Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
net vog gedaan, wel met cheesen :/
2 x praedeyth's revenge (sniper) en 1 x hezen's vengeance (die rocket launcher)...
had liever de handgun of shotgun gehad :(

moest de raid gedaan zijn zoals ie hoort is die wss superleuk, maar de manier dat ze het nu deden was maar meh :/

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Kazu schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:48:
Net een potje PvP gehad waar ik m'n draai niet in kon vinden, speelde echt ontzettend slecht. Aan het einde van de game eindigde ik onderaan in m'n team; toch kreeg ik als enige van m'n team een reward: een legendary engram :') Daar moeten wat team maten van me flink gevloekt hebben :P
haha, dat heb ik 1 keer gehad toen ik voor m'n bounty bezig was - heb heel snel op leave matchmaking gedrukt :')

dat cheesen vind ik ook maar niets, helemaal als gasten nog nooit VoG op een normalen manier hebben gespeeld maar wel de loot (willen) krijgen. Die verdienen het gewoon niet. Wat is het nut vraag ik mij af? Dan kan je toch beter helemaal niet spelen? Dat je de Nightfall solo moet cheesen begrijp ik, maar als je met een groep bent gewoon lekker knallen.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:08
kowlier schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:51:
net vog gedaan, wel met cheesen :/
2 x praedeyth's revenge (sniper) en 1 x hezen's vengeance (die rocket launcher)...
had liever de handgun of shotgun gehad :(

moest de raid gedaan zijn zoals ie hoort is die wss superleuk, maar de manier dat ze het nu deden was maar meh :/
Daarom wil ik niet cheesen. De voldoening om de raid te doen zoals hij hoort, is geweldig. Vandaar dat ik ook de raid hard wil doen zoals hij hoort. Gewoon naar beneden springen en met zijn alle knallen. Boven op platform blijven staan met je snipers... Niet mijn manier van spelen. Verstoppen als het "legion" komt idem. Iedereen moet het zelf weten natuurlijk. Maar je zou het eens normaal moeten proberen. Tactieken veranderen als het niet lukt etc. Zoveel leuker.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:27

justifire

Shut up and squat !!

Michaelg schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 19:28:
[...]

Daarom wil ik niet cheesen. De voldoening om de raid te doen zoals hij hoort, is geweldig. Vandaar dat ik ook de raid hard wil doen zoals hij hoort. Gewoon naar beneden springen en met zijn alle knallen. Boven op platform blijven staan met je snipers... Niet mijn manier van spelen. Verstoppen als het "legion" komt idem. Iedereen moet het zelf weten natuurlijk. Maar je zou het eens normaal moeten proberen. Tactieken veranderen als het niet lukt etc. Zoveel leuker.
+1
Speel voor mijn plezier, die achievement voor VoG hardmode is nu ook niets meer waard, kunnen het beter hernoemen naar 'Congratulations, you cheesed VoG on hard !'

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
Na wat geluk in de raid eergisteren eindelijk m'n eerste char op level 30 vandaag (Titan alt, speel Hunter als main). Geen raid cheese, geen loot caves, geen same-class alts, gewoon normaal :+. Blij dat ik er ben maar wel een beetje jammer dat er nu wel weer een reden om te spelen minder is; heb nu eigenlijk alleen nog maar weapon upgrades te gaan en m'n Hunter nog naar 30 zien te krijgen. Laatste stukje zal raid hard zijn; gaan morgen zien hoe ons dat afgaat :+. Al met al toch al zo'n 130 uur in de game zitten dus heb weinig te klagen 8)

[ Voor 7% gewijzigd door Wussie op 25-10-2014 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe laat is xur morgen weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-10 13:29
Armor and Weapons
The goal for Iron Banner gear was to provide Armor powerful enough to interest most players after a few weeks of gearing up, and aesthetically appealing to all players. But for very advanced characters, wearing Exotics and Raid gear, the equipment was not powerful enough to consider.

In the next Iron Banner, new exclusive reward Armor will be bumped to Level 30, but will still only be available in two slots. For advanced players, this will make them viable functional or visual sidegrades.

Iron Banner Weapons were already viable sidegrades for all but the most advanced players, but we would like to expand the options available. In the next Iron Banner, the weapon types available will go from two to four, divided between drops on match victory, and purchase from Lord Saladin in the Tower.
Met Iron Banner gear kan je dus ook naar lvl 30 toe gaan.

Dus een Exotic, 2 Iron banner en een raid gear piece zou voldoende moeten zijn.

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zekerpixels
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:06

zekerpixels

Victory Loves Preparation

Xur is er vanaf vrijdag 11:00 tot zondag 11:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

leech1984 schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 01:15:
[...]

Spijtig om te zien dat ze veel meer de PvP kant op gaan en de PvE laten versloffen.
Elke week is er wel wat nieuws voor pvp, bounties dwingen je pvp te spelen, terwijl ik daar 0.0 zin in heb.
Destiny speel ik juist voor de pve, lekker met een fireteam in het rondte schieten zonder gezeik van slechte verbinding, campers, op classes etc.
Waar blijft die buff voor Thorn, Bad Juju en overige exotics ?
Steek eens wat tijd in de bounties, kom op zeg, elke dag 6 patrols en 20 double fusion rifle kills ?!
Creeer eens wat extra wapens en armor, iedereen draagt zon beetje hetzelfde.....
Maar nee, pvp is schijnbaar prioriteit nr. 1 :r

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-10 22:12
zekerpixels schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 02:04:
[...]

Xur is er vanaf vrijdag 11:00 tot zondag 11:00.
Ja of is het nu om 1000 uur al weg ivm wintertijd?

PSN ID = steppa87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:13
justifire schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 02:04:
[...]

Spijtig om te zien dat ze veel meer de PvP kant op gaan en de PvE laten versloffen.
Elke week is er wel wat nieuws voor pvp, bounties dwingen je pvp te spelen, terwijl ik daar 0.0 zin in heb.
Destiny speel ik juist voor de pve, lekker met een fireteam in het rondte schieten zonder gezeik van slechte verbinding, campers, op classes etc.
Steek eens wat tijd in de bounties, kom op zeg, elke dag 6 patrols en 20 double fusion rifle kills ?!
Creeer eens wat extra wapens en armor, iedereen draagt zon beetje hetzelfde.....
Vind ik ook jammer ja, vooral na al die moeite om raid pieces te vergaren :(

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3dd3k
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-07 06:39
[...]

