zo kapot van die beslissing om FairFight te gaan gebruiken in BF4. Lijkt mij zoals gezegd inderdaad een magneet voor false positives. We zullen het gaan zien maar in BF3 heb ik al een hoop potjes gehad die dat ding hadden kunnen doen aanslaan. Ook mijn algemene stats (http://battlelog.battlefi...die88/stats/247330228/pc/) zouden dat kunnen doen, met name de accuracy op de M98B.
Ik ben benieuwd hoe goed dat systeem is in het onderscheiden van goede spelers en cheaters, het lijntje is natuurlijk erg fijn als er puur statistische gegevens gebruikt worden, geen detectie. Als ik zo de klagerij bij Infestation/WarZ hoor, heb ik er weinig vertrouwen in..
Ik ben benieuwd hoe goed dat systeem is in het onderscheiden van goede spelers en cheaters, het lijntje is natuurlijk erg fijn als er puur statistische gegevens gebruikt worden, geen detectie. Als ik zo de klagerij bij Infestation/WarZ hoor, heb ik er weinig vertrouwen in..
@Pykow, echt hoe vaak ik in bf3 wel niet gekicked ben omdat ik tactisch gebruik maak van cover en wel eens ga liggen om moeilijker gezien te worden. Dan is het meteen campen. Vooral als je eens de admin te pakken hebt...
ohja, en automatische kick bij te hoge KD ratio. Werd steeds revived door mijn squadmate, en was daardoor nog geen enkele keer echt dood geweest in de hele match. Met sniper lukt me dat wel vaker, maar dit was zo'n close quarters map. Moest stuk of 4-5x opnieuw verbinden omdat ik gekicked was...
[slightly offtopic]
Net bf4 gepreordered via simplycdkeys (link gekregen ergens in dit topic). Met de code "battlefield4" krijg je ook nog wat korting. Uiteindelijk ~32 euro incl. china rising.
Nu hopen dat het een niet al te shady bedrijf is, kon er weinig info van vinden. Maarja, paypal icm. creditcard zit redelijk safe.
[/slightly offtopic]
ohja, en automatische kick bij te hoge KD ratio. Werd steeds revived door mijn squadmate, en was daardoor nog geen enkele keer echt dood geweest in de hele match. Met sniper lukt me dat wel vaker, maar dit was zo'n close quarters map. Moest stuk of 4-5x opnieuw verbinden omdat ik gekicked was...
[slightly offtopic]
Net bf4 gepreordered via simplycdkeys (link gekregen ergens in dit topic). Met de code "battlefield4" krijg je ook nog wat korting. Uiteindelijk ~32 euro incl. china rising.
Nu hopen dat het een niet al te shady bedrijf is, kon er weinig info van vinden. Maarja, paypal icm. creditcard zit redelijk safe.
[/slightly offtopic]
[ Voor 20% gewijzigd door defusion op 30-09-2013 17:03 ]
Bij Wehkamp kun je hem op dit moment ook met de kortingscode 'nieuw' bestellen voor 31.94 ofzo[slightly offtopic]
\[/slightly offtopic]
Nog een keer je kunt het nooit voor iedereen perfect doen!Verwijderd schreef op maandag 30 september 2013 @ 16:40:
[...]
Ik klaag nog nergens over, want ik speel er niet. En ik moet wel zeggen dat je reactie mij ook vooral aanspoort om niet op BuG servers te komen spelen.
Overigens is de kans dat wij de enigen zijn die zouden klagen als we op je server speelden echt nul komma nul repetent. Zodra jij iemand waarschuwt voor baserapen barst er een discussie zonder einde los wat je alleen op gaat lossen door óf mensen te kicken cq bannen, of je als admin als een onzekere danwel zwakke tonen en het maar te laten voor wat het is zodat de discussie stopt. En met dat soort dingen vergal je de sfeer minimaal net zo hard als met wat geneuzel vanuit een jet boven een base.
