Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
dezelfde zooi bij Xur, was te verwachten.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja precies ik haal ook die helm wel voor me warlock, heb bijna me exotic armour al vol. Maarja eer dat je een keer op hard mode de VOG haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feindflug
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-02 13:39

Feindflug

>implying

Buizerd__NL schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:58:
Wat is verstandiger Exotic Hunter Helmet of Truth Rocket Launcher?
Ik denk dat sommige mensen gaan zeggen Helmet :P
Je heavy weapons slot opvullen met een exotic lijkt mij onnodig, het is en blijft een situationeel wapen
dat je maar af en toe gebruikt. In mijn optiek kan je veel beter een exotic primary of secondary kiezen.

De 'doelzoekende' is te verwaarlozen, zijn zijwieltjes voor mensen die niet kunnen mikken met
een RPG :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
DeBierVampier schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:32:
[...]

Nee ik zit zelf eigelijk te wachten op Knucklehead Radar.
Ik ook :9. Helaas weer die Symbiote deze week. Heb hem 2 weken geleden gehaald, vorige week een exotic engram voor helm gekocht in de hoop Knucklehead te krijgen, kreeg ik weer de Symbiote... Nu is't wel even leuk geweest ;).

Overigens Truth en de warlock helm gescoord; m'n Warlock is nog maar level 3 maar goed... Komt ooit wel rond de 20 en dan heb ik direct een leuke kickstart :). Als ik nog 2 motes kan regelen voor morgenavond scoor ik ook wel een engram. Fingers crossed voor alpha lupi :9~

[ Voor 25% gewijzigd door Wussie op 17-10-2014 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Feindflug schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 12:23:
[...]

Je heavy weapons slot opvullen met een exotic lijkt mij onnodig, het is en blijft een situationeel wapen
dat je maar af en toe gebruikt. In mijn optiek kan je veel beter een exotic primary of secondary kiezen.

De 'doelzoekende' is te verwaarlozen, zijn zijwieltjes voor mensen die niet kunnen mikken met
werkt wel op long ranged, ik heb een doelzoekende blauwe rocketlauncher en heeft 2 kogels, de beste rocketlaunchers voor crucible :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Twijfelde over de warlock helm, gegokt op armor engram, krijg ik voidvang vestements \o/
Daarna werd ik rank3 vanguard en krijg ik "The devil you know" in de mailbox :9

Lekkere upgrades voor mij in ieder geval deze week en ik hou mijn coins nog lekker vast deze keer.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-10 19:20
Ik ben op dit moment in de luxe positie dat ik exotic bounties doe om ze daarna te kunnen dismantelen :+

Zojuist Super Good Advice gesloopt. Waardeloze HMG die het zwaar aflegt tegen m'n The Swarm, maar de bounty zelf is easy.

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
Kazu schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 12:38:
Ik ben op dit moment in de luxe positie dat ik exotic bounties doe om ze daarna te kunnen dismantelen :+

Zojuist Super Good Advice gesloopt. Waardeloze HMG die het zwaar aflegt tegen m'n The Swarm, maar de bounty zelf is easy.
Ben ook net met super good advice bezig (nu net dat ding bij Xur gekocht). Heb idd ook The Swarm, eergisteren Corrective Measure gevonden en nu ook nog eens Truth gekocht dus ik denk dat hij bij mij ook gedismanteled word...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-10 15:09

CSB

:D

Wow. Ik heb nog geen enkele exotic bounty gehad. Vreemd hoor, die RNG van dit spel.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTVDKTW
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10:40
Kazu schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 12:38:

Heb hetzelfde, waardeloos apparaat met veeeel te veel recoil, leuk dat je gemiste ammo terugkrijgt maar zou niet nodig zijn als je dat ding fatsoenlijk kon bedienen :P Gelukkig heb ik mijn Zombie Apocoaypse nog en gewoon de Ice Breaker als Exotic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Feindflug schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 12:23:
[...]

