Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:44

justifire

Shut up and squat !!

wbt die Thorn Bounty, een Titan met defender class doet op zijn granaat en melee kills ook void damage.
Dat Crucible gedeelte was irritant maar viel mij achteraf nog wel mee.
Wacht maar tot je de lvl26 strike moet doen die daar na volgt.....

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-10 18:51
justifire schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 17:50:
wbt die Thorn Bounty, een Titan met defender class doet op zijn granaat en melee kills ook void damage.
Dat Crucible gedeelte was irritant maar viel mij achteraf nog wel mee.
Wacht maar tot je de lvl26 strike moet doen die daar na volgt.....
Pfffff niets gewend :9 :9 :9 :9
Dat uitrekken met die waves tot die spawn komt toch? Klonk inderdaad lastig toen je het vertelde, maar met een beetje goed team is het toch wel te doen?

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annan
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-10 16:17
Hier ligt ie ook plat en aan de bungie forums te zien, overal problemen...had wel een update voor X1, mss daar iets mee te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Bunta schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 17:55:
[...]

Pfffff niets gewend :9 :9 :9 :9
Dat uitrekken met die waves tot die spawn komt toch? Klonk inderdaad lastig toen je het vertelde, maar met een beetje goed team is het toch wel te doen?
Heb die lvl 26 strike gedaan voor een vriend die dat moest doen voor de bounty. Was niks moeilijks aan, beetje waves killen (staa bij begin en verstoppen als Shrieker komt) en wachten tot de Unwed wizard komt. Hij moet hem even killen en hij heeft de exotic gun. Easy.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb er ook last van boor het eerst heel vervelend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 00:29
Iemand enig idee hoe lang het gaat duren? Zo spelen heeft geen zin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22:57
To easy schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 18:18:
Iemand enig idee hoe lang het gaat duren? Zo spelen heeft geen zin!
Vanaf woensdag heb ik 5 dagen de tijd om te spelen, dan moet het zeker opgelost zijn :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sajuuk
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-10 22:52
En dan ben ik eindelijk door de lvl 28 daily heroic heen in mijn eentje en dan valt na de laatste wave PSN weer eens weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:30

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Zoals ik hier lees zijn er wat netwerkproblemen met Destiny.

Krijg je dan ook een foutmelding met: lost connection to partners?

Want ik zit op een gekunstelde manier te gamen (in een hotel), dus vroeg me af of het aan mijn verbinding ligt, of die van Destiny. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 19:09:
Zoals ik hier lees zijn er wat netwerkproblemen met Destiny.

Krijg je dan ook een foutmelding met: lost connection to partners?

Want ik zit op een gekunstelde manier te gamen (in een hotel), dus vroeg me af of het aan mijn verbinding ligt, of die van Destiny. :)
Destiny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Jammer, neem ik eindelijk men x1 eens mee naar hotel, krijg je dat gezeik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Goddamn. Hebben ze een indicatie gegeven wanneer de connectieproblemen opgelost zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
Iemand een idee wat de Istanu-GNT Razor voor helmet is? Kreeg ik net uit een blauwe engram, kan hem eigenlijk niet zo 1, 2, 3 vinden in de DB!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTVDKTW
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06:58
Bunta schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 20:04:
Iemand een idee wat de Istanu-GNT Razor voor helmet is? Kreeg ik net uit een blauwe engram, kan hem eigenlijk niet zo 1, 2, 3 vinden in de DB!
Eerste link op google: http://destiny.wiki.fextralife.com/ISTANU-GNT+RAZOR ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
ugh, gisteren ook aan het gedeelte van de thorn bounty begonnen waarbij je pvp moet doen.
ik doe heel graag pvp, maar ik heb geen deftige void wapens :/ een blauwe shotgun met 0 range en fire rate, en een heavy machinegun die zo mogelijk nog minder range heeft...
als titan heb ik wel die homing nades, maar die werken de helft van de tijd niet :@
na 2u zat ik aan 28 punten van de 500...

