Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feindflug
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-02 13:39

Feindflug

>implying

Ereaser schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 13:31:
[...]

Inderdaad, bungie make it happen :9
En ging inderdaad goed, ook de keer dat er iemand anders mee ging ging het niet fout. Alleen het moment dat er maar 2 het portal in gingen was even een wtf momentje
Waarschijnlijk werd dat veroorzaakt omdat Quetelet om miraculeuze wijze een beetje voor het portaal van Venus zat te hangen en wij er vervolgens met vier man inzaten.

Moet wel zeggen nu de 'cheese-spots' worden aangepakt door Bungie dat het enorm op begint te vallen dat men de tactics simpelweg niet onder de knie heeft.

Zo merkte ik met onze Duitse vrinden en een aantal andere raids waar mijn assistentie vereist was dat men gewoon domme fouten maakt, Templar's detainment field bijvoorbeeld, alle waren 'ervaren raiders' om vervolgens een raket in de bubbel af te vuren en je plots de last guardian standing bent.

Ik hoop enkel dat de Crota raid van de aankomende DLC nog meedogenlozer is dan de Vault.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-10 00:47
Het leukste van de raid is gewoon om te starten met 6 onervaren lui. Zelf ontdekken wat de juiste tactiek is etc. Eerste raid clear ging bij ons zo, en hebben we zeker 10 uur over gedaan. Maar de voldoening naar ieder onderdeel was geweldig.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-06-2022
Michaelg schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 13:59:
Het leukste van de raid is gewoon om te starten met 6 onervaren lui. Zelf ontdekken wat de juiste tactiek is etc. Eerste raid clear ging bij ons zo, en hebben we zeker 10 uur over gedaan. Maar de voldoening naar ieder onderdeel was geweldig.
als ik mensen zo hoor praten over raids van 5 a 10 uur denk ik altijd: waar halen jullie die tijd vandaan? |:( en dat nog eens met zes man....

Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zekerpixels
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-10 17:31

zekerpixels

Victory Loves Preparation

Raw Kip schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:00:
[...]
als ik mensen zo hoor praten over raids van 5 a 10 uur denk ik altijd: waar halen jullie die tijd vandaan? |:( en dat nog eens met zes man....
dat is ook mijn verbazing, 2uurtjes voor de raid op een avond lukt wel.
maar wanneer het over meerdere dagen gaat vind dan maar eens een moment dat ze alle 6 kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
zekerpixels schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:03:
[...]

dat is ook mijn verbazing, 2uurtjes voor de raid op een avond lukt wel.
maar wanneer het over meerdere dagen gaat vind dan maar eens een moment dat ze alle 6 kunnen.
Precies waar wij met een aantal man ook mee zitten. Vrijdag na 5 uur waren we bij het laatste deel maar dat lukte niet. Ondertussen was het 5 uur 's nachts en iedereen was moe... maar de dagen erna kregen we niet alle 6 weer bij elkaar...

Ik wil graag een keer heel de raid halen, en weet nu tot het laatste deel wat ik moet doen. Maar 6 man vinden is een uitdaging...

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eternalspy
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-10 20:09
destinylfg.com is je oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerebriform
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10 21:12
Denken jullie dat het mogelijk is als ik een lvl 27 warlock ben en met mensen de VoG doe die hem al eerder hebben gedaan, dat we hem dan in drie uur kunnen clearen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Feindflug schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 13:49:
[...]

Waarschijnlijk werd dat veroorzaakt omdat Quetelet om miraculeuze wijze een beetje voor het portaal van Venus zat te hangen en wij er vervolgens met vier man inzaten.

Moet wel zeggen nu de 'cheese-spots' worden aangepakt door Bungie dat het enorm op begint te vallen dat men de tactics simpelweg niet onder de knie heeft.

Zo merkte ik met onze Duitse vrinden en een aantal andere raids waar mijn assistentie vereist was dat men gewoon domme fouten maakt, Templar's detainment field bijvoorbeeld, alle waren 'ervaren raiders' om vervolgens een raket in de bubbel af te vuren en je plots de last guardian standing bent.

Ik hoop enkel dat de Crota raid van de aankomende DLC nog meedogenlozer is dan de Vault.
Ja, ik denk het ook. Anders zouden 2 mensen de portals open kunnen houden en een 3e steeds als 4e persoon gaan helpen in de portal.

Straks moet iedereen ook gewoon alles kunnen bij Atheon.
Aan de ene kant vind ik het leuk, maar aan de andere kant wordt dat zoieso chaos en zul je goed moeten afspreken hoe je communiceerd nadat de teleport is geweest. Wie zit er in de portal? En wie daarvan pakt de relic? Dan ook niet vergeten te roepen waar je zit :P

Ik eigenlijk ook, maar we moeten het nog op hard voor elkaar zien te krijgen :p Vooral het gatekeeper gedeelte van Atheon is lastig omdat de gatekeepers en die minotaurs op Mars stukken sterker zijn.

Ben trouwens ook wel benieuwd hoe snel we zouden kunnen zijn :P 1:40 met pauzes is nog steeds mijn snelst.
Cerebriform schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:17:
Denken jullie dat het mogelijk is als ik een lvl 27 warlock ben en met mensen de VoG doe die hem al eerder hebben gedaan, dat we hem dan in drie uur kunnen clearen?
Dat moet makkelijk lukken :)

[ Voor 3% gewijzigd door Ereaser op 22-10-2014 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-10 15:18
Ligt er aan hoe goed die groep is :9 .

Mijn eerste keer VoG ging in 5,5 uur. 2e ging in 4,5 uur, 3e in 2 uur 4e in iets meer dan 2 uur en gisteren in 1 uur en 20 minuten. Binnen het uur moet kunnen!!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eternalspy
Voor de gatekeep op mars is het eigenlijk makkelijk.

Mars neem je als 2de portal de relickeeper gebruikt ulti op gatekeeper en ik zorg dat de 2de persoon die meegaat een hunter is met ulti up, die vuurt zijn ulti af op gatekeeper, ondertussen doet de relicholder de minions rond de gatekeeper en heeft deze al 1 keer geteleport nadien is de ulti van de relicholder terug up en gebruik je die en gatekeep is dood. de hunter kan dan gewoon de relic halen en je bent klaar.

PS: relicholder kan op mars ook het schild gebruiken om damage van de gatekeeper uit te blocken zodat je zonder damage te nemen alles kan neerhalen.

[ Voor 13% gewijzigd door eternalspy op 22-10-2014 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Laatst online: 19-10 19:04
Ik heb mezelf wat verder ingelezen als voorbereiding op de aankomende verandering (normaal stond ik op de paal bij 1 vd portals om harpies te one-shotten) en nu moet ik dus wel mee de portals in kunnen.

hier staan redelijk wat goede tips volgens mij:
Link Reddit

[ Voor 0% gewijzigd door Xecuter NL op 22-10-2014 14:31 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-10 22:39
Beetje goed geplaatste ult van een titan met Saint-14 helm is meestal insta-kill voor de gatekeepers.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eternalspy
DeBierVampier schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:32:
Beetje goed geplaatste ult van een titan met Saint-14 helm is meestal insta-kill voor de gatekeepers.
Vorige persoon sprak over hardmode. Ik denk niet dat het daar mogelijk is.
Indien wel zo hoor ik het graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feindflug

Feindflug

>implying

Ereaser schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:19:
Ja, ik denk het ook. Anders zouden 2 mensen de portals open kunnen houden en een 3e steeds als 4e persoon gaan helpen in de portal.

Straks moet iedereen ook gewoon alles kunnen bij Atheon.
Aan de ene kant vind ik het leuk, maar aan de andere kant wordt dat zoieso chaos en zul je goed moeten afspreken hoe je communiceerd nadat de teleport is geweest. Wie zit er in de portal? En wie daarvan pakt de relic? Dan ook niet vergeten te roepen waar je zit :P

Ik eigenlijk ook, maar we moeten het nog op hard voor elkaar zien te krijgen :p Vooral het gatekeeper gedeelte van Atheon is lastig omdat de gatekeepers en die minotaurs op Mars stukken sterker zijn.

