Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-10 11:01
UTADDICT schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:39:
Ook grappig; blijkbaar kunnen Goblins je niet raken als je zit.
Yup, dit is de link, maar ben op werk dus kan m niet zien ;-;
Kan iemand kijken of het legit is?
YouTube: Goblins suck at aiming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-06-2022
legit hahahaha

Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-10 16:48

UTADDICT

NERF

Lekker dan.

Goblins zijn dus blijkbaar niet in staat hun armpjes in een bepaalde hoek te buigen om je hoofd eraf te knallen. interessant.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-10 20:00

alwinus

Tweaked

Jammer dat als je zit ook niets kan doen. Wtb zittend schieten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
alwinus schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 11:07:
Jammer dat als je zit ook niets kan doen. Wtb zittend schieten :p
Als je shield gewoon oplaad dan kan je elke keer als het zwaar wordt even gaan zitten. Het is ook niet zo dat je meteen dood bent als je weer opstaat.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-10 16:48

UTADDICT

NERF

Waarheden op Reddit:

"I HAVEN'T PLAYED DESTINY IN FIVE WHOLE MOTHERFLIPPING DAYS BECAUSE OF MY JOB. IM REGRETTING THIS WHOLE ADULT THING."

Ja!

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
UTADDICT schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 12:04:
Waarheden op Reddit:

"I HAVEN'T PLAYED DESTINY IN FIVE WHOLE MOTHERFLIPPING DAYS BECAUSE OF MY JOB. IM REGRETTING THIS WHOLE ADULT THING."

Ja!
hahaha, zo waar dit! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16-10 21:18
bah haat wachten op de gunsmit.. om te zoveel uur via app kijken tot eens die rare fusion rifles te koop zijn voor exotic missie..
andere exotic missie moet ik wachten op xur om ammo pack te kopen..

Dan maar eens de nieuwe venus loot cave uitfarmen.

[ Voor 32% gewijzigd door Qualixo op 15-10-2014 12:07 ]

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-10 19:20
Ugh, gisteren voor de derde keer de raid gecleared. Deze keer was mijn totale loot het meest waardeloos: 9 ascended shards, en 3 ascended energy. Nog steeds geen enkele raid gear, terwijl een vriend die voor het eerst mee deed wel meteen boots kreeg [/huilreactie].

Gelukkig heb ik inmiddels een alt Titan die nu ook kan raiden, dus dan ga ik het daar ook maar 'ns mee proberen :+

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-10 14:52
weet iemand of het verschil maakt of je nu level 1 of level XXX bent bij de Cryptach
ik ben zelf nu level 17 en krijg uit blauwe Rare bijna nooit een Legendary of beter.
het zelfde uit Legendary's die worden nooit Exotic teminste niet bij mij.

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-10 21:45
FreakGIB schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 12:23:
weet iemand of het verschil maakt of je nu level 1 of level XXX bent bij de Cryptach
ik ben zelf nu level 17 en krijg uit blauwe Rare bijna nooit een Legendary of beter.
Same here en dan ben ik level 25. Lijkt dus niet veel uit te maken of we hebben gewoon domme pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Volgens mij gaat alleen de minimum level van gear omhoog, aangezien ik op mn alt account maar lvl 3 cryptarch ben en daar echt level 12 shit krijg (ik ben level 24 :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTVDKTW
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23:46
Volgens mij heeft dat een stille nerf gehad op het moment dat de Cryptarch minstens de kleur van de engram zou geven. Kreeg daarvoor namelijk standaard 2 of 3 legendary's, tegenwoordig alleen rare :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 00:47
Ondanks dat ik veel speel, heb ik al een week geen legendary engram gekregen. Dus of rng haat mij, of aankomende week krijg ik er meerdere...

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerebriform
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10 21:12
Michaelg schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 13:06:
Ondanks dat ik veel speel, heb ik al een week geen legendary engram gekregen. Dus of rng haat mij, of aankomende week krijg ik er meerdere...
Ik heb er nu 70 uur in zitten en heb twee keer een legendary engram gekregen, beide afgelopen week (1x toen ik level 24 was vorige week, 1x toen ik level 25 was gisteren). Uit beide kreeg ik craft items.

[ Voor 3% gewijzigd door Cerebriform op 15-10-2014 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
LTVDKTW schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 12:36:
[...]

Volgens mij heeft dat een stille nerf gehad op het moment dat de Cryptarch minstens de kleur van de engram zou geven. Kreeg daarvoor namelijk standaard 2 of 3 legendary's, tegenwoordig alleen rare :/
sinds de cryptarch patch heb ik 3 paarse engrams gekregen. (in iets van 7-8 levels?)

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
http://www.twitch.tv/stevenzen_nl/c/5300498

Pewpew, binnenkort weer leuke montage maken. "Singleplayer" vind ik dikke ruk in dit spel, PVP bevalt me prima. Heb nog erg veel moeite met het aimen sinds dit mijn eerste shooter is op de console sinds Halo Combat Evolved, maar getting there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

StevenzeN schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 13:46:
http://www.twitch.tv/stevenzen_nl/c/5300498

Pewpew, binnenkort weer leuke montage maken. "Singleplayer" vind ik dikke ruk in dit spel, PVP bevalt me prima. Heb nog erg veel moeite met het aimen sinds dit mijn eerste shooter is op de console sinds Halo Combat Evolved, maar getting there.
Triggerhappy FTW :Y

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Why is that?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er misschien iemand die samen met mij (ik ben een level 24 striker titan) de weekly heroic strike van 22 zou willen doen? Ik heb hier verder geen ervaring mee, daarom ben ik opzoek naar een team. Ik speel op de ps4 en mijn psn is HeMaN_NL

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-10 20:09
Heb gister uit de raid de Gloves of the Hezen Lords gekregen en een scoutrifle...