Hey ASH ben je btw al L29? :P
Had het er gisteren met skippy weer over en die zei dat zodra jij 29 was we de raid konden gaan doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
CSB schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 12:53:
Wow. Ik heb nog geen enkele exotic bounty gehad. Vreemd hoor, die RNG van dit spel.
ik al 4x, gelijk alle 4 weg gegooit, duurt te lang en zonde van je 1 slot bounty, 5 is al aan de karige kant dus 4 al helemaal :/

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-06-2022
Kol Nedra schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:20:
[...]

ik al 4x, gelijk alle 4 weg gegooit, duurt te lang en zonde van je 1 slot bounty, 5 is al aan de karige kant dus 4 al helemaal :/
zonde.... :|

Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
Vision of Confluence http://destiny.wikia.com/wiki/Vision_of_Confluence

Wat een machtig apparaat!! <3 De full auto houdt in dat je met deze scout rifle de schietknop ingedrukt kan houden... Bijzonder makkelijk om zodoende dmv. headshots mannetjes constant te staggeren. Vanavond maar eens in pvp gaan uittesten!

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
weet niet wat er zonde aan is, kost teveel grindwerk, bij Xur kun je alles kopen en dat kost geen enkele moeite.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
Arrahant schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:22:

Wat een machtig apparaat!! <3 De full auto houdt in dat je met deze scout rifle de schietknop ingedrukt kan houden... Bijzonder makkelijk om zodoende dmv. headshots mannetjes constant te staggeren. Vanavond maar eens in pvp gaan uittesten!
die wil ik ook !

helaas nog geen tijd gehad om VoG te doen :'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:15
Arrahant schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:22:

Ik heb deze ook heerlijk dingetje dit, ik vind hem zelfs beter dan Bad Juju. Headshots zijn echt heel makkelijk hiermee waardoor je ze vrij snel mee dood krijgen.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Raw Kip schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:24:
[...]

die wil ik ook !

helaas nog geen tijd gehad om VoG te doen :'( :'( :'(
same here, ze moeten het matchmaking maken.... niemand wilt een VoG starten ~22.00, dus zo kan ik nooit VoG doen :(

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16-10 21:18
ik wil wel een vog op 22:00 doen alleen niet vanavond:)
speel meestal laat op de avond.

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
vanavond kan ik pas om 23.00, maar zaterdag wel rond 22.00

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:46

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Welk level moet je gemiddeld zijn voor VoG? of kan je dat gelijk op 20 doen of heb je dan te weinig damage?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
lvl 26 minimaal

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
Ricmaniac schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:31:
Welk level moet je gemiddeld zijn voor VoG? of kan je dat gelijk op 20 doen of heb je dan te weinig damage?
advies lvl is 27-28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-10 22:39
Kol Nedra schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:31:
vanavond kan ik pas om 23.00, maar zaterdag wel rond 22.00
Qualixo schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:28:
ik wil wel een vog op 22:00 doen alleen niet vanavond:)
speel meestal laat op de avond.
zaterdag 22.00 afspreken dan?

PSN: MrSirion (lvl 28 hunter/lvl 27 titan)

sorry mods :(

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-10 11:01
Ricmaniac schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:31:
Minimaal level 26, als je er echt doorheen wilt rushen dan kan je maar beter zorgen dat je level 27+ bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
DeBierVampier schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:33:
[...]

[...]

zaterdag 22.00 afspreken dan?

PSN: MrSirion (lvl 28 hunter/lvl 27 titan)

sorry mods :(
prima, maar nu moeten er nog 4 mensen bij komen

Ontopic: Exotic primary is beste keuze ;)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-10 08:27
jesse111 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:34:
[...]

Minimaal level 26, als je er echt doorheen wilt rushen dan kan je maar beter zorgen dat je level 27+ bent.
lvl 26 is ook erg goed te doen met legendary wapens kan ik melden :)

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Kol Nedra schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:36:
[...]