Ben trouwens ook wel benieuwd hoe snel we zouden kunnen zijn :P 1:40 met pauzes is nog steeds mijn snelst.
Met de opkomende hotfix vrees ik juist voor wat er gaat gebeuren als het portaal-team willekeurig word gekozen, ik ben er in ieder geval niet blij mee.

Er is namelijk een reden waarom ik jou en het liefst een andere speler met tactisch inzicht meeneem en de rest op clean-up duty zet (always let underlings take care of the shit moppin'!)
eternalspy schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:23:
Voor de gatekeep op mars is het eigenlijk makkelijk.

Mars neem je als 2de portal de relickeeper gebruikt ulti op gatekeeper en ik zorg dat de 2de persoon die meegaat een hunter is met ulti up, die vuurt zijn ulti af op gatekeeper, ondertussen doet de relicholder de minions rond de gatekeeper en heeft deze al 1 keer geteleport nadien is de ulti van de relicholder terug up en gebruik je die en gatekeep is dood. de hunter kan dan gewoon de relic halen en je bent klaar.

PS: relicholder kan op mars ook het schild gebruiken om damage van de gatekeeper uit te blocken zodat je zonder damage te nemen alles kan neerhalen.
De relics van Mars en Venus plukken is niet zo zeer het probleem, het feit dat dadelijk de team-scrubs worden gewarped om oracles uit te schakelen en te zorgen dat men überhaupt damage kan doen op Atheon is wat zeer spoedig een grotere irritatie gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eternalspy
ah k, ik dacht dat je het had op de eerste fase. je spreekt over gatekeepers in portals dus die komen enkel voor tijdens de eerste fase.
De enige lastige is de minotaur op venus maar als iemand een rocketlauncher gebruik voor zen schild weg te nemen kan de relicholder die makkelijk afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Feindflug schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:40:
[...]

Met de opkomende hotfix vrees ik juist voor wat er gaat gebeuren als het portaal-team willekeurig word gekozen, ik ben er in ieder geval niet blij mee.

Er is namelijk een reden waarom ik jou en het liefst een andere speler met tactisch inzicht meeneem en de rest op clean-up duty zet (always let underlings take care of the shit moppin'!)
Veng weet in ook wel hoe het werkt en die heeft ook Atheons Epiloge. Vooral de runs door het portal op Venus vond ik erg smooth gaan, ik schoot iedere keer precies 3x mijn magazijn leeg. Melee op de laatste oracle en als eerste uit het portal om rustig te herladen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09:38

Jebus4life

BE User

Feindflug schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:40:
[...]

[...]

De relics van Mars en Venus plukken is niet zo zeer het probleem, het feit dat dadelijk de team-scrubs worden gewarped om oracles uit te schakelen en te zorgen dat men überhaupt damage kan doen op Atheon is wat zeer spoedig een grotere irritatie gaat worden.
Met mijn team hebben we in eerste instantie moeten zoeken naar een compo die werkte bij de teleports (op onze eerste run) maar ik heb liefst m'n beste speler met de relic en de beteren die vervolgens buiten blijven bij de harpy's (ja dat zijn geen harpy's maar ze zien er zo ongeveer uit :p)... Die oracles doen in de gates vind ik echt zo makkelijk (vooral omdat de oracles altijd dezelfde volgorde hebben)...

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-10 12:13
Zoeken nog 1 man voor raid op normal binnen nu en 5 min

Psn:JaJa_jr

Voeg maar toe. Zet in je txt ff raid SVP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
Ps4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
En vol

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jebus4life schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 15:29:
[...]

Met mijn team hebben we in eerste instantie moeten zoeken naar een compo die werkte bij de teleports (op onze eerste run) maar ik heb liefst m'n beste speler met de relic en de beteren die vervolgens buiten blijven bij de harpy's (ja dat zijn geen harpy's maar ze zien er zo ongeveer uit :p)... Die oracles doen in de gates vind ik echt zo makkelijk (vooral omdat de oracles altijd dezelfde volgorde hebben)...
Je moet ook zorgen dat je relic carrier niet dood gaat.
- Op Venus helpen met de minotaur.
- Op Mars als de hobgoblins te verspreid staan waardoor de relic carrier er maar 1 kan killen. Gewoon even eentje aanschieten zodat hij zijn schild op gooit en even geen damage kan doen.

Buiten het portal is ook vrij makkelijk zo lang je maar veilig staat van de suplicant explosies. De eerste keer toen we de raid deden stond ik buiten het portal en bleef ik de hele tijd bij hetzelfde portal staan, zo kon ik makkelijk naar de andere kant schieten op de suplicants die rond het portal vlogen en zorgen dat de mensen die uit het portal kwamen niet werden beschoten door de suplicants vanaf het andere portal (mijn kant dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feindflug

Feindflug

>implying

Jebus4life schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 15:29:
Naast mijzelf vertrouw ik maar een handjevol anderen om mee te gaan naar de Mars of Venus portals, dit is immers de groep die ervoor zorgt dat men de time's vengeance buff ontvangt.

Om supplicants neer te schieten hoef je niet bepaald een filosoof te zijn, op een verhoging staan, mikken, trekker overhalen en ervoor zorgen dat de portal waar het portal-team uitkomt vrij is van zelfmoord-harpies.

Er is ruimte voor kleine foutjes, en dat is in mijn optiek nog altijd vele malen beter dan:

[YOU SUCCUMB TO THE ORACLES]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Laatst online: 09:38

Jebus4life

BE User

Als jij meer dan 1 speler bij je hebt die je niet vertrouwt in de portal is er toch iets behoorlijk mis lijkt me :s Voor mij is dat echt veruit het makkelijkste stuk van de raid (mja, ik vind het hele Atheon stuk zoiezo veel te makkelijk als je 1 keer goed doorhebt wat er moet gebeuren).

Ach misschien ligt dat stuk me gewoon beter als andere stukken natuurlijk. De laatste fase bij de templar bijvoorbeeld vind ik dan weer echt verschrikkelijk :s

[ Voor 23% gewijzigd door Jebus4life op 22-10-2014 16:39 ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Feindflug schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 16:14:
[...]

Er is ruimte voor kleine foutjes, en dat is in mijn optiek nog altijd vele malen beter dan:

dat vraag ik mij ook af, hoe moeilijk is het om op een stilstaande bol licht te schieten? :')

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Terryb47 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 17:03:
[...]

dat vraag ik mij ook af, hoe moeilijk is het om op een stilstaande bol licht te schieten? :')
Als bijvoorbeeld je hele scherm zwart is ;)
Relic carrier dood = wipe :P En dat is ook deels de verantwoordelijkheid van de oracle schieters zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Belangrijkste is niet zozeer oracles kapot knallen. Maar zorgen dat je met je team bij de portal staat als de laatste Oracle neer gaat. Zo kun je met zijn 6en optimaal gebruik maken van de 25 seconden. Ook hierin is communicatie en teamwork het enige dat je nodig hebt.

Even over de tijd en het vinden van een team. Wij hebben een team die minimaal 2 avonden in de week allemaal kunnen. Zouden we dat niet hebben, dan zou ik op zoek gaan naar een team die dat wel kan. Als je maar 1 avond per week, 2 uurtjes kan spelen... Dan tja, houdt het op. Raiden is niet iets wat je in een uurtje doet (tegenwoordig wel, maar in het begin zeker niet).

Speelde vorige week met een nieuw team mee (hard mode), en 1 iemand gaf na een uur aan, zo ik ben er wel klaar mee voor vanavond. Nou dan weet ik in ieder geval zeker dat ik met die persoon nooit meer een raid doe.

Ons team zit nu op een uur en 7 minuten voor de raid(zonder te cheesen) en zondag gaan we hard proberen. Wordt een hele uitdaging.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:50
Kreeg gisteren een taak toegewezen tijdens de Nightfall.

Kristalspotter.. (Shrieker)

Werkte wel perfect en natuurlijk die mooie Sunbreakers als beloning gekregen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

helemaal mee eens shardsha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Ereaser schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 17:10:
[...]

