Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kazu schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:49:
[...]

Heerlijk is dat hè? :+ Ik heb naast m'n main Warlock ook een Titan alt, en het melee'en vind ik altijd het mooiste als ik daar op speel. Gewoon lekker een groep mobs in duiken, en alles met je vuisten neer slaan :D
Ik had wel gemerkt dat warlock heel veel auto-aim heb met melee nadat ik Titan gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gise schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:39:
Vraag voor mensen met meerdere characters, waarom maken de meesten een nieuwe guardian aan met een andere class (titan / warlock / die ander) je kan toch beter een nieuwe guardian maken in dezelfde class? als je die dan levelt naar level 20, dan kan je ook je primary armor even in de vault zetten en dan is je nieuwe char ook gelijk level 27 / 28 / 29 en als je klaar bent met de weeklies voor de coins zet je je armor weer terug
Omdat ik alle classes wil spelen en ik geen haast heb met level 30 worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-10 22:39
Ik snap niet zo goed waarom je meerdere van dezelfde characters zou aanmaken. Ik bedoel, je kan binnen no-time op Vanguard rank 2 zitten en al je legendary armor voor extra light kopen.

Voor de rest pak je gewoon nog steeds de belangrijkste voordelen van meerdere characters:
meerdere weeklies, nightfalls, FPE's, etc.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-10 19:20
Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:51:
[...]

Ik had wel gemerkt dat warlock heel veel auto-aim heb met melee nadat ik Titan gespeeld heb.
Komt ook omdat warlocks de grootste melee range hebben van alle classes. Dit merk ik ook altijd als ik naar m'n titan switch; ik mep veel meer mis omdat ze net te ver staan :P

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeBierVampier schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:54:
Ik snap niet zo goed waarom je meerdere van dezelfde characters zou aanmaken. Ik bedoel, je kan binnen no-time op Vanguard rank 2 zitten en al je legendary armor voor extra light kopen.

Voor de rest pak je gewoon nog steeds de belangrijkste voordelen van meerdere characters:
Omdat je dan meer kans heb in raid gear voor de class die je het liefst speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:56:
[...]

Hmm hoe werkt dat eigenlijk in de raid? Ik weet dat die kistjes maar 1x per week spawnen, maar mogelijke rewards na een bossfight is ook maar 1x per week?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:56:
[...]

Als je weinig geluk hebt met raid gear krijgen snap ik dat wel ja :p
Maar ik heb bijvoorbeeld gloves en boots van 3x de raid doen (waarbij ik ook daadwerkelijk loot kon krijgen)
DeBierVampier schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:57:
[...]

Hmm hoe werkt dat eigenlijk in de raid? Ik weet dat die kistjes maar 1x per week spawnen, maar mogelijke rewards na een bossfight is ook maar 1x per week?
Dat klopt en kisten gelden voor normal en hard. Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat je daar dus geen hard mode gear uit krijgt als je op hard speelt.

[ Voor 36% gewijzigd door Ereaser op 21-10-2014 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
DeBierVampier schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:57:
[...]

Ze spawnen 1x per week voor iedere character die je hebt. Met drie dezelfde karakters heb je dus wekelijks drie keer zoveel kans op raid gear.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
ElBarto schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:59:
[...]

Ze spawnen 1x per week voor iedere character die je hebt. Met drie dezelfde karakters heb je dus wekelijks drie keer zoveel kans op raid gear.
Verwijs je met 'ze' nu naar de kistjes of naar de rewards van een bossfight/checkpoint? Die laatste 'spawnen' namelijk niet echt, maar die kriig je gewoon 8)7

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-10 00:47
Als je de raid op hard doet na een reset. Krijg je gelijk alle loot (eigenlijk hetzelfde als de weekly heroic).

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeBierVampier schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:03:
[...]

Verwijs je met 'ze' nu naar de kistjes of naar de rewards van een bossfight/checkpoint? Die laatste 'spawnen' namelijk niet echt, maar die kriig je gewoon 8)7
De kistjes spawnen wel gewoon maar zijn ze leeg voor jou als je de rewards uit die kist deze week al hebt gepakt.
Voor de rewards bij de checkpoints kan je op bungie.net kijken en dan Legend > Advisors, daar zie je voor normal en hard 4 blokken die kleuren zodra je een van die rewards krijgt en daarna krijg je ze niet meer tot de volgende reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-10 10:28
DeBierVampier schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:35:
[...]

Dat ziet er uit als de guide voor de vorige keer dat Phogoth nightfall was (met alle void verwijzingen). Ik weet niet of er toen ook al een Lightswitch modifier op zat, maar ik kan nog niet zo snel bedenken hoe je ontkomt aan de thralls en de knights. Laat staan de splash damage van een wizard (die je ook achter de rots kan raken). Maargoed, pure speculatie dit, gewoon ff rustig proberen als ik thuis kom vnaaf :)
Klopt, maar de wapen eigenschappen (void/arc/etc.) zijn natuurlijk inwisselbaar. Ik kan het helaas zelf pas morgenavond uitproberen, dus ben benieuwd naar andermans ervaring :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Crash schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:13:
[...]