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:44

justifire

Shut up and squat !!

kowlier schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:56:
ugh, gisteren ook aan het gedeelte van de thorn bounty begonnen waarbij je pvp moet doen.
ik doe heel graag pvp, maar ik heb geen deftige void wapens :/ een blauwe shotgun met 0 range en fire rate, en een heavy machinegun die zo mogelijk nog minder range heeft...
als titan heb ik wel die homing nades, maar die werken de helft van de tijd niet :@
na 2u zat ik aan 28 punten van de 500...
Titan defender class selecteren, sticky grenades gebruiken en melee kills maken.
Speel ook control, veel vijanden op 1 plek en minder kans om in je rug geschoten te worden ;)

[ Voor 7% gewijzigd door justifire op 21-10-2014 09:18 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
ben al defender, maar ik heb de indruk dat de sticky niet altijd zijn werk doet. al meer dan eens gehad dat ie effectief naar een target gaat, maar dan niets doet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
trix0r schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:53:
[...]

Het is echt heel eenvoudig. Ik was op het begin ook aan het kloten, en kon nergens fatsoenlijke uitleg vinden.

Het makkelijkste om mee te beginnen: ga om 10 voor naar Mothyards (links vanaf cosmodrome patrol) en hang een beetje rondom de vliegtuigen totdat het event begint (maximaal 10 over?). Ga daarna naar The Divide (is rechts van begin cosmodrome door dat gebouwtje heen) en zorg dat je daar rond 10-11-12 over bent. Wacht daar weer op de spawn, en zorg dat je rond 25 weer in de Mothyards bent. Rond kwart voor weer naar The Divide, en dan is het circeltje rond.

PS: 10 voor in Mothyards is veel te vroeg. Maar dit is veilig omdat je de timers zelf nog helemaal niet kent. Zo heb je in ieder geval 9 van de 10 keer 4 events in een uur. Vanaf Mothyards kan je ook heel simpel naar Forgotten coast om tussendoor nog een event mee te pakken (die spawned wel minder).
De Mothyards PE spawnt idd pas vanaf 57/37 oid. Die is vrijwel altijd op tijd. Daarnaast vergeet je de PE's in the Forgotten Shore van 36-39 en 06-09. Ikzelf hang tussen PE's in meestal in the Steppes om de lootstairs te doen, in the Steppes spawnt er tussendoor weleens een PE.

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-10 15:53
Ein-de-lijk level 25! Daar moest ik dan wel een Legendary helm voor kopen nadat ik Rank 2 ben geworden in de Crucible, maar goed, ik hing al 1,5 week ofzo op level 24. En dan zie ik mensen lopen die gewoon level 29 zijn, wtf.

Weet iemand hoeveel Crucible marks je moet hebben om van Rank 2 naar Rank 3 te gaan in Crucible?

Och ja, je moet toch wat he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-10 00:47
2500 reputation is het volgens mij.

edit: yepp, 2500 rep: http://destiny.wikia.com/wiki/Crucible

[ Voor 47% gewijzigd door Michaelg op 21-10-2014 10:00 ]

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-10 06:40
Wij hebben gisteravond dan EINDELIJK Sepkis Prime Nightfallen gehaald. Loot was 2 ascendant energy...best jammer.

Ik krijg het maar niet voor elkaar om paarse wapens te vinden, heb alles blauw en maxed-out, maar paarse wapens kan ik niet vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
Dat probleem heb ik met legendary Armor. In al die tijd spelen slechts 1x chest armor gevonden, en dat was 't. Wapens is 't issue niet zo, ik heb een Legendary Machine Gun en een Legendary shotgun, en dan recent een Legendary Auto Rifle gekregen. Maar armor, ho maar. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Iedere week moet je toch wel een armor piece kunnen kopen. Dus nadat je lvl 20 bent geworden moet je eerste prioriteit zijn; rank 2 vanguard worden.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
Ja zie, en daar ben ik de fout in gegaan, want ik heb dat hele Vanguard gedoe genegeerd. Ik vind de Crucible veel gaver, die patrols kunnen me echt niet boeien, maar goed, ik zal er dus wel aan moeten geloven. Wat ik me wel even afvraag, de upgrades die ik kan kopen vanuit de Crucible rank, zeg even legendary gear, is dat dezelfde gear als die ik kan kopen wanneer ik naar Vanguard Rank 2 ga? oftewel, linksom of rechtsom kom ik op dezelfde gear of is het echt ander spul dat je krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-10 11:01
Precies, gewoon lekker je vanguard ranken, dan komt alles goed :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-08 11:56
Michaelg schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:07:
Iedere week moet je toch wel een armor piece kunnen kopen. Dus nadat je lvl 20 bent geworden moet je eerste prioriteit zijn; rank 2 vanguard worden.
Ja maar waarom zou ik nu nog een armor piece kopen? Ik heb alles legendary (behalve de helm)
Maar je armor level je naar meer lightpoints en dat wat je kan kopen is voor zover ik het gezien heb niet beter dan wat ik draag op dit moment...

