| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
FUUUUU, kom 1 coin te kortJedi Geub schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:11:
[...]
Ik ben een level 25 hunter met 20 strange coins en 25 mote of light...
what to do?
Heb ook 24 motes, maar aan Gloves heb ik zo weinig
[ Voor 8% gewijzigd door Notna op 24-10-2014 12:29 ]
Zalig ding.
psn: HertogJack
Mooi de coins bewaren voor volgende week dus.
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Verwijderd
als je alle chest pakt (4/5 stuks dacht ik) op mars, krijg je 1 strange coinNotna schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:23:
[...]
FUUUUU, kom 1 coin te kortAchja, dan maar de daily doen oid om die te krijgen. Kan ik gaan kijken naar een chest armor voor mijn titan
The Armamentarium lijkt mij een uitermate strak plan
(nades spam ftw)
Heb ook 24 motes, maar aan Gloves heb ik zo weinig
Thanks voor de tip. Net opgezocht en dat moet dikke prima te doen zijn. Vandaag aan de slag dan maar zodat ik voor zondag de Chest armor kan kopenVerwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:34:
[...]
als je alle chest pakt (4/5 stuks dacht ik) op mars, krijg je 1 strange coin

Ligt er aan. Heb je al legendary gear op je chest en gauntlets? If so, dan zou ik persoonlijk wachten tot volgende week in de hoop dat er dan een exotic helmet wordt verkocht.Jedi Geub schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:11:
[...]
what to do?
Het belangrijkste op dit moment is voor jou om level 27/28 te worden zodat je kan gaan raiden voor raid gear. Dus light levels zijn het belangrijkste, en dus het upgraden van niet-light gear (en light rares voor light legendaries).
Aangezien de raid helm alleen op hard mode dropt, is het dus het handigste om een exotic helm te nemen tot je zover bent.
PS5 PSN: UnrealKazu
Of gewoon een tweede character aanmaken en elke week minstens 18 coins binnenhalen (een week lang de FPE's doen wil ook nog wel eens coins geven).Notna schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:39:
[...]
Thanks voor de tip. Net opgezocht en dat moet dikke prima te doen zijn. Vandaag aan de slag dan maar zodat ik voor zondag de Chest armor kan kopen
Motes of light kan je zonder veel na te denken spenderen. Behalve bij Xur kan je daar op dit moment niet veel mee en je krijgt ze bij elke level up. En als je een item voor een andere class krijgt, heb je in ieder geval wat shards.Jedi Geub schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:11:
[...]
what to do?
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Hoe bedoel je kan je niets mee? Iedereen wil toch zo'n cape/kontlap/armbandje van de New Monarchy?rnenator schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:01:
[...]
Motes of light kan je zonder veel na te denken spenderen. Behalve bij Xur kan je daar op dit moment niet veel mee en je krijgt ze bij elke level up. En als je een item voor een andere class krijgt, heb je in ieder geval wat shards.

Sla deze week over. Als je level 30 wilt worden zou ik je aanraden om een exotic helmet te kopen en dan de rest van de raid gear te halen (je krijgt namelijk alleen de raid helmet van de hard mode).Jedi Geub schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:11:
[...]
what to do?
Dat is volgens mij alleen zo wanneer juggler aanstaatrnenator schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:52:
[...]
Als je in nightfall dood gaat speel je geen nightfall meer en daar is die 30 sec timer ook niet van toepassing.
Buiten die gebieden om kan je gewoon zelf respawnen binnen 5 seconden.
Juggler houdt in dat enemies geen ammo droppen van de gun die je op dat moment vasthebt.Ereaser schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:24:
[...]
Dat is volgens mij alleen zo wanneer juggler aanstaatIn de huidige nightfall is dat dus niet het geval.
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Je kunt ook gewoon 5 heavy ammo packs kopen bij Xur... Moet eerlijk toegeven dat ik momenteel 86 strange coins heb... dus kan er makkelijk wat kopenDazzler2120 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:46:
[...]
Het gaat je verbazen hoe zwaar je uiteindelijk glimmer nodig hebt... Ammo packs voor nightfalls en raids te doen zijn best prijzig
Enkel Hard mode laatste boss als ik het me niet vergisKazu schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:43:
[...]
Ligt er aan. Heb je al legendary gear op je chest en gauntlets? If so, dan zou ik persoonlijk wachten tot volgende week in de hoop dat er dan een exotic helmet wordt verkocht.
Het belangrijkste op dit moment is voor jou om level 27/28 te worden zodat je kan gaan raiden voor raid gear. Dus light levels zijn het belangrijkste, en dus het upgraden van niet-light gear (en light rares voor light legendaries).
Aangezien de raid helm alleen op hard mode dropt, is het dus het handigste om een exotic helm te nemen tot je zover bent.
Welk platform en hoe laat? Ik heb 3 man op XB1 vanavondGeforce660 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 15:58:
Titan en Hunter zoeken nog mensen om Vault of Glass te spelen vanavond
Xbox Live Gamertag: Greyfox1987
PSN4: MrSirionGeforce660 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 15:58:
Titan en Hunter zoeken nog mensen om Vault of Glass te spelen vanavond
Lvl 28 hunter
Kan waarschijnlijk pas vanaf een uurtje of 22.00
Ik heb ook ff advies nodigjesse111 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:15:
[...]
Sla deze week over. Als je level 30 wilt worden zou ik je aanraden om een exotic helmet te kopen en dan de rest van de raid gear te halen (je krijgt namelijk alleen de raid helmet van de hard mode).
Ik heb die helmet van vorge week (Symbiote) ik heb ook exotic chest (raspberry) ik als Hunter 27 helmet upgraden en niks met chest doen?
chest van deze week lijkt me leuk aangezien ik graag mijn devil you know gebruik (extreem handgun ammo), of moet ik het alleen bij helmet laten en shards sparen voor raid gear ( wel mijn queens guard , ghost angel en exodus boots upgraden?
Ik heb alleen een legendary handgun en puls de exotic rocket launcher.
Ik zoek nog een sniper en eventueel een auto rifle. die van xur goede besteding van mijn strange coins?
Ah dat suckt, op PS4..greyfox1987 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 16:12:
[...]
Welk platform en hoe laat? Ik heb 3 man op XB1 vanavond
Ik zal je gewoon al toevoegen, dan kunnen we nog bekijken of we een team vinden of nietDeBierVampier schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 16:16:
[...]
