In dat gebouwtje gaan staan met de trap omlaag.Qualixo schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 19:11:
Arg ik haat de gunsmith.. Al 4 dagen om 3u aan kijken maar geen rare usion rifles..
Onderhand al 6 gevonden met engrams..
Wel de exotic MG binnen gehaald al is het wel een crap spray and pray ding.. recoil is bizar..
Mijn rare MG is stukken beter.. hoop dat upgrades de recoil nog naar beneden halen anders is het scrappen voor materials.
Had bijna de weekly nightfall alleen gehaald.. tot ik bij de vliegende bol zonder ammo zat, en even spanking kreeg terwijl ik ammo pack aan laden was via menu...
Dat het niet in de nightfall gebeurt heeft te maken met de jugler modifier die aanstaat. Normaal gesproken zou het zonder die modifier wel gebeurenVerwijderd schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 12:40:
[...]
Niet in nightfall. Wel als je gerevived wordt maar niet als alles leeg is. In de meeste modes gebeurt dat laatste wel.
PSN: MrMistral
Heb gehoord dat als je bijv de weekly nightfall doet die al als 4 strikes telt... Zelf niet geprobeerd maar uit betrouwbare bron vernomenBokkie schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 09:42:
Gisteren eindelijk mijn eerste exotic bounty gekregen...
Nu moet ik 25 strikes doen >_< Hoezo tijdrovend.....
PSN ID = steppa87
Vanguard Tiger telt als 2 als ik mij dat goed herinner, beetje engrams verzamelen...icm gewone bounties zo gedaan dus. Veel leuker dan lage level strikes doen.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Tellen gewoon als 1 strike hoor, ik heb voor die 25 strikes 10x de tiger gedaan en 15x summoning pits, die vond ik persoonlijk het snelste om te halen, max 10min per keer. Neemt niet weg dat al die blauwe engrams vooral goed zijn voor je cryptarcrank, blauwe engrams zelf leveren meestal rommel op, maar rank up bij de crypto is heel vaak wel prijs.
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
ik zit te zoeken naar Xur maar die kan ik niet vinden. is hij er nu nog wel?
Die is al weg:Pcorporalnl schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 15:01:
ik zit te zoeken naar Xur maar die kan ik niet vinden. is hij er nu nog wel?
damm ik loop hem elke keer mis. Van wanneer tot en met wanneer is hij er dan? op internet staat vrijdag t/m zondag ( nu dus 17 t/m 19 )
Ik weet niet de precieze tijd maar ergens tot zondag ochtend voor ons.corporalnl schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 15:03:
[...]
damm ik loop hem elke keer mis. Van wanneer tot en met wanneer is hij er dan? op internet staat vrijdag t/m zondag ( nu dus 17 t/m 19 )
Van 11 uur vrijdagochtend tot 9 uur zondagochtend dacht ik. Maar exacte tijden zijn wel via google te vinden.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
ah ok thx volgende keer zaterdag kijkensphere87 schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 15:07:
[...]
Ik weet niet de precieze tijd maar ergens tot zondag ochtend voor ons.
Welk level kan je cryptarch eigenlijk worden? Die van mij is nu 26 en er lijkt geen einde aan te komen. Idem voor vanguard, toen ik begon te spelen dacht ik bij mijzelf dat ik nooit die level drie ging halen voor die achievement en om wapens te kopen, nu ben ik level 6 en het gaat maar door. Ben maar future war cult aan het level nu, al aardig onderweg naar level 3.
Aanstaande dinsdag weer een druk avondje, nightfall, weekly, daily en hopelijk het vertrouwde team bij elkaar voor de raid. Fingers crossed voor de raid gauntlets, als ze vallen ben ik op uitzondering van een stapeltje shards level 30! Moet wel weer een giga berg met zooi verzamelen dus dat worden weer chest runs! M'n ice breaker is max level, Vision of Confluence is bijna max en heeft de Oracle dmg boost. Ben heel erg benieuwd wat het extra gaat doen.
Wanneer komt die achterlijke patch voor het atheon deel van de raid? Die baby bumbers tegen het cheesen begrijp ik als geen ander maar de teleport slaat nergens op.
Aanstaande dinsdag weer een druk avondje, nightfall, weekly, daily en hopelijk het vertrouwde team bij elkaar voor de raid. Fingers crossed voor de raid gauntlets, als ze vallen ben ik op uitzondering van een stapeltje shards level 30! Moet wel weer een giga berg met zooi verzamelen dus dat worden weer chest runs! M'n ice breaker is max level, Vision of Confluence is bijna max en heeft de Oracle dmg boost. Ben heel erg benieuwd wat het extra gaat doen.
Wanneer komt die achterlijke patch voor het atheon deel van de raid? Die baby bumbers tegen het cheesen begrijp ik als geen ander maar de teleport slaat nergens op.
Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
Net nightfall solo gehaald. Was op very hard.
Kreeg mooie exotic gun. Plan c. Nu nog 98 fusion kills maken..
Kreeg mooie exotic gun. Plan c. Nu nog 98 fusion kills maken..
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Raid meerdere keren geprobeerd met een team, laatste stukje atheon gaat gewoon niet lukken... Helaas weinig tijd om te spelen ivm werk/ gezin, maar als er een team is die iemand een keer tekort komt voor de raid; Dutch-President
Ben Titan level 27/28 ( net nieuwe armor, dus weer een stapje terug)
PS. in een verzoek graag Tweakers vermelden
[ Voor 7% gewijzigd door randy_e op 19-10-2014 17:03 ]
psn: Dutch-President
Xbox one of ps?
[ Voor 15% gewijzigd door LuisjeNL op 19-10-2014 18:39 ]
Lichtpuntje...
Servers instabiel? Ben al diverse keren halverwege een missie er uit gemikt (XBox One).
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Neem aan PS3 of 4 gezien z'n sigLuisjeNL schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 18:39:
Xbox one of ps?
Ha idd niet geheel onbelangrijk, sorry ...randy_e schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 17:01:
Raid meerdere keren geprobeerd met een team, laatste stukje atheon gaat gewoon niet lukken... Helaas weinig tijd om te spelen ivm werk/ gezin, maar als er een team is die iemand een keer tekort komt voor de raid; Dutch-President
Ik speel op ps4
psn: Dutch-President
Atheon likes me 
Kreeg in de laatste drop na het beeindigen van de vault of glass : Atheon's Epilogue, Patience and Time en Glass Minuet
Kreeg in de laatste drop na het beeindigen van de vault of glass : Atheon's Epilogue, Patience and Time en Glass Minuet

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Secondary character ofzo? Dacht je hem al gedaan had.justifire schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 21:14:
Atheon likes me
Heb maar 1 character, moest laatste stage van Atheon nogBunta schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 21:27:
[...]
Secondary character ofzo? Dacht je hem al gedaan had.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Is er hier al eens iemand die de vijfde chest in VoG heeft geopend, en zo ja, wat zit daar in? Ook spirit bloom net zoals de Templar chest? Ik kan er weinig over vinden op het internet...