Onderbouw eens waarom ze volgens jou veel meer de pvp kant op gaan?
Vergeet niet dat er een dlc aankomt en ze ook bezig zijn met 1 grote patch. Wat ze tot nu toe doen zijn hotfixes uitbrengen.

Pvp is onderdeel van Destiny, een arena waar je kan trainen maar ook extra gear kan verzamelen. Vindt je misschien niet leuk, maar anderen vinden het niet leuk om te grinden of te bots cheesen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
[...]

Ik heb het juist andersom. Ik speel het liefst pvp maar de enige manier om op een normaal tempo te levelen is vault of glass doen. Waar, als ik even weg moet om een luier te verschonen, ik een heel team verneuk en als ik bij pvp leave heeft bijna niemand daar echt last van.

Ik ben blij dat er een manier komt hoe ik zonder vog lvl 30 gear kan krijgen.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:30

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

[...]

Ik heb super veel bounties gedaan die snel te klaren zijn.
Ik kreeg vanzelf me exotic bounty en me 2e toen ik een 2e fact ging ranken bij rank 1.
Je moet gewoon veel bounties doen. Is btw ook een snelle manier om te lvlen met een low lvl char tot lvl 20 i.c.m. story mode

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Laatst online: 19:02
Zijn er ook lvl 20(+) engrams? Heb nu als lvl 20 meerdere engrams gehad en het is allemlaal blauw lvl 16 of groen lvl 18. Schiet niet echt op zo.
Heb ook een boel engrams bewaard tot ik lvl 20 was maar ook daar kwam alleen maar 20- spul uit, dat verhaal klopt dus niet dat je dan lvl 20 spul zou krijgen.

Voor mij mogen ze evenveel tijd aan PvP als PvE besteden. Ik ga er vanuit dat met de DLC er ook meer Patrols beschikbaar gaan komen als de gebieden groter worden.

[ Voor 21% gewijzigd door Lekker Ventje op 26-10-2014 11:59 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Precies dit. Ik speel ook liever PvE maar daar houdt het na de story voltooien en de dagelijkse story/strike wel een beetje op en om nou DLC te gaan kopen straks? Zit ik straks na 2 maanden weer met hetzelfde probleem, het is dat de game zo heerlijk weg knalt en ik wil blijven upgraden en verzamelen anders weet ik niet hoe lang ik dit vol had gehouden :p

Hoop dat ze daar nog wat aan gaan doen en het voor ons 'PvE-spelers' ook leuk blijft.

Ook blijf ik gamen met een headset op vreemd vinden en heb dat ding dan ook echt incidenteel op mijn hoofd. Wellicht ook de reden dat ik de raid nog niet heb voltooid.

Wel vind ik het coop-gedeelte van de game heel leuk, samen spelen blijft toch tof.
Lekker Ventje schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 11:57:
Zijn er ook lvl 20(+) engrams? Heb nu als lvl 20 meerdere engrams gehad en het is allemlaal blauw lvl 16 of groen lvl 18. Schiet niet echt op zo.
Heb ook een boel engrams bewaard tot ik lvl 20 was maar ook daar kwam alleen maar 20- spul uit, dat verhaal klopt dus niet dat je dan lvl 20 spul zou krijgen.

Voor mij mogen ze evenveel tijd aan PvP als PvE besteden. Ik ga er vanuit dat met de DLC er ook meer Patrols beschikbaar gaan komen als de gebieden groter worden.
Jup uit blauwe(rare)/paarse(legendary) engrams komt wel eens lvl 20 stuff. Bij legendary gegarandeerd. Hoe meer je speelt hoe verder je cryptarch levelt en hoe hoger het level zal zijn van de loot die je vind. Rond level 24 begin je ook legendary engrams te vinden, al hebben ze die naam niet voor niets, je komt ze echt heel weinig tegen.

[ Voor 32% gewijzigd door DarkElement op 26-10-2014 12:18 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Liep nog met blauwe autorifle rond, lang getwijfeld om suros te kopen
Gisteravond alsnog gedaan, damn :X dat ding is ziek >_<

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:10

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ik heb nog 3 doelen voor mezelf in Destiny, namelijk met een groep van 6 in één clan de raid op Hard uitspelen en mijn warlock volledig upgraden. Dan denk ik dat ik het voor gezien houd, met name nu er genoeg andere games, zoals Sunset Overdrive en CoD uitkomen.

Al die dagelijkse bounties die iedere dag op elkaar lijken (bedenk eens wat nieuws en leuks en out of the box...) en de daily missie bieden totaal geen uitdaging. Laatst de raid, de nightfall, de weekly en de daily in 3.5 uur gecomplete. En dan zit je weer een week te wachten totdat je het opnieuw kunt doen voor de hoop op nieuwe leuke gear...

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

uchiha tijntje schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 12:31:
Ik heb nog 3 doelen voor mezelf in Destiny, namelijk met een groep van 6 in één clan de raid op Hard uitspelen en mijn warlock volledig upgraden. Dan denk ik dat ik het voor gezien houd, met name nu er genoeg andere games, zoals Sunset Overdrive en CoD uitkomen.

Al die dagelijkse bounties die iedere dag op elkaar lijken (bedenk eens wat nieuws en leuks en out of the box...) en de daily missie bieden totaal geen uitdaging. Laatst de raid, de nightfall, de weekly en de daily in 3.5 uur gecomplete. En dan zit je weer een week te wachten totdat je het opnieuw kunt doen voor de hoop op nieuwe leuke gear...
Wat ?!
De raid uitspelen zonder dat er 1 iemand van het team doodgaat staat niet op je bucketlist :?