Klopt, maar de wapen eigenschappen (void/arc/etc.) zijn natuurlijk inwisselbaar. Ik kan het helaas zelf pas morgenavond uitproberen, dus ben benieuwd naar andermans ervaring :)
Uiteraard, maar afhankelijk van Lightswitch kunnen de thralls en knights een serieus probleem worden (nog groter dan de wizzards) en ik weet niet of die aanstond de eerste keer dat Phogoth een nightfall was.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-10 10:28
DeBierVampier schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:16:
[...]

Uiteraard, maar afhankelijk van Lightswitch kunnen de thralls en knights een serieus probleem worden (nog groter dan de wizzards) en ik weet niet of die aanstond de eerste keer dat Phogoth een nightfall was.
Dat is zeker waar ja. Weet het zelf eigenlijk ook niet meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
DeBierVampier schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:54:

Je hoeft maar tot level 20 te levelen en daarna kan je gewoon je gear steeds wisselen voor de weekly, nightfall en raid. Anders moet je een andere class helemaal tot lvl 28 zien te levelen, dus weer legendaries vinden en genoeg shards en materials. Ik was binnen 2 dagen lvl 20 met mijn 2e Hunter. Kon dus direct gear wisselen en daarmee nog een keer alle weekly's en daily's doen. En wat hierboven als ie gezegd: je hebt meer kans op raid gear van je class dus betere kans om lvl 30 te worden ;)

[ Voor 6% gewijzigd door ASNNetworks op 21-10-2014 14:54 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-06-2022
ASNNetworks schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:51:
[...]

Je hoeft maar tot level 20 te levelen en daarna kan je gewoon je gear steeds wisselen voor de weekly, nightfall en raid. Anders moet je een andere class helemaal tot lvl 28 zien te levelen, dus weer legendaries vinden en genoeg shards en materials. Ik was binnen 2 dagen lvl 20 met mijn 2e Hunter. Kon dus direct gear wisselen en daarmee nog een keer alle weekly's en daily's doen. En wat hierboven als ie gezegd: je hebt meer kans op raid gear van je class dus betere kans om lvl 30 te worden ;)
heb je dan nooit het gevoel/idee: waar ben ik in godsnaam mee bezig.......

Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Dat had ik in het begin ook. Totdat je 4 raids later nog geen enkel armor piece gekregen hebt. Toen toch maar een alt aangemaakt (10 uur later is ie level 20 dus stelt niet zoveel voor).

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonnio
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-09 20:07
Vanavond nog mensen Nightfall? Xbox One vanaf 1830? :D

GT: Chronos NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:47

Convoy

g44p

Tonnio schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:15:

Ja en de raid niet te vergeten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-10 18:51

Zie signature! Ik wil wel helpen, maar als het A-Team (ook de mensen zonder ice breaker) aan de raid gaat beginnen gaat dat voor >:)

Verder ben ik altijd wel in voor een potje Destiny, behalve als de baas er is natuurlijk, dan is het quality time _O-

[ Voor 4% gewijzigd door Bunta op 21-10-2014 16:02 ]

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slim_eminem
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-02 17:50
Hej mensen,

Zo nu en dan zijn een aantal vrienden van mij op zoek naar 2, maar vaker 3 of 4 personen voor de raid op PS4.
Ikzelf heb alleen nog dat eerste stuk geprobeerd, maar met 2 man is dat lastig te doen.

We zijn lvl 28, maar hebben dus weinig ervaring.
Als er mensen zijn die ons er doorheen willen loodsen op een gezellige manier, dan zijn we vaak savonds wel van de partij.

Voel je vrij mij te adden.

PSN: Francis_Devil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-10 20:54

RawChild

PSN: Rawchild

NIghtfall is alleen moeilijk wat die 3 waves betreft, maar gewoon geduldig afwachten in de ruimte ervoor. DIe wizzards op het laatst zijn het meest irritant want die komen de gang in. Het eind stuk is ook gewoon een kwestie van in die ruimte voor de eindbaas blijven, vanuit daar op hem schieten.

Net ook nog VoG gedaan, eindbaas na 17 secondes dood, op de oude cheat manier zeg maar. Suros Regime gekregen. Had ik nog niet. Maar heb liever raid gear.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRyzenDude
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-10 16:18
bijna lvl 24 hiero :-) Titan(nog wel wat in een leercurve) voeg me gerust toe op psn ronnije1983
Gisteren met 3 man pits gedaan :-( 3x wipe..weekend nog maar keer proberen :-)

je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:44

justifire

Shut up and squat !!

Bunta schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:58:
[...]

Zie signature! Ik wil wel helpen, maar als het A-Team (ook de mensen zonder ice breaker) aan de raid gaat beginnen gaat dat voor >:)

Verder ben ik altijd wel in voor een potje Destiny, behalve als de baas er is natuurlijk, dan is het quality time _O-
Loop om een uur of 19.00 ook wel mee, meteen die patience en time proppenschieter eens uitproberen op die arc-schildjes.

