Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:46

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Waar ik me aan irriteer is dat de meeste reviews TE gauw zijn geschreven. Niet door mensen die de game weken gespeeld hebben om vervolgens verder te gaan met de raids etc.

Want letterlijk elke revieuw die ik lees ben ik het vaak niet mee eens. ze hebben wel wat puntjes maar over het algemeen ben ik het er helemaal niet mee eens.

[ Voor 32% gewijzigd door Ricmaniac op 16-10-2014 14:46 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-10 11:01
Ricmaniac schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 14:44:
Waar ik me aan irriteer is dat de meeste reviews TE gauw zijn geschreven. Niet door mensen die de game weken gespeeld hebben om vervolgens verder te gaan met de raids etc.
Komt omdat reviews ook gewoon snel online moeten komen.
Als jij als laatste bent met je review, loop je views mis en views = geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

jesse111 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 14:45:
[...]

Komt omdat reviews ook gewoon snel online moeten komen.
Als jij als laatste bent met je review, loop je views mis en views = geld.
Ja ik begrijp de reden ook helemaal . maar het is wel het punt wat games als destiny slecht ten goede komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
Bontes schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 14:40:
Eindelijk ook Destiny ( ondanks de enorm uiteenlopende meningen ) toch maar aangeschaft, ik moet zeggen dat ik mij enorm vermaak, speelt lekker weg en ziet er heel goed uit. Denken jullie niet dat het cijfer voor Destiny omhoog kan gaan door de updates, bedoel de game is gereviewed zonder deze verbeteringen ?
De game is gewoon uitgebracht voordat het af was. Je proeft in de singleplayer het inmense plan wat Bungie met Destiny had, maar allemaal gestript is wegens tijdgebrek.

Alle rassen beginnen bijvoorbeeld op dezelfde plek. Er was een tijd geleden een post op reddit van een (mogelijk) ex medewerker van Bungie dat de rassen allemaal eigenlijk hun eigen begin hadden, maar dat iedereen nu het begin van de exo heeft gekregen wegens tijdgebrek. Als het waar is, is dat wel erg kwalijk.

Daarnaast is er weinig content. De singleplayer is vooral "protect your ghost" terwijl wave na wave van enemy's komen. De raid is een uitzondering, maar eigenlijk hadden veel meer singleplayer missies dezelfde soort meganiek en puzzels moeten krijgen.

De gameplay is subliem en je eigen verzameldrang houdt je aan het spelen. Daarnaast lijkt Bungie goed te luisteren naar kritiek vanuit de communitie. Over een jaar is dit spel waarschijnlijk wel die 8+ waard die het in potentie waard is.

De cijfers, hoewel laag, geven wel een goed beeld van de huidige staat van het spel.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-10 14:52
rnenator schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 14:49:
[...]

De game is gewoon uitgebracht voordat het af was. Je proeft in de singleplayer het inmense plan wat Bungie met Destiny had, maar allemaal gestript is wegens tijdgebrek.

Alle rassen beginnen bijvoorbeeld op dezelfde plek. Er was een tijd geleden een post op reddit van een (mogelijk) ex medewerker van Bungie dat de rassen allemaal eigenlijk hun eigen begin hadden, maar dat iedereen nu het begin van de exo heeft gekregen wegens tijdgebrek. Als het waar is, is dat wel erg kwalijk.

Daarnaast is er weinig content. De singleplayer is vooral "protect your ghost" terwijl wave na wave van enemy's komen. De raid is een uitzondering, maar eigenlijk hadden veel meer singleplayer missies dezelfde soort meganiek en puzzels moeten krijgen.

De gameplay is subliem en je eigen verzameldrang houdt je aan het spelen. Daarnaast lijkt Bungie goed te luisteren naar kritiek vanuit de communitie. Over een jaar is dit spel waarschijnlijk wel die 8+ waard die het in potentie waard is.

De cijfers, hoewel laag, geven wel een goed beeld van de huidige staat van het spel.
maar toch gemiddeld 3.2 mil spelers per dag die aan het spelen zijn.
ik denk dat ze niet mogen klagen en hoop er op dat Bungie alsnog het verhaal brengt zoals het de bedoeling was.
en hier en daar wat aanpassingen doen en verder geregeld uitbreiding Gratis/betaald om ons bezig te houden.

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Vind het wel weer zo jammer dat je weer zo'n season pass moet aanschaffen of al die losse expensions straks kopen maar dat je weer extra geld moet uitgeven aan iets waar je al zo veel voor betaald hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over een maand (nog voor de DLC launched) is iedereen gestopt (tenzij mensen echt wtf langzaam raiden).
Bij de DLC zie je dan weer een kleine piek, en zo sterft destiny een langzame dood. Is met WOW net zo, elke expansion weer 1-2 maanden veel spelers, daarna weer terug naar de standaard. Content houdt het gewoon niet lang genoeg interessant.