:+

Straks beginnetje maken met hard raid ?
FF Templartje pesten :P

[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 26-10-2014 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Gelet op onze eerdere pogingen acht ik die kans zeer klein :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

uchiha tijntje schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 12:51:
Gelet op onze eerdere pogingen acht ik die kans zeer klein :P
Zeg maar gerust nihil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Probleem is ook dat de game net uit is, er komt nog voldoende content bij maar dat duurt even. Ik denk echter wel dat het een gevaar is voor Bungie dat de mensen af gaan haken door verveling en door concurrentie van andere games. Ik vermaak me nog wel maar ben pas een week bezig en zie ze die tien jaar niet vol maken op deze manier.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ik denk alleen echt wel dat het te doen moet zijn met een paar man die level 29/30 zijn. Het 1e gedeelte is een eitje met de juiste void wapens. Het tweede gedeelte moet iedereen gewoon zijn taken en positie goed kennen, waarbij de relic drager uiteindelijk geen domme dingen moet gaan doen. Het derde deel gewoon niet voor de kistjes gaan en zorgen dat iedereen weet hoe die moet jumpen (al is dat een uitdaging genoeg... :P). En het vierde deel, tja, dat is met de nieuwe patch wat lastiger geworden als je niet meer zeker weet wie geteleporteert wordt.

Maar al met al, acht ik het best kansrijk mits je met een goede groep speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

uchiha tijntje schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 12:55:
Ik denk alleen echt wel dat het te doen moet zijn met een paar man die level 29/30 zijn. Het 1e gedeelte is een eitje met de juiste void wapens. Het tweede gedeelte moet iedereen gewoon zijn taken en positie goed kennen, waarbij de relic drager uiteindelijk geen domme dingen moet gaan doen. Het derde deel gewoon niet voor de kistjes gaan en zorgen dat iedereen weet hoe die moet jumpen (al is dat een uitdaging genoeg... :P). En het vierde deel, tja, dat is met de nieuwe patch wat lastiger geworden als je niet meer zeker weet wie geteleporteert wordt.

Vraag me af of een Warlock met resurrect ook telt als niet dood gaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat random teleport is nog niet geïmplementeerd, dus dat kan je nu nog zelf regelen.
justifire schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 12:57:
[...]

Vraag me af of een Warlock met resurect ook telt als niet dood gaan ?
Telt wel als dood gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016

Of gewoon wachten tot de levelcap omhoog gaat, dan blijven alleen de Gorgons en de jump puzzle een probleem.

[ Voor 4% gewijzigd door ElBarto op 26-10-2014 13:02 ]

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Het mooie zou zijn geweest dat je een achievement zou krijgen als je party gewoon niet gewiped wordt. Dan heb je er vaak zelf nog een hand in om dat te voorkomen, door bijv. de relic op te pakken, etc. Nu ben je volledig afhankelijk van 5 teamies :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-10 14:52
ElBarto schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 13:02:
[...]

Of gewoon wachten tot de levelcap omhoog gaat, dan blijven alleen de Gorgons en de jump puzzle een probleem.
ik denk dat ik wel een makelijkere manier weet maar dat valt dan weer onder cheaten.
gewoon een save point bij de eindbaas regelen dan met een nieuw team vanaf daar starten en niet dood gaan

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
FreakGIB schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 13:14:
[...]

ik denk dat ik wel een makelijkere manier weet maar dat valt dan weer onder cheaten.
gewoon een save point bij de eindbaas regelen dan met een nieuw team vanaf daar starten en niet dood gaan
Dat werkt dus niet. Je moet van begin tot einde spelen. Valt er iemand weg door verbindingsproblemen dan mag die zelfs niet opnieuw joinen.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
ElBarto schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 13:15:
[...]

Dat werkt dus niet. Je moet van begin tot einde spelen. Valt er iemand weg door verbindingsproblemen dan mag die zelfs niet opnieuw joinen.
Oke dat wist ik niet
hoeveel teams hebben het al gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

FreakGIB schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 13:18:
[...]

Oke dat wist ik niet
hoeveel teams hebben het al gehaald
Volgens mij is het totaal nergens te checken,Bungie zal het ongetwijfeld weten.
Maar om een idee te geven :
http://www.trueachievemen...aspx?achievementid=190004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMadd
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-10 12:15
leech1984 schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 01:15:
[...]

Je moet wel rekening mee houden dat er slechts 2 pieces zijn. Doen ze bv chest en gauntlets, dan moet je nog steeds de helm en schoenen halen. in raid en dan helm exotic. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-10 12:23
Mensen ervaring met 3 chars maxed? Normaal gesproken zou ik dit willen doen maar zie het niet zitten om voor elk char opnieuw rep te gaan farmen, liever zou ik dan iets als d3 zien met paragon levels dus reputation geldt voor alle characters.

PVP vind ik echt ruk, omdat ik titanfall gewend ben, ik zou graag meer items voor pve zien en pve vanguards marks evenals crucible marks willen krijgen op een zelfde soort manier.

Als het gainen van crucible marks niet veranderd, kan ik net zo goed een macro op de cronusmax gaan draaien icm met gpl script....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:58
Wat kan je het beste gaan doen als je level 20 bent en je hebt de normale verhaallijn klaar. De eerstvolgende onderdelen zijn meteen level 22 en dus te moeilijk voor mij. Kan ik dan het beste crucible of zoiets gaan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 00:29
tiguan schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 17:40:
Wat kan je het beste gaan doen als je level 20 bent en je hebt de normale verhaallijn klaar. De eerstvolgende onderdelen zijn meteen level 22 en dus te moeilijk voor mij. Kan ik dan het beste crucible of zoiets gaan doen?
Je kan lvl 18 en lvl 20 strikes doen via de strike playlist als het goed is. Zo krijg je gear met light, waardoor je een hoger level krijgt. Crucible kan je ook doen, maar daar krijg je random gear en ook niet altijd dropt er wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
The gunsmith verkoopt fusion rifles! Voor iedereen die die bounty heeft: je hebt tot 21u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

rnenator schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 18:10:
The gunsmith verkoopt fusion rifles! Voor iedereen die die bounty heeft: je hebt tot 21u
Zag het inderdaad op http://isthegunsmithsellingrarefusionrifles.com
Heb er twee bounties voor open staan, op de 2de moet ik nog 3 strikes doen zonder dood te gaan.....boring.....
Dan mooi even beide bounties gelijktijdig doorlopen nu ik de benodigde fusion rifles heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Zo simpel is het niet om twee man per schot te killen. En dat 20 keer.