PSN4: MrSirion
Lvl 28 hunter
Kan waarschijnlijk pas vanaf een uurtje of 22.00
Hier ook een titan lvl 29 en hunter lvl 28 die willen raiden. Beide VOG gehaald! Heb zelfs een 3 miss ook VOG gehaaldgreyfox1987 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 16:12:
[...]
[ Voor 6% gewijzigd door To easy op 24-10-2014 18:09 ]
Super :-) ik zal je even pm'enTo easy schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 18:08:
[...]
Hier ook een titan lvl 29 en hunter lvl 28 die willen raiden. Beide VOG gehaald! Heb zelfs een 3 miss ook VOG gehaald
edit: Ze zijn voor XB1, dus ik zoek nog enkele mensen voor PS4
[ Voor 12% gewijzigd door Geforce660 op 24-10-2014 18:23 ]
Hunter lvl 28 titan lvl 28 en titan lvl 29. Hebben alle 3 raid gedaan. Willen vnd wel mee?greyfox1987 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 16:12:
[...]
Suros is sowieso goede besteding van je coins. Verder zou ik de helm upgraden en de chest laten voor wat het is.Justin2000 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 17:47:
[...]
Ik heb ook ff advies nodig
Ik heb die helmet van vorge week (Symbiote) ik heb ook exotic chest (raspberry) ik als Hunter 27 helmet upgraden en niks met chest doen?
chest van deze week lijkt me leuk aangezien ik graag mijn devil you know gebruik (extreem handgun ammo), of moet ik het alleen bij helmet laten en shards sparen voor raid gear ( wel mijn queens guard , ghost angel en exodus boots upgraden?
Ik heb alleen een legendary handgun en puls de exotic rocket launcher.
Ik zoek nog een sniper en eventueel een auto rifle. die van xur goede besteding van mijn strange coins?
Zorg dat je 28 wordt en vanaf dan de raid vaak doen.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.
Vind vooral de recoil van Suros standaard al beter. Geen hoe hoe hard light is als hij volledig geupgrade is. Denk dan ook wel redelijk strak.jezzer schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 18:46:
Is suros beetje goed voor pve? Ik heb hardlight al en twijfel om suros te kopen of te wachten tot icebreaker er weer is
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Ik moet nu alleen nog een raid helm of raid chest om level 30 te worden.
Ik heb namelijk een exotic helm en chest.
PSN: Leech1984
Suros Regime is wat mij betreft ook niet aantrekkelijk, als je al een goede autorifle hebt kan je je coins beter spenderen of opsparen IMO. Heb zelf al een maxed Shadow Price die ik steeds minder gebruik.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Shadow price heb ik ook. Suros regime is dus niet zo spectaculair. Uit de nightfall tot nu toe alleen blauwe items gehad, en de coins dan..Terryb47 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 19:36:
Net Nightfall solo gehaald, krijg echt elke keer onbruikbare troepdit keer The Conduit - een legendary pulse rifle...
Suros Regime is wat mij betreft ook niet aantrekkelijk, als je al een goede autorifle hebt kan je je coins beter spenderen of opsparen IMO. Heb zelf al een maxed Shadow Price die ik steeds minder gebruik.
Nu wel een exotic bounty voor invective. Te doen zoals ik het lees. Dit weekend eens voor gaan
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Toch weer wat energy-shards
Wel jammer dat het ruimte inneemt voor de normale bounties, blijf heen en weer vliegen naar die tower....
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Heb al een aardige voorraad opgebouwd, 27 Shards en 14 Energy, heb eigenlijk niets om te upgraden....... Die gauntlets uit de raid willen maar niet vallenjustifire schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 21:29:
Heb er nu twee voor invective, kijken of die tegelijkertijd levellen, ga er wel vanuit.
Toch weer wat energy-shards![]()
Wel jammer dat het ruimte inneemt voor de normale bounties, blijf heen en weer vliegen naar die tower....
Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
Iemand van lvl28 die een arme lvl25 Titan wil helpen omdat ie een verloren uurtje heeft?
Ik speel op ps4. Gamertag is TheSentinel28.
Och ja, je moet toch wat he.
LuxeprobleemBunta schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 21:54:
[...]
Heb al een aardige voorraad opgebouwd, 27 Shards en 14 Energy, heb eigenlijk niets om te upgraden....... Die gauntlets uit de raid willen maar niet vallen. Heb maar de Suros gehaald bij ons aller vriend Xur, heb ik toch wat te levelen, die Red Death vind ik eigenlijk maar niets. Nu nog even een leuke Exotic Scout rifle zien te scoren, en dan het liefst eentje vergelijkbaar met de zuiverheid van de Vision of Confluence!
Heb zo veel energy nodig maar krijg voornamelijk ascendet....
Heb nu Exotic : Thorn, The Last Word, Mida Multi Tool, Suros Regime, Ice Breaker, Patience & Time, Bad Juju, Invective.
Legendary : The Devil You Know, Chanche, Atheons Epilogue, Vision of Confluence, Wizzard 77, Hezen Vengeance, Unfriendly Giant, Corrective Measurre, The Swarm, The Comedian
Nu ik dit lijstje neerzet bedenk ik me dat ik twee exotic bounties heb voor Pocket Infinity ipv Invective.
Een kleine 300 energy shards zouden meer dan welkom zijn
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
ben net offline, anders had ik geholpen :-)Just_A_User schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 23:48:
Iemand die me wil helpen omdat ie even niks beters te doen heeft? Voor de daily heroic en njghtfall, beiden op very hard, krijg je beiden 9 strange coins. Als ik die 18 erbij heb kan ik zowel de suros als de exotic chest kopen... Alleen ben ik lvl 25 en er is niemand online, en allene ga ik dat zeker niet trekken om die 2 levels te spelen.
Iemand van lvl28 die een arme lvl25 Titan wil helpen omdat ie een verloren uurtje heeft?
anyone?
Eeuuh... Alleen voor weekly op lvl 28 krijg je 9 coins, daily op lvl 28 2 legendary items (meest shards of energy), nightfall kan van alles zijn, van blauw tot exotic maar geen coins.Just_A_User schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 23:48:
Iemand die me wil helpen omdat ie even niks beters te doen heeft? Voor de daily heroic en njghtfall, beiden op very hard, krijg je beiden 9 strange coins. Als ik die 18 erbij heb kan ik zowel de suros als de exotic chest kopen... Alleen ben ik lvl 25 en er is niemand online, en allene ga ik dat zeker niet trekken om die 2 levels te spelen.
