Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-10 18:51
Waar is de bron van die 5e chest!? Zo vaak geruchten gehoord maar nooit een bevestiging gezien, laat staan de methode. Filmpje iemand?

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Bunta schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 16:29:
Waar is de bron van die 5e chest!? Zo vaak geruchten gehoord maar nooit een bevestiging gezien, laat staan de methode. Filmpje iemand?
5e chest komt alleen als je de Templar verslaat voordat hij teleporteert! Je krijgt een melding te zien dat hij wil teleporteren, je moet hem dus dan al verslaan. Als hij eenmaal geteleporteerd is komt de 5e chest niet.

[ Voor 6% gewijzigd door ASNNetworks op 23-10-2014 16:34 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-10 11:01
Bunta schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 16:29:
Ik kan het bevestigen. De templar mag NIET teleporten, dan spawnt de kist. Ik kan nu helaas geen filmpje zoeken, zit op werk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-10 19:04
jesse111 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 16:32:
[...]

Ik kan het bevestigen. De templar mag NIET teleporten, dan spawnt de kist. Ik kan nu helaas geen filmpje zoeken, zit op werk :p
Gister gedaan met een team. Is verbazingwekkend makkelijk te halen...wel een cheese methode...maar anders is het niet te doen volgens mij.

De relic holder gaat beneden aan de trap om het hoekje staan om af en toe de groep te cleansen, want je laat alle oracles en harpies voor wat het is. Vervolgens ga je met zn 5en met granaten en rockets op de templar schieten en gooien totdat hij van het platform valt. Je doet geen damage want de templar heeft constant zijn shield up. Omdat hij zijn shield blijft houden, spawnt hij ook niet naar een andere plek. Et voila.

Dit gaat vast gepatched worden, maar voor nu werkt het echt. Duurde misschien 5 a 10 minuten en ik geloofde eerst niet dat het zou werken. Oh...but it does!

Dan komt de volgende uitdaging...dat is het daadwerkelijk vinden van de chest. Die is goed verstopt en wij hadden Freak bij ons die het ongeveer wist. Nog gevonden ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-06-2022
Wat ik me afvraag: krijg je voordat je begint met de VoG wel een beetje uitleg van de game zelf? dus waarom het relic er is? hoe het daar komt etc...? waarom het donker wordt als je niet cleansed?

Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Raw Kip schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 16:47:
Wat ik me afvraag: krijg je voordat je begint met de VoG wel een beetje uitleg van de game zelf? dus waarom het relic er is? hoe het daar komt etc...? waarom het donker wordt als je niet cleansed?
Nee. Daarom duurde het bij de eerste groepen ook zo lang.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-10 22:39
ASNNetworks schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 16:32:
[...]

5e chest komt alleen als je de Templar verslaat voordat hij teleporteert! Je krijgt een melding te zien dat hij wil teleporteren, je moet hem dus dan al verslaan. Als hij eenmaal geteleporteerd is komt de 5e chest niet.

[video]
Ehh... beetje nuanceren. Templar mag wel PROBEREN te teleporten, maar hij mag niet daadwerkelijk doen. Dus je moet al zn teleports blocken.

De manier die jij beschrijft is letterlijk onmogelijk zonder cheese (wat binnekort waarschijnlijk wel weer gepatched gaat worden).

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeBierVampier schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 16:53:
[...]

Ehh... beetje nuanceren. Templar mag wel PROBEREN te teleporten, maar hij mag niet daadwerkelijk doen. Dus je moet al zn teleports blocken.

De manier die jij beschrijft is letterlijk onmogelijk zonder cheese (wat binnekort waarschijnlijk wel weer gepatched gaat worden).
De eerst volgende denk ik, aangezien de Atheon cheese ook gepatched zal worden.
Ik denk dat het ook wel mogelijk moet zijn om het zonder cheese te proberen.
Je moet gewoon een paar mensen op minotaur duty zetten en een paar op Templar duty.
Degene met de relic loopt rond de teleports te blokkeren en dan cleanse schild activeren zodat je geen damage krijgt? Weet niet of dat werkt bij de Templar maar ik vermoed van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Ereaser schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 17:02:
[...]

De eerst volgende denk ik, aangezien de Atheon cheese ook gepatched zal worden.
Ik denk dat het ook wel mogelijk moet zijn om het zonder cheese te proberen.
Je moet gewoon een paar mensen op minotaur duty zetten en een paar op Templar duty.
Degene met de relic loopt rond de teleports te blokkeren en dan cleanse schild activeren zodat je geen damage krijgt? Weet niet of dat werkt bij de Templar maar ik vermoed van wel.
Uiteraard is t mogelijk zonder cheese, alleen niet op de manier die ASNNetworks beschreef.
ASNNetworks schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 16:32:
[...]
Je krijgt een melding te zien dat hij wil teleporteren, je moet hem dus dan al verslaan.
Niet dus, je hoeft 'm niet al down te hebben voor hij uberhaupt z'n eerste teleport probeert. Je hoeft alleen maar zn teleport te blocken

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:26

justifire

Shut up and squat !!

Xecuter NL schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 13:38:
[...]

Ik heb ook de Devil You Know hand cannon volledig geupgrade. Die is echt fantastisch! 12 kogels, redelijke stability en 1-shot kills met ook nog eens een goede range. Mijn vaste wapen in de Raid tot ik Vision of Confluence gemaxed heb. Als je buiten de portals staat bij Atheon op de pilaar bij de portal, kan je je maatje aan de overkant op die afstand zelfs erg goed ondersteunen met de Devil You Know.