Baal er van dat je de missies moet doen. Heb die van de aarde klaar en er pas twee op de maan gedaan zodat ik nog steeds niet naar de volgende planeet kan. Zou liever patrols doen dan die missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMadd
Lekker Ventje schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 18:40:
Zo simpel is het niet om twee man per schot te killen. En dat 20 keer.

Baal er van dat je de missies moet doen. Heb die van de aarde klaar en er pas twee op de maan gedaan zodat ik nog steeds niet naar de volgende planeet kan. Zou liever patrols doen dan die missies.
Tip voor die missie :) je kan naar aarde gaan, dan de route pakken naar de lootcave (je weet het wel ^^), dan bij die wizard in het gebouw kun je gemakkelijk die bounty halen.

Anders de Nexus strike, voor dat je naar beneden gaat (bij die brug) daar killen en gewoon naar beneden jumpen, spawn je weer opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ik zou niet weten welke lootcave je bedoelt. Ik ekn er maar twee en die zijn in Rocket-en-nog-wat en dat vind ik niet eens lootcaves gezien de respawntijd.

Zijn er op Mars en Venus gebieden met veel mobs op een beperkte oppervlakte? Echt lekker doorknallen is er niet bij op Aarde en op de maan, zeker niet als er meerdere personen rondlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Via de missie de dark within (volgens mij heet hij zo). De missie dat je die dooie vanguard vind. Als daar de deur open gaat komen er tig enemies. Easy kills daar. Zo haal ik die bounty altijd.

Edit. Speel op hard (lvl 12 ofzo). En laat de majors leven. Kill alle easy targets en laatje dan dood knallen door de majors. Je doet dan hetzelfde stuk overnieuw... En overnieuw... En overnieuw. 5 min werk.

[ Voor 35% gewijzigd door Michaelg op 26-10-2014 19:22 ]

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Weet welke je bedoelt, dat is waar je ghost die deur open moet maken en je die donkere ruimte in moet lopen. Voorbij die ruimte kom je weer een berg mobs tegelijk tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
Michaelg schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 19:19:
Via de missie de dark within (volgens mij heet hij zo). De missie dat je die dooie vanguard vind. Als daar de deur open gaat komen er tig enemies. Easy kills daar. Zo haal ik die bounty altijd.

Edit. Speel op hard (lvl 12 ofzo). En laat de majors leven. Kill alle easy targets en laatje dan dood knallen door de majors. Je doet dan hetzelfde stuk overnieuw... En overnieuw... En overnieuw. 5 min werk.
Als je een beetje je geduld bewaard hoef je niet eens dood te gaan. Gewoon met je main gun die knights tot laag hp schieten en weer je fusion pakken en ze uitlijnen. Ze staan vaak stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben net lvl 30 geworden :D
Had met een hardmode atheon cheese meegedaan, 2x de helm gekregen en het ship en de sparrow. 1 van de helmen dismanteld en shards op mn exotic gedaan.
Nu raiden met mn clan en hard mode proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:58
To easy schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 17:42:
[...]

Je kan lvl 18 en lvl 20 strikes doen via de strike playlist als het goed is. Zo krijg je gear met light, waardoor je een hoger level krijgt. Crucible kan je ook doen, maar daar krijg je random gear en ook niet altijd dropt er wat.
Ok thanks, daar ga ik ff naar kijken. Ondertussen heb ik de daily heroic gevonden op level 20. Best pittig, maar wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
tiguan schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 22:03:
[...]

Ok thanks, daar ga ik ff naar kijken. Ondertussen heb ik de daily heroic gevonden op level 20. Best pittig, maar wel leuk.
Ik heb alleen maar bounties gedaan nadat ik gisterenavond lvl 20 ben geworden en zit door loot al op lvl 22 ondanks nog wat groen spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij die update notes kwam 'Tier one/two legendary sets' geregeld terug, iemand enig idee wat dit precies inhoudt?

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Tier 1 is normal raid. 2 is hard raid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de nightfall voor lvl 27 beetje te doen of beter eerst 28 worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3dd3k
  • Laatst online: 18-07 06:39
Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 00:02:
Is de nightfall voor lvl 27 beetje te doen of beter eerst 28 worden?
Met hulp te doen, alleen zwaar ook op L29.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
Ik heb zaterdag mijn Bad Juju kunnen halen. Het pvp gedeelte viel me erg mee. Was vrij snel klaar. Viel me op dat je met Control het snelst de punten binnen kan harken. Bovendien werd ik er ook steeds beter in. Wel leuk. Deathmatch was overigens geen hol aan. Totaal geen overzicht en je wordt aan alle kanten kapot geknald door mensen met Exotics.

Heb daarna wat upgrade materiaal verzameld op Mars. Heb in stuk of 20 van die kistjes nog 2 Ascended Shards kunnen vinden haha. Erg lucky denk ik maar :P Ook vond ik er een Blue ruimteschip in. Best wel vet ding. Heet iets van String of fortune.

Bij het inleveren van alle blauwe engrams daarnaast nog een stuk of 2/3 legendarys gekregen waaronder een shotgun en 2 chests (1 warlock en 1 titan).

Al met al een productieve dag.

Ik kwam er, helaas te laat, achter dat ik 12 strange coins heb. Deze kan ik dus mooi inleveren bij Xur. Die was dus helaas al weg. Ik vraag me alleen af wat ik hier het beste voor kan halen. Ik ben niet echt heel erg enthousiast over de damage van Bad Juju. Ik ben zelf daarnaast meer een scout rifle speler. Ik zat daarom te denken om die scout rifle met radar te halen bij Xur (als hij die toevallig heeft).

Naast wapens zou ik deze coins ook uit kunnen geven aan een Exotic armorpiece. Ik heb namelijk nog een blauwe helmet. Is het beter om een Exotic helm te halen dan een Exotic chestpiece? Of kan ik beter mijn Vanguard shards gebruiken om een legendary headpiece te halen?

Ik speel zelf een Hunter, ingame name Proqzor.

Nog een laatste vraag. Is het mogelijk om met level 26 de VoG raid te doen?