Net als Tsu denk ik ook dat die willekeur geen goed idee is. Ook denk ik dat gezien jouw neiging andere dingen te lezen dan er geschreven worden een klacht over de moderatie in je server al snel tot kicks gaat leiden. Dat soort servers zijn alleen leuk om te spelen als je zelf mod bent of als je minimaal één admin gewoon persoonlijk kent zodat je weet dat je safe zit. Ik weet dus allang dat ik van jouw server weg ga blijven, want dat soort moderatie, hoe goed bedoeld het ook altijd is, loopt na een tijdje gewoon een keer de soep in. En als het één keer mis gaat met iemand, blijft hij weg. En als het een paar keer mis gaat met regulars, loopt je server leeg. Niet omdat de spelers eikels zijn, en niet omdat de admins eikels zijn, maar omdat de deur wagenwijd open staat voor meningsverschillen waarin iedereen vind dat hij gelijk heeft en de oplossing uiteindelijk is "wij zijn admin, het is onze server, het is inderdaad oneerlijk, en je zoekt het maar uit". Dat is een prima reden, maar die wil je van te voren weten, niet pas achteraf als je voor je gevoel oneerlijk behandeld bent. Dat, en niet omdat jij er toevallig admin bent, zou voor mij dé reden zijn die server, en elke gelijkaardig geadminde server, te weren.
En wij op BuG willen al helemaal geen willekeurige regels .(Het liefst geen want wij willen de basisgame zo trouw mogelijk blijven)
Maar als er 1 speler is die het verpest voor de rest kun je hem beter waarschuwen met bijv. een kick dan dat je eindeloos in discussie gaat over hoe regels geinterpreteert worden.
@Pyk0w en foodie88 Dat soort regels zijn echt uit den boze want dat is echt BS.
waar/wanneer kun je die code invullen?Foodie88 schreef op maandag 30 september 2013 @ 17:02:
[...]
Bij Wehkamp kun je hem op dit moment ook met de kortingscode 'nieuw' bestellen voor 31.94 ofzoHeb ik gedaan.
*edit* gevonden! Toevallig net vandaag ergens anders besteld (met hoesje
*edit 2*. Ja gaat wat mis bij rabobank. Code kan ik nu niet meer gebruiken als ik opnieuw door de 'kassa' ga -.- Shit
[ Voor 29% gewijzigd door Mu.siQ op 30-09-2013 17:08 ]
Bij het betalen, staat er een linkje tussen over een kortingscode. Dan krijg je een keuze of je een kortingscode of een waardebon hebt, dan moet je kiezen voor een kortingscode! Gaat er tien euro af.
http://www.wehkamp.nl/Zoe...20Page&cmid=WEH&VIEW=Grid
http://www.wehkamp.nl/Zoe...20Page&cmid=WEH&VIEW=Grid
Nou ja, het hoeft lang niet altijd je eigen schuld te zijn. Denk bijvoorbeeld aan teamswitchers, stackers of een balancer die alleen squads balanceert en dus de sterke spelers binnen hetzelfde squad bij elkaar houdt. Vaak genoeg meegemaakt.Pykow schreef op maandag 30 september 2013 @ 16:54:
Een baserape zo nu en dan kan gebeuren, niets aan de hand. Echter, wanneer een baserape pot na pot blijft terugkomen is de kans groot dat de server leeg raakt. Dat wil je toch juist niet? De verliezers geven op en gaan uit de server. Gevolg is dat het ook niet meer leuk is voor de attackers en gaan ook zij eruit. Een lose - lose situatie dus. Dan verlies ik nog liever een paar potjes die zeer close eindigen.
Zullen we niet eerst gewoon eens de beta gaan spelen en kijken hoe het zit met de balans? Wie weet is een baserape wel helemaal niet aan de orde of zijn er geheel andere (of helemaal geen) regels nodig om het leuk te houden...
Ik houd niet van balancers die squads uit elkaar trekken. Wat nu als je met vrienden samenspeelt? Dan kan dat dus alleen als je ieder van verschillend niveau bent. Heb je drie of vier goede spelers, kun je het samenspelen na één ronde vergeten. Boem, zit er weer iemand aan de andere kant. Nieuwe server opzoeken, om daar weer bij elkaar te komen. Zo verlies je ook spelers!