*edit*
Het schijnt WEER raak te zijn :O
We are actively investigating issues impacting players' ability to sign in to Destiny on all platforms. Until resolved, players may experience disconnects or be unable to sign in.
2h 48m ago

[ Voor 19% gewijzigd door justifire op 21-10-2014 17:05 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Laatst online: 29-06-2016
justifire schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:56:
[...]

Loop om een uur of 19.00 ook wel mee, meteen die patience en time proppenschieter eens uitproberen op die arc-schildjes.

*edit*
Het schijnt WEER raak te zijn :O
We are actively investigating issues impacting players' ability to sign in to Destiny on all platforms. Until resolved, players may experience disconnects or be unable to sign in.
2h 48m ago
Lijkt alweer te zijn opgelost, ik had vanmiddag een hele hoop disconnects maar nu alweer een uurtje stabiel.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtouw78
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07:31
*verkeerde topic*

[ Voor 88% gewijzigd door mtouw78 op 21-10-2014 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-10 19:54
iemand op xbone welke daily en weekly of wat strikes wil doen?
GT : justin2k5

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Laatst online: 10:04
Ben blij met alle hulp die ik van gise87 en justin2k5 heb gehad, maar de exotic bounty summoning pits was toch echt te moeilijk op het laatst;) als weekly gelukkig wel ;)

Ahhh frustrerend dat spel soms!

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:58

tha_crazy

Mafketel

RNGesus haat mij.
Alleen maar energy gekregen in de raid ;(
Oke en 3 shards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Raid loopt gesmeerd d:)b

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

LuisjeNL schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 22:09:
Ben blij met alle hulp die ik van gise87 en justin2k5 heb gehad, maar de exotic bounty summoning pits was toch echt te moeilijk op het laatst;) als weekly gelukkig wel ;)

Ahhh frustrerend dat spel soms!
Doorzetten !
Thorn is een beest !! (zodra je dot hebt vrijgespeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nix_R
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-05 14:56
Weer geen raid gear gehad deze week, dat is toch om te huilen! :'(

[ Voor 7% gewijzigd door Nix_R op 22-10-2014 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
tha_crazy schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 23:57:
RNGesus haat mij.
Alleen maar energy gekregen in de raid ;(
Oke en 3 shards.
Raid body armor + Atheons Epilogue + 9 shards + 3 energy + white chattergem :9~

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
Voor de 5e keer, weer geen raid gear... Om de pijn te verzachten dan toch wel een legendary ship gekregen (niet mijn smaak, maargoed), en nogmaals Atheon's Epilogue (voor de 3e keer :'))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
Alleen maar Shards en drie stuks Energy! Had graag de Gauntlets gehad, maar ja je moet een gegeven paard niet in de bek kijken. Als er nu iets valt is het in no time max lvl.

De nightfall was wel pittig zeg, die wizards zijn echt te bizar gewoon. Helemaal geen verkeerde Gear, lvl 29 en 1 klap is gewoon 90% health weg!!

Snel mijn alt character levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Ja de Nightfall is echt zo bizar moeilijk deze week. Zie ook echt niet hoe je dit kan halen zonder te cheesen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 3 solo pogingen ook maar weer even gestopt met de NF. Zal hier toch hulp bij kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:00

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Sjeez,

Bij decription 2 aankomen is nog wel te doen, maar bij decription 3 met 5 (??!!) wizards wordt het toch echt even teveel, rofl.

Ik had nog de strategie met de eerste 2 waves om de ante chamber in te gaan (onder aan de trap) waar ze je niet volgen. Helaas trekken de wizards let wave 3 zich daar weinig van aan en volgen je gewoon lekker :P

Doet best pijn als 5 wizards tegelijk gaan casten op je :X

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-10 19:04
Gisteravond de NF gehaald met redelijk moeizame start met 2 tweakers. Je bent echt binnen 2 schoten dood van een knight. Uiteindelijk overgestapt op een rocket launcher met arc damage en toen ging het redelijk vlot. Ook pogoth was daarmee binnen 10 minuten dood (wel 2 ammo packs nodig gehad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sevyx
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-10 09:20

Sevyx

Facta non verba!

Xecuter NL schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 09:00:
Gisteravond de NF gehaald met redelijk moeizame start met 2 tweakers. Je bent echt binnen 2 schoten dood van een knight. Uiteindelijk overgestapt op een rocket launcher met arc damage en toen ging het redelijk vlot. Ook pogoth was daarmee binnen 10 minuten dood (wel 2 ammo packs nodig gehad)
Dat was een goude greep inderdaad.

TIP: Wanneer de wizards komen moet je ook boven aan de trap gaan staan achter de stenen.

Psn - Sevyxs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-10 19:04
Sevyx schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 09:04:
[...]

Dat was een goude greep inderdaad.

TIP: Wanneer de wizards komen moet je ook boven aan de trap gaan staan achter de stenen.
Ja bij de eerste waves bij het openen van de deur, dat werkte ook goed. Je zag alleen niet waar je op schoot. Maar zolang je daar met fire dmg naar binnen schiet komt het goed. Ice Breaker ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
Notna schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 08:59:
Sjeez,

Bij decription 2 aankomen is nog wel te doen, maar bij decription 3 met 5 (??!!) wizards wordt het toch echt even teveel, rofl.

