[PC] Battlefield 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 50 ... 95 Laatste
Acties:
  • 273.254 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
BF4 premium zijn alleen de dlc + diverse extraatjes, het is dus niet de base game.
Deluxe edition bevat alleen de base game, de dlc china rising en 1 of andere gold pack(wapens en camo's)

Het beste is dus de standaard editie + premium, als je een beetje goed zoekt ben je voor 90 euro klaar, ga dit niet op origin kopen want dan betaal je de hoofd prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-09 16:41
NLsandman schreef op maandag 16 september 2013 @ 06:03:
BF4 premium zijn alleen de dlc + diverse extraatjes, het is dus niet de base game.
Deluxe edition bevat alleen de base game, de dlc china rising en 1 of andere gold pack(wapens en camo's)

Het beste is dus de standaard editie + premium, als je een beetje goed zoekt ben je voor 90 euro klaar, ga dit niet op origin kopen want dan betaal je de hoofd prijs.
Standaard + Premium is inderdaad het goedkoopste, of dat ook het 'beste' is, hangt een beetje af van wat die 3 gold battlepacks van de deluxe inhouden. Als het tientallen unlocks scheelt zou dat al een hoop waard zijn als je geen harde e-plasser krijgt van het unlocken zelf. Als het 3 nutteloze punten zijn zoals random wapenskins of alleen wat dog tags zijn, dan is deluxe behoorlijk zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vraag me af hoeveel mensen BF4 Premium gaan komen om er dan achter te komen dat ze niks hebben om te spelen omdat ze Battlefield 4 zelf niet hebben :+

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik neem aan dat je in Origin geen Premium kan kopen als je BF4 niet hebt, iemand dat al 'the hard way' uitgevonden? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:01

DvE

ORA-00000

Cartman! schreef op maandag 16 september 2013 @ 08:53:
Ik neem aan dat je in Origin geen Premium kan kopen als je BF4 niet hebt, iemand dat al 'the hard way' uitgevonden? :+
Geen idee, ik heb de standard edition bij bol.com besteld (met wat bonnen die ik nog had liggen), durf nu niet direct Premium op Origin te kopen. Wacht wel tot de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Nu je het zegt, ik heb BF4 ook bij bol.com besteld en ben van plan om Premium direct bij Origin te bestellen. Mogelijk doe ik dat ook pas na launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:01

DvE

ORA-00000

Cartman! schreef op maandag 16 september 2013 @ 08:59:
Nu je het zegt, ik heb BF4 ook bij bol.com besteld en ben van plan om Premium direct bij Origin te bestellen. Mogelijk doe ik dat ook pas na launch.
Tja, eerder heb je het toch niet nodig en de prijs wordt echt niet hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een stiekem gedoe is dat eigenlijk. Half jaar geleden zeiden ze dat als je BF4 beta wou spelen je warfighter ofzo moest pre-orderen. MOH zegt mij nu niks meer dus ik dacht tjah dan geen beta.. maar nu staat het er toch wel sowieso op omdat ik premium heb.

Dus alle mensen die speciaal MOH hebben gekocht en het nu waarshijnlijk allemaal nooit meer spelen kunnen wel op BF4 maar zelfs zonder MOH heb je ook BF4 beta.. Ik zou me geripped voelen.. ik herinner me nog dat ik die "buy" pagina van MOH alle kleine lettertjes had gelezen, nergens staat er dat als je BF3 Premium hebt ook BF4 beta kan spelen

PS: is er iemand op de hoogte van een vernieuwde BF4 Editor? BF3 Editor staat nog altijd online maar de site zelf is al jaren niet meer upgeload..

Als er geen nieuwe Editor uitkomt weet ik totaal niet hoe ik Hover/brake instel ...

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2013 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja om eerlijk te zijn is het sowieso vrij vreemd om een spel te kopen puur om een weekje een beta van een ander spel te kunnen spelen. Daarnaast is er nooit gezegd dat het de enige methode zou zijn om beta toegang te krijgen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Een spel puur komen vanwege een paar dagen beta-toegang tot een ander spel, dan rip je jezelf sowieso al. Destijds was er al gezegd dat MOH Warfighter 1 van de manieren is om in de beta te komen, dat je met BF3 Premium dat ook zou krijgen leek me wel logisch.

@Tsurany GMTA

[ Voor 3% gewijzigd door Cartman! op 16-09-2013 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:51
Hier een filmpje met Domination(vervanger van CQ) gameplay.
Het is wel pools :+

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
NLsandman schreef op maandag 16 september 2013 @ 06:03:Het beste is dus de standaard editie + premium, als je een beetje goed zoekt ben je voor 90 euro klaar, ga dit niet op origin kopen want dan betaal je de hoofd prijs.
Als je je best doet dan heb je hem al voor 36 + 34,10 = 70 euro :)

http://www.dlcompare.com/search.php?q=battlefield+4
http://www.cjs-cdkeys.com...um-CD-Key-for-Origin.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Klopt, dan heb je verspreid over 2 jaar toch al snel 10 biertjes terugverdiend..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-09 13:08
Het is eigenlijk wel te hopen dat de deluxe versie andere goldpacks heeft dan die van premium.
Anders is het vrij zinloos voor de deluxe versie tegaan tenzij je de komende dlc map packs apart wilt bekijken en aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
JT888 schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:47:
Het is eigenlijk wel te hopen dat de deluxe versie andere goldpacks heeft dan die van premium.
Anders is het vrij zinloos voor de deluxe versie tegaan tenzij je de komende dlc map packs apart wilt bekijken en aanschaffen.
Er is me sowieso nog teveel onduidelijk over die Battlepacks. Zijn de unlocks random? Is er kans op dubbele unlocks met meerdere battlepacks? Zijn ze uniek? Is er een vast maximaal aantal? Kan je dezelfde battlepacks ook in-game vrijspelen? Gaat dat op XP of weer met de meest bezopen assignments à la BF3?