Hier maak je een heel goed punt, het boeit me niet als de hele squad verplaatst word naar het andere team, zelfs niet als dit mid game is. Wel is het storend om uit een team met vrienden gepleurd te worden omdat je kd hoger dan 3 ligt.Foodie88 schreef op maandag 30 september 2013 @ 17:14:
Ik houd niet van balancers die squads uit elkaar trekken. Wat nu als je met vrienden samenspeelt? Dan kan dat dus alleen als je ieder van verschillend niveau bent. Heb je drie of vier goede spelers, kun je het samenspelen na één ronde vergeten. Boem, zit er weer iemand aan de andere kant. Nieuwe server opzoeken, om daar weer bij elkaar te komen. Zo verlies je ook spelers!
blijven je stats behouden na beta of wordt alles weer gereset?
geresettimpie81 schreef op maandag 30 september 2013 @ 17:16:
blijven je stats behouden na beta of wordt alles weer gereset?
Wat ook wel grappig is, aangaande regels en de hoeveelheid daarvan op servers, let maar eens op waar de server vandaan komt (of de clan waarvan de server is uiteraard). Bepaalde landen hebben vaak veel meer regels dan andere. Mijn ervaring: Russische servers en Oost-Europa achtige servers hebben de minste regels. Vaak geen regels. Alles mag. Duitse servers daarentegen hebben vaak de meeste regels. Eén keer iemand in de base afschieten = kick.
Hoe kinderachtig ik dat ook vind, hun regels zijn hun regels. Houden ze van. Waar het echter ophoudt voor mij, is wanneer ze duidelijk niet van je kunnen winnen, ze je maar gewoon bannen om van je af te zijn. Is me al vaker gebeurd, en raad eens, op een Duitse server uiteraard!
Hoe kinderachtig ik dat ook vind, hun regels zijn hun regels. Houden ze van. Waar het echter ophoudt voor mij, is wanneer ze duidelijk niet van je kunnen winnen, ze je maar gewoon bannen om van je af te zijn. Is me al vaker gebeurd, en raad eens, op een Duitse server uiteraard!
Guys, voordat hier een ontzettende discussie losbarst over wat wel of niet een baserape is en of dit wel of niet bestraft zou moeten worden kunnen we inderdaad beter zoals bvk als zegt, eerst maar eens de beta afwachten.
Over mogelijke regels gaan we het daarna wel hebben.
Op dit moment is er nog niets beslist en staat alles nog open voor suggesties.
Het is ook niet iets om hier op Tweakers te bespreken maar op het forum van BuG.
Laten we het hier lekker over de game zelf hebben.
BuG zal één en heeel misschien zelfs meerdere servers huren, als je mee wilt doen, super!
Maar dan wil ik je toch graag verwijzen naar onze site en het daar desnoods over regels of geen regels hebben op de server.
Over mogelijke regels gaan we het daarna wel hebben.
Op dit moment is er nog niets beslist en staat alles nog open voor suggesties.
Het is ook niet iets om hier op Tweakers te bespreken maar op het forum van BuG.
Laten we het hier lekker over de game zelf hebben.
BuG zal één en heeel misschien zelfs meerdere servers huren, als je mee wilt doen, super!
Maar dan wil ik je toch graag verwijzen naar onze site en het daar desnoods over regels of geen regels hebben op de server.
Nobody cares !!elpookie schreef op maandag 30 september 2013 @ 17:22:
Mijn mening over battlefield vs call of duty
[video]
Twee verschillende games die niks met elkaar te maken hebben te gaan vergelijken.
Nou, nu BF4 ook met defuse komt is het onzin om te zeggen dat deze games niks met elkaar te maken hebben.Pykow schreef op maandag 30 september 2013 @ 17:33:
[...]
Nobody cares !!
Twee verschillende games die niks met elkaar te maken hebben te gaan vergelijken.