Yay elke week een ander tijdelijke dude in de tower waar we rep voor mogen farmen voor items die ons niks brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:14:
Over een maand (nog voor de DLC launched) is iedereen gestopt (tenzij mensen echt wtf langzaam raiden).
Bij de DLC zie je dan weer een kleine piek, en zo sterft destiny een langzame dood. Is met WOW net zo, elke expansion weer 1-2 maanden veel spelers, daarna weer terug naar de standaard. Content houdt het gewoon niet lang genoeg interessant.

Yay elke week een ander tijdelijke dude in de tower waar we rep voor mogen farmen voor items die ons niks brengen.
Een langzame dood sterven en over een maand is iedereen gestopt

contradictio in terminis ;w

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

jij vergelijkt destiny te veel telkens met WoW... Ik denk dat destiny veel langer mee gaat dan je denkt. Maar denk wel dat de hype te groot was waardoor veel spelers inderdaad wel stoppen met een maand.omdat ze heel weinig hebben met zo'n game als destiny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:11

justifire

Shut up and squat !!

Ricmaniac schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:13:
Vind het wel weer zo jammer dat je weer zo'n season pass moet aanschaffen of al die losse expensions straks kopen maar dat je weer extra geld moet uitgeven aan iets waar je al zo veel voor betaald hebt.
Je moet niets.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

wel als je bij de rest van de spelers bij wil blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:11

justifire

Shut up and squat !!

Ricmaniac schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:22:
[...]

wel als je bij de rest van de spelers bij wil blijven
Dat is jouw keuze.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

...en zo sterft destiny een langzame dood. Is met WOW net zo...
Ehm... misschien niet zo'n handige vergelijking. De spelersaantallen van WoW zijn zodanig dat ik niet zou zeggen dat iedereen gestopt is zo voor de nieuwe expansion.

Nou ja, misschien wel zo'n handige vergelijking, want hetzelfde geld voor Destiny. Met miljoenen spelers is het zeker niet dood.

Constructed: Silver || Limited: Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

edit: nvm ... wordt anders zo'n eindelose zinlose discussie

[ Voor 67% gewijzigd door Ricmaniac op 16-10-2014 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111

Holy shit wat is er met jou gebeurd?
Kan me nog herinneren dat jij altijd heel positief was over destiny...
Achja, ik vermaak me nu weer prima met het spel en daar gaat het om :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Groot verschil bij WoW is ook dat je maandelijks betaalt. Bij Destiny betaal je niets om de game te kunnen spelen. Dan snap ik wel dat Bungie wat geld vraagt voor uitbreidingen.

Ervoor betalen vind ik ook niet erg. Ik hoef tenminste niet maandelijks te betalen om in te loggen. (Buiten de paar euro die je voor PSN betaalt, maar die betaal je voor alle games, niet voor alleen Destiny)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jesse111 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:33:
[...]

Holy shit wat is er met jou gebeurd?
Kan me nog herinneren dat jij altijd heel positief was over destiny...
Achja, ik vermaak me nu weer prima met het spel en daar gaat het om :+
Een burn out heet zo iets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
Bungie heeft ook heel erg onderschat wat spelers ervoor over hebben om het hoogste level in een spel te halen. Meerdere characters aanmaken, levelen, deleten, weer aanmaken, levelen... Het meganisme om de fanatieke gamer tegen zichzelf te beschermen en ervoor te zorgen dat je te snel op die lvl 30+ raakt is daarmee verloren gegaan. Volgens mij heb je als lvl 30+ met een legendairy in elk wapenslot niets meer om voor te spelen.

De hardcore, waar jij ook tussen zit, is dan afgehaakt. De casual, waar ik zelf (helaas) tussenzit, heeft geen tijd voor meerdere characters, laat staan meerdere raids en probeert gewoon nog op lvl 30 te komen. Een proces wat met de nieuwe DLC ongetwijfeld heel erg versnelt gaat worden.
Scrisissszzz schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:38:
Groot verschil bij WoW is ook dat je maandelijks betaald. Bij Destiny betaal je niets om de game te kunnen spelen. Dan snap ik wel dat Bungie wat geld vraagt voor uitbreidingen.
Als je alle DLC koopt, ben je maandelijks ongeveer hetzelfde geld kwijt als wat je aan WoW kwijt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
rnenator schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:40:
[...]