PS5 PSN: UnrealKazu
5de chest is dezelfde als de eerste chest maar dan via een andere weg.Kazu schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 22:28:
Is er hier al eens iemand die de vijfde chest in VoG heeft geopend, en zo ja, wat zit daar in? Ook spirit bloom net zoals de Templar chest? Ik kan er weinig over vinden op het internet...
Zijn dus officieel maar 4 chests.
Lekker hoor, enjoy!justifire schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 21:14:
Atheon likes me
Atheon's Epilogue was welkom, fijne primary naast de Ice Breaker.
Patience and Time is leuk maar de Ice Breaker blijft toch het beste wapen in Destiny.
Bedoel dik 3000 dmg en infinite ammo, met uitschieters naar 27k dmg, daar lijkt de beste rocket launcher nog een klappertjespistool bij.
Verder ben ik Handcannon fan dus blijf toch met Thorn en The Last Word spelen.
Luxe problemen
Nee, ik bedoel de vijfde chest die alleen spawnt als je in de Templar encounter ervoor zorgt dat hij nooit teleport. Als je dan de alternatieve route vanaf de spirit bloom chest pakt, kan je halverwege afbuigen en kom je in een kamer terecht waar de vijfde chest spawnt.justifire schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 22:30:
[...]
5de chest is dezelfde als de eerste chest maar dan via een andere weg.
Zijn dus officieel maar 4 chests.
Oke die wist ik niet.Kazu schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 22:45:
[...]
Nee, ik bedoel de vijfde chest die alleen spawnt als je in de Templar encounter ervoor zorgt dat hij nooit teleport. Als je dan de alternatieve route vanaf de spirit bloom chest pakt, kan je halverwege afbuigen en kom je in een kamer terecht waar de vijfde chest spawnt.
Zowieso, nooit teleporteerd ?!
Zo eindelijk level 20. Nu mag ik echt meedoen
Nog even verder research gedaan naar de Templar teleport chest, en het is toch nog steeds niet helemaal duidelijk wat de chest spawnt. Er is een consensus dat het óf te maken heeft met het aantal teleports, óf met de tijd waarin je de Templar killt.
Er zijn groepen die de chest hebben geloot nadat ze de Templar niet hebben laten teleporten, maar ook groepen die hem heel snel hebben gekilled waarbij hij wel heeft geteleport. Af en toe zie je ook nog reacties van mensen waarbij de Templar zelfs ge-enraged is en ze alsnog de chest hebben kunnen looten.
Leuke puzzel, die chests
. Er zijn zelfs mensen die hardnekkig geloven in Bungie's liefde voor het cijfer 7, en dus geloven dat er nog 2 andere chest spawns zijn. Hierbij is de mogelijke spawnplek in de jumping puzzle room wel het meest hardnekkig, en ik denk ook dat die daadwerkelijk gekraakt gaat worden.
Er zijn groepen die de chest hebben geloot nadat ze de Templar niet hebben laten teleporten, maar ook groepen die hem heel snel hebben gekilled waarbij hij wel heeft geteleport. Af en toe zie je ook nog reacties van mensen waarbij de Templar zelfs ge-enraged is en ze alsnog de chest hebben kunnen looten.
Leuke puzzel, die chests
Zal mij niet verbazen als iedereen netjes alle platforms gebruikt om beneden te komen er een kistje vrij komt.Kazu schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 23:53:
Nog even verder research gedaan naar de Templar teleport chest, en het is toch nog steeds niet helemaal duidelijk wat de chest spawnt. Er is een consensus dat het óf te maken heeft met het aantal teleports, óf met de tijd waarin je de Templar killt.
Leuke puzzel, die chests. Er zijn zelfs mensen die hardnekkig geloven in Bungie's liefde voor het cijfer 7, en dus geloven dat er nog 2 andere chest spawns zijn. Hierbij is de mogelijke spawnplek in de jumping puzzle room wel het meest hardnekkig, en ik denk ook dat die daadwerkelijk gekraakt gaat worden.
Waarom anders al die platforms terwijl je in 1-2 jumps beneden kan komen ?
Gisteren tot 16 strikes gekomen, wat een geestdodende bedoening 
Hielp niet mee dat ik al aan mijn 100 marks zat en de Tiger playlist dus niet echt de moeite waard was.
dus maar een lvl 10 vriend geholpen lvl 12 te worden dmv summoning pit runs.
Heb nog tot vrijdag om de overige strikes te pakken, aangezien ik later ook iets van xur moet kopen.
Hoop maar dat bad juju het waar is
Hielp niet mee dat ik al aan mijn 100 marks zat en de Tiger playlist dus niet echt de moeite waard was.
dus maar een lvl 10 vriend geholpen lvl 12 te worden dmv summoning pit runs.
Heb nog tot vrijdag om de overige strikes te pakken, aangezien ik later ook iets van xur moet kopen.
Hoop maar dat bad juju het waar is
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik word echt zo moe van die bounty voor Thorn... Dat crucible stuk is gewoon zo frustrerend dat het perse met Void damage moet. Ok ben een Warlock maar toch.. gaat zoveel tijd in zitten...
Of heeft iemand goede tips hiervoor? Heb een void shotgun en HMG gekocht omdat ik die niet had..
Of heeft iemand goede tips hiervoor? Heb een void shotgun en HMG gekocht omdat ik die niet had..
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Zorgen dat je atheons epiloque krijgt
Primary auto rifle met void damage....
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Heb het als hunter in 2 uurtjes gedaan met een void shotgun en heavy machine gun in game modus Clash, dus het is goed te doen als je even doorbikkelt.Scrisissszzz schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 08:17:
Ik word echt zo moe van die bounty voor Thorn... Dat crucible stuk is gewoon zo frustrerend dat het perse met Void damage moet. Ok ben een Warlock maar toch.. gaat zoveel tijd in zitten...
Gisteren de Weekly strike solo gedaan met de icebreaker zonder dood te gaan.
Is de Nightfall qua moeilijkheid te vergelijken of is het veel pittiger?
Is de Nightfall qua moeilijkheid te vergelijken of is het veel pittiger?
ik vond hem makkelijker. Omdat je dan void burner hebt (en ik dus een void primary heb). Je doet dan zoveel meer damage.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Maat van mij zit ook op dat bounty onderdeel, elke keer in PVP zit hij te kwijlen op mensen met de void autiorfle uit VoG, om vervolgens na afloop weer te vloeken over het feit dat hij te vaak is doodgegaan en dus met minder kills zit dan toen de pvp match begon
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik zit inmiddels op 8 exotic wapens. En nu weet ik niet of dat mazzel is en of meer mensen dat hebben maar ik vraag me af wat er nu aan gear nog bijzonder voor me gaat zijn. Ik hoop dat ze met de uitbreidingen de level cap verhogen en dat er een nieuwe class wapens bij gaat komen...