Ik had nog de strategie met de eerste 2 waves om de ante chamber in te gaan (onder aan de trap) waar ze je niet volgen. Helaas trekken de wizards let wave 3 zich daar weinig van aan en volgen je gewoon lekker :P

Doet best pijn als 5 wizards tegelijk gaan casten op je :X
1 van ons lag dood in de main area, we trokken ons terug in de gang maar die pipo's komen natuurlijk achter je aan. Ik heb me nog verder terug getrokken de trap op naar de ruimte voor de gang, iedere m'n maatje die wizards laten lokken als ze de gang uit gingen. Als je daar gaat staan zodat je net de gang naar beneden in kijk kan je ze op je gemak omleggen. Bij mij hielp het wel dat ik een Vision of Confluence had. Ice Breaker is natuurlijk ook helemaal goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
gisteren enkel strange coins gehad van de nightfall :( wss omdat ik 10 minuten ervoor gjallarhorn gekregen had in de crucible :p ook de thorn pvp bounty kunnen volmaken. ging wat vlot nadat ik een nieuwe blue void shotgun had gevonden, en natuurlijk de opeenvolging van close combat maps :p

ik zou wel graag eens de raid doen. we zijn met 2 a 3 man die hem nog nooit gedaan hebben, maar vinden maar geen party ervoor :/

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

kowlier schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 09:14:
gisteren enkel strange coins gehad van de nightfall :( wss omdat ik 10 minuten ervoor gjallarhorn gekregen had in de crucible :p ook de thorn pvp bounty kunnen volmaken. ging wat vlot nadat ik een nieuwe blue void shotgun had gevonden, en natuurlijk de opeenvolging van close combat maps :p

ik zou wel graag eens de raid doen. we zijn met 2 a 3 man die hem nog nooit gedaan hebben, maar vinden maar geen party ervoor :/
Welk platvorm spelen jullie ? Wij zijn op dit moment 2 (soms 3 straks hopelijk 4 of 5 :man aangezien er een paar nog aan het levellen zijn rond de 20) rond lvl 27/28 die dus ook moeite hebben om een full groep te vinden maken voor vog (xone)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
ik speel op de ps4 jammergenoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb gisteren mijn 3e (!!!) Suros regime gekregen 8)7
2x via de raid en 1x gekocht, had er al 1 gedismantled maar hou deze gewoon voor een alt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Ereaser schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 09:31:
Ik heb gisteren mijn 3e (!!!) Suros regime gekregen 8)7
2x via de raid en 1x gekocht, had er al 1 gedismantled maar hou deze gewoon voor een alt.
Waar gekocht? Bij Xur?

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Laatst online: 09:38

Jebus4life

BE User

Ik heb gisteren mijn eerste suros gekregen tijdens de nightfall :D
Maar aangezien ik enkel exotic special weapons heb kan ik er niks mee XD

Zijn er eigenlijk al mensen die de flawless raider trophy hebben? Ik ben totaal geen trophy hunter, maar dat is toch echt wel een zieke trophy...

Verder nog altijd lvl 28, maar gisteren m'n 2e raid legendary gevonden, aangevuld met m'n exotic vermoed ik dat dat me wel naar 29 kan pushen, nu nog enkel de raid legendary helm :D

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Die ga je enkel vinden uit de raid hard. Dus wellicht handig/sneller om bij Xur een helm te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-10 15:53
Nou, ik ben gisteravond echt grandioos afgeknald in de Crucible. Had mn dag echt niet. En dan wordt je geirriteerd, en dat helpt natuurlijk al helemaal niet. Hoe dan ook, maat van me is gewoon bijna level 27 zonder Legendary gear, maar wel met Exotic helm.

Het enige wat hij volgens mij anders doet is dat hij ook voor een Faction speelt, maar ik vergeet m elke keer te vragen hoe hij 'lid' wordt van een faction, want blijkbaar maakt dat wel het e.e.a. aan verschil? Iemand die me hier kan vertellen hoe je dat doet?

Daarnaast ga ik vnv ook beginnen om naar Vanguard Rank 2 te gaan, want dat zal dan ook wel verschil uitmaken.

Hoe dan ook, dat faction verhaal ben ik even heel benieuwd naar nu? Ik ben een Level 25 Titan trouwens, PSN is TheSentinel81, mocht iemand in een goede bui zijn en me vnv willen helpen levelen vanaf een uurtje of half 8/8 ofzo? :)

Och ja, je moet toch wat he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Laatst online: 09:38

Jebus4life

BE User

Michaelg schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 09:57:
Die ga je enkel vinden uit de raid hard. Dus wellicht handig/sneller om bij Xur een helm te kopen :)
I know, maar ik heb zo'n zalige exotic chest armor (en ik heb ook nog geen chest armor raid legendary mocht ik de switch willen maken).

