Yup, dit is de link, maar ben op werk dus kan m niet zien ;-;UTADDICT schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:39:
Ook grappig; blijkbaar kunnen Goblins je niet raken als je zit.
Kan iemand kijken of het legit is?
YouTube: Goblins suck at aiming
Yup, dit is de link, maar ben op werk dus kan m niet zien ;-;UTADDICT schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:39:
Ook grappig; blijkbaar kunnen Goblins je niet raken als je zit.
Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip
Lekker dan.Raw Kip schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:43:
legit hahahaha
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Als je shield gewoon oplaad dan kan je elke keer als het zwaar wordt even gaan zitten. Het is ook niet zo dat je meteen dood bent als je weer opstaat.alwinus schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 11:07:
Jammer dat als je zit ook niets kan doen. Wtb zittend schieten
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
hahaha, zo waar dit!UTADDICT schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 12:04:
Waarheden op Reddit:
"I HAVEN'T PLAYED DESTINY IN FIVE WHOLE MOTHERFLIPPING DAYS BECAUSE OF MY JOB. IM REGRETTING THIS WHOLE ADULT THING."
Ja!
[ Voor 32% gewijzigd door Qualixo op 15-10-2014 12:07 ]
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
PS5 PSN: UnrealKazu
PSN: FreakGIB
Same here en dan ben ik level 25. Lijkt dus niet veel uit te maken of we hebben gewoon domme pech.FreakGIB schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 12:23:
weet iemand of het verschil maakt of je nu level 1 of level XXX bent bij de Cryptach
ik ben zelf nu level 17 en krijg uit blauwe Rare bijna nooit een Legendary of beter.
het zelfde uit Legendary's die worden nooit Exotic teminste niet bij mij.
Volgens mij gaat alleen de minimum level van gear omhoog, aangezien ik op mn alt account maar lvl 3 cryptarch ben en daar echt level 12 shit krijg (ik ben level 24FreakGIB schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 12:23:
weet iemand of het verschil maakt of je nu level 1 of level XXX bent bij de Cryptach
ik ben zelf nu level 17 en krijg uit blauwe Rare bijna nooit een Legendary of beter.
Volgens mij heeft dat een stille nerf gehad op het moment dat de Cryptarch minstens de kleur van de engram zou geven. Kreeg daarvoor namelijk standaard 2 of 3 legendary's, tegenwoordig alleen rareFreakGIB schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 12:23:
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Ik heb er nu 70 uur in zitten en heb twee keer een legendary engram gekregen, beide afgelopen week (1x toen ik level 24 was vorige week, 1x toen ik level 25 was gisteren). Uit beide kreeg ik craft items.Michaelg schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 13:06:
Ondanks dat ik veel speel, heb ik al een week geen legendary engram gekregen. Dus of rng haat mij, of aankomende week krijg ik er meerdere...
[ Voor 3% gewijzigd door Cerebriform op 15-10-2014 13:09 ]
sinds de cryptarch patch heb ik 3 paarse engrams gekregen. (in iets van 7-8 levels?)LTVDKTW schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 12:36:
[...]
Volgens mij heeft dat een stille nerf gehad op het moment dat de Cryptarch minstens de kleur van de engram zou geven. Kreeg daarvoor namelijk standaard 2 of 3 legendary's, tegenwoordig alleen rare
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Triggerhappy FTWStevenzeN schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 13:46:
http://www.twitch.tv/stevenzen_nl/c/5300498
Pewpew, binnenkort weer leuke montage maken. "Singleplayer" vind ik dikke ruk in dit spel, PVP bevalt me prima. Heb nog erg veel moeite met het aimen sinds dit mijn eerste shooter is op de console sinds Halo Combat Evolved, maar getting there.
PSN: Bellerophon-
Verwijderd
Als jij scout rifles lekker vindt, dan zou ik hem upgraden ja (tenzij je een goede exotic primary hebt)Xecuter NL schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 15:01:
Heb gister uit de raid de Gloves of the Hezen Lords gekregen en een scoutrifle...
Heeft iemand ervaring met de Legendary Scout rifle raid gear: Vision of Confluence?