Als het nodig is kan ik 2-3 mensen regelen uit mn clan die ook staan te popelen om eindelijk de VoG te clearen (vorige keer waren we met 4 man gestrand vlak voor Atheon) Minotaurs werden ons iets teveel 8)7

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
ik ben een noob met VoG, nog nooit gedaan ben nog maagd

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Zolang je een headset hebt maakt dat niet uit

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
jimz93 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:37:
[...]

lvl 26 is ook erg goed te doen met legendary wapens kan ik melden :)
Klopt, maar op 26 kan je nog niet echt rushen aangezien je niet genoeg damage doet. Op level 27 doe je toch al flink meer damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-10 14:52
Kol Nedra schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:36:
[...]

zet mij er ook maar bij zit all wel bij het laatste gedeelte maar is er nog niet van gekomen om dat af te maken
ben level 30 Hunter PSN FreakGIB Zaterdag 22:00 moet lukken

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
FreakGIB schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:45:
[...]

zet mij er ook maar bij zit all wel bij het laatste gedeelte maar is er nog niet van gekomen om dat af te maken
ben level 30 Hunter PSN FreakGIB Zaterdag 22:00 moet lukken
Met een nieuwe party worden volgens mij alle checkpoints weer gereset wat betekent dat je weer van voor af aan kan beginnen, maar je bent sowieso zeker van harte welkom! :)

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nix_R
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-05 14:56
Een paar dagen geleden kreeg ik tijdens de raid de ''Vision of confluence'' en de ''Mida Multitool''
Nu twijfel ik over welke ik moet gaan gebruiken! iemand enig advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:23:
weet niet wat er zonde aan is, kost teveel grindwerk, bij Xur kun je alles kopen en dat kost geen enkele moeite.
Alleen de exotic wapens van bounties zijn alleen via bounties te krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Ereaser schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:03:
[...]

Alleen de exotic wapens van bounties zijn alleen via bounties te krijgen ;)
ok

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Maak je geen zorgen, de meeste waren al nutteloos en degene die dat niet waren zijn met de recente hotfix kapot generfed.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeBierVampier schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:28:
[...]

Maak je geen zorgen, de meeste waren al nutteloos en degene die dat niet waren zijn met de recente hotfix kapot generfed.
De Invective doet het anders nog prima en Bungie heeft al aangegeven de bad juju en thorn een buff te geven :) Thorn schijnt ook gewoon een goede revolver te zijn, maar de bounty daarvoor is vrij lastig en het magazijn is vrij klein vergeleken met andere revolvers.
Gisteren mijn 6e exotic bounty gekregen, kon weer kiezen tussen bad juju of de invective. Op naar mijn 3e invective dus :P

[ Voor 5% gewijzigd door Ereaser op 17-10-2014 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
Thorn heb ik inmiddels volledig geupgrade. Geweldige hand cannon, zeker met de poison DoT perk. Helaas reload hij ontzettend traag, wat voor mij vaak de reden is om hem in hectische situaties te swappen met een auto rifle (waves op nightfall, etc). Hij schijnt in PvP ook heerlijk te zijn, maar daar heb ik 'm nog niet in (durven) te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Laatst online: 15-10 14:52
DeBierVampier schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:48:
[...]

Met een nieuwe party worden volgens mij alle checkpoints weer gereset wat betekent dat je weer van voor af aan kan beginnen, maar je bent sowieso zeker van harte welkom! :)
Ja ik weet het maar maakt niet uit eventueel heeft mijn Zwager waar ik geregeld mee samen speel ook nog een save point bij het laatste gedeelte.
en het is gewoon gezellig om een Raid te doen.

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Ik zie dat Xur mijn "2de" helm verkoopt. Bij thuiskomst maar even halen. Weet iemand of de stats (str/int/disc) daarop random is en bepaald word wanneer ik het aan klik? Of is die ook static? Ik kan hier op verschillende database sites niet vinden of dit item verschillende stats kan hebben. Ik weet dat een maatje van me die helm heeft met alleen strength.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
ye-roon schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:58:
Ik zie dat Xur mijn "2de" helm verkoopt. Bij thuiskomst maar even halen. Weet iemand of de stats (str/int/disc) daarop random is en bepaald word wanneer ik het aan klik? Of is die ook static? Ik kan hier op verschillende database sites niet vinden of dit item verschillende stats kan hebben. Ik weet dat een maatje van me die helm heeft met alleen strength.
Volgens mij hebben alle wapens/armor die je bij Xur koopt dezelfde stats.. Die wat je in het wild tegenkomt/uit (exotic) engram haalt, kunnen anders zijn.