[ Voor 4% gewijzigd door Proqzor op 27-10-2014 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-06-2022
Hebben jullie wel eens het geluk gehad om uit een chest een legendary engram te krijgen? :X

ik gister wel :*)

(pulse rifle) Strange suspect heet dat apparaat =)

[ Voor 19% gewijzigd door Raw Kip op 27-10-2014 09:31 ]

Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Proqzor schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 09:24:

Naast wapens zou ik deze coins ook uit kunnen geven aan een Exotic armorpiece. Ik heb namelijk nog een blauwe helmet. Is het beter om een Exotic helm te halen dan een Exotic chestpiece? Of kan ik beter mijn Vanguard shards gebruiken om een legendary headpiece te halen?

Een helm is aan te raden omdat je de raid helm nodig heb om lvl 30 te worden, en die krijg je alleen op hard mode. Als je dan een exotic helm heb hoef je alleen maar normal te doen om lvl 30 te worden.

En voor de raid kan je best lvl 26 zijn maar lvl 27 is aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
die helm ziet er super uit voor titans, alleen spijtig dat hard mode nog niet voor direct is :(
dit weekend de thorn dot unlocked. nu is ie wat beter in pvp, maar ik vind hem nog altijd gaar schieten. kan ook liggen aan het feit dat ik dit weekend doodgeslaan werd met lag in de crucible...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raw Kip schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 09:29:
Hebben jullie wel eens het geluk gehad om uit een chest een legendary engram te krijgen? :X

ik gister wel :*)

(pulse rifle) Strange suspect heet dat apparaat =)
Ik heb precies dezelfde ook uit een legendary engram uit een kist :o
Maar voor nu ligt hij in mijn vault, vind pulse rifles niet heel erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-10 15:53
Inmiddels ben ik ook level 27 sinds gisteren. Ik heb dus als een simpele ziel rondgelopen om naar kistjes te zoeken blabla. Ik vind dat ongelofelijk saai, en ik vind het ook niet uh..hoe moet ik dat zeggen? Niet echt ofzo. Dat je levelt omdat je steeds betere gear vindt en daarmee moeilijkere dingen kunt waardoor je weer iets betere gear krijgt, oke.

Maar als een debiel continue in een rondje lopen om te kijken of er ergens in een hoekje een kistje ligt, en dat zelfde rondje over and over and over again lopen tot je genoeg hebt voor je upgrade vind ik eigenlijk belachelijk.

Ik heb inmiddels the Armamentarium gekocht bij Xur, maar bv nog niet een keer de VoG gespeeld. Simpelweg omdat ik geen clan heb of wat dan ook. Ik speel wat samen met een vriend van me maar goed, 2 man is te weinig om VoG te spelen.

Ik merk dat de lol er een beetje af begint te gaan, en dat heeft niet te maken met de gameplay of Crucible, want dat blijf ik gaaf vinden, maar het feit dat je min of meer MOET zoeken naar upgrade materialen wil je levelen staat me een beetje tegen merk ik.

Och ja, je moet toch wat he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Ereaser schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 10:14:
[...]

Ik heb precies dezelfde ook uit een legendary engram uit een kist :o
Maar voor nu ligt hij in mijn vault, vind pulse rifles niet heel erg fijn.
ik had ook zoeits kreeg uit een blauwe Engram een Legendary Warlock helm ben zelf hunter maar ben al wel bezig met een Warlock.
het is wel een beetje raar ik heb alleen een hunter en een warlock en als ik armor vind voor een andere class is het alleen voor de Warlock gelukkig maar niks voor een Titan.
lijkt wel of de RNG weet dat ik alleen maar een hunter en een warlock heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-06-2022
Just_A_User schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 10:23:
Inmiddels ben ik ook level 27 sinds gisteren. Ik heb dus als een simpele ziel rondgelopen om naar kistjes te zoeken blabla. Ik vind dat ongelofelijk saai, en ik vind het ook niet uh..hoe moet ik dat zeggen? Niet echt ofzo. Dat je levelt omdat je steeds betere gear vindt en daarmee moeilijkere dingen kunt waardoor je weer iets betere gear krijgt, oke.

Maar als een debiel continue in een rondje lopen om te kijken of er ergens in een hoekje een kistje ligt, en dat zelfde rondje over and over and over again lopen tot je genoeg hebt voor je upgrade vind ik eigenlijk belachelijk.

Ik heb inmiddels the Armamentarium gekocht bij Xur, maar bv nog niet een keer de VoG gespeeld. Simpelweg omdat ik geen clan heb of wat dan ook. Ik speel wat samen met een vriend van me maar goed, 2 man is te weinig om VoG te spelen.

Ik merk dat de lol er een beetje af begint te gaan, en dat heeft niet te maken met de gameplay of Crucible, want dat blijf ik gaaf vinden, maar het feit dat je min of meer MOET zoeken naar upgrade materialen wil je levelen staat me een beetje tegen merk ik.
Heb dit ook gehad, maar als je eenmaal merkt dat je door die kistjes wel levels hoger komt is het goed te doen. heb gisteravond nog op mars chest runs gedaan om mijn exotic helm te kunnen upgraden. Eindelijk lvl 28. hopen dat de aankomende nightfall, weekly een stuk beter gaat en misschien in de toekomst eens VoG proberen!

Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Laatst online: 02-10 19:20
Zeker nu je er eindelijk bent niet de game aan de kant gooien. De Vault of Glass is wel echt het summum van Destiny, met leuke mechanics en tactiek (als je hem legit speelt, in ieder geval). Zeker een keer volledig runnen, dus!

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spidersense
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19-04 14:47
Als je niet weet wat je moet doen in de VOG en met chimps speelt dan word het echt billen knijpen 8)7 . Maar de VOG moet je zeker een keer doen. Gister zelf voor het eerst gedaan, leek net voor mij een compleet nieuw spel :)

Put that cookie down!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-08 11:56

Ik begrijp wat je bedoeld. Het zoeken naar materialen vind ik nog tot daar aan toe... vind het soms wel irritant. Ik heb meer tegen het reward systeem. Het lijkt wel of ze weten dat ik ascedant shard nodig heb... Want krijg alleen maar die energy shards. Zo sta ik nu al een paar dagen stil. Ik kan alles upgraden van mijn armors. Maar kom dus die ascedants shards te kort.