Is die het waard om te upgraden? Doet die echt aanzienlijk meer damage op Oracles met die upgrade? Of is dat meer een nice to have?
Merk bij mijzelf dat ik door het spelen van eigenlijk alleen maar MP games (Battlefield reeks) extreem triggerhappy ben geworden. En bij de Crucible matches werkt dat met grote regelmaat in mijn voordeel
Haha, dat heb ik ook maar dan door CS & COD, wel allemaal op de PC en dan werkt een controller toch wel even kut in het begin, supermatig kdr ook van 1.3Bellerophon schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 15:17:
[...]
Merk bij mijzelf dat ik door het spelen van eigenlijk alleen maar MP games (Battlefield reeks) extreem triggerhappy ben geworden. En bij de Crucible matches werkt dat met grote regelmaat in mijn voordeel
na het lezen van deze http://www.reddit.com/r/D...might_be_one_of_the_best/jesse111 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 15:02:
[...]
Als jij scout rifles lekker vindt, dan zou ik hem upgraden ja (tenzij je een goede exotic primary hebt)
Of het wapen heel veel meer damage doet op Oracles weet ik niet, ik heb nu een legendary sniper uit de vault, maar heb die nog niet genoeg geupgrade.
Heb hem zelf ook, vind het een zalig wapenXecuter NL schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 15:26:
[...]
na het lezen van deze http://www.reddit.com/r/D...might_be_one_of_the_best/
ga ik hem maar eens upgraden.
psn: HertogJack
Een vriend van mij heeft hem ook bijna fully upgraded, en hij is er erg tevreden mee. Hij zegt zelf dat hij makkelijk (door het grote magazijn) 18 headshots in korte tijd kan maken.Xecuter NL schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 15:01:
Heb gister uit de raid de Gloves of the Hezen Lords gekregen en een scoutrifle...
Heeft iemand ervaring met de Legendary Scout rifle raid gear: Vision of Confluence?
Is die het waard om te upgraden? Doet die echt aanzienlijk meer damage op Oracles met die upgrade? Of is dat meer een nice to have?
Verwijderd
pak dan de reload upgrade, even efficientkidicoke schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 15:58:
Ik heb een pulse rifle met de perk 'bottum half of the magazine does bonus dmg', 21 Bullets, dus vanaf 10 bullets zie je de extra dmg. Nu heb ik mijn magazijn geupgrade naar 43 kogels maar schiet die dmg buff er nog steeds pas bij 10 bullets in? Ligt dit aan mij of hoort dit gewoon niet? Dit maakt de bonus dmg buff echt zinloos voor mijn wapen.
Trek mij er vanavond dan ook eens even doorheen, sterf van de shards (gisteravond 16 stuks gekregenBunta schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 09:41:
Net de stats bekeken, we hebben er 2 uur over gedaan, gaat steeds beter haha. Volgende keer wil ik wel een keer wat anders doen bij Atheon, anders dan mijzelf irriteren aan die harpies.
Dat randje bij de Templar moeten we ook maar een keer proberen! Ik had er eerlijk gezegd m'n bedenkingen over met het begin, alleen maar zitten lachen!
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
Verwijderd
Die handschoenen heeft primers voor je gepakt.justifire schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 16:17:
[...]
Trek mij er vanavond dan ook eens even doorheen, sterf van de shards (gisteravond 16 stuks gekregen) maar geen raidgear om ze in te stoppen.
Weet iemand trouwens of er raid-handschoenen zijn die de reload van Handcannons versneld ?
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Heb ze vandaag ook allebei gedaan, maar vond de Nightfall toch wel een stuk lastiger door de overkill aan Heroic Captains die we kregen bij Sepiks PrimeTerryb47 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 23:03:
Ik vond de Nightfall makkelijker dan de Weekly? vanwege de damage modifier gaan monsters veel sneller dood. Je bent ook wel verplicht om voorzichtiger te spelen, bij de weekly ging ik 4-5x dood bij de baas
Het enige wat ik daarnaast nog kan bedenken is dat je je bounties sneller hebtPascalvE schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 23:24:
Vraagje over Crucible: wat is het nut om beter te presteren na lvl 20? Op de extra 1 crucible mark na dan. Ofwel waarom zou ik gaan voor de 5k+ punten/MVP spot?
