Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-10 14:52
atomix9 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:15:
[...]

Bedankt, veel plezier met je halve spel! ;w
ach heb er al 140 uur in zitten dus vermaak me best met een half spel
heb ruim 300 uur in bv dark souls zitten daar is het verhaal ook vrij karig maar het is gewoon lekker om bad guys te killen en het samenspelen met anderen in de Raid en Strikes PvP is gewoon leuk
dus kom maar op met de DLC's de eerste 2 zijn al betaald ( en zitten waarschijnlijk al in de game)

tuurlijk zijn er genoeg punten die beter kunnen zeker de opties in je Roster zijn heel beperkt
maar overal speeld het gewoon lekker weg.

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-10 22:39
Soms droom ik wel eens van een of andere vakbond voor gamers. Net zoals dat een vakbond ervoor kan zorgen dat alle werknemers in een bepaalde branch gaan staken zou deze gamer-vakbond ervoor zorgen dat bepaalde games geboycot worden en dan ook echt geboycot worden.

Hoe vaak lees ik wel niet dat weer de zoveelste game niet af is en stukje bij beetje compleet moet worden gemaakt door DLC te kopen. Hoe vaak lees en zie ik wel niet dat elke CoD letterlijk een slapper aftreksel is dan z'n voorganger, met als enige 'vernieuwing' nieuwe maps.

Hoe vaak zie ik dan nog STEEDS bij elke nieuwe slappe CoD alsnog 1000en gamers midden in de nacht in ellelange wachtrijen staan voor het zoveelste CoD launch event terwijl iedereen zou moeten weten dat er niets, maar dan ook niets vernieuwend aan is

:'(

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
atomix9 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:15:
[...]

Bedankt, veel plezier met je halve spel! ;w
Veel plezier zonder spel! ;w

Maar even serieus :p Er zit zat content in om je minimaal 2 dagen bezig te houden, dat hebben veel spellen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-10 16:48

UTADDICT

NERF

Sinds kort ook een PS4 + Destiny. Nu level 10. Speel co-op met een vriend die al een 25+ character heeft.

Gaat hard. We speelden altijd op normal en werden een beetje overmoedig. Level 7, maar dachten dat we hem wel op hard konden zetten (lvl 11). Gaat ook best aardig, tot je die missie moet doen waar je drie gele bazen achter elkaar moet vermoorden met een speciaal zwaard.

45 minuten over 1 baas gedaan. Als je bij hem in de buurt komt met het speciale zwaard, maakt hij je in 100% van de gevallen direct af. Zwaard had een special, dat lukte nog wel icm grenades en de eigen special. Maar meer ook niet.

Toch maar verslagen afgetaaid. Op normal gezet, en zonder een kogel te lossen iedereen met melee afgemaakt. Tja. Grote verschillen.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:05
Oh dat level met het zwaard is zo cool. Ik vind 't jammer dat je niet vaker met een zwaard kan vechten. Maar het is natuurlijk niet voor niets een FPS.

Veel super charge gebruiken hielp bij mij.

[ Voor 32% gewijzigd door tiguan op 14-10-2014 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

DeBierVampier schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:28:
Soms droom ik wel eens van een of andere vakbond voor gamers. Net zoals dat een vakbond ervoor kan zorgen dat alle werknemers in een bepaalde branch gaan staken zou deze gamer-vakbond ervoor zorgen dat bepaalde games geboycot worden en dan ook echt geboycot worden.

Hoe vaak lees ik wel niet dat weer de zoveelste game niet af is en stukje bij beetje compleet moet worden gemaakt door DLC te kopen. Hoe vaak lees en zie ik wel niet dat elke CoD letterlijk een slapper aftreksel is dan z'n voorganger, met als enige 'vernieuwing' nieuwe maps.

Hoe vaak zie ik dan nog STEEDS bij elke nieuwe slappe CoD alsnog 1000en gamers midden in de nacht in ellelange wachtrijen staan voor het zoveelste CoD launch event terwijl iedereen zou moeten weten dat er niets, maar dan ook niets vernieuwend aan is

:'(
Jij hebt maar enge dromen. Ik zou dan Destiny niet mogen kopen omdat één of andere megalomane organisatie een boycot op dat spel afdwingt? Brrr. Heel eng als je dat doortrekt naar belangrijkere vlakken dan games.

Constructed: Silver || Limited: Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
UTADDICT schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:44:
Sinds kort ook een PS4 + Destiny. Nu level 10. Speel co-op met een vriend die al een 25+ character heeft.

Gaat hard. We speelden altijd op normal en werden een beetje overmoedig. Level 7, maar dachten dat we hem wel op hard konden zetten (lvl 11). Gaat ook best aardig, tot je die missie moet doen waar je drie gele bazen achter elkaar moet vermoorden met een speciaal zwaard.

45 minuten over 1 baas gedaan. Als je bij hem in de buurt komt met het speciale zwaard, maakt hij je in 100% van de gevallen direct af. Zwaard had een special, dat lukte nog wel icm grenades en de eigen special. Maar meer ook niet.

Toch maar verslagen afgetaaid. Op normal gezet, en zonder een kogel te lossen iedereen met melee afgemaakt. Tja. Grote verschillen.
Ik hoop toch niet dat je maat met zn lvl 25 character door lvl 11 majors in de pan gehakt werd .... 8)7

Sowieso is het een beetje onzinnig om dingen op hard te zetten. Meestal krijg je voor een eerste keer een missie doen iets van 3000 exp en op hard niveau 3200 of iets dergelijks. Waar je dus met de eerste binnen 15-20 minuutjes klaar bent en de ander dus in jullie geval 3 kwartier en nog steeds niet gehaald. Dus nee, voor de exp gains moet je het niet doen.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
embee schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:45:
[...]