Ik ga voor de deluxe versie in de hoop dat de extra battlepacks me spelen met slechte/Russische/Chinese wapens bespaart, maarja, gokje wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:34:
[...]
Klopt, dan heb je verspreid over 2 jaar toch al snel 10 biertjes terugverdiend..... ;)
Als je zo redeneert bij elk spel dat je koopt, heb je al snel zeer veel extra betaald.. ;)
Met 40 euro (€ 110 op origin vs 70 op onlinekeystore) koop je gewoon een nieuw spel in een online key store & nog een paar oudere, goede spellen op een amazon of steam sale..

Wat wil je voor dezelfde prijs:
BF 4 + premium
of
BF4 + premium + Game die nog moet uitkomen (bv AC IV of Watch Dogs of Fifa 14 of ...) + [Tomb Raider + Sleeping Dogs + Hitman absolution: prof. edition] (amazon deal op 17/18 september voor 10,5 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:51:
[...]

Er is me sowieso nog teveel onduidelijk over die Battlepacks. Zijn de unlocks random? Is er kans op dubbele unlocks met meerdere battlepacks? Zijn ze uniek? Is er een vast maximaal aantal? Kan je dezelfde battlepacks ook in-game vrijspelen? Gaat dat op XP of weer met de meest bezopen assignments à la BF3?

Ik ga voor de deluxe versie in de hoop dat de extra battlepacks me spelen met slechte/Russische/Chinese wapens bespaart, maarja, gokje wel.
Ik heb de bronnen niet bij de hand maar wat ik er over gelezen heb is dat er een X aantal Battlepacks zijn (meen ergens ruim in de 200) en dat je random een van deze Battlepacks krijgt.
Maar wat er precies in zit weet nog niemand. Als er bijvoorbeeld per battlepack slechts een of twee scopes in zitten en geen guns is het behoorlijk matig.

Sowieso geen unieke content, gewoon eerder bepaalde content unlocken. Ingame kan je ze ook verdienen, weet alleen niet direct hoe. Maar je kan alles ook zelf unlocken door te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
SmokingCrop schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:56:
Als je zo redeneert bij elk spel dat je koopt, heb je al snel zeer veel extra betaald.. ;)
Met 40 euro (€ 110 op origin vs 70 op onlinekeystore) koop je gewoon een nieuw spel in een online key store & nog een paar oudere, goede spellen op een amazon of steam sale..

Wat wil je voor dezelfde prijs:
BF 4 + premium
of
BF4 + premium + Game die nog moet uitkomen (bv AC IV of Watch Dogs of Fifa 14 of ...) + [Tomb Raider + Sleeping Dogs + Hitman absolution: prof. edition] (amazon deal op 17/18 september voor 10,5 euro)
Als je veel games koopt dan heb je daar helemaal gelijk in natuurlijk. Zelf speel en koop ik maar een beperkt aantal games. De overgrote meerderheid van de games kan me vandaag de dag totaal niet meer boeien. De laatste tien jaar zijn games zo verschrikkelijk dom en idiot-proof gemaakt, alle uitdaging is eruit. Watch Dogs ben ik nog benieuwd naar, maar alle andere games die je noemt, ben ik na uur of 2 wel klaar mee, nul uitdaging en nul gameplay vernieuwingen.

Battlefield is een zeer prettige uitzondering, ik gun ze die centen wel en voor die paar biertjes minder ga ik geen Russia Extended Edition kopen of me in allerlei bochten wringen op een key site, ik koop het wel in de lokale retail.
Tsurany schreef op maandag 16 september 2013 @ 14:01:
[...]
Ik heb de bronnen niet bij de hand maar wat ik er over gelezen heb is dat er een X aantal Battlepacks zijn (meen ergens ruim in de 200) en dat je random een van deze Battlepacks krijgt.
Maar wat er precies in zit weet nog niemand. Als er bijvoorbeeld per battlepack slechts een of twee scopes in zitten en geen guns is het behoorlijk matig.

Sowieso geen unieke content, gewoon eerder bepaalde content unlocken. Ingame kan je ze ook verdienen, weet alleen niet direct hoe. Maar je kan alles ook zelf unlocken door te spelen.
Dit is wat ik ook meen en hoop, maar recente en harde feiten van DICE zelf heb ik er nog niet over gelezen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 09:04:
Wat een stiekem gedoe is dat eigenlijk. Half jaar geleden zeiden ze dat als je BF4 beta wou spelen je warfighter ofzo moest pre-orderen. MOH zegt mij nu niks meer dus ik dacht tjah dan geen beta.. maar nu staat het er toch wel sowieso op omdat ik premium heb.

Dus alle mensen die speciaal MOH hebben gekocht en het nu waarshijnlijk allemaal nooit meer spelen kunnen wel op BF4 maar zelfs zonder MOH heb je ook BF4 beta.. Ik zou me geripped voelen.. ik herinner me nog dat ik die "buy" pagina van MOH alle kleine lettertjes had gelezen, nergens staat er dat als je BF3 Premium hebt ook BF4 beta kan spelen

PS: is er iemand op de hoogte van een vernieuwde BF4 Editor? BF3 Editor staat nog altijd online maar de site zelf is al jaren niet meer upgeload..

Als er geen nieuwe Editor uitkomt weet ik totaal niet hoe ik Hover/brake instel ...
Het zelfde geld voor delux edition, nergens vermeld EA dat als je premium koopt met deluxe edition dat je dan 2 keer voor china rising betaalt.