Rewards aan het einde van de game zijn random voor zover ik weet. Stats boeien me niet (als die uberhaupt worden opgeslagen) en er is geen online ranking systeem (voor zover ik die heb gezien).
Wellicht zie ik iets over het hoofd (ja tuurlijk is het leuk om MVP te worden, vraag me alleen af of het ook daadwerkelijk nut heeft voor je character).
[ Voor 9% gewijzigd door ASNNetworks op 16-10-2014 04:58 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Dat is ook de troll chest waar je dat van krijgt.ASNNetworks schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 04:29:
Hier word ik toch echt stront ziek van![]()
Raid gehaald, kreeg de gehele raid GEEN wapens of armor. In een van de kistjes kreeg ik zelfs alleen wat Spirit Bloom en een groene engram wapen.
Leuk die troll, alleen minder als de rest daar wel legendary shards/energy/weapon/armor krijgt...Bron schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 05:01:
[...]
Dat is ook de troll chest waar je dat van krijgt.
[ Voor 22% gewijzigd door ASNNetworks op 16-10-2014 06:07 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Welke? :-)Qualixo schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 12:06:
bah haat wachten op de gunsmit.. om te zoveel uur via app kijken tot eens die rare fusion rifles te koop zijn voor exotic missie..
andere exotic missie moet ik wachten op xur om ammo pack te kopen..
Dan maar eens de nieuwe venus loot cave uitfarmen.
Heb hem alleen op de weekly NF gedaan nog, vond hem eigenlijk best makkelijk.Notna schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 08:28:
Die sepiks prime missie is toch een partij kut met mijn level 24 titan. Het begint al dat het level aangepast is waar je jouw Ghost moet defenden terwijl hij 3 firewalls weghaalt. Er staan nu containers achter in de hoek met een spawnpunt. 2 keer doodgemaait door zo een cloaked dude.
Maargoed, dan kom je er toch langs. Dan krijg je als sub boss die spider die dood moet. Mwa: appeltje eitje(heb alleen nades gespammed en hij was dood in 5 minuten)
En dan kom je daadwerkelijk in the Devil's Lair met Sepiks Prime. Wave 1 is alleen maar rode levrl 22 grunts. Easy peasy.
Wave 2 komen ze ineens met 2 keer een lichting gele grunts. Op zich ook nog wel te behapstukken met wat hide en seek tactieken.
Maar bij wave 3 was ik echt wel de pineut. Het moment dat je een keer geen shield meer hebt komen ze met meerdere gele grunts op je afrennen om je een mep te verkopen waarna je dood bent. En zelfs als je dat al overleeft komt er wel iemand achter je staan om je, zelfs met shield, in 1 klap neer te maaien door de modifier.
Na het laatste gedeelte 5 keer op 75% gefaalt te hebben ben ik maar gestopt, rofl
Vanavond wellicht weer een poging met de daily en weekly.
Bij mijn eerste Raid had ik precies hetzelfde. Helemaal niks behalve de energy en de shards. Nu, na 4 raids heb ik 4 wapens en 1 raid armor. Ik ben bang dat ik nog wel 6x de Raid mag gaan spelen om de raid armor compleet te krijgen, terwijl ik mensen ken die na 2x spelen al hun hele Raid armor setje compleet hebben.ASNNetworks schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 04:29:
Raid gehaald, kreeg de gehele raid GEEN wapens of armor. In een van de kistjes kreeg ik zelfs alleen wat Spirit Bloom en een groene engram wapen. Eindstand: 6 energy, 2 shards. Vriend die meedeed kreeg 5 wapens4 legendary en zelfs een exotic uit een kist.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
[ Voor 6% gewijzigd door HertogJack op 16-10-2014 08:46 ]
Had ik mijn 2e keer ookASNNetworks schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 04:29:
Raid gehaald, kreeg de gehele raid GEEN wapens of armor. In een van de kistjes kreeg ik zelfs alleen wat Spirit Bloom en een groene engram wapen. Eindstand: 6 energy, 2 shards. Vriend die meedeed kreeg 5 wapens4 legendary en zelfs een exotic uit een kist.