Jij hebt maar enge dromen. Ik zou dan Destiny niet mogen kopen omdat één of andere megalomane organisatie een boycot op dat spel afdwingt? Brrr. Heel eng als je dat doortrekt naar belangrijkere vlakken dan games.
Als je het er niet mee eens bent dan wordt je toch gewoon geen lid van 'mijn organisatie'? Ik denk dat je het iets te serieus neemt 8)7

Maar het is wel een probleem, de enige manier om aan organisaties als EA en Activision te laten merken dat ze echt verkeerd bezig zijn is om te stemmen met je portemonnee. Daarom sta ik iedere keer weer verbijsterd te kijken als ik hele horde mensen compleet gestoord gillend, kwijlend en krijsend om 3 uur snachts huilend hun nieuwe CoD in handen hebben.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

DeBierVampier schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:46:
[...]

Ik hoop toch niet dat je maat met zn lvl 25 character door lvl 11 majors in de pan gehakt werd .... 8)7

Sowieso is het een beetje onzinnig om dingen op hard te zetten. Meestal krijg je voor een eerste keer een missie doen iets van 3000 exp en op hard niveau 3200 of iets dergelijks. Waar je dus met de eerste binnen 15-20 minuutjes klaar bent en de ander dus in jullie geval 3 kwartier en nog steeds niet gehaald. Dus nee, voor de exp gains moet je het niet doen.
Nee, hij levelt een nieuwe ;-)

Maar eens, kwamen we dus ook achter. Er zat zelfs ook geen verschil in de exp per kill die je kreeg. Vond ik persoonlijk heel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-06-2022
DeBierVampier schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:49:
[...]

Als je het er niet mee eens bent dan wordt je toch gewoon geen lid van 'mijn organisatie'? Ik denk dat je het iets te serieus neemt 8)7

Maar het is wel een probleem, de enige manier om aan organisaties als EA en Activision te laten merken dat ze echt verkeerd bezig zijn is om te stemmen met je portemonnee. Daarom sta ik iedere keer weer verbijsterd te kijken als ik hele horde mensen compleet gestoord gillend, kwijlend en krijsend om 3 uur snachts huilend hun nieuwe CoD in handen hebben.
meerderheid van de spelers zal waarschijnlijk wel drie keer nadenken voordat er 34,99 euro aan een season pass gespendeerd gaat worden. :|

Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Raw Kip schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:51:
[...]

meerderheid van de spelers zal waarschijnlijk wel drie keer nadenken voordat er 34,99 euro aan een season pass gespendeerd gaat worden. :|
Dat zou je denken, maar helaas. |:(

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
DeBierVampier schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:53:
[...]

Dat zou je denken, maar helaas. |:(
ben benieuwd. ik was er namelijk zelf ook zeker van dat ik de pass zou kopen, maar nu ik de prijs zie :P Kan ik wel wat aan de kerstvrouw vragen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee

embee

DeBierVampier schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:49:
[...]

Ik neem je in het geheel niet serieus, maar ik vind het wel een interessant gedachtenexperiment.

Als iedereen vrij is om niet lid te worden van DBVGBO en gewoon te kopen wat ze willen, dan worden alleen mensen die het aanbod van Destiny het niet waard vinden om te kopen lid. Dan heeft de organisatie geen nut, want die mensen 'boycotten' het spel dan toch al.

Dus de huidige situatie is best okee zonder DBVGBO en word een spel door maar weinig mensen gekocht als de meerderheid het aangebodene niet voldoende waarde vinden hebben voor wat ze betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tiguan schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:45:
Oh dat level met het zwaard is zo cool. Ik vind 't jammer dat je niet vaker met een zwaard kan vechten. Maar het is natuurlijk niet voor niets een FPS.

Veel super charge gebruiken hielp bij mij.
De raid nog niet gespeeld? ;)

Daar heb je een relic wat ongeveer precies hetzelfde doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
Raw Kip schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:51:
[...]

Met de game in zijn huidige staat vermaak ik me al meer dan 120 uur. Ik ben nu wel op een punt gekomen waarbij de bounties me niets meer doen, maar ik log nog altijd dagelijks in voor een public event en de daily. Kortom: die 60 euro voor de aanschaf heb ik er al uit!

Ik hoefde dus ook maar 1 keer na te denken over de aanschaf van de DLC pakketten; hier is geld Bungie, geef me meer!

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
embee schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:59:
[...]

Ik neem je in het geheel niet serieus, maar ik vind het wel een interessant gedachtenexperiment.

Als iedereen vrij is om niet lid te worden van DBVGBO en gewoon te kopen wat ze willen, dan worden alleen mensen die het aanbod van Destiny het niet waard vinden om te kopen lid. Dan heeft de organisatie geen nut, want die mensen 'boycotten' het spel dan toch al.

Dus de huidige situatie is best okee zonder DBVGBO en word een spel door maar weinig mensen gekocht als de meerderheid het aangebodene niet voldoende waarde vinden hebben voor wat ze betalen.
Probleem is dat tegenwoordig het er steeds meer en meer op begint te lijken dat 'de meerderheid' waar jij naar refereert te dom is om te poepen en zich moedwillig laat naaien door bedrijven als EA en Activision. Meestal is het ook gewoon dom kudde gedrag. Helaas is de game-markt overspoeld door 'casual gamers' die de zoveelste 1-op-1 kopie van CoD of Fifa kopen, niet nadekende dat hiermee een verkeerd signaal naar de uitgevers gestuurd wordt.

Nee de enige manier waarop zo'n 'vakbond' zou kunnen werken is als je mensen uit eigen beweging lid laat worden, dus met giveaways/freebies/whatever. Maar dan nog loop je tegen het probleem aan dat je nooit zal kunnen controleren dat je leden een bepaald spel NIET kopen.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

DeBierVampier schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:04:
[...]

Probleem is dat tegenwoordig het er steeds meer en meer op begint te lijken dat 'de meerderheid' waar jij naar refereert te dom is om te poepen en zich moedwillig laat naaien door bedrijven als EA en Activision. Meestal is het ook gewoon dom kudde gedrag. Helaas is de game-markt overspoeld door 'casual gamers' die de zoveelste 1-op-1 kopie van CoD of Fifa kopen, niet nadekende dat hiermee een verkeerd signaal naar de uitgevers gestuurd wordt.