Het was trouwens niet de bedoeling dat premium ook closed beta access kreeg, alleen pre order en warfighter kopers zouden closed beta access krijgen.
Misschien willen ze premium nog meer pushen en hebben later besloten om premium ook access te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-09 18:20
Ik denk dat de battlepacks zelf niet uniek zijn maar dat er random wordt bepaald welke items je krijgt. Dus camo's, attachments, knives, xp boosts en dat soort dingen zul je krijgen.

Verder gok ik er op dat je battlepacks kan verdienen door xp te verzamelen, wanneer je deze dan gebruikt zal er weer random bepaald worden welke items je krijgt, lijkt me niet dat je dubbele items krijgt.

Er was ergens te lezen dat een gold battlepack bijvoorbeeld minimaal 1 attachment/knife, minimaal 1 camo en minimaal 1 dog tag had. Of iets in die trant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Misschien krijg je een bepaald percentage van de battlepacks bij premium en dat je de rest moet unlocken?

edit: schiet me net te binnen dat EA het een tijd geleden over micro transacties had, zou dat het zijn?

[ Voor 33% gewijzigd door NLsandman op 16-09-2013 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 16 september 2013 @ 14:10:
[...]
Als je veel games koopt dan heb je daar helemaal gelijk in natuurlijk. Zelf speel en koop ik maar een beperkt aantal games. De overgrote meerderheid van de games kan me vandaag de dag totaal niet meer boeien. De laatste tien jaar zijn games zo verschrikkelijk dom en idiot-proof gemaakt, alle uitdaging is eruit. Watch Dogs ben ik nog benieuwd naar, maar alle andere games die je noemt, ben ik na uur of 2 wel klaar mee, nul uitdaging en nul gameplay vernieuwingen.

Battlefield is een zeer prettige uitzondering, ik gun ze die centen wel en voor die paar biertjes minder ga ik geen Russia Extended Edition kopen of me in allerlei bochten wringen op een key site, ik koop het wel in de lokale retail.
Mja, mij (en vele andere) interesseren die spellen me wel nog :p (de een al wat meer dan de ander)

Daarbij is het gewoon dezelfde soort key dat je in een retail winkel zult vinden. (region lock free enzo, je moet natuurlijk geen RU / vpn key gaan kopen in zo'n online key store)
Dice verdient er gewoon evenveel aan, het zijn de winkels (of gewoon Origin) die er extra aan willen en moeten verdienen omdat mensen het ook gewoon aan die prijs blijven kopen.

Een fysieke store kost ook gewoon veel meer (marketing, werknemers, gebouwen, al dan niet shippen van goederen, meer dan een code afleveren, etc).
De prijzen op Origin zouden gerust veel lager kunnen zijn, maar dit zou een domme zet zijn van EA aangezien Vraag & Aanbod -> winst gewoon beter ligt op dit prijspunt.

[ Voor 5% gewijzigd door SmokingCrop op 16-09-2013 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 16 september 2013 @ 14:10:
Dit is wat ik ook meen en hoop, maar recente en harde feiten van DICE zelf heb ik er nog niet over gelezen helaas.
Klopt, die bron waar ik het gelezen had was ook weer geen officiële bron en ze hadden ook geen officiële bron waar ze naar verwezen.

Ik vermoed dat ze het expres vaag willen houden zodat je hem koopt "om maar niks te missen". Immers als het echt unieke content as hadden ze het wel als unique selling point aangemerkt om maar mensen die extra euro's uit te laten geven. Juist doordat ze eigenlijk niks hebben wat die 20 euro waard kan zijn proberen ze het wat vaag te houden. Althans, mijn theorie. Ik zou niet weten waarom DICE anders zo vaag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Afbeeldingslocatie: http://doope.jp/media/13q2/img8159_01.jpg

Hier zie je dat deze RDS misschien battlepack only is. Op deze link kan je lezen dat je sowieso alles kan unlocken, ook al gaat het via battlepacks. Dat betekent dus in ieder geval dat je battlepacks kan verdienen tijdens het lvlen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Die battlepacks zijn wellicht gewoon een nieuwe strategie voor die kit shortcut bundles.
Alleen zijn er nu teveel dingen te unlocken om het allemaal in 1 keer te verkopen/kopen.

En het feit dat je niet weet wat je gaat krijgen, wekt de (kleine) gokverslaving op bij velen. Kijk maar naar Fifa met die gold packs, hoeveel packs er niet geopend geweest zijn om te zien dat er weer niets goed in zit..

Bij EA zien ze ook wel hoeveel geld dat oplevert en kunnen het dus niet laten om dit ook in Battlefield te steken :P (ookal zijn het eigenlijk dingen die je ook gewoon door te spelen kan unlocken)

[ Voor 20% gewijzigd door SmokingCrop op 16-09-2013 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die battlepacks kan je sowieso verdienen, dat is al officieel bevestigd. Alleen of het op basis van level of speelduur of punten is weet nog niemand buiten DICE.
Maar er zijn flink wat scopes te krijgen en veel dezelfde soorten. Dus er is altijd wel een zoomsize beschikbaar via de normale wijze.

[ Voor 29% gewijzigd door Tsurany op 16-09-2013 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Het zal inderdaad gaan om de scopes van andere facties die je normaal misschien niet kan unlocken. Wat dat betreft is het dus puur voor de looks aangezien de functie hetzelfde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:51
NLsandman schreef op maandag 16 september 2013 @ 14:11:
[...]

Het zelfde geld voor delux edition, nergens vermeld EA dat als je premium koopt met deluxe edition dat je dan 2 keer voor china rising betaalt.