Zal wel te maken hebben met de RNG Gods!! Deze hebben ook de pik op mij...Ereaser schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 09:31:
[...]
Had ik mijn 2e keer ookMaar toen had ik wel 16+ energy en 4-5 shards, ik snap niet hoe jij zo weinig kan krijgen
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Is alleen reload speed voor special weaponsVerwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 19:05:
[...]
Die handschoenen heeft prim3rs voor je gepakt.
Als je naar het begin van die ruimte terug loopt, dus waar je vandaan kwam, kun je ze een voor een rustig afschieten. Ze volgen je namelijk tot een bepaald punt, en dan gaan ze terug. Let wel op de spawnpunten.Notna schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 08:28:
Die sepiks prime missie is toch een partij kut met mijn level 24 titan. Het begint al dat het level aangepast is waar je jouw Ghost moet defenden terwijl hij 3 firewalls weghaalt. Er staan nu containers achter in de hoek met een spawnpunt. 2 keer doodgemaait door zo een cloaked dude.
Maargoed, dan kom je er toch langs. Dan krijg je als sub boss die spider die dood moet. Mwa: appeltje eitje(heb alleen nades gespammed en hij was dood in 5 minuten)
En dan kom je daadwerkelijk in the Devil's Lair met Sepiks Prime. Wave 1 is alleen maar rode levrl 22 grunts. Easy peasy.
Wave 2 komen ze ineens met 2 keer een lichting gele grunts. Op zich ook nog wel te behapstukken met wat hide en seek tactieken.
Maar bij wave 3 was ik echt wel de pineut. Het moment dat je een keer geen shield meer hebt komen ze met meerdere gele grunts op je afrennen om je een mep te verkopen waarna je dood bent. En zelfs als je dat al overleeft komt er wel iemand achter je staan om je, zelfs met shield, in 1 klap neer te maaien door de modifier.
Na het laatste gedeelte 5 keer op 75% gefaalt te hebben ben ik maar gestopt, rofl
[ Voor 9% gewijzigd door FreqAmsterdam op 16-10-2014 09:45 ]
Nu zit je gewoon slap te lullen, die chest waar jij het over hebt zit alleen maar een paar spiritbloom in.ASNNetworks schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 05:44:
[...]
Leuk die troll, alleen minder als de rest daar wel legendary shards/energy/weapon/armor krijgt...
probleem met de tower is dat er maar max 16 spelers in kunnen zover ik weetXecuter NL schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 09:33:
Trouwens, here's a thought:
op fora en in de media wordt gevraagd om een betere matchmaking / invite systeem in de Tower om mensen te vinden voor je fireteam. Nu gaat dat via de R3 knop en omslachtig en je kan niet communiceren. Wat nou...en dit is gewoon een idee...wat nou als je interesse hebt om de raid te doen, je op een aparte plek in de tower gaat staan, gewoon ff hangen en een peukje roken, zodat mensen die nog iemand zoeken je daar weten te vinden en meteen weten dat je beschikbaar bent voor een raid. Met meerdere mensen die daar dan hangen, heb je zelfs keuze. Dan wordt het misschien een beetje zoals aan de mexicaanse grens in de US je tuinman voor die dag uitzoeken en je moet de hongerige blik van de overige niet gekozenen maar snel vergeten, maar je laat in ieder geval duidelijk weten dat je 'ready-to-go' bent en wat je intenties zijn.
Stel je voor, je bent met 4 man om de raid te doen, je meet in de tower. Op tweakers reageert niet iedereen snel genoeg op je oproep, dus je loopt ff de hangar binnen op rechts waar je spawnt en in de bar staat een level 28 titan en een 29 warlock. Omdat ze daar rustig zitten te sippen van hun 18 year old single malt en net een trekje nemen van hun Romeo-y-Julieta sigaartje, weet je dat ze klaar zijn om deel te nemen aan jullie raid. Nodig ze beide uit in het fireteam en bob is je oom.
ben je in voor een NF dan ga je links achterin van het plein in de Tower rustig je sjekkie rollen (te herkennen aan die blauwe walm om je hoofd) terwijl je vogels staat te tellen, wachtend op die 2 guardians die je hulp goed kunnen gebruiken.
Zou zoiets werken?