Als je alle DLC koopt, ben je maandelijks ongeveer hetzelfde geld kwijt als wat je aan WoW kwijt bent.
Moet je toch veel DLC kopen. WoW is €10 per maand ofzo?
Verwacht niet dat Destiny me €120 per jaar gaat kosten..

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
Scrisissszzz schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:43:
[...]

€60,- voor het spel, €20 voor uitbreiding 1, €20 voor uitbreiding 2: €100,- voor de eerste 6 maanden. Ongeveer dan he. Ik verwacht dat je wel aan die €120 euro gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Scrisissszzz schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:43:
[...]

Daarnaast betaal je in WoW ook voor elke uitbreiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
[...]

Bungie heeft ook heel erg onderschat wat spelers ervoor over hebben om het hoogste level in een spel te halen. Meerdere characters aanmaken, levelen, deleten, weer aanmaken, levelen... Het meganisme om de fanatieke gamer tegen zichzelf te beschermen en ervoor te zorgen dat je te snel op die lvl 30+ raakt is daarmee verloren gegaan. Volgens mij heb je als lvl 30+ met een legendairy in elk wapenslot niets meer om voor te spelen.

De hardcore, waar jij ook tussen zit, is dan afgehaakt. De casual, waar ik zelf (helaas) tussenzit, heeft geen tijd voor meerdere characters, laat staan meerdere raids en probeert gewoon nog op lvl 30 te komen. Een proces wat met de nieuwe DLC ongetwijfeld heel erg versnelt gaat worden.

[...]

ben nu ook level 30 en heb veel legendary's
maar ik speel nog vooral voor de gezeligheid met anderen en moet nog een aantal Exotic's zien te vinden en dan ben ik ook met mijn 2de character begonnen misschien dat de drang om elke dag te spelen iets minder word maar tot nu toe vermaak ik met nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
StevenzeN schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:45:
[...]

Daarnaast betaal je in WoW ook voor elke uitbreiding.
Ook dat nog eens inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-10 18:51
tha_crazy schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 13:38:
[...]

Voor de nightfall heb ik er gelukkig ook nog 1 met void, maar geen tracking helaas.
Unfriendly Giant
Huh!? Mijn Unfriendly Giant heeft toch echt tracking, ik dacht dat een bepaald type wapen altijd dezelfde perks had. Beest van een wapen trouwens, heel wat beter als de Admonisher III die ik ook heb.

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wil niet opscheppen ofzo maar ik speel ook vrij hardcore, zeker iedere dag. Ik heb gewoon 3 characters waarvan L28 Warlock, L24 Titan en L8 Hunter. De Titan en Hunter gear heb ik gekregen op mijn warlock (heb een volledig setje legendaries voor hunter in de vault, inmiddels al 2 exotic titan helmets).

Ik vind het juist leuk om divers te spelen, ik vind het ook niet erg om mindere spelers ergens mee te helpen of mensen te helpen met dingen die ik al gedaan heb.

Ik heb nu iets van 4-5 dagen gespeeld (totale tijd) en dan zie ik mensen die 10 dagen gespeeld hebben en 3 characters van dezelfde class hebben zodat ze er 1 naar 30 kunnen boosten, die mensen zeuren dan ook nog eens dat het spel te weinig content bied en gaan huilen als hun glitch methodes gepatched worden. 8)7

Edit: Zeg niet dat possimble zo'n persoon is btw, maar dit is meer een indruk die ik van de bungie forums krijg

[ Voor 5% gewijzigd door Ereaser op 16-10-2014 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

echt die destiny reddit posts.. ik ga echt stuk haha of het nou echt is of nep

I'm addicted, it has taken over my life. At home all I do is play Destiny, at work all I do is browse the Destiny sub reddit.

My 6 month old has been forced to scavenge for food on her own, she can't even crawl yet. My fiance is about to leave me.

en dan zo'n comment: 5 minutes can be the difference between an exotic engram and squat. Touche sir... I like your style

8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerebriform
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10 21:12
rnenator schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:45:
[...]

€60,- voor het spel, €20 voor uitbreiding 1, €20 voor uitbreiding 2: €100,- voor de eerste 6 maanden. Ongeveer dan he. Ik verwacht dat je wel aan die €120 euro gaat komen.
Ik heb $90 betaald voor alles bij elkaar in de preorder, zo'n €70. Misschien kan je ze straks ook als gamecard/code iets goedkoper krijgen of komen ze in de "deals with gold" sectie zoals bij alle Titanfall DLC's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-10 19:54
iemand voor daily weekly strikes? 27 hunter GT xbone: justin2k5

[ Voor 4% gewijzigd door Justin2000 op 16-10-2014 19:29 ]

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit ook op het punt van alles legendary en 2 exotics, en merk dat na een paar dagen in deze toestand ik nu amper nog in log. Tuurlijk speelt het lekker en is de game gewoon vet, maar de wortel die voor je neus hangt is niet veel meer van over. Uiteraard moet je niet enkel spelen voor gear, maar rewards en de weg er naar toe is toch wel een dikke basis waar de game op gebouwd is. :)
Helaas is de motivatie om in te loggen nu weg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
Cerebriform schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 17:46:
[...]