Nee de enige manier waarop zo'n 'vakbond' zou kunnen werken is als je mensen uit eigen beweging lid laat worden, dus met giveaways/freebies/whatever. Maar dan nog loop je tegen het probleem aan dat je nooit zal kunnen controleren dat je leden een bepaald spel NIET kopen.
Afgezien van het feit dat ik het gedeeltelijk met je eens wil zijn (was het maar zo).

Het kan toch ook dat mensen games gewoon leuk vinden? En dit niet direct te relateren is aan intelligentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
UTADDICT schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:08:
[...]

Afgezien van het feit dat ik het gedeeltelijk met je eens wil zijn (was het maar zo).

Het kan toch ook dat mensen games gewoon leuk vinden? En dit niet direct te relateren is aan intelligentie.
het gaat erom dat er geen misbruik wordt gemaakt van de situatie. bungie heb veel beloofd volgens een aantal mensen. bungie zou dus opzettelijk content kunnen weglaten die al aanwezig was om zo meer geld te ontvangen d.m.v DLC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Raw Kip schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:10:
[...]

het gaat erom dat er geen misbruik wordt gemaakt van de situatie. bungie heb veel beloofd volgens een aantal mensen. bungie zou dus opzettelijk content kunnen weglaten die al aanwezig was om zo meer geld te ontvangen d.m.v DLC
En dat gebeurt al jaren, ok, zijn we het eens.

Ik reageerde daar dan ook niet op. Maar of het feit dat mensen die het spel wél kopen, gezien worden als dom of niet-intelligent. Een verband is daar natuurlijk totaal niet in te vinden.

Kuddegedrag wellicht wel, maar dan niet in het 'hersenloze' volgen waar het meestal wordt voor gebruikt en misschien wel in het willen samenspelen met vrienden of content zijn met het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
UTADDICT schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:08:
[...]

Het is niet zozeer dat games wel of niet leuk zijn, maar eerder dat je gewoon genaaid wordt. Als ik een auto koop verwacht ik ook gewoon dat ie rijklaar is en niet dat ik achteraf er nog een stuur bij moet kopen, of dat ik er ramen in moet laten zetten.

Het frustrerende is alleen dat 'casual gamers' geen referentiepunt hebben. Ze hebben nooit meegemaakt hoe eerdere spellen WEL compleet werden opgeleverd, hoe er vroeger WEL content werd bijgestopt zonder extra betaling.

Dus als jij alleen maar stront te vreten krijgt kan je daar na verloop van tijd ook wel onderschijt in maken.

"Hmm, lekker inderdaad, deze drol smaakt beter dan de diarrhee die ik vorige week heb gehad"

Maar aan het einde van de dag, als het puntje bij het paaltje komt, maakt het niet uit, want het is nog steeds allemaal crap.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee

embee

DeBierVampier schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:04:
[...]

Probleem is dat tegenwoordig het er steeds meer en meer op begint te lijken dat 'de meerderheid' waar jij naar refereert te dom is om te poepen en zich moedwillig laat naaien door bedrijven als EA en Activision.
Ik denk dat je je daar in vergist. Ik denk dat niemand zich zo vaak moedwillig laat belazeren. Als iemand zich werkelijk belazerd voelt (of dat nou terecht is of niet) door EA, dan let hij de volgende keer wel beter op voordat hij daar weer in trapt. Een franchise zoals CoD wordt nu al voor weet ik hoeveel iteraties gekocht, dus blijkbaar voelen de mensen die die games keer op keer kopen zich niet belazerd. Ze hebben zich dus vermaakt met het product en willen dat nogmaals met minieme veranderingen.
Meestal is het ook gewoon dom kudde gedrag. Helaas is de game-markt overspoeld door 'casual gamers' die de zoveelste 1-op-1 kopie van CoD of Fifa kopen, niet nadekende dat hiermee een verkeerd signaal naar de uitgevers gestuurd wordt.
Het signaal lijkt mij dus wel correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

DeBierVampier schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:13:
[...]

Het frustrerende is alleen dat 'casual gamers' geen referentiepunt hebben. Ze hebben nooit meegemaakt hoe eerdere spellen WEL compleet werden opgeleverd, hoe er vroeger WEL content werd bijgestopt zonder extra betaling.
Dit heeft dus werkelijk niets met 'casual gamers' te maken. Dat vind ik echt een mega-elitaire instelling. Ik ben nu ook een 'casual gamer', casual in de vorm van de tijd die ik nu heb om te gamen t.o.v. vroeger. Casual =/= dom en onervaren, dat heeft Reddit er van gemaakt.

Ook kan je o.b.v. deze argumentatie helemaal niet stellen dat de nu genoemde 'casual gamers' eerdere games niet hebben meegemaakt of geen onderscheid kunnen maken tussen een wel/niet complete game.

Op vergelijkingen icm uitwerpselen ga ik niet in, die komen uit frustratie, geen concrete redenatie.

[ Voor 5% gewijzigd door UTADDICT op 14-10-2014 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Zijn we voor de zoveelste keer in de DLC discussie gevallen :+ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
DeBierVampier schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:13:
[...]

Het is niet zozeer dat games wel of niet leuk zijn, maar eerder dat je gewoon genaaid wordt. Als ik een auto koop verwacht ik ook gewoon dat ie rijklaar is en niet dat ik achteraf er nog een stuur bij moet kopen, of dat ik er ramen in moet laten zetten.

Een auto zonder stuur is een duidelijk gemis van een noodzakelijke functionaliteit (kunnen sturen). Maar welke noodzakelijke functionaliteit mis je dan aan Destiny?