Deze doe ik niet meer weg en hou ik standaard bij me als side-arm. Enige gun die ik als vervanging zie van Devil You Know is The Last Word, gewoon vanwege de bad ass looks and hip fire, laat staan de animatie bij weapon switch ;)
The Last Word is zeker een fijne gun maar heeft amper range, met mijn speelstijl vond ik het verschil te groot met andere handcannons, hopelijk verhogen ze die nog eens met een patch.
Persoonlijke ervaring :
Vanilla : The Last Word > Thorn
Fully upgraded : Thorn > The Last Word

[ Voor 7% gewijzigd door justifire op 23-10-2014 17:19 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 17:14:
[...]

The Last Word is zeker een fijne gun maar heeft amper range, met mijn speelstijl vond ik het verschil te groot met andere handcannons, hopelijk verhogen ze die nog eens met een patch.
Persoonlijke ervaring :
Vanilla : The Last Word > Thorn
Fully upgraded : Thorn > The Last Word
De long range variant van The Last Word is volgens mij die PS exclusive. Denk trouwens niet dat ze The Last Word veel zullen aanpassen aangezien heel veel mensen er nu al blij mee zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMadd
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-10 23:12
Ereaser schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 17:29:
[...]

De long range variant van The Last Word is volgens mij die PS exclusive. Denk trouwens niet dat ze The Last Word veel zullen aanpassen aangezien heel veel mensen er nu al blij mee zijn :p
Volgens mij zijn enkel the Monte Carlo en Hawkmoon PS exclusive :)... Hawkmoon is ook een handgun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-10 20:42
TheMadd schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 17:35:
[...]

Volgens mij zijn enkel the Monte Carlo en Hawkmoon PS exclusive :)... Hawkmoon is ook een handgun :)
En ik heb ze beide :) allebei uit de raid.
Krijg altijd de wapens, mag daar niet over klagen.
Maar krijg nooit gear.

Btw zijn beide wel leuke en fijne wapens, denk dat de hawkmoon de beste handcannon is.

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e2thaj
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-01-2021
jij moet sowieso niet klagen rutger met je mazzel raids ;)
R-utger schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 18:15:
[...]

En ik heb ze beide :) allebei uit de raid.
Krijg altijd de wapens, mag daar niet over klagen.
Maar krijg nooit gear.

Btw zijn beide wel leuke en fijne wapens, denk dat de hawkmoon de beste handcannon is.

Psn erikj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-10 15:09

CSB

:D

Nog even een schaamteloze promotie van onze clan: http://www.bungie.net/en/Clan/Playstation/244539

Zitten inmiddels op bijna 50 man. We zoeken nog wel wat Raiders, dus als je zin hebt... :)

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:26

justifire

Shut up and squat !!

Vanavond na het behalen van de raid erg teleurgesteld.
Iedereen kreeg iets en ik kreeg helemaal niets, zelfs geen shards :(
Kom ik in de tower zie ik dat de postmaster wat had liggen.
Open het postvak, ligt daar de Vision of Confluence in _/-\o_
Bleek dus dat mijn primary weapon inventory vol zat :P
Wederom een zeer geslaagde raid dus.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e2thaj
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-01-2021
In de middag mijn tweede char maar ff afmaken zodat ik ook eens iets moois ken farmen uit die kut raid...waar ik zelden iets uit krijg en anders gewoon nog een char 3x kans 😉

Psn erikj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Gasteravond dan eindelijk voor het eerst vog gedaan.

best nog pittig moet zeggen dat het hebben van sommige wapens wel heel veel voordeel geeft.
Raid gloves en voor de rest alleen maar shards gekregen.

Nu eerst vanavond en morgen maar even die raidgloves upgraden zodat ik weer 28 ben en dan dit weekend hopelijk ook hard mode doen

Hoop echt op Vision of confluence wapen staat op dit moment bovenaan mijn wishlist als scoutrifle/handcannon gebruiker

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:30:
Gasteravond dan eindelijk voor het eerst vog gedaan.

best nog pittig moet zeggen dat het hebben van sommige wapens wel heel veel voordeel geeft.
Raid gloves en voor de rest alleen maar shards gekregen.

Nu eerst vanavond en morgen maar even die raidgloves upgraden zodat ik weer 28 ben en dan dit weekend hopelijk ook hard mode doen

Hoop echt op Vision of confluence wapen staat op dit moment bovenaan mijn wishlist als scoutrifle/handcannon gebruiker
ik heb m maxed out! baas-wapen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bokkie schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:30:
Hard mode is hele andere koek, ik zou minimaal 29 adviseren en dan het liefst nog een of twee level 30 erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:37:
[...]

ik heb m maxed out! baas-wapen _/-\o_
I love that Scauto-rifle :9

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Pfff. ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar ik weet zeker dat ik met mn lvl 29 titan en Atheons Epilogue alle minotaurs en troep zo neermaai 8)7

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11:41

Dazzler2120

FP ProMod
DeBierVampier schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:47:
Pfff. ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar ik weet zeker dat ik met mn lvl 29 titan en Atheons Epilogue alle minotaurs en troep zo neermaai 8)7
Dan gaat die vies tegenvallen voor je als dat je vermoeden is... :p Fusion rifles werken het beste tegen minotaurs btw

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Dazzler2120 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:49:
[...]

Dan gaat die vies tegenvallen voor je als dat je vermoeden is... :p Fusion rifles werken het beste tegen minotaurs btw
Serieus? Ik dacht juist dat een AR met void damage wel goed zou zijn? Heeft weliswaar een lage impact, maar met de perk dat onderste helft van het magazijn extra damage doet zou toch zeker wel een flinke deuk moeten kunnen maken?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-10 18:51
Atheons epilogue wil ik ook nog wel heel graag hebben, en een exotic Main. Scout rifle het liefst maar weer want m'n liefde voor scout rifles is weer helemaal terug nu ik met de vision of confluence speel. Helemaal max is dat ding echt net een chirurgisch mes, een volle mag leeg maaien met alleen maar headshots is zo ongelooflijk relaxed.