Als bijvoorbeeld je hele scherm zwart is ;)
Relic carrier dood = wipe :P En dat is ook deels de verantwoordelijkheid van de oracle schieters zelf
Dan zuigt je Relic Carrier? je moet gewoon 1 man op oracles zetten, die andere helpt mee met de hobgoblins/minotaur. De Raid is gewoon een kwestie van goede afspraken maken, dat iedereen z'n taak weet. Snap nog steeds niet dat mensen zonder mic spelen, of niets zeggen als ze het niet begrijpen.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feindflug

Feindflug

>implying

Terryb47 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 17:45:
Dan zuigt je Relic Carrier? je moet gewoon 1 man op oracles zetten, die andere helpt mee met de hobgoblins/minotaur. De Raid is gewoon een kwestie van goede afspraken maken, dat iedereen z'n taak weet. Snap nog steeds niet dat mensen zonder mic spelen, of niets zeggen als ze het niet begrijpen.
En daarom laat ik een pub niet zomaar de relic carrier spelen, of mee het portaal in gaan. No mic. no chatterwhite, no invite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Wtf?

Loop ik een beetje te kutten bij Skywatch terwijl ik wacht op het public event. Loop ik met mijn machine gun lvl 6 grunts te schieten ,(zelf lvl 25) dropped er een Legendary engram voor een paar legs :')

Komt mooi uit :P

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-10 20:00

alwinus

Tweaked

Iemand VoG nu? Op PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:39

justifire

Shut up and squat !!

Inhoud aankomdende patch (?)

Weapons

Necrochasm – Exotic Auto Rifle, Arc Damage – “Eternity is very close. can you feel yourself slipping?”
No Land Beyond – Exotic Sniper Rifle, Kinetic Damage – “Every hit blazes the path to our reclamation.”
Punk Prayer – Exotic Scout Rifle
Devil’s Due – Exotic Shotgun
Dragon’s Breath – Exotic Rocket Launcher, Solar Damage – “Burn the world. Burn it all.”
Word of Crota – Legendary Hand Cannon, Arc Damage – “There was life, and He spoke unto it; and it was silent, and lived no more.”
Abyss Defiant – Legendary Auto Rifle, Void Damage – “We will not go quietly.”
Fang of Ir Yut – Legendary Scout Rifle, Solar Damage – “This is the shape and the point of the tooth: nothing has ever lived that will not die.”
Oversoul Edict – Legendary Pulse Rifle, Arc Damage – “The light of the will of Crota shines down like a vast and inverse sun.”
Swordbreaker – Legendary Shotgun, Arc Damage – “If you’re going to face down a Knight with an ascendant blade, bring an ascendant gun.”
Light of the Abyss – Legendary Fusion Rifle, Solar Damage – “In the dark beyond the Hellmouth there is a terrible need for light.”
Black Hammer – Legendary Sniper Rifle, Void Damage – “I cannot permit you to exist.”
Fist of Crota – Legendary Rocket Launcher, Solar Damage – “Would you defy Me? I am the eater of hope.”
Song of Ir Yut – Legendary Machine Gun – “It is the song of endings.”

Armor

Warlock

The Stag – Exotic Helmet – “…FEED ME…”
Starfire Protocol – Exotic Chest – “13.4 billion years ago, the first stars kindled out of darkness, seeding the future of all life.”
Claws of Ahmkara – Exotic Gauntlets – “Look at all this life, oh bearer mine. There is so much left to burn…”
Tier One/Two Legendary Item Sets:

Deathsinger’s Gaze – Helmet – “The unnerving awareness of the watcher being watched.”
Deathsinger’s Mantle – Chest – “Fashioned from war prizes taken in Crota’s hellish cosmos.”
Deathsinger’s Grip – Gauntlets – “Grip the universe. Reshape it. Disregard the screams.”
Deathsinger’s Herald – Boots – “Frankly, it’s surprising that these don’t hover.”
Bone Circlet – Cosmetic Slot – “A memento of the world Crota ruled.”

Hunter

ATS/8 Arachnid – Exotic Helmet – “Advanced tactical sensorium. Induces hallucinations integrate broad-spectrum targeting data.”
Don’t Touch Me – Exotic Gauntlets – “Amputated from a creature that stumbled out of a Vex gate. A vestigial defensive reflex still remains.”
Radiant Dance Machines – Exotic Boots – “Built for swift movement, they provide unexpected and decisive social benefits.”

Unyielding Casque – Helmet – “The weak will be consumed.”
Relentless Harness – Chest – “The splayed claws and empty skull of a Thrall cry defiance to the Hive.”
Dogged Gage – Gauntlets – “One doesn’t need sleeves to keep knives inside them.”
Tireless Striders – Boots – “If there is no road, then it cannot be long.”
Shroud of Flies – Cosmetic Slot – “The gather where death steps.”

Titan

The Glasshouse – Exotic Helmet – “Everything is luminous.”
Ruin Wings – Exotic Gauntlets – “In the Garden grows a tree of silver wings. The leaves are ruin, the bark disaster. Of the seeds we do not speak.”
Pardon me. Coming through – Exotic Boots – “Pardon me. Coming through.”

Willbreaker’s Watch – Helmet – “Their howls of terror will mark your arrival.”
Willbreaker’s Resolve – Chest – “Their blades break against your heart.”
Willbreaker’s Fists – Gauntlets – “Take what is yours.”
Willbreaker’s Greaves – Boots – “The ground shudders beneath you feet.”
Mark of the Pit – Cosmetic Item – “Torn from a vanquished Wizard, it flutters in the windless air.”

Materials/Other

Exotic Armor Shard – For making ultimate improvements to high-quality armor.
Exotic Weapon Core – For making ultimate improvements to high-quality weapons.
Epoch Splinter – “Slivers of glass used by the Vex. Isotopic dating suggests their age ranges across billions of years – past and future.”
Vehicle Shader Template – “A layer of translation code that allows a shader to interface with vehicle coatings.”
Vex Raid Rare – “Vex raid rare material for Vex exotic weapon blueprint.”
Glass Shards – “Translucent shards of non-baryonic matter, trembling with contained energy.”
Hadronic Essence – “A dense lattice of exotic baryons and mesons, used as an infusion in Warlock fieldweave.” [updated Hadronic Essence description]
Hangar Assignment – “A hangar assignment from the Tower Shipwright. No ship lands without one.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Exotic Armor Shard?? The hell moet ik me daarbij voorstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• che101
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-12-2024
Michaelg schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 22:13:
Exotic Armor Shard?? The hell moet ik me daarbij voorstellen...
Waarschijnlijk om je light te verhogen boven het maximum zodat je level tot 32 gaat.

Denk ik dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

che101 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 22:18:
[...]

Waarschijnlijk om je light te verhogen boven het maximum zodat je level tot 32 gaat.

Denk ik dan
Dat denk ik ook, ook om iedereen over te halen dlc aan te schaffen en de mogelijkheid om de raid te halen zonder dood te gaan met het gehele team.
Op naar lvl 40, extra subclass en weapondmg naar 400

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-10 19:20
justifire schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 21:52:

*knip*
Dit zijn items die DestinyDB een tijdje terug uit de game getrokken heeft. Het zijn waarschijnlijk allemaal items die in de DLC zitten, en met name de class items zijn raid gear van de Crota raid.

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Was even flink puzzellen maar dan toch de Ghost die voor het raam in Sword of Crota ligt weten te bereiken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-10 18:51
justifire schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 01:12:
Was even flink puzzellen maar dan toch de Ghost die voor het raam in Sword of Crota ligt weten te bereiken :*)
Laat me dat even zien de volgende keer als we Online zijn, die moet ik ook nog!

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
speedyjules07 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 13:14:
Voor iedereen die nog Nightfall moet doen, hij is redelijk veilig af te maken door in de tweede kamer voor de Boss room te campen. Even een nade gooien om hem naar links te lokken, terugtrekken naar de tweede kamer en vanaf daar kun je hem dan net door een kier raken met je sniper. Dit gewoon continu herhalen. Ook niet langer dan 10 seconden in de eerste kamer voor de Boss room staan, anders spawnt de mob op het plafond.

Het mooie hieraan is dat alle extra adds zoals de witches en knights dan ook resetten, omdat het te ver naar achteren is.