Je speelt in een uurtje of 15-20 de game uit, je speelt wat pvp potjes, wellicht wat pve activiteiten, en dan zit je al gauw aan een uur of 30. Dat is 2 euro per uur als je de kosten voor PS Plus niet meerekend. In mijn ogen een prima uurtarief voor entertainment. Daarna kun je a la Diablo dezelfde content op een hogere moeilijkheidsgraad gaan grinden en langzaam maar zeker betere gear vinden. Je kunt daarnaast pvp'en en er is de raid. Nee: hoewel ik het gebrek aan een epic sci fi verhaal zoals in Halo wel degelijk mis, vind ik Destiny wel degelijk een complete game. Dat neemt niet weg dat ik natuurlijk liever meer krijg voor hetzelfde geld! Maar ik heb zelf niet het gevoel dat de game noodzakelijke functionaliteiten mist.

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-10 15:18
kidicoke schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:19:
Zijn we voor de zoveelste keer in de DLC discussie gevallen :+ ?
yep.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-10 11:01
Zullen we er gewoon een dag van maken?
Iets van DLC Dinsdag ofzo?
Kan je de hele dag over de DLC klagen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Of je maakt er een aparte topic voor aan. Iets als "DLC discussie".

;)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Arrahant schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:21:
[...]

Een auto zonder stuur is een duidelijk gemis van een noodzakelijke functionaliteit (kunnen sturen). Maar welke noodzakelijke functionaliteit mis je dan aan Destiny?

Je speelt in een uurtje of 15-20 de game uit, je speelt wat pvp potjes, wellicht wat pve activiteiten, en dan zit je al gauw aan een uur of 30. Dat is 2 euro per uur als je de kosten voor PS Plus niet meerekend. In mijn ogen een prima uurtarief voor entertainment. Daarna kun je a la Diablo dezelfde content op een hogere moeilijkheidsgraad gaan grinden en langzaam maar zeker betere gear vinden. Je kunt daarnaast pvp'en en er is de raid. Nee: hoewel ik het gebrek aan een epic sci fi verhaal zoals in Halo wel degelijk mis, vind ik Destiny wel degelijk een complete game. Dat neemt niet weg dat ik natuurlijk liever meer krijg voor hetzelfde geld! Maar ik heb zelf niet het gevoel dat de game noodzakelijke functionaliteiten mist.
mee eens maar wat ze de laatste tijd steeds vaker doen is Content laten zien die er uiteindelijk niet in zit.
als je naar de eerste trailers kijkt, dan zou het dus wel Epic geweest moeten zijn zoals het ook in de Halo games was maar dat is dus niet gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Jackal131 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:24:

;)
Ja ga het nog even moeilijker maken... We hebben al de slowchat, maar zelfs daar weet niet iedereen wat nou daar moet en wat nou in dit topic....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Jackal131 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:24:

;)
Of we nemen de hypothese aan dat de theorieën over producenten dit laten 'merken' vanuit hier toch niet kunnen worden bestuurd en mijden het onderwerp volledig! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:41

Audione0

Strijdt der titanen

Vanaf welke level kun je public events spelen? Ik ben ze nl nog nooit tegen gekomen.
Is het zo als je door de wereld loopt dat je op een bepaalde locatie zo'n event ziet, of word je daar voor uitgenodigd?

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Audione0 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:27:
Vanaf welke level kun je public events spelen? Ik ben ze nl nog nooit tegen gekomen.
Is het zo als je door de wereld loopt dat je op een bepaalde locatie zo'n event ziet, of word je daar voor uitgenodigd?
Alle levels. Kwam gisteren toevallig op lvl 8 in zo'n event. Gestart door iemand van een veel hoger level. Gewoon 'proberen' te helpen en $$$.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Audione0 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:27:
Level maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jesse111 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:23:
Zullen we er gewoon een dag van maken?
Iets van DLC Dinsdag ofzo?
Kan je de hele dag over de DLC klagen :+
Inderdaad :P

Mij maakt het vrij weinig uit, ben nu al sinds de release in de ban van Destiny, dus als ik door wat DLC te kopen daar vernieuwing in aanbreng dan vind ik dat prima. Zal mij een worst wezen dat de gebieden al beschikbaar zijn, er moet wel wat meer gedaan worden dan alleen het level design.

Vind het uiteindelijk jammer dat het verhaal en de lore niet goed uit de verf komen, ongeacht of dat door intern geruzie is gekomen of niet. Maar de gameplay blijft gewoon geweldig en samen spelen maakt het 10x leuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Public Events zijn niet level gebonden, ze worden niet door iemand gestart want... public. Je kan mee doen aan Public Events na de eerste tutorial missie van de game. Ze spawnen in voorafbepaalde regio's steeds echter zijn de tijden niet altijd precies hetzelfde. Via http://destinypublicevents.com kan je zien waar en wanneer een public event start. Let echter wel op dat het een schatting is, soms komen ze dus eerder of later dan de tijden die op de website staan.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0

Audione0

Strijdt der titanen

UTADDICT schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:28:
[...]

Alle levels. Kwam gisteren toevallig op lvl 8 in zo'n event. Gestart door iemand van een veel hoger level. Gewoon 'proberen' te helpen en $$$.
Oke. Je word door een medespeler uitgenodigd om eraan mee te doen?

Even wat anders.
Ik hoorde van mijn onder buurman, die dit spel vaker gespeeld heeft dan ik, dat er ook events zijn die meerdere uren duren omdat de eindbaas verschrikkelijk moeilijk is.

Edit: typo

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

ASNNetworks schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:33:
Public Events zijn niet level gebonden, ze worden niet door iemand gestart want... public. Je kan mee doen aan Public Events na de eerste tutorial missie van de game. Ze spawnen in voorafbepaalde regio's steeds echter zijn de tijden niet altijd precies hetzelfde. Via http://destinypublicevents.com kan je zien waar en wanneer een public event start. Let echter wel op dat het een schatting is, soms komen ze dus eerder of later dan de tijden die op de website staan.
Ik doelde op; er was al iemand mee bezig. Had duidelijker gekund, klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Audione0 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:35:
[...]