Als je zijn filmpje helemaal had bekeken, had je gezien dat dat ook zijn punt was.. filmpje slaat wat mij betreft de spijker op zijn kop. Ik ben meer een Battlefield speler maar beide gameseries hebben wat voor zich te zeggen. Call of Duty focust zich op snelle close combat en Battlefield op gevechten op grotere schaal met meer afstand en uiteraard vehicles. Het ene spel is niet beter dan het andere.. bij sommige mensen past CoD beter en bij andere Battlefield beter en dat is prima!Pykow schreef op maandag 30 september 2013 @ 17:33:
[...]
Nobody cares !!
Dat is niet waar want ze willen alle 2 de best verkopende FPS worden van dit jaar.Pykow schreef op maandag 30 september 2013 @ 17:33:
[...]
Nobody cares !!
Je ziet ook dat ze alle 2 elementen van elkaar over te nemen om maar ''de betere shooter'' te zijn.
En ze vissen uit de zelfde vijver als het gaat om klanten (gamers die van shooters houden)
Even los van de commentary: gebruik je Sony vegas om te editten? Zo ja, zet disable resample uitelpookie schreef op maandag 30 september 2013 @ 17:22:
Mijn mening over battlefield vs call of duty
[video]
Ok , bedankt voor de tipvinom schreef op maandag 30 september 2013 @ 17:42:
[...]
Even los van de commentary: gebruik je Sony vegas om te editten? Zo ja, zet disable resample uit
Ik voel straks weer een modbreak opkomen hou even op met die onzin posten Pycow is right nobody cares!
Hoelaat krijgen we de beta morgen 18:00 of 19:00 (19:00 zat in me hoofd)
Zelf heb ik wel interess in BUG maar ik wil eerst even kijken wat voor mappen eruit komen en welke jullie gaan draaien en modus etc. maar heb geen zin om een account aan te maken op die website op dit moment.
Hoelaat krijgen we de beta morgen 18:00 of 19:00 (19:00 zat in me hoofd)
Zelf heb ik wel interess in BUG maar ik wil eerst even kijken wat voor mappen eruit komen en welke jullie gaan draaien en modus etc. maar heb geen zin om een account aan te maken op die website op dit moment.
10:00 al zelfs! :D:D
Dat is voor ons ook nog onbekend. Die discussie wil ik wel bij ons op het forum houden maar niet hier op Tweakers. Gewoon omdat dat imho niet hier thuis hoort.
Als je mee wilt discussieren, zul je je daarom toch moeten registreren op BuG.
Dat is voor ons ook nog onbekend. Die discussie wil ik wel bij ons op het forum houden maar niet hier op Tweakers. Gewoon omdat dat imho niet hier thuis hoort.
Als je mee wilt discussieren, zul je je daarom toch moeten registreren op BuG.
[ Voor 85% gewijzigd door Fonta op 30-09-2013 17:49 ]
Oh ik dacht dat die tijd voor USA was vandaarFonta schreef op maandag 30 september 2013 @ 17:47:
10:00 al zelfs! :D:D
[ Voor 11% gewijzigd door JT888 op 30-09-2013 17:52 ]
Hier zijn trouwens de beta drivers voor Battlefield 4: http://www.geforce.com/wh...-40-beta-drivers-released
Morgen voor het eerst 64 slot servers voor de consolers (toch?). Ben benieuwd wat voor chaos dat gaat opleveren. 
ps: vergeet niet 6 GB vrij te maken op je console
Nee dat is enkel voor next gen consolesUnomomentodado schreef op maandag 30 september 2013 @ 17:57:
Morgen voor het eerst 64 slot servers voor de consolers (toch?). Ben benieuwd wat voor chaos dat gaat opleveren.
Ik kan hem niet vinden hoor voor mijn GTX 660 TIvinom schreef op maandag 30 september 2013 @ 17:55:
Hier zijn trouwens de beta drivers voor Battlefield 4: http://www.geforce.com/wh...-40-beta-drivers-released
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Zijn wat problemen met de Geforce driver site, hier directe linksvinom schreef op maandag 30 september 2013 @ 17:55:
Windows 8/Vista/7 32bit: http://us.download.nvidia...ta-32bit-english-beta.exe
Windows 8/Vista/7 64bit: http://us.download.nvidia...it-international-beta.exe
if (!coffee) {
Work = false; }
32 bits driver voor een game die 64 bit only is?naaitsab schreef op maandag 30 september 2013 @ 18:16:
[...]