Ik heb nog een red death in de opslag liggen, die ben ik een beetje aan het levelen met bounties maar kan er niet aan wennen. De kans is zeer groot dat de X knop een tijdje ingedrukt gaat worden:P.

Wel weer benieuwd wat Xur ons gaat brengen vandaag..... Eerst maar even quality time met het vrouwtje en de kleine!! Ook niet geheel onbelangrijk.

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-10 00:47
Normala minotaurs heb ik met mijn etheons' epi in 1 clip wel dood. Majors daarentegen. Die hebben eerst een rakketje nodig voordat je ze met je AR gaat knallen.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Michaelg schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:57:
Normala minotaurs heb ik met mijn etheons' epi in 1 clip wel dood. Majors daarentegen. Die hebben eerst een rakketje nodig voordat je ze met je AR gaat knallen.
Ik zou het juist andersom doen dan. Knallen met Atheons Epilogue om shield weg te halen en daarna een raketje in zn mik.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
DeBierVampier schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:00:
[...]

Ik zou het juist andersom doen dan. Knallen met Atheons Epilogue om shield weg te halen en daarna een raketje in zn mik.
probleem is; ja zijn shield is zo down met je auto rifle. Maar op zijn health hebben auto rifles helaas weinig impact. Een void fusion rifle werkt hierin veel beter. (Vergelijking; Het kost mij met fully upgraded atheon's 1,5 magazijnen om een mino dood te krijgen, met fusion rifle is dit 5 of 6 kogels.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13:54
Ben benieuwd wat xur voor ons mee gaat brengen zo!

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-10 00:47
Ja inderdaad! Al weet ik niet zo goed of hij mij blij kan maken met een wapen...Heb nu de hawkmoon, ice breaker en gjallahorn als exotics (ohjah, en plan c en hard light...maar die zuigen). Dus geen idee wat ik nog kan wensen.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Michaelg schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:18:
Ja inderdaad! Al weet ik niet zo goed of hij mij blij kan maken met een wapen...Heb nu de hawkmoon, ice breaker en gjallahorn als exotics (ohjah, en plan c en hard light...maar die zuigen). Dus geen idee wat ik nog kan wensen.
Suros?

Ik hoop in ieder geval op een Suros en een Knucklehead :)

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-10 15:53
Ik ben ook benieuwd wat Xur heeft. Ik had vorige week veel te weinig om ook maar iets te kunnen kopen, maar ik heb nu geloof ik 15 strange coins, hopelijk krijg ik daar iets voor.

Zou iemand straks kunnen posten wat Xur dit weekend aan inventory heeft en wat het kost? Ik ben Titan en hoop eigenlijk op exotic armor voor Titan, maar wapens zijn ook altijd erg interessant :P

Och ja, je moet toch wat he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:41

RawChild

PSN: Rawchild

Suros net gekregen via een kist in de VoG. Dus ik hoop op wat anders.
Bedenk me trouwens ook net dat ik maar 15 strange coin heb.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
ik heb 60 strange coins, en al het armor voor titan heb ik reeds in bezit :/
de enige exotics waarmee xur mij blij kan maken is hawkmoon, monte carlo of red death, maar die eerste 2 zijn ps exclusive dus komen daar niet op, en die laatste is al 2x geweest.

suros vind ik echt niet zo goed :/ geef mij maar een deftige shadow price of handgun.

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-10 19:04
DeBierVampier schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:19:
[...]

Suros?

Ik hoop in ieder geval op een Suros en een Knucklehead :)
Ik hoop heel hard op The Last Word!

Heeft er trouwens iemand ervaring met een fully upgraded Monte Carlo? Ik twijfel of ik daar mijn energie in ga steken. Lijkt me enigzins lekker splelen: monte carlo hipfire, slaan en nade, rinse repeat temidden van de chaos. Maar is best pittige recoil. Dus damage output na upgrades moet goed zijn en ik twijfel of dat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
60 strange coins, kolere eej. ik wil best een giro nummer openen. Help een arme Titan levels 25 t/m 28 door :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
mja, als de zelfs de nightfall je strange coins geeft ipv gear, kom je er vlug :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
naja, ik moet vnv echt patrols gaan spelen. Ik begreep gisteren pas dat elke planeet een specifieke euh..material biedt. Venus biedt Spirit Bloom blijkbaar.

Ik kan vrijwel alle gear die ik nu heb upgraden, alleen ik mis gewoon de materials ervoor, omdat ik vooral Crucible speel. Als ik al mn shit zover zou kunnen upgraden zoals ik nu heb vrijgespeeld ben ik easy level 27 denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
spirit bloom is heel makkelijk te verzamelen :)
starten op venus en meteen naar links. daar bij die fallen de patrol's doen terwijl je gewoon die vallei rondloop. chests en materials spawnen redelijk vlug. krijg je ff niets, dan gewoon doorlopen naar het volgende valleitje met de vex, rinse repeat, en dan terugkeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
kowlier schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:37:
spirit bloom is heel makkelijk te verzamelen :)
starten op venus en meteen naar links. daar bij die fallen de patrol's doen terwijl je gewoon die vallei rondloop. chests en materials spawnen redelijk vlug. krijg je ff niets, dan gewoon doorlopen naar het volgende valleitje met de vex, rinse repeat, en dan terugkeren :)
Je moet inderdaad op die plek gaan farmen :P
Maar je hoeft alleen niet naar de volgende vallei te gaan als je niks kan vinden, gewoon even door vechten en dan het volgende rondje maken :) Werk altijd! Ik heb binnen 1 uur toch wel +- 100 spiritbloom als het mee zit en als je nog de fallen ultras enzo moet killen, kan dat daar ook :)
Die ultra die daar spawnt, respawnt heel snel als je alle enemy's waarmee hij spawnt afmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gok op:
- Gjallahorn of Red Death
- Titan gauntlets
- Hunter chest
- Warlock Heart of Praxic Fire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sevyx
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-10 09:20

Sevyx

Facta non verba!