Even wat anders.
Ik hoorde van mijn onder buurman, die dit spel vaker gespeeld heeft dan ik, dat er ook events zijn die meerdere uren duurt omdat de eindbaas verschrikkelijk moeilijk is.
Nee, public events komen gewoon random in de wereld als je aan het patrollen bent. Je hebt er wel een site voor: www.destinypublicevents.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0

Audione0

Strijdt der titanen

Oke thnx mensen, helemaal duidelijk, dit maakt het weer wat leuker.

Vanavond maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
Even wat anders.
Ik hoorde van mijn onder buurman, die dit spel vaker gespeeld heeft dan ik, dat er ook events zijn die meerdere uren duurt omdat de eindbaas verschrikkelijk moeilijk is.
Public events duren maar 5 minuten maximaal, daarna zijn ze over en krijg je een silver reward als het je niet lukt om het objective te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
[...]

Even wat anders.
Dat zijn strikes en raids ;) Die moeten gestart worden zoals Story missies vanaf the Orbit.

[ Voor 7% gewijzigd door ASNNetworks op 14-10-2014 14:45 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:44
Ereaser schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:43:
[...]

Public events duren maar 5 minuten maximaal, daarna zijn ze over en krijg je een silver reward als het je niet lukt om het objective te halen.
Bronze is er ook nog. Naast gold natuurlijk.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey guys, ik heb me net aangemeld hier, ik ben een lvl 28 warlock. is er toevallig een topic speciaal gericht op Raids/Nightfalls?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:53:
hey guys, ik heb me net aangemeld hier, ik ben een lvl 28 warlock. is er toevallig een topic speciaal gericht op Raids/Nightfalls?
Slowchat! :)

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrBlueEyes schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:45:
[...]

Bronze is er ook nog. Naast gold natuurlijk.
Bronze is volgens mij als je helemaal niks doet en gewoon in de buurt bent, zodra je dinklebot iets van "let's do this" zegt nadat je ook echt damage hebt gedaan of in het event gebied loopt, krijg je geloof ik automatisch zilver.

Heb nog nooit bronze gehad voor zo ver ik weet, omdat ik altijd probeer het event te halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShDT
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 14-10 15:35
atomix9 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:24:
[...]

Destiny is niet slecht, ik had er alleen meer van verwacht. Ik hoop dat ze tot inkeer komen en die verwachting waarmaken binnen een jaar. Ik zal dan zeker het spel weer aanslingeren (eerst ergens op de kop tikken weer) 8)

Ga nu naar de nieuwe COD [..]
Opzich behoorlijk lachwekkend dat je Destiny inruilt voor COD. Kwalitatief ga je er nog verder op achteruit, en de gameplay van COD kennen we inmiddels al jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
ShDT schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 15:40:
[...]

Opzich behoorlijk lachwekkend dat je Destiny inruilt voor COD. Kwalitatief ga je er nog verder op achteruit, en de gameplay van COD kennen we inmiddels al jaren.
Ja inderdaad, CoD is al helemaal uitgemolken, ze kunnen gewoon niet met nieuwe dingen komen... Van mij mogen ze wel terug gaan naar WO1 of WO2, dat zou wel weer eens leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
jesse111 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 15:44:
[...]

Ja inderdaad, CoD is al helemaal uitgemolken, ze kunnen gewoon niet met nieuwe dingen komen... Van mij mogen ze wel terug gaan naar WO1 of WO2, dat zou wel weer eens leuk zijn.
Denk dat er in de volgende CoD tegen IS gevochten gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0

Audione0

Strijdt der titanen

ASNNetworks schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:44:
[...]

Dat zijn strikes en raids ;) Die moeten gestart worden zoals Story missies vanaf the Orbit.
Oke, dit heb ik vaker gedaan, ben inmiddels level 24.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Audione0 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 15:47:
[...]

Oke, dit heb ik vaker gedaan, ben inmiddels level 24.
Heb je ook al raid gedaan? ook gehaald? zo ja op welk level?
Ik ben zelf level 25 maar ben nog niet aan raids begonnen, eerst maar even door levellen tot 28 denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:53:
Join de 'Gathering of Tweakers' groep op de Bungie website en download de Destiny app op je smartphone. Vervolgens heb je altijd een LFG kanaal met honderden spelers binnen handbereik. Je kunt deze chat overigens ook gewoon via Bungie.net volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
gise schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 15:49:
[...]

Heb je ook al raid gedaan? ook gehaald? zo ja op welk level?
Ik ben zelf level 25 maar ben nog niet aan raids begonnen, eerst maar even door levellen tot 28 denk ik
Raid is nog veel te lastig als je level 25 bent. Tenzij de rest van je team wel level 27/28 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
FreqAmsterdam schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 15:58:
[...]

Raid is nog veel te lastig als je level 25 bent. Tenzij de rest van je team wel level 27/28 is.
26 is nog lastig. Je hebt weinig kills en gaat veel dood.. Eerder een blok aan het been dan een toevoeging aan het team.. Ik heb ervaring als lvl26-raider :+

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
atomix9 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:09:
Heb vorige week Destiny ingeruild bij GameMania. Was een inruil actie voor een Pre-Order. Volg het Destiny topic en alles wat erbij hoort nog met interesse. Ik ben blij dat ik het spel het ingeruild, ik doe niet meer mee aan die verkapte DLC die op de disc staat, daar ga ik dus niet voor betalen!

Maar goed, dat was het niet alleen, gewoon ook alle andere punten die hier al tig keer zijn langsgekomen. Het spel is gewoon niet af, heb er me goed 4 weken mee vermaakt, maar nu is het tijd voor wat anders...

Wellicht komt ik over een jaar nog wel eens terug...als het spel dan nog wordt gespeeld ;)

Goed advies: erger je aan het spel? Ruil hem in, of verkoop hem! Zoniet? Geniet er dan van! :)
tot welk level ben je gekomen
geef je PSN Xbox ID dan kunnen wat zien allemaal gedaan heb op de bungie site
ben wel benieuwd of je alles al gedaan hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arrahant schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 15:57:
[...]