Bron: ergens gelezen.. :+

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen of dit klopt? De Raid Helm kan je alleen krijgen als je de VOG cleared op Hard mode?

Of is dit niet waar? Want ik lees tegensrijdige berichten hierover. Dat ze rewards hetzelfde zijn en gewoon RNG.

Want anders koop ik die exotic helm bij xur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:17:
Kan iemand mij vertellen of dit klopt? De Raid Helm kan je alleen krijgen als je de VOG cleared op Hard mode?

Of is dit niet waar? Want ik lees tegensrijdige berichten hierover. Dat ze rewards hetzelfde zijn en gewoon RNG.

klopt zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok mooi dan koop ik die exotic helm. En gooi ik me exotic armour uit haha. En ga dan VOG op normal doen en raid gear verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Was level 25, tot nu toe nog geen Legendary engrams gekregen, heb ik er vandaag 5 gekregen en gelijk level 27!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
gise schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:22:
Was level 25, tot nu toe nog geen Legendary engrams gekregen, heb ik er vandaag 5 gekregen en gelijk level 27!
wow! lekker hoor !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:17:

Dit klopt inderdaad. Dus lekker de exotic helm kopen zodat je level 30 kan worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Fruitschaal schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:15:
[...]

Volgens mij hebben alle wapens/armor die je bij Xur koopt dezelfde stats.. Die wat je in het wild tegenkomt/uit (exotic) engram haalt, kunnen anders zijn.

Bron: ergens gelezen.. :+
Daarom vraag ik het ook. Vorige keer dat Xur die symbiote helm verkocht heb ik namelijk de engram gehaald, daaruit kreeg ik de splinter cell helm met volle intellect. Ik zou namelijk graag ook een symbiote willen met volle intellect. Dan de rest van m'n gear int/disc en dan lekker veel rossen met de golden gun :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTVDKTW
ye-roon schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:25:
[...]

Daarom vraag ik het ook. Vorige keer dat Xur die symbiote helm verkocht heb ik namelijk de engram gehaald, daaruit kreeg ik de splinter cell helm met volle intellect. Ik zou namelijk graag ook een symbiote willen met volle intellect. Dan de rest van m'n gear int/disc en dan lekker veel rossen met de golden gun :)
Symbiote is voornamelijk Discipline ;) Daarom had ik die vorige keer gekocht om mijn Knucklehead ter vervangen, lekker snel granaatjes gooien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waar staat Xur?

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Als het goed is in de hangar, aan de rechter kant.
Weet het niet zeker, heb het ook maar gelezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb m, kom alleen 3 strange coins tekort voor die rocket :(

Iemand die de weekly heroic lvl 22 wil doen?

[ Voor 28% gewijzigd door DarkElement op 17-10-2014 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-10 14:25

Denko

|{ing Øf ßlitz

DarkElement schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 16:20:

Ik ben na 7 online, kan dan wel op mijn alt komen (lvl 27) PSN: Denkoyugo

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ye-roon schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:58:
Ik heb de Warlock helm die nu bij Xur te koop is, geen idee hoeveel strenght die heeft. Maar mijne is helemaal geupgrade en heeft 95 str.
Vind het echt jammer dat je de base of max stat niet kan opvragen. Ook geen idee of dit te berekenen valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
DarkElement schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 16:20:

Hoezo niet gelijk de level 28? ^~^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omdat ik niet zo heel goed ben :p moet wel leuk blijven voor mij en niet frustrerend, maar het is gelukt. Op naar Xur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
DarkElement schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 17:07:
Omdat ik niet zo heel goed ben :p moet wel leuk blijven voor mij en niet frustrerend, maar het is gelukt. Op naar Xur :)
Haha goed bezig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker apparaat, hij is non-upgraded gewoon al dodelijker dan mijn full-upgraded rare rocket :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:46

justifire

Shut up and squat !!

Haha die Thorn met DoT is echt baas in de Crucible.
2 schoten en gif doet de rest, bovendien zie je aan de afvallende nummertjes waar ze zich verstoppen :p

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fireteam die 'Flawless raider' trophy haalt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-10 16:00
ziek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Maatje uit mijn lijst had deze vorige week al gehaald met zijn team ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 19:53:
Maatje uit mijn lijst had deze vorige week al gehaald met zijn team ?
Z
vraag of stelling? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falco91Bones
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-01-2018

Falco91Bones

Monkey King

Vanavond zal ik voor het eerst even stream! Nu eerst de weekly en daarna de laatste boss van de raid :) (gister door PSN niet kunnen completen :( )
http://www.twitch.tv/falco91bones

PS4: Falco91Bones [Destiny Clan: DuRP | Vieze-President | http://www.bungie.net/en/Clan/Detail/317154] Stream: http://www.twitch.tv/falco91bones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Net m'n Invective shotgun gehaald. Terwijl ik m'n Thorn bounty nog heb open staan...best wel lomp dat ik 3x achter elkaar dezelfde set aan exotic bounties heb gekregen. De wapens zijn het eigenlijk niet eens de moeite waard t.o.v de tijd die je erin moet steken, Xur verkoopt eigenlijk veel betere wapens. Zit er de ene week niets bij dan kan je gewoon de coins opsparen voor de volgende week.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terryb47 schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 00:05:
Net m'n Invective shotgun gehaald. Terwijl ik m'n Thorn bounty nog heb open staan...best wel lomp dat ik 3x achter elkaar dezelfde set aan exotic bounties heb gekregen. De wapens zijn het eigenlijk niet eens de moeite waard t.o.v de tijd die je erin moet steken, Xur verkoopt eigenlijk veel betere wapens. Zit er de ene week niets bij dan kan je gewoon de coins opsparen voor de volgende week.
Yep. Sinds de ice breaker is de exotic aan de linkerkant toch standaard bezet he. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even melden die dat baever errors krijgen ik heb dit ook lang gehad en lang gesukkeld om dit te vinden bij ps4 met het spel destiny!

dit is op te lossen ik zit bij belgacom en moest ik dus mij IP-adress van de ps4 veraderen.
bij internet instellen en dan PPPoE dan op u papieren u e-mailadres zoeken das iets zoals xxx@SKYNET grote letters vergeet dat niet en de .BE eraf laten ... dan u wachtwoord invullen en dan verder gaan en automatisch en niet toepassen anklikken en dan sta je op NAT type 1 en dan kan je game zonder zorgen groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
Verwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 00:11:
[...]

Yep. Sinds de ice breaker is de exotic aan de linkerkant toch standaard bezet he. :)
Ik weet het nog niet helemaal. De damage door de hoge impact is super, en (bijna) altijd ammo hebben is ook geweldig, maar die recoil... damn. Voor Ice Breaker heb ik altijd The Chosen gehad, en daarmee kan ik in de tijd van 2 Ice Breaker shots 4 schoten lossen, omdat hij amper recoil heeft en ik veel sneller m'n crosshair terug op de precision damage point kan krijgen. Daarnaast heeft The Chosen (lichte) recoil verticaal omhoog, terwijl Ice Breaker zware verticale recoil heeft, en daarnaast ook nog redelijke horizontale recoil. Dus ik ben eigenlijk het grootste deel van de tijd bezig met het terug krijgen van m'n crosshair.

Begrijp me niet verkeerd, Ice Breaker is een monster, maar ik denk dat ik toch liever m'n The Chosen heb, ware het niet dat die minder damage doet.