Doe elke dag de daily, op de juiste moeilijkheid. events pak ik zoveel mogelijk mee.
Ik kan natuurlijk nog wat legendary gear salvagen, voor de shards.

PSN: Totumpaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-10 11:01
Gister eindelijk level 30 geworden :)
Dit weekend weer even de VoG op hard mode halen :P

[ Voor 5% gewijzigd door jesse111 op 27-10-2014 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
toen ik hem deed dit weekend was er niemand die moeite deed om uit te leggen :/
ik had wel wat bijgelezen, maar dat is wat anders dan alles gaandeweg al spelend zien. de partyleader werd het beu dat de helft van de groep niets wist en begon dan maar te cheesen :/

bij atheon hebben we even gespeeld zoals het hoort, en dat was echt super. maar teveel mensen lieten steken vallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Spidersense schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 10:32:
Als je niet weet wat je moet doen in de VOG en met chimps speelt dan word het echt billen knijpen 8)7 . Maar de VOG moet je zeker een keer doen. Gister zelf voor het eerst gedaan, leek net voor mij een compleet nieuw spel :)
idd erg leuk om te doen wel Mic als vereiste zou ik zeggen anders is het bijna niet te doen.
ik heb nu de Vog meerdere keren gedaan legim en soms op de snelle manier.
maar je merkt toch wel dat er veel verschil zit in spelers.
tot nu toe wel geluk gehad dat over het algemeen de meesten niet zomaar quiten en gewoon tig keer een bepaald stuk proberen te halen.
maar wat een verschill kan het zijn soms ben je al 30 min bezig om alleen al de deur open te krijgen maar het is ook wel een keer gelukt in ongeveer 5 min.
zelfde voor de eindbaas soms kom je er gewoon niet doorheen en de andere keer ben je ook in 5 min klaar legim.
maar als je voor het eerst komt kijken kan het op sommige punten wat verward over komen maar het is zeker erg leuk om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-10 10:45

ijskonijn

Now MOVE!

Michaelg schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 19:19:

"We've woken the hive!!!!!!" :')

Easy bounty inderdaad daar, paar minuutjes werk

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
ijskonijn schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 10:39:
[...]

"We've woken the hive!!!!!!" :')

Easy bounty inderdaad daar, paar minuutjes werk
het leuke daar is dat als je die Boss daar niet killed en je heb bv.. op het laagste Heroic level dit gedaan.
dat je hier elke keer terug kan komen en dan weer begint bij die dode Guardian en niet eerst dat voorgaande stuk moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-08 11:56
Spidersense schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 10:32:
Ik mocht gisteravond voor het eerst mee met onze clan op raid...
Alleen 1 van ons had nog de checpoint staan op de boss. Of we die eerst ff wouden gaan doen.
Hij wist dat er 2 nieuwe bij zaten die de raid nog niet hadden gedaan.

Netjes alles uitgelegd hoe het werkt bij de boss. Waar we op moesten letten en wat we moesten doen!
Echt top. Team verdeling gemaakt en gaan... Tuurlijk het ging een aantal keer goed fout. Maar hij zei steeds (fireteam leader) Ook ik heb het een keer voor de eerste keer gedaan. Dus komt goed we blijven het proberen. En het is dus gelukt!

Ik begrijp nu echt waarom communicatie en afspraken maken belangrijk is voor de raid. En dan heb ik nu dus alleen nog maar de boss gedaan.

Maar nu wil ik binnenkort de hele raid zien! :9~

PSN: Totumpaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FreakGIB schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 10:26:
[...]

ik had ook zoeits kreeg uit een blauwe Engram een Legendary Warlock helm ben zelf hunter maar ben al wel bezig met een Warlock.
het is wel een beetje raar ik heb alleen een hunter en een warlock en als ik armor vind voor een andere class is het alleen voor de Warlock gelukkig maar niks voor een Titan.
lijkt wel of de RNG weet dat ik alleen maar een hunter en een warlock heb.
Misschien dat ze dat hebben aangepast, maar ik had 2 titan legendaries en 1 exotic toen ik nog alleen een warlock had. Toen ik ook een titan had aangemaakt kreeg ik alleen maar hunter spul als het voor een andere class was.
Die heb ik nu ook maar aangemaakt omdat ik daar een vol setje legendaries voor heb liggen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Één groot voordeel van systeem update 2.0...... nu kan ik het verschrikkelijke pvp deel van de bad juju bounty uitbesteden. Nu alleen nog iemand vinden die dat wil haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21-10 13:16

Dazzler2120

FP ProMod
Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:06:
Één groot voordeel van systeem update 2.0...... nu kan ik het verschrikkelijke pvp deel van de bad juju bounty uitbesteden. Nu alleen nog iemand vinden die dat wil haha
Ehh, die volg ik niet helemaal? Hoe bedoel je uitbesteden? En systeem update 2.0? :p

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:39

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Gisteren eindelijk een Legendary engram gevonden voor een main wapen. En wat kwam daar uit:

Shadow Price (autorifle)

Blij mee :D Ik speel eigenlijk altijd met een AutoRifle in mijn main dus ik zat steeds vast aan mijn Rare wapen ( Galahad-E). Nu heb ik dus 1 Exotic en de rest allemaal Legendary wapens en equipment.

Level 27 gisteren ook geworden dus gaat lekker zo. Nu alleen nog ene legendary helmet aangezien die zielig en alleen nog een Rare is :(

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Dazzler2120 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:11:
[...]