Join de 'Gathering of Tweakers' groep op de Bungie website en download de Destiny app op je smartphone. Vervolgens heb je altijd een LFG kanaal met honderden spelers binnen handbereik. Je kunt deze chat overigens ook gewoon via Bungie.net volgen.
Dikke shit, thanks man, ik heb een verzoekje gestuurd om de groep te joinen, ik heb de app al, alleen deed er weinig mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBob078
  • Laatst online: 03-10 23:28
Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 16:29:
[...]

Dikke shit, thanks man, ik heb een verzoekje gestuurd om de groep te joinen, ik heb de app al, alleen deed er weinig mee
Verwacht alleen niet dat je onder je naam je clan ziet staan. Daar wacht ik sinds ik ben geaccepteerd al op. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
DrBob078 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 16:31:
[...]

Verwacht alleen niet dat je onder je naam je clan ziet staan. Daar wacht ik sinds ik ben geaccepteerd al op. ;)
dit kan wel, moet je naar je group/clan gaan-----> interact en dan daar iets aan klikken.... ben alleen die laatste stap vergeten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Raw Kip schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 16:33:
[...]

dit kan wel, moet je naar je group/clan gaan-----> interact en dan daar iets aan klikken.... ben alleen die laatste stap vergeten :+
Ja iets van "Display clan tag in game" ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jesse111 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 16:34:
[...]

Ja iets van "Display clan tag in game" ofzo
Gewoon "Set Playstation clan" of de xbox variant :p Gaat alleen niet werken als de clan vol is, wat volgens mij voor de PS clan van GoT het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:39

justifire

Shut up and squat !!

ye-roon schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:18:
[...]

Where's mah Thorn buff?

Ach iig die mythoclast generfed, holy shit dat ding was sterk in pvp.
Dit !! :(
Deej had specifiek Thorn en Bad Juju genoemd voor een buff :?
Zat te hopen op een quick reload buff, voor de rest is deze gun goed te doen.
Enkel voor waves is hij veels te traag.
Verder met The Last Word dan maar weer...

*edit*
Kom net deze tweet tegen https://twitter.com/Bungie/status/521808123720257536
"We're still working on a larger update which will address under-performing Exotics and overall class balance." -Destiny Dev Team
Zal dus nog wel komen dan.

[ Voor 36% gewijzigd door justifire op 14-10-2014 17:04 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 00:52

Dazzler2120

FP ProMod
justifire schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 16:58:
[...]

Dit !! :(
Deej had specifiek Thorn en Bad Juju genoemd voor een buff :?
Zat te hopen op een quick reload buff, voor de rest is deze gun goed te doen.
Enkel voor waves is hij veels te traag.
Verder met The Last Word dan maar weer...

*edit*
Kom net deze tweet tegen https://twitter.com/Bungie/status/521808123720257536
"We're still working on a larger update which will address under-performing Exotics and overall class balance." -Destiny Dev Team
Zal dus nog wel komen dan.
In de patchnotes wordt vermeld dat aan andere exotic balancing gewerkt wordt. Ik neem aan dat Thorn en Bad Juju daar onder vallen.

Edit
Ik zie nu jou edit ;)

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:09

tha_crazy

Mafketel

wij (level 27 hunter en 28 titan) zoeken nog een raid voor vanavond....
Ik heb hem nog nooit gerund, de titan tot atheon.

Is voor PS4.
PSN: CrazyVin987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Terryb47 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:44:

ik kreeg gisteren voor het eerst een Exotic item uit een paarse engram: Plan C (Arc damage) :X Ik heb echt helemaal niets met fusion rifles...
net Nightfall gedaan en je raadt het al: krijg ik al weer een Plan C :') alsof Bungie mee zit te lezen...

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
atomix9 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:09:
Heb vorige week Destiny ingeruild bij GameMania. Was een inruil actie voor een Pre-Order. Volg het Destiny topic en alles wat erbij hoort nog met interesse. Ik ben blij dat ik het spel het ingeruild, ik doe niet meer mee aan die verkapte DLC die op de disc staat, daar ga ik dus niet voor betalen!

Maar goed, dat was het niet alleen, gewoon ook alle andere punten die hier al tig keer zijn langsgekomen. Het spel is gewoon niet af, heb er me goed 4 weken mee vermaakt, maar nu is het tijd voor wat anders...

Wellicht komt ik over een jaar nog wel eens terug...als het spel dan nog wordt gespeeld ;)

Goed advies: erger je aan het spel? Ruil hem in, of verkoop hem! Zoniet? Geniet er dan van! :)
Ik kan geen usedprice vinden op gamemania, kon je 'm inleveren voor de pre-order actie?
Ik ben helaas ook teleurgesteld in Destiny en ga 'm wegdoen. Had er zo veel meer van verwacht. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar we vorige week een hele avond zoet waren met de nightfall en van 2100 tot 0300 met de raid was het vandaag anders. 2000 begonnen en raid, weekly en nightfall voltooid. :) Best cool om te zien hoe het ook kan (hoewel de nf en weekly best makkelijk zijn deze week).

Mensen boven de 30 en lvl 26+ kunnen we ook best door de nf trekken indien gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-10 13:29
Pfff de nightfall gehaald, krijg ik 10 ascendent energy's... Ik kom juist shards te kort.

Verder was het vandaag wel een eitje, alleen het eerst stuk was wel wat lastig.

Uiteindelijk ook maar de daily en weekly heroic gedaan. Kan ik weer een weekje rustig aan doen. ;)

Zijn de Vanguard Marks trouwens gecapped op 200 in je inventory?

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=43057436,noline]leech1984 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @

Yep. Crucible marks ook. Spenderen die handel dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:39

justifire

Shut up and squat !!

Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 23:56:
Waar we vorige week een hele avond zoet waren met de nightfall en van 2100 tot 0300 met de raid was het vandaag anders. 2000 begonnen en raid, weekly en nightfall voltooid. :) Best cool om te zien hoe het ook kan (hoewel de nf en weekly best makkelijk zijn deze week).