Och ja, je moet toch wat he.
Verder valt het me wel op dat wanneer je om shards staat te springen, je dan alleen energy krijgt - en andersom

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Die goede oude tijd waarin mensen met zijn 40en een hol ingingen met een grote draak (en heel veel kleintjes) om vervolgens een tweetal helmpjes te droppen. Eens per week kregen twee van de veertig hun helm... Onyxia heette het draakje... Oh, en op dat niveau was er een enkele andere raid waar de rest van je gear dropte. Ook veertig man. Zelfde kansen per armoritem. En dat spel werd uiteindelijk de meest succesvolle mmo tot nu te (WoW). Misschien is de rng wel te lief voor destinyspelers en zou de loot veel moeilijker te krijgen moeten zijn. Misschien zou destiny dan de ultimate WoWkiller kunnen worden

Ik weet niet hoe het in WoW is geregeld, maar het probleem met Destiny is niet zozeer dat alles random is. Maar meer dat je het maar 1x per week (raid, strikes) of 1x per dag (daily story) kan doen. En als je dan niks krijgt, dan mag je dus een week weer wachten tot je het weer kan proberen. Als de raid oneindig gedaan kon worden en elke keer iets kon droppen, dan vond ik de random loot geen enkel probleem. Maar nu ben je misschien 1-4 uur bezig en krijg je alleen shards. En dan mag je een week weer wachten om het nogmaals te proberen. Als je dan 2x achter elkaar een raid doet waar je alleen shards krijgt in die twee weken, terwijl iemand die de raids SAMEN met jou doet, steeds dood gaat en er maar niks van bakt weg loopt met raid gear en exotic wapens... tja dan ben je het wel even zatwheez50 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 01:26:
Gheghe - Ik merk wel dat basis statistiek soms ver te zoeken is: Als kans per bounty op een exotic bounty is, is het waarschijnlijker dat je 'm krijgt per een keer vijf inleveren dan een keer een inleveren. Als je genoeg shards hebt, sta je om energy te springen en andersom. En die paar shards die je krijgt maken het verschil niet ineens minder. Da's net als kop en munt. Over grote aantallen is het precies 50-50. MAar een kleine imbalans kan gewoon voort blijven bestaan.
Die goede oude tijd waarin mensen met zijn 40en een hol ingingen met een grote draak (en heel veel kleintjes) om vervolgens een tweetal helmpjes te droppen. Eens per week kregen twee van de veertig hun helm... Onyxia heette het draakje... Oh, en op dat niveau was er een enkele andere raid waar de rest van je gear dropte. Ook veertig man. Zelfde kansen per armoritem. En dat spel werd uiteindelijk de meest succesvolle mmo tot nu te (WoW). Misschien is de rng wel te lief voor destinyspelers en zou de loot veel moeilijker te krijgen moeten zijn. Misschien zou destiny dan de ultimate WoWkiller kunnen worden
[ Voor 6% gewijzigd door ASNNetworks op 25-10-2014 02:05 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Kan je een tip gevenDarkElement schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 18:40:
Shit zeg, Suro's Regime voor 23 SC @ Xur en heb gewoon de hele week niet kunnen spelen ivm werk, en 20 coins in 2 dagen tijd verdienen lijkt me nogal onmogelijk
Je kunt binnen 8 uur speeltijd een 2de level twintiger maken. Met deze zou je nog een keer de weekly kunnen doen (wel zelfde class dus!) das weer 9 strange coins... Je zou dit kunnen herhalen met een derde.... Overigens scoor ik vaak ook strange coins bij de nightfall tussen de 5 en 8 als ik 't niet verkeerd heb. Tis dus mogelijk.. Maar wel ontzettend saai
Raid helm is enkel op Hard te krijgen bij het neerhalen van Atheon, zou dus voor de chest gaan als je hard mode nog nooit gedaan hebt.. Wat waarschijnlijk het geval is aangezien je net 29 bent gewordenleech1984 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 19:03:
Yes! Level 29.
Ik moet nu alleen nog een raid helm of raid chest om level 30 te worden.
Ik heb namelijk een exotic helm en chest.
Ik deel jou frustratie. Heb speciaal een 2e Warlock aangemaakt om de raid 2x in een week te kunnen doen (gear-switchen), maar deze week 2x helemaal niets ontvangen (alleen de usual shards en energy). Bungie haat mij...f*ck de RNG gods).ASNNetworks schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 02:02:
[...]
Ik weet niet hoe het in WoW is geregeld, maar het probleem met Destiny is niet zozeer dat alles random is. Maar meer dat je het maar 1x per week (raid, strikes) of 1x per dag (daily story) kan doen. En als je dan niks krijgt, dan mag je dus een week weer wachten tot je het weer kan proberen. Als de raid oneindig gedaan kon worden en elke keer iets kon droppen, dan vond ik de random loot geen enkel probleem. Maar nu ben je misschien 1-4 uur bezig en krijg je alleen shards. En dan mag je een week weer wachten om het nogmaals te proberen. Als je dan 2x achter elkaar een raid doet waar je alleen shards krijgt in die twee weken, terwijl iemand die de raids SAMEN met jou doet, steeds dood gaat en er maar niks van bakt weg loopt met raid gear en exotic wapens... tja dan ben je het wel even zat
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Same here, 2 Hunters om alles 2x te kunnen doen haha. Heb Atheon op Hard verslagen (checkpoint gevonden via iemand en cheese) kreeg 2x exact hetzelfdeJackal131 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 02:53:
[...]
Ik deel jou frustratie. Heb speciaal een 2e Warlock aangemaakt om de raid 2x in een week te kunnen doen (gear-switchen), maar deze week 2x helemaal niets ontvangen (alleen de usual shards en energy). Bungie haat mij...f*ck de RNG gods).