Nee, hebben mensen van het bungie forum ook al geprobeerdXecuter NL schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 09:33:
Trouwens, here's a thought:
[knip]
Zou zoiets werken?
[ Voor 41% gewijzigd door FreqAmsterdam op 16-10-2014 09:55 ]
Voeg me maar toe als je op de One speel, probeer ik je er wel doorheen te slepen, regel wel iemand extra als derde man ook als het nodig is.Notna schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 08:28:
Heb ook goede ervaringen met die site. Laatst de VoG gedaan met mensen van die site. Ging best goed.FreqAmsterdam schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 09:46:
Mijn ervaring om random mensen mee te nemen is bijzonder slecht. Al twee keer gehad dat we NF uiteindelijk met z'n 2en aan het doen waren, omdat <random speler> zo nodig weg moest gaan op 50%. Via http://www.destinylfg.net/ daarentegen ben ik al een aantal spelers tegen gekomen waar ik nu dagelijks mee speel, en ook raids doe.
Ik kan ook wel helpen.Bunta schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 09:54:
[...]
Voeg me maar toe als je op de One speel, probeer ik je er wel doorheen te slepen, regel wel iemand extra als derde man ook als het nodig is.
PSN - ps4 : sir_kowlier
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Kieperen jullie die eindbaas (Atheon) dan over het randje of laten jullie je wel een aantal keren teleporteren?
kowlier schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 10:29:
gisteren de nightfall gedaan, krijg ik de exotic heavy mg thunderlord. zit nu al met 2 legendary mg's, 2 exotic mg's, en 2 legendary rocket launchers...
terwijl ik secondary of primary's nodig heb
die thunderlord is wel nog cool, ziet er mooi uit, goede stats, maar net een tikkeltje slechter dan die legendary van de crucible. eens vergelijken eens ze allebei max lvl zijn.
PSN ID = steppa87
Uitdagingsteppa87 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 10:39:
Op hard geen Revive mogelijkheid in de vog? 😱😱
Potjandikkie. Ik heb echt alles legendary of exotic, maar ik heb nog geen enkel heavy weapon dat legendary of hoger is...kowlier schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 10:37:
nogal, zit met zoveel exotic armour en wapens dat ik niet weet wat te dragen
en te weinig legendary's...
ik moet uit noodzaak blauwe specials gebruiken
Hahahakowlier schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 10:37:
nogal, zit met zoveel exotic armour en wapens dat ik niet weet wat te dragen
en te weinig legendary's...
ik moet uit noodzaak blauwe specials gebruiken
En dat terwijl ik al drie keer The Swarm gedropt heb gekregenjesse111 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 10:39:
[...]
Potjandikkie. Ik heb echt alles legendary of exotic, maar ik heb nog geen enkel heavy weapon dat legendary of hoger is...
Ben echt al zo lang op zoek naar zo'n wapenNaja, na mn sparrow die ik ga kopen met vanguard points zal ik wel een legendary rocketlauncher kopen ofzo.
Ik snap die rocket launchers in crucible ook niet echt: 2, met veel geluk 3 kills met die 2 raketten. Terwijl je met een heavy mg zo 4 tot 6 mensen killed. Elke keer met gemak die 10 kills zonder dood iron banner bounty gehaald met mijn Thunderlord en met de rare hannibal-E ging dat nog makkelijker.kowlier schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 10:41:
heavy mg's zijn beter imo
zeker in de crucible. veel meer ammo om kills mee te maken
Ik heb deze gisteravond ook ff gespeeld en gehaald!Notna schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 08:28:
PSN: Totumpaal
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Strike's spelen en zorgen dat je rare items vind waardoor je Light krijgt en zo dus sneller lvl-up gaatRicmaniac schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 11:37:
Ik ben nog een amateurtje. level 16 nu. wil vanavond even 20 worden.. maar wat moet ik doen zodra ik 20 ben, als ik op PvE richt.