Mensen boven de 30 en lvl 26+ kunnen we ook best door de nf trekken indien gewenst.
Hoe lang hebben jullie dan over raid gedaan ?
Wilde er al weer een zondag voor uit trekken :p

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:39

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Was leuk ja :) In middag/avond de daily, weekly, weekly nightfall en raid gehaald.
:+

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ouwehandje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-10 22:54
Ik vind het toch echt balen hoor dat ze bij Pocket Infinity de extended clip size vervangen hebben door fast reloading. Het was echt een heerlijk PvE wapen.

Nightfall en de weekly heroic weer gedaan voor deze week, ik moet zeggen dat OK met de weekly meer moeite had dan met de NF.

PSN: DoubleDutchh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:51
uchiha tijntje schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 01:29:
[...]

Was leuk ja :) In middag/avond de daily, weekly, weekly nightfall en raid gehaald.

[...]

Beste gamesessie geweest, nu relaxed de rest van de week een beetje wapens levelen. Weer nieuwe Raid armor erbij, zou toch wat prettiger zijn als je wat meer shards terug kreeg bij het dismantelen van gemaxte legendary armor.

Natuurlijk weer wat wijzer geworden, dismantelen van raid gear levert helemaal niets op |:( . Verder hebben we geleerd dat je er niet bij hoort als je geen Ice Breakers hebt 8) . De geklokte tijd was ook helemaal niet gek, en die koelere harpies blijven k*t en ik kan nog steeds vloeken als de beste _/-\o_ .

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sevyx
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-10 09:20

Sevyx

Facta non verba!

Gister de raid gelijk gecleared. We waren erg content met de tijd: 1 uur en 35 minuten. Had sneller nog gekund als we niet gewiped waren op de laatste baas op 8 procent. _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/etimom.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Sevyx op 15-10-2014 08:01 ]

Psn - Sevyxs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:00

alwinus

Tweaked

Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 00:11:
[...]

Yep. Crucible marks ook. Spenderen die handel dus.
Legendary gear kopen, dismantelen voor shards

Kom inmiddels om in exotic weapons....
Primary:
- Mida Multi-Tool (uit Legendary Engram uit Weekly Heroic Hard)
- Universal Remote (drop uit Vanguard Tiger Strike)

Special:
- Ice Breaker (van Xur)
- Patience and Time (uit Legendary Engram, vlak nadat ik Ice Breaker had gekocht)

Heavy
- Super Good Advice

Nog 200 kills en dan heb ik ook Pocket Infinity. En net begonnen aan Toland's Legacy. Allemaal binnen 1 week.... 8)7 Sterker nog. Primaries en Specials begonnen te droppen vanaf afgelopen zaterdag...

Beter heeft Xur wat mooi exotic armor te koop :p

[ Voor 49% gewijzigd door alwinus op 15-10-2014 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Sevyx schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 07:47:
Gister de raid gelijk gecleared. We waren erg content met de tijd: 1 uur en 35 minuten. Had sneller nog gekund als we niet gewiped waren op de laatste baas op 8 procent. _/-\o_

[afbeelding]
Netjes.
Mijn snelste tijd staat nog steeds op 2 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Laatst online: 20:09
Sevyx schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 07:47:

[afbeelding]
Hij ging ook wel heel erg lekker! Hebben ietwat tijd verloren bij de jump puzzle maar dat zal 10 minuten hebben gescheeld.

Thanks for the pic Sevyx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexus
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-06 17:48
Mocht iemand mij komend weekend willen meeslepen met de Nightfall, (A)

PS4: Rexus_NLD, LVL26 Hunter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey! De raid tot 3 uur vorige week was wel leuk!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-09 12:56
Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 09:15:
[...]

Hey! De raid tot 3 uur vorige week was wel leuk!!
Ik wou net zeggen! We hebben gelachen en af en toe gehuild, vooral toen bepaalde jumps niet lukte xD

Volgende keer gaat het vast beter mochten we hetzelfde team hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Negative schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 09:26:
[...]

Ik wou net zeggen! We hebben gelachen en af en toe gehuild, vooral toen bepaalde jumps niet lukte xD

Volgende keer gaat het vast beter mochten we hetzelfde team hebben!
"bepaalde jumps" ........ .................................... ............................................ :').

guilty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Gister de raid gedaan in 1 uur en 30 minuten, maar we hadden het veel sneller kunnen doen!
We werden 1x gewiped bij de templar omdat 1 gozer geen headset had en iemand werd geboot naar de orbit...
Daarna duurde de spring puzzel wel lang, aangezien 1 iemand hem nog niet had gedaan en niet wist hoe je naar de overkant kon springen in 1x :P
Heb nog nooit zo veel lol gehad met een groep, het was echt zeer gezellig!
Dit weekend ga ik lekker de hard raid spelen met een aantal mensen, even kijken tot hoe ver we daarmee gaan komen.

[ Voor 7% gewijzigd door jesse111 op 15-10-2014 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
Net de stats bekeken, we hebben er 2 uur over gedaan, gaat steeds beter haha. Volgende keer wil ik wel een keer wat anders doen bij Atheon, anders dan mijzelf irriteren aan die harpies.

Dat randje bij de Templar moeten we ook maar een keer proberen! Ik had er eerlijk gezegd m'n bedenkingen over met het begin, alleen maar zitten lachen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 00:47
jesse111 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 09:39:
Daarna duurde de spring puzzel wel lang, aangezien 1 iemand hem nog niet had gedaan en niet wist hoe je naar de overkant kon springen in 1x :P
in 1 keer? :O Vertel! (ik doe hem altijd in twee jumps, via de rechterkant)

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
jesse111 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 09:39:
Gister de raid gedaan in 1 uur en 30 minuten, maar we hadden het veel sneller kunnen doen!
We werden 1x gewiped bij de templar omdat 1 gozer geen headset had en iemand werd geboot naar de orbit...
Dit weekend ga ik lekker de hard raid spelen met een aantal mensen, even kijken tot hoe ver we daarmee gaan komen.
hoeveel raid gear heb je al gevonden bij de Raid?