gisteren weer een groep geholpen met de Raid en uiteindelijk bij de Templar hebben we hem gekilled zonder dat hij ging telepoortenKazu schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 23:53:
Leuke puzzel, die chests. Er zijn zelfs mensen die hardnekkig geloven in Bungie's liefde voor het cijfer 7, en dus geloven dat er nog 2 andere chest spawns zijn. Hierbij is de mogelijke spawnplek in de jumping puzzle room wel het meest hardnekkig, en ik denk ook dat die daadwerkelijk gekraakt gaat worden.
daarna gingen we via de Spirit boom Kist doorgang naar beneden maar dan net voordat je helemaal beneden bent heb je ook nog een ruimte die een beetje lastig is te vinden is doordat de doorgang een klein zwart gat is maar daar lag dus idd ook een kistje bij een oude afgebrokkelde ronde deur
ik kreeg er weer 2 x ascendant shards uit volgens de gast die ons dit kistje liet vinden moet er in het doolhof ook nog een 3de kistje zijn volgens hem ergens achterin maar dan mag je helemaal niet ontdekt worden maar hij wist ook niet precies waar.
en bij die jump pads daar heb ik zelf ook het vermoeden dat er nog meer te vinden is.
als je bv.. aan de overkant aankomt en dan richting altheon gaat dan zie je daar rechts op een zwevend platform zo'n portal (Stargate) vraag me af of die ook nog op een of andere manier geaktieveerd kan worden.
PSN: FreakGIB
Hadden jullie dan die spirit bloom chest ook geopend? Want ik lees af en toen nog wel eens dat de teleport chest niet spawnt als je de spirit bloom chest opent.FreakGIB schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 09:08:
[...]
gisteren weer een groep geholpen met de Raid en uiteindelijk bij de Templar hebben we hem gekilled zonder dat hij ging telepoorten
daarna gingen we via de Spirit boom Kist doorgang naar beneden maar dan net voordat je helemaal beneden bent heb je ook nog een ruimte die een beetje lastig is te vinden is doordat de doorgang een klein zwart gat is maar daar lag dus idd ook een kistje bij een oude afgebrokkelde ronde deur
ik kreeg er weer 2 x ascendant shards uit volgens de gast die ons dit kistje liet vinden moet er in het doolhof ook nog een 3de kistje zijn volgens hem ergens achterin maar dan mag je helemaal niet ontdekt worden maar hij wist ook niet precies waar.
en bij die jump pads daar heb ik zelf ook het vermoeden dat er nog meer te vinden is.
als je bv.. aan de overkant aankomt en dan richting altheon gaat dan zie je daar rechts op een zwevend platform zo'n portal (Stargate) vraag me af of die ook nog op een of andere manier geaktieveerd kan worden.
Als je dood gaat in de raid zie je ook specifieke score notaties zoals aantal teleportaties van de Templar, en het aantal keer Time's Vengeance van Atheon. Men denkt dus dat het spawnen van de kistjes daar mee te maken heeft, want waarom zouden ze het anders melden. De kamers waar de Gorgon kisten in staan worden ook afgesloten zodra je een keer gespot wordt door een Gorgon. D'r zijn ook al groepen bezig om te kijken of het killen van alle Gorgons een nieuwe chest spawnt, maar het schijnt dat na 5 kills de 6e immune wordt voor alle aanvallen
Oh dan is dat ook random, want ik had een keer met mn team 1 gorgon gekilled en de volgende die we probeerden te killen was immuun.Kazu schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 09:12:
[...]
Hadden jullie dan die spirit bloom chest ook geopend? Want ik lees af en toen nog wel eens dat de teleport chest niet spawnt als je de spirit bloom chest opent.
Als je dood gaat in de raid zie je ook specifieke score notaties zoals aantal teleportaties van de Templar, en het aantal keer Time's Vengeance van Atheon. Men denkt dus dat het spawnen van de kistjes daar mee te maken heeft, want waarom zouden ze het anders melden. De kamers waar de Gorgon kisten in staan worden ook afgesloten zodra je een keer gespot wordt door een Gorgon. D'r zijn ook al groepen bezig om te kijken of het killen van alle Gorgons een nieuwe chest spawnt, maar het schijnt dat na 5 kills de 6e immune wordt voor alle aanvallen
Misschien is het een fixed Gorgon die immuun is?
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
ja we hebben die spiritbloom kist geopend dus dat maakt niet uit.Kazu schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 09:12:
[...]
Hadden jullie dan die spirit bloom chest ook geopend? Want ik lees af en toen nog wel eens dat de teleport chest niet spawnt als je de spirit bloom chest opent.
PSN: FreakGIB
Zo zie je maar, de Raid blijft een mysterie. Het zou me niets verbazen als over een tijdje hele nieuwe dingen/methoden gevonden worden.
M.b.t. Die exotic bounties, ik ben die dingen spuug en spuugzat. Ik had er twee staan in m'n lijst, kreeg ik er afgelopen weekend weer eentje voorgeschoteld. Heel die crucible kan me gestolen worden. Alles eruit gegooid, dit was inmiddels de zevende die ik gecanceld heb. Laat Bungie gewoon even lekker normale bounties maken voor mensen die een bloed hekel aan PvP hebben.
*einde rant*
M.b.t. Die exotic bounties, ik ben die dingen spuug en spuugzat. Ik had er twee staan in m'n lijst, kreeg ik er afgelopen weekend weer eentje voorgeschoteld. Heel die crucible kan me gestolen worden. Alles eruit gegooid, dit was inmiddels de zevende die ik gecanceld heb. Laat Bungie gewoon even lekker normale bounties maken voor mensen die een bloed hekel aan PvP hebben.
*einde rant*
Ik heb zelf ook weinig met PvP moet ik zeggen maar dat is ook het enige minpuntje die ik kan bedenken.
De afgelopen week was iedereen in de clan hoog level genoeg om goed aan de raid mee te kunnen doen. Als je dan jongens hoort zeggen dat het samenwerken, het uitzoeken en de algehele intensiteit ze een WoW gevoel terug geeft dan vind ik dat toch wel een toffe vergelijking. Op internet en hier op tweakers lees je ook regelmatig een WoW vergelijking. En of de vergelijking nu terecht is of niet, relevant of niet en positief of negatief, dit lijkt me voor een ontwikkelaar in een genre wat de afgelopen jaren compleet uitgemolken was toch het grootste compliment wat je kunt krijgen. Destiny is een game die voor mij nu al een plekje in mn top 3 heeft veroverd en wat mij betreft ook de absolute game of the year.
De afgelopen week was iedereen in de clan hoog level genoeg om goed aan de raid mee te kunnen doen. Als je dan jongens hoort zeggen dat het samenwerken, het uitzoeken en de algehele intensiteit ze een WoW gevoel terug geeft dan vind ik dat toch wel een toffe vergelijking. Op internet en hier op tweakers lees je ook regelmatig een WoW vergelijking. En of de vergelijking nu terecht is of niet, relevant of niet en positief of negatief, dit lijkt me voor een ontwikkelaar in een genre wat de afgelopen jaren compleet uitgemolken was toch het grootste compliment wat je kunt krijgen. Destiny is een game die voor mij nu al een plekje in mn top 3 heeft veroverd en wat mij betreft ook de absolute game of the year.