Ereaser schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:53:
Ik gok op:
- Titan gauntlets
- Hunter chest
Hahah weer handel met voorkennis?

Psn - Sevyxs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sevyx schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:54:
[...]
Hahah weer handel met voorkennis?
Het zou wat zijn als mijn voorspelling klopt!
Maar nu kan in ieder geval niet gezegd worden dat ik het ergens vandaan heb gekopieerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Ereaser schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:53:
Ik gok op:
- Titan gauntlets
- Hunter chest
Ik hoop gjallahorn en warlock helmet :) maar we wachten het af, nog 5 minuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerebriform
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10 21:12
Ik kan voor het eerst zon exotic engram kopen, hoop op een helmet engram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Ik gok op:
- Sunbreakers
- Sunbreakers
- Sunbreakers
- En nog meer Sunbreakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK, is er dan ook een goede farm plaats voor helium ? Ik blijf meestal rondhangen rond de moon patrol spawn locatie. Daar zijn 3 patrol missies die ik dan meteen even meepak. Is het tevens noodzakelijk om de crucible te spelen ? Ik ben erg slecht in PvP en vind dat ook niet echt leuk om te spelen. Helaas ben ik bijna altijd solo want ik wil graag de weekly / daily / nightfall eens op een hoger level proberen met een gezellig fire team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:58:
OK, is er dan ook een goede farm plaats voor helium ? Ik blijf meestal rondhangen rond de moon patrol spawn locatie. Daar zijn 3 patrol missies die ik dan meteen even meepak. Is het tevens noodzakelijk om de crucible te spelen ? Ik ben erg slecht in PvP en vind dat ook niet echt leuk om te spelen. Helaas ben ik bijna altijd solo want ik wil graag de weekly / daily / nightfall eens op een hoger level proberen met een gezellig fire team.
Helium is het makkelijkst te farmen van allemaal naar mijn mening. Eigenlijk hebben alle gebieden een overvloed aan materialen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:58:
Helium farm zit je goed, gewoon dat hele rondje afmaken en goed binnen kijken (EN OMHOOG!!! soms zitten ze op het plafond ofzo).
Crucible hoef je niet te spelen, tenzij je exotic bounty's wilt doen, dan is het soms wel nodig. Ik vind Cruicble ook niet echt leuk en doe het daarom ook niet echt vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
Helium filaments moet ik ook nog inderdaad. Ik speel ook meestal alleen of samen met een maatje van me, maar hij is level 26 en ik level 25 dus met zn 2en op level 28 een strike proberen...tja, dan komen we toch een speler te kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-10 13:29
Xur is on the right side in the hall of guardians.

Selling the following;
Armamentarium
Crest of Alpha Lupi
Voidfang Vestments
Suros Regime
Exotic Gauntlet Engram

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
bleh, useless items again :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
verdomme vrijwel alles is geblocked hier als ik zoek. Kan iemand hier roepen of er wat bij zit voor Titan? Suros Regime ja? :D maar die kost vast meer dan 15 coins :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09:56
Just_A_User schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:07:
verdomme vrijwel alles is geblocked hier als ik zoek. Kan iemand hier roepen of er wat bij zit voor Titan? Suros Regime ja? :D maar die kost vast meer dan 15 coins :{
Armamentarium? Die was vorige week voor de Titan? Lijkt me sterk dat die er nu weer voor de Titan is..

Edit: wel dus.. :+

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerebriform
leech1984 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:06:

Selling the following;
Armamentarium
Crest of Alpha Lupi
Voidfang Vestments
Suros Regime
Exotic Gauntlet Engram
Hmm zal ik mijn motes of light uitgeven of niet (heb nu voor het eerst genoeg om zon engram te kopen). Mijn tweede char heeft nog weinig legendary armor en exotic gauntlets zouden hem van 24 naar 25 kunnen brengen, misschien zelfs 26 na upgrades. Zou het liefst exotic helmet engram nemen zodat ik lvl 30 kan worden zonder hard mode VoG te moeten doen. Maar dat is hoe dan ook nog wel ver weg, heb de VoG nog geen een keer gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Location: Xur is inside the Vanguard room to the right when you enter.

Suros Regime - 23 Strange Coins

Voidfang Vestments - 13 Strange Coins

Crest of Aplha Lupi - 13 Strange Coins

The Armamentarium - 13 Strange Coins

Exotic Glove Engrams - 23 Motes of Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!
leech1984 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:06:

Selling the following;
Armamentarium
Crest of Alpha Lupi
Voidfang Vestments
Suros Regime
Exotic Gauntlet Engram
1 van de 4 goed! :9
En een half puntje voor het type van warlock gear :P

Voor mij voidfang vestments in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Ereaser schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:13:
[... Exotic gauntlet engram]

1 van de 4 goed! :9
En een half puntje voor het type van warlock gear :P

Voor mij voidfang vestments in ieder geval!
Zie je wel!! Ik zie toch dat er sunbreakers zouden zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
voor mij wordt het de Armamentarium :P

Heeft het dan ook nog zin om the Exotic Gauntlet Engram te kopen? Ja om het te hebben, maar volgens mij is de Armamentarium ook exotic, en je kunt maar 1 exotic armor equippen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Just_A_User schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:16:

Heeft het dan ook nog zin om the Exotic Gauntlet Engram te kopen? Ja om het te hebben, maar volgens mij is de Armamentarium ook exotic, en je kunt maar 1 exotic armor equippen?
Als je net als ik een gearcollecter bent(ik bewaar alle exotic gear), dan heeft het zin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Just_A_User schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:16:

Het hoeft niet persé voor je eigen class te zijn. Het is een random exotic. Dus kan voor Hunter,Warlock of Titan zijn.. Just saying.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BTW: Wat is de snelste manier om Fusion rifles te krijgen ? Ik ben nu met een exotic bounty bezig en heb er 10 (eigenlijk 11) nodig. Heb er nu 2 gekregen uit drops. Heb al een totaal van 10 uur de gunsmith lopen stalken, maar hij verkoopt maar geen rare Fusion rifles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jesse111 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:14:
[...]