Ik heb gister een zeer productief avondje destiny gehad. misschien wel te productief.
Ik had eerst al mijn bounty's gecompleet en kreeg een exotic bounty. voor de Bad juju gekozen. daarna de nightfall gedaan en deze gecompleet kreeg 9 coins..... na de nightfall de weekly gedaan en hier ook weer zes coins gekregen.

had hierna niet zo'n zin meer om te destinyen en ben maar fifa gaan doen.. hebben jullie dat ook wel is dat je in ene het gevoel heb dat je klaar ben? ik zal vanavond heus wel weer gaan spelen, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Laatst online: 15-05 17:09
Michaelg schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 09:42:
[...]

[ Voor 12% gewijzigd door Fruitschaal op 15-10-2014 09:48 ]

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren weer de Raid gedaan, dit keer niet gehaald helaas.

We hadden weer iemand zonder mic, die ook vrij vaak dood ging. Uiteindelijk hadden we het portal team goed voor elkaar, maar daar buiten ging het niet goed.

Uiteindelijk maar om 1:15 ermee gestopt, had er geen zin meer in en moest toch slapen. Toch nog wel 1x raid boots weten te behalen gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Michaelg schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 09:42:
[...]

Ik ben hunter, dus ik gebruik daar bladedancer.
Eerst spring ik 2x zodat ik op de helft zit, doe dan mn super en knife mezelf naar het einde toe :)
Werkt super makkelijk en als je het goed doet krijg je ook geen fall damage.
Met titan en warlock werkt het iets anders, maar daar kan het ook mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Raw Kip schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 09:44:
[...]

hoeveel raid gear heb je al gevonden bij de Raid?

Ik heb gister een zeer productief avondje destiny gehad. misschien wel te productief.
Ik had eerst al mijn bounty's gecompleet en kreeg een exotic bounty. voor de Bad juju gekozen. daarna de nightfall gedaan en deze gecompleet kreeg 9 coins..... na de nightfall de weekly gedaan en hier ook weer zes coins gekregen.

had hierna niet zo'n zin meer om te destinyen en ben maar fifa gaan doen.. hebben jullie dat ook wel is dat je in ene het gevoel heb dat je klaar ben? ik zal vanavond heus wel weer gaan spelen, maar goed.
Ik heb op dit moment 3 raid gear gevonden en toevallig gister een exotic helm gekregen van de nightfall, dus ik kan lekker level 30 worden ^^
Had precies hetzelfde gister, ook zeer productief! Eerst de nightfall gedaan, toen de raid, toen de weekly en daily en ondertussen ook nog al mn vanguard bounty's gedaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-01-2024
Jackal131 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 08:48:
[...]

Netjes.
Mijn snelste tijd staat nog steeds op 2 uur.
Jan vanavond proberen te verbeteren :)?

PSN ID = steppa87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
jesse111 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 09:49:
[...]

Ik ben hunter, dus ik gebruik daar bladedancer.
Eerst spring ik 2x zodat ik op de helft zit, doe dan mn super en knife mezelf naar het einde toe :)
Werkt super makkelijk en als je het goed doet krijg je ook geen fall damage.
Met titan en warlock werkt het iets anders, maar daar kan het ook mee.
Met een warlock in 1 keer? Ik kan het met 1 tussenstop op het laatste rotsblok wat verschijnt. Als het kan wil ik wel weten hoe, scheelt weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
Heb ik trouwens een goeie keuze gemaakt met de Bad juju?

ik kon kiezen voor:
-A Dubious Task ---> Invective
-A Light in the Dark----> Thorn
-Toland's Legacy----> Bad Juju

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
steppa87 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 09:58:
[...]
Jan vanavond proberen te verbeteren :)?
We zijn gisteren begonnen en gaan het vanavond afmaken. Zijn bij de laatste boss gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raw Kip schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:01:
Heb ik trouwens een goeie keuze gemaakt met de Bad juju?

ik kon kiezen voor:
-A Dubious Task ---> Invective
-A Light in the Dark----> Thorn
-Toland's Legacy----> Bad Juju
Ik had liever de Invective genomen ;)
Bad juju is erg zwak, maar ideaal voor zwakke enemies omdat zodra die dood zijn je niet hoeft te herladen (mits je die upgrade hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
Ereaser schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:04:
[...]

Ik had liever de Invective genomen ;)
Bad juju is erg zwak, maar ideaal voor zwakke enemies omdat zodra die dood zijn je niet hoeft te herladen (mits je die upgrade hebt)
invective is meer iets voor PVP toch?

en ik dacht ook dat ze de Bad Juju zouden upgraden binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Raw Kip schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:06:
[...]

Ja geloof je het zelf?... Dit wordt meer een soon™ actie...
Nerfs zijn ze heel snel mee maar buffs voor de Bad Juju? Ho maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
jesse111 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:08:
[...]

Ja geloof je het zelf?... Dit wordt meer een soon™ actie...
Nerfs zijn ze heel snel mee maar buffs voor de Bad Juju? Ho maar.
hahaha ja zo heb ik ook al meerdere dingen voor de Thorn gehoord. buff hier buff daar. BAM NERF

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raw Kip schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:06:
[...]

In PvE vind ik hem ook prima. Je hebt er snel een captain mee dood ;)
Ook is die bounty wat makkelijker/korter dan Thorn of Bad juju

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Hahaha ja ik kwam het gister toevallig tegen samen met 2 vrienden! We dachten echt wtf is dit, dit was er nooit :p
Toch wel echt super tof, voornamelijk omdat ze die cryptarch er in hebben verwerkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha nice find mcpoowl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Ook grappig; blijkbaar kunnen Goblins je niet raken als je zit.

Pagina: 1 ... 90 ... 138 Laatste

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2