Ik heb zaterdag mijn Bad Juju kunnen halen. Het pvp gedeelte viel me erg mee. Was vrij snel klaar. Viel me op dat je met Control het snelst de punten binnen kan harken. Bovendien werd ik er ook steeds beter in. Wel leuk. Deathmatch was overigens geen hol aan. Totaal geen overzicht en je wordt aan alle kanten kapot geknald door mensen met Exotics.
Heb daarna wat upgrade materiaal verzameld op Mars. Heb in stuk of 20 van die kistjes nog 2 Ascended Shards kunnen vinden haha. Erg lucky denk ik maar

Ook vond ik er een Blue ruimteschip in. Best wel vet ding. Heet iets van String of fortune.
Bij het inleveren van alle blauwe engrams daarnaast nog een stuk of 2/3 legendarys gekregen waaronder een shotgun en 2 chests (1 warlock en 1 titan).
Al met al een productieve dag.
Ik kwam er, helaas te laat, achter dat ik 12 strange coins heb. Deze kan ik dus mooi inleveren bij Xur. Die was dus helaas al weg. Ik vraag me alleen af wat ik hier het beste voor kan halen. Ik ben niet echt heel erg enthousiast over de damage van Bad Juju. Ik ben zelf daarnaast meer een scout rifle speler. Ik zat daarom te denken om die scout rifle met radar te halen bij Xur (als hij die toevallig heeft).
Naast wapens zou ik deze coins ook uit kunnen geven aan een Exotic armorpiece. Ik heb namelijk nog een blauwe helmet. Is het beter om een Exotic helm te halen dan een Exotic chestpiece? Of kan ik beter mijn Vanguard shards gebruiken om een legendary headpiece te halen?
Ik speel zelf een Hunter, ingame name Proqzor.
Nog een laatste vraag. Is het mogelijk om met level 26 de VoG raid te doen?
[
Voor 4% gewijzigd door
Proqzor op 27-10-2014 09:25
]