Of kan je betere armor kopen als je rep hoger is bij een vendor?

PSN: Totumpaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• che101
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-12-2024
kowlier schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 09:26:
ben al defender, maar ik heb de indruk dat de sticky niet altijd zijn werk doet. al meer dan eens gehad dat ie effectief naar een target gaat, maar dan niets doet :/
Had dezelfde probleem, probeer ook veel te slaan dat werkt ook en als het niet gaat gewoon weg gaan en een nieuwe potje opstarten. Ben ook slecht in crucible maar wanneer je in de juiste team zit gaat het opeens heel snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
totempaal schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:11:
[...]

Ja maar waarom zou ik nu nog een armor piece kopen? Ik heb alles legendary (behalve de helm)
Maar je armor level je naar meer lightpoints en dat wat je kan kopen is voor zover ik het gezien heb niet beter dan wat ik draag op dit moment...

Je kan bij jouw class vanguard legendary armor kopen voor je class.
Upgrade deze helemaal, tot je shards moet gebruiken. Bewaar die tot je raid gear hebt en gebruik dat daar op :P Bedank me later maar voor deze tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Als je geen shards gebruikt. Kun je dan uberhaupt wel tot lvl 27 komen?
totempaal schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:11:
[...]

3 volledig geupgrade armor pieces = 81 light = level 26. Dan nog iets van 14 light van je rare helm en dan ben je level 27.

[ Voor 79% gewijzigd door Michaelg op 21-10-2014 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Michaelg schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:14:

[...]

3 volledig geupgrade armor pieces = 81 light = level 26. Dan nog iets van 14 light van je rare helm en dan ben je level 27.
Ik geloof van wel, heb nu op mn alt 1 exotic geupgrade en 1 legendary gauntlet tot het moment dat ie shards moest hebben geupgrade.
De rest is rare armor met weinig light en ik ben al bijna level 27. Dus ja, dat moet lukken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Ah dat is wel nice dan. Alleen beetje jammer dat de raid niks voor mij dropt. 4 cleares = 0 raid gear :P Dus ik ben toch maar volledig gaan upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Michaelg schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:23:
Ah dat is wel nice dan. Alleen beetje jammer dat de raid niks voor mij dropt. 4 cleares = 0 raid gear :P Dus ik ben toch maar volledig gaan upgraden.
Ik heb denk ik echt mazzel... Heb de raid namelijk 5x gedaan en de eerste 3x had ik al mn volledige raid gear :P Gauntlets, chest en boots :P
Ik kan dus level 30 worden op mn hunter, maar het levelen van gear duurt lang... Zelfs als ik alle bountys doe :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-10 22:39
???

Als je de weekly nightfall doet krijg je 500 rep en +25% bonus op alle vanguard en crucible rep rewards. Doe daarna de weekly heroic en je krijgt 400x1.25=500 rep.

Elke week 1000 rep.

Dan heb je nog bounties, elke dag:
3x100 rep
3x 50 rep
------ =
450 rep per dag (met nightly bonus = 562 rep).

Patrol missies zijn de meest inefficiente manier om rep te halen, dus dat je patrols moet doen voor vanguard ranks is niet helemaal waar. Overigens zijn er ook speciale patrol missies (met een ster-icoon) waar je een target moet killen. Deze geven 25 rep ipv 10 (en met nightly bonus is dat 31 rep).

Anyway, met een beetje inzet kan je binnen 2-3 dagen Vanguard Rank 2 dan wel 3 worden.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:59

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

DeBierVampier schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:38:
???

Als je de weekly nightfall doet krijg je 500 rep en +25% bonus op alle vanguard en crucible rep rewards. Doe daarna de weekly heroic en je krijgt 400x1.25=500 rep.

Elke week 1000 rep.

Dan heb je nog bounties, elke dag:
3x100 rep
3x 50 rep
------ =
450 rep per dag (met nightly bonus = 562 rep).