Is het handig om gewoon om enegrams te rollen bij die NPC in de tower?
bij de speaker kan je er spullen voor kopen....gise schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 11:49:
Kan je trouwens nog wat anders met die motes of light naast het inruilen bij Xur voor een engram? Heb er nu 23
Nope, gewoon afgemaakt zoals het hoort (niemand die eraan dacht om dat eens te proberen). Me hebben denkik maar 3 teleports nodig gehad (mss 4, ik ben even dood geweest door zo'n harpy die onplofte).Jackal131 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 10:35:
[...]
Kieperen jullie die eindbaas (Atheon) dan over het randje of laten jullie je wel een aantal keren teleporteren?
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Elke vrijdag staat er een extra vendor in de Tower: Xûr. Hij verkoopt exotic engrams voor 23 motes of light (zo uit m'n hoofd). Het type van de engram (helm, chest, etc.) verschilt per week.gise schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 11:49:
Kan je trouwens nog wat anders met die motes of light naast het inruilen bij Xur voor een engram? Heb er nu 23
[ Voor 5% gewijzigd door Kazu op 16-10-2014 12:05 ]
Daarnaast een fractie kiezen die je wilt levelen en bounty's doen, voor zover je dat nog niet al deed.Ricmaniac schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 11:37:
Ik ben nog een amateurtje. level 16 nu. wil vanavond even 20 worden.. maar wat moet ik doen zodra ik 20 ben, als ik op PvE richt.
Is het handig om gewoon om enegrams te rollen bij die NPC in de tower?
Verwijderd
hij zegt toch ook niet Fraction ? maar Fractie... veel plezier in WoW danVerwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 12:08:
Tis btw faction, niet fraction. Zie dat vaker gepost worden hier
Ik zou eerst Vanguard rank 3 worden, zodat je je Vanguard marks tenminste aan iets kan uitgeven.rnenator schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 12:07:
[...]
Daarnaast een fractie kiezen die je wilt levelen en bounty's doen, voor zover je dat nog niet al deed.
ja daar ben ik tijdens het levelen ook al mee bezig. zit volgens mij net over de helft naar rank 1Ereaser schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 12:22:
[...]
Ik zou eerst Vanguard rank 3 worden, zodat je je Vanguard marks tenminste aan iets kan uitgeven.
Ik doe eerst Dead Orbit... die shotgun wil ik namelijk gebruiken in PvPEreaser schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 12:22:
[...]
Ik zou eerst Vanguard rank 3 worden, zodat je je Vanguard marks tenminste aan iets kan uitgeven.
Jawel man hidden perks!Raw Kip schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 11:50:
[...]
bij de speaker kan je er spullen voor kopen....![]()
niet doen
Ik heb dus een rocklauncher die targets tracked, en zodra die hit komen er nog meer shells uit, ideaal dus voor multi-kills vooral bij control.rnenator schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 10:58:
[...]
Ik snap die rocket launchers in crucible ook niet echt: 2, met veel geluk 3 kills met die 2 raketten. Terwijl je met een heavy mg zo 4 tot 6 mensen killed. Elke keer met gemak die 10 kills zonder dood iron banner bounty gehaald met mijn Thunderlord en met de rare hannibal-E ging dat nog makkelijker.
Jammer dat die iron banner vendor het moment dat ik rank 3 haalde weg was
Dan loop je zo tegen de 200 vanguard marks inventory cap aan en blijf je ze verdienen terwijl je ze er niet bijkrijgt. Dat zou je dan beter kunnen gebruiken voor legendary armor/wapens/sparrow, desnoods de armor items dismantelen. Maar je moet het helemaal zelf weten hoorBellerophon schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 12:45:
[...]
Ik doe eerst Dead Orbit... die shotgun wil ik namelijk gebruiken in PvP
Of the truth rocket launcher.
Point taken...Ereaser schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 13:14:
[...]
Dan loop je zo tegen de 200 vanguard marks inventory cap aan en blijf je ze verdienen terwijl je ze er niet bijkrijgt. Dat zou je dan beter kunnen gebruiken voor legendary armor/wapens/sparrow, desnoods de armor items dismantelen. Maar je moet het helemaal zelf weten hoor
Voor de nightfall heb ik er gelukkig ook nog 1 met void, maar geen tracking helaas.DrBob078 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 13:21:
[...]
Of the truth rocket launcher.
-aggrasively tracks targets
-explodes based on proximity to targets
-void damage
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq