Bontes schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 14:40:
Eindelijk ook Destiny ( ondanks de enorm uiteenlopende meningen ) toch maar aangeschaft, ik moet zeggen dat ik mij enorm vermaak, speelt lekker weg en ziet er heel goed uit. Denken jullie niet dat het cijfer voor Destiny omhoog kan gaan door de updates, bedoel de game is gereviewed zonder deze verbeteringen ?
De game is gewoon uitgebracht voordat het af was. Je proeft in de singleplayer het inmense plan wat Bungie met Destiny had, maar allemaal gestript is wegens tijdgebrek.
Alle rassen beginnen bijvoorbeeld op dezelfde plek. Er was een tijd geleden een post op reddit van een (mogelijk) ex medewerker van Bungie dat de rassen allemaal eigenlijk hun eigen begin hadden, maar dat iedereen nu het begin van de exo heeft gekregen wegens tijdgebrek. Als het waar is, is dat wel erg kwalijk.
Daarnaast is er weinig content. De singleplayer is vooral "protect your ghost" terwijl wave na wave van enemy's komen. De raid is een uitzondering, maar eigenlijk hadden veel meer singleplayer missies dezelfde soort meganiek en puzzels moeten krijgen.
De gameplay is subliem en je eigen verzameldrang houdt je aan het spelen. Daarnaast lijkt Bungie goed te luisteren naar kritiek vanuit de communitie. Over een jaar is dit spel waarschijnlijk wel die 8+ waard die het in potentie waard is.
De cijfers, hoewel laag, geven wel een goed beeld van de huidige staat van het spel.