Het was trouwens niet de bedoeling dat premium ook closed beta access kreeg, alleen pre order en warfighter kopers zouden closed beta access krijgen.
Misschien willen ze premium nog meer pushen en hebben later besloten om premium ook access te geven?
Hoe kun je 2x voor china rising betalen terwijl je het Gratis !! krijgt bij een pre-order 8)7
Er staat duidelijk bij pre-order krijg je de premium uitbreiding China rising gratis.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
beuker19 schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:42:
[...]

Hoe kun je 2x voor china rising betalen terwijl je het Gratis !! krijgt bij een pre-order 8)7
Er staat duidelijk bij pre-order krijg je de premium uitbreiding China rising gratis.
Je kan BF4 zonder china rising voor minder geld vinden ;)
Het is "gratis" in fysieke stores & origin enzo.

http://www.allkeyshop.com...-4-cd-key-compare-prices/
Die goedkoopste van 35-38 euro zijn zonder china rising.
De eerste goedkoopste met deze dlc is 38,90 in deze online keystore compare-website.

[ Voor 20% gewijzigd door SmokingCrop op 16-09-2013 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:07
SgtCaffran schreef op maandag 16 september 2013 @ 14:22:
[afbeelding]

Hier zie je dat deze RDS misschien battlepack only is. Op deze link kan je lezen dat je sowieso alles kan unlocken, ook al gaat het via battlepacks. Dat betekent dus in ieder geval dat je battlepacks kan verdienen tijdens het lvlen. :)
Afbeeldingslocatie: http://shooter-szene.4players.de/content/wp-content/uploads/2013/06/ZOyH02d.jpg

Bij x xp krijg je een pack, kan dus een sniper scope zijn ook al speel je enkel met assault, tenminste ik meen te herinneren dat er random unlocks in zitten.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
DanielWW2 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 13:15:
[...]

Ik heb jaren op het CoD forum gezeten, daar z'n 13.500 posts gemaakt wat mij in de top 5 van de biggest posters bracht op het CoD forum. CoD is erger maar niet veel. ;)
Meh. :P

Ik heb onlangs CoD BO 2 gekocht (na 3 CoDs te skippen eindelijk is een degelijke CoD, in mijn ogen. There, I said it.) en daar hoor je tussen matches door toch genoeg geschel. :P En wat met nicknames en clantags zoals [YOLO] en SWAGRID? En dan het getier in de lobby over al dan niet gebruiken van wallhacks.

Op CoD fora zal je die kinderachtigheid (soms is het wel grappig in lobby's, daar niet van... :P) niet tegenkomen, maar ingame valt dat dus op.
Misschien zullen we dit in BF4 nu ook zien: er is standaard ingame VOIP zonder via Battlelog te werken, dus misschien zullen we ook zulke situaties nu zien maar ik betwijfel het.

En dan nog onlangs toch wel het ergste ooit gehoord... een Hollands jongetje dat het leuk vond om bij elke woord "kanker" ervoor te plakken. :N

En dan mensen die hun voetbalploegen tieren uit het onverwachte. Als Belg leer je dan wel de topploegen uit Nederland zo... :+ FEYENOORD, REYNDAEL ofzoiets?

[ Voor 7% gewijzigd door Asgaro op 16-09-2013 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Hehe, zolang er een "mute all / mute everyone always" knop komt, dan kan het me niet zoveel schelen :)

[ Voor 12% gewijzigd door SmokingCrop op 16-09-2013 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
spookz0r schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 20:19:
Mijn 7950 heeft al moeite met BF3...
Overdrijven is ook een vak.

Mijn 6950 doet het prima in BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Is dat een battlepack bij de upcoming unlock?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RTyyJ3sh.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door SgtCaffran op 16-09-2013 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:34:
[...]

Het gaat om het feit dat, als je een PC gamer bent, waarom zou je dan niet van die voordelen gebruikmaken?

Het is - letterlijk - gewoon kwestie van een andere URL dan store.origin.com in te tikken bovenaan in de browser. Meer niet. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Voorkruipen is ook letterlijk gewoon vooraan aanschuiven ! :P

Seriously, niet iedereen zit hier op zijn centen en betaalt graag meer voor iets waarvan ze zeker zijn dat het werkt. Disposable income en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suprcow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-01-2022
als je meer betaald dan je ergens voor hoeft te betalen en het was makkelijk te doen vind ik je gewoon dom disposable income of niet sorry niet beledigend bedoeld.. gewoon hollandse vlijt denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
suprcow schreef op maandag 16 september 2013 @ 18:25:
als je meer betaald dan je ergens voor hoeft te betalen en het was makkelijk te doen vind ik je gewoon dom disposable income of niet sorry niet beledigend bedoeld.. gewoon hollandse vlijt denk ik
Lekker kortzichtig weer. Er is meer dan alleen het product zelf he. Je kan ook willen betalen voor service, zekerheid, de steelcase, de lokale middenstand steunen, het leuke meisje achter de kassa, het gemak etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 16 september 2013 @ 20:05:
[...]

...het leuke meisje achter de kassa...
<3 <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
suprcow schreef op maandag 16 september 2013 @ 18:25:
Met deze redenering heb je blijkbaar ook geen problemen met geheelde spullen? Die keys zijn goedkoper omdat de regio waar ze vandaan komen een lager BNP heeft zodat dit soort zaken gewoon een stuk goedkoper zijn.

Nou zou ik keyshops geen heling willen noemen maar is een redelijk grijs gebied. Er blijft altijd risico bij een keyshop, als je daar geen trek in hebt moet je wat meer betalen dat is ieder zijn keuze.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 25-09 21:20
[...]