Patrol missies zijn de meest inefficiente manier om rep te halen, dus dat je patrols moet doen voor vanguard ranks is niet helemaal waar. Overigens zijn er ook speciale patrol missies (met een ster-icoon) waar je een target moet killen. Deze geven 25 rep ipv 10 (en met nightly bonus is dat 31 rep).

Anyway, met een beetje inzet kan je binnen 2-3 dagen Vanguard Rank 2 dan wel 3 worden.
Maar nightfall is toch niet zomaar te doen ?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
Bijna 11 uur, weer zeer benieuwd wat het deze week weer gaat worden! Gekke spel is nog leuk...... Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Ricmaniac schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:40:
[...]

Maar nightfall is toch niet zomaar te doen ?
Vorige week wel :) met 2 characters gesolo'd. Ben benieuwd welke missie 't vandaag is.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
DeBierVampier schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:41:
[...]

Vorige week wel :) met 2 characters gesolo'd. Ben benieuwd welke missie 't vandaag is.
Ik stem Nexus op Venus. By far de makkelijkste strike vind ik :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Laatst online: 08-01 14:28
Gisteren pas de Nighfall gesolo'd. Dit moet ik dus eerder doen in de week. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrisissszzz schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:42:
[...]

Ik stem Nexus op Venus. By far de makkelijkste strike vind ik :)
Ik stem op pogoth d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Alsjeblieft niet... :'( Je kan weliswaar het grootste gedeelte door de missie rennen, maar op lvl 28 wordt ie toch wel zwaar irritant. Zeker met alle adds erbij (en nee je kan niet aan 't begin schuilen, lvl 28 Shrieker says no....)

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Die op Mars hebben we nog niet gehad volgens mij? Met de 3 kleinere void/solar/arc bosses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Laatst online: 08-01 14:28
kidicoke schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:47:
Die op Mars hebben we nog niet gehad volgens mij? Met de 3 kleinere void/solar/arc bosses
Die is Playstation exclusive dus zal waarschijnlijk geen Weekly worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
die moet ook wel zweten zijn. die kleine bosses zullen op nightfall niet meer te meleen zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
NikkiNailz schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:48:
[...]

Oww :P ? Dat wist ik niet eens haha, scheelt weer want die missie is best ruk hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
NikkiNailz schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:48:
[...]

Huh? Ik ben in de war. De missie die hier wordt beschreven is geen strike, maar de laatste story missie toch (en kan dus nooit een weekly nightfall worden)? En die is PSN exclusive? Heeft Xbone ook een exclusieve missie?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeBierVampier schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:47:
[...]

Alsjeblieft niet... :'( Je kan weliswaar het grootste gedeelte door de missie rennen, maar op lvl 28 wordt ie toch wel zwaar irritant. Zeker met alle adds erbij (en nee je kan niet aan 't begin schuilen, lvl 28 Shrieker says no....)
Er zijn ook andere cheese spots bij pogoth:
Links achterin kan je achter de rotsen zitten, zit je net veilig.
Rechts achterin kan je het 'hek' van de afgrond gaan staan en nog verder naar rechts lopen zodat je veilig staat.

En heb gisteren met 2 man pogoth op 26 verslagen (en natuurlijk ook Xyor voor Thorn), wat echt mee viel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-08 11:56
Michaelg schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:14:

[...]

Al te laat... ben al gaan upgraden anders kwam ik geen level hoger.
Ben ondertussen level 26 door ook mijn gear te upgraden. Want betere gear kon ik nog niet kopen/heb ik niet gevonden. Wil zo snel mogelijk naar 28 om ook de raid een beetje te kunnen spelen.

Voor zover ik begreep werd dit aangeraden om te doen de raid starten met level 28.

PSN: Totumpaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Ereaser schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:54:
[...]

Er zijn ook andere cheese spots bij pogoth:
Links achterin kan je achter de rotsen zitten, zit je net veilig.
Rechts achterin kan je het 'hek' van de afgrond gaan staan en nog verder naar rechts lopen zodat je veilig staat.

En heb gisteren met 2 man pogoth op 26 verslagen (en natuurlijk ook Xyor voor Thorn), wat echt mee viel :)
Je vergeet voor het gemak dat de Nightfall niet Heroic is maar Epic. Dat betekent dat zo'n beetje elk monster een Major is. Dus alle knights/wizards/thralls die spawnen hebben een superdik schild en een gele healthbar. Met een beetje mazzel zit er Lights Out en Solar Burn op en dan is 't vrij snel afgelopen.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeBierVampier schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:49:
[...]