Gisteren helemaal blij, eindelijk mijn eerste rare item (ben lvl 24 hunter met helaas niet zoveel tijd als de gemiddelde tweaker zo te lezen). Ik naar de cryptarch, krijg ik leg-armor voor een warlock....... Wat moet ik daar nou mee 
Het enige minpuntje aan deze game vind ik dat je niet kan kiezen of je de daily/weekly/nightly met bijvoorbeeld 2 random players kunt doen. Dus de enige mogelijkheid is dat je vrienden moet hebben die ze willen spelen. Er zou een keuze menu moeten zijn dat je kan aangeven "zoek voor twee random players". Verder voor mij de beste game sinds zeer lange tijd!
Het enige minpuntje aan deze game vind ik dat je niet kan kiezen of je de daily/weekly/nightly met bijvoorbeeld 2 random players kunt doen. Dus de enige mogelijkheid is dat je vrienden moet hebben die ze willen spelen. Er zou een keuze menu moeten zijn dat je kan aangeven "zoek voor twee random players". Verder voor mij de beste game sinds zeer lange tijd!
[ Voor 43% gewijzigd door Biatch op 20-10-2014 10:01 ]
Ik heb gisteren even snel een montage in elkaar geknutseld na een paar uur spelen, de kwaliteit is nogal wisselvallig helaas doordat ik van stream kwaliteit geswitched ben na een poosje door dikke lag.
Ik weet dat de kills niet veel voorstellen, ik heb vroeger op een vrij hoog niveau CS 1.6 gespeeld en daarna MW3, maar moet nog steeds erg wennen aan FPS games op een console en dit is ook mijn eerste console-shooter sinds Halo Combat Evolved
, maar het wordt steeds beter:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ho_IPKsqXHg]
Ik speel voornamelijk PVP, mochten er mensen zijn die samen willen spelen add dan StevenzeNL (PS4)
Ik weet dat de kills niet veel voorstellen, ik heb vroeger op een vrij hoog niveau CS 1.6 gespeeld en daarna MW3, maar moet nog steeds erg wennen aan FPS games op een console en dit is ook mijn eerste console-shooter sinds Halo Combat Evolved
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ho_IPKsqXHg]
Ik speel voornamelijk PVP, mochten er mensen zijn die samen willen spelen add dan StevenzeNL (PS4)
Verdomme, wat een kutgame
naja niet heus maar ik ben een beetje geirriteerd nu. Ik speel veel samen met een vriend van me, en hij is een Hunter. Hij was op level 23 toen ik level 24 was, en hij is nu gewoon level 26 terwijl ik nog steeds 24 ben.
De vraag is echter hoe dat mogelijk is. Hij heeft 1 exotic helm, en die heeft hij gekocht. Daarmee ging hij van level 24 naar level 25. Voor de rest vloekt en tiert ie omdat ie geen Legendary drops krijgt. Hij heeft verder geen armor, geen wapens, niks.
Ik ben een level 24 Titan, en heb legendary primary, secondary en heavy weapons, en ik heb een Legendary Body armor, maar verder dan dat kom ik gewoon niet. Ik ben en blijf level 24, en die maat van me geeft aan dat ie niet exact weet wat ie gedaan heeft om door te gaan naar Level 26.
Ik weet wel dat ik spul kan kopen bij Xur in 't weekend. Ik ben veel te laat begonnen met bounties, waardoor ik nu nog steeds maar rank 1 ben. Ik zit wel heel dichtbij rank 2, nog 4 punten ofzo, en vandaag wordt als het goed is de hele handel gereset waardoor ik de bounties die ik al had weer opnieuw kan gaan doen?
Maar goed, het is dus of levelen in de Crucible en dan je spul kopen of simpelweg geluk hebben bij drops in de raids ofzo? Want ik vind kopen eigenlijk gewoon 'niet echt' zeg maar, maar ik ga het toch doen omdat ik af wil van dat level 24. Ik had bij Xur gekeken en die had een exotic body armor geloof ik voor 13 Strange Coins voor Titan, maar ik had er maar 11. Uiteraard heb ik er inmiddels 13 maar ja
Verder vraag ik me af...ik lees wel dat in de Crucible de verschillen in wapens en zo gelijk getrokken worden, maar ik vraag me wel af of dat waar is want soms word ik afgeknald door lui met bv een Auto Rifle en dan wordt ik 2 of 3x geraakt en dood.
Ik speel zelf met een...hoe heet die Auto Rifle...Midnight ofzo? en ik heb echt bijna een hele clip nodig om een tegenstander om te leggen, en dan zijn alle kogels gewoon raak dus he. Ik weet dus niet zo goed waar ik in moet investeren. Een betere gun, of betere gear, want met een gun ga ik geen level naar boven, maar continue met 3 kogels afgeknald worden wordt ook een beetje vervelend.
De vraag is echter hoe dat mogelijk is. Hij heeft 1 exotic helm, en die heeft hij gekocht. Daarmee ging hij van level 24 naar level 25. Voor de rest vloekt en tiert ie omdat ie geen Legendary drops krijgt. Hij heeft verder geen armor, geen wapens, niks.
Ik ben een level 24 Titan, en heb legendary primary, secondary en heavy weapons, en ik heb een Legendary Body armor, maar verder dan dat kom ik gewoon niet. Ik ben en blijf level 24, en die maat van me geeft aan dat ie niet exact weet wat ie gedaan heeft om door te gaan naar Level 26.
Ik weet wel dat ik spul kan kopen bij Xur in 't weekend. Ik ben veel te laat begonnen met bounties, waardoor ik nu nog steeds maar rank 1 ben. Ik zit wel heel dichtbij rank 2, nog 4 punten ofzo, en vandaag wordt als het goed is de hele handel gereset waardoor ik de bounties die ik al had weer opnieuw kan gaan doen?
Maar goed, het is dus of levelen in de Crucible en dan je spul kopen of simpelweg geluk hebben bij drops in de raids ofzo? Want ik vind kopen eigenlijk gewoon 'niet echt' zeg maar, maar ik ga het toch doen omdat ik af wil van dat level 24. Ik had bij Xur gekeken en die had een exotic body armor geloof ik voor 13 Strange Coins voor Titan, maar ik had er maar 11. Uiteraard heb ik er inmiddels 13 maar ja
Verder vraag ik me af...ik lees wel dat in de Crucible de verschillen in wapens en zo gelijk getrokken worden, maar ik vraag me wel af of dat waar is want soms word ik afgeknald door lui met bv een Auto Rifle en dan wordt ik 2 of 3x geraakt en dood.
Ik speel zelf met een...hoe heet die Auto Rifle...Midnight ofzo? en ik heb echt bijna een hele clip nodig om een tegenstander om te leggen, en dan zijn alle kogels gewoon raak dus he. Ik weet dus niet zo goed waar ik in moet investeren. Een betere gun, of betere gear, want met een gun ga ik geen level naar boven, maar continue met 3 kogels afgeknald worden wordt ook een beetje vervelend.
Och ja, je moet toch wat he.