Lekker kortzichtig weer. Er is meer dan alleen het product zelf he. Je kan ook willen betalen voor service, zekerheid, de steelcase, de lokale middenstand steunen, het leuke meisje achter de kassa, het gemak etc. etc.
Leuke voorbeelden die je noemt maar je weet zelf dat voor 90% van de gevallen hier het gewoon om "zekerheid" gaat. Maarja ik ga me daar maar niet teveel mee bemoeien aangezien we anders erg off-topic raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
[...]

Service = Origin als EA het niet totaal verpest.
Zekerheid = Origin
Steelcase = Er is een steelcase? :P
Locale middenstand = Die gaan er toch wel aan. Morgen is het weer Prinsjesdag. >:)
Leuke meisjes = Geloof me, die zijn er hier lokaal niet. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Alle field unlocks met uitleg:

Elke Class
Defensive: Armor – Cover – Flak – Quick regen
Offensive: Print – Ammo – Grenades – Reduced Fall
Shadow: Quick unspot – Sprint – Reduced Fall – Stealth

Assault
Combat Medic: Medkit upgrade – Sprint – Defibrillator upgrade – Medical Unit
Grenadier: Grenades – Sprint – 40mm grenades – Flak

Engineer
Anti-tank: Mines – Rockets – More deployed explosives – Flak
Mechanic: Fast repair – Flak – Cover – Repair unit

Support
Indirect fire: Ammo box upgrade – Ammo – Indirect fire – Resupply unit
Perimeter defense: Ammo – Suppression – Claymores – MP-APS upgrade

Recon
Spec Ops: Stealth – C4 Explosives – Motion sensors – Quick unspot
Sniper: Hold breath – Cover – Quick Unspot – Advanced spot

Afbeeldingslocatie: http://cdn.bf4central.com.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2013/09/bf4-upgrades-1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cdn.bf4central.com.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2013/09/bf4-upgrades-2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cdn.bf4central.com.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2013/09/bf4-upgrades-3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cdn.bf4central.com.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2013/09/bf4-upgrades-4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cdn.bf4central.com.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2013/09/bf4-upgrades-5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cdn.bf4central.com.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2013/09/bf4-upgrades-6.jpg

Her en der wel wat onzinnige features maar lijkt me wel een leuk systeem, als je hele squad dood is schijn je slechts 1 level te zakken dus niet gelijk van 4 naar 1 maar van 4 naar 3.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Voor de mensen die niet het niet zo met jets hebben :+
Two types of jets in the game

Finally, the Battlefield 4 jets have been split into two categories: standard attack jets with focus on air to ground combat, and stealth jets, with focus on air to air combat. The two types will have their own set of unlocks to match their new combat roles. This will add another layer of tactical combat to the gameplay, and should help against some of the “do it all” overpowered jets found in the previous game.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evangael
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
spookz0r schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 20:19:
Mijn 7950 heeft al moeite met BF3...
Amaai, mijn 7950 eet BF3 op voor snacks. Overigens kan niet wachten om BF4 te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik hoop dat sommige van de vliegtuigen makkelijker te besturen zijn (zonder dat ze dit overpowered maakt, hopelijk is dat mogelijk) Ik meen me te herinneren dat ik in Battlefield 1942 nog wel eens wat wist rond te vliegen, maar met elk later vliegtuig lijk ik meer een Turbo McKwek imitatie.

Ik weet niet of ik de field unlocks zo leuk vind. Maakt het spel weer zoveel ingewikkelder, terwijl Battlefield van oudsher nooit zoiets had. Ooit was de serie wat meer rechttoe rechtaan, zonder verborgen dingen of unlocks.

[ Voor 28% gewijzigd door Amanoo op 16-09-2013 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Laatst online: 25-09 21:33

Kiwi

Gadgetfreak

Ja, het wordt inderdaad wat ingewikkelder, maar het is een evolutie hé!
In BF3 werd er veel geklaagd over dubbele squadperks, dat is nu opgelost. Maar als je zelf alle vier de unlocks voor jezelf mag kiezen is het ook weer iets té. Ik vind dit een mooie oplossing, er zit dan wel niks tussen dat precies is wat ik wil, maar je moet ook rekening houden met balans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:02
naaitsab schreef op maandag 16 september 2013 @ 21:25:
Alle field unlocks met uitleg:
[...]
Het klopt toch ook dat je naast deze vaste routes uiteindelijk ook je eigen keuze kan maken? Dat dit dus de standaard dingen zijn zoals je vaak ook standaard classes hebt bij andere games, maar dat je uiteindelijk gewoon je eigen ding in kunt stellen? Ik meen me te herinneren dat ze dat ook ergens gemeld hadden.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Martinspire schreef op maandag 16 september 2013 @ 22:16:
[...]
Het klopt toch ook dat je naast deze vaste routes uiteindelijk ook je eigen keuze kan maken? Dat dit dus de standaard dingen zijn zoals je vaak ook standaard classes hebt bij andere games, maar dat je uiteindelijk gewoon je eigen ding in kunt stellen? Ik meen me te herinneren dat ze dat ook ergens gemeld hadden.
Dat dacht ik ook maar dit is gewoon een set die je kiest. Weet niet in hoeverre je kan switchen tijdens een potje maar je kan het (helaas) niet naar eigen smaak instellen.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:02
naaitsab schreef op maandag 16 september 2013 @ 22:18:
[...]

Dat dacht ik ook maar dit is gewoon een set die je kiest. Weet niet in hoeverre je kan switchen tijdens een potje maar je kan het (helaas) niet naar eigen smaak instellen.
Maar is het niet logisch dat je tot level 50 oid gewoon alleen de vaste routes kunt nemen en daarna zelf kunt kiezen? Als unlocks zeg maar?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Zou liever zien dat je per class een 'boost' kan vrijspelen op basis van xp die je daarna zelf in de gewenste volgorde zet met oplopende effectiviteit. Zo dat lvl4 ammo 50% meer geeft en lvl1 25% meer of iets dergelijks.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Dat zelf kiezen van de upgrades hoop ik juist niet op, natuurlijk zou ik het graag willen, maar er zal binnen de kortste keren een perfecte combinatie gevonden worden waardooor iedereen met een pretpakket rondloopt. Op deze manier zit er nog een goede balans in.
Wat eventueel wel mogelijk zou kunnen zijn is het wisselen van de volgorde, geeft iets meer vrijheid, maar niet te veel.