[ Voor 13% gewijzigd door ASNNetworks op 25-10-2014 03:02 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Mijn neefje heeft de raid 2x gedaan en beide keren met mij. Eerste keer had hij 1 exotic wapen, 2 legendary wapens en een exotic armor. Tweede keer had hij weer een exotic wapen, een legenday sniper en raid gear. Het lullig is dus dat hij er niks van bakte gezien het zijn eerst keer was, ondertussen kreeg ik (en anderen ook) enkel shards. Is mij trouwens al vaker overkomen dat er steeds een is die echt van alles krijgt en de rest alleen maar shards. Je zou denken dat random wat meer random zou zijn....Jackal131 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 03:03:
Nog frustrerender als er mensen na 2 of 3 keer de alles compleet hebben. Heb alleen nog maar de gauntlets.
[ Voor 6% gewijzigd door ASNNetworks op 25-10-2014 03:07 ]
Ik lees dat voidwalker puur DPS is en sun singer is vooral support. Anderen spreken dat weer tegen en zeggen dat sun singer juist veel beter is voor PvE vanwege de damage die je doet.
Ik speel solo (vooral patrols) en af en toe doe ik PvP, wat zou dan het beste zijn of zit er weinig verschil tussen de twee specs?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Alsjeblieft niet zeg... De (gelukkig) vervlogen tijden van hele middagen bezig zijn met één quest omdat je 20 items moet hebben die een droprate van 0.25% hebben. Dat is iets wat ze in Destiny gelukkig wel goed hebben gedaan: de hoge droprate van items bij farm quests.wheez50 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 01:26:
Misschien is de rng wel te lief voor destinyspelers en zou de loot veel moeilijker te krijgen moeten zijn. Misschien zou destiny dan de ultimate WoWkiller kunnen worden
Ik speel beiden regelmatig, zowel in PvE als PvP. Sunsinger is een subclass die wat meer gericht is op overleven van inkomende damage. Je hebt meerdere perks die het mogelijk maken inkomende damage te verlagen, jezelf te shielden, of zelfs jezelf te resurrecten als je dood gaat. Voidwalker daarentegen heeft dit allemaal niet (of in mindere mate), en is een veel aggresievere speelstijl waarbij je veel damage in een korte tijd kan doen door middel van DoTs en leuke granaten.Lekker Ventje schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 07:02:
Ik speel nu een warlock maar weet niet of ik bij voidwalker moet blijven of naar sun singer moet gaan. Zijn er mensen die beide spelen of gespeeld hebben?
Ik lees dat voidwalker puur DPS is en sun singer is vooral support. Anderen spreken dat weer tegen en zeggen dat sun singer juist veel beter is voor PvE vanwege de damage die je doet.
Ik speel solo (vooral patrols) en af en toe doe ik PvP, wat zou dan het beste zijn of zit er weinig verschil tussen de twee specs?
Voor allebei valt wat te zeggen. Tijdens nightfall en raid ben ik vaak sunsinger vanwege de resurrect, overige runs ben ik gewoon voidwalker omdat dat meer mijn speelstijl is. Tijdens PvP switch ik vaak rond. Sunsinger met resurrect wordt tegenwoordig een beetje te veel gespeeld, waardoor het effect van verrassing na een resurrect weg is. En afgezien daarvan vind ik het veel leuker om ergens binnen te stormen, een Nova Bomb op een groep onwetenden te gooien, en al het grut wat over blijft af te maken
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Wat ik gedaan heb met mijn Warlock is het volgende; vanaf level 15 gewoon volledig blijven concentreren op Voidwalker, maar bij het inleveren van Bounties tijdelijk schakelen naar Sunsinger. In je vroege levels heb je snel nieuwe abilities nodig om makkelijker te overleven, vanaf ongeveer 12 hoeft het IMO niet zo snel te gaan, vandaar dat je kan switchen. op deze manier level je toch beide en als je dan toch gaat schakelen tussen Voidwalker en Sunsinger is het verschil niet zo enorm. Zelf speel ik eigenlijk nooit meer met Voidwalker.Lekker Ventje schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 11:11:
Bedankt, dan hou ik het voorlopig bij voidwalker tot ik die helemaal geleveld heb. Ik kan dan altijd nog sun singer gaan levelen als ik zin heb. Zal eerst eens lvl 20 zien te worden.
PSN: utaddict1988
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Bedankt voor de tip, dat is een goed ideeBunta schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 11:19:
[...]
Wat ik gedaan heb met mijn Warlock is het volgende; vanaf level 15 gewoon volledig blijven concentreren op Voidwalker, maar bij het inleveren van Bounties tijdelijk schakelen naar Sunsinger. In je vroege levels heb je snel nieuwe abilities nodig om makkelijker te overleven, vanaf ongeveer 12 hoeft het IMO niet zo snel te gaan, vandaar dat je kan switchen. op deze manier level je toch beide en als je dan toch gaat schakelen tussen Voidwalker en Sunsinger is het verschil niet zo enorm. Zelf speel ik eigenlijk nooit meer met Voidwalker.
Als in geen burst op de target missen. 2 headshot burst legt iemand in PVP al neer. Daarnaast bij alle unlocks krijg je na elke kill je health terug en kan je de tegenstander laten staggeren.Bunta schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 23:43:
En wat bedoel je precies met correct gebruiken? Ter info; ik ben niet zo van de PvP....
De Suros verliest gewoon doodleuk 12% van zijn damage per second door die klote upgrades. Een Vanquisher is dan beter en dan laat ik de andere Exotic AR's nog achterwege.
Sorry, maar na zoveel reacties over WoW moet ik toch echt een keer reageren. Ten eerste is Destiny een FPS RPG, Dus niet enkel gericht op het verzamelen van gear. Ook blijft het feit dat je bij Destiny maar 1x per week de raid kunt doen. Dus dan kun je niet de volgende dag weer terug komen om weer loot te verzamelen. De droprate van gear/wapens is 13,5% (naar mijn berekening => zie stuk terug in het forum) Laten we voor het gemak dus 1/8 zeggen. Dat wil dus niet persee zeggen dat je iedere raid loot hebt. Mocht dit het geval zijn moet je dus een week wachten. Daarom is het frustrerend als je niets hebt, puur omdat je het niet weer kunt proberen.Grindtegel schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 11:50:
In vergelijking met vanilla WoW is Destiny echt heel erg gul met drops. Ik kan met nog goed herinneren hoe het was om iedere week weer met 40 man (ga dat maar eens organiseren) in Molten Core uren en uren rond te struinen en dan op het eind van de rit met niks naar huis te gaan en toch een super goed gevoel erbij over te hebben gehouden (want: weer 1 boss dood die voorheen onmogelijk leek). Destiny is echt supergul, peanuts en easymode in vergelijk met (vanilla) WoW endgame.