Huh? Ik ben in de war. De missie die hier wordt beschreven is geen strike, maar de laatste story missie toch (en kan dus nooit een weekly nightfall worden)? En die is PSN exclusive? Heeft Xbone ook een exclusieve missie?
Dust palace is volgens mij de strike met die psions die alle 3 een ander type damage schild hebben.
En Xbox heeft geen exclusives, maar zal volgens mij een jaar na de release de PS exclusives ook krijgen.
DeBierVampier schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:56:
[...]

Je vergeet voor het gemak dat de Nightfall niet Heroic is maar Epic. Dat betekent dat zo'n beetje elk monster een Major is. Dus alle knights/wizards/thralls die spawnen hebben een superdik schild en een gele healthbar. Met een beetje mazzel zit er Lights Out en Solar Burn op en dan is 't vrij snel afgelopen.
Dat is toch helemaal geen probleem als je een veilig plekje hebt? Solar Burn zal juist in je voordeel werken aangezien alle Hive zo'n beetje void damage doet en Wizards een solar schild hebben.

[ Voor 36% gewijzigd door Ereaser op 21-10-2014 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Ereaser schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:56:
[...]

Dust palace is volgens mij de strike met die psions die alle 3 een ander type damage schild hebben.
En Xbox heeft geen exclusives, maar zal volgens mij een jaar na de release de PS exclusives ook krijgen
Aahhh, dat klinkt al een stuk logischer, thx! :)

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-06-2022
en de nightfall is op de maan, oceans of storms

Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Ja summoning pits is dat als het goed is. Weet iemand al welke burner er actief is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
Ze gaan dus gewoon steeds het rijtje af volgens mij, al bekend wat de modifiers zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
The Summoning Pits

Modifiers:

Epic

Angry

Lightswitch

Arc Burn

Nightfall

You can cheese it by staying in the starting room, taking potshots

bron: reddit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-09 08:24
Jammer dat het niet solar is, gezien ik uit de raid nu de solar scout rifle heb.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Raw Kip schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:06:
The Summoning Pits

Modifiers:

Epic

Angry

Lightswitch

Arc Burn

Nightfall

You can cheese it by staying in the starting room, taking potshots

bron: reddit
Dus,
Lightswitch = 1 melee hit kill
Angry = Geen stagger animatie?

En die Shrieker die spawnt aan 't begin, doet die geen arc damage (1 hit kill)? Hoe moet je dat cheesen dan?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
DeBierVampier schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:13:
[...]

Dus,

En die Shrieker die spawnt aan 't begin, doet die geen arc damage (1 hit kill)? Hoe moet je dat cheesen dan?
vraag het niet aan mij, ik ben met pensioen(jerry, Totally spies)

serieus: ik heb geen idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die doet void ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Ehhh, ik heb er een hard hoofd in. Doet die splash damage? Dat zou in 1x een wipe betekenen :'(

Wel blij dat ik een Patience & Time met arc dmg heb gekregen van de vorige nightfall :)

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-10 10:28
[...]

Dus,

Correct :)

Wat betreft die Shrieker: zie onderstaande uitleg:
Final Part: Phogoth

I can't imagine this boss can be beaten normally on 28, or at least it'll be very hard. So we're going to have to manage with a bit of an exploit. You never have to go into the actual boss room itself, but stay in the pre-chamber at all times. To start, open the door and start shooting at Phogoth to clear his chains. Make sure to kill Thralls as they rush you and dodge the acolyte missles. One player can stay back just in case. Phogoth should be clear of chains after a bit, continue shooting until a knight rushes you, then move out into the room prior to the pre-chamber. The knight will stop at the middle of the room by the rock, if you stay in the corners of the room outside the pre-chamber, it will eventually back out and you'll effectively "reset" the adds. If not, just kill any knights that are pushed up past the Phogoth door.

After this beginning is complete, there will be two phases. A "set-up" damage dealing phase, and a lure phase. Once Phogoth is clear, unless he has a clear target at someone on your team, he will stay glitched against the perimeter nearest to the door, but not shooting. One of your teammates, titan if possible, must shoot him a bit and get him to start firing his laser. Then quickly run back into the room before the pre-chamber where the shrieker spawns.