[ Voor 18% gewijzigd door Kiwi op 16-09-2013 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-09 20:56

RoyK

Hobby tekenaar

SmokingCrop schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:55:
[...]

Je kan BF4 zonder china rising voor minder geld vinden ;)
Het is "gratis" in fysieke stores & origin enzo.

http://www.allkeyshop.com...-4-cd-key-compare-prices/
Die goedkoopste van 35-38 euro zijn zonder china rising.
De eerste goedkoopste met deze dlc is 38,90 in deze online keystore compare-website.
Goed dat ik dit even mee pik. Je moet dus gewoon BF4 kopen, want als je de game pre-order, krijg je dus China Rising er sowieso bij? Ik denk dat ik het dit keer niet via orion store koop, maar het eens voor wat goedkoper ga proberen. Ik zag dat er nog geen draadje is voor een BF4 betreft winkels waar men graag bestel. Ik ben op zoek naar een goede tip! :)

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
RoyK schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 00:42:
[...]

Goed dat ik dit even mee pik. Je moet dus gewoon BF4 kopen, want als je de game pre-order, krijg je dus China Rising er sowieso bij? Ik denk dat ik het dit keer niet via orion store koop, maar het eens voor wat goedkoper ga proberen. Ik zag dat er nog geen draadje is voor een BF4 betreft winkels waar men graag bestel. Ik ben op zoek naar een goede tip! :)
check: Online Gamekeys kopen - Deel II
(die bf4 zonder china rising is ook gewoon een pre-order, maar ze verkopen die china rising key gewoon apart ernaast in zo'n online key store)

Al kan je ook zo redeneren:
Nu koop je voor een paar euro's meer die bf4 met china rising & koop je in een paar maand ofzo premium voor minder dan wat hij nu kost :P (wanneer die 2e grote dlc komt met maps) al heb je dan natuurlijk niet de andere voordelen van premium vanaf het begin.

[ Voor 27% gewijzigd door SmokingCrop op 17-09-2013 02:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Available on X360, PS3, PC and the next gen consoles.
Wii U gewoon gedissed. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:14
Closed beta begint op 1 oktober, open beta op 4 oktober.
bron: http://blogs.battlefield....ta-dates-announced-091613

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

In dat filmpje zijn behoorlijk wat nieuwe dingen te zien, volgensmij ook die map met die satteliet. Vehicle camo's lijkt me wel leuk, maar ik hoop niet dat enemy vehicles dan te veel op friendlies kunnen lijken :|

Blauw bootje op 2:55 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dekilo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-02 18:18
Tevens kun je nu jets raken/damage aanrichten met je geweer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:56
Ik zag ook een map binnen geloof ik in een enorme overdekte ruimte en ergens bij een gevangenis en nog wat andere leuke dingen! Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

wat maken ze die filmpjes altijd hectisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-09 20:50

ye-roon

knaak

het was maar een fractie van een seconde, maar. SNEEUW LEVEL!

ok insta buy.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02-2024

mukkel

Dus..... Zodoende

Wat is er zo boeiend aan sneeuw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een goede reden om je zonnebril op te zetten tijdens het gamen. Ik wil jungle level, veel leuker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Waarom doet iedereen zo moeilijk over die systeemeisen? Er zijn neem ik aan toch meer mensen (zoals ik) die de game op low spelen met alleen AA en dergelijke vol open draaien. Dan is een gtx670 meer dan prima :)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Laatst online: 25-09 11:38
mukkel schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 10:29:
Wat is er zo boeiend aan sneeuw?
Snow angels O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

hehehehe

@ music Je koopt geen dikke eye-candy game op alles op low te zetten.
Gamen moet je op maxed out / ultra. Niets meer en niets minder.
Draait het niet goed, dan heb je weer een reden voor een upgrade

Een dikke orgasme voor het oog is bijna het enig verschil tussen de console en PC versie.
Meer details, meer vreugde. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

mukkel schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 10:36:
hehehehe

Een dikke orgasme voor het oog is bijna het enig verschil tussen de console en PC versie.
Ja oke, maybe in het begin wel maar ja ik speel ook heel erg voor de ervaring. BF3 op low is meer dan prima te doen en zorgt gewoon voor een soepele ervaring. M'n gtx670 kan overigens vast wel wat aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dekilo
hehehehe

true!
2 weken geleden van een oud dual core systeem met HD 4770 naar GTX 770 systeem gegaan.
In een woord: WOW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

Mu.siQ schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 10:38:
[...] M'n gtx670 kan overigens vast wel wat aan ;)
:) Das waar, maar een 2de ernaast kan veeeeeeeel meer aan :P
2de hands prijsjes blijven helaas wat hangen, nog steeds rond de 200,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

@Mukkel. Yup, al een tijdje aan t rondsnoepen maar het is me nog wat te veel. Probeer eerst de game wel op een enkele. Zoals gezegd red ik me vast prima met één en zal het er beter uitzien dan wolfstein 3D lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Iets mindere graphics merk je na 5 seconden niet meer op als de gameplay supergoed is. Maar de extra inputlag en framerate drops op maxed out settings is elke seconde storend.......

Edit: allemachtig, als ik nog niet helemaal kapotgehyped ben op BF4 komt er wéér een vettere trailer!