Edit: Het doel van deze rant was dus om te peilen of er meer mensen zo over denken :P

[ Voor 4% gewijzigd door Kazu op 18-10-2014 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Laatst online: 15:40
vanavond met ons vaste team geraid :)

in een uur en 9 minuten gecleared. en ook nog een mooie trophy raiding party :)

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/23vhon6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Die invective moet trouwens wel de makkelijkste exotic bountie zijn die er is, 5 strikes zonder dood te gaan, dan PvP 25+ spread en een keer de weekly spelen..
Heb hem ook vandaag gehaald, hooguit 2 uur mee bezig geweest, 5 tigerstrikes gedaan, 2 potjes PvP en de weekly heroic gedaan, ik zag het meeste op tegen die +25 van PvP, maar binnen 2 potjes had ik die al binnen met een beetje defensief spelen met de icebreaker :+
Bad JuJu duurde een stuk langer door die 25 strikes in ieder geval.......
Sowieso een goede week geweest, vorige week vrijdag had ik nog geen enkele exotic of legendary gun, nu alweer 4 exotic guns (2x Xur, 2 Bounties), een exotic helm (Xur MoL) en opeens alweer 8 legendary guns (1 gekocht de rest gekregen). Nu de wapens volop aan het levelen, enige wat nog mist is raidgear..maar het is een beetje balen dat daar geen matchmaking voor is bij opstart...vooral overdag gewoon amper te doen om een volle party te maken..

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTVDKTW
Verwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 00:11:
[...]

Dubbelcheck :P Heb gewoon de Exotic bounty voor de Super Good Advice nog een keer gedaan puur om en te dismantlen voor Energy, nu heb ik tenminste een maxed out Ice Breaker _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Only schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 00:53:
[...]

Die invective moet trouwens wel de makkelijkste exotic bountie zijn die er is, 5 strikes zonder dood te gaan, dan PvP 25+ spread en een keer de weekly spelen..
Heb hem ook vandaag gehaald, hooguit 2 uur mee bezig geweest, 5 tigerstrikes gedaan, 2 potjes PvP en de weekly heroic gedaan, ik zag het meeste op tegen die +25 van PvP, maar binnen 2 potjes had ik die al binnen met een beetje defensief spelen met de icebreaker :+
Gewoonlijks ga ik zelden dood bij Tiger Strikes. Voor die 5 strikes zonder dood te gaan, deed ik speciaal die Earth strike notabene omdat ie makkelijk en kort zou moeten zijn. not haha. ben iets van 4x achter elkaar doodgegaan. Soms heb je van die avonden dat je loopt te kloten....

Die PVP had ik meer moeite mee, maar dat kwam omdat ik zat te klooien met void wapens icm met die andere bounty. Wie verzint die ongein eigenlijk :o nadat ik het zat was om verplicht m'n void fusion rifle te gebruiken, weer terug naar AR + shotgun, was binnen 3 potjes klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
Uit de weekly update (http://www.bungie.net/en/News/News?aid=12295):

"The encounter goal for Atheon is to act as a climax and the culmination of learning for a given Raid group. Part of that is making sure that each player in your group can perform every job as required. A change will take effect next week which fixes a bug with Atheon's target selection. When using its Timestream ability, Atheon will select 3 players at random, instead of choosing the three players furthest from it."

Dat is dus blijkbaar een bug :+ Okay, word interessant straks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Terryb47 schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 01:20:
[...]

Gewoonlijks ga ik zelden dood bij Tiger Strikes. Voor die 5 strikes zonder dood te gaan, deed ik speciaal die Earth strike notabene omdat ie makkelijk en kort zou moeten zijn. not haha. ben iets van 4x achter elkaar doodgegaan. Soms heb je van die avonden dat je loopt te kloten....

Die PVP had ik meer moeite mee, maar dat kwam omdat ik zat te klooien met void wapens icm met die andere bounty. Wie verzint die ongein eigenlijk :o nadat ik het zat was om verplicht m'n void fusion rifle te gebruiken, weer terug naar AR + shotgun, was binnen 3 potjes klaar.
Earth strike kort? Met eerst 3 waves, een spider tank mid-boss en nog een final boss is dat niet bepaald kort :+

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 00:47
Atheon
Next week's Hotfix is going to contain some fixes to the Atheon encounter.
We've added "baby bumpers" to areas where players could knock Atheon out of the environment.
Knocking a boss off a ledge is a bug. We will seek to address bugs like these as quickly as possible.

Jeej

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-01-2024
ASNNetworks schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 06:09:
[...]

Earth strike kort? Met eerst 3 waves, een spider tank mid-boss en nog een final boss is dat niet bepaald kort :+
Als je hem een beetje snel doet ben je met 10/11 minuten klaar .