Heeft iemand ervaring met de Legendary Scout rifle raid gear: Vision of Confluence?

Is die het waard om te upgraden? Doet die echt aanzienlijk meer damage op Oracles met die upgrade? Of is dat meer een nice to have?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Xecuter NL schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 15:01:
Heb gister uit de raid de Gloves of the Hezen Lords gekregen en een scoutrifle...

Heeft iemand ervaring met de Legendary Scout rifle raid gear: Vision of Confluence?

Is die het waard om te upgraden? Doet die echt aanzienlijk meer damage op Oracles met die upgrade? Of is dat meer een nice to have?
Als jij scout rifles lekker vindt, dan zou ik hem upgraden ja (tenzij je een goede exotic primary hebt)
Of het wapen heel veel meer damage doet op Oracles weet ik niet, ik heb nu een legendary sniper uit de vault, maar heb die nog niet genoeg geupgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Merk bij mijzelf dat ik door het spelen van eigenlijk alleen maar MP games (Battlefield reeks) extreem triggerhappy ben geworden. En bij de Crucible matches werkt dat met grote regelmaat in mijn voordeel :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Bellerophon schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 15:17:
[...]
Merk bij mijzelf dat ik door het spelen van eigenlijk alleen maar MP games (Battlefield reeks) extreem triggerhappy ben geworden. En bij de Crucible matches werkt dat met grote regelmaat in mijn voordeel :Y
Haha, dat heb ik ook maar dan door CS & COD, wel allemaal op de PC en dan werkt een controller toch wel even kut in het begin, supermatig kdr ook van 1.3 :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
jesse111 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 15:02:
[...]

Als jij scout rifles lekker vindt, dan zou ik hem upgraden ja (tenzij je een goede exotic primary hebt)
Of het wapen heel veel meer damage doet op Oracles weet ik niet, ik heb nu een legendary sniper uit de vault, maar heb die nog niet genoeg geupgrade.
na het lezen van deze http://www.reddit.com/r/D...might_be_one_of_the_best/

ga ik hem maar eens upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:08
Heb hem zelf ook, vind het een zalig wapen :)

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
Xecuter NL schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 15:01:

Een vriend van mij heeft hem ook bijna fully upgraded, en hij is er erg tevreden mee. Hij zegt zelf dat hij makkelijk (door het grote magazijn) 18 headshots in korte tijd kan maken.

Wat betreft die Oracle upgrade, ik heb hem ook op m'n Epilogue. Eerst hadden m'n vaste Oracle shooter en ik ongeveer 50/50 aan Oracle kills, nu is het 75/25 in mijn voordeel, dus je zou kunnen zeggen dat er wel een redelijk verschil in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Ik heb een pulse rifle met de perk 'bottum half of the magazine does bonus dmg', 21 Bullets, dus vanaf 10 bullets zie je de extra dmg. Nu heb ik mijn magazijn geupgrade naar 43 kogels maar schiet die dmg buff er nog steeds pas bij 10 bullets in? Ligt dit aan mij of hoort dit gewoon niet? Dit maakt de bonus dmg buff echt zinloos voor mijn wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kidicoke schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 15:58:
Ik heb een pulse rifle met de perk 'bottum half of the magazine does bonus dmg', 21 Bullets, dus vanaf 10 bullets zie je de extra dmg. Nu heb ik mijn magazijn geupgrade naar 43 kogels maar schiet die dmg buff er nog steeds pas bij 10 bullets in? Ligt dit aan mij of hoort dit gewoon niet? Dit maakt de bonus dmg buff echt zinloos voor mijn wapen.
pak dan de reload upgrade, even efficient

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:39

justifire

Shut up and squat !!

Bunta schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 09:41:
Net de stats bekeken, we hebben er 2 uur over gedaan, gaat steeds beter haha. Volgende keer wil ik wel een keer wat anders doen bij Atheon, anders dan mijzelf irriteren aan die harpies.

Dat randje bij de Templar moeten we ook maar een keer proberen! Ik had er eerlijk gezegd m'n bedenkingen over met het begin, alleen maar zitten lachen!
Trek mij er vanavond dan ook eens even doorheen, sterf van de shards (gisteravond 16 stuks gekregen :P ) maar geen raidgear om ze in te stoppen.
Weet iemand trouwens of er raid-handschoenen zijn die de reload van Handcannons versneld ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-10 18:51
Ik heb wel zin om ff te gaan knallen hoor. Maar niet te laat!

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woohoo net atheon gekilled. Auto rifle gekregen. Ben weer blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 16:17:
[...]