Ik denk dat jij het gebruik van de Suros verkeerd ziet. Die 12% (volgens jou) per seconde lijkt misschien veel. Maar doordat je firerate lager is kun jij ieder schot een HS schieten. 5 Headshots en je tegenstander is neer. Daarom is de Suros zo goed, puur omdat je ieder schot (met wat oefening) een HS kan schieten. En de laatste 16 kogels geven extra damage (laatste 3 tussen de 70-80 dmg indien HS)Sn0wblind schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 12:06:
[...]
Als in geen burst op de target missen. 2 headshot burst legt iemand in PVP al neer. Daarnaast bij alle unlocks krijg je na elke kill je health terug en kan je de tegenstander laten staggeren.
De Suros verliest gewoon doodleuk 12% van zijn damage per second door die klote upgrades. Een Vanquisher is dan beter en dan laat ik de andere Exotic AR's nog achterwege.
Ik kon zonder die firerate omlaag al elk schot op het hoofd landen. De time to kill is gewoon lager. Naast dat als je 1 schot mist in de langzame mode, verlies je dus nog meer. De suros is echt overrated, puur omdat het voor velen de eerste exotic AR was. De unlocked legendary's zoals de Grim Citizen, Vanquisher, steken al met kop en schouders boven de Suros.TheMadd schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 12:09:
[...]
Ik denk dat jij het gebruik van de Suros verkeerd ziet. Die 12% (volgens jou) per seconde lijkt misschien veel. Maar doordat je firerate lager is kun jij ieder schot een HS schieten. 5 Headshots en je tegenstander is neer. Daarom is de Suros zo goed, puur omdat je ieder schot (met wat oefening) een HS kan schieten. En de laatste 16 kogels geven extra damage (laatste 3 tussen de 70-80 dmg indien HS)
Ik schreef dat stukje juist om alle klagers ervan bewust te maken dat het niet zo slecht is in Destiny met de drops, in Wow was de kans op loot echt vele vele malen kleiner. Ik denk dat het bij het grootste deel van de mensen die nu nog spelen juist om de gear gaat (en de level cap). Alle fps (en dus niet MMO) liefhebbers die Destiny hebben gekocht zijn volgens mij na 2 weken al afgehaakt want die willen bij elke bosskill beloond worden en hebben het geduld niet van mmo spelers.TheMadd schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 12:07:
[...]
Sorry, maar na zoveel reacties over WoW moet ik toch echt een keer reageren. Ten eerste is Destiny een FPS RPG, Dus niet enkel gericht op het verzamelen van gear. Ook blijft het feit dat je bij Destiny maar 1x per week de raid kunt doen. Dus dan kun je niet de volgende dag weer terug komen om weer loot te verzamelen. De droprate van gear/wapens is 13,5% (naar mijn berekening => zie stuk terug in het forum) Laten we voor het gemak dus 1/8 zeggen. Dat wil dus niet persee zeggen dat je iedere raid loot hebt. Mocht dit het geval zijn moet je dus een week wachten. Daarom is het frustrerend als je niets hebt, puur omdat je het niet weer kunt proberen.
Ik vind de gameplay in Destiny wel leuker dan in Wow, het farmen geeft me in Destiny veel meer plezier dan in Wow, daar voelt farmen veel meer echt als werk.
[ Voor 0% gewijzigd door Grindtegel op 25-10-2014 12:20 . Reden: typo's ]
Ik vind ook dat er erg veel mensen klagen, zolang je lang genoeg speelt krijg je die gear toch wel een keerGrindtegel schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 12:19:
[...]
Ik schreef dat stukje juist om alle klagers ervan bewust te maken dat het niet zo slecht is in Destiny met de drops, in Wow was de kans op loot echt vele vele malen kleiner. Ik denk dat het bij het grootste deel van de mensen die nu nog spelen juist om de gear gaat (en de level cap). Alle fps (en dus niet MMO) liefhebbers die Destiny hebben gekocht zijn volgens mij na 2 weken al afgehaakt want die willen bij elke bosskill beloond worden en hebben het geduld niet van mmo spelers.
Ik vind de gameplay in Destiny wel leuker dan in Wow, het farmen geeft me in Destiny veel meer plezier dan in Wow, daar voelt farmen veel meer echt als werk.

De Suros Regime is echt niet zo slecht als je denktSn0wblind schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 12:12:
[...]
Ik kon zonder die firerate omlaag al elk schot op het hoofd landen. De time to kill is gewoon lager. Naast dat als je 1 schot mist in de langzame mode, verlies je dus nog meer. De suros is echt overrated, puur omdat het voor velen de eerste exotic AR was. De unlocked legendary's zoals de Grim Citizen, Vanquisher, steken al met kop en schouders boven de Suros.
Planet Destiny Suros Regime Review
Ik geef je wel gelijk dat te veel mensen denken dat de Suros de enige goede AR keuze is. Voor short / semi-medium range zijn er zeker betere AR. Maar vanaf medium naar long range blijft de Suros in mijn ogen toch echt de nummer 1. Denk ook dat die binnenkort een nerf krijgt omdat zelfs bungie het gevoel heeft dat de Suros vaak als enige keuze voor de primary.
Ik verwacht wel dat de Suros, helemaal upgraded, heerlijk speelt in PVE.
Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.
Zoals in de review van de Suros ook staat moet je echt wennen aan het trage schieten en ieder schot een HS schietenjezzer schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 12:55:
Toch maar aan de Suros gegaan, moet zeggen dat in PVP mijn upgraded Hardlight echt 5x sneller killed. Heb de suros eerst gebruikt zonder upgrade en daarna met maar in beide gevallen komt hij niet in de buurt van mijn Hardlight. Heeft natuurlijk ook te maken met speelstijl.
Ik verwacht wel dat de Suros, helemaal upgraded, heerlijk speelt in PVE.
Je weet dat WoW een 3rdps rpg is? Een nummertje verschil? En dat raids in wow uit veel meer mensen bestonden (inclusief veel meer slackers), ook eens per week gedaan konden worden en hetzelfde dropten, maar dan gedeeld over alle veertig man?TheMadd schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 12:07:
[...]