Zijn wat problemen met de Geforce driver site, hier directe links
Alleen de beta is 64bit only, retail versie ondersteunt beideAssieMetPassie schreef op maandag 30 september 2013 @ 18:19:
[...]
32 bits driver voor een game die 64 bit only is?
ik probeer nog snel even grid 2 uit te spelen vanavond zodat ik morgen alle tijd heb voor bf4 en af en toe ff14.
Jij grid 2, ik nog enkele assignments voor bf3
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit met een team/squad gespeeld waar ik mensen kende. Hopelijk gaat dat veranderen in deel 4:)
Inderdaad, triest dat het PC platform terug benadeeld wordt door die oude archaïsche en bureaucratisch structuur daar bij Sony en MS.Bee.nl schreef op maandag 30 september 2013 @ 14:22:
[...]
Het certificeringsproces is eigenlijk ook wel weer het manco van de consoles. Daardoor moet je langer wachten op patches, die ook nog eens minder frequent vrijgegeven worden vanwege de kosten die eraan verbonden zijn. Ik las ergens een patch fee van $40.000 voor de Xbox 360. Gelukkig zijn de consolebouwers hier een paar maanden geleden op teruggekomen en zijn de fees aangepast en is het proces versoepeld/versneld.
BF3 had er wel last van, want tussen elke patch zat toch minimaal twee maanden. Het PC-platform moest wachten op goedkeuring vanuit de consolehoek. Iedereen herinnert zich nog wel de M26 glitch van de april 2012 patch die pas gefixt werd in de juni 2012 patch.

Ik heb niets tegen consoles op zich, maar wel als het ervoor zorgt dat PC gaming benadeeld wordt.
Goed, ik ben net een uur bezig geweest mijn systeem weer te fixen.naaitsab schreef op maandag 30 september 2013 @ 18:16:
[...]
Zijn wat problemen met de Geforce driver site, hier directe links
En lijkt erop dat ik niet de enige ben met kernel crashes zodra je SLI weer aan zet.
U bent gewaarschuwd.
Ik ben met Dishonored bezig... 16 uur playtime en zit nog niet halfweg.timpie81 schreef op maandag 30 september 2013 @ 18:40:
ik probeer nog snel even grid 2 uit te spelen vanavond zodat ik morgen alle tijd heb voor bf4 en af en toe ff14.
Gelukkig was er nog ruimte op mijn 128 GB SSD om de BF4 Beta tegelijk te installen...
Want Dice heeft al zo'n goede reputatie als het aankomt op patchesAsgaro schreef op maandag 30 september 2013 @ 18:59:
[...]
Inderdaad, triest dat het PC platform terug benadeeld wordt door die oude archaïsche en bureaucratisch structuur daar bij Sony en MS.![]()
Ik heb niets tegen consoles op zich, maar wel als het ervoor zorgt dat PC gaming benadeeld wordt.

Sorry hoor, maar Dice heeft nog altijd allerlei fixes opgespaard. Ik kan me de grote irritaties van BF2 nog wel herinneren over dat het allemaal zo lang duurde. Nee, dat is niet alleen naar de consoles weg te schrijven.
Heeft iemand al een idee op welk tijdstip de beta begint ? Neem aan dat het niet al vanavond na 12 uur wordt geopend?
Als ik de teller op Origin zie zou het morgen om 9:00 zijn.
Morgen ochtend om 10 uur begint de beta
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
In origin staat er bij mij dat het op 10 uur speelbaar is
(edit: oops, allemaal op zelfde moment gepost xd)
(edit: oops, allemaal op zelfde moment gepost xd)
[ Voor 30% gewijzigd door SmokingCrop op 30-09-2013 19:28 ]
Staat je PCI Express op 3.0? Ik heb er ook veel SLI gedonder mee gehad maar sinds ik deze op 2.0 heb geforceerd in de Bios heb ik geen vastlopers meer. Geen meetbaar FPS verschil in BF3 tussen 2.0 en 3.0 dus laat het mooi zo staan.unfor schreef op maandag 30 september 2013 @ 19:06:
[...]