Trek mij er vanavond dan ook eens even doorheen, sterf van de shards (gisteravond 16 stuks gekregen :P ) maar geen raidgear om ze in te stoppen.
Weet iemand trouwens of er raid-handschoenen zijn die de reload van Handcannons versneld ?
Die handschoenen heeft primers voor je gepakt. :) Als je van het weekend wil, vind ik het leuk om mee te doen.

Weet iemand wat je hebt aan een legendary sparrow? Behalve natuurlijk er enorm blitz uit te zien.

Was trouwens grappig gisteren in de tower. Primer en ik kwamen er met nightfall hoofdjes aan en kregen direct 3 uitnodigingen om samen te spelen. Er zaten 5 mensen onder een boom op de grond. Ze gingen dansen in een ultieme poging ons mee te laten doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wex_nl
  • Laatst online: 05-04 19:33
Vog .... Mensen nu nog even tijd/zin ?
Ps4
Psn wex_NL

Lvl29 titan.... Raid 1x voltooid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
Vanavond solo (lvl 27 titan) de nightfall gedaan, 2 uur bezig geweest tot prime... 1-hit hij me met een soort fart... Zo jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Ik vond de Nightfall makkelijker dan de Weekly? vanwege de damage modifier gaan monsters veel sneller dood. Je bent ook wel verplicht om voorzichtiger te spelen, bij de weekly ging ik 4-5x dood bij de baas :z

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTVDKTW
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23:46
Terryb47 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 23:03:
Ik vond de Nightfall makkelijker dan de Weekly? vanwege de damage modifier gaan monsters veel sneller dood. Je bent ook wel verplicht om voorzichtiger te spelen, bij de weekly ging ik 4-5x dood bij de baas :z
Heb ze vandaag ook allebei gedaan, maar vond de Nightfall toch wel een stuk lastiger door de overkill aan Heroic Captains die we kregen bij Sepiks Prime :/ Bladedancer is deze keer wel handig met reviven, aanvallend moet je em niet gebruiken met de Lightswitch aan. Moest in het begin wel even mijn speelstijl aanpassen aangezien ik er normaal vrolijk op los sla :P

Reward viel voor mij ook wat tegen in de NF, 2 teamleden kregen allebei een Exotic wapen (Suros Regime) en ik kreeg een Legendary rocket launcher... Kom ik terug in de Tower, ben ik schijnbaar ook opeens rank 3 met FWC en krijg ik een pakketje. Wat zit erin, Mote of Light, Chest voor Titan ( :/ ) en wéér een Legendary rpg. Wel lvl 29 geworden omdat ik door die chest te dismantlen genoeg shards had :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PascalvE
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05:55
Vraagje over Crucible: wat is het nut om beter te presteren na lvl 20? Op de extra 1 crucible mark na dan. Ofwel waarom zou ik gaan voor de 5k+ punten/MVP spot?

Rewards aan het einde van de game zijn random voor zover ik weet. Stats boeien me niet (als die uberhaupt worden opgeslagen) en er is geen online ranking systeem (voor zover ik die heb gezien).

Wellicht zie ik iets over het hoofd (ja tuurlijk is het leuk om MVP te worden, vraag me alleen af of het ook daadwerkelijk nut heeft voor je character).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
PascalvE schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 23:24:
Vraagje over Crucible: wat is het nut om beter te presteren na lvl 20? Op de extra 1 crucible mark na dan. Ofwel waarom zou ik gaan voor de 5k+ punten/MVP spot?

Rewards aan het einde van de game zijn random voor zover ik weet. Stats boeien me niet (als die uberhaupt worden opgeslagen) en er is geen online ranking systeem (voor zover ik die heb gezien).

Wellicht zie ik iets over het hoofd (ja tuurlijk is het leuk om MVP te worden, vraag me alleen af of het ook daadwerkelijk nut heeft voor je character).
Het enige wat ik daarnaast nog kan bedenken is dat je je bounties sneller hebt :P

Verder is er niet echt een motivatie voor spelers om harder te werken. Vind ik persoonlijk ook niet echt erg, ik speel om te winnen, en de XP is een erg fijne manier om toch nog snel je armor/wapens te kunnen levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Hier word ik toch echt stront ziek van :( :(

Raid gehaald, kreeg de gehele raid GEEN wapens of armor. In een van de kistjes kreeg ik zelfs alleen wat Spirit Bloom en een groene engram wapen. Eindstand: 6 energy, 2 shards. Vriend die meedeed kreeg 5 wapens :? 4 legendary en zelfs een exotic uit een kist.

Als klap op de vuurpijl: heb nog nooit een exotic bounty gehad. Ben level 3 Vanguard, level 2 Crucible, level 3 Dead Orbit en level 19 Cryptarch. Heb aardig wat bounties ingeleverd....

Of het systeem van Bungie deugt van geen kanten, of er zit een bug bij mij of ik heb gewoon dikke vette PECH. ;w

Morgen maar een extra Hunter aanmaken tot lvl 20 en dan gear switchen. Ik moet en zal deze week raid gear krijgen })

[ Voor 9% gewijzigd door ASNNetworks op 16-10-2014 04:58 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
ASNNetworks schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 04:29:

Raid gehaald, kreeg de gehele raid GEEN wapens of armor. In een van de kistjes kreeg ik zelfs alleen wat Spirit Bloom en een groene engram wapen.
Dat is ook de troll chest waar je dat van krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Bron schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 05:01:
[...]