Ehh, die volg ik niet helemaal? Hoe bedoel je uitbesteden? En systeem update 2.0? :p
met system 2.0 krijg je de optie om virtueel je joystick aan iemand anders te geven voor 1 uur
die kan dan verder spelen op jou spel zonder dat hij dat spel hoeft te hebben.
de host moet wel PS+ hebben
heeft de guest ook PS+ dan kan je in spellen waar het mogelijk is ook multie/co op spelen zover ik hetr begreep
dit werkt via Streaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackP
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:23
Wut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
FreakGIB schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:16:
[...]

met system 2.0 krijg je de optie om virtueel je joystick aan iemand anders te geven voor 1 uur
die kan dan verder spelen op jou spel zonder dat hij dat spel hoeft te hebben.
de host moet wel PS+ hebben
heeft de guest ook PS+ dan kan je in spellen waar het mogelijk is ook multie/co op spelen zover ik hetr begreep
dit werkt via Streaming.
Ahhh ps4 update? Dacht dat je een destiny update bedoelde haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spidersense
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19-04 14:47
Wie heeft trouwens ook tijdens de RAID, dat het geluid wegvalt. Als al die legions komen? XONE

Put that cookie down!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMadd
Ik kwam er, helaas te laat, achter dat ik 12 strange coins heb. Deze kan ik dus mooi inleveren bij Xur. Die was dus helaas al weg. Ik vraag me alleen af wat ik hier het beste voor kan halen. Ik ben niet echt heel erg enthousiast over de damage van Bad Juju. Ik ben zelf daarnaast meer een scout rifle speler. Ik zat daarom te denken om die scout rifle met radar te halen bij Xur (als hij die toevallig heeft).

Voor een armor piece heb je 13 strange coins nodig, je had dus sowieso niets kunnen halen :p

& Met een 26 VoG doen is best mogelijk, zeker als je cheesed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMadd

het is ook een MMO RPG he :), je kunt dus verwachten dat je ook moet grinden voor materials. Al met al als je de farm routes kent heb je die materials zo binnen hoor :)

& Tip voor je VoG: Destiny Tracker Looking For Group Daar kun je heel wat groepen vinden die de raid willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMadd
Spidersense schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:33:
Wie heeft trouwens ook tijdens de RAID, dat het geluid wegvalt. Als al die legions komen? XONE
heeft volgens mij vrijwel iedereen last van :) Ook als je buiten de "zones" gaat dan wordt je geluid ook weggehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-10 11:01
TheMadd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:37:
[...]

het is ook een MMO RPG he :), je kunt dus verwachten dat je ook moet grinden voor materials. Al met al als je de farm routes kent heb je die materials zo binnen hoor :)

& Tip voor je VoG: Destiny Tracker Looking For Group Daar kun je heel wat groepen vinden die de raid willen doen.
Naja dit kan je niet echt een MMORPG noemen hoor :P
Afgezien van die paar materials te halen, is er verder zeer weinig om te doen. De gemiddelde RPG is toch wel iets uitgebreider :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dazzler2120 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:11:
[...]

Systeem update 2.0 bevat share play. Dus iemand uit mijn friendslist kan mijn ps4 overnemen in sessies van een uur. Dus ik met mijn ogen dicht op de bank terwijl iemand anders voor mij pvp speelt ;).

Was natuurlijk een grap, en zal mij zelf door het pvp gedeelte worstelen. Vind daar dus echt niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-10 19:08

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:46:
[...]

Systeem update 2.0 bevat share play. Dus iemand uit mijn friendslist kan mijn ps4 overnemen in sessies van een uur. Dus ik met mijn ogen dicht op de bank terwijl iemand anders voor mij pvp speelt ;).

Was natuurlijk een grap, en zal mij zelf door het pvp gedeelte worstelen. Vind daar dus echt niets aan.
Herkenbaar ;) Ik zit na 3 uur op de 94 van de 500 punten voor mn Thorn -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit op 1225 punten van 10000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
CrackSlet schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:53:
[...]

Herkenbaar ;) Ik zit na 3 uur op de 94 van de 500 punten voor mn Thorn -_-
hoe zit dat precies met de Thorn
ik was vorige week bv.. bezig met de shotgun bounty en daar moest je aan het einde 25 punten halen in de cruisible 1 kill is 1 punt en een assist geloof ik ook 1 punt maar als je dood gaat kost het 1 punt.
nu zuig ik in PVP dus ik had op een gegeven moment 13 punten maar een portje later was ik weer terug naar 4 uiteindelijk die bounty maar gedropt
nu ben ik met de thorn bezig krijg je daar ook penalty voor dood gaan ?
bij de bad juju ging het makelijker daar kijg je teminste punten voor kills maar verlies je niks als je dood gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
thorn bounty is 1000x moeilijker dan de shotgun :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
weet iemand hoe dat zit kwa Raid progress als je op de bungie site kijkt
ik heb de Raid op normaal gedaan en zie daar 4 gele vlakjes
en ik heb het eerste gedeelte gedaan van de Raid op Hard en het eerste vlakje is geel
maar afgelopen weekend ook het einde op hard gedaan maar dat vlakje is nog niet geel
kan ik nu nog een keer het einde doen ? en loot krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Laatst online: 02-10 19:20
FreakGIB schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:09:
[...]

hoe zit dat precies met de Thorn
ik was vorige week bv.. bezig met de shotgun bounty en daar moest je aan het einde 25 punten halen in de cruisible 1 kill is 1 punt en een assist geloof ik ook 1 punt maar als je dood gaat kost het 1 punt.
nu zuig ik in PVP dus ik had op een gegeven moment 13 punten maar een portje later was ik weer terug naar 4 uiteindelijk die bounty maar gedropt
nu ben ik met de thorn bezig krijg je daar ook penalty voor dood gaan ?
bij de bad juju ging het makelijker daar kijg je teminste punten voor kills maar verlies je niks als je dood gaat
Voor de shotgun (Invective) bounty moet je een kill - death spread hebben van 25. Dus als je in een potje 10 kills maakt en 4 deaths hebt, dan gaat de bounty met 10 - 4 = 6 punten omhoog. Als je dus een negatieve KD ratio hebt dan gaat de bounty weer terug omlaag.

De Thorn bounty is inderdaad nog onvergeeflijker. Je moet 500 punten halen. Elke void damage kill is 5 punten waard, elke keer dat je dood gaat gaan er 2 punten af. Ik heb 'm uiteindelijk gehaald met een void fusion rifle. In eerste instantie is het veel gevloek en wanhoop, maar op een gegeven moment word je er goed in :P

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voordeel van de bad juju is inderdaad dat doodgaan geen punten kost, maar dat maakt de pvp nog steeds niet leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-10 19:04
Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:48:
Voordeel van de bad juju is inderdaad dat doodgaan geen punten kost, maar dat maakt de pvp nog steeds niet leuk
Die bounty is met de Warlock zo gedaan. Met 9 a 10 potjes PvP was ik klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik in de tower ben en ik ga naar 1 van de vendors, zie ik boven in beeld een soort blauw doosje of diamantje, een driehoek en 2 gekruisde zwaarden.