[ Voor 4% gewijzigd door Jebus4life op 22-10-2014 10:03 ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Just_A_User schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 09:59:
Nou, ik ben gisteravond echt grandioos afgeknald in de Crucible. Had mn dag echt niet. En dan wordt je geirriteerd, en dat helpt natuurlijk al helemaal niet. Hoe dan ook, maat van me is gewoon bijna level 27 zonder Legendary gear, maar wel met Exotic helm.

Het enige wat hij volgens mij anders doet is dat hij ook voor een Faction speelt, maar ik vergeet m elke keer te vragen hoe hij 'lid' wordt van een faction, want blijkbaar maakt dat wel het e.e.a. aan verschil? Iemand die me hier kan vertellen hoe je dat doet?

Daarnaast ga ik vnv ook beginnen om naar Vanguard Rank 2 te gaan, want dat zal dan ook wel verschil uitmaken.

Hoe dan ook, dat faction verhaal ben ik even heel benieuwd naar nu? Ik ben een Level 25 Titan trouwens, PSN is TheSentinel81, mocht iemand in een goede bui zijn en me vnv willen helpen levelen vanaf een uurtje of half 8/8 ofzo? :)
Er zijn 3 factions waar je lid van kunt worden. Je kunt lid worden door een item te kopen bij 1 van die gasten (voor mijn hunter is het een cloak).

Als je dat item draagt, worden al je reputation punten bij elkaar in 1 gegooid. Dus zowel je crucible reps en je vanguard reps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Michaelg schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:03:
[...]

Er zijn 3 factions waar je lid van kunt worden. Je kunt lid worden door een item te kopen bij 1 van die gasten (voor mijn hunter is het een cloak).

Als je dat item draagt, worden al je reputation punten bij elkaar in 1 gegooid. Dus zowel je crucible reps en je vanguard reps.
Zou leuk zijn geweest als de missies daarvoor heel anders waren ,maarja.. same old shit all over the game.. :+

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
'Een' item kopen bij een van 'die' gasten... :P Oke, duidelijk verhaal. Bedoel je met die gasten een van die 3 gasten daar beneden in die tower die aan die tafel staan, die Vanguards? Oke, check, maar wat voor Item praat je dan over?

Ik ben Titan, wat voor item moet ik kopen bij mijn Vanguard waardoor ik dus voor een faction speel, en heeft dat (momenteel) negatieve invloed op mijn (light)level? Volgens mij heeft die maat van me een Hunter, en heeft hij een cloak gekocht waardoor ie nu dus voor die faction speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Sorry, maar google ff waar die faction lui precies staan. (new monarchy staat vlakbij de speaker aan de linkerkant).

http://www.gamesradar.com...ns-reputation-gear-guide/

[ Voor 22% gewijzigd door Michaelg op 22-10-2014 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
Dat heb ik reeds geprobeerd, maar aangezien ik op mijn werk ben en alles wat hier valt onder entertainment geblocked is kan ik dus die webpages niet openen, vandaar de vraag. Ik kan natuurlijk ook wachten tot vanavond maar ik ben een beetje ongeduldig :P

De bundel op mn telefoon is op, anders had ik 't daar wel op gezocht. Ik heb nog wel internet, maar dermate traag dat dat geen doen is.

Excusez-moi jongens, voor de vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Nja vragen stellen is natuurlijk niet erg :) Helpen je graag. Alleen sommige dingen kun je natuurlijk makkelijk zelf vinden.

Ontopic: Je moet een item kopen voor je 5de armor slot (voor een hunter is dat een cloak, wat dat voor andere classes zijn weet ik niet).
Dit heeft geen negatief effect op je Light (ook geen positief effect).
Als je je faction wilt levelen. Draag je je faction "armor", wil je de vanguard/crucible levelen, draag je een normaal " armor" (en met armor bedoel ik dus dat item wat je koopt bij de faction).

Edit: het is dus niet EN EN he. Je levelt OF je faction, of je vanguard/crucible.

[ Voor 7% gewijzigd door Michaelg op 22-10-2014 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Warlock = bond (armband)
Hunter = cape
Titan = handdoek aan je riem :P

[ Voor 29% gewijzigd door Bokkie op 22-10-2014 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
titan = rokje :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
Ze worden toch ook weergegeven op de kaart van de tower? Als je spawned in de tower, gelijk voor je die robot aanspreken en de map bekijken. Vanaf de spawn, rechts naar binnen, trap af en dan links staat er eentje. Smalle trapje op staat er weer een en bij holiday in de buurt nog eentje geloof ik.

Snap alleen zelf nog niet echt waarom je een bepaalde faction wil levelen, behalve het misschien hebben van bepaalde armor of wapens. Zelf heb ik vanguard geleveled, vanaf lvl 20 gewoon blauwe armor met light verzameld tot ik bij de vanguard armory legendary Kon kopen, idem voor wapens. Nu ben ik de raid aan het doen om de raid Gear te verzamelen.

Ter verduidelijking, ik keur het niet af. Zelf doe ik het nu ook maar dat is puur omdat mijn vanguard al op lvl 6 staat.