Zie je wel!! Ik zie toch dat er sunbreakers zouden zijn :+
Ik zal het niet uit gaan proberen ;) Denk dat ik de hunter crest ook maar ga kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu level 6 en heb de tower nog niet vrijwillig bezocht. Hij viel me nu pas op eigenlijk:p.

Mijn vraag is: moet je de tower vaak bezoeken voor upgrades etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Gisteren verschillende Helium en Iron runs gedaan. Leuk spul tegengekomen en meteen mijn legendary arms en legs kunnen upgraden.

Ook nog een Rare space ship print gevonden: Laughing behind your back :P

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:21:
Upgraden kan je gewoon vanuit je inventory doen :)
Voor de story moet je wel af en toe naar de tower om wat dingen in te leveren en de bounties die je kan accepteren/inleveren (deze geven vrij veel exp).
Daar heb ik er 3 van :P Vind die rare schepen uit de blue prints echt bagger, zien er allemaal bijna hetzelfde uit en de zelfde kleur...

[ Voor 33% gewijzigd door Ereaser op 24-10-2014 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:21:
Ik ben nu level 6 en heb de tower nog niet vrijwillig bezocht. Hij viel me nu pas op eigenlijk:p.

Tower hoef je alleen te bezoeken als je engrams wil decrypten en bounties wil inleveren/ophalen.

Voor de rest kan je vanaf Vanguard/Crucible rank 2 legendary armor kopen en vanaf V/C rank 3 legendary weapons. En tenslotte elke vanaf elke vrijdagochtend 11.00 tot zondagochtend dus exotics te koop bij Xur.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Wisten jullie dat er een hele makkelijke manier om Relic Irons te farmen is? Het heeft te maken met de buried city, daar is 1 kistje, wat respawnt als je de area snel genoeg verlaat. Ik zal dit weekend eens kijken of ik hiervan een YT filmpje kan uploaden, zodat het duidelijk is wat ik bedoel.
Heb hier op een uur tijd zo'n 80-90 relic irons gekregen.

(reden van deze bug: Je gaat weg uit de area zonder dat het kistje de kans heeft om te de-spawnen. Als je opnieuw de area entert, is het kistje niet weg en telt dit als een normaal kistje wat je dus opnieuw kan pakken.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
@Fruitschaal...hmmm, thx. Ik dacht dat armor exclusief was voor een Class, maar dat is blijkbaar niet zo dus. Mja, dan is de kans natuurlijk klein dat ie voor Titan is. Ik neem aan dat er wel bij staat voor welke class het is? Kan iemand posten welke inventory Xur heeft voor welke class? of vraag ik nu iets wat niet kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Dazzler2120 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:25:
Wisten jullie dat er een hele makkelijke manier om Relic Irons te farmen is? Het heeft te maken met de buried city, daar is 1 kistje, wat respawnt als je de area snel genoeg verlaat. Ik zal dit weekend eens kijken of ik hiervan een YT filmpje kan uploaden, zodat het duidelijk is wat ik bedoel.

(reden van deze bug: Je gaat weg uit de area zonder dat het kistje de kans heeft om te de-spawnen. Als je opnieuw de area entert, is het kistje niet weg en telt dit als een normaal kistje wat je dus opnieuw kan pakken.)
Maar kan je niet veel beter zo'n heel rondje maken? Heb je veel meer kisten zitten en ze respawnen ook gewoon :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Dazzler2120 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:25:

Zelfde grapje kan je ook op de maan uithalen met een paar setjes helium coils. Maar relic iron is echt megamakkelijk te farmen in Scatlands. Dat gigantische fort van de cabal heeft zo gigantisch veel kleine kamertjes aan de basis van de muur en een stukje daarvoor. Spawnen makkelijk elk rondje zo 5-6 chests wat ong. 9-10 relic irons oplevert.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Just_A_User schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:25:
@Fruitschaal...hmmm, thx. Ik dacht dat armor exclusief was voor een Class, maar dat is blijkbaar niet zo dus. Mja, dan is de kans natuurlijk klein dat ie voor Titan is. Ik neem aan dat er wel bij staat voor welke class het is? Kan iemand posten welke inventory Xur heeft voor welke class? of vraag ik nu iets wat niet kan?
Of je hebt het niet begrepen, of ik heb het niet goed uitgelegd.. :+.. De chests zijn in dit geval wel class-gebonden..
Armamentarium ( titan)
Crest of Alpha Lupi ( hunter)
Voidfang Vestmens (warlock)
correct me if i'm wrong
De handschoen-engram moet je voor naar de cryptarch.. Je krijgt gegarendeerd een exotic handschoen, alleen de class staat niet vast en kan dus voor hunter, warlock en titan zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
jesse111 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:27:
[...]

Maar kan je niet veel beter zo'n heel rondje maken? Heb je veel meer kisten zitten en ze respawnen ook gewoon :p
Dan duurt het gemiddeld 2-3 minuten voor je iets vindt ;)
Mijn methode is minder pet kistje ;)

Edit;
Wacht me video maar af en je snapt wat ik bedoel

[ Voor 8% gewijzigd door Dazzler2120 op 24-10-2014 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
DeBierVampier schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:28:
[...]

Zelfde grapje kan je ook op de maan uithalen met een paar setjes helium coils. Maar relic iron is echt megamakkelijk te farmen in Scatlands. Dat gigantische fort van de cabal heeft zo gigantisch veel kleine kamertjes aan de basis van de muur en een stukje daarvoor. Spawnen makkelijk elk rondje zo 5-6 chests wat ong. 9-10 relic irons oplevert.
Met om de 3/4 rondjes een kist die uitschieters heeft met blue engrams, 10/12 relic iron, 200-300 glimmer en wat groene meuk.. Dit gaat aardig snel..