Dat is ook de troll chest waar je dat van krijgt.
Leuk die troll, alleen minder als de rest daar wel legendary shards/energy/weapon/armor krijgt...

[ Voor 22% gewijzigd door ASNNetworks op 16-10-2014 06:07 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
Gisteren de Raid weer opgestart en we merkten al snel dat de toren in het begin niet of bijna niet op wilde bouwen. Ik geloof niet dat we onderling er al uit waren wat de oorzaak precies was, zelfs een keer terug gegaan naar de orbit met de gedachten dat het een glitch was. Bij poging twee liepen er wel een paar low lvls in de buurt, misschien dat zij een aandeel er in hadden. Is dit bij meer mensen voor gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 00:47
Weet je zeker dat alle punten (3 sync plates) een witte "muur" om zich heen hadden staan?

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Laatst online: 26-09 15:57
Qualixo schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 12:06:
bah haat wachten op de gunsmit.. om te zoveel uur via app kijken tot eens die rare fusion rifles te koop zijn voor exotic missie..
andere exotic missie moet ik wachten op xur om ammo pack te kopen..

Dan maar eens de nieuwe venus loot cave uitfarmen.
Welke? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:16

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Die sepiks prime missie is toch een partij kut met mijn level 24 titan. Het begint al dat het level aangepast is waar je jouw Ghost moet defenden terwijl hij 3 firewalls weghaalt. Er staan nu containers achter in de hoek met een spawnpunt. 2 keer doodgemaait door zo een cloaked dude.

Maargoed, dan kom je er toch langs. Dan krijg je als sub boss die spider die dood moet. Mwa: appeltje eitje(heb alleen nades gespammed en hij was dood in 5 minuten)

En dan kom je daadwerkelijk in the Devil's Lair met Sepiks Prime. Wave 1 is alleen maar rode levrl 22 grunts. Easy peasy.

Wave 2 komen ze ineens met 2 keer een lichting gele grunts. Op zich ook nog wel te behapstukken met wat hide en seek tactieken.

Maar bij wave 3 was ik echt wel de pineut. Het moment dat je een keer geen shield meer hebt komen ze met meerdere gele grunts op je afrennen om je een mep te verkopen waarna je dood bent. En zelfs als je dat al overleeft komt er wel iemand achter je staan om je, zelfs met shield, in 1 klap neer te maaien door de modifier. :')
Na het laatste gedeelte 5 keer op 75% gefaalt te hebben ben ik maar gestopt, rofl

Vanavond wellicht weer een poging met de daily en weekly.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Notna schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 08:28:
Die sepiks prime missie is toch een partij kut met mijn level 24 titan. Het begint al dat het level aangepast is waar je jouw Ghost moet defenden terwijl hij 3 firewalls weghaalt. Er staan nu containers achter in de hoek met een spawnpunt. 2 keer doodgemaait door zo een cloaked dude.

Maargoed, dan kom je er toch langs. Dan krijg je als sub boss die spider die dood moet. Mwa: appeltje eitje(heb alleen nades gespammed en hij was dood in 5 minuten)

En dan kom je daadwerkelijk in the Devil's Lair met Sepiks Prime. Wave 1 is alleen maar rode levrl 22 grunts. Easy peasy.

Wave 2 komen ze ineens met 2 keer een lichting gele grunts. Op zich ook nog wel te behapstukken met wat hide en seek tactieken.

Maar bij wave 3 was ik echt wel de pineut. Het moment dat je een keer geen shield meer hebt komen ze met meerdere gele grunts op je afrennen om je een mep te verkopen waarna je dood bent. En zelfs als je dat al overleeft komt er wel iemand achter je staan om je, zelfs met shield, in 1 klap neer te maaien door de modifier. :')
Na het laatste gedeelte 5 keer op 75% gefaalt te hebben ben ik maar gestopt, rofl

Heb hem alleen op de weekly NF gedaan nog, vond hem eigenlijk best makkelijk.

Bij Spekis moet je in dat huisje met trap naar beneden (links bij binnenkomst) gaan staan en door het raampje heen knallen :)

Komt vrijwel geen spawn en de spawn die er komt schiet je door het raampje kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackP
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-04-2022
Rechts in dat berghok is ook een prima plek. Komen ze niet in en kan je hem altijd raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 15-10 15:18

Raid gehaald, kreeg de gehele raid GEEN wapens of armor. In een van de kistjes kreeg ik zelfs alleen wat Spirit Bloom en een groene engram wapen. Eindstand: 6 energy, 2 shards. Vriend die meedeed kreeg 5 wapens :? 4 legendary en zelfs een exotic uit een kist.
Bij mijn eerste Raid had ik precies hetzelfde. Helemaal niks behalve de energy en de shards. Nu, na 4 raids heb ik 4 wapens en 1 raid armor. Ik ben bang dat ik nog wel 6x de Raid mag gaan spelen om de raid armor compleet te krijgen, terwijl ik mensen ken die na 2x spelen al hun hele Raid armor setje compleet hebben.

Ik ga nu mijn lvl25 hunter maar deleten (niet mijn favoriete class) en er een Warlock bij plaatsen. Heb nu zoveel gear voor nog een Warlock in de vault dat ik deze meteen op level 27/28 heb als ik lvl 20 gehaald heb. Dan kan ik in ieder geval 2x in de week de raid spelen met een Warlock en de gear over de 2 chars verdelen (kansen vergroten op Raid gear :D ).