Goed, ik ben net een uur bezig geweest mijn systeem weer te fixen.
En lijkt erop dat ik niet de enige ben met kernel crashes zodra je SLI weer aan zet.
U bent gewaarschuwd.
if (!coffee) {
Work = false; }
DICE en patches in één zin noemenMartinspire schreef op maandag 30 september 2013 @ 19:17:
[...]
Want Dice heeft al zo'n goede reputatie als het aankomt op patches![]()
Sorry hoor, maar Dice heeft nog altijd allerlei fixes opgespaard. Ik kan me de grote irritaties van BF2 nog wel herinneren over dat het allemaal zo lang duurde. Nee, dat is niet alleen naar de consoles weg te schrijven.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Nope P55naaitsab schreef op maandag 30 september 2013 @ 19:31:
[...]
Staat je PCI Express op 3.0? Ik heb er ook veel SLI gedonder mee gehad maar sinds ik deze op 2.0 heb geforceerd in de Bios heb ik geen vastlopers meer. Geen meetbaar FPS verschil in BF3 tussen 2.0 en 3.0 dus laat het mooi zo staan.
Dan heb ik me een uur verteld.Donnie schreef op maandag 30 september 2013 @ 19:27:
Dan wacht ik nog evenunfor schreef op maandag 30 september 2013 @ 19:43:
[...]
Nope P55, maargoed.. Ik ben niet de enige met problemen, forums (nvidia/guru3d) lopen rap vol met mensen met SLI problemen.
if (!coffee) {
Work = false; }
Dan ben ik het met naaitsab eens, behalve dat dat zesje bij mij ook een 7 is en nog een tandje mooier kan. Voorlopig geen SLI voor mij, teveel gedoe.
[ Voor 16% gewijzigd door Amanoo op 30-09-2013 20:14 ]
Ik heb sinds ik SLI heb (juli dit jaar) wel problemen gehad in BF3, zoals knipperende textures en vast lopers waardoor mijn toetsenbord het niet meer deed en gewoon het scherm zwart bleef en af en toe mijn muis liet zien die ik niet kan bewegen(Geen BSOD, geluid speelde gewoon vrolijk door in de achtergrond). Geen flauw idee hoe dit komt, maar het overkomt me 1 keer in de 50 matches of daar ergens in de buurt. Niet echt iets voor mij om zorgen over te maken. Zou graag wel willen weten wat het probleem is. SLI is fijn om te hebben, maar de technologie erachter is nog verre van perfect. Maar ze komen er wel en ik heb wel vertrouwen dat dit beter zal werken in BF4 dan in BF3.
[ Voor 5% gewijzigd door Phntm op 30-09-2013 20:19 ]
Lijkt me zeer waarschijnlijk dat als je de bf4.exe toevoegt aan de bf3 sli profile dat het gewoon werkt.naaitsab schreef op maandag 30 september 2013 @ 20:12:
[...]
Dan wacht ik nog even1 670 trekt het waarschijnlijk ook wel prima dan maar op High ipv Ultra.
Nvidia Inspector is daar de beste tool voor.
Ergens ben ik geneigd te zeggen dat je in Battlefield niet hoort te kunnen duiken. Aan de andere kant zou zoiets wel een mooi momentje zijn.
Grrrrrr had gewoon 00 uur Nederlandse tijd gedaan. Kan nu BF3 de installeren en wat ruimte creëren.Donnie schreef op maandag 30 september 2013 @ 19:27:
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Zo PC ontstoft en muis en keyboard schoongemaakt. Ik ben er klaar voor.
Helaas natuurlijk morgenmiddag twee colleges.
Helaas natuurlijk morgenmiddag twee colleges.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik ga gewoon voor 4 oktober. Helaas is precies dan propedeuse-uitrijking. Is saai, minder gametijd.
Hier een overview van de map flood zone

Uit het nieuwe filmpje van EA.

Uit het nieuwe filmpje van EA.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.