Het zijn wel meer grotere en open maps dan in BF 3 of lijkt dat maar zo?

[ Voor 17% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 17-09-2013 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

Dus upgraden als het niet goed draait. ;)
Het is meer een persoonlijk ding, ieder z'n eigen voorkeuren natuurlijk.

Zelf game ik op 2560x1440 waardoor je eventueel nog kan spelen met AA & AF, die heb je toch niet nodig op hoge res. & v-sync aan om de fps gelijk te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:13:
[...]
Iets mindere graphics merk je na 5 seconden niet meer op als de gameplay supergoed is. Maar de extra inputlag en framerate drops op maxed out settings is elke seconde storend.......
Waar zit die inputlag 'em in? Zoiets had ik al gelezen over BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
mukkel schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:24:
Dus upgraden als het niet goed draait. ;)
Het is meer een persoonlijk ding, ieder z'n eigen voorkeuren natuurlijk.

Zelf game ik op 2560x1440 waardoor je eventueel nog kan spelen met AA & AF, die heb je toch niet nodig op hoge res. & v-sync aan om de fps gelijk te houden.
Voor single player wil ik ook wel eyecandy, maar dat is bij battlefield niet aan de orde. Een standbeeld en een medaille die het ijzeren geduld en incasseringsvermogen heeft om die marteling van een BF singleplayer te doorstaan......

Voor serieus multiplayer zijn v-sync en post-render effects een no-go. De input lag is simpelweg te groot zodat het een merkbaar nadeel wordt tegen even goede spelers die daar niet mee spelen. Bovendien is de zichtbaarheid op lagere settings beter en in MP zie ik liever eerder een victory-crawlende vijand dan het mooie rodondendron struikje waar hij onder ligt eerlijk gezegd. :)
SgtCaffran schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:25:
[...]
Waar zit die inputlag 'em in? Zoiets had ik al gelezen over BF3.
Het zit het erin dat wat er wordt gerenderd en wat je dus ziet nét een beetje achter loopt met wat er op dat moment echt gebeurt. Je reageert dus per definitie altijd nét wat later en vooral met vuurgevechten hoge RPM wapens met TTKs van 250 ms of lager is het een merkbaar nadeel in recoil control of nauwkeurigheid aim op afstand.

[ Voor 20% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 17-09-2013 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je BF als eyecandy koopt is dit misschien waar, maar als je het gewoon wilt spelen met je maten is het een stuk minder relevant. Ik heb een hele tijd op Low gespeeld, nu met een gtx770 op high (niet ultra, want framerate/input lag/etc). Het is wel mooier hoor, maar het spel wordt er niet beter van want het spel was sowieso bedoeld voor de gameplay met vrienden, niet voor de eyecandy.

Daar hebben we single player spellen voor, zoals Stalker Complete, Crysis en meer van dat moois. Daar stoort het niet zo als je framerate naar de 30 afkakt, wat in multiplayer wel echt knetterirritant is.
De resolutie en framerate en controls en dedicated servers en kunnen recorden en grote spelersaantallen daargelaten dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

Ik game al jaren met V-sync, gewoon zorgen dat je rig CONSTANT meer FPS spuugt dan je monitor / vsync aan kan. Ook geen/amper input lag te bekennen. Niets storends in ieder geval.

Anders kun je nog altijd spelen met tripple buffer..

Vruuger toen ik nog clanbase speelde met MOH AA (good old days) draaide ik wel alles terug naar low.
Puur omdat dan de bosjes ect wegvielen zodat je de vijand veel eerder kon zien.
Free cheat... alleen in wars. Maar zoals ik al aanhaalde is dat ieder z'n voorkeur.

De ene houd van oploskoffie en de andere van vers gemalen.
Beide koffie alleen de ene smaakt lekkerder :)

Ik ben wel aardig benieuwd hoe 4 loopt tov 3.
1Oct weten we het :D Hooohaa closed Beta!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dekilo
Verwijderd schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:30:
[...]

Als je BF als eyecandy koopt is dit misschien waar, maar als je het gewoon wilt spelen met je maten is het een stuk minder relevant. Ik heb een hele tijd op Low gespeeld, nu met een gtx770 op high (niet ultra, want framerate/input lag/etc). Het is wel mooier hoor, maar het spel wordt er niet beter van want het spel was sowieso bedoeld voor de gameplay met vrienden, niet voor de eyecandy.

Daar hebben we single player spellen voor, zoals Stalker Complete, Crysis en meer van dat moois. Daar stoort het niet zo als je framerate naar de 30 afkakt, wat in multiplayer wel echt knetterirritant is.

[...]

De resolutie en framerate en controls en dedicated servers en kunnen recorden en grote spelersaantallen daargelaten dan :+
Ik weet niet wat er is met je gtx 770 maar haal bijna 90fps met alles maxed out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03:05
dekilo schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:49:
[...]

Ik weet niet wat er is met je gtx 770 maar haal bijna 90fps met alles maxed out.
120+ fps is betur :Y

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Mu.siQ schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 10:38:
[...]

Ja oke, maybe in het begin wel maar ja ik speel ook heel erg voor de ervaring. BF3 op low is meer dan prima te doen en zorgt gewoon voor een soepele ervaring. M'n gtx670 kan overigens vast wel wat aan ;)
Ik game BF3 op low / med op mn 2011 iMac. Het is jammer dat de eye candy uit staat..maar ik heb nog steeds plezier van de game. Misschien dat ik mn iMac upgrade naar een nieuwe in 2014, ben benieuwd wat die doet met BF4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CB org
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-08 17:08
De beta heeft ook de domination gamemode.
domination>spec mode> cups> :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
dekilo schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:49:
[...]