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Gister ook de raid gedaan, 3 drops gekregen, waarvan ik er 2 al had :(

Raid Gauntlets --> had ik al :( (enige raidpiece dat ik heb overigens)
Vision of Confluence --> had ik ook al :(

En een legendary brommertje gekregen van Atheon, die had ik nog niet.. Maarja zon brommertje boeit me niet zo veel, heb liever die raid pieces :)

[ Voor 6% gewijzigd door HertogJack op 16-10-2014 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Had ik mijn 2e keer ook :P Maar toen had ik wel 16+ energy en 4-5 shards, ik snap niet hoe jij zo weinig kan krijgen :?
En iedereen krijgt trouwens zooi uit die chest, niet alleen jij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die daily weekly enzo willen doen?
Voeg me toe : skoyson

Ps4 warlock lvl 26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
Trouwens, here's a thought:

op fora en in de media wordt gevraagd om een betere matchmaking / invite systeem in de Tower om mensen te vinden voor je fireteam. Nu gaat dat via de R3 knop en omslachtig en je kan niet communiceren. Wat nou...en dit is gewoon een idee...wat nou als je interesse hebt om de raid te doen, je op een aparte plek in de tower gaat staan, gewoon ff hangen en een peukje roken, zodat mensen die nog iemand zoeken je daar weten te vinden en meteen weten dat je beschikbaar bent voor een raid. Met meerdere mensen die daar dan hangen, heb je zelfs keuze. Dan wordt het misschien een beetje zoals aan de mexicaanse grens in de US je tuinman voor die dag uitzoeken en je moet de hongerige blik van de overige niet gekozenen maar snel vergeten, maar je laat in ieder geval duidelijk weten dat je 'ready-to-go' bent en wat je intenties zijn.

Stel je voor, je bent met 4 man om de raid te doen, je meet in de tower. Op tweakers reageert niet iedereen snel genoeg op je oproep, dus je loopt ff de hangar binnen op rechts waar je spawnt en in de bar staat een level 28 titan en een 29 warlock. Omdat ze daar rustig zitten te sippen van hun 18 year old single malt en net een trekje nemen van hun Romeo-y-Julieta sigaartje, weet je dat ze klaar zijn om deel te nemen aan jullie raid. Nodig ze beide uit in het fireteam en bob is je oom.

ben je in voor een NF dan ga je links achterin van het plein in de Tower rustig je sjekkie rollen (te herkennen aan die blauwe walm om je hoofd) terwijl je vogels staat te tellen, wachtend op die 2 guardians die je hulp goed kunnen gebruiken.

Zou zoiets werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Ereaser schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 09:31:
[...]
Had ik mijn 2e keer ook :P Maar toen had ik wel 16+ energy en 4-5 shards, ik snap niet hoe jij zo weinig kan krijgen :?
Zal wel te maken hebben met de RNG Gods!! Deze hebben ook de pik op mij...

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Gisteren is mijn hunter level 30 geworden eindelijk nu is mijn doel de mooie exotic items te pakken te krijgen
ik wil eigenlijk ook nog de Raid Helm zodat ik uiteindelijk helemaal in Raid gear kan rondlopen
ben nu ook begonnen met een Warlock.
toch al ruim 150 uur in dit spel gestopt vermaak me nog steeds goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-10 10:31

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 19:05:
[...]

Die handschoenen heeft prim3rs voor je gepakt. :)
Is alleen reload speed voor special weapons ;)

http://www.destinydb.com/...me-zealot-gloves#1.Mzu2Op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23

Als je naar het begin van die ruimte terug loopt, dus waar je vandaan kwam, kun je ze een voor een rustig afschieten. Ze volgen je namelijk tot een bepaald punt, en dan gaan ze terug. Let wel op de spawnpunten.

Gister trouwens Atheon gekilled op hard mode. Krijg ik verdorie een legendary vehicle. :X Gelukkig ook eerder al een raid gear piece en flink wat shards/energies. Ik heb ook wel pech trouwens, ik drop veel te veel energies, en veel te weinig shards. :+

P.S. voor de mensen die een team zoeken, neem eens een kijkje op: http://www.destinylfg.net/

[ Voor 9% gewijzigd door FreqAmsterdam op 16-10-2014 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
ASNNetworks schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 05:44:
[...]

Leuk die troll, alleen minder als de rest daar wel legendary shards/energy/weapon/armor krijgt...
Nu zit je gewoon slap te lullen, die chest waar jij het over hebt zit alleen maar een paar spiritbloom in.
Het beste wat je er uit kan krijgen (moet je echt VEEL mazzel hebben), is een stuk of 10 spiritbloom, paar rare engrams (misschien een legendary, nog nooit iemand gesproken die er een legendary in vond) en dan zo'n schip...
Je krijgt uit die kist geen raid gear, er zit gewoon normale loot in die je in kistjes kan vinden tijdens patrol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Xecuter NL schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 09:33:

op fora en in de media wordt gevraagd om een betere matchmaking / invite systeem in de Tower om mensen te vinden voor je fireteam. Nu gaat dat via de R3 knop en omslachtig en je kan niet communiceren. Wat nou...en dit is gewoon een idee...wat nou als je interesse hebt om de raid te doen, je op een aparte plek in de tower gaat staan, gewoon ff hangen en een peukje roken, zodat mensen die nog iemand zoeken je daar weten te vinden en meteen weten dat je beschikbaar bent voor een raid. Met meerdere mensen die daar dan hangen, heb je zelfs keuze. Dan wordt het misschien een beetje zoals aan de mexicaanse grens in de US je tuinman voor die dag uitzoeken en je moet de hongerige blik van de overige niet gekozenen maar snel vergeten, maar je laat in ieder geval duidelijk weten dat je 'ready-to-go' bent en wat je intenties zijn.