Wel uitkijken dat je niet verder dan de tweede kamer naar achteren gaat, dan wordt je naar orbit gekicked :P

Zie voor verdere uitleg inclusief Youtube voorbeeld:

http://www.reddit.com/r/D...tfall_the_summoning_pits/
Gisteravond geprobeerd solo met lvl 27 titan. Niet te doen, je komt gewoon niet voorbij die eerste wave bij het openen van de deur en dan is dat nog de makkelijkste wave. De Devils Lair vorige week was wel weer goed te doen.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Laatst online: 30-04 16:53
gisteren thorn bounty gecomplete, wat een teleurstelling :/
mijn the devil you know is beter op alle vlakken, en geen klein beetje :(
mss dat ie beter wordt naarmate ik alles unlock, maar voorlopig is die enkel goed om wat aan te klooien in pve.

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12:49
De actieve reacties wordt ook met een dag lager, eerst moest je 3 a 5 pagina's terug lezen om weer bij te komen en nu niet eens een halve pagina. :D

Gisteren voor het eerst Nightfall gehaald, daarna nog Weekly gedaan. Je moet veel geduld hebben zeg bij nightfall je kan niet zomaar rushen want anders ben je in 1 schoot dood.
Bij Nightfall kreeg helemaal geen loot alleen 9 Coins maar bij Weekly 2x Legendary Engram's waaronder een Rocket Launcher Admonisher III

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-10 15:53
Nou, gisteren Legendary Leg Armor gekocht dus ik ben momenteel ver in Level 25. De moed zakt me wel een beetje in de schoenen als ik lees over mensen die uren doen over een raid. Nu heb ik nog geen enkele raid gedaan...hell...ik heb de VoG nog niet eens gespeeld.

I guess I'm not a hardcore gamer. Ik heb simpelweg de tijd niet, laat staan dat ik meer mensen ken die zoveel tijd hebben om een Raid te doen. Wat ik me nu wel afvraag, maximale level momenteel is 25, hoe ver kun je komen qua level en dan zonder dat je Raids doet? Ik snap dat level 30 of 29 er dan niet in zit, maar...26? 27? 28?

Ik speelde gisteravond Crucible, en had uiteindelijk 3 bounties completed. Die ben ik dus gaan inleveren en toen kreeg ik de keuze uit 3 Exotic Weapon Bounties??? Dus ik heb een willekeurige geselecteerd, en dat was dat ik de Summoning Pits strike moest doen. naja prima, heb ik die gedaan, en toen kreeg ik een Exotic Hand Cannon bounty. Ik moet dan 500 fallen geloof ik afmaken en dan wordt dat wapen weer geactiveerd. Alleen jammer dat ik niks heb met Hand Cannons :{

Och ja, je moet toch wat he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Zonder te raiden kun je 29 worden. Alleen met raid gear kun je 30 worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-10 11:01
Gister lekker in 1.5 uur de weekly en de nightfall geknalt! Ging wel chill en kreeg een exotic handgun als reward, dus daar ben ik wel blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
jesse111 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 10:04:
Gister lekker in 1.5 uur de weekly en de nightfall geknalt! Ging wel chill en kreeg een exotic handgun als reward, dus daar ben ik wel blij mee.
gister ook geprobeerd, alleen gingen er twee gasten bij Pogoth dood terwijl hij nog 1/5e hp had. ik probeer te reviven en plots word ik geoneshot door een witch.... fuck....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Just_A_User schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 10:01:
Nou, gisteren Legendary Leg Armor gekocht dus ik ben momenteel ver in Level 25. De moed zakt me wel een beetje in de schoenen als ik lees over mensen die uren doen over een raid. Nu heb ik nog geen enkele raid gedaan...hell...ik heb de VoG nog niet eens gespeeld.

[knip, al beantwoord]

Ik speelde gisteravond Crucible, en had uiteindelijk 3 bounties completed. Die ben ik dus gaan inleveren en toen kreeg ik de keuze uit 3 Exotic Weapon Bounties??? Dus ik heb een willekeurige geselecteerd, en dat was dat ik de Summoning Pits strike moest doen. naja prima, heb ik die gedaan, en toen kreeg ik een Exotic Hand Cannon bounty. Ik moet dan 500 fallen geloof ik afmaken en dan wordt dat wapen weer geactiveerd. Alleen jammer dat ik niks heb met Hand Cannons :{
Gewoon op destinylfg.com / .net een team zoeken, wel even erbij zeggen dat je het nog nooit gedaan hebt. Wij hebben er gisteren voor ons doen redelijk lang over gedaan, ik schat zo'n 2 uur.

Dat is inderdaad de bounty van Thorn, je moet 500 Hive op de maan killen ;) Maar daarna moet je 500 'punten' met void damage halen (1 kill = 5 punten, 1 death = -2 punten), dat is het lastigste van de bounty.
Ten slotte moet je nog Pogoth op lvl 26 doen en enemies blijven killen tot Xyor spawnt (een wizard) wanneer je die killt ben je pas klaar met de bounty :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-10 20:40
hoe werkt dat destiny lfg site eigenlijk? gewoon kijken en dan diegene moet je perse toevoegen als friend eerst? (ps4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:10
Alleen nog de raid legs en dan kan ik eindelijk level 30 worden :)

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:20

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Buizerd__NL schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 09:59:
De actieve reacties wordt ook met een dag lager, eerst moest je 3 a 5 pagina's terug lezen om weer bij te komen en nu niet eens een halve pagina. :D
omdat er ook veel in[Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! word gepraat

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Just_A_User schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 10:01:
...

I guess I'm not a hardcore gamer. Ik heb simpelweg de tijd niet, laat staan dat ik meer mensen ken die zoveel tijd hebben om een Raid te doen. Wat ik me nu wel afvraag, maximale level momenteel is 25, hoe ver kun je komen qua level en dan zonder dat je Raids doet? Ik snap dat level 30 of 29 er dan niet in zit, maar...26? 27? 28?
...
je kan lvl29 worden met 3 legendaries van _niet_ raid en 1 exotic van xur. voor 30 heb je 4 raid armor pieces nodig of 3 + 1 exotic.

doe de daily story op lvl24 en dan krijg je een shard. je hebt er opzich niet zo veel nodig vooor lvl28. op lvl28 kun je VoG helemaal afmaken. Op 28 kun je ook met iemand nightfall gaan doen voor gratis lewt.

Raid duurt een uurtje bij ons. Nightfall ook zo iets?

120 light = lvl30. http://www.reddit.com/r/D...ax_light_level_raid_gear/

destiny is echt geen hardcore spel tenzij je alles VANDAAG of MORGEN moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-10 19:20
kowlier schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 09:48:
gisteren thorn bounty gecomplete, wat een teleurstelling :/
mijn the devil you know is beter op alle vlakken, en geen klein beetje :(
mss dat ie beter wordt naarmate ik alles unlock, maar voorlopig is die enkel goed om wat aan te klooien in pve.
Zodra je de recoil en DoT perks unlocked hebt wordt ie echt heerlijk. Als ie fully upgraded is naar 300 wordt zo'n beetje alles een one-shot kill (behalve PvP natuurlijk). Het enige waar je dus echt op ingespeeld moet zijn is de kleine magazine en de hoge reload tijd, maar Bungie heeft al gezegd dat ze Thorn gaan upgraden.

Mocht je gunslinger zijn dan is de reload in ieder geval al verleden tijd, omdat zij een perk hebben die de reload verhoogd na elke precision kill.

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 15-10 15:18
Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 10:34:
[...]
Raid duurt een uurtje bij ons. Nightfall ook zo iets?
Inderdaad, met een goed ingespeeld team moet het in een uurtje kunnen. Ik denk zelfs binnen het uur.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
Kazu schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 10:47:
[...]

Zodra je de recoil en DoT perks unlocked hebt wordt ie echt heerlijk. Als ie fully upgraded is naar 300 wordt zo'n beetje alles een one-shot kill (behalve PvP natuurlijk). Het enige waar je dus echt op ingespeeld moet zijn is de kleine magazine en de hoge reload tijd, maar Bungie heeft al gezegd dat ze Thorn gaan upgraden.