Ik heb $90 betaald voor alles bij elkaar in de preorder, zo'n €70. Misschien kan je ze straks ook als gamecard/code iets goedkoper krijgen of komen ze in de "deals with gold" sectie zoals bij alle Titanfall DLC's.
Als je al je wow games en abonnementen in $ had gekocht, ben je ook geen €120 euro kwijt.

Het is allemaal activision, en ze weten ook wel dat als ze letterlijk voor abonnement geld vragen dat iedereen afhaakt, zoals ook bij TESO. Die DLC'S zijn algemener geaccepteerd, maar het idee is hetzelfde: activision wil dat je periodiek geld betaald om hun games te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Mij hoor je niet klagen. Ik speel dagelijks een paar uur met vrienden. Ga dit weekend aan mn tweede character beginnen rn die rustig levellen. Mij gaat het niet om zo rfficient mogelijk coins en gear te halen. Gewoon lekker knallen en straks met de uitbreidingen weer een zooi nieuwe raids en strikes erbij. Destiny gaat voor mij deze generatie nog honderden uren plezier geven. Voorlopig heb je voor 60 euro al meer dan 100 uur speelpleZier. Mogen veel ontwikkelaars een voorbeeld aan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-10 19:54
ik heb niet een grote friendslisy. ook heb ik moeite om groepen te maken voor de dailys/weeklys hoe doen jullie dat?

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zekerpixels
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-10 14:49

zekerpixels

Victory Loves Preparation

Justin2000 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 21:12:
ik heb niet een grote friendslisy. ook heb ik moeite om groepen te maken voor de dailys/weeklys hoe doen jullie dat?
Gewoon posten in de destiny kroeg (linkje is onderaan in het rood te vinden) van hey ik wil de daily/weekly/NF doen wie wil mij helpen, meestal zijn er binnen een paar minuten wel gedesinteresseerd, en dat groeit je friends list vanzelf.

Btw in de ST van dit topic is en lijstje te vinden met veel medetweakers die destiny spelen.

[ Voor 11% gewijzigd door zekerpixels op 16-10-2014 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Wat voor een level ben je? Heb je een headset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zekerpixels

zekerpixels

kbloem schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 21:21:
[...]
Wat voor een level ben je? Heb je een headset?
Als ik je mag aanvullen, waarop speel je PS4, Xbone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-10 15:47
Ik heb ook een join request gedaan voor de GoT-clan, PSNid clockwize89.
Kan iemand die accepteren? Ben pas level 13 en zou graag samen spelen! Sinds een een week een PS4 dus is nog allemaal nieuw haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Zit vaak in teams met 3-4 andere vrienden. Voor de raids gebruiken we destinylfg.com om extra man te regelen. Goede ervaringen mee en werkt erg snel :)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ouwehandje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-10 22:54
Ligt PSN eruit? Alweer....
Net Thuis na een lane drukke dag, denk je nog even te kunnen gammen.. Niet

PSN: DoubleDutchh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Ouwehandje schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 22:22:
Ligt PSN eruit? Alweer....
Net Thuis na een lane drukke dag, denk je nog even te kunnen gammen.. Niet
Jup, sinds 20.00 hier :X

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTVDKTW
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10:40
Meeste uit mijn friendlist is overgestapt op PS4 terwijl ik nog op de PS3 speel, dus ik ken het probleem. Maar je kunt vrij makkelijk mensen ontmoeten heb ik gemerkt, al zijn het in mijn geval wel erg vaak Duitsers (ben vanavond door 5 man half aangerand in de Tower om de VoG te spelen :?) Afgelopen week tijdens Patrol tegen een random Zweed aan gelopen, samen een beetje kutten en Public events doen. Vriendschapsverzoek gekregen en spelen nu regelmatig samen zonder dat we ook maar beiden over een mic beschikken, oa NF en Weekly ermee gehaald. Gisteren ook een heerlijke chestrun (+200 spinmetal in een uur!) samen met een random Duitser die daar ook toevallig rond liep. Ondanks de zeer beperkte mogelijkheden (4 moves) kan je het toch best sociaal krijgen, en anders de eerder genoemde opties ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerebriform
Weet iemand al wat xur verkoopt en waar hij staat? Lukt me vandaag misschien wel om 23 strange coins bij elkaar te hebben, kan ik voor het eerst iets bij hem kopen. Yay! Lvl 27 here i come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 00:47
Hij komt pas om 11 uur.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerebriform
Ohja ik kan ook pas na werk en borrel vanavond, maar dan weet inderdaad nu nog niemand waar hij staat :D