Als je inderdaad alle spawnpunten ( donkere kamertjes) van de cabal ingaat, hoog ( op die brug) en laag ( in 'loopgraven' en kelders. ). Heb je snel genoeg iron.. en engrams. 8)

Onderweg kun je ook nog wat Cabal afmaken om de verveling tegen te gaan..

[ Voor 4% gewijzigd door Fruitschaal op 24-10-2014 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerebriform
DeBierVampier schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:23:
[...]
Tower hoef je alleen te bezoeken als je engrams wil decrypten...
[...]
...maar bewaar alsjeblieft al je engrams! Na level 20 kunnen ze je helpen sneller te levelen. Wat voor level equipment er uit je engrams komt hangt af van je level op het moment dat je ze decrypt en tot Cryptrach Rank 2 ook van de rank van je cryptarch volgens mij. Wat ik deed was nooit glimmer en engrams uitgeven tot level 20.

Dan op level 20 met mijn glimmer groene engrams kopen bij de cryptarch tot ik rank 2 was bij de cryptarch. Dan voor al mijn armor slots een engram inleveren (als je vooral groene engrams hebt moet je er misschien meer inleveren totdat je een blauw stuk armor krijgt), deze hebben dan waarschijnlijk al "light". Deze equipte ik waardoor ik een lage level 21 werd.

Toen leverde ik nog een keer engrams in voor al mijn armor slots welke iets meer light hadden. Toen ik deze equipte was ik bijna level 22. Als ik nog meer engrams inleverde kreeg ik niks nuttigs (evenveel of minder light dan ik al had) meer, dus deed ik een paar bounties waardoor ik mijn armor een klein beetje kon upgraden en ik een lage level 22 werd.

Toen ik een level omhoog was door upgraden werkte het ook weer om armor engrams in te leveren om een level omhoog te gaan. Ik denk dus dat je na level 20 om en om een level omhoog kan met eerst engrams, dan upgrades, dan engrams dan upgrades. Ik ben nu een hoge level 23 op die manier en als ik vanavond weer bounties doe kan ik met upgrades level 24 worden, waarna ik weer wat engrams inlever om te levelen.

Andere mensen bewaren ook engrams, maar lijken ze allemaal BAM in te leveren op level 20. Ik denk dat je ze om het level moet inleveren om het meeste eruit te krijgen en zo kort mogelijk te doen over levelen.

-edit- voor je weapon engrams maakt het minder uit, die kan je na level 20 wel rap inleveren. Je inventory raakt wel snel vol als je je engrams niet uitgeeft, stop ze dan in de vault, waarvoor je ook naar de tower moet.

[ Voor 4% gewijzigd door Cerebriform op 24-10-2014 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Cerebriform schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:33:
[...]

...maar bewaar alsjeblieft al je engrams! Na level 20 kunnen ze je helpen sneller te levelen. Wat voor level equipment er uit je engrams komt hangt af van je level op het moment dat je ze decrypt en tot Cryptrach Rank 2 ook van de rank van je cryptarch volgens mij. Wat ik deed was nooit glimmer en engrams uitgeven tot level 20.

Dan op level 20 met mijn glimmer groene engrams kopen bij de cryptarch tot ik rank 2 was bij de cryptarch. Dan voor al mijn armor slots een engram inleveren (als je vooral groene engrams hebt moet je er misschien meer inleveren totdat je een blauw stuk armor krijgt), deze hebben dan waarschijnlijk al "light". Deze equipte ik waardoor ik een lage level 21 werd.

Toen leverde ik nog een keer engrams in voor al mijn armor slots welke iets meer light hadden. Toen ik deze equipte was ik bijna level 22. Als ik nog meer engrams inleverde kreeg ik niks nuttigs (evenveel of minder light dan ik al had) meer, dus deed ik een paar bounties waardoor ik mijn armor een klein beetje kon upgraden en ik een lage level 22 werd.

Toen ik een level omhoog was door upgraden werkte het ook weer om armor engrams in te leveren om een level omhoog te gaan. Ik denk dus dat je na level 20 om en om een level omhoog kan met eerst engrams, dan upgrades, dan engrams dan upgrades. Ik ben nu een hoge level 23 op die manier en als ik vanavond weer bounties doe kan ik met upgrades level 24 worden, waarna ik weer wat engrams inlever om te levelen.

Andere mensen bewaren ook engrams, maar lijken ze allemaal BAM in te leveren op level 20. Ik denk dat je ze om het level moet inleveren om het meeste eruit te krijgen en zo kort mogelijk te doen over levelen.
Ehh... ik weet niet. Ik zou me niet zo vasthouden aan die engrams. De cryptarch lvlen heeft geen enkel nut meer, gezien hogere lvls niet meer extra kans geven op rare engrams in zn shop. Krijg je zelf ook exp voor decrypten? Zoja, dan alsnog is dat effect mininmaal, te klein om van lvl 1 t/m lvl 20 alle engrams vast te houden.

Voor de rest is t wel leuk dat je dan blauwe lvl 20 gear krijgt, maar je kan veel beter gewoon Vanguard bounties blijven doen (lvl't snel) en je bent binnen no-time rank 2 vanguard. Dan kan je gewoon voor elk armor slot een legendary kopen die standaard al met 3 light meer beginnen dan een volledige geupgrade rare.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeBierVampier schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:38:
[...]

Ehh... ik weet niet. Ik zou me niet zo vasthouden aan die engrams. De cryptarch lvlen heeft geen enkel nut meer, gezien hogere lvls niet meer extra kans geven op rare engrams in zn shop. Krijg je zelf ook exp voor decrypten? Zoja, dan alsnog is dat effect mininmaal, te klein om van lvl 1 t/m lvl 20 alle engrams vast te houden.