Geduld. Als je maar lang genoeg door speelt heb je vanzelf genoeg vanguard of crucible marks om legendary gear te kopen. Als je je legendary gear upgrade ga je vanzelf (langzaam) omhoog (na upgrades geeft legendary gear meer light). Het enige dat je nu dus kunt doen is: strikes spelen, dailies/weekly doen, pvp'en... En ja, als je een beetje geluk hebt gaat het allemaal sneller.
En voor wat betreft pvp; in principe moet je met een auto-rifle prima uit de voeten kunnen. Het is heel belangrijk om altijd op het hoofd te richten (of in de buurt van het hoofd), dan gaan ze sneller neer. Daarnaast, gebruik je super wanneer je kunt, dat is eigenlijk een gegarandeerde kill. Ook helpt het om je granaten goed te mikken, gooi granaat, en schiet de rest van het leven er af met je auto-rifle. En als je heavy ammo ziet: altijd pakken! En gebruik bij voorkeur een machine gun ipv rocket launcher. Met machine gun kun je vele kills maken, terwijl je met rocket launcher meestal tot maximaal 2 kills komt.
Als je een kleine map speelt: shotgun. Grote map: sniper rifle. Shotgun is op dit moment bijzonder krachtig.
En natuurlijk; hoe beter je de map kent, hoe beter je presteert en kunt manoeuvreren. Na verloop van tijd ken je alle maps uit je hoofd, en zul je zien dat je het gedrag van je tegenstander steeds vaker kunt voorspellen (en daar voordeel uit halen).
Ik ben zelf ook geen crucible koning. Maar ik ben inmiddels wel op het niveau aangekomen dat ik altijd wel minstens 15 kills maak, een positieve k/d ratio heb.. met andere woorden, ik heb wel het gevoel dat ik soms het verschil tussen winst en verlies kan maken in pvp. Dan wordt het echt leuk.
Succes.
[ Voor 127% gewijzigd door FreqAmsterdam op 20-10-2014 10:34 ]
Ik heb toch wel wat uurtjes in mijn Warlock zitten, en mijn exotic gauntlets is het enige wat ik heb gekregen, danwel uit de nightfall raid toen ik met hogere levels mee kon rennen. Verder heb ik alles gekocht bij de Vanguard. Ik heb al aardig wat engrams opgeraapt maar het was maar 2 keer een legendary, waar ik 1 keer een blauw item van kreeg en 1 keer een chest voor een titan.
Vriend van me is 2 weken geleden begonnen en ok, aardig wat uurtjes gespeeld. Maar hij krijgt iedere week bij de nightfall een exotic wapen en had met 1 keer de raid alle armor pieces bij elkaar. Ik alleen nog maar shards...
Life is so unfair...
Maar goed. Kom er wel
Vriend van me is 2 weken geleden begonnen en ok, aardig wat uurtjes gespeeld. Maar hij krijgt iedere week bij de nightfall een exotic wapen en had met 1 keer de raid alle armor pieces bij elkaar. Ik alleen nog maar shards...
Life is so unfair...
Maar goed. Kom er wel
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Onthou dat als je patrol missies doet je ook Vanguard reputation verzameld. Als je dus een tijdje deze missies gaat farmen zit je zo aan de level 2. Vervolgens kun je voor 65 marks per stuk boots en gloves bij je Vanguard master kopen.Just_A_User schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:17:
Voor bounties krijg je veel meer rep, maar daarvan heb je er maar 6 per dag. Iedere dag om 11:00u worden deze gereset.
Vergeet daarnaast ook niet om 1 public event per dag mee te pakken. Dat levert de nodige ascendant materials op. Als je ergens patrols aan het doen bent is er altijd wel een public event in de buurt (gebruik een Destiny public event timer website of de Destiny Timers app).
Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant
Ik heb al genoeg gemerkt met Destiny dat alles om gelukt draait vooral met loots maar dat is altijd met een FPS/MMO games, zo heb ik ook vrienden die te veel geluk hebben met hun loots. Enige wat je zelf kan doen is door te blijven spelen en zo snel mogelijk je vanguard level naar 2 en 3 te krijgen om Gear en wapens te kopen alleen heeft heeel veel tijd nodig omdat voor elkaar te krijgen en vooral geduld.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Qua level had ik een tijdje hetzelfde, ik zat ook heel lang op level 24, heb toen toen een helmet gekocht bij Xûr waardoor ik level 25 werd. Ik had tot daar aan toe nog geen één legendary item verkregen en dus inderdaad alleen die Exotic helmet. Daarna heb ik bounties gedaan en vooral ook heel veel patrol missies gedaan op de planeten, deze geven 10 Rep voor de standaard missies en 25 Rep voor de target assassination missie, deze kan je heel snel achter elkaar doen waardoor je snel levelt. Volgens mij hangt het toch wel een beetje samen met je Vanguard level, ik heb namelijk op de dag dat ik vanguard level 2 werd in totaal 5 legendary items ontvangen (via engrams en via de de postmaster) en nog 2 items kunnen kopen (dus in 1 dag van 0 naar 7 legendary items) waardoor ik gelijk van level 25 naar 27 ging.Just_A_User schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:17:
Verdomme, wat een kutgamenaja niet heus maar ik ben een beetje geirriteerd nu. Ik speel veel samen met een vriend van me, en hij is een Hunter. Hij was op level 23 toen ik level 24 was, en hij is nu gewoon level 26 terwijl ik nog steeds 24 ben.
Maar goed, het is dus of levelen in de Crucible en dan je spul kopen of simpelweg geluk hebben bij drops in de raids ofzo? Want ik vind kopen eigenlijk gewoon 'niet echt' zeg maar, maar ik ga het toch doen omdat ik af wil van dat level 24. Ik had bij Xur gekeken en die had een exotic body armor geloof ik voor 13 Strange Coins voor Titan, maar ik had er maar 11. Uiteraard heb ik er inmiddels 13 maar ja![]()
Mijn tip dus ook: doe de bounties en patrols voor het snel levelen van je vanguard reputation en zorg dat je level 2 wordt
Zijn die gouden kistjes eigenlijk de moeite om allemaal op te zoeken? kwam ze in het begin wel eens per ongeluk tegen maar in de latere levels eigenlijk niet meer, ben nu zelf lvl 19.
Die dingen opzoeken m.b.v. van een walkthrough / handleiding op internet heb ik eigenlijk niet zo heel veel zin in.
Die dingen opzoeken m.b.v. van een walkthrough / handleiding op internet heb ik eigenlijk niet zo heel veel zin in.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Vanguard level ja? Dat is wat anders van Crucible rank he? Want die vanguard heb ik eigenlijk weinig tot niets mee gedaan. Het wapen dat ik nu heb draagt dat Vanguard logo, maar die heb ik dus gekregen uit een drop.
Ik ben niet zo van de Patrols en zo, vind ik een beetje saai, ik vind die Crucible wel echt heel erg gaaf. Maar goed, ik zal er dan toch aan moeten geloven denk ik.
Ik ben niet zo van de Patrols en zo, vind ik een beetje saai, ik vind die Crucible wel echt heel erg gaaf. Maar goed, ik zal er dan toch aan moeten geloven denk ik.