[ Voor 90% gewijzigd door Cerebriform op 17-10-2014 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Dacht je gisteren even naar 20 te gaan .. ligt PSN er een hele tijd uit, hopelijk vanavond meer geluk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Xur staat elke week op een andere plek...gewoon de forums in de gaten houden

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-10 19:20
Terryb47 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 09:48:
Xur staat elke week op een andere plek...gewoon de forums in de gaten houden
Ik kijk altijd in de Tower naar de meest ongewone plaats waar de meeste nicknames bij elkaar staan. Vaak blijkt hij dan daar te staan :+

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-10 19:08

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

clockw1ze schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 21:34:
Ik heb ook een join request gedaan voor de GoT-clan, PSNid clockwize89.
Kan iemand die accepteren? Ben pas level 13 en zou graag samen spelen! Sinds een een week een PS4 dus is nog allemaal nieuw haha.
Ik ben 1 van de admins van de GoT-clan, maar ik kan geen nieuwe mensen meer accepteren. Telkens als ik naar de pagina wil gaan waar het kan, krijg ik een error. Heb t de laatste week al een paar keer geprobeerd, maar ik kan er niks mee. Nogal zuur, maar zal t blijven proberen.

**Edit**
Nou, schiet mij maar lek, maar na 10x proberen doet ie t nu ineens wel. Als t goed is heb ik alle openstaande aanvragen geaccepteerd.

[ Voor 17% gewijzigd door CrackSlet op 17-10-2014 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Iemand trouwens een idee of salvage terug komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomderanged
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-10 12:06
Als iemand ooit een keer zin in een daily/weekly of wat pvp heeft, add mij maar :)

PSN: Deltoidius

PSN: Deltoidius

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 09:48:
Dacht je gisteren even naar 20 te gaan .. ligt PSN er een hele tijd uit, hopelijk vanavond meer geluk
Niet om lullig te doen tegen over PS gebruikers, maar ik vind het best wel erg dat PSN zo vaak down is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-10 19:08

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Ereaser schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 10:29:
[...]

Niet om lullig te doen tegen over PS gebruikers, maar ik vind het best wel erg dat PSN zo vaak down is!
Daar is niks lulligs aan hoor ;) Zit zelf ook op PSN en vind t ook erg vaak. Gelukkig heb ik tot nu toe zelf nog weinig last ervan gehad omdat het telkens is als ik aan t werk ben. Maar zie dan hier zat bericht voorbij komen. Kan me goed voorstellen als je is een dagje vrij heb en lekker wilt game-on, t vrij zuur is als je de halve dag zit te wachten tot PSN weer online is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-10 22:39
CrackSlet schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 10:32:
[...]

Daar is niks lulligs aan hoor ;) Zit zelf ook op PSN en vind t ook erg vaak. Gelukkig heb ik tot nu toe zelf nog weinig last ervan gehad omdat het telkens is als ik aan t werk ben. Maar zie dan hier zat bericht voorbij komen. Kan me goed voorstellen als je is een dagje vrij heb en lekker wilt game-on, t vrij zuur is als je de halve dag zit te wachten tot PSN weer online is.
Het meest achterlijke vind ik nog wel dat ze afgelopen dinsdag onderhoud aan 't netwerk gingen doen van 16.00 tot 23.00 ofzo. En dit zal dus vaker gebeuren. Ik kan er echt niet bij met mijn hoofd waarom ze die troep op de meeste drukke tijden in EU doen.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Van 16:30 tot 8:00 was 't zelfs. Maar ik had geen problemen om online te gamen om 23:00u. Het schijnt, dat als je de dagen ervoor online bent geweest en je PS4 de primary console is, je er geen last van hebt. Ik had er iig geen last van.