Voor de rest is t wel leuk dat je dan blauwe lvl 20 gear krijgt, maar je kan veel beter gewoon Vanguard bounties blijven doen (lvl't snel) en je bent binnen no-time rank 2 vanguard. Dan kan je gewoon voor elk armor slot een legendary kopen die standaard al met 3 light meer beginnen dan een volledige geupgrade rare.
Inderdaad, ik zie het als vrij nutteloos. Je krijgt blauwe engrams toch vrij snel als je de strike playlist doet (wat je voornamelijk zal doen als je lvl 20 bent om je Vanguard te levellen en je marks te krijgen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
Het is overigens mogelijk om die materials die je op verschillende planeten kunt vinden te kopen. Daarvoor moet je wel Rank 3 zijn in de Crucible. Als je dat bent en je gaat naar de tower dan kun je bij die Quartermaster die wapens verkoopt volgens mij die materialen kopen, al weet ik niet wat dat moet kosten.

Ik ben natuurlijk pas op 50% van rank 2, dus voor mij is dat nog toekomstmuziek maar goed, het kán dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Just_A_User schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:40:
Het is overigens mogelijk om die materials die je op verschillende planeten kunt vinden te kopen. Daarvoor moet je wel Rank 3 zijn in de Crucible. Als je dat bent en je gaat naar de tower dan kun je bij die Quartermaster die wapens verkoopt volgens mij die materialen kopen, al weet ik niet wat dat moet kosten.

Ik ben natuurlijk pas op 50% van rank 2, dus voor mij is dat nog toekomstmuziek maar goed, het kán dus.
Ehh... is het niet zo dat je 50 materials in kan leveren voor een veeeeeels te kleine reward (25 rep, 500 glimmer ofzo)? Als je ze zou kunnen kopen dat heb ik toch wel een tamelijk groot iets gemist 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door DeBierVampier op 24-10-2014 11:42 ]

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
Wat?! dat hoop ik toch niet. Wat moet ik met die Glimmer in hemelsnaam? Ik heb nu 25.000 glimmer, ik zou niet weten waar ik het aan moet uitgeven, en de rewards van de Cryptarch (200 glimmer per ingeleverd ding ofzo) kan ik niet meer innen want blijjkbaar is 25k glimmer het maximum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-10 19:20
DeBierVampier schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:42:
[...]

Ehh... is het niet zo dat je 50 materials in kan leveren voor een veeeeeels te kleine reward (25 rep, 500 glimmer ofzo)? Als je ze zou kunnen kopen dat heb ik toch wel een tamelijk groot iets gemist 8)7
Dit inderdaad. Je krijgt geen materials, je levert ze in tegen 5 marks (Crucible, Vanguard, al naar gelang), en dat wat DeBierVampier zegt.

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Just_A_User schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:43:
Wat?! dat hoop ik toch niet. Wat moet ik met die Glimmer in hemelsnaam? Ik heb nu 25.000 glimmer, ik zou niet weten waar ik het aan moet uitgeven, en de rewards van de Cryptarch (200 glimmer per ingeleverd ding ofzo) kan ik niet meer innen want blijjkbaar is 25k glimmer het maximum?
Het gaat je verbazen hoe zwaar je uiteindelijk glimmer nodig hebt... Ammo packs voor nightfalls en raids te doen zijn best prijzig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Just_A_User schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:43:
Engrams kopen in zn shop! (en hou 5K achter de hand voor evt. upgrades). Je krijgt 10 exp voor een encrypted engram en 5 exp voor een encoded engram. Draagt alsnog vrijwel niets bij aan z'n benodigde exp (1 lvl is 3000 exp ofzo?), maar als je toch je glimmer ergens tegenaan moet gooien dan maar dat.

Of als je plasteel plating/wire-dingetjes van hunter/weetikveel van warlock, armor kopen bij andere vendors.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
Maar als je al Rank 3 bent in de crucible, waarom zou je bij die gast dan nog materials inkunnen leveren voor...marks...wat kun je nog met die marks dan? Ja, wapens kopen natuurlijk...doh... ik dacht dat je juist materials kon kopen omdat je dat nodig hebt om je shit te upgraden...die je ook bij die 2 lui kunt kopen, dus ja :P my bad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Dazzler2120 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:46:
[...]

Het gaat je verbazen hoe zwaar je uiteindelijk glimmer nodig hebt... Ammo packs voor nightfalls en raids te doen zijn best prijzig ;)
Ammo packs voor nightfalls? Nog nooit nodig gehad :|

Maarja, Ice Breaker is in dat opzicht wel handig >:)

Overigens is het toch zo dat als je AL je ammo wegschiet, je na een paar seconden alles automagisch weer volledig vol terugkrijgt?

Zo heb ik in ieder geval die Archon Priest 2 weken geleden neer gekregen. Alles helemaal leegschieten op zn beentjes (want hey, je zit onder dat platform natuurlijk :D), ff wachten en toen zat ik weer helemaal vol.

[ Voor 17% gewijzigd door DeBierVampier op 24-10-2014 11:51 ]

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
DeBierVampier schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:48:
[...]

Overigens is het toch zo dat als je AL je ammo wegschiet, je na een paar seconden alles automagisch weer volledig vol terugkrijgt?
`Daarom juist, bij een nightfall niet ;)
Ik heb het ook vooral over heavy ammo packs, kosten 950glimmer per pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-10 19:20
[...]

Dat lijkt inderdaad zo, maar in werkelijkheid krijg je alleen dat wat bij je in de buurt op de grond ligt :P

Je kan het ook zien, op het moment dat je meer dan 30 seconden (oid) geen ammo hebt, dan zie je ammo van de grond verdwijnen en bij jou in je inventory komen.