Stel je voor, je bent met 4 man om de raid te doen, je meet in de tower. Op tweakers reageert niet iedereen snel genoeg op je oproep, dus je loopt ff de hangar binnen op rechts waar je spawnt en in de bar staat een level 28 titan en een 29 warlock. Omdat ze daar rustig zitten te sippen van hun 18 year old single malt en net een trekje nemen van hun Romeo-y-Julieta sigaartje, weet je dat ze klaar zijn om deel te nemen aan jullie raid. Nodig ze beide uit in het fireteam en bob is je oom.

ben je in voor een NF dan ga je links achterin van het plein in de Tower rustig je sjekkie rollen (te herkennen aan die blauwe walm om je hoofd) terwijl je vogels staat te tellen, wachtend op die 2 guardians die je hulp goed kunnen gebruiken.

Zou zoiets werken?
probleem met de tower is dat er maar max 16 spelers in kunnen zover ik weet
wat ik denk dat ze zouden moeten doen is in je Roster menu meer opties.
zoals een optie voor je zelf om anderen te vertellen waar je zin in heb dus bv.. een keuze lijstje waar je een vinkje kan zetten bij Raid Strike Story Exploring Cruicible enz...
en dan ook een search filter waar je dan kan zoeken op mensen die dus zin hebben in een raid of een van die andere punten zo makkelijk zou het kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xecuter NL schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 09:33:

[knip]

Zou zoiets werken?
Nee, hebben mensen van het bungie forum ook al geprobeerd ;)
Na een tijdje weten mensen het niet meer en mensen hebben zoieso geen zin om helemaal naar die bar toe te lopen :P
Wat wij doen is met z'n alle rond rennen en zwaaien terwijl 1 persoon een bericht stuurt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Mijn ervaring om random mensen mee te nemen is bijzonder slecht. Al twee keer gehad dat we NF uiteindelijk met z'n 2en aan het doen waren, omdat <random speler> zo nodig weg moest gaan op 50%. Via http://www.destinylfg.net/ daarentegen ben ik al een aantal spelers tegen gekomen waar ik nu dagelijks mee speel, en ook raids doe.

Edit: Deze week trouwens The Last Word exotic hand cannon uit de weekly NF. Wat een heerlijk wapen zeg. Man man man.

[ Voor 41% gewijzigd door FreqAmsterdam op 16-10-2014 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta

Voeg me maar toe als je op de One speel, probeer ik je er wel doorheen te slepen, regel wel iemand extra als derde man ook als het nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
FreqAmsterdam schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 09:46:
Mijn ervaring om random mensen mee te nemen is bijzonder slecht. Al twee keer gehad dat we NF uiteindelijk met z'n 2en aan het doen waren, omdat <random speler> zo nodig weg moest gaan op 50%. Via http://www.destinylfg.net/ daarentegen ben ik al een aantal spelers tegen gekomen waar ik nu dagelijks mee speel, en ook raids doe.
Heb ook goede ervaringen met die site. Laatst de VoG gedaan met mensen van die site. Ging best goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Bunta schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 09:54:
[...]

Voeg me maar toe als je op de One speel, probeer ik je er wel doorheen te slepen, regel wel iemand extra als derde man ook als het nodig is.
Ik kan ook wel helpen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
gisteren de nightfall gedaan, krijg ik de exotic heavy mg thunderlord. zit nu al met 2 legendary mg's, 2 exotic mg's, en 2 legendary rocket launchers...

terwijl ik secondary of primary's nodig heb :@

die thunderlord is wel nog cool, ziet er mooi uit, goede stats, maar net een tikkeltje slechter dan die legendary van de crucible. eens vergelijken eens ze allebei max lvl zijn.

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Laatst online: 16-10 09:52

Jebus4life

BE User

Gisteren de raid afgeklokt op 1 uur 25 :D
Tijd verloren in de maze op zoek naar 1 van de chests (werden keer of 5 gespot omdat we te snel wouden zijn), 1x gewiped door een oracle te missen bij de gatekeeper en paar mensen wat last in de jump puzzle.

Next target: 1 uur :D

Daarna op hard geprobeerd, maar dat was echt niet te doen, geen revive is toch wat te moeilijk...