Bij het blauwe doosje/diamantje staat "1088".

Kan/moet ik hier iets mee (kopen) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Die pvp stukken van die bounty's vind ik gewoon verschrikkelijk en drop die bounty's altijd. Ik heb destiny gekocht als coop team shooter en niet voor pvp. Maar Bungie legt er steeds meer nadruk op.

In hun weekly update van afgelopen weekend wordt er geen spaan heel gelaten van ze in de comments:

klik

Helaas ben ik met veel mensen eens.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:03:
als ik in de tower ben en ik ga naar 1 van de vendors, zie ik boven in beeld een soort blauw doosje of diamantje, een driehoek en 2 gekruisde zwaarden.

Bij het blauwe doosje/diamantje staat "1088".

Kan/moet ik hier iets mee (kopen) ?
Dat blauwe doosje is "glimmer". Dit is een van de verschillende betaaldingen. Je kan er bij sommige vendors ammopacks kopen, of wapens/armor.
Normaal gesproken gebruik je het vooral voor je items te upgraden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
Scrisissszzz schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:05:
Die pvp stukken van die bounty's vind ik gewoon verschrikkelijk en drop die bounty's altijd. Ik heb destiny gekocht als coop team shooter en niet voor pvp. Maar Bungie legt er steeds meer nadruk op.

In hun weekly update van afgelopen weekend wordt er geen spaan heel gelaten van ze in de comments:

klik

Helaas ben ik met veel mensen eens.
omdat ze een iets doen voor de pvp-liefhebbers? :/
nu kan ik ook 30 geraken via pvp, wat ik niet mis vind, aangezien ik 50/50 speel.
met de expansion zal er zowiezo veel meer pve content komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Tja, dat ze het van PVP moeten hebben is duidelijk want meer gratis PVE content gaat er echt niet komen.
De Queens Wrath was ook al zo bagger, gewoon het dagelijks ritueel van rep halen en dezelfde bounties grinden onder een andere vlag, hoezo karige content? Je zou op z'n minst een cutscene verwachten dat je op bezoek gaat bij de queen of wat dan ook, maar nee hoor helemaal niets.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
kowlier schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:13:
[...]

nu kan ik ook 30 geraken via pvp, wat ik niet mis vind, aangezien ik 50/50 speel.
Dit.
PVP is gewoon een welkome afwisseling. Iedere mmo heeft PVP als één van de grootste endgame content. niet meer dan logisch dat hier ook veel tijd aan besteed wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
kowlier schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:13:
[...]

De game is zo niet in de markt gezet.

Ik vind het goed als ze ook pvp aanbieden, dat wel hoor.

Maar nu verplichten ze je om pvp te doen, anders kun je bepaalde zaken gewoon niet halen. En dat is erg jammer vind ik. Vooral voor de mensen die niks met pvp hebben.

Dan splits de exotic bounty's op voor puur pve en pvp, met dezelfde rewars. Iedereen iets meer blij ;)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMadd
FreakGIB schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:21:
weet iemand hoe dat zit kwa Raid progress als je op de bungie site kijkt
ik heb de Raid op normaal gedaan en zie daar 4 gele vlakjes
en ik heb het eerste gedeelte gedaan van de Raid op Hard en het eerste vlakje is geel
maar afgelopen weekend ook het einde op hard gedaan maar dat vlakje is nog niet geel
kan ik nu nog een keer het einde doen ? en loot krijgen ?
heel simpel eigenlijk :) Die gele vakjes geven gewoon aan hoeveel delen je al behaald hebt (je kunt 2x loot krijgen bij templar en 2x bij atheon.) vandaar de 4 vakjes. Als je enkel 1 deel doet, maakt niet uit voor het eerste of laatste deel is krijg je een vakje geel. Je kunt dus niet precies zien waar je nog loot kunt krijgen enkel hoeveel mogelijkheden er nog zijn. je moet dus zelf bijhouden welk deel je al wel of niet hebt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
je hoeft toch geen pvp te doen?
het ongekeerde was eerder het geval. je bent verplicht pve te doen om max lvl te geraken.
de game is toch niet in de markt gezet als puur pve game ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
Scrisissszzz schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:18:
[...]
Maar nu verplichten ze je om pvp te doen, anders kun je bepaalde zaken gewoon niet halen. En dat is erg jammer vind ik. Vooral voor de mensen die niks met pvp hebben.
Zo voel ik me over de PVE. Ik vind raiden fantastisch, maar de praktijk is dat ik er geen tijd voor heb. En zonder raid gear lvl 30 worden kan op dit moment niet. Dat je zonder raiden geen lvl 30 kan worden vind ik erger dan het moeten PVPen om een exotic bounty voor 1 bepaald wapen te kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMadd
kowlier schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:19:
je hoeft toch geen pvp te doen?
het ongekeerde was eerder het geval. je bent verplicht pve te doen om max lvl te geraken.
de game is toch niet in de markt gezet als puur pve game ook?
Feit is dat je geen PVP hoeft te doen, maar als je kijkt naar de vendors zie je toch dat de meeste crucible marks vragen en aangezien je al snel op de 100 cap zit van de vanguard marks verplichten ze je een soort van om PVP te doen. Omdat het PVE anders geen zin meer heeft. (niet geheel waar natuurlijk maar goed)

PVP is voor veel mensen naar omdat je vaak weinig invloed kunt uitoefenen op de winst. Als ik bv 5500 punten scoor van de benodigde 20k en mijn teammates enkel 1500 dan heb je het gevoel van WTF... Dat is het enige wat ik jammer vind aan het PVP gedeelte, ze zouden skill groepen moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
mja, ik speel de pvp ook het liefst als salvage op de playlist staat. joinen met een party en dan kan je wel makkelijk de punten binnenrijven :)

ik geef je wel gelijk kwa crucible marks om andere faction gear the kopen. das een grote bummer voor de mensen die geen pvp wensen te doen. voor mijn part mogen ze daar zowel vanguard als crucible marks voor nemen.

Pagina: 1 ... 100 ... 138 Laatste

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2