Sorry, maar na zoveel reacties over WoW moet ik toch echt een keer reageren. Ten eerste is Destiny een FPS RPG, Dus niet enkel gericht op het verzamelen van gear. Ook blijft het feit dat je bij Destiny maar 1x per week de raid kunt doen. Dus dan kun je niet de volgende dag weer terug komen om weer loot te verzamelen. De droprate van gear/wapens is 13,5% (naar mijn berekening => zie stuk terug in het forum) Laten we voor het gemak dus 1/8 zeggen. Dat wil dus niet persee zeggen dat je iedere raid loot hebt. Mocht dit het geval zijn moet je dus een week wachten. Daarom is het frustrerend als je niets hebt, puur omdat je het niet weer kunt proberen.
Het argument dat ik gaf is dat als je een spel speelt om na elke baas een upgrade te krijgen die nuttig is, het flink knap is als een spel twee maanden gespeeld wordt. Da's een zeer slechte basis voor een rpg. Ik blijf erbij dat destiny misschien wel beter was geweest met minder drops.
edit: Ik vergat de repairbill na afloop van de vanilla wow raids. Die waren soms pijnlijk...
[ Voor 4% gewijzigd door wheez50 op 25-10-2014 13:14 ]
Destiny zou misschien beter zijn geweest als ze de Hard raid betere drops hadden gegeven, zodat er nog verschil in zat. Nu doe je de hard raid om meer loot te krijgen en kun je enkel de Vexx en helm extra krijgen voor hard mode. De normal mode pusht iedereen nu zo doorheen, dat vind ik persoonlijk jammer.wheez50 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 13:08:
[...]
Het argument dat ik gaf is dat als je een spel speelt om na elke baas een upgrade te krijgen die nuttig is, het flink knap is als een spel twee maanden gespeeld wordt. Da's een zeer slechte basis voor een rpg. Ik blijf erbij dat destiny misschien wel beter was geweest met minder drops.
En snap wat je bedoelt met de WoW raids, maar ik zie de raid in destiny gewoon als een strike (45 minuten speeltijd en klaar) daarom is het jammer dat je het maar 1x per week kunt doen.
Ik denk dat het echt persoonlijk is wat je van een gun vindt. Jij vindt andere wapens beter werken voor je, betekent niet dat iedereen dat vindt.Sn0wblind schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 12:12:
[...]
Ik kon zonder die firerate omlaag al elk schot op het hoofd landen. De time to kill is gewoon lager. Naast dat als je 1 schot mist in de langzame mode, verlies je dus nog meer. De suros is echt overrated, puur omdat het voor velen de eerste exotic AR was. De unlocked legendary's zoals de Grim Citizen, Vanquisher, steken al met kop en schouders boven de Suros.
Ik persoonlijk vind suros een super fijne gun in pvp en pve. Ik haal m ook vaak nog tevoorschijn ipv mijn vex mythoclaster.
Dus om nu te zeggen dat 1 AR met kop en schouders boven de rest uitsteekt, nee daar ben ik het niet mee eens. Tis echt gebaseerd op speelstijl en meningen.
PS4 PSN: Dazzler2120
Daarom gebruikte ik onyxia(vanilla wow editie) als vergelijk. Inclusief organisatie ongeveer een uurtje.TheMadd schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 13:15:
[...]
Destiny zou misschien beter zijn geweest als ze de Hard raid betere drops hadden gegeven, zodat er nog verschil in zat. Nu doe je de hard raid om meer loot te krijgen en kun je enkel de Vexx en helm extra krijgen voor hard mode. De normal mode pusht iedereen nu zo doorheen, dat vind ik persoonlijk jammer.
En snap wat je bedoelt met de WoW raids, maar ik zie de raid in destiny gewoon als een strike (45 minuten speeltijd en klaar) daarom is het jammer dat je het maar 1x per week kunt doen.
Iets wat ik zelf denk ik mis in destiny is toch echt content. De vele grapjes, miniverhaaltjes en personages in WoW mis ik. Nu is dit een shooter mmo ipv een echte rpg. Dus zal ik het er maar mee moeten doen. Ach - voorlopig genoeg plezier in destiny
Het rare is dus dat er twee verschillende raid gear sets in de game zitten. Alleen om onbekende reden dropt alleen één van de twee sets.TheMadd schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 13:15:
[...]
Destiny zou misschien beter zijn geweest als ze de Hard raid betere drops hadden gegeven, zodat er nog verschil in zat. Nu doe je de hard raid om meer loot te krijgen en kun je enkel de Vexx en helm extra krijgen voor hard mode. De normal mode pusht iedereen nu zo doorheen, dat vind ik persoonlijk jammer.
Voor de aankomende Crota raid zijn er ook weer twee sets. Mag toch open dat ze het dan wel zo fixen dat je normal en hard sets hebt...
Ja klopt, zag het ben zelf een hunter, en je kunt 3 van de 4 pieces halen uit de normal raid. En dan de helm uit de hard raid. Zelf vond ik dat ook al raar. Maar zou de hard raid set dan ook een hoger level moeten geven? Of moeten beide sets hetzelfde light level geven?Kazu schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 13:26:
[...]
Het rare is dus dat er twee verschillende raid gear sets in de game zitten. Alleen om onbekende reden dropt alleen één van de twee sets.
Voor de aankomende Crota raid zijn er ook weer twee sets. Mag toch open dat ze het dan wel zo fixen dat je normal en hard sets hebt...
Die review is zo gekleurd.TheMadd schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 12:29:
[...]
De Suros Regime is echt niet zo slecht als je denktIk wil jou weleens met een hoge firerate in PVP op lange afstand alle schoten een headshot schieten. Moet zeggen dat de Suros niet mijn eerste Exotic was, maar nu zeker wel een van mijn betere.
Ik geef je wel gelijk dat te veel mensen denken dat de Suros de enige goede AR keuze is. Voor short / semi-medium range zijn er zeker betere AR. Maar vanaf medium naar long range blijft de Suros in mijn ogen toch echt de nummer 1. Denk ook dat die binnenkort een nerf krijgt omdat zelfs bungie het gevoel heeft dat de Suros vaak als enige keuze voor de primary.
Bungie kan dat veranderen in ieder geval als ze ook eens andere rifles bij XUR gaan aanbieden.
Objectief kan je wel zeggen dat de ene rifle echt sneller iemand dood dan de ander. De verschillen zijn de spelers dan weer zelf, kunnen zij het wapen in de hand houden? Ik zelf heb geen enkele moeite met sneller schietende AR's te locken op voor een headshot. Dus de Suros is dan zeker minder.Dazzler2120 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 13:19:
[...]
Ik denk dat het echt persoonlijk is wat je van een gun vindt. Jij vindt andere wapens beter werken voor je, betekent niet dat iedereen dat vindt.
Ik persoonlijk vind suros een super fijne gun in pvp en pve. Ik haal m ook vaak nog tevoorschijn ipv mijn vex mythoclaster.
Dus om nu te zeggen dat 1 AR met kop en schouders boven de rest uitsteekt, nee daar ben ik het niet mee eens. Tis echt gebaseerd op speelstijl en meningen.
We zijn tot de gatekeepers gekomen en toen was het 3 uur, dus zijn we gestopt.
Heb raid boots en gloves gekregen, maar die had ik al

Mijn conclusie: jij vindt de suros regime minder goed. Prima, maar leg je mening niet als een feit opSn0wblind schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 13:44:
[...]
Die review is zo gekleurd.
Bungie kan dat veranderen in ieder geval als ze ook eens andere rifles bij XUR gaan aanbieden.
[...]
Objectief kan je wel zeggen dat de ene rifle echt sneller iemand dood dan de ander. De verschillen zijn de spelers dan weer zelf, kunnen zij het wapen in de hand houden? Ik zelf heb geen enkele moeite met sneller schietende AR's te locken op voor een headshot. Dus de Suros is dan zeker minder.
PS4 PSN: Dazzler2120
Kun je aangeven uit welke levels je team bestond? En welke tactieken je gebruikt hebt? Wij gaan morgen avond raid hard doen. Dus ben benieuwd naar je ervaring en tips / tricks.Ereaser schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 13:59:
Gisteren de raid op hard gedaan.
We zijn tot de gatekeepers gekomen en toen was het 3 uur, dus zijn we gestopt.
Heb raid boots en gloves gekregen, maar die had ik alIk zou liever energy hebben gehad en dat andere mensen die de gear nog niet hebben de raid gear konden krijgen.
Ik zat niet in zijn team, maar kan je wel wat tips gevenMichaelg schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 14:05:
[...]
Kun je aangeven uit welke levels je team bestond? En welke tactieken je gebruikt hebt? Wij gaan morgen avond raid hard doen. Dus ben benieuwd naar je ervaring en tips / tricks.
1. Ga enkel met level 29+'s
2. Zorg ervoor dat aantal speler icebreakers hebben.
3. Kijk naar de glitch dat je de templar er af pusht. (Dit kan heel veilig door boven hem te staan, moet je jumpen via daar achter even youtuben :)! Mocht je dit niet kunnen, dan kun je met 5 man boven (bij spawn) blijven staan, de relic guy neemt de achterste 2 oracles voor zijn rekening, de rest sniped de andere oracles, zo hoef je niet te cleansen.
4. Bij de Gatekeeper, in de portal altijd iemand met een rocket launcher de mino's neermaaien aan 't begin (dat doet ik in ieder geval altijd, zo blijft de relic guy in leven)
5. Pushen van Atheon op Hard kan volgens mij nog steeds
Nee wel de Templar en Atheon gecheesed. Het begin van de conflux fase boven gebleven, waarbij één naar beneden dropt om te starten en vervolgens ook weer naar boven komt. Na het splitten van de confluxes allemaal naar beneden en bij Legion summons tussendoor bij de spirit bloom chest verstoppen totdat de harpies verdwijnen.Michaelg schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 08:37:
Alles legit gedaan? En hoe zag je team er uit qua levels? Wij willen hem zondag avond gaan doen. Dus ben benieuwd naar je ervaring / tips.
Bij de oracle fase hebben we alles vanaf boven gedaan, ook weer door één naar beneden te laten springen om het te starten en vervolgens weer naar boven te komen. Je kunt alle oracles raken vanaf het bovenste punt. De oracle links achter ook door helemaal rechtsbovenin in de hoek te kruipen. Zie ook:
YouTube: Vault of Glass Hard Mode Destroying The Oracles Guide w/ Voice
Daar wordt het iets anders gedaan, maar het kan dus met alle zes vanaf dat bovenste punt. Zie ook als voorbeeld het laatste filmpje in deze post, daar wordt het specifiek met z'n zessen vanaf boven uitgevoerd.
Vervolgens dus de Templar gecheesed (niet mijn initiatief, maar het was wel makkelijk
YouTube: Vault of Glass Hard Mode Defeating The Templar Guide w/ voice
Bij de gatekeeper fase is het ook makkelijk om met het gehele team op de trap vóór de deuropening te blijven wachten. Dan met z'n zessen alignen, aftellen en dan met z'n allen tegelijk de gatekeeper snipen. Hij is dan binnen 5 seconden direct down. Vervolgens nog wat hobgoblins afvechten en je kunt met de portal fase beginnen. Dit werkt ook als er na het starten al een keer gewiped is, je kunt dan bij de deur wachten tot dat deze weer open gaat en dan weer met z'n zessen de gatekeeper torpederen.
Wij waren tot aan de oracle fase met 5 lvl 29's (waaronder ik) en 1 level 30. Vanaf de templar hadden we vervolgens 4 lvl 29's en 2 lvl 30's.
Verder is het wel handig alvast wat video's te checken m.b.t. positionering en dergelijke.
Van de onderstaande run krijg je ook een aardige indruk hier van.
YouTube: Destiny Raid - VoG Hard Mode 31:30 (New World Record?)
Overigens precies dezelfde drops als in normal mode gekregen de dag er voor, Praedyth's Revenge en Found Verdict
Tevens blijkt dat de linkerchest in Gorgon's Maze, of ook wel de chest waar je terecht komt na het volgen van het "geheime" spirt bloom chest pad (niet de no-teleport-chest), meerdere malen te looten is. Dus in zowel de normal als de hard raid, maar ook wanneer je meerdere malen de normal raid doet.
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Ik denk dat de Suros zo goed gevonden wordt, omdat die zo makkelijk te beheersen isDazzler2120 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 14:04:
[...]
Mijn conclusie: jij vindt de suros regime minder goed. Prima, maar leg je mening niet als een feit op
Dit kan niet meerspeedyjules07 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 14:11:
Cross post uit slowchat topic:
[...]