Och ja, je moet toch wat he.
De patrols zal wel moeten. Naast die Vangaurd rep kun je dan ook materials bij elkaar doen die je nodig hebt om al die legendary en exotic gear te levelen. Met alle chest runs die er zijn hoeft dat niet lang te duren. Enige wat lang duurt is ascended shards verzamelen voor al die gear.
Voor de 5e in Old Russia krijg je een uncommon sparrow en voor je 3e op de maan krijg je het jade rabbit emblem. Dat zijn volgens mij wel de bijzonderste dingenChaoss schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:09:
Zijn die gouden kistjes eigenlijk de moeite om allemaal op te zoeken? kwam ze in het begin wel eens per ongeluk tegen maar in de latere levels eigenlijk niet meer, ben nu zelf lvl 19.
Gisteren de universal remote gekregen op mijn Titan (2e char) dankzij de nightfall.
Ben toch niet zo'n fan van een shotgun in je primary slot, zelfs niet voor PvP omdat shotguns/fusion rifles net te weinig range hebben en snipers kan ik niet echt mee omgaan zodra mensen te dicht bij lopen.
Daarom is het zaak om zo vroeg mogelijk te beginnen met dagelijks een public event meepakken. Net zoals de daily heroic; deze missies zijn erg makkelijk (twee level 25/26 kunnen hem op 28 doen) en leveren nog meer ascendant mats op.Scrisissszzz schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:12:
De patrols zal wel moeten. Naast die Vangaurd rep kun je dan ook materials bij elkaar doen die je nodig hebt om al die legendary en exotic gear te levelen. Met alle chest runs die er zijn hoeft dat niet lang te duren. Enige wat lang duurt is ascended shards verzamelen voor al die gear.
Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant
Je kan ook alleen de bounties en strikes regelmatig doen en de patrols even laten voor wat ze zijn maar dat kost meer tijd heb ik gemerkt. (Tiger strike levert 25 Reputation op en daar ben je meestal iets van 20-30 minuten mee bezig en voor een patrol kan je binnen 5 minuten afronden waarbij je 10 of 25 Rep krijgt)Just_A_User schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:09:
Vanguard level ja? Dat is wat anders van Crucible rank he? Want die vanguard heb ik eigenlijk weinig tot niets mee gedaan. Het wapen dat ik nu heb draagt dat Vanguard logo, maar die heb ik dus gekregen uit een drop.
Crucible spelen daar komt je Vanguard level inderdaad helaas niet verder mee, wel kan je met je Crucible punten ook Legendary gear kopen
Klopt met die daily ben ikzelf wel blij. Bijna iedere keer 2 shards. Bij de events krijg ik al een week iedere keer energy haha... Die heb ik al 50 ofzo...Arrahant schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:15:
[...]
Daarom is het zaak om zo vroeg mogelijk te beginnen met dagelijks een public event meepakken. Net zoals de daily heroic; deze missies zijn erg makkelijk (twee level 25/26 kunnen hem op 28 doen) en leveren nog meer ascendant mats op.
Nee de moeite niet echt waard (tenzij je een laag level bent)Chaoss schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:09:
http://destiny.wikia.com/wiki/Golden_Loot_Chests
Die op mars zijn wel te doen, 1x Decoherent en een Strange coin.
Ik heb het gevoel dat ik bij de daily nooit rewards krijg. Alleen de Vanguard rep. En wanneer ik de daily uitgespeeld heb krijg ik nooit rewards.Scrisissszzz schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:17:
[...]
Klopt met die daily ben ikzelf wel blij. Bijna iedere keer 2 shards. Bij de events krijg ik al een week iedere keer energy haha... Die heb ik al 50 ofzo...
Heb ondertussen wel 1 exotic chest(xur) en legs en gloves legendary. Maar meer uit drops.
Heb heel hard shards nodig....
Public events? Die komen blijkbaar nooit wanneer ik op patrol ben haha. Heb ook een app om de events bij te houden wanneer ze ergens moeten opduiken. Maar ben daar al achter gekomen dat er niets van die tijden klopt. Heb laatst 15 minuten staan wachten op een event die al lang gestart had moeten zijn.
Wat ik elke dag doe is daily cruccible, daily quest, daily bounties.
En 1 keer in de week de weakly. Maar doe bijna alles solo. Toch level 26 tot zover...
PSN: Totumpaal
De tijden van destinypublicevents.com erbij pakken en overal 3 minuten langer wachten, lopen iets achter op de weergegeven tijd, althans dat is mijn ervaring.totempaal schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:39:
[...]
Ik heb het gevoel dat ik bij de daily nooit rewards krijg. Alleen de Vanguard rep. En wanneer ik de daily uitgespeeld heb krijg ik nooit rewards.
Heb ondertussen wel 1 exotic chest(xur) en legs en gloves legendary. Maar meer uit drops.
Heb heel hard shards nodig....
Public events? Die komen blijkbaar nooit wanneer ik op patrol ben haha. Heb ook een app om de events bij te houden wanneer ze ergens moeten opduiken. Maar ben daar al achter gekomen dat er niets van die tijden klopt. Heb laatst 15 minuten staan wachten op een event die al lang gestart had moeten zijn.
Wat ik elke dag doe is daily cruccible, daily quest, daily bounties.
En 1 keer in de week de weakly. Maar doe bijna alles solo. Toch level 26 tot zover...
Plekken waar altijd wel wat gebeurt: Skywatch & the Divide.
Nee ze zijn de moeite niet waard, je krijgt heel veel troep, maar als je in de buurt bent zou ik ze wel pakken. Er zijn een aanal sites te vinden met de locaties aangegeven.Chaoss schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:09:
De gear die er in zit is troep, maar soms kan je wel een engram vinden of een paar ammo packs/strange coins.
Die special Sparrow kan je ook gewoon kopen links naast de postmaster in de tower bij 'Special Orders'Ereaser schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:12:
[...]
Voor de 5e in Old Russia krijg je een uncommon sparrow en voor je 3e op de maan krijg je het jade rabbit emblem. Dat zijn volgens mij wel de bijzonderste dingen
Gisteren de universal remote gekregen op mijn Titan (2e char) dankzij de nightfall.
Ben toch niet zo'n fan van een shotgun in je primary slot, zelfs niet voor PvP omdat shotguns/fusion rifles net te weinig range hebben en snipers kan ik niet echt mee omgaan zodra mensen te dicht bij lopen.
Je moet hem dan ook wel op lvl 26 (1 ascendand material) of lvl 28 (2 ascendand material) zettentotempaal schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:39:
[...]
Ik heb het gevoel dat ik bij de daily nooit rewards krijg. Alleen de Vanguard rep. En wanneer ik de daily uitgespeeld heb krijg ik nooit rewards.
Aah! kijk... Vanavond dan maar eens doen.Ereaser schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 12:12:
[...]
Je moet hem dan ook wel op lvl 26 (1 ascendand material) of lvl 28 (2 ascendand material) zetten
^^Ereaser schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 12:12:
[...]