Overigens denk ik niet dat het teleporten van de drie verste een bug was, maar willen ze het iets moeilijker maken blijkbaAr

PSN ID = steppa87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
Ik las het ook al. Gaat hele interessante Atheon runs geven. Je zult goede afspraken moeten maken wie de relic op pakt wanneer bepaalde combinaties van teams geteleport worden. Goede communicatie is dan wel echt heel erg belangrijk om iedereen snel duidelijk te maken wat hij moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-10 21:49
Die crucible bounties tellen niet mee voor de vanguard rep toch?

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-01-2024
Nee wel voor de crucible rep :)

PSN ID = steppa87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
steppa87 schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 08:23:
[...]

Als je hem een beetje snel doet ben je met 10/11 minuten klaar .
precies, met een goede team knal je er zo door elke strike heen. je moet maar net geluk hebben zeg maar. Je hebt gasten die super offensief zijn, dan moet je vechten voor een kill, dat speelt het lekkerst. Terwijl anderen weer heel erg defensief zijn en op een berg gaan lopen snipen en zo goed als niet meehelpen met de grunt mobs (bij Archon Priest bijv.) dan heb je echt het gevoel dat je er alleen voor staat ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-10 21:49
Shit dat gaat tergend langzaam :(

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Laatst online: 26-09 15:57
Zit me steeds vaker af te vragen. Kan ik beter een helm of gauntlets als exotic aandoen? Warlock level 29 nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Laatst online: 15:40
OcNewB schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 13:43:
Zit me steeds vaker af te vragen. Kan ik beter een helm of gauntlets als exotic aandoen? Warlock level 29 nu...
Ik zou de helm pakken, De helm om level 30 te worden is alleen verkrijgbaar in hard raid. Dus als je snel lvl 30 wil worden kan je beter de helm exotic pakken en hopen op de drops in normal raid :)!

Dit heb ik dus niet gedaan en loop dus met een exotic body en een helm die niet meer dan 27 light kan krijgen waardoor ik momenteel nog geen level 30 kan worden en dus hoop op een body drop van raid en een helm van xur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-10 13:14
Hoezo krijg je zoveel exotic bounties dan? Nog geen enkele gehad.... Doe ze iedere dag allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

trix0r schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 14:42:
[...]

Hoezo krijg je zoveel exotic bounties dan? Nog geen enkele gehad.... Doe ze iedere dag allemaal.
Is geen vast gegeven, maar ik krijg ze soms als ik 4 of 5 bounties tegelijk inlever ( heel vaak ook niet)
Heb nu Thorn, Bad Juju, Invective gehaald en heb Pocket Infinity nog open staan (damn rare fusion rifles :p)

[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 18-10-2014 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
trix0r schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 14:42:
[...]

Totaal random, eerste keer toen ik er 3 tegelijk inleverde, 2de keer een enkele bounty, 3de ook bij een enkele. Het aantal lijkt dus niet uit te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 00:47
Ik heb ook al heel wat bountys ingeleverd. Maar nog nooit een exotic bounty gehad. Daarentegen wel 3 exotics geloot... Dus denk dat het allemaal een beetje samen hangt.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-10 09:52

Jebus4life

BE User

justifire schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 15:06:
[...]

Is geen vast gegeven, maar ik krijg ze soms als ik 4 of 5 bounties tegelijk inlever ( heel vaak ook niet)
Heb nu Thorn, Bad Juju, Invective gehaald en heb Pocket Infinity nog open staan (damn rare fusion rifles :p)
Wachten tot de gunsmith rare fusions verkoopt (anders is echt bijna niet te doen vind ik)

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
Arg ik haat de gunsmith.. Al 4 dagen om 3u aan kijken maar geen rare usion rifles..
Onderhand al 6 gevonden met engrams..
Wel de exotic MG binnen gehaald al is het wel een crap spray and pray ding.. recoil is bizar..
Mijn rare MG is stukken beter.. hoop dat upgrades de recoil nog naar beneden halen anders is het scrappen voor materials.
Had bijna de weekly nightfall alleen gehaald.. tot ik bij de vliegende bol zonder ammo zat, en even spanking kreeg terwijl ik ammo pack aan laden was via menu.. |:( .