In TDM zekers.

Op oman haal je dat echt niet, met mijn gtx670 haal ik iets meer dan 60 fps maxed out in bf3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
Wat is het verschil tussen conquest en domination? Is dat te vergelijken met de conquest en conquest domination van bf3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
jah, domination in bf4 is het zelfde als conquest domination in bf3 alleen nu heb je dit dus op elke map, dus ook de open mappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
CB org schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 12:35:
De beta heeft ook de domination gamemode.
domination>spec mode> cups> :)
Laat maar komen die domination, daar komt er in elk geval al wat meer actie in de taxi. Gaan jullie tijdens de beta ook al een kleine proefronde houden in de vorm van een mini cup? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CB org
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 12:52:
[...]

Laat maar komen die domination, daar komt er in elk geval al wat meer actie in de taxi. Gaan jullie tijdens de beta ook al een kleine proefronde houden in de vorm van een mini cup? :)
De ESL Benelux sectie heeft voor 99% zeker betaservers om de mode te kunnen testen+shoutcaster.
Hoorde dat er ook in-game admin is en indien nog niet dan even paar ICT jongens aankijken om snel een rcon tool te fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab

Semi-auto mortar met ammo re-gen, lekker gebalanceerd weer :/ . Als je 3 man met zo'n ding ergens hebt staan rape je een hele CP. Lijkt op 2-3 hits=kill

[ Voor 4% gewijzigd door naaitsab op 17-09-2013 13:11 ]

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan ga je onder een dakje staan ^,^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03:05
Die mortar schiet echt bizar snel, en dan nog automagisch ammo erbij krijgen ook, wtf :(

Ik snap wel waarom dat ding in het spel zit, alleen niemand gebruikt hem tegen tanks/snipers, tis puur om te spammen zonder moeite te doen tegenwoordig :X

Wat is dat andere wapen overgens, ziet er uit alsof het werkt als een soort USAS met Frag rounds

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
CB org schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:05:
[...]
De ESL Benelux sectie heeft voor 99% zeker betaservers om de mode te kunnen testen+shoutcaster.
Hoorde dat er ook in-game admin is en indien nog niet dan even paar ICT jongens aankijken om snel een rcon tool te fixen.
Nice, wij zijn er zeker wel bij. Hopelijk is het een stuk aantrekkelijker en toegankelijker dan met BF3 om competitief te spelen en zijn het niet de hele tijd dezelfde 50 mensen die je tegenkomt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CB org
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:15:
[...]

Nice, wij zijn er zeker wel bij. Hopelijk is het een stuk aantrekkelijker en toegankelijker dan met BF3 om competitief te spelen en zijn het niet de hele tijd dezelfde 50 mensen die je tegenkomt. :)
Graag even dit nieuws checken dan :)
http://www.esl.eu/benelux/bf4/cup/news/228315/

Wil even kijken hoeveel teams interesse hebben van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Verwijderd schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:12:
dan ga je onder een dakje staan ^,^
Daar schiet je dwars doorheen :p
kevz schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:14:
Wat is dat andere wapen overgens, ziet er uit alsof het werkt als een soort USAS met Frag rounds
http://battlefield.wikia.com/wiki/XM25

video: Nieuwe multiplayerbeelden van Battlefield 4
Dat levolution ziet er best vetjes uit, mooi met je tank overal doorheen jassen :9

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
CB org schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:19:
[...]

Graag even dit nieuws checken dan :)
http://www.esl.eu/benelux/bf4/cup/news/228315/

Wil even kijken hoeveel teams interesse hebben van de Benelux
Ik ken die site zeker :), hopelijk komen er nog minimaal 4 teams bij, 6 is toch wel te weinig om een league op te zetten los van de andere Europese topclans lijkt me.

We zijn er zelf al bij, vooralsnog met 1 team, maar als er veel meer leden BF4 willen spelen dan wellicht nog wel meer. Zelf kijk ik de kat ook nog even uit de boom, maar als Elimination zo goed wordt als ik hoop, dan kan BF4 competitief behoorlijk ontploffen in de goede zin van het woord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
naaitsab schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:20:
[kevz schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:14:
Wat is dat andere wapen overgens, ziet er uit alsof het werkt als een soort USAS met Frag rounds]

http://battlefield.wikia.com/wiki/XM25
Ooooh! Shiny!

[ Voor 21% gewijzigd door Sinus_rhythm op 17-09-2013 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman

Dat levolution ziet er best vetjes uit, mooi met je tank overal doorheen jassen :9
Operation locker room wtf :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Niet online

Zeer sterke trailer als je het mij vraagt. Zitten een aantal interessante maps tussen.

IK WIL BATTLEFIELD 4 NU

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Nu al zin in die map! De rest van de maps lijkt allemaal behoorlijk groot en open, beetje korte afstand werk kan ook geen kwaad.
Op de Arecibo Obervatory/GoldenEye map kan ik ook niet wachten, helemaal niet als Famke de map nog op komt leuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:42:
[...]

Nu al zin in die map! De rest van de maps lijkt allemaal behoorlijk groot en open, beetje korte afstand werk kan ook geen kwaad.
Op de Arecibo Obervatory/GoldenEye map kan ik ook niet wachten, helemaal niet als Famke de map nog op komt leuken.
Had ook even een crysis 2 dejavu toen ik die beelden van die kwekerij kassen zag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Laatst online: 25-09 21:57
NLsandman schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 12:36:
[...]

In TDM zekers.

Op oman haal je dat echt niet, met mijn gtx670 haal ik iets meer dan 60 fps maxed out in bf3.

[video]
Je neemt daar ook op toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Operation Metro 2.0. oOo

Pagina: 1 ... 50 ... 95 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.