Mocht je gunslinger zijn dan is de reload in ieder geval al verleden tijd, omdat zij een perk hebben die de reload verhoogd na elke precision kill.
met mijn andere handgun is alles zowiezo al een one shot :p
ik ga hem zowiezo upgraden en gebruiken in pvp, die dot lijkt mij wel nog aangenaam.
maar ik hoop dat ze dat kleine magazijn wel fixen. als het een beetje tegenzit kan je zelfs 1 man niet omleggen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er toevallig 2 gasten aanwezig die zin hebben om de weekly strike te doen op level 26? Add: Roger_C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12:49
Ricmaniac schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 10:31:
[...]

omdat er ook veel in[Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! word gepraat
Ik dacht dat daar vooral werd afgesproken om Weekly of Nightfall etc te doen.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney1984
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-10 23:33
Zie ook weinig mensen die de weekly heroic/nightfall op de normale manier proberen. Snap ook wel waarom, lijkt mij onmogelijk om de huidige gewoon op de normale manier te doen. Enemies zijn wel een beetje overpowerd. One shotten je als je niet goed op let en ik kan er een uur op knallen voordat ze neer gaan. Balans is wel een beetje zoek in de heroics/nightfalls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
Thanks ik was net opzoek naar zo'n guide. Even wat gerekend... en ik kom, als ik mijn exotic helm upgrade, 1 light te kort voor lvl 28 :X Wat dus betekend dat ik sowieso nog 7 shards nodig heb voor lvl 28. |:( (+ 6 shards in niet raid gear moet stoppen)

Jammer ik had gehoopt deze week die nightfall nog eens solo te proberen op lvl 28.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Looney1984 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:35:
Zie ook weinig mensen die de weekly heroic/nightfall op de normale manier proberen. Snap ook wel waarom, lijkt mij onmogelijk om de huidige gewoon op de normale manier te doen. Enemies zijn wel een beetje overpowerd. One shotten je als je niet goed op let en ik kan er een uur op knallen voordat ze neer gaan. Balans is wel een beetje zoek in de heroics/nightfalls
Heeft niet alleen met balans te maken, ook met de hoeveelheid beschikbare strikes.

Als je de strike playlist pakt en je krijgt 3x achter elkaar dezelfde dan snap ik wel dat je hem gewoon cheesed/easymode pakt als je hem ook als de weekly en nightfall krijgt.

lvl20+ content schiet gewoon zwaar tekort. Enige reden dat ik nog speel is omdat ik nog steeds geen vog gedaan heb, en daarop hoop, maar zodra Unity uit is denk ik niet dat ik nog veel Destiny ga spelen.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
Ik merk juist dat ik Destiny veel langer speel dan ik verwacht had. Ik doe dan wel niet zo veel met dat levelen, of ja, deed ,want nu ben ik er langzaam wel mee bezig, om vanaf level 23 verder te komen, ben nu level 25 dus, maar ik vind het spelletje gewoon leuk, en dan met name de Crucible.

Gewoon, het idee van een 6 vs 6 Clash vind ik leuk en spannend. Ik speel het nog steeds met plezier. Als straks die DLC er is koop ik die ook wel, en eventuele vervolggames zal ik ook kopen, maar Crucible vind ik echt leuk.

Dan kun je denken van, ja maar, er zijn genoeg andere games die dat ook bieden, Battlefield wellicht, of weet ik veel wat, en dat zal best zo zijn, maar Destiny heb ik nou eenmaal en speelt lekker. Battlefield heb ik niet, en komt er ook niet voorlopig omdat er andere games zijn die ik wil.

Ik merk wel dat ik ik nu een aantal upgrades kan doen van mn armor, maar dat ik ze niet kan doen omdat ik er de materialen niet voor heb :{ das wel klote. Dus, op zoek naar materialen, want daarmee kan ik ook verder levelen.

Ik denk niet dat het veel nut heeft om bv de ene Legendary helm te vervangen door een andere Legendary helm of wel? Even los van eventuele voordeeltjes die de ene helm biedt ivm de andere zal de echte light-winst (en daarmee level gain) hem zitten in het upgraden van het spul dat je hebt neem ik aan?

Ik ga er hierbij dan wel vanuit dat als ik bv bij Xur een Exotic armor piece zou kunnen kopen, dat dat wél een flinke winst oplevert gewoon, 'out of the box' tov Legendary gear?

Overigens, een vraag die me nog niet helemaal duidelijk is: worden de voordelen van wapens nou achterwege gelaten in de Crucible? Want soms word ik afgeknald door lui en dan denk ik wtf schiet jij mee dat dat zo snel gaat, maar soms word ik ook beschoten en dan denk ik van, je kunt net zo goed proberen om me dood te schelden want dat gaat sneller, maar toch heb ik op verschillende momenten gelezen dat er in PvP alles 'gelijk' wordt getrokken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Just_A_User schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 12:05:
Ik denk niet dat het veel nut heeft om bv de ene Legendary helm te vervangen door een andere Legendary helm of wel? Even los van eventuele voordeeltjes die de ene helm biedt ivm de andere zal de echte light-winst (en daarmee level gain) hem zitten in het upgraden van het spul dat je hebt neem ik aan?

Ik ga er hierbij dan wel vanuit dat als ik bv bij Xur een Exotic armor piece zou kunnen kopen, dat dat wél een flinke winst oplevert gewoon, 'out of the box' tov Legendary gear?

Overigens, een vraag die me nog niet helemaal duidelijk is: worden de voordelen van wapens nou achterwege gelaten in de Crucible? Want soms word ik afgeknald door lui en dan denk ik wtf schiet jij mee dat dat zo snel gaat, maar soms word ik ook beschoten en dan denk ik van, je kunt net zo goed proberen om me dood te schelden want dat gaat sneller, maar toch heb ik op verschillende momenten gelezen dat er in PvP alles 'gelijk' wordt getrokken?
Nee, tenzij het een raid helmet is. Die zijn namelijk ook legendary.

Ja, exotic levert gewoon max 30 light op. Normaal legendary 27 en raid legendary 30.

Nee, niet alles wordt 100% gelijk getrokken. Legendary en exotic doen nog steeds meer damage dan rares.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:20

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

als je alle bounties en daily shit gedaan hebt. Kan je dan nog iets doen om vanguard rep te blijven farmen? of moet je dan gewoon wachten op de resets?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
Ricmaniac schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 12:25:
als je alle bounties en daily shit gedaan hebt. Kan je dan nog iets doen om vanguard rep te blijven farmen? of moet je dan gewoon wachten op de resets?
patrol missies ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Just_A_User schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 12:05:
Ik merk juist dat ik Destiny veel langer speel dan ik verwacht had. Ik doe dan wel niet zo veel met dat levelen, of ja, deed ,want nu ben ik er langzaam wel mee bezig, om vanaf level 23 verder te komen, ben nu level 25 dus, maar ik vind het spelletje gewoon leuk, en dan met name de Crucible.

Gewoon, het idee van een 6 vs 6 Clash vind ik leuk en spannend. Ik speel het nog steeds met plezier. Als straks die DLC er is koop ik die ook wel, en eventuele vervolggames zal ik ook kopen, maar Crucible vind ik echt leuk.

Dan kun je denken van, ja maar, er zijn genoeg andere games die dat ook bieden, Battlefield wellicht, of weet ik veel wat, en dat zal best zo zijn, maar Destiny heb ik nou eenmaal en speelt lekker. Battlefield heb ik niet, en komt er ook niet voorlopig omdat er andere games zijn die ik wil.

Ik merk wel dat ik ik nu een aantal upgrades kan doen van mn armor, maar dat ik ze niet kan doen omdat ik er de materialen niet voor heb :{ das wel klote. Dus, op zoek naar materialen, want daarmee kan ik ook verder levelen.

damage wordt op een of andere manier gelijk getrokken in crucuble maar voordelen zoals stability etc niet. dus een gun die goed schiet zal net wat beter zijn in damage doen (minder recoil etc)

Je kan maar 1 exotic armor stuk gebruiken. Alle exotic armor gaat tot 30 light. Alle raid gear legendaries gaan tot 30 light. "Normale" legendaries gaan tot 27 light.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Patrol missies, de strike playlist en materials inleveren.