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Jebus4life schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 10:31:
Gisteren de raid afgeklokt op 1 uur 25 :D
Kieperen jullie die eindbaas (Atheon) dan over het randje of laten jullie je wel een aantal keren teleporteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

kowlier schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 10:29:
gisteren de nightfall gedaan, krijg ik de exotic heavy mg thunderlord. zit nu al met 2 legendary mg's, 2 exotic mg's, en 2 legendary rocket launchers...

terwijl ik secondary of primary's nodig heb :@

die thunderlord is wel nog cool, ziet er mooi uit, goede stats, maar net een tikkeltje slechter dan die legendary van de crucible. eens vergelijken eens ze allebei max lvl zijn.
Afbeeldingslocatie: http://i3.ytimg.com/vi/NugluEA5mSA/hqdefault.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
nogal, zit met zoveel exotic armour en wapens dat ik niet weet wat te dragen :p
en te weinig legendary's...
ik moet uit noodzaak blauwe specials gebruiken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steppa87
  • Laatst online: 28-01-2024
Op hard geen Revive mogelijkheid in de vog? 😱😱

PSN ID = steppa87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
steppa87 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 10:39:
Op hard geen Revive mogelijkheid in de vog? 😱😱
Uitdaging ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
kowlier schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 10:37:
Potjandikkie. Ik heb echt alles legendary of exotic, maar ik heb nog geen enkel heavy weapon dat legendary of hoger is...
Ben echt al zo lang op zoek naar zo'n wapen :P Naja, na mn sparrow die ik ga kopen met vanguard points zal ik wel een legendary rocketlauncher kopen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
heavy mg's zijn beter imo :)
zeker in de crucible. veel meer ammo om kills mee te maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

kowlier schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 10:37:
Hahaha :') :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
jesse111 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 10:39:
[...]

Potjandikkie. Ik heb echt alles legendary of exotic, maar ik heb nog geen enkel heavy weapon dat legendary of hoger is...
Ben echt al zo lang op zoek naar zo'n wapen :P Naja, na mn sparrow die ik ga kopen met vanguard points zal ik wel een legendary rocketlauncher kopen ofzo.
En dat terwijl ik al drie keer The Swarm gedropt heb gekregen :')

Wel een hele erge aanrader, trouwens. Ding schiet zo stabiel als een huis, en vind ik vele malen fijner dan Super Good Advice. Je kan hem geloof ik ook kopen bij de Vanguard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
kowlier schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 10:41:
heavy mg's zijn beter imo :)
zeker in de crucible. veel meer ammo om kills mee te maken :+
Ik snap die rocket launchers in crucible ook niet echt: 2, met veel geluk 3 kills met die 2 raketten. Terwijl je met een heavy mg zo 4 tot 6 mensen killed. Elke keer met gemak die 10 kills zonder dood iron banner bounty gehaald met mijn Thunderlord en met de rare hannibal-E ging dat nog makkelijker.

Jammer dat die iron banner vendor het moment dat ik rank 3 haalde weg was |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-08 11:56

Ik heb deze gisteravond ook ff gespeeld en gehaald! *O*
Heeft me flink wat tijd gekost in mijn eentje. Ruim 2 uur over gedaan. Was op dat moment Level 23 Hunter. Na uitspelen en terugkeer in de tower kreeg ik 2 Legs. In 1 keer level 25 8)7

PSN: Totumpaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Gisteren zat ik met te spelen, zeggen ze ineens: zullen we de nightfall doen. Dus wij naar aarde. Het was eigenlijk nog best makkelijk allemaal. 2 level 28 en ik 27. Van de week maar ff zien of ik de VoG kan gaan doen. Vanguard rep 4 geworden. als reward, geen wapens, geen armor, 1 mote of light. Thanks game.

Na de nightfall nog wat pvp, 2 bounties gedaan, ingeleverd, bij het inkasseren van de eerste: Vanguard Missive. Ik kon kiezen voor Invective bounty. Dus zit nu met 2 exotic bounties in mijn inventory..

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney1984
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 16-10 00:48
Weekly Heroic en Nightfall 28 waren echt easy deze week.
Voor beiden dezelfde tactiek.

Begin waar die gate open moet: links in de groente grot staan en enemies 1 voor 1 afknallen.

Die grote tank die je er na gaat krijgen gewoon in huisje blijven staan en met al je geschut er op knallen, je krijgt geen enemies om je heen niks.

Bij Sepikis of hoe die gast maar heet, links in huisje blijven en enemies + boss knallen. zo ben je in +/- 1 uurtje klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:12

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik ben nog een amateurtje. level 16 nu. wil vanavond even 20 worden.. maar wat moet ik doen zodra ik 20 ben, als ik op PvE richt.

Is het handig om gewoon om enegrams te rollen bij die NPC in de tower?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
Ricmaniac schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 11:37:
Ik ben nog een amateurtje. level 16 nu. wil vanavond even 20 worden.. maar wat moet ik doen zodra ik 20 ben, als ik op PvE richt.

Strike's spelen en zorgen dat je rare items vind waardoor je Light krijgt en zo dus sneller lvl-up gaat :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Kan je trouwens nog wat anders met die motes of light naast het inruilen bij Xur voor een engram? Heb er nu 23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
gise schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 11:49:
Kan je trouwens nog wat anders met die motes of light naast het inruilen bij Xur voor een engram? Heb er nu 23
bij de speaker kan je er spullen voor kopen.... 8)7

niet doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Laatst online: 16-10 09:52

Jebus4life

BE User

Jackal131 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 10:35:
[...]