Vervolgens dus de Templar gecheesed (niet mijn initiatief, maar het was wel makkelijk). Je kunt eventueel ook de Templar verslaan door ook weer hetzelfde te doen, de relic op laten pakken door één iemand, hem weer naar boven laten komen en dan met z'n zessen groeperen en cleansen wanneer nodig. Zie ook:
Je kunt wel boven (achterin ergens
Ah duidelijk, goed om te weten! Je bedoelt dan ook de Templar neem ik aan? :dTheMadd schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 14:14:
[...]
Dit kan niet meerMocht je boven een bepaalde hoogte komen, dan wordt de relic weer gedropt
Je kunt wel boven (achterin ergens) de gatekeeper cheesen. Maar je kunt niet meer terug met de relic naar boven!
Jaspeedyjules07 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 14:16:
[...]
Ah duidelijk, goed om te weten! Je bedoelt dan ook de Templar neem ik aan? :d
Edit: Bedoelde inderdaad de templar ipv gatekeeper

[ Voor 12% gewijzigd door TheMadd op 25-10-2014 14:47 ]
Ik heb momenteel Shadow Prince (legendary, maxed) en Hard Light (exotic), ik twijfel om de Suros Regime aan te schaffen. Iemand die hetzelfde dilemma heeft gehad?
Memories of yesterday, will grow, but never die
Allemaal 29 en 1 28 tot aan de oracles.Michaelg schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 14:05:
[...]
Kun je aangeven uit welke levels je team bestond? En welke tactieken je gebruikt hebt? Wij gaan morgen avond raid hard doen. Dus ben benieuwd naar je ervaring en tips / tricks.
Confluxes was echt lastig omdat er altijd wel iemand dood ging. Uiteindelijk gehaald met zijn 3en over.
De 1e is vrij makkelijk, hou wel goed de conflux in de gaten!
De 2e en 3e conflux fases, 2 rechts, 2 links, 1 midden en 1 midden en links.
Iedere keer als de confluxes verdwenen iedereen naar de spiritbloom chest room en ik (warlock) zat bovenop het blok daar tegen over, killde wat enemies zodat de nieuwe confluxes spawnen en alle fanatics despawnen.
Toen dat klaar was moest iemand weg en kregen we hulp van een lvl 30 warlock.
Toen de oracles, 1 iemamd sprong naar beneden om te starten en ging in de spiritbloom chest room zitten. De rest stond bovenop te snipen op alleen de oracles met een ice breaker. (Voor front left moet een Warlock helemaal rechts waar je spawnt naar boven gaan, dat is ook de ingang naar de templar als je de route onder de 1e chest neemt).
Ten slotte hebben we de templar gecheesed met solar grenades. Daarna nog naar de ingang van Atheon gegaan en zijn we gestopt
Check in ieder geval het laatste filmpje uit mijn post. Dat kenmerkt Bungie in ieder geval als legit want het is een legitieme World RecordMichaelg schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 15:37:
K Thnx voor de uitleg. Willen het echter legit gaan doen. Iemand nog tips voor de legit manier?
Je kunt dan in ieder geval wat meer inzicht krijgen in positionering. De oracles vanaf bovenaf schieten wordt dus ook als legit gekenmerkt. Je ziet daar ook dat er voor de kill Templar fase twee naar beneden droppen, één houdt links in de gaten, de ander rechts, beiden blokkeren teleports. De overige vier schieten vanaf boven op de Templar. Templar gaat aardig snel neer zo.
Moet zeggen dat ik Hard Light niet heb, maar heb je nog andere exotics? bv Ice breaker?Bint schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 15:32:
Kan iemand mij van advies voorzien?
Ik heb momenteel Shadow Prince (legendary, maxed) en Hard Light (exotic), ik twijfel om de Suros Regime aan te schaffen. Iemand die hetzelfde dilemma heeft gehad?
Als je Short / mid range speler bent die veel pusht moet je voor de Hard Light gaan, ga je voor steady shots ook op long range kies dan de Suros
Heb ice breaker, truth, pocket infinity en ik speel redelijk gevarieerd. Ben niet het grootste talent Short/mid, eerder wat defensiever.TheMadd schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 15:53:
[...]
Moet zeggen dat ik Hard Light niet heb, maar heb je nog andere exotics? bv Ice breaker?
Als je Short / mid range speler bent die veel pusht moet je voor de Hard Light gaan, ga je voor steady shots ook op long range kies dan de Suros
Oke, nu komt er misschien een vaag antwoord. Maar ik wil je liever niet een half advies gevenBint schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 15:55:
[...]
Heb ice breaker, truth, pocket infinity en ik speel redelijk gevarieerd. Ben niet het grootste talent Short/mid, eerder wat defensiever.
De Suros Regime is een ontzettend goede AR naar mijn mening, mocht je de coins ervoor hebben zou ik hem nemen. Maar het ligt ook een beetje aan je rol en wat je speelt. Voor PVP is het zeker een leuke gun.
Maar is je rol main sniper in de Raid, nightfalls etc dan is de Suros niet echt nodig
Btw als handigheidje hier twee links
Planet Destiny: Xur, waard om het te kopen?
Ik wil je niet teleurstellen met je keuze. Zelf heb ik 81 strange coins atm dus ik kan bijna alles kopen
Overigens moet je wel wennen aan de low fire rate
Of 10.000 glimmer voor 10 ofzo. Glimmer is ook totaal zinloos.
Moet ik weer wachten om mijn gear te upgraden...
Dat is wel erg veelleech1984 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:33:
Waarom is er niet de mogelijkheid om 100 grondstoffen (bijvoorbeeld Spirit Bloom of Relic Iron) in te wisselen voor 5-10 shards of energies?
Of 10.000 glimmer voor 10 ofzo. Glimmer is ook totaal zinloos.
Moet ik weer wachten om mijn gear te upgraden...
Zodra je iedere week de raid doet, de daily en public events heb je er zat
Met die farmruns die je kunt doen, valt de hoeveelheid best mee. En het moet ook niet te makkelijk worden om in de "spirit" van Bungie te blijven.Ereaser schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:38:
[...]
Dat is wel erg veelVoor 50 krijg je 250 glimmer, 25 rep en 5 marks.
Zodra je iedere week de raid doet, de daily en public events heb je er zat
Ik wil best wat moeite doen om, gegarandeerd, shards of energies te krijgen.
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2