[ Voor 6% gewijzigd door tiguan op 17-10-2014 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-10 16:48

UTADDICT

NERF

tiguan schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 10:43:
Van 16:30 tot 8:00 was 't zelfs. Maar ik had geen problemen om online te gamen om 23:00u. Het schijnt, dat als je de dagen ervoor online bent geweest en je PS4 de primary console is, je er geen last van hebt. Ik had er iig geen last van.
Exact, ik ben ook gewoon de hele avond online geweest met een vriend.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-06-2022
HA PS sucks! nee grapje :P

eindeloze discussie over welke console beter is is eindelijk een beetje verleden tijd denk ik?

waardeloos voor de playstation gamers dat psnetwork zo vaak down is.
zal ook heus nog wel een paar keer met de Xbox one gebeuren! :)

Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zekerpixels

zekerpixels

Ik heb zowat elke dag de ps4 aanstaan en gisteren werkte het echt niet, voor afgelopen dinsdag had ik nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Dinsdag kon ik er niet op en gister kon ik er ook niet op. Achja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Zo, maar even op bezoek bij Xur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Kan iemand posten wat zijn nieuwe inventory is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
Post even wat xur verkoopt plz :P

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://www.bungie.net/en/Forum/Post/73484605/0/0
Alstublieft

Mijn Light beyond nemesis is nu niet speciaal meer! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Als wapen heeft hij een Rocket Launcher in de aanbieding genaamd 'Truth'.

Hij staat trouwens in de rechtervleugel, richting de hangar en dan gelijk rechts.

[ Voor 37% gewijzigd door gise op 17-10-2014 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
en is die rocket launcher het waard om te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zekerpixels

zekerpixels

Ik zie iets heeel bijzonders, een chest engram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Weet iemand wat het wapen deze week kost?

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
17 coins voor het wapen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
Ik bewaar mn coins maar.. :( heb al een exotic helm en een rocket launcher hoef ik niet.

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
The Armamentarium (Titan Chest)

Achlyophage Symbiote (Hunter Helmet)

Light Beyond Nemesis (Warlock Helmet)

Truth (Exotic Rocket Launcher)

Exotic Chest Engram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
ik hoop dat de Ice Breaker binnenkort weer een comeback maakt, hou daar nu mijn coins voor apart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
Achlyophage Symbiote, iemand die deze helm al heeft? zo ja zijn het de muntjes waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 14:43
Raw Kip schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:09:
Achlyophage Symbiote, iemand die deze helm al heeft? zo ja zijn het de muntjes waard?
4e kogel bij golden gun..
Ik draag m iig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Raw Kip schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:09:
Extra golden gun shot. Zeker de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Laatst online: 09:57

RawChild

PSN: Rawchild

Waarom is die exotic chest engram zo ongelooflijk duur? Die chest voor de titan is 13 en engram is 23 met als risico dat ie voor een andere class is of dubbel is.

Ik ga voor de titan chest denk ik. heb nog geen exotic gear. OF die rocket launchet moet een beest zijn

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HertogJack schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:08:
Ik bewaar mn coins maar.. :( heb al een exotic helm en een rocket launcher hoef ik niet.
Ik ook, de light beyond nemisis heb ik al en de rocket launcher hoef ik niet :p
Ik ga wel voor de armor engram! Wie weet koop ik die helmet voor hunter ook wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-10 14:25

Denko

|{ing Øf ßlitz

RawChild schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:12:
Waarom is die exotic chest engram zo ongelooflijk duur? Die chest voor de titan is 13 en engram is 23 met als risico dat ie voor een andere class is of dubbel is.

Ik ga voor de titan chest denk ik. heb nog geen exotic gear. OF die rocket launchet moet een beest zijn
zijn motes of light he. Wat wil je daar verder mee?

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het zijn motes of light voor het engram ;) geen strange coins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online

Hij is 23 motes of light, niet 23 coins. Ik heb 'm net gekocht, helaas inderdaad voor andere class dus heb ik maar door de shredder gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Laatst online: 09:57

RawChild

PSN: Rawchild

Denko schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:13:
[...]

zijn motes of light he. Wat wil je daar verder mee?
verrek je hebt gelijk. dat maakt het een stuk interessanter :)

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-10 19:20
RawChild schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:14:
[...]

En vergeet niet dat de stats van de chest vast staan, maar de stats van de engram niet. Als je de chest die hij verkoopt nóg een keer krijgt, is de kans heel groot dat hij andere stats heeft en dus beter kan zijn.

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-10 14:25

Denko

|{ing Øf ßlitz

RawChild schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:14:
[...]

Ik heb nu 2 toons, 1 lvl 27 en 1 28, dan gaan de coins/motes zo snel dat je meestal wel per week 30+ coins hebt (als je zoveel speelt als ik) Maar ik denk dat ik dit weekend eigenlijk alles oversla

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Ik heb al een tijdje die Symbiote Helm (was tijdje terug ook al te koop), maar ik weet niet echt of het het waard is om 'm volledige te upgraden (dan bedoel ik de laatste twee upgrades voor light). Golden gun is namelijk compleet nutteloos in PvE, doet nog minder damage dan een sniper rifle shot en verder heb ik een schijthekel aan PvP. Is het dan die 16 shards waard?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
nutteloos in pve ja? Tijdens de raid is het echt heerlijk om minataurs/pretorians neer te halen met me golden gun (of oracles)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
die truth rocket launcher is wel bruut in de Raid denk ik hij doet Void damage en op een gegeven moment als je de skill vrij speelt "Seeks targets aggressively" en hij moet een vrij grote blast radius hebben lees ik denk dat ik hem wel koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

FreakGIB schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:21:
die truth rocket launcher is wel bruut in de Raid denk ik hij doet Void damage en op een gegeven moment als je de skill vrij speelt "Seeks targets aggressively" en hij moet een vrij grote blast radius hebben lees ik denk dat ik hem wel koop.
Schijnt dat die upgrade betekent dat hij ook 90 graden kan draaien om targets te raken. Maakt hem heerlijk in PVE maar zeker daarom ook in PVP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-09 12:56
DeBierVampier schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:19:
Ik heb al een tijdje die Symbiote Helm (was tijdje terug ook al te koop), maar ik weet niet echt of het het waard is om 'm volledige te upgraden (dan bedoel ik de laatste twee upgrades voor light). Golden gun is namelijk compleet nutteloos in PvE, doet nog minder damage dan een sniper rifle shot en verder heb ik een schijthekel aan PvP. Is het dan die 16 shards waard?
Als je de skill aanzet van je class dat enemies exploderen als je ze killt met golden gun kan hij verdomd handig zijn in PvE. Als groepje van enemies zoals Thralls op je afrennen of een groepje Cabal dudes naast elkaar staan en je schiet de juiste enemy neer met je golden gun, heb je bijna de hele groep in 1x te pakken.

En wat Michaelg zei, bij de raid is die ideaal om Oracles neer te schieten bij Atheon als je naar Mars/Venus wordt geteleport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kazu schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:16:
[...]

En vergeet niet dat de stats van de chest vast staan, maar de stats van de engram niet. Als je de chest die hij verkoopt nóg een keer krijgt, is de kans heel groot dat hij andere stats heeft en dus beter kan zijn.
Volgens mij zijn stats op exotics zijn altijd hetzelfde ;)
Op legendary kunnen ze inderdaad verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Ereaser schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:27:
[...]

Volgens mij zijn stats op exotics zijn altijd hetzelfde ;)
Op legendary kunnen ze inderdaad verschillen.
ik lees hier toch wat anders
http://www.destinydb.com/...-beyond-nemesis#1.MbVoXL8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Negative schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:27:
[...]

Als je de skill aanzet van je class dat enemies exploderen als je ze killt met golden gun kan hij verdomd handig zijn in PvE. Als groepje van enemies zoals Thralls op je afrennen of een groepje Cabal dudes naast elkaar staan en je schiet de juiste enemy neer met je golden gun, heb je bijna de hele groep in 1x te pakken.

En wat Michaelg zei, bij de raid is die ideaal om Oracles neer te schieten bij Atheon als je naar Mars/Venus wordt geteleport.
Voor de oracles heb je raid-weapons die extra damage doen tegen die krengen en voor de rest als er een klein groepje vijanden bij elkaar staat gooi ik liever een granaat ofzo en anders heeft iemand anders dat al voor me gedaan tegen de tijd dat de super animatie is afgelopen en je uiteindelijk kan gaan schieten.

Nee ik zit zelf eigelijk te wachten op Knucklehead Radar.

[ Voor 7% gewijzigd door DeBierVampier op 17-10-2014 11:34 ]

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
DeBierVampier schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:32:
[...]

Voor de oracles heb je raid-weapons die extra damage doen tegen die krengen en voor de rest als er een klein groepje vijanden bij elkaar staat gooi ik liever een granaat ofzo en anders heeft iemand anders dat al voor me gedaan tegen de tijd dat de super animatie is afgelopen en je uiteindelijk kan gaan schieten.

Nee ik zit zelf eigelijk te wachten op Knucklehead Radar.
iemand ervaring met de Light Beyond Nemesis ik ben net gestart met een Warlock als 2de character zou dit hem goed passen en nuttig zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had het zelf net ook even opgezocht en inderdaad! Mijne heeft 95 strenght en is volledig geupgrade.