[ Voor 44% gewijzigd door Bunta op 22-10-2014 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Michaelg schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 07:00:
Ja de Nightfall is echt zo bizar moeilijk deze week. Zie ook echt niet hoe je dit kan halen zonder te cheesen.
cheesen?
Dat stuk met de 3 waves gewoon aan het begin blijven, in de 3de wave zitten wizzards, die komen zelfs die gang in (de gang is het gedeelte waar je je schuil moet houden.)

De eindbaas haal je neer vanuit dat kamertje voordat je in het open gebied komt zeg maar. Af en toe terug omdat dat ding aan het plafond komt, maar zodra die er niet is gewoon vanuit die deuropening schieten. en dan is het prima te doen. gisteren 2 x gehaald, omdat ik voor 11 uur was ingelogd kreeg ik niks de eerste x dat ik de nightfall deed.

En natuurlijk met de juiste "kleuren schieten". sorry de namen van de kleuren en de eindbazen haal ik telkens door elkaar, dus ik omschrijf het even in jip en janneke taal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Ja precies. Op die manier hebben wij hem ook gedaan. Is volgens mij niet echt helemaal de bedoeling om hem zo te halen :) vandaar cheesen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jep. Dus nu 2x Suros Regime, 2x Ice breaker en 2x de invective (en 3e in een lopende bounty)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Laatst online: 14-09 15:47
Hoe is die Suros Regime uberhaupt te krijgen? Lijkt me de beste AR voor PVP. Ik heb nu de Shadow Prince, voldoet ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
ga handgun voor pvp, 3 shot iedereen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Ereaser schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:39:
[...]

Jep. Dus nu 2x Suros Regime, 2x Ice breaker en 2x de invective (en 3e in een lopende bounty)
te-ring :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sevyx
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-10 09:20

Sevyx

Facta non verba!

StevenzeN schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:46:
Hoe is die Suros Regime uberhaupt te krijgen? Lijkt me de beste AR voor PVP. Ik heb nu de Shadow Prince, voldoet ook prima.
Ik had hem uit de normal raid gehaald. Chest ergens voor de eindbaas.

Psn - Sevyxs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• th4k1ck3r
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-06 14:08
Ik heb de SUROS JPS-55 (blauw). I Love pulse rifles bij crucible! Schieten sneller achter elkaar dan scout rifles en doen meer damage per hit dan auto rifles. Die pulse rifle van mij kan daarnaast extreem snel achter elkaar schieten. WIN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Ik kreeg hem gisteren in VoG op normal. Ik had hem geloof ik uit een kist (we hebben ze gisteren alle 5 gehad)

lol, zelfde verhaal als Sevyx

[ Voor 4% gewijzigd door RawChild op 22-10-2014 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
om de DLC discussie weer op te laaien: Hoe denken de Xbox one gamers het vol te houden met Destiny tot herfst 2015, want als ik het goed heb komt de DLC dan pas voor de xbox 360& one....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-10 20:42
Raw Kip schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:56:
om de DLC discussie weer op te laaien: Hoe denken de Xbox one gamers het vol te houden met Destiny tot herfst 2015, want als ik het goed heb komt de DLC dan pas voor de xbox 360& one....
Nee.
Tot herfst 2015 zijn er ps exclusiefs en die komen dan beschikaar voor xbox.

De dlc komen als goed is wel tegelijk

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Nee de DLC bevat content die exlusive is voor de PS.
Microsoft krijgt gewoon ook de DLC tegelijk met Sony, alleen missen er wat wapens/gear missies

Net zoals nu volgens mij al het geval is.

Mij boeit het weinig :P nog een paar weken en Assassins Creed Unity is er :P
Heb veel plezier gehad (en nog steeds) met destony, maar het is een schim van wat het had moeten zijn imho.

edit:
@Raw Kip hieronder
AC is een heel ander spel, zelf vind ik het een aanrader, maar kan mij voorstellen dat men het niets vind.
Beste is om filpmjes te kijken en desnoods watlet's play's van youtube en dan vooral van AC:2 en Brotherhood, AC3 en Black flag vind ik zelf geen goed beeld geven van de core van AC games.

[ Voor 29% gewijzigd door Bokkie op 22-10-2014 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
Bokkie schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:02:
Nee de DLC bevat content die exlusive is voor de PS.
Microsoft krijgt gewoon ook de DLC tegelijk met Sony, alleen missen er wat wapens/gear missies

Net zoals nu volgens mij al het geval is.

Mij boeit het weinig :P nog een paar weken en Assassins Creed Unity is er :P
Heb veel plezier gehad (en nog steeds) met destony, maar het is een schim van wat het had moeten zijn imho.
heb nog nooit assasins creed gespeeld... raad je het spel aan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-10 11:01
Raw Kip schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:06:
[...]

heb nog nooit assasins creed gespeeld... raad je het spel aan? :)
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had liever andere exotics gehad ipv zowat alles dubbel :P
Je kon hem een paar weken geleden bij Xur kopen. En heb hem al 2x gekregen toen ik Atheon versloeg.

[ Voor 46% gewijzigd door Ereaser op 22-10-2014 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:36
Gaan er mensen vanavond de raid doen?

Heb hem nog nooit gedaan, zou hem graag een keer willen doen.