Je moet hem dan ook wel op lvl 26 (1 ascendand material) of lvl 28 (2 ascendand material) zetten
De sites en apps daarvoor geven mogelijke events aan. Het is geen garantie dat er op dat moment ook eentje plaats zal vinden, maar als er eentje plaats zou vinden, dan gebeurt dat het meest rond die tijd. Kortom, geen garantie, alleen een indicatietotempaal schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:39:
[...]
Er zit onderscheid tussen, rood spawnt zowat nooit, oranje spawnt iets vaker dan rood en groen spawnt bijna elke keer.Kazu schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 12:34:
[...]
De sites en apps daarvoor geven mogelijke events aan. Het is geen garantie dat er op dat moment ook eentje plaats zal vinden, maar als er eentje plaats zou vinden, dan gebeurt dat het meest rond die tijd. Kortom, geen garantie, alleen een indicatie
Als je dus voor een PE gaat hunten, ga dan altijd naar de groene/oranje events die op destinypublicevents staan.
Daarvan merk ik de laatste tijd dat het wat is verschoven. Enkele weken terug was The Divide nog altijd een hit, spawnde 19 van de 20 keer een walker. Tegenwoordig zie ik hem nog maar 5 van de 10 keer...jesse111 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 12:36:
[...]
Er zit onderscheid tussen, rood spawnt zowat nooit, oranje spawnt iets vaker dan rood en groen spawnt bijna elke keer.
Als je dus voor een PE gaat hunten, ga dan altijd naar de groene/oranje events die op destinypublicevents staan.
De walker op de Cosmodrome kan tot iets van 20 over/50 over spawnen. De PE die rond 00 en 30 in de Mothyards op de Cosmodrome spawnt is er volgens mij altijd. Dus dat is iig een veilige keuze.
Over het algemeen kloppen de spawntijden wel degelijk. Let op de kleurtjes zoals hierboven ook al is gesteld.
Over het algemeen kloppen de spawntijden wel degelijk. Let op de kleurtjes zoals hierboven ook al is gesteld.
Jep, schommelt allemaal een beetje rondom de tijden op de sites. Zie hier de statistieken:Arrahant schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:02:
De walker op de Cosmodrome kan tot iets van 20 over/50 over spawnen. De PE die rond 00 en 30 in de Mothyards op de Cosmodrome spawnt is er volgens mij altijd. Dus dat is iig een veilige keuze.
http://destinypublicevents.com/statistics/all/earth.html
Die walker spawnt altijd, net zoals het event in Skywatch (alleen dat kan ook die Hive/Fallen ruzie zijn)Kazu schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 12:48:
[...]
Daarvan merk ik de laatste tijd dat het wat is verschoven. Enkele weken terug was The Divide nog altijd een hit, spawnde 19 van de 20 keer een walker. Tegenwoordig zie ik hem nog maar 5 van de 10 keer...
De maker van destinypublicevents.com heeft volgens mij een keer aangegeven dat hij ~3 minuten rekent als extra tijd. Naar mijn weten kan een public event spawnen binnen 5 minuten. Dus in totaal kan het 8 minuten duren.
Gisteren stond de timer van the divide op -4 dus ik dacht dat ik te laat was. Was daar toch voor een patrol mission, maar voordat ik weer terug in de muur ging (dat begin gebied) spawnde het event.
Ik gebruik voor Earth de site nooit, ik weet de tijdens zo onderhand uit m'n hoofd. Maar dat hij altijd spawnt is niet waar, ik heb al meerdere malen rondgezworven in The Divide, lang genoeg om 2-3 events mee te maken, en waarvan er dan uiteindelijk maar ééntje spawnde.Ereaser schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:17:
[...]
Die walker spawnt altijd, net zoals het event in Skywatch (alleen dat kan ook die Hive/Fallen ruzie zijn)
De maker van destinypublicevents.com heeft volgens mij een keer aangegeven dat hij ~3 minuten rekent als extra tijd. Naar mijn weten kan een public event spawnen binnen 5 minuten. Dus in totaal kan het 8 minuten duren.
Gisteren stond de timer van the divide op -4 dus ik dacht dat ik te laat was. Was daar toch voor een patrol mission, maar voordat ik weer terug in de muur ging (dat begin gebied) spawnde het event.
Misschien dat je daar toen alleen was? Volgens mij heeft dat ook invloed. Ik heb in ieder geval nog nooit meegemaakt dat er niks gebeurde.Kazu schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:20:
[...]
Ik gebruik voor Earth de site nooit, ik weet de tijdens zo onderhand uit m'n hoofd. Maar dat hij altijd spawnt is niet waar, ik heb al meerdere malen rondgezworven in The Divide, lang genoeg om 2-3 events mee te maken, en waarvan er dan uiteindelijk maar ééntje spawnde.
Het event kan een paar minuten voor de timer spawnen, maar het kan ook een paar minuten later spawnen.Ereaser schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:17:
[...]
Die walker spawnt altijd, net zoals het event in Skywatch (alleen dat kan ook die Hive/Fallen ruzie zijn)
Dat heb ik ook eens begrepen/gelezen dat wanneer je alleen bent in een gebied dat een event niet spawnt. Maar zeker weten doe ik het niet.Ereaser schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:24:
[...]
Misschien dat je daar toen alleen was? Volgens mij heeft dat ook invloed. Ik heb in ieder geval nog nooit meegemaakt dat er niks gebeurde.
Verwijderd
Jep, dat heb ik ook ergens gelezen, alhoewel ik gister in mn uppie een event heb gecleared. ik was alleen op de maan.totempaal schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:34:
[...]
Dat heb ik ook eens begrepen/gelezen dat wanneer je alleen bent in een gebied dat een event niet spawnt. Maar zeker weten doe ik het niet.
Ik kan bevestigen dat het NIET klopt. Een event spawnt gewoon, ookal ben je alleen.
Het is natuurlijk wel een stukje moeilijker in je eentje
Dat weet ik niet... hahaha Ik ben ze alleen nog niet tegen gekomen....jesse111 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:43:
Ik kan bevestigen dat het NIET klopt. Een event spawnt gewoon, ookal ben je alleen.
En kom ze zowiezo bijna niet tegen... loop al dagen met een bounty bij mij om 3 events op gold te halen.... Hahaha en heb er nog maar 1 gehaald.
Ik heb het zelf mee gemaakttotempaal schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:47:
[...]
Dat weet ik niet... hahaha Ik ben ze alleen nog niet tegen gekomen....
En kom ze zowiezo bijna niet tegen... loop al dagen met een bouty bij mij om 3 events op gold te halen.... Hahaha en heb er nog maar 1 gehaald.
Het is echt heel eenvoudig. Ik was op het begin ook aan het kloten, en kon nergens fatsoenlijke uitleg vinden.totempaal schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:47:
[...]
Dat weet ik niet... hahaha Ik ben ze alleen nog niet tegen gekomen....
En kom ze zowiezo bijna niet tegen... loop al dagen met een bouty bij mij om 3 events op gold te halen.... Hahaha en heb er nog maar 1 gehaald.