Kieperen jullie die eindbaas (Atheon) dan over het randje of laten jullie je wel een aantal keren teleporteren?
Nope, gewoon afgemaakt zoals het hoort (niemand die eraan dacht om dat eens te proberen). Me hebben denkik maar 3 teleports nodig gehad (mss 4, ik ben even dood geweest door zo'n harpy die onplofte).

Mja ik denk dat het nu sneller en sneller zal gaan nu 4 of 5 van de mensen in m'n team icebreaker hebben (1 iemand had em al, de rest heeft em gekocht bij Xur). Plots doen we met 4 man 10+K damage per schot, tussendoor een paar granaten en het gaat plots erg snel).

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
gise schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 11:49:
Elke vrijdag staat er een extra vendor in de Tower: Xûr. Hij verkoopt exotic engrams voor 23 motes of light (zo uit m'n hoofd). Het type van de engram (helm, chest, etc.) verschilt per week.

Edit: Wow, ik moet echt beter lezen :+

[ Voor 5% gewijzigd door Kazu op 16-10-2014 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
Ricmaniac schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 11:37:

Daarnaast een fractie kiezen die je wilt levelen en bounty's doen, voor zover je dat nog niet al deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Destiny nu al een dag of 4 niet aangeslingerd. Kan niet zeggen dat ik 't mis. Toch best jammer! In november gelukkig de wow expansion :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis btw faction, niet fraction. Zie dat vaker gepost worden hier :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 12:08:
Tis btw faction, niet fraction. Zie dat vaker gepost worden hier :+
hij zegt toch ook niet Fraction ? maar Fractie... veel plezier in WoW dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rnenator schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 12:07:
[...]

Daarnaast een fractie kiezen die je wilt levelen en bounty's doen, voor zover je dat nog niet al deed.
Ik zou eerst Vanguard rank 3 worden, zodat je je Vanguard marks tenminste aan iets kan uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ereaser schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 12:22:
[...]

Ik zou eerst Vanguard rank 3 worden, zodat je je Vanguard marks tenminste aan iets kan uitgeven.
ja daar ben ik tijdens het levelen ook al mee bezig. zit volgens mij net over de helft naar rank 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Ereaser schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 12:22:
[...]

Ik doe eerst Dead Orbit... die shotgun wil ik namelijk gebruiken in PvP :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3dd3k
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-07 06:39
Raw Kip schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 11:50:
[...]

bij de speaker kan je er spullen voor kopen.... 8)7

niet doen :P
Jawel man hidden perks! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Laatst online: 08:59

tha_crazy

Mafketel

rnenator schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 10:58:
[...]

Ik snap die rocket launchers in crucible ook niet echt: 2, met veel geluk 3 kills met die 2 raketten. Terwijl je met een heavy mg zo 4 tot 6 mensen killed. Elke keer met gemak die 10 kills zonder dood iron banner bounty gehaald met mijn Thunderlord en met de rare hannibal-E ging dat nog makkelijker.

Jammer dat die iron banner vendor het moment dat ik rank 3 haalde weg was |:(
Ik heb dus een rocklauncher die targets tracked, en zodra die hit komen er nog meer shells uit, ideaal dus voor multi-kills vooral bij control.

In PvE geef ik ook liever de voorkeur aan een rocket launcher.
Shields bij de nightfall gaan er in 1 schot af, en dan goed afstemmen met je teammaatjes en elke captain e.d. zijn zo down.

De Gjallarhorn dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
Handig, check je fractie rep online: http://destinysearch.herokuapp.com/#un=haenkie&t=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bellerophon schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 12:45:
[...]

Ik doe eerst Dead Orbit... die shotgun wil ik namelijk gebruiken in PvP :')
Dan loop je zo tegen de 200 vanguard marks inventory cap aan en blijf je ze verdienen terwijl je ze er niet bijkrijgt. Dat zou je dan beter kunnen gebruiken voor legendary armor/wapens/sparrow, desnoods de armor items dismantelen. Maar je moet het helemaal zelf weten hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBob078
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 03-10 23:28
Of the truth rocket launcher.
-aggrasively tracks targets
-explodes based on proximity to targets
-void damage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Ereaser schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 13:14:
[...]

Dan loop je zo tegen de 200 vanguard marks inventory cap aan en blijf je ze verdienen terwijl je ze er niet bijkrijgt. Dat zou je dan beter kunnen gebruiken voor legendary armor/wapens/sparrow, desnoods de armor items dismantelen. Maar je moet het helemaal zelf weten hoor ;)
Point taken... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Laatst online: 08:59

tha_crazy

Mafketel

DrBob078 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 13:21:
[...]

Of the truth rocket launcher.
-aggrasively tracks targets
-explodes based on proximity to targets
-void damage
Voor de nightfall heb ik er gelukkig ook nog 1 met void, maar geen tracking helaas.
Unfriendly Giant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-04 13:12
Eindelijk ook Destiny ( ondanks de enorm uiteenlopende meningen ) toch maar aangeschaft, ik moet zeggen dat ik mij enorm vermaak, speelt lekker weg en ziet er heel goed uit. Denken jullie niet dat het cijfer voor Destiny omhoog kan gaan door de updates, bedoel de game is gereviewed zonder deze verbeteringen ?
Pagina: 1 ... 91 ... 138 Laatste

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2