Titan lvl 27 PS4: michelNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
@Admins: Het hele slowchat topic kan toch gewoon gesloten worden? Zoveel dingen die nu al dubbel gepost worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Laatst online: 14-09 15:47
Michaelg schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:18:
@Admins: Het hele slowchat topic kan toch gewoon gesloten worden? Zoveel dingen die nu al dubbel gepost worden.
Waarom zou jij je daar uberhaupt druk om maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
Michaelg schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:18:
Ik had hem eerder op de verkeerde geplaatst. vandaar dat ik hem ook hier plaatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
StevenzeN schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:19:
[...]

Waarom zou jij je daar uberhaupt druk om maken?
Gewoon irritant 2 topics waar zo goed als alles hetzelfde is. Dan kan de kleinste toch weg? :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lipst3r schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:24:
[...]

Gewoon irritant 2 topics waar zo goed als alles hetzelfde is. Dan kan de kleinste toch weg? :)
Het is toch prima zo?
Als je een groep wil samen stellen ga je naar de slow chat toe, misschien dat ze de topic naam dan beter kunnen veranderen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Ranzig irritant... ben nu lvl 25, maar wil hoger worden :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb moeite om public events te vinden, iemand daar een tip voor ?
De timers van destinypublicevents lijken niet bepaald te kloppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
Bokkie schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:27:
Warlock = bond (armband)
Hunter = cape
Titan = handdoek aan je riem :P
Ik noem de Titan class item altijd liefkozend 'kontlap' :+

Nadat we gisteren de raid in een record tijd van minder dan een uur hadden voltooid, werden we overmoedig en zeiden we "Laten we hard proberen, gewoon voor de fun!". Met een groep van 2x 29, 3x 28 en 1x 27 :')

We werden nog overmoediger toen we in één keer de Vault binnen kwamen zonder doden, om vervolgens keihard te wipen op de eerste wave van de Templar. Zoals de Engelsen dat zo mooi zeggen, "Having your ass handed to you" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:40:
Ik heb moeite om public events te vinden, iemand daar een tip voor ?
De timers van destinypublicevents lijken niet bepaald te kloppen
Ze kloppen wel hoor. Weet niet op welke je zit te jagen?

De groene komen bijna altijd.
Geel is uncommon.
Rood is Rare

Je moet wel +/-2 minuten van te voren er staan.
en kan 5 tot 10 minuten later komen.

[ Voor 4% gewijzigd door corporalnl op 22-10-2014 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

corporalnl schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:43:
[...]

Ze kloppen wel hoor. Weet niet op welke je zit te jagen?

De groene komen bijna altijd.
Geel is uncommon.
Rood is Rare

Je moet wel +/-2 minuten van te voren er staan.
en kan 5 tot 10 minuten later komen.
Net toen ik bericht verstuurd had kwam 5min na de timer toch event.
Maar bedankt, zou de kleuren volgende keer in de gaten houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feindflug
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-02 13:39

Feindflug

>implying

Gisteravond met Ereaser en zijn kornuiten de Vault of Glass getackeld, wederom geen raid gear mogen ontvangen. Ik zwem inmiddels in de ascendant materials, vanavond nogmaals pogen om gear te krijgen met een alt.

Het RNG-systeem ben ik inmiddels beu, werkelijk beu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:10
Feindflug schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:56:
Gisteravond met Ereaser en zijn kornuiten de Vault of Glass getackeld, wederom geen raid gear mogen ontvangen. Ik zwem inmiddels in de ascendant materials, vanavond nogmaals pogen om gear te krijgen met een alt.

Het RNG-systeem ben ik inmiddels beu, werkelijk beu.
Hou op schei uit.. ik word er ook doodziek van.

Heb pas 1 raidpiece :(

Level 29 omdat ik mn andere legendary's maar ben gaan upgraden.

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

HertogJack schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:58:
[...]

Sja daar zit ik ook wat mee, ik kan tot level 29 gaan upgraden ( heb 1 exotic chest) maar uiteindelijk moet ik die raid gear hebben om lvl 30 te worden, beetje zonde van de tijd en materialen die ik dan steek in de upgrade van legendary die ik toch weg ga doen mocht ik ooit al al de raid gear hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feindflug

Feindflug

>implying

HertogJack schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:58:
[...]

Ik heb inmiddels genoeg raids achter de rug en heb nog helemaal niks mogen ontvangen, ik lift mee op mijn zuur verdiende gear uit drops (drie legendary items, één exotic).

Het is ronduit belachelijk dat endgame gear RNG-based word verdeeld, als dit anders was aangepakt had Bungie waarschijnlijk niet te maken gehad met shitters die meeliften op hardmode saves.

Het blijft gewoon pijnlijk om te zien hoe iemand die zijn steentje niet bijdraagt wel zijn of haar beloning krijgt en sommige van ons achter zullen blijven omdat alles aan kans is overgelaten.

[ Voor 17% gewijzigd door Feindflug op 22-10-2014 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Feindflug schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 12:09:
[...]

Heb nog helemaal niks mogen ontvangen, ik lift mee op mijn verdiende gear uit drops (drie legendary items, één exotic).