The "set-up" damage dealing phase consists of two key positions, one player angled to he can burst fire Phogoth with a void pulse rifle/sniper or if no one your team has these, a strong ar/scout rifle. This player must be crouched right behind the rock wall on the left that juts out, this way Phogoth shoots the player but doesn0t actually hit him. The crouched players body must have his back right against the wall, this way the shrieker rarely spawns even if he's in the room, unless the lurer takes to long when luring Phogoth back if he ever strays away. The second damage dealer is your strongest void sniper, in the room before the pre-chamber, right behind the first crouched player. Third player isn't really important, he has no lines of sight. He should lure and rocket launch Phogoth when doing so to deal some extra damage, have him use ammo cartridges.

If the shrieker ever spawns, back out of the room and "reset" the adds once again, the wizard that rushes the door will back away once it resets. Shrieker = Wizard. No Shrieker =No wizard.

Just chip off Phogoth's life and he'll eventually die. Good job, you've done it.
Maar misschien dat het makkelijker is om links achter rond die rots te blijven rondhangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Crash schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:29:
[...]

Correct :)

Wat betreft die Shrieker: zie onderstaande uitleg:

[...]

Maar misschien dat het makkelijker is om links achter rond die rots te blijven rondhangen.
Dat ziet er uit als de guide voor de vorige keer dat Phogoth nightfall was (met alle void verwijzingen). Ik weet niet of er toen ook al een Lightswitch modifier op zat, maar ik kan nog niet zo snel bedenken hoe je ontkomt aan de thralls en de knights. Laat staan de splash damage van een wizard (die je ook achter de rots kan raken). Maargoed, pure speculatie dit, gewoon ff rustig proberen als ik thuis kom vnaaf :)

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeBierVampier schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:29:
[...]

Ehhh, ik heb er een hard hoofd in. Doet die splash damage? Dat zou in 1x een wipe betekenen :'(

Wel blij dat ik een Patience & Time met arc dmg heb gekregen van de vorige nightfall :)
Nee, alleen die homing dingen wanneer je hem killt. Maar dat is helemaal niet nodig aangezien hij na een tijdje gewoon weer verdwijnt.

En ik heb dus helemaal niks met Arc damage :'( Wordt op mijn teamgenoten rekenen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Nou, level 27 inmiddels, en m'n handen jeuken om te raiden! Al vind ik PVP ook erg leuk. Ik heb ook een joinrequest gedaan voor de clan, PSN bbstripes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:47

tha_crazy

Mafketel

Wij gaan vanavond weer raiden.
Ziet er naar uit dat we al met zijn 4en zijn, dus nog 2 nodig hebben.
Raid op normal.

Eventueel nog geïnteresseerden?
PS4 om 8 uur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TripleM schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:44:

Ik heb ook een joinrequest gedaan voor de clan, PSN bbstripes.
Tweakers clan zit volgends mij al een tijdje vol.

Nightfall maar even proberen vanavond, heb Patience and Time en Plan c dus arc dmg komt goed :D

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2014 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackP
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-04-2022
Ben ook beschikbaar voor de raid vanavond PSN:djmilos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
tha_crazy schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:47:
Wij gaan vanavond weer raiden.
Ziet er naar uit dat we al met zijn 4en zijn, dus nog 2 nodig hebben.
Raid op normal.

Eventueel nog geïnteresseerden?
PS4 om 8 uur!
PSN: MrSirion

party zit nu dus vol?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

emilestegeman schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:49:
Ben ook beschikbaar voor de raid vanavond PSN:djmilos
DeBierVampier schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:51:
[...]

PSN: MrSirion

party zit nu dus vol?
Ik noteer ze, Yep.
Ik en mijn collega en dan nog 2 andere via werk.
Dus waren nog 2 spots over :+

Btw, Mic & Ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
tha_crazy schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:52:
[...]

[...]

Ik noteer ze, Yep.
Ik en mijn collega en dan nog 2 andere via werk.
Dus waren nog 2 spots over :+

Btw, Mic & Ervaring?
Beide aanwezig, alleen met de nieuwe "hotfix" dat random spelers getelepoort worden bij Atheon is nieuw voor mij (ik bleef altijd de supplicants afknallen).

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackP
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-04-2022
DeBierVampier schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:52:
[...]