[ Voor 4% gewijzigd door Ereaser op 23-10-2014 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
Wacht wat? Je kunt maar 1 exotic armor stuk gebruiken? Dus als ik bv een Helm zou kopen dan kan ik gauntlets, chest en legs niet meer voorzien van Exotic armor? Echt? :{ oke, dus het zit hem dus ECHT in het zoeken naar de materialen voor de upgrades (of raids doen) want anders houdt t op een gegeven moment gewoon op.

Ik ben nu nog ongeveer 30% verwijdert van level 26. Als ik dit weekend een Exotic armor piece zou kunnen kopen bij Xur dan ga ik w.s. daarmee naar level 26, en daarna wordt het dus gewoon grinden voor materialen om upgrades te kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanguard tiger strikes lvl24 geven 25rep en meestal 2 engrams per run.
een patrol mission geeft 10-25 rep. 10 voor "makkelijke" 25 voor eliminte target soms. Als je op patrol gaat kun je bovendien chests en materials (relic iron etc) farmen en public events doen ( http://destinypublicevents.com/ of gebruik de app uit play store). Uit public events krijg je marks en soms upgrade materials. Uit je eerste gold public event krijg je een mail in tower met wat meuk erin (strange coin, mote of light etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Just_A_User schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 12:30:
Wacht wat? Je kunt maar 1 exotic armor stuk gebruiken? Dus als ik bv een Helm zou kopen dan kan ik gauntlets, chest en legs niet meer voorzien van Exotic armor? Echt? :{ oke, dus het zit hem dus ECHT in het zoeken naar de materialen voor de upgrades (of raids doen) want anders houdt t op een gegeven moment gewoon op.

Ik ben nu nog ongeveer 30% verwijdert van level 26. Als ik dit weekend een Exotic armor piece zou kunnen kopen bij Xur dan ga ik w.s. daarmee naar level 26, en daarna wordt het dus gewoon grinden voor materialen om upgrades te kunnen doen.
ja. 4 exotic armor pieces zou wel gaaf zijn maar het kan niet. je kan ook maar 1 exotic weapon tegelijkertijd equipped hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

kowlier schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 10:56:
[...]

ik ga hem zowiezo upgraden en gebruiken in pvp, die dot lijkt mij wel nog aangenaam.
maar ik hoop dat ze dat kleine magazijn wel fixen. als het een beetje tegenzit kan je zelfs 1 man niet omleggen :/
Laatste kogel is +20% dmg vandaar het kleine magazijn.
Ze moeten gewoon die reload omhoog gooien van 2.5 naar 0.5 seconden
In de (normal) raid werkt hij fantastisch om de meeste vijanden te one shotten, totdat je oracles moet vernietigen.
Daar heb je 7 kogels voor nodig met een fully upgraded thorn, dot heeft geen nut en dan heb je met die 2.5 seconden reload net niet genoeg tijd om te reloaden en de 7de kogel erin te jagen, waar je met bijvoorbeeld The Last Word, Lord High Fixer of The Devil You Know wel prima Oracles neer kan halen.
Ook voor waves met 10+ vijanden kom je of kogels tekort (op zijn best kan je met 6 kogels 12 vijanden raken dankzij penetrate) of kan je niet snel genoeg reloaden, melee cancelled de reload ook nog eens...
Afgezien van die 2 punten is Thorn een heerlijk wapen en 99% van de tijd mijn main.
PvP is halarisch, 2 schoten, ff wachten, en zien hoe de tegenstander ineenkrimpt achter zijn cover :P
Voordeel DoT : vijand kan tijdelijk geen schild opbouwen, health neemt af en misschien wel de belangrijkste : je ziet waar ze heen vluchten door de nummertjes die van ze af blijven vallen dus kan je ze makkelijk opwachten voor de laatste kogel mochten ze nog levend achter de rots vandaan komen })
Bunta schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 06:10:
[...]

Laat me dat even zien de volgende keer als we Online zijn, die moet ik ook nog!
Gaan we doen, of check even mijn opname op live ;)

[ Voor 9% gewijzigd door justifire op 23-10-2014 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
kowlier schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 10:56:
[...]

Ik heb ook de Devil You Know hand cannon volledig geupgrade. Die is echt fantastisch! 12 kogels, redelijke stability en 1-shot kills met ook nog eens een goede range. Mijn vaste wapen in de Raid tot ik Vision of Confluence gemaxed heb. Als je buiten de portals staat bij Atheon op de pilaar bij de portal, kan je je maatje aan de overkant op die afstand zelfs erg goed ondersteunen met de Devil You Know.

Deze doe ik niet meer weg en hou ik standaard bij me als side-arm. Enige gun die ik als vervanging zie van Devil You Know is The Last Word, gewoon vanwege de bad ass looks and hip fire, laat staan de animatie bij weapon switch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feindflug

Feindflug

>implying

RNGesus is mij niet gezind, gisteren weer een normal VoG run gedaan op mijn alt en wederom geen gear 8)7

Heb in ieder geval level negenentwintig bereikt, wellicht is het tijd dat onze crew een tandje bij zet en hard VoG eens gaat tackelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Xecuter NL schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 13:38:
[...]

Ik heb ook de Devil You Know hand cannon volledig geupgrade. Die is echt fantastisch! 12 kogels, redelijke stability en 1-shot kills met ook nog eens een goede range. Mijn vaste wapen in de Raid tot ik Vision of Confluence gemaxed heb. Als je buiten de portals staat bij Atheon op de pilaar bij de portal, kan je je maatje aan de overkant op die afstand zelfs erg goed ondersteunen met de Devil You Know.

Deze doe ik niet meer weg en hou ik standaard bij me als side-arm. Enige gun die ik als vervanging zie van Devil You Know is The Last Word, gewoon vanwege de bad ass looks and hip fire, laat staan de animatie bij weapon switch ;)
nog een devil you kow fan hier :P

ik kreeg hem toen ik rank 3 werd bij Vanguard in mijn mailbox :D enige wat hem beter zou maken is als hij de precision kill explosion modifier zou hebben :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
justifire schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 21:52:

Materials/Other
Epoch Splinter – “Slivers of glass used by the Vex. Isotopic dating suggests their age ranges across billions of years – past and future.”
Vex Raid Rare – “Vex raid rare material for Vex exotic weapon blueprint.”
Glass Shards – “Translucent shards of non-baryonic matter, trembling with contained energy.”
Dit is met afstand het interessantste aan de patch. Lijkt er sterk op dat er een soort raid currency ingevoerd gaat worden waarmee je (raid?) gear en wapens kunt gaan kopen. Ik denk dat iedereen dat van harte toejuicht.

[ Voor 9% gewijzigd door ElBarto op 23-10-2014 13:47 ]

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
Bokkie schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 13:40:
[...]

nog een devil you kow fan hier :P

ik kreeg hem toen ik rank 3 werd bij Vanguard in mijn mailbox :D enige wat hem beter zou maken is als hij de precision kill explosion modifier zou hebben :P
Explosive Rounds optie is al lachen als je niet in de Raid of Weekly bezig bent (want dan wil ik max crit dmg doen en is de snellere reload belangrijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feindflug

Feindflug

>implying

ElBarto schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 13:46:
[...]

Dit is met afstand het interessantste aan de patch. Lijkt er sterk op dat er een soort raid currency ingevoerd gaat worden waarmee je (raid?) gear en wapens kunt gaan kopen. Ik denk dat iedereen dat van harte toejuicht.
Zie mijn vorige post, dat doe ik zeker :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Bungie dev in tweakers thread? Had je het in je vorige post zelfs niet al over shard of glass waarmee je dingen zou kunnen kopen? :o

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
ElBarto schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 13:46:
[...]