Het is ronduit belachelijk dat endgame gear RNG-based wordt verdeeld, als dit anders was aangepakt had Bungie waarschijnlijk niet te maken gehad met shitters die meeliften op hardmode saves.
Inderdaad, ze zouden het zo kunnen maken dat je bepaalde tokens (glass shards ofzo) krijgt wanneer je geen random raid gear ontvangt. Voor x shards kan je dan bij een vendor gewoon raid gear kunnen kopen.

Ik denk dat iedereen die met jou gespeeld heeft het wel vind dat je nu eindelijk eens raid gear verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Ik ga vanavond ook maar een 2e hunter aanmaken en power-levelen naar 20.
Dan gear uitwisselen en nog maar een VoG run doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Ik heb nog een lvl 28 hunter liggen die ook nog de VoG moet doen deze week. Laat maar weten als je zover bent.

Was gezellig gisteravond in ieder geval :)

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feindflug

Feindflug

>implying

Ereaser schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 12:22:
[...]

Inderdaad, ze zouden het zo kunnen maken dat je bepaalde tokens (glass shards ofzo) krijgt wanneer je geen random raid gear ontvangt. Voor x shards kan je dan bij een vendor gewoon raid gear kunnen kopen.

Ik denk dat iedereen die met jou gespeeld heeft het wel vind dat je nu eindelijk eens raid gear verdient.
Zou inderdaad een prima idee zijn, de mogelijkheid om maar één keer per te kunnen raiden zorgt ervoor dat men niet té snel deze 'glass shards' verdient en tijdens het spelen behoud men de kans op raid drops.

Dat terzijde was de vault gisteren lekker snel gecleared, met de uitzondering dat men een beetje verdwaald te werk ging bij Atheon tijdens de eerste poging. Daarna deden we het erg goed, ons portaal-team was heerlijk bezig.
tha_crazy schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 13:07:
Doe ik nu ook, beetje nolife maar de kans op raid gear is nu wel groter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

DeBierVampier schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 13:10:
Ik heb nog een lvl 28 hunter liggen die ook nog de VoG moet doen deze week. Laat maar weten als je zover bent.

Was gezellig gisteravond in ieder geval :)
Vanavond heb ik maar een uurtje om te levelen ongeveer :+
Donderdagavond moet die er wel klaar voor zijn, wellicht vrijdag of maandag?

Die relic heb ik nu btw wel erg lekker onder controle :+

[ Voor 6% gewijzigd door tha_crazy op 22-10-2014 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
Voor iedereen die nog Nightfall moet doen, hij is redelijk veilig af te maken door in de tweede kamer voor de Boss room te campen. Even een nade gooien om hem naar links te lokken, terugtrekken naar de tweede kamer en vanaf daar kun je hem dan net door een kier raken met je sniper. Dit gewoon continu herhalen. Ook niet langer dan 10 seconden in de eerste kamer voor de Boss room staan, anders spawnt de mob op het plafond.

Het mooie hieraan is dat alle extra adds zoals de witches en knights dan ook resetten, omdat het te ver naar achteren is.

Wel uitkijken dat je niet verder dan de tweede kamer naar achteren gaat, dan wordt je naar orbit gekicked :P

Zie voor verdere uitleg inclusief Youtube voorbeeld:

http://www.reddit.com/r/D...tfall_the_summoning_pits/

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-10 13:29
tha_crazy schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 13:07:
Dat ga ik ook doen de komende tijd.
Het scheelt dat ik al wat gelevelde gear heb liggen voor de hunter.

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

leech1984 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 13:15:
[...]

Dat ga ik ook doen de komende tijd.
Het scheelt dat ik al wat gelevelde gear heb liggen voor de hunter.
Ik gebruik gewoon de gear die ik nu op m;n hunter heb dan :+
lang leve shared vault.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-10 13:29
tha_crazy schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 13:15:
[...]

Ik gebruik gewoon de gear die ik nu op m;n hunter heb dan :+
lang leve shared vault.
Ik vind het nogal omslachtig om telkens gear te wisselen.
Daar ik raid gear heb gekregen nadat ik al wat legendary gear had ge-upgrade, kan ik mooi dat gebruiken voor een 2e hunter.

Ik heb ook nog een exotic helm liggen, dus genoeg "dubbel" spul zeg maar.

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Feindflug schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 13:12:
Zou inderdaad een prima idee zijn, de mogelijkheid om maar één keer per te kunnen raiden zorgt ervoor dat men niet té snel deze 'glass shards' verdient en tijdens het spelen behoud men de kans op raid drops.

Dat terzijde was de vault gisteren lekker snel gecleared, met de uitzondering dat men een beetje verdwaald te werk ging bij Atheon tijdens de eerste poging. Daarna deden we het erg goed, ons portaal-team was heerlijk bezig.
Inderdaad, bungie make it happen :9
En ging inderdaad goed, ook de keer dat er iemand anders mee ging ging het niet fout. Alleen het moment dat er maar 2 het portal in gingen was even een wtf momentje
Pagina: 1 ... 96 ... 138 Laatste

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2