Beide aanwezig, alleen met de nieuwe "hotfix" dat random spelers getelepoort worden bij Atheon is nieuw voor mij (ik bleef altijd de supplicants afknallen).
Same

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Wanneer wordt die Vanguard Strike rank gereset zodat ik weer marks kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
gise schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:58:
Wanneer wordt die Vanguard Strike rank gereset zodat ik weer marks kan halen?
Elke dinsdag om 11.00 wordt alles gereset. Weekly, Nightfall, Mark-cap, etc, etc, etc.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Bij mij staat die mark-cap bar bij die strikes nog helemaal vol als ik kijk in de game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

DeBierVampier schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:52:
[...]

No problem, leren we je wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
gise schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:00:
Bij mij staat die mark-cap bar bij die strikes nog helemaal vol als ik kijk in de game
Moet je even uitloggen en weer inloggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
gise schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:00:
Had ik net ook. Even in- en uitloggen. Zelfde bug als degene die je dubbele bounties geeft. Heeft er waarschijnlijk mee te maken dat je voor de weekly reset al bent ingelogd.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Thanks! that did the trick :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-10 22:15
Wij gaan aanstaande vrijdag om 22:30 VoG weer clearen op de Xbox One.
5 man van het "vaste" team zijn aanwezig, hebben dus nog een relaxte random nodig.

Zou fijn zijn als je VoG al een keer gecleared hebt, maar niet noodzakelijk want dan lullen we je er wel doorheen, dan liefst wel level 28 ofzo.

GT : DaNiSeL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney1984
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 23:33
Wanneer gaan we eens nieuwe content krijgen?
Ben de raids echt zat!
Vault of glass ook wel gezien nu aantal x op normal gedaan te hebben en Hard.

Game is wel een beetje aan het leegbloeden, zie namelijk steeds minder mensen in de tower etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-10 19:20
Is die hotfix patch nu uitgebracht? Want ik zie er geen melding van op Bungie.net, en op Reddit is ook iedereen stil. Zou betekenen dat je nog steeds met de drie achterste mensen wordt geteleport.

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Ja volgens mij wordt de patch pas later deze week uitgebracht als ik het bericht goed na lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
jesse111 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:05:
Ja volgens mij wordt de patch pas later deze week uitgebracht als ik het bericht goed na lees.
Vorige week toen de Templar gepatcht werd zodat je niet meer op de sniperplatforms kon staan hebben wij de raid op dinsdagavond nog gehaald terwijl dat nog wel kon. De update kwam toen ergens rond 19.00 uit maar omdat wij er al in zaten konden we doorspelen.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Maar ik zie trouwens helemaal nergens in die weekly update staan dat ze die rand glitch ook gaan patchen bij de templar.
Nog een keer de 5e kist halen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-10 15:24
KunDun schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:26:
Wij gaan aanstaande vrijdag om 22:30 VoG weer clearen op de Xbox One.
5 man van het "vaste" team zijn aanwezig, hebben dus nog een relaxte random nodig.

Zou fijn zijn als je VoG al een keer gecleared hebt, maar niet noodzakelijk want dan lullen we je er wel doorheen, dan liefst wel level 28 ofzo.

GT : DaNiSeL
Als je nog steeds plek hebt, dan doe ik graag mee :) lvl 29 hunter, heb VoG al gecleared.
GT: GrEyFoX1987

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
jesse111 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:10:
Maar ik zie trouwens helemaal nergens in die weekly update staan dat ze die rand glitch ook gaan patchen bij de templar.
Nog een keer de 5e kist halen :+
Met een beetje team kun je dat ook goed doen zonder te glitchen he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Michaelg schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:12:
[...]

Met een beetje team kun je dat ook goed doen zonder te glitchen he.
Dat klopt, maar ik zit vaak met random mensen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 2 dagen geleden een nieuwe Titan begonnen. Want als je lvl 29 bent heb je weinig te doen na dailies.
Maar die shoulder charge is fking hilarisch. En hun armor is pittig stoer. Nu lvl 21.

Ik ga misschien nog een 2de warlock maken voor raid gear. Niet helemaal leuk maar de drops in raids word ik een beetje ziek van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:20:
Ik heb 2 dagen geleden een nieuwe Titan begonnen. Want als je lvl 29 bent heb je weinig te doen na dailies.
Maar die shoulder charge is fking hilarisch. En hun armor is pittig stoer. Nu lvl 21.