Ik ben eerder bang dat je de raids moet gaan farmen om je raid gear niet alleen in de raid te verdienen (waar iedereen al harstikke blij mee is dankzij RNGesus ;) ) maar ook om de specifieke shards te bemachtigen om die high-end raid gear te kunnen upgraden...

een manier om het bereiken van je max level verder uit te rekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Feindflug schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 13:38:
RNGesus is mij niet gezind, gisteren weer een normal VoG run gedaan op mijn alt en wederom geen gear 8)7

Heb in ieder geval level negenentwintig bereikt, wellicht is het tijd dat onze crew een tandje bij zet en hard VoG eens gaat tackelen.
Echt belachelijk ja! Misschien de volgende keer iemand anders de relic carrier laten zijn? Wie weet vind Atheon die persoon niet aardig ;)

Ik heb nu een 2e found verdict. Misschien ga ik er maar een doel van maken om alles dubbel te krijgen, ben in ieder geval aardig op weg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerebriform
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10 21:12
Xecuter NL schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 13:50:
[...]
Ik ben eerder bang dat je de raids moet gaan farmen om je raid gear niet alleen in de raid te verdienen
[...]
een manier om het bereiken van je max level verder uit te rekken...
Ja hier ben ik ook bang voor, kan net voor het eerst de raid gaan doen. De raid loot drops zullen hier misschien wel mee generfed worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Het moet juist moeilijk zijn om raidgear te krijgen. Ik heb wel 80 runs moeten doen in andere games om je end game gear te verzamelen. Waarom zou het hier dan elke run moeten zijn :). Ik zou het raar vinden als je gear te makkelijk krijgt want de game heeft al geen end-game. Als je level 30 bent ben je pas end-game, en dan is er dus geen ruk te doen :P. Dus ik hoop snel dat ze met veel extra content komen om het nog aantrekkelijk te houden.

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-10 11:01
Lipst3r schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 13:58:
Het moet juist moeilijk zijn om raidgear te krijgen. Ik heb wel 80 runs moeten doen in andere games om je end game gear te verzamelen. Waarom zou het hier dan elke run moeten zijn :). Ik zou het raar vinden als je gear te makkelijk krijgt want de game heeft al geen end-game. Als je level 30 bent ben je pas end-game, en dan is er dus geen ruk te doen :P. Dus ik hoop snel dat ze met veel extra content komen om het nog aantrekkelijk te houden.
Als je in destiny 80 runs moet doen om het te halen ben je zowat 2 jaar verder :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
Xecuter NL schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 13:38:
[...]

TDYK fanclub representing :9. Gebruik die van mij al lange tijd en vooralsnog geen vervanging gevonden (Thorn heb ik maar nog niet geupgrade). Mogelijk The Last Word als ik die ooit krijg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
Nog zomaar wat vraagjes die me te binnen schieten:

1. Volgens mij zie ik Titans wel eens zo'n schield creeren. Zo'n halve bol waar je dus in kunt gaan staan. Welke ability is dat en hoe trigger ik dat want ik kan het niet :')

2. In PvP zie je boven iedereen een rood balkje en het bovenste gedeelte daarvan is wit. Echter zie ik ook wel eens lui lopen waarbij dat bovenste gedeelte blauw is. Wat is dat?

3. Ik zie wel eens dat mensen gewoon self-resurrecten. Hoe de fuck doe je dat want dat is wel epic?

4. Ik heb een ability geactiveerd waar bij geschreven staat dat als je een tijdje rent, dat je dan een of ander protective shield voor je hebt. Ik zie wel het beeld 'wazig' worden rondom als ik ren, maar ik ben eigenlijk in de veronderstelling dat dat aangeeft dat ik genoeg snelheid heb voor die shoulder bash waarmee iemand direct dood is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Just_A_User schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:12:

1. Volgens mij zie ik Titans wel eens zo'n schield creeren. Zo'n halve bol waar je dus in kunt gaan staan. Welke ability is dat en hoe trigger ik dat want ik kan het niet :')

2. In PvP zie je boven iedereen een rood balkje en het bovenste gedeelte daarvan is wit. Echter zie ik ook wel eens lui lopen waarbij dat bovenste gedeelte blauw is. Wat is dat?

3. Ik zie wel eens dat mensen gewoon self-resurrecten. Hoe de fuck doe je dat want dat is wel epic?

4. Ik heb een ability geactiveerd waar bij geschreven staat dat als je een tijdje rent, dat je dan een of ander protective shield voor je hebt. Ik zie wel het beeld 'wazig' worden rondom als ik ren, maar ik ben eigenlijk in de veronderstelling dat dat aangeeft dat ik genoeg snelheid heb voor die shoulder bash waarmee iemand direct dood is?
1. Dat is de special van de Defender subclass.
2. Extra schild als je een melee kill maakt met bepaalde abilities.
3. Ook een special, ik geloof van de compleet geupgrade Sunsinger.
4. Je geeft zelf het antwoord al hier.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Just_A_User schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:12:

1: defender super. level je defender sub

2: als je als defender iemand melee doodslaat kun je een extra schild krijgen. die is blauw. ook mogelijk te krijgen door in en uit je bubble te komen

3: warlock kan self rez super doen

4: denk dat je niet schild en shoulder charge tegelijker tijd kan hebben met striker. ga naar de tower en ren. er komt een schild voor je na een tijdje sprinten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
Bedankt voor je antwoorden. Ik ben geen Defender, dus ik kan 't gewoon niet, helder. Gunslinger ben ik ook niet, dus ook helder. Wat betreft dat blauwe balkje. Kan elke class dat, en zo ja, welke abilities zijn het dan die je daarvoor nodig hebt?

Ik geef het antwoord zelf al? Oke, tof, maar dat betekent dus dat het 'rennen geeft een protective shield' niet werkt...moet ik daar wat speciaals voor doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
Ik zit op mn werk en ben niet permanent ingelogd hier, vandaard dat ik niet kan quoten. Bedankt voor de antwoorden guys, in dat ik vervolgvragen stelde had iemand al de antwoorden gegeven :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
dat schild na het sprinten is wel dodgy. ik merk dat het de helft van de tijd gewoon niet komt of cancelt vanaf het moment je in een rare hoek moet lopen of springen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Just_A_User schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:17:
Bedankt voor je antwoorden. Ik ben geen Defender, dus ik kan 't gewoon niet, helder. Gunslinger ben ik ook niet, dus ook helder. Wat betreft dat blauwe balkje. Kan elke class dat, en zo ja, welke abilities zijn het dan die je daarvoor nodig hebt?

Ik geef het antwoord zelf al? Oke, tof, maar dat betekent dus dat het 'rennen geeft een protective shield' niet werkt...moet ik daar wat speciaals voor doen?
ben je een titan? zo ja switch gewoon van striker naar defender... zo niet... dan kan het niet nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeBierVampier schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 13:50:
Bungie dev in tweakers thread? Had je het in je vorige post zelfs niet al over shard of glass waarmee je dingen zou kunnen kopen? :o
Ja, wel opvallend dat we het er gister over hadden en toen later dat lijstje werd gepost :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMadd
  • Laatst online: 18-10 23:12
Ereaser schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 13:52:
[...]

Echt belachelijk ja! Misschien de volgende keer iemand anders de relic carrier laten zijn? Wie weet vind Atheon die persoon niet aardig ;)

Ik heb nu een 2e found verdict. Misschien ga ik er maar een doel van maken om alles dubbel te krijgen, ben in ieder geval aardig op weg :P
Dat dubbel krijgen zal niet lastig worden, inmiddels 4x Raid Shotgun, 4x de Raid Scout, 3x De Raid Sparrow, ontzettend veel Raid shaders en 2x Raid machine gun. Overigens pas 2 stukken raid gear (gelukkig wel de helm :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMadd
Is zeker mogelijk! Mijn eerste keer raid (tweede week nadat de raid uitkwam) deed ik er zo'n 3,5 uur over. Lastigste was Atheon en de gatekeeper. We deden het toen nog op de "legit" manier.

Nu zit ik vaak in een groep die de normal raid binnen een uur haalt. Meestal tussen de 45-50 minuten als we niet lopen te kloten.

Dus als jij een groep kan vinden met mensen die het al gedaan hebben, dan is 3 uur zeker mogelijk! Zorg wel dat iedereen een headset gebruikt, dat maakt het een stuk aangenamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMadd
Ereaser schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:21:
[...]

Ja, wel opvallend dat we het er gister over hadden en toen later dat lijstje werd gepost :p
Het lijstje was gisteren om 10:30 al op pu.nl te zien :), dus engelstalige sites zullen het al wel eerder gepost hebben :p mocht er hier een destiny dev zijn, dan zou dat wel handig zijn voor de GoT community :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
TheMadd schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:42:
[...]