[ Voor 22% gewijzigd door Qualixo op 18-10-2014 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Jebus4life schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 18:25:
[...]

Wachten tot de gunsmith rare fusions verkoopt (anders is echt bijna niet te doen vind ik)
I know :)
Heb nu twee rare rifles gevonden, dus kans is groot dat ik ze eerder vind dan dat de gunsmith ze in de aanbieding heeft.
Heb er geen haast mee, alleen Thorn is interresant, overige Exotic Bounty weapons gebruik ik toch niet en zal ik waarschijnlijk omzetten in energy.
Enige vervelende is dat die Exotic Bounty een bounty slot bezet waardoor ik weinig normale bounties kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:16

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Qualixo schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 19:11:
Arg ik haat de gunsmith.. Al 4 dagen om 3u aan kijken maar geen rare usion rifles..
Onderhand al 6 gevonden met engrams..
Wel de exotic MG binnen gehaald al is het wel een crap spray and pray ding.. recoil is bizar..
Mijn rare MG is stukken beter.. hoop dat upgrades de recoil nog naar beneden halen anders is het scrappen voor materials.
Had bijna de weekly nightfall alleen gehaald.. tot ik bij de vliegende bol zonder ammo zat, en even spanking kreeg terwijl ik ammo pack aan laden was via menu.. |:( .
Ammo wordt toch auto replenished als je zonder zit?

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Gisteren eindelijk mijn eerste exotic bounty gekregen...

Nu moet ik 25 strikes doen >_< Hoezo tijdrovend..... :/

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:35
Wussie schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 02:42:

"The encounter goal for Atheon is to act as a climax and the culmination of learning for a given Raid group. Part of that is making sure that each player in your group can perform every job as required. A change will take effect next week which fixes a bug with Atheon's target selection. When using its Timestream ability, Atheon will select 3 players at random, instead of choosing the three players furthest from it."

Ohh hell no. Ik heb deze week 3 maal tot laat in de uren de raid gedaan en nooit verder gekomen dan de laatste boss (Atheon). Gisterenavond na veel pogingen gehaald. Maar dat kwam omdat iedereen puur zijn eigen rol vervulde. Ik kon goed overweg met relic (na paar keer een blunder te maken of echt pech hebben). Als dit random wordt gedaan, dan ben ik bang dat het voor een PUG (pickup group) nu helemaal onmogelijk wordt. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-10 10:31

Convoy

g44p

Bokkie schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 09:42:
Gisteren eindelijk mijn eerste exotic bounty gekregen...

Nu moet ik 25 strikes doen >_< Hoezo tijdrovend..... :/
Je moet niks 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
Fusion rifles zijn nu te koop tot 13:00!
Ben ik niet thuis...
Dus wees slim en koop er gewoon 10 voor in de vault.

En mocht je geen fusion rifle hebben koop er 11 want je moet ook nog 200kills maken

[ Voor 53% gewijzigd door Qualixo op 19-10-2014 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-10 17:54

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Wussie schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 02:42:

Dat is dus echt geen bug, een willekeurige selectie en een selectie gebaseerd op afstand moet je totaal anders programmeren, dat kan echt niet hij "perongeluk" atijd de 3 mensen kiest die het verste weg zijn. Daarnaast hadden we dit al veel eerder gehoord, als dit echt een bug was.

Ik vind dit echt de meest idiote wijziging ooit. Bij een raid gaat het juist om samenwerking en tactiek/strategie (heeft Bungie zelf gezegd), dat is allemaal weg door deze update. Sommige mensen zijn beter in het dragen van de relic, sommige beter in het verdedigen en doden van die minotaurs etc. Na deze update kun je je groep hier niet meer op toesplitsen, echt zo stom....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Notna schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 07:49:
[...]

Ammo wordt toch auto replenished als je zonder zit?
Niet in nightfall. Wel als je gerevived wordt maar niet als alles leeg is. In de meeste modes gebeurt dat laatste wel.
Pagina: 1 ... 93 ... 138 Laatste

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2