Ik ga misschien nog een 2de warlock maken voor raid gear. Niet helemaal leuk maar de drops in raids word ik een beetje ziek van.
Als je die shoulder charge doet moet je voor de grap ook eens springen op het moment van impact. In plaats van een schouder geeft hij/zij dan een knietje _/-\o_

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

jesse111 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:19:
[...]

Dat klopt, maar ik zit vaak met random mensen :+
1e keer raid, templar in 1 keer dood.
Wel 1 gast gekickt omdat die steeds de relic oppakte terwijl wij nog bezig waren met de uitleg.

Was ook een PuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Laatst online: 21:25

Convoy

g44p

Hier ook iemand (lvl29 Hunter & Warlock) die altijd in is voor de Raid, prim3rs is mn xbl nick ;)

p.s. meerdere keren de VoG gecleard 8)

[ Voor 18% gewijzigd door Convoy op 21-10-2014 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Laatst online: 20-11-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:47:
[...]

Tweakers clan zit volgends mij al een tijdje vol.
Ah, jammer. Dan hou ik dit topic gewoon wat strakker in de gaten voor raids! Heb me alvast ingelezen, maar ga me ook nog even wat 'inkijken'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TripleM schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:34:
[...]

Ah, jammer. Dan hou ik dit topic gewoon wat strakker in de gaten voor raids! Heb me alvast ingelezen, maar ga me ook nog even wat 'inkijken'.
Ik zin in de clan Landgenoten. Ik denk dat die nog wel plek heb als je intressen heb.
http://www.bungie.net/en/Clan/Forum/244539

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
greyfox1987 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:11:
[...]

Als je nog steeds plek hebt, dan doe ik graag mee :) lvl 29 hunter, heb VoG al gecleared.
GT: GrEyFoX1987
Heb je toegevoegd en een bericht gestuurd via Smartglass :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soepurb
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17-10 19:28
anders hebben wij nog wel een plekje bij DuRP ( Dutch Raiding Party ) kunnen altijd extra VOG leden gebruiken om nog meer runs te kunnen doen....

http://www.bungie.net/en/Clan/Forum/317154

runnen minimaal 3 a 4 keer per week

Voor de echte die hards ook Hard runs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
Convoy schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:30:
Hier ook iemand (lvl29 Hunter & Warlock) die altijd in is voor de Raid, prim3rs is mn xbl nick ;)

p.s. meerdere keren de VoG gecleard 8)
Ik voeg je toe, je weet nooit hoe het loopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Vraag voor mensen met meerdere characters, waarom maken de meesten een nieuwe guardian aan met een andere class (titan / warlock / die ander) je kan toch beter een nieuwe guardian maken in dezelfde class? als je die dan levelt naar level 20, dan kan je ook je primary armor even in de vault zetten en dan is je nieuwe char ook gelijk level 27 / 28 / 29 en als je klaar bent met de weeklies voor de coins zet je je armor weer terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gise schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:39:
Vraag voor mensen met meerdere characters, waarom maken de meesten een nieuwe guardian aan met een andere class (titan / warlock / die ander) je kan toch beter een nieuwe guardian maken in dezelfde class? als je die dan levelt naar level 20, dan kan je ook je primary armor even in de vault zetten en dan is je nieuwe char ook gelijk level 27 / 28 / 29 en als je klaar bent met de weeklies voor de coins zet je je armor weer terug
Ik maakt de 2e een titan ipv warlock omdat ik met mn broertje een nieuw game wilde beginnen. Als ik een 3de maak wordt het een warlock voor raid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-10 15:18
Ben nu bezig m'n 2e warlock te levelen. Had een lvl 25 Hunter, maar die class bevalt me totaal niet. Verder heb ik voor de verandering nog een lvl 26 titan (naast de lvl 29 warlock).

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-10 13:29
Dat is ook wat ik ga doen vanaf komende week.
Heb reeds een 28 hunter en een 22 Titan. Warlock vind ik niets.
Dus tijd voor een 2e hunter. ;)

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-10 19:20
Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:20:

Heerlijk is dat hè? :+ Ik heb naast m'n main Warlock ook een Titan alt, en het melee'en vind ik altijd het mooiste als ik daar op speel. Gewoon lekker een groep mobs in duiken, en alles met je vuisten neer slaan :D

PS5 PSN: UnrealKazu

Pagina: 1 ... 95 ... 138 Laatste

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2