Wat wel lastig wordt is als je denk een betere te hebben gevonden, maar je zijn max stats niet weet. Destinydb heeft de laatste upgrade van gisteravond nog niet mee gerekend en daar heb ik dus 92 strenght.
FreakGIB schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:36:
[...]

iemand ervaring met de Light Beyond Nemesis ik ben net gestart met een Warlock als 2de character zou dit hem goed passen en nuttig zijn ?
Hij is vooral heel erg handig door de snelle revive. Soms worden mensen wel eens overmoedig wanneer ze hun super hebben in de nightfall en gaan ze down, dan ren je er gewoon op af. Pakt een paar orbs of light op die je healen en je revived ze snel :)

En hij ziet er ongelofelijk vet uit natuurlijk :*)

[ Voor 33% gewijzigd door Ereaser op 17-10-2014 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
  • Laatst online: 16-10 21:18
Bah word wel moe van de gunsmith. al3 dagen geen rare fusion rifles te koop.. al 6 uit engrams gehaald maar moet er nog 4 voor exotic bounty.
Helaas maar 14 coins.. wel 40 motes..
Wordt tijd dat ze die exotic cap eraf halen en dan je meer dan 1 exotic mag dragen zoals legendary wel mogelijk is.
Maar goed dan ga je over het lvl 30 cap heen..

[ Voor 43% gewijzigd door Qualixo op 17-10-2014 11:51 ]

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falco91Bones
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-01-2018

Falco91Bones

Monkey King

Qualixo schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:48:
Bah word wel moe van de gunsmith. al3 dagen geen rare fusion rifles te koop.. al 6 uit engrams gehaald maar moet er nog 4 voor exotic bounty.
helaas maar 14 coins.. wel 40 motes..
3 dagen is niet zo heel lang. Vorige keer 10 dagen gewacht ( vast wel een keertje geweest toen ik sliep). Gewoon even tijd in steken.

Gewoon veel tiger strikes doen. Krijg je engrams en weer kans op coins. Een keer een avond gefarmt en had al 10 coins erbij!

PS4: Falco91Bones [Destiny Clan: DuRP | Vieze-President | http://www.bungie.net/en/Clan/Detail/317154] Stream: http://www.twitch.tv/falco91bones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
Falco91Bones schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:53:
[...]

3 dagen is niet zo heel lang. Vorige keer 10 dagen gewacht ( vast wel een keertje geweest toen ik sliep). Gewoon even tijd in steken.

Gewoon veel tiger strikes doen. Krijg je engrams en weer kans op coins. Een keer een avond gefarmt en had al 10 coins erbij!
Ik leef op tiger strikes de laatste dagen maar wel karige bedoening.
De nodige exotic weapons voorbij zien komen die andere mensen krijgen als bonus maar het is mij nog niet gegund. Wel sinds dagen eens een legendary angram opgepikt..
voornamelijk groene crap en blauwe mg's..

[ Voor 4% gewijzigd door Qualixo op 17-10-2014 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Qualixo schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:48:
Helaas maar 14 coins.. wel 40 motes..
Wordt tijd dat ze die exotic cap eraf halen en dan je meer dan 1 exotic mag dragen zoals legendary wel mogelijk is.
Maar goed dan ga je over het lvl 30 cap heen..
Nope, max light op exotics is 30, evenals raid gear.

Dus of je nou volledig in legendary maxed raid gear rondloopt of complete exotic gear, je kan nog altijd maar max 120 light halen.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
DeBierVampier schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:54:
[...]

Nope, max light op exotics is 30, evenals raid gear.

Dus of je nou volledig in legendary maxed raid gear rondloopt of complete exotic gear, je kan nog altijd maar max 120 light halen.
ok maar je kan toch maar 1 exotic piece aan trekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Bij de eerstvolgende DLC zal die wel verhoogd worden naar 40 denk ik. Inc nieuwe armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Qualixo schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:55:
[...]

yup, maar stel dat ze je dus meerdere exotics zouden laten dragen, dan zou je dus niet over de lvl 30 cap heen gaan ;)

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falco91Bones
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-01-2018

Falco91Bones

Monkey King

Qualixo schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:55:
[...]

Ja maar 1 exotic. 3 raid gear + exotic is 30

Let op helm raid gear alleen op hard mode als het goed is. Dus zorg voor een exotic helmed :)

PS4: Falco91Bones [Destiny Clan: DuRP | Vieze-President | http://www.bungie.net/en/Clan/Detail/317154] Stream: http://www.twitch.tv/falco91bones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:44
Wat is verstandiger Exotic Hunter Helmet of Truth Rocket Launcher?
Ik denk dat sommige mensen gaan zeggen Helmet :P

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Pagina: 1 ... 92 ... 138 Laatste

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2