Het makkelijkste om mee te beginnen: ga om 10 voor naar Mothyards (links vanaf cosmodrome patrol) en hang een beetje rondom de vliegtuigen totdat het event begint (maximaal 10 over?). Ga daarna naar The Divide (is rechts van begin cosmodrome door dat gebouwtje heen) en zorg dat je daar rond 10-11-12 over bent. Wacht daar weer op de spawn, en zorg dat je rond 25 weer in de Mothyards bent. Rond kwart voor weer naar The Divide, en dan is het circeltje rond.
PS: 10 voor in Mothyards is veel te vroeg. Maar dit is veilig omdat je de timers zelf nog helemaal niet kent. Zo heb je in ieder geval 9 van de 10 keer 4 events in een uur. Vanaf Mothyards kan je ook heel simpel naar Forgotten coast om tussendoor nog een event mee te pakken (die spawned wel minder).
PPS: Een kill boss event kan zonder fatsoelijke gear wel wat lastig zijn ja. Maar The Divide is altijd de walker, die is vrij simpel solo en 9 van de 10 keer zijn er meer mensen. Mothyards is meestal defend warsat/waves killen. Beide ook erg simpel.
[ Voor 9% gewijzigd door Montaner op 20-10-2014 13:56 ]
Verwijderd
^ dikke shit, ik ga het proberen man, thnx
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2014 13:55 . Reden: typo ]
Dit is een uitleg waar ik wat mee kan! top!trix0r schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:53:
[...]
Het is echt heel eenvoudig. Ik was op het begin ook aan het kloten, en kon nergens fatsoenlijke uitleg vinden.
Het makkelijkste om mee te beginnen: ga om 10 voor naar Mothyards (links vanaf cosmodrome patrol) en hang een beetje rondom de vliegtuigen totdat het event begint (maximaal 10 over?). Ga daarna naar The Divide (is rechts van begin cosmodrome door dat gebouwtje heen) en zorg dat je daar rond 10-11-12 over bent. Wacht daar weer op de spawn, en zorg dat je rond 25 weer in de Mothyards bent. Rond kwart voor weer naar The Divide, en dan is het circeltje rond.
PS: 10 voor in Mothyards is veel te vroeg. Maar dit is veilig omdat je de timers zelf nog helemaal niet kent. Zo heb je in ieder geval 9 van de 10 keer 4 events in een uur. Vanaf Mothyards kan je ook heel simpel naar Forgotten coast om tussendoor nog een event mee te pakken (die spawned wel minder).
Graag gedaan, zoon?Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:55:
^ dikke shit, ik ga het proberen man, thnx
Ik heb ook events in mijn eentje gedaan, maar volgens mij is het zo zodra je alleen bent de kans gewoon kleiner is.jesse111 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:43:
Heb bijvoorbeeld in skywatch wel eens een event alleen gedaan, maar ook gehad dat een event helemaal niet spawnde toen ik alleen was.
Afgelopen week heb ik met mijn (toen) level 8 hunter nog in mijn uppie in the divide de walker verslagen. Kan zijn dat ik gewoon geluk heb maar bijna iedere dag haal ik daar mijn public event en heb nog nooit gehad dat de walker niet spawnde
Klopt. Een event spawnt minder snel in je eentje, maar de kans dat ie spawnt bestaat nog steedsEreaser schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 14:08:
[...]
Ik heb ook events in mijn eentje gedaan, maar volgens mij is het zo zodra je alleen bent de kans gewoon kleiner is.
Heb bijvoorbeeld in skywatch wel eens een event alleen gedaan, maar ook gehad dat een event helemaal niet spawnde toen ik alleen was.
Afgelopen week heb ik met mijn (toen) level 8 hunter nog in mijn uppie in the divide de walker verslagen. Kan zijn dat ik gewoon geluk heb maar bijna iedere dag haal ik daar mijn public event en heb nog nooit gehad dat de walker niet spawnde
Heb mezelf aan de Excel toegevoegd.
Xbox One: Titan lvl 26
Ik zoek mensen of clan om de weekly heroic of raid te doen (moet voor de raid nog wel wat lvlen
)
Add me! Gamertag: DieselAnnan
Of stuur me een PM voor clan gegevens
Xbox One: Titan lvl 26
Ik zoek mensen of clan om de weekly heroic of raid te doen (moet voor de raid nog wel wat lvlen
Add me! Gamertag: DieselAnnan
Of stuur me een PM voor clan gegevens
Veel netwerk problemen atm, meer mensen hier last van? In ruim een maand destiny de eerste keer dat is 3x in een uur ben gedisconnect.
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Ikzelf heb nu geregeld een baboon die me lastig valt sinds de laatste update.rnenator schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 15:47:
Veel netwerk problemen atm, meer mensen hier last van? In ruim een maand destiny de eerste keer dat is 3x in een uur ben gedisconnect.
Ik had gister een aardig aantal disconnects. Meest irritante was nog wel dat ik de Weekly Heroic aan 't solo'en was. Alles ging prima en ik was al aardig op weg met Sepiks toen plots *PAF*
Hier hetzelfde en nu weer, kan nog geen 5 minuten achter elkaar spelen. Knap waardeloos zo.DeBierVampier schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 15:50:
Ik had gister een aardig aantal disconnects. Meest irritante was nog wel dat ik de Weekly Heroic aan 't solo'en was. Alles ging prima en ik was al aardig op weg met Sepiks toen plots *PAF*
Edit: Serverprobleem, aldus Bungie.
[ Voor 4% gewijzigd door Lekker Ventje op 20-10-2014 16:07 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Lekker dan. Nightfalletje bij Sepkis Prime, word ik eruit gegooid. Klote zooi.
psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians
Het niet in kunnen loggen op dit moment is dus bekend aan de reacties zo te zien? Lekker verhaal, wilde net even relaxed spelen uit het werk.
Misschien wordt het tijd om de gebruikersovereenkomst erop na te lezen en de Nederlandse wetgeving te bestuderen wat je als consument omtrent dit soort online services minimaal mag verwachten?
Het slaat op deze manier toch nergens meer op om nog door te blijven betalen voor PSN wat er letterlijk om de dag uit ligt?
Het slaat op deze manier toch nergens meer op om nog door te blijven betalen voor PSN wat er letterlijk om de dag uit ligt?
Op de X1 ligt het er ook uit. M.a.w. probleem bij de Bungie servers, niet bij PSN.DeBierVampier schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 17:38:
Misschien wordt het tijd om de gebruikersovereenkomst erop na te lezen en de Nederlandse wetgeving te bestuderen wat je als consument omtrent dit soort online services minimaal mag verwachten?
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
PSN schijnt er wel heel wat vaker uit te liggen. Het gros van de klachten over niet kunnen verbinden met de Destiny servers lijkt ook meer van PS spelers te komen. Daar lijkt het in ieder geval op.ElBarto schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 17:39:
[...]
Op de X1 ligt het er ook uit. M.a.w. probleem bij de Bungie servers, niet bij PSN.
Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2