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
[...]

Dan moet je primary en special helemaal op zijn.. En dan 30 seconden wachten.. Kunnen 30 cruciale seconden zijn...

Als je trouwens dood gaat en ammo staat op 0, krijg je ook nieuwe ammo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
Fruitschaal schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:51:
[...]

Dan moet je primary en special helemaal op zijn.. En dan 30 seconden wachten.. Kunnen 30 cruciale seconden zijn...

Als je trouwens dood gaat en ammo staat op 0, krijg je ook nieuwe ammo..
Als je in nightfall dood gaat speel je geen nightfall meer en daar is die 30 sec timer ook niet van toepassing.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerebriform
DeBierVampier schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:46:
[...]

Engrams kopen in zn shop! (en hou 5K achter de hand voor evt. upgrades). Je krijgt 10 exp voor een encrypted engram en 5 exp voor een encoded engram. Draagt alsnog vrijwel niets bij aan z'n benodigde exp (1 lvl is 3000 exp ofzo?), maar als je toch je glimmer ergens tegenaan moet gooien dan maar dat.

Of als je plasteel plating/wire-dingetjes van hunter/weetikveel van warlock, armor kopen bij andere vendors.
Ja dit is ook waar ik mijn glimmer overschot voor gebruik. Als je je cryptarch rank omhoog ziet gaan krijg je ook een legendary item. Volgens mij samen met upgraden het enige nut van glimmer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Dazzler2120 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:50:
[...]

`Daarom juist, bij een nightfall niet ;)
Ik heb het ook vooral over heavy ammo packs, kosten 950glimmer per pack
Hmm, bij een nightfall zou ik het sowieso niet echt mikken op heavy weapons. Eerder kijken welke modifier er aan staat en dan een fusion rifle of sniper rifle met die elemental damage meenemen. Voor een heavy weapon heb je juist ruimte (rocket launchers) en tijd nodig (machine guns) om te schieten en veel damage te doen. Iets wat je nou juist niet hebt in een nightfall. Ik gebruik ze alleen zeer sporadisch.

Maar dat is meer een kwestie van speelstijl denk ik.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
rnenator schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:52:
[...]

Als je in nightfall dood gaat speel je geen nightfall meer en daar is die 30 sec timer ook niet van toepassing.
*Als je volledige party dood gaat in nightfall speel je geen nightfall meer ;)

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
Waar kun je zien welke modifier aan staat eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Just_A_User schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:55:
Door je rubikscube te activeren. Of voordat je start staan er wat logo'tjes, even erop staan en dan zie je waar het voor staat :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Just_A_User schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:55:
In orbit, als je de missie selecteert, vlak voordat je op Launch drukt. Daar zie je allemaal icoontjes, daar kan je met je target overheen om te zien wat elk icoontje betekent. Helaas kan dit niet IN de missie zelf (je kan nog wel de icoontjes zien, maar geen infotext), maar na verloop van tijd leer je de icoontjes wel uit je hoofd kennen.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
DeBierVampier schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:54:
[...]

*Als je volledige party dood gaat in nightfall speel je geen nightfall meer ;)
Dit inderdaad.. Volgens mij kreeg ik laatst tijdens een nightfall toch een ammo-refill na mijn dood.. Al dan niet van gedropte ammo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

jesse111 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:12:
Location: Xur is inside the Vanguard room to the right when you enter.

Suros Regime - 23 Strange Coins

Voidfang Vestments - 13 Strange Coins

Crest of Aplha Lupi - 13 Strange Coins

The Armamentarium - 13 Strange Coins

Exotic Glove Engrams - 23 Motes of Light
Ik ben een level 25 hunter met 20 strange coins en 25 mote of light...

what to do?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Fruitschaal schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:58:
[...]

Dit inderdaad.. Volgens mij kreeg ik laatst tijdens een nightfall toch een ammo-refill na mijn dood.. Al dan niet van gedropte ammo..
Na je dood wordt inderdaad een ammo refill uitgevoerd :P
(gewoon niet doodgaan voor extra uitdaging)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-10 10:28
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar welke wapens men gebruikt voor de raid (VoG) :)
en dan even de wapens die te verdienen zijn met de raid buiten beschouwing gelaten

Ik heb zelf als exotic ooit de autorifle 'Hard Light' gekregen, en deze werkt best prettig, maar voor VoG krijg ik het idee dat deze tekort schiet. Het kost voor mijn gevoel te veel kogels om enemies te killen, zelfs fully upgraded (en ben zelf lvl 28).

Ik lees her en der dat een handcannon als 'The Devil You Know' handig is, maar ik gebruik eigenlijk nooit handcannons. Vind autorifles en pulserifles fijner. Wat zijn jullie ideeën hierover? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Crash schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:12:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar welke wapens men gebruikt voor de raid (VoG) :)
en dan even de wapens die te verdienen zijn met de raid buiten beschouwing gelaten

Ik heb zelf als exotic ooit de autorifle 'Hard Light' gekregen, en deze werkt best prettig, maar voor VoG krijg ik het idee dat deze tekort schiet. Het kost voor mijn gevoel te veel kogels om enemies te killen, zelfs fully upgraded (en ben zelf lvl 28).

Ik lees her en der dat een handcannon als 'The Devil You Know' handig is, maar ik gebruik eigenlijk nooit handcannons. Vind autorifles en pulserifles fijner. Wat zijn jullie ideeën hierover? :)
Ik gebruik in de raid (zonder raid wapens) meestal de Suros Regime, met een void fusion rifle (light/beware werkt erg goed). Icebreaker als sniper loopt ook lekker.
Tegenwoordig is het de Vex Mythoclaster, atheon's epilogue, Praedyths revenge en me light/beware
met een random heavy :)

Pagina: 1 ... 98 ... 138 Laatste

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2