Het lijstje was gisteren om 10:30 al op pu.nl te zien :), dus engelstalige sites zullen het al wel eerder gepost hebben :p mocht er hier een destiny dev zijn, dan zou dat wel handig zijn voor de GoT community :D
Waarschijnlijk niet dus, Ereaser heeft 't gewoon van de PU gejat :'(

8)7

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheMadd schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:37:
[...]

Dat dubbel krijgen zal niet lastig worden, inmiddels 4x Raid Shotgun, 4x de Raid Scout, 3x De Raid Sparrow, ontzettend veel Raid shaders en 2x Raid machine gun. Overigens pas 2 stukken raid gear (gelukkig wel de helm :D)
Ik heb nu 2x Raid shotgun, 2x Suros Regime (Ook nog 1 dismantled), 2x Ice breaker, 2x Invective (bounty voor een 3e) :p
Zou fijn zijn als er werd gekeken naar wapens in je inventory en daar de drop rate dan lager van zou zijn. 3 energy krijgen voelt toch minder erg als 'screw you haha' dan nog een keer een exotic krijgen die je al hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
Ereaser schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:45:
[...]

Ik heb nu 2x Raid shotgun, 2x Suros Regime (Ook nog 1 dismantled), 2x Ice breaker, 2x Invective (bounty voor een 3e) :p
Zou fijn zijn als er werd gekeken naar wapens in je inventory en daar de drop rate dan lager van zou zijn. 3 energy krijgen voelt toch minder erg als 'screw you haha' dan nog een keer een exotic krijgen die je al hebt.
de Raid nog nooit gedaan, maar denk dat je je dood ergert aan mensen die in vier raid's de volledige gear hebben. aan de andere kant als jij dat zou hebben? zou je het spel dan nog leuk vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeBierVampier schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:45:
[...]

Waarschijnlijk niet dus, Ereaser heeft 't gewoon van de PU gejat :'(

8)7
Shit betrapt! Nu kan ik ook wel uit de doeken doen dat ik RNGod ben en Bungies RNG volledig onder mijn controle staat en dat ik stiekem iedereen loop te pesten door ze geen raid gear te geven!

Maar serieus niet gezien, zat op werk en dan bezoek ik alleen tweakers omdat dat nog een beetje relevant is aan mijn werk :P 'Great minds think alike' zullen we maar zeggen ;)
Raw Kip schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:47:
[...]

de Raid nog nooit gedaan, maar denk dat je je dood ergert aan mensen die in vier raid's de volledige gear hebben. aan de andere kant als jij dat zou hebben? zou je het spel dan nog leuk vinden?
Ik heb nu 5 of 6 keer de raid gedaan (waarbij ik loot ontving).
Waarvan 3 of 4 keer met Warlock en daarmee heb ik raid gloves, raid boots, raid shotgun en 2x suros gekregen.
Ook 2x met Titan en daar heb ik alleen de raid shotgun op gekregen.

Dat vind ik niet verkeerd, vind het heel lullig voor de mensen die net zo vaak de raid hebben gedaan en geen enkele raid gear hebben. Maar als je al je raid gear in 3/4 raids hebt ga je alleen nog voor de wapens en dat is voor mij meer een nice to have :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMadd
Ereaser schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:55:
[...]

Shit betrapt! Nu kan ik ook wel uit de doeken doen dat ik RNGod ben en Bungies RNG volledig onder mijn controle staat en dat ik stiekem iedereen loop te pesten door ze geen raid gear te geven!

Maar serieus niet gezien, zat op werk en dan bezoek ik alleen tweakers omdat dat nog een beetje relevant is aan mijn werk :P 'Great minds think alike' zullen we maar zeggen ;)

[...]

Ik heb nu 5 of 6 keer de raid gedaan (waarbij ik loot ontving).
Waarvan 3 of 4 keer met Warlock en daarmee heb ik raid gloves, raid boots, raid shotgun en 2x suros gekregen.
Ook 2x met Titan en daar heb ik alleen de raid shotgun op gekregen.

Dat vind ik niet verkeerd, vind het heel lullig voor de mensen die net zo vaak de raid hebben gedaan en geen enkele raid gear hebben. Maar als je al je raid gear in 3/4 raids hebt ga je alleen nog voor de wapens en dat is voor mij meer een nice to have :P
11 keer de raid volledig gedaan als hunter. (waarvan 1x geheel Hard mode + 3x Atheon + 1x Hard t/m Maze) (waarschijnlijk ook paar keer niet geheel behaald)

Mijn resultaat:
1x Monte Carlo
1x Plan C
4x Found Verdict (shotgun)
4x Vision of Confluence
1x Fatebringer
2x Corrective Measure
1x Hezen Vengeance
3x XV0 Timebreaker (sparrow)
1x Prime Zealot Helmet (Hard mode only)
1x Prime Zealot Greaves
3x Shattered Vault Cloak

Als je zo kijkt lijkt het aardig veel, maar nu er dus 5 chest bekend zijn, en je 4x loot kunt krijgen das dus 5+4=9 9-1 (voor de spirit bloom chest) dus 8 keer loot kunt krijgen per raid.

ik heb 22x loot gehad (plus aantal shaders) dus laten we zeggen 22 zeggen, want die shaders krijg je vrijwel altijd. Nu heb ik 11x de raid behaald. Waarvan 4x op hard. Dus dubbele loot. 11x11= 121 + 4x11 = 44 dus 165 mogelijkheden. 22/165x100%= 13,3% Laten we dus zeggen dat er 13,3% kans is op loot in een vorm van gear, wapens of sparrow per raid. Ik vind dat een vrij laag percentage, zeker als je ziet dat je ook nog eens dubbele loot krijgt en ik van die 165 kansen slechts 2x gear heb gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feindflug

Feindflug

>implying

TheMadd schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 16:08:
[...]

11 keer de raid volledig gedaan als hunter. (waarvan 1x geheel Hard mode + 3x Atheon + 1x Hard t/m Maze) (waarschijnlijk ook paar keer niet geheel behaald)

Mijn resultaat:
1x Monte Carlo
1x Plan C
4x Found Verdict (shotgun)
4x Vision of Confluence
1x Fatebringer
2x Corrective Measure
1x Hezen Vengeance
3x XV0 Timebreaker (sparrow)
1x Prime Zealot Helmet (Hard mode only)
1x Prime Zealot Greaves
3x Shattered Vault Cloak

Als je zo kijkt lijkt het aardig veel, maar nu er dus 5 chest bekend zijn, en je 4x loot kunt krijgen das dus 5+4=9 9-1 (voor de spirit bloom chest) dus 8 keer loot kunt krijgen per raid.

ik heb 22x loot gehad (plus aantal shaders) dus laten we zeggen 22 zeggen, want die shaders krijg je vrijwel altijd. Nu heb ik 11x de raid behaald. Waarvan 4x op hard. Dus dubbele loot. 11x11= 121 + 4x11 = 44 dus 165 mogelijkheden. 22/165x100%= 13,3% Laten we dus zeggen dat er 13,3% kans is op loot in een vorm van gear, wapens of sparrow per raid. Ik vind dat een vrij laag percentage, zeker als je ziet dat je ook nog eens dubbele loot krijgt en ik van die 165 kansen slechts 2x gear heb gekregen.
8)7 jelly

Tot nu toe acht keer een volledige raid van begin tot eind gedaan en nog nooit een drop gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Ereaser schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:45:
[...]

Exotics en legendary's die je hebt kun je ook gewoon kapot maken voor materials toch? Spelen de mensen hier voornamelijk shooters of zijn er ook veel mensen hier die kwamen voor het MMOFPS van de game?

Want je moet begrijpen dat raid (op het moment) het ''moeilijkste is wat er in destiny is''. Waarom verwachten dan mensen dat ze elke keer maar wat krijgen. Wees blij dat elke baas ''dropt'' PER PERSOON.

In andere games droppen de bazen 1 item en als je die class niet bent heb je ook al pech :P Het spel heeft maar 3 classes en iedereen krijgt individuele drops.. ik vind dat best een luxe :9

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Pagina: 1 ... 97 ... 138 Laatste

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2